Reklama

sobota 15. srpna 2020

Soudružská návštěva

LU LINA
15. 8. 2020 NonServiam

Poskok ředitele zeměkoule rozdal v Čečensku všechny přivezené notičky i korále, poplácal po zádech všechny loajální domorodce ze seznamu a šťastný, že to má konečně za sebou odletěl do další kolonie. Mediální prostor se vzápětí zaplnil nadšením, opájením se mezinárodním významem Česka a debatami o tom, zda nás fakt, že Mike Pompeo u nás přespal a v Polsku ne, řadí do spojenecké kategorie A+ nebo dokonce A++. Mně notičky ani korále nikdo nevozí, takže si můžu psát co chci a proto mohu návštěvu amerického ministra zahraničí v Česku zhodnotit tak, jak jsem ji vnímal.

Jako klasický velmocenský nátlak. Velice primitivní, protože se to dá dělat určitě mnohem…ééé, nenápadněji? Nicméně to USA nijak nevyčítám. Velmoci tohle dělají neustále, zaprvé prostě proto, že můžou a za druhé, protože jinak by dlouho velmocí nezůstaly. Život je stále především boj o existenci. Navzdory tomu, že v televizi teď dokola říkají opak. Ale odmítám nad tímto smutným faktem radostně hýkat.

Takže, když neskáču radostí nad tím, jak nás Amerika miluje, jak tedy tu návštěvu hodnotím? Tak, že se chtě nechtě stejně musím smát. Protože úplně stejný dojem jsem kdysi míval, když sem na podobně soudružskou návštěvu přiletěl sovětský ministr zahraničí Gromyko. Aby tady rozdal korále, kaviár, notičky a poplácal věrné po zádech. Za ohlušujícího potlesku médií a politiků.

Mnohokrát byla během návštěvy ministra Pompea zmíněna česká suverenita a svoboda a potřeba oboje hájit před Ruskem a Čínou. Se Spojenými státy americkými po boku. Zajímavé. Pokud si dobře vzpomínám, během návštěv ministra Gromyka se vždycky hovořilo zhruba o tom samém, jen to bylo třeba hájit před USA a se Sovětským svazem po boku. Výsledek je ovšem v obou případech stejný: suverenity a významu jsme ve vztahu k nám zrovna vládnoucí velmoci vždycky měli a zase máme asi tolik jako měla a má ďubka v Karibském moři jménem Anguilla vůči Velké Británii.

Ovšem jeden drobný rozdíl tu je. K postavení vazala Sovětského svazu jsme přišli jak slepej k houslím, když si vítězné velmoci dělily po roce 1945 poválečný svět. Po roce 1989, když se tak nějak samovolně dělil ten studenoválečný, jsme měli na výběr. Z postavení servilního vazala Moskvy jsme se tak do postavení servilního vazala Washingtonu vecpali úplně sami a dobrovolně. V hlubokém předklonu.

A když se na praktický výsledek toho počínání teď dívám v televizi a čtu si o něm v médiích, je mi na zvracení. Bravo Havle, bravo Klausi, bravo Zemane. Výsledek návštěvy ministra Pompea v suverénní a svobodné kolonii Česko bude tedy podle mého názoru zhruba tento:
  • naše nové jaderné bloky postaví insolventní a drahý Westinghouse
  • naše sítě 5G nepostaví nejlevnější Huawei
  • nakoupí se další předražené americké zbraně, které na nic nepotřebujeme
když budeme i nadále tak dobře plnit roli amerického užitečného idiota v jeho horkých i studených válkách, budou nám její ministři dál vozit korále, místní náčelníci se s nimi budou moct vyfotit a nehrozí nám žádné sankce

Pokud se něco z toho nestane, budu velice mile překvapený.

Shrňme si to nejpodstatnější. Případné přidělení zakázky na jaderné bloky Rusku – Čínu, jako projev dobré vůle vynechám – by znamenalo závislost a riziko, zatímco přidělení lukrativního byznysu USA znamená nezávislost a bezpečí. Hm. Vzhledem k tomu, že tento nezávislý názor zastává americký ministr a nejrůznější proameričtí hujeři a lobbisté, mám jisté nepatrné pochybnosti o nestrannosti těchto odborných stanovisek. A závislost je velice relativní pojem. Co když na podzim vyhraje senilní Biden, za měsíc to s ním sekne a k veslu se dostane ta americká Dolores Ibárruri, co si ji dědek vybral za viceprezidentku, a z USA se obratem stane něco jako sovětská republika? Bude to fakt o tolik bezpečnější investice?

Čínský Huawei je konkurentem amerických firem, nabízí totéž mnohem levněji a zároveň je velkým hráčem. Vyřadit někoho takového ze hry je vždycky terno. Hlavním argumentem je, že zařízení Huawei představují bezpečnostní riziko – čínský Velký bratr by prý mohl naslouchat. No, možné to jistě je. Nicméně zatím pokaždé, když se něco takového provalilo, stál za tím americký Velký bratr. Za mne jeden za osmnáct, druhý bez dvou za dvacet. Jen to bude mnohem dražší.

Boj USA s Ruskem a Čínou, jehož podstatou je, že zmíněné velmoci tak úplně neskáčou, jak Washington píská, je svatou válkou světla proti temnotě a nikoliv snahou o udržení ohrožené americké světové politické i ekonomické hegemonie. A ekonomická i politická závislost na USA jsou nejlepší možnou obranou proti východním temným silám. Řekl nám mnohokrát, abychom to správně pochopili, pan ministr.

No, já vám nevím. Ani ta stará, ještě svobodná Amerika nebyla jako lenní pán nic moc, natož ta Amerika, která se právě před našima nevěřícíma očima vytváří. Co kdybychom se, čistě pro jistotu, alespoň projednou zkusili zachovat tak, jak nám velí pouze náš národní zájem, zájem sice malé ďubky na mapě, ale jenom náš.

Možná nás cizí ministři přestanou plácat po zádech a možná nám už neprodají žádné staré vrtulníky, ani drahý břidličný plyn, upravenou sóju a tak. Ale je ke zvážení, jestli by to třeba nestálo zato. Když nám zároveň s tím i přestanou posílat notičky a peníze na rozesírání…ech, posilování naší občanské společnosti.

Zkusme alespoň jednou jedinkrát každou minutu existence té naší ďubky nelézt nějaké velmoci pokaždé tak strašně a tak hluboko do zadku, zachovejme si nějakou elementární důstojnost a uvidíme, co se stane.

Něco mi říká, že nejspíš nic.

86 komentářů :

  1. Ta fotka tedy fakt nesedí. Tehdy prezidenti ústy na ústa, ale dnes - ti se "vzácnými charaktery" ústy na opačný konec.

    OdpovědětSmazat
  2. Nádherná ilustrace. Taková moderní, jako z GAY PRIDE... Říkávali jsme k takovým fotografiím:
    "JEŠTĚ (_!_), ŠOTOUŠI!" a hádali se, komu z panáčků víc smrdí z huby...

    ZA KRÁLOVNY VICTORIE se tradovalo, že Velká Británie (tehdy skutečně velká) s loďstvem velikosti dvou dalších ve světě největších dohromady (TWO POVER STANDARD), je ochotna kamkoliv ve světě poslat eskadru bitevních lodí a křižníků, když tam někdo Angličanovi shodil klobouk... KDYŽ PREMIEREM KRÁLOVNY VICTORIE BYL BENJAMIN DISRAELI a hájil zdaleka nejenom britské zájmy (i když, pro forma, konvertoval ke křesťanství), ale slušně řečeno, zájmy tehdejšího "nadnárodního" banksterstva... ochotně se vydávajícího za příslušníky národů, z nichž žili (a dodnes výborně žijí).

    Nemáme žádný přístav na moři, bitevní lodě zastaraly a nemají je už ve službě ani USA, ... tak "strýček Pompo" se přijel pochlubit, že má na svých zanrádkách i lodicích demokracie a míru tolik PŘEDRAŽENÉHO šmejdu, který za Disraeliho padal na dohled ustí pálících děl u obzoru, KTERÝ DNES DOLÉTNE KAM DEEP STATE NAŘÍDÍ, třeba Dukovi pod infuli a parlamentu rovnou do konírny (Valdštejnské)

    Tak Incitatus II., řečený RNDr. Miloš VYSTRČIL, z vůle tristní minority PŘEDSEDA TÉ MAŠTALE, přišel prosit s klíčem ukradeným stájníkovi o milost, a pro sebe a ty jeho i o hodně futráže... Aby jim tu stáj, historicky cennou, laskavě zachovati ráčil.

    Za sovětské éry se panáčci líbali jako bratři, i když bylo jasné, kdo dělá ženskou. Ale Vystrčila už může v servilitě překonat jenom někdo v latexu, nebo rovnou s holým zadkem ala PRIDE...

    OdpovědětSmazat
    Odpovědi
    1. Nečetl jsem to. Odstraňte CAPS/LOCK a přečtu si i vaše příspěvky.

      Smazat
    2. Aktuální text ze Švejka: Pepku, kdybys někde slyšel, že jsou Američani dobytek nebo že to nevyhrajeme, přijdeš a řekneš mi, kdo to povídal, dostaneš šesták, a teď VYSTRĆ!!. Když VYSTRĆIL, dal mu 2 šestáky a odešel psát raport na U.S. Gendarmeriekomando, že získal placeného informátora.

      Smazat
    3. 11.37 Nevěděl jsem, že nemůže číst mé texty se zvýrazněním velkými písmeny a proto je nečtete... takže mi nevadí, nebudete-li je číst dál. Vaše mínus.

      Smazat
  3. Za Husáka jsme byli kompaktní soběstačná nezadlužená republika bez nezaměstnaných a bezdomovců s výkonným průmyslem , zemědělstvím , školstvím ! Dnes jsme jen rozkradená , zadlužená bruselská a německá kolonie kde nám skoro nic nepatří a dokonce nám nakazují ,jak se má co jmenovat a cpou nám sem muslimy

    OdpovědětSmazat
  4. Amerika byla svobodná? Kdy?
    Vládnou tam v podstatě jen dvě strany, už hezky dlouho a mění se jenom prostředky uplatňování jejich moci i podle "vědeckého a technického" postupu. Dokud bylo co "dělit", a tím pádem kde uspokojit nenasytnou chtivost a nenažranost, bylo vše pro USA naoko v pořádku. Dnes se svět zúžil, ani případný pád Ruska či Číny by na dlouho nic nezměnil, ba ani dobytí Měsíce a Marsu. Tak maximálně na dvacet let, ale s tím, že úpadek bude tentokráte ještě horší a strmější. Dnes je to dobře vidět s odstupem času, jak USA a předtím Velká Británie sledovaly neustále jeden a tentýž cíl na úkor všech ostatních.
    Prostě se USA ocitly v další fázi kapitalismu a neříkejte, že levicového, nebo se začnu zase smát. Koryt bude nejspíš v dohledné době o dost méně a nejspíše jedna či dvě mega nadnárodní společnosti se sloučí s ostatními.
    Ale souhlasím s tím, že bychom neměli nikomu lézt do zadku. A hlavně ne Německu. Vzájemně skutečně výhodnou spolupráci, která přinese užitek státu a ne jednotlivcům, ano. I s tím Ruskem, tím Německem a tou Čínou.
    Ale to vlastně vyzývá autor k revoluci! Nebo si lze představit drtivou většinu "dnešních moderních politiků" jako odpovědné hospodáře a správce státu? Když jejich reálné znalosti končí u toho, kolik to přinese jim?

    OdpovědětSmazat
  5. Není to za korálky, je to za prémie ( z našch daní) pro ty vystrčené z*rdy, s praporečníkem Vystrčilem a výkoňákem Babišem.... a to za to stojí, ne?

    OdpovědětSmazat
  6. Ovšem jeden drobný rozdíl tu je. K postavení vazala Sovětského svazu jsme přišli jak slepej k houslím, když si vítězné velmoci dělily po roce 1945 poválečný svět. - nonono - sovietské vojská odišli v r. 1946, boli voľby a Praha nás postrčila Stalinovi - nie naopak - že ?

    OdpovědětSmazat
    Odpovědi
    1. A ty, kteří to z Prahy zařídili (a servilní rektoskopii zařizují dál), jste do Prahy poslali a posíláte permanentně VY ZE "ZBYTKU REPUBLIKY".

      Prosím, vemte si ty grázly konečně zpět... Vím, proč už zákonem č. 174/1948 Sb., ze dne 30. června 1948, bylo zrušeno DOMOVSKÉ PRÁVO - aby vám ta ubohá Praha nemohla vracet "POSTRKEM" tu politickou "elitu" z kaváren... Ty vaše "úspěšné lidi"...

      A teď se na mě z Moravska, Slezska, z Čech, z vesniček a obcí, i z městysů, městeček a měst, sesypte... jako PRAŽAN (ne Pražák, ti jsou od vás náplavou) jsem si na to zvykl.

      P.S. BLM = v ČR: "Bílí Lidé, Myslete!

      Smazat
    2. 14:24 vy s těmi kravinami nepřestanete, že? Kraviny malého národa, co neustále vykřikuje, jaký byl hrdý a statečný a jak ho někdo okradl. Přitom vůbec netuší, že je vlastně vítězem všech bouří 20.století. Že vše mohlo dopadnout jinak a žádné Slovensko by neexistovalo.

      Vy se budete, kurva, pořád navážet a vytahovat úplné blbosti, přitom jen co byla příležitost, skočili jste do postele Hitlerovi. Ten vás z ní vyhodil, protože jeho postel byla určena pro úplně jiné persony, ne pro untermenchen z východní Evropy. Na tohle vy rádi reagujete, že to ne vy, to všechno Němci. A pomlčíte s jakou chutí jste pak arizovali. Následky za nacismus a, holokaust to ne, ale vytahovat nepodstatné kraviny a překroucet, to ano a neustále dokola.

      Milý Čobolo, nic ve zlém, ale jak během nástupu nacismu, tak během války i poválečného období, byly národy střední Evropy ve vleku geopolitických událostí, stejně tak těch, které přišly v roce 1914 a 1989. Ne, že si někdo jako vy bude, jak pravil president jisté země, vybírat rozinky z vánočky a zbytek hodí na druhého. Až tak velcí a mocní nejste, to si může dovolit jen málokdo.

      Smazat
  7. Při návštěvě toho bizarního amerického papaláše jsem se dost bavil. Babiš a Zeman si při setkání s ním zachovali důstojnost, až neočekávanou, a s vazalskou servilností se nechovali. Zato ten srandovní modrý čulibrk z ODS, tak ty byly orgie servility a zoufalé ubohosti. Samozřejmě, mluvím o Vystrčilovi. Vystrčil ho prostě poslušně vystrčil a nechal si zasunout. Tohle má být ústavní činitel ? Takový legrační Hurvínek ?

    OdpovědětSmazat
    Odpovědi
    1. No to jste ještě nezažil servilitu Ukrajinců a k mnohem nižším funkcím. To bylo něco tak ponižujícího, že ač nejsem Ukrajinec, hanba mě fackovala.

      Smazat
  8. Tak koukám jak vám návštěva pana Pompea leží v žaludku.Tady se několik mazalu předhání kdo napíše hloupšjší článek.
    Ta fotka patří právě do té vaší doby lilulano, tam se tihle 4% hoši masírovali v kalhotech, dnes nic takového, smula co!!
    Jen prsknou za pár penízku jedovatou slinu. Jen lež,vycucaná z prstu, domněnky, dehonestace našich přátel z USA. Že budete mít zde uspěch je jasné, tady těch několik proruských chudáku bude kvičet zase blahem.
    Že jste podobně nepsal v době kdy se tito dva podle foto projevovali??? Stažená zádel, ale halt dnes máme tu demokracii, částečně díky i těm které pomlouváte, tak huráááá na ně , opravdu ubohé LILULANE -O!!
    Už dnes se těším na další návštěvu z USA, třeba na jejich vojáky, kteří budou u nás mít základnu!!

    OdpovědětSmazat
    Odpovědi
    1. 15:28
      Amiokupant NENÍ NIČÍ PŘÍTEL, JE NEPŘÍTEL VŠECH!!!!!

      Smazat
    2. 15:28 máte pravdu, tady zveřejňují jen takové příspěvky, jako jsou od individua 8:06. Divím se, že dali do oběhu vás. Například mojí odpověď stopnou, jen aby to nevzbudilo dojem, že s vámi někdo souhlasí v této jediné věci, protože jinak jste tak trochu blb. Bohužel, mojí odpověď si nepřečtete, čímž zdravím demokratického ducha redakce. Ovšem nepochybuji,než si přečtete na svou osobu pár šťavnatých urážek.

      Smazat
    3. 11:14
      Demokrati ala Novotný, Hrb a Kokotlář promluvili ústy místních havlopussynkek... a zase ty stejný nesmyslný 💩

      Smazat
  9. V tom lezení je Vystrčil nenahraditelný. Tento mopslík dělá neskutečnou hanbu svému předchůdci Kuberovi. Na druhou stranu nevybočuje z panoptika dnešní ODS. To je naprostá ubohost všech možných rektálních alpinistů, kteří se v minulosti dostali do popředí jenom díky Klausovi a kteří se zapomněli v ODS, protože jinde je už nechtějí. Jsou odepsaní a nepoužitelní. Postavte si vedle sebe do řady třeba Fialu, Němcovou, Vystrčila, Bendu, Stanjuru, Kupku a jejich ideového vůdce Novotného. No to prostě nikde jinde nemají, ale žádná jiná strana jim to ani trochu nezávidí :-)

    OdpovědětSmazat
    Odpovědi
    1. Pro 15:34
      Kubera nebyl žádný lumen , na kterého by bylo třeba být hrdý. Pocházel z prominentní rodiny komunistického papaláše ( jeho jediným vzděláním byla maturita na vojenském gymnáziu - což tajil) - na wikipedii uváděl jako svou alma mater Univerzitu z Brna ( tu nedokončil stejně jako VŠE). Navzdory tomu že byl sám v KSČ se z něho stal " kovaný pravičák " - nikde jinde než v politice by se neuživil a jeho požadavky na plat senátora - 270 000 kč měsíčně - byly nehorázné a jeho eskapády s kouřením ve státních budovách kde je to zakázáno či v letadle byly neuvěřitelné. Tento exot by byl všude mimo ČR pro smích. Senát má sloužit lidem a ne " estrádám ".

      Vystrčil je loutka a servilní ubožák ( byl jím ostatně každý pravicový šéf Senátu i MUDr. Sobotka) - jeho jediným přínosem je že potvrdil kdo úkoluje politiky v ČR - viz pochválení od Pompea za cestu na Tchajwan - za silný proti čínský postoj.
      Pompeo mohl ještě pogratulovat i starostovi Prahy 6 a Řeporyjí Kolářovi a Novotnému a úkolování o USA by už bylo jasné každému, i majitelům duševních suterénu , kterých je bohužel v ČR stále dost.

      Smazat
    2. Fontanovič Kubera byl hajzl, který z Teplic udělal MUSLICE!!!!!

      Smazat
    3. 7:46 vy jste nečetl v Parlamentkách touhu Pavky Řeporyjce stát se ministrem vnitra? Určitě by nepohrdnul ani ministerstvem zahraničí a mohl by tak být přímo partnerem při jednání s Pompeem. Vystrčil by na něj tu svoji tlustou prdel v tangáčích a vyzval k souloži, jako to už někde na veřejnosti udělal. U Pompea by asi nepochodil, ale u členů Demoparty možná ano.

      Smazat
  10. Vážený Lu Lino, co já vím bezpečně: za Sovětského svazu jsme určitě nebyli kolonií Sovětského svazu. Měli jsme svůj průmysl, mohli jsme svobodně vyvážet výsledky svého průmyslu do celého světa, aniž jsme potřebovali toto nejdříve levně vyvážet do Sovětského svazu, který by to pak draho vyvážel do celého světa, měli jsme fungující zemědělství, takže jsme byli v potravinách soběstační. Takže srovnávat to, co bylo dříve, s tím, co je dnes, to silně kulhá.

    OdpovědětSmazat
  11. Obchodní cestující Pompeo přijel do Prahy zejména proto, aby ji v budoucnosti zcela přestali navštěvovat ti nejvíce utrácející turisté, tj. Rusové a Číňané. Jako venkovan s tím souhlasím. Není přece možné, aby členové pražské kavárny bohatli právě díky Rusku a Číně, když je jejich svatou (proamerickou) povinností právě proti těmto dvěma zemím co nejhlasitěji štěkat :-)

    OdpovědětSmazat
  12. Myslet si, že ČR je spojenec A+ nebo A++, je nesmysl, to platilo před 15 lety. Teď šlo u nás o ryze obchodní lobbing a strojené úsměvy hradní chásky, přičemž hlavní cíl ministra Pompea byl největší člen V4 a nejvěrnější americký spojenec USA v Evropě - Polsko.

    OdpovědětSmazat
  13. Standardní přátelská návštěva, kde si suverénní země předaly a vyjasnily své zájmy a stanoviska bez jakýchkoli závazků.
    "Lu-Lina", nebo co to je, který(á) se stydí i za své pravé jméno, blábolí propagandistické bajky a nesmysly. Divím se redakci, že takové zveřejňuje.

    OdpovědětSmazat
  14. Přesně řečeno to, co normální moravský Čech cítí.

    OdpovědětSmazat
  15. Mike Pompeo zavzpomínal na léta, kdy šéfoval CIA, slovy: Lhali jsme, podváděli a kradli.
    A význam malého Česka?
    Ho.no je jak včera,
    tím spíše dneska!

    OdpovědětSmazat
  16. Zdrave jadro strany (zde ) jiste radosti poskocilo pri spatreni naseho draheho s Husaka Gustava spolu s hlavnim nasim drahym Nejvyssim.Jen mne chybi alespon v pozadi tleskajici nadsene s Milous nase chrabra opora cistoy nasi Rodne
    Cest v sest

    OdpovědětSmazat
  17. Dvě hodiny zkoumat příspěvek je opravdu na hranici manipulace.

    OdpovědětSmazat
  18. Lépe bych to nenapsal. Zcela souhlasím. Kéž by už ten us mordor šel do p.r.d.e.l.e. Díky moc.

    OdpovědětSmazat
  19. LuLine, dobrý, ale ta paralela s Dollores velice kulhá. A náš národní zájem? Pche . Jak ho asi můžeme prosazovat jako ta tečka v moři. Už ta Sev. Korea je na tom mnohem lépe než my. Mají Bombu a už si na ně nikdo nedělá ramena a před nikým nemusí stát v uctivém předklonu jako tudle Babič a Vystčil s klíčkem.

    OdpovědětSmazat
  20. Při oficiální návštěvě Japonska se tam kterýsi US činovník v minulosti podřekl, že japonské jaderné reaktory jsou přes řídicí SW kontrolovány i z USA a že v případě nutnosti mohou být i vypnuty.
    Nepochybuji o tom, že řídicí software, který by spolu s bloky JE do Dukovan dodala US fy. Westinhouse, umožňovaly totéž. Možná i víc.
    Je to ono budování naší "suverenity a nezávislosti" po americku, které si tak přeje zdejší servilní US pátá.

    OdpovědětSmazat
    Odpovědi
    1. To by ten SW musel mít kontakt na veřejné sítě. Což je riziko, i když současná kryptografie tato bezpečnostní rizika značně snižuje. Existují samozřejmě i jiné možnosti, přímý kontakt, jen člověk se ptá proč by měl být? Nevím, jak je tomu u japonských elektráren, ale není zvykem, aby byl řídící systém přímo napojen na světovou datovou síť. Ačkoliv jakékoliv signály lze posílat i přez silová vedení, ale takové zařízení má povětšinou vlastní napájení.

      Smazat
    2. Asi ten SW nemakjí všude, japonskou Fukušimu museli "vypnout" přes cunami vyvolané jaderných výbuchem pod vodou. Na druhou stranu nemám žádnou pochybnost o řídících systémech v Temelíně. USA nemají dostatek jaderých zbraní, a proto je nahradí v případě potřeby alespoň špinavými bombami (= jadernými reaktory). O tom, že dokáží využít každé špatnosti ke svému prospěchu, o tom není žádná pochybnost. Když na dálku likvidovaly v Iránu odstředivky virem Stuxnet, tak USA bylo úplně jedno, jestli kvůli tomu někdo zařve, nebo že bude kontaminována nějaká země.

      Smazat
  21. Jaký to rozdíl mezi tímhle anonymním, propagandistickým blábolem s nulovou informační hodnotou proti pohledu Kmoníčka!

    https://www.lidovky.cz/domov/americky-zajem-o-cesko-neslo-o-symboliku-rika-kmonicek-navstevu-pompea-a-vysvetluje-proc.A200814_203750_ln_domov_ele

    OdpovědětSmazat
  22. Autor radí : "nelézt nějaké velmoci pokaždé tak strašně a tak hluboko do zadku". Lenže väčšina ovčanov by večer ani nezaspala, keby nebola zastrčená v nejakej bezpečnej teplučkej riti.

    OdpovědětSmazat
  23. Právě jsem poslouchal jednu běloruskou novinářku, která prý má věrohodné info od jedné členky z volební komise a výsledek je prý takový, že Ciachanouska dostala skoro 76% a Lukašenko jen 5.6%, což mu stačilo jen na třetí místo. Prý tato členka komise zmizela, podobně jako čtyři další členové.

    Tak já nevím. Myslím, že to bude asi výmysl, ale sám Rostislav Iščenko v dnešní debatě řekl, že tam zcela evidentně došlo k falšování výsledků. Ovšem on a druzí předpokládají, že Luka sice vyhrál, za něj hlasuje především venkov, ale ani zdaleka ne s takovou převahou. Předpokládá se, že měl cca 45 až 55%. A právě kvůli těm přemrštěným výsledkům lidé vešli do ulic. V ulicích jsou i Bělorusové, nejen provokatéři z Polska, Čech, Ukrajiny a Litvy.

    33 bohatýrů už vrátil Rusku, Ukrajina a Polsko zuří.

    OdpovědětSmazat
    Odpovědi
    1. A tenhle blábol anonyme 19.29 má být názorem k článku? Článek je o voze, a vy melete o koze. Abyste se s tím Běloruskem nezvencnul. Co je nám po tom? Po výsledcích jejich voleb? Každý v tom směru jenom lže - všechno se převrací, jak se to komu hodí. A slušní lidi zvrací. Čest!

      Smazat
    2. "... jednu běloruskou novinářku, která prý má věrohodné info od jedné členky z volební komise..." --- ovšem, tisíce iných komisií rozhodlo o víťazstve Lukašenka. Takže - čo s tým ??? Jedna proti tisícke.....

      Smazat
    3. " která prý má věrohodné info od jedné členky z volební komise a výsledek je prý takový,....."
      --- a ja mám věrohodné info od mojich troch mačiek, a výsledok je prý takový, ......

      Smazat
    4. 19.29
      Bělorusko má necelých 10 milionů obyvatel, kdyby z toho například čtyři miliony měly volební právo, je 20% z toho 800000...

      O "majdan" se tam pokouší méně než 800000 obyvatel, tedy jenom část z těch, jejichž kandidáti ve volbách neuspěli. Ovšem "demokracii" si zřejmě představují jako němečtí ordneři, nebo Banderovci... Klackem přebít většinu. Nějaký demokrat tam chystal výbušninu k hodu mezi polici... ale asi se ve škole málo učil a nebyl na vojně - bouchlo mu to naštěstí ještě v jeho vlastních pazourách a zabilo ho to... těď média přebírají postupně LEŽ, že ho státní moc zastřelila.

      A dámy a pánové, slavné novinářstvo; Blbnoucí poslušně kolem Běloruska, události z BLMbáctva v USA, z NO GO zón ve skandinávii, ve Francii - slavně ignorující... Jste jako "Národní politika" referující o vojenských úspěších, když se nad Mocnářstvím zatahovala černá mračna...

      Smazat
    5. Ta jedna novinářka se v češtině označuje jako agentura JPP, tj. jedna paní povídala. Že se můžou na dálku kontrolovat nejenom reaktory ale i motory letadel je známo, on čo to táram! Pak třeba spadne letadlo a "nikdo neví proč". A s Westinghouse máme zkušenosti, ne že ne. Agentura JPP vysílala, cituji "Kupovali jsme od nich jaderné palivo, ale protože nestálo za nic, tak jsme se vrátili zpět k ruskému". No a nepoučime se, inu menší Černobyl a sme "v riti" , jak říkal klasik. Nakonec i ta Fukusima je zajímavá asi Japonci zlobili. Že se bude radioaktivní zamoření šířit směrem na východ bylo řečeno anglicky "ups", chybička se vloudila. A zkusil bych si vygooglit kdo stavěl na Slovensku Mochovce. Tam se to neuvěřitelně táhlo a prodražilo. Hlavně že to nebyli Rusové nebo nedej bůh Číňané

      Smazat
    6. Možná by stálo za to si osvěžit, proč se nedostavili k dohledu voleb mezinárodní komisaři? Pokud vím, nepřijeli z vlastní vůle, nebo na "befel" aby se mohla rozjet informační kampaň o zmanipulovaných volbách?

      Smazat
    7. 21:21 hodil jsem to sem proto, že zde nejsou články o Bělorusku a přitom toto téma hýbe minimálně východem Evropy. Nečekal jsem, že můj příspěvek bude zveřejněn.

      7:58 kdybyste četl pozorněji, pak byste si všiml, že u tvrzení oné novinářky používám slůvko "prý". Ale Iščenka jako politologa akceptuji a pokud se on v odhadu přikloní k "úpravě" výsledků, pak to beru vážně.
      A jistě jste si povšiml, že taktéž píšu, že Lukašenko určitě vyhrál - jen ne s takovou podporou. A to je důležitý poznatek.

      Jsem zvědav, jestli mě redakce zablokuje jako obvykle nebo ne.

      Smazat
    8. 10:16
      Zcela jistě na befel. Takhle můžou básnit o čemkoliv se jim zachce.

      Smazat
  24. noviczech
    ...toho, aby jsme se jako český národ neklaněli a nelezli do konečníku se asi zatím nedočkáte. Ale, Nostradamus píše, od roku 1999 bude 27 let dělat zlo a válku a pak, tedy už teď se začíná stávat bezvýznamným a pak bude "mrtvým", nemohoucím, ke komu se potom obrátí ti, kteří z konečníku ZLA vylezou? Vždy, světové velmoci měly vzestup a tvrdý pád, kde je dnes Řecko, Řím, Egypt...? Co budou potom tito čeští vlezdozadku dělat????

    OdpovědětSmazat
    Odpovědi
    1. Zůstanou tam v zadku ZLA. Budou tam potrestáni za to, že neuspěli vyhrát válku.

      Smazat
  25. Ministr Mike Pompézo není první místodržící, který přijel dát kolísající zemičku do euroatlantické latě. Předtím tu byl soudruh Ryan, který se s námi mazal ještě méně,vydal povel, sbalil Rusa Nikulina o unesl ho do Země poručíků a roztleskávaček.

    OdpovědětSmazat
  26. Velice dobrá řeč Tomia Okamury na Vlasteneckém setkání v Příčovech:

    https://youtu.be/u3iYXMf94oo?t=5580

    OdpovědětSmazat
  27. Tenhle rezim je hnusny na entou. Klanet se rediteli CIA, nejzlocinejsi organizace v dejinach lidstva, to dokazou snad jen CESI.

    OdpovědětSmazat
    Odpovědi
    1. 20:43
      Trochu vás poopravím, co taková sovětská NKVD,která nechala popravit 22 0000 polských vojáku plus ty miliony zabitých Rusu před válkou na příkaz Stalina ve spolupráci právě s NKVD.. Dovolím si tvrdit, že tolik mrtvých nemá na svĚdomí CIA!
      Než něco načmáráte, tak přemejšlejte!!

      Smazat
    2. 9;24
      A kolík Indiánů zavraždil při kradení jejich země ani
      amiokupant, kolik zavražděných civilistů všude po světě má na hrbu za celou svou zbytečnou existenci ten ksindl bys nám říct raději nechtěl, že, ty amidemograte???!!!!

      Smazat
    3. 9:24- Ona snad existuje nějaká statistika zabitých CIA? Co ji doplnit počtem zabitých v jejich "hrátkách" po světě!

      Smazat
    4. 9:24, pravda, a co teprve MI6 nebo celkové britský koloniální kapitál podporovaný královskou vojenskou mašinérií. NKVD, která už celá desetiletí neexistuje, se většinově soustředila na vlastní prostor, Britové, Američané, Francouzi atd. směřovali převážně ven.

      Smazat
    5. "NKVD,která nechala popravit 22 0000 polských vojáku"
      jaký pro to máte důkaz? Žádný. On totiž žádný neexistuje.
      Ale existují důkazy, že v Katyni vraždili Němci. Kulky, kterými byli Poláci popraveni byly německé. Motouzy, kterými byli svázáni byly německé atd. Na vyšetřování se podílel český forenzní vyšetřovatel, který po válce označil za viníka Němce.

      Smazat
    6. 16.8. z 9:24 To je zatraceně velký omyl, CIA má na svědomí desítky miliónů životů po 2WW. Ve všech zemích, kde se v posledních 75 letech roztahuje americká vojenská špína, a kde zejména prostřednictvím své zlotřilé,banditské organizace CIA,(tedy new SS po americku) jako vyslaného emisara zkázy a smrti,vyvolávají USA války,převraty,barevné revoluce a vraždí, kde se jim umane.Největší ZLO pro svět ve 21.století představují právě USA !!

      Smazat
    7. Anonymní 16. srpna 2020 9:24
      Aspoň je dobře vidět, odkud kopírujete "vlastní" názory. To vaši Němci milovaní a na prdel vámi políbení je tam postříleli v Katyni.

      Smazat
    8. 9.24 Nedoslechl jste se o sovětských zajatcích, povražděných v Pilsudského koncentračních táborech cca 20 LET PŘED KATYNÍ? Ony i počty tak nějak souhlasí - Poláci zavřeli za Polsko-Sovětské války 80000 zajatců do koncentračních táborů... Mimochodem, protivník Pilsudského, Michail Nikolajevič TUCHAČEVSKIJ POCHÁZEL Z ARISTOKRATICKÉ RODINY POLSKÉHO PŮVODU... Dostal na frak, skončilo to 18.1.1921 Rižským mírem/Traktat Ryski...
      "Humanismus" k zajatcům na obou stranách byl asi nastejno... Takže Katyň nelze pochopit bez pochopení událostí o cca dvacet let starších - když tahali pilku Poláci. Holt se ukázalo, že každý chvilku tahá pilku...

      Smazat
  28. Ještě zbývá dodat, že se některá naše města stanou cílem ruských a zřejmě i čínských raket, když si o to tak intenzivně koledujeme. Za ty sekerky a korále od Bílého otce z Washingtonu to určitě stojí.

    OdpovědětSmazat
  29. VK ml.:
    https://cz.sputniknews.com/ceskarepublika/2020081512370776-nemohu-verit-svym-ocim-nabourali-vam-ucet-klaus-ml-sokoval-sve-priznivce-prohlasenim-na-adresu/
    Překvapuje to někoho?

    OdpovědětSmazat
  30. jestli sledujete obrazové informace z protestů v Bělorusku, všiml jste si, jak jsou tam úpravné parky, ulice, domy, stavby ve fabrikách, jaká z těch fotek a videí čiší všudepřítomná čistota?

    OdpovědětSmazat
    Odpovědi
    1. No právě, ani jedna "špína"! To je třeba změnit. Víte, kolik se dá vydělat na špíně? Těch financí, které neodtekly přímo do Německa, EU, USA! Ta hrůza! A navíc, ti Bělorusové potřebují přece taky "naše" drogy ve velkém!
      Skutečně odporný stát, který tam nemá ani jednu naši velkou demokratickou vymoženost!!

      Smazat
    2. Já zas čučel, že za stávkující traktorku šly v průvodu děti maximálně ze střední školy.

      Smazat
  31. Toz tento Mikemouse a emisar hlobokého státo je enem pohlednicó celoplantárné sitoace a otázkó zústane estli se to mosí kazdé nechat libit a nebo ho slosne posle do riti rovnó......slonce v srdci p.s.

    OdpovědětSmazat
  32. Jo tak by to mělo být kdo to s naší suverenitou myslí vážně nebýt v žádném spolku a být neutrální. Z usa jde všechno zlo NWO.

    OdpovědětSmazat
  33. Manželství pro gaye? Ne. Není právo na název. Ombudsman Křeček má jasno

    https://www.parlamentnilisty.cz/arena/rozhovory/Manzelstvi-pro-gaye-Ne-Neni-pravo-na-nazev-Ombudsman-Krecek-ma-jasno-633669

    OdpovědětSmazat
  34. Si ještě živě pamatuji, jak po 89 roce bylo novou vládnoucí garniturou kritizováno ponížené lezení do řiti bývalé kom. garnitury do kremelským bolševikům. Dnešní politici jsou ještě nadšenější anální lezci a jen se předhánějí kdo zaleze hlouběji Američanům, Bruselu nebo Němcům. Dnes politici svou poníženou servilnost a nekritickým obdivem k západním pánům ani netají a ještě se tím beze studu veřejně chlubí, jako ten senátorský blbec Goláň. Přitom na druhou stranu od těch pokrytců často slyšíme vznešené žvásty o naší hrdosti, suverenitě a nezávislosti.

    OdpovědětSmazat
    Odpovědi
    1. Dneska stačí, když se zahraniční "modla" politiků "přiblíží k našim hranicím o více než deset metrů" více než obvykle a "naši politici" sborem padají na koleno, kloní hlavu a mažou se Indulonou po celém těle!
      Tu suverenitu, hrdost a nezávislost musíte chápat správně:
      - jsme nezávislí na Rusku a Číně a necháváme se nezávisle okrádat o sto šest
      - máme suverénně nejvíce idiotů v politice a médiích na čtvereční metr ve světě s výjimkou USA, Německa, Anglie
      - jsme hrdí na to, že naše Indulona je ta nejlepší kluzká vazelína s léčivými účinky pro "vznešené zadky". :)

      Smazat
  35. Masaryka nahradili Havlem! Z České televize znělo o „jedu nacionalismu“, hřímal Okamura

    https://www.parlamentnilisty.cz/arena/monitor/Masaryka-nahradili-Havlem-Z-Ceske-televize-znelo-o-jedu-nacionalismu-hrimal-Okamura-633776

    OdpovědětSmazat
  36. 19:29
    Je to podobné, jako když nám začínají právě teď připravovat náš vlastní polomejdan s tím, že hóódně starý a hóódně nemocný člověk rozděluje společnost a Češi se za něj stydí. A věřte tomu, že ten mejdan tady bude pokud jen trošičku bude možno!
    Jo a ten náš mejdan bude taky řízen z Čech, Polska, Ukrajiny a Pobaltí?
    Jeden z mála kdo označuje události v Bělorusku jinými pojmy je historik a publicista Jurij Muchin, který tvrdí, že jde o fašistický puč. A uvádí zajímavý detail, kdy "opozice" křičí, že Lukašenko je fašista a Lukašenko zase je nazývá "jen" narušiteli ústavy! Přičemž podstata puče, který probíhá v Bělorusku, je absolutně shodná s pučem roku 1923 v Německu a hádejte koho. Takže mělo by to být obráceně. To je také jeden z důvodů, proč neobělí Hitlera, ačkoliv pro sebe to už dávno "elity" udělali. Protože potřebují odstrašující příklad pro masy! A snadno pochopitelný.

    Mimochodem, když už se začalo takhle tady:
    - proč protestují v Bělorusku převážně v noci, když protestující POTŘEBUJÍ UKÁZAT ZBYTKU NÁRODA, že je jich dost a tak není "nikakaja probléma" se k nim přidat "za spravedlivou věc". Prostě aby je strhli za sebou? Vždyť si vzpomeňte jak to probíhalo u nás! A ještě třeba jak na Ukrajině!
    - jsou-li volby zfalšované, pak musíte tohle dokázat aspoň relativně, prostě něco mít v ruce. Třeba tím, že ukážete skutečné výsledky v jednotlivých volebních místnostech. Protestující ukázali, slovy třicet jednu fotokopii, že na daném účastku zvítězila Tichanovská. To je cca půl procenta z 5831 volebních místností!! Jinak nic, ticho po pěšině, žádné domovy důchodců jako tomu bylo u nás nedávno samotných již za za demokratických voleb, a ne jednou! Jen si na to pořádně vzpomeňte. Žádná taková narušení a falzifikace v Bělorusku! O to se více "huláká". Stejně huláká i Babiš (a nejspíš "připostrčen"), pořádně proškolený. Takže jaképak vůbec vítězství "opozice" (slovo opozice v tomto případě označuje především zahraniční základnu protestů).
    - fašistům nebylo zapotřebí zvítězit ve volbách, oni potřebují JENOM DŮVOD!
    - na závodě, kde se vyrábí BelAzy, nákladní auta, a kde pracuje přes jedenáct tisíc zaměstnanců, stávkuje několik stovek lidí ... je třeba komentář? Ale bylo to oznámeno jen jako že stávkuje BelAz ve smyslu nedořečeného (tedy ne lživého! protože teď je klíčový okamžik) tvrzení. Bez uvedení čísel a poměrů zaměstnanců a stávkujících. I liberálním tiskem a médii v Rusku (čili opozice proti Putinovi). Tato média jsou tak důvěryhodné na úrovni naší "drahé a prudce milované" ČT a Bakalových médií atd.
    A zase jen tak mimochodem, když už se chlubíme "západní" evropskou super civilizací a tou licoměrnou humánností, tak neškodí si ověřit, jestli platí stále:
    "Evropská Úmluva "O ochraně lidských práv a základních svobod", která byla přijata 4. listopadu 1950 umožňuje zabít i pomocí kulometů: "Zbavení života nebude považováno za porušení tohoto článku, kdy je výsledkem naprosto nezbytné použití síly: ...pro potlačení, v souladu se zákonem, nepokojů nebo vzpoury".
    Dámy a pánové, KAPIŠTO kde je rozdíl?!

    OdpovědětSmazat
    Odpovědi
    1. 23:26
      Nemohu vám upřít vaši snahu podpory jednoho z mála dnešních autokratu jménem Lukašenko. Popisujete jak mizivé procento lidí v Bělorusku chce změnu, tak se ptám, proč je použito tolik policajtu, proč střílej gumou nebo dokonce ostrejma, proč je zatčeno více jak 2000 lidí, proč má Lukašenko z nicotného počtu odpurcu takový strach, že kontaktuje podobného lumpa Putina?? Vubec bych se nedivil, pokud by zasáhl Rus tak jako u nás v 68 R., nebo jako na Krymu!!
      Zase jen vaříte z vody a používáte prefabrikované pomluvy všeho, co souvisí s opozicí proti diktátorovi i tu ČT do toho zamotáte. Špatný a neduvěryhodný váš pokus překroutit skutečnost.

      Smazat
    2. 9;12
      A proč má ani okupant takový strach z Ruska na hliněných nohou.... noooo povídej a přeháněj havlopussynko???!!!! 😂😂😂😂

      Smazat
    3. 9:19 odpovím já.

      Lukašenko mi je u prdele. Je to autokrat, který se navíc snaží vytvořit v Evropě dynastický vládnoucí systém a chce k tomu použít chlapce ve věku 16 let. Hraje si na důležitého hráče, přitom význam jeho země je jen jediný - geografický, jako nástup Západu na Rusko, případně jako předpolí Číny v nástupu na Západ, přesněji západní Evropu. Kvůli tomu zpřetrhává všechny přirozené vazby jak s Ruskem tak s Evropou. To ukazuje spíš na magalomanství podpořené hloupostí než uvážlivost.

      Ale jednu věc uznávám. Pro rozvoj země je potřebná nejen koncepce rozvoje, ale hlavně klid. Nemůžete investovat a budovat, když nemáte ponětí, jestli vám nějaké sociální bouře nebo dokonce válka vaše investice nesmetou. Lukašenkova policie není brutálnější než ta francouzská, španělská, německá a rozhodně méně brutální než ta americká. V tomto je Bělorusko podobnější Evropě - policie obvykle nestřílí ostrými při sebemenším maléru.

      Označení Putina za lumpa přejdu mlčením, jelikož zjevně nemáte o tomto člověku ani ponětí. A zároveň i neskutečný blábol o tom, že se Putin chystá zabrat Česko... To poukazuje na to, jak malé znalosti máte a jak je snadné vás ovlivnit. Protože nemusím mít v lásce Rusko, ale nebudu se plácáním podobných blbostí zhovaďovat. Samozřejmě, pokud to nepronášíte účelově, abychom vám odporovali a reagovali na vás. Tož stalo se a reaguji.

      Smazat
    4. 9:19
      Tak se podívejte do Francie, Anglie a dalších zemí jak tam rozhánějí demonstrace. A znovu si přečtěte odstaveček o té ochraně lidských práv EU! Z vody vaříte vy, vaříte z vaší nenávisti, že někde jinde mohou myslet (a vůbec někdo někde jinde) než-li vy.
      A o tom, kdo je a není diktátor by se dalo hodně diskutovat. Vy byste nejspíš klečel na koleni před monarchou a přísahaje mu věrnost, byste tvrdil, že taková svoboda tu nikdy dosud nebyla!Hlavně kdyby byl Němec a šel bojovat proti Rusku!
      Z vašich slov pak také vyplývá, že když nás Hitler "zabojoval" v roce 1939, pak už to tady Němcům patří na věky! A vy jste v tom případě jejich prorok!
      Pokud nejste s to absorbovat logiku faktů, pak vás mohu odkázat na toho, kdo napsal a uvedl většinu mnou přinášených údajů (a v tom jak jsem se nejednou přesvědčil, se mu dá věřit) a ten Putina nemá absolutně rád! Jeho jméno je tam nahoře v mém příspěvku uvedeno. Čtu jej, i když v některých jeho vývodech s ním absolutně nesouhlasím, ale to je něco, co byste měl znát, totiž získávání informací a jiných pohledů na problémy. On na rozdíl od vás se aspoň snaží logicky myslet a vždy uvádí kvalitní argumenty.

      Smazat
    5. 23,26 ... máš nějaké ujímání? Tady si moc nepomůžeš. Máš v hlavě co? To šedivé nebo to hnědé? Až se tady s námi podělíš o španělské a francouzské obušky , tak si přijď pohonit Vénu Pytláka.
      To snad ani není možné. Opravdu je havlocháska tak úplně vylízaná? Takový myslitel , a za ním takové stádo debilů.

      orinoko

      Smazat
    6. Všem havlodebilům. Otevřu tv kraksnu v době sametové - Pravda a láska. A každý den tam vidím Hitlera. Dvě hodiny minimálně. To je VEŠkrnův odkaz? Socanský Homohama to dneska rozštípl. Na Bělidle prý bude to, co Rus dovolí. Kde nám zůstal soudruh hejvl se svojí chátrou 77? On nic nerozhodl? Jak je to možné?

      orinoko

      Smazat
  37. Ještě tu dám odkaz na mnohatisícový dav v Bělorusku.
    https://s0.rbk.ru/v6_top_pics/media/img/4/80/755974182904804.jpg

    OdpovědětSmazat
    Odpovědi
    1. Podobne vypadal "stotisícový dav" niekoľkých stoviek ukrajincov na akomsi proteste na štadione na Ukrajine pred tuším 10 rokmi.

      Smazat
  38. No, upřímně řečeno, je mi dost jedno, kdo v Bělorusku vládne, stejně jako nepochybně Bělorusům je fuk, kdo zrovna vládne u nás. Každopádně za posledních 10 let u nás požádalo o azyl jen 15 Bělorusů. Zřejmě ani jejich emigranti po životě u nás moc netouží, takže je to v pohodě. Nejvíce se jim líbí Švédsko, kde se o azyl za posledních 10 let ucházelo 1160 Bělorusů, ale ani to není žádný závratný počet v porovnání s počty "hostů" EU z některých jiných států.

    OdpovědětSmazat
    Odpovědi
    1. Muj bývalý kolega z Běloruska mi řekl že mu převedli státní byt kde bydlel zdarma, může to říct běžný občan Čr? Jenom pár politiků a jejich známí mohli nakoupit hluboce pod cenou. Inu zpět k začátku, i tak vypadá diktatura

      Smazat
    2. A o tom to je, proto se dělají ty barevné revoluce. Vždy a jenom jde o prachy. Proto politici lžou, podvádí, kradou a nakonec i vraždí a zabíjí.
      Generál Randák, bývalý šéf zpravodajské služby: „Politici jsou pořád stejní. A je jedno, jestli jsou to sociální či občanští demokraté, jsou úplně stejní. Bojí se věcí, které někdo ví, proto se ho chtějí zbavit. S politiky se nedá počítat, nemá cenu se na ně obracet. Žijí úplně jinými problémy a jsou schopni udělat jakoukoliv špinavost, aby sami sebe ochránili.“

      Smazat
  39. Dolores Ibarurri byla statecna zenska bojujici za španélskou reoubliku.Žádna politicka karieristucka americja kraaaava.

    OdpovědětSmazat
  40. 9:19
    psát o Putinovi jako o lumpovi může jen totální grázl!?,..

    OdpovědětSmazat
  41. No, myslel jsem si v podstatě totéž, jako pan Lu-Lina. Až do chvíle, kdy ve vzácné shodě vyhlásili požadavek na vyhlášení sankci proti Bělorusku premiéři A. Babiš a M. Morawiecki, a to ihned poté, co je s nezvyklými úsměvy ve tváři a plácáním po ramenou navštívil ministr zahraničních zájmů USA M. Pompeo. Zarazilo mě a přivedlo na následující myšlenku to, že premiér Babiš ani česká vláda ani žádní její ministři se k Bělorusku doposud nevyjadřovali. A najednou voláme ústy svého premiéra po sankcích, situaci v Bělorusku prohlašujeme za tragickou a vyzýváme EU, aby okamžitě zasáhla. Přijde mi tedy, že M. Pompeo byl nejspíš vyslán, aby řídil operaci "Bělorusko" přímo na bojišti. Má v rukou pevně daný scénář, ve kterém někteří protagonisté hrají hlavní role, aniž by o ně usilovali, role, do kterých je nejspíše dosadila "dramaturgická skupina s producenty", kteří sídlí v USA, ale jsou i samotným USA nadřazeni. A velitel "Běloruského frontu" M. Pompeo má, coby dřívější šéf CIA jistě dostatek "přesvědčivých argumentů", aby vybraní herci své role splnili ihned, bez okolků a přesvědčivě.

    OdpovědětSmazat

Redakce vás žádá, abyste diskutovali slušně, nenapadali spoludiskutující ani autory, abyste argumentovali věcně a fakty. Děkujeme.