Reklama

úterý 4. srpna 2020

Útok České televize na Ludvíka Svobodu! Bašta tuší, co nás čeká na podzim


Jaroslav Bašta
Jaroslav Bašta
v Parlamentních Listech a Prvních zprávách
4.8.2020  PL a PrvníZprávy

Česká veřejnoprávní média nás letos zásobují hlavně novými pohledy na historii a způsob, jakým nám naši minulost servírují, až příliš připomíná postřeh George Orwella o ovládání budoucnosti, píše někdejší diplomat, politický analytik Jaroslav Bašta v komentáři pro Prvnízprávy.cz.


Za prvních sedm měsíců roku 2020 jsme se dozvěděli mnohé o tom, kdo vyhrál (případně nevyhrál) II. světovou válku, kdo nás osvobodil a kdo okupoval. Některá dřívější slovní spojení se přestala používat, takže z německé nacistické okupace zbyla jen ta nacistická, všímá si Bašta.

Dá se z toho podle něj vyvodit, že v letech 1939-1945 jsme sousedili s jakýmsi dnes již zaniklým Nacistskem. Prahu nikdo neosvobozoval, nepočítáme-li vlasovce, ta se osvobodila sama. „Podobných nečekaných odhalení bych mohl najít povícero, ale nejspíš nám je budou dávat na pokračování ještě na podzim, jak naznačuje útok České televize na prezidenta Ludvíka Svobodu,“ pokračuje.

Od světových dějin jsme se na konci června vrátili o sedmdesát let zpátky do naší již plně totalitní minulosti, kterou navždy bude symbolizovat proces s Miladou Horákovou a s dalšími 11 obžalovanými. Milada Horáková byla odsouzena k trestu smrti a jako jediná žena v politických monstrprocesech 50. let popravena. Bezesporu šlo o jeden z největších justičních zločinů v naší novodobé historii.

„Způsob, jakým naše média tuto připomínku sedmdesátého výročí popravy pojala, se stal součástí kampaně zaměřené jak proti KSČM, tak proti všem, kdo nesdíleli tuto poněkud bulvární formu připomínání minulosti,“ konstatuje Bašta.

Vedlejší obětí mediálního běsnění se stal historik, děkan Filozofické fakulty UK Michal Pullmann kvůli svým tezím o komunistické minulosti. Je obviňován z relativizování historie a z nedostatečného odsuzování zločinů minulého režimu,“ připomíná Bašta.

Novináři volají po jeho odvolání z postu děkana. Dopustil se totiž neodpustitelného hříchu, když se odvolával na zjištění historiků, kteří konstatují, že nacismus i stalinismus se vedle represivního aparátu opíral také o celospolečenský konsenzus.

„Michal Pullmann říká to, co málokdo chce slyšet – totiž, že diktaturu, teror a vraždění neměl na svědomí jen stranický aparát a komunistická nomenklatura, ale podílela se na něm také tehdejší československá společnost. (Stačí připomenout rezoluce požadující trest smrti pro souzené v politických procesech.) A právě v oné celospolečenské podpoře vidí hlavní důvod, proč totalitní režim přežil tak dlouho,“ podotýká.

„Mně osobně se podobný náhled na dějiny trochu příčí. Od šedesátých do devadesátých let jsem byl konfrontován s postupným odhalováním zločinů stalinismu a jeho pohrobků. Stal jsem se úředně puncovaným nepřítelem režimu, když jsem byl nejprve odsouzen za podvracení republiky, pak jsem podepsal Chartu 77 a vedli mě jako nepřátelskou osobu,“ píše Bašta. Zároveň chápe, že mechanismus vzniku a fungování totality musíme studovat. Demokracie je diskuse. I o věcech, které se nám nelíbí.

Sám hledal práce historiků, o nichž píše M. Pullmann, že objevují demokratický rozměr stalinismu. Při té příležitosti narazil na jeden kuriózní a aktuální Stalinův citát: „Vždycky jsem si myslel, že demokracie je vláda lidu, ale právě soudruh Roosevelt mi jasně vysvětlil, že demokracie je vláda amerického lidu.“

„Trochu se bojím, aby nám soudruh Biden příští rok nevysvětloval, že demokracie je vláda amerického černého lidu. Pardon, Černého,“ obává se Bašta na závěr. 


(celý text najdete ZDE)

75 komentářů :

  1. A stále dokola, dokola, dokola,a stále pan Železný moderuje a moderovat bude a ČT bude ve stejné podobě vysílat tak dobře jak vysílá doteď!
    Kdo vyhrál druhou SV. nikdo nezpochybňuje pane Bašto, Západní spojenci společně s SSSR, ale, že SSSR s Němcem napadli Polsko je dějinný fakt!! Na tom nic nezmění ani Putin.
    Pane Bašto, vy jste musel být disident podle dnešních vašich názoru, asi jako já kosmonaut!

    OdpovědětSmazat
    Odpovědi
    1. Nejdřív di nastuduj fakta z historie (třeba smlouvy Německa s okolními i neokolními státy) a potom se k historii vyjadřuj. Tady máš krátké poučení (a dobře si všimni data):

      Střípek z historie: 17.9.1939

      Poté předal Molotov Grzybowskému tuto nótu :
      "Pane velvyslanče,
      Polsko-německá válka odkryla vnitřní úpadek polského státu. V průběhu deseti dnů vojenských operací Polsko ztratilo všechny průmyslové oblasti a kulturní centra. Varšava, jako hlavní město, již neexistuje. Polská vláda se rozpadla a nevykazuje žádnou činnost. To znamená, že polský stát a jeho vláda fakticky přestaly existovat. Tím dnem je ukončena platnost dohod uzavřených mezi SSSR a Polskem. Ponecháno samo sobě a opuštěno bez vedení, se z Polska stalo území příhodné pro různé náhodné a nepředvídatelné události, které mohou být hrozbou pro SSSR. Proto doposud neutrálně vystupující sovětská vláda nemůže zůstat i nadále neutrální k těmto faktům.
      Sovětská vláda se také nemůže lhostejně stavět k tomu, aby pokrevní Ukrajinci a Bělorusové žijící na území Polska, ponechaní osudu, zůstávali bez ochrany.
      Vzhledem k této situaci vydala Sovětská vláda rozkaz Vrchnímu veliteli Rudé armády dát příkaz vojskům překročit hranici a vzít pod svoji ochranu životy a majetky obyvatel západní Ukrajiny a západního Běloruska.
      Současně je Sovětská vláda odhodlána přijmout všechna opatření k tomu, aby zachránila polský národ z nešťastné války, do které byl vhozen jeho nerozumným vedením a dát mu možnost žít v míru.
      Přijměte, pane velvyslanče, ujištění o mé úctě k Vám.“
      V. Molotov

      Smazat
    2. 9:08
      Že byl pan Bašta byl disidentem je skutečnost. Takže, jak píšete, vy jste kosmonaut, ale tvrdé přistání ublížilo hmotě ve vaší lbi.

      Smazat
    3. Polsko ruku v ruce s Nemeckem napadlo Československo.Beckovo Polsko -spojenec Hitlera od roku 1933.Asi jste kosmonaut.

      Smazat
    4. 9:08-Znám vícero disidentů, kteří si změnu k horšímu nedovedli představit.

      Smazat
    5. Oni Polsko napadly společně? Fakt? Kde jsi k tomu zase přišel? Jak se nazývají izraelské výpady proti Arabům? Oni tomu říkají preemtivní válka. Ale zpět.
      Nejdříve Polsko napadli Němci, poté, co Polsko bylo ochotné porcovat Československo spolu s Německem. Polsko byl fašounský stát, který byl ochotný se domlouvat s německými nácky, aniž by tušil , že už to má za pár. Německá invaze začala 1. září. Víš , ty ťuhýku, jak Polsko vypadalo v té době? Kde mělo východní hranice? Daleko na východě, v dnešní Haliči vulgo Ukrajině. Kdy vpadnul Rus do Polska? Více jak 14 dní po Hitlerovi! Preemtivně , jako to dělá izražid.
      Před 1. globální dokonce žádné Polsko snad ani neexistovalo.
      Je to všechno jak u blbých na točně. S modrými lejny a pravdopráskači je vždycky diskus@r jak řemen.

      orinoko

      Smazat
    6. Pilsudski a Hitler delali stejnou politiku, mezi vojaky Nemecka a Polska bylo pratelstvi, libali se, mam fotky. Spolecne chteli jit proti Rusku. Ihned po obsazeni Sudet preci Polaci obsadili Cesky Tesin a vyhnali jako Nemci tamnejsi obyvatelstvo! To Hitler ale nemohl potrebovat a na zaklade false flag operace v Gliwici prepadnul a zlikvidoval Polsko. Polaci jsou fasiste a antisemiti. Radi se spolcuji se silnejsimi, aby sousedy okradli a profitovali. Dnes to delaji fasouni Duda, Tusk a Morawiecki s US fasouny. Uz jich tam maji 10 000. Polsko ve stredoveku neexistovalo. Dnes existuje jenom diky Rusku. Vdek za osvobozeni od Nacku ukazuji Polaci nenavisti k Rusku a odstranovanim a hanobenim pomniku Rude armady. Jak rikaji nejenom Nemci, Polaci jsou devka Evropy.

      Smazat
    7. 9:08 Proč si neověříte fakta než začnete psát. Takto vypadáte jako blbec, neznající dějiny.

      Smazat
    8. Pro 9:08 SSSR napadl Polsko? Kdy? Že přešel v září 1939 hranice? Kdepak se tam ta hranice vzala? Polsko do r. 1918 neexistovalo a Varšavské velkovévodství bylo součástí Ruska (trojí dělení Polska si nastudujte mezi kosmickými lety). Hranici mu určila mezinárodní komise vedená lordem Curzonem. A ta byla stanovena zhruba tam, kde je i dneska s Ukrajinou a Běloruskem. Ale Pilsudski využil slabosti Ruska bojujícího v občanské válce a s intervencí a zabral velká území dnešního Běloruska a Ukrajiny včetně třeba Lvova. No a SSSR si vzal tato území zase zpátky. A světe div se, Poláci to dodnes berou jako přepadení a krádež svého území, i když jim nikdy nepatřilo! Právě SSSR (a Stalin osobně) zajistil, že po válce Polsko dostalo CELÉ průmyslové Slezsko a větší část zemědělsky vyspělého Východního Pruska (Allenstein, dnešní Olštýnsko) a velkou část Pomořanska. Co s tím Poláci udělali je jiná věc. Víte, že Polsko po I. SV nemělo přístup k moči, krom úzkého koridoru s rybářskou vesnicí Gdyní? A že hranice s ním byly u Ostravy? Nemusíte lítat do kosmu, stačí se podívat na mapu a uvidíte, jak na tom "přepadení" Poláci vydělali. My jsme přišli o Podkarpatskou Rus. Takže se z kosmu vraťte do školy vy kosmonaute.

      Smazat
    9. Historicky se hranice Polska v minulosti hodně měnily. Teď naposled na úkor Německa. Polsko bylo hodně neposedné a určitě by toužilo po hranicích Velkopolska. Jejich chuť expanze, byla zřejmá nejen těsně po Mnichovu, ale dokonce po II.sv.válce, kdy měli chuť na Špindlerův Mlýn.
      Přátelský vztah Polska k Hitlerovou Německu byl ukotven ve vzájemné smlouvě ještě před smlouvou SSSR, tak si navzájem nemusí nic vyčítat. Pro nezaujaté doporučuji k přečtení Benešovy Paměti.

      Smazat
    10. @ 9:08 a ze polaci 2.rijna 1938 zacali okupaci tesinska a slezka tos nam nerekl!anebo to nevis?

      Smazat
    11. Zběsilá kampaň s heslem, že komunisté zavraždili Horákovou byla užitečná k tomu, aby se zjistilo, kdo je kdo. Na PL uveřejnili článek o tom, za co byla Horáková souzena. Něco jsem podchytil od autora článku náhodně už dříve. Sprostá kampaň tajila, čím se Horáková provinila. Dříve jsem měl za celkem slušného novináře Zbořila. Ten na zveřejnění provinění reagoval tak, že to označil za hanopis. Pan Zbořil by rád rozhodoval o tom, co můžeme a co nemůžeme vědět. To je jako s Chartou. Nerad by, aby lidé sami posoudili míru provinění. Zbořil mne velmi zklamal. Někdo přešel ostouzení komunistů mlčením, někdo si přisadil. Těm lidem už nejde věřit vůbec nic. Zemanofilové se tvářili, jako by se to jich netýkalo. Zeman sám z kariérních pohnutek do komunistické strany vlezl. Pečlivě jsem četl názory těch, které Zeman vyznamenal jako je třeba Žantovský a řada herců. Ti ani nepípli o tom, že je to sprostá prasárna. Zklamal mne také Xaver, který nad tou smrtí ronil slzy. Od tohoto člověka nelze očekávat nic dobrého, i když mnoho lidé mu věří.

      Na celém případě je divné to, že ani z důvodu věku komunisté nemohli Horákové ublížit. Soud posuzoval případ celkem formálně. Ke škodě Horákové nebyly obvinění vyvráceny. Nestačí uvést, že si je někdo vymyslel. Historici už jsou tak profláknuti, že by jim pravděpodobně nikdo nevěřil. Horáková se stala ikonou nového režimu, za kterého se začalo masově krást a podvádět. To všechno ona tehdy chtěla?

      Smazat
    12. 9.08
      CCCP Polsko nikdy nenapadlo. Pouze si vzalo zpatky ty casti zapadni Ukrajiny a Beloruska, ktere Polsko okupovalo od roku 1921. Takze kosmonaute zalez zpatky pod kamen.

      Smazat
    13. Však ty hranice by se bývaly klidně mohly ještě i posunout dál! Tak či onak k tomu stejně dojde, jen to krapet dýl potrvá, ale kde mít v tom 39. rozumný vedení už celá Evropa bývala mohla dneska bejt! - http://img15.deviantart.net/8736/i/2013/256/2/e/pakt_ribbentrop___beck_vol__2_by_coszniczego-d6m4e0q.png

      Smazat
  2. Milada Horáková nejprve prokazatelně kolaborovala s komunistickým režimem a poté, co jí komunisté odmítli vysokou funkci, začala je zrazovat stejně jako svou vlast spoluprací se západními rozvědkami. Věděla, že za to je trest smrti, takže s tím musela počítat.

    OdpovědětSmazat
    Odpovědi
    1. Otázka, čím se Horáková zasloužila o svou vlast, co užitečného vykonala pro svou zemi, že je tak glorifikována? Odpověď zní: prd! I to, že podle pověsti nasadila Panence Marii na krk provaz je podle mne málo. Navíc za žádný odboj proti komunistům, kterým stejně nic neudělal nebyla souzena. Byla souzena zcela oprávněně za vlastizradu lidově demokratického státu. Tak, že jejím jediným positivem je to, že byla popravena. No i na mně tvrdé ale tenkrát se ještě popravovaly ženy za cokoli po celém světě. A např. v USA, Arabských státech a Africe je to skoro běžné dodnes.Já osobně výročí její popravy neslavím. To přenechám Železnému... P.S. Nebo snad se na Miladu nepěly oslavné chóry?

      Smazat
    2. Horáková i kdyby bojovala proti tehdejším komunistum, tak určitě nebyla tak vina, aby si zasloužila popravit. Co by si zasloužili dnešní komunisti a partajníci SPD, kteří otevřeně bojují proti našemu dnešnímu zřízení a spojenectví s EU a NATO???
      O krutosti tehdejšího režimu svědčí i poprava skutečného, oddaného komunisty Slánského.Vražda paní Horákové je neomluvitelná!!!
      9:39
      Příspěvek jak z 50 let, že se ani trochu nestydíte!!

      Smazat
    3. Anonyme 9.08 ona pravda bolí viďte? Nečeská ČT se už zdiskreditovala dávno.

      Smazat
    4. 10.05 Horáková žádala Západ aby shodil atomové bomby na Ústí, Plzeň, Prahu, Ostravu, Brno, prokazatelně prokázáno, ze západního tisku. Jestli to myslela jako vtip tak ale hodně blbej! Jinak jasná vlastizrada. Píšu, že rozsudek byl podle mne tvrdý. Jen chci připomenout, že když se svět též zastával paní Rossenbergové bylo ji to taky nic platné. A věřte, že za to co jsem napsal se nestydím ani trochu. Každá doba má své mučedníky. Mohl bych vám uvést příklady po revoluci přiznaných,,politických", kteří v 50 letech prokazatelně kradli, loupili,zabíjeli pro svou osobní potřebu a zisk. Pak jen stačilo říci, že lup potřebovali na protikomunistický odboj a byli gerojové. Neřekl jste nic k tomu, čím se Horáková zasloužila o stát a národ, krom toho že ji komunisti popravily. Vždy´t ona kdyby ji komouši chtěli mohla být soudružka. Kdyby nebyla po popravena tak by dnes po ni ani pes neštěkl. Prostě jen zneužitá paní proti komoušům.

      Smazat
    5. POpravaHOríkvé je srovnatelná spopravpou manželů Rosenbergových v USA. Obě to byly justiční vraždy. Horákové hlavně přitížilo, že u soudu přiznala (viz zachovaný zvukový záznam, a možná i filmový), že souhlasila s bombardováním Československa při "osvobozování od komunizmu" i atomovými zbraněmi. V tu chvíli měla u většiny lidí utrum a rádi podepsali petici, žádající nejvyšší trest. Hanba Gottwaldovi, že trest potvrdil a popravu nechal vykonat.

      Smazat
    6. 11.05 A co ti mrtví po bombardování, co nebyli komunisty? Vedlejší ztráty!?

      Smazat
    7. 10:05 Podívejte se na AE News a přečtěte si o zrůdnostech současných elit. Je to k zblití. Kapitalizmus prodává vše: narozené a nezletilé děti k zvrhlostem, drancuje na co příjde. Jestli se hlásíte k takovým zvrhlíkům, jste buď idiot nebo zvrhlík. SNB.

      Smazat
    8. Anonymní4. srpna 2020 10:05
      SPD by si zasloužila, se konečně dostat do vlády. Je to demokratická strana, která používá pouze demokratické prostředky a neštve cizí mocnosti k napadení našeho státu. Naopak varuje před likvidací našeho národa a státu, Evropskou unií. Volme SPD. P.K.

      Smazat
    9. 10:54
      Ten blbej budete nejspíše vy, že věříte totálnímu nesmylu!! Napsat, že paní Horáková žádala Západ,aby použil atom. bomby na Plzeň Prahu....??? no promiňte, píšete z Beřkovic nebo z jiného ustavu pro choromyslné?? Stejné jako váš př. 9:39, vy jste hodně velký chudák že. Dále nemá smysl na vaše přihlouplé žvásty reagovat.
      Co sem chodí za id...

      Smazat
    10. 10:07
      Milánku a jakou pravdu máte na mysli?? ČT je Česká, nebo vy znáte nějakého jiného majitele, já ne. A čím, že se zdiskreditovala, napište, poučte mě.

      Smazat
    11. Pro 10:05
      Co si prosím představujete pod: "Co by si zasloužili dnešní komunisti a partajníci SPD, kteří otevřeně bojují proti našemu dnešnímu zřízení a spojenectví s EU a NATO???"? Jak tyto demokratické a řádně, v souladu s platnou legislativou, fungující parlamentní strany "otevřeně bojují" proti našemu dnešnímu zřízení? A jaké je naše dnešní zřízení? To máte na mysli zastřenou fašistickou diktaturu, v jejímž rámci byla naše republika zničena oddělením Slovenska a její ekonomika vykradena a rozparcelována našimi západními spojenci z EU, USA a NATO? Myslíte to zřízení, kdy z našeho státu se stal zdroj levné pracovní síly pro západní koncerny a odbytiště západních šmejdů a odpadků, kdy jsme tlačeni do role odnárodněné, nesvéprávné a poslušné kolonie a nástupiště pro útok západních spojenců na Rusko? Kdy jsme špiclováni jakýmisi trolly, jsou přepisovány a překrucovány dějiny, je likvidována naše kultura a národní povědomí, je usilováno o rozmělnění a likvidaci naší státní suverenity a státnosti vůbec? A jaké spojence máte na mysli? Ty, kteří nás před 80 lety šoupli Hitlerovi jako zbrojnici a nástupiště pro útok na SSSR? Ty "spojence" z NATO, kteří rozbili Jugoslávii a bombardují naše slovanské bratry Srby? Ty "spojence", kteří se řežou mezi sebou (Turecko x Řecko), kteří připravují útok na RF a kteří nás zatahují do nekonečné řady svých válečných výbojů a dobrodružství?

      Smazat
    12. Souhlas s atomovým bombardováním naší republiky americký letectvem a vyzývání k němu doznala Horáková veřejně při procesu. Existuje o tom zvukový záznam, určitě bude i v nedávno objeveném filmovém materiálu.

      Smazat
    13. Ad 14:17 - Česká je jen podle názvu. Jinak je aktivisticky NATOidní, aktivisticky Clintonovsko -_Hilaryovská, aktivisticky katolická, aktivisticky TOPácká, aktivisticky prounijní a tedy protievrospká, aktivisticky profašistická atd. jen ne veřejnoprávní a jen ne česká.

      Smazat
    14. Hádáte se tady jako erc debilové! Milada Horáková byla doktorka práv. Moc dobře věděla, do čeho leze, čeho se dopouští, a jaký trest ji za to čeká. Možná měla nějakou představu, že ji "západ" zachrání, ale to by bylo zatraceně naivní. Ona byla vůbec zvláštní, všechny síly a aktivity věnovala politice, drala se do všeho, že má nějakou rodinu a tak, to bylo vždycky bokem. Kdo s čím zachází, tím také schází. Na té záležitosti je zvláštní snad jenom to, že byly popraveny i její sestra a švagrová - obě mladé ženy. Ale o tom se nikde nepíše, a PROČ?? To jsem se vůbec nikde nedozvěděl. Zkuste namísto toho přiblblého hádání zjistit, proč byly tyto dvě ženy z její rodiny popraveny a napište to na diskuze.

      Smazat
    15. 14.08 Ústí,Brno a Ostravu! Tohle nevokecáš, to je dokázaný fakt.

      Smazat
    16. 17:06-Vaše informace je pro mne novinka. Znáte aspoň jejich jména?

      Smazat
    17. Já jsem byl taky překvapen pane Povolný 18.15 - když jsem se to dočetl čistě náhodou.Protože o tom se nikde nepíše, to se normálně nedozvíte. Takže: Milada Horáková byla rozená Králová
      sestra: Marie Králová - popravena byla 8.10.1945 ve věku 42 let
      švagrová: Julie Horáková - popravena 17.1.1946 - ve věku 36 let

      Za prezidenta E.Beneše bylo popraveno 66 žen - žádná nedostala milost

      A o tom to všechno je - žádné informace nejsou ucelené, aby ukázaly dějinný obraz, a uváděly všechna fakta. Všechno se vykuchá, odmastí, odšťaví, přikrášlí, obarví na růžovo, nebo naopak začerní - a jen to, co se hodí vždy současné politické garnituře do krámu, se takto ošetřené zveřejní.

      Smazat
    18. Poprava M.Horákové,pane Bašto,nebyla "justiční vražda",ale prokazatelný trest za vlastizradu a protistátní činnost.V tom se hluboce mýlíte.Za tuto činnost byly od nepaměti a za jakéhokoli režimu udíleny nejvyšší tresty-bez ohledu zda se jednalo o muže,či ženu!Pokud by jste chtěl zmínit justiční vraždy,pak to byl proces v roce 1952 s R.Slánským a nebo v USA proces s manželi Rosenbergovými.Jinak některé Vaše vyjádření k minulému režimu i v jiných Vašich článcích ukazují,že nejste zřejmě schopen překročit svůj disidentský stín.Jinak objektivně konstatuji,že všechny Vaše příspěvky na NR sleduji a s většinou souhlasím. VH

      Smazat
  3. No jo to nás zase tento měsíc čeká masírování se srpnem 68. Bude třeba na ty „zlé" komunisty naházet co nejvíc špíny,

    OdpovědětSmazat
    Odpovědi
    1. No, na opravdu také zlé kapitalisty u železničního mostu u Duchcova, střílejících četnistvem na demonstrující hladové dělníky a u čtyř se jim podařílo je zabít, kromě desítky zraněných, se špínu házet dnes zakazuje. Zřejmě ta tehdejší střelba byla dostatečně demokratická. Po kapitalisticku.

      Smazat
    2. Jde jim o to, komunisty co nejvic pred volbami poskodit. Ono bylo ale vsechno jinak nez tvrdi. Lzou a zamlcuji. Jakes byl proti zotroceni zeme zadluzovanim, co dela ted Babisova vlada.
      https://aeronet.cz/news/video-generalni-tajemnik-uv-ksc-milos-jakes-jiz-v-cervenci-1989-durazne-varoval-pred-zadluzovanim-statu-u-zapadnich-mocnosti-protoze-to-povede-ke-ztrate-narodni-suverenity-ve-svem-projevu-odhalil/
      Co zapad zamysli udelat s uskem a se Slovany:
      https://www.pokec24.cz/historie/odtajneni-zapadnich-dokumentu-pokud-vam-to-neotevre-oci-tak-potom-uz-nic/

      Smazat
    3. 10:43 Přesně tak ale o „hodných" kapitalistech se nemluví.

      Smazat
  4. Horákovou na smrt neposlali komunisté i když si to jistě přáli a nejen oni.Na smrt Horákovou poslala justice,soudní senát!!!Ani jediný soudce nebyl potrestán po převratu za protizákonnost.Za prokurátory šla do vězení tehdy mladá prokurátorka Polednová ve svých 90 letech.

    OdpovědětSmazat
    Odpovědi
    1. 9.41 Horáková chtěla svrhnout režim vojenskou silou , velitelem povstání měl být gen. Kutlvašr , který o tom píše ve svých vzpomínkách , za to by v té době dostala trest smrti i v USA viz manželé Rosenbergovi !

      Smazat
    2. Tak, tak, Policie vyšetřuje, prokuratura (tehdy, dnes státní zastupitelství) sestavuje a podává obžalobu, SOUD SVOBODNĚ, TEHDY JAKO DNES, ROZHODUJE. Ale nikdo mě nedokázal vysvětlit, jak to, že Horáková, maje manžela s dcerou na západě, se tak spontánně, veřejně přiznala ke svým zločinům, za které obdržela tehdy ve světě přirozený výrok - smrt.

      Mimochodem, kdo na mě a na moji rodinu žádal kdy u USA, GB či Francie atomovou bombu, ať ode mě nepožadje "pochopení". Natož oplakávání.

      Smazat
    3. 12:42 Lol. Úplná Johanka z Arku, srandisto.

      Smazat
    4. Omyl přátelé! Horáková se pravděpodobně stala obětí dezinformační hry amerických zpravodajských služeb podobně jako Slánský a další. Operace Splinter Factor.

      http://zvedavec.org/komentare/2020/07/8389-operacia-cia-splinter-factor.htm

      https://vlkovobloguje.wordpress.com/2020/01/19/operation-splinter-factor/

      https://knihy.heureka.cz/komunisticke-zlociny-a-cia/

      Smazat
  5. Železný dostal úkol, ten splnil! Někdo se musel obětovat. Není dobře se domnívat, že si to opravdu myslí, když ano, byl by blbec, což určitě není.

    OdpovědětSmazat
    Odpovědi
    1. Pokud Železný není blb, tak bude uplacený. Ostudný útok na velitele československého armádního sboru osvobozujícího české země a Slovensko od německých okupantů totiž není jeho první historické faux pas. Hnedtak nezapomenu, jak se tento jemnocitný rádoby intelektuál při příležitosti šestistého výročí první pražské defenestrace otřásal nevolí nad násilnou povahou tohoto revolučního činu.

      Smazat
    2. Dehonestovani Svobody je stejne jako Konevuv pamatnik. Tato akce prepsani dejin 2. svet. valky je centralne rizena a pokracuje. Cilem je urazen Rusko a lhat o 2. svet. valce, snizovat zasluhu Ruska na osvobozeni Evropy. To mohou delat jenom neonaciste a fasiste z USA a jejich poskoci u nas. Zid Zelezny k nim patri. Jako zid Trockij skodi Rusku.

      Smazat
    3. 9:46 Blbec je, že nechal udělat ze sebe blbce, ať již vědomě nebo na něčí nátlak.

      Smazat
    4. 9:46 Blbec je, že ze sebe udělal blbce vědomě, nebo na něčí nátlak.

      Smazat
    5. Co má asi tak dělat chudáček Jakub, když mu kádrový profil pohnojil nejenom dědeček, který přinášel svobodu se Svobodou z východu a ne ze západu, a když mu to ještě více podělal vlastní otec, který americké soudruhy Laudera a spol. označil za zloděje a lháře, kteří okradli Česko o TV Nova. Chudinka Jakoubek by pak s touto rodovou zátěží přece nemohl přežít v ČT ani den, proto ta jeho divadelní vystoupení, kterými se chce odpoutat od svých "závadových" předků. V ČT totiž přituhuje na všech frontách a někteří nepřežijí :-)

      Smazat
    6. Není blbec, ale lotr.

      Smazat
    7. Těším se na připravovanou knihu Aleny Vitáskové pod pracovním názvem "Béďa- povolání syn". Koupím si ji k Vánocům. Název cosi napovídá.

      Smazat
  6. Obhájci a vykladači předností kapitalizmu před komunizmem se vůbec nezabývají těmi zrůdnostmi co parazitický kapitalizmus ve své historii dělal a dělá. Stačí se podívat na poslední zprávy ohledně Pizza gate a je vám na blití. Prostě to byl pokrok pro zdegenerované zvrhlé parazity. SNB.

    OdpovědětSmazat
  7. Václav Havel nebyl v letech 1970 až 1989 nikdy zaměstnaný, když pomineme 10 měsíců v trutnovském pivovaru. Podobně nebyl nikdy zaměstnaný třeba Ludvík Vaculík. Když jsem se Vaculíka v roce 1990 ptal, čím se živil, odpověděl mi, že ho živily honoráře za knihy a články, které mu vycházely na Západě.

    Upřímně řečeno, ani Vaculík, ani Havel zase tak pilní psavci nebyli, aby jim to stačilo. Ve skutečnosti živila disidenty Nadace Charty 77 vzniklá původně z iniciativy posrpnového emigranta, jaderného fyzika Františka Janoucha. V letech 1980 až 1989 vyplatila na činnost Charty 77 zhruba 38 tisíc dolarů.

    Osmdesát nejaktivnějších disidentů dostávalo v přepočtu na koruny 60 tisíc na osobu ročně, přitom průměrná mzda v tehdejším Československu nedosahovala ani 2500 korun.

    https://www.parlamentnilisty.cz/arena/rozhovory/Havel-by-to-nejradsi-ridil-jako-maly-diktator-Novinar-pametnik-vzpomnel-i-podezrelou-nehodu-Dubceka-se-zmizelou-aktovkou-632463

    OdpovědětSmazat
    Odpovědi
    1. Dost dobře nechápu, co bylo na socialismu totalitního?
      Dovedete si představit, kdyby Rusko živilo 80 předních opozičních politiků v USA? To je úplně sci-fi! To by je asi všechny popravili.

      Smazat
  8. Česká televize se změnila v propagandistickou žumpu a agitku ovládanou Evropskou unií. Letos mám v plánu odmítnout platit koncesionářský poplatek. Beztak ČT vůbec nesleduju. ČT je stejně tendenční a profláklá jako za bolševika. Teď ji pro změnu ovládá eurobolševik.

    OdpovědětSmazat
  9. Obsazení části Finska/tzv. zimní válka/ a obsazení části území u Ladožského jezera zachránilo Leningrad a na dlouho vázalo velké množství německých vojáků. Stejně tak obsazení části Polska na hranice určené Brest-litevským mírem mělo strategický důvod. A konečné vítězství CCCP nám zachránilo národní i fyzickou existenci. V současnosti se Poláci a Ukrajinci chovají jako užiteční idioti západu, stejně jako tehdy byli/banderovci/ užitečnými idioty Hitlera. A stejně takovými užitečnými idioty jsou dnešní přepisovači dějin,kteří jsou na úrovni "vlajkařů" v době německého protektorátu.

    OdpovědětSmazat
  10. Díky Rudé armádě dnes žijeme. Nikdo mě nepřesvědčí o opaku. Bez jejich vůle a utrpení bychom tu nebyli. Západ se přidal pouze když viděl že je Německo v prdeli jen kvůli tomu aby Rusové nezabrali celou evropu. Ztráty na životech to dosvědčují kdo měl největší zásluhu na tom že jsme všichni nechcípli nekde v koncentráku. Vy co se proti tomu vyjadřujete si nevidíte ani na špičku nosu.

    OdpovědětSmazat
  11. „Jsou cenzurovány názory, které jsou nepohodlné globalistům.“ Okamura promluvil o smazání jeho kanálu na YouTube

    https://cz.sputniknews.com/politika/2020080312302056-jsou-cenzurovany-nazory-ktere-jsou-nepohodlne-globalistum-okamura-promluvil-o-smazani-jeho-kanalu/

    OdpovědětSmazat
  12. K Železnýmu zajímavý článek („Ocelový“ byl již obsazen, tak jemu nejblíž aspoň „Železný“, nicméně pořád to byl „Tordes Eisenkraft“. Pokud se za jeho nepotrestání stavěl Reicin, pak je otázkou, v čí žoldu a proti komu hlavně bojoval. S chlapsi, co "zabloudili" do týlu se za 2. světové války na východě jinak takhle nemazlili.):
    https://www.parlamentnilisty.cz/arena/rozhovory/Spisovatel-vyvraci-myty-o-generalu-Ludviku-Svobodovi-Jakub-Zelezny-by-mu-misto-urazek-mel-byt-vdecny-pomohl-i-jeho-dedeckovi-632080
    „Pokud vím od pamětníků, vojín Tordes Eisenkraft pocházel z polského Těšína. Do Buzuluku přišel jako šestadvacetiletý v listopadu 1942. U Sokolova byl nasazen v rámci protitankové roty. Historička dr. Alena Hájková mi říkala, že ke konci bitvy se od jednotky vzdálil a ani v dalších dnech se nepokusil dorazit na vojenskou základnu do obce Veseloje. Později ani do Novochoperska, kde se brigáda formovala. Není také pravda, jak jsem někde četl, že bojoval u Kyjeva. Prostě do dalších bojů v rámci 1. Čs. armádního sboru již nezasáhl. Prý si v Samaře (Kujbyšev) léčil zranění, našel místo jako novinář. Ke konci války zplodil syna Vladimíra a své jméno změnil na Fedor Železný. Prý někteří vojáci chtěli Tordese nechat potrestat, ale právě Svoboda, Reicin a předseda polního soudu JUDr. Otto Winterstein od potrestání upustili.“

    OdpovědětSmazat
    Odpovědi
    1. 18:04
      Jako vymyšlený románek docela dobré, ale jako fakt blbina na entou!!

      Smazat
    2. 15:38 Vy jste hlupáček:)
      https://www.svoboda-williams.com/lifestyle/praha/clanek/1755-cermak-eisenkraft

      Smazat
  13. 18:04 velmi zajímavé, díky.

    OdpovědětSmazat
  14. Už Hašek který byl v Samaře píše ve Švejkovi: Já myslet že fon cinofy, měděny a fon železny. Na tomto příkladě vidíte co to jsou geny. Synovi ze strachu dal jméno po Vladimírovi Iljičovi ale zapomněl jím to vyprávět aby si daly pozor. Parazit jakmile se dostane příležitost začnou se dít divy.

    OdpovědětSmazat
    Odpovědi
    1. Může být rád, že se nejmenuje Vladlen - vláda Lenina. Za kapitalismu by neubyl.

      Smazat
  15. To co pan Bašta je správné,ale nic to nemění na faktu,že Železný je asi teplý idiot snažící se vyvolat občanský celospolečenský neklid a možná nějakou silovou akci vůči tomuto pacholkovi.

    OdpovědětSmazat
  16. Ten debil samozřejmě provokuje !

    OdpovědětSmazat
  17. Provokuje a snaží se na sebe upozornit.

    OdpovědětSmazat
  18. Železný musí pryč z událostí ....

    OdpovědětSmazat
  19. Proč by Železný odcházel od koryta,když v ASPEN stáji,která ČT řídí jsou členové vlády ČR.Havlíček,Hami,Plaga,Vojtěch a pak je tam Bradáčová a ta má také vlivné korýtko.Babiš pokud by měl skutečně zájem na vyčistění chléva,které má název ČT tak to mohl dávno udělat,ale hraje hru.
    V radě ČT je nový Kisylka Pavel také člen ASPEN bakalovy stáje a všimněte si je ticho po pěšině.

    OdpovědětSmazat
  20. Proč by Železný odcházel od koryta,když v ASPEN stáji,která ČT řídí jsou členové vlády ČR.Havlíček,Hami,Plaga,Vojtěch a pak je tam Bradáčová a ta má také vlivné korýtko.Babiš pokud by měl skutečně zájem na vyčistění chléva,které má název ČT tak to mohl dávno udělat,ale hraje hru. V radě Kisylka také člen ASPEN bakalovy stáje

    Proč by Železný odcházel od koryta,když v ASPEN stáji,která ČT řídí jsou členové vlády ČR.Havlíček,Hami,Plaga,Vojtěch a pak je tam Bradáčová a ta má také vlivné korýtko.Babiš pokud by měl skutečně zájem na vyčistění chléva,které má název ČT tak to mohl dávno udělat,ale hraje hru.

    V radě ČT je nový Kisylka Pavel také člen ASPEN bakalovy stáje a všimněte si je ticho po pěšině.

    OdpovědětSmazat
    Odpovědi
    1. Zajímavé, ... Jak malá skupinka ovládá tolik lidí...

      Smazat
  21. Proč by Železný odcházel od koryta,když v ASPEN stáji,která ČT řídí jsou členové vlády ČR.Havlíček,Hami,Plaga,Vojtěch a pak je tam Bradáčová a ta má také vlivné korýtko.Babiš pokud by měl skutečně zájem na vyčistění chléva,které má název ČT tak to mohl dávno udělat,ale hraje hru. V radě Kisylka také člen ASPEN bakalovy stáje

    Proč by Železný odcházel od koryta,když v ASPEN stáji,která ČT řídí jsou členové vlády ČR.Havlíček,Hami,Plaga,Vojtěch a pak je tam Bradáčová a ta má také vlivné korýtko.Babiš pokud by měl skutečně zájem na vyčistění chléva,které má název ČT tak to mohl dávno udělat,ale hraje hru.

    V radě ČT je nový Kisylka Pavel také člen ASPEN bakalovy stáje a všimněte si je ticho po pěšině.

    OdpovědětSmazat
    Odpovědi
    1. Omlouvám se za pravopisnou chybu správně má být Pavel Kysilka od března 2020 je členem Rady České televize.

      Smazat
    2. Kysilka je ten, který chtěl nechat vyplácet české důchody rakouskou bankou. Prostě vlastenec a demokrat, který bude highly likely hájit lidská práva i kdyby se mělo zabíjet

      Smazat
  22. A co můžeme čekat od nacismem eupodoby prolezlé čété. Víte jaké by se těšili podpoře a nadšení Josefa Goebbelse, kdyby žil? A je vám snad divné, že tento eunacismus je v Česku povolný? Nedivte se, celá opozice a všichni ti, co se podíleli na rozkradení 11 bilionů Kč státního majetku po kontrarevoluci 1989 jsou těmi křiklouny proti Babišovi, vládě, Okamurovi a jsou připravení provádět opět nelidská zvěrstva, jak se dostanou k moci, jen aby se zavděčili svým supernacistickým chlebodárcům! A jak funguje česká policie a soudy všichni, co nejsou slepí, hluší a blbí, vědí!

    OdpovědětSmazat

Redakce vás žádá, abyste diskutovali slušně, nenapadali spoludiskutující ani autory, abyste argumentovali věcně a fakty. Děkujeme.