Reklama

neděle 9. srpna 2020

V Německém spolkovém sněmu označili hrozby vůči Nord Stream 2 za vrchol drzosti


9. 8. 2020  Sputnik

Hrozby amerických senátorů na adresu provozovatele přístavu Sassnitz kvůli Nord Stream 2 jsou přímo namířeny proti stejnojmennému městu a spolkové zemi  Meklenbursko-Přední Pomořansko, je to vrchol drzosti, řekl novinářům Klaus Ernst, předseda výboru Německého spolkového sněmu pro ekonomiku a energii.


„Tento dopis je v drzosti nepřekonatelný,“ prohlásil Ernst a dodal, že jde o „přímé vyhrožování městu Sassnitz a zemi Meklenbursko-Přední Pomořansko, protože 90 % trajektového přístavu patří městu Sassnitz a 10 % zemi Meklenbursko-Přední Pomořansko.

Dopis tří amerických senátorů provozovateli přístavu Sassnitz GmbH, který má Sputnik k dispozici, se týká sankcí připravovaných americkými orgány proti společnostem, které se podílejí na podpoře výstavby plynovodu Nord Stream 2. Dopis například uvádí, že v případě pokračování prací hrozí přístavu „finanční destrukce“.
„Akce tří senátorů ukazují, že protesty spolkové vlády proti americkým akcím neměly žádný účinek. Je jasné, že výše uvedení američtí senátoři budou pravděpodobně povzbuzováni ke zvýšení nátlaku,“ domnívá se Ernst.

Podle jeho slov „skutečnost, že stát nebo země jsou nyní pod přímou hrozbou amerických sankcí, je nesnesitelná“.

„Vyzývám spolkovou vládu, aby předvolala amerického velvyslance. Kromě toho je nutné konečně předložit účinná protiopatření a v případě nutnosti je uplatnit, například sankce proti americkému LNG. Rubikon je jasně překročen,“ dodal.

Jak již bylo dříve uvedeno na portálu Focus, v Baltském moři probíhají práce na plynovodu Nord Stream 2 s pomocí nových lodí. Jedná se zejména o loď Rossini, která se již několik týdnů nachází v přístavu německého města Sassnitz. Podle údajů médií tam Rossini dorazila začátkem června a je na ní asi 140 dělníků, kteří jsou denně přepravováni do přístavu Mukran, logistické základny Nord Stream 2. Podle místních novin Ostsee-Zeitung jsou dělníci občany Velké Británie, Ruska, Ukrajiny a Itálie a připravují se k výstavbě posledního úseku plynovodu, ale „ze strachu z hrozících amerických sankcí jednají všichni účastníci tajně“.

Nord Stream 2 předpokládá výstavbu dvou linek plynovodu s celkovou kapacitou 55 miliard krychlových metrů plynu ročně z ruského pobřeží přes Baltské moře do Německa. Proti projektu aktivně vystupují USA, které prosazují v EU svůj zkapalněný zemní plyn, a také Ukrajina a řada evropských zemí. USA v prosinci 2019 uvalily na projekt sankce a požadovaly, aby společnosti zapojené do pokládky okamžitě zastavily práci. Švýcarská společnost Allseas téměř okamžitě oznámila pozastavení pokládky plynovodu.


65 komentářů :

  1. Dnešní Němesko dělá jednu velkou chybu za druhou, nejdříve přijmou statisíce uprchlíku a dnes páchají další sebevraždu v podobě závislosti na Ruském plynu!!
    Zase někdo z Ruska podplatil lidi, kteří o tom rozhodli.Dnes se dá plyn nakoupit z mnoha jiných zdroju, tak proč z nevyzpytatelného Ruska??!

    OdpovědětSmazat
    Odpovědi
    1. 8:34
      Třeba o zlodějů z póza oceánu???!!! Ty máš zase vlhký sny viď?!

      Smazat
    2. Proč z Ruska? Protože je to nejlevnější a nikdy v historii nedošlo k přerušení dodávek. Tedy samozřejmě za předpokladu, že zákazník zaplatil, zadarmo to nedávají.

      Smazat
    3. Upřímně, nechápu proč se rozčilují Amíci už teď? Vždyť uvalit sankce můžou kdykoliv a čím vyšší kompletnost, tím větší náklady a tím vyšší ztráty. Taky můžou celý plynovod, až v něm bude plyn, podminovat, nechat vybuchnout a začít s masivní hysterickou štvavou kampaní proti Rusku. Následně s arbitráží pro náhradu škod ubohé Evropě. Nějakého pitomce, kdo tu svinskou věc udělá, najdou, třeba Poláky, Účka nebo Litevce. To pro případ, když by bylo hodně mrtvých mimo Rusko, nebo když by něco nevyšlo. Možností je hodně, ale souhlasím, že donutit nepřítele k sebevraždě jen pouhými výhrůžkami je velice prosté, elegantní a hlavně levné.

      Smazat
    4. Jste mimo mísu, celá Evropa je a bude závislá na ruském plynu a žádný problém s dodávkami to za to dosavadní dlouhé období dodávek nedělalo. Jediný problém se vyskytl na Ukrajině, přes jejíž území dochází k tranzitu ropy a plynu. Ale to nezpůsobilo Rusko. Zapomněl jste totiž na to, že Evropa je závislá i na ruské ropě. Dodávky z Norska se totiž postupně ztenčují tak, jak se rapidně snižují zásoby na tamějším mořském šelfu.

      Smazat
    5. 8.44 Kdy si půjdete pro další "noty" k Pánkovi?

      Smazat
    6. 9:25 Píšete hlouposti.


      Závislost Evropy na dodávkách plynu z Ruska poklesla na 60%. Začíná se dovážet zkapalněný plyn z Kataru, Nigerie, Alžíru a v neposlední řadě z USA. To samé u ropy, z Ruska dovážíme 56% , pomalu ale jistě se zbavujeme závislosti na Rusku. Rusko plní svou pokladnu z 65% vývozem fosilních paliv, proto je jejich snaha cpát co nejvíce do Evropy, proto ta obrovská snaha Ruska o plynovod do Německa!!
      Tak tu mísu si kupte pořádně větší vy, nějak z ní vypadáváte!!

      Smazat
    7. 9:08
      Jen tupá, hloupá tvoje poza, AMIOKUPANTA

      Smazat
    8. Re (08:34):
      Vzájemnou ekonomickou závislostí je zpravidla účinně podpořeno i mírové soužití mezi státy.
      Tato závislost může být považována za domnělé nebezpečí jen těmi (militanty), kteří si přejí opak mírového soužití, totiž konfrontaci a válku.
      Toto, na rozdíl od vás, ti činovníci německého městečka Sassnitz dobře vědí.
      Připomeňme si, že cílená (vědomá) příprava útočné války je považována za porušování mezinár. práva, a to všude v civilizovaném světě.
      V tom civil. světě, který se v posledních desetiletích - bohužel - v důsledku pošetilého uvažování militantů uhnízděných ve vládách světových mocností rozplývá jako ty ledovce ..

      Smazat
    9. 9.09
      Je vidět, že tomu rozumíte jak ta pověstná koza. Rus nemá nic lacinějšího, jede za světové ceny jako každý druhý. Tak z nich nedělejte dobročinný stát!!
      A co ta špína, která tekla z ropovodu v r.19. Nějak všechno uklidil Rus a o ničem se nepsalo kdo nebo co tohle zpusobil??

      Smazat
    10. 10;17
      Ať jde amiokupant do prdele!!!! Demokrat s tváří vraha a zloděje bude nařizovat světu co smí a co ne?!!!! Leda💩

      Smazat
    11. Tu špínu v ropě zavinil\y dvě malé ruské společnosti podle hesla, "soukromník je nejlepší hospodář". Státní společnost pak musela čistit a restaurovat.

      Smazat
    12. 10:16 v podstatě s vámi souhlasím, ale přece jen se může postupovat mnohem efektivněji a s větším ziskem. Tohle je podstatně dražší alternativa, my na ni doplácíme a navíc od Ruska se nelze úplně odtrhnout.

      Kdyby Rusko prodalo Gazprom, který vlastní i většinu nalezišť, podíl z Ruska by opět stoupl. Možná až na 90% a bylo by to možná levnější, tedy pokud by plynaři zlevnilo. Jenže ten plešatý skrček to neprodá. Musíme buď počkat na osvícenějšího diktátora nebo ho zlikvidovat. Už se na tom delší dobu pracuje, jen nechápu, proč to trvá tak dlouho. Klidně ho mohli sejmout už 2014 v Brisbane, jenže se skrčkem tam připlula celá vojenská flotila. Divím se, že ho rovnou z Austrálie nevyrazili, stejně jako z OSN, které patří USA. Nechápu, proč tam Rusáky trpí?

      Plynárenské společnosti tak v současnosti tratí ohromné peníze a to je podle mnoha stratégů důvod k válce proti Rusku. Ta válka bude evidentně Ruskem vyprovokovaná, protože stejná neudržitelná situace panuje i u ostatních surovin včetně pitné vody. Americké a britské zásoby surovin na Sibiři už několik staletí blokuje tahle země.

      Smazat
    13. 10:17 umíte vypotit i něco jiného než nadávky, osočování diskutujícího a pojmů jako ušáci a amiokupanti?

      Smazat
    14. 8:34 Člověče prostě Rusko patří do Evropy a pro nás nejsou nepřátelé. Ty bastardi americký nemají co komu nařizovat skopčáky nesnáším ale v tomhle je podporuji. Nevím čím je Rusko nevyzpytatelné spíš je děsivé co se děje v usa a na tom celém odporném západě.

      Smazat
    15. Když čtu na ČT24 jak Čína zastaví výrobu mobilů, protože nemá čipy. To mohou psát jen naši "demo" blbci.
      ČLR má vše co potřebuje. Jen se podívejte jaké je čínské školství a naše. U nás si studenti stěžují, že je moc učiva. A je jim nasloucháno. Kolik je vysokoškoláků, kteří mají sociální "katolické" fakulty.
      Nakonec jak to dopadlo v Jablůnkově, virus skočil na faráře a ani Bůh ho neochránil.
      Když 10 letý žák řekne učitelovi, že je č... a ředitel při řešení problému prohlásí, že učitel použil špatné výchovné metody. Jaké použil pan ředitel?
      A školství je úplně zničené, jen čekám kdy tu začnou vyučovat migranti.


      Smazat
    16. To je zase přiblblých žvástů a nadávek na Rusko! Fuj smečko dřepící denně u PC! Abyste se z těch nadávek a urážek nepodělali - k čemu to všechno je? Kdosi cosi napsal, k tomu bláboly - každý den a pořád dokola.Jak kolovrátek. Každej chytrej jak usušenej had.

      Smazat
    17. Je vůbec možné, aby něco tak primitivního s tak vypatlanou lebkou zcela bez mozku, ještě chodilo po světě a žvanilo takové nesmysly, jako onen magor z 9.8.v 11:45h? Magor, který si ve své vyduté lebce sumíruje představy, že imperiální útočná válka nenasytných a mamonem posedlých amerických neokons vůči RF je nějak ospraveditelná? Stejně tak žvaní nesmysly, že vražda ruského prezidenta, politika světového formátu,se měla udělat již v r.2014? Doporučil bych onomu magorovi,(neboť vypadá, jako ztracený případ a nepotřebný odpad pro lidskou společnost),aby ses šel potopit do šumavských bažinných slatí, či navždy vlezl Sorošovi do rektálu,zůstal tam navždy a už tady neopruzoval, neboť na něj není žádný soudný člověk zvědavý.

      Smazat
    18. 8:34 odpovězte, co je na tom "Rusku" nevyzpytatelného. Plyn, od okamžiku vybudování plynovodů dodává tam, kam vedou bez jediného přerušení a v konkurenčních cenách. To znamená, že i za "Studené války". Zaznamenal jste ze strany ruského státu, v historii dodávek zemního plynu z jeho zdrojů jedinou pohrůžku jejich zastavením pokud řádně probíhaly dohodnuté platby? Dokonce i tehdy byla respektována jejich humanitně nutná hladina vůči Ukrajině.

      Smazat
    19. 18:47 jsi ubohý a hloupý. Nic nechápeš.

      Smazat
    20. Pokud máš pádné argumenty co jako míníš tou nevyzpytatelností Ruska, tak je uveď. O Rusku vědí naopak velice dobře všichni jeho obchodní partneři, že veškeré smlouvy vždycky dodrží. Jo, pokud přemýšlíš v gardu jiných velmocí o tom, že pokud ti dodávám strategickou surovinu, držím tě pod krkem, pak tvoje podivení nad Ruskem chápu. Ale Rusové se takto nikdy nechovali a nechovají ani nyní.

      Smazat
    21. Pro ty co je ta NEVYZPYTATELNOST Ruska.
      Pokud si představím voj. konflikt mezi Z a V., který se tady pomalu každý den omílá, tak první bude ze strany Ruska uzavřením pl. a to nemluvím jak se státy Zá. mohou stát politicky vydíratelnými, ze strany Ruska v ruzných ohledech.Jak by asi dopadl Hitler, pokud by byl závislý na plynu od Stalina??
      Rus měl v plnění smlouv vždy velké potíže a byly doby, kdy po uzavření obchodu platil na prkno dolary.

      Smazat
    22. PŘEDSTAVUJEŠ SI ŠPATNĚ. Proč by Rusko začínalo válku. Nic by tím nezískalo, jen utrpení,kterého za 20. století zažilo až příliš. Zato Západ potřebuje zdroje, expanzi, trhy, růst a ne stagnaci. Západ se pohybuje po sestupné trajektorii. Rusko pomalu ale přece stoupá. Čína stále stoupá. Západ je potebuje zastavit. Nemá sílu, na to to provést ekonomicky ani politicky, tak jedině válkou. A o tom to je, ty jeden politologický mudrlante a představiteli hloupých představ.

      P.S.: mimochodem, Sověti plnili i tomu hajzlovi Hitlerovi smlouvy přesně a beze zbytku, dodržovali i smlouvy se Západem. Kdo neplnil, byl Západ. Naposledy smlouvy omezující zbrojení vypovězené Donaldem T.

      Smazat
    23. 10,34
      A amiokupant nějaký dohody a smlouvy dodržuje????!!!!!!Se nenech vysmát!!!.-DDDD
      To je stejná zhovadilost,jakou je ta,že Kennedyho zastřelil Oswald SÁM!!!!!!

      Smazat
    24. 11:45
      Ty jsi onuce které neonacistické a zlodějské organizace? Pochlub se nám, když už ses prezentoval takovými komickými bláboly. Nebo si rád hraješ na vojáčky v zapáchajícím dresu USSA (příp. uniformě SS)? :-)

      10:34
      Rusko má v plnění smluv takové potíže, že i kdyby všechny vypověděly, stále bude o míle před americkými zloději a podvodníky, co nedodrží nikdy nic, žádné přátele nemají a ukradnou cokoliv, co chce nějaká podřadná korporace. :-)

      Smazat
    25. Němcům jde o to, aby celá Evropa byla závislá na něm. Proto zakázali Bulharsku stavět jižní proud. Němci zakazovat mohou, ale zakazovat něco jim je troufalost.
      bv

      Smazat
  2. Sdílím váš názor. Představme si, že by to bylo obráceně a za WW2 bylo Rusko závislé na plynu z Německa. Co by asi udělal Hitler jako první?

    OdpovědětSmazat
    Odpovědi
    1. S kým sdílíte názor? Jestli s 8:34, pak jste poněkud mimo mísu, jelikož Rusko/SSSR se vždy snažilo prodávat, dodávky se snažili plnit na 100, jelikož děngi jsou dobré, víte?% Za celou dobu studené války i v současnosti se nestalo, aby v tomto zaváhali. Chovají se jako obyčejní kapitalisté (i za socialismu), co chtějí vydělávat. Jenže u Ruska se to zřejmě bere jako zločinný počin, u všech ostatních jako normální demokratické a velmi žádoucí jednání.

      Pravdu máte možná s tím Hitlerem, jelikož fanatismus tohoto ražení zažijete dost těžko a doufám, že se v Evropě už neobjeví. Hitler by se vykašlal na byznys, Hitler jel svou nenávistnou linii. To byli podobně u Brzezińského, který používal americkou mašinérii na svoje fanatické cíle. Možná i v Rusku by někdo takový vyrostl, ale zatím se tak nestalo, protože dolary jsou dolary. A furt lepší, když svůj byznys řídíte sami, než když vám váš patron hodí hrst skleněných korálů.

      Příště se zkuste trefit do vlákna a označte adresáta. Jinak budete dost charakteristický.

      Smazat
  3. Němečtí zastupitelé se dokáží vzepřít nátlaku USA prováděným různými metodami. Jde i o vyhrožování včetně vyhrožování ekonomickými sankcemi. Nebojí se ozvat a jasně prosazovat "německé" zájmy. Srovnejte s tím, když jsme se v ČR, poslanci, vláda, předseda vlády,chovali jako "vazalové" a nedokázali jsme se ozvat proti tomu, když US senátoři napsali dopis členům hospodářského výboru sněmovny , s tím, že když zavedeme daně na velké US korporace(Google atd.), tak to ČR pocítí. To je vyhrožování na "doslova vrcholné úrovni". Vzpomenu na Stalina, kterému při dotazu co je demokracie dle USA, bylo mu odpovězeno, že demokracie je demokracie "amerického lidu". Vidíme to ve světě, dnes a denně, jak se "US demokraté" chovají k těm, kteří si chtějí jít vlastní cestou. Abych byl přesný , dokázali se u nás ozvat pouze zástupci "lidu", komunisté.

    OdpovědětSmazat
    Odpovědi
    1. 9:15
      Jste na velkém omylu, USA nikomu nevyhrožovaly, jen udělají stejná daňová opatření jako náše vláda, co je potom vyhrožování, jen stejnou mincí oplatí naši hloupost!! A věřte, že ty naše 4 miliardy za to opravdu nestojí!! Doplatíme mnohem více! A ti vaši komunisté, no tak, opravdu velká pr.....

      Smazat
    2. Velvyslanci se ve vyhrožování činí jak nikdy jindy. Nejen u nás. Zdanit nadnárodní korporace na internetu se pokouší Francie, stejně jako Německo, stejně jako další členové EU. Dokud budou evropské "elity" poslušné, nebude hospodářská válka, ale běda, když někdo z Evropanů zvedne hlavu.

      Smazat
    3. 10;22
      Ať se amiokupant stará o BLM a občanskou válku tam kde má a nerozkazuje Evropě, ksindl mizernej!!!!

      Smazat
    4. K 9:15, nevím jestli jsem na velkém omylu a také nevím jestli to opravdu řekl předseda výboru Německého spolkového sněmu pro ekonomiku a energii, jak je v článku uvedeno, ale je tam napsáno, že dopis tří amerických senátorů je přímé vyhrožování. Tak nevím možná to špatně čtu a nebo to nebude pravdivé? A doplatíme na to, že nám nedodají vrtulníky, které nepotřebujeme? Myslím, že jste to Vy myslel jinak. USA jsou vůdčí silou "západní demokracie" a s tou si to "není" možné rozházet, zkušenosti přece máme od bývalého velkého bratra z východu. Nebo je to jinak ?

      Smazat
    5. Ještě k 10:22 Cit.:
      "A ti vaši komunisté, no tak, opravdu velká pr....." . Za prvé: proč moji komunisté, ale dobře, to ještě beru...
      Za druhé: je vidět, že se v naší politice opravdu dobře vyznátete. Mě to nepřijde jako velká "sranda". Vaše hodnocení odpovídá "politologovi" školeného v hospodě,nebo veřejnoprávní TV. Ale rovněž dobře, je to Vaše právo. Za třetí: ti komunisté byli jediní , kdo na ten dopis senátorů našim poslancům upozornili, v době kdy nebylo slyšet nic jiného , než o dopisu čínského velvyslance p.Kuberovi. Jestli v tom přístupu k informacím nevidíte dvojí metr, tak pardon, to se omlouvám. Právě "ti" komunisté na to upozornili. Dále netřeba diskutovat, není o čem.

      Smazat
  4. Skutečně je to od Trumpa nehorázná drzost. Jakým právem si osobují sankcionovat kohokoliv ve světě. K řešení konfliktů ve světě je zde OSN a nikoliv USA. To USA chtějí, aby Němci a celá EU byl závislá na nespolehlivých a nebezpečných Američanech. Ano za vším jsou peníze. Poškodit Rusko!!!

    OdpovědětSmazat
    Odpovědi
    1. Tady by se určitě ozval Honolulák, jenže vsadím se, že ho redakce blokuje.

      Smazat
    2. Trump musí alespoň před volbami poslouchat stínovou vládu. Po jeho vítězství v listopadových volbách, se vše změní - osvobodí společně s Putinem celý svět.

      Smazat
    3. Taran. No zrovna Němci jsou lidumilové. V podstatě chudáci co za nic nemohou. Světový parazit si zvykl na poslušnost a pokud ne, tak zkroutíme ruce. SNB.

      Smazat
    4. 11:24 hezkýýý, co jste měl na oběd, když tak vtipkujete?

      Smazat
    5. 11.18-Honolulák na Floridě se jistě připravuje a mastí kvéry, protože v SS se již nyní formuje občanská válka.

      Smazat
    6. 11:18 redakce, jak jste mohl ráčit povšimnout Honolula neblokovala od chvíle, kdy si odpustil neslušnosti. Teď, kdy ohlásil problémy na Floridě, se zřejmě odmlčel. Možná na něj něco z oněch problémů natolik tvrdě dopadlo, že se chtě nechtě odmlčel. Vás to nenapadlo?

      Smazat
    7. Napadlo - to je ta svoboda slova v praxi. Pan "Honolulu v podstatě neslušnosti nepsal, kromě toho, že nás oslovoval "Hurvínci" - no a co? není to tak daleko od pravdy, a "Hurvínek" snad není urážka - nebo už taky? Ach jo - tady to dopadne! Ještě budeme vzpomínat na totalitu, kdy zde byli lidé totálně svobodní. Znám z vyprávění, a každý vzpomíná s lítostivou nostalgií - na pracovní kolektivy, na skvělý školství, na skvělé prázdninové aktivity, na spoustu zábavy, na pravidelné mzdy, zajišťující vše potřebné bez problémů, na sousedy, na skvělou kulturu, na normální život - nic z toho teď už není. Vládne zde utažený řemen, buzerování, šikanování, pokrytectví, cenzura, totalita a covid.

      Smazat
  5. Ruský plyn je lacinější než kterýkoliv "zkapalněný" a teď ještě Rusko zprovoznilo jednotku na zkapalňování plynu a začalo úspěšně konkurovat svým zkapalněným plynem jiným dodavatelům a to se nedivím USA a Kataru,že řvou, protože si mohou svůj "báječný" , ale dražší plyn , nabouchat do kecek!!! Prostě USA se nesmí konkurovat, to oni nemají rádi, hned by tam chtěli poslat "dělové" čluny a nastolit svůj pořádek!!Ruská plynová naleziště jsou na cca 200 dalších let, tak se nelze divit, že chce Rus prodávat plyn,kterého má nadbytek! Už se také pohnulo Polsko a Ukrajina,kde mají zařízení na příjem zkapalněného plynu, ale stejně budou nakupovat od Rusů, kvůli ceně! Ukrajina má také svojí těžbu, která ale pokrývá pouze cca 35% jejich spotřeby! Je dobře mít možnost , být "nezávislý" na plynu z Ruska,to Polsku a Ukrajině schvaluji, ale dlouhodobě je výhodné ekonomicky nakupovat plyn z Ruska a to lze snadno doložit!! Všechno ostatní jsou málo informované "kecy" ovlivněné politikou!! I v době tuhé "studené války" dodával SSSR plyn do států NATO a každý na západě byl rád, že si může nakoupit za dobrou cenu plyn , i když od těch "zlých" komunistů a dnes je kvůli dodávkám plynu z Ruska tolik nesmyslných keců!

    OdpovědětSmazat
    Odpovědi
    1. No kdyby Rusové prodali za dolar všechna svá naleziště a nejlépe poskytli i levnou pracovní sílu a nějaké ty úlevy, pak by proti nim nikdo nevystupoval a nevyhrožoval jim. Takže buďto se podvolí demokratickému kapitálu anebo budou dál trvat na diktatuře a cpát se do vlastního byznysu s vlastními surovinami.

      Smazat
    2. 10:18
      Prosím mužete napsat odkaz, kde se píše o cenách zkapalněného plynu??! Velice rád bych posoudil ceny USA a Ruska!!
      Nesmyslné kecy jsou ty nevěrohodné, kdy nikdo pomalu nic neví, tak jako vy a píše jen bludy a chválí jen Rusko, ostatní jsou drazí vyděrači co.

      Smazat
    3. 12:30 Přece stačí NEVIDITELNÁ RUKA TRHU. K čemu potřebujete Vy co nerozhoduje ani o svých prdech znát ceny LNG. Kapitalizmus tě povede tou nejlepší cestou života, tak jaké starosti o blbosti. SNB.

      Smazat
    4. 13:30 to, že vám "hodný člověk" neodpověděl, nemusí znamenat, že na vás kašle, ale třeba to, že ho redakce blokuje.

      Smazat
    5. 12:30 už při troše znalostí byste věděl, jak je energeticky náročná technologie zkapalňování plynu, tušil byste, že lodní přeprava má jisté náklady a zplynění taky. Takže trubní přepravě skutečně těžko konkurovat. To je vše, o co především jde. Vím, že další domyslet schopen nejste.

      Smazat
    6. 20:56
      Zase jen vaříte z vody co, nic konkrétního. Ona těžba , trubky, udržba a hlavně, spousta tlakových stanic, taky něco stojí, chápu, že váš rozum nesaná dál jak za dveře bytu"

      Smazat
    7. Génie 10:13, a zkapalněný plyn těžbu, trubky a kompresory nepotřebuje, ten se sám zhmotní v kryonádržích a čeká na nalodění, co? Ty máš fakt rozumu na rozdávání, škoda že sis nenechal něco pro sebe

      Smazat
    8. Včera jsem žádal o nějaké tabulky cen zkapalněného plynu ve světě a zase nic. Jen nekonečné bláboly, jak je Ruský zkapalněný plyn oproti ostatním laciný. Vy tady nic nevíte, jen se ztrapňujete ubožáci a tak je to tdy se vším!!!

      Smazat
    9. 10:13
      Představa, že údržba těch trubek je dražší než technologie zkapalněného plynu a převoz přes moře.. to opravdu může vymyslet jen dosti slaboduchý jedinec. Nepřekvapuje mě, že se opět jedná o hysterickou americkou onuci. Gratuluji vám k tomuto primátu na NR. :-)

      Smazat
  6. Amici zaplatí za vyhubeni původního obyvatelstva Ameriky. Zruší policajty a bude peklo.

    OdpovědětSmazat
    Odpovědi
    1. Občanská mela už začala a SS mají stále plnou hubu demokracie!

      Smazat
  7. Je zajímavé, jak jsou Árijci alergičtí na diktáty odjinud. Sami ovšem diktují jako čerti, navíc stylem Pepíčka Geobbelsů, jejich ministr zahraničí nám vzkazuje, že nám sem ty migranty prostě vnutí. On se tady vážně nenajde nikdo, kdo by mu vysvětlil, že už nejsme protektorát Böhmen und Mähren ? Co je to tu za útvar, jemuž sousední stát opět, jako tehdá, nepokrytě diktuje, co má dělat a když zrovna nehrozí bombardováním Prahy, tak vytáhnou "svou" EU. Čím dál tím víc je zřejmější k čemu tato slouží. Ruský plyn ještě nikoho nezabil, ten německý už ano. Zvláště by si to měli uvědomit v Polsku, když tak intenzivně hledají s kým by si to rozdali.

    OdpovědětSmazat
    Odpovědi
    1. 11.49 Bohužel , dnes jsme německou kolonií a není světlo na konci tunelu !

      Smazat
    2. Němci a Árijci? Že by těch Peršanů tam už bylo tolik? Já jsem myslel, že hlavní migrační vlny jsou turecké a afghánské.

      Smazat
    3. 11:49 máte plnou pravdu!Němci si dělají u sebe doma Germánistán, vlastním lidem vymývají mozky svou trapnou politickou korektností a chtějí i tu šílenou islamizaci vnucovat i cizím zemím přes ovládaný totalitářský bruselský euroaparát.Německá politická reprezentace má už dlouhá desetiletí v sobě zakódovanou nabubřelost, nadřazenost a snahu o ovládání svých sousedských zemí.Prostě árijský komplex nadřazenosti vůči jiným mají v sobě.Kdyby naši političtí zástupci nebyli pokrytečtí křiváci a kariéristi, někteří přímo vlastizrádci, reagovali by na to drzé nadřazenecké prohlášení a diktát pomatence H.Masse rozhodně tvrději. Ke cti jim alespoň slouží,že když jim američtí gauneři a zloději zpoza Velké louže vnucují,s kým by měli obchodovat pod hrozbou trapných sankcí, umí se ozvat a bránit.To populisti od ANO a ČSSD se neumí ohradit nikdy a tak nás vhání hlouběji a hlouběji do pozice rozvojové kolonie,a levné pracovní síly.Ale najde se dost hloupých, kteří je zase budou volit,i navzdory vybílenému státnímu rozpočtu a ničení posledních zbytků české suverenity.Jen si vzpomeňte příští týden, jak se budou zase plazit i před tím trapným US protektorem Pompeem.A takovou špínu si chceme opět zvolit??

      Smazat
  8. USáci jsou arogancí doslova nasáklí, je třeba jim odpovědět stejnou medicínou. I nám americký velvyslanec vyhrožoval, že USA s Českou republikou zametou jako s kusem hadru, pokud si dovolíme přijmout tzv. digitální daň. USáci se dostávají do pozice nepřítele.

    OdpovědětSmazat
  9. V německo-americkém sporu, je pro Čecha hodně obtížné, najít svého favorita. P.K.

    OdpovědětSmazat
    Odpovědi
    1. Oba jsou naši kamarádi. Ti nejlepší. Něco jako mamka a taťka.

      Smazat
    2. Anonymní9. srpna 2020 20:11
      Dobře vystiženo. Problém je v tom, že taťka chodí po nocích loupit a mamka dá každému, kdo si přijde. Musíme se postavit na vlastní nohy. P.K.

      Smazat
    3. Docela mne mrzí, že se zjednodušuje naše budoucnost jen na volbu kolonizátora, kterého budeme poslouchat. Já nefanďím ani jednomu. Různé smlouvy či deklarace jsou dnes jen trhacím kalendářem. Nestyďme se a rozehrajme to se všemi a pak si můžeme vybírat jen podle výhodnosti pro náš stát. Přestaňme dělat slouhy, vždyť oni taky nehrají fér. My jako pitomečkové bojkotujeme Ruský trh a oni tam zatím veselé obchodují, s naftou i plynem. V politice i zahraničním obchodě se nekamarádí.

      Smazat
    4. 10:41 Hochu, to v naší zemi není možné. Zdejší lid je tak promořen ideologiemi, že nikdy nepřistoupí na neutralitu a vždy se potřebuje přichylovat k nějakému dubisku. Jsme sice stát ateistů, ale boha jsme si nahradili zbožňováním ideologií. Kdyby se přece jen povedlo být chvíli nad věcí, juž by naší soukmenovci psali zvací dopisy tu do Kremlu, tu Bílého domu či do Reichstagu. Svou posedlost realizujeme ve vzájemné nenávisti mezi sebou a vůbec se nedivím, že cizáci toho rádi využívají. Proto taky nevěřím, že CZexit vše vyřeší. Tak se tu hádejme dál, pro srandu všech Posseltů a jim podobných.

      Smazat
  10. 10:22
    Nebýt rektálním horolezcem - za to klidně pár miliard oželím. Hlavně se neplazit už předem!!

    OdpovědětSmazat

Redakce vás žádá, abyste diskutovali slušně, nenapadali spoludiskutující ani autory, abyste argumentovali věcně a fakty. Děkujeme.