Reklama

sobota 22. srpna 2020

Velký úspěch "páté kolony"

Radim Valenčík
22. 8. 2020  blog autora

Jak by asi dopadl ten, kdo by po zahájení bombardování Londýna nacistickou Luftwaffe volal:
"Nechejte se zavřít pod zem!" - "Nenechejte se pohřbít zaživa!" - "Bomby jsou jen ohňostroj!" - 
"V bunkrech se šíří nemoci!" - "Nebojte se bomb, zabíjí vás jen leknutí či to, že nemůžete jít k lékaři!"


Asi by ho v lepším případě považovali za blázna, ale spíše by si to s ním lidé vyřídili na místě jako s nacistickým agentem, zrádcem, příslušníkem "páté kolony".

Ale čím se to liší od dnešního: "Nenechejte si nasadit náhubek!" - "Nenechejte se se zotročit či srazit na kolena!" - "Koronavirus je jen chřipečka!" - "V roušce se množí choroby jako v Petriho misce!" -  "Zabíjí ne koronavirus, ale strach, včetně strachu jít k lékaři!"

A my si tuto propagandu necháme líbit. Jako ovce.

Že ten náš virus nebyl nikým výroben na rozdíl od nacistických bomb? – Z určitých důvodů (podle jeho specifického chování) si to také myslím. Ale slovy Yossariana z Hlavy XXII: "A je v tom nějaký rozdíl?"

Ostatně i v případě, že by byla pravděpodobnost jen 1:100, že byl vyroben uměle s cílem zabíjet a škodit, by si každý měl dávat pozor na to, kdo je nepřítel.

Těmi, kteří u nás vyvolali absurdní protirouškovou hysterii a použili hesla "páté kolony" se to začíná dařit. 506 za jeden den, to už se šíření dostává mimo kontrolu. Ještě před tím než nastane hromadný návrat z dovolených a prázdnin, ještě před tím, než se lidé začnou shlukovat ve školách a na pracovištích, navštěvovat instituce.

A do toho kratší den, další nákazy, které patrně povedou k závažným souběhům a průběhům nemoci, podstatně sníží možnost včasného rozpoznávání choroby či nastaví falešné terče.

Jste na pokraji velkého úspěchu, "pátá kolono"! Dokonce i vláda se bojí vašeho tlaku a začíná střečkovat. A co my, normální lidé? Poděláme se před arogancí nepřátel či v lepším případě jen bezohledných idiotů jako vláda, nebo se postavíme na účinný odpor alespoň tím, že každému, kdo říká nebezpečné pitomosti řekneme, že říká nebezpečné pitomost?!


- - -


K tomu pár poznámek:

Úplně náhodou to vyšlo tak, že jsem k dnešní ránní káviče, viz:
http://radimvalencik.pise.cz/8265-covi-kavicka-22-8-cr-506-komentar.html
v pravidleně připojovaném "retro" starém pěřsně 30 dní dal toto:
http://radimvalencik.pise.cz/8254-k-dobre-teorii-covid-19-analyza-vyvoje-107.html

Komentáře snad ani netřeba. Dokumentuje to, jak se pod tlakem nezodpovědných idiotů vláda podělala včetně premiéra a nechává se dotlačit k velkým chybám. A také to, že se musíme bránit i proti tomu, aby nás pod záminkou koronavirus někdo jiný chtěl zbavit naší skutečné svobody. (Kde byli odpůrci roušek, když ministr vnitra chtěl odložit volby?!)

Ve středu jsem udělal tento rozhovor pro jednu soukromou televizi s J. Skálou:
https://www.youtube.com/watch?v=2HvxFt2Pkrs&feature=youtu.be&fbclid=IwAR3zgCFdTn6SOxxyVsAcvZ0MEYXJfyX0t0X99GVhCLGOI64t3j9Q6cmIT_Y
Je tam o té nešťastné epidemii a tomu, proč se jí věnuji a jak to vidím, víc.


Zdroj: http://radimvalencik.pise.cz/8284-506-velky-uspech-pate-kolony.html

64 komentářů :

  1. No jaký rozdíl v tom je, zda byl nebo nebyl vyroben uměle? Asi docela podstatný. Z toho by se mělo při náhledu na věc a opatření vycházet.
    Ostatně já tipuju opačně - 1:100, že nebyl vyroben uměle.

    OdpovědětSmazat
    Odpovědi
    1. V Seatlu byl zpětně v odebraných vzorcích detekován coronavirus již v lednu. Na dva případy chřipky připadal jeden případ coronaviru. A co teď s tím? Hlavní teorie byla, že se to začalo šířit z Číny v březnu. Další otázkou je, proč s tím USA přišly až teď?

      Smazat
    2. p. Valenčik, máte-li strach, seďte doma na zadku a hledejte informace u lékařů.

      Jan Hnízdil: Mým marodům
      https://ac24.cz/-/jan-hnizdil-mym-marodum?redirect=%2F

      Český lékař promluvil - Rouškami a vakcínou se to nevyřeší!

      https://ac24.cz/-/rouskami-a-vakcinou-se-to-nevyresi-cesky-lekar-promluvil?redirect=%2F
      https://www.instagram.com/tv/CEB0nFPnSbF/?utm_source=ig_embed

      Smazat
    3. Nevím nakolik je Váš odhad relevantní, ale nositel Nobelovy ceny Montagnier (virologie - objev HIV) považuje Covid-19 za produkt laboratoře...
      Jinak rozdíl v tom je obrovský, neboť laboratorně nevyrobené/neupravené viry se vyvíjeli miliony let a mají vzhledem k tomu velmi dobrou schopnost přežívat a šířit se. U pozměněných virů dochází dle odborníků k brzkému "vyčerpání" a "oslabení" (degeneraci), což poskytuje naději na zvládnutí...

      Smazat
  2. Nosit roušku pokládám za projev slušnosti vůči sousedovi ! A vůbec mě to neuráží ! Bohužel byl to především maistream, kterej šířil dehonestaci nošení "náhubků" a každému, jen trochu VIP-známějšímu vymezovači proti nošení roušek, dával prostor, aby mohl vyjádřit svůj názor na své spoluobčany ve jménu bučící svobodomyslnosti !

    OdpovědětSmazat
    Odpovědi
    1. Poděkujme Havloidům! Já bych Havloidy označil jako toxické existence. Na co Havloid šláhne, jakoby na to šláhla smrt.

      Smazat
    2. Re (08:45):
      Ano, také se domnívám, že dodržování oněch tří elementárních ochranných opatření (roušky, odstup a hygiena) není až tak velkou újmou na běžném životním komfortu. Zvláště pokud bylo prokázáno, že ta opatření účinně pomáhají snížit riziko přenosu nákazy. Tato sice neoplývá výraznou smrtností (což je jen dobře!), zato vysokou virulencí, která může v krátké době nejen vyřadit mnoho lidí z běžného života, ale přehltit disponibilní zdrav. kapacity jednotek intenzivní péče. Což už taková legrace není.
      Kritici nošení roušek apod. jakoby čekali právě na okamžik, kdy stát, reps. jeho zdrav. zařízení "selže", a opět budou přes svá média halasit své žvásty o tom, že Babišova administrativa není kompetentní k řízení/vedení společnosti.
      ---
      Uvážlivý člověk se potenciálnímu nebezpečí vyhne anebo mu vědomě předchází, ten tupější ho ignoruje. A je už zhola jedno, jestli se přitom má za "svobodomyslného". Netuší asi, že hloupost či omezenost člověka spoutává víc než vazební cela.
      ---
      Koronavirus je v každém případě hotovým požehnáním pro všechny, kteří se hodlají napakovat na profylaxi (vakcinaci) i vlastní léčbě nemocných. I proto se vzájemně přebíjejí svými "argumenty" na téma, čí léčebné přípravky jsou lépe otestované. A i proto ještě v zárodku zatloukají hluboko pod zem možnost, že by vakcinace byla provedena přípravkem ruské produkce.

      Smazat
    3. 8:45 Souhlasím s vámi.

      Smazat
  3. Myslím, že by laboratoře, ze kterých koronavirus utekl, měly jasně říci proč na něm usilovně pracovaly. Alespoň jestli to byl úkol pracovat na užitečném a nebo válečném viru. Měl škodit nebo pomáhat. Zřejmě vše skončilo na půl cesty. Rozhodně nevěřím tomu, že světová laboratoř tvořila něco jako obyčejnou chřipku, když jí je tolik druhů. Mikrobiologové se shodují na tom, že do viru bylo uměle zasahováno. Proč a co mělo být cílem? Co když se na lidech prošlých nemocí objeví nějaké pozdější příznaky, Nedej bože,že třeba časem zcela nezakrytě na následky nemoci všichni zemřou? Kdo řekne, že to tak nemůže být? Ne, já na chřipičku nevěřím. Tím by se asi špičkový světoví odborníci nezabývali. Ta celosvětová panika je proto, že vlastně nikdo pořádně neví, která to bije a co se ještě může dít. M.R.

    OdpovědětSmazat
    Odpovědi
    1. "Válečný virus" to opravdu není, na tom se shodují všichni. Ono existuje jasné kritérium "pro zbraň", a to je smrtnost, která je spíš 10-15% minimálně, než coronavirových 0.5 - 4%.

      Tady opravdu pochybnosti nejsou, pracovali na tom asi z více důvodů, ten oficiálně hlavní je ochrana vlastních lidí při epidemiích (jak USA, Británie nebo Čína má spousty lidí v Africe a podobných oblastech, hrozí vždy i potenciální zavlečení do vyspělých zemí). Ebola, SARS, MERS (Middle East Respirační Syndrom), proto na tom prý oficiálně pracovali, protože tyto choroby mají potenciál významně zasáhnout do vývoje mnoha oblastí.

      Samozřejmě, že pokud tento virus upravili (předpokládejme záměrně) pro větší infekčnost (v přírodě není běžné, aby virózy byly infekční už před prvními příznaky), pak to nebyl stále vývoj "zbraně", ale snaha něčeho dosáhnout - aniž by způsobili velký počet úmrtí. Třeba vyšší kontrolu populace, různé politické cíle, přikrytí propukající ekonomické krize (snaha zavlést svět do záměrné krize jako v r.1929), atd.

      Tento "střední scénář" považuji za pro mě osobně pravděpodobný, ačkoliv je možné, že to uteklo i jen náhodou. Ale když si hrajete "se sirkami ve stohu" (vyvíjíte částečně umělý virus, pro potenciální použití), pak se může stát, že ten "stoh" chytne i neúmyslně.

      Smazat
    2. Pane Valenčíku, Váš názor Vám neberu, ale vidím to jinak. Tento koronavir nezpůsobil nic většího než každoroční chřipka.Bylo to celosvětově vyvoláno a rozpoutáno lidmi jako Gates a jiní nejmocnější zločinci ze světa sionistických kruhů, těch co ovládají svět minus Rusko, Čína a některé další země.
      Jestli to nevidíte, kam to hrnou /do NWR/, jste zbloudilec. Příkaz zní, - všechna úmrtí, kde je
      přítomen také Covid 19, jsou zemřelí na Covid 19.
      Nepostřehl jste, že celkově zemřelých letos je méně než v posledních letech. To Vám ovšem Vaším názorem nezatřepe, že?

      Smazat
    3. Bubáku, tvůj názor ti neberu. Ale dle mne nemáš pravdu,v tom případě by se neumíralo ani na běžnou chřipku. Vždyť chřipkový bacil může poškodit srdce, plíce a je konec. Člověk vlastně nezemře na chřipku ale selhání orgánů. Nevěřím že někdo někde vyvíjí něco. co je podobné chřipce a zcela neškodné. Kdo dnes ví, co udělá zmutovaná corona dnešním nemocným třeba za 10 let? A nějaké spiknutí Gatese a spol.? No nevím...

      Smazat
    4. Pavle,
      nemusí jít o zbraň plošné likvidace lidské rasy. Dnes jsme svědky vzniku technologií, o kterých by se nám před deseti, dvaceti lety ani nesnilo. Vzhledem k tomu, že dnes západní svět již není rozdělen národnostmi a politickými systémy, řeší úplně jiné problémy, než je národnostní řevnivost. Přelidněnost, vyčerpání surovinových zdrojů a stárnutí populace. Například.
      No a nyní si rozeberme nový virus. Zabíjí především lidi s nějakým zdravotním hendikepem. Což je většina seniorů, diabetiků, alergiků, nebo onkologických pacientů. Ve výsledku dosáhneme redukce populace, a to takové, že nemoc vyřadí ty, co nemohou pracovat a naopak společnost zatěžují abnormálními výdaji na důchody a léčbu svých nemocí. Sám jsem již v předdůchodovém věku. Ale z hlediska efektivity je virus požehnáním bankéřů a finančníků. To musím přiznat. Z hlediska lidskosti je to zrůdnost. Ale co lidského zůstalo v lidech na západě? Starají se víc o své kočky a psy, než o své rodiče a prarodiče. Podporují buzeranty, zatímco heterosexuálům vnucují pocit viny za většinou neexistující perzekuce buzerantů. Zločinci mají "svá práva", zatímco jejich oběti už nemají ani to základní - možnost bránit se zločincům. A dalo by se dlouze pokračovat. Ale to už bych se musel jít vážně vyblít.

      Smazat
  4. Už korák nesleduji je to únavné ještě nás s tím asi budou čekat věci.

    OdpovědětSmazat
    Odpovědi
    1. 9:15 Že nesleduješ a že jsi unaven, fajn, ale proč nám to píšeš ?

      Smazat
  5. Čínská chřipka je trochu nepříjemná, ale srovnávat to s bombardováním mi přijde poněkud hysterické. A že Babiš lítá jak dav píská, no na to přišel pan blogger brzo.

    OdpovědětSmazat
  6. A co na 506 řekne nyní premiér Babiš?
    Kdo dostane padáka?
    Lidi jsou jen demo neukázněný.
    A Peking je 13 dní bez nákazy.
    Buď se budeme učit u toho, kde to zvládají a nnebo jsme jen šaškové ovládaný SS.

    OdpovědětSmazat
  7. Lukašenko: Nepokoje v Bělorusku řídí USA, Evropané jim nahrávají

    https://cz.sputniknews.com/svet/2020082112407164-lukasenko-nepokoje-v-belorusku-ridi-usa-evropane-jim-nahravaji/

    OdpovědětSmazat
  8. A proč nezveřejňovali stejný čísla, když byla chřipková epidemie????!!!! Na tu se neumíralo????!!!!! A co třeba spalničky, který jsou 5x infekčnější než Co viď????!!!!!
    V září roušky jsou 💩!

    OdpovědětSmazat
    Odpovědi
    1. 10:06
      Tak sem s čísly, kdy v historii se v srpnu během jediného dne v ČR nakazilo 506 lidí chřipkou, nebo spalničkami, jinak jsi k tomu co jsi vyvedl na konci textu ty.

      Smazat
    2. Na vás, 10:44 přesně sedí 12:02.
      Zabruste do minulosti a zjistíte, kolik bylo třeba ještě loni obětí chřipky před rokem, kolik chřipku prodělalo ve stavu nemocných a kolik jich ji mělo bez příznaků, čili ji přechodili. Pak si to dejte do souvislostí a nebo si vůbec najděte údaje oficiální. Pak proveďte jednoduchou matematickou operaci (to jest to, kde se počítá s čísly) a dostanete výsledek. Tak můžete jít rok za rokem do minulosti. No jo, já vím, anticoronavirusti to už stačili zfalšovat!

      Smazat
    3. 14:32
      Když zpochybňujete počty nemocných, pak jste to vy, kdo musí doložit jiná data. Zařiďte se podle vámi vymyšleného postupu, a prezentujte ty statistiky. A zjednoduším vám to tím, že bude dostačující údaj v dotazu z 10:44 - tedy "kdy v historii se v srpnu během jediného dne v ČR nakazilo 500, a více lidí chřipkou". K tomu nebudete potřebovat ani ty "jednoduché matematické operace", nebo jenom vůli přiznat, že všechno prostě nezesměšníte, ani neokecáte.

      Smazat
    4. 15:24 Tady máte část odpovědi.

      Smazat
  9. Covid je projekt pro inicialitaci změn v společnosti, špatně statisticky a mediálně vytvořená chřipka, měla by nám pomoci pochopit, že přes kapitalismus cesta dál nevede a přes islám a novoideologie také ne.

    OdpovědětSmazat
    Odpovědi
    1. Já mám teorii, že pokud si UFO pěstují lidstvo jako my pěstujeme kuřata (samozřejmě z nás mají jiný užitek, než my z masa kuřat), tak by takové virové epidemie mohly docela dobře sloužit při programování naší DNA.
      Názor, že jsme v celém vesmíru nejchytřejší a na vrcholu evolučního řetězce mi nepřijde úplně relevantní.

      Smazat
    2. 12:50
      1. Neustálým používáním mobilu u hlavy správně nahříváme mozek, měkne. Ne nadarmo stará přísloví říkají hlavu v chladu, nohy v teple.
      2. Epidemií čistíme nejen ovzduší, ale i naše těla. Budou chutnější. A naklepaná, obalená v trojobalu ...
      3. "Elita" spěchá se změnami za každou cenu, aby je nesežrali také. Není většího a věrnějšího milování než otrok a jeho páni.
      4. Už letí!!! Ne nadarmo každá kometa , co sem k nám letí je tak sledovaná, abychom je nepropásli!

      Vrcholem evoluce člověka bylo vytvoření pazourkové zbraně. Pak už následoval jen plynulý myšlenkový sešup.

      Smazat
  10. 9:45 Pane promiňte, ale padáky ve vládě nic nevyřeší. Hodně odpovědnosti je na nás. Vždyť veřejné mínění přispívá k rozvolnění víc než názory hygieniků. Zatím to jakštakš prochází, protože koroňák opravdu ztrácí na razanci. Nevím co by následovalo, kdyby 2.vlna byla nebezpečnější. Hodně by pomohl celospolečenský dobrovolný konsensus nás všech a ne pištění okolo roušek. Už mě unavují výkřiky na téma lidských práv v konfrontaci s omezeními plynoucími z pandemie. Nechovejme se jako děti.

    OdpovědětSmazat
  11. Vyroben byl uměle. Takový rozsáhlý zásah do struktury viru příroda nezná. Ale kdo platí ty 2 vědecké týmy amerických a britských vědců, kteří už na počátku vystoupily s tím, že prokázaly jednoznačný přírodní původ viru? Po určité době vystoupily zase jiné 2 týmy vědců z USA a V.B se stejným tvrzením. To jsou vědomé a tedy zaplacené lži. A souhlasím s tím, že to není chřipečka. Mnoho lidí s lehkým průběhem nyní začíná zjišťovat, že mají vážné následky. Velmi nebezpečnou vlastností viru je jeho až neskutečně vysoká nakažlivost ve srovnání s chřipkovými viry (v kapénce je počet virionů mnohonásobně vyšší než u běžné chřipky) a proto si myslím, že se ho budeme těžko zbavovat. U virů jako SARS byla smrtnost vysoká, takže ti zemřelí už nikoho nenakazili a proto brzy ustoupil. Tady je nejvyšší nakažlivost v prvních dnech, kdy ještě nejsou příznaky a smrtnost je podstatně menší, takže se přenáší déle.

    OdpovědětSmazat
    Odpovědi
    1. Mohu potvrdit. Prošel jsem koronavirem a po téměř třech měsících jsem se nedostal do bývalé formy. Stále jsem unavený, dýchavičný a daleko více musím odpočívat. Navíc jsem stále velmi zahleněný. A to jsem měl opravdu tu lehčí formu nemoci. Z osobní zkušenosti mohu potvrdit, že o žádnou uměle vytvořenou další chřipičku se nejedná. Proč by ji někdo tvořil?

      Smazat
    2. 13:03
      A věk by nebyl?

      Smazat
    3. 48. Ale mohu říci, že jsem ještě s některými onemocněli ve stejné fabrice a máme stejné problémy 25 - 65(to je šéf). Ani jeden(!) vám neřekne, přidám ještě bolesti hlavy, že je v naprostém pořádku jako byl před tím. Covid si věk nevybírá. Prokazatelně na něj umřeli v Britanii, Americe... mladí špičkoví sporotovci, kteří byli pod neustálou lékařskou kontrolou. Najdete na Yutube.

      Smazat
  12. Dokud nemáme ve skutečnosti spolehlivě ověřené informace, jedná se o čisté spekulace ze všech stran.
    Jediné, co mohu nabídnout je průběh nemoci u nás v podniku.
    Dvakrát - hned na počátku pandemie u nás, přijel z infekční Itálie vedoucí pracovník. Dva dny normálně pracoval a chodil po celém podniku, než byl odeslán do domácí karantény. Situace v podniku? Nic. Velká nula. Jen to využili na zkrácení výroby placením "dávky".
    Podruhé prý si převezli virus noví zahraniční pracovníci, mimochodem z "Evropy". Karanténa tří čtvrtin osazenstva prostor, kde tito pracovali prý dva týdny (!) (já je neviděl), ačkoliv pak by chodili po drtivé většině provozů v podniku, ale tyto provozy zůstaly v běhu. Výsledek velká nula.
    Buď na nás Čechy a Slováky funguje dokonale ještě československé "socialistické" očkování a nebo co si máme myslet?
    V tom případě - napodruhé - už roušky nosili (přísné podnikové nařízení) jen a pouze "nadšenci" a to ještě jen asi dva dny. Ale přenosu by se stejně tak jako tak nedokázalo zabránit!
    Přenos infekčních nemocí je poměrně jednoduchý, složité je jen vysvětlení jak probíhá v realitě a že samotné roušky ničemu zabránit nemohou! Museli bychom se chovat prostě jinak, dodržovat trochu jiná pravidla hygieny a hlavně mít například možnost dokonalého protivirového obleku! Podobně jako vidíme na snímcích z laboratoří. Ten možný přenos je záludný a zákeřný na to, aby to takto jednoduše fungovalo s rouškami. Tím netvrdím, že ty nemají určitý význam, ale maximálně ten, že já chráním tebe především od strachu a vy ostatní chráníte mne, když bych měl strach. Strach dokáže velké věci a dokáže i zabíjet autosugescí a nic s tím po spuštění tohoto mechanismu neuděláte! Podobně jako si sebevrah vždy sám pro sebe zdůvodní své příčiny. A nic ho nedokáže odradit, snad jen neúspěšný pokus, když pochopí, že ono to bolí.
    Proti virům chřipky existuje jen jedna prevence a to dostatek "léčivé" stravy (česnečka nejlépe silná, prostě česnek, cibule, zelí, zelenina vůbec pokud možno syrová a nebo jen minimálně upravená, ovoce bez pokud možno chemikálií (lepší vlastní co nejčistší jablka než desetkrát tolik banánů a pomerančů), med s citronem není nejlepší, ale budiž dá se, bylinné posilující čaje, přestat žrát chemikálie co nejvíc, které jsou ve výrobcích mnoha společností, které nás tak nezištně "živí" svými chemickými odpady, stravovat se vyváženě a hlavně se zbytečně nebát) a pohyb.
    Žádné pilulky nikomu nezaručí jakoukoliv imunitu proti virům.
    Nechci nikoho strašit, ale pokud by vypukla vlna moru jako to bylo ve středověku, prakticky nic by ji nezastavilo. Jen dokonalá izolace a to ještě s dodatkem, že by ji mohly přenášet kterákoliv zvířata! Ostatně tehdy se za viníky označovaly, jaký nezvyklý paradox v historii a současnosti, že, jediné "bojovnice" s nositeli moru, KOČKY! Už tehdy lidé ničili to, co je mohlo jedině zachránit předem a nebo celou tu hrůzu zmenšit výrazně.
    Nic vám to nepřipomíná?

    Jo, aby nedošlo k omylu, na veřejnosti jsem roušku nosil a to z výše napsaného důvodu až do konce první vlny. Klidně si ji nasadím znova, ale vím, že mne to samotné neochrání.

    OdpovědětSmazat
  13. 10:37, ano, to zní rozumně. SARS a MERS měly být údajně menší bratříčci, kteří sloužili jako testy pro použití něčeho jiného v globálním měřítku. A to něco je už na světě. A to vypovídá o významném pokroku na poli vědy.
    Nejlíp se asi vyvíjí možnosti užití takového prostředku v nadaci zaměřené na potírání takových prostředků. Třeba v takové, jakou před lety založili manželé - filantropové Gatesovi.

    OdpovědětSmazat
  14. Smutné to čtení. A tito lidé se pokládají za dospělé.

    Už vůbec nechápou něco jako vnitrostátní politika a rozložení politických sil v tomto státě. Že existuje něco jako zahraniční politika a nadřazená globální politika je zcela mimo jejich obzor.

    Pochopení svého světa budují na sračkách z mainstreamu aniž by tušili něco o metodách manipulace. Jejich oblíbený mainstream (Seznam, Aktuálně, TV..) udělá vše pro to aby útočil na Babiše. A´t Babiš udělá cokoliv, bude kritizován.

    Nyní došlo na chvíli k situaci, že oblíbený mainstream, který zde denodenně vyvolával hysterii o smrtelném viru donutil vládu udělat opatření - samozřejmě to přehnali a copak že se to nestalo??? Mainstream otočil a kritizuje vládu nacož vláda opatření zmírnila. Skvělý tah.
    A hysterici z toho mají šok.

    Kdyby alespoň věnovali trochu času pochopení globálních procesů, jejich názor na komedii Covid by byl zcela opačný. Takhle dělají užitečné idioty odhodlané práskat ostatní. Nesnáším udavače a to i napřes snaze EU tento odpad heroizovat.

    Takže tu máme novou církev: Svědci Covidovi
    Diskuze s nimi zcela zbytečná.

    OdpovědětSmazat
    Odpovědi
    1. Souhlas, diskuse s nimi je zbytečná. Pomalu to vypadá, jako že za šíření strachu dostali dobře zaplaceno.

      Smazat
  15. Co Čech to všeznalý hygienik.

    OdpovědětSmazat
    Odpovědi
    1. Tak diskutujte jako NEznalý český hygienik a bude to vyrovnáno.

      Smazat
  16. 12:30
    Hygienik je něco jiného, než pneumolog, virologie, bakteriolog,mikrobiolog.... Ty blbe!!!!

    OdpovědětSmazat
  17. Podívejte se na VEĽKÝ RESET Davos a sprisahanie ... Jak se říká: Tonoucí se stébla chytá. Tak jako Covid i parazit nezná slitování. Někteří parazité mají možnost přečkat v hybernaci i dlouhá léta. Jako ty naše elitní rody.

    OdpovědětSmazat
  18. Babiše jsem nevolil a nikdy to nebyl můj oblíbenec. Jediné, v čem má alespoň kousek mých sympatií, je odpor "demobloku" vůči jeho osobě. Pokud si ho vybrala většina voličů, musím to respektovat. Na rozdíl od "demokratů".
    Tak že kdyby nedělal nic, byl by dnes na pranýři za to, že plní márnice. Když se snažil něco dělat, je na pranýři stejně za to, že něco dělá. A zůstane na něm tak dlouho, dokud neodejde z politiky a neuvolní místo na slunci svým kritikům. Když chceš psa bít ...

    OdpovědětSmazat
  19. Dokument, co nechtějí, abyste viděli
    21. 8. 2020 https://www.youtube.com/watch?v=s24VXbp0i5Q

    OdpovědětSmazat
  20. Pane docente, obvykle si vážím vašich skvělých analýz a komentářů, ale obávám se, že v tomto případě jste se stal obětí mediální manipulace nejvyššího řádu. Nikdo nepopírá, že tady nějaký virus je, přičemž časem se možná i dozvíme, odkud a proč spatřil světlo světa. Je zde, jako soustu jiných virů, které nám občas dělají problémy a na které se také občas umírá. Ovšem myslet si, že je ode mne k sousedovi nezodpovědné, pokud nebudu nosit roušku, která má na šíření nebo nešíření viru zcela marginální vliv, je demagogie hodná presstitutek z mainstreamu.
    Jako člověk akademicky vzdělaný jistě umíte pracovat s fakty. Vezměte si tedy prosím statistiky úmrtnosti v ČR za tento rok, resp. za období od zahájení "pandemie" COVID-19 v naší zemi. Následně zjistíte tato fakta: průměrně denně v ČR zemře cca. 350 lidí. Z toho s/na covid 2-3, tedy necelé procento. Pak si vezměte např. počet denních úmrtí na dopravní nehody. Zjistíte, že je to přibližně 2-3x více, než na COVID. Tudíž v rámci politické korektnosti k naší minoritě nenosičů roušek nyní prosím musíte obvinit, řidiče motorových vozidel, že ohrožují zdraví svých sousedů tím, že sednou do auta a vyrazí do ulic. Čímž denně spáchají více úmrtí, než vámi obávaný (a režimem prosazovaný) COVOD-19. A následně byste mohl pokračovat v obviňování kuřáků, majitelů chemických továren a jiných znečisťovačů ovzduší, proti obchodním řetězcům dovážejícím ze zahraničí zdravotně závadné potraviny, atd. Ti všichni totiž ohrožují zdraví jak vás, tak vašich sousedů. A vězte, že mnohem více než mediálně populární koronavirus!

    OdpovědětSmazat
    Odpovědi
    1. 15:24
      Nejen z článků je patrné, že se pan Valenčík koronavirem důkladně zabývá od počátku jeho výskytu. Troufnete si tvrdit, že jste na to téma vstřebal víc informací než pan Valenčík, a že jste tedy povolanější činit závěry? Tak to dokažte, a nebuďte jenom dalším demagogem, který splácá vše na jednu hromadu, a považuje to za svatou, neotřesitelnou pravdu bez jakýchkoliv rozborů, a důkazů.

      Smazat
    2. 17:41
      Ano, troufám si tvrdit přesně to, co píšete. Jako vedoucí analytik týmu odborníků z mnoha profesí se problematikou koronaviru zabývám od 10. ledna tohoto roku, kdy možná ani pan docent Valenčík netušil, že nějaký koronavirus v Číně existuje. měl jsem a stále mám přístup k ohromnému množství informací od nezávislých odborníků (lékařů, vojenských lékařů, odborníků na biologické zbraně, zpraviodajských a bezpečnostních analytiků) kteří nejsou nuceni skákat, jak jim režim pískne. To, co jsem uvedl ve svém předchozím příspěvku je lehce prokazatelné pro každého, kdo si udělá alespoň trochu času a nalezne si na stránkách Českého statistického úřadu nebo ÚZIS (Ústav zdravotnických informací a statistiky ČR) patřičné údaje. Mnohem komplexnější analýzy také existují, ale na jejich zveřejnění není pochopitelně místo v nějaké diskusi pod článkem a navíc, při rozdílnosti názorů vždy musí být snaha naslouchat své oponenty, a tato zásada každé diskuse se poslední dobou stále více ztrácí a je nahrazována demagogickým trváním na té své jediné pravdě. Tedy tím, z čehož mne zcela neprávem viníte.

      Smazat
    3. 18:38,
      pane odborníku, v tom případě by nebylo od věci abyste diskutoval přímo s panem Valenčíkem, s kterým jste evidentně v rozporu. Tak byste si vzájemně mohli vyjasnit své znalosti, a zkušenosti, a potom je společně publikovat. Bylo by to jistě přínosnější, než diskuze s méně erudovanými diskutujícími na NR, a nabádání k jejich vlastnímu studiu statistik úmrtí na všechny možné nemoci. Závěry, k jakým byste společně došli, by diskutující jistě velmi zajímaly. Jenom tak můžete nejen sebe, ale i ostatní přesvědčit o vaší neomylnosti.

      Smazat
    4. 20:50
      Nejsem pan odborník, a rozhodně nejsem neomylný. To ostatně není nikdo z nás, i když si to hodně lidí nemyslí.
      Každopádně váš návrh je zajímavý a s panem docentem se zkusím spojit a navrhnu mu interní diskusi. S případnými závěry vás pak můžeme seznámit. V tomto směru jsem otevřený a vidíte, že váš návrh oceňuji.

      Smazat
  21. Zas už "koronavirus"? Kdy už se s tímhle blé blé blé přestane? Mám strach, že už nikdy. Nahradil nám boha, Ježíše Krista, pannu Marii, anděly, kleklánice, polednice, lesní duchy, hejkaly, vodníky, čarodějnice a další druhy strašidel. Dřív se kouzlilo za slov "abraka dabra" dnes to nahradil "koronavirus" - to už neskončí nikdy. Náhodou je to mazaný. Asi se chystá enormní zdražování, nebo nedostatek potravin, lidi vykoupí obchody a pak budou umírat hlady- ale nebude to hlad, a ta zkurvenina "kapitalizmus" která evidentně neumí nic jiného, než války a krize - bude to "koronavirus". Teď - po třiceti letech od zvratu světa v současné zvratky, už je blbý všechno svádět na "komunizmus" - muselo se najít něco jiného.A našli- naši rádcové, našli, našli- koronavirus to všechno utáhne, všechno se svede na "pandemii". Mazaný - to uznávám.

    OdpovědětSmazat
  22. Asi je předčasné dělat nějaké závěry. Nejsem odborník, ale jsem ochotný odborníkům naslouchat. Určitou prognózu dala doktorka Peková. Ta v samém počátku vyslovila názor, že by mohl virus ztratit na síle. I mě se zdá, že úmrtnost pomalu klesá. Nebral bych to za první dobrou. Pro určitou skupinu lidí stále zůstává smrtelnou záležitostí, ale z mého pohledu se ona skupina zmenšuje. Peková sama vyslovila prognózu, že by virus, který je naprogramován k velmi rychlému množení, mohl při přepisu genetické informace dělat chyby, které by mohly vést k jeho oslabení. To vysvětluje i rychlý nárůst počtu mutací, kdy ty současné viry zřejmě nemají vlastnosti těch původních. To by mohla být dobrá zpráva. Na druhou stranu počet mutací ztěžuje výrobu vakcíny. Chřipka je tu s námi stovky, ne li tisíce let. Pokud se nepletu existuje něco přes čtyřicet kmenů a očkování se provádí na základě kvalifikovaného odhadu zpravidla jedním kmenem, u kterého se předpokládá jeho dominance v následující sezoně. Pokud covid pojede v tomto tempu, můžeme tu mít za několik let stovky kmenů. Už dnes je jich prý téměř třicet. A uhodnout, který momentálně bude mít navrh je jako uhodnout první ve sportce.

    OdpovědětSmazat
  23. Proč se nenapíše článek o zákeřnosti a škodlivosti "obyčejného" cukru? Ten denně zabíjí více lidí než virus, protože i jeho vinou se světem rozlila "nákaza" tlouštíků až k americkým rekordmanům! Když se začaly objevovat beztukové - light - potraviny, kupodivu se váha lidstva v průměru zvýšila! Je to skutečná pandemie, zabíjí lidi, ničí jim zdraví, životní vztahy a WHO nic! Až přestaneme na nátlak zelených šílenců jíst pravé přírodní maso, ztloustneme ještě více!
    Nikde žádné pásy na ochranu, nikde žádné doporučení, kromě jezte bez tuku! Nikde roušky proti reklamě na škodlivé limonády s cukrem, nikde žádné respirátory proti drzosti výrobců.
    ZA TO SE JANČÍ KOLEM NEMOCI, KTERÁ ŘÁDÍ VŠUDE MOŽNĚ, JENOM NE VE ZDRAVOTNICTVÍ!
    Chcete znát pravdu? tak se podívejte na to, co všechno se zakázalo prostřednictvím EU. Třeba jenom ty popisky o nevhodnosti u "nevhodných" léčivých účinků léčivých čajů. Je toho mnohem více!
    Dnešní politici a značná část vědců, kteří se jimi dali koupit, jsou jenom obyčejná počmáraná trdla.
    K těm rekordmanům.
    Slyšel jsem jednou popis, jak si tlustá Američanka sedla na židli, která se ztratila neznámo kam. Už ji nikdo nikdy neviděl. Tu židli.

    OdpovědětSmazat
    Odpovědi
    1. 19:20
      Není jedno že virus zabije méně lidí, ale to že vůbec zabijí je stejně špatné. A k té Američance - fakt je, že zneuctěná česká vlajka v útrobách štíhlé, ale zase nebezpečněji nemocné komediantky na divadelním představení, naštěstí nadobro nezmizla.

      Smazat
    2. Přesně tak - cukrovka je zabiják - a už dávno! Co lidí přišlo o nohy! Hypoglykemie - ztráta vědomí. Ten blbec Navalnyj nemá nic jiného - taky je to cukrovka. A co? Klídek, no prostě se umírá. A co žloutenka - ta vzala málo lidí? A co ulcerozní kolitida, střevní srůsty, ileus, a vůbec -problémy střev! Ty jsou teprve strašné - a řeší to někdo? Ani nemluvím o rakovině - ať jdou do háje s jejich "covid" - to je politická záležitost, to má skrytě zničit malé podnikatele, školství, spoustu lidí, to má lidi přinutit, aby platili "kartami" i rohlík! Ale bude se o tom žvanit, jak s tím politici bojují - proč? Že by bojovali za lidi, na které totálně serou? Proč nebojují za ukončení všech exekucí? Za levné a snesitelné nájmy? Za normální život? Ať jdou do hajzlu - a všichni truhlíci, kteří pořád všemu věří - nikdy bych si nemyslel,že je jich tolik, nebýt diskuzí!

      Smazat
  24. noviczech
    ...dne 17.08 v 18.00 byl na Českém rozhlase rozhovor s lékaři na téma korona virus. Velmi hezky tam mluvil lékař onkolog. Jestli máte možnost na netu si toto vyhledat a poslechnout, doporučuji, velmi doporučuji. Pak vám padne zájem o nějaký korona virus. ...opravdu!

    OdpovědětSmazat
  25. Pane Valenčík, je mi Vás upřímně líto....... nepochopil jste,o čem je celá hysterie kolem covid-19, dobrá, respektuji to.....ale zeptám se " kdo vám dal právo nutit ostatní sdílet váš názor, že jenom nošení roušek je to jediné správné a pokud roušku odmítáš jsi zloduch, který ostatní smrtelně ohrožuje.....dopřejte i druhým to, co požadujete, to je právo na vlastní názor......

    OdpovědětSmazat
    Odpovědi
    1. 23:55
      On vás pan Valenčík nutí nosit roušku? Tím, že o tom píše? Nenoste ji, ale buďte aspoň k ostatním ohleduplný, a ponechte jim právo sdílet názor s panem Valenčíkem. Vždycky je lepší nějaká ochrana, než žádná, a tak buďte ohleduplný k ostatním, kteří sdílí názor pana Valenčíka, a aspoň se k těm zarouškovaným nepřibližujte. Určitě si budou vdechovat raději své vlastní bakterie, a viry, než ty vaše. Nepředložil jste patent na ten váš jediný správný názor.

      Smazat
    2. Anonymní22. srpna 2020 23:55
      Souhlasím s Vámi, pan Valenčík se ukázal jako velký manipulátor a propagátor totalitních praktik. Viz:
      „A co my, normální lidé? Poděláme se před arogancí nepřátel či v lepším případě jen bezohledných idiotů jako vláda, nebo se postavíme na účinný odpor ..“
      Snaží se nasadit ideál každé totality, tj. ovce se hlídají samy.

      Další manipulace, je v jeho výroku: „(Kde byli odpůrci roušek, když ministr vnitra chtěl odložit volby?!)“
      Ti byli v SPD a ústy svého předsedy, proti tomu v parlamentu protestovali.
      P.K.

      Smazat
  26. Tento článek je sám o sobě tvrdá propaganda nošení roušek. Nemám problém dodržovat hygienu, rozestupy, používat roušku na krátkou dobu třeba v MHD, ale roušky pohřbili ti blázni, kteří je nařizují lidem nosit 8 hodin denně v práci. Dýchání je ta nejzákladnější lidská potřeba a kdo to nechápe a připadá si morálně vyspělejší vůči ostatním s šátkem přes ústa, nechť si ho nosí, ale druhým to nevnucuje.

    OdpovědětSmazat
    Odpovědi
    1. Jsem astmatik a pod rouškou se po 10ti minutách dusím. Tak si ani sám nenakoupím.

      Smazat
  27. Snad přijde doba, kdy naše 5tá kolona, klekne před nàrodem na kolena.

    OdpovědětSmazat
  28. Bombardování Londýna připodobnit k chřipce, kterou dnes u nás "trpí" několik stovek lidí, je projev stařecké demence.

    OdpovědětSmazat
  29. Covid prochází šlechtěním. Pro parazita je nevýhodné když si zabije hostitele. A samozřejmě, když svému hostiteli způsobí pořádné potíže, skončí i s ním s izolaci ve špitálu a má po rozmnožování. To, co vidíme je ukázka evoluce- covid je ve výhodě, když je hostitel bezpříznakový a naopak, mutace s vyšší nakažlivostí převládají. Potud prima, jenže když poleví tlak epidemiologů, objeví se znova zabíjející varianty.

    OdpovědětSmazat
  30. Problém "korona" byl podchycen lidmi, kteří se cítí nesmrtelní.
    To znamená, relativně zdraví a hlavně mladí a mladší.
    Ti v tom vidí prostředek k vyhubení starých, slabších, socek
    a hlavně důchodců. Vždyť už dříve se tradovalo, že "dědeček a babička ujídají chlebíčka".
    V Africe se zkoušelo vyhubení tamních, aby se kontinent vyčistil pro nově příchozí za zničených zemí "západu". Jako předkolo se začalo s přesídlováním migrantů do Evropy.
    Já vidím v těch "ranách morových", vzepření se přírody a to
    hlavně kapitalismu, který nezná hranice za které už nelze jít.

    OdpovědětSmazat
  31. Každý kdo tvrdí, že covid je pandemie si uvědomte, že jen epidemie začíná při 1600 případech nemocných na 100000 obyvatel a ne testovaných.

    OdpovědětSmazat

Redakce vás žádá, abyste diskutovali slušně, nenapadali spoludiskutující ani autory, abyste argumentovali věcně a fakty. Děkujeme.