Reklama

úterý 18. srpna 2020

Vlastenci v Příčovech odmítli EU: Pryč od Bruselu a NATO! Podpora Matteu Salvinimu. Státní i národní existence je v ohrožení. Skvělé příspěvky významných osobností. Bez duchovních hodnot to nepůjde

Radek Pokorný

18. 8. 2020   ProtiProud

Radek Pokorný přináší zprávu i videozáznam ze sobotního setkání vlastenců, které pochopitelně téměř všechna média hlavního proudu okázale ignorovala.


Jedinou šancí, jak uchovat národní a státní suverenitu českého státu, je co nejrychleji vystoupit z Evropské unie. Shodli se na tom účastníci v pořadí již druhého vlasteneckého setkání v Příčovech u Sedlčan. V malebném prostředí zahrady Příčovského zámku si stovky českých vlastenců vyslechly příspěvky více než dvaceti osobností našeho politického a veřejného života, kterým není osud naší země lhostejný.

Kromě politických diskusí panelistů i mezi účastníky setkání navzájem byl součástí kulturní program, na místě byla také řada stánků, kde si mohli přítomní zakoupit literaturu, kterou v obchodech běžně nekoupí nebo si odnést měsíčník MY, který byl jedním z mediálních partnerů celé akce.

Velmi příjemným osvěžením bylo rovněž vystoupení legendárního písničkáře a nositele vyznamenání za Třetí odboj Pepy Nose i jeho dcery Lucie, která jde v otcových stopách. Přítomné rovněž na dálku pozdravil prostřednictvím svého mluvčího prezident Miloš Zeman, který poskytl vlasteneckému rokování záštitu.


Situace a perspektivy


V prvním panelu věnovaném zahraniční a bezpečnostní politice vystoupili poslanec Jiří Kobza (SPD), velitel Národní domobrany podplukovník v záloze Marek Obrtel, bývalý náměstek ministra obrany Jaromír Novotný a bezpečnostní expert a předseda hnutí BOS Ladislav Petráš. Všichni přítomní se shodli na tom, že v současnosti není pro zachování suverenity naší vlasti jiná cesta než odchod z EU. Podle Jiřího Kobzy je situace natolik vážná, že v současnosti balancujeme na velmi tenké hranici další existence národa. „To, za co naši předkové bojovali a za co krváceli v boji proti nacistům, tak na to můžeme zapomenout, neboť jako národ přestaneme pod EU existovat.“ Příští parlamentní volby budou podle něho referendem o EU. „Každý kdo chce czexit volí SPD, každý kdo chce zůstat volí ostatní strany, nebo nevolí.“ Jsme v přelomovém období, kdy se rozhoduje o budoucnosti našich dětí a vnuků.



Druhý panel, který moderoval jeden z pořadatelů setkání Petr Hampl, byl věnován civilizačním perspektivám. O této otázce v něm spolu diskutovali místopředseda (bývalý - pozn.red.NR) KSČM Josef Skála, předsedkyně Aliance národních sil Vladimíra Vítová, místopředseda poslanecké sněmovny a předseda SPD Tomio Okamura a šéfredaktor internetového magazínu Protiproud a měsíčníku MY Petr Hájek. Vladimíra Vítová ve svém příspěvku upozornila na nebezpečí nadnárodních globálních struktur jako je například Římský klub, které se snaží vytvořit nový pořádek ve světě po druhé světové válce. (na Nové republice uveřejněno ZDE)

Tomio Okamura připomněl, že bychom se měli poučit z historie. Poukázal přitom na historické paralely mezi rozpadem velkých říší a současností. „Jen útvar spojený nacionalismem má šanci na přežití.“ Zatímco Masaryk je podle něho symbol národovectví Václav Havel je symbol odnárodňování. Prvním cílem ke zničení vlastenectví je podle něho útok na rodinu, který dnes můžeme sledovat všude v západním světě. „Vlastenectví je protijed na šílené ideologie, které jsou dnes hybnou silou Evropské unie,“ uvedl Okamura. Podle něho jsme dnes svědky rostoucího občanského vzdoru v Evropě. „Je třeba se poučit z tragédie Evropy, která je dnes ohrožována menšinami a také islamismem,“ zakončil své vystoupení místopředseda sněmovny.


Dobyvatel a barbar


Petr Hájek upozornil ve svém vystoupení na civilizační hrozby, kterým dnes čelíme a z nichž je většina lidí překvapena. „Rozpad civilizací vždycky charakterizoval rozpad mravních systémů. Říká-li Dostojevský, že není-li Bůh je dovoleno vše, pak to právě prožíváme. Čemu se tedy divíme, že je tady Black Lives Matter, LGBT a podobné záležitosti.“

Dobyvatel, tedy barbar, což je v našem případě Islám, je podle něho dnes silnější proto, že má náboženskou kotvu a vztahuje se k vertikále, kterou Západ pod vlivem ateismu a vědeckého světového názoru ztratil. „Z Evropské unie je nezbytné odejít. Je nezbytné odejít i z NATO to je úplně elementární. Musíme se ale rozhodnout, kam chceme patřit. Nemůžeme pravděpodobně vytvořit vlastní civilizaci uprostřed Evropy.“ Boje o Mariánský sloup, který byl právě v sobotu vysvěcen, podle něho ukazují, že patříme spíše k zanikajícímu dekadentnímu západu. „Souboj o naši národní existenci bude daleko komplikovanější, než si dnes dokážeme přiznat“ uzavřel své vystoupení Petr Hájek. (Hájek tímto vystoupením nepříjemně překvapil mnoho přítomných. Šlo o ničím nezastíraný katolický šovinizmus, který s vlastenectvím v Čechách na Moravě a ve Slezsku má pramálo společného. Adorace "obnovy" mariánského sloupu v Praze na Staroměstském náměstí je už naprosto nepochopitelná - pozn. red. NR)



V panelu na téma vzdělání, kultura a rodina, který moderoval Petr Žantovský, vystoupili předseda Akce D.O.S.T. Petr Bahník, vysokoškolský pedagog a kandidát za Trikolóru do Senátu na Praze 1 Ivo Budil, překladatelka a dramatička Viktorie Hradská a lékař Pavel Kalvach. Petr Bahník poukázal na nebezpečí odzbrojení autorit, ke kterému dnes v našem školském systému dochází. Jako příklad uvedl školu s průhlednými skly, která byla nedávno na našem území jako experiment otevřena. Obdobný útok na autority podle něho vidíme i v politické rovině. Jako příklad uvedl bezmocnost vlády ve vztahu k veřejnoprávním médiím, na které nemá ani premiér téměř žádný vliv a proto mohou vysílat cizí propagandu i proti vlastnímu státu.


Tekutá pravidla


Poslední panelová diskuse, kterou moderoval publicista a místopředseda Akce D.O.S.T. Michal Semín, byla věnována otázkám rodiny a právního státu. Se svými příspěvky v ní vystoupili: spisovatel Benjamin Kuras, publicista žijící v Berlíně Zdeněk Chytra, bývalý ministr Igor Němec a ambasadorka Ligy severu v ČR Monika Pilloni. Benjamin Kuras ve svém příspěvku, který tak jako jeho mnohé knihy nepostrádal prvky černého humoru, uvedl, že dnes může být na Západě odsouzen kdokoli za cokoli, co se během doby označí za nepřijatelné.

Tento „tekutý“ právní multilkulturní řád charakterizoval na několika výstižných příkladech a na činech vykonaných před několika lety nebo i staletími. „Termín diverzitokracie charakterizuje nejen politickou ideologii EU, ale celý současný západní způsob vládnutí,“ uvedl Kuras. Tento systém vzniká podle Kurase mimo vládní struktury, ale přitom tyto struktury zvenčí ovládá a to způsobem, ze kterého se nedá identifikovat, kdo vlastně vládne a podle jakých pravidel.

„Pravidla se den ze dne mění a s nimi roste počet příkazů a zákazů a nikdo si není jist, kdy se to, co bylo včera pozitivním stane zítra negativním, a co bylo povoleno se náhle zakáže a bude se retroaktivně trestat,“ uvedl. Rozdělení společnosti podle marxistického klíče na ohrožené menšiny a ty které jsou ohrožovateli vytváří zvláštní systém, neboť umožňuje jednotlivcům přihlašovat se podle potřeb z důvodů výhod a karierismu, k jednotlivým utlačovaným menšinám i když prokazatelně s těmito menšinami nemají tito přihlašovatelé nic společného. „Ke skupinám klasifikovaným jako ohrožovaní dnes patří ženy, homosexuálové a lesbičky, osoby barevné pleti, emigranti, muslimové, transsexuálové, transgenderisté, tělesně postižení, senioři, junioři a internacionalisté. Všechny tyto skupiny tvoří společnou frontu proti většinovému obyvatelstvu.“



Monika Pilloni, která zastupuje zájmy Mattea Salviniho v ČR a snaží se pravdivě informovat naši veřejnost o dění v Itálii, seznámila účastníky setkání se situací bývalého italského ministra vnitra, který se postavil přílivu imigrantů do své vlasti a dnes mu za to hrozí několikaleté vězení. Za bouřlivého potlesku přítomných rozvinula šálu s nápisem OI STO CON SALVINI (Jsem se Salvinim), čímž přítomní vyjádřili podporu tomuto italskému politikovi hájícímu hranice Evropy před imigrantskou invazí.

Právě toto závěrečné poselství bylo zřejmě nejsilnějším vzkazem českých vlastenců, kteří se sešli na zámecké zahradě v Příčovech, aby spolu diskutovali o existenčních i existenciálních hrozbách, kterým naše vlast i celý západní svět čelí.



49 komentářů :

  1. Pokud jsou tito lidé takoví "vlastenci", jak o sobě tvrdí a bojují slovem za vše zpravedlivé, proč se nezmínili o situaci v Bělorusku, nepodpořili tamní občany proti jednomu z posledních diktátoru v Evropě??
    Dnes čtu nehorázné nesmysly z Ruska, jak nenávistě a lživě napadají Polsko. Bláboly, že armáda Polska obsadí a zabere část Běloruska a při tom se Rusko chystá k intervenci do Běloruska.Rusko má strach z demokracie jak čert z kříže. Diktátor Putin si muže podat s Lukašenkem ruku.A ten předvoj 33 žoldnéřu před několika dny v Bělorusku o něčem svědčí.Za 3 dny bude 21. srpna, jak symbolické. Pokud se tak stane, doufám, že armáda NATO patřičně odpoví!!

    OdpovědětSmazat
    Odpovědi
    1. Zde se jedná o ruské vlastence. Ti to prostě vidí jinak, než vy.

      Smazat
    2. 9:21
      Já mám zásadu, nejdřív si ukliď na svém dvorku a potom teprve raď druhým. Obrácený postup není věrohodný.

      Smazat
    3. Myslíte slovně, nebo písemně odpoví NATO? Na víc se nezmůže, bohužel!

      Smazat
    4. 9:21 armády NATO proti Rusku - mám otázku. Jste jen blázen nebo sebevrah, co by chtěl s sebou vzít co nejvíc lidí?

      Smazat
    5. 9:21
      Vy máte nějaké informace, že účastníci vlasteneckého setkání v Příčovech byli Bělorusové, pologramote?

      Smazat
    6. Blbe s americkyma plavkama, prikryj se US vlajkou. Veris kazdymu hovnu, co ti mainstream predhodi.

      Smazat
    7. Lidi jako ty tleskali na Staromaku Klemovi v 1948.

      Smazat
    8. 9:21 chlapče,chlapče.To jsi si uhnal sám,nebo je to dědíčné.

      Smazat
    9. 8, slovy osm, zoufalcu mě tady odpovědělo jednou větou,žádný rozpor, žádné pravdivé argumenty, jen takové nesourodé skřeky, ono se taky k pravdě co píšu v článku dá těžko něco vytýkat, že.??

      Smazat
    10. Ad 8:49: Jestli jsi ten trolící propagandista ze včerejších 9:21, tak si moc nehoň tričko.Opovržení vyslovené nad proimperiálním slouhou s vymetenou makůvkou je tu na místě. Těch 8, slovy osm tvojích oponentů poznale, že za víc než jednu nerozvitou větu jim nestojíš.

      Mimochodem, v Rusku je větší demokracie než na té "prozápadní" ožebračené Ukrajině. V Bělorusku také. Jen blbeček zatížený předsudečnou nenávistí k Rusku (píši o tobě) může vysmolit tak hloupý text. TY to tomu mainstreamu všechno sežereš i s tkaničmama. Fuj!

      Smazat
  2. Také se vlastenci měli domluvit na společném postupu nebo čelíme v ČR politickému kartelu slouhů.

    OdpovědětSmazat
    Odpovědi
    1. 9,49
      Měli se dohodnout na utvoření Vlasteneckého spolku,byť má každý trochu jiný názor a při volbách by byla demožumpa nahraná....po nich nasraná!.-DDD

      Smazat
  3. Chtěl bych touto cestou čučkařům z BIS, konkrétně podpraporčíkovi Koudelkovi a nadstrážmistr Hnátkové, kteří mají čenichání na těchto stránkách v popisu práce, sdělit, že Evropskou unii považuji za panoptikální žalář národů a bolševickou obludu. A zároveň doufám, že brzo natáhne ráfky. Tak si to, čučkoun, pěkně poznamenej do svého bonzbloku.

    OdpovědětSmazat
    Odpovědi
    1. Jeste doplnim, ze po rezoluci EU parlamentu, ze valku zacali Rusove dokazala EU, ze je spolkem fasounu a ssaku s velkym F a S. Znovuzrozeni fasounu v Polsku a na Ukrajine jsou plody smerovani EU - do p.dele!

      Smazat
    2. Voni ty mocipani to vzdycky dopracujou tak ze si a docela zbytecne vyrabeji svejma nechutnostma nerespekt.Pri nejmensim.Lidi pak sou provokovany ,ryba smrdi vod hlavy a maji do ceho stourat a bourit se.
      Rimani pak meli cisare 4,slovy ctyri,/to uz davno meli usaci udelat,protoze maji taky velkou risi a jeden cisar to zjevne nestaci/a pak do nich vandalove jen lehce kopli a bylo vymalovano. Cirkev to samy zacali delat velky prasarny ,opravdu velky ,ale aspon z toho byla ta Renesance ,pac zanedbavali vladnuti. Stoji za pozornost jak ten buh ,andele a vsicki svaty,Kristus panna Marie, byly odhalovany a obnazovany tema umelcema cim dal tim vic..Napr. trimetrovej David a celej nahej !
      A striptyzy v cely kapli. Stydim se pokazdy ,kdyz to vidim.
      Dneska taky obnazujou ty modni navrhari z Rima,Parize a N.Yorku, protoze nemaj zensky radi a je to videt...

      Smazat
  4. Pan Petr Hájek, jinak člověk břitké mysli se domnívá, že pokud má kdo být mravným, musí mít nad sebou jakousi vyšší bytost, před kterou se zodpovídá. Podle něho tedy křesťanského Boha jehož mluvčím je, řekněme, Církev svatá Římskokatolická.
    Logicky vzato nesmysl, když sami křesťané uznávají, že konat dobro, aby se člověk zalíbil Bohu, jemu samému nekonvenuje. Jestli kdo koná dobro, je mravný sám ze sebe, bude a musí se zalíbit i křesťanskému Bohu. Pokud ten existuje. Ono "v jednoho Boha věřiti budeš" je pouhý lidský konstrukt. Pan Hájek si zřejmě není dost jist sám sebou, takže oporu hledá tam, co s pomocí historie zobrazuje si sám a co mu, jako takové, ani odporovat nemůže. Natolik má to pohodlné.

    OdpovědětSmazat
    Odpovědi
    1. To zjistime až zemřeme panačku. Tak se těš.

      Smazat
    2. Souhlasím s 14:53, lidé vyššího věku by se již měli "jistit" a pan Hájek to zřejmě dělá. Ne za dlouho si je jejich stvořitel (líbí se mi anglické "maker"¨) předvolá a oni se budou odpovídat ze svých činů. Ovšem já jako evanjelík (psáno slovensky) si pamatuji svého kněze, který říkal že pro obracení se k Bohu nemusíme chodit ani do kostela a můžeme se na libovolném místě a v libovolné době k němu obracet.
      A také jako evanjelík, považuji ostentativní luxus a bohatství katolických chrámů a paláců za projev falši, když jsem byl na mši v katolickém kostele připadal jsem si jako ve středověku.
      Závěr pro lidi vyššího věku, bděte, nelžete a nekraďte a ..., pamatujte na svého makera který si vás v relativně krátké době povolá a tam nezalžete. A ten slou je cesta k pokoření Čechů, to si mí bratři pište

      Smazat
    3. 11:08

      Možná mu jde spíše o to mít něco jednotícího, na čem se všichni shodnou a zároveň aby to mělo morální základ. Ale také si nemyslím, že zrovna náboženství je v 21. století vhodnou volbou. Nevím jak přimět lidi, aby opět začali věřit těm nesmyslům z Bible a zapomenout na vše, čeho se pánbíčkáři zaštítěni náboženstvím dopouštěli a dopouštějí.

      Smazat
    4. Ty uz to vis, co te po smrti ceka. Asi jako pedofilni flandak z Horni dolni.

      Smazat
    5. 17:12 nikdo vás nenutí, abyste věřil v legendy. Ale pokud všechno odmontujete, nezbyde vůbec nic. Nic co by spojovalo. To už rovnou můžete prodat katedrály muslimům, svědkům svatého grálu nebo realitkám k dalšímu prodeji zájemcům o netradiční bydlení.

      Smazat
  5. Rád bych uvedl jisté věci na pravou míru. Ač jsem homosexuál, neztotožňuji se s myšlenkami, které šíří LGTB komunita. Festival Prague pride pokládám za snůšku nechutností a útoků proti hodnotám, které jsou nezbytné pro udržení naší národní suverenity. Ne všichni homosexuálové jsou tedy magoři a ne všichni heterosexuálové jsou automaticky nositelé těch nejušlechtilejších myšlenek a hodnot. Mou krevní skupinou jsou pánové Foldyna, Kobza, Okamura a Hampl. Z dam je to jednoznačně Lenka Procházková a Tereza Spencrová, jejíž skvělé hodnocení vývoje u nás i v zahraničí mi velmi, velmi chybí.
    Domnívám se, že k tomu, aby byl nastartován opětovný evoluční vzestup a neprohluboval se současný evoluční úpadek, je nezbytný duchovní základ. Možná by příští setkání národních sil obohatilo vystoupení znalců duchovních hodnot, v nichž žili naši slovanští předkové. Vždyť jsme Slované a nikoliv Anglo - Sasové. Rozhodně se však nejednalo o židokřesťanskou tradici, kterou pokládám za jednu z příčin úpadku současného světa.

    OdpovědětSmazat
    Odpovědi
    1. 11:12 - souhlas. Ale kde najít ty znalce duchovních hodnot slovanských předků... vždyť od základní školy nám všem to bylo označováno jako pohanství, od kterého nás pozvedlo to jediné Boží křesťanství... také bych se rád o duchovním životě a orientaci starých Slovanů dozvěděl více, ale kde...

      Smazat
    2. 11:12
      Máte pravdu, paní Spencerová to měla v hlavě srovnané jako málokdo, je ji velká škoda!!!!

      Smazat
    3. 14:37 co to jsou ty hodnoty slovanských předků? Kdo jsou ti slovanští předci?

      Smazat
    4. Proc chteji zapadaci ze Slovanu udelat pucfleky a vzit jim vsechno co maji a co jsou? Vidime prece, jak zapad uz pred tisic let se snazi ovladnout Rusko a jeho suroviny a neda pokoj, az se sam znici. Zidovska hamiznost a touha po moci vede svet k zaniku.
      Slovane ovladali Berlin i Rujanu a podlehli Germanum, jejich podlosti a prolhanosti. Germani pozvali slovanske predaky na slavnost, kde meli utuzit sve pratelstvi a po pitce Slovany ve spanku povrazdili. Ovladli pak a asimilovali slovanske kmeny v Sasku. Anglosasove jsou plni podlosti, prolhanosti, zrady a krutosti. Kdo to stale nechape, neni mu pomoci. Dnes nas okradajji a oblbuji v mediich jak se mame dobre a jak jsou Rusove spatni a nebezpecni.

      Smazat
    5. Jak vis co je spravna mira ? A ze to tam uvedes.?

      Smazat
  6. Pro 09:21, zatím mám pocit, že ze své vůle Polsko (když existovalo a nebylo rozděleno) napadlo ze své vůle Rusko víc krát v historii než naopak. Nepočítaje v to vstup Rusů na území, kde je dnes Polsko po odrazení agrese a pronásledování agresora (Napoleon+Poláci+++, Hitler+ Evropa+, i samostatně se Polsko dobilo až do Moskvy a před 2. svv měli plány v pokročilém stádiu příprav...). Inu s Polákama to není lehké. A ta Ruskem zabraná území v rámci Ribentrop-Molotov pakt byla jenom území, která měla po 1.svv válce připadnout Rusku. A pokud legálně zvolený prezident Běloruska požádá v rámci mezinárodní smlouvy s Ruskem toto o pomoc proti organizátorům majdanu tak je to bratská pomoc ve skutečném významu toho slova. Inu dnes je v módě kopat do Ruska a kdo to nečiní jakoby nebyl. Včera jsem poslouchal izraelského analytika ruského původu, který kritizoval Rusko za měkost. To dle něj, Izrael se s antisemitskou propagandou tvrdě vypořádal a dnes můžeme pozorovat, že si proti Izraeli málokdo dovolí i ceknout. Takže ještě jednou, zkuste myslet hlavou a ne hltat hlouposti na CNN a BBC. Mezi námi ten analytik zmínil, že CIA se učila propagandu od Goebelsa a ještě ji zdokonalila. Mám obavu, že není daleko od pravdy. Dnes již k propagandě nepotřebujete ani těch 10%pravdy, na kterou lepil lži Goebels, stačí čistá krystalická lež, vyřčená s odhodlaným obličejem a bez zardění+ "nový člověk, produkt vzdělávacího systému od roku 1990".

    OdpovědětSmazat
    Odpovědi
    1. Rusko chrani Izrael pred znicenim. Ten zid byl asi Kedmi.

      Smazat
  7. K Anonymu 9:21: nejsem žádný příznivec Lukašenka, ale v každém případě by si každá země měla sama řešit své vnitřní problémy. Myslím, že volby je možno manipulovat. Provést manipulaci voleb o nějaké procento, nebo hlasy, to si dovedu představit. V USA v tom mají své zkušenosti. Ovšem zmanipulovat na př 30% to by snad bylo možné jen v některém "generálském" státě v Africe,ale nevím. V životě a v politice je možné všechno.Vměšování do situace v Bělorusku mě připadá, že se západ i naši politici vůbec nepoučili s tak zv. "vyvážením demokracie". Já oproti pisteli zase čtu, ne "nehorázné" nesmysly, ale fakta, o tom, jak se NATO přibližuje k RF. Myslíte si , že v RF jsou na hlavu padlí ? Jejich zájem je pochopitelný , aby další země nesměřovala do NATA. Doporučil bych , aby RF umístnila své vojáky ve spřátelených zemích j.Ameriky. To je samozřejmě nesmysl, to RF neudělá, ale co by na to NATO, EU a "tak.zv.demokratický západ" ?

    OdpovědětSmazat
    Odpovědi
    1. No někteří v Bělorusku tvrdí, že těch 80% získala Tsiakhanouska a 10% Lukašenko. Taky mi to přijde přestřelené, ale člověk nikdy neví. Tsiakhanouska se už prohlásila za presidentku země a některé státy ji už uznali.

      Smazat
    2. 18:38
      Demokraté v čele s amiokupantem???? 🤣🤣🤣

      Smazat
  8. Tady je vysvětlení posledních událostí včetně
    Běloruska. https://pravdive.eu/page/577/otazka-odpoved-v-v-pjakina-ze-dne-10-08-2020

    OdpovědětSmazat
    Odpovědi
    1. Pjakin dneska 15.8 mluvi 1.5 hodiny o Belorusku a Lukasenkovi na
      https://fct-altai.ru
      Ucte se rusky, budete to potrebovat. Taky cinsky. Reci primitivni jako je anglina frci, protoze je jednoducha se naucit.

      Smazat
  9. Nechci rejpat, ale o této akci nikdo neví, stejně tak pojem vlast je pro mnohé Čechy dost vágní. Co je to vlast? To je země, kde se mi dobře žije a nutně to nemusí být ta, kde jsem se narodil.

    Vlastenectví, dle mých zkušeností, považuje většina mladých za přežitek, někteří se dokonce za svůj původ stydí. Celkově generace do 50ti let vůbec nemá vztah k hodnotám, které vy uvádíte jako ty pravé. Ne snad že by chtěli všichni pochodovat pod duhovou vlajkou, ale pokud jim to přinese nějaký ten zisk, proč ne.

    Mladí jsou zas do těchto věcí úplně hin a těžko váš zámecký happening trumfne internet nebo koloběžkovou gin párty. Mladí se chtějí podobat svým vrstevníkům v USA, chtějí být in, chtějí se bavit a užívat. Užívat si s lidmi z celého světa, mít spoustu přátel. Kvůli tomu studují angličtinu a trénují správný přízvuk. Jazyk spojuje. Mladší ročníky (cca do 50ti let) jsou kosmopolitní a hodně z nich má vazby v jiných koutech planety. Co je zajímavé, s výjimkou východní Evropy, bývalého socbloku. Ten jaksi nepřitahuje. A přitom třeba takový Balkán je nádherný kus Evropy.

    Já stojím tak něco mezi tím. Nerad bych, aby se bořila jakákoliv připomínka na existenci jakéhosi českého národa, jsem já to zvyklý, ale žíly mi to netrhá. Obě moje dcery žijí v Británii a kdyby se tady zhoršily podmínky, klidně vše s manželkou opustíme a jedeme za nimi.

    OdpovědětSmazat
    Odpovědi
    1. K 16:59 - Je to bohužel smutné co tady píšete a ani si neuvědomujete, že je to možná jeden z cílů "těch" co tento nynější svět a společnost "řídí". Nemyslím vlády různých zemí, to jsou jen "služebníci" onoho současného světa za peníze. Světa "globalizovaného", kde hlavní je jen modla peněz. V pozadí stojí "velkokapitál", který svět ovládá. Lituji Vás, že to nechápete a zřejmě ani nechcete chápat. Rovněž je Vám jedno ,že nás jako národ zcela zničí, Vám to vadit nebude, protože Vy budete již za lepším "více peněz" v Anglii. Chci Vás upozornit,že pokud se nenajdou síly, nebo se nynější světový systém sám nezhroutí, dotkne se Vás to i v té Anglii. Myslíte že Vás průliv ochrání ? Na tom stavu naší mládeže mají podíl takoví lidé jako Vy , přece jste svoje děti také vychovával. Mám obavu před tím co čeká český národ.

      Smazat
    2. Mluvíte mi z duše. Mám rád své rodné (hlavní) město, mám rád jižní Čechy, kde jsem strávil spoustu času, ale stejně tak mám rád země, kde jsem pracoval a kde se cítím jako doma. Čeština je fajn, ale stejně tak mluvím rád anglicky, německy, rusky, chorvatsky i italsky. Mojí vlastí je Evropa a rodným městem Praha. Hranice už naštěstí nehrajou roli.

      Smazat
    3. Ano,, v Praze se rodí i tací, co jsou všude doma. Naštěstí tato choroba globalizmu dříve internacionalizmu, nepostihla všechny Pražany.

      Smazat
  10. Pokud zůstane jen u sdělení o konání setkání na Nové republice, je to k ničemu. Byť by tam přišel i archanděl Gabriel. Prostý lid čumí na ČT - a nic, ale zhola nic se o takových akcích nedozví. Nakrmí ho krákáním o tom strašném Bělorusku a o svěcení Mariánského sloupu.

    OdpovědětSmazat
  11. Ako upadla demokracia na Slovensku, štát väzní 100 občanov ako v koncetračnom tábore za pomoci armády a polície. Šokujúca reportáž europoslanca Uhríka:https://www.infovojna.sk/article/video-desiatky-slovakov-oddelenych-od-rodiny-sa-uz-mesiac-nachadza-v-statnej-karantene-pod-dohladom-armady-a-policie

    OdpovědětSmazat
  12. Je zřejmé, že pokud máme uspět, musí být vlastenecká fronta co nejširší. Hájek měl na Nové republice skvělý článek, ale to co říkal na setkání se mi také neposlouchalo dobře.
    Je třeba to tak brát. Druhá strana je také sešikovaná s dost nesourodých skupin - feministky, islamisti atd.
    Určitá skupina katolíků má skutečně pronárodní tah, to se nedá popřít, Duka, Hajek a další. Je zřejmé že spor katolící-nekatolíci je sub specie problému likvidace národa a státu.

    Kláře Samkové se zase zajídá Igor Němec. Těžká věc, podivná figura. Jestli chce Němec odvést svojí práci na vlastenecké frontě, ať ji odvede. Pokud to budou jenom jalové kecy, tak propadne.

    OdpovědětSmazat
    Odpovědi
    1. 19:00 Já sice neberu kádrování, ale současně není řešením Jednotná Lidová Národní Fronta, do které se zapojí třeba nyní nevyužitÿ politik Kalousek,který je dobrý katolík a možná i vlastenec. Nemějte mi za zlé, ale přece jen profil a důvěru nové strany získáme jen s osobnostmi s čistým štítem a určitě jsou.

      Smazat
    2. 19:00

      Souhlasím.
      Každý organismus musí mít samočisticí funkci, jinak se spíše dříve než později hromaděním jedů otráví. Stejně tak to musí fungovat v organizaci lidí a považuji to za nejdůležitější způsob ochrany. Těžko se hledají dva lidé, kteří mají naprosto stejné názory na vše a k tomu je mnohdy nesdělují otevřeně. Rozdílnost názorů je přirozená a vede skrze polemiku k jejich zušlechťování. Ale nesmí jít proti smyslu organizace, nesmí pro ni být toxická.

      Smazat
  13. V Bruselu všichni dřou jako cikáni........
    https://www.email.cz/web-office/BLoz00IE92JIXBtb52kAdOUKEhHAiteYR-HREnzDufnh2pq32wYuypDHWkmcU2bVmd9yJUU/EU.pps

    OdpovědětSmazat
  14. Jak to tak pozoruji, přestává být vlastenectví sprosté slovo. Soudím podle toho, že se k němu začínají nečekaně přitulovat osoby, které dosud plnily jiné programy. Je to dobré znamení, jen to chce opatrnost, aby nám to vlastenectví nějak nezředili. Moc pokusů už nemáme a na ztrátu kytičky se nehraje. Tak držím palce.

    OdpovědětSmazat
  15. Příčovy nemám za humny, takže ani ze zvědavosti se na ně podívat jsem jít nemohl. Asi zklamu organizátory prohlášením, že vlastencem bych s mnoha účastníky setkání nechtěl být. Nestojí mi za to se špinit a kazit si pověst.

    Když už chcete zakládat vlasteneckou frontu, měli byste pořešit nejdříve třicetiletá svinstva a špínu.

    OdpovědětSmazat
    Odpovědi
    1. Koho myslíš? Já tam nikoho špatného neshledal.

      Smazat
    2. Podle mne šlo o politickou pouť. S vlastenectvím bych tuto pouť nespojoval. Přítomna je nepřímo ODS. Tato strana by měla být prohlášena za zločineckou. I když jsou mi sympatické názory mladého Klause na výuku matematiky, velmi bych se obával o to, co udělá v ekonomice. Jeho otec nechal republiku vykrást. Připomněli jste Viktorii Hradskou. Kdysi po převratu rozdávali po dílnách letáček s oznámením, že tato dáma je v čele asociace obranného průmyslu. Nyní jsem dohledal, že je to filoložka, odbornice na maďarštinu. Členové gangu ODA rozhodli, že ji nechají rozhodovat o obranném průmyslu. Lidé, kteří výrobu zavedli, výrobky zkonstruovali a výrobu zorganizovali, se stali z týdne na týden stali zločinci a je jimi opovrhováno. Ve většině to byli čestní komunisté. To se nezapomíná a v rodinách se to přenáší na děti. Mezi účastníky se pohybovali disidenti, kteří nesou vinu za rozvrat hospodářství.

      Poslouchám zatím vojáky. Armáda byla složena převážně z komunistů. Armádu demokraté zničili. Zatím je jejich slušnost udržována učiteli vojenských škol. Co se stane, až tam budou odchovanci agresivního Západu?

      Tož tak, počtu si, poslechnu si a podívám se. Při volbách se rozhodnu sám.

      Smazat

Redakce vás žádá, abyste diskutovali slušně, nenapadali spoludiskutující ani autory, abyste argumentovali věcně a fakty. Děkujeme.