Reklama

sobota 19. září 2020

Alexej Navalnyj, inkluzívní školství a genderová studia

Michal Brand

19. 9. 2020
Po senzačním úspěchu blamáže západních tajných služeb a západních politiků (a „novinářů“) s trapnou a zfušovanou pseudo-kauzou „Skripal, morče, pohanka a Novičok“, tu máme další díl trapnosti západní propagandy. Zcela bezvýznamný, Západem placený „politik“ Navalnyj byl prý také otráven nejjedovatější bojovou chemickou látkou světa, bojovou chemickou látkou, která je nejméně 5x jedovatější než americký VX a která i ve cela zanedbatelném množství mikrogramů zabije každého člověka do jedné minuty.

Kam ale na ruského člověka – třeba i s nejjedovatějším jedem na světě!

Například Skripal prý byl otráven Novičokem, který mu někdo namazal na kliku od domu. Dále pak Novičokem, který někdo v tajném zařízení podstrčil do kufru Skripalově dceři a když ten kufr doma otevřela, vyvalil se z kufru mrak Novičoku na ni, Skripala i jejich morče. Rovněž byli Skripalovi otráveni Novičokem, který snědl Skripal v pohance, kterou Skripalově dceři podstrčil někdo v Rusku, protože strašlivá ruská tajná služba věděla, že Skripal tak miluje pohanku, že se s ní okamžitě nafutruje, jen co vybalí kufr své dcery (a odkašle si po mraku toho Novičoku, který se vyvalil ze zmíněného tajného zařízení v kufru, že?) Také Skripala prý otrávili navíc i Novičokem, který byl v klimatizaci v jeho autě, kterým po těch dvou až třech předchozích otravách Skripal odjel na oběd (a vypnul si mobil, aby ho britská tajná služba nemohla sledovat). Možná ho také otrávili i Novičokem namazaným na kliku u jeho auta, protože tam prý bylo Novičoku úplně nejvíce podle jedné z tisíce navzájem se vylučujících verzích západní propagandy. Pak si tedy Skripal s dcerou zašli na oběd, najedli se a posadili se do parku. Kde jim k tomu všemu tajní ruští agenti nastříkali do obličeje sedmou dávku nejedovatjěšího jedu na světě z fllakónu Nina Ricci.

Flakón Nina Ricci i s Novičokem pak ruští agenti odvezli v kapse do několik desítek kilometrů vzdáleného města, kde tento flakón i s Novičokem pohodili do poplenice, která se jako jediná v Británii vyváží jen jednou za 4 měsíce, protože flakón Nina Ricci s Novičokem v této popelnici našli dva britští houmlesáci. Z těch se tímto případem stala vzorná partnerská dvojice a z ženy, která na Nina Ricci zemřela, z té se stala jako zázrakem vzorná matka, přestože se o své děti do té doby vůbec nestarala.

Je to podobný zázrak, jako když se ze zfetovaného kriminálníka a násilníka, který se nestaral o svoje děti a ani na ně neplatil výživné, stal jako mávnutím kouzelného proutku vzorný otec od rodiny, který neumřel v důsledku toho mixu několika drog, ale v důsledku „systémového rasismu v USA“.

Nebo jako když se z násilníka obviněného čerstvě i ze znásilnění (opravdového znásilnění, ne jako když jde kariéristická herečka na hotelový pokoj s režisérem dvakrát za sebou, dvakrát za sebou se s ním vyspí a po třiceti letech si vše rozmyslí a zpětně označí za „znásilnění“), tak tedy i z osoby obviněné ze znásilnění se jako zázrakem stane v dnešních USA osoba, na kterou je pyšná i velká bojovnice proti sexuálnímu obtěžování (sexuální obtěžování: „Dnes Vám to sluší :-)“ - „Sexismus! MeToo! Sexuální násáilí na ženě! Upalte ho!“), tedy sama multikulti-socialistická kandidátka na prezidentku USA (s Bidenem jako loutkou).

Ale pojďme zpět k vysoké odolnosti ruského člověka i proti těm nejjedovatějším jedům na světě.

Dnes tu máme další případ – Navalnyj.

Navalnyj byl otráven, když se napil čaje na letišti v Tomsku. Tento čaj i s Novičokem mu podstrčila agenta ruské tajné služby, když si chudák Navalnyj kupoval u stánku pití.

„Předpokládáme, že Alexeje otrávili něčím namíchaným do čaje. To bylo to jediné, co ráno pil,“ napsala na Twitteru Jarmyšová [Navalného mluvčí]. „Alexej je nyní v bezvědomí,“ dodala. Leží podle ní na jednotce intenzivní péče. Zdroj: https://www.idnes.cz/zpravy/zahranicni/alexej-navalnyj-rusko-opozice-otrava.A200820_072849_zahranicni_kzem

Ach, sakra, tak vlastně ne! Ti proradní Rusové zveřejnili video letištní bezpečnostní kamery, kde je jasně vidět Navalného asistent, jak mu přináší čaj. Tak to chce jinou verzi pohádky. Takhle by to bylo trochu divné a zcela zřejmě vylhané i naprosto loajálním prorežimním idiotům. Protože by nikdo nemohl vědět, zda je ten čaj pro Navalného a tudíž by ten čaj nepromíchal s Novičokem. Navíc by se nutně musel z výparů Novičoku otrávit i Navalného asistent. (A také by se nutně musela otrávit i ta ruská agentka tajné služby, maskující se proradně jako prodavačka v bufetu a přitom míchající čaj s Novičokem, tedy s nejjedovatější bojovou chemickou látkou světa před zraky všech zákazníků, jako by se nechumelilo.) Navíc by podle této verze údajný jed z čaje (tedy požitý v té nejrychleji působící podobě) působil až s odstupem několika hodin.

Ale tuhle verzi stejně západní propaganda stáhla z repertoáru, protože přišla pitomá i samotným pitomcům ze západní propagandy a politiky. A to už je tedy vážně co říct! :-D

Mimochodem, Alexej Navalnyj je vlastně permanentně otrávený. Například již na konci července tohoto roku mu napuchnul obličej a zrudla kůže, což proradní ruští lékaři považovali za nějakou alergickou reakci, ale Navalného team už tehdy měl jasné podezření na otravu. https://www.idnes.cz/zpravy/zahranicni/rusko-demonstrace-opozicni-politik-alexander-navalnyj-protest-otrava-chemicka-latka-hospitalizace-vl.A190729_100100_zahranicni_dtt

Tehdy ještě asi nebyl ten správný čas na rozběhnutí celé akce a tak se Navalnyj - otrávený jistě Novičokem již v polovině prázdnin - tehdy zase uzdravil, obličej mu splasknul, kůže ztratila zarudnutí. Anebo si již v červenci tajní agenti ruské tajné služby na nebohém Navalném vyzkoušeli Novičok, tu nejjedovatější bojovou chemickou látku na světě, a stejně jako ve Skripalově případě se ujistili, že nejjedovatější otravná látka na světě nikoho nazabije.

Tedy vlastně kromě té britské houmlesačky.

I když – já už začínám pochybovat i o tom, jak to bylo se smrtí té houmlesačky. Jen jestli to nebylo jako se Skripalovým morčetem, které nejdříve bylo zahrnuto do pohádek „Skripal-Novičok-bojte-se-Ruska“ jako nebohý zvířecí mazlíček, který podlehl Novičoku (když už Skripal i jeho dcera v pohodě přežili), a pak se ukázalo, že mu brtiská policie nedala 14 dní vodu, takže Skripavolo morče pošlo žízní. Možná té houmlesačce také nedali 14 dní napít v britské nemocnici a tak umřela na britskou zdravotní péči a ne na Novičok. Ani bych se nedivil, britské zdravotnictví je pověstné svojí úrovní srovnatelnou snad jen s rozvojovými zeměmi. Asi se tam už přínosně projevují všichni ti doktoři z nafukovacích gumových člunů.

Ok, tak s čajem s Novičokem podstrčeným na letišti chudákovi Navalnému to nevyšlo. Ale důležitá informace zde je – podle vlastních lidí Navalnyj toho dne od rána nepil nic jiného, než onen čaj na letišti.

Z tohoto pohledu je potom velice zajímavé, ža Navalnyj – podle nejnovější, zatím v tuto chvíli platné verze – dozajista otrávil vodou z plastové lahve, které se napil ve svém hotelovém pokoji.

Vzhledem k tomu, že podle lidí z jeho týmu Navalnyj nic nepil v den odletu než čaj, pak se této vody z lahve musel napít večer před odletem. Takže ruská tajná služba podstrčila Navalnému do hotelového pokoje balenou vodu s přimíchaným Novičokem, což – připomeňme si to – je nejjedovatější chemická otravná látka na světě. Navalnému dokonce do té vody přimíchaly novou verzi Novičoku ještě mnohem jedovatější než dosud známá nejjedovatjější na světě.

Navalnyj byl otráven silnějším typem novičoku, tvrdí německý Der Spiegel https://www.idnes.cz/zpravy/zahranicni/alexej-navalnyj-otrava-jed-rusko-opozice-nemecko-spiegel-novicok-kreml-putin.A200911_190052_zahranicni_pmk

Takže Navalnyj se večer před odletem napil vody s Novičokem. Novičok, stejně jako všechny ostatní nervově-paralytické bojové otravné látky, zabíjí během desítek sekund. Navalnyj ale šel v klidu spát, ráno se probudil, odjel na letiště, dal si čaj, sedl do letadla a po cca 30-50 minutách letu odešel na záchod, odkud se vyřítil zcela otrávený. Novičok je zřejmě speciální bojová otravná látka, která má za cíl ochromit armádu protivníka až po bitvě nebo rovnou až po válce. Rozprášíte Novičok nad nepřátelskou armádou a za den, dva nebo tři se nepřátelským vojákům udělá špatně. :-D

Navalnému prý v Berlíně píchli antidotum. No, v tom případě, pokud mu vůbec píchli antidotum a nejde jen o další přibarvování této zcela vylhané historky o otravě Navalného Novičokem, pokud tedy vůbec Navalnému píchli v Berlíně antidotum, bylo to nejméně 4 dny po údajné otravě nervově-paralytickou látkou. To mu mohli rovnou píchnout anestetikum kvůli trhání mléčného zubu před čtyřiceti lety. Kdo byl na vojně, jistě si vzpomene, že součástí „atombordelu“ byla i atropinová injekce, kterou měl každý voják u sebe a v případě zasažení bojovou otravnou látku si musel umět píchnout atropin sám během VTEŘIN po zasažení. Pozdější aplikace atropinu než během několika vteřin po zasažení nervově-paralytickou otravnou látkou je k ničemu, protože je to už jen hanobení mrtvoly.

Západní propaganda úspěšně šíří „informaci“, že za záchranu Navalného může fakt, že prý atropin dávali Navalnému už v Omsku v nemocnici. I tak by to bylo cca 12-18 hodin po požití Novičoku, ale což. Nicméně, zásadní je fakt, že tuto informaci jako jediný primární zdroj udává – členka Navalného party, jeho „osobní lékařka“ Anastasia Vasilieva, která tvrdí, že jí to řekli v omské nemocnici. Dokonce ani neříká kdo konkrétně – říká „oni“ (lékaři v Omsku). „Zeptala jsem se JICH“, „ONI řekli“. To se zeptala několika lékařů na jednou a oni jí sborově odpověděli? Ne, to jistě ne, Ale když se jako neexistující zdroj neoznačí žádná konkrétní osoba, kterou by bylo možné najít, tak není možné vyvrátit jakékoli třeba i vylhané tvrzení. https://yandex.ru/turbo/forbes.ru/s/biznes/407685-v-omske-kapali-antidot-chto-otravilo-navalnogo-i-mogli-li-prosmotret-yad-omskie-vrachi

Kdyby jakkoli konkretizovala osobu („lékař, který měl službu tehdy a tehdy“, když už ne jméno), která jí to řekla, riskovala by usvědčení ze lži. Ale „oni“ nemohou být dotázáni na to, zda takovou informaci poskytli. Oni jsou oni. Ale západní propaganda a agenti Deep State v médiích chtějí věřit, tak to berou jako bernou minci. Nu, a když někdo bude tvrdit, že mu v omské nemocnici řekli, že se Navalnyj předávkoval koksem, tak tomu budou také věřit a hlásat to jako svatosvatou pravdu – jen by musel Navalnyj třeba podpořit Trumpa nebo pochválit Putina. Stejně jako mediální presstitutky otočily vůči Nadě Savčenkové ihned poté, co prohlásila, že by bylo lepší, kdyby Ukrajincům vládl Putin a že na Majdanu zaplacení ostřelovači vraždili policisty i demonstranty)

Navalného parta k verzi rovnou předložila „důkaz“, že Navalného otrávila ruská tajná služba Novičokem na přímý rozkaz Putina, když tahle Navalného parta natočila a zveřejnila video z hotelového pokoje. V tomto pokoji údajně bydlel před svým odletem Navalnyj. Na stolku stojí dvě plastové lahve s vodou. Což je přímo „smokin' gun“ této pohádky západní propagandy. Skoro jako „smokin' gun“, když ministr obrany USA Powell mával v OSN pastelkou nakreslenými obrázky náklaďáků a tvrdil, že to je důkaz, že Irák má zbraně hromadného ničení. https://www.novinky.cz/zahranicni/evropa/clanek/navalnyj-byl-otraven-uz-v-hotelu-v-tomsku-vodou-z-lahve-tvrdi-jeho-tym-40336621

Takže tedy nynější verze je, že Navalnyj se večer napil vody z lahve a vypil Novičok. Ruská tajná služba mu ty lahve s Novičokem podstrčila do hotelového pokoje. Druhý den se Navalnyj odhlásil z hotelu a jel na letiště. Ten den nic nepil, Navalného parta si tím je od začátku jista. Až pak se napil čaje na letišti, který byl předchozím jistojistým zdrojem otravy. Než se tedy prokázalo, že ten čaj Navalnému podstrčil jeho asistent. Pak se tato verze musela odpískat. Řekněme odhadem že 2-3 hodiny po odhlášení z hotelu (cesta na letiště, čekání na odlet, čaj na letišti, let) se Navalnému udělalo v letadle špatně. Letadlo nouzově přistává v Omsku. Navalného parta nic neví a nic netuší, ledaže by o celé akci věděla předem. Ale to jistě ne, že? Kdepak že by šlo o připravenou provokaci proti Rusku. ;-)

Navalného odvezou z letiště do nemocnice. Máme cca 4-5 hodin poté, co Navalnyj opustil pokoj. Let mohl být okolo 8.hodiny ráno. (Nikde jsem nenašel přesnou informaci, kdy Navalnyj letěl, ale když jsem vyhledával letenky z Tomsku do Moskvy, našel jsem samé lety mezi 7 a 8 hodinou ranní.) Takže tedy Navalnyj odešel z hotelu na let mezi 7-8 hodinou ráno. O 4-5 hodin později, tedy zhruba mezi 11-13 hodinou, se Navalného parta vrací do pokoje, kam ruská tajná služba podstrčila lahve s Novičokem. Nejen, že tento pokoj ještě nenavštívila ani uklízečka, což je velice zvláštní i v Rusku, protože všude na světě chodí uklízečky na pokoje ráno a dopoledne, aby byl pokoj připraven pro příjezd nového hosta. Ale dokonce ani démonickou ruskou tajnou službu nenapadlo dojít na pokoj a odnést ty lahve s Novičokem pryč. :-DDD

Pozn.: Pozdější odlet by znamenal ještě mnohem jistější úklid pokoje uklízečkou dlouho před tím, než by Navalného parta vůbec měla informaci o Navalného „otravě“ a tedy důvod vracet se na pokoj a točit video s plastovými lahvemi.

Navalného parta tak natáčí video s plastovými lahvemi nalezenými v hotelovém pokoji. Údajně v tom hotelovém pokoji, kde již mělo být několik hodin uklizeno, pokud to hned při odjezdu Navalného z hotelu netočila Navalného parta s nějakým intutitivním či jakým tušením, že během několika málo hodin se Navalnyj složí otráven. ;-)

Navalného parta má při natáčení jednorázové rukavice. Ale krátké rukávy a holé ruce nad rukavicemi minimálně naznačují, že obavy z nervově-paralytické látky v hotelovém pokoji a na lahvích při natáčení videa Navalného kumpáni nemají, protože jinak by při trošce soudnosti měli na sobě všichni protichemický ochranný oblek a plynovou masku.

Naneštěstí je ale i tohle video k ničemu. Vzhledem k duševní retardaci, jaká je charakteristická pro západní novináře, politiky a pracovníky tajných služeb, to celé zase rozvrací nejnovější verze. Podle německých tajných služeb byl Navalnyj otráven nejsilnějším Novičokem, tedy nejsilnějším nejsilnějším jedem na světě, tuplovaně nejjedovatější nervově-paralytickou látkou světa, a to tak, že Novičok se do těla Navalného dostal přes kůži. https://www.zeit.de/zustimmung?url=https://www.zeit.de/2020/38/deutsch-russische-beziehung-alexej-nawalny-nord-stream-2

Němečtí „experti“ prý našly stopy Novičoku-jaký-svět-neviděl na Navalného rukách a na lahvi, ze které pil v hotelu vodu a kterou prý Navalného parta propašovala do Německa. Takže Navalnyj měl na rukou Novičok, sahal na kdeco, v hotelu (klika dveří pokoje, hotelu, propiska při podpisu účtu při odhlášení, účet, kreditka, kterou platil atd atd atd asi tak milion věcí), v taxíku na letiště (klika auta, sedadlo na mnoha místech atd), na letišti (letenka, když jí podával na odbavení, doklady, stůl, židle atd atd atd asi tak milion věcí) i v letadle. A když tam všude roztahal nejjedovatější nejjedovatější nervově-paralytickou látku na světě, tak to s ním seklo na záchodě v letadle. A neseklo to s nikým jiným z těch asi tak 5 000 lidí, kteří si sáhli na Novičok roztahaný Navalným po půlce Tomsku, od hotelu až po dveře záchodu v letadle.

Vlastně je to pořád stejné. Někdy se prostě temným strukturám Deep State západních zemí hodí nějaký ten opoziční „politik“ zdravý a provokující polo-kriminální činností (předchozí kriminální činnost je často po svém odhalení prvním motivem a spouštěcí příčinou k tomu, aby se z někoho stal náhle „opoziční politik uznávaný Západem“, protože je jistě lepší být „opoziční politik“ s platem ze zdrojů amerických tajných služeb přes účty „neziskových organizací“, než být prostě odsouzený za zpronevěru, jako je tomu v případě Navalného). A někdy se prostě temným strukturám Deep State západních zemí hodí nějaký ten „opoziční politik“ mrtvý (Němcov, jasný false flag attack), nějaký ten již dávno bezcenný agent se hodí pro Deep State mrtvý (Litviněnko - oficiální verze západní propagandy, že mu v hotelovém lobby nalil do čaje ruský agent polonium je tak absurdní, že proti tomu je i Skripalovo morče promyšlená a téměř i uvěřitelná fabulace), někdy se temným strukturám Deep State hodí „opoziční politik“ otrávený (Navalnyj každou chvíli), nebo zcela bezcenný agent (který navíc možná chce přeběhnout zpět do Ruska) prý údajně otrávený (Skripal, jeho dcera a morče).

A tak tu máme další nesmysl. Navalny otráven nejjedovatějším-nejjedovatějším Novičokem.

Další blábol tupé protirusuké propagandy. Cílem je zabránit výstavbě plynovodu Nord-Stream 2 a dále falešně ještě více vykreslit obraz Ruska jako „nepřitele“ a zločinný režim. Zločinné režimy ukazují na Rusko a křičí svá fejková obvinění, aby samy zakryly svůj charakter.

Ach jo.

Tenhle komentář měl být satirická, kousavá ironie na téma „Skripal, 2. série“. Ale není.

Vlastně to už nedokáži psát s humorem. Ono je to totiž smutné. Strašně, strašlivě smutné.

Tenhle případ je totiž dalším důkazem, do jaké demence se propadla struktura státní moci na Západě. Už ani skryté struktury moci, Deep State, nejsou ničím jiným, než živoucím důkazem, jaká degenerace společnosti nastává po zavedení genderových, rasových, sexuálně-identitních a sexuálně-orientačních kvót na vedoucí pozice a kariérní postup. Tato nová „třídní kritéria“ mají stejný následek, jako měla ta minulá třídní kritéria, za minulé totality – celou strukturu moci, celý systém a jeho rozhodovací uzly postupně ovládají čím dál větší kreténi. Kreténi, kteří v dnešní době už nedokáží ani vymyslet false flag operaci, aby to nebyla na první pohled zcela zřejmá hovadina.

V přímém přenosu vidíme výsledky inkluzívního školství. Absolventi genderových a humanitních studií již zcela zřejmě ovládli i struktury skryté moci na Západě. Zjakešovatěli.

Už mne nepřekvapí, ani kdyby Macron nebo Biden nebo von der Leynová plakali v televizi, že jsou sami jako kůl v plotě. A nemusí kvůli tomu ani jezdit na Červený hrádek. https://tinyurl.com/yxnec52g

Kdyby hloupost nadnášela, tak politiky, novináře a autory těchto novičovských scénářů protiruské propagandy poznáte na ulici na první pohled – podle navlečené olověné vesty.

94 komentářů :

  1. 1. Stejně by šlo psát o cause ricin.
    2. Ono to nemusí být smutné pro všechny. Autoři novičokových a ricinových sr.ček se možná baví, jak i přpos.aní premiéři musejí hlásit, že šaty nahého císaře jsou krásné.
    3. Víte, které pr.se zřídilo na humanistické VŠ genderová studia? Ano, pan prof. Jan Sokol, katolík a jeden "z největších českých katolických filosofů".

    OdpovědětSmazat
    Odpovědi
    1. Jan Sokol nemá absolutně žádné filozofické vzdělání. Má 2 roky mat fyz z konce 60. let.

      Smazat
    2. Ale nosí baret a nikoli ušanku, a o to u dnešních "filosofů" jde!

      Smazat
    3. 6.26 - Mikuláš Mynář také káže morálku, co má dělat premiér Babiš, a co dostudoval on? Budete žasnout.

      Smazat
    4. 11;37
      A co teprve Geislerová a podpisovač Anticharty Svěrač, to je duo k nezaplacení!!!!!

      Smazat
    5. 12:11
      Vy chudáčku chcete pomlouvat pana Svěràka, musím se smát, co jste dokázal v životě vy,kdo vás zná naprostà NULO.

      Smazat
    6. Pro ctihodného 14:01

      Nemusím umět snášet vejce, abych poznal pukavce!

      Smazat
    7. 14.01 - nikdo pana Svěráka nepomlouvá, on se sám ukazuje jaký je. Je sebestředný a to je jeho problém.

      Smazat
    8. Pro 14:01 Pan Svěrák byl a je umělec par exellens. To beze sporu. A už dlouho. Já si ho pamatuju od r. 1969 - 70. Tehdy převzal Semafor místo Jiřího Suchého, který dostal tvrdého zaracha. Jeho tvorba byla a je vysoce kvalitní a výrazně přispěla ke kultuře naší společnosti. Jeho humor je inteligentní a nepodbízivý. Řada jeho hlášek zlidověla. Tedy o jeho tvorbě není pochyb a ani řeč. Řeč je o jeho politikaření, moralizování, kádrování kde koho a mentorování. Když pan Suchý a jiní dostali zákazy činnosti a nesměli účinkovat, pan Svěrák nikoliv, neboť byl členem KSČ a podepsal Antichartu. A tak mohl tvořit dále. A může i dneska. Ale nemá žádné morální právo osočovat někoho z podlézání moci. Bývalé i současné. Ke kádrování, kdo může být v politice a kdo nikoliv, k nabádání někoho koho má volit a koho ne. On stál vždy na té "správné" straně. I dneska se pouští do současné moci jen proto, že ví, že se mu nemůže nic stát a očekává, samozřejmě, nějaký profit. V případě úspěchu "nových" (jinak už třicet let profláklých) politických elit politickou funkci (chtěl dělat poradce panu Schwarzenbergovi) a v případě neúspěchu mediální image "rebelanta". Když za protirežimní postoj byly postihy, pan Svěrák šlapal brázdu.

      Smazat
    9. Napsal jsi nesmysly eurobolševiku.

      Smazat
  2. Jestli Rusům fungují atomové zbraně stejně jako ten "Novičok", tak Bůh s nima.

    OdpovědětSmazat
    Odpovědi
    1. 22:35 Tak tomu nevěřte kdyby k něčemu došlo tak budou fungovat na 100%. Ani žádný novičok nebude třeba.

      Smazat
    2. Ty Novičoky evidentně nejsou Ruské výroby.

      Smazat
    3. 10:08

      "EVIDENTNĚ"... kurva a jak tohle zrovna vy víte? To jste byl vy, kdo to vyrobil anebo máte o mimoruském výrobci nějaký poznatek? Jak kurva víte, že to nebyl nějaký místní konkurent? Říká vám něco jméno Ivan Kivilidi? Tak už kurva přestaňte s tím EVIDENTNĚ. Serou mě smradi, kteří něco zaslechnou a okamžitě všechno a o všem vědí a všemu rozumí.

      Smazat
  3. Ricin ztracený v Praze už se našel...
    https://www.rt.com/usa/501175-trump-sent-ricin-package/

    OdpovědětSmazat
  4. Nejnovější podrobnosti
    https://www.youtube.com/watch?v=7t4gfvi9TzA

    OdpovědětSmazat
  5. Nejlepší lék na koronavirus je novičok. Po jeho užití pacient nikdy neumírá.

    OdpovědětSmazat
  6. Co dokázali? Stále kráčej dole jen, nikdy k výšinám!- http://tapolitika.cz/ze-sveta/ruska-mozaika/aleksej-siropajev-1917-2017/

    OdpovědětSmazat
    Odpovědi
    1. Ten článek je ale neuvěřitelný blábol. To snad nelze napsat ani za peníze. Tohle má fungovat jako propaganda na normálně uvažujícího člověka? Vždyť je to k smíchu.

      Už jenom ta snaha zapřít skutečnost, že se Rusko za poslední století přeměnilo ze zaostalé, zemědělské carské državy v průmyslovou supervelmoc je absurdní...

      Smazat
    2. Pro 5:11 Nějaký argumentík by nebyl? Alespoň malinkatý. Rusko staví kosmické lodě, motory do nich kupovali a ještě pár let kupovat budou i Američani. Jejich letecký průmysl patří dlouhá léta ke světové špičce (už od války), vojenský průmysl taktéž. A od toho, kdo umí postavit kosmickou loď, dá se myslím vcelku logicky předpokládat, že zvládne i pračku nebo ledničku. Nebo si myslíte, že všichni Rusové mají Gorenje nebo AEG? Jsou soběstační v zemědělství, v těžbě surovin... A navíc: nemají žádný zahraniční dluh a vnitřní minimální. A k tomu hromady zlata a rezervy ve stovkách miliard USD. Toto jsou údaje ze západního tisku. všechny západní země, v čele s USA a Německem přenesly svoji výrobu do Asie, především do Číny. A nyní se jim to vrací jako bumerang. Zadluženost se pohybuje v astronomických hodnotách, a to už nikoliv obrazně, ale skutečně. V biliónech opravdu počítali astronomové a nikoliv ekonomové. Podíl chudých lidí odkázaných na sociální pomoc je na Západě vyšší než v Rusku. A Rusko si může dovolit zvyšovat platy i důchody, je realizován plán na podporu stálého osídlení Dálného Východu a Sibiře (do této doby tam jezdí vydělat peníze a vrací se do "civilizovanější" části Ruska, asi jako na montáže). nejen co se platů týče, ale hlavně bydlení a občanské vybavenosti. A tak by se dalo pokračovat. proběhlo referendum o změnách ústavy. To ji vyčistilo od nejkřiklavějších svinstev, které do ní zavedli američtí "poradci" kořaly Jelcina. Dělá se pořádek ve všech oblastech života Ruska. Právě proběhly komunální volby a volby gubernátorů. Navalného kumpáni si ani neškrtli. A jak se snažili. A co se týče spokojenosti, nějak jsem nezaznamenal masový úprk Rusů za hranice. Na rozdíl od Ukrajiny, kde vládne západní demokracie v plné kráse. Z Pobaltí odešla 1/3 populace. Především mladé. A nehodlá se vrátit. Blábolíte vy, a soustavně. Ale vítejte u nás. Alespoň je o čem psát.

      Smazat
    3. Rusko se aspoň doopravdy snaží a vyrábí čím dál tím víc svého zboží. Investuje ohromné peníze a nakonec to začíná být viditelné. Ukažte mi kolik se tady investuje do nové výroby? Jo, postaví se hala na tři linky z Taiwanu na výrobu roušek s obrovskou slávou ... a co jako dál?
      Absurdní je spíše to, že průmyslový stát, jako ten náš, se proměňuje v zemi skladů a montoven bez přidané hodnoty. Opravdu skvělé! Na to Rusové ještě nepřišli, že jim stačí se stát skladištěm. Vaše rusofobie je závažná nemoc, která vám zkracuje život a zvyšuje riziko onemocnění současnou variantou covidu.

      Smazat
    4. 10:15
      Přestaňte plácat kraviny, přestaňte vydávat vaše sny, přání a fantazie za fakta.
      Místo toho si dejte vedle sebe čísla, fakta, statistiky, životní úroveň, příjmy obyvatelstva, důchody, infrastrukturu, jaké že to úžasné zboží s vysokou přidanou hodnotou přesně Rusko vyrábí...

      Smazat
    5. Pro 11:50: Co vyrábí Rusko? Zbraně, lodě, kosmické lodě. Plně pokrývá vnitřní trh spotřebním zbožím. Je potravinově soběstačné, je největším vývozcem pšenice, druhým největším vývozcem sóji, a suroviny, samozřejmě. Ale začíná převažovat to zboží a zemědělské produkty. A dost výrazně. A dále - prudce rostou investice do rozvoje infrastruktury. Staví se dálnice, silnice, letiště. Modernizují se přístavy (zejména v Kaliningradské oblasti, z čehož má Pobaltí kopřivku). Nejen na Krymu. Byl spuštěn generální plán na využití bohatství Dálného Východu a tak by se dalo pokračovat. Mění se zcela ráz celých obrovských oblastí. Takový Tatarstán. Ufa je z našeho pohledu futuristické město. Investice jsou pokrývány z vlastních zdrojů, nikoliv na dluh. Rostou důchody a platy ale nikoliv dluh. Kolik se investovalo u nás? Čím se můžeme pochlubit my za stejnou dobu jako Rusko? Kolik kilometrů dálnic jsme postavili za posledních dejme tomu pět let? Rusko jen namátkou: dálnici z Petrohradu do Moskvy (684 kam) a Tavridu (253 km). Například. Ale podívejte se na IT. Tam je to vše spočítáno. Kolik letišť? Rusko v Simferopolu, Krymský most atd. A nikoliv na dluh! U nás jdete okolo mrňavého parčíku nebo lávky přes potoka cedule jako vrata hlásí, že stavba byla zaplacena nějakým fondem EU! A ta sekera, co nám nyní vyrostla. K té, co už máme přibylo 500 miliard. tedy půl biliónu. A USA? Na ně platí hláška feldkuráta Katze: "To se nám to hoduje, když nám lidi půjčují peníze". Tak se koukejte k nám.

      Smazat
    6. 10.50 - byl jste v Rusku poslední dobou? Nebyl, nestačil jsem se divit, obchody narvané zbožím, uzeniny jsou uzeniny a ne ty "sračky" co se prodávají v ČR a říká se tomu párek.

      Smazat
    7. 11:50
      Když už "danny" tady naťuknul ty letiště, tak v RF od roku 2010 do roku 2019 bylo postaveno 27 nových mezinárodních letištních terminálů a 23 prošlo kompletně rekonstrukcí, nové přistávací a vzletové dráhy byly vybudovány na 33 mezinárodních letištích.
      To že ČT a naši novináři mlčí o dění v RF neznamená že Rusové spí, naopak to vypadá že EU je jako Šípková Růženka a něco si někam hodně hluboko zarazila.

      Smazat
    8. Takže do třetice pokus o odpověď pro Dannyho, rozjásaného nad vyspělostí Ruské federace, jíž se nikdo a nic nemůže rovnat. Údaje mám z Forbes.ru
      ---
      Danny, vy jste opravdu nezlomný rusofil. Nic proti vám, ale trochu dost to přeháníte. Netvrdím, že v Rusku umírají hladem po milionech na ulicích, jenže tamní situace je taková, že raději půjdu bydlet do Bolívie než do Ruska. V Bolívii je alespoň teplo.

      Takže: Rusko nestaví žádné kosmické lodě. V podstatě jede sovětský program, kde se bez ukrajinských motorů a subdodávek neobejde. Neobejde se ani bez dodávek že zahraničí. To je jediné, co se týká jejich kosmického programu. Dělají maximálně kamionisty, i to většinově zabezpečuje Kazachstán, jemuž patří Bajkonur.
      Momentálně se ve světě dostávají slovu soukromé společnosti, nejvýznamnější z nich je Muskova firma. A je taktéž na místě otázka, kolik startů do roka Rusové realizují. Jak mi řekl jeden známý Rus už v nultých letech - Rusko NEMÁ kosmický program. A vlastně ani nikdy nemělo. Všechny podstatné objevy a výzkum jde na účet NASA a USA. Jen odsud má lidstvo všechny relevantní poznatky o vesmíru.

      Letecký průmysl: to je co, prosím vás? Myslíte Iljušiny a Tupolevy? Kde je jim konec... ? Ruské firmy se několikrát pokoušely navázat na tuto relativně slušnou tradici, ale vše dopadlo velice tristně. Naposledy MS-21, který je stejnou skládankou jako byl dlouhodobě ohlašovaný Suchoj SuperJet a díky sankcím dopadl úplně stejně.
      Ani vojenská letecká technika na tom není lépe, jen tam oprašují a vylepšují staré modely, proto jim ještě něco na obloze létá. Jen jak dlouho? Přečtěte si hodnocení Číňanů nebo Indů a Brazilců jejich nové stíhačky Su-57. Dost zdrcující.

      Částečně máte pravdu v tom zahraničním dluhu, který ovšem vznikl ne jejich zásluhou, nýbrž díky tomu, že jim jaksi nikdo nepůjčuje.
      Ale s tím vnitřním jste úplně na omylu. Ten je naopak strašlivý a v relativních číslech překračuje i Američany. Jak to dají dohromady, nikdo neví, ale právě tohle je časovaná bomba ruské ekonomiky.

      Kolik mají opravdu zlata, ví jenom bůh, protože Rusko je zároveň i jedním z největších exportérů tohoto kovu. Zlato tam těží soukromé firmy, stát nakupuje, pokud má peníze. Ale ruský stát i zlato prodává podle toho, kolik prostředků potřebuje, protože má problémy s úvěry.

      Smazat
    9. Pokračování.... pro Dannyho

      A podobně jako třeba uhlovodíky, zlato tam těží různé zahraniční korporace, třeba Japonci. Podobně je tomu s těžbou dřeva, s pitnou vodou, vápencem, železnou rudou, uranem, kovy vzácných zemin a těžbou surovin všeobecně.

      Bohužel vás musím zklamat i ohledně té soběstačnosti v zemědělství. Jak zemědělství tak těžba surovin je v rukách nadnárodních korporací, ve velké míře v podobě kompradoru a různých frančíz. Jen Rusko má o trochu lepší výběr daní od těch zahraničních řetězců, než je tomu v Česku. Tady to je opravdu žalostné. Ale nechci tvrdit, že všechnu výrobu potravin vlastní zahraničí, část z toho je v rukách oligarchů, což je v podstatě také nadnárodní kapitál, který bůhví kam odvádí daně, a jen velmi málo je v rukách domácích malých firem.

      Ohledně platů a důchodů raději pomlčím, protože mě ukřižujete. Raději kdybyste si přečetl nějaké studie a diskuse k nim a sám uvidíte, jaká je realita. Co se týká kupní síly, ta se liší region od regionu. Někde to je zvládnutelné, někde strašné a žít byste tam určitě nechtěl. A je také potřeba doplnit, že jsou extrémní rozdíly v příjmech.

      Rusko samozřejmě něco vyrábí, jen jaké kvality? Třeba ty vámi zmíněné ledničky. Vyrobit lednici zvládne snad každý. A toho co vyrábí Rusko samo, je hrozně málo, jelikož to jde mnohem méně na odbyt než třeba Whirpool. A tak to je se vším. Zde je potřeba dodat, že v Rusku (RSFSR) se spotřební zboží za SSSR příliš nevyrábělo, to bylo realizováno v jiných svazových republikách jako Belarus, Ukrajina a především Pobaltí. Rusko v tomto nemá tradici.

      Před rokem 2014 se začalo s mnohými projekty stavebního rázu, jenže tohle vše upadlo jednak díky sankcím a jednak v důsledku sanace ekonomik Krymu, Donbasu a zbytku Ukrajiny. Ano prosím. Rusko sanuje ekonomiku Ukrajiny, jelikož si nemůže dovolit mít na svých hranicích zborcený stát. Lukašenko požadoval totéž a nebál se vyhrožovat. A dosáhl svého. Dnes je Bělorusko také dotovaný stát. Momentálně dostali pěkných pár milionů z peněz ruských daňových poplatníků, kteří narozdíl od Bělorusů musí makat o pět let víc než půjdou do důchodu.

      Smazat
    10. Jde o to z čeho vycházíte. Pokud vycházíte z bídy a zmaru co tam vznikl za Jelcina tak tam je každým rokem vidět pokrok a to je pro soudržnost lidí to nejdůležitější a jasně to naznačují volby Putina.

      Smazat
    11. Pro 19:52 a 1953 O Rusku víte jen to co vám nabulíkují vaše mainstreamová média. A toho se držíte jak hluchý vrat. Navíc jste lhář a 100 let za opicemi. Rusko staví kosmické lodě i motory do nich. Ukrajina už se na nich nepodílí dobře tři roky. Antonov zkrachoval. To snad víte. Nebo ani tohle ne? Ale Suchoj, MiG, to jsou pojmy. Vyvážejí stovky strojů. Co PL komplety S300, S400? Nic? Co tanky T90SM? OT? Taky nic? Kazachstán má opravdu Bajkonur. Ale Rusové vybudovali svůj kosmodrom. Bajkonur si pronajímají, protože je to pro obě strany výhodné. To samé je i v ostatních oblastech. Co se kosmického programu týče, tak rozhodně nedělají taxikáře. I když také, proč ostatně ne, když zákazníci jsou a solí. Samozřejmě kooperují se světem. Američani by si například bez ruského titanu ani neškrtli. V Rusku stojí fabriky na Fordy i VW. Siemens dodává centrály... Ale ne zadarmo nebo na dluh. Prostě je to pro všechny výhodné. Těžba uhlovodíků je v rukou ruského státu. Postupně ji vykoupil a převzal od oligarchů. Převzal na základě soudních rozhodnutí za neplacení daní (Jukos). Zahraniční firmy v Rusku samozřejmě podnikají. Ale Rusko má vždy kontrolní balík akcií. A daně se platí v Rusku. Právě byla vypovězena smlouva s Kyprem, o dvojím zdanění. Aby filutové nemohli převádět peníze tam a danit je 0%. Kdo vyvádí peníze mimo Rusko, může, ale musí zaplatit daň 13%. Každý. Pak ať si riskuje. To jsou věci, co? Co se kvality spotřebního zboží týče, Rusům stačí. A to je rozhodující. Zemědělství, vy ignorante nemůže být v rukou nadnárodních společností, protože veškerá půda v Rusku patří státu! Už 100 let! Stát ji pronajímá. Právě nyní prošel zákon, že si mohou pronajmout půdu i jednotlivci, každý 1 hektar na 99 let. Podmínkou je zemědělské využívání. Platí to v Chabarovském kraji. Jde o snahu zvýšit zemědělskou produkci a obnovit rodinné farmy. Žádní cizí řetězce v Rusku nejsou. Odešly po tom, co Rusko zavedlo protisankce na dovoz zemědělských produktů. Co by asi tak prodávaly? Ruské plodiny? Na tom by nevydělaly. Oni potřebují prodat svoje nekvalitní s.ačky za drahé peníze. Zůstal snad Mekáč, protože ten pracuje s místními surovinami. Prostě všechno co jste vysmolil jsou bláboly a výslovné lži! To jste si (s)prostě vymyslel! V r. 2008 se do Ruska potraviny dovážely. Nyní se vyvážejí. Ve zlatých zásobách jsou 6. na světě. Prostě kecáte nesmysly a hrajete si na odborníka. Koukněte se na net. Dejte si do gůglu "dálnice v Rusků a zírejte. Vy joudo! Já do Ruska jezdím a vidím co se tam děje. Tak jak to popisujete vy, tak byste vy a vaši páníčci Rusko rádi viděli. Ale to už jaksi nepůjde. Kořala Jelcin už to zabalil. Jen v Praze jsou stovky Rusů. Jsou to majitelé nemovitostí a podnikatelé. Většina bydlí chvíli tady a chvíli v Rusku. Nejsou to emigranti, ani levná pracovní síla jako Ukrajinci, kterým takoví jako vy přinesli svobodu a demokracii. Tak si zkoušejte hrát na chytrého u někoho jiného. Já rusky umím a dovedu si informace najít. právě projednávají rozpočet. vyrovnaný, samozřejmě. jak jsme na tom my? Jo a do té Bolívie se klidně odstěhujte. Už tam na vás a vám podobné čekají.

      Smazat
    12. 21:31 nemám čas se vámi zaobírat, jsem narozdíl od vás pracovně vytížen.

      Rusko nemá žádný kosmodrom. Ten ve Vostočném je off-line. Silně pochybuju, že se odsud bude někdy vypouštět nějaká raketa. To je další nepodařená akce s. Rogozina, která stála poplatníky miliardy dolarů. Buď jste natolik neinformovaný nebo úmyslně zavádíte. Jen nezkoušejte tak rozjásaně o Vostočném mluvit před nějakým Rusem, dostanete po hubě.

      Zároveň jste se kopl do vlastní holeně, když jmenujete výrobny Fordu a WV v Rusku. I Mercedes tam teď bude vyrábět. VAZ koupil Nissan-Renault. No a co? Škodovku vlastní Němci a taky se tady montují auta zahraničních značek. Montují se i v Indii, Čile, Turecku, Egyptě... To je jakože nějaké terno? Až bude Rusko vyvážet vlastní výrobny, výrobny čehokoliv nejen aut, a inkasovat zisky, pak to můžete vytáhnout. Takhle to je trapárna, chlubit se tím, že jsme montovna.

      Dalším kopancem jdou stovky Rusů v Praze. Ano, jsou. Platí daně, odvody do pojišťoven, nájemné, bydlí tady. Možná ty peníze jdou z nějakého podniku, který vlastní v Rusku. Pro Pražáky a Čechy všeobecně to je přínos, ale uprchlý soběstačný Rus, který navíc vyveze peníze ze své země, kde neplatí ani daně, je tak trochu pro Rusko průser, nemyslíte? Ve výběru daní na tom Rusko není moc dobře, protože místní oligarchické svoloč je komplet zaregistrovaná v offshorech. Dokonce i Aeroflot má svůj domicil na Bahamách. Platí jen zahraniční výrobci.

      Google nezná pojem "dálnice" na ruském území. Co to kruci melete za nesmysly? Tohle je přesně ta věc, která je v prdeli v celém postsovětském prostoru - komunikace a infrastruktura. Jediné, co je v tomto směru zajímavé, je bezplatné wifi pokrytí na veřejných prostranstvích v Moskvě. Řekněte Rusům, ze mají kvalitní silnice a železnici. Chvíli budou na vás zírat, jestli z nich neděláte blázny, pak se dají do smíchu. Něco málo kvalitních je v evropské části Moskva-Petrohrad, bohužel není dokončená, a pak pár federálních tras na Sibiři. Budiž jim omluvou rozloha země a klima.

      Na vaše další báječné postřehy nemám čas. Ten jsem si ale našel u vysílání Přímé linie s Putinem a nestačil se divit, jaké problémy musí Rusko řešit. Nejhorší je zdravotnictví, kde po liberální reformě nemá 10% nemocnic kanalizaci a rozvod pitné vody. Žalostná je i dostupnost kvalitní lékařské péče. Jedinou omluvou je rozloha země, kde je dostupnost v odlehlých oblastech obtížnější nejen v Rusku.

      Další až příště.

      Smazat
    13. Je s podivem, že 75let po konci druhé světové války z toho nemohoucího Ruska SERE AMIOKUPANT V SÍNI!!!!!!!

      Smazat
    14. Pro 8:33 nehodlám se zabývat vašimi jednotlivými prolhanými rádoby znalostmi. Rusko má síť silnic a dálnic a tu neustále buduje. Po stovkách km za rok. Takže je jasné, že není dokončena. Ale ta z Petrohradu do Moskvy ano. Stejně jako Tavrida. Právě tak je jasné, vy mysliteli, že hustší bude v Evropské části, kde je vysoká hustota obyvatelstva než na liduprázdné Sibiři. Rusové v Česku platí daně tady a pokud podnikají doma, tak i v Rusku. To je snad normální, nebo ne? I když pro vás asi platí daně jen blbec, co? Co se oligarchické svoloče týče, tak právě té zaťal tipec ten zákon o převodu peněz do zahraničí. Každý musí zaplatit daň 13%. A v zahraničí taky. Takže offshory už nejsou tolik v kurzu jako u naší svoloče. Rusko je výhodné pro zahraniční firmy. Ale na rozdíl od nás, kde Škodovka Němcům patří na 100%, tak v Rusku jim patří max. 49,9%. A to je pravidlo u všech těchto fabrik. A také u těžebních společností. Vytěžené nerosty jsou vlastnictvím Ruského státu. Ten platí společnostem dohodnutou cenu, ale prodává je sám. nebo jste četl někde, že např. Exxon prodala plyn z Ruska? Stejná pravidla platí např. i v Srbsku. Kosmický program jede tak, jak je třeba. Někdy více. jindy méně. Podle toho. kam je třeba nasměrovat peníze. Nyní je třeba zachraňovat lidi (koronáč). Ani Američani nyní nijak nekvaltují. O ostatních ano nemluvě. Postupně se zcela mění tvář celých oblastí. Třeba Tatarstán, okolí Petrohradu... Mám s čím porovnávat. Zemědělství je kompletně v ruských rukou. od vlastnictví půdy, vody přes výrobu až po spotřebu. Putin vybral perfektní protisankce - dovoz zemědělských produktů. A tím vyřídil zahraniční řetězce i s jejich dotovanými PVC potravinami. A Ruské zemědělství roste tempem 12% za rok! zajistilo potravinovou soběstačnost země. Jistě je co zlepšovat, ale Rusové zlepšují. Mainstream ("náš" není náš. Je to kopie zahraníčního) mlčí o ekonomických fórech v Ufě, Vladivostoku, Kaliningradu, Petrohradu. A tam se zúčastňují stovky zahraničních firem. A tak by se dalo pokračovat dosti dlouho. Takže můžete si vymýšlet pitomosti po libosti. Ale informací je všude dost. Stačí se kouknout a jste vedle. Takže sněte dál. Jo a mrkněte se, jak jsme na tom my. Kolik dálnic jsme postavili, kolik letišť, silnic,... Co nám zde patří a tak. A pak se posmívejte Rusku.

      Smazat
  7. Napřed údajně otrávili Navaleného čajem, potom měl údajně "novičok" na oděvu, nakonec/zatím/ na lahvi od minerálky. Tak už se v tom EP domluvte,možná další verze bude že si ho přivezl na přirození a mezitím mu vyrostl ještě ocas, nebo raději dva.

    OdpovědětSmazat
    Odpovědi
    1. Dneska se k převážení důležitých zásilek používá vnitřní prostor mobilů a tabletů. Protože ty jsou většinou čínské výroby, tak v poslední instanci je možno obvinit Čínu z importu covidu ve velké dávce. :)

      Smazat
  8. Neuveritelne zazraky nedokaze nikdo jiny, nez pouze ideologie.
    Porucime vetru desti.
    Na misto Navalneho se ale aspon nikdo necpe.
    Horsi je pripad reditele IMF Kahna , ktery vida uklizecku myjici hajzl byl tak vzrusen.
    Okamzite byl zbaven mista. Obvineni BLM uklizecky Meee tooo,bylo ovsem,prokazano falesne.Jako tisice dalsich.
    Zadne nasledky za kriva obvineni..
    Na jeho misto byla dosazena feministka ,dnes clenka vibratoroveho gangu EU.
    Z IMF se stala gangsterska organizace teorizujici vlady a jejich narody do totalniho nekonecneho zadluzeni a ozebraceni bankstery.
    Jako napr. v Recku.

    OdpovědětSmazat
  9. Panu Brandovi se, k jeho škodě odtud nedonese, že diskusní reakce, nikoli projev Miloše Jakeše v Červeném hrádku, pokud je čten celý, nevyzní nakonec zdaleka tak hloupě, jak byl po sestříhání zlomyslně publikován. Jeho postěžování, že se cítí "jak kůl v plotě" zakládá otázku, jak na potřebu změn chtěl reagovat on a jak jeho vnitrostranická opozice.
    Tehdejší komunistická moc měla dost informací a zřejmě i rozumu, aby věděla, že její režim je v dosavadní podobě neudržitelný. Odstoupení od "vedoucí úloha strany" připravovala na svůj sjezd v roce 1990, v důsledku protestů v listopadu 1989 přestala jistým okamžikem, rozkazem, klást odpor a Jakeš byl nucen odstoupit. Je možné, že nesouhlasil. Zůstal tím kůlem v plotě.
    Pan Brand má problém. Komunistický režim ze všech sil, bez jeho valné znalosti kritizuje, ale o současném se přesvědčil, že má nepočítaně vad v principu možná významnějších, než onen předchozí.
    Pan Brand by měl vědět, že komunistický režim se celkem rozumně dožadoval, aby politické orgány měly "třídně politické složení" což znamenalo účast žen, mladých, dělníků a z mocenských důvodů i většinu členů KSČ.
    Na struktury v řízení hospodářství takové nároky kladeny nebyly, krom požadavku na rozhodující podíl členů KSČ. To byl také důvod, proč byl kde kdo schopný do té partaje tlačen. Pravda, ženy byly do všech existujících funkcí v duchu tehdejší politiky všemožně tlačeny taky. Ani dnes si nemyslím, že by právě to bylo špatně.
    Od pana Branda by bylo milé, pokud by si onu dobu sestudoval a získal nadhled, který mu umožňuje nejen časový odstup, ale i zažitá realita současnosti.

    OdpovědětSmazat
    Odpovědi
    1. Sakra, já jen vidím z článku a diskuse, že jsem asi žil v alternativním Československu do roku 1989. Vraťte mi ho, parchanti!

      Smazat
    2. mě taky !

      Smazat
  10. Děkujeme redakci za odkaz na forbes.ru, kde byla možnost vyjádření lékařů pana Navalného a tak jsme se dozvěděli, jak to probíhalo v omské nemocnici. Chaos, nekompetence a podivný pohyb neznámých lidí, kteří se podíleli na tzv. léčení. Pokud tamní lékaři měřili hladinu cholinesterázy a nezjistili žádnou změnu, proč podávali atropin? Jak je možné, že v zápise není informace o křečích a zúžených zornicích? A další nesrovnalosti. Totéž zjistila nejen jeho osobní lékařka oftalmolog, ale i známý moskevský kardiolog prof. Ašichmin, přítel Navalného, který do Omska přiletěl také. Nepochybuji, že Kreml jeho poznatky má k dispozici.

    Další zajímavou věcí je, že se jak lékaři v Omsku tak specialisté z Moskvy vůbec nevyjádřili k diagnóze. Proč? Žádným zákonem se ohánět nemůžou už jen proto, že vyžvanili (údajné) výsledky z testů a to taktéž podléhá stejnému zákonu. Zato tahle prohlášení na tiskovce měla jeden efekt. Po zveřejnění výsledků testů se velká část veřejnosti může domnívat, že Navalnyj je narkoman. Jenže opak je pravdou, on je abstinent, nekuřák a nepije ani kávu.

    Také jsme se dozvěděli, že Němci s omskými výsledky vůbec nepracovali, dělali svoje odběry a svoje vyšetření. První odběry dělali už v Omsku a pak se soustředili pouze na stabilizaci pacienta a jeho převoz. Narozdíl od zdejších "klinických biochemiků" Němci se na adresu ruských lékařů vůbec nevyjadřovali. Ono se to totiž nedělá, maximálně se sdělí - máme jiná zjištění a jiné závěry. Nikdy se nevyjadřujete o kolezích jako o debilech nebo lhářích, i kdyby jimi byli.

    OdpovědětSmazat
    Odpovědi
    1. Díky za názor. V nemocnici v Tomsku byl jistě pořádný fofr. Zaprvé kvůli stavu pacienta, zadruhé, kvůli možné příčině - otravě a zatřetí kvůli osobě pacienta, protože i poslednímu ignorantovi muselo dojít, že půjde o vysoce citlivou věc. Takže byli povoláváni nejlepší specialisté. Může se vám to jevit jako chaos. Dále VŠICHNI i západní novináři uznávají, že Navalnému právě zákrok v tomské nemocnici zachránil život. Jinak by byl mrtvý do příletu Němců. Ale podivné je, že německá vláda tvrdošíjně odmítá předat Rusům výsledky svých vyšetření i postupů, ačkoliv je to naprosto běžná praxe i u vesnického obvoďáka. jen neustále opakuje "musíte nám věřit". A při tom Rusové by nemohli informace nijak zfalšovat, když originály jsou v Německu. To vám divné nepřijde? Němečtí lékaři se k ruským nijak nevyjadřovali, protože nesmí. zaprvé platí lékařské tajemství a zadruhé celou věd převzali politici. To je právě divné. Že takovouto vysoce odbornou věc komentují a vysvětlují kancléřka, ministr zahraničí, a tomu kdejaký jouda z Evropského parlamentu, který už vůbec nemůže vědět co je ve věci. Takže snažíte se usilovně, ale černý Petr je na straně Němců: Rusové jasně žádají - ukažte výsledky a postupy! Předložte důkazy. Tvrzení není důkaz! Pro nikoho a už vůbec ne pro soud. každé tvrzení musí být podloženo důkazy. Ale to zná i poslední kapsář nebo půdař z pražské galérky. A tomu se německá vláda zarputile, a nyní už zoufale brání. A taky reakce ostatních zemí je - mírně řečeno - vlažná. Po zkušenostech se Skripalama už se nikomu nechce být za blbce. proto ta neslaná nemastná prohlášení.

      Smazat
    2. Nikdy se nevyjadřujete o kolezích jako o debilech nebo lhářích, i kdyby jimi byli.

      Jistě, kolego, diskutující. Proto se k tobě nebudu vyjadřovat.

      Smazat
    3. doporučuji si přečíst vyjádření omských lékařů v originále, pohádky si nechte na dlouhé zimní večery....

      Smazat
    4. No, kdybys četl článek, tak bys věděl, že to o tom, že podávali atropin říkali akorát ti osobní Navalného felčaři.

      Smazat
    5. 6:50
      Místo toho, abyste byl ruským doktorům vděčen, že vám nenechali vašeho milého opozičníka chcípnout, ještě je pomlouváte. Měl byste si poslechnout rozhovory na
      https://www.youtube.com/watch?v=7t4gfvi9TzA
      abyste věděl, jaké díry v argumentaci máte. Všimněte si poznámek doktora Sosnovského k fotografii Navalného na schodech nemocnice Charité.
      Víte, že Navalný je vnukem plukovníka KGB? Teď má soud za urážku veterána. Měli by ho soudit také za poškození dobrého jména Ruska.

      Smazat
    6. 13:32 mě nezajímá, koho synem Navalný je, ale jaké názory presentuje. Ty zjevně komusi hodně vadí.

      Smazat
    7. 10:05 ale já nejsem proti, aby si porovnali výsledky. Jen se nesmí říkat, že Němci jsou debili a lháři a Navalnyj narkoman. Přece tohle nevíme. A Němci určitě nejsou debili. Nikde jsem ani netvrdil, že se Navalného pokusil Kreml odstanit.

      Smazat
    8. Musíte si přečíst a zpracovat informaci a nejen zajásat, že informace, kterou jste buď nečetl nebo nepochopil, jistojistě potvrzuje vaše apriorní přesvědčení o vině Ruska.

      Forbes.ru, uvádí zcela jasně - Navalného osobní lékařka, ´tedy členka Navalného party, tvrdí, že jí to prý "oni řekli". Ale pro jistotu, aby její tvrzení nemohlo být ověřeno (nebo vyvráceno) neuvádí, kdo konkrétně jí to prý řekl.

      Více číst, více myslet, méně podléhat masmediální protiruské propagandě :-)

      Smazat
  11. Oba případy, Navalnij i Skripal, kulhají na obě nohy. Oba pobývali v Rusku a oba si vyzkoušeli ruský kriminál. Oba byli do jisté doby neznámí pro 99% lidské populace. Kdyby je chtěl kdokoliv zabít, měl k tomu bezpočet příležitostí. Mohlo je porazit auto na přechodu pro chodce, mohl je zabít nějaký násilník v kriminálu a kdyby přece jenom přišlo rozhodnutí o jejich nebytí pozdě, mohl je jednoduše zastřelit najatý agent.
    Tak že spíš, než cokoliv jiného, je příběh pokusu o odstranění obou jmenovaných testem inteligence západní veřejnosti. A přiznejme si, moc jsme v tom testu neobstáli. Vyjma několika vyjímek na alternativních webech, naservírované verze pohádek široká veřejnost přijala. Jenom málo komu bylo na oficiálních verzích něco divného. A tak jsme se zase o kousek posunuli blíž k válce proti těm nenáviděným Rusům.
    Vždyť jsou to přece zrůdy zabíjející tím nejhorším způsobem. Zatímco západ zabíjí výhradně humanisticky. Třeba humanistickým bombardováním.

    OdpovědětSmazat
  12. Nadržený Aljoša a jeho léčitelky.Zasloužil sis, Aljošo. A zůstaň v Německu.

    OdpovědětSmazat
  13. To furt ty agenti KGB novičok, novičok, novičok! Vědí, že se jim s ním nepodařilo otrávit Skřípalovi a porád s ním otravují. To ve svých laboratořích nemají něco lepšího? Takovou trapárnu by James Bond nikdy neudělal! Ten věděl jak na to!

    OdpovědětSmazat
  14. A vůbec, pochopil někdo z rusofobů, že se jedná původně o humor?

    OdpovědětSmazat
    Odpovědi
    1. 10:25
      Rusofobové to nejsou schopni pochopit, protože jim chybí šedá kůra mozková a fungují jen na principu základních biologických procesů "najíst, spát a vykadit".😄

      Smazat
    2. 14:37 takže když někdo nemá rád Američany, je inteligent a když někdo nemá rád Rusy je to debil. Zajímavý postoj, takový charakteristický.

      Smazat
    3. Pro 14:38 o 22:38
      Zas jedna kejha. Prostě trefa. Ten je snad doopravdy za to placený. :)

      Smazat
  15. Pán Brand, súčasnosť vnímate celkom správne. Škoda, že obdobie do 1989 verne kopírujete slovami západnej propagandy bez známky podobnej analýzy, ako ste analyzoval prípad Navaľného. To významne uberá na vašej hodnovernosti a objektivite.

    OdpovědětSmazat
  16. Jinak jak píše autor, nejhorší na tom je, že těmhle nevěrohodným věcem lidi věří. A dokonce i vzdělanci, i když ti třeba nevěří, ale musejí to tvrdit. Úpadek logického myšlení je fakt alarmující. I když, možná je to účel a tyhle události jenom potvrzují, že lidi si nechají nabulíkovat cokoli.

    OdpovědětSmazat
    Odpovědi
    1. 11:08
      Těmi "vzdělanci" máte na mysli i absolventy přemíry sociologicko-humanistických oborů určených pro úplné debily, aby aspoň něco vystudovali a mohli se pyšnit tituly Magor(Mgr) nebo Blbec(Bc) před jménem?😄

      Smazat
    2. dříve slovo vzdělanec opravdu znamenalo inteligentního člověka se vzděláním a rozhledem, dnes už je to snad jen nadávka.

      Smazat
    3. 11:08 a co je podle vás věrohodná věc? Jakože USA jsou darebáci a Rusko svaté?

      Kubrte, pokud takto hovoříte, pak je vidět, že nikdo z vaší rodiny nedosáhl na vysokoškolský titul. A měl byste si dávat pozor. I.David je nejen MUDr, ale i CSc.

      Smazat
    4. 22:37
      49% těch amihovad věří tomu, že Země je placatá!!!!!! Kdo je potom národ NEvzdělaných hovad????!!!!

      Smazat
    5. 9:59
      Co se týče nevzdělanci,tak těch jste král, amiookupante

      Smazat
  17. Štěpánek: V rámci inkluze a vyváženosti v Evropské komisi musí být zastoupeni i blázni, pardon, intelektuálně nesmělí

    https://cz.sputniknews.com/politika/2020091912541042-stepanek-v-ramci-inkluze-a-vyvazenosti-v-evropske-komisi-musi-byt-zastoupeni-i-blazni-pardon/

    OdpovědětSmazat
  18. Navalnyj pije novičok jako energy drinky a klidně se v něm může i koupat.😄
    Je vlastně takovou ruskou obdobou Chucka Norrise, kterej je známej tím, že po dotyku s ním dostal novičok nervově-paralytickej záchvat.😄

    OdpovědětSmazat
  19. Případ Navalnyj jde k OPCW a Mezinárodnímu soudnímu tribunálu.

    OdpovědětSmazat
    Odpovědi
    1. Tak? Dost bych se divil. OPCW nebude stačit nějaké tvrzení někoho a něčeho a tomu tribunálu už vůbec ne! Takže Němci budou muset s barvou ven. Navíc OPCW nikdy nepracuje s materiálem od někoho. Musí odebrat vlastní vzorky. Takže tudy asi cesta nepovede. Co bylo s Navalným od odletu z Ruska? Kdo mu co podal nebo mohl podat? A je zde, jestli jste si nevšiml i druhá strana. A ta nebude mlčet a má svoje důkazy. Je to celé na vodě.

      Smazat
    2. Re (16:29):
      No to teda brzo!
      Jsem upřímně zvědav, co s tím inspektoři OPCW tak mohou nyní udělat, když od samého počátku té operace mohl kdokoliv a kdykoliv (podle svého předem naplánovaného scénáře) bez přítomnosti OPCW manipulovat nejen se samotným Navalným, ale i se všemi odebranými biologickými vzorky. Ti z OPCW mohou leda tak opsat absurdní povídku, kterou jim k tomu v úhledné angličtině předloží Němci.
      Důkazy? Žádné! Leda tak zfabrikované a vyvratitelné ...
      A ten mezinár. soud?
      Zas jen jedno pokračovací dějství téhož mediálně provokačního spektáklu, jakým je ten dosavadní na téma "otrava".
      Ve skutečnosti nikoliv otrava Navalného (ten je v tom pouhou rekvizitou), ale otrava plynovodu NordStream 2 a také již i tak otrávených vztahů mezi Ruskem a Německem.

      Smazat
    3. 16:29

      Omyl, ruská prokuratura se obrátila na německou vládu o zaslání výsledků analýz získané ve vojenské nemocnici Bundeswehru v Belíně. Odpověd byla : "obraťe se na OPCW ", ruská prokuratura se obrátila na OPCW a odpověď byla : "obraťte se na německou vládu , to není naše věc". Neměla by mutti Merkel jako politický představitel Německa hodit do placu skutečné důkazy ? Nebo po 18 letech u vesla je to její "labutí píseň " ?

      Smazat
    4. 17:16 všechny analýzy jejichž součástí jsou i odběry, proběhly standardním způsobem a je udělán jednoznačný záznam. Není o čem diskutovat. K dispozici je i materiál z hotelu Xandex, který může být opětovně testován. Ovšem pochybuju, protože bude stačit potvrzení dvou nezávislých laboratoří a to jsou ty dvě, ve Švédsku a Francii. Každá brala své vzorky, bez toho se analýzy nedělají.

      OPCW bude nejspíš požadovat vstup na ruskou půdu s rozsáhlými pravomocemi. Jednak bude pátrat ve zmíněném hotelu, ale také v nemocnici, letadle, letišti a všude, kde se Navalný pohyboval. To bude první fáze. Ve druhé bude požadovat vstup do vybraných institucí a vojenských objektů, kde se mohou chemické zbraně vyskytovat. Oni přesně vědí, o které objekty se jedná a poznají i osoby. Ví se, co se má hledat. Jde zde především o tuto druhou fázi. Navalný moc zajímavý není, i když pochybuju, že Němci budou po tomto pokračovat v projektu NS2.

      Smazat
    5. Nakonec se použije precedent z boje "proti dopingu" a Rusko vyloučí z účasti v EU! Nebo nějakou podobnou kravinu, pokud to není fejk.

      Pak by se totiž svět fantasticky zrychloval a já se bojím, že lidé by za chvíli již nestačili chodit včas předem na WC, aby nedopadli, jako čekatelé před prádelnou, kam budou dávat čisté prádlo. :)

      Smazat
    6. Božiku Kartouzů, nevěř pitomům, kteří tvrdí, že odběry na místě něco zjistí. Který že to "novičok" působí až po třech hodinách po intoxikaci? Žádný. Tak obrať svou pozornost jinam!

      Smazat
    7. Re (19:36):
      Píšete, že analýzy, jejichž součástí jsou i odběry, proběhly standardním způsobem a je udělán jednoznačný záznam ..
      Schází "jen", abyste doplnil, kdo, kdy a jak dělal ony odběry. A také i to, jakým způsobem (nezpochybnitelně!) zajistil, aby s odebranými vzorky nemohlo být poté kýmkoliv - v této věci potenciálně stranným - manipulováno.
      Už i jen to, že řádné vyšetřování případu inspekcí OPCW se snad začíná až nyní, je podezřelé. A zpochybňuje "historii" odebraného důkazního materiálu.
      Pokud se týče inspekce v Rusku, tj. inspekce na místě, tato bude (vlastně musí být) Ruskem umožněna. Jedním z cílů té akce asi bude i odběr vzorků těch "novičoků" z ruských zásob, pokud je Rusko drží. O tom (co, kde a v jakých kvantech) však v OPCW jistě vědí. To proto, aby specializované laboratoře získaly data o přesném složení "novičoků" v držení Ruska, o jejich čistotě a přítomných doprovodných příměsích. Což pak lze využít pro podrobná šetření o původu jedu, jímž byl nebo nebyl Navalný intoxikován.
      Stejně tak byste mohl vašim čtenářům osvětlit, k čemu bude stačit potvrzení dvou nezávislých laboratoří (SWE+FRA)??
      Vždyť tyto mohou vydat jen výsledky svých zjištění, tj. analýz na dodaných vzorcích. A to co do přítomnosti látek relevantních Úmluvě či jejich reziduí. Tím jejich potvrzování končí. Laboratoře v takovém případě v žádném případě nemohou ukázat na viníka, tj. na toho, kdo tox. látku předtím držel (vlastnil), kdo a jak ji postiženému podal, a kdo za to nese odpovědnost. Jenže právě toto je předmětem vyšetřování, nikoliv (jen) to, zda-li byl Navalný byl či nebyl otráven a čím byl otráven. I kdyby totiž byl otráven některým z "novičoků", o viníkovi té operace to nevypovídá nic, protože takové látky v souladu s úmluvou drží vícero států, a proto by až do ukončení vyšetřování měly být všechny považovány za země, odkud se jed až k Navalnému dostal.
      Moc bych si přál, aby alespoň v tomto případě byl skutečný viník vypátrán, jsem však pesimista.
      A souhlasím s vámi v tom, že projekt NordStream 2 je tou operací ohrožen. Až se zdá, že právě to byl její skutečný cíl. I to by měli vyšetřovatelé brát v úvahu. Totiž ono známé "komu to poslouží" ...
      Je zvláštní, že mnozí z německých zastupitelů v tom mají jasno již dnes, když vyvolali jednání jejich Bundestagu o zrušení projektu NS2. Aniž bylo vyšetřování zahájeno, oni vědí, kdo je viník!!
      Hrůza pak pomyslet na to, co zastupitelská "demokracie" může příště znamenat pro samotnou společnost i pro vztahy mezi státy.

      Smazat
  20. Novičokem (při)otrávili Skřípaly v Británii. A vzápětí z toho obvinili Rusko, protože novičoky byly přece vyvinuty v Rusku!!
    Novičokem (při)otrávili Navalného, a vzápětí z toho obvinili Rusko, protože je to v Rusku, a proto to nikdo jiný přece nemohl udělat!!, že(?)
    Ale co když to všechno bylo úplně jinak než se nám už po několikáté úsměvné historce snaží natlouci do hlav?
    Je mnoho dalších a smysluplnějších důvodů, proč trávit ruský lidský materiál, a připisovat to Rusku a jeho vrcholným představitelům! Aby mu pravidelně nasazovali psí hlavu.
    ---
    V celém případu Navalný se i ze strany Německa již objevilo tolik procedurálních přešlapů, že to dává tušit, oč ve skutečnosti v té operaci kráčí.
    A nadto, v mezinár. vztazích je nemyslitelné, aby země, jejíž občan byl (po spáchání krim. činu na něm) svěřen do lékařské péče v zahraničí, "hostitelská" země oficiálně odmítla státním orgánům země postiženého poskytnout jakékoliv informace vedoucí k vyšetření případu. A místo toho bez jakéhokoliv nezpochybnitelného důkazu obvinila tuto zemi jakožto viníka onoho krim. činu. To tu snad ještě nebylo! ...
    ---
    Celá ta groteskní série FalseFlag operací je stejně tak absurdním divadlem, jako by bylo bývalo např. to, že někdo zapálí stoh slámy hořlavým benzenem a vláda té země obžaluje Německo pro paličství, protože přece Němec F. A. Kekulé jako první popsal strukturu benzenu s delokalizovanými pí-elektrony. To, že se benzen mezitím čile rozletěl po světě, není (podle logiky žalobců) důležité. A je teď jen na Němcích, aby se k "průšvihu" přiznali. A ten, kdo nemá rád Němce, se jen usmívá. Vlastně pošklebuje ...

    OdpovědětSmazat
    Odpovědi
    1. Jen mi řekněte, jak se takoví důkladní, pečliví, disciplinovaní a pracovití Němci tak často v průběhu mnoha a mnoha let chytí na vějičky všelijakých pro ně nakonec nevýhodných nápadů?

      Smazat
    2. Re (19:59):
      Nebudeme zdaleka sami, kdo na tu otázku nedokážou najít odpověď ...
      Leč v historii každého národa nejdete období, kdy se do čelných funkcí v jejich státech dostávají výrazné osobnosti s velkým "O", stejně jako údobí, kdy tam sedí prodejné (neschopné či naopak všehoschopné ..) kreatury.
      Němci v tom nejsou výjimkou.
      Výběr (či generování) žádoucích osobností do čelných funkcí je asi tou nejbolavější patou volebního práva lidu obecného, protože se zhusta nechává "oprčit" polit šejdíři ...

      Smazat
    3. 21:27 jenže vaše hodnocení nikoho nezajímá. OPCW už vůbec ne.

      Smazat
    4. Mně to zajímá, ole. Když někdo napíše, že !všichni vědí.." nebo "nikoho to nezajímá...", tak vím, že nemá žádné argumenty, vaří z vody a je se sovu propagandou v řiti.

      Smazat
    5. 8:01 nikoho podstatného. Vy se pohybujete ve vysokých politických nebo ekonomických kruzích? A nezajímá to ani podstatnou část světové veřejnosti. Buď o tom vůbec nevědí anebo sledují mainstream a podle toho orientují.

      Smazat
  21. Analýza fotografie Navalného po "zázračném uzdravení":

    http://leva-net.webnode.cz/news/analyza-fotografie-navalneho-po-zazracnem-uzdraveni/

    OdpovědětSmazat
    Odpovědi
    1. On nebyl v kómatu tak dlouhou dobu, aby to nezvládl a je to jinak úplně zdravý a silný člověk.

      Smazat
    2. Já vidím na fotce člověka vyhubeno, oproti foto z dřívější doby, čím to. Je jisté že si prošel něčím spatnÿm.,
      Pouze lidé ..... mohou tady psát nesmysly,je jisté že byl otráven.

      Smazat
    3. 13:04
      Kdo by tu feťáckou a věčně vylitou nulu otravoval?!!!!

      Smazat
  22. Investigativní novináři portálu Bellingcat už mají fotky dvou agentů FSB, kteří navštívili hotel Xander těsně předtím, než tam dorazil Navalný a jeho spolupracovníci. Mají i video nejen z parkoviště a recepce, ale i z chodby před pokojem, kam vstupují po použití pravděpodobně falešné karty. Po dvaceti minutách odchází pryč. Video poskytlo novinářům vedení hotelu, stejně tak umožnilo spolupracovníkům Navalného posbírat důkazní předměty.

    Nyní Bellingcat pátrá po totožnosti těch dvou. Přesněji, vědí, kdo to je, jen se objasňuje jejich přesné zadání a přesný rozsah činnosti 20.8.2020 a dnů předtím a potom. Také se ví, že do Omska dorazili den předtím z novosibirské pobočky FSB, ale oba agenti pochází z Moskvy, kde mají pravděpodobně svou základnu.

    Jména zatím nejsou zveřejněna, pouze iniciály, A.S. a K.R. Zajímavou skutečností je i fakt, že K.R. byl od 14.2.2018 do 26.2.2018 v Londýně pod svým jménem. Rovněž je známo, že vystudoval chemii na Petrohradském technologickém institutu.

    Ještě jednu zajímavou věc uvedli, ta se už objevila v srpnu na webovkách TV Medúza. V Omsku letadlo opustili nejen Navalný a členové jeho štábu, ale také člověk jménem Arkadij Sosnov. Proč, nikdo neví. Jeho úloha v případu je zatím nejasná.

    Takže uvidíme, co se z toho vyvrbí. Doufám, že se to objeví ve večerních zprávách.

    OdpovědětSmazat
    Odpovědi
    1. 15:10
      Nechci urážet, ale jak bylo v Bohnicích, strava dobrá ? To vám tam dovolili sledovat lotyšskou tv Meduza ?

      Smazat
    2. Re (15:10):
      Jo!, ovšem pokud je to, co píšete, pravda, pak spíš než samotní Rusové by měl k případu "staročok & Navalný" leccos objasnit ten investigativní spolek zn. Bellingcat.
      Který se čiročirou náhodou ocitá vždycky tam, kde Rusové "páchají" nějakou hrůzu proti lidstvu, aby ji zdokumentoval z první ruky. Tím se k nerozeznání podobá Bílým helmám.
      ---
      Nejvíce by mohl vysvětlit to, co jej přivedlo k rozhodnutí vycestovat právě do Tomsku, a proč vyšetřoval právě v těsné blízkosti opozičníka a zrovinka tou dobou? Když rok má tolika dnů, hodin .. Jakoby se pro něj svět smrsknul do velikosti pětníku. Jinde na celé Zemi samá nuda a nic zajímavého ...
      Tolika náhod už vydá za zázrak v oboru novinářské předvídavosti. Nebo že by tam zajeli zdokumentovat přehrávku předem napsaného divadla?

      Smazat
    3. Pro 15:10 Agenti FSB se novinářům legitimovali? A jestli je pravda co píšete, ta novináři Bellincatu budou mít co vysvětlovat, jak mohli vědět, že právě v Tomsku se Navalnému začne navalovat. Takže všechno už je jasné Bellincatu, kdo to je, rozsah činnosti, co měli k večeři, ... a Merkelová s tím dělá tajnosti. Vy jste tak neuvěřitelně pitomý, že si to ani sám neuvědomujete. Jak jste až nemožně blbý. tak čekejte na zprávy a uvidíte, co se z toho vyvrbí vy lulane.:)))

      Smazat
    4. 21.září 2020 23:15
      Oni mají svoje zdroje přímo ve FSB na to jsi nepřišel blbečku? Taky jim pomohli zamestnci z hotelu.Rusáci jsou úplatný to vím už dávno.

      Smazat
    5. Re (09:13):
      Taky jste mohl ještě i přitvrdit a napsat rovnou, že Bellingcat se už té ruské FSB zmocnil. Proč to tajit?, klávesnice snese kdeco, že ...
      Leda, že by to všechno bylo úplně jinak, a "neúplatného" Bellingcatu se zmocnil kdos jiný. S centrálou více na západ. Mnohem více na západ.

      Smazat
    6. 13:16 A proč ne? Bellingcat je veleúspěšná firma, která má určitě dostatečné zdroje a fušery z FSB klidně může všechny koupit. Každý je na prodej i vy. Je jen otázkou ceny, za kolik budete ochotný prodat svoje děcko a nebo za kolik vás prodá váš potomek. Tak to chodí.

      Smazat
    7. Pro 19:13 Jak jsem na to mohl přijít já, když na to zjevně nepřišli ani v té FSB? :))) A o ještě o "Rusácích" víte? Kolik Rusů znáte? Kolikrát jste v Rusku byl? V devět ráno a už pod obraz. Že se nestydíte!

      Smazat
    8. 15:12 vy zas fabulujete! O tom chlapovi, co vystoupil v Omsku, jsem už někde četl. Jméno: Sosnov.

      Smazat
  23. Já to řeknu asi takhle. Kdyby FSB chtěla někoho skutečně odstranit, myslím, že by trvalo hodně dlouho než by ho našli a než by si to i na "našem" západě" dali dohromady. Zvláště, když by na to měli čas, jako v tomto případě. Ostatně "západní" služby to dokáží také.
    To celé je podobné tomu, co prováděli u nás Novotný, Hřib a Kolář během covidu. Podle mne je to krycí manévr, proč by taky lidi měli skutečně pořád koukat na záběry z Ameriky a přitom by hrozilo nebezpečí, že začnou přemýšlet aspoň trošku. Je to dokonalé, stejně pandemie. Dá se o tom mluvit donekonečna, mlžit a to ostatní je v pozadí. Spíše mne zajímá, o čem se dnes nemluví nahlas, ale co se zaručeně dovíme, až "bude čas".

    OdpovědětSmazat
    Odpovědi
    1. 21.září 2020 19:31
      No asi nedovedou nic jiného vymyslet a koukají na americký trilery.

      Smazat
  24. Chce se dodat, že sovětský člověk přežije nejen hladomor, Hitlera ale i špatně vypálenou samohonku. A Navalnyj to opět potvrdil.
    A ten "čok" je jen taková děvečka pro všechno.

    OdpovědětSmazat

Redakce vás žádá, abyste diskutovali slušně, nenapadali spoludiskutující ani autory, abyste argumentovali věcně a fakty. Děkujeme.