Reklama

neděle 27. září 2020

Co s plešatym traktorystu?

Ladislav Větvička

27.  9.  2020 blog autora

Tuž asi se zhodneme na tym, že to je obyčejny sedlak. Někteři sedlaci maju schopnosti, takže se nauči řidit traktor. Někteři sedlaci, keři umi řidit traktor, su tak dobři, že možu řidit celu vesnicu a lidi je zvoli jako starostu.



A někteři sedlaci, keři se osvědčili jako starosta, su dokonce tak dobři, že zvladnu řidit cely stat. A klidně ho možu řidit desitky roku, ale pak přide jakasik kriza a ukaže se, že na zvladnuti krize už sedlak nema. Na tym neni nic špatneho. Aji u nas byli taci sedlaci, Beneš s Jakešem nebo Dupčekem by vam mohli vypravjat. V dobrych časach to zvladali, krizu už ni. A pak je třeba se vratit k temu, co se dařilo, třeba k temu traktoru, bo neni žadna ostuda byt traktorystu. To zvladnul u nas Jakeš. Nezvladnul to ten Beneš, keremu hystoryja dala po pysku, ale misto teho, aby pochopil, že na to nema a vratil se k traktoru, do teho vlezl zas. A jak pravi stare rčeni, pokud se lidi nepouči z hystoryje, dostanu přiležitost si ju zopakovat, Beneš tu přiležitost dostal, a zase dostal po pysku.

Ale vraťme se k temu plešatemu traktorystovi. Ano, je třeba mu přiznat, že dobře řidil traktor, zvladnul řidit aji vesnicu a dokonce aji stat. A přiznejme mu, že v dobrych časach ho neřidil zle. Vybudoval moderni, čisty, fungujici stat, kde se lidem - na rozdil od některych susednich statu - nežije zle. Maju co žrat, pit, maju chleba aji hry, čistotu, pořadek, bezpeči. Maju moderni infrastrukturu, špičkove silnice, dalnice, moderni vlaky aji nadraži. Maju klobasky z opravdoveho masa a syry z opravdoveho mlika. Možete bezpečně chodit po ulicach aji o pulnoci. A to neni malo. Co by třeba lidi v Ameryce za to dneska dali? Nemluvě o mnoha statach v Azyji, Afryce, nebo oblasťach jako je Chanov nebo Lunik. Cosik takeho ve statě plešateho traktorysty neni možne. Nemožete běhat po ulicach a ničit majetek enem proto, že ste černi.

Plešaty traktorysta na počatku devadesatek stopnul divoku pryvatyzaci a dodneška je 60% HDP tvořene statnim sektorem. Přestože sem pravičak, netvrdim nekompromisně, že to je automatycky zle. Aji u nas su špatne zkušenosti s tym, když vam jakysik damsky krejčiř zpryvatyzuje šachty aji s kvartyrama a haviřama v nich. O rozkradeni všech českych bank nebo vodovodnich a jinych siťach ani nemluvim. Ta slavna opozice plešateho traktorysty by chtěla tych 60% pryvatyzovat tajak v ostatnich postsocijalistyckych statach, dnes kolonyjalizovanych Zapadem. Vime všeci, jak to dopada, že?

Plešaty traktorysta zvladnul ekonomicke utoky v podobě inflačnich vln, a mnohe dalši krize. Každy traktorysta ovšem dospěje k přikopu, kery už nezvladne. Dostal se tam Dupček, Jakeš, Beneš a dostane se tam každy polityk, kery nestihne včas umřet nebo odstupit. A Luky to nezvladnul. Neuvědomil se, že nemože robit funkci dyktatora čtvrt stoleti. Ten gzycht se poddanym otrokum dřiv nebo později přestane libit. Pravo na praci je hezka věc a je fajne, že nezaměstnanost je 0,2%, ale povinnost pracovat už tak hezka neni. Pravo shromažďovat se a demonstrovat je tež krasne, nesmi vas ovšem u teho hlidat ozbrojeny gestapak a jebnut vas obuškem, když odevřete hubu.

Plešaty traktorysta tedy dospěl ku škarpě, keru už nezvlada. Kdyby před rokem vystupil v televizi, poděkoval a našel si nastupca, všeci by mu zatleskali. Jenže žaden polityk nevi, kdy ma dost. A tak se stal směšnu figurku, kera běha po naměsti s kalašnikovem.

Smutne byvaju konce traktorystu, ať už konči jako kuly v plotě, bakalovi poskoci, nosiči kalašnikovu nebo jim estebacky řidič zpřelame hnaty kajsik u Humpolca...


Ladislav Větvička, traktorysta Mlade Fronty Fčil











Zdroj udaju: Světova banda

Dalši texty a fotky z Běloruska najdete tady.


76 komentářů :

  1. Přesně. Toho ksichta už nechtějí, tak ať jde do prdele a nechá vládnout Tsiakhanouska. Bělorusové si zvolili Evropu ne Rusácko.

    OdpovědětSmazat
    Odpovědi
    1. Jaké na to přišel, bobku? Tys ty hlasy osobně počítal? S nauč se transkripci azbuky do češtiny, bobku. Pamatuj si: Tichanovská.

      Smazat
    2. Tichanovskaja. Tichanovska by bylo ukrajinské přechýlení, když už jsme tedy zabředli do jazykozpytectví věrné transkripce, bobku.

      Smazat
    3. já já natůrlich

      Smazat
    4. Já vím pár mladých zblblých lidí a neziskovkářů není celý národ.

      Smazat
    5. Anonym 6:46 bude tým najlepším analitykem, či polytolykem v americké kolonyi jménem Česko ! Jako spravnymu demokratovy je mu jasné, že volby jsou spravedlyve a platne teprve tehdy, když je schvaly ve Fašintoně či v Berlyně !!

      Smazat
    6. 6:46 Vy jste skutečně nepoučitelnej. Před dvěma dny jsme vám tady domlouvali stran vyjadřování, nebo ať si jdete cintat jinam, a už je to tu zase. Není na vás posílat vládnoucího politika jiného státu do prdele. Je zřejmé, že máte obrovská pole působení sám na sobě, tak si nedělejte starosti s politikou jiných zemí. Vy na to NEMÁTE. Pokorně si znovu přečtěte pana Větvičku, jeho krásný způsob vyjadřování a pak si přečtěte, co píšete vy! Váš příspěvek je zhola zbytečný.

      Smazat
    7. Větvička popsal, jak se Lukašenko po docela úspěšné a prospěšné 1/4 století trvající politické kariéře dostal do její závěrečné etapy. Nespekuluje, kdo přide po něm. Všichni diskutující zde předpokládají, někteří souhlasně, někteří nesouhlasně, že po Lukym "samozřejmě" nastoupí představitel NATOidního, euroatlantického, povětšině anglosaského, zlodějského oligarchiátu, jako se to stalo u nás, na Ukrajině a jinde. Já si to ale nemyslím, tentokrát si to Vladimír Vladimirovič ohlídá.

      Smazat
    8. Normální blb -6.46 - a že sebou švihnul, v něděli vylézt z pelechu k PC před sedmou ráno? Ale taky je možný že u PC dřepěl celou noc. To takoví dělávají. A hlavně provokatér - leze sem z novinek, tam si provokatéry pěstujou a vyživujou. Kecá sračky, hlavně že se lidi naštvou. Ani nenapsal správně jméno té srágory - ví prdlajs -zkrátka provokuje - jak něco takového můžete brát vážně?

      Smazat
    9. Vy všichni hloupí, Macron days Lukashenko must go
      Chce se setkat s Tsiakhanouska.

      https://time.com/5893808/french-president-belarus/

      Macron je svoboda a demokracie.

      Smazat
    10. Pro cizince 18:47: Provokatére, nauč se nejdřív česky, pak bělorusky a nakonec i myslet. Prospěje ti to.

      Smazat
  2. Ani tou vaší ostravštinou či co, nezakryjete blbost s jakou se serete do záležitostí jiných států. Jeden z nejblbějších příspěvků který jsem od Vás četl.
    Václav

    OdpovědětSmazat
    Odpovědi
    1. Větva se nikam ne.ere, strýčku. Větva jel do Běloruska s píše své postřehy a názory, které vůbec nejsou blbé. Na jeho blogu pod textem je fūra fotografií s komentem. Doporučují všem.

      Smazat
    2. Prosté vyjádření názoru považujete za "sraní se" někam? Inu, typický postoj obhájců diktátora.

      Smazat
    3. Prostě a jasně Větev opravdu je mimo mísu pokud srovnává pana presidenta Beneše s traktoristou (tím ovšem nechci urážet řidiče jakéhokoliv tahače).
      Stejně tak nechci urážet lidi, kteří nemají ty znalosti politiky jako např. pan president Beneš.
      Blbost a neznalost je u pana blogátora v tom, že nepochopil kam vedou nitky tohoto převratu. Je to jen o ukradení země a naprosté dehonestaci obyvatel - a to i těch kteří dnes pochodují ulicemi a chtějí změnu. Mohou se přesvědčit kam nás po r. 1989 takováto změna dovedla. (zpět do tisícileté říše A Hitlera), ničení soch našich velikánů a podmostní hotely.

      Smazat
    4. No právě. Toto nezmínit, to dělá tento Větvův příspěvek asi opravdu nejblbším, jaký jsem dosud od něj četl. A s tím Benešem je totálně vedle a to z více důvodů.

      Smazat
  3. Přeji Bělorusum nezávislost a neutralitu a ne vněšovani se zvenčí. Škoda že se Bělorusko se vzdalo jaderných zbraní z dob SSSR, nikde ani hlasku.

    OdpovědětSmazat
    Odpovědi
    1. Asi nemáte moc rozumu, dovedete si představit jaderné zbraně v rukou ukrajinských nacistů nebo jiných nacionalistů kteří dělají po světě revoluce ve jménu "západních hodnot " ? Obávám se že byste dnes u PC neseděl .

      Smazat
  4. Větvičku okouzlily tři mrchy v bílém. Líbí se mu jejich rady jak omonovcům zlomit nohy v kolenou nebo publikovat jejich adresy, aby na ně navedl zabijáky.

    OdpovědětSmazat
  5. Při tiskové konferenci ruských novinářů s plešatým traktoristou bylo diktátorem popsáno, jak by probíhala Větvičkou zbožňovaná privatizace. Pracoval jsem v podniku, kde se pokusili zahraniční konkurenti tento postup realizovat. Ukázali jim všechno, co by mohlo být považováno za firemní tajemství. Podle doporučení schopného ředitele i plány toho, kde chtěli něco nového postavit. Na stůl šly i výkresy výrobků, které byly evidentně lepší než to, co byli schopni vyrobit. Už už to vypadalo, že uvnitř podniku se postaví ploty a část zaměstnanců se vykopne, aby se o sebe postarali sami nebo se o ně postaral stát. Povídalo se, že se někteří z podniku se pokoušeli se zájemci diskutovat o tom, co se jim líbí a co by doporučovali zlepšit. Bylo to běžné s návštěvami z lidodemo států. Zájemci mlčeli a odkazovali se na to, že vše bude v případné smlouvě o prodeji.

    Prodej se neuskutečnil. Podnik se podařilo srazit na kolena jinak. Větvička se utnul. Ty jeho názory jsou spíše k pláči než k zasmání.

    OdpovědětSmazat
  6. Fakt je, že toho má člověk obvykle plný brejle, aby té hatlamatíce rozuměl, ale z toho co jsem pochopil, tak tentokrát výjimečně s Větvou souhlasím. Lukašenko překročil práh trapnosti a bude stačit jakýkoli další impuls, aby to skončilo krveprolitím.

    OdpovědětSmazat
  7. Větva píše jak to sám vidí,cítí a jak mu zobák narost.Nepíše tím přiblblým stylem "univerzální pravdy".Tož tak.

    OdpovědětSmazat
  8. Ale to dobré co traktorysta urobil a větva chválí, se automatycky musí posrat, když to vezme ta prezydentka co
    je schovana u poloku. Ni, větva ?

    OdpovědětSmazat
  9. V případě Běloruska přeci nejdeo nic jiného než o převrat řízený z USA strukturami Deep State.

    Majdan 2

    A když se jim to podaří, tak jsme v Evropě zase o kousek blíže jaderné válce rozpoutané USA proti Rusku

    OdpovědětSmazat
  10. Špatně se mi to čte a ta hatmatilka se mi nelíbí. Nebyl by překladatel? Toš to sa ten chalan ještě řádně nenaučil Česky, že by kloudně něco spisovným jazykem nenapsal? Je mi to téké hlúpóčké takto na seba upozorňovať.

    OdpovědětSmazat
    Odpovědi
    1. Píše a hovoří (když chce) plynně spisovně. U mne hraje zřejmě roli zkušenost, že když někdo chystal veřejnou lež, resp. krádež, hovořil v kravatě a hovořil spisovně, popřípadě s inflací anglických výrazů. Proto působí věrohodně. Víte o lepší reportáži z Běloruska , určené široké veřejnosti?

      Smazat
    2. 11:35
      Pane šmícle-takovou ještě lepší jsem zažíl v r. 1989 a ještě dnes je mi zní na blití. Také to zde vedli "traktoristi". Po nich přišli ti neomylní. A dnes jsme v prdeli. A chodí nás zachraňovat příprchlí inženíři a doktoří z blízkého východu a afriky.
      Václav Vodrážka

      Smazat
    3. Pan Větvička píše krásnou HANÁČTINOU a je neuvěřitelné že tomu Čech nerozumí. Jasně píše že se tam mají lidé dobře a nespokojenci se najdou všude. Sami jste se přesvědčily co dokáže nedostatek banánů a hajzlpapíru.

      Smazat
    4. Sami jste se přesvědčily

      Ano, to máte pravdu, ženy a děti se přesvědčily, ale nestačily nás přesvědčit a jinak jsme si toho taky nějak moc nevšimli.

      Smazat
    5. 21:24
      To že někdo píše krásným nářečí není ospraveditelné tím že píše hlouposti. Vlastně naprosté zhovadilosti historické. Dle mého soudromého názoru asi trpí demencí, nebo nějakou formou naprostého hloupeho velikáštstí (něco jako prorok)

      Smazat
    6. Toto, že je hanáčtina??? Nejste blbé a pitomé?

      Smazat
  11. Migrační pakt EU rozhodne o nás bez nás, zuří Trikolóra. Je na stole czexit?

    https://cz.sputniknews.com/ceskarepublika/2020092612573848-migracni-pakt-eu-rozhodne-o-nas-bez-nas-zuri-trikolora-je-na-stole-czexit/

    OdpovědětSmazat
  12. 7:03 Je to jeho názor pane Václave. Legitimní. Blbé je, že nikdo neví, co bude POTOM až to bude muset Lu položit. Víme jen jedno: BUDE TO HORŠÍ. S tím máme svojí zkušenost. Bělorusové jsou stejně naivní, jako jsme byli my před třiceti lety. Nechápou, že je zapotřebí jejich území "osvobodit", aby tam mohly být umístěny rakety NATO. Dále zprivatizováno Západem co ještě zprivatizováno není. Pan Větvička, který to viděl na vlastní oči tvrdí, že se tam mají DOST dobře. A to se mít nebudou, že? A navíc, oni jsou to v podstatě Rusové. A zákonitě k Rusku tíhnou.
    Tím nechci říci, že by to dosavadní prezident dělal úplně dobře. Je to magor. Ale po něm nastoupí loutka, která Bělorusko odevzdá západu. A je navždy vymalováno. To nebude traktorista. To bude nejspíš dojička krav. Rozhodně ne Státník. Těch se urodí VŽDYCKY vzácně.

    OdpovědětSmazat
    Odpovědi
    1. Větvička se nám odkopal .
      Mají presidenta a chtějí tam blb.u !

      Smazat
    2. Naopak. Naše vlastní zkušenost je, že pád diktatury byla obrovská změna k lepšímu. Důkazem jsou všemožné svobodné volby, kdy po komunistech neštěkne ani pes.

      A vy tady tím současným bojem za udržení se diktátora u moci neděláte nic jiného než že bojujete váš vlastní, už před 31 lety prohraný boj.
      Nemyslíte, že byste se měl za tu dobu v životě už posunout trochu někam dál???

      Smazat
    3. 10:47
      Svobodnými volbami se nechlubte. Kašle vám na ně 40% voličů. V senátních volbách volí 15% voličů. Když to vypadalo, že volby prohrajete, odložili jste je.

      Vaše spokojenost plyne z toho, že jste si mohl nakrást a pomstít se za svoji lenost něco užitečného v životě dokázat.

      Smazat
    4. 13:47

      Kašleš na volby, kašleš na práci, zodpovědnost ti nic neříká a pak se divíš, že máš holou řiť a že jiní se mají líp? A ještě budeš obviňovat ty co makají, snaží se, že se maj líp jen protože si nakradli?
      Poslouchej, ty jsi typický bílý cigán. Ten tay za nic nemůže a v jeho duté palici za vše může bílý gadžo V anglicky mluvících zemích pro takové mají označení "white trash" - odpad společnosti.

      Tak gratuluji. Dotáhls to v životě skutečně daleko.

      Smazat
    5. Při rozpadu SSSR byl v Bělorusku i na Ukrajině HDP na občana přibližně na stejné úrovni. V současné době , a to za pomoci USA a celé Evropské unie, je ne Ukrajině HDP na osobu ve výši 50% HDP na osobu v Bělorusku. Bělorusové se určitě teskní po pomoci ze strany USA i EU.

      Smazat
    6. You do not lack confidence. So that you are not wrong, sir. In how many countries do they know you?

      Smazat
    7. 15:09
      Rád bych vám připomněl text dole pod čárou:
      Redakce vás žádá, abyste diskutovali slušně, nenapadali spoludiskutující ani autory, abyste argumentovali věcně a fakty. Děkujeme.

      Nemáte dojem, že jste to přehnal? Proč o někom píšete, že je odpad společnosti?

      Smazat
    8. Větvička by měl před zdánlivě bláznivým Lukašenkem smeknout. Velké podniky zůstaly pod kontrolou státu, v Bělorusku nejsou oligarchové, Bělorusko nemusí ze zoufalství prodávat půdu do zahraničí a země není masivně vykrádána jako Ukrajina nebo Česká republika.

      V diskuzi na ukrajinské televize tvrdila jedna z těch dam v bílém, co ukazuje na známém obrázku, jak ji má velkou, že na Ukrajině měli 6 prezidentů, zatímco v Bělorusku jen jednoho. Opoziční poslanec z dumy okamžitě argumentoval, že Ukrajina má podstatně menší HDP na hlavu než Bělorusko.

      Smazat
    9. 19:28
      V tomto tvé případě je slušnost a hlavně volání po ní jenom berlička na vytvoření "převahy", kterou nemáš. Tvoje záměrná slušnost, je sprostá a vulgárnější než nadávky. To ty, chlapečku, se pořádně zamysli.

      Smazat
    10. 22:01
      Se divím, že ten opoziční poslanec je ještě naživu. Takhle pomlouvat Ukrajinu. Měl říci, že oni UŽ dosáhli poloviny HDP Běloruska a dál se to bude jenom zlepšovat. :)
      Já mám takový pocit, hluboko v kříži, který mne málokdy klame, že za nějakou dobu nemusíme mít HDP pro jistotu už vůbec žádný! A bude to první nařízení z EU, které bude schváleno prakticky okamžitě po vyhlášení EU komisí všemi "našimi" politiky ...

      Smazat
    11. 10:16
      Ano souhlasím Václav

      Smazat
    12. 22:34
      Milý spoludiskutére, kritizuješ mne, že kašlu na volby. Důvěrně ti prozradím, že jsem žádné volby nevynechal až na druhé kolo senátních voleb, kdy jsem šel volit jen jednou. V ostatních případech jsem neměl koho volit, proto jsem se do volební místnosti neobtěžoval. Nebyl jsem sám. Senátora si nemohlo vybrat jako já asi 85% voličů. Já jsem ty volby nevymyslel, nikdo se mne neptal, jestli jsou takové volby spravedlivé. Uráží mne také tvoje osočení, že kašlu na práci. Ačkoliv bych mohl být v důchodu, ještě pracuji jak na sebe, tak možná i na tebe.

      Smazat
    13. 10:47, 15:09, 22:34 pořád stejné a dokola, jak kolovrátek. Proboha PROČ se sem pořád montujete? Někdo vás k tomu nutí? Nebo vás uspokojují provokace? A ty vaše odpudivé sprostoty. Co si to dovolujete k lidem, které vůbec neznáte? Jak se odvažujete je soudit a nadávat jim? Ujišťuji vás, že diskutující zde mají nad vámi převahu snad všichni, už jen proto, že povětšinou nejsou vulgární jako vy.

      Vždyť tady s vámi nesouhlasí nikdo, jen vy sám. A snažíte se upoceně vytvořit dojem, že je vás tu víc. Jak triviální. Zkuste třeba Novinky, tam si zažijete orgasmus, až tam najdete spřízněné duše. Je mi vás v podstatě líto. A nepochybně nejen mě.

      Smazat
  13. Pokud tu někdo obhajuje tu hatmatilku, kterou p.Větvička píše, jako že se nepřetvařuje a mluví jak mu zobák narost, tak je na omylu. Stačí si poslechnout na YT nějaký rozhovor s ním. Po hatmatilce ani stopy.
    Také nechápu, co se naváží do nějakého Beneše. Znám pouze prezidenta Beneše, který byl intelektuál a tak nechápu, jak ho může přirovnávat k tomu, jak říká „traktoristovi“, prezidentovi Lu. A jakou krizi Beneš nezvládnul? Že nezastavil II.SV? To nezvládnuli ani jiní kosové, ani ti pravicoví, jako p.Větvička. P.K.

    OdpovědětSmazat
  14. Nějak jsem nepochopil autorskou licenci. Pro upřesnění jsem pátral pod bleděmodrými odkazy, sice jsem pak pochopil, že jde o Bělorusko, ale radost mi pokazila kontroverzní povinnost se přihlásit. To mi nikdy radosti nepřidá.

    OdpovědětSmazat
    Odpovědi
    1. Máte pravdu. Beneš řídil stát v tak těžkých dobách, že by dnešní garnitury nejspíš utekly rovnou do Bruselu. Jakeš zase nemohl udělat nic moc, protože tlak byl mimo naši zemi a byl sprostě ponechán svému osudu.
      Jediný kdo to nezvládl byl Dubček, který hrál na všechny strany a nakonec všude prohrál.
      Ale nejspíš Větvička Benešovi, jako pravičák, neodpustí nikdy Únor 1948. Jenže tehdy dr. Beneš i svým postupem zabránil jinak prakticky nevyhnutelné občanské válce.

      Smazat
  15. Copak traktorista, ale co jeden světový dramatik. Velkou měrou přispěl k rozpadu ČSFR, či jak se ten útvar nakonec jmenoval a musel se zašít jeden poslanec, aby mohl být zvolen víc jak dvakrát za sebou. Kdyby nesešel věkem, tak bychom se zřejmě museli rozdělit na Česko a Moravu. On by pochopitelně "nově" prezidentoval v Čechách, protože by Moravany vytočil nějakými erudovanými hláškami do běla, jako svého času ty Slováky. Takže si počkejte, až Lukašenko taky sejde věkem a nevyměšujte se.

    OdpovědětSmazat
    Odpovědi
    1. Radši nějakého toho traktoristu než nějakého oponáře!

      Smazat
    2. 18;02
      Bingo! 👍

      Smazat
  16. Toz pane Vetvicka gdebe to belo tak jednodoché jak licite tak be to belo fajn ale ten holohlavé kybocák to teho sel ale ne enem sam o svojej voli taknejak bel to merkor západo na vytvoreni socialistického predráje pro prestavbo CCCP 2. taz prikop neprikop gdebe nebel blbé a pochopel vo co ide tak bel za Amurem ale protoze je to enem blbé vidlák bez vize, kterech máme aj o nás doma neurékom, tak narazel, todká má poslednó dozivotnó sanco na preziti a finis ve vlastnám kyboco na zemáke, gdes to zvládne inac skoncí jako jeho neslavné kolega v Mexiko...toz západ nepotreboje darmojede....hezké den a jak rékal jeden ocenné ocit se ocit se ocit se slonce v srdci ü.s.

    OdpovědětSmazat
    Odpovědi
    1. Konečně někdo, kdo si s panem Větvičkó na úrovni pokecá!

      Smazat
  17. To se teda pleteš příteli. Nastoupí vysokoškolák v obleku a kravatě, jemuž ještě bude cinkat v kapse 30 stříbrných. Jako Jidášovi.

    OdpovědětSmazat
  18. Tak jednoduché to nebude. Těch,co chtějí jiného "traktoristu" není tolik,jen jsou drzejší.Kde je psáno, že si to ten momentálně klidnější zbytek nechá líbit a nenastartuje to občanskou válku?

    OdpovědětSmazat
  19. Ani hezká, ani vzdělaná, zkrátka jen ex kandidátka na běloruského prezidenta, v současné době nezaměstnaná v exilu, hledající práci u svých sposorů z EU. Světlana slibuje světlé zítřky "nešťasným" Bělorusům úpícím pod diktátorem Lukašenkem.

    OdpovědětSmazat
  20. Větvička popsal, jak se Lukašenko po docela úspěšné a prospěšné 1/4 století trvající politické kariéře dostal do její závěrečné etapy. Nespekuluje, kdo přide po něm. Všichni diskutující zde předpokládají, někteří souhlasně, někteří nesouhlasně, že po Lukym "samozřejmě" nastoupí představitel NATOidního, euroatlantického, povětšině anglosaského, zlodějského oligarchiátu, jako se to stalo u nás, na Ukrajině a jinde. Já si to ale nemyslím, tentokrát si to Vladimír Vladimirovič ohlídá:-)

    OdpovědětSmazat
    Odpovědi
    1. Oli, díky za překlad.

      Smazat
    2. Čím dál více se sere do věcí, po kterých jemu myslím hovno, a které ho tak nějak ve své šíři, komplexnosti, hloubce a důsledcích znatelně převyšují, respektive na jejich koment, solidní koment, prostě nemá, ani náhodou.
      Čím dál tím víc propadá pocitu vlastní důležitosti, a mylnému přesvědčení o svých schopnostech ( nedivme se, toho oslavného hýkání "webových konzumentů... )žvanit s rádoby selským prajzáckým dialektem o čemkoliv...
      Tím Benešem ( a nejen tím )se nám chlapec střelil do vlastní nohy, a pro mne se zařadil na úroveň jistého Kovyho - pro masu s patřičnými ingrediencemi míchaná univerzální, malinko zkažená omáčka...
      Prostě nám témata přerostla rádoby komentátora - pokud bude pokračovat pro dikobraz, budiž ...

      Smazat
    3. Větvička je něco jako Vystrčil - sere se do věcí do kterých mu nich není. Na rozdíl od Vystrčila je jenom obyčený blbec a ne předseda Senátu. A to je mu opravdu opravdu možno příčíst k dobru.
      Václav

      Smazat
  21. Toz pane Vetvicka este jedno vjec nebét teho "traktoridto" Benesa tak oz to mozná néste zostala be po Vás enem svabachem napsaná kartonová cedolka....toz clovek mosí dobre vázet slova která vesloví inác se to bode moset zopakovat.....hezké den a slonce v srdci p.s.

    OdpovědětSmazat
  22. Raději takového traktoristu, než bůhví co. Takhle totiž, přes všechny jeho chyby jedná Lukašenko od samého počátku jako chlap.
    Jeden idiot tady napsal, že se tu hájí, co tu nemáme 31 rok. Nehájíme, aspoň já ne, JÁ JEN MÁM NÁZOR, ŽE KAŽDÝ STÁT SI MÁ SVOJE PROBLÉMY VYŘEŠIT SÁM, BEZ CIZÍ POMOCI. A také rovnou dodám, že zdaleka ne všechno bylo tehdy špatné, to jen takoví .... diskutující blb .... a .... autor článku v tom to případě ... si myslí, že ne. Protože by se nikdy nemohli nejspíš vézt skoro za nic a "hodně tučně" na úkor jiných. To je to, co pravděpodobně vadí většině diskutujících.

    Například média v Rusku napsala, že na samém počátku tohoto fašistického puče, který byl veden z Varšavy, Lukašenko oslovil pučisty a požádal je, aby nezhoršovali vztahy s OMONem a policií, protože pokud OMON a policie uvidí v pučistech nikoliv disidenty, ale osobní nepřátele, potom je nebude moci udržet ani on jako vrchní velitel. Prosil pučisty! (Pokud to někdo nechápe, snažil se zabránit obětem!)

    A co Varšava udělala? Pronikla na web ministerstva vnitra Běloruska a poskytla údaje o celém personálu běloruského OMONu a policie s adresami a jmény jejich manželek a dětí, aby „mírumilovní demonstranti“ lovili bezpečnostní síly, jejich manželky a děti jednoho po druhém a vypořádali se s nimi. Jaký by tedy měl být postoj běloruské policie a pořádkové policie k „pokojným demonstrantům“, kteří jsou připraveni na cokoli za peníze ze zahraničí?

    http://www.ymuhin.ru/node/2227/k-vstupleniyu-lukashenko-v-dolzhnost

    Doktor Beneš udělal pro republiku mnohem více, než celá dnešní politická garnitura v celku dohromady a ještě má stoletého fóra. Mimo jiné v roce 1948 zabránil možné a velmi reálné občanské válce. Pokud by stál na stejných pozicích, jak zřejmě vyplývá z textu Větvičky, jak by si, ten, to představoval. A to mu zřejmě nemůže odpustit. Ostatně jako celá pravice, která se ohání jak Benešem, tak i Masarykem, jen když se jim to hodí. Jinak na ně "kašle zadkem".

    OdpovědětSmazat
    Odpovědi
    1. Role Polska nejen v této 'partii" je vzhledem k jejich mentalitě, ale především historickým ambicím, vcelku očekávatelná.
      Na slovo, výraz Rus, Rusko, reagují nepříčetně, a v klidu v nedávné minulosti spoléhali na spolupráci s germánem při likvidaci tónů zpropadeného Rusa, a především znovuvytvoření Velkopolska, s územím z Ukrajiny, Běloruska, atd...
      Nakonec ČSR, potažmo dnešní ČR jim lehká a leze krkem také ...

      Smazat
  23. Lukašenko odpověděl Macronovi na jeho výzvu k opuštění prezidentského úřadu :

    „Jako zkušený politik bych rád poradil nezrálému panu Macronovi, aby se méně díval po okolí a místo Běloruska si nakonec udělal pořádek ve vnitřních záležitostech Francie. "


    OdpovědětSmazat
    Odpovědi
    1. 20:37
      Lukašenko je pouhý hloupý lhář,kde jsou fakta, že NATO potažmo Polsko napadne Bělorusko, že Česko vysílá společně s ostatními státy demonstranty do Běloruska,pouze figurka řízená Putinem.Čim více na Východ, tím více totality.

      Smazat
  24. Příspěvky Halúzka začínají být bláboly. Že by došla invence a tak to i z paty vytáhne? Rovnat Beneše, Dubčeka, Jakeše a Lukašenka do jedné řady, to už je na odúmrť šedých buněk mozkových. A celkem jsem je rád četl... Že by se u něj také rozmnožily polské geny?

    OdpovědětSmazat
  25. Pane Větvičko "lidovost " vyjadřování o "našich sedlácích" nenahradí vaši nevědomost /navíc střihnutou ideologickou zaťatostí/ o jejich působení v nedávných dějinách našeho státu. Asi záměrně jste vynechal našeho "nejlepšího traktoristu" Václava.Ten totálně zvoral a pohnojil tento stát zcela nevratně.

    OdpovědětSmazat
    Odpovědi
    1. Pan Větvička se natolik soustředí, aby psal spisovnó hatmatilkó, že pak trpí obsah!

      Smazat
  26. Dnešní doba je jenom zmatek a lidé jsou pomatení ..

    Sedlák -vesnický nabob, furiant a dědičný zbohatlický blbec se nikdy nestane proletářským traktoristou, starostou v Kocourkově, to ano ..
    Selský rozum náleží rolníkům, malým zemědělcům, kteří pracují na půdě, v tomto spojení s přírodou vzniká selská moudrost, tito lidé se mohou dnes označit jako traktoristé ..

    Lukašenko se svým selským rozumen (nikoli sedláckým) se z proletářského "traktoristy" stal ředitelem sovchozu, a nakonec presidentem republiky ..
    Za sovětských revolučních časů byly v SSSR některé sovchozy na Kavkaze, vs Střední Asii, i jinde, větší než naše republika.
    Ředitelství mělo vlastní tjurmu -vězení, na náměstí před ředitelstvím stály šibenice, a ředitel se svojí "administrativou" chodil mezi lid s automatem a sedláky -kulaky, kteří lidem škodili a pro jejich nenažranost a nelidskost je prostí lidé nenáviděli, tak ty zmetky zavíral a ty největší šmeldy věšel, tím ředitelem je Lukašenko ..., není už dávno traktorista ..

    OdpovědětSmazat
    Odpovědi
    1. Neukazujte nám Bělorusko jako středověk , ani to Guantánamo tam nemají, filiálky byly v Litvě, Polsku a to jsou státy EU kde prý vládne svoboda a demokracie.

      Smazat
    2. 12.17 Zkuste najít hlubší smysl celého textu, je to myšleno jinak než si myslíte ..

      Smazat
  27. Normálně Borovičku rád čtu, ale tady je vedle...
    Pokud si bělorusové myslí, že si těmi protesty pomohou, tak se velmi mýlí. Dopadnou jako my a nebo hůř, jako na Ukrajině.
    J.

    OdpovědětSmazat
  28. Autor se ukázal jako nevzdělanec jak v oblasti historie tak českého jazyka (zde sic záměr, ale také blbý). Jeho plácání nesmyslů může zauýjmout jen ještě o kategorii na mysli slabší, než je sám. Nevím, co může hulvát docílit pomlouváním a lhaním třeba Beneše. Ubohý duchem s popkročilejšími projevy dementia praecox! Nejsem pro cenzuru na Nové rečpublice, ale přece jen písemnosti plozené lidmi se zjevnou duševní poruchou by neměli ohyzdit právě stránky psychiatra MUdr. Davida.

    OdpovědětSmazat
  29. A u nás se také stal z vyučeného kováře prezident a jaký, těžko kdy bude předstižen TGM, račte si počíst v jeho díle z doby vysokoškolského pedagoga ve Vídni i Praze. Budete překvapenbi nejen věcnou a ne ordinérní kritikou Marxova kapitálu, ale zjištěním, že oba odhalili kořeny sociální i právní nerovnosti společesnkých tříd. Jen TGM viděl řešení ve vzdělanosti a jak se ukázalo mylně a Marx v revoluci a uchopení státní moci utlačovanou masou lidu diktaturou kapitálu. Přečetěte si i nekrolog TGM k úmrtí Marxe! Pokusy desperátů Západu o přemontování Zemně v duchu Mein Kampfu a další rozvoj EUNATONACISMU MOHOU DOČASNĚ VÍTĚZIT, ALE MÁ-LI LIDSTVO PŘEŽÍT MUSÍ ZVÍTĚZIT MYŠLENKY LIDSTVÍ. A K TĚM MÁ DNEŠNÍ ZÁPAD - tedy jeho politickomilitaristické kruhy DIÁL, NEŽ MĚL ADOLF HITLER. Vy jste s takovým stavem Země spokojen?!

    OdpovědětSmazat

Redakce vás žádá, abyste diskutovali slušně, nenapadali spoludiskutující ani autory, abyste argumentovali věcně a fakty. Děkujeme.