Reklama

středa 2. září 2020

OSN uznala Minské dohody za jediný základ míru na Donbasu

 3. 9. 2020    eadaily

31. srpna byla Valnému shromáždění OSN předložena zpráva o práci Rady bezpečnosti v roce 2019, v níž byla věnována pozornost událostem na Ukrajině.
Jak informuje zpravodajské středisko OSN, v roce 2019 byla středem pozornosti Rady situace v Afghánistánu, Iráku, Jemenu, Libyi, Sýrii, Mali, Středoafrické republice, Somálsku a také v řadě zemí Evropy.

Na programu Rady bezpečnosti byly i tematické otázky, včetně těch, jež se týkají boje s financováním terorismu, s poskytováním zbraní a jiných zdrojů teroristům. 

Zvláštní pozornost byla také udělena otázce urovnání válečného konfliktu na Donbasu. 

"V evropském spisu Rady bezpečnosti byla Ukrajina. O situaci v této zemi referoval poradkyně generálního tajemníka pro humanitární otázky a náměstkyně koordinátora pro mimořádnou pomoc Ursula Müllerová, hlavní pozorovatel Speciální monitorovací mise Organizace pro bezpečnost a spolupráci v Evropě (OBSE) Ertugrul Apakan a speciální zástupce stávajícího předsedy OBSE Martin Sajdik", je uvedeno ve zprávě. 

Všichni referující konstatovali, že Minské dohody nejsou v mnohém prováděny, nicméně zdůraznili, že nehledě na to, zůstávají jediným schváleným podkladem pro dosažení míru cestou jednání na východě Ukrajiny. 

Poznamenejme, že, i když bezalternativnost Minska uznávají doslova všichni, včetně OSN, Ukrajina plnění dohod nadále sabotuje. 

A dokonce pouhá diskuse o nutnosti plnit konkrétní body těchto dohod se setkává s prudkým odporem ze strany "patriotů" v Kyjevě. 

Jak oznámil list EADaily, v předvečer se zástupce vedoucího ukrajinské delegace v tripartitní kontaktní skupině v Minsku Vitold Fokin dostal do databáze Mírotvůrce právě za přání splnit konkrétní body minských dohod. 

Byl nazván "provokatérem" a obviněn z účasti "na antiukrajinských propagačních akcích", "popírání ruské agrese", "manipulace společensky důležité informace" a "účasti v pokusech legalizace ruských teroristických formací na okupovaných částech DLR a LLR". 

Pro |Novou republiku vybrala a přeložila PhDr. Vladimíra Grulichová

44 komentářů :

  1. A. co je o OSN??????

    OdpovědětSmazat
    Odpovědi
    1. Nástroj globalistů na vnucování jejich programu světu. No jo jinak typické fašistické kecy popírání Ruské agrese na Donbasu bojovali místní vlastenci.

      Smazat
  2. Tvůrce mapy snad spadl z Marsu. Dněpr, Nikolaev, Cherson, Oděsa ambivalentní? Nikdy. Doněck ruský? Možná teď. Do roku 2014 ani náhodou. Jenom o Lugansku se dalo i dříve mluvit jako o ruském městě. Pracoval jsem na východě Ukrajiny u Achmetova několik let, vím, o čem mluvím. Oděsitku mám doma.

    OdpovědětSmazat
    Odpovědi
    1. Celá "Ukrajina" je Rusko ! Ukrajinu si jako stát vymysleli nejdříve Poláci, potom Rakušané a nakonec Hitler, všechny tyto pokusy sloužili k oslabení Ruska !!

      Smazat
    2. Tonda. Správně! Ukrajina nikdy neexistovala, protože to vždycky byl jen "okraj" Ruska. Proto se taky dodnes používá pro první státní útvar na tomto území termín Kyjevská Rus a ne Kyjevská Ukrajina.;-)

      Smazat
    3. 0:53 už jsem vám několikrát odpověděl, že s vámi souhlasím, protože mám díky kontaktům stejné poznatky, jenže redakce mě už třikrát zrušila.

      Smazat
  3. Ani kdyby se Ukrajinci poprděli, tak se Donbas s Ukrajinou už nikdy nespojí. Stejně jako Krym. Kdo by taky chtěl žít v té ukrajinské bídě pod nadvládou kyjevské chamradi. To je ta žebrácká "svoboda" kterou si Ukrajinci vybojovali na Majdanu.
    Za Janukovyče musely dojíždět nebo se vystěhovat za prací do ciziny 4 miliony lidí. Teď za "svobodné" Ukrajiny je to téměř dvakrát tolik. To je čtvrtina obyvatelstva Ukrajiny v produktivním věku.

    OdpovědětSmazat
    Odpovědi
    1. Zkuste třikrát hádat, proč je EU na Rusko naštvaná? Anebo raději ne, protože vy budete vulgárně nadávat a urážet mě a redakce mi nedovolí odpovědět. A ještě se budou dožadovat jména a adresy, aby z vás pak udělali úplného pitomce.

      Smazat
    2. Anonym 7:57 Vy asi budete nějakej jasnovidec, že už dopředu víte, co budu dělat, že? :-D
      A nějakou konkrétní poznámku k mému komentáři byste neměl?
      Jinak EU je spolek levičáckých totalitářských idiotů a ti bývají správně revolučně naštváni na kohokoliv, kdo nešlape podle jejich představ. ;-)

      Smazat
    3. Kubrte, stačí, když si přečtu ty vaše nadávky na Ukrajince. To je otřes. Navíc si neuvědomujete, že Donbas jsou také Ukrajinci, a v Charkově - to je ta vaše chamraď, žije početná ruská menšina, která má k Donbasu podobný vztah jako zbytek země. Také si neuvědomujete, že nebýt Ruska, nová vláda v r.2014, chcete-li junta, by tamní odpor dávno stesala.

      Smazat
  4. 0:53 Mapy jsou mapy a skutky jsou skutky a podle skutků poznáte je. Komu slouží ten bordel co ta je? Stále si myslí hodně lidí, že kvalita života je spousta sraček. Jaká tam je perspektiva? Nationalist Ukrajine je vláda banderovců, ale mnoha lidem tam je u zádele celá vláda. Šmudlaj si tam na svých políčcích a jezdí na všechny strany otročit za pár šprdlíků. Ukrajina motorna, zakryla mlyny, odkrila žorna.

    OdpovědětSmazat
    Odpovědi
    1. Ukrajina byla motorkářská velmoc v ramci SSSR. Ještě stále Rusku dodávají motory a segmenty do ruských motorů. Bez nich by Rusko nelétalo do vesmíru ani by nemohlo inovovat svou vojenskou techniku. O Motor Síč se přetahují Spojené Státy s Čínou, protože to jsou popřední specialisté na materiálovou chemii, tj. základ strojírenství a nových materiálů. Mají spousty unikátních patentů ještě z dob SSSR. Dnes to stále rozpracovávají.

      S Motor Síč spolupracovaly a spolupracují popřední školy na Ukrajině, jako Dniprovská metalurgická universita, Chemicko-technologocká universita Dnipro, Charkovskij polytechnický institut a Technologický institut Ihor Sikorski v Kyjevě. Tyto školy mají tradici ještě z dob impéria a tvořily páteř strojírenské technologie. V Rusku byl jen technologicky institut v Petrohradě, který se ovšem nekoncentroval na materiálovou chemii.

      Smazat
    2. 8:25
      No to jste snad přehnal, Ukrajina nedodává žádný kosmický a vojenský materiál Rusku.
      Motor Síč vyrábí hrnce a pánve.

      Smazat
    3. Anonymní 8:25 Tak to mi teda vysvětlete, proč je Ukrajina oficiálně nejchudší zemí Evropy, když je takovou "technologickou velmocí".:-DDD
      Proč Ukrajinci těmi svými "technologiemi" nezaplavují Evropu, ale raději k nám jezdí pucovat hajzly nebo házet lopatou? :-D

      Smazat
    4. 12:48 docela odporně lžete. MS dodává Rusku spalovací komory turbin, bez nichž by neměli motory do těch svých raket. A nejen ty.

      Ten váš pohrdavý postoj k obyvatelům sousedního státu je odpudivý. I když se vám Ukrajinci nelíbí, to ještě neznamená, že tam žije 40 milionů debilů. V dobách SSSR měli jejich firmy velice dobrý zvuk a hlavně v oblasti Dněpropetrovsk - Charkov - Doněck a Luhansk bylo průmyslové srdce nejen impéria ale i SSSR. Můžete se podívat na historické mapy z 70., 80. let, tam vám to bude vše jasné. ... Sice vám asi těžko.

      Smazat
    5. 17;07
      Češi sousedí s Banderosvoločí????!!!!!
      A ty aprílový kecy o skvělých motorech si nech na příští rok! 😂

      Smazat
    6. 17:07
      Vážený, v dobách SSSR byla Ukrajina opravdu na vysoké úrovni díky, zrušení SSSR se stala jen státem okresního charakteru,už si nevzpomínáte čí vyděrači řádili na Slovensku a u nás? Už jste zapomněl kdo stál na E-55 a obsadil všechny bordely v republice ?
      Kolik Ukrajinců vyjíždělo za prací za 1 USD na hodinu ?
      Po roce 2014 se z Ukrajiny stal nacionalistický stát,
      s upadající ekonomikou a morálkou to dotáhla Ukrajina na nejchudší stát Evropy. Z Ruska dováží víc zboží jak z celé EU. "Sláva Ukrajině" - řvali pohrobci Bendery, ale toho se nenažerou, čtyři miliony jsou v Rusku, 2 miliony v Polsku a další miliony otročí po EU. Každé moje slovo si můžete ověřit na internetu.

      Smazat
    7. Právě Dněpropetrovsk - Charkov - Doněck a Luhansk jsou hodně osídleny Rusy, kteří tam přišly po válce budovat to co Německo rozmlátilo. Výstavba se dotovala z celého CCCP. To nemáte ani představu jak to tam vypadalo před VŘSR.

      Smazat
    8. 17:07 souhlasím "že v době SSSR".Dnes jsou pouze vysátá kolonie bez perspektivy.Tak jako my.

      Smazat
    9. 18:46 jen krátce. Rusko DOTUJE Ukrajinu. Vývoz na Ukrajinu fakticky úplně přestal (pokud budeme tvrdit, že Ukrajina nakupuje Slovenský plyn), zatímco dovoz je 3.5 mld. a stále stoupá.

      Smazat
    10. 6,04
      Banderoksindl KRADE plyn z Ruska,který nemají čím zaplatit!

      Smazat
  5. Jediným problémem je, že na názoru OSN nikomu nezáleží.

    OdpovědětSmazat
    Odpovědi
    1. Ale kalergiáda na jejich popud bruselonům v eu jede.
      https://www.youtube.com/watch?v=GuToJpcUOdc
      Výměna a náhrada obyvatel evropy.

      Smazat
  6. Vůbec se Ukrajincům nedivím, že nechtějí to svinstvo zvané "Minská dohoda" dodržovat, protože jim bylo nanuceno. Dokonce ani Lukašenkovi se to tehdy nelíbilo a Putin definitivně ztratil jakoukoliv důvěru u evropských politiků. To je něco jako Mnichov, kdy jsme byli donuceni se vzdát území, průmyslu, bank i obyvatelstva.

    Dřív než začnete vulgárně nadávat, přemýšlejte. Tohle jsou názory obyčejných Ukrajinců žijících u nás.

    OdpovědětSmazat
    Odpovědi
    1. Anonyme 7“44, co to píšeš za hlouposti o Minské dohodě?

      Neoháněj se „obyčejnými Ukrajinci“! Obyčejný Ukrajinec je pod vlivem médií a ty jsou dnes převážně náckovské, protože opozice byla lynčována, mnozí uprchli, některé novináře zavřeli, pár jich zabili. Stejně tak tomu bylo a je s opozičními politiky. Pár jich navštívilo i Prahu, mohl ses přijít poučit, jak to vlastně na Ukrajině vypadá. Na Ukrajině není svoboda slova ani shromažďování. Výjimku tvoří banderovci, ti mohou vše.

      Minské dohody jsou o zastavení palby a o míru, o velkých politických reformách Ukrajiiny – posílení vlivu regionů a zvláštní postavení Doněcka a Luganska, tady zvláštní status vzbouřených provincií. Splnění reforem je jednou z podmínek obou Minských dohod.

      Ukrajinská strana od začátku dohody nerespektuje, ostřeluje civilní cíle v Doněcké i Luganské republice (přes 10.000 civilních obětí zločinného ostřelování!!!). Mimochodem: v dohlížející misi OBSE byli odhaleni špióni NATO, včetně jednoho českého důstojníka, kteří doidávalizprávy ukrajnským zločincům. Podobně tam působil i „náš“ Člověk v tísni.

      I posledních 32 dní, kdy je na frontách klid a ukrajinští váleční zločinci dodržují klid zbraní a nestřílí, porušují Minské dohody. Ženijními pracemi porušují hranice, staví opevněné body daleko za čárou příměří. Dostali ultimatum a dnes by mělo vypršet. Nová opevnění vysunutá na území lidových republik mají být zlikvidována.

      Staré režimní zločiny dodnes na Ukrajině nevyšetřeny, nepotrestány, včetně upálení civilistů v Domě odborů v Oděse.

      Takhle to vypadá na Ukrajině dnes. A ty tu jen blouzníš o Mnichovu, což je naprosto nesrovnatelné, lživé, propagandistická podpásovka. Ty tvoje trolí plky, že Putin něco ztratil, jsou jen k smíchu. Když nerozumíš, o co na Ukrajině jde, co znamenají Minské dohody a nevíš, jaká je na Ukrajině situace, tak sem raději nepiš. Nic jiného než odplivnutí si ten tvůj prolhaný text nezaslouží.

      Smazat
    2. Že jsou to názory obyčejných ukrajinců ještě neznamená, že jsou správné. Bez Minských dohod by byl svět už dávno zatažen do WWIII.

      Smazat
    3. 7,44
      Banderosvoloč dodaná do Čech se může sbalit a vypadnout,NIKOMU ty netáhla,zloději a vožralové chybět NEBUDOU!!!!!

      Smazat
    4. 7:44
      Doporučoval bych Vám přečíst si všechny body Minských dohod, asi Vy a "ukrajinští přátelé" nevíte o čem je řeč zvláště když řvou "Sláva Ukrajině".

      Smazat
    5. 12:53 ty body jsou všeobecně dobře známé a pro Ukrajinu ponižující. Ne že si to do značné míry nezpůsobili sami. Ví to i Lukašenko i všichni přítomní v Minsku. A taky ví, jakým způsobem držel Putin přísedící za koule. Nic, co by se nám líbilo a k Mnichovu to moc daleko nemá. Jen je jiná iniciace. Na Ukrajině to byl převrat, zatímco v '38 u nás se nic podobného nestalo - dle politologů.

      10:58 názory obyčejných Ukrajinců jsou názory ukrajinského národa na stav vlastní země. Nebo si myslíte, že my jim máme říkat, jak si mají uspořádat věci ve své zemi, když v našem případě nám to tak strašně překáží? Neskutečně mi vadí, když nějaký ubožák osočuje vulgarismy příslušníky jiného národa bez ohledu na to, o koho se jedná. Navíc národa nám blízkého.

      Nám samotným se nelíbí, když nás posuzují podle debilů, kterých se všude najde dost. Ale Ukrajina byla a stále je zemí talentovaných lidí a ať se vám líbí její vláda nebo ne, na tohle je potřeba myslet.

      10:32 můžete mi nadávat, jak chcete, dokonce mi i tykat jako nějakému spratkovi, redakce mi odpovědi blokuje. Ale teze o Mnichovu není moje a dokonce pochází z ruského prostoru - viz výše. Rozdíl je v tom, že ohledně Německa u nás byla agrese neiniciovaná, zatímco na Ukrajině to tak úplně nebylo, a při jednání v Minsku zástupci obou stran z Ukrajiny byli. Narozdíl od Mnichova. Ale taktéž se tam jednalo o území s menšinami, projekt Novorussija.

      Střelba je OBOUSTRANNÁ. Kdyby nebyla, prostřílí se vládní strana až k hranici s Ruskem. Tohle vás nenapadlo? V současnosti je Ukrajina těžce rozdělenou zemí. Opoziční strana již hovoří o občanské válce a dostává se jí sluchu, dosud se na Ukrajině hovořilo pouze o ruské agresi. Bohužel, co se týká vztahů s Ruskem, to je poškozeno velice těžce a na dlouhá léta. Ukrajině na škodu.

      Pokud se vám moje názory nelíbí, neposlouchejte ani Starikova ani Chazina a další.

      Smazat
  7. A Banderoksindl má smůlu,NA VSEGDA!.-))))

    OdpovědětSmazat
  8. Nelíbí se mi ta mapa, protože neukazuje skutečnost a vůbec se mi nelíbí, jak pohrdavě se vyjadřujete o čtyřiceti milionech lidí.

    OdpovědětSmazat
    Odpovědi
    1. 8:27 Už jich víc jak DESET milionů emigrovalo.

      Smazat
    2. 18:54 vy jste pracovník ukrajinského statistického úřadu? Tak to z vás asi radost nemají, protože:

      Ukrajina počet obyvatel:
      ... odhady z roku 2017 hovoří o počtu 42 418 235 obyvatel. Od roku 1996 pokles počet obyvatel Ukrajinské republiky téměř o 7 milionů... "

      V roce 1991 jich bylo ještě 52 milionů. Takže já jsem ten počet spíš ještě podcenil a tvrdil, že jich je jen 40 milionů.

      Jenže ne o tohle tady jde. Vy jste se zaměřil na úplně nepodstatný detail - počet obyvatel. Ale tady se jedná o desítky milionů lidí, celý jeden národ, které ubožáci jako vy označují za pakáž.

      Zkuste to říct o černoších v dnešní době. Dnes si v některých státech dokonce ani nemůžete dovolit kritizovat pokojskou za špatný úklid, pokud je jiné barvy než bílé. Proto se obouvají jen do pokojských z východní Evropy, včetně těch českých. Vy se chováte stejně.

      A proto si můžou státní orgány té správné země dovolit beztrestně vytáhnout podnikatele z východní Evropy z letadla a ubít ho ve vězení k smrti za nějaké nedostatky v platné letence.

      Smazat
  9. 0:53
    A co tak studium hostorie? Viš neco o době pred tou "oděskou" co máš doma?

    OdpovědětSmazat
    Odpovědi
    1. On používá historické zdroje současné Ukrajiny. Tam se přece jasně píše, že Ukrové tu byli i dávno před neandrtálci a vykopali Černé moře, to nějakou dobu, i přes obrovskou pracovitost trvá! Navíc je to zřejmě "osobně Jaromír Štětina", který tam opravdu jezdil, celé to organizovat! :)

      Smazat
    2. Anonymní 11:17 "Vykopali Černý moře". Super, dlouho jsem se tak nenasmál. :-DDDDDDDDDDDDDD

      Smazat
    3. 9:34 ne on jenom kritizuje tu mapu, která neodpovídá skutečnosti. Všechny ostatní blafy jste si jako vždy domyslel.

      Smazat
    4. Vymysleli střelný prah, objevili kolo, postavili Cheopsovu pyramidu a existují 60.000 let / slovy šedesát tisíc/

      Smazat
  10. Vsechno kecy. Leta ostreluje Ukrajina vychod zeme a zabiji tam civilisty., deti, nici domy a infrastrukturu. Zapad to nezajima, dodava Ukrajine dalsi zbrane ackoliv pachaji genocidu na vychodnich Ukrajincich!!!!! OSN je pouze nastrojem globalistu. Nema zadnou moc neco zmenit. Uznani dohod je jedine pozitivum.

    OdpovědětSmazat
    Odpovědi
    1. 9:41 a žen východ jim to oplácí. Kde myslíte, že končí jejich střelba?

      Smazat
  11. A když už jsme tak u toho - není ono to jedno? Nějaké Minské dohody lidem u PC v ČR? Týká se to nějak nás? Bude tady levněji například? Průběžně dostupné bydlení a skončí exekuce? Myslím že sotva - tak proč řešíme OSN - dohody -Minsk - Krym - Ukrajinu - ve finále jde jen o směšné hádání. Nebo - možná je to zábava?

    OdpovědětSmazat
    Odpovědi
    1. 11,44
      Kdyby tu byly dámy,tak by z toho měly bžundu a zakrývaly by sobě.....NO PŘECE OBLIČEJ!.-)

      Smazat
  12. A jak chce OSN přinutit ukajinské nácky plnit Minské dohody, za 6 let nesplnili ani jeden bod ze 13 bodů. Sankce těžko protože to jsou naši přátelé které vojensky,finančně a morálně podporujeme. Opět jen kecy.

    OdpovědětSmazat
  13. Ukrajina je historický omyl v rámci Evropy. A jako všude, kde má velký vliv církev a to jedno jaká, dochází k mezilidským
    rozbrojům.
    Samozřejmě jako všude, žijí lidé různého charakteru. Slušní nebo hovada, hrubě shrnuto. Slušných může být a obyčejně bývá
    většina, jenže hovada vždy vyhrají.
    K náboženství se pak přiřadí nacionalismus v extrémní podobě
    a máme tady hned ukrajinu.
    Samozřejmě tu je i efekt dřívějška, stejně jako v Jugoslávii.
    Společný stát různých etnik a hlavně OPĚT, ta náboženství.
    A zase vítězí křiklouni. Pokud je jich málo, Dolar to pojistí.

    OdpovědětSmazat

Redakce vás žádá, abyste diskutovali slušně, nenapadali spoludiskutující ani autory, abyste argumentovali věcně a fakty. Děkujeme.