Reklama

pondělí 7. září 2020

Řidič Josef Prokeš hrdinou



Ivan David

7. 9. 2020

Čím si ten skromný muž zasloužil pochvalu České televize? Odmítl jezdit s autobusem s předvolebním polepem SPD, a to s heslem „Zdravé školství bez inkluze.“ Má totiž dvě dcery, které trpí, jak sdělil, „atypickým autismem“. Manipulativní pořad TV „168 hodin“ jasně naznačoval, že heslo je „proti dětem“. Je to jako vždy svinský posun významu. Podobně jako když je nesouhlas s nějakou akcí Izraele interpretován jako antisemitismus s náznakem, že jde fakticky o schvalování holokaustu. Rozumným a odpovědným lidem totiž vadí ta, a jenom ta „inkluze“, která do škol přivedla děti, které nemají předpoklady zvládnout výuku a standardní školní režim, tedy děti mentálně retardované nebo s nezvladatelnými poruchami chování. Tyto děti nemohou za to, že brzdí a narušují výuku a zhoršují její výsledky. Za to mohou fanatici prosazující víru, že mezi lidmi nejsou rozdíly.


Řidič Josef Prokeš ovšem tvrdil, že jeho jedenáctiletá dcera ve škole výborně prospívá. V tom případě proces výuky asi nebrzdí, a její zařazení do standardní školy je v pořádku. Nejde o „inkluzi“ ve smyslu, jak ji většina lidí chápe, a jak ji zavedla paní ministryně Valachová (ČSSD). Jako důvod tehdy uvedla, že Evropská unie ji po nás chce a „už jsme ji měli dávno mít“. 


Autismus bývala před 40 lety poměrně vzácná diagnóza. Dnes je autistů, jako když nasype. Změnila se totiž diagnostická kritéria, a hlavně „autismus“ zní rodičům přijatelněji než jiné diagnózy. Autista z oněch dávných dob by v běžné škole neuspěl. Dnes máme jiné autisty a také jiné školy. V pořadu promluvila rovněž matka dcery s Downovým syndromem, podle níž se dcera díky návštěvě standardní školy dovede v různých životních situacích lépe rozhodovat. Tento syndrom však bývá většinou spojen s lehkou nebo střední mentální retardací, méně často jen s intelektem v pásmu podprůměru nebo naopak s těžkou mentální retardací. Mám pochybnosti, jestli hlavním smyslem základní školy je pomáhat v orientaci v životních situacích. Učitelé středních škol si na klesající úroveň absolventů základních škol zhusta stěžují. Třetí prezentovaná matka hovořila o synovi s poruchou sluchu se středoušním implantátem. Pokud výuku zvládá a nebrzdí, proč ne? Hlavně, že to vyznělo proti SPD.


Řidič Josef Prokeš chtěl být původně knězem, nějak mu to nevyšlo a má děti. Soudí, že SPD „nerespektuje jinakost“. To je oblíbená fráze, jen trochu jemnější varianta obvinění z rasismu a xenofobie. Je to však tak trochu naopak. Jsou to oni, kdo nerespektují jinakost. Všichni lidé mají stejná práva, ale nejsou stejní, proto nemůže každý dělat cokoli. Nemohu být například houslovým virtuózem, neboť mám absolutní hudební hluch. Děti s nízkou inteligencí nebo těžkými poruchami chování zase nemohou absolvovat základní školu, pokud je normální, tedy taková, že je schopna je připravit pro střední školu umožňující náročnější kvalifikaci nebo jiné smysluplné pracovní uplatnění. 


Shodou okolností kandidáta do Senátu Mgr.Bc. Tomáše Andrleho, MBA, LL.M. znám. Je ředitelem internátní střední školy Gemini v Brně, která je určena pro žáky se zdravotním postižením. Na svoji práci je hrdý a opakovaně mě zval k návštěvě školy, kterou pokládá za velmi moderní a mimořádně dobře k jejímu účelu vybavenou. Ještě jsem tam nebyl.


Pořad „168 hodin“ se dále věnoval úžasné cestě předsedy Senátu Miloše Vystrčila na Taiwan. Samozřejmě mluvili jen ti, kteří ji schvalují. Výjimkou byl prezident Zeman, aby bylo jasné, že je výjimkou. Také se diváci dozvěděli o novém filmu o vraždění vyháněných Němců po druhé světové válce. Mluvili potomci zavražděných vyhnanců. I moji předkové z matčiny strany byli vyhnanci ze Sudet, byli však na začátku války vyhnáni Němci. Byli kolektivně vinni, že se hlásili k české národnosti. Pak režisér Bohdan Sláma ale řekl: „Nešlo nám o historickou pravdu… Chtěl jsem ukázat chování lidí v mezních situacích.“ Těch bylo dost i během války, ale to se nepřipomíná, narušilo by to pečlivě vytvářený obraz o české kolektivní vině, potřebný k usmíření s našim postavením ve vztahu k Německu. Budeme prosit za prominutí. Můžeme i za kolonialismus v Africe.


Na to, že Česká televize šíří nenávist a to jednostranně, jsme si už zvykli. Je to ale chyba. Jednostrannost a manipulativnost média, které všichni platíme ať chceme nebo ne, normální není.

34 komentářů :

  1. Mně se zdá, pane Okamuro, že jste ještě nepochopil na co nás moudře ta Unie chce připravit. Co nevidět tady budeme mít děťátka třeba z rovníkové Afriky. Skoro všechny s velmi pěkným IQ 70-75, kam byste je asi tak chtěl zařadit ? Debilové (stará diagnoza, dnes se u nás více používá - knížecí noblesa, nebo retardace) s IQ někde na hranici 70, se holt budou učit s českou chudinou. Těch pár dětí kolaborantů bude učit nějakej Soros, alias György Schwartz. Znáte ho ?

    OdpovědětSmazat
    Odpovědi
    1. Tím pánem máte zajisté na mysli toho "velkého filantropa", který za války v Maďarsku okrádal své židovské soukmenovce, kteří byli transportováni do koncentráků a dodnes to podle svých vlastních slov považuje za velkou švandu.

      Smazat
    2. On ten autobusák bude sám asi trochu divnej, když se mu podařilo zplodit dva retardy. Jeden retard může být náhodná vada, dva retardi už signalizují vadnou výrobní linku.
      Být Brňák, tak bych se tam skoro bál jezdit autobusem. Když mu vadí i blbá reklama na voze, tak bůhví, co se mu v palici může vylíhnout příště.
      Co když ho zrovna za volantem přepadne nějakej záchvat, že ti cestující v autobuse jsou vůči němu nespravedliví a rozhodne se je "vyučit" tím, že to s nimi napálí někam do mostního pilíře. ;-)

      Smazat
    3. mikkesh My Češi se na nic připravovat nebudeme a budeme volit pro národní politiky. A tenhle pošahaný autobusák ať jde k čertu. Vadí mi že musím platit transatlantickou ČT.

      Smazat
  2. Pan Josef Prokeš je mazaný vykuk, určitě mu to pálí. Má bezesporu našlápnuto někam výš.
    Mohl by si nechat vytetovat na čelo,"JSEM THAJWANEC", ono by se potom určitě nějaké korýtko našlo a mohl by se vysrat na práci řidiče. Zdravím, Josefe.

    OdpovědětSmazat
  3. Tak tyhle výmysly s odkazem třeba na "nařízení" z EU, bude třeba co nejdříve zrušit a vrátit se zpět ke klasice, kterou již pradávno propagoval J.A.Komenský, kterému dala jistý řád Marie Terezie a který slavil velké úspěchy na všech možných vědomostních olympiádách (matika, fyzika, chemie), kde naši studenti jednoznačně převyšovali ty "západní". Co nám dnes chybí ? Zrušit tak cca polovinu tzv. "vysokých škol", povinně zavést maturitu z matiky, zavést učňovské školství (a to bez maturity) s odkazem na učňovské zkoušky, a hlavně podporovat talenty ve všech oborech. Nechápu, jak nemůže zvládnout tzv. maturant kvadratickou rovnici a nebo zlomky. Tak to mně hlava nebere. Kam jsme to dopracovali paní Valachová ?? :(

    OdpovědětSmazat
  4. Pana Prokeše lituji, že má postižené děti. Proč ale ostatní děti ve třídě mají trpět tím, že tyto děti jsou těžko vzdělatelné, a výuka se opožďuje. Pak se děti na středních školách nestačí divit, že mají neznalosti z předmětů a hlavně že musí pořádně makat. Na těchto školách "flinkání" kvůli inkluzi není trpěno. V poctivých školách platí to, co není zkoušeno, to děti a studenti neznají.

    OdpovědětSmazat
  5. Pan Prokeš by se určitě nebál nakreslit na autobus T.Okamurovi tykadla. Určitě by se taky nebál třeba napsat, ZEMAN JE VŮL a BABIŠ TAKY. Určitě by se nebál napsat, smrt KSČM. Pan Prokeš je vskutku hrdina, takový typický čech.

    OdpovědětSmazat
    Odpovědi
    1. Jo, už chybí jen heslo "Prokeš na Hrad".:-DDDDDD

      Smazat
    2. Kdyz je EU nemocna nepomuze ani skola pomocna..
      Pan Prokes je hrdina ,protoze povstal a rekl svuj nazor v dobe kdy se takove jednani pronasleduje.
      A zadny kecy to nezmeni...
      Priklad zde pomuze . Dle ideologie EU,kdyz je nekdo nemocny napr. rakovinou,vsichni si musi rakovinu poridit. Jde opet o nase mezilidske vztahy, zachazeni, kdy nektere ojedinele deti potrebuji jiny pristup, hlubsi pochopeni,trpelivost az nadlidskou pro jejich problemy,ktere mezi vetsinou deti se akorat zhorsi a prohloubi.
      Neni mozne chtit aby ostatni deti "dospivali a vyvijeli" se na uroven jednoho s mensimi schopnostmi, to je utok ideologie proti vetsine.
      Nebo take vtip proti lidskosti drive popularni..
      "Tati,kdy uz bude Amerika? Nekecej a padluj !"
      Tedy jde o to vsechny deti od narozeni znehodnotit kvuli nekolika jedincum..
      Ti kteri se staraji a pecuji o ty jine deti,jsou andele !! nic jineho ,mezi nami..Zasluhuji uctu a podporu kazdeho z nas...Vcetne organizaci.
      Zadna ideologie v minulosti se nevyhnula tem inzenyrum lidske psychiky nasilnym zavadenim vselijakych byrokratickych robotizaci a udesnym trestum za provineni,napr.narodit se clovekem .Co je horsi ,ze vrozenou lidskost a instinktivni reakce kazdeho krute a brutalne potlacuji a trestaji..
      Ti nejhorsi z nich pak se tesi na protesty,projevy lidskosti ,aby mohli zbabele ukajet sve nenavisti neomezenym nasilim ,az masovym, kdyz uchvati moc .

      Smazat
  6. Inkluze, tak jak je u nás zaváděna, je systematická debilizace populace. Zřejmě loutkovodičům nestačilo tempo hloupnutí, které zvolna aplikuje školství s médii. Tak se rozhodli přiložit pod kotel.
    Nebudu pitvat historii, která je u nás vykládána vesměs velmi podivně. Mnohem podivněji, než to dělali soudruzi před rokem 89. Ale technické vědy se mi vždycky zdály konstantní, čili neměnné. Leč co se zdá je jenom sen. Brusel nám předvádí perpetum mobile. Zrušíme všechny elektrárny, krom větrných, solárních a vodních, zavedeme elektromobily a elektrické vytápění, ale přesto nás přesvědčují, že bude dost elektřiny na dobíjení aut i elektrické vytápění.

    OdpovědětSmazat
  7. Současné školství je jedna obrovská tragedie, a to pro žáky i učitele(teď nemyslím ty aktivistické přisluhovače). Mám vnoučata na základní a střední škole, co vyprávějí je strašné.Ve třídě cizinci nerozumějící česky,agresivní spolužáci s různými diagnozami včetně mentální retardace.

    OdpovědětSmazat
    Odpovědi
    1. Exministryně školství a ... Kateřina Valachová sedí za ČSSD v Parlamentu ČR a jen se směje, směje, směje ...
      Co pro lidi udělala? Nic.

      Smazat
  8. No pokud jezdí vlastním autobusem je to jeho věc, ovšem pokud jezdí jako zaměstnanec, tak je to na paragraf 53 bez diskuse.

    OdpovědětSmazat
  9. Promluvím s Honzou Seitlem a ten debil co uzavřel smlouvu s SPD poletí na hodinu

    OdpovědětSmazat
  10. Kdyby pan Řidič Josef Prokeš , držel hubu , nevěděl by celý národ , že jsou děti po něm.

    OdpovědětSmazat
  11. 168 patří k těm nejkoncentrovanějším propagandistickým pořadům v prorežimních médiích vůbec. V kvantu lží a manipulací se mu vyrovnají jen plátky Reflex a Respekt, některé "diskuse" na Noe, většina rozhovorů na čro plus a pořad reportéři čt. Takové Blisty, nebo tv seznam oproti 168 mají občas i neutrální témata.168 je prostě plná palba.

    OdpovědětSmazat
  12. Vzdělání není samozřejmost, vzdělání je dar.
    Dar společnosti jednotlivci v podobě školního systému.
    obecně jsme odsoudili hodnotový stav bývalého režimu, kdy "všichni měli stejně" a najednou propagujeme vzdělávací systém ve stejném duchu.
    Studenti by v ideálním případě měli být vystaveni stejnému "tlaku" rozdílnými nároky, odpovídajícími jejich schopnostem. To dobrý učitel může v rámci svých možností zajistit s školní systém by mu měl umět pomoci. Inkluzí se rozvoj jednotlivců přibržďuje. Léta duševního "poflakování" se u bystřejších studentů projeví ...
    ABC

    OdpovědětSmazat
  13. Pan Prokeš je vlastně postižený člověk ale asi i vyčůraný. Možná i trochu méně rozumný, protože nechápe, že by ostatní žáci utrpěly velkou škodu a to neví co by jeho děti možná čekalo za ústrky od VIP žáků. Jako řidič autobusu nebude mít na značkové oblečení, výbavu a pro manželku pořádné MPV aby s ním jezdila před školu pro děti. No je to b...c.

    OdpovědětSmazat
  14. ČT se už tak znemožňuje, že ani ti staří penzisté ji už pouštět nebudou, po zásluze,...

    OdpovědětSmazat
  15. Pepík Prokeš se zviditelnil a dal jasně najevo, že bez inkluze jsme v konečníku. Jak jsme to bez ní mohli celá ta léta vydržet. Zvláštní školy zřejmě produkovaly úplné debily neschopné samostatného života. Co se týče sudetských Němců je třeba uznat, že ze své vlastizrady vyklouzli nesmírně lacino. Po válce si stačilo zjistit, kdo v roce 38 nenarukoval, kdo vzal rovnou roha do říše a pak konat. A vlastozrada se hodnotila jediným možným trestem. Takže by se odsun týkal především žen a dětí. Velká část sudetských mužů by zřejmě visela,nebo seděla. Tehdejší paragraf vlastizrady, velezrady a taxu za tyto skutky ČT nikdy neuvede.

    OdpovědětSmazat
    Odpovědi
    1. Vlastizrada se tez tresta propadnutim majetku a ztratou obcanskych prav mimo jine...Je zajimave kolik se vynorilo zavislaku na nacistickem Sudetismu dnes jiz 8o let nazpet,a rajtujou a rajtujou na tom,silnou posedlosti, jako napr.Slama celkem nadprumerne schopny filmar.
      Jak musi za kazdou cenu a zoufale ignorovat soucasnost a strkat hlavy do pisku pred ni..Priznava se zaroven k potlacovani a falsovani pravdy.
      "Neslo nam o historickou pravdu".
      Tedy prohlasuje ,ze je pouze ideologii zkorumpovana figurka a nastrojem nejakych domnenek ,nebo toho co jedna v kanclerstvi povidala...
      Dulezite je slovo nam, kazdej politik dnes rika my musime, abych ja se mel dobre...Nikoliv naopak.
      Ja musim,aby my jsme se meli dobre. Jde zase na utoky na nasi lidskosta prirozene reakce.Podle zapiraji priciny aby kviceli o nasledcich a spravedlnosti vykonane. Zradce nema nikdo rad a za 5 let totalniho ponizovani,zotrocovani a masakru jsme meli ponizene podekovat ?
      Zil jsem v Sudetech a mel spoustu kamaradu germanu.V Usti se dlouho mluvilo verejne nemecky. Jejich rodice se jednoduse nezucastnili..Nenechali se nepricetne zfanatizovat proti zemi kde zili po staleti.
      Kde i pres provokace se cesi prave vseobecnemu vyhazovcimu zfanatizovani vyhnuli.
      Kdyz si Germani do roku 1918 davali radi cedulky na restaurace a kavarny :"Psum a Cechum vstup zakazan..Psum se omlouvame".
      Nemuzou nam odpustit NAS NESPORNE VYSSI STUPEN CIVILIZACE a absenci barbarstvi..Ve kterem ovsem vynikaji po tisicileti...

      Smazat
  16. https://pravdive.eu/news/232739/ceska-televize-ma-zaplatit-vitaskove-500-000-kc-nezareagovala-na-jeji-zalobu

    OdpovědětSmazat
  17. Černé na bílém: Stížnost na chování Jakuba Železného. Primitivní antikomunistický aktivismus. Výmluvy

    https://www.parlamentnilisty.cz/arena/monitor/Cerne-na-bilem-Stiznost-na-chovani-Jakuba-Zelezneho-Primitivni-antikomunisticky-aktivismus-Vymluvy-636238

    OdpovědětSmazat
  18. Prokes je taky takovej inkludovanej chovanec, kteremu je doprano specialni zachazeni narozdil od ostatnich.

    OdpovědětSmazat
  19. No samozřejmě, manipulace na ČT nejhrubšího zrna. Nedá se národ příliš snadno manipulovat?! Nebojte se, časem dojde k obměně díky generacím procházejícím inkluzivním školstvím. To by v tom tom byl čert, aby si lidi nakonec tu ČT neplatili rádi.

    OdpovědětSmazat
  20. Někdy je těžké rozlišit, zda nejde jen o hrubě nevychované dítě. Jak řešit, když jeden žák soustavně porušuje školní řád, ale má papír na ADHD, zatímco ostatní žáci budou při porušení školního řádu sankcionováni, popřípadě vyloučeni ze školy? Jak vysvětlit dětem, že jeden žák může vyrušovat a rozbíjet hodinu, jim narušovat koncentraci, zatímco ostatní při takovém chování dostanou napomenutí, poznámku?
    Na gymnáziu by měl by ten, kdo má předpoklady k učení, nenarušuje soustředěnost ostatních, nesnižuje kvalitu výuky. Rodina by měla spolupracovat maximálně, pokud ne a není soulad, tak žádná inkluze není možná. Ještě aby se učitel dohadoval s arogantními, sobeckými rodiči a ztrácel tak čas a energii, kterou by mohl věnovat výuce bezproblémových žáků.

    Jak řekl u Krause moudrý pan MUDr. F. Koukolík: Pro studium na VŠ je potřeba IQ kolem 120, 2/3 studentů toto IQ nedosahuje, proto je tolik kulturních antropologů a chybí klempíři.

    Gymnázium bylo považováno jako předstupeň VŠ studia.

    OdpovědětSmazat
  21. Po delší době jsem překonal odpor a hnus a podíval se na obskurní pořad 168 hodin. Musel jsem se hodně přemáhat, ale zvládl jsem celou stopáž poměrně v klidu a bez emocí. Plně se ztotožňuji s názorem doktora Davida na tuto novinářskou i lidskou špínu. Prakticky všechny reportáže byly neobjektivní, zesměšňovaly Babiše, Zemana, Schillerovou, SPD a další politiky a subjekty komentářem i hudebním podkresem. Fridrichová, Wolner, Železný, Rosí a další aktivisté z úderky ČT se zakopali na svých pozicích. Co s tím, přátelé?

    OdpovědětSmazat
    Odpovědi
    1. 12,16
      Klobouk dolů Vy statečný člověče!!!!!
      Já tak extrémně odolný žaludek ani po dvaceti letech práce na patologii NEMÁM!.-)

      Smazat
    2. 13.05 Když vomitujete do nebožtíků, neohrozí tím budoucnost Českého národa ani jeho Otčiny, patologu.Budete-li jednou mít v práci mě, klidně si poslužte - po smrti je už všwechno jedno.

      Smazat
    3. 23:06
      Když si odpustím pohled na NEčekou havlovizi, tak je žaludek v pořádku, takže starosti jsou zbytečný!!!!

      Smazat
  22. Hrdina z prdinů? V ČSR jsme měli vybudovaný velmi kvalitní soustavu speciální pedagogiky, která dokázala postižené vzdělat a vychovat k nplatným čloenům společnosti a jejich vadu odstranit či aspoň v projevech omezit. Ano, byla zvýšena často zátěž rodiny potřebnou jejich spoluprací, ale neměli jsme ta děsivá data o invalidních dětech, jako máme dnes! Patřím do generae, kdy byla "inkluze" normální a speiální poedagogika nebyla, dokonce i logopedie byla sotva v plénkách. Zrušili jsme logopedické asistenty na školách a zatížili matky s dětmi a jejich peněženky běháním po soukromých logopedech. Asistenti? Ty směšné figury sedící ve třídách vedle postižených dětí a "vystupujících" jejich jménem? Tak to není krok zpět, ale propad do začátků 20. století. Zaslouží si to postižené děti jen pro "blahý pocit rodičů, že mají dítě v "normální" škole, které bude vzděláno k doživotní závislosti na dávkách od daňových poplatníků jen proto, že se za své dítě nyní stydí ho svěřit do rukou pedagogů, specializovaných pro potřeby vzdělávání právě jejich postiženého dítěte?

    OdpovědětSmazat
    Odpovědi
    1. Školství do převratu 1989 motivovalo průměrné vyrovnat se premiantům, a byly i výběrové skoly pro nejnadanější.

      Tohle Deep State nepotřebuje. Snaží se přimět nadané vyrovnat se, postaru řečeno, oligofrenikům. Nevzdělaným blbcům se snáze vládne, a upřete-li jim i výchovu ke kázni, k odpovědnosti, vezmete jim možnost bezplatného dvouletého vojenského výcviku (k sebeovládání - např nedat do držky hovadu které na vás řve a zachází s vámi jako s kusem hadru)...

      Smazat

Redakce vás žádá, abyste diskutovali slušně, nenapadali spoludiskutující ani autory, abyste argumentovali věcně a fakty. Děkujeme.