Reklama

čtvrtek 3. září 2020

Strach

Ladislav Větvička
3. 9. 2020   blog autora
Vše jako dřiv. Jen nemluvte. Nezpivejte. Netančete. Nefanděte. Netleskejte. Nebavte se. Nesmějte se. Smějete se? Však vas to přejde.


Sanytyzoval ste si ruky? Odstupte. Nemate spravny rozestup. Jaku mate teplotu? Ne, pokud mate teplotu 37,0°C, nemožete chcat do našeho hajzla. Sanytyzoval ste si ruky? A co nohy? Odstupte. Ne, pane, je to vladni nařizeni. Mate spravny odstup? Odstupte ještě kusek. Že prši? Za to my nemožeme. Robime to pro vaše dobro. Nerozčilujte se. Nemožete byt tady pod střišku, bo byste neměl spravny odstup. Ano, chapu, že na vas moc prši. To je vladni nařizeni. Sanytyzoval ste se? Zapište se tady do seznamu. Proč odmitate sanytyzaci? Chapu, že mate alergyju, ale to je vladni nařizeni. Tady v seznamu vam chybi čislica. To je česky mobil? Napište předčisli, ať vas možeme kontaktovat, kdybyste byl ve styku s nakaženym. Cože? Ne, nevim, kaj je Poruba. Sanytyzoval ste se? Naše vlada vas najde aji v Porubě. Jidelni listek? Ne, to nemame. Objednejte si přes internet. U nas je bezpečno, nedochazi ke styku hosta s obsluhu. Mate změřenu teplotu? Kam jdete, pane? Sanytyzoval ste si ruky? Tyto dveře su enem pro vstup. Ano, je to vladni nařizeni. Mate sanytyzovane uši? Nebyl ste ve styku s kontaminovanu osobu? Ne, tady nemožete sedět, mezi stolama musi byt rozestupy. Nechčijte tady prosim. Ano, do teho pisojra vedle možete. Ne, to neni hlupota, to je vladni nařizeni. Čemu uživate neschvalene umyvadlo? Sanytyzoval ste si ruky? Nepřibližujte se. Vstupil ste do hospody neschvalenym směrem. Vraťte se. Sanytyzoval ste se? Vaše teplota je blizka kritycke teplotě. Mate přiznaky? Umyl ste si nohy? To je vladni nařizeni. Vlada přece vi, co robi...

We are just following the rules...


Ladislav Větvička, hlasatel pravdy, lasky, miru a bezinfekčnosti, Edynbugr, Skotsko


85 komentářů :

  1. Hmmm... Zavřeli hospody a tohle je abstinenční delirium.

    OdpovědětSmazat
    Odpovědi
    1. Host: Máte něco k pití? Pingl: VODU.

      Host: A něco tvrdšího by nebylo? Pingl: Jistě pane. LED

      Smazat
    2. Nebojte se, dočkáte se i u nás.

      Smazat
    3. Kdy nám konečně řeknou, že Navalnyj má COVID?
      Kdyby Putin prohlásil to co Polák Morawiecki, tak skou v západní Evropě až na Měsíc. Je vidět, jak jsou bruselští politici na výši. Dojde na ně.
      Abe si to myslel také a je mimo.

      Smazat
    4. omlouvam se
      8.53 - místo skou má být skáčou

      Smazat
    5. Na blogu Větvy na iDnes je to i s fotkama. Takže si nevymýšlí, je to bohužel skutečnost a ne abstinenční delirium!

      Smazat
  2. Tak to vypadá, že pan hlasatel pravdy, a lásky, už není bezinfekční.

    OdpovědětSmazat
  3. Nádherně napsáno:):):)

    OdpovědětSmazat
    Odpovědi
    1. nepochopil jsem vás, a co je nádherně napsáno?

      Smazat
    2. Články pana Větvičky miluju, tenhle je zvláště povedený.

      Smazat
    3. Nešlo by to trochu více spisovnějc? (aspoň trochu... Ale pak by mu mohli vytýkat ty hrubky...)

      Smazat
  4. Strach není zbytečný, chrání nás před poškozením i před smrtí. Není vůbec žádná náhoda, že nejlíp se s budoucností epidemie trefil prof. Flégr. Je totiž evoluční biolog a kvůli rychlému rozmnožování můžeme pozorovat jak se virus mění. Pod tlakem epidemiologických opatření ztrácí patogenitu- silně poškození nemocní končí v nemocnici a virus má s množením utrum. Naopak nakažlivost viru se zvyšuje, přibývá variant viru které se dobře šíří mezi lidmi. Lidé si většinou myslí, že evoluční změny trvají statisíce let. Jenže biologové vidí dědičné změny už po desítkách generací- třeba včel je dnes v úlu dvakrát víc než před 40 lety.

    OdpovědětSmazat
    Odpovědi
    1. Anonymní3. září 2020 12:30
      „Strach není zbytečný, chrání nás před poškozením i před smrtí. „
      Také se bojím Gatesova očkování.

      „Lidé si většinou myslí, že evoluční změny trvají statisíce let.“
      V tomto případě se nejedná o žádnou evoluci, ale o práci laboratoří. A ty stovky, či tisíce vědců, to už zvládají svižně. Nejspíš už je mají vytvořené, pro strýčka příhodu, nebo Sama. P.K.

      Smazat
    2. Strach je sice nutný, ale přemíra strachu nezvyšuje naši pozornost, opatrnost ani nás nechrání. Panický strach nás dokonce i zabíjí.

      Smazat
    3. 12:30 Moc koukáte na Krause a jeho hosty! A k těm včelám: Tak v úle je jich dvakrát víc jak před čtyřiceti lety a přitom všichni, kromě vás, ví, že včely vymírají. Lidstvo přežilo už tolik morů a epidemií, přežije i koronu. Jen v minulosti z nějakého morové rány nedělali politiku a atmosféru strachu. Naopak, pořádali procesí a věřili, že bude dobře. To už dneska neplatí. Dobře už bylo!

      Smazat
  5. Víte, přírodní zákony se okecat nedají. Tolik k hlásání bezinfekčnosti.

    OdpovědětSmazat
  6. Něco tak krásně napsaného potěší v každé situaci.

    OdpovědětSmazat
    Odpovědi
    1. Ano, svěží a aktuální postřehy napsané jako parodie na chaotická opatření našich "osvícených".

      Smazat
  7. Jakýsi druh Heydrichiady bez Heydricha.

    OdpovědětSmazat
  8. Hlas zoufalství.

    Opatření jsou chaotická? - Jsou. Je situace zneužívána? - Ale ovšem. Máme tak dostatečný důvod situaci zlehčovat a na opatření kašlat ? - Pomalu, a počítejme do deseti.

    Dokonce i v případě, že celá koronavirová krize je docela prostě jenom zneužívaná, případně dodatečně přifukovaná (tak jako mnohé a mnohé podobné instance v historii - snad jen sofistikovaněji, s využitím možností daných všobecnou zglobalizovaností, zdigitalizovaností i zblbnutím) - dokonce ani v tom případě přece naprosto není v zájmu a v linii držitelů moci dělat velký tyátr s malým kašpárkem, či, jak říkával už předseda Mao, nějakým papírovým tygrem. Pokud platí předpoklad, že situace někdo chce či potřebuje využít, tak současně platí, že je v jeho zájmu, aby se řízeným jevila jako dostatečně vážná. A toho se z povahy věci nedá dosáhnout jen mediálním tyátrem. Dokonce ani dneska, přece jenom ještě nejsme v totálním Matrixu.

    Dá se třebas troubit, že Navalný a novičok, ale to opřete jakoby o pár specialistů z berlínské Charité, kteřížto jsou specialisté elitní, dobře placení, ještě po německu vycepovaní a vůbec mají všechny důvody držet hubu. Dá se, trochu hůř, ale dá se tvrdit, že na berlínské demošce "proti rouškám" bylo 20 tisíc lidí a fotky z dronů označit za fejky. Ale jak chcete dlouhodobě tvrdit, že opatření jsou nutná bez dostatečného počtu lidí, kteří to viditelně odsírají ? Třeba "jenom" přeživších s těžším průběhem, s trvalými nebo dlouhodobými následky? A což takové nucené očkování a očekávané desetimiliardové obraty obchodu s vakcínou?

    OdpovědětSmazat
    Odpovědi
    1. Když budete mít na ksichtu roušku, ruky sanytyzovane a nebudete se na mě lepit, vůbec mi mi nevadíte.

      Smazat
    2. A co kdyby se to udělalo obráceně - vy ksichte 17.17! Co kdybyste si se svým ksichtem někam zalezl, na hlavu si nasadil ještě vedle roušky igelitový pytlík ( pro sichr) - a nelezl mezi lidi? Vůbec byste nikomu nevadil. Kdyby se jednalo o lidi, kteří se skutečně bojí možného "nakažení", zavřeli by se doma - ale tohle - podobný ksindl,- jsou jenom jenom nenávistné atrapy, které mají radost z toho, že dostali hůl na druhé lidi, a že jsou ostatní lidé ponižováni. Jim samotným už tak jako tak čouhá úmrtní list z kapes, rouška - nerouška, ale ještě si musí užít škodolibou radost, proto s rouškami schválně lezou ven, mezi spousty lidí, čumět a provokovat. Rozhodně to není o ohleduplnosti, slušnosti, a skutečných obavách -ostatně to, co jste napsal zde, anonyme 17.17 - svědčí přesně jen o vaší sprostotě - ne o obavách z nemoci.Měl byste se stydět.

      Smazat
  9. No jo a chtějí masově očkovat lidi žádnou gejcovu vakcínu nechci nevíme co v ní bude za sajrajt.

    OdpovědětSmazat
  10. Skvělá ironie a satirka! To je to, co tu chybí!

    OdpovědětSmazat
  11. Nakonec se to Evropské unii může podařit, přiznejme si otevřeně. Ze všech udělat poslušné ovce plnící vše, co jim vrchnost z Bruselu přikáže. Věřili byste v roce 1989, když se boural komunismus, že nás bude Západ takhle ponižovat a neuvěřitelně šikanovat a buzerovat ?

    OdpovědětSmazat
  12. Pobavilo - fajn humor, hladí.

    OdpovědětSmazat
  13. Autor se zřejmě trochu vylil, ale jinak z toho, co jsem z té rusínštiny pochopil, usuzuji, že na vládní chaos máme podobný názor.

    OdpovědětSmazat
  14. jj, masáž v tisku proběhla - viz Vojtěchův resort, a tak tu máme další možnost ovce trochu přiškrtit. Napoprvé to nevyšlo, zastavil to defacto ten ovcemi nenáviděný Babiš. Ovce sice neví přesně proč ho mají nenávidět, ale psali to na Seznamu a říkali v TV..

    A tak nám tu neexistující vir řádí na plné pecky, podpořen testy, které sice vir samotný netestují, ale jakési vedlejší látky je schopný detekovat. Že tyto látky mohou vznikat dalšími procesy je zcela irelevantní..

    Že zprávy v mainstreamu zcela popírají pravidla statistiky je též irelevantní. Ovce se přece učit pochopit věci nepotřebují, jak mi dnes jedna ovce s rouškou na ksichtě řekla.
    Ach jo.

    OdpovědětSmazat
  15. https://tadesco.org/japonsky-premier-abe-spustil-dominovy-efekt-macron-moon-jae-in-a-dalsi-smeruji-na-spalek/
    V Asii mnozí dlouhodobí pozorovatelé říkají, že to, co se děje, je pád Babylonu. Pokud Babylon padne, budou Židé poprvé za 5 780 let svobodní. Já, který byl vychován jako ateista, bych si nikdy nepomyslel, že něco takového řeknu, ale ve skutečnosti procházíme biblickými událostmi.
    https://www.badatel.net/trestne-oznamenie-na-stat-za-povinne-nosenie-nahubkov-rusok/

    OdpovědětSmazat
  16. Redakce Hlavných správ má jednoznačný důkaz, jak byl Navalnyj otráven. Jejich redaktor byl náhodou v tu chvíli v Tomsku a fotografoval.

    https://www.hlavnespravy.sk/wp-content/uploads/2020/09/75297.jpg

    OdpovědětSmazat
  17. Vysvětlovat parazitům že se přemnožily a že to pro zachování světa není dobré je věřte mi úplně na nic.

    OdpovědětSmazat
  18. noviczech
    ...Láďo Větvičko,...covid19 - roušky (znamená držet huby)
    přijde...covid20 - roušky + klapky na uši (znamená držet huby a nic neslyšet)
    pak přijde. covid21 - roušky+klapky na uši+černé brýle (znamená držet huby, nic neslyšet, i nic nevidět)
    Pak už budeme jen chodící. .????. co...ještě lidé? Toto je plán světové moci? Asi jo. Dáme se???
    A ještě něco, řekni lidem, lidé udávejte druhé, udávejte, to se dělalo i za světu známého Adolfa Hitlera! Láďo, co to je za dobu, že. (poznámka jen pro tebe:najdi si na netu: proroctví od matuše lašuta) Přijde toto opravdu? Dojde lidstvo až na pokraj...???

    OdpovědětSmazat
    Odpovědi
    1. Vskutku dost to dnes všechno dohromady připomíná Válku s mloky.

      Smazat
    2. Roušky jsou užitečné, neb platí fyzikální (a další přírodní) zákony: Viriony mají sice velikost řádu 100 nanometrů, ale kapénky, jimiž se převážně šíří, jsou o několik řádů větší a odfiltruje je téměř každý hadr. V roušce se virus namnožit nemůže, protože neobsahuje žádné živé lidské buňky. Co tedy tento "hadr", neboli "náhubek" zachytí, je přesně to množství virů, které by člověk jinak vdechl do plic, případně při svém výdechu by přispěl k potenciálnímu nakažení ostatních. A snížená dávka viru znamená žádnou, nebo mírnější nemoc. Jelikož žádná ochrana není dokonalá, svůj imunitní systém tím neohrozíte (jinak by např. na venkově měli lidé horší imunitu, než ve velkých městech - je to spíš naopak).

      Kdo přírodní zákony nerespektuje a hádá se s fyzikou a jinými vědami, není nic jiného, než hlupák, a to tím větší, čím víc se holedbá, že není ovce. Když se nechráníte před respiračními infekcemi, ačkoli byste docela snadno a bez velké újmy mohli, jste jen hloupí a sebestřední kreténi, kteří si svůj koronavirový zápal plic plně zaslouží a možná ho i dostanou (bohužel však pravděpodobně nakazí i jiné, nevinné jedince).

      Když už za každou cenu nechcete být ovce, kromě roušek tedy nenoste ani deštník když prší - nejlépe za chladného počasí - kromě toho, že prokážete, že jste opravdu pořádný "macho", svoji šanci na výhru Darwinovy ceny tím výrazně zvýšíte. Pro ty největší borce je tu pak pití svěcené vody z kropenek v kostelích a olizování klik a držadel v MHD. A samozřejmě k tomu patří i nemytí rukou. I kdyby byl koronavirus náhodou vymyšlený, virová hepatitida to jistí.

      Smazat
    3. Anonymní 4. září 2020 3:46
      Když už jste evidentně nepochopil ironii autora článku, a některých diskutujících, pak byste měl pochopit, co diskutující v podstatě píší. Že s tím humbukem nesouhlasí, ale roušku nosit tam, kde to bude vyžadováno nařízením, budou.

      Vy nikdy nepochopíte rozdíl mezi životem tak, aby vás nezavřeli a tím, který byste měl prožít. Ještě jinak, vy budete vždy zákonoposlušný, ale nebudete nikdy žít podle vůle! (podle původního významu slova, to nemá nic společného s anarchií, neposlušností a ani se současným chápáním tzv. svobody nebo děláním si co chci za každou cenu)

      Ostatně dva národy, které dokonce milují zákonoposlušnost znáte přece taky. Jsou Němci a Američani.

      Smazat
    4. 8:25 --> Přeceňujete svoje možnosti vědět, co kdo pochopil. Já dobře vnímám ironii autora i jiných, ale prostě jsem využil příležitosti sdělit svůj názor. Považuji to za důležité, protože neustálé žvanění jistých alternativních jedinců o ochranných prostředcích jako o symbolech poroby má bohužel za následek i snížení opatrnosti lidí, kteří tyto názory čtou.

      Mně se velmi líbila dřívější vzájemná ohleduplnost lidí, kteří se řídili heslem "moje rouška chrání tebe, tvoje rouška chrání mne". Je to sice jen polopravda, protože rouška částečně chrání i svého nositele, ale hlavní bylo, že nezištně dělali dobrou věc i pro ostatní. Teď jste, někteří, netvrdím, že zrovna Vy osobně (jelikož to nevím) docílili, že se množství lidí za to stydí - nechtějí být přece ovce.

      Píšete, že mnozí včetně Vás budou roušky nosit, když to bude nařízeno, což opravdu poněkud "ovčí" motiv je, i když díky Bohu i za to. Daleko lepší je přesně vědět, proč něco dělám, proč je to dobré a dělat to nezávisle na nějakém nařízení. Já roušku, nebo spíš respirátor bez ventilku nosím v místech s větší koncentrací lidí i teď v létě, mj. také proto, že patřím do rizikové skupiny. Nebojím se, že bych na koronavirus zemřel, s možností smrti jsem se vyrovnal už během onkologické léčby. Ale prostě nestojím ani o obyčejnou virózu a nachlazení, komplikující práci a obyčejný hezký život, tak si i deštník beru, když je chladno a prší.

      Je docela zajímavé, že WHO byla proti rouškám od začátku, dávala mylná doporučení ohledně ibuprofenu (snižujícím imunitu v začátku onemocnění) a dokonce i ohledně očkování proti chřipce, které sice proti chřipkovému viru chrání, ale může zvýšit citlivost vůči koronavirům (existuje o tom studie, kterou si dala udělat americká armáda, dostupná na webu Science Direct - podle ní zhruba o tolik, co jistá zkoumaná vakcína proti chřipce chrání, pravděpodobnost nakažení koronavirem zvyšuje, autoři studie tehdy argumentovali, že uvedená vakcína neškodí, jelikož koronaviru bylo v době provádění studie málo a chřipky hodně).

      Takže to vypadá, že existuje (dost špatně) utajovaný zájem, aby koronavirus sám od sebe nevymizel. Zejména u lidí a společností, které jsou zainteresované na vývoji a prodeji vakcín. Alternativní weby v tomto směru hrají roli užitečných idiotů, když pomocí emocionálních a pavědeckých argumentů bojují za "svobodu" ochranné prostředky nenosit. Možná je to dokonce schválně, když vidím tu vehemenci, s jakou to dělají a zároveň jejich neotřesitelnou imunitu vůči rigorózní argumentaci.

      Smazat
    5. Jaké "připomíná" - MsDoe 21.40 - to JE! válka s mloky. Pan Čapek měl nadčasové intuice, když tento román psal, i když toto podobenství už se opakuje po vícekrát.

      Smazat
    6. 8:25 Já bych nedoporučoval používat ironii. Neb Gogolův škleb, často bere vážně část občanů (např se chystali manifestovat proti rouškám a veřejně je pálit). Ještě horší bude, když se podobný nesmysl donese k našim pomazaným hlavám. Důsledek bude nepředpokládatelný. Já osobně mám ironii rád, ale dnes se jí vyhýbám.

      Smazat
    7. 4. září 2020 3:46 vy nevinnej jedinče, s tím deštníkem jsi se střelil do vlasní nohy. Komu vadí déšť ať se chrání, kdo se bojí jednoho z více než dvaceti typů virů, které tu s námi jsou od nepaměti a jistě lidstvo přežijí, ať nosí roušku třeba do smrti.
      Normální lidi vědí, že jediné smysluplné, je starat se o svůj imunitní systém.
      tož tak

      Smazat
    8. Anonymní 4. září 2020 12:25

      Souhlas.

      Smazat
    9. 12:25 -> Ty viry jsou nové (jako třeba Covid-19), nebo tu jsou od nepaměti? Předpokládám, že jste asi neměl na mysli kvantovou superpozici obou stavů, analogii Schrödingerovy kočky na poli virologie.

      Podle Vaší rekce jste ale velmi dobře potrefená husa, není to moje noha, kterou jsem trefil. Bohužel, mnozí lidé nemají imunitní systém jako zvon, jako se o sobě domnívají přesně ti "machové", o kterých jsem psal, co vědí o většině věcí prd, ale nikdy si to nepřipustí. Jistě je dobré se starat o svůj imunitní systém, například zdravým způsobem života, dostatkem spánku, vitamíny, otužováním a dalšími způsoby. Nedělá se to ale pomocí vysokých dávek patogenů.

      Jenomže věci nejsou zdaleka tak prosté a triviální - například na tzv. španělskou chřipku umíraji právě lidé se silnou imunitou, kvůli přehnané reakci imunitního systému. O Covidu-19 se výzkumníci stále přou, co způsobuje největší komplikace, jestli slabá imunita nebo naopak přehnaná imunitní reakce, poškozující orgány. Nevědí ani, jestli poškození způsobuje spíše virus, nebo imunitní systém, který s ním bojuje. Jenom je jisté, že větší dávka znamená horší průběh nemoci.

      Odpůrci tzv. roušek jsou velmi slabí v logické argumentaci. Podle nich rouška nechrání, protože virus prý neodfiltruje, ale nadruhé straně prý vytváří sterilní prostředí, které brání stimulaci imunitního systému. Nevidíte v tom kontradikci? Ve skutečnosti rouška sníží exponování patogenem, takže imunitní systém má šanci úspěšně reagovat, přestože je stále stimulován.

      Smazat
    10. 15:20
      Rouška ohrožuje svého nositele, zářným příkladem jsou nám pindalivé z ministerstva zdravotnictví... Rážová a zpívající Kenny 👎👎👎👎

      Smazat
    11. Pro 15:20 Dost špatný příklad, tihle guruové stojící nad všemi na svá vlastní nařízení kašlou, roušky si dávají jen na kameru, pro plebs.

      Kromě toho, ta jejich nařízení jsou mnohdy úplně blbá. Jaký smysl má, aby se žáci a studenti chránili jen na chodbách, kde procházejí jen chvilku, když ve třídách budou bez roušek celé hodiny a ještě se v těch třídách budou klidně střídat?

      Mně to spíš připadá jako polovičatá opatření jen na oko. Buď z populismu, aby moc nenaštvali lidi, nebo je to úmysl, aby opatření nefungovala.

      Smazat
    12. 12:25, 15:12 jsou ovšem lidé, kteří ať už se o svůj imunitní systém starají jak jen lze, nic s jeho slabostí nenadělají. Vám, jestli zemřou dřív nebo později je zřejmě srdečně jedno. Vás zbytečně mrtví nebo jakkoli poznamenaní, vás se nedotýkají. Vy jste imunní. I proti lidskému citu a lidské solidaritě. Pokud takoví jak vy pochcípají, bude jen dobře.

      Smazat
  19. Pravda o Ježíši, židovsko-křesťanském Bohu a Proč nemá být základ Evropy postaven na křesťanské ideologii
    Proklamovaná křesťanská láska k bližnímu je vynucená strachem a falešnými lživými sliby.
    https://aluska.org/…ii/

    OdpovědětSmazat
  20. ...V roušce se virus namnožit nemůže, protože neobsahuje žádné živé lidské buňky. Co tedy tento "hadr", neboli "náhubek" zachytí,...no to je ale blbost ! člověk nevydechuje destilovanou vou, ale spoustu "živých" látek !!

    OdpovědětSmazat
  21. Bezvadný článek - vtipně glosuje přesně to, co se v současné době děje, co jsme nuceni snášet a prožíváme -totalitu, proti níž jsme bezbranní, protože se zašťiťuje "péčí o zdraví lidí" -i když je to neskutečně směšné. Kdo že tady pečuje o zdraví lidí? To jest - plebsu, který je už třicet let okrádán, vydírán a oficiálně podváděn? A protože se nemůžeme bránit, musíme to alespoň zesměšňovat, abychom se nezbláznili. Ten článek je úplně super - jeden z nejlepších, které jsem zde četl. Díky pane Větvičko. Hned se budu cítit lépe, až se budu zase odpoledne dusit v roušce v MHD cestou do práce (která zatím ještě funguje).

    OdpovědětSmazat
  22. Lídl chlapík asi 40 let, gumové rukavice na rukou rouška na čenichu se s odhodlaným výrazem hrabe ve zlevněných potravinách, košík už zpola těmito šmakuládami naplněný. Nevím zda to, až ty výrazně zlevněné lahůdky zkonzumuje, přežije, jedno ale vím naprosto přesně i v rakvi bude mít na rukou gumové rukavice, na čenichu roušku a alespoň litr desinfekce na dosah. Hej hou, rudý dědeček

    OdpovědětSmazat
    Odpovědi
    1. Ten už je dokonale ochočený, dědečku.

      Smazat
    2. Znám pána, který odpovídá popisu, jenom mu je 75 a má transplantovanou ledvinu. Kvůli čemuž bere léky na snížení imunity, aby jeho tělo cizí ledvinu neodmítlo. Téměř celý rok bydlí i s manželkou na chatě a když jde na nákup (do Lídlu), dává si pozor, protože Covid by pro něj byl fatální.

      Víte co? Když čtu tuhle diskuzi, tak až na výjimky vidím, že lidé z alternativy se prakticky nijak neliší od těch, co hltají mainstream. Nejde ani nějakou o víru v konspirační teorie, ale o to, že si dokáží představit jen jediný způsob, jak věci můžou být. Nějaká empatie, soucit a vcítění se do situace jiných lidí zde naprosto chybí. Proč bych se měl omezovat, byť nepodstatně, když jsem zdravý a nic se mi nemůže stát. Po ostatních mi nic není. Zastávají jeden jediný názor, v kterém se všichni navzájem utvrzují a neberou nic jiného. Prostě stádnost par excellence a pak můžou něco povídat o ovcích.

      Podle mého názoru existuje něco, jako karma, čímž nemyslím plynový ohřívač a nemíním se teď ani věnovat tomu, jak to funguje. Když projevujete nedostatek soucitu a pochopení pro jiné, ostatní budou mít brzy méně chuti projevit účast s vámi, až to budete potřebovat. Tahle diskuze je téměř marná a lidstvo si své špatné vlastnosti ponechá, nejméně do chvíle, kdy bude dřít ústy o zem. A je úplně jedno, bude-li to Covidem, válkou, migranty nebo něčím jiným. Jestli to přijde na všechny dohromady, nebo na každého zvlášť. Většině ani toto nakopnutí nepomůže, přesto ale v některých lidech se jejich nejlepší vlastnosti probudí. Což dává naději...

      Smazat
  23. Někdo by měl těm Blbsteinům(Průjmulos a spol.) vysvětlit:
    1/antibakteriální desinfekce je proti virům NEškodná
    2/s hadrem ani jakýmkoliv respirátorem na tlamě si IMUNITU NEZVÝŠÍME!!!!!!!

    OdpovědětSmazat
    Odpovědi
    1. Všechno to je o tom co si ještě necháme líbit. Celosvětově to velice pozorně sledují a podle reakcí, nebo spíše podle netečnosti pomalu ale jistě utahují šrouby naší pseudosvobodě a pseudodemokracii. Hej hou, rudý dědeček

      Smazat
    2. Pane rudý dědečku, vždyť si to nemusíte nechat líbit. Vyhledejte společnost nakažených lidí, zůstaňte s nimi pár desítek minut a virus si svobodně užijte. Můžete sem pak napsat, jaké to je. Třeba přesvědčíte lidi jako jsem já, že jsou to doslova lázně.

      Smazat
    3. 17:31
      NENÍ PANDEMIE, NENÍ PRO TU HOVADINU OPORA V ZÁKONĚ, takže na hadr nezvyšující imunitu z vysoka..... Ty jí nos i do postele a do vany, pomůže ti... do hrobu!!!! 🤣

      Smazat
  24. Všem těm odpůrcům roušek. Když jsme jako jedni z prvních zavedli celoplošné nošení roušek (Němci se šklebili) byli jsme jedna z mála zemí, kde se virus tolik nešířil. Začali jsme roušky dávat z huby a je zle. Nevím ale já bych si prdel z roušek nedělal apořád nesnižoval jejich hodnotu. V Bavorsku když vyjdete bez roušky na čumáku, dostanet 500 euro pokuty. Rouška je je dnes povinná v celém Německu a ani Španělsko nijak zvlášť nepolevilo v nošení. Holt tak jsou samí pitomci. No a chytrštein, který se na hubu žádný hadr neveme, rouška je pro zvýšení imunity? To to zase psal nějaký gynekolog ze Švýcarska na internetu. Já si ji zvýšoval pivem a vodkou a stejně sem coro dostal.

    OdpovědětSmazat
  25. Doporučuji některým diskutujícím si v knihovně půjčit učebnici biologie a přečíst si, jak fungují a množí se viry.

    Dezinfekce na bázi alkoholu funguje tak, že rozpouští lipidový (tukový) obal viru, podobně fungují i jiná organická rozpouštědla, nebo třeba i mýdlo (jenže ne tak účinně). Proti baktériím je mechanismus účinku poněkud jiný, ale může to být stejná látka.

    Někdo holt je "Blbštajn", má vysokou školu a několik titulů, jiný je zase génius od přírody, sám od sebe a vlivem svého pouhého narození. A někdo je přímo blahoslavený a chudý duchem - což původně ale nebylo myšleno pejorativně, tedy jako synonymum blba.

    OdpovědětSmazat
    Odpovědi
    1. 15:36
      Alkohol tuk nerozpouští, lepší je obyčejná voda s Jarem ty génie přes víry a bakterie!!!!!
      Proto taky nádobí zaprasený tukem mejeme v jarový a horký vodě a ne v umyvadle plný alkoholu, Průjmulovo mluvčí!!!! 👎

      Smazat
    2. Každý, kdo není úplný hlupák ví, že alkohol, tedy vysokoprocentní ethanol, se používá jako účinný odmašťovač. Například jako součást kompletu profesionálního kontaktního lepidla Universum, kde nahradil dříve používaný aceton. Technici to dobře vědí. Také je hlavní součástí známé Okeny a ostřikovačových kapalin na automobilová skla. Možná se, pane, živíte mytím nádobí, ale vězte, že Jar, Pur a podobné saponátové přípravky především snižují povrchové napětí vody a fungují jako emulgátor. To je fyzikálně dost odlišný proces od rozpouštění.

      Proč nefunguje proti koronaviru "vnitřní" dezinfekce pivem a vodkou, jak psal pan diskutující o kousek výš, je ten, že v lidském těle, tedy například v hrdle, není možné, pro normálního smrtelníka, udržet dostatečně dlouho účinnou koncentraci alkoholu minimálně kolem 50-60 procent. Ani běžně prodávaná vodka jí nedosahuje, navíc, alkohol rychle odteče, popálí sliznici, možná, že zničí nějaký virion, ale poškozená sliznice se stane mnohem zranitelnější pro další virony, uvolňující se z už napadených buněk.

      S panem Prymulou nemám nic společného, ani s jeho názory, které on neustále mění podle situace. Promořování populace, s kterým přišel pan Prymula a jeho kolega Maďar, je naprostý nesmysl, dokud nebude známo, že imunita, kterou nakažení a vyléčení pacienti získají, přetrvá delší dobu, kdy delší znamená podstatně déle, než několik měsíců. Jinak je promořování naprostý hazard se zdravím lidí.

      Smazat
    3. Vysokopropcentní alkohol (vysušený alkohol 98%) se do dezinfekcí nedává a pokud, tak to množství nestojí za řeč!!!!!
      Je to stejný jako milimetr a pikometr... jako virus a bakterie!!!!
      Jarová voda by byla lepší, než předražené dezinfekce.... a hadry na ksichtě!!!!!

      Smazat
    4. Že alkohol nad 60%, v praxi třeba Alpa, likviduje téměř všechny viry (i baktérie) je prokázaný fakt, jakož i to, jak to funguje (že naruší lipidový obal).

      Jarová voda i mýdlo, rozpuštěný prací prášek, by po nějaké době zničily viry také. Ještě levnější je UV záření ze slunce, které ovšem nesmí být odstíněné například smogem.

      Smazat
    5. 22:57
      Smogová poklice visí nad městy s velkou prašností a vysokou koncentrací NOx celoročně!

      Smazat
    6. 18:55 vy jste ukázka domýšlivého hlupáka. Nádobí myjeme pomocí vody a saponátu proto, že je to efektivnější a méně nákladné. Ne proto, že by to s lihem, benzinem, acetonem, trichlor nebo perchloretylenem atd. nešlo. Nevím taky, jak by vám chutnalo z talíře umytého lihem či benzinem ...

      Smazat
    7. 21:18
      Nejlepší je dát si na roušku Xylen, určitě ti pomůže!!!!! 🤣🤣🤣🤣

      Smazat
    8. 8:06

      https://cs.wikipedia.org/wiki/Xylen

      Jen aby všichni věděli, co je to za radu.

      Smazat
    9. 23,58
      Hmmmmm,tak zrovna pro mně je ten odpornej smrad SKUTEČNOU NOVINKOU!!!!!!!.-)

      Smazat
    10. Díky. už konečně vím, proč moje tělo v poslední době stále chtělo GIN.

      Smazat
  26. Vůbec nejlepčí bude najít způsob jak se odsud vypakovat do lepčích podmínek. Jak to třeba zkouší Šeldon z Teorie velkého třesku. Možná bude i nějaká lepčí metoda. Dyk vesmír je nekonečný a určitě nabízí nekonečné množství lepčích životních podmínek pro Středoevropany.

    OdpovědětSmazat
  27. Dr. Ted Noel... Why Mask Dont Work... Krásně je vidět, jak jsou roušky a respirátoty k užitku 😘

    OdpovědětSmazat
    Odpovědi
    1. 19:04 -> Hm... video pana doktora Noela je sice velice sugestivní, ale chybí mu jedna důležitá věc - neukazuje srovnání, jak se šíří aerosol bez roušky, ani nezjišťuje, jaké množství kapének rouška zachytila.


      Dále...

      Velikost částic kouře nebo kapének mlhy zabírá celé spektrum délek, od cca 10 nanometrů, až po desítky mikrometrů (proto je dým či aerosol bílé barvy). Jednotlivý virion Covidu-19 má velikost 80-120 nanometrů. Respirátor třídy FFP2 deklaruje účinnost zachycení 95% částic velikosti 300 nanometrů. Viriony se z těla šíří převážně kapénkovou infekcí a nikoli samostatně. Množství virionů v jednotlivé kapénce se řídí Gaussovou křivkou, z čehož plyne, že jedna kapénka v naprosté většině obsahuje virionů několik. Pokud nechceme být jako Josef Švejk, který hovoří duté zeměkouli, která uvnitř obsahuje ještě jednu zeměkouli větší, vyplývá odtud, že většina kapének obsahujících virus jsou řádu několika set nanometrů a více, tedy v rozsahu působnosti respirátoru.

      Dým nebo aerosol, který předvádí pan doktor Noel, jak prostupuje rouškou i respirátorem, má tedy částice tak malé, že by nemohly obsahovat téměř žádné viriony. Tyto malé částice mají ve vzduchu úplně jinou mechaniku pohybu, než větší částice s viriony, které mají větší setrvačnost a pokud nejsou rouškou zachyceny, dostávají se dále. Kromě toho, když někdo mluví, nebo kašle, vidíme snad nějaký dým či mlhu? Obvykle ne, částic a kapének je podstatně menší množství a mají i jiné velikosti. Mlha, kterou vidíme v zimě při výdechu z úst, vzniká až sražením vodní páry v chladném vzduchu. I zde názorně vidíme, že to, co někdo při mluvení nebo kašli "prská" do okolí, je naprosto jiná velikost. Ani pan doktor nemůže popřít, že je proud vzduchu s dýmem z elektronické cigarety překážkou v podobě i té nejhorší roušky výrazně zpomalen.

      Také se často mluví o tom, že rouška při používání zvlhne. I v parném létě, kdy se žádná vlhkost nesráží. Jak by se to asi tak mohlo stát, když by všechny kapénky propustila?

      Pan doktor Noel pod videem nepřipouští žádnou diskuzi. Proč asi? Možná právě proto, že by fyzikové jeho "demonstraci" vyvrátili. Pan doktor má pravdu v tom, že ochranné pomůcky člověka nechrání dokonale, ale měl by sám nejlépe vědět, že na velikosti infekční dávky záleží průběh nemoci.

      Smazat
    2. V tom případě nestojí ani na zastávce a nevhoď po chodníku pokud okolo jezdí auta, tam je ve většině prach a její částice menší, než 10mí, který můžou způsobit rakovinu!!!!
      Hurá do vzducholodi!!!! 🤣
      Přirozená imunita je lepší, než v tom vedru a haldě zpocených lidi hadr na hubě!!!!!!

      Smazat
    3. P. S, A profesor Žaloudík, prof. Pirk a jiní roušky zrovna NEdoporučují, to jen z velkých farmafirem placený poskok Průjmulos, jehož dcera si pěkně nabahnila tím rouškobyznisem!!!!

      Smazat
  28. Kluci a holky i vy trochu odrostlejší, pojďme se vyßr@t na zbytečné hádky na téma roušky. Výsledek se stejně dovíme do Vánoc. Nejvíc mi vadí ta lež co se za tím schovává a mrzí mne, že si někdo nahoře myslí, že lež nepoznám a pravda se mi v tom smetišti těžce hledá.

    OdpovědětSmazat
  29. S rouškariánama je úplně zbytečný se bavit. Jsou rouškama posedlí, a budou se hádat až do úplného uhádání. Je faktem, že ty jarní nesmysly rozjely rouškový byznys, který hned vyrobil miliony roušek - a co teď s tím? Museli by žalovat stát o náhradu za zbytečné investice, tak zkrátka budeme ty hadry na huby kupovat, protože máme nařízeno je nosit. Je zajímavý, když to před létem pominulo, okamžitě všichni roušky odhodili - jeden den čumáky ještě obalené, druhý den už nikdo - o čem to svědčí? Že jenom posloucháme přiblblé příkazy ze strachu z pokut a nějakého otravování. Každý holt tu roušku snese kde to vrchnost předepsala, kde ne, tam ji okamžitě odhodí. Je to blbé, pokleslé divadlo. Za takzvané totality jsme museli mít v určité dny mávátka a za okna dávat vlaječky - kdo ne, měl v práci nějaké popotahování. Vlaječky se prodávaly všude, v každém papírnictví. Všichni holt si za okna dali vlaječky - proč by se hádali s vrchnostenskou blbostí? Teď je ještě horší totalita - totalita absolutní, a aby to nevypadalo tak blbě, zašťiťuje se to "péčí o zdraví" - hrozí se smrtí a ke všemu - pokuty! A je vymalováno. Zblblý národ - poslouchá vrchnost jako odjakživa - od středověku, dosud. Vytvořili jsme si vrchnost, zbohatlíky a nadlidi, tak teď musíme držet hubu. Kdyby rozhodli, že léčivé je prásknutí bičem po zádech, každý si nechá napráskat - prostě blbci.

    OdpovědětSmazat
    Odpovědi
    1. No, ještě mnohem blbější je ten, kdo pro sebe a ostatní neudělá dobrou věc jen proto, že to náhodou, výjimečně a třeba i omylem kdysi chtěla vrchnost.

      Smazat
    2. Vono ti bezroušáci jsou taky posedlí, voni si myslí, že jsou jediní nositelé svobody v tomto nesvobodném světě. A přitom jejich bude království nebeské...

      Smazat
  30. Roztomilé je, že to co není jasné odborníkům a diskutují třeba o vlivu roušek, naší ulici je zcela jasné a manifestuje o stopéro. Jak nejsem ve vleku politiků, tak nepohlednu ani ulici. Na pravdu si počkám a ovce ze mne nebude.

    OdpovědětSmazat
  31. No já nevím... Je COVID nebezpečný? Nebo není? Pro mladší ročníky zřejmě nebezpečný není, tak mohou dát sobectví volný průchod. Jim nic nehrozí. A ostatní? Na ty kašlou.
    J.

    OdpovědětSmazat
    Odpovědi
    1. 16:22
      Nošení roušky NENÍ ZÁKONEM DÁNO, NENÍ ANI PANDEMIE, takže často bello....

      Smazat
    2. 16:22 ... a víra tvá tě uzdraví...

      Smazat
  32. Takže,touto diskusiou je krasne preukazatelne o čo ide,rozoštvať a oslabiť silu nepriateľa priateľov tam hore,vašu silu ak by ste boli jednotní,len vtedy by boli priatelia hore posratí až za ušami

    OdpovědětSmazat
  33. Když čtu ten zápas roušky neroušky, tak si uvědomuji, že druhým závažným důsledkem nařízení nosit hadr na ksichtě je rozpolcenost otroků, zda jsou hadry košér či nikoliv.

    Tím prvním důsledkem je dobrovolné přihlášení se k otroctví.
    Včera jsme měli sraz po 45ti letech od promoce na VŠLD Zvolen a dva spolužáci zvolenčani se nedostavili. Důvodem je, že jim to jejich zaměstnavatel TUZVO Zvolen (pokračovatel naší alma máter) zakázal pod pohrůžkou rozvázání pracovního poměru. No sráči spolužáci, kde je Vaše akademická svoboda?? Jste totálně ovládáni korporacemi a ideověfašounskou korektností, že se na zakázaný sraz nedostavíte ani inkognito? Toho Maťa a Zuzu ze skládky v Pezinku si právem zasloužíte a vše co ti dva vykonají bude pro vás svaté. Hrůza třepe kurníkem!!!

    OdpovědětSmazat
    Odpovědi
    1. 14:11
      Joooo, tomu se dneska říká demokracie....

      Smazat
    2. Upřímně řečeno, tyhle spolužácké srazy nechápu, z 90% je to jen nakrucování, jak kdo byl úspěšný. Naprostá ztráta času a energie. Opravdoví kamarádi se setkávají i tak, nepotřebují žádnou "slezinu".

      Možná nejde vůbec o nějaké nařízení zaměstnavatele, jen to nechtějí říct na rovinu. Což by snad mohli, bylo by to fér.

      Taky tu pořád někdo něco mele o strachu. Z viru, vlády a z případné pokuty. I článek k diskuzi se jmenuje Strach. Blbost, hlavním předpokladem strachu je nevědomost. Ve skutečnosti jde o zodpovědné nebo nezodpovědné chování.

      Smazat
  34. Diskutující na tomto webu často profilují sami sebe jako kritiky stávajícího režimu, příznivce levice (v jejím původním významu, ne tedy neomarxismu a podobných falešně pojmenovaných směrů) a někteří s nostalgií koukají zpět za bývalým socialismem, který byl v řadě věcí lepší. Nic proti tomu, když současnému režimu vytýkají neschopnost se postarat o obyvatele naší země a hon za ziskem horních vrstev společnosti, za každou cenu a bez ohledu na další lidi. Souhlasím, jsem stejného názoru.

    Bohužel, když přijde na lámání chleba, sociální cítění a schopnosti se nepovrchně podívat na věci očima těch druhých, kamsi vymizely. O tom, že Covid může být nebezpečný pro staré lidi a s lidi oslabenou imunitou se tu už psalo.

    Ale je tu ještě jiný problém, možná větší. A to je výpadek příjmu v případě nemoci nebo karantény. Tak například, znám jednu paní samoživitelku, která má dvě děti a živí se jako pečovatelka o seniory. Ta si nemůže dovolit ani zakašlat, natož nakazit své klienty. Nebo učitelé na školách všech stupňů, včetně škol vysokých. Obvykle jsou tak přetíženi, že když jeden onemocní, náhrada, suplování je obrovský problém. Řešilo se to doposud přecházením nachlazení, mnozí učili i s horečkou. A to jak kvůli už tak mizernému příjmu, tak i kvůli reálné nemožnosti jejich zastoupení - jejich škola či universita by upadla do obrovských potíží se zajištěním výuky. Mnoho lidí prostě se svým příjmem sotva vychází a nemoc si nemůže ekonomicky dovolit. I když to není Covid, stačí obyčejná viróza nebo chřipka.

    Teď si vemte, že podle nových nařízení mají při jakýchkoli příznacích respiračního onemocnění zůstat doma. V realitě je to neřešitelné, nemoc budou ve skutečnosti tajit, dokud to jen půjde, dokud doslova nepadnou nebo dokud nenastane obrovský průšvih. Půjdou pak třeba i do vězení?

    Za těchto okolností by čestný, zodpovědný a soucitný člověk zanechal furiantství, i když je sám zdravý jako řípa a bohatý jako Bill Gates. A udělal by vše pro to, aby se nenakazil ani nenakazil nikoho jiného. Neříkám, že si máte okamžitě nasadit roušku, ale přemýšlejte prosím, co v tom směru můžete pro ostatní udělat.

    Promiňte, ale když tu pořád někdo žvaní o tzv. "(ne) svobodě", "symbolu podvolení", "otroctví" apod., čeho je vlastně sám otrokem? Nejvíc ze všeho svého ega, jelikož dává přednost imaginárním hodnotám, ideálům a myšlenkám, které nejsou ani prověřené, před reálnými, žijícími a konkrétními lidmi. V čem se pak liší od mainstreamu? Podle mého názoru ví o životě houbelec. A když své to přirovnání trochu přeženu, tak hypotetický komunista-revolucionář, jdoucí přes mrtvoly, stejně jako hypotetický kapitalista, nechávající své zaměstnance umírat hladem, jsou na tom prakticky stejně.

    OdpovědětSmazat

Redakce vás žádá, abyste diskutovali slušně, nenapadali spoludiskutující ani autory, abyste argumentovali věcně a fakty. Děkujeme.