AA

Reklama

bb

sobota 31. října 2020

Arménie „staví“ Rusko do války: Formálně žádá o pomoc. Moskva přijímá: „Zaručujeme vaši bezpečnost“

Ivan David
31. 10. 2020


Arménský premiér Nikol Pašinjan formálně požádal ruského prezidenta Vladimira Putina o pomoc při zajišťování bezpečnosti jeho země uprostřed konfliktu v Náhorním Karabachu, uvedlo dnes arménské ministerstvo zahraničí. „Arménský premiér požádal ruského prezidenta o neprodlené konzultace s cílem vyjasnit druh a rozsah pomoci, kterou může Ruská federace Arménii nabídnout, aby byla zaručena její bezpečnost,“ uvedlo ministerstvo ve svém prohlášení.


Rusko poskytne Arménii veškerou nezbytnou pomoc na základě Smlouvy o přátelství, spolupráci a vzájemné pomoci mezi těmito dvěma zeměmi, pokud se nepřátelské akce v Náhorním Karabachu dostanou na arménské území, uvedlo ruské ministerstvo zahraničí ve svém prohlášení.„Znovu potvrzujeme závazek Ruské federace jako spojence Arménské republiky, včetně závazků vyplývajících ze Smlouvy z roku 1997,“ uvádí se v prohlášení.


Podle ruského ministerstva některé články této smlouvy předpokládají konkrétní kroky v případě hrozby ozbrojeného útoku nebo agrese proti územím obou zemí.


Moskva rovněž zopakovala svou výzvu všem stranám konfliktu v Náhorním Karabachu, aby na základě dosažených dohod přistoupily k okamžitému příměří, deeskalaci a návratu k mírovým rozhovorům. jichž se zúčastnili ministři zahraničí Ruska, Ázerbájdžánu a Arménie během jednání v Moskvě 10. října.
Ruská federace má v Arménii základnu, která disponuje systémy Mig-29, Mi-24 a / a S-400 i tanky.

53 komentářů :

  1. Pašinjan si musí vybrat mezi Sorošem a Putinem stejně jako Lukašenko.

    OdpovědětSmazat
    Odpovědi
    1. 14:50
      Halvně musí vykopat ty mladé idioty (obdobu českých bukanýrů), řízených z USA.

      Smazat
  2. Moment. Tak to není! Rusko prohlásilo, že pomůže Arménii pokud bude napadeno arménské území! K tomu jej zavazují příslušné smlouvy. Ale také prohlásilo, že se nezapojí do války o Karabach, který NENÍ územím Arménie a smlouva se tak na něj nevztahuje. Takže snaha Pašijana, nechat Rusy, aby porazili Ázerbájdžán místo Arménů nevychází. A Putin není naivka. Jistě ví, co je tento prozápadní chameleón zač. Takže jestli by i k tomu došlo, nebude tento pán, který jásal nad barevnou revolucí a volal do celého světa, jak se Arménie vymanila z ruského vlivu s největší pravděpodobností arménským prezidentem. Jako pan Lukašenko. Toho už také přešly sny o "vícevektorové" politice. A jací to byli s Pompeem a Porošenkem kamarádi. A Aliev to ví také. Několikrát prohlásil, že jeho vojska na území Arménie nevstoupí i když Arméni ostřelují děly ázerbájdžánská města a vesnice. Ví, že jsou to provokace, které mají vyprovokovat ázerbájdžánskou odvetu a zatáhnout tak do války Rusko. A Putin si s Erdoganem jistě netelefonoval o počasí. Čím dál víc ve mě sílí dojem, že zatažení Ruska do této války je úkol, který Pašijan dostal z venčí. Právě v době, kdy je jasné, že barevná revoluce v Bělorusku skončila ostudným debaklem a změnila se ve frašku. Kdy Západ má opět problémy s koronavirem a muslimským terorizmem, USA řeší obrovskou vnitropolitickou krizi. A právě v tuto chvíli si Pašijan vzpomene osvobozovat Náhorní Karabach, který je územím Ázerbájdžánu. Až příliš mnoho náhod.

    OdpovědětSmazat
    Odpovědi
    1. Skvěle popsáno, "danny"! A objektivně, bez jakéhokoliv "fandění" jedné straně. Lépe to už ani nejde! Málokdo tohle napíše o konání Alijeva a Pašinjana. Většinou se, nejen tady, píše výhradně proti azerbajdžánské straně a na sorošovce Pašinjana se hledí tak trochu shovívavé!

      Smazat
    2. Kdybych se vrátil do politiky, což nehrozí, spolupracovat s Vámi by mi bylo ctí.Vidím to stejně, Vy jste do popsal par excelence.

      Smazat
    3. Domnívám se, že odpověď Moskvy bude nejspíš opět taková, že se budeme divit. Vůbec bych se nedivil, kdyby Turecko dostalo "lekci" někde jinde. Bude-li to potřeba.

      Smazat
    4. Není to tak úplně pravda, Náhorní Karabach je z většiny obydlen Armény, a po této válce už by ani Arméni nemohli žít ve státě ovládaném Ázerbájdžánem. Tu válku začal Azerbajdžán z iniciativy Turecka a nikoliv Arménie, Arménie se brání. O tom Pešinjanovi máte pravdu, Rusové mají ohromné investice v Arménii, oni o ni nemohou přijít, a to si uvědomuje i Pešinjan, že kdyby odtud utekly ruské firmy, tak se mu zhroutí ekonomika.

      Smazat
    5. Myslim, ze nejste daleko od pravdy. Ovsem Pasinjan je poskok kabaly, nastrcena figurka, ktera ma medveda vylakat z doupete a pak kabala prohlasi, ze Rusko je agresor a spolecne se s NATO se na nej vrhne. Je neskutecne, jak se signaly smerujici k valce stale rychleji opakuji.
      Je to naprosto nesmyslny konflikt, kde dva zebraci jsou tlaceni do valky silami, ktere je pouzivaji pro sve zajmy. Vsimnete si, ze EU a ostatni pokrytci delaji mrtveho brouka. A v pripade Turecka jenom delaji jakoby jim turecke agrese vadily.
      Nejvetsim problemem neni ten konflikt, ale Turky financovani zoldneri teroriste, presunuti ze Syrie na podporu muslimu. Podobne jako v Lybii proti Haftarovi. Na tech ma Rusko eminentni zajem je vygumovat. Sultan uz Rusko provokuje dlouho. Spatne skonci. 3 agrese a spory s Reckem neustoji. Doma mu to uz doutna taky.

      Smazat
    6. Ruští zpravodajové z Jerevanu hlásí, že je tam více rusofobů než rusofilů. Pomoci by měli především přátelé rusofobů. Ostatně rusofob Pešinjan s s žádostí o pomoc na Rusko vůbec neobracel. Jeho nástup k moci znamenal přerušení jednání s Ázerbájdžánem. My to máme v Praze stejné. V případě průšvihu nám nikdo nepomůže. Ani Kocáb, který nás ochotně vytuneluje jako Trend.

      Smazat
    7. Pro 19:50 co píšete je jenom první dojem, a to dojem velmi nepřesný. Ta válka je katastrofa jak pro Arménii tak pro Azerbajdžán a oba jsou zataženy do války pax-americana elitou, která v obou státech má silný vliv. Zatímco Pašajin byl dosazen přímo pax-americana elitou, aby konflikt rozpoutal a bylo to známo hned po jeho zvolení, že bude téci krev, teď se to potvrdilo a dokud nebude odstaven budou oba národy krvácet. Aliev manévruje jak jen muže i nemůže a má to těžké, protože vliv a tlak bažiny je tam enormní (takových vlastizrádců jako u nás např. Kalousků, Petříčků, Swancerbengů je tam velké množství).

      Smazat
    8. Pro Anonymní 19:50 Z mezinárodního práva je jedno, kým je Náhorní Karabach obydlen. Rozhodující je, jakého státu je to území. A toto území patří Ázerbájdžánu. Kdyby tomu bylo tak jak říkáte, tak by to fungovalo podle Adolfa. Ten zabral nejen naše pohraničí, ale i celé Rakousko právě s odkazem, že tam tvoří většinu obyvatelstva Němci. A komu Pánbůh, tomu všichni svatí, jak se říká a jeho kameraden Poláci (v té době) si zabrali Těšínsko a Bohumínsko a kus Tater, Maďaři pak celé jižní a východní Slovensko. Arménie využila zmatku okolo rozpadu SSSR a dělení kořisti a snažila se toto území zabrat právě s odkazem na národnostní složení obyvatelstva. Stejně tak jako Gruzie si chtěla vzít Abcházii a Jižní Osetii. A protože byla silnější, Ázerbájdžán musel ustoupit. Ale to neznamenalo a neznamená, že mu toto území nepatří. A současné boje podle všeho začali právě Arméni. Masakry mohou začít právě nyní, kdy jsou ostřelována ázerbajdžánská města a vesnice nejen z území Karabachu, ale i Arménie s jasným cílem vyvolat odvetu a tím zapojit do války Rusko. Jde o to, komu by ty masakry vyhovovaly. Nevím nic o nějakých "ohromných" ruských investicích v Arménii. Rusko tam má dvě vojenské základny. Ale Aliev jasně řekl, že na Arménské území nevkročí a vyprovokovat se nenechá. Není blázen a jistě se poradil na těch správných místech. A Západ podpoří Alieva. Ten má co nabídnout. Panšinjan je dobrý akorát k tomu, aby zatáhl Rusko do války. Až svůj úkol splní (nebo nesplní) bude odejit.

      Smazat
    9. Ten Panšinian by mal teda vrhnúť komplet všetky armádne sily do obrany Karabchu preto že Alijev na Arménsko nezaútočí a tak by mohol viac ako len stabilizovať frontu...

      Smazat
    10. Arm.president pozadal o ochranu JEHO zeme,/a premrstena horlivost ctenare/...
      A zaruku zasmlouvovane bepecnosti..
      Zrejme hraje na fidle zminene ruske zakladny v Armenii.
      Rusko poskytne Armenii...
      Tedy zase v Karabachu asi pujde o dalsi asymetricky /proxy/ konflikt,v zastoupeni.
      A kdyz nekdo/terorista/, picne do tech Bio laboratori,v Armenii,co se asi stane.
      Zmineny boj o Syrii je take boj a obrana EU..

      Smazat
    11. Naštěstí není Putin idiot, aby tomu nerozuměl. Bůh ho a Rusy ochraňuj, ochraňuj celý svět. Putin je neuvěřitelný stratég jakého ještě planeta nepoznala, modlím se za něj, zvládne to.

      Smazat
    12. Také jsem zkusil upřímnou modlitbu a skutečně jsem pozoroval svatý obrazec , jen nevím jak jej transponovat na Kavkaz. Poradíte ?

      Smazat
    13. Lukašenko si vybral. Na pár dní s Putinem a teď, kdy se situace vyvíjí v jeho prospěch, tak už zase prosazuje tzv. vícevektorovou politiku. Rusko je pro něj dobré k zabezpečení suverenity Běloruska a vládnutí baťky Lukašenka a déle jako zdroj levných surovin a odbytiště výrobků Běloruska. Vše ostatní se postupně vrací do původních kolejí. Nikdy nebude baťka jiný!

      Smazat
    14. Je vidět pane Danny, že máte přehled. Jen bych chtěl doplnit,že taktika Západu je rozdmýchat vojenské konflikty kolem Ruských hranic a s tím i současné letecké provokace v Pobaltí a v Cerném moři,které mají za úkol zjistit frekvence na kterých působí S 400 a ostatní protiletecké baterie.Na vlastní oči vidíme proxy 3 válku Západu proti Ruské Federaci.Trochu je brzdí info,že v případě napadení R.F. Západem raketovou zbraní ,tak R.F. vrátí úder jadernými zbraněmi a to už je proo Západ velký problém. Proto se snaží R.F. oslabit lokálními válkami v okolí jejich hranic. Bělorusko nesmí nikdy padnout do rukou Západu za jakoukoliv cenu.

      Smazat
  3. O tom nikdo nepochybuje, že Rusko bude bránit Arménii, vtip je v tom, že nebudou bránit Karabach. Jak jsem tady psal na začátku konfliktu, ten je bohužel pro křesťany ztracen a Turek a Azerem opět vyhráli.

    OdpovědětSmazat
  4. Problém je v tom, že arménské hranice nejsou totožné s hranicemi Náhorního Karabachu, je to autonomní území. Takže tam se to bude v pohodě řezat dál.

    OdpovědětSmazat
  5. Příští dny (týdny) nám ukáží, jestli právě o toto Pašinjanovi nešlo. Totiž dostat Rusko do přímého konfliktu s Tureckem.

    OdpovědětSmazat
  6. A zase se bude Rusko cpát tam kam nemá. Nacpali se do Sýrie kde jsou více jak 5 let, mrtvých více jak 500 000 a konec války v nedohlednu. Pokud budou zde válčit, tak jejich dobrodružství dopadne stejně. Turek to doufám nenechá bez odezvy, nakonec je Putin hlupák vyzbrojil.

    OdpovědětSmazat
    Odpovědi
    1. 16:06
      To co plazma je prevít, ty seš následek!!!!! 😂😂😂

      Smazat
    2. 16:06 Je vidět, že jste skutečně "důkladně" obeznámen se situací, ovšem v ruském prohlášení jste přehlédl jednu důležitou větu a sice, že se do toho vloží až bude ohroženo arménské území a jím Náhorní Karabach není. Hodnotit kam všude se bez pozvání a často pod vylhanými záminkami, nacpala konkurence nechci a nebudu, neboť vy byste to stejně nepobral.

      Smazat
    3. 16:06 Znám jiné, co se nikam necpou. USA nasadily sankce na Irák. Výsledek sankcí na léky = 500 000 mrtvých dětí, ale humanitárně. Pak USA bez pozvání přišly a svrhly diktátora Sadáma. Od invaze 2003 dodnes neodešly a mrtvých okolo milionu (záleží kdo to počítá.) Ale po svržení Sadáma je tam mír, demokracie a ráj na zemi. Takže poukazování jedním směrem je chucpe, když naši současní přátelé také vraždí civilisty.

      Smazat
    4. A ještě jednou pro méně chápavé: Ty gumo 16:06, Rusové se nikam necpou, nemají to zapotřebí. Mají totiž velikou a bohatou zemi, ze které se jejich „partnerům“ ve světě dělá závistí zle. Nepřepadávají tudíž země, které mají rovněž přírodní bohatství, na rozdíl od loupežníků, kteří od napadení Sýrie kradou a vyvážejí z této země její ropu. Proto tam dosud zapáchají, nikým nezváni.

      Smazat
    5. A ještě jednou, Ty gumo 16:06 : Rusové se nikam necpou, nemají to zapotřebí. Mají totiž velikou a bohatou zemi, ze které se jejich „partnerům“ ve světě dělá závistí zle. Nepřepadávají tudíž země, které mají rovněž přírodní bohatství, na rozdíl od loupežníků, kteří od napadení Sýrie kradou a vyvážejí z této země její ropu. Proto tam dosud zapáchají, nikým nezváni.

      Smazat
    6. Anonymní31. října 2020 16:06
      Proč jste v anonymitě s takovým skvělým porozuměním věcem a dějům okolo nás. Bystrý úsudek a nezaujatost z vašeho příspěvku čouhá jako sláma z bot.

      Smazat
    7. 16:06
      Pokud to byla provokace, tak tedy nic moc.

      Smazat
    8. 18/54
      Smajlíky s oblibou posílá svým vrstevníkům můj pětiletý vnuk.Troubo.

      Smazat
    9. 20:02
      A co vám řekne moje jméno??
      Bylo by lepší z vaší strany se pokusit něco z mého příspěvku vyvrátit, na to ovšem nemáte,něž čmárat invektivy.

      Smazat
    10. Čím víc smajlů, tím chytřejší geront.

      Smazat
    11. 16:06, 20:02 - Máte ve všem pravdu. Vše co se píše o mírumilovných USA jsou lži!! (Už moje prabába říkala, že bláznům se nemá odporovat)

      Smazat
  7. Pro Karabach si nechce pálit prsty nikdo. Arménii pomůže chránit vlastní území jen Rusko a EU bude jen vydávat prohlášení o znepokojení.

    OdpovědětSmazat
  8. Bezpečnost RF potvrdila v roce 1997, ale doposud nebyl naplněn čl. č. 4 ODKB, NATO má taková článek pod č.5. Že si arménský premier nevzpomněl když likvidoval v Arménii ruské školy a ruské tv vysílání, jak typické pro národy Kavkazu bez vyjimky !

    OdpovědětSmazat
    Odpovědi
    1. Totez prece delal Lukasenko! To je ale vyslednice tlaku ze zapadu na byvale sovetske republiky. Ty tlaky na Moldavii, Kirgistan, Srbsko prece musite pozorovat, i kdyz se nam zamlcuji v detailu.

      Smazat
  9. Moskva přijímá? Moskva říká: až se bude opravdu bojovat na vašem území, pak budeme aktivovat závazky smlouvy. Jinými slovy na arménském území se nebojuje, ačkoli arménská vláda už tři neděle(?) vykřikuje, jak byla napadena. Jak můžete, pane doktore, pořád tak tvrdošíjně setrvávat na jednostranně proarménských a stejně tak protitureckých stanoviscích?

    OdpovědětSmazat
  10. Jasný vzkaz pro Azery a Turky, v Karabachu si dělejte co chcete.

    OdpovědětSmazat
  11. Klíčové sdělení:
    " pokud se nepřátelské akce ... dostanou na arménské území"

    OdpovědětSmazat
  12. Ráno 31. října zveřejnila obranná armáda Artsakh (Karabach) videozáznam, který ukazuje použití zakázaných fosforových bomb Ázerbajdžánem.
    „Používáním Ázerbájdžánu v konfliktu mezi Ázerbájdžánem a Artsakhem fosforové munice obsahující prvky chemických zbraní je hrubým porušením norem a zásad mezinárodního humanitárního práva a zvykového práva, Ženevských úmluv, ustanovení a dokumentů příslušných úmluv OSN.
    Kromě způsobení škod arménským silám sleduje rovněž cíl zapálit rozsáhlé lesní požáry a vytvořit skutečnou hrozbu ekologické katastrofy na tomto území, “uvedl k zveřejněným záznamům tiskový tajemník arménského ministerstva obrany Shushan Stepanyan.
    Od začátku poslední války v Náhorním Karabachu všichni očekávali, že se bude vyvíjet stejným způsobem, jako ten, který skončil přesvědčivým vítězstvím Arménie v roce 1994. Pokud jde o zbraně a bojové zkušenosti, zůstala Arménie na úrovni roku 1994. Kromě toho se Arménie v posledních letech posunula k nejistému a dlouhodobému procesu integrace s NATO a USA, čímž zničila systém vojenského spojenectví s Ruskem.
    Na druhou stranu se Ázerbájdžán již více než deset let připravuje na vojenskou invazi do Náhorního Karabachu a poskytuje důležité služby Spojeným státům, Izraeli a Turecku. Tyto služby Ázerbájdžánu byly odměněny dodávkou moderního vojenského vybavení schopného zneškodnit Armény a výcvikem ázerbájdžánské armády v jeho používání.
    Způsob, jakým Ázerbájdžánci plánují a bojují, se zdá být velmi blízký standardům NATO. Existuje spousta důkazů, že turecká armáda je díky nejúčinnějším automatizovaným systémům ta, která de facto poskytuje strategické řízení operací ázerbájdžánské armády v Náhorním Karabachu. To je také důvod, proč se Rusko rozhodlo velmi pečlivě sledovat boje v regionu a vyzkoušet své nové prostředky elektronického boje.
    Doposud byla tendence divit se mimořádné schopnosti ázerbájdžánských útočných dronů detekovat a zneškodnit arménské vojenské cíle v jediné misi. To není pravda, protože za detekci arménských pozemních a vzdušných cílů je odpovědná turecká armáda a poté hlásí své souřadnice GPS ázerbájdžánským bojovým dronům.

    https://pandoraopen.ru/2020-10-31/karabax-siriya-blizhnij-vostok-poslednie-novosti-31-oktyabrya-2020/

    Mnoho vojenských odborníků se zároveň domnívá, že četná prohlášení Baku o stávkujících ázerbájdžánských městech z arménské strany, a nikoli z území Karabachu, připravují půdu pro odůvodnění přenosu konfliktu do Arménie.
    Logika zde je jasná, je nutné prezentovat Arménii jako agresora, čímž se zabrání zapojení mechanismu kolektivní bezpečnosti a dá legitimitu přímé účasti Turecka ve válce.

    Zástupci armády obrany v Karabachu zajali dalšího bojovníka ze Sýrie a zveřejnili jeho výslech, ve kterém terorista Mehmed Muhammad Alshkher říká, že byl v rámci oddílu 250 lidí převezen tureckými speciálními službami 19. října do Náhorního Karabachu.
    Uvedl, že oddíly ozbrojenců byly vyslány do bitvy jako první, a teprve po nich vstoupila do útoku ázerbájdžánská armáda.
    Alshkherovo svědectví zcela vyvrací výroky představitelů Ankary a Baku o nepřítomnosti teroristů v ázerbájdžánských ozbrojených silách v Náhorním Karabachu.
    14. října tedy ázerbájdžánský prezident Ilham Alijev řekl v rozhovoru pro France 24: „Nemáme žádné žoldáky. Toto je naše oficiální prohlášení. “
    Ve stejný den také turecký prezident Recep Erdogan v televizi Anadolu řekl, že „syrští bojovníci bojují ve své vlasti a do Karabachu nepůjdou“.
    Přesun zahraničních žoldáků do zóny ozbrojeného konfliktu a jejich účast v bitvách lze provádět pouze se souhlasem hlav států. Z toho vyplývá, že Recep Erdogan a Ilham Alijev cynicky oklamali vůdce západních zemí a celé mezinárodní společenství a tvrdili, že v Náhorním Karabachu nebyli žádní pro-turečtí ozbrojenci ze Sýrie.

    https://rusvesna.su/news/1603966396

    OdpovědětSmazat
    Odpovědi
    1. Kdo potvrdil tvrzení o té fosforové munici? Nebo je to na úrovni agentury SOHO a "Bílých přileb"? Nevím jestli všichni očekávali drtivé vítězství Arménů, ale Pašinjan určitě. Ázerbájdžán se poučil ze svojí porážky a dal do pořádku svoje ozbrojení síly. To se snad dalo čekat, ne? A že se připravoval vzít si svoje území zpět se dalo očekávat také. A kdo se měl starat? No Pašinjan, prezident Arménie, která toto území de facto ovládá. Že je takový trouba a přerušil vztahy s Ruskem i když viděl, jak dopadli všichni spojenci Západu, od Saddáma, přes Kaddáfího až po Lukašenka, je jen a jen jeho věc. Přitom měl přímo před očima, jak pomohli "spojenci" Gruzii a jak jí "pomáhají" dodnes. Vidí jak dopadla Ukrajina. Ale vidina sladkého života prozápadního satrapy mu zastřela rozum. To Arménie ostřeluje ze svého území Ázerbájdžánská města a vesnice ve snaze vyvolat odpověď a tak zatáhnout do války Rusko. Ale Aliev přesně ví, kde je hranice, kterou nesmí překročit. Protože válku s Ruskem by nevyhrál a spojenci by ho opustili. Protože tak jako se vykašlali na Arménii, která jim nemá co nabídnout (zemědělské produkty západ vyváží a nedováží),tak by se vykašlali na něj. Ale Západ potřebuje ázerbájdžánskou ropu a plyn. Z hospodářských a hlavně z politických důvodů. Takže podpoří Alieva. Už to panu prezidentovi Pašijanovi řekli jasně minulý týden, když jel žebrat do Bruselu, Berlína i Paříže. Že bojují na ázerbájdžánské straně žoldnéři? To je dneska vcelku běžná záležitost. Wagnerovci jsou z Ruska, Blackwatter Američani, a řada dalších, svolaných ad hoc. Jako v 60. a 70. letech "Divoké husy" bojující zejména v Africe. Dále je vidět snaha některých politiků a novinářů vydávat tuto válku za konflikt mezi křesťanstvím a islámem. Nikoliv. Jde výhradně o území, moc a v konečném výsledku a peníze. Ani Erdogan ani Aliev západní vůdce neoklamali. Ti dobře vědí o co jde od samého začátku. Ostatně to načasování svědčí spíše o tom, že Pašinjana k tomuto dobrodružství spíše postrčili.

      Smazat
    2. Odpověď máte přímo od dr. Ivana Davida v podobě novějšího článku. Prostě musíte hledat OVĚŘENÉ ZDROJE A Z NICH ČERPAT INFORMACE. Nesmíte slepě věřit tomu, že platí jen to, o čem se píše v "našem" mainstreamu.
      Tím, vás nechci urazit, vůbec ne.
      Já mohu jen dodat, že znalosti jazyků se vždy hodí a když jsem se kdysi rozhodoval, který jazyk "zvednu" nejméně o "dva stupně", rozhodl jsem se pro ruštinu, protože prozatím jen na ruském internetu naleznu všechny názory a informace volně dostupné (nebo téměř). Navíc je u ruského prostoru ta výhoda, že tam se najdou lidé, kteří nevěří ani tak docela jen tak namátkou speciální teorii relativity a snaží se dokazovat, jak to je. Stejně tak lze na internetu najít neuvěřitelně mnoho knih v e-podobě a často i zdarma. Různé pohledy jsou přece užitečné, ne? Minimálně proto, aby se mohlo říci - tak, pánové, tudy cesta nevede!
      Tohle na anglojazyčném a německojazyčném internetu, tak širokou škálu informací, kvalitně zpracovaných prostě nenajdete. Natož v dalších několika jazycích, které ještě ovládám.
      Nemusím tomu věřit, ale mohu si to rychle ověřit.

      Smazat
    3. 8:22
      Máte pravdu, když prý chce západní politik ráno u kávy slyšet objektivní zprávy, poslouchá Russia Today.

      Smazat
    4. 10:14
      Myslíte ten smradlavý průjem.Jo a zbytek dne stráví na hajzliku.

      Smazat
  13. Tak ono stačí jít trochu zpět a vzpomenout si, kdo je Pašinjan, jak se dostal k moci, kdo ho podporoval a ke komu vzhlížel.
    Pak povídání o zlém Azerbajdžánu a hodné Arménii dostane poněkud jiný obraz.
    Ostatně kolega danny to vystihl přesně.

    OdpovědětSmazat
    Odpovědi
    1. Ano, pěkně, ale přece jen ne ve všem. V Náhorním Karabachu žijí, vlastně už jen dožívají Arméni. A ti jsou vyvražďování, jak to jen muslimové umějí. Ale to se přece dalo čekat. Ovšem u normálního člověka. Pašinjan ale není normální. Po strašlivé porážce by měl jít od válu tak, jak k němu přilezl. A predikce: Bude přednášet na západních universitách, což bude dosvědčovst jejich antivzdělanostní stav. Stejně jako stejný pitomec Gorbačov aj a j.

      Smazat
  14. Článek je opět mimo. O Arménii vůbec nejde. Etnická čistka běží v Náhorním Karabachu, jako předtím proběhla v Nachičevanu. A do událostí v Náhorním Karabachu se Rusko nezapojuje, což bylo v mnoha komentářích podrobně vysvětleno (hloupé chování Arménie i karabašských úřadů).

    OdpovědětSmazat
  15. Americká armáda znovu aktivuje 5. armádní sbor a vrchní velení spojeneckých sil pověřené osvobozením Evropy během 2. světové války.
    https://geopoliticsastrology.wordpress.com/…pe/
    Jste právě svědky největší vojenské akce v histrorii, která zahrnuje 17 armád světa. Tuto koalici vede generál Flynn.
    Podrobnosti scénáře jsou tajné, ale EUCOM uvedla, že v případě konfliktu jde o spojení všech spojeneckých sil – pozemních, námořních, leteckých, kybernetických i vesmírných . 4.11. se svět začne měnit......

    OdpovědětSmazat
  16. 20:18
    No proti jiným názorů, bych se asi přiklonil k tomu Vašemu. Je to prostě jen o vyváženosti.
    Ale skutečných Arménů je my líto stejně tak jako skutečnýých Čechoslováků.
    Václav

    OdpovědětSmazat
  17. 20.52 Nejaky ten konflikt i prestirany ,by se zamlouval pres. Trumpovi,kdyz mu tece do bot,na misto uteku ze zeme..
    Spolu s davy Holyw. hvezd,nasaklych tez miliony,vydelanych sklebenim a kvicenim do kamer a mikrofonu...
    U nas ty problemy vyskakuji a promitaji se do svetove dulezitosti, 1618,1918, jako 1938 Mnichov-Sudety.
    Oboji se opakuje a opakuje..
    Sme taky nejakej katalysator, nebo co?

    OdpovědětSmazat
  18. A po Bohu uz je jenom Putin..

    OdpovědětSmazat
  19. Myslím si, že jen zmínka o vožení se Ruska do tohoto konfliktu naznačuje, že si všechny strany konfliktu uvědomují, co by znamenalo kdyby se Rusko vložilo do bojů, ovšem nikoliv za zájmy zrádců, ale za svoje národní zájmy.

    OdpovědětSmazat

Na opakovanou žádost čtenářů, kteří se nechtějí zapojovat do diskuzí obsahující vulgární a urážlivé výroky. Jejich odstraňování je časově náročné a narušuje plynulost diskuze. Proto nebude dále možné vkládat anonymní komentáře.
Pro vložení komentáře je proto nutné se na stránce "Nová republika" přihlásit vpravo v horním rohu této stránky "přihlásit se" (výběrem emailového účtu např. Google) a upravením uživatelského profilu (v kolonce Nastavení>Upravit uživatelský profil). Děkujeme za pochopení.