Reklama

čtvrtek 1. října 2020

Běžte už s Covidem do ......! aneb Konec Covidalarmismu!

Michal Brand

2. 10. 2020
Čas vyhodnotit informace
Svět má za sebou téměř deset měsíců s koronavirem Covid-19.
Pozn.: Podle oficiální verze tedy, protože se čím dál více ukazuje, že první případy nepropukly v Číně v listopadu až prosinci 2019, ale již v říjnu až prosinci 2019 v Itálii, v létě 2019 ve Francii a Španělsku.
A již dříve byla „nemoc z elektronických cigaret“, která se záhadně objevila výhradně v USA na jaře až v létě 2019 a která měla záhadně naprosto stejné příznaky jako Covid-19 a která stejně záhadně zmizela ihned po novém marketingovém názvu (vytvořeném v prosinci 2019 až květnu 2020) „wuhanský virus“/“čínský virus“ namísto původního marketingového názvu „nemoc z elektronických cigaret“

(Pozn. red. I.D.: Autor není lékař, některé jeho výhrady jsou správné, některé ne zcela, například porozumění souběhu příčin. Podobně je to s patogeny, které mohou být u zdravého přítomny "normálně". Podobně je to s představou, co je to "nákaza". Atd. Lze buď minimalizovat nemocnost nebo opatření proti nemocnosti, žádné opatření nemůže být všeobecně uspokojivé. Při 21 stupních Celsia bude někomu horko, někomu zima.)

První informace z Číny o průběhu „pandemie“ koronaviru byly velice varovné. Byla zde videa lidí násilím držených doma (dveře bytů i s obyvateli uvnitř zatlučené zvenku prkny policejními jednotkami apod.). Viděli jsme videa lidí, kteří náhle padli na ulici během chůze mrtví k zemi a okolo-jdoucí zůstali naprosto zmražení panikou a strachem a neměli ani odvahu jít se podívat, co se tomu člověku stalo. Viděli jsme videa kropících aut rozstřikujících dezinfekci po ulicích čínských měst. Viděli jsme celá města, desítky milionů lidí daných do karantény se zákazem vycházení (faktickým zákazem vycházení, omezení možnosti vyjít z domova jen pro jednu osobu z domácnosti a jen pro nezbytný nákup apod.). Viděli jsme nemocnice postavené za 6 dní a viděli jsme haly těchto nemocnic s desítkami a desítkami lůžek a pacientů na nich. Viděli jsme velice rozhodnou, tvrdou a vážnou reakci oficiálních míst v Číně.

Všechny tyto tehdy dostupné informace z Číny byly opravdu varovné.

Západní politici a média, a to včetně mnoha jindy seriozních nezávislých médií, se čínským opatřením jen vysmívala a vykřikovala hesla o omezení lidských práv a svobod v Číně, „komunisti!“, „čínská totalita“, „totalitní režim!“ apod. To až mnohem později začal Trump vykřikovat, že ho vlastně Čína podvedla, že vlastně Čína zlehčovala rozšíření Covid-19 v Číně na podzim a v zimě 2019/2020. Potřeboval prostě jen najít viníka za situaci v USA. A hledání viníka je jedna z mála věcí, ve které Trump vyniká.

Následně se i oficiálně objevil Covid-19 v USA a v Evropě (ve skutečnosti ovšem již mnohem dříve – viz např. https://tinyurl.com/y3wkx9eq & https://tinyurl.com/y6dx2d4a & https://tinyurl.com/yya8keo3).

Západní vlády a média na oficiální příchod Covidu do USA a Evropy zareagovaly tvrdými restriktivními opatřeními. Plusem je, že pak už ani západní politici ani západní média nekřičeli nic o „komunistech“, „totalitních praktikách“ nebo „porušování lidských práv a svobod“. I když – to je vlastně možná spíše mínusem, ne?

Sebekriticky musím uvést, že bylo jen několik málo kritických hlasů, které varovaly a burcovaly proti těmto drastickým restriktivním opatřením na Západě. A musím mnohem sebekritičtěji uvést, že já jsem k nim nepatřil. Na základě tehdy dostupných informací o viru a průběhu nemoci se mi drakonická restriktivní opatření jevila tehdy jako nutná a racionální.

Od té doby ale už uplynulo několik měsíců a je tedy čas rekapitulovat. Čas analyzovat tvrdá data, revidovat minulé kroky a opatření a navrhnout a přijmout opatření pro další měsíce a roky.

Co tedy víme?

1. Víme, že oficiální propaganda naskočila na vlnu Covidalarmismu.

Titulní strany všech novin, hlavní zprávy všech TV stanic a hlavní téma „politických“ debat a diskusí jsou počty nakažených, počty zemřelých na Covid-19, opatření ta či ona, roušky ano nebo ne, roušky uvnitř nebo všude, hospody zavřít úplně nebo až ve 22:00, důchodci do obchodů jen od 8 do 9 nebo i přes den atd atd atd.

Politici přijímají jedno mimořádné opatření za druhým. Chvíli můžete jezdit do Chorvatska, chvíli ne. Chvíli můžete jet do Rakouska, chvíli Vás tam nepustí, pokud nemáte negativní test (k tomu později) a neprojdete karanténou. Nebo jak to vlastně momentálně je.

Máme semafor Covid19, chvíli oranžový, chvíli zelený, pak zase oranžový – jak výcvik psa slavného I.P.Pavlova (pro absolventy moderních „vysokých“ „škol“ - nemám na mysli psa ze stanice metra v Praze ;-)

Zkrátka média a politici mají hlavní téma Covid19.

2. Víme, že skutečný průběh nemoci není nijak závažnější než nestandardní chřipka nebo zápal plic

Ano, Hana Zagorová musela být hospitalizována. Ale Hana Zagorová je dlouhodobě nemocná s nějakou formou poruchy tvorby krve (nevím přesně, příslušné rubriky Blesku a Aha nesleduji) a také je jí 74 let. Tedy je ve skupině, která je vysoce riziková při jakékoli viróze. Její hospitalizace tak sice byla mediálně atraktivní a zcela jistě dohustila atmosféru strachu okolo Covid19, ale při racionálním pohledu nedává žádné důvody k panice a ani obavám ze „strašného viru Covid19“.

Kolik máte ve svém okolí lidí, kteří měli Covid19 a měli závažný průběh onemocnění? Já jednoho. Byl dokonce v nemocnici. A když volal jednomu našemu společnému známému z nemocnice, tak prý nezněl úplně v super kondici. A prý měl pozitivní test na Covid (k testům ještě dále). Ale ten můj známý, co volal, že je v nemocnici s Covid19, je diabetik, je obézní a jeho fyzická kondice je úděsná. Ale telefonovat i tak mohl. Což by při „obyčejném“ těžším zápalu plic asi nedal. A připomeňme si – v ČR každý rok i před Covid19 na respirační onemocnění (kam patří právě například zápal plic) umře téměř 8 000 lidí. V průměru téměř 160 týdně, 22 denně. To jen abychom měli nějakou perspektivu.

Média a politická moc nás denně zahlcují „informacemi“ o počtu nakažených. Proč nejsou k dispozici jasné údaje, které by řekli, kolik bylo reálně hospitalizováno kvůli Covid19? Ale opravdu kvůli Covid19 – ne kvůli třeba komplikovanému zápalu plic u pacienta, u kterého se později objevil v testech i pozitivní nález (nebo „nález“) Covid19? Kolik lidí je na JIPce ve srovnání se standardním stavem světa před Covidalarmismem? Jaká je vytíženost jednotek intenzivní péče pacienty hospitalizovanými právě a jen kvůli Covid19 a ne kvůli jiným obtížím, ke kterým se jen přifařil lékařsky bezvýznamný leč mediálně a politický „super-důležitý“ pozitivní výsledek testu na Covid19?

Z hlediska porozumění skutečné míře nebezpečnosti Covid19 je potřeba znát, kdo je skutečně nemocný a ne kdo byl nemocný už před a bez Covid19, ale úspěšně mu byl nalezen Covid19 v testu. V testu stěru z Vašich rukou, jednoho každého z Vás, se najdou všelijaké viry a bakterie. Mnohé z nich nebezpečné, včetně třeba zlatého stafylokoka. Znamená to snad, že když někdo dostane těžký zápal plic, tak řekneme, že je na JIPce kvůli zlatému stafylokoku, který se náhodou nalezl ve vzorcích z jeho rukou? A nemohli bychom se rovnou vrátit k šamanství, kterému je beztak velice podobné to dnešní „diagnostikování“ „nemocných“ „na Covid19“?

Praha dnes „šílí“, že kapacity pro pacienty s Covid19 jsou zaplněny z 90%. No, a jaké jsou tyto kapacity? Kolik procent kapacity lůžek na infekčním nebo kolik procent lůžek na JIPkách je zaplněno? Protože jestli byla pro Covid19 vyčleněna jen část kapacit, pak je to také zavádějící. To je jako říci „máme tu chřipkové období, část našich kapacit na infekčním a na JIPce vyčleníme pro chřipky, jéje, už máme docela plno“. Ale ono je pro každou nemoc nějaké vyčleněné zvláštních kapacit na JIPce? To je jako JIPka pro infarkty, JIPka pro popáleniny, JIPka pro těžké zápaly plic, JIPka pro.....? Takže třeba budete mít kapacitu 5 lůžek na JIPce celkem, Vyčleníte dvě pro autonehody, jedno pro popáleniny, jedno pro zápaly plic a jedno pro infarkty. A teď vám přivezou dva infarkty a máte kapacitu vyčleněnou pro infakrty vytíženou na 200%, i když máte 4 jiná lůžka volná. Ale nejsou vyčleněná pro infarkty. A primátor Hřib půjde horečně hledat, kde utratit peníze za nové kapacity opět vyčleněné pro infarkty.

Proto je údaj o vytíženosti kapacit vyčleněných pro Covid19 zavádějící. Rozhodující je údaj, jaká kapacita lůžek na infekčním a na JIPce je zaplněna. A historie Covidalarmismu ukazuje, že ta vytíženost není nijak slavná: - https://tinyurl.com/yybduodc

Pokud chceme poznat skutečnost, musíme nejprve mít fakta a ne mediální výkřiky podporující hysterii a strach. Data. Tvrdá data, nikoli soft data, měkká data, jako například „počet pozitivně testovaných“ (a mnohdy mnohem hůře - „počet pozitivně testovaných plus počet podvodně vykázaných jako pozitivně testovaných“), kterýžto údaj – z pohledu hodnocení rizik viru i naléhavosti „krizového“ stavu, naléhavosti vůbec hovořit o epidemii – tedy kterýžto údaj je zcela k ničemu, jen se velice snadno promění v mediálních titulcích na hrůzu vzbuzující „počet nakažených“.

Potřebujeme tvrdá data, skutečná data. Počet lidí, kteří jsou nemocní KVŮLI Covid19. A ne počet lidí jen s pozitivním testem nebo fake pozitivním testem. A počet lidí, kteří jsou opravdu nemocní Covid19 a ne nemocní s jiným zdravotním problémem nebo kvůli jinému viru či baktérii a jen se u nich našel i Covid19 ve vzorku (nebo možná ani nenašel). Počet lidí, kteří jsou ve vážném stavu kvůli onemocnění Covid19 a ne ve vážném stavu z jiných důvodů a našel se u nich i Covid19. Srovnání s chřipkovými epidemiemi let předchozích. Kolik lidí s onemocněním Covid19 potřebuje hospitalizaci. Jaká je vytíženost kapacit JIPek, kolik je kapacita vytíženosti ventilátorů. Kolik lidí opravdu potřebuje ventilátor (v USA jsou nemocnice finančně odměňovány násobně vyššími platbami za každého pacienta, kterého označí „Covid19 pozitivní“ a ještě více za každého, kterého takto označí a naperou mu do krku rouru od ventilátoru. Není divu, že se každá nemocnice v USA snaží mít co nejvíce „pacientů s Covid19 na ventilátoru“. Viz. např. https://www.youtube.com/watch?v=UIDsKdeFOmQ

Dokonce i „facktcheck“ USA Today uznává, že je to fakt a americké nemocnice jsou finančně stimulovány vykazovat kohokoli, kde to jen trochu jde, jako osobu nakaženou Covid19. A také že je enormní finanční stimul komukoli nacpat rouru od ventilátoru do krku:

„Hospitals and doctors do get paid more for Medicare patients diagnosed with COVID-19 or if it's considered presumed they have COVID-19 absent a laboratory-confirmed test, and three times more if the patients are placed on a ventilator …“ Zdůraznil bych ještě drsnou část tohoto závěru USA Today - „nebo kdo je považován za osobu nakaženou Covid19 i bez laboratorních testů“... Takže lékaři jsou v USA placeni lépe, pokud kohokoli označí jako osobu, která má (jasně, „může mít“, „možná“, „obáváme se“, to kvůli alibi) Covid19 a rovnou ho napojí na ventilátor. A dostanou za stejného pacienta třikrát větší platbu. https://eu.usatoday.com/story/news/factcheck/2020/04/24/fact-check-medicare-hospitals-paid-more-covid-19-patients-coronavirus/3000638001/

A to je tento „fact check“ USA Today, tento cenzorský bolševický útvar, zcela jistě obsazen samými mladými blbými, nebo starými blbými ultra-neomarxisty (kteří všichni nenávidí lidskou svobodu, Donalda Trumpa, bělochy a odpornou bělošskou civilizaci) zcela nepochybně jako kterékoli jiné ultrabolševické „elfí“ doupě dnešní PS-StB (bývala PS-VB, Pomocná stráž VB, nejaktivnější a nejdebilnější dědci z ulice; tohle je horší, tohle je PS-StB).

Shrnuto, potřebujeme data, skutečné údaje a ne hysterii založenou na pseudo-údajích typu „počet lidí vykázaných jako s pozitivním nálezem RNA viru v testech“.

3. Víme, že počet nakažených je poměrně nízký

Počty nakažených plní rovněž titulní strany a hlavní zprávy v mediální masáži. A titulky ve stylu „Další tři tisíce nakažených“ zní přímo hrůzostrašně. Ale podívejme se na ten údaj jednak racionálně a jednak kriticky.

Tak nejprve racionálně. „3 000 nakažených“ zní strašlivě. Tedy - pokud věříte, že jde o novodobý mor, který vyhubí města. Ale kdybych napsal třeba v zimě roku 2017 článek s titulkem „Rýma a kašel – dalších deset tisíc nakažených“, tak by Vás to asi (snad, proboha!) ani zdaleka tolik neděsilo. Proč? Nu, protože kašel a rýma nezní strašlivě. A to přesto, že patří do kategorie, resp. jde o symptomy spojené s různými respiračními onemocněními, které každoročně v naší zemi zabijí téměř 8 000 lidí.

Ale rýma a kašel, to není nová věc. Nezní to cize, tajemně. Z marketingového hlediska mají pro prodej paniky (a zavádění totalitních praktik) také tu nevýhodu, že už nám jejich název nezní cize, neznámě. Neznámé vzbuzuje strach. Někdy oprávněně, někdy ne. (Naproti tomu někdy budí obavy i něco velice dobře známé – třeba muslimští migranti, o kterých je velice dobře známo, co jsou zač a co přináší do zemí, kam přijdou.) Proto je „koronavirus“ lepší strašák a lepší marketingový nástroj prodeje totality voličům než „kašel a rýma“ nebo „chřipka“ nebo „zápal plic“. Když budete točit horror, také ho nazvete spíše „Zombie“ než třeba „Šmajda“.

„Počet nakažených“, jak o nich reportují média, experti se zájmem o granty a konference a politici se zájmem o moc bez kontroly, to ve skutečnosti vůbec není počet nakažených. I české ministerstvo zdravotnictví se dopouští něčeho, co lze označit minimálně jako klamání veřejnosti, v horším případě pak jako šíření poplašné zprávy. Počet pozitivních testů označuje Ministerstvo zdravotnictví ČR jako „Potvrzené případy“. Ale to nejsou potvrzené případy! To jsou případy, kdy byl osobě ve vzorku nalezen Covid19. A to není totéž – ve Vašem vzorku lze nalézt ledasco i při běžném životě. Zbytky RNA mnoha virů, RNA virů pozabíjených Vaším imunitním systémem, viry a baktérie, které na Vaší kůži nebo sliznici přežívají společně s miliony jiných. Ale nejsou „případem“. Máte na rukou teď právě v tuto chvíli možná zlatého stafylokoka, možná někde máte nějaký angínový virus nebo máte v nose cca 50 z těch 250 virů, které způsobují „rýmu“. A to přesto, že jste zdrávi. Ale v testu byste vyšli „pozitivní“ na kterýkoli z těch asi tak 500 různých virů a bacilů. A hned byste podle Min zdravotnictví byli „případ“. Takže – nejde o „Počet případů“. Jde o počet pozitivních testů na přítomnost RNA viru Covid19, třebas i neaktivní nebo zbytkové poté, co se s Covidem19 vypořádalo Vaše tělo i bez návodu ministerstva zdravotnictví nebo Evropské Unie nebo plukovníka Prymuly. A tento údaj, počet osob s nálezem RNA viru Covid19, třebas i neaktivní, „mrtvé“ RNA ve vzorku je dezinterpretován ministrerstvem zdravotnictví (a všeobecné paniky) jako „Počet případů“ a mediální propagandou hysterie pak rovnou jako počet nakažených. Fejk ňůs.

Podle řady výzkumů má až 80% lidí nulové příznaky. Tedy – setkají se s virem a jejich tělo ho zlikviduje, aniž by vůbec onemocnělo. Nebo má jejich onemocnění mírný či dokonce velice mírný průběh. Ale to přeci neznamená, že jde o nákazu. Nákaza je fáze, kdy startuje nemoc. Nákaza není setkání se s virem a jeho likvidace imunitním systémem bez onemocnění. Pokud chcete panikářsky nazývat „nakažený“ nebo „případ Covid19“ každého, kdo se s tímto virem setkal, pak samozřejmě lze budit hrůzu. Ale s tetanem se setkává každé aktivní dítě velice často. Proto máme očkování proti tetanu již od raných let našeho života. A naše tělo si umí s touto baktérií poradit. Ale genetická informace bakterie tetanu se dá nalézt také ve vzorcích z odřeného kolena. Například. Ale to přeci neznamená, že jde o „případ tetanu“. Takže tedy těch 60 000+ „případů“ Covid19 NENÍ 60 000+ případů Covid19 ale výhradně počet lidí, kteří MOŽNÁ měli pozitivní test na přítomnost třebas „mrtvé“ RNA viru. (Jsou i horší případy – viz dále).

Z více než 1,2 milionu provedených testů v ČR bylo pozitivních maximálně 60 000+. Testuje se přítomnost RNA nebo zbytku RNA viru pomocí metody PCR (https://cs.wikipedia.org/wiki/Polymer%C3%A1zov%C3%A1_%C5%99et%C4%9Bzov%C3%A1_reakce ) Netestuje se přítomnost protilátek, nezkoumá se, zda daná osoba je nemocná a má příznaky nemoci (horečka, kašel, nevolnosti atd). Takže možná už se s virem setkalo mnohem více lidí i z těch 1,2 milionu otestovaných, ale i ta mrtvá RNA už z jejich těla zmizela.

4. Víme, že počet úmrtí je velice nízký

A abych Vás všechny naštval, tak to zopakuji – počet úmrtí na Covid19 je velice nízký. Počet SKUTEČNÝCH úmrtí na Covid19 je ještě nižší, velice, velice nízký. Tak nízký, že musí být tento údaj falšován, aby zapadl do rámce vytváření hysterie a paniky okolo Covid19.

Ano, máme (prý) v ČR přes 550 mrtvých „na Covid19“.

Ale máme je opravdu? Nedávno jsem mluvil se svým známým, lékařem v jedné nejmenované nemocnici. Došlo i na Covid19. A tento lékař mi vyprávěl historku. Přivezli jim motorkáře, po nehodě ve velice vážném stavu. Udělali mu testy na Covid19 a pak se snažili zachránit nezachránitelně zraněného. Umřel. Příčina smrti povinně zapsaná lékaři do dokumentace? Covid19.

Myslíte si, že to není možné. že lžu buď já nebo ten lékař? Ale kdepak, miláčkové. To je přesně v souladu s metodikou Ministerstva zdravotnictví ČR – kdokoli zemře a byl mu diagnostikován Covid19, třeba i bez průběhu nemoci ba dokonce i bez jakýchkoli příznaků Covid19, je automaticky POVINNĚ označen jako „příčina smrti: Covid19“. Viz https://onemocneni-aktualne.mzcr.cz/covid-19/vysvetleni-pojmu

Cituji: Celkový počet úmrtí osob s onemocněním COVID 19 zahrnuje všechna úmrtí osob, které byly pozitivně testovány na COVID 19 (metodou PCR) bez ohledu na to, jaké byly příčiny jejich úmrtí...

Takže když někdo bude mít pozitivní test na Covid19 a otráví se houbami, nebo spadne ze střechy při instalaci satelitu nebo zemře při autonehodě, tak jde o úmrtí na Covid19. A basta!

Podobný případ se stal v USA – motorkář se zabil na motorce a byl vykázán v seznamu úmrtí na Covid19 oficiálními úřady. https://www.fox35orlando.com/news/fox-35-investigates-questions-raised-after-fatal-motorcycle-crash-listed-as-covid-19-death Pozn.: Ustanovení na Floridě, kde se tento případ stal, říkají alespoň to (na rozdíl od ČR), že zemřelé osoby s pozitivním testem na Covid19 nemají být vykazovány s příčinou smrti Covid19, když je zřejmě možné zcela jednoznačně vyloučit Covid19 jako příčinu smrti (sebevražda, vražda, předávkování, dopravní nehoda). Ale je vidět, že ani na Floridě se s tím lékaři a oficiální úřady nemažou a vykážou jako oběť „strašlivé epidemie Covid19“ kohokoli, kdo aspoň umře.

Teda doufám, že nevykazují jako „zemřelé na Covid19“ i lidi, kteří vůbec nezemřeli nebo zcela vymyšlené lidi. I když...kdo ví. Však počkejte v listopadu, kolik v amerických prezidentských volbách přijde „hlasovacích lístků poštou“ od lidí, kteří jsou již dávno po smrti nebo vůbec nikdy nežili. :-D A jistě jen náhodou v ohromující většině pro ultra-komunistické polo-senilní-polo-debi.... pardon, pro duo Biden – Harrisová.

Pozn.: Stejně jako ve floridském případu, tak ve Washingtonu se prokázal případ, kdy několik lidí vykázali jako oběti Covidu, ale přitom šlo o vraždu nebo sebevraždu. https://tinyurl.com/y4lggv97

Ale kolik takových případů zůstalo utajeno, neodhaleno, nezveřejněno? Kolik lidí, kteří zemřeli na zcela jiné příčiny, bylo podvodně vykázáno v kolonce „úmrtí na Covid19“???

Každý rok zemře na respirační onemocnění v ČR téměř 4 tisíce mužů a více než tři tisíce žen. Každý rok. Už před Covid19.

https://www.czso.cz/documents/10180/45964394/13012517a03.pdf/f8093a06-847f-4562-9af5-bc4b8f01f44c?version=1.0

To je patnáctkrát více než oficiální zfalšovaný údaj o počtu mrtvých na Covid19. A? Zavřeme snad celou ekonomiku na věky věků kvůli respiračním nemocem? Karanténa až do konce civilizace kvůli respiračním onemocněním?

Kolik z těch 550+ vykázaných v ČR jako „úmrtí na Covid19“ ve skutečnosti umřelo z jiné příčiny?

Lze to odhadnout. V USA jejich CDC zveřejnilo údaje – 94% zemřelých „na Covid19“ mělo vážné jiné zdravotní problémy. Nemoci srdce, diabetes, chronickou bronchitidu nebo jiné chronické respirační nemoci, vysoký věk atd., atd., atd.

Viz zde: https://web.archive.org/web/20200831014102/https://fox4kc.com/news/new-cdc-report-shows-94-of-covid-19-deaths-in-us-had-underlying-medical-conditions/

Původní článek přímo na fox4kc.com nějak záhadně zmizel ;-) Ási nebyl dost třídně covidově uvědomělý a tak byl smazán. Oficiální report amerického CDC (Center for Disease Control) zde (zatím): https://www.cdc.gov/nchs/nvss/vsrr/covid19/index.htm

Velice podobný případ, který v mohutné panic-making mediální masáži využila „Česká“ TV – muž se dva měsíce léčil s komplikovaným zápalem plic. Pak mu byl navíc diagnostikován i Covid19. Jeho ošetřující lékařka ho poslala do nemocnice v Pardubicích, tam ho odmítli a poslali do nemocnice v Čáslavi. Tam zemřel na svůj dva měsíce se vlekoucí, komplikovaný zápal plic. Ale hned máme „oběť koronaviru“, že? Viz https://tinyurl.com/yxjezj5t

Navíc víme, že v ČR jsou i oběti dopravních nehod vykázány jako „zemřel na Covid19“ pokud měl alespoň pozitivní test (k samotné „kvalitě“ a „průkaznosti“ testů později). Takže reálně skutečně na Covid19 jako možnou, alespoň hypoteticky možnou příčinu smrti máme v ČR ne u 550+ případů, ale možná, řekněme, u 200-300. Ať jsem klidně chvíli Covidalarmista.

A z nich mělo cca 94% vážné vedlejší dlouhodobé onemocnění nebo jinou negativní dispozici. (Vysoký věk, kdy i chřipka nebo zápal plic jsou nebezpečné, diabetes, srdeční nemoci, respirační chronická nebo akutní onemocnění bez souvislosti s Covid19).

Takže doopravdy na Covid19 a s ním přímo spojené onemocnění zemřelo v ČR na základě racionální analýzy a seriózního odhadu – celkem cca 12 až 18 lidí. (A možná méně, možná těch mrtvých, kde nejde o autonehodu, zápal plic i bez Covidu apod. není ani těch 200-300.) To je 400 x méně než počet lidí, kteří v naší zemi zemřou každý rok, rok co rok!, na různá respirační onemocnění nemající s Covid19 vůbec nic společného. To je dokonce výrazně méně lidí, než kolik lidí se letos v ČR utopilo v přírodních koupalištích a na řekách (jen pro ilustraci: https://www.novinky.cz/krimi/clanek/s-vodaky-se-na-taborsku-prevratila-lod-jeden-zmizel-do-jezem-40332803 ) Takže vypustíme přehrady, zasypeme rybníky a zabetonujeme řeky? A co kaluže po dešti? Pro jistotu... A když bude v uplynulých 5 dnech pršet, tak děti zůstanou doma a nepůjdou do školy.

Tento fakt je dále podpořen i analýzou skutečného počtu úmrtí v ČR za rok 2020 ve srovnání s předchozími roky.

Data: Zdroj ČSÚ, https://tinyurl.com/y6pucxr4 (tabulka úmrtnosti v jednotlivých týdnech a letech - ani v roce 2020 zjevně nedošlo k statisticky významným změnám).

Když se podíváme na graf, vidíme výraznou odchylku směrem nahoru v prvních týdnech roku 2017, potom na přelomu února a března v roce 2015, výrazný pohyb nahoru v březnu až dubnu 2018. Rok 2020 je v počtu úmrtí naprosto nudně průměrný, šedivý, zaznamenání nehodný rok. Kde je ta strašlivá smrtící epidemie?

Jiný pohled, zcela opačný a silně alarmistický nebo alarmující (podle úhlu pohledu) názor přinesl ve svém článku „Vlk“:

https://vlkovobloguje.wordpress.com/2020/09/18/byl-je-covid-jen-chripcicka-ktera-nijak-nezvedla-pocty-zemrelych/

Data pro svůj pesimistický a varovný (Covidalarmistický?) pohled čerpá z webu https://www.euromomo.eu/about-us/mission-and-vision/ Tento web se ovšem živí a chce živit sbíráním dat o strašných pandemiích, takže je vše, jen ne objektivní.

Data z většiny zemí uvedených v článku Vlka i na uvedeném webu se mi na měsíční bázi nepodařilo zatím dohledat. Jisté ale je, že „tvrdá“, neoddiskutovatelná data (počet úmrtí celkem) z ČR ukazují, že Covid19 je mnohem méně nebezpečný než chřipka a jiná respirační onemocnění například z let 2015, 2017 nebo 2018.

Zatím se mi podařilo najít data za roky 2015-2020 pro Švédsko.

Zde https://tinyurl.com/ycryu8kr Problém je, že data ukazují jen mírný nárůst celkového počtu úmrtí zhruba o cca 2 700 vyšší kumulativní počet úmrtí v roce 2020 oproti rokům 2015 nebo 2018. Roky 2016, 2017 a 2019 byly naopak podprůměrné počtem kumulativních úmrtí. Naneštěstí nemám zatím data za roky předchozí. Nicméně ani tento kumulativní nárůst o cca 2 700 úmrtí není nijak alarmující. Je to nárůst zhruba o necelé 4,4%. Ale populace Švédska narostla mezi roky 2015 a 2020 o 3,5%. Nárůst počtu zemřelých je tedy letos ve Švédsku jen o něco málo vyšší, než by odpovídalo běžnému nárůstu danému růstem počtu obyvatel.

Pokud se dále podíváme na mortalitu, počet úmrtí na 1000 lidí za roky od 2000 do 2019 (zde https://www.statistikdatabasen.scb.se/pxweb/en/ssd/START__BE__BE0101__BE0101I/Dodstal/ ) vidíme, že dokonce ani rok 2015, který patří z let 2015-2019 k nejhorším, není ani zdaleka nijak špatný – naopak, lze konstatovat, že úmrtnost v letech 2015-2019 byla výrazně nižší než všechny předcházející roky. Z toho vyplývají dvě věci: 1. Vzít jako základ průměr let 2015-2019 pro srovnání s rokem 2020 je „vhodně zvolené měřítko“ - pokud tedy chcete šířit Covidpaniku. 2. Pokud i v případě Švédska vezmeme do úvahy jednak růst populace a jednak dlouhodobé údaje (např od roku 2010), pak rok 2020 není ve Švédsku vůbec, podtrhuji rok 2020 není vůbec horší v celkovém počtu zemřelých.

Pozn.: Z pohledu tvrdých dat je také zcela na místě otázka, kolik z těch údajných 550+ úmrtí „na Covid19“ je ve skutečnosti součást každoročních úmrtí na běžná respirační onemocnění. Údajných 550 úmrtí údajně na Covid19 se nijak neprojevilo v žádném nárůstu celkových úmrtí. Ale chřipka, zápal plic apod nezmizely, takže zabíjí i letos – v ČR tempem téměř 8 000 lidí ročně. A znovu – to je téměř 160 lidí týdně a cca 22 lidí denně, kteří zemřou na „běžná“, tedy na ne-Covid19-ová respirační onemocnění.

Ve Velké Británii byl „excess death“ u pacientů trpících demencí v počtu 10 000 v dubnu 2020!!! Příčina? Zřejmě stres a zanedbání péče v důsledku Covidalarmistické paniky. (Pozn.: Až bude někdo argumentovat změnou v počtu zemřelých ve Velké Británii v roce 2020, vzpomeňte si na těch 10 000 mrtvých obětí Covidalarmismu za jeden jediný měsíc.) https://www.theguardian.com/world/2020/jun/05/covid-19-causing-10000-dementia-deaths-beyond-infections-research-says

Celková kapacita lůžek intenzívní péče byla ve Velké Británii rekordně nevytížena:
https://www.hsj.co.uk/acute-care/nhs-hospitals-have-four-times-more-empty-beds-than-normal/7027392.article

V Indii byla situace podobná – nemocnice prázdné, ale zato noviny plné titulků o statisících „nemocných“: https://tinyurl.com/y3lkx7g5

A pamatujete na tu plovoucí nemocnici amerického námořnictva, která připlula do New Yorku, aby pomohla s hospitalizací těch tisíců a tisíců vážně nemocných a umírajících? A která nevyužila lůžko ani jedno a zase odplula...

A to během té strašné pandemie v New Yorku, při které byly dokonce povolány náklaďáky s chladírenským přívěsem, prý aby mohly uskladnit „mrtvé“. Kteří se ovšem nekonali... Ale panika a strach se znásobily při pohledu na chladírenské vozy prý na mrtvé z pandemie.

5. Víme, že testy na Covid19 jsou tak chybové, že neposkytují žádné věrohodné údaje

Dokonce i ultralevicové a extrémistický multikulturně-globalistické (a protitrumpovské) The New York Times přiznávají, že test na koronavirus může až v 90% případů dávat falešný signál „pozitivní“.
https://www.nytimes.com/2020/08/29/health/coronavirus-testing.html

A pak máme případy, kdy dotyčný test byl prostě jen tak, asi pro legraci, označen „testovacími centry“ anebo oficiálními místy označen ve výsledku pozitivní. I když test pozitivní nebyl, dokonce ani při té nepřesnosti testů. Ultra covidalarmistické zpravodajství MSN muselo zveřejnit případ, kdy ze 144 „pozitivních“ testů jich ve skutečnosti bylo plných 90 (devadesát! ze 144 plných 90!) falešně pozitivních. https://www.msn.com/en-us/Health/medical/state-lab-finds-90-positive-covid-19-test-results-were-false/ar-BB16Yche?ocid=sf

To je 62,5% FALEŠNĚ POZITIVNÍCH TESTŮ. Ano, lze namítnout, že „to je jen těch 90 testů“ a že je to výjimka a nic to neznamená při těch milionech pozitivních testů. Ale ono to znamená. Když může být jeden takovýto případ, jistě mohou být i jiné. Možná také s falešně pozitivním výsledkem v 62,5% případů.

Před nějakým časem proběhl na alternativních webech vtípek o tom, jak prezident Tanzanie zaslal několik vzorků k otestování soudruhům lékařům z „vyspělého“ západního světa, kteří přijeli do Tanzanie bojovat se strašlivou pandemií Covid19. https://www.reuters.com/article/us-health-coronavirus-tanzania-idUSKBN22F0KF
Výsledek testování: Pozitivní na koronavirus podle západních expertů a skvělých testů na Covid19 byla jak koza, jejíž vzorek byl odeslán k otestování, a pozitivní byla i zaslaná šťáva z papáje. Tehdy jsem se tomu smál. Dnes už to vidím jako klidně možné.

A to ještě nic není. U mě ve firmě si dva zaměstnanci šli nechat udělat test na Covid19. Jen tak. Došli na příslušné testovací místo, zapsali se do „pořadníku“ a čekali. Po hodině čekání na odběr vzorků je přestalo čekání bavit a odešli. No – a pak – malá chvíle napětí – jim po pár dnech přišlo každému z nich oznámení – ještě jedna malá chvíle napětí – oznámení, že jsou Covid19 pozitivní. Bez vzorků. Nedělám si legraci. I když je to napůl k smíchu a napůl k pláči.

Myslíte si, že to jsou „konspirační teorie“? Že by přeci nikdo nedával falešné pozitivní testy systematicky? A proč ne? Když někdo měl žaludek na to, zbourat dvěma letadly tři mrakodrapy a zabít 3 000 vlastních lidí, tak co je proti tomu nepřesný test. Navíc v zájmu Velkého Dobra, konkrétně „veřejného zdraví a obrany před strašnou epidemií“.

6. Víme, že Coronavirus se šíří jen za určitých podmínek

Zejména politicky různých podmínek. Například takové Trumpovo předvolební setkání s voliči by způsobilo masové rozšíření infekce Covid19 a mělo za následek statisíce nebo miliony mrtvých. Stejně tak demonstrace proti Covid-fašismu v Německu jsou rozhodně přímo líhní Covid19 smrti a musí být zakázány a rozehnány německou demokratickou policií s humánními obušky (které jsou zcela jiné než nedemokratické a nehumánní obušky policie běloruské například). Naproti tomu je jistojistě naprosto imunní proti šíření Covid19 například takové masové mírumilovné rabování a zapalování obchodů v rámci měsíce lásky (jak tento teror nazvala jedna americká demokratická bl..., ehm, politička) hodnými BLM soudruhy Černochy, tedy vlastně Afroameričany – to mne tak napadá, jak se může ve slově Afroameričan psát černoch s velkým Č na začátku? Tedy v angličtině – jak se ve slově Afroamerican může psát velké B na začátku slova Black? Nepřijde Vám to divné? Nebo oni už černoši nejsou afroameričané ale zase černoši? Tvl, to by chtělo nějakou aplikaci, kde by vlády oznamovaly, jak se kdo smí a nesmí ten který den zrovínka nazývat. Takový digitální semafor multikulti debility. Nebo taková apka „e-náhubek“, když už máme „e-roušku“.

V hospodách se Covid19 šíří výhradně po 22. hodině. Na základních školách v pátek. V uzavřené místnosti zejména pokud lidé stojí. Naproti tomu sedět na klíně mi holka klidně může i v našem oblíbeném baru, protože na sedící osoby Covid19 neskáče. Tedy, neskáče jen do 21:59, pak skočí klidně i na osoby sedící.

Ale ne. To už je trochu laciné. Tato opatření mají jistou logiku „omezení tempa šíření“. Pokud tedy to je smysluplný cíl – o čemž dnes již velice pochybuji (i k tomu později, prosím). Ale ten zcela rozdílný pohled na Trumpův předvolební míting vs. masové demonstrace černochů BLM je fascinující. Když jsem si občas pustil CNN, tak bylo úplně fascinující vidět stejnou osobu, jak líčí strašlivé obrazy milionů mrtvých, pokud se sejdou Trumpovi voliči. A o deset sekund později vidět stejnou osobu básnit s dojetím o prospěšnosti masových „shromáždění“ (rabovacích akcích) extrémistů a teroristů z BLM a Antify. (CNN alias Communist National Network, jak je přezdívána některými Američany, ze všech Američanů jistě jen těmi buranskými, křupanskými a nedostatečně multikulti – mimochodem, blahopřeji donedávna velice serioznímu zpravodajství TV Prima, že přešlo na ultrabolševickou extrémistickou propagandu CNN).

7. Víme, že se Covid19 fakticky moc nešíří ani při masovém setkávání lidí

Německé masové demonstrace proti Covid-fašismu ani přes účast statisíců lidí nepřinesly žádný významný nárůst počtu vážných případů v Německu. Takže když se Vás sejde v baru 11 na sklenku na stojáka, tak dojde k explozi úmrtí. Ale když se v Německu sešlo milion demonstrujících ve stoje, tak se nic nestalo. Tak asi bychom měli zavřít malé bary a místo toho otevřít nějaké opravdu velké bary, protože tam by se mohlo pít i na stojáka.

Pozn.: Na tuto skutečnost mne upozornil vynikající článek autorky Slovanka zde: https://voxpopuliblog.cz/otazka-pro-koronapanikare-kde-jsou-tisice-mrtvych-z-nekolika-mohutnych-demonstraci-v-nemecku/

Stejně tak se zdá, že ani masové řádění extrémistů BLM a Antify nemá žádný vliv na nárůst počtu akutně nemocných, vážně nemocných nebo mrtvých. Myslím mrtvých v důsledku Covid19. Jinak při řádění BLM je nárůst mrtvých omračující. Ale snad nepočítají mezi „zemřel na Covid19“ alespoň ty postřílené při soudružských láskyplných debatách mezi soudruhy z různých kriminálních gangů, ehm, z různých frakcí láskyplného hnutí BLM.

Shrnuto:

1. Počet skutečně nakažených, nemocných (ne těch, kteří se s virem jen setkali a jejich imunitní systém ho zlikvidoval, buď zcela bez příznaků nebo jen s mírnými příznaky nemoci) je zcela marginální a zdá se mírnější než počet nakažených, nemocných při běžných sezónních chřipkách.

Pozn.: Argumentace Borisem Johnsonem, který se posmíval chřipečce a pak skončil na JIPce není korektní argument, protože Boris Johnson sám připustil, že je mírně obézní a s jeho fyzičkou a fyzickou aktivitou to bylo vždycky špatné. Takže BoJo je riziková skupina.

2. Počet úmrtí nijak nepřekračuje běžná chřipková období.

3. Média, farmaceutické společnosti a řada na ně napojených expertů šíří společně s politiky paniku uváděním zkreslených, dezinterpretovaných nebo přímo zfalšovaných údajů. (O motivech napíši v pokračování příště).

Po zvážení všech informací, které na rozdíl od období startu „pandemie“ Covid19 nyní už máme, jsem došel k názoru, že je to jen mediální masáž a pseudo-pandemie. Takže:

Běžte už s Covidem do prdele!

Musíme zarazit pandemii Covidalarmismu dříve, než bude pozdě!

Zajímavé shrnutí řady fakt, které nejsou v souladu s oficiální Covidalarmistickou hysterií je například zde https://swprs.org/facts-about-covid-19/

Pozn:: Řada velice zajímavých vystoupení významných českých lékařů proti Covidalarmistické hysterii je k dohledání na webu www.arfa.cz

Příště:

1. Zájmové skupiny a pravděpodobné motivy

2. Dopady a náklady Covidalarmismu (krátkodobé i dlouhodobé)

3. Reálný a racionální krizový management pro Covid19

81 komentářů :

  1. Nebýt hysterické protirouškové kampaně, kdyby lidé v klidu nosili roušky a respirátory tam, kde je velká koncentrace lidí a odpočinuli si od nich tam, kde je koncentrace lidí malá, například doma a venku, Covid by se prostě nešířil, jelikož také podléhá fyzikálním zákonům jako všechno kolem nás. Všem Covidovým spiklencům, vakcinátorům a propagátorům virtuálního světa by tím racionálně myslící občané vyrazili zbraně z rukou.

    Falešné a emocionální argumenty o náhubcích a ovcích co je nosí však udělaly svoje. Copak přes roušku nejste slyšet, když mluvíte? Copak s ní svůj názor říct nemůžete, vy lháři a proradní Sorosovi agenti? Vy propagátoři sobectví, navedli jste lidi, aby se styděli za ohleduplnost k ostatním a lásku k bližnímu - nemocnému nebo starému.

    Zblbli jste lidi a způsobili, co se děje teď - právě to, čemu jste chtěli, bohužel jen "jako" a naoko, zabránit. Právě tou dílem idiotskou a dílem mazanou kampaní o svobodě ohrožené rouškami, jste podle přírodních zákonů způsobili šíření Covidu, i když možná, že relativně neškodného. Ale otevřeli jste brány tomu, co teprve přijde, vy bando tupých zmetků, včetně pádu ekonomiky a možná nucené vakcinace lidí. To bude ta svoboda, kterou jste si vykoledovali.

    OdpovědětSmazat
    Odpovědi
    1. zabečela ovce, která článek evidentně nečetla

      Smazat
    2. Anonymní 2.října 0:32 - Přesně tak!

      1*

      Smazat
    3. A co takhle předběžná opatrnost, protože se o této nové nemoci toho dost málo ví. Ale už jsou fakta, že nový corovirus, jako málokterý nezvykle rychle mutuje. Údajně ve méně smrtelný, nebo s lehkým průběhem. Takže mu nic nebrání, aby zmutoval do té nejhorší vlastnosti. Nebo pan autor a jeho kamarila osob s MUDr. diplomy ( snad ne z Plzně), už předem stoprocentně vědí, že virus se bude řídit jejich úvahami? Ale jisté je, že se tato pandemie zneužívá a k podezřelým účelům. Zde opět bych použil metodu předběžné opatrnosti. Rozum do hrsti, je nejbezpečnější úkon, který podporuji.

      Smazat
    4. Roušky zdravé lidi spíš ohrozí,než v čemkoliv pomůžou....z vysoka na nařízení se@u,nemají ani oporu v existujícím zákoně a žalob na nesmyslnost těch pseudoopatření kvapem přibývá!!!!

      Smazat
    5. 11:15
      Vaše agresivní sdělení potěší ty, kdo mají kompetenci vás opakovaně pokutovat. Ohleduplní k ostatním vám to přejí, a jistě se před vašimi chrchly distancí ochrání. Právo na kritiku dalších omezujících opatření svou bezohledností ztrácíte.

      Smazat
    6. 11,55
      Ynetigente,nechrchám a Coid NEMÁM,takže žádnou roušky NEPOTŘEBUJU!!!!!!A ny pokutu můžou poliši zapimenout,maximaálně na ně podám žalobu...a kdyby se podávala i na blbost,tak už sedíš spolu s Primulosem na lavici obžalovaných!!!!

      Smazat
    7. Proč tedy nemají roušky proti tak údajně nebezpečnému viru jako je covid-19, např. při jednáních v EP, stačí se podívat na zahraniční tV,na nejnovější záznamy rozhovorů nejvyšších ,,ředitelů zeměkoule,např. na youtube.com a alternativních webech kde i redaktoři, některých zprav.kanálů jsou bez roušek. A dále, viděl snad někdo z Vás v ČR u nemocnic nebo obchodních center, nějaké speciální kontejnery na použité roušky, které mohou být potenciálně infikovány Covidem-19 ? Ne běžně se povalují kolem cest a končí v komunálním odpadu.

      Smazat
    8. Pro 11:15 - platí Zákon č.258/2000 Sb.- o ochraně veřejného zdraví a související předpisy. Najděte si pasáže o protiepidemických opatřeních vč. mimořádných opatření. Není tam taxativní seznam přípustných opatření (tj. nenajdete tam zmínku o roušce), podobně jako u trestného činu krádeže nenajdete výčet toho, co se smí/nesmí ukrást. Zkrátím to - ze zákona máte povinnost dodržovat pravidla vyhlášená orgány péče o veřejné zdraví. Co se týče roušek jako jednoho ze způsobů ochrany dýchacích cest - mají svůj smysl (mnohokrát vysvětleno) a je to také otázka materiálu a způsobu použití - zřejmě nad možnosti Vašeho chápání. K těm "pseudoopatřením" - projevila se spousta nedostatků, které by při opravdu vážné epidemii měly fatální důsledky - z toho pohledu je Covid-19 ještě milosrdným testem a věřím, že poučení plyne nejen pro stát, ale pro každého jednotlivce, jak se lépe připravit a chovat při hrozbách hromadného ohrožení - chápu, že agresivní blb takto neuvažuje, tak se tím netrapte.

      Smazat
    9. A jen tak na okraj:V roce 1995 tady byla chřipková epidemie nepoměrně větších rozměrů, než ta šaškárna dneska a Prý mulovo lži!!!!

      Smazat
    10. Da se rici, ze nikdo nevi, jak se bude covid dal vyvijet,kdyz se nebude lidstvo branit, ale jen par chytrych vi, ze to nic neni. Tak zrusme vsechno, at se siri jako ryma, at ma kazdy covid, a uvidime. Treba pul naroda bude zrala na nemocnice a druha bude bojovat o uzdraveni v nich. A pak to teprve bude zajimave, az vsichni budou covid mit. Aspon bude konecne v teto zemi demokracie a rovnopravnost vsech - vsichni budou v ohrozeni. Zivota. A nikdo zdavy, ani ti nejchytrejsi. Ale konecne budou ti nejchytrejsi spokojeni. A kdyz to tak pujde vsude, zustane zdrava na zemi jen jedna zeme, ta nejstatecnejsi - Severni Korea.Zaslouzi si to!!!!!!

      Smazat
  2. Vás nenapadlo, že lékaře podle Vašich zveřejněných příliš přesných informací najdou? Co s ním bude, netuším. Jen vím, že se v současné době doktoři bojí.

    OdpovědětSmazat
  3. Jo souhlas s článkem stočí se podívat do svého okolí znáte nakažené korákem? Lidi toho mají dost tak strkají do nemocnic komedianty aby lidi přesvědčili.

    OdpovědětSmazat
    Odpovědi
    1. Chytrolíne, já mám v okolí i v rodině několik nakažených. Naštěstí mladí, takže průběh lehký. Tebe to potká také, možná osobně, uvidíš.

      Smazat
    2. 10,15
      Nenech se vysmát,Primulosi!!!!!.-))))

      Smazat
    3. 10:15 Hele moje žena dělá v nejrizikovější skupině v supermarketu a nikdo tam korák neměl. Neměli nakonec vaši příbuzní chřipku? Náznaky od primuli naznačují že jde o nastrčení totality a zároveň řvát že jsou demokraté. A to jim žrát nebudeme tak asi tak.

      Smazat
  4. Napriek tomu, že televízne správy nie sú dokonalé, treba ich sledovať pravidelne a vedieť rozlišovať v nich čo je faktom a čo fake news. Potvrdzujem, že v televízii zverejnili názor amerických lekárov, ktorí boli zhrození z čiernych pľúc mladých fajčiarov elektronických cigariet - aké ešte nevideli. Zomrelo cca 200 mladých Američanov. Následne Trump vydal zákaz používania dochutených náplní do týchto cigariet. Bolo to v lete 2019. Popis pľúc s Číny bol rovnaký. Každý mal možnosť spojiť si tieto správy do jednej.
    Ako prvý, kto tak urobil, bol pán Michal Brand, ktorý o tom písal na tejto stránke. Dnes to čitateľom pripomenul.
    Podľa môjho názoru, účel pandémie je :
    1/ od roku 2018 banky, ako MMF a Svetová banka, varujú pred recesiou a konštatujú stagnáciu v raste svetového HDP. Keďže nechceli opakovať rok 2008, vymysleli si umelý pád ekonomík, aby následne mohli ponúkať úvery na zotavenie svetovej ekonomiky. Banky a americký dolár, prežijú len vtedy, keď štáty a ľudia si berú úvery rôzneho druhu. Dôkazom toho je 750 miliárd úveru, ktorý nanútila EK štátom v EÚ. Členovia EÚ týmto úverom podpisujú definitívne zlúčenie do budúcich Spojených štátov Európskych a nemožnosť z tohto zväzku nielen vystúpiť, ale ani nič dôležité pre svoj štát zmeniť oproti dávno pripraveným plánom pre Európu.
    2/ Niektorí z nás si všimli slová A. Merkel o jej odhade, koľko percent bude nakazených. Len málokto vie, že nemecká vláda malá už plán ako postupovať pri pandémii. Pretože COVID - 19 bol prvýkrát identifikovaný u 6 pacientov roku 2012. Môžete si vypočuť profesora Veitha :
    https://www.youtube.com/watch?v=zUBxp-7nXsM&list=PLSDt0N_mz0OHS3nsWiAUlQQtxBxBs2lN3&index=1&ab_channel=nicsamot1
    Z toho vyplýva, že všetko bolo pripravované vopred. Napriek tomu, netreba chorobu podceňovať, ani zľahčovať. Je to reálna choroba, ale reakcie svetových politických špičiek chorobu zneužívajú na svoj účel - rozbehnúť svetové hospodárstvo a pokračovať v zhromažďovaní ziskov.
    3/ Dávam do pozornosti zasadanie na poslednom Davose.
    Záverom : SARS2 je biologická zbraň. A príde ďalšia.

    OdpovědětSmazat
  5. Lůžka na JIP vypadají samozřejmě dost odlišně pro neinfekční (např. infarkt n. pooperační) a (vysoce)infekční (např.ebola) případy.
    V Motole na JIPce je teď na kyslíku Jiřina Pospíšil (45), který jinak dlouhodobě vypadal celkem zdravě (až na mírnou obezitu).







    OdpovědětSmazat
  6. Nikdo zdravý a bez chřipkových příznaků - nemusí nosit roušky!!! Kdo má jakékoliv příznaky chřipky, nebo jiné potíže, má zůstat doma, a individuálně, dle lékaře, se má léčit. Nechodit ven - což je logické, a vždycky to tak bylo. Asi málokdo ví, o odtajněných dokumentech, kde je přesně popsáno, jak mají vlády konkretních států jednat, až bude "koronavirus" i všechny jeho další mutace vypouštěn do světa prostřednictvím Číny - samozřejmě vše je z USA - zdravotnická a miliardářská lobby - známá jména - a jedná se o dokumenty z roku 2018! Přesně podle toho politické loutky od roku 2020 postupují - utáhnout - rozvolnit - utáhnout - rozvolnit, cílem je úplná devastace lidského snažení o cílevědomý, naplněný, společenský život - z občanů je třeba vytvořit flegmatické figury, kterým už bude všechno jedno "rouška na hubu - rouška dolů, do hospod jo, do hospod ne" - apod. Z přirozeného strachu elit o sebe samé, přestaly chrastit zbraněmi, a na svět vytasili "smrtící virus". Už vědí, jak zabírá plošné strašení smrtí. Za okupace fašisté ihned zavřeli divadla a vysoké školy, zakázali noční vycházení, tj. kavárny a bary - pod hrozbou smrti zastřelením. Proč asi? Co jim vadilo na divadlech a vysokých školách? Dnešní fašistická politická sebranka, podělaná strachy se vzepřít,na slovo poslouchá diktát z USA (novodobý Hitler?) - okázale neuposlechl Lukašenko, a důsledek? Vidíme sami! Realizují totéž co fašisté - zavření divadel, kin, škol, vysokých škol, zákaz nočního vycházení (proč musí noční bar zavírat ve 22.00 hod? - do 22.00 virus neškodí, a pak v noci bude škodlivý?? - směšné!) Mimo cílené devastace společnosti, kdy spousta osamělých lidí, kteří nutně potřebují společnost, aby vůbec chtěli žít, separováni doma a drženi mediálně vyvolávaným strachem, zemřou, zničí lidi ekonomicky ( další stupeň bude totiž vyhrožování nedostatkem vody a potravin!!!) Ti, kdo toto vymysleli, jsou sprostí vrazi! Jak je možné vysvětlit, že v divadlech smějí být produkovány pouze činohry, zatímco opery, operety a muzikály nikoliv? Ve školách nesmí být hudební výchova? Kdo vymýšlí tyhle zcela a naprosto nesmyslné, sprosté, oblbující sračky? Jak to, že to občané neprokoukli - to jsme opravdu tak blbí? A dál - nikde nesmějí v mediích promluvit skuteční lékaři - kromě těch, co jsou najímáni na špinavou práci - proč? Protože by se ukázalo, jak je byznys s"covid" špinavý! Zdravotnický personál a nemocnice obecně dostávají od státu významné finanční benefity a příplatky na "covid" - proto podvodně vykazují množství pacientů s "covid" skutečně nemocný pacient lůžko nedostane, ty budou hospitalizovat v tělocvičnách, lhát o covidové hrůze, a lidi jim to budou žrát?.Rozjela se stejná špína, jako je obecné protěžování cikánů, černochů apod. Na "integraci nepřizpůsobivých" se vydělávají obrovské prachy, proto je na to nalepeno tolik parazitických šmejdů. Lékaři i zubaři mohou zavřít ordinace, přesto pobírají plat - proč by nebyli doma za plat? Že někdo šílí bolestí zubu? Nezájem - kup si prášek, zase někdo vydělá! Celebrity, které nemají práci, si nechávají zaplatit za to, že budou v bulváru předstírat "covid", a vymýšlí si i průběh nemoci. Je to strašně sprosté, načasovaný vznik na jaře přesně do období běžných chřipek - které jako zázrakem naopak zmizely. Co jsou to "testy"? Šmejd divadlo. Myslí si snad ty davy pitomců, kteří stojí fronty na "testy" a platí za to,že jsou skutečně testováni? Test na cukr z moči u praktických lékařů, kdy se vzorky odesílají kamsi, kde se na tom vydělává (už to nesmí lékaři dělat sami běžně v ordinaci indikátorem jako dřív) trvá asi týden, než jsou známy výsledky. Všechno - je fašizmus - omezování lidí, nemravné a nesmyslné, pod hrozbou smrti. Nechápu -nechápu - jak na to může tolik lidí naletět? Snad si myslí, že bez covidu budou nesmrtelní? Všichni ti sedmdesátníci a osmdesátníci, se spoustou nemocí a zdravotních problémů zahynou doma, zcela osamělí - slepice z klecí zákon osvobodil - občany tam nacpe!

    OdpovědětSmazat
    Odpovědi
    1. Pro 10:44:
      Právě takoví sobci, jako jste vy, jsou příčinou nárůstu infikovaných, a právě vy to jste, kdo potom nejvíc kritizuje další omezující opatření, ke kterým sami vydatně přispíváte.

      Smazat
    2. 11,32
      Kulový má za následek!!!!!Opatření jak vidět jsou k hov@u,zarouškování celý ČR vede pouze k nárůstu onemocnění ty rouškomile!!!!

      Smazat
    3. 10:44 - Vaše tvrzení "Nikdo zdravý a bez chřipkových příznaků - nemusí nosit roušky!!! ..." je v tomhle případě (covid) poněkud mimo nebo spíše totální nesmysl, protože člověk je tady infekční už cca 2 dny PŔED vypuknutím zjevných příznaků a samozřejmě jsou infekční i osoby které mají samy bezpříznakový průběh infekce. Proto roušky mají v každém případě smysl, i když riziko nákazy jen podstatně snižují a nikoli zcela eliminují.

      Smazat
    4. Všichni - vy anonymové, (11.32,13.51)- vy se nebojíte covidu, naopak, jste do něho zamilovaní! Denně se u PC třesete na bláboly o covidu, abyste mohli denně blafat to samé a škodolibě otravovat ostatní. Jste úplně stejní, jako hrstka prachatých,impotentních šmejdů, kteří ničí svět! Platí si kampaně k moci, a pak svoji moc zneužívají proti občanům, proti všemu! Jsou to mizerové, kterým čouhá úmrtní list z kapes, překuchaní plastikou, s orgánama, koupenýma od zdravých chudých chlapců, a myslí si tyhle kreatury, že budou žít věčně? Jsou to nemocní psychopati, jako byl císař Caligula - oni vědí, že tak jako tak, musí své mocenské pozice opustit a zemřou, ale nechtějí v tom být sami - obrovskou radost jim dělá, když mohou ubližovat ostatním, škodit, vydírat, a ničit. Covidoví šmejdi jsou totéž - i v odpovídající věkové skupině. Proč by měl takový šmejd, který je tak jako tak zalezlý, a nikam, kromě dřepění u PC, nejde - v tom být sám? Ať nikdo nesmí ven, ať se nikdo nesmí bavit, ať nikdo nemá společnost, ať nikdo nesmí do divadla, - on nechodí, tak nikdo! Mají radost z toho, že jsou tím lidé úplně zničeni, že nechtějí doma o samotě společensky odumírat. Tito sobci (covidoví fanatici) se vůbec nebojí covidu - oni moc dobře vědí, že kromě vyššího věku mají řadu jiných nemocí, a problémů organizmu, a tak jako tak zemřou, ale nepřejí nikomu dalšímu radost ze života.Asi jsou bezdětní, nebo jim děti odešly, protože kdo má děti, potažmo vnuky, musel by být nešťastný z toho, že jsou jeho děti pitomě omezovány, a zavírány doma!Proč jsem sobec já - anonyme 11.32? Že mně hodně vadí smutný život lidí osamělých, kteří se doma trápí, nemají partnery, a ani šanci se někde bavit s přáteli, a někoho potkat. Znám takové smutné životy, a je mi jich líto! Nesmí do divadla, nesmí do cukrárny, nesmí nikam! 11.32 je naopak neskutečný sobec, podle sebe soudí mne! Skuteční milující rodiče dokázali - a vždycky dokážou - dát kdykoliv svůj život za život svých dětí, lidé dokázali položit svůj život i za takové sobce, co se dnes uboze předvádí, a jsou rádi, že se lidem škodí! Nekuřáci smrtelně nenávidí kuřáky, lidé s různými omezeními (hlavně věkem) smrtelně nenávidí mladší a zdravé - takže ano - všem zkazit životy - všechny zavřít - všechno - ať já z toho mohu mít škodolibou radost? Zvedl se mi žaludek - promiňte. Omlouvám se.

      Smazat
    5. Odkud píšeš ty tvoje sáhodlouhé statě dokola se opakující?

      Smazat
    6. 14:53
      jste smutný příklad zuřivé nenávisti člověka, kterého těžce narušená psychika zbavila nejen soudnosti, ale taky imunity, a ta vás dostala až k fyzickým obtížím. Nečíst příspěvky by pro vás (taky anonyma) bylo prvním stupněm k účinné, a úlevné samoléčbě.

      Smazat
    7. 13:51
      I WHO tvrdí, že člověk bez příznaků je v 95%covid NEGATIVNÍ, tak si ty pohádky strč za klobouk nebo se nauč líp lhát a manipulovat!!!!!

      Smazat
    8. 14:53 Víte, říká se, "podle sebe soudím tebe". Já jen zírám, co si něčí, pravděpodobně chorý mozek dovede vybachořit.
      Já osobně neznám nikoho, kdo by dokázal uvažovat jako vy. Asi jste prožil, nebo prožíváte hodně blbej život a domníváte se, že ti ostatní jsou taky tak zakyslí jako vy. A ty vaše nekonečné litanie. Asi si vás rodina moc nevšímá, že jste tak frustrovaný, a ani se jí nedivím.

      Smazat
  7. Koronavirus v Česku prorazil další rekord. Babiš odmítl návrh Prymuly na registraci v hospodách. Je to nesmysl, tvrdí

    https://cz.sputniknews.com/ceskarepublika/2020100212602347-koronavirus-v-cesku-prorazil-dalsi-rekord-babis-odmitl-navrh-prymuly-na-registraci-v-hospodach-je/

    OdpovědětSmazat
  8. Miliardář Elon Musk odmítá vakcínu proti koroně a označil Billa Gatese za hlupáka

    http://svobodnenoviny.eu/miliardar-elon-musk-odmita-vakcinu-proti-korone-a-oznacil-billa-gatese-za-hlupaka/

    OdpovědětSmazat
  9. Kdyby nebyli žádní nakažení, farmaceutické společnosti by na Covidu nic nevydělaly. Prosím vás, jaké máte někteří IQ, když vám tohle stále nedochází?

    Jinak, celkový dopad článku a překlad názvu "Běžte už s Covidem do prdele" je "nedělejte nic, hlavně se nijak nechraňte a šiřte nákazu". Tedy přesně to, co farmaceutické společnosti chtějí. Jim je jedno, co si o nich myslíte. Hlavně, že poslušně šíříte Covid.

    Autor také bagatelizuje vliv infekce na rizikovou skupinu lidí, ke které patří Boris Jonson. Podobně riziková skupina jsou kuřáci a také lidé s cukrovkou, nemocemi srdce nebo rakovinou. Tak si zjistěte, kolik procent lidí v populaci je obézních, nebo kouří, nebo má cukrovku, nebo má nemocné srdce, nebo má rakovinu. Kolik procent je to celkem, vy zdraví, silní a nezranitelní?

    Pro ilustraci: Jen ohledně posledně jmenované skupiny, mezi cca 150 studenty (věk do 25 let) mívám každý semestr 2-3, kteří mají nějaké onkologické onemocnění, většinou lymfom.

    OdpovědětSmazat
    Odpovědi
    1. Můžete mi vysvětlit, jak na covidu , zdůrazňuji na c o v i d u farmaceutické firmy vydělávají? Snad jen na masovém testování. Ale lék není, vakcína není, tak kde je ten výdělek?

      Smazat
    2. 11,54
      Komu není shůry dáno v apatyce nekoupí!

      Smazat
    3. 11:54 Tu otázku asi nemyslíte vážně, že? Už jen samotné financování vývoje vakcín představuje pro farmaceutický průmysl mamutí zisk. I ještě nevyvinuté a neexistující vakcíny už některé země objednaly a přinejmenším částečně zaplatily.

      A "záchrana" v podobě té "správné" vakcíny, prosazované státem, se jistě v pravý čas objeví, jen trpělivě vyčkejte, dočkáte se. Podmínkou je dostatečné rozšíření viru, dost mrtvých, dostatečná panika (třeba i částečně umělá a vylhaná médii, připouštím). Což je díky imbecilním antirouškovým majdanistům už spolehlivě zajištěno.

      Smazat
    4. To myslíte vážně, anonyme 11.54? Na covidu obrovsky vydělávají nemocnice, které hlásí podvodné počty lidí s covidem, rezervují jim lůžka, protože jiné lidi tím pádem léčit nemusí! Obrovsky vydělávají i zdravotníci, kteří mají bonusy, když vykazují péči o zfalšované "covidové" pacienty. Kdyby vám prasklo slepé střevo, nebo měl ileus, zemřete v obrovských bolestech - protože nemáte covid, tak máte smůlu! Nezájem! Naše zdravotnictví se změnilo na byznys, stejně hnusný, jako je v USA a jinde na západě, u nás hnusnější o to, že zde si lidé POVINNĚ platí nemocenské pojištění, a když potřebují péči, každý se na ně vysere! Covid celému zdravotnictví a na to navázaným lumpům vydělá majlant. Vy nevidíte ty spousty reklam na roušky, které střílí do všech článků a diskuzí? Vy nevidíte reklamy na dezinfekci, na respirátory? Víte kolik zaplatí reklamní agentury za umístění reklam novinářským šmejdům? Víte kolik zaplatí zadavatelé těchto reklam za vytvoření reklamy? Jsou to obrovské prachy, které si přelévají mezi sebou, a je jim úplně fuk, jestli nějaký anonym 11.54 dejme tomu chcípne u svého PC hlady. Na nedostatek potravin už se těší jiní šmejdi - a lidi jsou jim úplně fuk! Vy musíte být neskutečně hloupý, nebo to ze sebe děláte schválně?

      Smazat
  10. Jsou veletucty virů, které způsobují záněty cest dýchacích v kombinací s postižením někdy řady dalších orgánů, protože viry kolují často v krvi a způsobují virovou sepsi. Jsou jiné, které způsovbují jen postižení na sliznici dýchacích cest (a k nim patří také vedlejší nossní dutiny a střední ucho a slzné cesty) a mohou nástavbovou bakteriální infekcí onemocnění podstatně zhoršit a podmínit jeho šíření do okolních orgiánů, třeba do nitrolebí a očnice. Je snad tucet virů klasické chřiopky, které rády mutují a proto očkování je vždy proti typu, který již Světem proběhl a který si nemalá část populae prodělala. Rozlišit v prvních okamžicích všechny ty druhy virů, působících příznaky "nachlazení" od infekce coronavirem je prakticky nemožné, dojde-li k souběhu pandemií vyvolaných různými viry. Je snaha poltiků si dělat před volbami body na tolto téma, ale téměř s jistotou lze říci, po vyslechnutí včerejší závěrečné předvolební debaty "pomazaných partajních hlav", žze chvála bohu, že máme Babiše, Prymulu a aspoň nějaké odborníky a že máme většinu populace, která je ochotna se ukáznit a infekci dále nečířit. Ti co ji šíří, protože odmítají protiepidemická opatření jsou potencionálními vrahy, nic méně a protože ionbfekci šíří v rodině, může jít o vraždu rodičů či prarodičů. Je pozoruhodné, že většinu národů ohrožení jejich existence sjednocuje, ale v českém národě snad tradičně od husitských válek přes Bílou horu a protektorát Böhmen und Mähren nakpak rozděluje na nepřátelské tábory. Komu to vyhovuje? kdo potřebuje parcelaci českého národa a stáítu (rozděl a opanuj), Za kolik sloučí těmnto silám určitá množin Čechů?
    A není ani bez zajímavosti, že naprostá většina oponentů vládních opatření při včerejší závěrečné předvolební "debatě", cíleně řízené podle scénáře s notnou dávkou demagogie goebbelsovského ražení- paní Písařicovou prezentují ty partaje, které stály u rozkradení majetku státu v hodnotě 11 bilionů Kč (11 tisíc miliard!) po r. 1990. Tak ty by chtěly znovu ke korytu a znovu krást, krást a zase krást pro diktaturu kapitálu, ovšem za pořádné všimné! Jako v těch předchozích 30 letech!

    OdpovědětSmazat
  11. Ve svém okolí znám již relativně dost lidi, co nemoc prodělali s lehčím či těžším pruběhem. Dva z nich, lidé ve věku 20 let, hospitalizováni v ohroženim života se selháním orgánů, třetí přetrvávající respirační nedostatečnost.

    OdpovědětSmazat
  12. ale je to celosvetove - môj prípad - svokra mala teplotu, a stratila vedomie, spadla - nachladila sa, nízky tlak, v nemocnici ju prijali - mala teplotu, Covid, na druhý deň, furt v bezvedomí, zistili že umiera na mozgovú príhodu, no čo - mala svoj vek, 82, a bola tuhý fajčiar, i bolo treba načim vybaviť pohreb - a začal tanec - nakoniec - ukážte testy a potvrdenie, že naozaj - odpoveď - tu je to napísané - hlavne že každý v tom reťazci si prilepšil - finančne -

    OdpovědětSmazat
  13. Malá otázka: Kdy myslíte, že virus častěji mutuje - když je málo rozšířen, nebo když je masově rozšířen?

    Inteligentní člověk zná odpověď a ví, co z toho pro něj vyplývá. Pro hlupáky je všechno snažení marné...

    OdpovědětSmazat
  14. Nikdy se nic nezdaří tak, jak bylo původně plánováno, platí to i pro vývoj a hlavně pro účinnost biologických pandemických zbraní ..

    V posledních desetiletích lidskými opicemi v laboratořích z různých přírodních fragmentů slepené viry Sars, Mers, Ebola, atd., byly dlouhodobě neživotaschopné, až viru Sars2 se podařilo, že jej příroda přijala a zařadila ho do jí řízené přírodní evoluce, která mu zajistila životaschopnost.
    Příroda ale v rámci její evoluce vir Sars2 "mutačně" zkrotila a podřídila ho své vůli, stal se tak kontrolovaným nástrojem jejího evolučního procesu ..

    Příroda je šachový velmistr a lidské opice pokoušející se s ní hrát hru v šachy na každý svůj idiotský tah "genetického inženýrství" sklízí protitah, který se stává pro lidské opice katastrofou ..
    Příroda je ale spravedlivá, na tento tah zatím reaguje omezením katastrofy, kterou plánovali lidské opice ..
    Nepoučitelné zákeřné lidské opice ale mají připravený proti normálnímu lidstvu opakovaný tah s obnovením epidemie s původním "mutačně nezkroceným" virem Sars2 ..
    Už by jim to ale strach neměl dovolit, protože příroda jako šachový protihráč by byla na ty zákeřné lidské opice mnohem krutější než doposud ..

    OdpovědětSmazat
  15. Děkuji za zdůvodnění, proč neexistuje pandemie. Chtěl jsem argumentovat proti bod po bodu, ale nemám tolik času. Já jen zhruba uvedu proč si myslím, že pandemie je i když současně souhlasím s vaším výrokem, že je následně zneužitá politiky a masmédií. Jen mám jiné pořadí příčiny a důsledku. Uvedu jen ve zkratce fakta o nichž nepochybuji. Jednak žádná tvrdá data neexistují, vždy jde jen o statistiku. Záměrné zkreslení je pravděpodobné, přesto není možné zkreslit miliony a výskyt na všech kontinentech. Váš argument o více ohrožených starších a obézních kategorií, by možná platil, když vynecháme Indii, která má jeden z nejnižších věkových průměrů a obezita je tam vzácná. Souhlasím s vaším názorem, že se účelově lže, ale jak je vidět i lež má krátké nohy, vždyť nám to dokázal prezident Trump, který určitě nerad, má chřipčičku. Taky moc situaci neovlivňuje vyspělost místního zdravotnictví (Švédsko, USA, Izrael, UK, Švícarsko), zatím i tyto země mají úspěch jen s primitivním uplatněním 3R. Je mi líto, že ještě jsme spolu neprobrali ztrátu, osobní svobody, byť dočasnou. Já dávám přednost dočasnému omezeními, protože zkrátí nadvládu, jak pandemie, tak následně i moc politiků. Vaše opačné řešení naopak tuto dobu prodlužuje a bude více mrtvých, suma sumarum nic se neušetří. Proto i boj antiroušek, pokládám za kontraproduktivní a opírat se o odborná doporučení, která jsou minimalně 50:50 je hloupé. Dokonce i varianta "promoření" je už opuštěna. U boje za svobodu, mám strach,aby z boje za svobodu občanstvo nezačalo jezdit na silnici vlevo. Přiznám se, že roušky budu nosit i když to není žádný komfort a myslím si, že historie okolo nich je zbytečná.

    OdpovědětSmazat
    Odpovědi
    1. 12:39 Souhlas. Tak to vidím také.

      Smazat
    2. Ano 12.39 - až na jednu maličkost, takovou droboučkou, ubohoučkou maličkost proti tomu, jak obrovsky je nafouknuté divadlo, kde jsou lidé bohužel skrytě angažováni za herce, a to je, že chřipka odjakživa byla mezi lidmi celé desítky - možná stovky let - ale už nebude. Byla s konečnou platností přešita na covid, a slovo "chřipka" už se bude muset jako neznámé překládat do češtiny, stejně jako cikán už je navždy rom, a teplouš gay. Nebude nikdy víc "mrtvých", než kolik by jich bylo i bez všech těch odporných, divadelních sraček, které se na nás hrnou z politických kruhů, které musí uvádět divadelní kus podle scénáře a not skladatelů z USA. Proč jmenujete Indii? Ano, i Indie se napojila na "západ" a musí poslouchat, protože všechny země, které se ideologicky napojili na tuto senkrůvnu, musí společně páchnout, žít, nebo zahynout. Všem se především vytvořila závislost - a ČR? Je závislá úplně na všech frontách na prašivém západě! Tak, že naši politici si vůbec nedovolí vzepřít se tomu divadlu, protože mrtví občané by přibývali doopravdy (hlady a žízní) - i to bychom svedli na covid? Nikdo se nevzepře, nikdo neřekne pravdu - nikde! Kdo dostane veřejně možnost se vyjádřit - účelově lže! řadoví občané, kteří toto nedokázali prokouknout, mají fakt inteligenci usušenýho hada - promiňte.

      Smazat
  16. Z mého pohledu jsou popírači Covidu stejně málo věrohodní jako jeho hlasatelé.
    Když někdo formuluje myšlenku, že doktoři někomu "naperou
    do krku rouru od ventilátoru" a zopakuje tuto formulaci hned dvakrát za sebou, jsou z toho cítit emoce a to by nemělo. Rovněž četné případy z autonehod, kdy mrtvý je údajně lékaři označen za oběť Covidu. Připouštím-li takovou situaci, nevěřím v její četnost, která by mohla ovlivnit statistická čísla. A v neposlední řadě, v jaké disciplíně je pán specialista?

    OdpovědětSmazat
    Odpovědi
    1. Není třeba být "věrohodný" anonyme 13.12 - totiž, žádný covid,jako něco nového, překvapivého, a smrtícího neexistuje. Vždycky to bude jen chřipka -s lehčím nebo těžším průběhem, jako tomu bylo vždy - pouze je přejmenována za účelem divadla, na kterém se jednak obrovsky vydělá na straně jedné, a lidská masa bude deprimována na straně druhé - takže? Účel bude splněn. Tak, jak si to už v roce 2018 naplánovali v USA. Překvapivé na tom je pouze to, jak snadno se na to dali lidi nachytat. Škoda naší vzdělanosti do roku 1989 - to by to býval ten shnilý západ plný primitivních, zdrogovaných blbců s našimi občany měl těžké. Pravda, klidně jsme mávali mávátky a vlaječkami a nosili červené šátečky, ale odsud až potud - nikdo si nedovolil žádné nebezpečné kejkle s lidskými životy, i když zde opravdu plno smrtelných nemocí mezi lidmi bylo. Ale pro ty, kteří buď shazují bomby za účelem pozabíjet co nejvíc lidí, nebo střílet, není vůbec problém vypustit nějaké svinstvo, nebo jenom šířit strach. Za účelem zabití spousty lidí ve druhé světové válce byli tito sváženi do koncentráků a tráveni jedovatým plynem Cyklon B - vyrobeným na západě - ale to bylo poměrně drahé. Mediální panika vyjde levněji, a účelově vystresovaní senioři, pozavíraní doma (PC plus TV) budou odcházet jeden za druhým. Stres a deprese jsou zabiják -to ví každý.

      Smazat
    2. 15:29 Dojemné, když zapojíte třídní pohled, získáte imunitu, kterou by vàm mohl Trump závidét.

      Smazat
  17. Páně Branda technologie obšťastňovat jím neoblíbené oslovením či označením bolševici, soudruzi či soudružky, estébáci, esenbáci mi přijde, s odstupem třiceti let od oněch dob, poněkud trapné. A jestli už k tomu svému kolorování přibalí i PS VB, tedy „Pomocnou stráž Veřejné bezpečnosti“ jako hrůzný příznak, nezbývá, než připomenout:
    Oni dobrovolní „pomocníci“ nesměli, byť označeni předepsanou páskou, jakkoli vystupovat mimo nařízené situace a nikdy, bez přítomnosti uniformovaného příslušníka Veřejné bezpečnosti. Ani tak nedisponovali žádnou pravomocí krom, podle pokynů uniformovaného příslušníka, zastavovat vozidla, usměrňovat jejich pohyb, vyžadovat předepsané doklady a při pochybnostech jemu věc postoupit.
    Připomenu, že početní stavy tehdejší „policie“ byly víc než o čtvrtinu nižší, uniformovaná se pohybovala ve vesměs ošuntělých modrých uniformách se skromnou brigadýrkou a viditelně nošenou, málem zapečetěnou pistolkou, snad ke strašení.
    Dnes máme tytéž služby vyzdobené jak do pole, když, tak i pro ozdobu, zastoupené mluvčí, méně mluvčím, vždy ve výpravné uniformě vesměs s brigádýrkou řady modelů, vždy však hodnou admirála. Místo „Šedého moru“, tedy kdysi řídce se vyskytujících jedinců pořádkové služby zcela beze zbraně, s jedinou pravomocí napomínat a pozorované nepořádky zapisovat, dnes tu máme početné sbory Městských policistů s jistou policejní pravomocí. To málem v kdejakém městečku, vesměs v polní výstroji, s klepety, obalené donucovacími prostředky, a když už ne v pomalu jedoucím automobilu, tak alespoň ve dvojici, pokud ne na koni! A aby toho nebylo málo, jsou tu soukromé bezpečnostní služby, oka kamer nejen na každém rohu…, vyhazovači v kdejaké hospodě, vinárně či baru… a přesto, kdopak a kde se právem můžeme cítit bezpečné?
    Kde jsou ty časy, kdy stačila Pomocná stráž Veřejné bezpečnosti (PS VB) a „Šedý mor“, tedy městská pořádková služba, spolu s Esenbáky (uniformovanými příslušníky Sboru veřejné bezpečnosti) k tomu, aby se kde kdo, beze strachu pohyboval kdekoli ať ve dne, nebo i v noci…, když nebylo téměř a právem trestné, spustit děti z očí. Bolševici, rudoši, papaláši, estébáci, fízlové, soudružky a soudruzi…., že? Není už to pitomé?

    OdpovědětSmazat
    Odpovědi
    1. 14:01 Je to pitomé, ale je to úkol maňásků, kteří očekávají odškodňování až po Bílou horu.

      Smazat
    2. Jen pro doplnění, od roku 1970 měla VB uniformy zelené, jinak souhlasím s každým slovem. PS-VB nebyli práskači ale opravdu velmi dobří pomocníci, zachránili mnoho životů a majetku, bez nich byse se VB tehdy neobešla, práskači chodili zpívat na oddělení StB i když to dnes popírají.

      Smazat
  18. A konečně bych uvedl - pro všechny kdož pochybují - další skutečnosti, a to nevyvratitelné, jichž byli svědky všichni občané, i ti, kteří na diskuzích hlásají covidu "gloria" - Když to divadlo na jaře začalo, byly zakázány návštěvy v nemocnicích - všichni - převážně senioři, a vážně nemocní na JIP (hadičky,umělá výživa) neviděli své děti a rodiny, celá řada lidí umřela, aniž se s nimi mohli rozloučit jejich nejbližší - to pojímám jako nesmyslné, přehnané zvěrstvo! ALE! Pokud jde o přítomnost "otců" u porodů v porodnicích, tam si "otcové" dokázali vynutit výjimku, a k nahlížení "do díry" dostali přístup a možnost . PROČ? Protože tyto zhovadilosti, jako je účast otců při porodu si vynutily převážně celebrity, nebo všelijací zbohatlíci a šašci, aby ukázali, jací jsou nadlidé nad obyčejnými lidmi) Nikdy před tím si muži nikdy takové divadlo nevynucovali, - je to pitomost, původem od rozmařilců z USA - jak jinak ( jako čurá..y přešité na pí..i, a další připitomělé zhovadilosti -prostě bůh Caligula může všechno, i sežrat plod, vyříznutý z těla své přítelkyně, zcela beztrestně) Takže - nikdo do špitálů nesměl, jen otcové k porodům ano - a co na to "pandemie"? Koronavirus? Nějak směšné - ne? Pandemie by byla velmi vážná věc - kde neexistují výjimky - nemohou existovat. Něco jako je stanné právo! To nikomu nedocvaklo už tenkrát, že jde o divadlo řízené ze západu, který klidně obětuje fůru svých lidí, aby dosáhl ve světě svého? A dál - proč myslíte, že došlo k "rozvolnění"? FFP v K.Varech být nesměl, jako řada jiných akcí, ale protože potřebovali protáhnout Prahou pochod nahých prdelí ( vydržují to celebrity, politická chátra, šašci, a okázalí lumpové, demonstrující moc, jakou mají) takže - pochod prdelí musel být - proto se vše rozvolnilo, pak to ( v rámci divadla) chvíli nechali v období letních veder být, a znovu zaúkolovali media (novinky.cz) v polovině srpna, kdy nenápadně začaly s hláškami o covidu otravovat, no a dnes už to divadlo zas jede na plný pecky! Kdy bude konec této hry? Na kdy to režisér a producent stanovil?

    OdpovědětSmazat
    Odpovědi
    1. Vy tedy musíte být magor k pohledání, když otce milujícího své dítě i manželku přirovnáváte ke Caligulovi. Kam až chcete jít, ve své nenávistné a hysterické kampani?

      Opět si vybíráte terč, abyste vypíchli něco, co nikomu neškodí a prohlásili to za špatnost? No, tak to podáváte svědectví sami o sobě. Možná jste Covid prodělali, jen jste si nevšimli... Postihl totiž vaši nervovou soustavu.

      Smazat
  19. Testovaci soupravy na viry jsou kontaminovane virem. To uz zjistili nekolikrat. Virova nakaza propukla v USA uz na jare 2019 v okoli laboratore na biologicke zbrane ve Fort Detrick v Marylandu. Americane to vedi moc dobre, proto to hazeji na Cinany.

    OdpovědětSmazat
  20. USA maji vetsinu viru co se dosud vyskytly Sars, Mers, atd. predem patentovane. Ja se obavam. ze po teto epidemii prijde jeste mnohem horsi, kdyz se jim nezdari svet ekonomiky srazit na kolena. Jeste vic nebezpecne viry urcite maji...

    OdpovědětSmazat
  21. noviczech
    ...jen vám povím, když začala pandemie, moji známí byli v Německu.Seděli u jezera na lavičce, zjara, na sluníčku, davy lidí chodili kolem, turci grilovali na loukách. No a přijelo policejní auto a všechny sedící vyháněli z laviček, že prý kvůli viru nesmí dlouho sedět na jednom místě, musí chodit!!! Nedávno mi známý jugoslávec sdělil, že když v Srbsku někdo zemře, přijdou za jeho rodinou, aby podepsali, že zemřel na covid a dostanou 1000,- euro, ale 500,- oni a 500,- jde do státní kasy!
    No a Německá televize NTV ukazovala nějaké záběry rakví v zemi, černobílý film (asi z Vietnamské války) a hned nato to samé místo, všude tráva, i na místě hrobů, ale žádné kříže, žádné kameny, jen tráva!
    Nevím jestli si ten prý Moula představuje, že svým opatřením zachránil půl republiky a vyroste mu na hlavě svatozář, ale spíše si myslím, že Elity Světa spíše potřebovaly SNÍŽIT počet obyvatel planety Země.Tak když nedostane svatozář, tak snad si ho veme pekelník k sobě dolů, tam bude moci přemýšlet i o nahrabaném majetku a zničených životech!!!

    OdpovědětSmazat
    Odpovědi
    1. 17:15 A víc příběhů typu: Jedna paní povídala... nebo známý mého švagra zažil...prostě jedna věrohodnější situace, než druhá. Prosím vás, proč by někomu dávali prachy zato, že podepíše, že jeho příbuzný zemřel na Covid? Takový nonsens... Za prvé, copak jsou příbuzní kompetentní posoudit, zda někdo zemřel na Covid, či nikoli a za druhé, proč by někoho vůbec někdo nutil k nějakému falšování, a ještě mu za to platil!!!!! když si ty čísla bez problémů zfalšují sami u PC. Úplně dětské příběhy, které doprovázejí každou mimořádnou situaci ve společnosti.

      Vy tomu věříte? Pánbů s vámi a zlý pryč.

      Smazat
    2. noviczech
      ...milý pane 23:50, toto mi přímo vyprávěl chorvát, který má v Srbsku příbuzné a je to zpráva od nich. Tedy žádný žvást! Navíc, on měl z covidu velký strach a nakonec přiznal, že před měsícem ho asi měl, dva dny mu bylo šoufl a bolely ho klouby. A to bylo vše. Ale i tak je opatrný.Ale kdo sedí za pecí, tak myslí i o druhých.

      Smazat
  22. Pan Brand dokáže být přesvědčivý ve svých spekulacích. Zvláště když předem má jasno a hledá pak už jen ty vhodné argumenty. Připomíná mi tak bonmot ze školních laboratoří, že když víme, co je třeba naměřit, tak to také naměříme. Není to tak dávno, co pan Brand vehementně dokazoval umělý původ Covid-19 a přisuzoval jeho vznik temným silám v utajených biologických laboratořích. Že by tedy tito profíci vyrobili a vypustili pouze relativně neškodný virus chřipečky ? Nejbližším geneticky příbuzným je virus akutního respiračního selhání (SARS) v kombinaci s jinak člověku neškodným netopýřím virem. Tedy žádná "chřipečka". Má pár dost blbých vlastností - šíří se podstatně rychleji než chřipka, rychle mutuje, působí dosud ne zcela probádaným způsobem, imunita proděláním infekce není zaručena a doba trvání imunity je nejasná. Může (ale nemusí) zanechat trvalé následky. V ohniscích nákazy má potenciál zahltit zdravotnictví - doloženo praxí. Není na něj specificky účinný lék, není dostupná očkovací látka. Obrana plošným promořením populace se ukázala jako neschůdná, zejména pro nemožnost uhlídat rychlost šíření, účinně ochránit rizikové skupiny a pro nedostatek poznatků ohledně imunity po prodělání této infekce. A když zmiňuji spekulace, tak Brandova konstrukce kolosální konspirace s cílem zotročit lidstvo je sice pečlivě postavena, ale co tedy pan Brand navrhuje ? Vzepřít se všem opatřením, revolučně smést všechny omezovače svobody - nebo počkat aspoň do příštích voleb, nebo co vlastně ? Nějak nám pan Brand zapomněl sdělit, že jsme - a Covid-19 to odhalil v mnoha ohledech - žalostně nepřipraveni čelit hromadným ohrožením a spolupracovat s cílem přežití. Bude muset být ještě o poznání hůře, aby lidé změnili priority a začali spolupracovat.

    OdpovědětSmazat
    Odpovědi
    1. Souhlas. Tento pán často publikuje na "alternativních" serverech jako je např. Zvědavec, Aeronet a další. V mých očích se však tato média během korona-krize naprosto zdiskreditovala.

      Přirovnal bych je k některým hejvlujícím disidentům a emigrantům za minulého režimu. Ano, bojovali za svoji verzi pravdy a do jisté míry oprávněně kritizovali socialistické zřízení za chyby a nespravedlnosti, kterých se dopouštělo. Jenomže někteří z těchto bojovníků byli sami naprosto bezohlední vůči svému okolí, svým příbuzným a přátelům, lidem kteří v tom později zůstali sami, když tito hrdinové zmizeli za kopečky, nebo se zaštiťovali podporou západních velvyslanectví a tajných služeb. Přičemž pohledem dneška změna režimu až tak velká výhra a tak vysoká hodnota, vyvažující nedobrovolné obětování jiných za domnělou "pravdu", nebyla.

      Stejně tak protirouškoví bojovníci za "svobodu" mají možná pravdu v tom, že je epidemie koronaviru mocnými zneužívána, ale zrovna roušky nikomu svobodu neberou. Ten falešný symbol nesvobody, ponížení, "podvolení se" a "ovčí cejch" nazývaný "náhubky", uměle vytvořili až oni sami. Na začátku první vlny to nikoho ani nenapadlo, většina lidí byla na sebe právem hrdá, když snášela trochu nepodohodlí pro to, aby ochránili jiné. Tito novodobí "disidenti" lidem nabulíkovali, že dělat evidentní dobro je zlo, ostuda, hanba a taky slabost. Někteří, jako třeba pánové Stwora a VK protirouškovou kampaň dokonce proměnili ve svoji vlastní, osobní záležitost. Opět je evidentní, že je to bezohlednost vůči jiným lidem, nemocným a zranitelným. A kromě toho - vydávat dobro, ohleduplnost a soucit za zlo a přesvědčovat o tom jiné, zneužíváním jejich ostychu a zranitelnosti jejich ega (které má každý), je jeden z nejhorších hříchů, které existují, a který jistě nezůstane bez povšimnutí.

      Za mne tedy fuj, jejich weby samy prokazují, že jsou dezinformační a že škodí obyčejným lidem této země, přestože se tváří, že "jako" bojují za svobodu. Nevěřím jim už ani slovo a není ani úplně jasné, v čím žoldu to vlastně pracují. Vladimír Putin to zřejmě nebude...

      Smazat
    2. 19:25 a 20:53 Souhlas. Dík Vám za kvalitní příspěvky.

      Smazat
  23. Děkuji za skvělý článek. Je napsán velmi OHLEDUPLNĚ, a zdaleka nezveřejňuje všechna známá fakta.
    Defacto, všechna covid opatření byla učiněna na zvýšení úmrtnost z jiných příčin - zanedbaná péče, stres, sociální odloučení, inkubace nemocí s vlasní roušky, málo pohybu, nevhodné způsoby léčby této nové chřipky.

    Nu, doufám, že svědci covidovi budou stát v první řadě, až se bude řešit, KDO za to může, KDO to zaplatí. Že budou stejně aktivní jako nyní.

    Mimochodem pro covid trotly, vím o dvou úmrtích z okolí z zanedbané péče díky covidoovým hysterikům - nemocnice je nepřijaly protože držely kapacity pro neexistující covid případy, a to jen proto, že lékař to byl ochoten sdělit. Většina z nich má strach přijít o práci.

    OdpovědětSmazat
    Odpovědi
    1. Nedávno vyšel pěkný rozhovor na PL s lékařem pracujícím na akutním příjmu. Ten na adresu popíračů covidu lakonicky prohlásil, ať se přijdou podívat nebo ať drží hubu. Tož tak. Mimochodem, ta covidová patálie jasně ukazuje, jak hluboce je společnost polarizována. Hodnota svobody jako by se měřila už jen mírou imunity před jakýmikoliv pravidly a stavem bankovního konta. Odpovědnost vůči jiným je vysmívána, nošení roušky znakem "svědků covidových", "rouškofilů" atd. Krucinál, co je komu do toho, jestli nosím roušku ?? Já popírače covidu bez roušky nebo švejky s rouškou jen na bradě neřeším - přinejmenším do té chvíle, než mi začnou prskat do tváře nebo se hrabat špinavýma rukama v pečivu-obojí jsem dnes zažil ve dříve slušné samoobsluze. Ale jestli tahle bezohledná svoloč bude pokračovat dál ve svých provokacích, tak to nutně skončí násilím - možná, že právě o to komusi jde a vyhovuje mu to pro zakrytí jiných, větších svinstev, které tak uniknou pozornosti lidu prostého. Nedokáži si představit stav skutečně vážného hromadného ohrožení v takto nemocné společnosti.

      Smazat
  24. No jasně 19:56, lékaře a zdravotní sestry vyhazují z práce jak na běžícím pásu. A jak je takový lékař či lékařka, zdravotní sestra či bratr vyhozen z práce, už o práci ani nezabrkne. Buď tedy spadnou mezi bezdomovce, nebo musí emigrovat na Ukrajinu. Tam se, naštěstí, dobře placená práce i bydlení lepší než v králikárně vždycky a snadno najde. Že?

    OdpovědětSmazat
    Odpovědi
    1. Asi moc nechodíte mezi lidi. Občas vyjděte ven se projít.
      Důchodce, nebo sedíte doma na podpoře?

      Odhaduji, že 20% lidí je opravdu vystrašeno a snad s náhubkem i spí. Zbytek to nosí z donucení - ono přijít o práci v této době, pokud máte rodinu, hypotéku.... ale to asi nepochopíte.

      Smazat
    2. 8:41 Máte-li rodinu, hypotéku,... tak úplně stačí na 14 dní lehnout s obyčejnou virózou a můžete mít problém. Co potom nějaká, potenciálně nikdy nekončící karanténa, budete-li stále Covid-pozitivní. Kvůli antirouškařským blbečkům, kteří si stále potřebují něco dokazovat.

      Smazat
  25. Paráda- je třeba být alternativní za každou cenu. Nevěřte na gravitaci, je to podvod. Stačí se soustředit, zamávat rukama a vyletím z okna ve čtvrtém poschodí. Nevěříte? Zkuste si to.

    OdpovědětSmazat
    Odpovědi
    1. 21;55
      Létající Čestmír!!! 🤣🤣🤣

      Smazat
    2. Chybí argument, tak stačí označit nepohodlný názor jako "konspirační teorie", že? - to je mimochodem technika prokazatelně vytvořená CIA k diskreditaci režimu nepohodlných fakt a těch, kteří si troufnou o těchto faktech mluvit

      Ale fakta jsou fakta - žádná "pandemie" se nekoná. Nedošlo k žádnému nárůstu úmrtí oproti zcela běžným rokům posledních 10-15 let. Naprosto žádný nárůst. Dokonce ani v zemích, kde neudělali žádná opatření alá karanténa, zákaz vycházení, povinné roušky apod.

      A také je fakt, že jen za posledních 30 let jsme zažili epidemie chřipky, které prokazatelně opravdu měly za následek násobně, mnohonásobně větší počty vážně nemocných a stejně tak i násobně, ,mnohonásobně větší počty úmrtí.
      (A to se dříve ani nefalšovaly údaje jako dnes, kdy někdo spadne ze střechy, má pozitivní test na Covid a hned je v kolonce "zemřel na Covid")

      Smazat
    3. Pro 8:27 - číslo celkového počtu úmrtí bez rozlišení příčiny je velmi (!) nevěrohodné, protože z mnoha zemí těžko zjistitelné - co dělají s tímto číslem zaostalé země nebo např. těžké lokální konflikty ? Viz Jemen, Irák, Sýrie, Libye, Mali, atd. atp. A kdyby už toto celkové číslo úmrtí mělo zůstat stejné, tak při již nezanedbatelném počtu úmrtí s covidem by musel recipročně klesnout počet ostatních, tj. "necovidových" úmrtí, což by byl velmi zajímavý jev - zejména při faktickém zhoršení zdravotní péče zejména v ohniscích nákazy. Leda byste chtěl tvrdit, že žádná (!) úmrtí na covid neexistují a všichni zemřelí s covidem ve skutečnosti zemřeli z jiných příčin - což je konspirační blábol. A další otázka - kdo a jak rozlišoval v minulosti úmrtí s chřipkou a na chřipku ? Kde berete tu jistotu, kolik lidí v minulosti zemřelo skutečně na chřipku ? Kromě toho proti chřipce existují vakcíny a jsou známy mechanismy působení viru a imunity po prodělání nákazy. Prostě vaše argumentace s celkovým počtem mrtvých je zcela "na vodě".

      Smazat
  26. Dobrý večer pane doktore Davide. Obávám se, že vystavením tohoto článku jste poskytl Nové republice medvědí službu. Nevěřím, že byste se sám ztotožňoval s částí nenávistných příspěvků a věřil tomu, že Covid 19 je jen fikce. Ostatně nechápu, proč v době moderních technologií, kdy o každém se ví všechno a není ani třeba udavačů, kdy mocní tohoto světa ovládají a šachují s masami lidí na celých kontinentech, proč v takové době absolutní občanské bezmoci by někdo inscenoval hru na pandemii s tím, že lidé budou nosit roušky a tím ztratí svoje občanské svobody, a připlíží se nová totalita?! Ta tu přece dávno je a my řadoví občané s tím nemáme ani sílu ani možnost cokoli udělat.

    Nepřipadá vám takový článek skoro směšný? A jestli se tím názorem neztotožňujete, přispěl jste k jeho (s ohledem na počet čtenářů NR) popularizaci.

    OdpovědětSmazat
    Odpovědi
    1. Bože můj, vem si roušku a poříď si po celodenním nošení Stafylokoka aurea, ten ti 100% zvýší imunitu!!!!

      Smazat
    2. Ve svém článku uvádím fakta, čísla, stsatistické údaje, které jasně a neoddiskutovatelně dokazují, že se žádná pandemie nekoná. Máme zcela zanedbatelné počty vážně nemocných a zemřelých na Covid. Každoroční běžná chřipková sezona je stejná, v některých letech výrazně, výrazně horší.
      Vážné epidemie sezonnní chřipky (alá 1995) jsou pak ve srovnání s Covidem jako atomovka vedle bouchací kuličky.
      To jsou fakta, ne masmediální masírkou vytvořená panika a hysterické emoce.

      Když Covid přišel a viděl jsem ta videa z Číny, drby z Číny, že jsou obětí desetitisíce a možná statisíce, tak jsem to považoval za riziko.
      Ale fakta ukazují, že jde o středně rizikovou chřipku. A proto není důvod panikařit a zničit tuto zemi ekonomicky, sociáně a ve finále i kolapsem zdravotního systému (který nebude za dva roky z čeho financovat, díky zbytečně přetrávající panice okolo Covid a vládním "opatřením" k řešení marginálního problému likvidací pacienta, kterým je naše země a její ekonomika a společnost

      Smazat
    3. Takže ČT, rozhlas, seznam, novinky, aktuálně.. informují pravdívě a jistě dávají stejný prostor k vyjádření protistraně. Fascinující.

      NováRepublika dává prostor i vyznavačům covidových opatření, kteří volají po zpřísnění. Ty články jsou dle vás OK předpokládám, že.

      Díky za NovouRepubliku, že umožňuje prezentaci rozdílných názorů.

      Teď k placeným trolům.
      Peníze z EU na podporu schválených správných názorů nikam nezmizely, ty stále tečou. To jen nyní tento lidský odpad dostal zadání aktivně podporovat COVID strategii a reagovat na každý nesouhlasný názor na netu.
      Pokud toto vezmeme v potaz, tak situace v tomto státě není zcela ztracena - většina COVID přívrženců na netu pochází z této placené skupiny.
      jj, to jsou ty zmíněné moderní technologie.

      U vas bych typnul, že pracujete pro nějakou neziskovku - takový hezký styl - a doporučujete co byl měl pan David dělat, aby to bylo košer...

      Smazat
    4. 7:20 Vy jste pan doktor David? Samozřejmě, že ne. Především si neumím představit, že by mi MUDr. David tykal. A s vámi jsem komunikaci navázat v žádném případě nehodlala. Howgh.



      Smazat
    5. 1:07
      Reakce pod Vaším komentářem (7:20, 8:34, 8:35) svědčí o tom, že jste asi trefil hřebíček(chřipečkáře) na hlavičku. A polemika s jejich demagogií, na které pevně sedí, je jen ztrátou času.

      Smazat
    6. 8:34 Cit.: "Ve svém článku uvádím fakta, čísla, statistické údaje, které jasně a neoddiskutovatelně dokazují, že se žádná pandemie nekoná." Tvrdíte vy. Dám-li si já trochu práce, předložím data, která budou dokazovat, že tu pandemie je a že jsme ve velkém nezvládnutelném maléru. A budu vycházet, stejně jako vy, z čísel a faktů, která jsou zveřejněna. A dojdu ke zcela opačným závěrům. Především máte názor, který dokládáte. Nevycházíte z nějaké skutečné, korektní, vědecké studie. Kde byste ji vzal. Žádná taková neexistuje. Ergo kladívko, o Covidu již bylo napsáno tolik protichůdného, že si z toho může každý vytvořit pohled takový, který mu vyhovuje a který unese, protože odpovídá jeho naturelu a jeho životním zkušenostem. A i kdyby se objevila opravdová studie, můžete ji prohlásit za lživou a nepodloženou. Tak co? Třeba máte názor, který je blízko realitě, ale taky třeba ne.
      Varovat lidi před nebezpečím, které možná není tak horké, no to jistě není dobré, ale zlehčovat něco, co třeba velkým průserem bude... to chce fakt nervy. Že se čerta nebojíte?

      Smazat
  27. Chřipka dala o sobě vědět velkými pandemiemi koncem 19. a v počátku 20. století, před tím nebyla lidem známa takže tu není tak dlouho, většinu víc než stoleté doby své známosti většinou jenom přežívá v populaci bez velkých epidemií ..

    Podle toho jak Covid19 ničivě zasáhl Čínu a jak se rychle šířil do celého Světa, přičemž ustoupil od své "agresivity" k pouhému "přežívání" je ze známých čínských faktů jasné, že je mnohem nebezpečnější než chřipka ..
    Srovnávání chřipky a Covid19 není proto namístě a je to pouhým manipulováním a snižováním ničivých schopností Covid19 (projevených zatím jenom v Číně, která byla jediná schopna jeho agresivitu zvládnout)..

    OdpovědětSmazat
  28. Mohl by některý z těch Covidových VĚŘÍCÍCH se jasně vyjádřit, který bod z článku je špatně a proč?
    Možná to bude lepší než Papouškovat ČT.

    OdpovědětSmazat
  29. Dobrou sobotu všem.

    Část občanů ČR věří, že v podstatě nás neohrožuje nijak velká epidemie. Když, tak vcelku banální a víceméně neškodná. Všechna opatření pokládá za nesmyslná, zbytečná, zvláště pak roušky ohrožující jejich občanské svobody.
    Druhá část občanů věří, že Covid 19, je nebezpečná nemoc a zranitelnější části obyvatel hrozí závažné onemocnění, které může způsobit trvalé následky, v krajním případě skončit smrtí. A protože většina z nich má někoho blízkého v této ohrožené skupině, nebo do ní sama patří, pokládá za důležité dodržovat všechna nařízená opatření a domnívá se, že se počet nakažených může zredukovat na přijatelné minimum, dokud nebude k dispozici účinná vakcína.

    Je bezesporu fakt, že pravdu má jen ta jedna část, neboť oba názory jsou v přímém rozporu. A teď si řekněme, co se stane když budeme dodržovat opatření, která se nakonec prokáží jako zbytečná? Zvláště pak to nošení roušek, to je jak červený hadr před býkem. No já myslím, že se v podstatě nestane nic strašného a nenapravitelného. Ztratíme na čas slušný životní komfort. Možná i standard. To bezesporu.
    A v druhém případě? No, někdo to odstoná snadno, někdo s trvalými následky, někdo zemře. Je to skutečně TAK jednoduché říct: "stejně by zemřeli?" Ano stejně by zemřeli. Zemřeme všichni. A ten interval mezi narozením a smrtí, to je ten život. Pro každého jedinečný a nenahraditelný. Pro většinu - každý den dobrý. Nemám na mysli ty, kteří přežívají na nějakých přístrojích. Ono stačí nemít plíce už od pánaboha úplně v cajku a jsme rázem ohrožení čekatelé na Covid. Tak co? Opravdu je to TAK jednoduché brát si na svá bedra tak hrozné riziko? Že se možná mýlím, a že na to doplatí někdo životem? Prosím nevykládejte mi o nebezpečnosti nošení roušek. Jak to dělají chirurgové, kteří bez roušky nejdou na sál a tam pracují v potu tváře několik hodin? A opravdu není známo, že by trpěli sníženou imunitou. Tak na to si nikdy nikdo z nich nestěžoval.

    Hezky sobotní večer a zodpovědné rozjímání o životě a smrti. Teď je ten vhodný čas.

    OdpovědětSmazat
  30. Máme 9. října a realita ukazuje na hloupá tvrzení páně Branda a všech těch jeho přizvukovačů tady i mimo tuto diskuzi. Zdá se, že to bude dost drahé, ale snad už dost i pro machrující neználky průkazné poučení aby, když už se neomluví, alespoň mlčeli.

    OdpovědětSmazat

Redakce vás žádá, abyste diskutovali slušně, nenapadali spoludiskutující ani autory, abyste argumentovali věcně a fakty. Děkujeme.