Reklama

neděle 18. října 2020

Bijte je, bijte je, ale koho?

Jiří Jírovec

18. 10. 2020 

Rozhněvaný muslim zabil v Paříži učitele, který urazil věřící v Allaha a jeho Proroka. Takže bijte je, bijte je, ty psy pohanský.
Učitel bohužel udělal něco zbytečného: Učil o svobodě slova s použitím příkladu časopisu Charlie Hebdo. Zatracené muslimy poslal ze třídy pryč, prý aby je neurazil, protože chtěl ostatním žákům ukázat karikatury Proroka. Dal jim najevo, že mohou druhé urážet, že na to mají nárok.

Chtěl si sám vyzkoušet, že může urážet, stejně tak, jako to před lety udělala redakce Charlie Hebdo.

Je to ekvivalent rozstříleného vlaku Červeného kříže: „Vono je vůbec moc věcí na světě, který se nesmějí dělat, ale můžou se provádět,“ objasnil přihlížejícím Švejk. „Hlavní věc je, aby to každej zkusil, jestli se mu to povede, když to nesmí, aby to moh.“

Když byla v Brně uvedena hra chorvatského režiséra Olivera Frljiće „Naše násilí a vaše násilí,“ mohli se katolíci včetně Duky pominout, protože jedna scéna naznačovala, že Ježíš znásilnil muslimku. Ve středověku by za to byla hranice. U nás představení přerušili aktivistí. Až bude víc pistolek mezi lidmi, budou se rouhači střílet.

Bible nezakazuje představu, že syn Boží, který šoustal Máří Magdalenu, si chtěl ještě před nanebevzetím užít a po ruce akorát nějaké muslimka.

Musíme se ptát, jestli v případě oné divadelní hry mělo být náboženské cítění povýšeno nad svobodu slova. Nebo snad mělo divadlo odmítnout prodej vstupenek katolíkům, protože by je mohla zmíněná scéna urazit? Nebo je vyzvat, aby se chvíli nedívali? To prý byla učitelova rada žákům. Mělo divadlo Husa na provázku hru odmítnout s tím, že svoboda slova nesmí urážet?

Každé umění má potenciál urážet. Elvis Presley měl problémy s koncertováním v tak zvaných Bible Belt States: Alabama Arkansas Georgia Kentucky Louisiana Mississippi Missouri North Carolina Oklahoma South Carolina Tennessee Texas Virginia West Virginia and parts of: Florida Illinois Indiana Kansas New Mexico Ohio.

Pohled na Elvisovu kroužící pánev zřejmě mohl pokazit tamní jinochy. Navíc rock’n’roll znamená v černoškém slangu rychlý sex, tedy povalit a pomuchlovat.

O tom, že Korán zakazuje zobrazování proroka i Allaha, se celkem ví. Méně je známo, že II. přikázání Desatera zakazovalo zpodobovat Boha ve vzduchu, na souši i ve vodě pod hrozbou pomsty na synech až do čtvrtého kolena.

Církevní tatíci si troufli toto boží slovo zrušit zrušit, patrně s ohledem na PR. Aby jedno přikázání nechybělo, bylo to X. rozděleno na touhu po ženské a po majetku bližního svého.

Od církevních šejdířů to byla až nebetyčná drzost. Bůh to nechal být, buď neexistuje nebo mu to je jedno.


91 komentářů :

  1. Při mísení kultur musí zákonitě docházet k neřešitelným problémům, ale o to těm co to vyvolávají vlastně jde. Kultura v SS byla od začátku převážně destruktivní a státu se dařilo jen parazitováním ve všem na celém světě. Z důvodů parazitického vládnoucího systému muselo zákonitě dojít po určitém čase k zvrhlosti a degradaci. Konec bude strašný.

    OdpovědětSmazat
    Odpovědi
    1. Je zakazano tady dát suru 4 89 kde se piše

      A jestliže se k vám nevěřici( to jsme my) obráti zády zabte ho,kdekoli ho naleznete!
      a neberte si mezi nimi ani přatele ani pomocniky.

      jo je to prý naboženstvi miru a kdo bude tvrhit opak ten bude zabit tedy podřezán,to je pry dovoleno!

      Smazat
    2. Je ten pan autor neschopen si přečist korán?

      Tak neustálé urážky křesťanů,zapalováni kostelů a zabijeni kesanských duchovnich mame trpět?
      Jak je možné,že svoje souvěrce arabské země plné boháčů a zlata nechtěji!?
      O tom napište!
      Nestydi se ti muslimové tady žit za naše penize a brát penize od nás "kafirů"?
      Co je to za nesmysl a sebemrkačstvi,že prý učitel udělal něco zbytečného?!
      Jak to myslite pane s tim "rozhněvaným"muslimem,který za všechny ostatni ukousil ruku,která ho krmi,to se máme přizpůsobit řeznikům hlav našich učitelů?

      Takové članky podprujici nenávistné předsudky ze středověku jsou snad trestné, nebo i vy máte dvoji metr?
      To jsem zvědav zda to nebude vymazáno.Pak se tu musime divit nenávisti nejprve k židům a pak ke kafirům!

      Smazat
    3. 23:03 To máte pravdu ale pyjáti a demožumpa se na to těší já takové věci naštěstí nestihnu.

      Smazat
    4. Móhandás Karamčand Ghándí: Víra je určitý druh šestého smyslu, který začne působit tehdy, když selže rozum.
      Voltaire François Marie Arouet, dit Voltaire ( 1694 - 1778) spisovatel a filosof: „Náboženství nikdy není lépe pochopeno než těmi, kteří ztratili schopnost myslet.“

      Smazat
    5. "Sim" author ztotoznuje urazky s nasilim..
      Ze oboji musi bejt.Jedno bez druheho,ze neexistuje?

      Smazat
  2. Ježíš nemohl znásilnit muslimku, protože muslim je definován jako stoupenec islámu. Ten vznikl ale až na přelomu 6. a 7. století!

    OdpovědětSmazat
    Odpovědi
    1. No vidíte - v brněnském divadle pod vedením zahraničního režiséra to dokázal několikrát opakovaně.

      Smazat
    2. 23.09
      Hluboce se mýlíte, protože o Islámu nevíte víc, než hlouposti z televize a Charlie Hebdo například.

      Podle Posvátného Koránu byli PRVNÍMI MUSLIMY již ADAM A EVA!... A Zjevené náboženství je jedno jediné, ale lidé jej deformují, zkreslují jej "přidáváním" a proto Alláh, ve svém milosrdenství, budiž jeho jméno na statisíckrát pochváleno, sesílal lidem proroky - ano i Jeíše (Ísá ben Marjam), a nakonec Muhammada, dejž mu Alláh mír, jako perlu proroků...

      Ale praví proroci NEZNÁSILŇOVALI

      Smazat
    3. Pane z 23:57-jděte s tím do prdele.
      Co je islám a čeho je schopen vidíme každý den, jak stojí v komentáři z 23:24!!!

      Smazat
    4. No tohle, vidíte to pane0:39! Neboť pocházíme všichni od Adama a Evy, jsme všichni muslimové jak nám tady říká Mohamrdův bratr23:57:-). Jen mi tady nějak neštimuje to dálší o těch nevěřících psech a podobně... Co se týče samotnýho článku hezká slátanina od pana autora, krom snahy uplatňovat svobodu slova a názoru stůj co stůj i přes mrtvoly. Rád bych ho viděl tvářit se, kdyby zesměšňovali jeho a jeho rodinu. Ne že bych stáčel diskuzi do osobní roviny a osobních útoků, ale když už tenhle soudruh do toho zatáh katolíky a jejich desatero, tak se ptám kde leží hranice téhle svobody? Pokud můžeme v té svobodě zajít, až tomuhle pánovi do ložnice, jak to udělali jeho komedianti při údajném šoustání ježíše s moslimkou? Přijímám jeho pozvání. Jeho soudruzi za minulého režimu jakékoliv obscénnosti na veřejnosti nestrpěli.

      Smazat
    5. Islám má svého Aláha 0.39 - i my dnes máme svoje božstvo. Aláh poroučí a oni poslouchají. I my dnes na slovo posloucháme svoje božstvo a běda jak ne. I kdyby vymysleli sebevětší cipovinu - lid poslouchá - protože je už tradičně vycepovaný. No a islámci zase poslouchají svého Aláha - v čem vidíte rozdíl? A čeho je schopno naše božstvo? Vidíte dnes všude - stačí se rozhlédnout.

      Smazat
    6. 23:57
      Měl byste tedy vysvětlit, proč tedy Allah /Bůh/ seslal muslimům dva proroky Muhammedy a křesťanům jen jednoho.

      Smazat
    7. 23.57 - doplňta si vzdělání a ne blbiny z "nějakého" Koránu.

      Smazat
    8. Vy máte svoje božstvo?. Jedině takové které nosíte v kalhotech mezi nohama:-). To čemu dnes věříte, by se společně s ostatním náboženstvím dalo shrnout do jediného společného pojmu: IDEOLOGIE.Ve jménu ideologie ateismu jste pronásledovali v minulém režimu ostatní světonázorové skupiny. Ve svém desateru, když jste i vy podobně jak kdysi křesťané "východní-západní", v padesátých létech prodělali "velkou schizmu" se svýma šikmookejma ateistama z komunistické Číny, jste měly heslo: "vyspořádání se s náboženstvým". Zavírali jste, vraždili... V tomhle je možno autorovi článku přiznat určitý díl pravdy. Jenomže kam můžem ustupovat před cizákama, jenom proto, aby jsme je "náhodou neurazili". Jsou tady hosté a ke všemu nezvaní. Zvaly je "ti nahoře" k čemu kupř. ode mně svolení nedostaly. Takže jestli se jim tady nelíbí, ať mi pr&del políbí...

      Smazat
    9. Nevíte nic o islámu a jeho vzniku. Jenom tlacháte.
      Mohamed si vytvořit toto náboženství na základech židovství a křesťanství.
      Žil v 7mém století po Kristu.
      To už mluví samo za sebe. Sám zneužíval malé děvče a na tomto základě vzniklo právo šaría (pravděpodobně).
      Je jen potřeba si o tom sehnat informace.
      Je to vzniklé účelově a neshoduje se to s moderním civilizačním cítěním v křesťanském světě, který je označován jako nevěřící a křesťané mají přídomek psi.
      Jejich fanatismus hraničí až s fundamentalismem a je ve větší míře spojen s nízkou úrovní vzdělání, čehož zneužívají vládnoucí elity za nemalé podpory kněží.

      Smazat
    10. Unknown, nemáte trochu zmatek co je to šariat ?
      Pokud víte co je Katechismus, tak šariát je jeho islámská verze vycházející z koránu a dalších knih.

      Smazat
    11. Já psal o vzniku ne o pozdějším rozvinutí. Zmatek máte vy s vnímáním textu.

      Smazat
  3. Určite neschvaluji,co se stalo tomu učiteli!Ale ta bezbřehá "svoboda slova ",kterou se ohání kde kdo a plete si jí s právem urážet a pomlouvat je trestuhodná.Je to takove nadpozemské,filosofické SVOBODA,tak to zlehčím,když bude nekdo svobodně vykřikovat před naší hospodou,že má manželka je hloupá slepice,pokusím se mu dát po čuni,i kdyby měl stokrát pravdu.Tak jednoduché je to s tou svobodou slova.

    OdpovědětSmazat
    Odpovědi
    1. 23:22 Dát někomu po čuni jistě není totéž co vražda, navíc ještě z tak malicherného důvodu, jako je ukázání obrázku nějakého vousatého chlapa o němž někdo tvrdí, že je to Mohamed.

      Smazat
    2. Když je imigrant vyslýchán, tak tvrdí, že to co učinil nevěděl, že je trestný čin.
      To by mě zajímalo, když pojedu v Německu na červenou, tak budu tvrdit, že jsem nevěděl, že to je přestupek.
      Co se mě stane v Německu?

      Smazat
  4. Možnost svobodně diskutovat, kritizovat, či dělat si legraci na jakékoli téma je přeci jedna ze základních hodnot západní civilizace. Slova jako "rouhání", "kacířství", nebo "apostáze" by snad v 21. století vůbec neměla existovat. No, vyznavači náboženství míru to asi vidí jinak :-(

    OdpovědětSmazat
    Odpovědi
    1. Zkuste zajít do polského kostela v neděli ráno a přednést vaši myšlenku polským věřícím, ale bez dobrého zdravotnho pojištění do zahraničí to nezkoušejte.

      Smazat
    2. 12:36, to je další arogantní blb, co bude urážet vaší víru i vaší matku.

      Smazat
    3. 16.28 Že vaše i jiná organisovaná náboženství urážejí svobodně myslící ateisty a vynucování si privilegií a prostředků pod záminkou Bohů je CHUCPE a hrdelní zločin, nechápete...

      Smazat
  5. Ale, ale, ale, kdo se nám tu zase snaží namluvit, že to kolektivní agresívní šílenství zvané islám, je v podstatě stejná neškodná kratochvíle, jako to přiblblé, pokrytecké a už notně vyhořelé křesťanství??!!
    Bude tomu tak, ale až když se budou západní turisté v muslimských zemích vrhat na místních bazarech a v mešitách mezi mohamedány a za pokřiku "pochválen buď Ježíš Kristus" jim uřezávat hlavy...
    Všude ve světě, kde se stýká islám s jinými kulturami a náboženstvími jsou konflikty a usilovně jsou vyznavači islámu vražděni všichni ostatní, ať je to v Číně u Ujgurů, v Kašmíru na pomezí Indie a Pakistánu, na Balkáně, na Kavkaze, na řecké hranici, v Africe nebo na celém Středním východě a aktuálně v Karabachu...Tam všude jsou muslimy vražděni "káfiři". A dokonce i mezi sebou se sunité se šiíty rvou, jako psi.
    A to tak intenzivně, že pak před tou hrůzou utíkají do blbé Evropy a tu nenávist si přinášejí s sebou a pokračují v ní v ulicích evropských metropolí, jako je Paříž, Londýn, Vídeň i Berlín...
    To není národností, ani sociálním statutem a příslušností ke třídě, to jen a pouze islámem, ten je tomu všemu vinen a je podstatou problému proč jsou mohamedáni násilní, nesnesitelní a nekompatibilní...
    Jestli toužíme mít palice uřezávané na ulici za bílého dne 18-letými negramotnými kozomrdy, pokračujme dál po vzoru záp.zemí EU...

    OdpovědětSmazat
    Odpovědi
    1. Přesně tak jak píšeš: "... to přiblblé, pokrytecké a už notně vyhořelé křesťanství...". A tak jak se stavíte ke svým přiblblým, pokryteckým vyhořelým kořenům tak i vypadá celá vaše společnost, celá vaše kultura, celý stát. A bojovat s takouvou mrtvolou kopat do ní předváděním šoustání na divadelným jevišti je předce jen jiné kafe než si troufnout na někoho kdo žije a je pořád mocnější. Tohle autor článku a taky ty, jste předvedli bravurně. Když pohrdáte vlastními kořeny jste předurčeni k tomu aby si udělali otroky z vás ti kteří pohrdají s váma. "Karma je zdarma", to pravdivé rčení jistě nepochází od katolíků.Co jiného si zaslouží tahle beztvará neškodná uplakaná biomasa bez minulosti a bez budoucnosti?

      Smazat
    2. Jdi do háje, ty karmo, víš hovno o mých kořenech...mí předkové se vždy oháněli nejen hubou, ale i mečem, aby uhájili svojí svobodu a žádný kult zohavené mrtvoly přibité na kusu dřeva k tomu nepotřebovali a jedině tací jsou schopni vzdorovat té islámské nenávistiplné idiocii, které se ti křesťané se svými kořeny rádi přizpůsobí, neb otroctví ducha budou akceptovat dál jako doposud, jen změní rituály za jiné, na které si zvyknou a vezmou za své...

      Smazat
  6. V kontextu prezentovaných postojů a názorů vládnoucí věrchušky a kulturní fronty nevidím divadelní představení o promiskuitě Ježíše jako svobodu vyjadřování, ale snahu o sebemrskačství před nastupující muslimskou totalitou. Pokud by mělo jít o skutečnou svobodu, měla být divadelní hra pojatá, jako zobecnění rozporu slov a činů všech náboženství, které se nás momentálně dotýkají. Po scéně s Ježíšem měl následovat nějaký kus o Proroku Mohamedovi, který také nebyl bez poskvrny, a pokračovat mohl třeba promiskuitou církevních kněží v nedávné době.
    Takto to ale vnímám jako kopání do toho, kdo se nebrání. Muslimové by za kritiku Proroka hercům uřezali palice. Křesťané se vzmůžou "pouze" na nějaké bezzubé protesty. A tak onu "svobodu vyjadřování" vidím, jako střelbu do vlastní nohy.

    OdpovědětSmazat
    Odpovědi
    1. 5:13-vydíte to správě, je to součást plánovaného nasunování islámu a vytváření Evropského generálního chalífátu GP pro jeho další využití k expanzi na Rusko...
      Něšlo to přes Napoleona ani Trockého a Hitlera, ani přes Gorby/Jelzina, tak to půjde musulmanem pod vedením zdivočelého Turka!!!
      Než i ten dostane přes držku...

      Smazat
    2. Pak po ježíši a Mohamedovi, ať nastoupí ateisté k šoustáni jak kupř. Dalajláma, pak ty, pak tvůj soused, soudruh... Až pak si budeme quit. Ale to už bude vaše společnost natolik zbordelována, že nebudete ani vědět po téhle swingers-párty, že kdo se stal rodičem těch dětí: jestli rodič č.1, nebo rodič č.2, nebo3,4,5 a kterého pohlaví jestli 1.,2.,3.4...pohlaví

      Smazat
  7. Projednou docela pitomé. Stane se.

    Skutečně je to tak zlé, že na dvacet čísel hluboko v jedenadvacátém století je potřeba hrát si na Voltairy a ještě to brát vážně ??

    OdpovědětSmazat
  8. Pane Jiří, nezastávejte se těch šmejdů. Dík.

    OdpovědětSmazat
    Odpovědi
    1. To není o zastávání se šmejdů kozomrdských. Ale o dráždění kobry holou nohou. Nebo si také zapálíte svíčku, abyste se podíval, kolik je v kanystru benzínu?
      JanDrda

      Smazat
    2. 15:30 Nejsme ve středověku, nevidím jediný důvod proč ustupovat tmářům a vetřelcům. Mezi benzínem a člověkem by měl být jistý rozdíl.

      Smazat
  9. 23:57 Tak nám tady ještě vysvětlete proč, když jsme podle všech náboženství a i vědecky z Adama a Evy tak rozdělujeme. Podle mě a historie to dokládá je organizované náboženství jen ROZDĚL A PANUJ. Tak jako politika, která je jenom novodobějším pokračováním náboženství. CO PŘIJDE TEĎ.

    OdpovědětSmazat
    Odpovědi
    1. Pradědo!

      Teď příjde nové náboženství, zvané COVIDíš, tomu věř, jinakzdechneš!!

      Smazat
    2. Covidová hysterie je novodobé náboženství. Jako všechna náboženství, má i covidismus (česky kovidiánství) své náboženské symboly, rituály, obřady, věrouku a ideologii.
      Covid je pro vás Bůh (Dobro) – jste-li ti, kteří ho uměle vytvořili a rozšířili a skrze něj se snaží ovládnout svět), nebo ďábel (Zlo) – jste-li ti, kteří věříte, že virus vás má zabít. Klaníte se mu, nebo se ho bojíte. A i když se ho bojíte, tak se mu vlastně klaníte, protože mu přisluhujete větší pozornost, než si zaslouží. Chcete-li Trojici, můžete ji mít: Bill Gates (jako Otec, Stvořitel, samozřejmě přeneseně), Covid (Syn) a 5G (Duch Svatý). Covidové náboženství má své anděly: Anděla Merkel a její „my to zvládneme“, ať jde o migranty nebo o Covid, to je ostatně jedno, víra říká – wir schaffen das (hlavně nesmíš pochybovat, jinak se utopíš na bárce ve Středozemním moři / nebo nakazíš Covidem). V pražském metru to covidoví věrozvěstové z amplionů říkají podobně, až to člověku leze krkem: „Společně to zvládneme“…
      Má i své démony (v Čechách Šmucler, Pirk, Hnízdil, Honzák a další pravdoláskařské entity; ještě se čeká, jak se k tomu postaví luciper Halík – na kterou stranu se přidá, to totiž bude zajímavé. Je totiž vidět, že nové náboženství obrací i syna proti otci, matku proti dceři. Covid přišel na zem uvrhnout meč, takže pravdoláska neví, co dělá láskopravda). Čert (pan VK) aby se v tom vyznal…
      Covidové náboženství má samozřejmě své proroky (říká se jim epidemiologové) – všemožní fauciové, prymulové apod., ale i falešné proroky, kteří mají věrné svést z cesty (z pohledu vyznavače Covidu) – všemožné trumpy (protože se z toho dostal a řekl Američanům, že to nic není – to je přece rouhání) nebo například paní Soňu Pekovou a jí podobné, když zůstaneme v českých reáliích…
      Kristus se narodil v Betlémě ve chlévě, Mojžíše našli plavat v košíku po řece, Buddha přišel na svět v královském paláci. Covid se zrodil podle jedné pověsti v laboratoři ve Fort Detrick. Nebyli u toho ovečka a kráva, ale netopýr a luskoun.
      Toto náboženství má své kněze (lékaře) a velekněze (u nás opět třeba Prymula, kumuluje funkce, je prorokem i veleknězem zároveň), ale i různé chrámové služebníky (politiky) a chrámové děvky, nevěstky, prostitutky (novináře).
      Symbol Covidu je jasný: ačkoli ho nikdo nikdy neviděl, všichni víme, jak vypadá a tomuto symbolu, který je nám v médiích dennodenně promítán, se až téměř mysticky klaníme.
      Vykoupení hledáme ve Vakcíně. Vakcína má znamenat spasení, nebe, ale je otázka, zda vůbec existuje (zda bude účinná). Testování je misie, šíření víry – hledání nových hříšníků, které je potřeba napravit. Uvrhnout je do očistce (karanténa) a donutit k pokání a ke křtu (vakcinace), jinak přijde věčné zatracení (doživotní karanténa, doživotní vyvržení – doživotní nošení roušky, jak předpověděl prorok Prymula, dej mu Covid věčnou slávu). Bez covidpassu (biřmování) nebudete moci žít, budete psancem, ani si nenakoupíte. Ani si neuprdnete.
      Trasování a všemožné šmírování skrze eRoušky – to je zpověď. Říkáte na sebe informace, které se někde a někomu hodí, za to dostanete pocit, že ulevíte své duši (jste přece zodpovědný občan, tak na sebe musíte nabonzovat, kde jste včera byl, co jste dělal a s kým). Za to získáte rozhřešení (například PCR test zdarma). Test je vůbec něco jako liturgická eucharistie – místo hostie přijímáte do úst (případně do nosu) tyčinku a takto to musíte dělat (v některých profesích) pravidelně každý týden. Při tomto obřadu také dochází k proměňování – neutrální tyčinka se stane pozitivní (ve skutečnosti už pozitivní nejspíše byla od počátku).
      Liturgické předměty rovněž existují – roucho pro kněze-zdravotníky (tzv. biohazard oblek), pro běžného věřícího – zatím rouška. Má-li jiná víra jarmulku či hidžháb či biskupský čepeček, má covidismus prymulku (ústenku / roušku / hadr na hubu / jak tomu chcete říkat). Ono to ostatně vypadá ve všech náboženstvích podobně – prymulka vypadá jako jarmulka či biskupský čepeček

      Smazat
    3. Ale to jsem se nechal příliš unést i já, vraťme se k základům nového náboženství:
      Když se někde objeví mnoho heretiků, je vyhlášena klatba (tzv. lockdown) nad celým městem nebo zemí. Ekonomika jde do prdele, protože hlavní je víra. Středověk hadr. Obnovilo se poustevničení (izolace).
      Věřící je nabádán k „ohleduplnosti“, k dodržování rozestupů, k mytí rukou (opět liturgický projev – apoštolové si myli nohy, my si myjeme ruce). Nepřátelé se upalují (zatím jen mediálně), ale motiv ohně je kupodivu přítomný i v nařízené kremaci, kterou Prymula nakázal a která má asi zahladit stopy po – podvodu. Z toho důvodu se nedělají ani pitvy. Asi je to nečisté a příliš vědecké – my ve virus zkrátka věříme i tak. Nepotřebujeme něco pitvat…
      Věřícím se říká „zodpovědní občané“, nevěřící jsou „magoři“, popírači covidu, anticovidisti. Náboženství slibuje i pozemský ráj – kdo věří, ten se naočkuje a dostane od Prymuly bonus (nebude muset nosit roušku), kdo nevěří, ten ať zkrachuje, vždyť je neschopný (řekl jiný prorok Covidismu, prorok Zeman). A jeho facebookový profil nechť je navždy zatracen a smazán. Amen.
      Jakkoli je rouška náboženským a rituálním předmětem, nebude věčná. Její nošení bude brzy vyčleněno pouze pro vyděděnce (kteří se budou bránit Vykoupení – Vakcinaci), kdežto praví věřící budou v pravý čas povzneseni a skrze Vakcinaci (očipování, označkování) přeneseni do nové reality, do nové dimenze. Tomu se říká nový život, znovuzrození. Obrácení se.
      Tato víra mění svět. Jak řekl Boris Johnson (a ten by o tom měl něco vědět, vždyť tím sám trpěl a jako Lazar vstal málem z mrtvých), nic nebude jako dřív. Starý svět zanikne, rodí se nový. Nejspíše se změní i kalendář. Bude se říkat – tolik a tolik let před Kovidem, nebo ve druhém století po Kovidu.
      Ještě neexistují kancionály, ale určitě se nějaký hymnus brzy objeví. Jako každé náboženství se i toto promítne do umění. Pokud ovšem nebude příliš rigidní, aby se zakazovalo virus zobrazovat (jako příliš posvátný). Ostatně, umělci už vymysleli něco lepšího: věřící v covid přece – tancují, ano, tancují (jako dervišové). Tancují lékaři, tancují Češi a Češky (aby povzbudili ostatní Čechy a Češky v boji proti Covidu). Tancem proti Covidu. Covid je už na nové britské dvacetilibrovce. Covid je všude. A aby také ne, Covid je všudypřítomný, bude tu přeci s námi stále. Už nikdy neodejde. Je všemocný – mutuje tak, že mu nestačíme.
      O tom, jak to celé začalo (jak to bylo na Počátku, Genesis), se však vedou spory. Podle některých existoval Velký Hokus-Pokus (třesklo to náhodně – z netopýra), jiní jsou kreacionisté a věří, že virus byl stvořen v laboratoři („katolíci“ věří, že ve Wuhanu, „protestanti“ zase, že v americkém Fort Detrick).
      O čem však není pochyb, je Apokalypsa. Píše ji Prymula, politici a novináři. Vidina pekla, zkázy, zmaru. Mrtví přibývají po stovkách, čekají nás tři neveselé týdny. Zjevení sv. Hamáčka tvrdí – a hle, viděl jsem mrazáky na ulicích plné mrtvol…Typickým znamením nástupu nového náboženství je neschopnost předchozích náboženství vymezit se vůči němu. To, že v Izraeli proti lockdownu protestují chasidé, nepočítám. Kde je nějaký rabín, který řekne: je to hoax? Kde je nějaký Duka, který (po piťhovsku, neboli odvážně) řekne, že to je nesmysl? Kde je nějaký buddhista, který řekne, že se nám lže? Všichni tomu bezmezně věří, všichni mají strach, nikdo se neodváží ani pípnout. Nejspíše tedy budeme novým náboženstvím podmaněni. Celé lidstvo vstupuje ze znamení Ryby do znamení Kovidu. Mayové to tušili, jen se sekli. Hrubohmotný svět (konvenční války) se mění na jemnohmotný (války skrze viry). Cítíte ty vibrace? A tak bych mohl pokračovat dál a dál…A víte co? Já vám na to nové náboženství – kašlu.
      Husity na vás, bando zaprodaných cizáků. Tábor je náš program! Sejdeme se v Táboře, 21. listopadu 2020, na protestu proti rouškám a vakcinaci…

      Smazat
  10. Úcta brání zesměšňovat objekty. Málo dbáme zkušeností: vraždy v Francii, Hebdo, to také ukázaly. A kdekdo u nás psal, že takové vtipy jsou v pořádku. Ne.

    OdpovědětSmazat
    Odpovědi
    1. 10:10 Vy tu vraždu obhajujete? Mě, jako ateistu, zase dráždí náboženství všeho druhu a na nikoho neútočím.

      Smazat
    2. 10:10 Zřejmě jste s řešením situace spokojen.

      Smazat
  11. Lidstvo by mělo konečně postoupit o krůček dále k nové morální normě nahrazující desatero ..
    Biblické Desatero je Starozákonní kodex budovatele judaismu, obsahující v době vzniku základní ověřené kulturně civilizační pravidla plus ochranu mamonu -namamoněného a nakradeného majetku od bližních ..
    Vážený autore a diskutující, ta pokročilejší morální norma která by měla nahradit desatero se jmenuje Kodex budovatele komunismu, jeho znění se dá dobře dohledat na webu ..

    OdpovědětSmazat
  12. Celý článek vyznívá nějak divně, nesourodě. Navíc pan Jírovec šíří nepravdu o vztahu Ježíše a Máří Magdalény. Ježíšova cesta byla cestou askety. Duchovní cesty jsou různé. Ale ta Ježíšova byla taková jaká byla. A Ježíš říká já jsem cesta ... Ukazuje tedy na svém příkladu jednu z cest ke spáse. A pan Jírovec přichází se lží. Pak tedy profanuje to, co sám nezná a tarasí si cestu k poznání toho. To, že ji chce kazit i jiným asi může nést těžší následky. Ale já neznám cesty karmy, jen se odvolávám na učení o ní, které nám přinesli zasvěcení lidé, právě tak se odvolávám na jejich znalost Ježíšova působení.
    Pokud jde o ostatní, neukazuje autor, politické (nebo spíš ideologické) pozadí těch různých kauz. Tu bych vyzvedl pohled diskutéra Zhnuseného.

    OdpovědětSmazat
    Odpovědi
    1. Vaše představa o Ježíšovi, kterou do vás vtloukl katecheta, je zmanipulovaný odkaz. Ježíš jako historická postava zachycená v nějakých dobových písemnostech prostě není!!!
      A jestli byl či nebyl, a jestli byl asketa nebo nebyl - to už jsou je ničím nepodložené konstrukty.

      Smazat
    2. Ve Vašich výrocích chybí slova typu: prý, údajně, ...

      Smazat
    3. Moudrý, když mě nezná, mne neposuzuje. A názor hlupáka mě nezajímá - Citát na úvod, tak se hned neuražte, spíš zamyslete. Z toho, že píšu o karmě se dá vyvodit, že nejsu odkojený katechismem. A už vůbec nechápu, proč se vyjadřujete k věcem, které jsou vám evidentně na hony vzdálené. Autority, o které se opírám, nejmenuji právě pro reakce podobných "expertů", jakým se jevíte být vy!

      Smazat
    4. Zaspal jsi dobu chlapečku. Dnes po přeukázání jeho existence v "Židovských vojnách" od Jozefa Flavia, bylo nutno právě přejít k jiné taktice a zpochybňovat ne jeho existenci, ale jeho působení v Galilei. Takže je nutno napadat jeho askezi. Jak se praví: největší škodnou je aktivní hlupák. Tos tedy zbabral chlapečku, jak pravil Petr Hájek asi něco takové: "I ďáblovi služebníci můžou říci nesloužím...". A to přesně udělali komunisté když hodně "tlačili na pilu". Demokraté jdou nato lépe. Do očí vám řeknou jak vás mají rádi, ale když se otočíte vrážejí vám kudlu do zad takzv. "hájením svobody slova a projevu v divadlách", po 50ti letech senzačně odhalenýma pedofilníma skandálama...

      Smazat
    5. Josefu Flávius ve Válkách židovských nemá žádnou zmínku o Ježíši Ukřižovaném. Neblbněte nám hlavu.

      Smazat
    6. Kolokole: nevím, proč děláš z Ježíše asketu? Já si ho spíš představuju něco jako Johna Lennona v době post-Beatles. Tj, mol bych s ním jít do hospody nebo k táborovému ohni, zakouřit trávu a probrat věci, co mě zajímají a měl bych z něj dobrý pocit, že to je člověk, co mi má co říct, kterému se dá věřit a netrpí rozpolceností názorů.
      A jak to bylo s tím, že měnil vodu ve víno? Došlo tam někde, tak přitáhli s kámošema ze sklípku sud a jako legraci ho vylili do nějakých necek nebo co to bylo a dělali, že měnili vodu. Co na to říct?

      Smazat
    7. No v tom bude, Pablo, asi tvoje zkreslená představa o tom, jak má vypadat takový asketa. Opravdu není třeba vykreslovat ho jako zachmuřeného netykavého bubáka v kápi :-) Bible předkládá evangelia - radostné zvěsti. Útrpná askeze nevede k ničemu dobrému.

      Smazat
  13. Islám je středověk a kdo tvrdí něco jiného je LHÁŘ !
    https://www.email.cz/web-office/KdrUQfOgOluyzrPFWnS25tccvGNYAAIES7FMtZm2US3GmKUa6atZoMKxBLvOPRBH68kclxc/e_021.pps

    OdpovědětSmazat
    Odpovědi
    1. Pěkná fičovina !

      Smazat
    2. Zapoměl jste poslat ověřovací údaje pro vstup do e-mailu. Bez nich je ten odkaz irelevantní.

      Smazat
    3. 14:00
      Jdi si mlátit palicí o koberec a necpi se mezi Čechy!!!!!

      Smazat
  14. Zde je celý problém celého útoku na Charlie Hebdo. Kdyby neuráželi a neponižovali nejhrubším způsoberm jinověrce, nic by se nedělo. Jsem bez vyznání a přesto i mne uráželo ono brněnské divadlo, které na scéně předvádělo Krista znásilňujícího muslimku. A to prosím i u nás někteří měli za "kulturu". Pěkně děkujeme, právě i pro tuto "umělce" jsou ve světě nesváry a války. To jsou ty idiotské mozky, které toto považují za projev "svobody" či snad dokonce demokracie!!! Nepatří lidé takového způsobu myšlení spíše do izolace speciáloních ústavů pro duševně vyšinuté, byť mnozí to zřejmě dělají jako dobrou provokaci pro legraci, která stojí pak životy. Jsou to ještě lidé? A nespějí náhodou jen k vyššímu stupni nacismu?

    OdpovědětSmazat
    Odpovědi
    1. Ona tro ale kultura je. Ale dekadentní. V perverzi se někteří vyžívají. Bohužel to vede ke špatným koncům. Ale nebojte, ti Husáci na provázku nenabídnou scénu, jak Modamed znásilňuje Máří Magdalenu na nebesích. Tak "stateční" nejsou. A nejde o to znásilnění, ale zobrazení Mohameda.

      Smazat
  15. Kolik slavné Charlie Hebdo asi tak zveřejnilo karikatur směrem k židovské komunitě? A že by bylo materiálu, stačí si přečíst úryvky z Talmudu....

    OdpovědětSmazat
    Odpovědi
    1. Proti živitelům? To nedělají "umělci" nikde ve světě. Jsou toho, kdo je platí - dokud platí, nebo dokud je může mrknutím existenčně zničit.

      Smazat
  16. Rady se opět sešlo stádo odborníků ma islám. Můžete vysvětlit vy specialisté na islám,korán a šariat, jaký je základní rozdíl mezi sunnitou a šíitem ?

    OdpovědětSmazat
    Odpovědi
    1. 12:44 Základní rozdíl spatřuji pouze v pojmenování těchto vojáků víry. Je to správně ?

      Smazat
    2. 12:44
      Žádnej, ani jeden nepatří do Evropy!!!!!!!

      Smazat
    3. Sunité a šíté je to samé jen mají jiného zakladatele a pohrdají jedni druhými ale proti nám se i spojí

      Smazat

    4. Omluvám se JARO 17.10 , alespoň jeden který ví o čem je řeč. Díky.

      Smazat
  17. Německo je totálně zmasírované - nás to čeká ?????
    https://www.email.cz/download/k/pX3UxlJHOyWRi6WwCpIT6bLHoeQdxxqtRcz0Zjo9NHmeQZCrhGMo-Wf66TzzBnVIThIBVCM/nemcum_uz_asi_hrabe.mp4

    OdpovědětSmazat
    Odpovědi
    1. https://www.pozitivnisvet.cz/nemcum-asi-hrabe-z-videa-beha-mraz-po-celem-tele-nebo-si-sami-ze-sebe-delaji-srandu/

      Smazat
  18. Pro 8:31
    Nikoho jsem se nezastával. Ze zpráv v mediích vyplývalo, že učitel věděl a chtěl svým výkladem svobody slova urazit.

    Mohl říct, že základem dobrých vztahů mezi lidmi je tolerance a schopnost neurážet se navzájem. Nedovolil si kritizovat necitlivost (ne-li záměr) Charlie Hebdo.

    Mohl varovat, že svobodu slova lze zneužít. Mohl zmínit, že náboženství je obzvášť citlivá oblast. Víme přece, kam vedla nenávist mezi irskými katolíky a protestanty.

    Mohl svým žákům říct: respektujte se. Lituji, že se zachoval jako debil.
    Jiří Jírovec

    OdpovědětSmazat
    Odpovědi
    1. Myslím že máte pravdu. Charlie Hebdo nebyli a nejsou nic jiného než výraz úchylného jednání a morálky západu. V rámci zviditelnění oslavují sestřel letadla s ruskými turisty, zesměšniňují mrtvé při záplavách v USA a Mohameda protože se to zrovna hodí. Jsou jen obrazem debility současné západní morálky ze které se úplně vytratila slušnost a úcta jednoho člověka k druhému. O následek si vyloženě koledovali stejně jako celá západní společnost, která je v naprostém rozkladu.

      Smazat
    2. 14:04 Žasnu, urážka náboženství se v Evropě trestá smrtí, když se tak nějaký pošuk rozhodne?. Proto je někdo debil? V jakém světle asi tak vidíte toho vraha. Takový trest se tu neuplatňuje ani v případe masových vrahů,natož kvůli obrázku KOHOKOLIV.

      Smazat
    3. Pane Jirovec,takze podle vas je ten ucitel nyni uz s urezanou hlavou,jak pisete,DEBIL?

      Co to tady hlasate za slimači sliz?
      Ztratil jste snad soudnost a chcete propagovat nenávist?
      Nemohl by jste se sam udat "al hamajde" a jeji nami zvolene CSSD,ktera prosadila,podvodem policejni stat do zakona a chce dale nyni uz jasne nelegalni cenzurou (viz nejnovejsi soudni vyrok soudu EU) protizakone pachat zlociny ?
      To nevidite co delaji Google a FB za svinstvo,(ktere je nyni mimo zakon)podvpokutou 20 000 us dolaru,kseftujic s zdejsimi daty diskutujicich ,vydelavaji jimi a jejim prodejem miliardy, pote diskutujici UDAVAJI pry POVINNE tajnym sluzbam ,aby doslo pronasledovani nasi skutecne pravdy?
      To vam ten maras nestaci?
      Prosazujete k tomu navic snad neomarxisticky teror a zniceni naseho statu tzv "humanistickou diktaturou"?
      Nebylo nahodou dost diktatur?

      Smazat
    4. 15:41
      Ty budeš mluvčí Al-Hamajdy a Petříčka 👎👎👎👎

      Smazat
    5. Proč byl Norimberský proces - také to začalo jen urážkami Židů, pak Slovanů, pak 6O miliony mrtvých. Nevím, co je humorného na ponižování desítek milionů věřících, čím se ten humor liší od toho nacistického, směřovaného za křišťálové noci stejným způsobem proti Židům, jako "karikatury" v Charlie Hebdo proti muslimům. Proč některým přijde zábavné dělat třeba z rodiny Ježíše Krista pornografické "vtipy". Dobrý karikaturista si dělá dobré vtipy především sám ze sebe, neb se nevidí sám dokonalým božstvem. A může se tedy stát, že když to karikaturista nedovede, ale dovede jen špinit, hanobit, ostouzet a zesměšňovat víru druhých, že to může vést i ktakovým koncům, jaké zažili ve Francii. To je právě klasická ukázka, jak s rostoucí civilizací Západu se vytratila jejich někdejší kulturnost, slušnost, zdvořilost, lidskost a jak jejich mysl stále více zaplňuje bestialita, sadismus, nekorektnost: kritizují vraždy jedinců či skupinek, partyzánský terorismus a sami vedou teroristické války pro plnění měšců bohatých a vraždí miliony nevinných! Jsem nevěřící a bezpartijní, zbytečně mi budete nadávat a chovat se jak výše popsaní nesnášenliví.

      Smazat
  19. Pane Jirovec,co vás vede k tomu,aby jste tvrdohlavě podporoval středověké učeni zla a smrti.

    Chapete vy vůbec,že můžete být i vy podřezan?
    Co tady kážete za bludy,že cosi ten učitel MOHL?.
    Byla mu už uřezána hlava,aby prý tzv mirovému náboženstvi bylo učiněno za dost!
    Jste snad muslim a trváte na vražděni "kafirů",potažmo židů?

    Proč nenapišete,że u Mekky jsou miliony komfortnich mist připraveny pro tyto "věřici",které nám tu, ale vnucuji neomarxisté, jenom proto,aby nás zterorizovali,my se třepali strachem o život a vy to tu prý snad chcete s jakousi slátaninou to snad i propagovat?

    Proč nenapišete hned,že ve prospěch vlastnich "kafirů"zasadně nic psát nebudete a pan ANO Babuš je tady může cpát v situaci,kdy C19 zdecimuje vše do sraček a navic nas tu chce kazit cizim nekompaktibilnim náboženstvim.

    Zasaďte se o změnu islámu a věru asi nevite,že pak dlouho žit nebudete.Každý kdo se o to pokusi MUSI být zabit!
    Napište vyzvu,aby nam tu Makrela poslala POUZE muslimy,kteři PROKAZATELNÉ KONVERTOVALI k evropské civilizaci či aspon k židům!
    OO vy to snad spisovateli,chápete o co vůbec jde,ono KSČM má také dubové hlavy a nechce pochopit co je to SVOBODA a PŘIMÁ DEMOKRACIE,chce znovu tzv humanitni diktaturu a myslite si,tedy jako oni ,že dubová hlava stači,nebo co nebo jak?

    OdpovědětSmazat
  20. Bible nezakazuje zobrazovat šoustajícího Ježíše... a co ještě bible explicitně nezakazuje? Třeba vrazit autem do hypermarketu a srolovat tam pár nakupujících? Jelikož ani tohle se nemůže přenést na pověstné "nezabiješ", neboť hypermarkety a auta v té době ještě přece nebyly, stejně jako muslimky, a tedy dle této logiky neplatí "nepožádáš manželky bližního svého" a "nesesmilníš". Co na tom, že zobrazovat syna Božího v podobné poloze je krajně nedůstojné. Nikdo nechce takto videt své náboženství. Jenže podle autora článku v podstatě uctívači sekty Ježíše, takzvaní křesťané, by měli držet hubu, poněvadž o nic nešlo, byl to jen fórek.

    OdpovědětSmazat
  21. Vidím to stejně. Učitel, který žije v zemi, kde jsou různá náboženství, by je měl respektovat. Jinak to není učitel a měl by dělat něco jiného. Neadekvátní reakci mohl čekat, má-li IQ větší než cca 80. Náboženství je natolik iracionální, že naroubovat to na svobodu slova bude vždy problém. Soužití různých názorů je v kapitalismu evidentně problém, viz. např. neschopnost mít slušné vztahy "západu" a USA vůči Číně či Rusku.

    OdpovědětSmazat
    Odpovědi
    1. 18:11 Nejsem povinen si osvojit všechna náboženství světa, abych věděl, čím a koho mohu naštvat. Navíc očekávám, že se přivandrovalci přizpůsobí nám, ne my jim. Tady už středověk není, to by mohli ti pošuci pochopit a svou pomatenou víru praktikovat u nich doma, ne tady.

      Smazat
  22. Zdá se mi, že ta celá diskuse se odvíjí ze špatného konce. Realitou tzv. radikálního islámu není tato víra o sobě a Korán, ale především a jen její sociální, občanské a kriminální projevy. jejich nositeli jsou konkrétní lidé, jejich zdrojem je nekompatibilní zpožděná kultura a jejich akceleranty jsou jejich komisaři (imámové, madrasy, islamské neziskové organizace). při prvních atentátech jsme zadrželi hrůzou dech, nyní si zvykáme. Dnes jsem díval na France 24, debatu o té dekapitaci, dokola se mluvilo o fragmentaci e sítí.. o myšlenkách. Jako my zde. A to přesto, že viníky jsou konkrétní lidé a organizace. Ale ti jsou ve Fr. chráněni nádhernou legislativou, která se jaksi nehodí do krizové situace.Té zemi hrozí ošklivé věci. Apropo, pan autor tu věc nemá příliš rozmyšlenu. je příliš vážná na vymýšlení paradoxů.

    OdpovědětSmazat
  23. Poslechněte si reportáž s poradcem izraelského premiéra
    Ten chlap to má v palici srovnané. Po jeho výkladu by měla být situace každému jasná. Bohužel pro nás ne moc optimistická. Důvod k probuzení nejen mladé populace ..

    https://www.youtube.com/watch?v=1DXBL5SrURY

    OdpovědětSmazat
  24. Nebyl jsem Charlie, i když nesnáším a odsuzují teror, byť zneužitý pro náboženskou víru. Na druhé straně si myslím, že zesměšňovat náboženské symboly jinak věřících je naprosto hloupou a nepřípustnou provokací. Kolik zbytečně mrtvých má na svědomí jedna necitlivá karikatura? Svobodu bych svým dětem nikdy nemanifestoval na karikatuře Ježíše, Jehovy, Budhy ani Aláha. Tudy cesta nikam nevede, plodí jen lavinu dalších násilí. Přece pochopení, citlivost a respektování jinakosti každého jen šlechtí, netoleranci si musíme uschovat jen proti násilí. Ale vyvarujeme se provokacím.

    OdpovědětSmazat
  25. Provokace ? Pokud se společnost dostane do stavu v němž je nutno uvažovat pokud jde o obrazy a myšlenky v rámci provokace a neprovokace...., pak se s ní něco stalo. Její kultura, včetně hodnoty svobodného projevu a návyku na tuto hodnotu, přesvědčení, že za tuto svobodu se netrestá, že dostatečným trestem za prohřešek je stud, ignorování. Pokud to takto nefunguje.... pak je vaše kultura zcizována a pak to již není zcela váš domov. Tak to myslíte ?

    OdpovědětSmazat
  26. Nikdy nebudu vnucovat své náboženství jiným a zrovna to budu očekávat od nich. Když budu dělat opak,musím totéž očekávat. Tomu se říká tolerance co nechceš, aby ti bylo činěno, nečiň druhÿm. Zjednodušeně : Jak se do lesa volá, tak se z lesa ozývá. Snad to není tak nepochopitelné.

    OdpovědětSmazat
    Odpovědi
    1. Poslouchej kafire,neexistuje umirněny a agresivni islam.

      Islam je jen jeden a každý v něho věřici ho musi všude,kde přijde šiřit a takovy postoj jaky jsi napsal je znamka slabosti a proto musite vy kafiři nám slouzit,to co pišeš je jen smešne a proto take neprijatelne.
      Alah akbar kafire!

      Smazat
    2. 7:04 Vážený pane, vaše násilné řešení tady už bylo, mnoho století se vyvražďovali generace ve Svatých válkách. Násilí a provokace opravdu nikam nevedou. Něco jiného je dodržování zákonů v každé zemi. Kontrolovat dodržování je na místě, zejména v ohrožených lokalitách, odchylky vždy odsoudit a exemplárně potrestat. Potom nekalé živly nebudou mít prostor ani chuť pokračovat ve svých excesech. Liknavost se nevyplácí, pravě naopak. Patříme k civilizovaným občanům Evropy, nežijeme v džungli a máme dost prostředků donutit migranty k dodržování našich zákonů. Ti co se nechtějí přzpůsobit budou vrácení do původní vlasti. Vždyť i u nás máme nemalou skupinu Vietnamců a soužití celkem funguje. Tak proč v každém už dopředu vidět vraha, být přitom opatrný je jistě na místě.
      S pozdravem Pax vobiscum. Váš "kafír".

      Smazat
    3. 10;30
      A jak vysvětlíte kozomrdům z pravěku, že NAŠE ZÁKONY BUDOU POD TRESTEM NEJVYŠŠÍM DODRŽOVAT, jinak hip do vody a ať si hrají na Plaváčka až do Afriky!!!!!

      Smazat
    4. Pane 1030

      srovnani s vietminem nikdy sedet nebude.
      Musite videt,ze nejde o nabozenstvi,ale o ideologii nepratelskou prave vam.
      Vzpomente si,ze ideologie marxismu se nadale drzi,ackoli Gramsci rozpznal jeji giga vadu a doporucil proto nejprve destrukci statu,rodiny nabozenstvi,anarcii a to nazval POCHOD INSTITUCEMI
      Nyni si tyto islamisty vypujcili ti neomarxisticti diversanti,tedy prave ji predelali pro potreby majitelu velkych penez navic se svou nove zkonstruovanou ideologii NEOMARXISMU a podporuji prave ji zniceni vsech statu a slibili pak naivnim obcanum,ze prijmou potom s radosti uceni toho strejdy Marxe!
      Ted vidite jak na to doplaci sama KSCM a zbytek CSSD,ti se nepoucili a bude po nich veta!
      Teror techto stredovekych "vericich" smete i vas at chcete nebo ne a to,ze si koran neumite precist je jen dalsi dukaz slabosti tzv "kafiru"a oni navic jsou suzovani jim neznamou taktikou "chucpe" jinymi slovy

      BUDEME SI smolit do vlastniho hnizda

      (to zajisti politici,ktere si zvolime)a nalozime si tam co nejvice kukacich vajec,vsak oni nas z hnizda preci nevykopou.

      OMYL panacku,smrtelny omyl!!
      Pokud jste termoboy naucte se letat poletite vasimi novymi prateli svrzen se strechy,nebo si myslite ze ne?

      Smazat
    5. 7:04
      Asi se trochu mýlíte, slyšel jste někdy o světským muslimech ? Nebo znáte jen velbloudáře z Egypta ?

      Smazat
    6. 20.32
      Kde jsou ti tvoji "světšti muslimove",takovi neexistuji.
      Napiš kafire adres a přestaň sirit proti nasemu naboženstvi miru nenavist.
      Piraty řidi muslimstttvo,tal je hezky musiš volit a ne se tu prezentovat jako zločinec,když se ti nelibi Allah odstěhujj se kafire do jine země.


      Allah AKBAR !

      Smazat
    7. 15:26
      Obecně, jde asi o vaši neznalost, ale díky kozomrdům, dnes používáme arabské číslice a bez nich by asi nepřistálo Apolo na Měsíci a už ve středověku měla řada panovníků arabské lékaře. Dalo by se pokračovat. Tak prosím, brzděte a buďte zticha, ať nám Evropanům, svou omezeností neděláte ostudu. Jak sám dokazujete blbost je vlastnost globální.

      Smazat
  27. Malá poznámka k Desateru, které je zmiňováno v článku:
    Text Desatera ČLOVĚKA, vycházející s ideálů prvotního judaismem nezprzněného Křesťanství :

    trvale se zasazovat o mezinárodní solidaritu dělnické třídy a všech pracujících a nezlomný svazek všech socialistických zemí
    milovat svou vlast a být vždy připraven ze všech sil a všemi schopnostmi hájit dělnickou a rolnickou moc
    pomáhat v boji proti vykořisťování člověka člověkem
    vykonávat dobré činy pro socialismus, protože socialismus je cesta k lepšímu životu všech pracujících
    při budování socialismu jednat v duchu vzájemné pomoci a přátelské spolupráce, respektovat kolektiv a přijímat kritiku
    chránit a rozmnožovat všelidové vlastnictví
    neustále usilovat o zlepšení svých výkonů, být šetrný a upevňovat socialistickou pracovní disciplínu
    vychovávat ze svých dětí v duchu míru a socialismu všestranně vzdělané, charakterově pevné a tělesně zdatné lidi
    žít čistě a spořádaně a respektovat svou rodinu
    být solidární s národy bojujícími za národní osvobození a nezávislost

    Mojžíšovo desatero je instrumentem falešného boha Mamona v minulosti usměrňujícím nepolidštěné opice v ovce ...
    Hlavním pořikázáním Desatera je "nepokradeš", co si Mamon a jeho služebníci nakradli ze skutečným Bohem svěřeného "majetku" společenství jeho lidských dětí ..
    Podobné je to s přikázáními velkého válečníka Aláha, kterého Mamon stvožil ve stejném duchu jako desatero k ovládání a "ochraně" svých tupých ovcí před Božími lidmi -Komunisty ..

    OdpovědětSmazat
  28. Vtipné by to bylo velice, kdybyste to s těmi komunisty nemyslel (aspoň tak se mi to jeví) vážně.

    OdpovědětSmazat
    Odpovědi
    1. Jsou Komunisté (ty jsou Boží) a komunisté (ty jsou Mamonovy), tak je to se vším ..., pravověrné -pravdivé a falešné ..

      Smazat

Redakce vás žádá, abyste diskutovali slušně, nenapadali spoludiskutující ani autory, abyste argumentovali věcně a fakty. Děkujeme.