AA

Reklama

bb

čtvrtek 29. října 2020

Brněnský politolog Balík ví, co říct, aby mu z ČT znovu zavolali

Lubomír Man
29.10.2020 VašeVěc

Moderátorka ranního pořadu ČT, nazvaného Studio 6, rozebírá v úterním ránu situaci na Ministerstvu zdravotnictví po aféře Prymulagate, a jako pomocníka k jejímu vyřešení si s pomocí televizního mostu volá k sobě do pražského studia brněnského politologa Balíka. Klade mu návodnou otázku, jestli neměl být profesor Prymula z ministerstva zdravotnictví odvolán okamžité poté, co aféra vypukla, a zda okamžitě poté neměl prezident Zeman jmenovat ministra nového?


Načež stejně jako cirkusový osel na otázku mu položenou poslušně odklepává kopýtkem tu odpověď, kterou si od něj cirkusák žádá, tak poslušně i politolog Balík odklepává (vlastně odpovídá na otázku moderátorky), že ano, že prezident Zeman měl jednat okamžitě, neměl váhat ani vteřinu, nebylo na co čekat, a v těchto hodinách nemělo už být o Prymulovi ani vidu ani slechu. Na moderátorčinu otázku, jaké má vůbec mínění o oné schůzce na Vyšehradě (je na dohled od Ministerstva zdravotnictví, ve které se ministr Prymula nalézal, když byl na schůzku pozván – pozn. autora), odpovídá politolog Balík tak, že šlo o cosi naprosto nepředstavitelného, že její účastníci musí v sobě mít pocit totální bohorovnosti, jinak si celou věc absolutně nedokáže vysvětlit.

Zkrátka a dobře, politolog z Brna se osvědčil. Rozhodně může čekat, že se na obrazovce ČT objeví znovu co nevidět. A kdoví, možná bude ještě lepší, než byl dnes.


74 komentářů :

  1. Pište emaily, že taková interview na ČT nechceme na emaily:

    petr.dvorak@ceskatelevize.cz
    info@ceskatelevize.cz
    epodatelna@ceskatelevize.cz
    divackarada@ceskatelevize.cz
    radact@ceskatelevize.cz
    do kopie je vhodné dát prezidenta a premiéra
    posta@hrad.cz
    babisa@psp.cz

    OdpovědětSmazat
  2. Rádoby politologů máme jak mravenců, ale většina z nich jsou jen parazité, kteří svými projevy systematicky škodí – samozřejmě, to nedělají zadarmo.

    OdpovědětSmazat
    Odpovědi
    1. Máte pravdu, dříve se těmto takzvaným politologům říkalo politruci a ještě předtím komisaři. Jejich spolupráce vycházela ze zkušeností domovních důvěrníků a pomocníků VB. Jejich hlášení se pak vyhodnocovala na KSČ, dneska v ČT. Posun je v tom, že dříve posudek na výkoného politruka podléhal straně, dnes je bez posudků množí za peníze nás všech kdejaká "univerzita" v ohromném množství.

      Smazat
    2. Jen politologů anonyme 7.51? A co novináři, komentátoři, a mediální žoužel, kterými jsou přecpaná televizní vysílání, které je dnes už samá mluvící hlava - to se přemnožilo asi jako vši.A unizono všichni jsou paraziti, ostatně proto se do toho tolik lidí cpe. Myslíte si, že tato do posledního milimetru zkorumpovaná verbež, systému a společnosti neškodí? Lžou, překrucujou, píšou slinty na zadání svých magnátů (majitelů) ani jedny media nejsou česká, ovlivňujou naprosto všechno,a občané je nedokážou bojkotovat - naopak. Jen se podívejte někdy na diskuze - co lidi vůči sobě navzájem verbálně produkují, ale pozor - psychiatři už otevřeně upozorňují, že to cíleně likviduje psychiku lidí a nejohroženější je generace šedesát plus - ti už jsou na mediích závislí. Někdy je naprosto neuvěřitelné, co media dokážou psát, a čemu lidé dokážou věřit.

      Smazat
    3. 9:58 Blbost, jako stařík si dovoluji připomenout,že my si noviny nekupujeme, za tu cenu si raději koupime 4 rohlíky. Já neútočím na mládež, že pije jedním brčkem v baru, jásá na manifestacích a není ji po chuti státní noční hauzar. Tento počítač jsem zdédil od vnuka, kterému jsem přispél na nový. Jsem rád, protože ČT stoji za prd a tady na YT si aspoň udržuji anglinu. Možná je to i posedlost, za tu se nestydím, není proč. Jestli jste naletěl na vzájemné nenávidění, tak dělate globalistům radost.
      Zdraví vás 60+

      Smazat
    4. myslím že jste poněkud v omylu generace 60+ umí ještě používat hlavu

      Smazat
    5. Přidávám souhlas a kritizuji i mnohdy mizernou rétoriku,nadužívání "slovni vaty a slovnich parazitů" jako vlastně ,prostě.Nektery rozhovor by měl větší hodnotu kdyby byl kratší a nezabijel jen čas ,nemlatit prázdnou slámu,nebo to skákání do řeči, rozmělňovat a vnucovat jediné spravné názory, no děs a hnus.Manipulace na tisíc způsobů..

      Smazat
    6. Dnes jsou univerzity pouhé množírny blbů. Většinu hovadských oborů jako politické "vědy" by měli tito pomatenci chtiví moci a společenského vlivu studovat někde v Americe se stipendiem od Sorose nebo třeba Aspen institute, kde je připraví na celoživotní karieru prostitutů a prostitutek, které již nebudou muset stát v pohraničí na ulici. Místo kurzů "mezinárodních vztahů" bych navrhl třeba "vztahy pod peřinou". Této shnilé společnosti by to nepochybně pomohlo.

      Smazat
  3. Na podobné odpovědi nemusím být "politologem" klidně to zvládnu jako muž z davu a ještě u toho budu kvedlat nějakým tím "revolučním" transparentem. Pochopitelně vyváženým, tak jako je vysílání ČT.

    OdpovědětSmazat
    Odpovědi
    1. Pracovní povinnost okamžitě nařídit všem politologům a podobným parazitům, nejlépe vynášet mísy , špinavé prádlo a infekční materiál.

      Smazat
    2. 15:02 Jako to tady dělali bolševici tenkrát v padesátých letech?
      Jste ubohej.

      Smazat
  4. Jaká pravidla určují, kdy a kde se ministři mohou nebo nemohou, mimo úřední hodiny, scházet se šéfy poslaneckých klubů, popř. s šéfy podřízených institucí?
    Jak může někdo tvrdit, že se sešli v restauraci, která nesmí být v režimu Covid otevřená, když pro veřejnost otevřená nebyla, hostil je osobně provozovatel aniž by počet přítomných jakkoli překročil limit?
    Zdá se tedy, že oním kardinálním porušením je, že při přechodu k vozu, kde nikdo krom řidiče s rouškou nebyl k vidění, neměl onen ministr nasazenu roušku. Podle toho jak držel mobil hodlal nejspíš telefonovat. To stačilo, aby byl jako osvědčený profesionál odvolán. Prospěšné to dílo. Pro koho?

    OdpovědětSmazat
    Odpovědi
    1. Do té restaurace, kde byl pan Prymula by člověk neměl vůbec vkročit. Kdo ví, co to tam pracuje za lidí. Kdo ho udal, že věděli kde na něj mají číhat s bleskem. To není náhoda ale zákeřnost. Pan Prymula byl odvolán za neuvěřitelně nafouklou chybičku, kdy nikoho neohrožoval a ignoranti vládních nařízení chodí beztrestně bez roušek, dokonce se můžou shromážďovat, protestovat a nic se jim nestane. Pokrytectví se u nás zabydlelo.

      Smazat
    2. Prymula je bezcharakterní, vysoce inteligentní a vysoce peněz chtivý člověk v brutálním střetu zájmů.Z doby působení jako ředitel nemocnice v HK je znám jako tvrdý, bezskrupulozní asociál. Ve tvrdém souboji darebáků někomu překážel, tak byl odstraněn. Podle mého soudu to hrál příliš na sebe a nechtěl se dělit s ostatními. Ve hře jsou příliš velké peníze. A odbornost nehraje roli. Rozbor opatření, která by dávala smysl proti tomu co fakticky Prymula dělal by vydalo na jiný článek.

      Smazat
  5. Kdysi jsem na jakési konferenci také odborníka z Masarykovy univerzity, který tam vykládal teorii, jak se mají zastrašovat státy. Tak jsem v diskusi, kromě jiného poznamenal, že snad žijeme v 21. století a státy by měli spíše spolupracovat, než se zastrašovat/odstrašovat. Mám pocit, že na oné brněnské univerzitě je takových "politologů" povíce, třeba jakýsi, také profesor, Fiala. Inu blahopřeji do Brna, studoval jsem tam pověstných 7 let, ale podobné exoty jsem nepotkal.

    OdpovědětSmazat
    Odpovědi
    1. 8:29
      Nechte je žít, sami si jednou polezou na nervy.

      Smazat
    2. Ano a potvrzuji ,že z Brna se stalo město region. Dříve krajské město se po roce 1989 stalo díky koniášům ze spolku ODS předvoj německého l.manšaftu.

      Smazat
  6. Díky souhry této mediální mafie se podařilo úplně desorientovat a rozložit názory lidí. Od redaktorů se nasledně ozývá otázka, kdo je viníkem a kdo to všechno způsobil, očekává se předem vnucená odpověď. Divím se, že se ještě nalezla statečná osobnost, kterà by na ty výslechy odpověděla v přímém přenosu : "Jsem profesor Horák". Přímý přenos je podmínkou, jinak by to jako obvykle,samozřejmě vystřihli,

    OdpovědětSmazat
  7. A co předvedl komentátor TV NOVA před pár dny stejné hulvátství a arogance jako na ČT24.
    A jak blábolil premiér Babiš je na vlas stejná neúcta k lidem, jen já, pak já a nakonec já.
    Zvládnou to jen Hamáčkové nebo Petříčkové. Ti prozatím nic nedokázali a mohou si do kolektivu přizvat vodňanského bojovníka za svobodu a demokracii.

    OdpovědětSmazat
    Odpovědi
    1. Fandíte rudé mikině i maňáskovi pana Peheho ?
      Tak to se ještě pobavíte.

      Smazat
  8. Jako máme tisíce odborníků na covid tak máme tisíce odborníků, politologů. Spíše, co Čech to politolog. Stačí si vybrat. Podepsán M.R. - amatérský politolog.

    OdpovědětSmazat
  9. Vojenský expert: Současné události jsou jednoznačným důkazem faktu, že ČR jako stát přestala existovat
    © CC0 / Pixabay
    ČR
    19:27 28.10.2020Získat krátkou URL
    9593
    Sledujte nás na

    Jaroslav Štefec zevrubně vysvětluje, co přispělo k naplnění Marxovy ideje v Česku. Český analytik totiž rozebírá klíčové události posledních let a dospívá k nemilému závěru o tom, že státní instituce jsou čím dál méně schopné zajišťovat ochranu občanů a plnit své základní funkce. Poukazuje rovněž i na šířící se chaos na mezinárodní scéně.

    Bezpečnostní analytik Jaroslav Štefec si ve svém příspěvku na Facebooku všiml jednoho paradoxu týkajícího se vývoje českého státu. Ten spočívá v tom, že se Marxova idea zániku státu stává skutečností v Česku, a to poté, co skončil komunistický režim. Podle názoru Štefce stát v poválečném Československu více méně plnil své základní funkce, i když se v žádném případě nejednalo o jakýsi ideál.

    „Celkem úspěšně jsme se vítězství této myšlenky (zániku státu – pozn. red) dokázali bránit v poválečných letech, kdy u nás 40 let fungoval socialistický stát. Nebyl rozhodně dokonalý, ale fungoval dobře, rozumně se staral o občany, vytvářel reálné a hmatatelné hodnoty, ale – nějak odmítal zaniknout. Chyběla mu ta pravá pravda a láska,“ píše Štefec.

    To, co odehrávalo v posledních desetiletích, do značné míry přispělo k tomu, že nyní máme stát, který není schopný postarat se o vlastní občany. Podle Štefce došlo k likvidaci téměř všeho, co bylo vybudováno během mnohých desetiletí naší historie. Důsledkem těchto procesů je to, že státní instituce nyní nejsou schopny ani reagovat na vnější či vnitřní výzvy a veškeré hrozby, s nimiž se potýká současný svět a naše země.

    „Současné události jsou jednoznačným důkazem, že ČR jako stát de facto přestala existovat… Neřízený geografický útvar, rovněž jen ze setrvačnosti nazývaný českým státem, selhává všude, kam se podíváte. V oblasti sociální, ekonomické i bezpečnostní. Rostoucí hrozby jako by nikdo nevnímal,“ poskytuje svůj skeptický pohled český expert.

    Dokážeme čelit novým výzvám?

    Dále Štefec uvádí seznam současných konfliktů a hrozeb v mezinárodní rovině, na nichž státní instituce současných zemí nejsou schopné patřičně reagovat. Tím je bezesporu i pandemie covidu-19 a její ničivé důsledky. Poté je to Turecko, které destabilizuje region a agresivně jedná se svými sousedy. Nakonec zmiňuje destabilizační prvky ve Spojených státech, kde nabírá na obrátkách sociální konfrontace ve společnosti.

    Na konci svého příspěvku ještě Štefec tvrdí, že v současné nepříznivé době Češi potřebují funkční státní instituce a schopnou a rozhodnou vládu, jež bude schopná nést odpovědnost za své kroky. Stejně tak je potřeba i smysluplnějšího přístupu ze strany opozice, která by byla ochotná podpořit nezbytná opatření proti šíření nákazy.

    OdpovědětSmazat
    Odpovědi
    1. Není pravda, že s covidem bojujeme, my před ním zbaběle v panice prcháme, jako už dříve v historii: 1938- vyklizení Sudet, 2020- vyklizení škol a hospod, 1948-přijetí demise ministrů, 2020-demise 2 ministrů zdravotnictví, bojovat dokáže jen svobodný národ s kvalitní imunitou, viz Rusko - žádné restrikce, provokace a pokuty, ale přiměřená opatření, svoboda a zdravý rozum.

      Smazat
  10. ZLOČIN A TREST REDAKTORA SUCHONĚ   
    http://infokuryr.cz/news.php?item.30522

    Pan David Dvořák si opět překroutil to, co se mu hodilo.
    David Dvořák je opravdu osvícený redaktůrek, který nic neumí jen kecat. Není navázaný na Bakalu, ten styl by odpovídal.

    OdpovědětSmazat
  11. No u nás to tak funguje ve všem. Třeba nedávno starý Polívka vystoupil s těmi správnými názory na Letné. Poté ten jeho blbeček na náměstí v Liberci, kde nabádal, že vyženem ty svině z hradu, no a výsledek se dostavil. Najednou je v tv k vidění celá rozsáhlá Polívkova rodina. To naopak, herečka Bebarová se několikrát kladně vyjadřila k hlavě státu a najednou zmizela i ze seriálu Ulice. Zvláštní, tolik náhod ? Možná ji následně zaskočí mamlas Hůlka, ten má teď cestu otevřenou.

    OdpovědětSmazat
    Odpovědi
    1. Je zajímavé sledovat hrátky v zakulisí, pravě Kupka z ODS vychvaluje nového ministra zdravotnictví, tento agrement říká vše.

      Smazat
  12. Inu, pane autore, také znám takové balíky... a stejní ochotní myslitelé, jako ten váš ze Štatlu. Pecunia non olet!
    Život mě naučil, co od koho očekávat... ten váš Balík nezklamal.

    Víte někdo jak se jmenuje ta country písnička ve které se zpívá "SENO A ŘEZANKU, SENO A ŘEZANKU pro balíka, který k nám přišel na táč...? Přišla mi, tak nějak na mysl, a já mám okno. Díky.

    OdpovědětSmazat
  13. No jo tam je jejich „pravda" dopředu nalinkovaná a takový balíci to budou potvrzovat.

    OdpovědětSmazat
  14. Ani jedna TV či rozhlas neodvysílal první reakci prof. Prymuly, které trvalo snad do 2 minut, jen rozstříhanou a prostřihanou. V případě žaloby na ochranu osobnosti by to mělo pro Blesk, ČT aj. média rozsáhlé finanční, personální aj. důsledky za šíření poplašné zprávy, informací, které podrývají nařízení vlády, a to v době stavu nouze. Redaktoři ve své nenávisti proti vládě a prezidentovi ztrácejí soudnost a ohrožují své spolupracovníky i majitele (p. Bakalu, Kellnera, Lukačeviče aj.), kteří dosud nepochopili, že jejich média jdou i proti jejich zájmu, majetku, rodinám, zdraví, vytvářejí k nim negativní vztah veřejnosti.
    V ČT, Čro+, Seznam aj. převažuje nejen v době epidemie zpochybňování vládních nařízení, dehonestace členů vlády, vytváření atmosféry odporu proti vládě, kdy největší prostor je dáván kritikům a opozici vůči vládě. To by jen potvrdil průzkum obsahu a skladby vysílání od počátku pandemie zadaný Radou ČT nebo jinou organizací prostřednictvím některé agentury jako je https://www.median.eu/cs/
    Veřejnoprávní média měla a mají dostatek informací z vlády, ministerstev aj. institucí i ze zahraničí k masivní kampani v boji proti covidu-19, ale hlavní pozornost soustřeďují na zpochybňování a skandalizování členů vlády i všech opatření. Můžeme to srovnat s úlohou médií třeba na Slovensku v různých kampaních ve veřejném zájmu i v minulosti (výběr daní, zrušení Senátu aj.).

    OdpovědětSmazat
  15. Chová se logicky, dostane "chleba a zazpívá" podle předložené partitury. Na závěř pořadu mu moderátorka Flanderková řekne "a teď vyskoč" a pošlou mu peníze a docela by mne zajímalo kolik, protože to platím také.

    OdpovědětSmazat
    Odpovědi
    1. Představte si, že máme stroj času a posuneme se o 30 let zpět - do roku 1989: U pomníku maršála Koněva se schází vedení Komunistické strany Československa a její členové: - Pavel Telička, člen KSČ, budoucí europoslanec a eurocokoli, hlavně že to vynáší - Petr Pavel,člen KSČ, přísahající nejen věrnost KSČ, ale také věrnost čs. armádě a vojskům Varšavské smlouvy, kádrová rezerva,budoucí generál a dnes zuřivý antikomunista, - Tomáš Zima, člen KSČ, budoucí rektor Univerzity Karlovy, stojí vedle soudruha - Mikuláše Beka, člena KSČ, budoucího rektora Masarykovy univerzity a senátora za ODS, - Petr Dvořák, člen KSČ, budoucí ředitel dezinformační České televize, na kterou nesmí ani Finanční úřad, ¨- Vladimír Dlouhý, člen KSČ, si odskočil ze studií na univerzitě v Lovani (tam přece mohl studovat každý, ne?), ale moc se nezdržel, přemýšlel o rozdílu mezi naftou a oleji. Soudruzi zatruchlí, zavzpomínají, zarecitují báseň, položí květy a slíbí věrnost SSSR navždy. Za rohem je pozoruje člen KSČ a agent StB s krycím jménem Plavec, jistý -Jaromír Štětina - budoucí agent ukrajinské SBU, europoslanec, dnes velký antikomunista a rusobijec. A tak by se dalo pokračovat. Ti dříve narození si tyhle převlékače kabátů velice dobře pamatují: Mezi jinými soudružka,... Šabatová, Dobrovský, Uhl, Pithart, Rychetský, Jičínský, Kalousek atd., atd.,atd...........¨A teď jsme již zpět v roce 2020 - a STÁLE titíž lidé dále řídí tenhle cirkus ...

      Smazat
    2. 15:00
      Co jste tam dělal vy ?? Soudruhu.
      Vaše paměť je obdivuhodná, pokud si na ty lidi vzpomenete, nebo lžete.To bude to pravé.

      Smazat
    3. 18:13-Rozporujete, že někdo z výše jmenovaných nebyl členem KSČ? Pokud ne, neměli by vyvodit aspoň politickou odpovědnost, pokud mnozí z nich dovozují protiprávnost KSČ?

      Nebo jsou jen chameleony bez morálky?

      Smazat
  16. Přímo při mši! Teror ve Francii: Tři lidé mrtví, útočník postřelen

    https://www.parlamentnilisty.cz/arena/monitor/Primo-pri-msi-Teror-ve-Francii-Tri-lide-mrtvi-utocnik-postrelen-642149

    OdpovědětSmazat
  17. Také jsou pro mně politologové pouhými politruky. Ničemu nerozumí, ale dokáží o ničem dlouho mluvit. Asi tak jako v PS, když slyším bohorovného Rakušana či jeho kolegy Gazdíka a Farského, pak je to stejné. No včera měla pověstná slavná Witovská na "rožni" houslistu Šporcla. Ještěže se hudebník ukázal jako správný umělec. Witovská se jej ptala např. Zahrál byste Zemanovi, vzal byste od Zemana vyznamenání? Zcela zřejmé, že otázky měli poškodit prezidenta Zemana. Tak takové bestie by neměli co pohledávat v údajně veřejnoprávné instituci jakou je ČT. Jsou tam i horší, to je ovšem obecný obraz ČT.

    OdpovědětSmazat
    Odpovědi
    1. 11:28
      Vzít si od Zemana metál, muže jen bezcharakterní zruda, jako je on sám.
      Výborně paní Kuberová!! A Hulka se jen pokadil!!

      Smazat
    2. 11,01
      Za to od udavače Havla to byli samý (J)elity!!!!!.-))

      Smazat
    3. 11:11, jsem netušila, že kachna indický běžec umí psát? Nemáte hlad? Slimáci, plzáci už zalezli.

      Smazat
  18. Žeby nová televizní hvězda ?

    OdpovědětSmazat
  19. Podle právního rozboru, který si p.Prymula nechal vyhotovit se ničeho nezákonného nedopustil. Takže odvolání nemá právní základ. Všichni proameričtí aktivisté se tedy dopouštějí hanobení člena vlády a policie by měla začít snad i vyšetřovat.

    OdpovědětSmazat
  20. No myslím, že u nás je v podstatě jedno, zda se budou historická fakta podávat „po kapkách,“ nebo naplno. Bohužel ani jedna cesta nepovede k pozitivnímu ohlasu. U nás máme (stejně jako ostatní národy) rádi především ony mýty a idealizování všeho, co české jest. A ostatnímu prostě nevěříme, protože to nekoresponduje s naší představou.
    Když jste zmínil vaši negativní zkušenost v „rámci širší rodiny,“ vzpomněl jsem si na podobný osobní zážitek. Stačilo, abych taktéž pouze zmínil nezpochybnitelný historický fakt a bylo zle. Konkrétně jsem jen řekl, že Mussolini je držitelem nejvyššího českého (tenkrát československého) státního vyznamenání, Řádu Bílého Lva. A pak jsem neprozřetelně dodal, že Mussolini ho dostal v podstatě za vyzdvihování Jana Husa. A abych to dorazil, zmínil jsem jeho podporu českým legionářům.
    No co vám budu povídat málem jsem nestačil zdrhat 🙂
    Starší generace už patrně nikdo z jejich vidění světa nevytrhne, ale pokud by se našlo dost pedagogů, kteří by historii učili fakticky a nikoliv ideologicky, pak by mohly příští generace možná chápat naše dějiny víc tak, jaké opravdu byly. Ono přiznat si, že máme také spoustu historického másla na hlavě, je podle mě cesta k lepší, rovnější a čestnější společnosti. A o to by snad učitelům obecně mělo jít, pokud svou práci považují za poslání. Jen by to chtělo někoho, kdo by věděl, kde takové učitele vzít 🙂

    Odpovědět
    ČERT napsal:
    27.10.2020 (23:08)
    Tak je tady, kromě takového až pohádkového náhledu na dějiny „jednoznačné dobro vs. jednoznačné zlo“, asi prostě problém nepochopení toho, že ty různé postoje, okolnosti atd. se v průběhu času různě vyvíjely a měnily, jak prostě i v normálním životě chodí… Tak třeba ten Mussolini, kterého lze před 1.světovou válkou označit za socialistu, a krajního nacionalistu z něj udělala právě ta válka, co by nepodporoval logicky naše legionáře, když Itálie tehdy bojovala proti Rakousku-Uhersku (mj. aby taky úplně definitivně dovršila to svoje národní Risorgimento z 19.století, ale šlo jim o mnohem víc) a přece i v Itálii se formovaly naše legie, že…
    Jinak, od roku 1918 se právě Itálie docela i třela v otázce mocenského vlivu na tu mladou ČSR s Francií, a když už je tady ta kritika Beneše, třeba i nějaké ješitnosti či pod., tak je známo, že právě on jako ministr zahraničí dal tehdy dost otevřeně najevo, že dáváme přednost Francii před Itálií. To bylo ještě před tím Mussoliniho fašistickým převratem…

    Přesně! Tohle je přesný popis těch násilnikých lhavých či ve lžích ponořených ubohých čecháčkovských odulých rudoprdů!

    OdpovědětSmazat
  21. Jednoduše- Prymula by mohl získat popularitu,po jeho opatřeních začíná exploze epidemie klesat. Tak byl honem nahrazen přikyvovačem. Uvidíte zítra, jestli R zase spadne.

    OdpovědětSmazat
  22. Řečený pan Balík je prof. PhDr. Ph.D., v současnosti i děkanem fakulty sociálních studií Masarykovy univerzity Brno. Publikoval společně i s jistým taky profesorem Fialou, nyní šéfem ODS. Není divu, že byl ČTv přizván k vyjádření. Že by selhal vyloučeno.
    Mimochodem, je s podivem, že ona univerzita dodnes nese jméno T. G. Masaryka. To ty hochy co ji vedou, musí pálit.

    OdpovědětSmazat
  23. Balík na Ústavním soudu zazdil žalobu proti zdanění církevních restitucí, Balík lékař poučuje lidi jak mají špatnou vládu, Balík politolog žvaní z ČT. Kolik "Balíků" celkem máme, proč je preferuje mizerná ČT ? Čemu slouží ? Fuj Balíkům.

    OdpovědětSmazat
    Odpovědi
    1. A všechno je to stejný blb. Není to nějaká přezdívka pro Koudelkova čučkaře? :-) Pokaždé je to stejný blb, co dostává notičky.

      Smazat
  24. Co říkaly naše babičky,co je šeptem,to je s čertem.
    Vyhazoval Prymuly nabyl k vůli roušce,ale že se tajně sešel s Faltýnkem o čem jednali,něco prozradil Babiš,ale ani jeden neřekne pravdu,co bylo záměrem schůzky.

    OdpovědětSmazat
  25. Zemanovec Prymula se hlavně nikdy neměl stát ministrem. Pak by se ho Babiš nemusel krkolomně za oběti jezdce zbavovat.

    OdpovědětSmazat
  26. Zkušenost s"veřejnoprávní ČT" je taková,že je nepřátelská k vládě Babiše a Zemana. Nepřátelství šmejdů z ČT se projevilo zejména v létě kdy donutila Babiše rozvolnit opatření proti viru a nošení roušek. Jak může vláda řídit stát když veřejnoprávní televize se od voleb chová jako nepřítel a pokračuje to i v bitvě proti viru ? Soudím,že ČT a její chování nese hlavní vinu na šíření destability státu a dopadu šíleného nepřátelství proti vládě na boj s pandemií. Je čas ČT zestátnit, je horší než ty bacily.

    OdpovědětSmazat
    Odpovědi
    1. 14:45
      A za co by měla ČT chválit Zemana. Za jeho sprosťárny,lež,pomluvy,soudem uznaný lhář ? To asi ne, potom tedy informujte pravdivě, vaše kritika je tím lichá.
      ČT je jediná stanice které se dnes dá věřit.

      Smazat
    2. 18:09 Máš právo na názor, ovšem už nemáš právo na garanci jeho správnosti.

      Smazat
    3. 18:09-Proč ji tedy většina nevěří? Nebo dokážete opak?

      Smazat
    4. 18:09 pro stromy nevidíte les. Krom toho co jste odkud slyšel, máte něco rozumného proti Zemanovi? Snad, že použil češtinu tam a tak, jak se patří? Přímá řeč, bez vychcaného okecávání, to je nežádoucí vlastnost politika?

      Smazat
    5. 1:25
      Vy budete nejspíše hluchý, pokud jste neslyšel ty jeho sprosťárny , KUNDA SEM KUNDA TAM,urážky těch kteří řekli o něm pravdu, pomluvy živnostníku, umělcu,lež k panu Peroutkovi, kdy soudy rozhodly, že lhal a ani se nebyl schopen omluvit, takového člověka se zastáváte?? Potom budete stejná bezcharaktrní nula"!!

      Smazat
    6. Proč hluchý? Peroutka obdivoval Hitlera a šplhal si u něj v několika článcích. To že se ani jeden z nich nejmenuje tak, jak řekl prezident , na celé věci nic nemění. Peroutka nebyl "pan" ale čistý hlupák obdivující v určitou dobu Hitlera. Ten ho z toho vyvedl skrz koncentrák. Peroutka je pro určitou nevelkou sortu blbečků svatý proto, že to byl první ředitel dezinformační a lhavé stanice Svobodná Evropa, čili zaměstnanec americké CIA, agent cizí mocnosti.

      Co se týče té tvé "kundy" tak to řekl prezident jen jednou a to když doslova přeložil název té ruské anarchistické skupiny "Pussy Riot". Tím vám, sluníčkářů a chorobným nenávistníkům vůči Rusku, hezky shodil masku.

      Koho konkrétně pan prezident pomluvil? Když se podobně jako Klaus a mnoho dalších vyjadřuje o českých novinářích jako o nemyslících lidech bez étosu a charakteru? Vždyť to je pravda. Stačí denně sledovat ČT, ČRo, tištěná i internetová média poměřovat to, co vysmolí panští škrabáci s tím, co se ve společnosti a ve světě opravdu děje.

      Tak se o prezidenta neotírej, nebo dostaneš na budku!

      Smazat
    7. 9:41
      Milý papoušku, pár jednoduchých slov, aby to tvůj ptačí mozeček pochopil:
      - sprosťáren jsem slyšel daleko víc od špinavé spodiny, což jsou fanatičtí odpůrci Zemana včetně politiků demožumpy.
      - kundy nafoukli a omílali ostošest hlavně jeho odpůrci včetně ČT.
      - o arogantních umělcích, jako je dementní parazit Hrušínský mluvil pravdu.
      - kdo napsal konkrétní článek je vedlejší, hlavní je, že měl pravdu ohledně některých novinářů, co lezl do zadku Hitlerovi.
      - o Peroutkovi mluvil pravdu, i když konkrétní článek nenapsal. Ale měl pravdu. Zjevně o tom nic nevíš.
      - splést se není lež.
      - soudy u nás často porušují zákony nebo jsou směšné.
      - Bezcharakterní nula jsi ty.
      - Skutečný papoušek je chytřejší než ty. :-)

      Nashle a přejeme dobrý zob.

      Smazat
  27. Stejné je to, když si ČT nebo ČRo pozvou Daniela Kroupu. To je neuvěřitelné jak ten člověk lže, překrucuje. Z něj ta nenávist k vládě a prezidentovi kape. A on ještě učí. Vychovává duševní mrzáky.

    OdpovědětSmazat
  28. Kam se hrabou totáčoví váleční štváči na naše masmédia.

    OdpovědětSmazat
    Odpovědi
    1. Ve frontě na zviditelnění v ČT stoji útočné čivavy.

      Smazat
    2. 16:05
      Dnes někdo z masmédií nabàdá k vàlce ?? Napište kdo a jak,jinak jste jen ubohý lhàř.

      Smazat
    3. 18:18-Vy už si nepamatujete, kdo chtěl kam házet atomovky a kdo nám předkládá "Říše zla", které je nutno zničit?

      Masmédia jsou jen hlásné trouby a spoluviníci.

      Smazat
  29. Balík zůstane balíkem. Charakter a sebeúctu u podobných ubožáků nečekejte. Za grošíky bude žvanit požadovaná moudra od rána do večera.

    OdpovědětSmazat
  30. Vyhledejte si

    Matovič sa chytil do vlastnej pasce: Plošné testy dokázali, že COVID-19 je ako chrípka

    WHO znížila nebezpečnosť COVID-19 na úroveň virózy

    A kdo je lump a kdo je rukojmí???

    OdpovědětSmazat
    Odpovědi
    1. Odkazy, prosím, pane Pivoňko !
      Děkuji Prokeš

      Smazat
    2. Nevím vy 19:09, proč považujete za důležité zdobit se vš. titulem. Jste s tím tady téměř jediný. Nechápu taky, jakou významnou informaci obsahuje tvrzení, že "...plošné testy dokázali, že COVID-19 je ako chrípka." Plošné testy provedené na Slovensku mohly ukázat okamžitý počet osob se zjištěnou přítomností viru Sars Cov2.
      Z toho lze teprve dalším postupem odvozovat jeho současnou virulenci, inkubační dobu, podíly lehkých, těžších, těžkých, smrtelných i skrytých a bezpříznakových průběhů nemoci Covid 19, nebo dokonce i existenci více nebo méně stálých nositelů tohoto viru. Zdaleka ale ještě ne závažnost, rizika a důsledky samotného onemocnění. Takto pak lze ukázat na míru a trvání tím způsobené pracovní neschopnosti i zatížení zdravotního systému za epidemie a z toho odvodit i dopady na chod ekonomiky.
      Pokud pak vezmeme za platné, že získané imunity jsou pouze krátkodobé a jako funkční platí pouze vůči variantě viru, blízko k té, která nemoc způsobila, nebude Covid 19 ve svých důsledcích tak docela „ako chripka“. Ta se projevuje výhradně sezónně a navíc, jsou vůči ní k dispozici převážně funkční vakcíny. To je tak všechno, pane inženýre. Nebo máte jiné vysvětlení, pane kolego? JiH

      Smazat
  31. Vskutku příodné jméno
    Václav

    OdpovědětSmazat
  32. Někdo se jmenuje Balík, někdo Vystrčil, jiný Šídlo. Vkrádá se mi představa spojení příjmení a dědičných vlastností rodu.

    OdpovědětSmazat
  33. 10:37
    No a někdo je od přírody hloupej.!!
    Což se o těch třech pánech na rozdíl od vás, nedá říst!!

    OdpovědětSmazat
  34. Zdravím. Nic neplatí absolutně, ale podobně jako Vás mě to, v souvislosti s různými PŘI-JMÉNY (rodové jméno při jménu), napadlo také. KOČÁRNÍK kočíroval Tunely a la LTO, HŘIB ve jménu Satana Prahu ovládá a vytěsňuje vlivy (z Východu) pro amerického ďábla nežádoucí, DAVID bojuje s Goliášem (což na dr. Ivana celkem sedí), apod.
    P.S. A co se INDICKÉHO BĚŽCE týče - on je opravdu KACHNA...(jak sám naznačuje).

    OdpovědětSmazat
  35. Správná taktika: "A teď tě okamžitě seřvu. Sice ještě vůbec nevím za co, ale bude to strašlivý, STRAŠLIVÝ. To uvidíš !!!".

    OdpovědětSmazat
  36. I odchovanci zvláštní škol jsou zapomnětliví a už třeba neví, že mají odpovídat IÁ,IÁ,IÁ. Neměl by ihned odvolat Zeman ministra školství pro neznalosti těch brněnských Bulíků? Ale vždyť máme snad nějakého novináře, "publicistu", kecálka v televizi s lepším IQ? A potřebuje kapitál pro svá media lidí znalé a navíc vzdělané a o hrůzo, - to by bylo na vyhazov - kdyby nebyli hulváti. Aspoň víme, s kým máme čest, kdo rozvrací stát a národ, kdo by byl vyšitým náckem nebo fašounem - nebo vlastně je ve skrytu - ale přece ne mysli, ale zvrhlictví. Ó Karle Havlíčku, Jane Nerudo, Karle Čapku - moc se obracíte v hrobě při pomyšlení, že ti gauneři z medií se pasují na Vaše kolegy?

    OdpovědětSmazat
  37. "Tohle už Babiš neustál" hlásí hlásná trouba na Seznamu. Žijeme době, která mi připomíná dobu nástupu nacismu v Německu. Tak dlouho bylo útočeno na tehdejší vládu, až se jí zmocnil Hitler a nacismus - a "národ" jásal. A u nás jde přesně o totéž, jásajícími jsou blbci a vlastně vrahové, kteří demonstrují za "svobodné" šíření COVID 19, zločinci, pražská kavárna + galérka, miliony úchylek (i se svým signatářem min. Blatným - odborníkem na krvinky (což má trus společného s pandemií). Čeští hitlerčící dneška z opiopopartají nedělají více jak 3 roky nic jiného, než vše pro svržení Babiše, aby mohli dokonaleji uplatňovat diktaturu kapitálu s jeho požadavky: dále rozvolnit možnosti beztrestnosti rozkrádání republiky (české soudy jsou k smíchu Koženým a spol.)a okrádání občanů učinit masovou záležitostí, vytvořit pořádnou chudinu, škemrající o práci u pánů zločinců, vést hodně válek proti cizím zemím, aby je bylo možné zplundrovat a vytunelovat, pokud masově vraždit, neb každý mrtvý je hromádka peněz. Dnes také podporou šíření COVID 19 u nás hubit seniory, neb i na jejich důchodech se může kapitál napást. A pak se divíte, že vítězný postup zločinců, na jejichž straně stojí nejen kapitál s loutkami v opozici, ale i slepá s váhami, mocenské struktury daleko horší, než kdy byli lidové milice - ano gardy kapitalistů a hordy hrdlořezů za korupné. Babiše je nutné obdivovat, neb lidé v naši zemi zvrací z pomyšlení na opoziční velezločince, velezrádce a jak by mohlo být Babišovi z toho všeho dobře? Odpovědnost za všechny mrtvé má opozice, která dělá 9 měsíců vše pro to, ab se pandemie VOVID 19 co nejvíce šířila a co nejvíce kosila lidi, zejména penzisty, neb to vynáší největší "odměny" či podíly na tom, co si kapitál nakrade! I dnes se zabíjí na kšeft! A nejen v Albánii a v Kosovu! Budete rádi, že budeme historií jednou postaveni na pranýř vedle nacismu?

    OdpovědětSmazat
  38. Jsem sice z Prahy křtěný Vltavou, ale v politické i mediàlní soutěži začíná Brno dotahovat Prahu. Dokonce i Prahu reprezentuje dost hráčů narozených v Brně. Ostrava je bez šancí, v této lize ji bředeběhnou Plzeň i Liberec.

    OdpovědětSmazat
  39. Já nestačím zírat, vždyť ještě pořád jsme uprostřed covidové krize, zatím nenastal žádný lockdown, nemocnice praskají ve švech, mortalita neklesá, zdravotníci melou z posledního a už zase slyším požadavky na rozvolňování. Lidi mějte rozum.

    OdpovědětSmazat

Na opakovanou žádost čtenářů, kteří se nechtějí zapojovat do diskuzí obsahující vulgární a urážlivé výroky. Jejich odstraňování je časově náročné a narušuje plynulost diskuze. Proto nebude dále možné vkládat anonymní komentáře.
Pro vložení komentáře je proto nutné se na stránce "Nová republika" přihlásit vpravo v horním rohu této stránky "přihlásit se" (výběrem emailového účtu např. Google) a upravením uživatelského profilu (v kolonce Nastavení>Upravit uživatelský profil). Děkujeme za pochopení.