AA

Reklama

bb

čtvrtek 29. října 2020

Hlava uříznutá v kostele, ale motiv je prý stále neznámý...

Ivan David
29. 10. 2020

Proboha jen žádnou předsudečnou nenávist, žádný antiislamismus, to byste na rozdíl od uřezávačů hlav byli bez pochyb extrémisty! Ale nedělejte si starosti, Evropská komise, ale i OSN (!) nadále plánují dovoz desítek miliónů migrantů z muslimských zemí do Evropy a Evropský parlament to i nadále podporuje s dvoutřetinovou většinou od Sjednocené levice, přes Zelené (za ČR Piráti), Socialisty a velké části Evropských lidovců a liberálů (Renew). 


Bude snad ve Francii občanská válka? Muslimové jsou jednotní a odhodlaní, dosud většinová společnost je rozpadlá a pod nadvládou idiotské ideologie. A k tomu se pracuje na odzbrojení občanů. Evropská "elita" se bojí sociální patologii i jen pojmenovat. Jak vystihl Petr Hampl, k válce, i občanské musejí být dvě bojující strany. Jenže tady bojuje jen jedna. 


Jen debil může radit, že máme počkat, až bude i v "naší" zemi dostatek džihádistů. Do té doby máme odmítat poplašné zprávy.


Evropě vládne neuvěřitelná neschopnost a nedostatek vůle k zajištění přijatelné budoucnosti. Pro ni je však východisko jen jedno. Opustit cestu do nebytí, nepřipustit No-go zóny, ani "vyloučené lokality". Zákony musejí být vynucovány, a je-li to nutné zpřísněny! Škůdce, kteří tomu překážejí, je nutné eliminovat. Společnost nemůže existovat jako nahodilý soubor osob, které se starají o svoji dnešní zábavu, ale jako propojená funkční komunita, která se stará o vlastní budoucnost.

 

186 komentářů :

  1. Nadpoloviční většině lidí je migrace fuk. V Čechách je to okrajové téma a ani ve zbytku Evropy nevydrží u většiny déle, než několik dnů. Ano, jsou tu notoričtí odmítači přísunu migrantů. Ale má li být vyjádřen jejich počet, nejlépe ho vyjádří výsledek voleb. A ten, kupodivu, zatím nijak oslnivý není. No a pak tu máme nezanedbatelnou skupinu vítačů. Tu tvoří ti, kteří z jejich existence profitují a zejména mladí, zblblí propagandou promigračních parazitů.
    Je to jako s covid 19. Dokud se s následky nesetká drtivá většina, svojí pozici neopustí.
    Říká se, že vlastní zkušenost je nepřenositelná. Bude muset zemřít ještě hodně lidí, než to pohne s názorem významné většiny.

    OdpovědětSmazat
    Odpovědi
    1. Máš špatné statistiky, v Čechách odmítá migraci 99% populace. Přeci jenom zdravější bývalý socialistický blok nemá u populace tak vymyté mozky jako obyvatelstvo na západě. Nicméně do té množiny nepočítám mladé (ty jsou vždy první obětí světového zákulisí a jeho šířených šílených ideologií, díky kterým mají mladí pocit, že mohou revoltovat proti starým) a politiky a umělce a intelektuály. U většinového dospělého obyvatelstva (přes 30.let) je to těch 99% odmítačů. Proto taky media označují Čechy za xenofobní, což je pocta zdravému úsudku českého národa.

      Smazat
    2. 18,21
      To nepopírá co jsem napsal. A to, že je pro Čechy migrace okrajové téma. Jediná partaj, která se skutečně staví negativně vůči migraci, je SPD. Babiš jinak mluví doma a úplně jinak v Bruselu. I komunisté, zejména pak hubou Konečné, jsou vůči migrantům přinejmenším shovívaví. O Pirátech, ODS, KDU, nebo STAN ani nemluvím.

      Smazat
    3. Kdo stvořil a schválil zákony odzbrojující domorodé bílé obyvatelstvo a chránící zločince před poškozením bránícím se českým poškozeným, ten je vinen současným neúnosným stavem.

      Kdo stvořil a schválil zákony vykrmující a chránící parazitující menšiny a nadřazující práva povinnostem, ten je vinen současným neúnosným stavem.

      Kdo zrušil nadřazenost našeho právního řádu cizím pravidlům a nařídil respektovat u nás pocity a zvyklosti nečechů nad českými, je vinen současným neúnosným stavem.

      Jsme sekulární stát. Přesto jsme olupováni tzv církevními restitucemi a z našich peněz jsou placeny mileniální pohádkáři všech možných i nemožných konfesí, místo aby si je platili jejich věřící ze svých, předtím v ČR řádně zdaněných, prostředků. Kdo tohle prosadil a uzákonil, je vinen současným neúnosným stavem.

      Kdo volí politiky a strany tímto vinné, je sám vinen současným neúnosným stavem.



      Smazat
    4. Nekde se neco stane a jako obvykle,je to ihned duvod se navezt do Cechu. A jak jsou spatny.

      Smazat
    5. Hele, já jsem se rozhodl, že část svého majetku daruji Církvi.
      A nepřeji si, aby nějaká obskurní existence to po mé smrti zpochybňovala, eventuálně zcizila nebo jakkoliv rozporovala reparace onoho zcizení.

      OK?!

      Smazat
    6. 18:21 ty vaše procenta jsou výmysl. Podle posledního průzkumu se až 43% nebrání příjmu určitého počtu přistěhovalců z kterékoliv části světa. Liší se jen v počtech. Desítky tisíc nevadí nikomu z uvedených a skoro třetina dotázaných souhlasí se stovkami tisíc až miliony. Predsudečnou nenávist vůči muslimům pěstujete jen tady a na některých dalších webech, ostatní lidé to neřeší. Stejně je drtivá většina bez vyznání a ti nemají problém, kdyby se jejich kostely ve městech změnily na mešity.

      Smazat
    7. 5.52 Lidská hloupost přežije všechno !

      Smazat
    8. 6.30 Ženy se jistě těší , až budou sedět doma v burkách a černých kutnách a rodit děti ! Jistě nabídnete svůj byt muslimům a máte modlitební kobereček a korán !

      Smazat
    9. 6,30
      Ikluzivní hovadiny by ti šly dobře,počty ani na jedný ruce!!!!.-)))))

      Smazat
    10. 6:30 Tam je jádro pudla, když se neřeší, tak problém naroste. Pokusme se pustit čas pozpátku, těch teroristický útoků od muslimů bylo příliš a želbohu nejsou poslední. Možná byly přehlíženy a nepotrestány i drobné přestupky migrantů. Nebylo důsledně vyžadováno právo každé země. Když couvneme dál, tak hlavní zlom byl Charlie, jen jedna kariktura Mohameda. Místo skutečně radikální změny postoje k migraci, se reakce změnila ve velkolepou politickou show, s výkřiky sympatie ke karikatuře a časopisu. Jen si musíme uvědomit, že karikatůra byla opět jen následek neorganizované tsunami migrantů, kteří začali okupovat veřejné prostory celkem bez postihu. Když couvneme ještě dál, tak uvidíme, že na samém počátku, bylo naivní pozvání do Evropy od paní Merkel. Na kterém tvrdohlavě trvala i když už důsledky byly zřejmé. Jedna chtivá představa, že touto cestou získá levnou pracovní sílu, se vymkla. Jsem přesvědčen, že za tu chybu platí celá Evropa. Co dělat dnes nevím, jen tuším, že revanše budou pokračovat, jako lavina. Prostě, pozdě Bycha honit.

      Smazat
    11. 6:30
      Jak pravil klasik (Churchill) "nevěřím žádné statistice, kterou jsem sám nezfalšoval".
      Takže Vaše tvrzení o průzkumu řadím podobně, jako Churchill.
      Za další, lidé bez vyznání, neznamená, že nejsou věřící. Vy dáváte rovnítko mezi vírou a církví. Ale víra a církev není totéž. Já jsem například hluboce věřícím člověkem, ale nepatřím k žádné církvi, jelikož ke své víře žádné prostředníky, jakými jsou knězi, popové, nebo immánové, mezi mnou a Bohem nepotřebuji. Z toho nevyplývá, že by mi nevadily mešity. Vadily a hodně, jelikož mešita znamená konec našemu způsobu života. Nebo si myslíte, že Vás muslimové nechají žít tak jak jste zvyklý?
      K předsudečné nenávisti. Je to sice hezké pojmenování, ale zavádějící. Protože všichni lidé žijí na základě předsudků. A předsudky se vytvářejí na základě znalostí a životních zkušeností. Z Vaší věty plyne, že jste velice mladý člověk, který za a) je vzdělán v nějakém nepotřebném humanitním směru typu gender, multikulti, politologie a pod. To znamená, že jste reálně analfabet, b) máte minimum životních zkušenosti, c) z toho všeho plyne Vaše indokrinace prozápadní a promigrantskou propagandou, která v konečném důsledku znamená, že si řežete větev, na které sedíte.
      Co myslíte, kde ubytují těch několik milionů migrantů, na které se tak těšíte? Nejdříve to bude na různých ubytovnách, pak ve volných bytech a nakonec ve Vašem obýváku. Pak snad bude spokojen a bez předsudků. Protože i obviňování ostatních z předsudečné nenávisti, je předsudek.

      Smazat
    12. Anonymní30. října 2020 10:28
      „.. na samém počátku, bylo naivní pozvání do Evropy od paní Merkel. Na kterém tvrdohlavě trvala i když už důsledky byly zřejmé.“

      Naivně se tváříte pouze Vy. Merkelová dostala kalergiho cenu, za realizaci kalergiho plánu. A ona ho „tvrdohlavě“ realizuje. Vlády států EU, nečinně přihlížejí násilnému zavádění muslimských pořádků. Nic se nevymknulo, vše pokračuje dále a evropští politici mluví a mluví a současně nečinně přihlížejí, jak neziskovky navážejí a navážejí a Evropa ztrácí svůj charakter.
      V našem parlamentu, je pouze SPD, která je ochotna se proti tomu postavit. Proto volme SPD, ať
      má k tomu i sílu. Není pozdě Bycha honit, ale čím později se vzchopíme k odporu, tím krvavější bude náprava. Cožpak už dnes neteče dost krve podřezaných evropanů a nestoupá násilí ve veřejných prostorách? P.K.

      Smazat
    13. Anonymní30. října 2020 6:30
      Věřím jenom těm průzkumům, které si sám zmanipuluji, řekl mazaný Churchill. Ty Vaše průzkumy jsou zmanipulované, tedy lživé. Zde nejde pouze o nahrazení kostelů mešitami ano/ne. Zde jde o to, že islám není pouze nějaká osobní víra, ale tvrdě prosazovaný způsob života celé společnosti. Např. muslimskými hlídkami, jak již dnes můžeme vidět ve městech západní Evropy. Takže, když by se rovnou zeptali, zda si přejí žít pod právem šaria, asi by odpovědi vypadaly jinak. P.K.

      Smazat
    14. k 18:21 - Chci se dotázat, aby jste uvedl informaci, zdroj, kde jste oněch 99% vzal, uveďte průzkum, nebo lépe více průzkumů v časové řadě. I poté to nebudou úplně vypovídající údaje, protože závisí to i na agentuře, která průzkum provádí. V každém případě by to bylo více objektivní, než chytání nějakých čísel zejména na sociálních sítích.
      Přiznávám, že předvolebním průzkumům "věřím" s rezervou. Co se týká "nelegální" migrace, tak v příštích parlamentních volbách 2021, doporučuji „všem voličům“ klást konkrétní otázky kandidátům, stranám na volební program stran, které chtějí volit (i když vím sliby jsou chyby). Jak bude jejich strana postupovat nejen na půdě parlamentu, ale i jejich euro poslanci.
      Dotazy jako, nelegální migrace, přijímání migrantů dle EU, dále zda navrhnou nebo jak budou hlasovat o zákonu o obecném referendu. Další otázky, jsou na každém, co považují za důležité při hlasu té či oné straně. Na př. otázky sociální, nedostupnost bydlení, sociální spravedlnosti, odliv zisků do daňových rájů, zdanění majetku bohatých, vyžadování povinností u části občanů, kteří parazitují na systému, výdaje na tzv. obranu, mise do zahraničí, výdaje na „nepotřebné“ zbraně.
      Píši to se zkušeností, že jsem položil konkrétní otázky několika stranám kandidujícím v krajských volbách. Odpověď jsem dosud neobdržel. Chtělo by to strany a kandidáty „zahrnout“ před příštími volbami, emaily s dotazy i při jejich kontaktní kampani. Já vím budu pro mnohé naivní idealista, ale co jiného nám ještě zbývá v tak. zv. „liberální demokracii“. To je jediná možnost, jak ovlivnit a nevolit ty, kteří nás chtějí pouze „ovládat“. Máme nadále žít s iluzí, že máme demokracii? Zvolili jste nás, tak si počkejte na příští volby.
      Dle mě se v „liberální demokracii“ povedlo těm, co z toho mají největší prospěch a zisk, téměř dokonale společnost atomizovat, rozdrobit a tím ji snadněji ovládat. A jako v reklamě „vnutit“ lidem pro jejich život nepodstatné zájmy. Lidé si neuvědomují, že je s nimi vedena velká hra, spíše podfuk. Dosud to zcela nepochopili, nemají dostatečnou sociální zkušenost, zejména mladí, ale nejen oni. Lidem to vůbec nevyčítám. A poté, není zde žádná strana, síla, hnutí, které by dokázalo lidem vysvětlit pravdivý stav společnosti a vést politický boj za skutečné zájmy lidí. Samozřejmě to musí být jejich zájmy. Nebudou to zájmy „všech“, jak nám to současně někdo tvrdí. Nebudou to zájmy oligarchů. Mělo by jít zejména základní zájmy, pro lidi práce je nejdůležitější „práce“, mír, národní zájmy, zdraví lidí, solidarita. Ale ne hesla, ale konkrétní politický zápas, práce , činy. Začít je nutno u toho, pojmenovat stav, skutečnosti, ve společnosti, vztahy ve společnosti pravdivě a ukázat na to co nám zamlčují nebo o tom přímo lžou. Kdo ? Pokuste si odpovědět sami.

      Smazat
    15. 10:54 z vašeho příspěvku vyplývá, že tou predsudečnou nenávistí trpíte. Kdyby ne, otevřel byste jim nejen své srdce, ale i příbytek a přivítal byste je jako vzácné hosty. Kdybyste netrpěl předsudky, nebál byste se nabídnout nejen svůj příbytek, ale i služby lidem, kteří to nutně potřebují. Přizpůsobil byste se, jen aby se oni cítili co nejlépe. Jelikož není to jenom tak, vydat se do jiné země a začít znovu v úplně neznámém nepřátelském prostředí. Proto je na nás, abychom se změnili MY. Žádat to po těchto lidech je vrcholem nehumánnosti, zvlášť když jaksi ta tzv. česká kultura - není opravdu o co stát.

      Smazat
    16. 11:46 chápu. Když nevíte, jak zareagovat na holý fakt, s nímž jste konfrontován, označíte to za lež. Ale abyste se nedivil, v podstatě všechna školní mládež, akademická, umělecká a osvícená veřejnost si myslí to samé, co já. A je nás skoro polovina. Máte smůlu.

      Smazat
    17. Trollíku 18:02 - mám z tvého humoru opravdovou radost. Už vidím, jak jim dáváš k obohacení svou máme nebo ségru. Nebo jako vrcholný humanista o ochránce slabých a strádajících jim podstrkuješ svou dcerku.

      Sokolíku, piš častěji. Je tu smutno. Piš, piš, humanizmus se nadá , předsudečné nenávisti se musí vzdorovat veřejně a nahlas. Škoda že ses nepodepsal.
      Postavil bych ti na vlastní náklady pomník "Vítač", zadal bych ho Davidu Černému. To bys vstoupil do historie výtvarného umění a humanizmu stopou nesmazatelnou.

      Smazat
    18. Pro toho v 18:05 - holý fakt bys měl doložit, stačí napsat link na zdroj, odkud máš tu "informaci" , kterou oponent nazval "lží". Když nedoložíš, má oponent pravdu. Tak se šiň a dolož.

      A to vyjmenování, kdo všechno má stejný názor jako ty je úsměvné. Víš, že jsi neprozřetelně vyjmenoval stádo, ke kterému patříš? Víš, že podobné stádo žádalo smrt Horákové, smrt Heliodora Píky, stejné stádo vískalo radostí nad Dubčekem, poté Havlem, Klausem atd. atd.... prostě zmanipulované nemyslící stádo.

      Smazat
    19. 18:02
      Já za hosty považuji jenom ty, které si osobně pozvu a ne ty, které do mého baráku pozve někdo jiný. Takovým říkám vetřelci.
      Vy jste už svůj příbytek otevřel, nebo to chcete jen po ostatních? Můžete mi dát Vaši adresu, aby, až mi bude stát na prahu nějaký migrant, věděl, kam ho poslat?
      Paní Roithová bude první, vy budete hned za ní.

      Smazat
    20. 18:02
      To jsem rád chlape, že existuješ. Jeden dobrovolník by byl. Doufám, že máš velký barák a fůru sester. Nebydlíš náhodou na Orlíku? Tam se ti jich vejde hodně a zadarmo!

      Smazat
    21. Anonymní30. října 2020 18:05
      Na holé fakty nijak nereaguji. Ale nedá mi, se neozvat, když vidím nějaké lživé, nebo manipulativní příspěvky. Zvlášť mě zaujala ta věta:
      „Stejně je drtivá většina bez vyznání a ti nemají problém, kdyby se jejich kostely ve městech změnily na mešity.“
      Ačkoliv jsou bez vyznání, mají nějakou kulturu, které by se zcela jistě nechtěli vzdávat, ve prospěch života pod právem šaria. Pokud na nějakou manipulativní otázku neodpověděli dostatečně striktně, neznamená to, že by se chtěli nechat islamizovat.
      Vás není žádná polovina, ale jistě nemalá horda neziskovkářů, kteří žijí z navážení těch neslučitelných etnik, do evropského prostoru. Pokud byste vyhráli, tak byste se nejvíce divili sami, jak by s Vámi Vaši milí noví krajané zatočili. My už to víme, my bychom se nedivili. P.K.

      Smazat
    22. 21:54 promiňte, ale ti nešťastní lidé mají svá nezcizitelná práva a vy s tím nic nenaděláte, protože ČR podepsala v tomto ohledu všechny závazky. Česko musí převzat svůj díl zodpovědnosti za uprchlíky a udělat vše pro to, vytvořit pro ně nový domov

      Smazat
    23. Ti tvoji "nešťastní lidé" jsou většinu kriminálníci, které vlastní země původu nechtějí nazpět. Viz. několik pokusů německých úřadů repatriovat "nešťastné lidi".

      Mimochodem, ty musíš být vůl jak anděl.

      Smazat
    24. Anonymní31. října 2020 13:04
      Globalisty a různými přisluhujícími pitomci, se vytvářejí něšťastní lidé z původních Evropanů. Nešťastní lidé z Afriky, nechť své neštěstí řeší v Africe, my si zde musíme řešit své neštěstí, které na nás seslala Merklová, protizákonným navážením neidentifikovaných (země původu, věk, pohlaví, zdravotní stav, trestní minulost, atd.) lidí bez dokladů. A Vy se chcete ohánět nějakými našimi zákonnými povinnostmi? Buďto platí zákony pro všechny, nebo pro nikoho. P.K.

      Smazat
    25. Souhlasím se vším co jste napsal. Bohužel lidi jsou proti migraci a přesto volí Piráty, když se zeptám, proč to dělají,je mi řečeno, že migrace není vše a že jsou to stejně jen pomluvy. Podotknu, že se tím netají, protože jsou to globalisté a ať si dotyční přečtou program, civí na mě jak z jara a tím naše diskuse končí. Bohužel, to není ojedinělý případ. Politika je na okraji jejich zájmů.

      Smazat
    26. 17:49-to je prosté, myslí jako hovada, žijí jako hovada a jako hovada půjdou na jatka, ti voliči Pirátů & Comp....

      Smazat
    27. 6:30
      Výmysl jsou vaše amatérsky vylhané bláboly. Že by třetina lidí souhlasila s miliony migrantů zjevná bijící lež. A že by drtivé většině lidí bylo jedno, kdyby se z kostelů staly mešity, je opět pouze tvůj naivní sen. Ale z vlastní hlavy to asi nemáš, že, milý papoušku? Kdo je ten přitroublý lumen, kterého papouškuješ? Pobav nás. :)

      Smazat
  2. Lidi musí bojovat a musí tu zločineckou ideologii multikulturalismu porazit, nebo budou poraženi oni.

    OdpovědětSmazat
    Odpovědi
    1. Je potřeba tyhle imigranty obrátit hned na hranicích a šupito-presto zpátky. A ti, kteří se prosmýknou a nebo díky neziskovkám už jsou zde, tak jednoduše: každému Kalouskův padák a expedice směr Afrika může začít.

      Smazat
    2. 23:18, co máte proti Afričanům a muslimům? Proč jste tak nenávistný?

      Smazat
    3. 6.40... Nejsem sice 23.18, ale vidím, že nechápete ani stručný, jasný text. Máte vy něco proti SS, proti einsatzgruppen, či sonderkommandům? Nebo k nim nejste nenávistný?

      Podle násilných ideologií jednají ti i oni stejně brutálně a nepřijatelně.

      Smazat
    4. 9:40
      Pokud Afričané a muslimové sedí u sebe doma na zadku, v zemi kde se narodili a kde nasávali s mateřským mlékem svojí ideologii, nemám proti nim absolutně nic. Ať si žijí svým způsobem života. Ale, když se sem nahrnou, jako tsunami a pod pohrůžkou naší smrti nám násilím vnucují svojí ideologii, pak je naší povinností bránit se. To není nenávist to je pud sebezáchovy. Pokud ho vy již nemáte, to znamená, že jejich propaganda Vám již vymyla mozek a jste ochoten se vzdát nejen svého způsobu života, ale i své země, jazyka a života. Nenávistní jsou migranti, nebo chcete tvrdit, že nás milují? Jak se tedy jejich láska vůči nám projevuje?

      Smazat
    5. 6,40: Co máme proti muslimům? Někteří řežou nožem hlavy.

      Smazat
    6. 6,40
      Heim ins Afrika,unter.....ch!!!!!

      Smazat
    7. 8:42, 8:53 z vašich příspěvků je vidět ta nenávist. O to víc se budeme snažit, aby se zde vytvořily vhodné podmínky pro zakotvení co největšího počtu nově příchozích. My musíme být vstřícní a štědří, dlužíme jim to. Musíme se umět přizpůsobit novým podmínkám a zvykům. Díky nově příchozím tak máme možnost a pro tento stát to bude nesporným obohacením.

      Smazat
    8. Mám radost, že se konečně našel trochu vtipnější troll a provokatér, který vyzdvihuje náš jakýsi "dluh".

      Prosimtěčlověče, popiš nám podrobnosti , jak ten náš "dluh" vznikl a vůči komu. Dlouho jsem se nezasmál, je blbé počasí, tak šup sem s humorem! Předem ti děkuji, dobrý muži.

      Smazat
    9. 18:02 zjevně jste nikdy neslyšel o otroctví, že ano?

      Smazat
  3. Typuji, že se jednalo opět o psychicky narušeného jedince.

    OdpovědětSmazat
    Odpovědi
    1. Tech jedincu s IQ 55 jsou v Evrope jiz miliony Levice ktera ted ranuje vse od usa az po Evropu vyuziva oportunisticky to co zasel kalpitalismus Takovou nenazranost a opovrzeni normalnim clovekem tohle ta sber jen vychovala tuhle situaci. V USA se jiz pomalu bojuje s barevnou holotou ktera rabuje a vrazdi a vse je kryto 81 letou carodejnici Pelosi 87 letou Feinstein -obe z mesta buzerantu SF .Jedine zpravy ktere se daji poslouchat je FOX news ostatni je hnuj kde sedi jen zide a barevni vetsinou negri kteri zpivaji dle not tech prvnich nezli je nevyhodi pro nejakou sexuelni perversitu .(naposledy v pondeli nejvetsi guru advokat ktery sedel na CNN 30 let -si lestil saska pred zapnutou camerou na computeru asi aby ho videli ostatni ,je to normalni u teto comunity a ted dokonce Trump usiluje o hlasy LGBT+ buzerantu vseho druhu i tech co jsou na slepice Je to hruza co se deje ,Sodoma Gomora je tady i zde s edokonce prihlasuji teplousi ke slovu

      Smazat
    2. A myslíte, že někdo, kdo někoho zabije je normální?

      Smazat
    3. Bohuzel pro nekoho zabijet bezverce je normalni, neco jako poslani.

      Smazat
    4. Na druhou stranu papez a dalsi knezi jim verejne libaji nohy v leze a v kostelich naleznou neozbrojene a tak snadne obeti,zeny a deti.
      A kdo neprotestuje a naopak, aspon treba papez a vysoci knezi ,ten jiste souhlasi..A zastava sejich.

      Smazat
  4. Nějak mi případá, že v dnešním světě, především na Západ od nás platí, čím větší idiot, tím důležitější postaveni. Na čestné vyjímky, ale těch je čím dál méně.

    OdpovědětSmazat
  5. Pokud se bude naše politická "elita" chovat i nadále idioty, nebude daleko doba, kdy budeme utíkat za bezpečím na východ.

    OdpovědětSmazat
    Odpovědi
    1. 17:45 A z čeho soudíte, že tam mají pro nás otevřeno? Mají svých starostí dost, těžko budou opečovávat cizí. Myslite-li to vážně, začněte se připravovat. Je za pět minut dvanáct. Vím, co říkám.
      Uvědomte si, jak rychle se to tady zhoršilo. A rychlost dostává švunk.

      Smazat
  6. Svět se zbláznil, vracíme se do středověku. Kéž by to šlo ubrzdit.

    OdpovědětSmazat
  7. Pouze výměna elit pomůže, jinak to nelze, pak půjde s džihádem zatočit raz dva, když mají podporu místních elit, tak si vyskakují. Například ve Francii protestovalo přes milión lidí proti uvedení v dokladech rodič1 a rodič2 a nic to nepomohlo, odpor zdola musí být navázán na politickou sílu (stranu). Proto volte a podporujte SPD jedinou skutečně pro národní stranu, ostatní jsou Sorosovci (Piráti, ODS, TOP 09, ČSSD) nebo neutrální čili pro američtí, pro západní (ANO,Trikolora,KSČM), tedy Ti kteří potřebný odpor proti řízené Islamizaci nevyvinou. Pouze pro SPD je český národ na prvním místě.

    OdpovědětSmazat
    Odpovědi
    1. Tady už nepomůže ani výměna elit, protože souběžně s klesající kvalitou populace klesá i kvalita elit. O čemž svědčí například stále stoupající volební preference Pirátů. Takže současné špatné elity mohou být nahrazeny pouze elitami ještě horšími.
      Euroatlantická kultura už dosáhla svého vývojového vrcholu, na základě přírodního principu zákonitě zanikne a bude nahrazena "barbary", tak jako všechny předchozí kultury.
      A nikdo už na tom nic nezmění. Ani SPD. Základním rysem zániku civilizace či kultury je totiž skutečnost, že se přestane rozmnožovat. Což se právě v naší kultuře masívně děje.
      Část mladé generace má potíže s vlastní sexuální orientací, mnozí už jsou neplodní a další část populace je natolik sobecká, že ani děti mít nechce. A když, tak maximálně jedno.;-)

      Smazat
    2. Kam dosli s tem jejich protestama ?
      Utoky se mnozi daleko vic. Domobrana aspon je odpoved.

      Smazat
    3. Ponechal bych pouze Vystrčila, od zítřka prý bude francouz. Vlastní hlavu nemá, takže mu ji nikdo nemůže uříznout.

      Smazat
  8. Neoslavují právě dnes muslimové na celém světě narozeniny proroka Muhhameda ?

    OdpovědětSmazat
  9. Jen tak dál, to je furt málo jen ve Francii zmasakrovat během 5 let víc než 500 nevinných lidí je pořád žalostně málo, aby se ta hovada, co se považují za lidi, probudila a začala se bránit...
    Musí se zabíjet denně a to po desítkách a rovnou v rodinách těch ignorantských idiotů...a na to máme pořád ještě čas, ale ono to přijde a já se modlím za to, aby to v té blbé Francii nastalo dřív, než se to tu těmi doblblými mahamedány promoří víc, než tím moribundusem, aby se ti hloupí ignoranti už konečně probudili a začali se bránit dokud to vůbec jde...
    Na ty zkorumpované vlády magorů a na jejich infantilní fankluby nespoléhejte, spoléhejte jen sami na sebe!!!

    OdpovědětSmazat
    Odpovědi
    1. 18:31 Pane vy jste stejný jako oni. Škoda, že nejde věnovat nějaký ostrov vám podobných a krvechtivým muslimům, kde by jste si mohli navzájem řezat hlavy, bez naší přítomnosti.

      Smazat
    2. 20:06 A vy navrhujete prosím jaké řešení? Nebo žádné? Všechno je v pořádku? Či jak se bude svět podle vašich předpokladů vyvíjet?

      Smazat
    3. Pane 20..06, poučte se v Rijádu například. Nikdo vám nebrání chovat se jinak než jako muslim... mimo islámské země. Jinak vás náboženská policie sebere a budete podle zákona ŠARÍJA bičován, vězněn, vykastrován, nebo sťat... podle povahy náboženského zločinu. Nelíbí se-li vám to, nelezte k nim. Nelíbí-li se jim naše zvyklosti a chování, ať vypadnou, nebo třeba zhebnou. Jejich svobodná volba.

      Smazat
    4. Je tristní, že francouzští policisté NEUMÍ STŘÍLET! JINAK NECHÁPU, ŽE VETŘELEC VRAŽDÍCÍ V KOSTELE PŘEŽIL...

      Smazat
    5. Zase maji koho oslavovat jako hrdinu az do konecneho vitezstvi.

      Smazat
  10. Súhlasím s vami pán David a pani Procházková.

    OdpovědětSmazat
  11. Koukal jsem do internetů na francouzské tvítry a musím říci, že vyjádření jsou dost explicitní napříč spektrem, dá se říct.

    Slovo islamofašismus není tak ojedinělé, slova o obraně republiky a republikánských hodnot, levičáci (dobře, Mélechon, komunističtí poslanci PCF a tak dále) volají po podpoře francouzským katolíkům - zní to trochu jinak než donedávna.

    Ono teda taky když člověk vidí, co se děje kolem Francie a čehokoli francouzského v půlměsíčních krajinách, tak se ani moc nediví. Tak ještě kam to bude kormidlovat vládnoucí třída - ale Eman se dostal do situace, kdy moc nemá na vybranou. A čeští vojáci jsou zrovna jako na potvoru za béčko cizinecké legie na uranu v Mali.

    OdpovědětSmazat
  12. Češi jsou dostatečně kulturně vzděláni, aby se v problému migrace orientovali. Kdo v Čechách neslyšel o Karlu Čapkovi a nečetl jeho "Válku s mloky"? Karel Čapek je spisovatel světového významu, za socíku jsme ho museli číst už v základce, natož na střední.

    OdpovědětSmazat
    Odpovědi
    1. No, jak je vzdělaná česká mládež a jak má nastudováno klasiky je vidět na frontách před kerbabárnami, které už jsou pomalu každé české a moravské prdeli s více, než tisícovkou obyvatel...
      Dokud naši mladí nebudou těm prodejcům z arabáren a Turecka a Albánie za pokřiku "pochválen buď Ježíš Kristus!!!" řezat hlavy a zapalovat jim ty smradlavé kutlochy a budou se dál cpát tím svinstvem, namísto tlačenkou s cibulí a s pivem, tak nic nepochopili a tudíž ani nemají šanci přežít...

      Smazat
    2. RUR od Capka,je co se chysta..Je to vo robotech..

      Smazat
    3. 22:06 a vy jste viděl ty "arabské smradlavé kutlochy"? Zjevně ne, jinak byste tak hloupě nemluvil.

      Smazat
    4. 6,51
      Ono není oč stát,hov...a i pod postelí,špína a humus kam se podíváš....tak to vypadalo běžně,když ty špinhausníci opouštěli lázeňské pokoje,tak zvyk je zvyk a ty jejich kutlochy vidět netřeba!.-)

      Smazat
    5. Mládež Čapka nečte, leda tak Pána prstenů, Warriors apod.

      Smazat
  13. Poklekává se tu za černochy a kdo poklekává za nás. Počty mrtvých rostou a my nemáme trest smrti ani pro zcela jddnoznačně usvědčené teroristy. Vypatlaný mozek ukončí váš život, zhanobí vaše pozůstatky a odměnou mu je fešácký kriminál. Ve světě není větší náborová kancelář než je tento podivuhodný kontinent.

    OdpovědětSmazat
    Odpovědi
    1. Za černochy poklekává jenom vykořeněná cháska, která by radostně poklekla i za prase, nebo za exkrement, kdyby jim z toho kynuly benefity.

      Možná se ani v tom neorientují, co je kdo, či kdo je co, neboť egoistům je to jedno. Po nich třeba Potopa.

      Smazat
    2. A kdo poklekává za ty miliony lidí, co byli zavražděni raketama z 10 km výšky, řízené od computeru na druhém konci světa?

      Smazat
    3. 8,16
      Češi je snad bombardovali,že za ty kozomrdy máme klečet i my?!!!!!Nasrat i z 50km!

      Smazat
    4. Ovšemže, Češi pomáhají (slouží) těm bombardérům ...

      Smazat
    5. 17:10
      Nemluvte o Češích, ale o havloidech, kteří mají humanitární bombardování v popisu práce.

      Smazat
  14. Jakmile nepříteli, přestaneme říkat nepřítel, je s námi konec!
    Jen ať v Bruselu vědí, že:

    Za devatero horami a devatero řekami
    leží kraj líbezný jak z reklamy.
    Tam islámu pšenka nekvete
    a nejlepší jídlo mají z prasete.

    Už táta Čech, když stanul na Řípu
    zakázal v té zemi stavět mešitu.
    Tak místo mešit mají hospody
    tam zpovídají se, víc jak před bohy.

    OdpovědětSmazat
  15. Podle nové nauky katolické církve po 2. vatikánském koncilu má každý jednat podle svého svědomí. Pokud muslim v souladu se svým svědomím někomu uřízne hlavu, o takové situaci se prostě nemluví, je to nevhodné pro nějakou diskusi.

    OdpovědětSmazat
    Odpovědi
    1. Představte si tu frustraci toho chlapce, když musel být den co den konfrontován s cizí religií. K tomu by se mělo přihlédnout.

      Smazat
    2. 6,49
      Někdo jem ty unte....ch NECHTĚL,ať táhnou zpátky do prasvěku kam patří!

      Smazat
  16. Covida na slimáky!!

    OdpovědětSmazat
  17. Tajemství a skandály Vatikánu. https://beforeitsnews.com/alternative/2020/10/secrets-scandals-of-the-vatican-3733605.html
    Investigativní novinář Corey Lynn a The Sharp Edge odhalují tajemství a skandály jednoho z nejvíce zkorumpovaných náboženství na světě, římského katolicismu. Přestože o sobě tvrdí, že jsou církví Pána Ježíše Krista, slovy, naukou a činy Ho popírají.
    Konspirační chaozz - koronavirus, reptiliáni, Ilumináti, církev, satanismus, Madonna, Justin Bieber. https://gloria.tv/post/kVJFxyjiqUQ94R7yTSX4ikx8x

    OdpovědětSmazat
  18. Jaký motiv??? Jen prokazoval, že je už dospělý .

    OdpovědětSmazat
  19. to jsou jen ochutnávky toho, co nás čeká.
    Václav

    OdpovědětSmazat
    Odpovědi
    1. 22:17
      Máte datum kdy to začne??? Zatím co já vím, tady zabíjejí naše lidi občané našeho národa.
      Někdy vystřílí 6, někdy 5 našich občanu, ale muslimani to nejsou!!

      Smazat
    2. 8,45
      Ty seš jejich obdivovatel ty chudinko s tyštuchem i na lebeni?!

      Smazat
    3. 9.08
      Ty to máš v lebeni slušně vybrakované, já nejsem jejich obdivovatel ???,ale nemám rád, pokud někdo plácá nesmysly a realita je někde jinde!!

      Smazat
    4. 10:49
      O jaké realitě to mluvíš? Pochlub se!

      Smazat
  20. Preventivně zákonem zakázat na našem území šaríu.
    Vidíme příklady naprosto nezvládnuté situace v okolních státech, proto je třeba se chránit předem.
    Lidi bez identity, platného pasu, nepřijímat ze zákona, není je pak kam vyhostit.
    Neplatit a zakázat neziskové organizace, které se podílejí na dovozu imigrantů. Postavit je mimo zákon.
    Podporovat mladé české rodiny.

    OdpovědětSmazat
    Odpovědi
    1. Přesně tak!!!
      A o tohle a ve volebním programu má jen Okamurova SPD...
      Ostatní strany jsou slouhy všech možných skupin zločinců...

      Smazat
    2. 14:34
      A co dokázal do dnes Okamura,jen neustále žvaní stejné blàboly a nikdy nic nedokázal.Politikj dělá jen pro svou kapsu.
      Ten kdo mu dà hlas nemà rozum.

      Smazat
    3. 15:58
      Těžko může Okamura něco dokázat, když není ve vládě. Ty očividně patříš k těm, co mají rozum ☺

      Smazat
    4. Nemůžete nepřijmout lidí bez identity, jelikož to jsou lidské bytosti. Musíte jim vytvořit ty nejlepší podmínky pro život a zabezpečit, aby sem mohli přivést i své blízké.

      Smazat
    5. 17:48 ano, nemůžeme nepřijmout, ale ubytováni budou s tebou na stejném pavilonu, aby tě mohli pěkně obohatit.

      Smazat
    6. Ad 15:58 - nevím jestli T.O. žvaní čili nic, ale jedno vím určitě, že má dobrý program, že přímá demokracie je přesně namířena proti léty ustáleným politických a hospodářským mafiím, proti korupci atd.

      Smazat
    7. 15:58
      Okamura se pohybuje v nepřátelském prostředí, proto musí lavírovat, aby jej opět nesežrali. Určitě si pamatujete, jak to dopadlo s jeho Úsvitem. Důležitý je cíl, ke kterému směřuje. Vzpomeňte si naše klasické pohádky. Hrdina se k cíli nikdy nedostal nejkratší cestou, ale musel překonávat překážky a hledat situační spojence, aby toho cíle dosáhl. Vy jej odsuzujete (hokejovou hantýrkou) v první třetině zápasu, kdy nemáte na střídačce nikoho lepšího.

      Smazat
    8. 15:58
      To, že Okamura dělá politiku jen pro svou kapsu je typický blábol, jak se kulantně vyjadřujete. Když byl tady skandál a nařčením, že si převedl nezákonně nějaké peníze, podíval jsem se na hospodaření jeho firem, uveřejněné v Obchodním rejstříku a přečetl vyjádření jeho účetní. Sám se vyznám v ekonomických a účetních výkazech a mohu potvrdit, že Okamura nic proti právního ani nemorálního neudělal, jenom mu byly vráceny peníze, které dal ze svých úspor při zakládání Úsvitu. Pokud byste byl podnikatel, tak byste věděl, že je to běžný postup podnikatelů v situaci, kdy nedostanou bankovní úvěr a musí svoji firmu dotovat ze svého. On zadotoval svojí stranu a po úspěšném zvolení do sněmovny mu byly jeho peníze vráceny.
      Toto tvrzení Okamuru potvrdil i soud a konstatoval, že pan Okamura nic nezákonného neprovedl. Toto jste se ale z mainstreamových médií nedozvěděl. Otázkou je proč?
      Divné, že Vám nevadí ostatní politici, kteří do politiky vstupovali s nulovým majetkem a v průběhu let jsou z nich multimilionáři. Například takový pan Benda, který nikde jinde nepracoval a celý svůj produktivní život sedí v poslanecké lavici a dělá iluzi, že je politikem, dokonce i užíval titul Judr. i když na něj neměl potřebné vzdělání. Dalším takovým vykukem je pan Hamáček, který je také jen obyčejným tlachalem a nikde jinde by se pracovně neuplatnil, než v politice.
      To, že pan Okamura nic nedokázal je také jenom Váš utkvělý blud. Pan Okamura podnikal a ví, jak to v podnikání vypadá. Dalším jeho úspěchem bylo zvolení senátorem hned v prvním kole, obě jeho strany, které založil, se dostaly do parlamentu a udržely se tam. Nejlepší na jeho straně je, že to není strana jednoho muže, jak tomu u Babiše, ale za sebou má hodně kvalitních lidí, kteří jsou vidět a co je nejdůležitější táhnou za jeden provaz. Proto budu jeho stranu volit i nadále.
      Dost nadějí jsem dával do Trikolóry, která se jevila jako národní strana, ale její přístup k Rusku mě rychle vyléčil. Je to jen ubohá ODS 2.0, která nic nového nepřináší, leda trochu národovectví, které se ale nedá obhájit bez normálního pozitivního vztahu k Rusku.

      Smazat
    9. 18 :38
      Vy volite strany podle toho jak se chovají k Rusku ????
      Hm,tak tohle je tedy suprblábol.
      Já volím ty, kteří vypráskaji aspoň polovinu ruských agentu z ambasády.

      Smazat
    10. 22:36
      No vidíte. Vždyť vy také. Rusko nás nikdy nezradilo a pokaždé, když jsme požádali o pomoc, pomohli. Což se o západu nedá říct. Pokaždé nás zradili a soustavně nás rabují. Je smutné, že to nevidíte.

      Smazat
    11. 22;36
      Proto jsou na tom všichni z demo žumpy v Parlamentních volbách tak dobře?!!!!! 😂😂😂😂

      Smazat
  21. Nicméně, ale jak smysl tohoto činu - a těch rozhořčených komentářů - dát do kontextu s předešlým článkem o Anstaltu v německé TV (taky sem přidal ten stejný autor?), kde nám dochází ta hrůza těch nesmyslných krutých smrtí muslimského obyvatelstva, na které nás (a celý svět) upozornil Julian Assange?

    Co jiného svět očekává od těch ubožáků?

    Kde kdy se svět podobně rozhořčil těmito hrůzami? A to ty hrůzy nejen těch posledních 20 let (kolik milionů mrtvých a zničených zemí?) spravedlivými mocnostmi (i za cenu mnohých svých vlastních životů), ale i posledních snad 700 let od výprav Křížáků do zemí Levantských a jejich panování tam?

    Kdo kdy potrestal ty mocnosti vraždící každý den ty nevinné civilisty?

    A kdy svět pak viděl ty průvody hlav států, jako za "Je suis Charlie"?

    OdpovědětSmazat
    Odpovědi
    1. Kdopak to jednou řekl? Když zabiješ jednoho, tak jsi vrah (případně i terorista), když jich zabiješ milion, tak jsi národní hrdina...

      Smazat
    2. 8,20
      Miliarda těch podřezávačů z pravěku mrtvých by byla jen statistika!

      Smazat
  22. Pro pobavení: Zaslal jsem ČTv dotaz, jak si vysvětlit o jakou národnost onoho uřezávače hlav jde, když byl vysokoškolsky vzdělaným a světa znalým moderátorem, panem Řezníčkem, nazván "Rus čečenského původu". Ani v druhém pokusu nechat si vysvětlit onen pojem, jsem se nedostal dál, než že pojem byl převzat z ČTK. A odkaz na takový článek. Zdá se, že pro ČTv, potažmo i ČTK, je důležitější ten Rus, než ta zfanatizovaným muslimem uříznutá hlava.

    OdpovědětSmazat
  23. To jsou ty casy.
    Islamisti se vecer sejdou v klidu a poradi se, co budeme delat dneska vecer?
    Picneme si evropana, nebo dite,nebo si znasilnime nejakou jejich, nebo pudeme rezat hlavy , nebo vypalime nejakej jejich kostel,nebo budeme demonstrovat ,zaplati nam za to tisice nasich organizaci v EU a v celem svete,nebo zapalime auta a obchody vykrademe a voni na od soudu zase pusti a vsecko zaprou,kdo to udelal..Nebo nas jako zastreli.

    OdpovědětSmazat
  24. Každá škodná se musí střílet.... a to důsledně!!!!!!

    OdpovědětSmazat
    Odpovědi
    1. 6.06
      Mužete začít, jít příkladem, kdo vám v tom brání??

      Smazat
    2. 8,37
      Od sralbotek jako ty aśe hájení českého prostoru NIKDY NEDOČKÁME!

      Smazat
    3. 9:06
      Před kým ten prostor chcete dnes bránit,žádný muslim sem do toho bordelu nepujde. Jsme dnes Západu jen pro smích. Tak jak se chováme k EU, NATO a dnes odmítáme pomoc doktoru z USA, díky šaškum z SPD a KOMOUŠU.

      Smazat
    4. 10:46
      O jakém západu to mluvíte? O Americe, kde je 45 milionů lidí žebráků a žijí jen z potravinových lístků, bez zdravotního pojištění a tím i bez zdravotní starostlivosti? Nebo o Francii, kde se řežou hlavy na počkání a muslimáci vykřikují, že když se Francouzům Islám nelíbí, ať táhnou. Nebo o VB, kde Pákistánské bandy ve velkém znásilňují malé holčičky a starostu Londýna dělá muslim, který převrací Londýn na arabské tržiště? Nebo je to Švédsko? Kde černí migranti nejprve švédské bílé holky znásilní a pak zabijí? Nebo je to Německo, kde se rodilý Němec již bojí vyjít na ulici? Děkuji pěkně, za takový západ. To raději to "zaostalé" Rusko, ke si umí poradit se zrůdami podobného typu, aby mírumilovní obyvatelé mohli žít v bezpečí.
      A co se týče údajné pomoci doktorů z USA, to může chtít jen osoba, která má místo mozku seno. Bůh ví, co budou tady dělat pod pláštíkem pomoci. Nedivil bych se, kdyby tady šlo o sběr genetického materiálu Slovanů, na cílený vývoj virů, proti nim. Nebo o pokusné testování nových farmaceutických sloučenin (záměrně nepíšu léků), na které by v USA nedostali povolení.
      Pokud se chcete stát jejich pokusným králíkem, tak do toho. Nemusíte se přece ničeho bát, chtějí Vám jenom pomoct. Já bud rád, když se do jejich pazourů nedostanu.

      Smazat
    5. 11:44
      Jen o jednom vašem blábolu se zmíním.
      Jak píšete, nevíte co tady budou doktoři z USA dělat,ale vzápětí píšete, že budou sbírat geneticky kód Slovanů.Neco si zjistěte kolik toho Slovana máte v sobě.
      Budete rád, že se do jejích pazouru nedostanete, ale jistě neodskoušenou ruskou vakcínu si píchnout nechàte co. Vy si slušně protiřečite.
      Vy jste dobrý poskřivec.

      Smazat
    6. 16:17
      Já se nehodlám nechat vakcinovat. Ale kdyby nebylo zbytí, určitě bych si vybral ruskou vakcínu, než jakoukoliv jinou.
      Co se Vaší výtky o Amerických doktorech týče, zřejmě Vám chybí schopnost pochopit psaný text. Já psal, že "jen Bůh ví", nebo to víte i vy, co tady budou ti doktoři dělat? A předpoklad není popírání. Jenom konstatace toho, co dělají v jiných svých koloniích. A my nejsme výjimkou.
      A ano jsem Slovanem, protože mám Slovanskou krev, jazyk a světonázor "Žij a nech žít". A ne krev, jazyk a světonázor západního agresora "Rozděluj a panuj". Víze o tom, že angličtina dělá z tvůrčího člověka bezmozka, myslícího jen na osobní prospěch bez soucitu a svědomí?

      Smazat
  25. Je nejvyšší čas aby věta "Alláhu akbar" byla postavena na roveň větě "Heil Hitler" a byla nekompromisně zakázána a trestána. Je spolehlivým poznávacím znamením teroristů a použití zbraně proti tomu, kdo ji vysloví, je "nutnou obranou" podle našeho trestního řádu.

    OdpovědětSmazat
  26. Odkud startovaly bombardéry na Kadáfího? Z Francie. Proč Francouzi nevolí paní Le Pen?
    Podřezat člověka, za to nemůže primitivní a nábožensky zblbnutý imigrant, ten vyrůstal celý život bez škol a vzdělání, to podřezání je práce nemyslících voličů.

    OdpovědětSmazat
    Odpovědi
    1. 7:16
      Protože Le pen je stejná nula jako váš Okamura.
      Jinak Kaddáfí byl obyčejný terorista!!

      Smazat
    2. 10:42
      Odkud berete, že Kaddáfi byl terorista? Těsně před jeho zničením jsem byl služebně v Libyi a byla to krásná bohatá země s bohatými a šťastnými lidmi. Dnes je to válkou zničená země. Rozdíl mezi teroristou Kaddáfim a západní demokracii.

      Smazat
    3. 10,42
      A co je potom Kraďousek,Poserplína,Ferko s květákem a Pekarová???!!!!!.-D

      Smazat
    4. Indický běžec je plemeno kachny a zdejší ,,inteligent'' má osvícené myšlení.
      Hm kačení mozek.

      Smazat
    5. INDICKÝ BĚŽEC
      Kaddáfí by hodně dobrej terorista, protože všechny ty čmoudy držel na uzdě. Ale od té doby, co ho osvícený liberální Západ nechal zavraždit, tak se to tam jen mydlí hlava nehlava. A mrtvejch je tam tisícinásobně víc než za 40 let vlády teroristy Kaddáfího.
      Za teroristy Kaddáfího byla Libye vyspělou a bohatou zemí s nejlepším sociálním systémem v Africe, protože všechny zisky z ropy tam zůstávaly. Teď tam ropu krade Západ se souhlasem jím dosazeného loutkového premiéra Sarádže a v Libyi zůstává jen bída.
      Co to znamená, ta přezdívka "Indický běžec"? Není to něco jako "Cikán na útěku z basy"?😄😄

      Smazat
    6. 12:44 Je to tak, potvrzuji. Prosperující země, školství a zdravotnictví zdarma. Kaddáfi budoval Lybii jako samostatnou zemi, chtěl zavést zlatý dinár a ropu prodávat za zlato.

      Smazat
    7. Souhlas s běžcem, Kaddafi byl obyčejný sprostý terorista. Zákeřný zmetek.

      Smazat
    8. Anonymní30. října 2020 17:45
      Hlavně měl hrozně zákeřné zbraně hromadného ničení. Powell je ukazoval v OSN. Nebylo vyhnutí, než Irák srovnat se zemí a rozkrást, včetně kulturních památek v muzeích. P.K.

      Smazat
    9. 12:44
      Vy nevíte o terorismu,kdy explodovalo dopravní letadlo s 290 lidmi nad Lockerbi ?? A dalších ter.utoku Libyjských darebàku po celém světě.Něco si o tom přečtěte než začnete psát nesmysly.
      Že byla bohatá nějak nesouvisí s terorismem .

      Smazat
    10. 22:27
      Vám uniklo, že Kaddáfi byl západem přinucen vzít vinu za letadlo v Lockerbi na sebe? Je to stejný modus operandi, jak v případě Holandského letadla nad Ukrajinou. Také se to snažili hodit na Rusko, ale Putin není Kaddáfi a žádá důkazy. Kaddáfi nebyl tak silný jak Putin a tak musel vinu přiznat. Pak to s ním začalo jít z kopce.
      Chtělo by to víc přemýšlet o tom, jak to v globální politice chodí. Vždyť Kaddáfi z toho teroristického útoku neměl žádný benefit. Naopak západní státy měly důvod k útoku a rozbití bohatého Afrického státu a zabránění plateb za ropu ve zlatě.
      Tyto souvislosti Vám ale nedochází.

      Smazat
  27. 6:30
    Vida, multikulťák z klubu přátel námořních lupičů a sympatizant řezačů hlav se ozval!

    OdpovědětSmazat
  28. Vzhledem k obsahu základních ideových postulátů islámu považuji každého, kdo se jakýmkoli způsobem podílí na importu muslimů nebo ho dokonce prosazuje, za pachatele trestného činu obecného ohrožení.

    Jaromír Habr

    OdpovědětSmazat
    Odpovědi
    1. 9,31
      A vlastizrádce,který zaslouží pohoupat!

      Smazat
    2. Jednou budou podobné řeči, jaké vedete vy dva, trestným činem. Urážet něčí náboženství se prostě NESMÍ, pánové!

      Smazat
    3. 17:44
      Islám není náboženství, je to proti lidská ideologie. Co je to za Boha, který kvůli víře v sebe vyžaduje usekávání lidských hlav? A hlavně, jsou jeho vyznavači vůbec lidmi?

      Smazat
    4. 17:44 tak proč jsou některá náboženství či sekty zakázané? Prostě proto, že i náboženství, i když obsahuje nějakého toho Boha nebo Božstva, může být zločinné.
      Vy se domníváte, že z pohledu a tradic euroamerického trestního práva jsou některá dogmata z koránu přípustná? Vy toho o Islámu opravdu málo víte.

      Smazat
    5. 19:14 Alláh je milosrdný a nikde nenařizuje usekávání hlav, ale trpělivost s nevěřícími. Jenže problémem je, když nevěřící arogantně prosazují svou vůli mezi věřícími. Pak se nelze konfliktu vyhnout.

      Smazat
    6. Mluvíte o Alláhovi, problém je ovšem spíš v Mohamedovi a Koránu. Komu život v jiném kulturním okruhu nevyhovuje, nechce nebo neumí se přizpůsobit, ať sedí doma. To platí i pro "bílé".

      Smazat
  29. Hořící katedrály napříč Evropou, věřící stínáni islamisty přímo v kostelích, ve snaze naplivat křesťanům do obličejů a děsivé mlčení totálně impotentní, zaizolované katolické církve - toto je realita současného věku.
    Tuto církev dnes ovládají jak zpolitizovaní fanatici, tak kariérní vychcánci, kteří dnes podporují obyčejný marxismus. Z tohoto pohledu tuto církev dnes ve skutečnosti ovládají lidé s bolševickým myšlením, a to je prostá realita.
    Liberalismus, vítačství, neomarxismus, to jsou pravé jejich rysy. Výsledkem je ohrožení věřících na životech, majetcích i budoucí ztráta svobod.
    Ano, Ježíš Kristus učil, že máme nastavovat druhou tvář a házet chlebem, učil ale také, že co patří jednomu, to nepatří druhému. Vycházel vždy z dané situace a bez tupého fanatismu reagoval na okolnosti.
    Katolická církev selhala a dopady jsou vidět už i v těch kostelích a chrámech, které ještě nebyly pro masový úbytek věřících zavřeny. Samozřejmě že si to podle Bible ospravedlní po svém. Ježíš ostatně mluvil v podobenstvích, kdy není pro farizeje těžké slova převracet.
    Ti, kteří vedou a řídí katolickou církev, naprosto selhali. Podíl na tom u nás měli i komunisté, ale státy, kde komunisté nevládli, jsou na tom dnes stejně. Církev nejdříve přišla o tradici, protože nedokázala dostatečně rychle zareagovat na průmyslovou revouci.
    Následky vidíme dodnes - až po vypálené kostely a sťaté věřící křesťany, před jejich oltáři. A proč to píšu? Jestli si dnes Evropa nechá ukrást tradice také, potom na tom během času bude stejně.

    OdpovědětSmazat
    Odpovědi
    1. Agitační střediska Národní fronty byla zrušena po převratu, teď jsou na řadě agitační střediska náboženských lehkoživků.

      V době, kdy iudaismus ještě byl čistým náboženstvím, stačilo pár levitů, Archa úmluvy a Miškan... s jedním Veleknězem a jednou Menorou.

      Smazat
    2. 9:37
      Měl byste si ujasnit, co je to bolševizmus. Hlavně ze zdrojů, kde vznikl a ne z vikipedie, kde dostal zápornou konotaci.
      Bolševizmus znamená prosazování zájmů běžných občanů, před zájmy úzké skupiny lidí tzv. elity. Toto je bolševizmus v chápání ruského člověka. Že tomu na západě dali jinou, zápornou nálepku, aby bolševizmus dehonestovali je snad pochopitelné. Západ nikdy nehájil zájmy běžných lidí.
      Marxizmus a neomarxizmus naopak prosazovali a prosazují trockisté, kteří aktivně bojovali proti bolševikům. Dnes jsou jejich nástupci Piráti a spol., kteří hájí zájmy městských nepracujících intelektuálů, kteří jsou přisátí na různé neziskovky a jejich prostřednictvím na tunelování státu.

      Smazat
    3. 9:37 Církev byla vždy pomocnou rukou vládnoucích parazitů a parazituje do dnešních dnů. Našlo se mezi nimi i pár skutečně věřících v Všemohoucí sílu, jenže byly minimálně pronásledováni a i upalováni.

      Smazat
    4. 9:37-Každou víru, je třeba posuzovat podle činů a podílu na moci. "Zemanovsky" si rýpnu. Dokud umělci, dodávám a víry všech směrů i politických, bojují "o skývu chleba", přináší skutečný pokrok v myšlení.

      Problém je, jakým stylem se dostanou k moci, kdy převálcují ostatní.

      Neznám všechny monoteistické víry, jen tu katolickou, která se dostala k moci, když vládci říší poznali jak ji využít. Násilím se katolizovalo bez skrupulí a potlačil se jiný názor. Nic na tom nemění fakt, že vývoj v dané oblasti se zrychlil k naší dnešní civilizaci.

      Problém je, že nevíme, jak by se civilizace vyvíjela bez tohoto násilného zásahu.

      Určitě bychom dnes neměli plno bůžků tehdejších, ani trojjediného, tím myslím tří monoteistických, pro jejich obětiny se lidi vraždí, byť jeden nemá ani jméno.

      Doplním známé z Bible: milujte se, množte se, bijte se navzájem, ať mám manu pozemskou.

      Smazat
  30. Obohaceni prijelo z Lampedusy letos na jare. Ted pry usmiklo v kostele 2 hlavy a jednoho ubodalo.
    Nic neni nahodou co se deje. Ani tyto ohavnosti. Chteji pozar, obcanskou valku. A budou urezavat hlavy tak dlouho, az Francouzum bouchnou saze.

    OdpovědětSmazat
    Odpovědi
    1. Ty saze zrejme us dosly.

      Smazat
    2. Žabožrouti si stále myslí, že jsou to psychicky pomatení jedinci, kteří patří do izolace na lůžkovou část psychiatrického oddělení!Takhle to i u nás prezentují média ne?Tak se bude ještě multikulturně obohacovat pod záštitou frau Makrelen, frau Lejnen jako vůdkyně projektu Afriku zbavíme chudoby tím, když ji přestěhujeme do Evropy!!!

      Smazat
  31. Nikoho jsem se nezastával. Ze zpráv v mediích vyplývalo, že učitel věděl a chtěl svým výkladem svobody slova urazit.

    Mohl říct, že základem dobrých vztahů mezi lidmi je tolerance a schopnost neurážet se navzájem. Nedovolil si kritizovat necitlivost (ne-li záměr) Charlie Hebdo.

    Mohl varovat, že svobodu slova lze zneužít. Mohl zmínit, že náboženství je obzvášť citlivá oblast. Víme přece, kam vedla nenávist mezi irskými katolíky a protestanty.

    Mohl svým žákům říct: respektujte se. Lituji, že se zachoval jako debil.
    Jiří Jírovec

    ...a, a, a taky lituji, že se podobně zachovali i ti lidé, kteří šli do kostela v Nice, když je přitom ve Francii tolik nových Francouzů, kterým se to vůbec nelíbí.
    No. nemám pravdu?

    OdpovědětSmazat
    Odpovědi
    1. Myslím, že máte pravdu s tím Nice. Napsal jsem v tomto duchu krátký příspěvek, jenže mně to redakce nezveřejnila, vám ano. Také si myslím, že je to tak trochu provokace, chodit do kostela, když se to vašim sousedům nelíbí. V to.bycdi měli Francouzi vstoupit do svědomí.

      Smazat
    2. 11:33 17:42
      Vy dva jste úplní šílenci. To jako teď lidé už nebudou smět chodit do kostela, aby to náhodou neuráželo jejich sousedy??? Mne osobně uráží existence tak netolerantních lidí, jako jste vy dva.

      Smazat
    3. Kurte, nebuď srab a klidně do kostela choď. Uříznou ti tam hlavu, ale ty máš pro strach uděláno.

      Smazat
    4. 18:20
      Nebyli tvoji rodiče nějací hodně blízcí příbuzní? To by ledacos vysvětlovalo.😄

      Smazat
    5. 18:17 jestliže to váš soused považuje za urážku, tak to prostě dělat nesmíte. Pak se nedivte, že se stávají takovéto věci. Já jen čekám, kdy se vyvrbí něco v Teplicích, když chodí blbečci s čokly do parků.

      Smazat
    6. TY dneska perlíš, provokující trollíku 19:44. Půlnoční je taky neúcta k "sousedům"? Nebo vepřo-knedlo-zelo na jídelním lístku je taky provokace "milých sousedů"? TY si fakt nezasloužíš nic jiného než tu uříznutou palici.

      Smazat
    7. 20:18 ano, v-p-k na jídelním lístku je hnusná provokace kvůli tomu, že tím zabraňujete vstupu věřícího muslima do restaurace. Jak může věřit halal kuchyni, když vidí na jídelním lístku vepřové? To je jednoznačná provokace. Halal kuchyně musí být ČISTĚ halal, jinak je nečistá a muslim do takové restaurace nemůže ani vstoupit. Pro pravého muslima je taktéž urážející, když musí snášet viditelné projevy seansí nevěřících. Zvuky zvonů, zpěvy, kříže, mše, atd... Vy jakožto ateista nikdy nemůžete pochopit, jak vážnou odezvu mají podobné provokace na duši věřícího.

      Smazat
    8. 9:14
      Tak se odstěhuj tam, kam patříš. Tady není muslimákovo. Tady máme psy, jíme vepřové, máme kříže, zvony atd. Tak si dej odchod. Halal tady nevedeme. Víš jakou vážnou odezvu mají podobné provokace s uříznutými hlavami na duši věřícího Bohu a ne Satanu? Protože jen Satan vyžaduje sekání hlav druhým lidem. Pravý Bůh toto nepotřebuje. Protože je Bůh.

      Smazat
  32. Přesně tak liberalismus naprosto zvrácená ideologie. Jinak Malajský premiér prohlásil že muslimové mají právo zabíjet miliony Francouzů.

    OdpovědětSmazat
  33. Pokud je pachatelem muslim netřeba hledat motiv, naopak je potřeba ho co nejvíc zamlžit. Náboženský fanatismus, nehodný 21 století, spojený s terorismem, kdo by tomu věřil, že.

    OdpovědětSmazat
  34. Je zajímavé, že demokraticky zvolený prezident a premiér, dokážou vyvolat takové demonstrace. Dále že štvavé kampaně demokratických novinářů, zpravodajců a politických parazitů vyvolají demonstrace proti vládním nařízením na ochranu života všech lidí a skutečná hrozba migrantů ne. Asi už bez peněz se nedokážeme bránit ani vlastní likvidaci.

    OdpovědětSmazat
    Odpovědi
    1. 11,51
      JestliVám nevadí lžistatistika a zmatečné prohlášení typu:Odvolávám co jsem ovolal a slibuji co jsem slíbil....tak mě jo.

      Smazat
    2. 11:51
      Vy neslyšite co dokáže vyzvracet za neuvěřitelné blàboly prezident?? Ty lží,pomluvy, sprosťárny, mstivého starce, odsouzeného soudem,jen nechápu jak někdo s ním může souhlasít,tak jako vy.

      Smazat
    3. 15:53
      Je mi jedno, jaké sprosťárny ten "mstivý stařec" říká. A to, že byl odsouzen soudem, který má pod palcem západ a jeho poskoci mě vůbec, ale vůbec nezajímá. Podle mého mínění se ničeho se nedopustil a hledal se jen důvod, jak ho ponížit. Toto svědčí, že svoji práci dělá dobře. Zpozorněl bych, kdyby byl těmi usáckymi poskoky chválen. Ale zatím to nehrozí.

      Pro mě je důležité, jestli pan Prezident kope za náš národ a stát a ne za Bruselstán a světového satana USA. Zatím jsem s jeho prací spokojen, i když mu takoví zmetkové jako vy, spolu s Hřibem, Kolářem Novotným, Malopetrem a spol. hází klacky pod nohy. Z Vašeho postu je cítit bezmoc a žádné argumenty, tak se uchylujete jen k ubohým nadávkám. Vy a Vaše banda jste spolek ubožáků, který ze zoufalství neví co dělat, aby se Prezidenta a vlády zbavili. Doufám, že Vaše obludná nenávist ještě nedosáhla vrcholu a až jej dosáhne prasknete vztekem jak nafouklý balon.

      Smazat
  35. Aby bylo jasno. Náš nestranný tisk informuje svědomitě zejména o těch nejdůležitějších věcech.
    Tak například: u zločince, který uřízl francouzskému učiteli hlavu se uvádí, že je sice čečenského původu ale nejpodstatnější a nezajímavější na tom přece je, a to je třeba zdůraznit,že se narodil v Moskvě. V MOSKVĚ!
    Ovšem ten zločinec, který uřízl francouzské ženě hlavu v kostele v Nice se uvádí, že je sice Tunisan ale místo narození není uváděno.
    Proč taky, že? Jednak to není podstatné a je přece jasné, že se někde narodit musel, přičemž je zde reálný předpoklad, že to v Moskvě nebylo.
    Tak proč to uvádět, ne?
    Stejně by to nikoho nezajímalo.

    OdpovědětSmazat
    Odpovědi
    1. 12,06
      Vy nevíte,že se tomuhle už 31 let říká VYVÁŽENÉ ZPRAVODAJSTVÍ????.-DDDD

      Smazat
    2. A na co by vám bylo místo narození, když stejně nevíte kde to je?

      Smazat
    3. 17;39
      On není emeritní, aby nevěděl, že existuje mapa a že Čechy nejsou Čečna!!!!!

      Smazat
    4. 10:03 přidej ještě víc vykřičníků a další hrubky a budeš úplně charakteristický.

      Smazat
  36. Anonymní29. října 2020 18:21
    Máš špatné statistiky, v Čechách odmítá migraci 99% populace.
    ***********

    ...to je sice hezké, ale proč potom dají ve volbách hlas Babišovi, Pirátům, ODS a dalším vítačům a probruselským a proamerickým slouhům??

    OdpovědětSmazat
    Odpovědi
    1. 12,57
      Jediná strana,která by za to stála je SPD,ostatní havloksindl bude skákat,jak fašoEU a amiokupant píská!.-/

      Smazat
    2. Že by Tomio dnes v parlamentu mluvil nějak oslnivě... ani ryba ani rak...

      Smazat

    3. Bohužel, Tomio se po parlamentních volbách ukázal jako ještě nedozrálý politik.

      Smazat
    4. Anonymní30. října 2020 14:39
      Přijde mi, že T.O. zdůrazňuje, že je konstruktivní a ač v opozici, bude se podílet na všem, co je ku prospěchu země.
      To je opak zbytku opozice, která už ani neskrývá, že rozklad naší země, jí není proti mysli. P.K.

      Smazat
    5. Anonymní30. října 2020 15:19
      To mi uniknulo, podle čeho jste dospěl k takovému názoru? P.K.

      Smazat
  37. 12:57
    Staří a střední věk, protože žijí v iluzi, že jich se to netýká. Mladí, protože si myslí, že mají patent na rozum.
    Až přijde hořké vystřízlivění, budu bít hlavou do zdi, podobně jak to dělají ti, kdo v roce 89 zvonili na náměstích klíči, nebo ti, kdo hlasovali pro vstup do EU a dnes plní úřady práce, nebo jsou klienty exekutorů.
    Komu není rady, tomu není pomoci. Holt, nechtějí se učit na cizích chybách, musí se to naučit na svých.
    Až budou slouhy ve svých vlastních domech a budou obsluhovat novou muslimskou šlechtu, pak jim to snad dojde.

    OdpovědětSmazat
  38. Multikulturalismus je peklo na zemi. Nikdy nedopusťme, aby tato zločinecká ideologie ovládla naší zemi!

    https://cz.sputniknews.com/svet/2020103012726864-video-desitky-protureckych-demonstrantu-pochodovaly-francouzskym-dijonem-a-kricely-allah-akbar/

    OdpovědětSmazat
    Odpovědi
    1. 14:44
      Nikdy nic na sputniku nekomentuje, pokud napíšete něco negativního na rusko smažou vám Facebook Tohle je přesně ta pravá ruská demokracie.

      Smazat
    2. 15:45
      Demokracie ala amiokupat má miliony mrtvých na cizích územích,jak demokratický👎👎😍😍

      Smazat
    3. Zatím nevím nic o tom, že by na Sputniku takto někdo něco mazal.
      Mlžíte ale asi schválně a přehazujete to co činí někdo jiný nadruhé.
      Nemáte ani odvahu vystupovat pod svou pravou identitou.
      ANONYME😵

      Smazat
    4. 18:57
      Nemlžim, několika lidem co napsali kritiku na články sputniku mají stejné zkušenosti,no můžete vyzkoušet sám.
      Co vaše identita. Unknowne.

      Smazat
    5. Nesmíme volit demoblok, hlavně piráty a stop09, kteří jsou mu nakloněny

      Smazat
  39. Frantíkům a nejen jim, kozomrdi řežou denně makovice, nebo je jiným způsobem likvidují a ti jen mečí, jako ty kozy o muslimských svátcích, zatím co se jejich vrchnosti se s musulmany peleší a dělají miliardové kšefty a Babiš jim přispívá za certifikát na "halál" kuřata desetitísíce eur/ročně, aby měli na džihád a uprdění čeští kreténi ho volí i s ostatními zkorumpovanými zrádci z debilbloku a ve škodlivost a nebezpečí islámizace EU nebudou věřit ani když jim budou kozomrdi bušit do dveří pažbami svých AK...
    Měl jsem za to, že ty oběti chudáků Francouzů jim otevřou oči, ale zmýlil jsem se, oni si to toho imigračního hovna budou muset ty své rypáky strčit a to dost hluboko, ono jim nestačí, že vidí, jak do něj jejich soused šlápnul...
    Tenhle národ z velké části už naprosto zdebilněl a jako takový dlouho nepřežije i kdyby se redakce NR rozkrájela (než ji rozkrájí nějaká ibrahim)
    ....

    OdpovědětSmazat
    Odpovědi
    1. ANO, je načase už konečně začít řezat hlavy i ve Vídni i v té zesionizované Praze, aby se hlupáci už konečně probudili a započali si zachraňovat životy své a budoucnost svých dětí, pokud jim v jejich nebetyčné idiocii na nich vůbec záleží...a přestali vůbec uvažovat o Pirátech, jakožto alternativě k vládnutí toho zkorumpovaného a Merklovou za scvrklé koule drženého Babiše, jenž prodal duši ďáblu za mamon...

      https://www.eurabia.cz/Articles/44533-viden-desitky-tureckych-imigrantu-radily-v-kostele.aspx

      Smazat
  40. Motiv pry stale neznamy (!?). Jo a musime se semknout! Vzdycky, kdyz chce kabala veci posunout, tak prostrednictvim slouhu a vselijakych zoufalcu zacne brutalne vrazdit. Uz ne bodat a strilet, ale rovnou urezavat hlavy. To budi vetsi vasne a nenavist. Francie zanedbala problem, ktery ji prerostl pres hlavu. K multikulti prestali rikat, ze to neni zadny problem.
    Kolonizatory dohnala vlastni historie. Z drivejsich otroku se stali mstitele.

    OdpovědětSmazat
    Odpovědi
    1. Vy jste taky kolonizátoři a taky musíte nést důsledky svých činů, krucinál! Myslíte, že si to zas vyžere jen Západ a vy jste čistí, že? Tak to teda v žádném případě. Svůj díl, a řekl bych, že mnohem závažnější ohledem otrokářství nesete právě vy, východní Evropa.

      Smazat
    2. 9:06
      Můžeš ten díl východní Evropy ozřejmit? Vždyť Slované byli svými západními sousedy prodávány do otroctví celá staletí. I proto slovo "Slovan" znamená ve všech západních jazycích OTROK. Takže bývalí otroci ještě mají platit, za to, že byli západními otrokáři prodáváni do otroctví? To jsou mi věci.
      Budu rád, když napíšeš, čím, že se východní Evropa provinila. Do toho, čekám, co vymyslíš.

      Smazat
    3. Krucinále, ty ses minul povoláním a dobou, hodil by ses jako soudce z lidu do party s Urválkem, koukej brzdit.

      Smazat
  41. Vrah pristal ako uprchlicky vyzirka na jare v Lampeduse. Byla by blbost tvrdit, ze na vrazde jsou Francouzi bez viny. Provokace a urazky proroka rodi nenavist u muslimu, to dobre Frantici vedi!
    Kde je tedy problem? Nekdo zatapi pod kotlem a chce chaos a zabijeni.
    Jsou potreba k prechodu do NWO.

    OdpovědětSmazat
    Odpovědi
    1. Viděl jsem film O stvoření světa a jiné filmy kde je Bůh a dokonce ho hraje i božský Kája a žádné hlavy křesťané za to neřezali. Bůh je v kreslených vtipech. Ale je takto mezi námi všemi a nikomu to nevadí. Víte co, ať si strčí svého Alláha a Mohameda do pr.dele a táhnou zpět do svých primitivních zemí , kde je nedotknutelný. Jelikož nevím jak Mohamed doopravdy vypadá(i jako Bůh nebo Kristus) Kreslím si ho ze zábavy jak asi vypadá podle svého. Pro Krista předlohy mám a Boha si kreslím podle francouzského malíře Jeana Effela, jehož obrázky se mi líbí. Je pravdou, že zakázaného Mohameda kreslím jako hnusáka s bradkou, dle vzoru, co káže. Zřejmě jednou budu podříznut. Ptám se vás, vadí vám např. ten kreslený film, o kterém píši? Podle mohamedánů by to byla nesmírná provokace, hodna mordu, že? M.R.

      Smazat
    2. 9:30 vůbec vám nevadí, že se vyjadřujete sprostě o Bohu?

      Smazat
    3. M.R.,předpokládám, že víte že jsem ateista. Zde se musím zastat 14:11. Je známo, že máme tři monoteistická náboženství, která soutěží o moc. Některá sofistikovaněji, jiná středověkými způsoby. Ta ostatní, marginální, se svými bůžky nejsou nebezpečná Světu.
      Teď k věci. Provokovat ty tři velké může být nezdvořilost nebo záměr. Křesťanský je "splachovatelný", Alláha brání středověk a o "bezejmenném se nesmí mluvit.
      Mohu se jen opakovat, nezdvořilost nebo záměr?

      Řešením je vymezit každému odděleně místo na slunci, než dojdou rozumu.

      Smazat
    4. Teda promiňte oba dva, jestli je ten Eiffelův film urážkou Boha? Naopak, vždyť vyhrál mnoho cen i v křesťanský zemích a byl promítán po celém světě. A že si doma nakreslím Mohameda jak asi vypadá? Podle mně příšerně. A co si tu dělám nemůže Mohamedány vůbec zajímat. Samozřejmě, že být v Saud. Arabii bych ho nekreslil a plně bych respektoval jejich zákony. Že si nakraslím karikaturu Mohameda naše zákony neporušuje. Ještě že oni respektují naše zákony! Oni mně tady omezovat ani v kreslení nebudou.Mně do nich nic není a budu si své kresbičky bránit. Na konec až se vylepší budu dělat výstavu karikatur. Mám tam osobnosti Trumpa, Kalouska, Němcovou, Novotného ale i Masaryka, Boha podle Eiffela a zmíněného Mohameda. Žebych tím chtěl někoho urážet ani náhodou. A že někdo přijde a toho mohameda sundá? Ani náhodou, budu ho bránit jako lev! Pane Povolný rád vás čtu a znám a věřte, že k nikomu nejsem nezdvořilíne bo to dělám z nějakým záměrem. Úkolem karikatury je vystihnout povahu jmenovaného. Ona totiž ze světa zmizela satira a parodie, legrace(proboha komu vadí že se Eiffelovu nádhernému filmu O stvoření světa všichni smějí a křesťané nikoho za to nepodřezávají? Jiný kraj jiný mrav. Ať si muslimáci řežou hlavy ale doma. Klekat tady před nimi na obě kolena abych jím to uříznutí usnadnil, nebudu! Ne tentokrát s vámi nesouhlasím. Pěkný den. M.R.

      Smazat
    5. M.R. Možná jste mne nepochopil. Eiffelův film není urážkou Boha, naopak jeho zlidštěním, což jako ateista umím ocenit. Šlo mi o provokování a zbytečné jitření citů věřících. Co jiného byla karikatura ve francouzském listu, notabene, když byl znám vydavatel tohoto listu? Patří to pod svobodu nebo záměrnou provokaci? Někdo se tu na NR již zmínil o "Rotšíldovi".

      Nepřeji si náboženské války, proto nechci "monoteistické" imigranty u nás. Mohly by se začít dělat znovu karikatury i onoho boha, "který nemá jméno", mimochodem také jej karikujete? Také hezký, byť deštivý den.

      Smazat
  42. Oč tu běží je v tomto provolání starosty Nice, kde mají své zkušenosti a na rozdíl od sluníčkářských idiotů z přesvědčení a tudíž jim dosud nevěřící tomášové můžou věřit:

    https://www.eurabia.cz/Articles/44534-byla-vyhlasena-treti-svetova-valka-zidovsko-krestanske-civilizaci.aspx

    OdpovědětSmazat
  43. Nikdo neví, směšne.

    OdpovědětSmazat
  44. Katolické potentáty pohltila nová ideologie, zvaná liberalismus. Tito lidé potichu opustili křesťanské tradice, které v Evropě byly udržovány po staletí a našli si prostě ideologii jinou, na první pohled podobnou.
    Na první pohled...
    Ano, i islamista s kalašnikovem v ruce, ověšený trhavinou je člověk, kterému musíme vyjádřit veškerou úctu. Všichni jsme přeci dítka Boží. Ježíš přeci nastavoval druhou tvář, či ne?
    A zavraždění kněží, křesťané, či ateisté - všichni stejně půjdou do nebíčka - tak o co jde, ne?
    A že si mladí vojáci ze Sýrie, Afghánistánu, Pákistánu jezdí do Evropy zamordovat nějakého toho "svého" nevěřícího, aby vzrostla jejich vážnost u nich doma - no, Bůh to asi milí křesťané a ateisté takhle chce.
    A že to už dnes připomíná sport? Takový výlet do zahraničí na nebezpečný lov? Takhle to ale přeci vidět nemůžeme!
    I čelní politici EU to chápou. Proto jsou asi hlídaní ochrankami, placenými z veřejných peněz lidí, kterým jedinou ochranou je zákon, který bude po jejich zavraždění uplatněn. Poliztici jsou důležití a jejich funkce to přirozeně vyžaduje. Jen více muslimů, více islamistů, více mešit a více lidí napojených na sociální systém státu! To je naše nová povinnost a víra! Starat se o ty, kteří nás nenávidí a prožívat ideologické orgasmy sebemrskačů a idiotů všeho druhu!

    OdpovědětSmazat
  45. Samotná existence a aplikování zákonů o "předsudečné nenávisti" je dokladem intelektuální pokleslosti obyvatelstva EU a neskutečného zrádcovství a pokrytectví vládnoucích elit...
    Vždyť celé to veskrze lživé a násilnické náboženství zvané islám je jedna velká komplexní předsudečná nenávist vůči všem, kdo mu nepodléhají anebo se mu nechtějí podvolit.
    Islám je pro mocichtivé ideální systém monopolního ovládání celé společnosti a státu a všech jejích atributů, jako je politika, justice, sociální systém, vzdělávání a utváření toho, čemu se říká světový názor...
    Doposud v našich zeměpisných šířkách tuto funkci plnilo náboženství, které ale jaksi samo od sebe uschlo a tak se elity světa chtějí vrátit zpět k efektivnímu ovládání a pevnějšímu držení opratí, ale za pomoci daleko tmářštějšího a mysl potlačujícího systému pro primitivy a proto prosazují kalergistickou konvergenci obyvatelstva s primitivy a islámským tmářstvím a tomu přizpůsobují vše od kultury, přes školství až po naprosto zvrhlé a opovrženíhodné, na hlavu postavené zákony, jako je ta pí.ovina o předsudečné nenávisti. Je stejně debilní a odsouzeníhodná, jako její autoři a prosazovatelé!!!

    OdpovědětSmazat

Na opakovanou žádost čtenářů, kteří se nechtějí zapojovat do diskuzí obsahující vulgární a urážlivé výroky. Jejich odstraňování je časově náročné a narušuje plynulost diskuze. Proto nebude dále možné vkládat anonymní komentáře.
Pro vložení komentáře je proto nutné se na stránce "Nová republika" přihlásit vpravo v horním rohu této stránky "přihlásit se" (výběrem emailového účtu např. Google) a upravením uživatelského profilu (v kolonce Nastavení>Upravit uživatelský profil). Děkujeme za pochopení.