Reklama

pondělí 5. října 2020

Hnědá symbolika sluší někomu jinému

Ivan David
5. 10. 2020


Několik médií, například Novinky, přidělovalo SPD ve volebních diagramech hnědou barvou. Jde o jasnou symboliku fašismu, kterou se média snaží podprahově podsunovat čtenářům a divákům ve spojitosti s našim hnutím. Snaha má navazovat na primitivní škatulkování SPD jako „ultrapravice“. Ve skutečnosti je SPD vlastenecká strana, která si přeje, aby národ žil dál. Je to dnes bohužel nesamozřejmé a je to přesný opak toho, o co šlo fašistům. Proto máme ve znaku červenou, modrou a bílou . Nemíním teď polemizovat o rozdílech mezi nacismem a fašismem.


Byl to předseda ODS Petr Fiala, kdo měl od začátku kariéry úzké vztahy se Sudetoněmeckým landsmanšaftem. A byl to naopak předseda SPD Tomio Okamura, kdo například 24. května 2018 upozornil, že naše strana se jasně vymezuje proti aktivitám tzv. Sudetoněmeckého krajanského sdružení a připomněl tzv. konečné řešení české otázky. Proto odsoudil účast poslanců KDÚ-ČSL a TOP09 na jednání Sudetoněmeckého landsmanšaftu. Měl tím konkrétně na mysli předsedu lidovců Bělobrádka, ministra kultury Hermana a poslance Korteho z TOP09. Ale přítomna byla také ministryně práce a sociálních věcí za ČSSD Marksová-Tominová. Nevím, čím jí okouzlili „milí krajané“. Hovořila o duchu smíření. Jen zapomněla dodat, že smířit s vývojem se máme my. 

Nestačí, že soudy vydávají obrovský nemovitý majetek potomkům šlechtických rodů napojených na nacisty, že se prý máme stále omlouvat za poválečné násilí na Němcích, zatímco o předcházejících šesti letech násilí na českém obyvatelstvu v Sudetech a Protektorátu se mlčí. Máme se smiřovat s tendenčními veledíly konjunkturálních umělců. A co je nejhorší, diplomacie ČR („česká“) čeká vždy na stanovisko Berlína, pokud si netroufne ho uhodnout.

K nelibosti mnohých jsem hlasoval v Evropském parlamentu pro rezoluci proti fašismu. Oni asi měli na mysli vlastenectví v naší frakci Identita a demokracie. Já mám ale na mysli bratříčkování zejména Německa s Tureckem, s nímž Evropská unie stále vede přístupové rozhovory navzdory tureckému tradičnímu vraždění vlastního obyvatelstva na etnickém základu, navzdory desetitisícům vězněných novinářů a politiků včetně zvolených starostů, desetitisícům lidí, kteří nemohou vykonávat svoje povolání, navzdory podpoře džihádistů z „islámského státu“ navzdory agresi vůči, Řecku, Sýrii a nyní Arménii. Většině „demokratů“ nevadí ani ukrajinský režim, na kterém se podílejí fašisté, nevadí oslavy vojáků SS v pobaltských státech a bezprávné postavení tamních národnostních menšin. Zato vadí státy překážející tradiční západní politice Drang nach Osten.

To oni si zaslouží hnědou barvu. My v SPD jsme vlastenci a samozřejmě antifašisté.



 

83 komentářů :

  1. Přesně tak, až z politické scény zmizí komanči, SPD si právem zaslouží rudou barvu, protože pro rehabilitaci SSSR dělá vlastenecky víc, než kdokoli jiný. Молодцы!

    OdpovědětSmazat
    Odpovědi
    1. Tebe by mněl Chocholoušek právem v lásce.

      Smazat
    2. Vy, myslím, budete hloupý člověk. To, že je někdo proti přepisování dějin, proti dvojímu metru, z něj nedělá komanče. Jen pro připomenutí:
      Při osvobozování Československa:
      - padlo 139 916 sovětských vojáků a zraněno jich bylo 411 514
      (v uniformách Rudé armády - 14,18% jejích celkových ztrát za celou válku mimo vlastní území SSSR)
      - padlo a bylo zraněno 66 495 rumunských vojáků, což je staví na druhé místo po Rudé armádě na území bývalého Československa
      - v Pražské operaci padlo a bylo zraněno 1302 vojáků Druhé armády Polského vojska
      - oficiální závěrečná zpráva vyčíslila bojové ztráty americké armády v Československu za druhé světové války na 1230 osob (351 bojových úmrtí, 408 raněných, 377 zajatých a 94 nezvěstní).

      Smazat
    3. Proč by ne? SSSR zachránil existenci našeho státu i národa před německým vyhlazením. Český národ bude Rusům jakožto nástupci SSSR historicky dlužen navždy.
      Češi zažili ve svazku s SSSR největší kulturní i průmyslový rozvoj ve své historii. SSSR je jednoznačně to nejpozitivnější v našich dějinách.
      Z čeho by se měl rehabilitovat? Z propagandistických blábolů současného opět vyhlazovacího režimu?

      Smazat
    4. Havel chtěl pravdu a lásku a odsuzoval nenávist i proti skupině lidí. Tak to se nepovedlo. Teď je povinná nenávist proti Rusku a Číně a Zemanovi podle starého komunistického hesla : Kdo nejde s námi, jde proti nám, ale nás z cesty nesmí svést.

      Smazat
    5. Anonymní5. října 2020 16:19
      Článek je o tom, že se zde nacházejí jedinci a to i mezi politiky, kteří se pokoušejí o rehabilitaci protektorátu Bohmen und Mahren. Ten ohrožoval existenci našich národů. Období socialismu, ať se komu líbí, či nelíbí, však nelze označit za období ohrožení naší národní existence. Bylo to bdobí likvidace naší suverénní mezinárodní politiky, či ekonomiky, ale nikoliv ohrožení existence. Zde byla větší životní úroveň, než v SSSR. P.K.

      Smazat
    6. 17/29
      Tady je vidět ,co je kovid za svinstvo. Vyžere totálně mozek.
      Docela vás lituji, tohle napsat může jen osoba chorá.

      Smazat
    7. Ad 19:42
      Nevím, proč se snažíte dehonestovat člověka, který připomenul zásadní okolnosti našich moderních dějin. Ve všem má anonym 17:29 pravdu. Až na ten dnešní "vyhlazovací režim" i když v přeneseném slova smyslu vzhledem k současné porodnosti a vymírání národa i tohle není lživé tvrzení.

      Smazat
    8. Mohl byste uvést zdroj uvedených údajů, alespoň pro ty Američany, nemyslím to pejorativně, opravdu mne to zajímá (myslel jsem, že těch ztrát Američanů bylo mnohem méně).

      Smazat
    9. 18:37 můžete mi popsat naší suverénní mezinárodní politiku za posledních 30 let. stejně jako před 89 někomu poklonkujeme

      Smazat
    10. Myslím, že pokud porovnáme poklonkování cizincům před rokem 89 a nyní, především v hledisku naší hospodářské "zapojenosti", pak musí být úplně jasné, že v současnosti je postavení naší země /nebo spíš jejího zbytku/ mnohem, mnohem nesvéprávnější, než před rokem 89.

      Smazat
    11. K 16:19 - Něco k obsahu slova diskuze. V tomto smyslu ji již popisovali antičtí filozofové. Diskuzí je myšlen, mimo jiné věcný rozhovor dvou i více osob nad „určitým tématem“, cílem není rozhodnout, ale shromáždit argumenty pro vyjasnění postojů a příprava případného rozhodnutí.
      Já mám velice rád výroky pana Wericha. Je to filozofie života chytrého a zkušeného člověka.. Mimo jiné řekl: „pokud po dvou minutách rozhovoru zjistíte, že se bavíte s blbcem, tak pokud nepřestanete stáváte se blbcem také“.

      Smazat
    12. K 18:37 - PK : Naprosto s Vámi souhlasím, že období socialismu, nebylo v žádné případě období ohrožení naší národní existence, řekl bych naopak, na.př. obecně a zjednodušeně kultura,školství. Ale naprosto s Vámi nesouhlasím, že to bylo období likvidace ekonomiky, průmyslu a zemědělství.
      Nebudu se rozepisovat, jak po roce 1947 – 1989 se vyrovnávalo Slovensko se zeměmi českými. O kolik se rozmnožilo národní bohatství, průmysl, soběstačnost v potravinách, které je naše země schopna dát , vybudovalo se 90 přehrad po roce 1989 - 0. Nemíním to doložit čísly. Proto Vás odkazuji na knížky napsané Dr. Štrougalem. Paměti a úvahy a Ještě pár odpovědí. Jsou k dostání na Alza.cz za 129,- Kč. Dodal bych, že tam pokud budete vnímat fakta, najdete odpovědi na to jak to bylo, že jsme bezvýznamní nebyli a jak nebylo jednoduché v určitých věcech vycházet s „velkým bratrem“. Dnes se mi a ne jen po přečtení těchto knížek jeví, že tehdy jsme byli „ještě trochu“ nezávislým státem, dnes již o naší suverenitě zcela pochybuji.

      Smazat
    13. Já vidím jako legrační skutečnost, že nejvíce a nejčastěji diskutují lidi, kteří už jsou věkem a generační příslušností na "druhém" břehu - jedou po koleji, která vede jen jedním jediným směrem a už nikdy nepovede žádným jiným. Tito lidé neustále - ve všech "diskuzích" omílají nějaké postupy a zásluhy a kroky atd. před válkou, během války a po válce, a je to na diskuzích opravdu pořád - jakékoliv může být tema, -ale mele se jen o tom, co, kdo, kde, kdy, a jak to bylo. Generace dnešních čtyřicátníků, kterým bylo v době toho úžasného a ze všech stran úchvatného převratu v devadesátém - deset let, už se neučili ve škole o válce, zásluhách, a kdo jak a s kým - prostě ne. Nemají o tom šajn, a taky je to nezajímá, a to nemluvím o těch řádově ještě mladších, -dnes pětadvacet plus. Těm jsou úplně všechny žvásty o válkách (kdekoliv) a o jejich průběhu, a o koncentrácích a počtu mrtvých šmafu. Kašlou na to - žijí teď a tady -a taky to není žádná slast. Uprostřed lží, sajrajtu, politických komedií a cirkusů, a neustále stejných blábolů svých dědečků. A tak si často kladu otázku - o čem se bude na diskuzích blábolit, až tahle válečno a poválečno pamětnická generace vymře? Bude to alespoň vždycky "k věci"?

      Smazat
    14. Jaro5. října 2020 21:57
      Souhlasím s Vámi. Ale smysl příspěvku 18:37 byl, že pro národ bylo období německého protektorátu, mnohem nebezpečnější, než období v táboře míru a proto odmítám nějaké jeho srovnávání. Současné období, je zase jiná kapitola. P.K.

      Smazat
    15. Georg6. října 2020 10:00
      Nechci Vám oponovat, jenom poskytuji určitý pohled současníka. Souhlasím, že jsme měli rozvinutý průmysl a úspěšně se věnovali mnoha oblastem. V porovnání se současnou likvidací našeho průmyslu, to bylo super. Značka Made in Czechoslovakia, byla v mnoha částech světa uznávaná a domnívám se, že jsme na ni mohli být hrdí. V případě pozitivnějšího vývoje, mohla velká část našeho průmyslu, pracovat dodnes.
      Ale nelze nevidět, že jsme nástupem digitalizace a nástupem strojů řízených procesory, ztráceli kontakt se světovou špičkou. Samotný nástup digitalizace v šedesátých letech jsme ještě zvládali, ale již jsme (my, východní blok v čele s o všem rozhodujícím SSSR, což asi uvádí i ten Štrougal) nedokázali udržovat raketový rozvoj procesorů a nástup počítačů v USA. Do své průmyslové produkce, jsme mohli dávat jenom zastaralejší elektronické komponenty, nejnovější elektroniku Západ pro Východ embargoval. Pro drtivou část naší produkce, by to nemuselo být tragické, ale Západ toho propagandisticky využíval, k očerňování veškeré východní produkce.
      Ta naše současná závislost, je závislostí na majitelích peněz, kteří dostávají v u nás nastoleném liberálním systému, volnou ruku jednat, bez ohledu na zájmy státu. P.K.

      Smazat
    16. AD 11.19. A TA GENERACE STARŠÍCH a nepochybně vzdělanějších a životem prověřených se zase diví, jak snadno z dnešní české omladiny by udělal Fürer vzornou Hitlerjugend a z odrostu pak esesáky a gestapáky. Holt generační problém a my dnes starší jsme si mysleli, že to byl problém Němců. Ne, jen problém dobré goebbesovštiny, kterou tu dnes máme a pak hordy polovzdělanců, kteří neví nic z historie světa či snad českého národa, kterým nic neříkají jména TGM, Beneš, Palacký, Havlíček, Dobrovský, Jungmann, Němcová... Které řídí diktatura kapitálu prostřednictvím korupného a goebbelsovské čété a politické loutky opozičních partají, které rozkradli 11 bilionů Kč z majetku občanů a státu po r. 1989.

      Smazat
    17. Ad 11:19
      Ale vždyť přicházejí nové generace a můžete se podívat, o čem blábolí oni. A až vy zestárnete, třeba budete blábolit o tom, co se dělo teď, co bylo OK a co byla slepá ulička, zdal byl správný green deal a elektroauta, kolik to stálo a zda to a komu to prospělo, zda se mají stavět tábory nebo sídliště pro azylanty atd. Zkrátka pořád bude nějaká generace něco řešit - otázky, které ovlivnili budoucnost.

      Smazat
  2. Kdyby fungovala čt, viděl by to celý národ, pak by babky nevolily tu chamraď! Fuj!

    OdpovědětSmazat
    Odpovědi
    1. 16:24 No,ona ČT funguje naprosto spolehlivě na 1000%,ovšem v zájmu někoho jiného a dokonale,proti zájmům občanů ČR.
      My,blbci jim to ještě zaplatíme,kouzelná doba.

      Smazat
    2. 17/13
      Nebojte se napsat v čím zájmu a proti jaký zájmům občanů ČT vysílá, opravdu mně tohle zajímá.
      Několikrát se tady ptám co tak špatného ČT vysílá, nikdy jsem nedostal žádnou odpověď.

      Smazat
    3. Pro 19:36 - ČT nekriticky fandí zločinecké organizaci NATO a všemu co dělá, včetně přípravy další války, tentokrát nukleární, vyhlazovací.

      ČT celou dobu lhala a cenzurovala okolnosti okolo tzv. "církevních restitucích" a pomohla tak Kalouskovi a jeho gangu dotáhnout do konce tu zlodějinu.

      Nekriticky fandí Izraeli a jeho dlouhodobé protiarabské genocidní politice.

      Čt štve proti Rusku a jeho státnímu vedení. Na rozdíl od toho hujersky adoruje Evropskou unii a všechny blbosti a nebezpečí z ní plynoucí přechází beze slova, případně kritické hlasy cenzuruje.

      Aktivisticky svolávala shromáždění Michprdů a stále dává prostor štvaní proti prezidentovi republiky.

      Zve si neustále politiky okrajových extremistických stran - STAN, TOP atd. a nedává prostor představitelům stran silnějších (např. SPD)

      Televize je spoluvina za inkluzní školství (propagovala jej a dodnes není schopna uveřejnit jakoukoli kritiku ).

      ČT celou dobu vede kampaň proti stranám, které vede Tomio Okamura, nálepkuje je (dříve úsvit, dnes SPD). ČT je politickou aktivistkou stranící TOP09 - o tom svědčí i neustálé zvaní pana Kalouska před kamery.

      ČT pouští pořady a zve si figury, které přepisují naše i světové dějiny. Ve většině pořadů popírá či přímo se staví proti odkazu zakladatelů našeho moderního státu (Masaryka, Beneše, Švehly atd.)

      ČT nedodržuje při své "práci" samy základy své existence - Chartu ČT!!! O hospodaření s našimi prostředky ani psát nebudu - to je skandál sám o sobě.

      Ono se toho jistě najde víc. To jsme napsal jen tak ve spěchu , věci notoricky známé, které musí vidět každý.

      Smazat
    4. A ještě jedno dělá ČT a ČR, vynechává důležité informace, které se nehodí. Ta média, která je zveřejní, jsou označena za dezinformační !

      Smazat
    5. 20:29
      No, pokud čtu, že ČT fandí vyvolání nukleární války,tak dále číst je ztráta času.
      Přesně tohle jsem čekal, totální blábol, nesmysl a lež.

      Smazat
    6. Že ČT fandí vyvolání nukleární války? A jaká že ta budoucí válka, kteoru USA chystají bude? Vákla sekeromlatů? Bude nukleární a bude pro Evropu zničující.

      A co jsou všechny ty propagace spanilých jízd amerických obrněnců po českých dálnicích? Co znamená ten novodobý Drank nach Osten? Co je to ty oslavy, když je Armáda ČR vtahována do různých dobrodružství na východě - např. Pobaltí?
      Co je to fandění dr. Horákové, která nás chtěla zahubit v nukleární válce jen proto, že jí komunisti nedali ministerské křeslo?

      Co ty vůbec máš co čekat? Vyjadřovat se k věcem, které pro svou zapouzdřenost nejsi schopen registrovat, natož chápat?

      Smazat
    7. 20:29
      Ten váš prolhaný příspěvek bych rád přivedl na pravou míru.
      Nechápu, kde jste slyšel, že ČT podporuje nukleární světový konflikt, tohle je obludná lež.
      Církvi se vrátilo to, co jim komunisti po r. 48 ukradli.
      Každý rozumný podporuje Izrael proti vrahum z ruzných Hizballáhu.
      ČT neštve proti Rusku, jen objektivně informuje o dění v Rusku, tak jako o každém jiném státu ve světě.
      Nevšiml jsem si, že by ČT svolávala k protestum proti prezidentovi.V pořadu ČT 168 hod. byl šot kde volil Zeman, no nevím, ale dva poskoci nemohoucího starce zvedali a s obtíží odváděli pryč, tohle není muj prezident, pokud odstoupí ze zdravotních duvodu, muže si ho ještě člověk vážit.
      ČT pracuje v zájmu státu a jeho oficiální politiky,včetně prezidenta a naprosté většině lidí, kteří podporují naše členství v NATO a EU, tím je snad jasně dáno, že nebudou podporovat SPD, která chce z těchto uskupení vystoupít!
      Opravdu jste psal ty vaše nesmysly ve spěchu, tak tohle je ta " pravda " o ČT, tady je vidět jaké bezzubé argumenty se dají použít. Zvláště ten první je opravdu k pousmání, pokud by nebyl tak přihlouplý!!

      Smazat
    8. Pro lháře 9:36 - Popíráním pravdy se z té televizní šlamastiky nevylžete!!!

      Ostatně manipulace, cenzurování a lhaní ze strany "české" televize jste sám potvrdil:

      "ČT pracuje v zájmu státu a jeho oficiální politiky, včetně prezidenta a naprosté většině lidí, kteří podporují naše členství v NATO a EU, tím je snad jasně dáno, že nebudou podporovat SPD, která chce z těchto uskupení vystoupit!" - (opravil jsem vaše chyby) - tímto citátem jen potvrzujete, co jsem napsal. Česká televize má dodržovat svoji Chartu a ne "sloužit" nějaké politice!, navíc takové, která je pro náš stát a národ zničující. Televize a její "přemoudří" škrabáci a manekýni brání demokratické diskuzi, cenzurují, lžou, manipulují.

      Máte myšlení jako kovaný bolševik v 50tých letech. Takový nový malý Urválek.

      Smazat
    9. Dobře jste to pane Dvořáku napsal. Naprostý souhlas.

      Smazat
    10. A kromě toho je ten anonym 9.26, který se denně leze na diskuze NR producírovat se svými hulvátskými, urážlivými sprostotami, s potřebou odreagovat se ze svých frustrací - urážením ostatních, oplzlostmi - duševně chorý.Například sprostě urážet pana prezidenta proto, že je starý, a je třeba ho při chůzi podpírat, je něco tak odporného a hnusného, že nemám slov. Té napodobeniny člověka -anonym 9.36 - se jistě nikdo neujme až bude starý a šmachťavý, dementním mozkem a defektním myšlením se vykazuje už teď. A tak se ptám - proč to leze diskutovat s lidmi, kterým se pošklebuje, uráží je, a nadává? Proč? Proč cítí denně potřebu žvanit a žvatlat za každou cenu, jako všichni postižení? Je to duševní mrzák. Jinak by si uměl najít jinou aktivitu. Zbytečný parazit, dřepící denně u PC, jen aby urážel autory článků a sprostě nadával.

      Smazat
    11. 11:32
      Kde vidíte v příspěvku 9:36 nějaké urážky, hulvátství, ten duševně chorý budete vy, pokud nesnesete jiný, slušný názor, kritika prezidenta je k jeho zdravotnímu stavuje dnes nutná, nikdo se jeho chorobám nesměje, ale vykonávat funkci v tomhle stavu je nemyslitelné, potom je opravdu pro smích a urážky. Kdo ho dnes drží na hradě, partička okolo Mynáře, kteří v zájmu svých kšeftu nedopustí odchod toho nemocného chudáka. Prohlédnětě si šot, jak včera hovořil k vojákum, nikde na světě nemají takovou trosku za prezidenta, všude jinde by už dávno odstoupil, co je na tomto za urážky.
      Kde komu sprostě nadávám, přečtěte si po sobě, jaký jste hulvát vy!!!
      Jsou to moje slušné názory,za kterými si stojím, nebo vy jste ještě dnes nepochopil, že jedna pravda, tak jako před r 89 je dávno pryč???
      Starší jsem, 65 r, proto si mohu dovolit po životních zkušenostech psát právě tak jak píšu!!! Vy budete jen zapšklý soudruh, který nestrpí jiný názor, zapomeňte!!
      Jinak příště pište k tomu co jsem napsal třeba o ČT a nepište něco co není pravda!!

      Smazat
    12. 10:55
      Co jste po mně opravil???
      ČT dodržuje Chartu, ale nebude podporovat stranu která je proti zájmum státu a většiny lidí, už jsem vám tohle psaL. ČT nebude nikdy podporovat polofašouny z SPD, natož rudé darebáky z KSČ. Strany, které nás tlačí zase k Rusku,patříme na Západ, tohle pochopte Dvořáku a uleví se vám, nikdy nebude ČT vychvalovat podlou politiku Ruska, kdy okupují a kradou cizí uzemí, tohle byste chtěl???
      TI o kterých píšete jako o přemoudřelých škrabácích, manekýnech vy těmto chytrým a vzdělaným lidem na ČT nikdy nemužete konkurovat, vy jim nesaháte ani po podrážky.Na co se zmužete jsou jen ubohé urážky.
      Jinak se musím hodně smát jak píšete o "" DEMOKRATICKÉ DISKUZI, CENZUŘE A LHANÍ ""!! Nikde jinde nenajdete tolik CENZURY A LHANÍ jako na tomto hnoji, který si říká nová republika, to jste šlápl do svého VELKÉHO smradlavého lejna a spolu s tím střelil do vlastního kolene,napsat takový blábol,opravdu, tak velkých hlupáku jako soudruh Dvořák se moc nevidí, ale tady mezi vaše stádo podobných, velice dobře zapadnete!!

      Smazat
    13. Pro anonyma 10:49: vaše fandění ulhané, protinárodní a silně manipulativní ČT je na pováženou. To, že se trefujete do našeho prezidenta a tvrdíte, že nemůže zastávat úřad, protože je slabý na nohy je také ukázka podivné logiky. Copak prezident přemýšlí a rozhoduje nohama?
      A vaše podsouvání, že je někdo "soudruh" , no to už je ubohost. V 65 letech byste přece jen měl mít myšlení a rozhled na vyšší úrovni.

      Smazat
    14. Pro anonyma 11:22:

      Moc se směji tomu vašemu výlevu duše. Teď jste se přiznal, že jste pro "demokracii" pinochetovského ražení. To potom ano, To se nemáme o čem bavit.

      ČT samozřejmě se svou Chartou neřídí. Měl byste si ji přečíst!

      Smazat
    15. 12:07
      Vy špatně chápete co, tady vubec nejde o nohy, ale o to jak celkově vypadá,co mluví za nesmysly, jak malé dítě, soudem uznaný lhář, který se neumí ani sám omluvit, tahají ho jak kočka koťata, tohle je přece k prez. nedustojné!
      Pokud neodejde sám, tak snad ta paní s kosou má rozum!!!

      Smazat
    16. 11:22
      - O tom, jaké jsou zájmy státu, nebo co chce většina lidí, nerozhoduješ ty ani ČT.
      - To, jak se ty a tobě podobní stále zaklínáte nějakou vybájenou většinou, akorát všem ukazují, jak moc máte posrané gatě.
      - Polofašouni a darebáci je tvůj spolek a demožumpa, ale mysli si, co chceš.
      - USSA dodnes okupuje Německo (podle vaší politrucké logiky), okupovalo nedávno Sýrii, EU podporuje tureckou agresi, o tom ČT záměrně informuje jen zkresleně nebo omezeně, takže opět jsi na omylu - ČT tiše schvaluje podlou politiku, ale západu. A to je asi to, co chcete zjevně vy - krást u jiných, posluhovat, nést následky a dostávat kosti od stolu. Ubožáci a slouhové, nic víc nejste.
      - Směšní zaseknutí politruci z ČT nesahají pánům z NR ani po podrážky bot.

      Smazat
    17. Ad 9:36. Samozřejmě, že je čété nejprolhanějším mediem, překonívajícím vše, co kdy dokázal Josef Goebbels ve službách Adolfa Hitlera. A to že by přispívalo čété ke cti našeho státu velice pochybuji.
      Čété pracuje v zájmu diktatury zločinného kapitalismu a proti státu, jeho symbolům a představitelům, pokud to nejsou stejní příznivci rozvratu českého státu, jako vedení čété.Obgecně lze řící a bylo to zde už opakovaně napsáno, že představa starší generace, že nacismus a Adolf Hitler s Mein iKampf byla německou specificitou je
      hluboký omyl. Česká omladina v nemalé míře vykazuje dnes stejné znaky, jako měla kdysi Hitlerjugend a SS a SA. Z nemála a možná i z většiny by byli, pokud by se k moci dostal u nás nějakký Fýrer, vzorní nacisté, Mengelové, Himmlerové. Stačí se podívat v současnosti na snahu vyhubit seniory prostřednictvím COVID - 19, na zesměšňování vydaných pravidel, dokonce demonstracích proti opatřením proti šíření infekce. Jistě, podobně jako pojišťovny se radují, jak by si namastili kapsu. A jaký je vztah české omladiny k rodině, která je základem každého státu? Kolik dětí se rodí, proč jako národ vymíráme, proč se více jak polovina manželství rozvádí, jak vznikají samoživetelé/telky. Proč omladina má daleko raději psy a kočky než děti? Samozřejmě, že propad natality u nás děsí současnou generaci, která by se o vysokou natalitu měla postarat, aby byly pak peníze na jejich důchody. Dnes na důchody vydělávají Husákovy děti. Jaké děti - později pracující tedy budou vydělávat na důchody další generace? Migranti?

      Smazat
  3. Fašizmus i nacizmus jsou jen variace kapitalizmu , výrobní prostředky i zisky patří pořád soukromníkům tedy kapitalistům !

    OdpovědětSmazat
  4. Za vlatizradu a podporu fašismu by ti Lihovci měli viset!!!! 👎👎👎👎

    OdpovědětSmazat
    Odpovědi
    1. Vyzpovídali se, a pan farář jim všechno odpustil... Takže jsou "čisťouští" jako sama Církev katolická...

      Smazat
  5. Česká republika nemůže sdílet stejný politický pohled jako Německo potažmo EU, které Německo vládne. Česká republika vznikla navzdory Německu, proto její pohled bude vždycky protikladný. Úhelným kamenem celé české historie je vymezování se vůči Německu. Český národ existuje jedině díky tomu, že jeden a půl tisíciletí vzdoruje germánům. Polabské národy takové štěstí neměly.
    Stejně jako v minulosti tak i dnes je naší jedinou reálnou politikou vymezování se vůči Německu. Všechno ostatní je faleš, propaganda a oblbování. O tom nakolik je tato politika akutní, svědčí urputná snaha německé EU o naší kompletní likvidaci tj. jak likvidaci našeho státu jako mezinárodního subjektu, tak Čechů jako etnika.
    Dnešní režimní propaganda je založená na převrácení všech hodnot českého státu a národa na hlavu. Je to zvrhlost, z které se uzluje žaludek. Vrah a zotročovatel Čechů Němec je propagandou stavěn na piedestal a Češi jsou tupeni, hanobeni a zesměšňováni a to prosím samotnými Čechy. Co to musí být za zvrácené stvůry, které vystupují proti svému národu a předkům a paktují se se svými vrahy?
    Kdo by se pak divil, že čeští vlastenci jsou režimní propagandou značkováni hnědou barvou. Tento režim je stejně zločinný jako protektorát druhé republiky!

    OdpovědětSmazat
    Odpovědi
    1. Češi jsou tupeni, hanobeni a zesměšňováni a to prosím samotnými Čechy

      Ano, ale je nutné je také správně označovat jako zrádce. Takových bylo vždy dost, stejně jako dnes, historie nám o tom zanechala nejedno svědectví.
      Jedinou zbraní je působit na mladé, kteří, ač se nám to nezdá, budou jednou "sami". Je a bude na nich, aby v tom boji pokračovali a na nás je "jenom" to, ukázat jim, že naše vlastní kultura je kulturou pro člověka a ne, jako se dnes ukazuje na příkladu dominance anglosaské kultury, kam se Němci "derou", kulturou degenerace a úpadku, kulturou ve skutečnosti proti člověku.

      Smazat
    2. 19:18 Na příkladech pyjátů vidíte jak se působí na mladé oni Češi nejsou ale „Evropané". SPD je vlastenecká strana a žádné štěkání nácků co si říkají demokraté to nedokáže změnit.

      Smazat
    3. 19.18 U mnoha z těch "čechů" s malým "č", zašťouráte-li v rodokmeni, často vypadne cereviska, nebo jarmulka.

      Smazat
  6. Patřím k pamětníkům nacismu a fašismu, které infikovaly mnohé další národy - když již předtím základům nacismu se sami Němi vyučili od Poláků vedených panem Pilsudskim, nepochybně inspirátorem Adolfa Hitlera. Tedy svůj nevymazatelný podíl na hříchuý 2. světové války a více jak 60 milionech mrtvých nesou i Italové, Maďaři, Chorvaté, Slováci, Španělé, Pobaltské státy... a ekonomickou podporou nacismu samozřejmě Švédové a souzněním ideologickým všichni Chamberlaini a Churchillové, lordi a královská rodina V. Británie.... Drang nach Osten Adolfa Hitlera je soudobým Západem oprašován a je pěstován antirusismu z Bruselu i hexagonu, který předčí propagandisticky samotného Goebbelse.
    Já sám jsem nakloněn představám o budoucím životě českého státu, jak je předkládá SPD, ale tč. si ho nedovedu představit bez souhry s ANO. A to se budou muset obě strany naučit, jinak je opozice bude mlet ve svých lži a drbostrojích, jako je čété a pod. zcela nemilosrdně. SPD ani ANO krajské volby neprohrálo, prohrávají na poli spolupráce a dorozumění a pak na nich parazitují desperátní Piráti a další partaje. Nelze upčřít ANO, že svoji sociáolní politikou vlastně zdrtilo soc. dem. i KSČM, které se zdají zbytečné, neb nejsou tč. schopné přinést nic pro lidství pokročilejšího. Právě obohacení soudobé politiky by mohla SPD přispět, ale ne proti ANO, ale s ANO. Už jen aspekt potřeby referenda by velice napomohl posílit důvěru v oba subjekty a asi bude i nutné se posílit vlastní TV. Propaganda byla všemocná v nacistickém Německu a tuto úlohu znovu sehrává v neonacistickém Bruselu a v zemích pod jeho kuratelou.

    OdpovědětSmazat
    Odpovědi
    1. k 17.42- velmi obdobně hodnotím jak minulost,tak přítomnost. Jen zastávám názor, že sjednocení Evropy a zbytku světa proti nechutně velkémua bohatému Rusku tehdy v rukách žido.bolševismu bylo připojeno celé Československo a Protéktorát dnešní i tehdejší odevzdal spolu s ostatními státy Evropy zbraně a finance k rozbití a podmanění SSSR. Dnes je situace obdobná a cíl stejný. Jen na postosvětském území už nejsou bolševici.

      Smazat
  7. No ja, nyni si fasisti a nacisti rikaji demokrati takto se sami prejmenovali......lide co moc nemysli to prevzali a uspesne to mezi mladou generaci rozsiruji.....

    OdpovědětSmazat
    Odpovědi
    1. Jakov Kedmi, bývalý šéf izraelské vojenské speciální služby NATIV: „Všichni se domnívají, že Rudá armáda spolu se spojenci osvobodila evropské státy od nacizmu a fašizmu. Je to omyl. Rudá armáda se spojenci osvobodila evropské státy od německé okupace. Nacizmus a fašizmus v Evropě zůstal.“

      Smazat
    2. 23:45 Pan Kedmi má pravdu, vycházející z historické zkušenosti nejenom jeho Národa.
      Bylo-li to ekonomicky výhodné, vždy část židovské elity konvertovala k ideologii místní moci... Proto ve Španělsku měla inkvizice tolik práce s marány... Marxovi - právníci ke křesťanství zatímco druhá část rodiny to dotáhla na Rabína; Disraeli to dotáhl za královny Victorie na "křesťanského" Prvního ministra, Trocký málem "vystřídal" Cara, Sverdlov Cara eliminoval - prozíravě i s rodinou, Tuchačevský málem ohrozil moc Stalina, maršál Milch udělal pod Goeringovou ochranou karieru v Luftwaffe,
      pozadí procesů u nás nechám být,...

      Kolik tzv komunistů po převratu v 1989 se vrátilo ke kořenům rodinných zvyků a (ne)hodnot... Přitom to byli v první polovině padesátých let zpravidla ti nejkovanější... petenti za provaz pro Horákovou i pro Slánského...

      Smazat
    3. 14:54
      No dá se s Vámi celkem souhlasit - krysy se nahrnuli do žlabů a když se objevili nové a lepší žlaby a ještě byla dost nejasná situace využili toho a přesunuli se o žlab vedle. A do žlabu kde se celou dobu vykrmovali začali srát. To oni celou dobu vhazovali písek do koleček společnosti . To oni jsou i hlavními viníky současné situace.
      A ne že ne!!!!!
      Pokud se dějiny pohnou jiným směrem, budou opět bojovat o přístup k plným korytům.
      Václav
      Ps. Jinak Horáková si svůj osud plně zasluhovala. Kéž by se tak stalo i korytářům kteří tento stát přivedli na buben a zradili vlastní lidi po r. 1989!!

      Smazat
    4. 12.34 Nezbývá, než dodat AMEN - STAŇ SE.

      Smazat
  8. No jo, fasisti a nacisti se dnes sami prejmenovali na demokraty a nova doba kde se nepamatuje co bylo vcera jim to slusne zere ( viz. Anonym 16:19)

    OdpovědětSmazat
  9. V Chebu v senátorském obvodu č.3 vyhrál v 1. kole Plesný,který v červenci přijal delegaci B. Posselta na radnici a před sudeťáky pozovali na chebském náměstí. Další horké želízko sudeťáku do ústavních institucí.

    OdpovědětSmazat
  10. TO 16:16 Proč zakrývat,že
    v průběhu války bylo na sovětsko-německé frontě zničeno 626 (na ostatních frontách 176) divizí Německa (508) a jeho satelitů a tři čtvrtiny bojové techniky. Německo utrpělo na této frontě více než 73% ztrát v živé síle, v tancích a letectvu 75% a v dělostřelectvu 74% - jde o procenta ze všech jeho ztrát za 2. světové války.

    Podle tebe byli i níže uvedení komanči?:
    - prezident USA F. D. Roosevelt ve svém projevu z 28. dubna roku 1942 k americkému národu prohlásil: „Ruská vojska zničila a nadále ničí více živé síly, letounů, tanků a děl našeho společného nepřítele než všechny ostatní národy dohromady.“
    - W. Churchill v dopise Stalinovi z 27. září 1944 psal, že „právě ruská armáda vypustila střeva z německé vojenské mašinérie…“

    OdpovědětSmazat
    Odpovědi
    1. Proto je asi chtel hned v petactyricatem napadnout za pomoci nemeckych vojenskych zajatcu Jeden z nejvetsich valecnych zlocincu hned za Bushem-blbem

      Smazat
  11. Dodejme, že těch hnědých a nahnědlých je mnohem víc - nejen Fiala z ODS, nahnědlý byl (a je ) i Topolánek, Blažek, Němcová,atd. Bělobrádek, Herman a mnozí další jejich spolustraníci a průvod uzavírá agent Minář a jho kamarádi. Za nimi,za závojem, jsou jejich chlebodárci z neziskovek a think-thanků od Německa po USA...

    OdpovědětSmazat
  12. Nechť je SPD hrdou a sebevědomou stranou ! Stručně řečeno, národně, nekompromisně, ale také nahlas !

    OdpovědětSmazat
  13. Zadal jsem do Googla "manželka Berndta Posselta" a nemůžu nic najít, co dělám špatně, poraďte?

    OdpovědětSmazat
    Odpovědi
    1. Která by se ho dotkla? To bych rád viděl a zaplatil.

      Smazat
    2. Ale vždyť v Hilerjugent vychovali tolik partajgenosin, které by se rády spářili s jakýmkoli rasově čistým tlusťochem s odvážným vůdcovským knírkem?

      Smazat
    3. Patří k bezdětným... vypadá jako jateční krmník z První republiky - která by ho chtěla? Snad nějaká babochlap, ale nikde ani čárka. Takže manželka nejspíš není. Vůdce se přeci oženil až den před svojí smrtí, i smrtí paní Evy Hitler, geboren Braun...

      Smazat
    4. Tento komentář byl odstraněn administrátorem blogu.

      Smazat
    5. Manželku Hildu spolknul v pětatřiceti letech. Od té doby ji nosí v břiše jako Menšík Hrzána v Arabele.

      Smazat
  14. tady máte jen jednoho z mnohých vlastenců. Nedivte se,že se najdou tací, kteří se jako vlastenci nemohou vyjadřovat..
    P.S Anonymní6. října 2020 3:17
    https://www.seznamzpravy.cz/clanek/prymula-priznal-vedlejsi-milionovy-prijem-nevysvetlil-kde-penize-vzal-122115#dop_ab_variant=0&dop_req_id=0BruyV8uF6C-202010060445&dop_source_zone_name=zpravy.sznhp.box&source=hp&seq_no=1&utm_campaign=&utm_medium=z-boxiku&utm_source=www.seznam.cz

    OdpovědětSmazat
  15. No nevím! Barvy většinou nemůžou za to, kdo si je ke své propagaci vybere, nebo k čemu jsou přifařeny a mají sloužit. To by nám černá barva pirátů mohla připomínat černé unioformy SS. No a rudá barva? Ta byla po revoluci zprofanovaná tak, že někteří žádali aby sparťané odhodili své tradiční dresy na smetiště dějin. A zelení? Mají barvu vojenských uniforem. Naopak teplá hnědá může připomínat rodnou a úrodnou zem, ze které jsme vzešli. Hnědožlutá barva Mináře připomínající těžký průjem, si myslím, že taky sedí. M.R.

    OdpovědětSmazat
    Odpovědi
    1. 7:40
      Zase jeden nešťastník tady spojejuje barvu oblečení pana Mináře s jeho pol. názorem. Já nosím červené triko, potom taky miluji komouše co?? Ani ve snu ne!!

      Smazat
    2. Já taky ne! Zřejmě jste nepochopil ale to nevadí. Já mám rád černou. M.R.

      Smazat
  16. Jen je vidím, už je mi špatně. Ty jejich zrádcovské ksichty mě vždycky dokážou spolehlivě nadzvednout. Co by nám ti germáni museli provést, aby se podobná pakáž bála vystrčit rypáky, natož propagovat nějaké usmíření na náš účet. Oni se nám NIKDY neomluvili a neomluví, budou jenom opakovat své tlachy o právu na vlast. Chtěli do Říše, chtěli, tak tam jsou a mohou si tam nakvartýrovat i své české přisluhovače a společně ronit slzy nad jejich utrpením při odsunu. Zapomínají ovšem, že ten většinu z nich zachránil před špagátem. Za velezradu v době výjimečného stavu se totiž nic jiného nedávalo a po válce to mohlo, a možná i mělo, být uplatněno. Nevím, proč jim to nikdo nepřipomíná, obzvlášť, když oni vraždili pro míň, často pro radost.

    OdpovědětSmazat
    Odpovědi
    1. 9,32
      Přesně,řvali Heim ins Reich a když jim to bylo dopřáno,tak by ty nazisvině chtěli něco zpátky???!!!!!!KULOVÝ!!!!!

      Smazat
    2. Sudetaci meli vsichni risske obcanstvi naroda nemeckeho a tim se stali po valce u nas cizinci. I bez Postupimi a Dekretu jsme meli pravo je odsunout.
      Za Ady Sudetaci rvali : 'Chceme domu do Reichu' ! Nechteli se ovsem prestehovat, ale aby Ada Sudety zaclenil do Rise. A tak jsme je tam po valce po zasluze poslali. Vzdyt to tak chteli!!!! A zase nejsou spokojeny. Vyzrany nacek ma v popisu prace Cechy stale provokovat. Za pomoci nemeckych poskoku u nas se jim ma vyhovet. Uz se prihlasil i Lichtestejn o majetky v Cesku. Ty ziskali jeho predkove z mozolu a potu naroda za nevolnictvi, prace zadarmo! Czernin, Schwarzenberg a jini zdimali nas narod po staleti a ted chteji to co vydreli zase zpatky.

      Smazat
  17. Tu fotku bych nazval :Foto 3 hajzlů s gaunery v pozadí.
    K.H.Frank skončil na šibenici a také věřil,víra ho vyléčila jednou pro vždy ... a vyléčila na oprátce houpy hou.Možná ty tři hajzle potká podobný osud Pavlík má k tomu blízko a Herman možná také.

    OdpovědětSmazat
    Odpovědi
    1. Vsem by houpacka slusela. Toho tlustocha by tam musel zvedat jerab.

      Smazat
    2. 16 hodinová makačka v kamenolomu a Posselt by byl za rok mrtvej!!!! 😂

      Smazat
  18. Nejzajímavější na tom všem ale je, že na diskuzích - všude! - se scházejí jen pamětníci toho a onoho, každý to zažil jinak, každý pamatuje něco jiného, a stále mají potřebu o tom plkat. Že se život všech - tedy i jejich - posunul dál o téměř sto let, si asi nestíhají všimnout. Že plkají na diskuzích jen proto, že naživo už je nikdo poslouchat nechce. Ani jejich děti, a už vůbec ne jejich vnuci. To už je úplně jiná parketa, proto oni pořád hledají jakési spřízněné duše, s nimiž si o tom všem pokecají - jako kecali kdysi dědové a babky na lavičkách, když chodili krmit holuby - tenkrát nebyly počítače. Dnes všechno dřepí u počítačů, na lavičky se neobtěžují, a holubi už se krmit nesmějí,prý jsou škodliví, rozhodlo nové panstvo. Tak se plká u počítačů. A když se tak dívám na ulici na mladé, čím mladší, tím více připomínající strašidla, potetovaní, dráty v uších - rozdrbané gatě s rozkrokem u kolenou - vždycky si říkám - jak je to možné? Vždyť to jsou přece vnuci těch, co denně dřepí u PC a melou o fašistech, válce, mrtvých, a nespravedlnosti, pořád dokola - proč se nezaměří na svoje děti a vnuky? Proč dovolí, aby se flákali po hospodách, a chodili jak strašidla? Prostě - nemají na ně žádný vliv - nic! A proč si myslí, že diskuzemi k politice něco ovlivní?

    OdpovědětSmazat
    Odpovědi
    1. 11:43 Já mám gatě u kolenou jenom proto, že mám těžká varlata, nevím kdo a kde vychovával Hermana, nebo Bělobrádka, ale žádní mladíci to už nejsou,hnedle bych počátky jejich vzdělávání, a formování osobnosti, typoval na minulý režim. Kdy a kde se tedy stala chyba, že se tito okvádrovaní a nepotetovaní elegáni paktují ze sudeťáky. My od "počítačů" ? Vážně ? Necítím žádnou odpovědnost za chování těchto pacholků a nikdy jsem je nevolil.

      Smazat
    2. EEhm chrch ehmm...ty psychologu, už jsi poseděl na lavičce tvého boha? Ty wole, kolik ti je šmudlo a viděl jsi už normální práci?

      Smazat
    3. 11:43 To, že chodí mládež v roztrhaných texaskách mi vůbec nevadí, je to jejich móda. Já jsem taky starší a něco podobného bylo i za nás, vlasy ala bítlsáci rozčilovaly jak rodiče, tak učitelský sbor. Texasky byly nedostupné, tak jsme na štruxáky z Kotexu natloukali brašnářské cvočky. Jedno krédo jsme měli, díky bohu politický tlak šel mimo nás. Protestsonzi to bylo naše "IN". Jsem stár, ale asi jsem žil v jiném státu než vy.

      Smazat
    4. Dodatek pokračovaní 14:00
      Do hospody na pivo za 1.20 jsme taky chodili. Řadě z nás se podařilo vystudovat, dva jsou doktoři jden zubař jeden právník a dva stavaři. Ale žádný politik.
      Dnes už jsme vysmátí důchodci s mini důchody.

      Smazat
  19. Bohužel černou barvu s lebzičkou a skříženými hnáty už si rezervovali Piráti, taková Totenkopf strana v marjánkovém oparu. Jenom doufám, že straníci nemají v pravém podpaží vytetovanou krevní skupinu.

    OdpovědětSmazat
    Odpovědi
    1. Lebku meli SS zabijaci na cepici a ted Pirati. Vsude v EU ztraceji, jenom v Cechistanu ziskavaji jako KSC pred unorem. To bude zase kocovina u pivnich hovad!

      Smazat
    2. 16:23
      Prosím odstěhuj se od těch tobou opovrhovaných pivních hovad. Tobě se uleví a nám normálním čechům moravanům a slezanům též.
      Václav

      Smazat
    3. Vytetovaná krevní skupina a Rh faktor pod oběma podpaží by bylo z hlediska záchrany životů osob zraněných nejenom v hromadných katastrofách 100% PŘÍNOSNÉ... KDYBY TOHLE, MÍSTO BLBOSTÍ, NAŘÍDILA EVROPSKÁ KOMISE, PODPOŘIL BYCH TO. ČAS JE V TAKOVÉM PŘÍPADĚ ROZHODUJÍCÍ. A lokalizace v podpaží, které je přirozeně chráněné, vymyslel někdo, kdo viděl práci a zoufalství ve frontových nemocnicích První světové.

      Jakože považuji kérku za kriminálnické a mafiánské značení "zásluh" a příslušnosti... a jinak napodobování barevných - NAROZDÍL OD DREDŮ OBTÍŽNĚ ODSTRANITELNÝCH po nabytí rozumu... tetování údaje zachraňující život zplna srdce doporučuji uzákonit.

      Smazat
    4. 19:30 Ale no tak, válka nebude /jsme přeci v NATO/ a při dovozu lékařů a sester, kdoví odkud, nelze vyloučit, že vám naperou do žil třeba brzdovou kapalinu.

      Smazat
  20. Hneda kolona Cernoprdu jako pomocniku tlusteho revansisty z Bavor. Klerikalove jasou odjakziva nepratele naroda jako jsou slechtici. Nemci si za sva zverstva u nas nic jineho nezaslouzili i pres masakry pri odsunu, kde je narod dodnes pranyrovan. Zlociny Rise u nas nejsou ovsem tak znamy jako pri odsunu a jeho 'bezpravi'. O to se u nas staraji slechta, Cernoprdi a revansiste-fasiste podporovai EU. Valku zacal CCCP a Nemecko si dokonce odhlasovali v EU parlamentu. A my to tolerujeme. Ven z EU a NATO!!!! Neutralni zonu ve stredni Evrope a bude klid. Svycarsko, Rakousko uz neutralni jsou.

    OdpovědětSmazat

Redakce vás žádá, abyste diskutovali slušně, nenapadali spoludiskutující ani autory, abyste argumentovali věcně a fakty. Děkujeme.