Reklama

neděle 18. října 2020

Jaroslav Bašta: Svoboda zemřít


Jaroslav Bašta a -rp-

18. 10. 2020   PrvníZprávy

Každý historik se čas od času přistihne při představě, jak se asi budou na jeho současnost dívat budoucí dějepravci třeba za padesát let, píše Jaroslav Bašta v komentáři pro Prvnizpravy.cz.


Tuší, že si úhel jejich pohledu jen stěží dovede představit. Mám s tím své osobní zkušenosti, stačí, když si vzpomenu na události konce šedesátých let, a pak si přečtu, co o tom píší dnešní mladí (někdy i starší) badatelé. Vyprávění o chování českých politiků a potažmo valné části obyvatel v morovém roce 2020 bude nepochybně patřit ke stejně frekventovaným tématům jako pro nás léta 1938, 1948 a 1968.

Obávám se, že naše žhavá současnost asi poslouží jako dramatická ilustrace tezí filosofa a biologa Stanislava Komárka o historickém prokletí západní civilizace, které nazývá cesta k opaku. V podstatě jde o to, že nakonec každou ideu změníme v ideologii, a tu prosazujeme tak důsledně, až se transformuje ve svůj zásadní protiklad. Momentálně tím prochází západní idea svobody a individualismu, která představuje reakci na předchozí totalitarismus a kolektivismus. Zájmeno my téměř ztratilo svůj obsah, zůstala jen množina různých já. A ta se sdružují pouze v případech, kdy chtějí hájit svá menšinová práva.

Slova povinnost, odpovědnost se nejprve vytratila z veřejného prostoru a pak také z individuálních životů. Zůstala jen fiktivní práva na vše a pocit, že vše je dovoleno. Necítit se vázán ničím, ani přírodními zákony, ani biologií, natož pak státem a jeho zákony. U nás v Čechách se to zatím projevilo jen snahou neučit se matematiku, nechodit v pátek do školy, protestovat na náměstích proti výsledku demokratických voleb, a chtít se tak vrátit do souladu s přírodou. A do téhle dlouhotrvající idyly zasáhla pandemie.

Koronavirus: Data proti mediálním hysterikům

Svým působením trochu připomíná stroj času, který nás vrhnul o rovných sto let zpět. Jediný známý způsob, jak ji zvládnout, je návrat již téměř odumřelého státu s jeho autoritářským způsobem řízení našich životů. Trochu jako ve válce. Na jaře jsme jako stát i národ obstáli. Možná až příliš dobře, nejen ve srovnání s nejhůře postiženými zeměmi, ale i s našimi sousedy. Našim politikům otrnulo a začali se předhánět, kdo dřív a s větší pompou uvolní restrikce. V rámci předvolební kampaně učinili z odborníků, kteří varovali před dalším ohrožením novou morovou ranou, nepřátele svobody.

Ignorování nebezpečí nákazy se stalo manifestací svobodomyslného postoje. Z jarní roušky jako výrazu solidarity a odpovědnosti se na podzim stal symbol útlaku, ba přímo diktatury.

Omezování výuky matematiky asi přineslo své ovoce. Málokomu došlo, že exponenciální růst pozitivně testovaných bude znamenat stejný růst nemocných a nakonec i zemřelých. Trochu se bojím toho, že jediným hmatatelným důsledkem odporu proti restrikcím a rouškám bude svoboda zemřít na COVID-19 nebo na něco jiného.



79 komentářů :

  1. No jo je třeba se vykašlat na kecy o demokracii a svobodě a důsledně trestat ty co odmítají nařízení vlády. Není náhoda že nejvíc to mají usa a u nás Praha.

    OdpovědětSmazat
    Odpovědi
    1. Chuligánům zavřeli stadiony, tak se přišli vyřádit na Staromák:

      https://www.facebook.com/watch/live/?v=402562357815330

      Smazat
    2. 16.50
      Zavání to SVĚDKY 30. ČERVNA A STAMETROVÉHO STOLU.

      Slavná fotografie Císaře Franze JOSEFA z Prahy se jménuje "PROCHÁZKA NA MOSTĚ"

      Letos dostala konkurenční soubor fotografií potentátek a potentátů se jménem "ŽRANICE NA MOSTĚ"

      Smazat
    3. Souhlasím 13.05 - vláda je bůh. Nebo - jeho zástupce? Někde mají Allaha, někde holt jiné bohy.Ale poslouchat se musí na slovo,jinak přijde trest. A napadlo mně, za jakou svobodu se tady lidi pitomě rvali v roce 1989 - za takovouhle? No potěš pán bůh.Do roku 1989 svobodu neměli? Aha - tak to jo.

      Smazat
  2. A budou za 50 let na Zemi ještě nějací historici, kteří budou moci dnešní dobu hodnotit?

    OdpovědětSmazat
  3. Tento komentář byl odstraněn administrátorem blogu.

    OdpovědětSmazat
    Odpovědi
    1. Měl byste raději mlčet a nevytahovat se tu veřejně se svou duševní omezeností.

      Smazat
    2. Anonymní18. října 2020 13:54
      Nevím, proč bych si měl myslet, že zrovna Vy, jste omezený méně. Poskytněte nějaký důkaz. P.K.

      Smazat
    3. spočítejte y= e^(a*x) mluvkové co máte v dnešní době 1 z matematiky pro a=2 a x = 10.

      Smazat
    4. Souhlasím, nevěřím žádné statistice, kterou si sám nezfalšuji. Mimoto už to tady bylo, Hispánka (španělská chřipka).
      https://www.youtube.com/watch?v=GblqVLYBYeo

      Nicméně je potřeba trochu švejkovat, naoko předstírat. Podobně jako za okupace s fašisty, kdy rozeznat kolaboranta bylo otázkou života smrti (dnes toho kdo bude bonzovat nenošení roušek). Je to s plnou podporou světového mocného zákulisí nyní již globalizovaného světa. I když jsou rozepře (Trump versus Biden) všichni globální hráči tu hru hrají, tak je to bez šance. Je potřeba čekat na příznivější období. Nebát se, ale pravidla dodržovat v nejnutnější míře a hlavně nehrát si na ty co to hlídají v zájmu "dobra". Ono to řeší i nadměrnou spotřebu, kdy planeta je před kolapsem. Takže trpělivost, učení a každodenní práce a trošku asketický život s minimem alkoholu a posilovat imunitu a čekat celou etapu, než se svět přeformátuje (dávám tomu deset až dvacet let).

      Mimoto světové zákulisí nemůže spustit smrtelný nekontrolovatelný virus, přišlo by o také kádry o svoje kurátory, které vedou za ručičku nejvyšší řídící kádry a vybírají je - kdo by nás pak zotročoval.

      Poznámka:
      Kdo věří na náhody, a není si vědom, že je vše řízeno v konečné instanci Bohem, tak s tím odmítám diskutovat. Jak chápu princip uspořádání světa, virus nemůže vzniknout náhodou (proč by takovou věc Bůh dělal, je dokonalý, aby si vše ohlídal, ale máme svobodnou vůli se sami zničit. Až když to budeme chtít zastavit a žít radostný život v souladu s Bohem, pak Bůh pomůže, když život neslavíme a nevítáme, tak Bůh se nám vnucovat nebude).

      Smazat
    5. spočítejte y= e^(a*x) mluvkové co máte v dnešní době 1 z matematiky pro a=2 a x = 10.

      y=e^20=485165195,409790278

      Pokud je to důkaz nárustu kokotvidu v zemích koruny České, pak je třeba zavřít všechny VŠ, protože 17. listopad se blíží a tradice je třeba ctíti.

      Smazat
    6. Je úplně zbytečné lidi posedlé covidem o čemkoliv přesvědčovat anonyme 13.21. Je to až fanatická posedlost, oni už ani neumějí diskutovat k ničemu jinému než ke covidu - nic jiného je nezajímá. Nezajímá je ani pravda - pokud by zpochybňovala covid, nechtějí ji slyšet. A co je horší - jsou sprostí a zlí! V drtivé většině jsou to lidé zajištění důchodem, můžou si dovolit dřepět celé dny doma a peníze jim "jdou" Odmítají problémy druhých, odmítají strach druhých o práci, nezajímá je, co s dětmi, které nemohou do školy. Nezajímá je, že spousta lidí umírá na rakovinu v obrovských bolestech, nezajímá je, že lékaři neošetřují ani zlomeniny - nezajímá je prostě nic.Jen on sám!! Ano - hrozný strach mají o zdraví lidí - ale jen a jedině o sebe!!! Strašný poznatek - děkuji té zajímavé nemoci, že odhalila, co je mezi námi lidí fanatických, sobeckých, lhostejných a zlých. Anonym 13.21 napsal slušně jakýsi argument, a okamžitě anonym 13.54 zle a sprostě útočí a kecá o duševní omezenosti.Proč tak paranoidní lidi někam nezalezou? Do sklepů, do krytů, - kecá se přece o spoustě mrtvých - tak mají asi důvod se bát, ano, ať tedy zalezou, a neotravují druhé. Ale to je právě to - oni rádi otravují a svoji sobeckou a bezohlednou povahu přenášejí na druhé lidi. Ne - vůbec nemá cenu se k jejich diskuznímu šílení už ani vyjadřovat. Jsou nejen zde na NR ale hlavně na novinkách dnes a denně - stovky diskuzí a žvástů pořád stejných! Strašné - že nemají strach z duševního zmrzačení a mrtvice?

      Smazat
    7. Anonymní18. října 2020 19:40
      Děkuji za podporu, ale vidím to trochu jinak. Řekl bych, že sem dávají ty emotivní příspěvky placení, či dobrovolní trollové. Zaprvé tím rozbíjejí diskuze, které se snaží něčeho dobrat a za druhé sem implantují jakoby lidmi sdílené názory, ale jsou to názory jejich zaměstnavatelů.
      Přeji Vám klidnou mysl a pevné zdraví. P.K.

      Smazat
    8. 19:40 pro lidstvo typické. Nevědouc čím to, dosadilo božstva. Zaostalejší se toho drží dodnes. Moderní už mají jediného Boha. Na všechno. Ba jo.

      Smazat
  4. Část jedna
    Jak z prohlášení redakce, tak i z diskusních příspěvků na NR je vidět, že tu každý mluví o něčem jiném.
    Jedni jsou přesvědčeni, že je třeba být nekompromisní a všechno se vyřeší, druzí zase povětšinou upozorňují na "nesoulad" oficiálních verzí.
    Opravdu si někdo myslí, že lze virus zastavit jenom nošením roušek, tak aby vás to nenakazilo? Vždy v oficiálních vládních informacích a stránkách bylo "malým" či "neviditelným" písmem, že to pouze rozprostře dobu nákazy jednotlivců. Bohužel nic víc, ale také nic míň. Aby se člověk mohl efektivně ochránit před virovou nákazou, musel by se neustále chovat jako v nejpřísněji střežené a hlídané před kontaminací, laboratoři. Celoživotně a pak by to dopadlo jako v tom vtipu, kdy rodiče starostlivě ochraňovali své dítě přede vším z "venku" a při jeho dvanáctých narozeninách jej poprvé pustili ven a to dítě zemřelo nejen vzrušením, šokem, ale i nakažením prostřednictvím virů a bakterií. To je prostě fakt.
    Faktem také je, že kauza covid je už natolik zpolitizovaná, že rozdělí společnost, ať se to někomu líbí nebo ne. Navždy.
    Jestliže vláda vydala nařízení, je třeba ho dodržovat a dokonce vyžadovat. I pod tresty. Ale také by se vláda měla po skončení, které podle mne jen tak "levně" nenastane, důkladně zodpovídat. Ale ne opozici, ne hercům, ne takypodnikatelům, ALE TĚM, KTEŘÍ TO NAKONEC BUDOU MUSET ZAPLATIT A PŘITOM ZCHUDNOU JEŠTĚ VÍCE VE SVÉ SOUČASNÉ CHUDOBĚ!!
    Není pochyb, že tato záležitost vyvolává mnohé otázky, ale hlavně příležitosti pro vládce "všehomíra" i "jednotlivé politintrikány".
    Připadá mi to hodně podobné jako s elektřinou. Každý o ní ví, umí ji tak či onak využívat, ba si na ni i "sáhl", ale nikdo na světě není schopen ji teoreticky a prakticky popsat, jak skutečně funguje. Když se zamyslíte nad oficiálním vědeckým pohledem, snadno najdete při určité úrovni znalostí "nesoulady".
    Aniž bych zpochybňoval vládní nařízení, mám několik otázek.
    1. Proč dosud nikdo neukázal virus covid v celé jeho nahotě?
    2. Proč se nákaza snadněji přenáší ve skupinách kde dodržují vypsaná pravidla, než mezi nechráněnými?
    3. Proč za celou tu dobu nebyl "vynalezen" spolehlivější test na onemocnění tímto covid virem, než je používán? A jen vyvolává zmatky a nedorozumění.
    4. Jak chcete vyprodukovat vakcínu, když nevíte, kde ten proklatý virus momentálně vlastně je a jak vypadá. Logicky se pak nemůžete dozvědět, jak se doopravdy chová, ne?

    Vše je založeno na primárních informacích, které kdy vydala americká CDC čili Centers for Disease Control and Prevention (of USA).

    OdpovědětSmazat
    Odpovědi
    1. Vakcína a dobrá a bez vedlejších účinků

      (stará dobrá socialistická škola, kde člověk byl na prvním místě /dnes prachy/, bez zbytečných přísad, aby se látka rychleji a účinněji navázala na organismus, jak je na západě zvykem)

      už dávno je a jmenuje se sputnik V. Tím se Bill Gates a spol. přišel o poslední šanci se zachránit jejím předraženým prodejem prodejem. Hra COVID se hraje dál, to je ale na delší rozbor jaké cíle se tím sledují.

      Smazat
    2. 13:36 Vaše otázky svědčí o tom, že z odborných informací jste příliš nečerpal. Z jakých podkladů resp. studií vycházíte ve svých otázkách? Jak jste proboha přišel na to, že se nákaza snadněji přenáší ve skupinách, kde dodržují předepsaná pravidla, než mezi nechráněnými? To vám NĚKDO říkal, že? Já vám to vysvětlím pro vás jistě uspokojivě. Ti nechránění jedí nepochybně více česneku. To vás jistě uklidní.

      A KOMU kladete otázky typu: Jak chce vyprodukovat vakcínu, když o viru nic neví? KDO očekáváte, že vám odpoví?
      Nebo proč nejsou k dispozici lepší testy na Covid19? Opět, je to otázka mířená na pana Dvořáka, nebo MUDr. Davida, nebo na WHO? Neměl byste svoje dotazy orientovat na jiné adresáty? Případně jim poradit.

      Smazat
    3. 13:36 vy jste svým dlouhým výkladem prokázal, že nic nechápete. Dokonce postrádáte zcela elementární znalosti, argumentujete náhodnými, vesměs nepochopenými poznatky. O elektřině se toho ví dost k tomu, aby byla využívána, aby řešení byla matematicky zvládnutelná, virus SARS-CoV-2 je definován, mechanismus jeho působení je znám stejně dobře jako mechanizmus působení chřipky. Ale ani o té se neví zdaleka všechno. Zbývá vám zabývat se otázkou poznatelnosti "světa". Dejte se mezi filosofy. Tady je vás škoda.

      Smazat
  5. Část druhá
    Já mám však ještě několik otázek"
    a) Myslíte si, že nemá vliv zdraví jednoho každého z nás, na průběh nemoci?
    b) Nakolik kdo má SÁM čisté svědomí při starosti o své zdraví. Sem nepatří jen "zdravé" potraviny, ale i možnost své zdraví přímo ovlivňovat když už ne vlastními rukami vypěstované, tak aspoň u nás vypěstované zdravé běžně přístupné potraviny! Sem patří i umírněný pohyb a "netloustnutí".
    c) Jste ochotni vůbec někdo něco udělat pro zdravější prostředí? Já zatím mám jeden spolehlivý "klip", když už se mi nechce s někým bavit a on je neodbytný, že se ho zeptám: "A co auta, vzdáš se človíčku? Nebudeš raději jezdit na kole nebo koňmo?" Zaklepou veřejně na čelo a - chválabohu - odejdou. Já auto nemám. Takže to se mi to mluví.

    Když šílíme teď, jak se bude asi šílet, až si Příroda doopravdy na nás vzpomene a uspořádá svoje vlastní galapředstavení? Až to skutečně bude jako popisované epidemie ve středověku. Nebude na to žádný čas.
    Mimochodem, tehdy ve středověku zabíjeli, a nebo neměli zrovna rádi, veřejně označované viníky, jak se tehdy předpokládalo, obyčejné domácí kočky. Ty dokonce v řadě měst a osad veřejně a "slavně" po celé Evropě upalovaly. Jediné efektivní bojovnice s tehdejšími nemocemi, které přenášel někdo jiný. Hádejte, kdo byl oním viníkem. Egypťané věděli dobře, proč kočky naopak uctívali a zbožňovali.

    Dodržujte pravidla a nařízení vlády. Není to zadarmo!
    Ale jestli vám mohu něco doporučit, dělejte si třeba denně silnou česnečku nebo sypejte do polévky syrovou nakrájenou českou cibuli, co snesete, jako to dělám už dvacet let v období zvýšeného výskytu, mno, virů, abych nenarazil. Jezte co nejméně upravované zelí, mrkev, vůbec typicky českou zeleninu a české ovoce. Nikdy jsem se necítil lépe za oněch dvacet let než na jaře letošního roku. Podzim nemohu hodnotit, protože neskončil. A samozřejmě dodržujte pravidla "hry". Ale zatím žiju.

    OdpovědětSmazat
  6. Naprostý souhlas!
    Ještě dokážu pochopit Kalouska, který se i z té největší špíny snaží křivácky vytřískat nějaký politický kapitál. Ale nedokážu pochopit lidi, kteří popírají rozjetou pandemii, odmítají roušky a jakákoli protiopatření a ještě se u toho zaštiťují osobníma svobodama a zaklínají totalitníma praktikama, to mi opravdu rozum nebere. Tito lidé musí mít o kolečko méně, to je jasné! Přece existuje nějaké elementární společenská zodpovědnost, která nemá s politikou, s občanskýma svobodama atd. nic společného. V podstatě se jedná o asociální chování. Čtvrtníček navrhoval odchytit Klause a Šmuclera do lasa a zavřít do blázince. Plně mu rozumím.

    Na Slovensku jsou tito blázni (evidentně nějaká ultrapravice), schopni poprat se s vodním dělem a obrněným transportérem, v Česku protesty organizují Hooligans:

    https://www.idnes.cz/zpravy/zahranicni/demonstrace-fotbalovi-fanousci-slovensko-bratislava-urad-vlady-policie-vodni-delo-slzny-plyn.A201017_172645_zahranicni_kane?zdroj=vykuk_obecny

    Dobře napsáno:
    Cesta k opaku. V podstatě jde o to, že nakonec každou ideu změníme v ideologii, a tu prosazujeme tak důsledně, až se transformuje ve svůj zásadní protiklad. Momentálně tím prochází západní idea svobody a individualismu, která představuje reakci na předchozí totalitarismus a kolektivismus. Zájmeno my téměř ztratilo svůj obsah, zůstala jen množina různých já. A ta se sdružují pouze v případech, kdy chtějí hájit svá menšinová práva.

    OdpovědětSmazat
    Odpovědi
    1. Klause už jednou do blázince strčit chtěli, přitom mezi čtenáři NR nebude mnoho těch, kteří odmítají jeho tehdejší názor na Lisabonskou smlouvu.

      Smazat
    2. Demonstracím na Staromáku dává ČT a Seznam samozřejmě velkou publicitu. Stačí chvíli poslouchat ty projevy, výkřiky a hesla a není pochyb o tom, že se sešla naprosto jednoznačně fašistická chátra, nad kterou si musí normální občan znechuceně odplivnout. Veřejnoprávní prostředky jim dávají publicitu...Všechno je OK, že?

      Smazat
    3. Adam
      Je vysoce pravděpodobné, že tu demonstraci Ultras Hřib povolil schválně. Možná, že v tom mají prsty nějací zákulisní hráči. To by mělo prověřit vnitro.
      A samozřejmě, komu to především nahrává? Pirátům!
      Jim vyhovuje co největší chaos. Piráti zneužili ještě větší primitivy. Toto všechno směřuje k tomu, že se sem nahrnou hordy migrantů. Za Babišem už není nikdo, kdo by to zastavil.

      Smazat
    4. Organizátoři mají pouze oznamovací povinnost 17:15. Hřib je bavíc očividně duševně nevyvinutý a na nějaké složitější hry není tedy uzpůsoben. Piráti ale nesporně patří k nejstrašnějším hrozbám pro český stát. Mají prý podporu téměř 20 procent voličů, což je naprosto mimo rámec normálního chápání, když si člověk připomene, že jedna jejich politička se stala europoslankyní díky hře na ukulele a písní oslavující drogy. Další jejich politická reprezentantka si veřejně strkala do rodidel předměty vhodné k vymalování kuchyně atd. atd. Migranty má tato strana nepokrytě v úmyslu dovážet ve velkém, se sudeťáky nemají problém, o kvalitě jejich připravenosti podílet se na správě státu se volič od médií nedozví vůbec nic...Tak ať si jejich voliči pak tohle potěšeníčko krásně užijí! Nějak to v těch horách doklepu...

      Smazat
    5. Na podiu rytíř v barvách Antify!
      Předpokládannou řežbu zahájili "mírumilovní" demonstranti házením bordelu na těžkooděnce.

      Smazat
  7. Přímý přenos bezohlednosti! Bez roušek, bez rozestupů po 20lidech:(
    https://www.idnes.cz/zpravy/domaci/protesty-demonstrace-fotbal-hokej-praha-staromestske-namesti.A201018_095552_domaci_brzy

    OdpovědětSmazat
  8. Myslím, že tohle mluví za všechno...
    Hezký den všem myslícím lidem.
    https://www.youtube.com/watch?v=V9g39eXaJCk&fbclid=IwAR2oPHnQEMAJlRLbr5zPJoXHTuTrh6aUAQHlfvXjO74LoYlDRGXLVqUNhFg

    OdpovědětSmazat
    Odpovědi
    1. On je manipulátor, a zlomyslný podvodník, anebo blázen.
      Normální člověk by hledal covid pacienty na infekčním oddělení, JIPce, nebo ARO, jak pohotově odhalili diskutující.

      Smazat
  9. Kvůli opatřením vůči kontraviru to nakonec odskáče vláda a zejména Slovák Babiš. Obdivuji premiéra, který dělá vše proto abychom žili, abychom zardousili virus, jen opozice činí opak. Tolik energie pro ČR CO Babiš ještě nevydal nikdo před ním. Nemá už jiné zbraně proti vládě, než coronu. A podívejte se na USA, kde už virusem zemřelo přes 300 000 lidí, avšak ten, který je za to nejvíce odpovědný, tedy Trump bude volen za prezidenta a už nyní se brání porážce. V Brazílii dokonce chtějí za pandemii soudit prezidenta jako za genocidu. Trumpa by už podle toho měli oběsit. No aby od sebe odvrátil pozornost, tak útočí na Čínu za útlak Urgujců, nikoliv za genocidu, ale za údajné porušování lidských práv, proti Rusku uděluje na základě přání Trumpa sankce za nějakého ožralu nevalného. A místo kritiky USA za nezvládnutí, ba dokonce vyrobení corony, je bičováno Rusko a Čína. A v zrádné Praze se chystá proti Babišovi dokonce demonstrace, zato, že nás chrání před pandemií....

    OdpovědětSmazat
  10. Svoboda spočívá v popírání přírodních zákonů. Jsem molekulární biolog a těch RT PCR reakcí jsem provedl stovky. Takže tvrzení idiotů o neexiostenci virů a neplatnosti jejich důkazů mě přivádějí do varu. Samozřejmě jsme s kolegy provedli zjištění citlivosti a specifity reakcí- k pozitivnímu výsledku stačí jediná molekula. Nesmíte ovšem válet špičky pipet po stole, to byl náš první výsledek, ukázalo to pozitivitu všude. Provedení je velice náročné na dodržení podmínek, takže u každého stanovení se provádí kontrola a přísné provedení je rutinní záležitost. Bohuřel se o největší oblbování zasloužila media, systém jeden Žid, jeden Hitler. Masírování nic netušících lidí nesmysly vyústilo v podporu myšlenky že ekonomika je v ohrožení názory epidemiologů a výsledkem bylo prázdninové zanedbání protiepidemických opatření, spojených s mediálním řevem opozice. Viz hostina na Karlově mostě. Výsledkem je převažující postoj, že alternativa má pravdu, i když jde o totální nesmysl. Můžeme čekat pokračování ve smyslu země je placatá a perpetum mobile může fungovat.

    OdpovědětSmazat
    Odpovědi
    1. Anonymní18. října 2020 14:45
      Na nic nečekejte, už to začalo tím coronavirovým cirkusem. Díky za potvrzení, že ty testy můžou vést k zavádějícím výsledkům. P.K.

      Smazat
    2. Svoboda je poznaná nutnost (dokonalý výrok). Ovšem současná věda je prodejná děvka, takže ji nevěřím ani noc mezi očima, ta by například nejradši zakázala bylinky (což už se děje) a vůbec všechno lidské.

      Znáte poslední větu na smrtelné posteli toho podvodníka jménem Louis Pasteur řekl "Béchamp měl pravdu", rozhodující je "terén" čili imunita, která je přímo spojená s psychikou, čím více lidí bude vyděšených tím více bude mrtvých.

      Nějaký virus a to uměle upravený existuje, ale není kolem toho potřeba dělat takovou šaškárnu (rýmička), to má úplně jiný důvod politický.

      Svoboda je poznaná nutnost, ta by byla v tomhle ohledu doporučením posilujte imunitu a třeba si více myjte ruce a častěji dezinfikujte a mějte zdravější životní styl, alespoň bude méně i jiných onemocnění. Nicméně teď žijeme ve lži, ale lidé díky své nízké morálce nedokáží žít v pravdě, ale je to pořád lepší než kdyby se krize řešila válkou jako dříve, o tomhle manévru se bude učit za nějakou dobu v učebnicích.


      Ruský vtip:
      Je ten COVID virus politický nebo biologický ne je to náboženství, věřit v něj nemusíte, ale dodržovat rituály jste povinni (nosit roušky).

      Smazat
    3. Anonymní 18. října 2020 14:45

      Kdyby jste napsal svoboda NEspočívá ...

      Smazat
    4. Tento komentář byl odstraněn autorem.

      Smazat
  11. Zákon negace- negace, zas někdo oběvil Ameriku a z Komárka udělal velblouda.

    A mezi námi: nevěřím ofociální propagandě už pomalu ani datum a čas. Cokoli napíše střední proud, o tom pochybuji. A hysterii okolo Covid vnímám od samého počátku (tj. už od jara) jako psychologickou operaci. Pracuju v montovně, kde makají namačkány stovky a stovky lidí.
    Počet testovaných počínaje jarem: cca 250,
    počet lidí nuceně v karanténě od jara: cca 50
    aktuální počet nemocných: 3

    OdpovědětSmazat
    Odpovědi
    1. Předvádíte účinnost testů a epidemiologie. Tři pozitivní z 250 znamenají, že testy a karanténa zastavily šíření covidu. Bez nich by se počet nakažených každý týden zvětšil 2x až 5x. jogín

      Smazat
    2. Testy a karakténa nezastavily vůbec nic. Naši směnu dali do karaktény celou. 9 lidí sedělo doma dva týdny. nikomu nic nebylo. ATo všechno udělali jen proto, že jeden z nás o víkendu mluvil a pozitivem. Hlupák to ohlásil šéfovi. V té montovně pracuje velké množství lidí koncentrováno v uzavřeném prostoru. A těch 25 testovaných, to je jen malá bezvýznamná část celkového počtu zaměstnanců. Kolik z nich ten COvid má nebo mělo nikdo neví, protože je nikdo netestoval. Nežerte propagandu. Blbnete!

      Smazat
    3. 11:11
      Joooo, plukovník a jeho motto:protlačíme testy silou a kdy ne, tak ještě větší silou!!!!! 😡

      Smazat
  12. Demokracie dokonale odstranila kolektivní zodpovědnost z lidí.Individualismus vládne světu ,tedy všichni kolektivně pracujeme na jednoho podvodnikatele.

    OdpovědětSmazat
  13. Pevně věřím že korona virus je nebezpečný, možná i upravený ale také že je použit na přeformátování potřeb společnosti. Kapitalizmus byl pokrokem po feudalizmu ale už po námi poznaném reálném socializmu není pro morálně smýšlející lidi pokrokem. Pokrokem v 89 mělo být konání ve smyslu: Co je špatné změníme a co je dobré zlepšíme. V podstatě jsme se nevrátily ani do prvorepublikových podmínek ale někam kde jsme snad nikdy nebyly. Všechno co se vybudovalo za 100 let jsme darovaly nemravným lidem. Pro náš stát byly a budou vždy rozhodující vůdci. Dnes už víme že Klaus a celá ta kamarila byly přinejmenším nedouci nebo snad zrádci.

    OdpovědětSmazat
    Odpovědi
    1. Dějinný proces není rostoucí přímka, ale nepravidelná křivka. Období růstu střídají období úpadku. Vrchol bylo Stalinské období, ten vypálil světovému zákulisí rybník a místo celosvětového koncentráku začal budovat sociálně spravedlivou společnost a od té doby se obyvatelstvu přeci jenom začal zlepšovat úděl a to v celém socialistickém bloku včetně rozvojových zemí, které byli v jeho sféře vlivu a v části západu, která byla jeho výstavní skříní. Po smrti Stalina zkrachoval západ dvakrát a vždy ho ho dotoval socialistický blok, který po smrti Stalina byl již řízen Londýnem (přijetí dolaru a exportní politika). Poslední třetí krize se zahojila na rozpadu socialistického bloku, stačilo chvíli počkat (ale nebyli lidi, všechny obsazené klíčové postybyly Londýnem, tedy jejich sluhy, kteří se už nemohli dočkat svého dílu při rozkrádání soc. bloku).

      Nějaký Japonský státník, řekl představitelům SSSR, za Stalina my jsme byli děti, ale po jeho smrti jste se vy stali děti a my jsme se poučili a převzali jeho metody řízení.

      Teď už není žádný důvod, když socialistický blok není, udržovat nadměrnou spotřebu (výkladní skříň) a obyvatelstvo celého světa bude chudnout až na vyvolené (COVID je skvělá záminka). To je plán globálních elit, ale nevyjde, nicméně snížit na nadměrnou spotřebu na nějaký rozumný standart je žádoucí (vhodnými technologiemi s vysokou životností a bude se méně vyrábět a více opravovat a tak často nebudou nové modely výrobků).

      Smazat
    2. Je tragickým paradoxem,že "tuneltaťku"Klause -megazloďěje tohoto národa posledních 30ti let-si společnost zvolila presidentem,a to dokonce 2x!!

      Smazat
  14. V Praze se demonstrovalo na Staroměstském náměstí za fotbal a hokej. Chlapci se možná těšili, až si pokleknou se svými miláčky a vláda jim to sebrala:)

    OdpovědětSmazat
    Odpovědi
    1. Demonstrace v Praze byla PROTI ROUŠKÁM. K "svobodomyslným" antirouškovcům se přidali chuligáni snad všech českých fotbalových klubů - Sparta i Baník atd. atd. Popírači roušky, popírači pandemie a nákazy Covid-19 si uřízli kšandu. DCokonalá diskreditace blbců, kteří si pletou svobodu s anarchií, represi se sebekázní a ohleduplností. Jsou na lopatkách a každý je má konečně za to, co v podstatě jsou - KRIMINÁLNÍCI viní za smrt stovek lidí.

      Smazat
    2. 19;46
      To víš, přímo milionů po celým světě 🤡🤡🤡

      Smazat
  15. Přesně tak, ty ,,bojovníky proti útlaku a proti diktatuře", jsme dneska viděli na Staroměstském náměstí. Proč vůbec byla ta demonstrace povolena? Zase se jenom někdo někde pokálel. Z čeho, nebo, před kým? Bojíme se zakázat a nařídit. Pak je s tím daleko více práce.

    OdpovědětSmazat
  16. S nadsázkou se může tvrdit, že ať už je to jak chce, koronavirus zlikvidoval chřipku. Nezdá se vám to zajímavé páni učenci? Právě by měla vrcholit chřipková epidemie.

    OdpovědětSmazat
    Odpovědi
    1. 19:05 a z čeho usuzujete, že by měla chřipková epidemie právě vrcholit? Opak je pravdou. Právě probíhá vakcinace. S předstihem. Letos je v Čechách mimořádně zájemců. Jak to bude s chřipkovou epidemii se ukáže v průběhu zimy. Epidemie se nekoná každý rok. Někdy jsou počty nemocných slabší, takže se o "epidemii" ani nejedná, někdy jsou počty vyšší, ale jisté je, že zatím ani nepřišel její čas.
      Navíc se skutečná chřipka často zaměňuje s katarem horních cest dýchacích a vykázaná čísla nejsou zcela korektní.

      Smazat
  17. Na hrubý pytel, hrubá záplata. Neměla by se vláda žinýrovat a dát pořádné pokuty za nerespektování nařízení, protestující idioty pěkně skrouhnout. Chaos a bojůvky, je to poslední co potřebujeme. Klečící fotbalisté jim nevadí, ale budou napadat policií. Je to jenom zástěrka, aby mohli destabilizovat společnost. Čím hůř, tím pro někoho lépe.

    OdpovědětSmazat
  18. 16:18 máte pravdu.Bývalý velvyslanec USA Norman L. Eisen o nás prohlásil : "Máme vás dobře zanalyzované. Vypadáte dobře, jste výborní technici, sportovci, máte krásné ženy, měli jste jeden z nejlepších průmyslů na světě. Z 3500 oborů jste jich provozovali 1800, to neměl nikdo .Od výroby knoflíků, skla, porcelánu, piva, zbraní až po jaderné elektrárny. Máte nádhernou zemi, ale máte jeden velký průšvih. Jste všichni proti všem. Nejste schopni se na ničem domluvit,nemáte disciplínu. Vy se sjednotíte jednou za dvacet let, když vám sem přijedou cizí tanky nebo vyhrajete olympiádu v hokeji. Co se vám však za posledních 30 let podařilo, to se nepodařilo ani minulému režimu. Úplně vynulovat úspěchy, kterých jste v minulosti dosáhli.Dnes jste pouze skladem a montovnou Evropy."

    OdpovědětSmazat
    Odpovědi
    1. Dobrý večer.
      Právě jsem dopsala na šmírák tentýž text amerického diplomata, takže jej již tady dávat nebudu. Ale něco mi přece jen zůstalo.
      My jsme unikátní národ Evropy, přišli na to vědci a můžete se přesvědčit.
      "Vědci zkoumali DNA českého národa: slovanské krve máme jen málo, jsme unikát.
      Více na:

      https://www.dotyk.cz/magazin/cesi-dna-slovane-keltove-30000819.html?utm_campaign=&utm_medium=z-boxiku&utm_source=www.seznam.cz

      Přijatelný večer všem a hodně zdraví.

      Smazat
    2. Paní Jelínková, musím vás upozornit, že neexistuje "slovanská krev" nebo "slovanská DNA" stejně jako neexistuje krev či DNA "židovská". Slovani nejsou rasa. Slovani jsou filozofie přístupu ke světu, přírodě a lidem. Vznik Slovanů je reakcí na loupeživé nájezdy a ničení páchané Mongoly, Germány, Anglosasy a podobných. Přečtěte si něco od Bašty v měsíčníku MY - z Čech, Moravy a Slezska

      Smazat
    3. Díky za zprávu. Jistě, že neexistuje "slovanská DNA", vědci zkoumali DNA českého národa. A pokud si ten článek přečtete, tak se dočtete i o Irech, Švédech a dokonce se tam vyskytuje i Mezopotámie, kromě jiných. Ale, že jsme "unikátní", to zjistil i ten americký diplomat.
      Pěkný večer.

      Smazat
    4. Zkoumání, zkoumání. Já mám po posledních letech zvláště velké pochyby už o všech "oficiálních" výzkumech. Tím nechci říci, že nemůžou být pravdivé, ale přesto jen si vzpomeňme jak se třeba ze dne na den změní historie, doslova škrtnutím pera, jenom tady v EU.
      Ano, bezpochyby je pravdou, že dnešní národnosti, národy nejsou geneticky čisté. Ale to nebyly snad nikdy ani v minulosti. Mnohé to překvapí, ale cestování tehdy bylo velmi častým zvykem především za zkušeností, tedy pro obyčejné lidi. Dalším zdrojem "mísení" byli vojáci, kteří občas také zůstali daleko od původního domova v novém, kde však přebírali také prakticky všechny tamější zvyky.
      O národě rozhodovaly a mají rozhodovat především společné zájmy, společné starosti a občas jako odměna i společné radosti. Ale právě ten obyčejný každodenní "nudný" všední "šedivý" život vytváří národy. Národy nejsou a nemohou být jen tak umělými výtvory, v Americe přece také nedováželi jenom extra vybrané imigranty pro současnou civilizaci tam, že? Takový národ nemá žádnou perspektivu, jen se bude motat kolem na jednom místě hodně lidí nějak tak. Tak jak je to dnes vidět v takových zemích jako je Francie, Velká Británie, Německo a další.
      Problém je "jen" ten, že dnes se imigranti nechtějí nikde integrovat. Pak vzniká otázka proč vůbec mění zemi pobytu a nepřijmou zvyky a styl. Tím se vyvolává jen nenávist. Vzájemně. Dost často to je prostě z 99% prostě úmysl.

      Smazat
  19. Po shlédnutí protestní akce na Staromáku, mi zůstala velmi malá naděje, že pandemii zvládneme. Nechápu, proč 2000 plnoprávných dospělých, bez roušek, poslouchá prapodivné hlasatele, kteří sezvali akci, podle nich, pro "blaho národa". Nemám sice jistotu, ale aktéři mi připadali předem připraveni, jeden mi připomínal politruka v civilu, další hoteliéra a taxikáře. Hodinu padaly výzvy proti vládě, podtržené bubny rowdies. Po skončení následovala měla, cosi, jako kopie Běloruska, komplet se vším (petardy, dýmovnice, slzný plyn, těžkooděnci i vodní dělo). Asi nácvik na BLM v Praze. Je to rána do zad občanům, kteří respektují rozumné dodržování 3R a chtějí omezit nekontrolované šíření nákazy. Je to bezohledné ke všem zdravotníkům, kteří riskují při záchraně životů. A jestli z těch 2000 bude třetina pozitivní, tak pomáhej Bůh, jim i nám.
    Jestli je to boj o moc, koryta, refundance, nevím, ale je to politika.
    Přiznám se, že s těmito spoluobčany požadovat obecné referendum je skoro nemožné, neb jejich hloupost by nás brzy vyhnala do větví. A Bělorusko není můj cíl.

    OdpovědětSmazat
    Odpovědi
    1. Pořadatel pan Sochor dopředu dobře věděl od policie, že se tam přijdou porvat fotbaloví chuligáni. Proto tam byli těžkooděnci, a ukázalo se, že tam byli potřební. Je podezřelé, že na akcích milionů chvilek nikdy chuligáni nejsou. Vypadá to že měla být demonstrace zdiskreditována.
      Pořadateli taky muselo být jasné, že ty demonstrující neudrží ve čtvercích po dvaceti, a s nasazenými rouškami.
      Nejen demonstrující byli jak z řad vlastenců, tak sluníčkářů. Na pódiu rytíř v barvách Antify, která tam někde měla i stánek.
      O možnosti rozšíření nákazy, která by u všech nemusela proběhnout lehce, nemluvě.
      Za těchto okolností by normální pořadatel akci zrušil. A jestli mu teď vypálí pořádnou pokutu, litovat ho nebudu ani trošku.

      Smazat
    2. Množí se informace, že rváči nebyli chuligáni, ale převlečení policisti. Např. slova jednoho z dotčených M.Obrtela "...zdaleka nejen já zaznamenal celou řadu mimořádně znepokojivých signálů. Nasvědčují, že akce připravená v dobré víře a čestnými lidmi bude pravděpodobně vystavena různým zákeřným provokacím, které mají cíl mítink a jeho účastníky podpásově zdiskreditovat jako ty, kterým jsou životy a zdraví našich spoluobčanů lhostejné." Jestli je to tak, že ty signály měli, a přesto neustoupili od akce, potom projevili všichni ještě větší naivitu, než kdyby to netušili. Nechali se nachytat, a sami se zdiskreditovali.

      Smazat
    3. Ne, ti rváči nebyli ani chulígáni, ani polcisté, ale politici z opozice. Já jsem poznal řadu tváří a byla tam i ta ženská s tou malou hlavičkou (pin haed), která snad je vlastně jen matračkou Kalouse. Doufám, že přijdou další neomylné výklady, aby zakryly ty, kteří skutečně mají v krvi a mozku potřebu hospodských rvaček a když se odebrájí na Staromáku, pak se účasník může chlubit svým potomkům hrdinskými vlastními činy na obrazovce! Jo to prostě kategorie "blbci bez hranic a omezení", zralí na ústavní opatrovnictví!

      Smazat
  20. Průkopníci sociologie se asi nemýlili,když více méně empiricky došli k závěrům,že čím méně rozumu tím více se dá na pocity,na instinkt. Rovněž v davu snáze převáží pocity nad rozumem .To si ale převážná část lidi,množina toho davu ,ani dodatečně nechce připustit a hledaji racionalni výmluvy,oblelhavaji sami sebe,když nepřipouští,ze se chovali nerozumné.V současnosti se stále více lidi bude potýkat s tím paradoxem,ze přestože se budou rozhodovat pocitově,budou se domnívat,že se rozhodují správně,tedy racionálně.,ale opak bude pravdou. Jeden příklad za všechny z nedavne doby.Maturanti,tedy upresnuji ,naši maturanti,mají stále velké problémy s výpočtem procent a pak se nedivme,že je to u nas tak špatné s finanční gramotnosti! Takže pocity místo rozumu,to začíná nebo už i je v našich končinách velký p.ůser!!

    OdpovědětSmazat
  21. Vůbec nechápu úhel pohledu autora i názory diskutujících. Nejde přeci o to, kdo umí líp spočítat exponenciálu a nebo jí namalovat a jak pak někoho označkovat. Nálepky jsou asi v módě.
    Za komunistů lidi marodili rádi a běhali k doktorům ostošet, protože rádi zůstali doma, aby si v klidu udělali něco jiného. Courat nikam nepotřebovali, možná jen něco na autě nebo na chalupě. A chodily kontroly.
    Nemocenská byly placená, z práce je vyhodit nemohli, tak proč se snažit něco přechodit. Tenhle systém by zlikvidoval jakoukoli nemoc lépe. Jen by se to muselo trochu odladit. A taky i chodil doktor k nemocnému.
    Když jsem tehdy marodil, vždy jsem byl až do vyléčení doma a nikam jsem nechodil. Bylo to účinnější než pokusy s rouškou.
    Fungovalo to, protože nikdo nemohl přijít o práci a peníze.
    Nejsem zjednodušený odpůrce roušek, ale toho zmateného systému okolo nich. Problémy se mají řešit komplexně, neblbnout u toho. Kdyby to mělo logiku, tak nikdo nebude čučet na exponenciálu a přijme to bez problémů.
    S lidmi je potřeba jednat lidsky a ne jako na vojně. Na vojně jsem nechápal nic. A Babiš nechápe lidi. No, potěš koště.

    OdpovědětSmazat
    Odpovědi
    1. Tedy autor zřejmě sděluje vlastní prožití doby socíku. Já jsem nebyl sice komunista, ale v životě jsem nebyl na neschopence. Tedy nepatřil jsem jako autor k partě parazitů. A i dnes jsou parazité problémem našeho národa a soudržnosti státu. Nevím, kde vidí zmatení kolem systému nošení roušek, vidím jen zástupy blbců a zločinců, kteří záměrně šiří infekci s cílem povraždit důchodce, vybít český národ a dát záminku stále nacistické Germánii k zániku i státu. Pokud autor rozumí česky, tak ví, jak se má v době pandemie chovat v Česku. Ale on a jemu podobní v posluze zločinnému kapitalismu neznají mezí. Nejsem věřící, tak jako jsem nebyl nikdy v KSČ, ale ani jiné partaje, ostatně ty opoziční vidí také svůj prospěch v pandemii a věřím, že se za její šíření chodí modlit v naději, že svrhnou vládu a uchopí se moci ve státě. Díky té lůze, která záměrně infekci Covid 19 šíří, jsme v dnešní situaci. Kdy se zmátoří Češi na to, aby zastavili tyto zločince a postavili je před soudy pro pokus o vraždu ve zločinném spolčení?

      Smazat
  22. Čím větší hovado, tím hlasitěji dupe.

    OdpovědětSmazat
  23. Začínám mít dost tzv "ochránců lidských práv, ochránců svobody", když nerespektují základní lidské právo - na život - . Důkaz přinesli organizátoři majdanu na Staromáku, jakýsi HON. Kolik asi z těch naivních čumilů, kteří se přichomejtli, si odnesli nákazu a ještě nakazí další? Je jasné, že jde o organizovaný boj o moc, ke kterému je zapotřebí získat davy, k tomu je třeba předhodit oběť, na kterou se svede všechna mizérie. Nezvládaná situace s korvirem, je pro mocichtivé báječnou příležitostí a místo spolupráce na pokusu o zmírnění katastrofy, naopak pracují na dalším zhoršení. Krizi jsme mohli zvládnou jen když by jsme táhli za jeden provaz, skutečnost je jiná. Chaos a násilí nic nevyřeší. Nevím, kdo všechno je organizátor, ty osůbky na tribuně Staromáku, jsou jen "bílí koníčci". Časem se to provalí, odkud vítr vane, zda od opozice, nebo neziskovek, zda je zdroj domácí, nebo import. V každém případě je to proti obyčejným, slušným lidem této země, kteří to zbytečné dobrodružství zaplatí životy. Nikdy mne nenapadlo, že budu fandit policii, ale dnes ji děkuji a současně prosím lidi, aby dobrodruhům nedělali kompars.

    OdpovědětSmazat
    Odpovědi
    1. Máte naprostou pravdu anonyme 9.01 - cituji - "jde o organizovaný boj o moc, ke kterému je zapotřebí získat davy,a k tomu je třeba předhodit oběť, na kterou se svede všechna mizerie... a dále ... časem se provalí,odkud vítr vane.... a dále -v každém případě je to proti obyčejným, slušným lidem této země, kteří zaplatí životy... a dále .... prosím lidi, aby dobrodruhům nedělali kompars."
      Všechno, co jste napsal sedí! A teď - vašnosto Dvořáku, tento můj příspěvek bude schválen, jestli neútočíte proti mému počítači - anebo odstraňte ten, který už jste schválil (9.01)- z něhož jsem ocitoval všechny věty, které již byly schválené - jinak uzavřete všechny diskuze, a i když je NR soukromý web, manipuluje s veřejností, a pokud jste se rozhodli konkretní příspěvky diskriminovat, zdůvodníte proč, nebo se omluvíte. NR není web "nové republiky" prosazující a respektující svobodu slova a právo na vlastní názor, s čímž jste se začali na internetu kdysi prosazovat, ale stará republika, prosazující profláknuté, totalitní praktiky.

      Smazat
    2. Nevím, ale jestli jsem někoho urazil, tak opravdu nerad - 9:01.

      Smazat
  24. Cesta k opaku, kterou dnes Západ došel do cíle totální absurdity a hlouposti, počala s příchodem Novověku -věku rozumu, kdy Západní civilizaci zasáhla epidemie rozumu a její lidé odpadlí od Boha a Matky přírody a stali se tím nejhloupějšími stvořeními na Zemi ..

    Civilizace které si uchovaly prastaré civilizačně kulturně náboženské kořeny a byly uchráněni od epidemie západního rozumu mají dnes budoucnost (Čína, částečně Rusko) ..

    Covid epidemie má hlavní úkol, navrátit vykolejený Západ a jím kolonizovaná teritoria na Zemi na normální cestu vývoje -přírodní evoluce ..

    Sars2 viry vytvořil po mnoha pokusech a velkém snažení "lidský rozum", celá řada záhadných epidemií prasečích a ptačích chřipek, aids, sars, mers, ebola, se v přírodním prostředí neuchytila, až viry Sars2 Přírodní evoluce přijala do evolučního procesu, aby lidem ukázala, kde je jejich místo ..

    OdpovědětSmazat
    Odpovědi
    1. Píšete, s prominutím, jen hlouposti. Idealizujete si dobu před průymslovou revolucí a velkou francouzskou. O době předchozí a jejích krutostech nechcete nic slyšet. Věříte v pánaboha, který prokazatelně není. Jděte si otravovat nějakého kaplana, pokud možno polského, ale nás z toho vašeho blouznění vynechte!

      Smazat
    2. 13.53
      Pane, musíte víc přemýšlet, já si nic neidealizuji ani nemusím něčemu věřit, protože vím !!! jak se věci mají ..
      Zamyslete se, jestli nejste také obětí toho "opaku všeho", který zdeformoval Západní civilizaci v civilizaci absurdity a hlouposti. Ty osobní invektivy vám odpouštím, protože věříte jenom ve svojí hloupost ..

      Prozřetelnost -Bůh odpustí jenom těm, kteří v ně věří (tak aby vás vaše víra v hloupost rozumu nedoběhla :-))..

      Smazat
    3. V prozřetelnost věřil a oháněl se s ní i Hitler.
      Nic takové není,¨

      b ůh není.
      Je-li je, ukažte mi ho!

      Vy nevíte nic. Vy věříte.

      Víte co se říká:
      Věřit znamená hovno vědět!

      Smazat
    4. 14.23 Necháme toho ...
      Omezený lidský rozum kalkuluje s existencí absolutna, nekonečna a dalšími pojmy přesahujícími jeho možnosti, které si musí vymyslet aby jeho spekulace měly smysl ..
      Bůh není vousatý stařeček na nebesích, je to označení pro to, co je mimo svět hmoty a rozumu, dál to nemá cenu rozvádět, je to součástí vysokého vědění ..

      Smazat
  25. Myslím, že žádní čeští dějepravci za 50 roků již nebudou. Právě jsme v jakési občanské válce těch, co brání šíření pandemie COVID-19 a těch, co epidemii s radostí a veškerým úsilím šíří. A kdo bude mít navrch, když ti zločinci šířící epidemii, mají plnou podporu většiny opozičních partají a všech medií, zejména čété?
    Samozřejmě i zde je cui bono: své bono v pandemii COVID 19 vidí opozice, vidí své dobro v těch hromadách mrtvých důchdců i šanci že v příštích volbách vyhrají a proto je pro opozici Covidu stále málo. Byla to opozice, která kritikou Babiše dokopala k předčasnému rozvolnění po první vlně. Je to opozice, která nepochybně dává na modlení, aby bylo vše co nejhorší a oni mohli svrhnout Babiše. Ano vláda nakloněná sociálnímu smíru v našem státě je trnem v očích opozice, vždyť opozice je korupným vázána k službám zločinnému kapitalismu! A i to nezdvořilé vyjádření oné obézní mynystryně na adresuý Babiše, která ráda také rozdává z cizího a hlavně těm co pomoc nepotřebují, tak činí pod taktovkou těch, co pro uchopení moci potřebují rozvrat českého státu. Ale snad se národ probudí ještě včas ze své letargie a požene zločince před spravedlivé soudy. Kéž by konečně takové se u nás také našly!

    OdpovědětSmazat
    Odpovědi
    1. Anonymní19. října 2020 11:40
      V mnohém máte pravdu, ale zacházíte dosti neobjektivně, se slovem „opozice“. V opozici je tzv. demoblok o kterém nejspíš mluvíte, ale také SPD, na kterou se Vaše závěry nehodí. Ta si nežádá rozvrat českého státu, ta je totiž jedinou, pronárodní stranou v parlamentu.
      A z této pozice také někdy vládu kritizuje. Aspenským institutem zrozený Hamáček má totiž hodně daleko k pronárodní politice, ale Babiš si ho vzal do koalice. Mohl vzít SPD, která měla o něco více hlasů, než ČSSD, ale Hamáček mu je bližší. P.K.

      Smazat
    2. K 11:40 - JIstě máte pravdu v tom, že opozice, která se snaží dle vás o rozvrat, v této vážné situaci, to je na př.vyvolání hlasování o důvěře, že nejde o celou opozici ve sněmovně. Pochybuji, že to myslí demoblok vážně, anebo se pomátli. Myslím, že vaše úvaha,že Hamáček je blíže k Babišovi,je mylná. Babiš to je účetní, to je naprostý pragmatik. Vždyť po volbách nabídl ODS koalici. Z těchto důvodů také komunisti Babiše podrželi, protože se obávali tohoto spojení pravice a na to také dojedou v příštích volbách. Další tvrzení, že SPD je jedinou pronárodní stranou, myslím že i komunisti jsou též takovou stranou. A v jiných stranách jsou také lidé s národním zaměřením, bohužel jsou tam i tací co jezdí na sudetské dny. Ale připomínám, že politika je také mimo jiné uměním možného.Nic není černo - bílé.

      Smazat
    3. Souhlasím, ale občas i v minulosti se to stalo, dochází ke katarzi, kdy není čas na rozjímání, nekonečné diskuze o ničem, ale chce to rychlou akci a rozhodnost. Dnes jsme v tomto bodě, skutečně je to obdoba válečného stavu. I kdyby byl Prymula třeba počmárany, tak je tam jediný co ještě neztratil přehled a ví kudy z toho srabu, horší je, že je obklopen kašpárky, či konfliktními mudrci nabitými silným egoismem, méně nebezpeční jsou šmoulové čekají na příležitost výdělku, ale nejhorší sortou jsou nesmiřitelní političtí fanatici, kteří v každý problém vidí jen jako Challenge cup. My dole jsme mírně desorientovaný plebs, který snad moudří postupem času, už nebereme šamany co vydávali korvir za chřipečku, časem snad přestaneme hledat viníky a snad i přestaneme švejkovat a přijmeme vážnost situace. Nemáme už moc času, matematika je neukecatelná, každým dnem přichází i život násobky našich lidí.

      Smazat
  26. Po rozhovoru pana primátora Prahy v ČT24, docházím k hroznému zjištění, že je kompetentní pouze ke stěhování pomníků a k nošení zlatého řetězu, ale nedokáže ochránit Staromák před vandaly, byť byl varován. Praha a její památky starého města jsou vydány všanc všem extremistům. V tom případě nechápu na co máme magistrát, celý barák úředníků s primátorem.

    OdpovědětSmazat
  27. Demonstrace jen víc rozšířila virus. Ničeho pozitivního se nedosáhlo. Kdyby s vládou jednali odboráři a sportovní funkcionáři, bylo by to užitečnější. Možná by prosadili aspoň fotbal bez diváků, aby hooligans seděli doma u TV. Disidenti tam vedli proti premiérovi minulou válku v době současných jiných problémů. Kéž by Vystrčil a další aplikovali strategii Taiwanu. Bláhová marná naděje. Vystrčilovi šlo jen o exhibicionismus a provokaci. Stačí si najít, kolik je kovidu na Taiwanu. Už skoro žádný a ekonomika tam jede. Ranou pro bílou hrdost není BLM, ale naše neschopnost kovid řešit oproti žlutým národům. Východní Asie vyhrává. Západ je ponížen. Zase nás mohou mít za "bílé barbary" tak jako ve středověku.

    OdpovědětSmazat
  28. Já taky rád protestují, ale než v době pandemie svolat proti ní sardeliště občanů naprosto odzbrojených od roušek, to bych raději peticoval. Je to hygienické a dává mi to šanci přežít, abych mohl proti všem protestovat, peticovat a to já rád. Vůbec mi nejde o bouchače co mají chuť se prát, vyhražte jim bojiště na poli za Bílou horou. Ale prosím vnuky hrdinů, politruky, politické vězně totáče i taxikáře pojďme raději peticovat online.

    OdpovědětSmazat
  29. Na příští demonstraci se snad konečně dočkáme na tribuně paní Fridrichové v doprovodu se Šarapatkou. Možná by to okořenilo i Šídlo.

    OdpovědětSmazat

Redakce vás žádá, abyste diskutovali slušně, nenapadali spoludiskutující ani autory, abyste argumentovali věcně a fakty. Děkujeme.