Reklama

sobota 24. října 2020

Nesnesitelné Babišovo páteční dilema

Lubomír Man
24. 10. 2020
Když se v pátek ráno téměř souběžně s aférou o „zločinu“ rouškou nepřikrytého Prymulova obličeje, zobrazeného na titulní straně Blesku, rozjela česká Prymulagate, stál premiér před nejosudovějším rozhodnutím své politické i životní kariéry. Mediální příval aférou vyvolaný se v těch okamžicích se zlověstným hukotem Sorosových a Bakalových medií valil Českou kotlinou směrem k Moravské bráně a zdálo se, že musí smést každého, kdo by se mu postavil do cesty.
 
Včetně premíéra samozřejmě, kdyby projevil odvahu udělat cokoli jiného, než se k přívalu bez dlouhého rozmýšlení a co nejrozhodněji připojit.

Stalo se tak ke škodě dobrého svědomí všech, kteří jsou či byli komplotu účastni a dokonce i nás ostatních, kteří mu jen přihlíželi. Protože všichni víme, že jedině spravedlivé by bylo, kdyby se premiér po zvěstech Blesku s obviněným Prymulou urychleně spojil, zeptal se ho, co je na pověsti Blesku pravdy, a pak teprve činil. A to buď dal víru tomu, co mu Prymula k dané věci sdělí – a pak se za svého ministra váhou svého úřadu postavil, anebo naopak tomu, co mu Prymula sdělí, potřebnou víru nedal, a teprve potom – a teď už s čistým svědomím - sdělil národu, že na základě jím zjištěných faktů, jak k nim z obou stran sporu dospěl, čin svého ministra odsuzuje a žádá si jeho odstoupení.

Nic z toho, jak víme, se nestalo, a nestalo se to proto, že premiér Prymulovi nezavolal. A podle mého skromného názoru mu nezavolal proto, že NENAŠEL ODVAHU MU ZAVOLAT. Byla zde totiž ona možnost shora uvedená jako první. Totiž ta, že by mu Prymula průkazně dosvědčil, že se žádného porušení proticovidových pravidel v onen páteční večer na Vyšehradě nedopustil, a pro premiéra by pak bylo nekomfortní čin, o kterém tedy nyní už ví, že nestal (a o tomto jeho vědomí ví i profesor Prymula), veřejně odsoudit. Cítil samozřejmě i zlověstný hukot médií, která už byla připravena semlít jej do posledního knoflíku, kdyby se za médií ostouzeného ministra postavil – a tak dal přednost tomu být pro daný den raději slepý i hluchý, nic se nedovídat a upřednostnit zkrátka víru tomu, co napsal bulvár. Protože i ohled na to, aby si svým zastáním Prymuly tyto psy na sebe nepoštval, hrály v řešení jeho životního pátečního dilematu svoji roli.

Že to všechno dohromady dalo políček všemu našemu smyslu pro slušnost a spravedlnost je pak na celé Prymulagate, myslím, to nejsmutnější.

71 komentářů :

  1. Tento a podobné pokusy o proniknutí do duše premiérů se vyznačuje chybnou úvahou, že nejlepším modelem osobnosti toho druhého je ta moje. A tak humanitní intelektuál soudí, že negramotný pastevec z velmi početné rodiny v Afganistánu uvažuje jako on sám, a proto by přece nespáchal žádnou ohavnost, která se příčí mravním zásadám humanitního intelektuála. Podobně premiér, byť i malé země prošel se zdarem dlouhou řadou životních nástrah, a to se zdarem, jinak by nebyl premiérem. K jeho osobnostní výbavě musí patřit i to, že netrpí nespavostí kvůli osudu svých chybujících podřízených. Je to jistě nepěkné, ale v opačném případě bychom ho určitě neznali.

    OdpovědětSmazat
    Odpovědi
    1. Pane Mane, mne připadne, že asi žijete na úplně jiné planetě, anebo minimálně v úplně jiné zemi. O čem to tady plácáte? Premiér Babiš se zachoval takhle razantně ne kvůli Prymulovi ale kvůli své "pravé ruce" Faltýnkovi, který jej osobně a celé hnutí ANO stahuje do příštího politického nebytí. Přece každému soudnému pozorovateli musí být jasné (a premiérovi Babišovi obzvlášť), o co na té schůzce šlo a že muselo jít o nějakou nekalost v řádu miliard a on je naštvaný ze dvou možných důvodů. Buďto, že jej pánové obešli a chtěli si "přivydělat" bez něj anebo, že jsou tak pitomí, že se při tom nechali chytit a z tohoto chystaného přivýdělku nebude nic pro nikoho. Prymula a jeho odvolání jsou až druhotné. Babiš dnes ví, že jeho největší problém je Faltýnek starší, resp. celá Faltýnkovic rodina. Bohužel toho ale asi na něj Faltýnek starší hodně ví a proto s ním Babiš nemůže zatočit tak rychle (anebo možná vůbec) jak by si určitě přál. A po příštích volbách už pro něj asi bude pozdě. Chápu, že už asi podle fota jste starší člověk, ale nebuďte sakra tak naivní.

      Smazat
    2. On to byl pokus o "sluničkový" převrat. Premiér Babiš to "sežral" a nadělil si černou tečku. Kdo půjde s ním si není jistý, že přežije. Jen a jen premiér Babiš, Blesk a ČT mají pravdu. A Prymulovi bych se divil, že by OPĚT dělal jen poradce.

      Smazat
    3. On to byl pokud o převrat z dnešní doby TEMNA č. 2 do likvidace státu a národa pro lásku k idejím Adolfa Hitlera. Proto také aktérem byl BLITZ, který hned ve dvojici zdobil výložky armády SS.

      Smazat
    4. Pane David, diky za orientacni vas projev a naznak odkud prichazite a kam se ubirate.
      Povazuji vas ted za budouciho politika, jste jiz na te ceste a zrejme i kdyby jste snad nechtel, nevyhnutelne okolnosti vas ,do tech mist zavedou..
      Protoze jiz vase duveryhodne jednani ,vase rozhodnost, dava tusit to pristi..
      Bez kristalove koule a protoctvi Slepeho Mladence..
      A vakuum v centru moci si zada i vasi "obet"..
      Hodne stesti a lepsich zitrku.
      A kdo zhrouti euismus?

      Smazat
  2. Premier Babiš udělal to nejlepší co mohl - konečně se Prymuly zbavil! Tenhle plukovník by mu i nám ještě zavařil.

    OdpovědětSmazat
    Odpovědi
    1. To je pravda, zlatej Ken. Ale jestli tam dají toho šílenýho Flégra, tak budu muset říkat: "Zlatej Prymula!" :-D

      Smazat
    2. Nebyl bych optimistou, nezavařil Prymula, zavaří nám s láskou COVID.

      Smazat
    3. A Vám navařil asi nestravitelnou demokracii v nouzovém stavu republiky.

      Smazat
    4. Babiš zahnaný do kouta komplotem škodné musel obětovat jednoho ze svých nejvýkonnějších mužů.

      Smazat
    5. 18:19
      Jenom aby to nebylo naopak, nový pán ministr má dobré vychování i zahraniční zkušenosti, je prý dobrý manažer, ale jeho obor je dětskÿ hematolog. Taky než se zorientuje, tak uplyne velmi drahý čas. Nevím, proč se radovat, podle mne jsou Vánoce v háji a nejen ty. Pravdy se opět nedopídíme, prozatím vína Prymuly je jen v naivitě, že tam jel. Ostatní už je jen fábule a je podezření na předem připravenou provokaci. Povídejte holubům, že se jen tak náhodou procházeli investigativní novináři s fotografy na Vyšehradě před půlnocí.

      Smazat
    6. 20:06, Prymula samozřejmě není ani trochu Babišův muž, nýbrž muž té hradní bandy. Byla otázka času, kdy se ho zkušený šíbr Babiš zbaví. Osobně bych to čekal tak o měsíc později.

      Smazat
    7. 19:22 Kde jste potkal demokracii? Já ji stále hledám, k volbám chodím a vono nic i bez vlivu Prymuly.

      Smazat
    8. 22:40 Sice už Zeman není ten politik, kterÿ ztroskotanou ČSSD přivedl hlavním vchodem do Parlamentu, ale pro mne není muž z té hradní bandy.
      Podle vás je Demoblok soubor andělů seslaný z nebes spasitelem. Stále se, díky jim, setkávám s Pravdou a láskou, která vítězí nad nenávistí.

      Smazat
    9. Premiér byl razantní a "zabil dvě mouchy jednou ranou " Dělat "byznys"na své triko a navíc se holedbat svou odborností a nepostradatelnosti,na to by měli a mohli dojet i jiní, nejen zatim oni dva ...i pan prezident to snad pochopil,nejde o roušky,ani o restauraci, která ač zavřená pro veřejnost, je otevřena pro intriky ,prachy atd.

      Smazat
    10. Legenda.
      Poutnik na ceste sel do mesta a potkal smrt s kosou. "Slysel jsem ,ze jsi ve meste zabila 50 tisic lidi".
      Smrt pravila :"Jenom 50,ostatni zemreli /na epidemii/ strachem".

      Smazat
  3. Naprosto dokonalý pořad! Povinnost pro každého, kdo chce být v obraze:

    https://www.youtube.com/watch?v=K1PGb29fMvY

    OdpovědětSmazat
  4. Ale to ne pane Mane, to je jako kdybyste ve válce žádal nepřítele, aby přestal bombardovat, protože se potřebujete vyčůrat. To by přece bylo slušné...
    Tváří v tvář něčemu takovému, jako je lumpenopozice a nediální spodina zejména v ČT, prostě na takové tanečky není čas.
    Prymula se nechal nachytat, velká chyba a musel skončit, čím dříve tím lépe, minimalizovat škody, tak to holt v politice chodí.

    OdpovědětSmazat
    Odpovědi
    1. Prymula se nenechal "nachytat" Heriote 18.41 - Prymula dal najevo, že sám má nějaké roušky a zavřeno v hospodách na háku, protože je to jen šaškárna pro "tamty lidi" - podle not z USA. Až bude v USA po volbách, covid zmizí jako pára nad hrncem, protože už ho nebude nikdo potřebovat. Možná - možná taky že tam dojde k občanské válce, jak to vypadá, a nic jiného než hrůza z covidu lidi na uzdě neudrží.Když je "mimořádný stav" nikdo nesmí demonstrovat - mají to ošetřené velice chytře. A z našich tzv. občanů je mi špatně. Tak - Prymula prý se ničeho vlastně nedopustil.... vřeští na diskuzích ta samá smečka, která chtěla na jaře zabíjet lyžaře, a kdyby si roušku na ksicht nedal jinej člověk, tak ho snad umlátí. Je mě z toho šílenýho pokrytectví na blití - co předvádějí "občané" - už chápu podstatu roku 1989 a všeho zla, které nutně muselo přijít. Taky si ty zlodějny vyhulákali ti samí, kteří na to teď nadávají.

      Smazat
    2. 18:41 Háček který jste spolkla i vy je v tom, že Primula nebyl při ničem nachytán. Žádné vládní nařízení nezakazuje chodit bez roušky v liduprázdném prostoru nebo v blízkosti spolupracovníků, se kterými jste v častějším kontaktu než se členy rodiny. Ani není zakázáno chodit do budov, ve kterých je náhodou také restaurace. Pokud by to tak bylo, tak by v Praze nesmělo domů mnoho lidí. Že byl Primula v restauraci a pohyboval se mezi lidmi bez roušky je účelová zkratka bulváru, kterou si opozice a další "spravedliví" (včetně vás) bez přemýšlení osvojili. Primula by musel lhát, aby přiznal, že něco porušil.
      Babiš se šeredně plete, když ustupuje prestitutům a opozici v naději, že na něj budou "hodní". Stejně, jako to dělal v případu Běloruska. Někdo by mu měl připomenout moudrost našich babiček:
      "Čiň čertu dobře - peklem se ti odmění".

      Smazat
    3. U nás je dům, ve kterém je náhodou také hospoda. Tak se domluvíme s výčepním a dáme si tam večerní obchodní jednání bez roušek. Právníci už mají precedens, tak se nikomu nemůže nic stát.

      Smazat
    4. A proč tam vůbec chodili? Myslím, že na Ministerstvu zdravotnictví je dost kanceláří a ministr má určitě možnost být tam i v pozdních hodinách. Pokud to nebyla nějaká konspirace, o které neměl nikdo vědět. Tak v tom případě se to povedlo dvojnásob.

      Smazat
    5. 21:40 Jistě. Pokud se sejdete v tom domě ale ne v té hospodě a pokud budete jen tři, tak žádné nařízení neporušíte. Stejně, jako ho neporušil Primula.
      Jestli znáte nařízení, které toto zakazuje, tak ho prosím přesně ocitujte.

      22:12 "Proč tam vůbec chodili" nikdo z opozice neuváděl jako důvod, proč by měl Primula rezignovat. Na to vzpoměli dodatečně až ti, kterým došlo, jak debilní je obviňovat v té konkrétní situaci Primulu z porušování vládních nařízení.

      Smazat
    6. 19:40 Rouškou nosím, na nikoho nevřeštím, lyžařům i jiným turistům neubližuji. Jen o antirouškařích si myslím své, neboť jeich jest království nebeské. Totéž se nedá říci o druhé straně, byl jsem se podívat na Staromáku a úplně mi to stačilo.
      S pozdravem zvědavec s rouškou.

      Smazat
    7. 20:03.
      Ale kdepak, nic nechápete. Tady nejde o to, jak hodně je Prymula vinen, ale o to, že se vlastní vinou dostal do situace, kdy zavdal lumpenopozici a mediální špíně záminku medálního lynče, který se snadno mohl přenést na Babiše. V Praze je dost blbců, kteří by byli schopni vyrazit kvůli tomu demonstrace.
      Je tedy neudržitelný, ať je vinen málo či hodně.

      Smazat
    8. Ať je to tak, či onak, porušil, neporušil, připojuji pohled ombudsmana pana Křečka:
      "Občanům bylo umožněno se na vlastní oči přesvědčit o praktickém fungování známé politologické poučky o tom, že v politice je důležitější jak to vypadá, než jaké to ve skutečnosti je. Oba funkcionáři se dopustili toho, co francouzský (Napoleonův i Burbonů) ministr zahraničí popsal slovy: bylo to horší než zločin, byla to chyba. Právní předpis týkající se nouzového stavu totiž podle mého názoru neporušili. Je pravdou, že zákon o nouzovém stavu umožňuje vládě zakázat "vstup, pobyt a pohyb" kohokoliv v jakýchkoliv prostorách. Ale tímto směrem vláda nepostupovala. Ve vládním nařízení týkající se restauračních a obdobných zařízení vláda výslovně zakázala jen "přítomnost veřejnosti". Nejen z úmyslu zákonodárce, kterému zde šlo jen o omezení sociálních kontaktů, ale i z jazykového výkladu tohoto právního předpisu plyne, že nejde o absolutní zákaz vstupu do těchto prostor, tedy například, že by se v těchto prostorách nikdo nemohl zdržovat a že by například nemohly probíhat třeba údržbářské nebo úklidové práce, nebo dokonce přestavba těchto prostor k jinému účelu. Jde mi zde nikoliv o chování politiků, ale o to, aby práva občanů nebyla ani v nouzovém stavu omezována více než je nezbytně nutné a než zákonodárce zamýšlel. Krátký pobyt v jinak pro veřejnost uzavřených prostorách (ale kdo z nás ví, kde to vlastně byli), nebo prodleva s natažením roušky by patrně k obvinění z porušení předpisů nestačili, ale politické důsledky s ohledem na postavení politiků jsou jiné a mnohem závažnější. I chování, které formálně právní předpis neporušuje může být u politika zdrcující."
      Myslím, že je to trochu jiný právní výklad, než který nyní slyšíme ze všech stran. Jedno je jisté , politik si musí dát velký pozor na své chování. Ač u nkterých "také" politiků to nevadí, starosta Novotný.
      Jedna věc mě napadla, škoda, že p.Křečk je již ve "věku", myslím, že by to byl dobrý nezávislý prezident.

      Smazat
  5. Pan Mane, dobře a stručně se popsal to divadlo rozehrané poskoky kapitálu v Blesku. Ano, český národ není zřejmě dost inteligentní, ne proto, že až příliš mnoho lidí naletělo na tuto boudu medializátorům, ale proto, že takový plátek se neštítí vůbec vzít do ruky, je jedovatější než Covid-19. Reakce Babiše je nepochybně přehnaná a to ho asi bude stát body. Také třeba pan Okamura má zřejmě noční můry, "jak on to vidí". Jak to, že se nenašel jeden jediný politik, který by se tomu divadlu pořádanému Bleskem srdečně vysmál, jako nepochybně světovému rekordu v blbosti? Tedy aspoň v něčem rekordmani, neb prý ztrácíme v alkoholismu půdu pod nohama, jak zavřely hospody a kořalny. Tak jsem ještě zvědav, co to udělá se statistikou sebevražd, kde jsme si také vedli mistrovsky! Máme se nač chlubit? No třeba na to, že ještě vůbec existujeme a že se nepodařil díky Rudé armádě v r. 1945 holokaust českého národa, jak naordinovali nacisté - černé na bílém je v archivu! A tak se radujme, přežijeme i blbce z Blesku-třesku-plesku, ale poučíme se a budeme hledat mocenské struktury, které by chránili nejen kapitalismus a zloděje, ale také slušné občany před zloději, vrahy, grázly? Jejej, to jsem napsal blbost, přece nemohou jedni a titíž chránit zločince i před zločinci. Občané, nic vám nezbývá, než si založit domobranu!

    OdpovědětSmazat
    Odpovědi
    1. Souhlasím s panem Manem i s předchozím příspěvkem. Dnes jsem proti svým zvykům sledoval VM. Moc pěkné je, jak primátor halasně kritizuje Prymolu za roušku a setkání v místnosti bez veřejnosti a hned potom běží záběry z náplavky (o Staromáku nemluvě), akce,které pan primátor povolil, a kde měl ten Coronavír žně.

      Smazat
  6. Ad 18:19. Asi bych měl být v první řadě těch radujících se a těch, co dnes kopou do Prymuly. Svého času mne protiprávně vyhodil z práce. A vidíte, dnes se stalo totéž jemu a já se ho zastávám, protože rozehrané divadlo Bleskem je totální projev idiocie a tu já nepodporuji ani proti těm, co se ke mně zachovali nepřátelsky. Protože stejnou idiocií je ten časopisek ochoten používat na rozkaz a za korupné kapitálu proti komukoliv, třeba i Pánu Bohu.

    OdpovědětSmazat
    Odpovědi
    1. 18:50 Díky za váš názor. Podporovat ty plajznerky z pavlačí, které dehonestují naší vládu, když jsme ve válečném stavu je hnus. Ještě se radovat, když následkem budou zbyteční nevinní mrtví a naprosto vyčerpání zdravotníci je zvrhlé. Když už se nenosí něco jako morálka, mravnost a lidskost, tak si aspoň spočítejte kolik stojí péče o jednoho infekčního pacienta za den a vynásobte si počtem. Mrzí mne, že dokážeme zveřejnit ztráty divadel, kin, bazénů, ligy fotbalistů a všechny možné a nemožné nárokované kompenzace, ale proplacené náklady zdravotních pojišťoven jsem nikde nečetl. Politikaření a změny ministrů tyto náklady jen zvyšují. Vždy jsem byl proti cenzuře, ale dnes, když vidím to zneužití svobody slova, začínám mít strach, že sami novináři mne přesvědčí o její nutnosti. Zrovna tak se mi vždy protivily policejních zásahy a vodní děla, HON a jeho truc manifestace za "svobodu ?" na Staromáku mě přesvědčil o opaku. Pánové tudy cesta nevede.

      Smazat
    2. A zrovna dnes nějaká slovenská "uměleckká" děva hořekujue, zda chceme ji, umělkyni nechat chcípnout hlady! A PŘITOM MÁ TOLIK PŘÍLEŽITOSDTÍ SE DNES PŘIHLÁSIT U NÁS K PRÁCI TŘEBA V SOCIÁLNÍOCH ZAŘÍZENÍCH ČI ZAŘÍZENÍCH, KDE SE DOLÉČUJÍ NEMOCNÍ PO COVID-19. Myslím si, že ti, kteří nemají t.č. do čeho píchnout a nemohou dělat svůj byznys či džob, by měli mít otevřené brány všude, kde jsou potřebné ruce a hlavy ke zvládnutí krize doprovázející pandemii - a kde není potřebné speciální vysokoškolské vzdělání. Čteme, že se zapojuje mládež i babičky, že by se zapojila pražská kavárna - když teď jsou kavárny zavřené a jejich ústa se dožadují po pracujících, aby je živili!

      Smazat
  7. Po včerejšku, plném napětí a rozhořčení, zavládlo na naší mediální a politické scéně "ticho". Ono všeříkající a zlověstné "ticho"... Partie, pokud tak můžeme současnému politickému dění u nás říkat, byla článkem v Blesku rozehrána. Hráčů. kteří se jí účastní, je více a zřejmě jich bude postupně ještě přibývat. Mimo redakce zmíněného Blesku, naprosté většiny médií a dvou hlavních "viníků", se do ní postupně zapojili i předsedové a zástupci politických stran a hnutí, zastoupených v Parlamentu ČR; a hlavně dva hlavní a nejdůležitější hráči - premiér a prezident republiky.

    Premiér vyzval současného ministra zdravotnictví k podání demise, ten odmítl a tak premiérovi, pro zachování tváře, nezbývalo než podat prezidentu republiky návrh na odvolání současného ministra zdravotnictví a návrh na jmenování nového. Kdo viděl a slyšel následné vystoupení premiéra před zámkem v Lánech zřejmě nevycházel z údivu. Akceptování návrhu na úterní přijetí "bezejmenného" kandidáta prezidentem republiky pokládá premiér za úspěch. Na otázku, zda pan prezident jeho návrh na odvolání současného ministra zdravotnictví přijal nebo nepřijal, ani neodpověděl.

    Nic není náhoda, na tahu je teď pan prezident...

    Jen opravdu "naivní" si myslet, že v této partii se "hraje" pouze o to, kdo bude či nebude zastávat funkci ministra zdravotnictví.

    OdpovědětSmazat
  8. Toto je další důkaz toho , že nás ovládají špinavé ruce volného trhu v podobě fašistických magnátů veřejných médií .

    OdpovědětSmazat
  9. Autor článku nejde moc k věci. V ČR probíhá tichý státní převrat(momentálně ve stádiu pokusu ) financovaný Deep State, Bruselem a naší zkorumpovanou opozicí ještě posílenou tím, že ovládli tak snadno střed republiky - Středočeský kraj. Kluci si to hezky nacvičili leč volby 2021 vědí, že nevyhrají. A za pár dní vyhraje v USA Trump nad Deep State pedofilem Bidenem. Času není nazbyt a naši furianti - Piráti, STANové a spol. tedy museli začít jednat. Všimli jste si, že Bartoš od Pirátů už dvakrát za snad týden prohlásil, že je připraven být premiérem???? Co jim zbývá - jen sundat Babiše a izolovat Zemana a pozvat k nám internacionální pomoc(NATO eu armádu..), která by to jejich "vítezství" jistila a to vše za kovidového staného práva kdy je národ paralyzován nařízenou izolací. Akce Prymule je jen spouštěcí mechanismus celého státního převratu za tichého přihlížení nic nechápajícího národa. Jde o to jestli budeme součástí eurochálífátu nebo prosperujícího spolku směrem na východ od nás. Jedinou naší nadějí je, že to Babiš ustojí do amerických voleb, S opětovným nástupem Trumpa do úřadu končí Deep State a naše "koalice" bude bez páníčka a bez žoldu. A všem na očích.

    OdpovědětSmazat
    Odpovědi
    1. 19:20 - PŘESNĚ !!!

      Smazat
    2. No nevím, nevím. Ale dobře se to čte...

      Smazat
    3. SS Blitz se svým Blitzkriegem se pokouší o převrat už dlouho, však jsou ti kumpáni vázáni korupným pevně k diktatuře zločinného kapitálu a všechno dění, také proti Polsku, Maďarsku, Bělorusku... atd je dílem zločinců. Kapitál vidí, že bez válek, hromad mrtvých, okupací cizích zemí prostě nepřežije. A tak kope kolem sebe zběsile a možná právě on je tím rozsévačem COVID 19, neb v něm vidí vydatného pomocníka při rozvracení zemí a vybíjení jeho obyvatel. Jde o válku mezi lidmi a kapitálem. Kdo zvítězí? Že by humanita a nebo holokausty - živitelky kapitálu? Naší nadějí je Východ, kde žije lidstvo, našim zmarem je Západ, kde vládne zločin. A tak si každý sám volí, zda se přidá na stranu zločinu či lidství.

      Smazat
  10. Mně jsou tyhle aféry šumák. Nemají ani hodnotu protrženého papírového pytlíku.
    Mě zajímá pouze jediné, vše co oslabí Babiše je špatně. Babiš je poslední hráz před migrační apokalypsou a likvidací zbytků našeho státu. Za ním už není nikdo. Pak už ke korytům napochodují piráti s přisluhovačema cizáků a bude vymalováno. Co se bude dít pak, to si neumí nikdo představit a nikdo už to nezvrátí.

    OdpovědětSmazat
    Odpovědi
    1. Vy zřejmě netušíte, ve které frakci je Anofert. On má totiž Babiš dva jazyky, vy hrázi.

      Smazat
  11. Voják Prymula dával naději, že nebude brát ohledy na nikoho a epidemii zastaví. Po jeho odvolání naděje zhasla. Podle MZČR zemřelo k dnešnímu dni na komplikace spojené s Covidem (tzv. "chřipečkáři" by nasali s Covidem) rovných 2047 lidí. Kdo má ponětí, co je exponenciála, si může sám odhadnout příští vývoj.

    OdpovědětSmazat
    Odpovědi
    1. Nenapadlo někoho, že to je třeba celé práce premiéra, který se chtěl nepohodlného Prymuly zbavit. Vždyť se tam zrovna tu středu hádali o těch opatřeních hezky dlouho. Použil na to, jako obvykle svého muže na špinavou práci, Faltýnka. Ten dal sám echo Blesku a vylákal politicky naivního Prymulu na ten Vyšehrad. Premiér jen v pátek čekal, až s těmi fotkami vypukne skandál a honem běžel Prymulu odvolávat. To přece není normální odvolat hned ministra na základě jen fotek z pofiderního bulváru, bez toho, že by od něho žádal nějaké vysvětlení. A hned odpoledne letí za prezidentem, všechno je to silně chucpe.

      Smazat
  12. Je nespornou skutečností, že Andrej Babiš se stal úspěšným politikem zejména díky tomu, že má velmi zdatné mediální poradce, na jejichž rady dá. Nemohu se však zbavit dojmu, že současné značné COVIDové problémy má naše země, právě proto, že v létě upřednostnil návrhy svých mediálních poradců před návrhy odborných expertů. Což ve svém důsledku vedlo k masivnímu propadu volebních preferencí a to až o nějaký 30%.

    Nyní opět v zájmu momentálního pozitivního mediálního obrazu háže Babiš přes palubu klíčového odborníka na akutní problém. Tak si říkám, jaký asi tak bude dlouhodobý efekt tohoto zbrklého tahu …?!

    Přitom by člověk čekal, že k osobnostní výbavě úspěšného politika, ale také manažera, patří schopnost neopakovat stejné chyby.

    Zdraví
    JiB

    OdpovědětSmazat
  13. No není asi jíný lepší. Ale jeho poslední výkřik do tmy -musíme to zvládout aby byly Vánoce. To je něco podobného, kdy nás tím zrušením opatení a rekreacemi na francouzských plážích(Babiš) ostatní v Řecku, Choratsku a jinde nás posunuli do role absolutních debilů. A dokonce ti co mu věřili už na něj hází ......
    Babiš je možná podnikatel a úspěsný, ale jako politik a vůdce je naprostý debil. ČAU LIDI!!!!
    Václav

    OdpovědětSmazat
    Odpovědi
    1. 20:40 Máte kus pravdy, ale poraďte, kdo tedy místo Babiše ?

      Smazat
    2. Je třeba nasadit Piráty, Kalouska a TOP spolu se Starosty, kulturně nás obohatit a zlikvidovat zem, kde žijí dementi.

      Smazat
    3. Babis nema alternativu. V soucasne dobe celi jeste jinym tlakum, co nejsou videt.
      http://www.nwoo.org/2020/10/23/detaily-dalsiho-postupu-covidu-19-a-great-reset/

      Smazat
  14. Vyhral řev opozice nad selskym rozumem. Hloupy pak dedukují, ze kdyz plukovnik nenosi rousku, oni nemusi taky. Ach jo. Nejde o politiky, jde o nas,o nase blizke.

    OdpovědětSmazat
  15. Babis rozhodne neni z tech co by se hroutili z kdejakeho medialniho lynce viz jeho stoicky klid pri jeho vlastnich kauzach. Plukovnika odvolava proto, ze ho odvolat chce.

    OdpovědětSmazat
  16. Tady je videt, ze tady neni demokracie! jaky je rozdil mezi kymkoliv, treba mnou a Prymulou. Kdybych tam sel ja, nic by se nedelo. v 1 v noci, sam. A najednou tolik poviku. ANTIDEMOKRATICKE, jako vse tady, co jen zavani demokracii.

    OdpovědětSmazat
  17. Je to stále dokola, většina lidí se nechala emocionálně ovlivnit a atali se z nich moralizující pokrytci s vypnutým mozkem, oni jsou ti jediní spravedliví :-)) ... prostě emocemi zmítaní blbci ..
    Takoví lidé nejsou schopni přijmout že "morální zlořin" ministra Prymuly je bezvýznamnou událost, a všechnbo co se kolem toho děje je trapná fraška ..

    OdpovědětSmazat
  18. Celé to je volaké zmetěné. Babiš má určitě své poradce na důležité obory. Kdyby si nechal udělat minutový rozbor dané situace,věděl by že žádný předpis neporušily viz výše Brtník a mohl to všechno uklidnit i kdyby měl nějaké tuchy o konspiraci tak je mohl řešit jiným způsobem. Je jenom divné, že nevyužil problémů s hospodařením ČT, aby to uskupení sedmilhářů rozmetal na kusy. Starý negramotný blbec.

    OdpovědětSmazat
  19. Ještě doplním, celá ta aféra ministra Prymuly má znaky typické pro psyop (v žargonu tajných služeb psychologická operace), která je založena na vyvolání davové psychozy, je to ale amaterismus, který bylo potřeba odhalit ..
    Ve velkém tyto psyopy byly např. Sametová revoluce, odstřelení Dvojčat v New Zorku a další ..

    OdpovědětSmazat
  20. no osobně to tipuju na tento scénář - https://www.arfa.cz/zacala-valka-o-babise-znicit-ho-chteji-do-90-dnu-pak-dostane-na-vyber-tise-zmizi-nebo-dostane-10-let-zrada-z-vlastnich-rad-bruselska-armada-utoci/#.X5SKTRZCfVg

    OdpovědětSmazat
    Odpovědi
    1. http://www.nwoo.org/2020/10/23/detaily-dalsiho-postupu-covidu-19-a-great-reset/

      Smazat
  21. Tady je scenar genocidy lidstva jak si ho naplanovali. To co se ted deje do toho pasuje. Dejte to dal, je to dulezitejsi jak personalni zmeny papalasu.
    http://www.nwoo.org/2020/10/23/detaily-dalsiho-postupu-covidu-19-a-great-reset/

    OdpovědětSmazat
  22. 22:23 Taky si myslím totéž. Finta je v tom, že investice byla malá a výsledný efekt značný. Co se stalo? Stačilo vylákat Prymulu a pozvat jako náhodou pár novinářů před půlnocí na Vyšehrad. Potom to už běželo, jako po másle, 1.stránka v Blesku, bonbonek od novinářů = zpochybnění hodnověrnosti ministra zdravotnictví, k radosti slintající opozice. Následoval současně vynucený tah premiéra a pravděpodobně i prezidenta, neuposlechli-li by, tak by asi následoval trik s důvěrou vlády. Vše probíhá pěkně rychle, tak že si to ani obyvatelstvo nestačí srovnat v hlavě a strávit. Dílo se podařilo, úspěšný ministr je mimo hru, Babiš musí udělat kroky a tím si znepřátelí část voličů ANO a navíc se taky díky jednoduchému Hamáčkovi snížila razance vlády, která je už jednou nohou bez důvěry. Uznejte, že to byl mistrovský tah od "nevím koho", nestál nic jen 1.stránku celkem vykřičeného plátku. Obvyklí krasomluvci v mediích, jsou jako polití živou vodou, opět ožili a hlásají své veřejné mínění. Bylo by to fuj i kdyby nehrozila pandemie a stát nepotřeboval pevnou vládu. Stačilo, že infikovali obyčlidi do šarvátek o podvodu s corvirem o nesmyslné karanténě o pitomosti roušek. Po prázdninách při druhé vlně už pandemii uznali a opět pro změnu bílí do bubnů na téma proč se tolik rozvolňovalo. Oni jsou zdrojem všech konfliktů a samozřejmě blbnutí lidí co jim naskouchají. Díky novináři, s vaším "morálním kodexem" se z krize nevyhrabeme.

    OdpovědětSmazat
    Odpovědi
    1. pozor - nemyslím, že al hamajda je jednoduchej - myslím, že je to trojskej kůň v koblihářově vládě - nechal provést divadlo s mlácením demonstrantů a dostal diplomatickýho covida - rozuměj zašil se a je to absolvent nového VUMLu (aspen institute) - no prostě křivák

      Smazat
    2. 0:23 Možná máte pravdu, ale potom se nám drama ještě zdramatizovalo. Stejně je to pro nás jen další balvan. Jak já závidím Maďarům, ti táhnou za jeden provaz, zakázali si páté kolony, neziskovky a Sörösovu universitu a mají vymalováno. EU je sice dá do klatby, ale je jim to fuk.

      Smazat
  23. 0:23 hodnocení Hamáčka naprosto přesné. Po Sobotkovi druhý řezník ČSSD.

    OdpovědětSmazat
  24. :-D To je bomba. Nikdo o pozadí té schůzky nic neví, dokonce se ani zatím neví, kdo všechno v té hospodě vůbec byl.
    Ale všichni už v tom mají jasno. Super. Jen mě trochu zaráží, že zatím nikdo nepřišel s teorií, že za tím vším je Kalousek.

    OdpovědětSmazat
    Odpovědi
    1. 8:52 = upřesnění =
      Nevím, kde se to bere, ale pražští vrabci cvrlikájí a dávno vědí, že tam šlo o hlavní trůn v království VZP. Znají i jméno budoucího ministra zdravotnictví. Tuto vlastnost lze pozorovat už od totáče. Kam se na ně hrabou média.

      Smazat
  25. Celé mi to připadá jako hloupé naivní divadýlko pro blbečky. 1) "Sešli se v restauraci". Pod pojmem restaurace si představuji místnost, kde jsou hosté, kteří konzumují pokrmy a pijí nápoje. Nic takového tam v té době nebylo. Takže se mohli nanejvejš sejít v nějakém tehdy neveřejném prostoru. A to se nesmí? Jak se tam dostali, případně kdo je tam "nerestauračně" pustil, to je jiná věc, ale za to snad není možné dát ministrovi kopačky. 2) "Neměli roušky". Z fotky lze usoudit, že Primula odněkud vychází k blízkému autu bez roušky a kolem je několik vzdálených(!) lidí s rouškami. Co bylo před tím a potom může být pouze předmětem spekulací. 3) Je velmi podivné, že bleskaři se o utajované schůzce předem odněkud dozvěděli a hned nastoupili, aby s věrohodností jim vlastní, zdokumentovali zločiny odcházejících delikventů. 4) Rovněž je zajímavé, že Babiš už měl v šuplíku připravený životopis nového ministra a hned s ním spěchal na Hrad, bez toho, že by napřed osobně vyslechl a pokáral ty hříšníky. Atd. atd.

    OdpovědětSmazat
    Odpovědi
    1. 8:54 No, máte dost zkreslenou představu o tom, co je to restaurace. Víte, restaurace je restaurací i přesto, že v ní nesedí žádní hosté. A naopak Váš obývák není restaurací, ani kdyby u Vás sedělo a pokrmy konzumovalo hostů, kolik by se k Vám vešlo.

      Smazat
    2. Účelově vy i "bojovníci za spravedlnost" žonglujete se slovíčky. Restaurace je restaurace, o tom nelze pochybovat. Podle vás ale do ní nesmí nikdo, NIKDO pouze vstoupit (a povykládat si) i když tam již delší dobu není žádný(!!!) zákonem zakázaný restaurační provoz, nejsou tam číšníci apod. Čili ani uklízečky tam nesmějí? Ty by taky dostaly padáka? A jen tam mimochodem, vy a vaši přátelé z Blesku, jste byli uvnitř a viděli jste na vlastní oči kde ti hříšníci skutečně byli a co tam řešili?

      Smazat
    3. Současný zákon nezakazuje pobyt v restauracích jako takových ale pouze restaurační provoz v nich. A ten tam zřejmě nebyl. Nebo vy jste tam byl a viděl jak kolem nich kmitají číšníci ?

      Smazat
    4. Debata je zbytečná, škoda schopného ministra, na kterého svedli vinu, za všechny občany ochuzené o tzv volnočasovou aktivitu. Pomalu ho vybarvili jak si bezrouškově popíjí v restauraci a s komplici dohaduje samé nekalostí, už jen chyběly lehké ženštiny a hazardní hry. Škoda.

      Smazat
    5. Pánové klídek, nepřete se o slovíčka, vždyť by se stejně něco našlo, třeba tam auto nemělo párkovat, nebo měl Prymula špinavé boty...

      Smazat
  26. Ad neomarxismus a "frankfurstká škola". To se prosím myslí, co psal o ní už Havlíček: Šušelka nám píše, až z německé říše.... Německo je vaše, Čechy ale naše, nefoukejte nám z Frankfurtu do slovanské kaše....?

    OdpovědětSmazat
  27. 18:19 Jo, konečně se zbavil Prrymuly, zřejmě jediného člověka, který byl schopen covid možná ještě zastavit. Ten, co tam příjde po něm bude muset být bůh, protože na seznámení a rozhodování už mu moc času nezbude. Jestliže Prymula nastupoval do boje za 5 min 12, tak tento až ve čtvrt na jednu. Prymula A.B. možná vzal pár bodů, ale ty tisíce mrtvol, které de facto zavinil tím odvoláním, ho příští rok zaříznou.

    OdpovědětSmazat
  28. Nechápu toho, kdo se odvažuje vzít v tomto blbákově post
    ministra polomrtvých. Navíc ve strašpytlově vládě.

    OdpovědětSmazat
  29. MUDr Ivan David má jistě pravdu, že platí pravidlo "podle sebe soudím tebe." Lubomír Man se na chvíli postavil do Babišových bot, tedy udělal to, co děláme všichni. I mně se Babišovo rozhodnutí zdálo unáhlené a rovněž mi v něm chyběla věta "po zvážení všech okolností jsem... atd. "

    Babiš ovšem nevzbudil dojem, že ve vzteku nevěděl, co dělá. Zahrál si na rozčileného vůdce.

    Dovolím si spekulovat, že právě v absenci té věty je klíč k pochopení, co se stalo. Prymulovo trvání na dodržování omezení vyhlášených vládou mohlo vést k tomu, žže budou vymáhána silou.

    Hamáček se musí před volbami vymezovat proti Babišovi. To ostatně dělá i KSČM. Ministr vnitra nemůže jít k dalším volbám jako člověk, který nechal "bít naše děti." Proto vede naši čackou policii k přihlížení, nikoli k akci.

    Naše policie dokáže zpacifikovat jedince, který se jí nelíbí - dokonce po americku i s klečením na krku. O
    bčas uspořádá honičku s autem a dokonce má na některých autech rám, kterým umožní vyrazit auto mimo vozovku.

    Babiš dobře ví, že jak trvalá je nálepka paroubkovského typu. Paroubek souhlasil s policejním zásahem proti technoparty v roce 2005 a nálepka pořád drží.

    Naši investigativní novináři jistě rozklíčují, kdo schůzku prásknul, kdo s čím souhlasil a co se vlastně uvnitř dělo.
    Jiří Jírovec

    OdpovědětSmazat

Na opakovanou žádost čtenářů, kteří se nechtějí zapojovat do diskuzí obsahující vulgární a urážlivé výroky. Jejich odstraňování je časově náročné a narušuje plynulost diskuze. Proto nebude dále možné vkládat anonymní komentáře.
Pro vložení komentáře je proto nutné se na stránce "Nová republika" přihlásit vpravo v horním rohu této stránky "přihlásit se" (výběrem emailového účtu např. Google) a upravením uživatelského profilu (v kolonce Nastavení>Upravit uživatelský profil). Děkujeme za pochopení.