AA

Reklama

bb

neděle 25. října 2020

Odvolání Prymuly a schizofrenie COVI-popíračů

Radim Valenčík
25. 10. 2020 blog autora

Včera na Facebooku jsem se nestačil divit, jak se nám vybarvili COVI-popírači v kauze "Prymula". Přímo v duhových barvách:


1. Vždycky za hlavního manipulátora považovali mediální mainstream a obviňovali ostatní, že mu podléhají. – Tentokrát tancovali, jak mediální mainstream pískal. Sežrali všechny návnady i s chlupať.

2. Vždycky se stěžovali na nebezpečí špiclování a omezování osobní svobody. – Tentokrát tleskali překročení všech mezi v oblasti špiclování a porušení soukromí i osobní svobody.

3. Vždycky bojovali proti udávání. – A najednou oslavovali bonzáctví nejtěžšího kalibru.

4. Vždycky, jakmile měli sebepochybnější záminku, poplivali Babiše. – Tentokrát ocenili potleskem to, že se – slušně řečeno – podělal.

5. Volali po používání jednoho metru. – Ale ve stejnou chvíli dávali najevo, že laťka nastavená Babišem Prymulovi pro ně platit nebude a ani nepočítají s tím, že to po nich někdo chtěl.

6. Zahalují se do národních barev. – A nyní oslavují typickou akci současné globální moci, velmi podobnou té, jakou byl odstraněn kandidát na francouzského prezidenta Strauss-Kahn, aby mohl být dosazen poskok Macron a globalisté neztratili ve Francii vliv. Úplně přehlédli, jak mediální mainstream koordinovaně postupoval, že to doslova bilo do očí.

Něco tady hodně smrdí. COVI-popírači ve své většině rozhodně nepatří mezi ty, kteří by odhalovali pravdu a chtěli odhalit pravdu. Stali se nástrojem cizí, protinárodní moci. A většinu z nich se už podařilo zpracovat natolik, že si to ani nechtějí uvědomit. O to víc bude nyní záležet na většině, kterou tvoří normální lidé, na tom, aby pochopili, že vše (bohužel) teprve začíná a že bez toho, aby používali rozum, to nepůjde.

P. S. Tentokrát poprosím o sdílení a případně i o zpětnou vazbu, pokud se Vám to líbí. Nelze věčně ustupovat zlu a manipulaci. Rád odpovím na případné dotazy.


(Na snímku doc. Radim Valenčík)




Zdroj: https://radimvalencik.pise.cz/8547-odvolani-prymuly-a-schizofrenie-covi-popiracu.html

236 komentářů :

  1. Vynálezcem testu RT-PCR byl Dr. Kary Mullis, PhD., který získal Nobelovu cenu za chemii za svůj vynález. Mnohokrát jasně prohlásil, že PCR test není, a nikdy neměl být lékařským diagnostickým nástrojem.
    ARS CoV-2 „negativní“ na IgA, IgG a IgM. Krevní sérologický test je jediným způsobem, jak ověřit přítomnost jakéhokoli typu viru a reakce lidského autoimunitního systému na něj.
    Bez skutečné izolace cílového viru není možné přesně otestovat (chřipka? ebola? SARS? nachlazení? ovoce? zelenina? pozitivní nebo negativní výsledek koza? PCR nerozezná rozdíl), tento podvod COVID-19 stává naprosto průhledným. Co říkáte pane Valenčík ?

    OdpovědětSmazat
    Odpovědi
    1. Pane docente "Válečniku"chcete diskutovat přimou demokracii

      se zdejšimi lidovými komentátory,což snad pišete na konci vašeho članku?
      Chcete být opravdovy válečnik alternativy?
      Dobrá tak to zkusime.

      Vite čim ten cirkus okolo "primule" je zajimavý?Domnivám se,že ten mistopředseda "morcinek" zapomněl o schůzce informovat předsedu.
      Nezdá se vám to divné?To by asi mohla byt ta neodpustitelná chyba,no ni?
      Kdo by si to byl pomyslel.
      Gangsteři se snad asi sešli nasadit osli hlavu "přecedovi"nebo co( přinejmenšim to tak vypadá v noci a tajně!?
      A když už jste tady a v ponděli asi bude afery "zvadlá primule" konec japonec,stejně tam snad o moc nejde,co tak naměřit diskuzi do jiného soudku.

      Proč myslite,že naš prý liný ministr zahraniči doposud nevyrazil za strejdou Putinem a nepoprosi ho v Moskvě o rezervaci vzorku jeho antikurva vakciny,že ji jako podle toho vzorku vyrobime na koleně i u nas a pozeneme virus svinským krokem.
      Chce to padajici ČssDDDDDDDDD vybit všechny svoje voliče a bude po jejich neomarxismu?
      No neni to pravda dámy a pánové pište co si myslite vy.


      ANNA(A..A)

      Smazat
    2. Neberte matematikům jejich hračku.

      Smazat
    3. https://www.osel.cz/11392-jak-to-je-s-falesnou-pozitivitou-testu-na-koronavirus-sars-cov-2.html

      https://www.ceskatelevize.cz/ivysilani/10997918455-mimoradne-porady-ct24/220411033401018-zeme-v-nouzi-pandemie-pokracuje-jak-ted-a-kudy-dal

      Smazat
    4. Tak to vypadá, že teď se zdiskreditují už úplně všichni - nejnověji tedy pan docent Valenčík. Ach jo, kde je najednou všechen kritický nadhled a orientace v souvislostech? Celý článek působí jen jako výlev srdce "v naději, víře a lásce zklamaného" ... Globální moc byznysu farmakologických korporací, Současná situace WHO a její souvislosti a pozadí, to vše najednou nehraje roli ...

      Smazat
    5. Až tu budou SS doktoři ale i z NATO, tak bude vše OK.
      Jde jen o premiéra Babiše, zda bude či nebude.
      Nebo se pletu?

      Smazat
    6. Za "likvidaci" prof.Prymuly dle mého může skorogenerál Koudelka? Co si o tom myslíte?

      Díky a těším se na odpovědi.

      Smazat
    7. I ty Brute volá zuřivě Cesar masakrovany svym mistopředsedou,

      Ten zkušený polit. matador citi,že jeho šef slábne a proto se omlouvá za ten cirkus co prý způsobil a zmordoval on!
      A ostatni"mordýři"ČSSD(ta vyhrožuje zbytečně,že když "primule" zůstane,bude to mit nasledky),tak i KSČM se dala slyšet,že přeci ten maras nebude podporovat donekonečna.
      Cisař by se,ale mohll vzpamatovat,přijmout dobrou radu občanstva, najit spojence ve SVOBODÊ a PŘIMÉ DEMOKRACII,která chce

      Radikálni změnu politického systému a ne,že ne ANO!

      Stačilo by,kdyby si tu "radikálu" Cisař dal do Programu,domorodci se vyjadřili co si pod tou ZMĚNOU konkretně představuji(stejně pan Cisař nemá žadný pořadný Program) a byla by ruka v rukavě nebot "hyeny"co ho teď hryzou ze všech stran prý voliči snad ani nepotřebuji,skončil by neomarxismus a pochod institucemi my voliči pak hravě vznikem
      PRIME OBČANSKE DEMOKRACIE,která lze uskutečnit téměř ihned už zvláadneme zbytek!

      Kdo je proti tomuto sjednocenemu valu,at to tu napiše a zdůvodni proč.
      Ti kdo tomu nerozuměji,at jdou zpatky a bude lid.

      A..A

      Smazat
    8. no já koukám, že pan Docent už se ným z kovidu podělal taky.
      A propos, tady vůbec nejde o to jestli ho načapali s rouškou nebo bezm ale o ten nebetyčný průval těch, kteří se sešli, kde a za jakým účelem. Předseda vlády nebyl informován předem a proto ta razantní Babišova reakce, před kterou musel sklapnout i jindy tak suverení prezident.
      V této situaci je přece každému už jasné, že roušky v tom nehrají vůbec žádnou významnou roli, že jo pane Valenčíku , docente.

      Smazat
    9. Pan docent je zase mimo! Úplně pomíjí neprůkazný test PCR, jak uvedeno a mele hlouposti. Snad má inteligenci na to, aby si všiml, že jakýsi virus s komerčním názvem Covid 19, zcela vymýtil normální každoroční vlnu chřipky. Nikdo na ní letos ještě nezemřel!! Jen samá korona. Cha cha.

      Smazat
    10. Pokud nějaká konspirace, tak krysy Hamáčka s Primášem na Babiše.

      Smazat
    11. Pro 8.36 a 9.47: Než začnete doc. Valenčíka pomlouvat, přečtěte si něco víc na jeho blogu. Je to jeden z mála rozumných lidí, který se informování o epidemii soustavně věnuje.

      Smazat
    12. No to už prohlásil i prezident v Kongu, že COVID-19 má i papája. Proto jsem celé rodině a všem známým i na Slovensku před týdnem řekl když test tak krevní. PCR test je navíc při neodborné manipulaci nebezpečný, může poškodit encefalitickou blánu.

      Smazat
    13. Naprostý nesmysl, RT PCR funduje dokonale. Příspěvek níže. jogin

      Smazat
    14. Vážení, hrubě popíši rozhovor s asi 35-letým mužem.
      řekl jsem mu, že minipivovar měl být uzavřen a nebyl, hemžilo se na dvoře asi 100 lidí. A on mě řekl, že je to podnikání a nikdo zdůraznil nikdo nemá právo ho omezit. Když bude nemocen, platí si zdravotní, tak ho musí ošetři, a že nemá práci, platí si sociální, tak dostane podporu. Že nemá problém. A jeho největší morální autorita je Václav Havel.
      Vše mu přeji, ať se zaštiťuje morální autoritou, ale až chytne Covid a bude stát frontu 2 km před nemocnicí, pak ho přejde "humor", to jsou TI vyznavači zákonů, uznávají jen ty, co jim nesou peníze. Brzy se budou divit.
      Všude byl a ve zná, prostě brouk Pytlík.

      Smazat
    15. 17:26 ale vždyť zdejší popírači tvrdí něco podobného.

      Smazat
    16. Pane docente,moje komenty jsou v žaludku vnitrákům

      z ČSSD,hledaji už prý cesty jak je zablokovat mám totiž něco, co, nikde v republice nenajdete,akorát jen pod SVOBODOU a Přimou demokracii,tak bacha na to, dokud to jde tady psát.
      Začala jsem o tom,že aféra Prymula je jen dalši odváděni pozornosti od daleko prioritnějšich věci.
      SPD má,jak vite v Programu( viz bod 10)

      RADIKALNI ZMĚNU REŽIMU.

      Ovšem úplně chybi info na jaký režim se má změna provést,máme to snad navrhnout sami,jinak tento bod by neměl cenu,ledaže by se ozvali ti,kteři program vytvořili s vysvětlenim.
      Kdyby jste chtěl opravdu,pane docente, přispět do diskuse ,tak by nás tu mohla zajimát k tomu bodu SPD vaše rada.
      Tu totiž snad jakoby neměl dost pravděpodobně NIKDO v republice.
      Pan Primula je minulost,bude dále pracovat jako vládni rada pro zdravotni rizika.
      Tim afera asi skonči,ale co bude dál to je aktuálni pořad,budeme se stále pohybovat v režimu kapialismu bez přivlastků ,vycházejiciho z gangsterismu,který přivlekl na hřbetě president ODS?
      Pokud máte chut realizovat Přimou demokracii tj konkretně napsat doporučeni do budoucnosti tady a to tak,aby občané chtěli mezi jiným, vyplatu svych dvou třetin jim ukradánych mezd, tak to by bylo supi.
      Taky by bylo zajimavé, kdyby jste dokázal popsat jak bylo možné ,že před 31 lety komunistický režim ty dvě třetiny chybějicich mezd VYPLÁCEL,tedy jak a ještě stavěl přehrady a domy jako o duši a lidé si postavili sami domy o které ted mohou přijit třeba nynéjsim vadným zakonem o exekucich.

      Vi snad vice někdo ze zdejšich diskutujicich,jde nezapomente o naše penize, TUNY peněz, mi drazi!

      ANNA husita a členka KSH tj Křesťanského Sociálniho Hnuti.
      Co vy na to všichni, než članek zajde zas za obzor a musime v diskusi pokračovat, asi pod jiným článkem.

      Smazat
    17. CO NAPSAL PUTIN O RUSKÉ VAKCINĚ A JAK JI ZISKAT

      "Ať naši partneři,kteři o vakcinu maji zájem vytvoři VLASTNI výrobni kapacity VE SVÝCH ZEMICH a my jim zařidime výrobu naši vakciny na zakladě jejich výrobnich kapacit".
      To stoji černé na bilém na zprávě přimo z Kremlu.

      Zeptejme se proč naše vláda nesmi informovat občany,že taková možnost tady je a bude!

      Smazat
  2. Vynálezcem testu RT-PCR byl Dr. Kary Mullis, PhD., který získal Nobelovu cenu za chemii za svůj vynález. Mnohokrát jasně prohlásil, že PCR test není, a nikdy neměl být lékařským diagnostickým nástrojem.
    ARS CoV-2 „negativní“ na IgA, IgG a IgM. Krevní sérologický test je jediným způsobem, jak ověřit přítomnost jakéhokoli typu viru a reakce lidského autoimunitního systému na něj.
    Bez skutečné izolace cílového viru není možné přesně otestovat (chřipka? ebola? SARS? nachlazení? ovoce? zelenina? pozitivní nebo negativní výsledek koza? PCR nerozezná rozdíl), tento podvod COVID-19 stává naprosto průhledným.

    OdpovědětSmazat
    Odpovědi
    1. COVID tady je a šíří se, bez ohledu na hygienická opatření, o tom nelze pochybovat, nemocnice se plní, vlaky a letadla jsou téměř prázdné. Napadá vás, co by to mohlo dělat jiného, co se změnilo od jara?

      Smazat
    2. https://www.osel.cz/11392-jak-to-je-s-falesnou-pozitivitou-testu-na-koronavirus-sars-cov-2.html

      https://www.ceskatelevize.cz/ivysilani/10997918455-mimoradne-porady-ct24/220411033401018-zeme-v-nouzi-pandemie-pokracuje-jak-ted-a-kudy-dal

      Smazat
    3. Re (00:35):
      Jakkoliv je spolehlivost té diagnostické techniky (PCR) nižší, i tak lze její výsledky brát v úvahu jako ukazatel vývoje té nákazy. Když už nic jiného, co by napomohlo plošné (hromadné) diagnostice, není.
      Prof. Prymula, jakožto ministr i krizový manažer, předvídavě reagoval nejen na statistiku té diagnostiky, ale (a to zejména) na vývoj počtu osob hospitalizovaných s těžším průběhem onemocnění i těch, kteří mu podlehli. Nejednou zdůraznil, že mu jde o to, aby se nezahltil zdravotní (lůžkový) systém a neochromil zdrav. personál. A to už se jen tak okecat nedá.
      Opakovaně trval na dodržování několika fungujících (proti)epidemiologických doporučení k dodržování elementárních zásad ochrany zdraví. Jenže právě tyto povětšinou přiváděly a přivádějí zdejší zpovykance k odporu, některé dokonce i k podlostem typu bulvárního Blesku.
      A to není dobrý úkaz.
      Do doby, než bude k dispozici vakcína a proočkována dostatečná část populace, ta nákaza nezmizí. Sám se domnívám, že je nutno to podstoupit a vydržet to ...

      Smazat
    4. Těch RT PCR testů jsem navrhl a provedl stovky. Pokud jde o citlivost a přesnost,jinak vynikající pan Wágner není na svém písečku- zásadní je návth testu a vyzkoušení podmínek. Citlivost je 1 molekula, potvrdil jsem to Poissonovou distribucí. Při nastavení podmínek hraje zesilovaná sekvence a teplota. Kontrola specifity se dělá elektroforézou,stanovením velikost amplifikátu a sekvenací. Slušně nastavený PCR má výsledky 100%. Samozřejmě, když laborantka špatně označí zkumavku nebo dojde k chybě odběru nejde o chybu testu. jogín

      Smazat
    5. Jo kdyby při východu z objektu si zapálil cigaretu tak by bylo asi všechno v pořádku. Ono snad bylo všechno stejně podle vládního nařízení jenom asi jde o něco jiného a Babiš, Prymula a spol zpanikařily.

      Smazat
    6. Česko dobylo Ameriku:
      https://garaz.autorevue.cz/download/file.php?id=84633&mode=view

      Smazat
    7. Ten anonym co tady vychvaluje presnost PCR testu: Jste asi odbornik podle vaseho prispevku. Ja ne, ale vy nemuzete poprit, ze PCR neni zadny test na virus COVID, ale indikuje pouze RNA, ktera ma od nejakeho viru pochazet! Sam Mullis nedoporucoval tento test pro ucely indikace virove nakazy v hromadnem meritku, jak se to dela! Ze ten test je nejaky divny zjistili i cernosi v Africe, ne belosi v Evrope! Cernosi merili pozitivne kozu, drevo, ovoce.
      PCR je humbuk a vyzaduje proto kontrolni testy jinou alternativou. Ukazalo se, ze nektere PCR testovaci soupravy jsou kontaminovane virem a spejlema se pak lidem zavadi poradna porce viru hluboko do nosu a do krku. Pak jsou vsichni pozitivni a dokonce ohrozeni na zdravi!
      Plandemie je podvod na lidstvo a PCR test je slozkou tohoto podvodu.
      http://www.nwoo.org/2020/10/23/detaily-dalsiho-postupu-covidu-19-a-great-reset/

      Smazat
  3. největším "covi-popíračem", který to dokázal činy, je sám Prymula

    OdpovědětSmazat
    Odpovědi
    1. To není pravda. Nejhorší jsou techtlemechtláci, a další covidioti třeba z demonstrace v Praze 18.10.2020. A ti o místa ještě nepřišli.

      Smazat
    2. 0:47
      Ámen.

      Smazat
    3. Re (00:47):
      ... vy patrně budete z těch, co pro stromy nedohlédnou les. To nebyl případ prof. Prymuly!

      Smazat
    4. Opluštile!

      Pokud se stabilizuje politický boj o planetku ZEMĚ tak, že se zveřejní pravda o kovidu omluvíte se zdejším alternativcům za to, že jste z nich udělal popírače.
      Kovid nepopírám, naopak tvrdím dejte se bilem pichnout dokud je ve vakcině pouze čip, až tam bude vir měnící lidskou DNA pomocí programových RNA, pak bude z homo sapiens pouhý biorobot (moderní zombí).
      A co vy Opluštile, máte děti, vnuky? Tak do toho, pichulky od bila budou hrazeny zdravotními pojišťovnami a jako bonus dostanete covidpass!!

      Smazat
    5. Re (18:39):
      A kdo to jsou ti alternativci, z nichž snad dělám jakési popírače?
      Lidé, kteří svým neopodstatněným odporem k dodržování elementárních (proti)epidemických opatření ohrožují nejen sebe, ale i ostatní nazývám zpovykanci. Pojmenování popírač je jen vaše licence.
      Váš blábol o utváření jakýchsi zombi už raději ani nekomentuji.
      A jakmile bude k dispozici důvěryhodná vakcína (ovšem nikoliv ta od Billů všelikých), samosebou, že ji využiji. Rozhodnutí mých dětí (o nich a jejich dětech) ponechám na nich, anonyme. A utřete si, prosím, i pěnu od huby ...

      Smazat
    6. Prestante nazyvat lidi s jinym nazorem covidioty! Snazte se je presvedcit argumenty, ne urazkami! Divim se, ze vas administrator nesmazal.
      Prectete si radsi tohle, mozna vam to dojde, co se deje:
      http://www.nwoo.org/2020/10/23/detaily-dalsiho-postupu-covidu-19-a-great-reset/
      Zabyvam se intenzivne tim co se deje a mam informace. Stale vice nezavislych webu a lidi odhaluje nejvetsi podvod v novodobych dejinach zvany pandemie. Vir neni podvod. Ten existuje, i kdyz jeste stale nebyl prokazan, izolovan. Podvod je to, k cemu je zneuzivan.

      Smazat
  4. Dal bych zpětnou vazbu, ale článek se mi nelíbí, tak nesplnuju autorovi podmínky:-)

    OdpovědětSmazat
  5. A jé, tady je zas pavlač, tak dobrou noc.
    Dnes budu spát o hodinu déle.

    OdpovědětSmazat
  6. Tomu co napsal autor se musim z hloubi duše smat. Jeho logika pajda na obě nohy.
    1/ podle autora zřejmě když mejnstrim omylem napiše pravdu (třeba že po noci přichazi den) tak z principu tomu musime oponovat protože jsme alternativa a ta je vždycky v oponentuře.

    2/ pane, vy zřejmě nevite o tom, že politik je veřejny činitel, je veřejnosti volen a měl by ji byt odpovědny. Jako takovy když se stava politikem by měl počitat že bude při všech svych aktivitach po celou dobu co je politikem a ma mandat voliču pod drobnohledem veřejnosti, ktere by měl za jeji penize po cele obdobi svěho mandatu sloužit.

    3/upozorňovani veřejnosti na přešlapy politika NENI BONZACTVI NEJTĚŽŠIHO KALIBRU. Zajimalo by mně jestli jste považoval za bonzactvi kauzu Nečasovy milenky, kauzu kvuli ktere musel odstoupit premier Topolanek, kauzu Grossova bytu, ... Doufam, že mate stejny metr pro všechny podobne připady politiku.

    4/ ja Babiše sice dost často kritizuji, ale někdy take ne. Je to podle toho co děla. Proč myslite, že se Babiš, pote co se provalila kauza jeho blizkych spolustraniku podělal? Proto že odvolal ministra, ktery svym konanim zlehčuje pandemii, proti ktere do boje burcuje cely narod a neplni vlastni nařizeni a tim poškozuje svoji stranu a snižuje jeji preference? POlitik by přece měl sam vyvodit osobni zodpovědnost ze svych pochybeni.

    5/ tomu nerozumim. Kdo volal a proč by pro něj neměla platit stejna laťka? Odvolanych a sesazenych politiku, resp. odstoupivšich kvuli ruznym prohřeškum přece již byla cela řadka. Z obou dvou stran politickeho spektra.

    6/ tomu nerozumim. Co když je pravě Covid (coby uměle nafoukla "pandemicka" bublina prostředkem globalni moci na zavedeni totality - omezeni politickych svobod, osobnich svobod, podnikatelskych svobod, znevolněni statu skrze extremni prohloubeni dluhu skrze lockouty, prostředek jak majitele obřich bank ziskaji absolutni moc v globalnim měřitku a zavedou Novy světovy řad? (viz prohlašeni D.Rockewfellera sr.: "Všechno co nyni potřebujeme je velka. krize. a pak zavedeme NWO." Co když je pravě Covid prostředkem spouštěčem te velke krize a zavedeni NWO?

    Když mluvite o Covidu, tak bych vam radil zaměřit se zejmena na tyto okruhy problemu:
    1/ srovnejte jak v jednotlivych po sobě nasledujicich letech
    vzrostla celkova umrtnost v ČR, protože to je jediny spolehlivy ukazatel jestli jde o pandemii. Při pandemii by celkova umrtnost musela vzrust SKOKOVĚ a vyrazně. Zaměřte se na prukaznost statistik - zejmena na vykazovani opakovanych pozitivnich testu jednotlivcu ve statistikach, kde jsou vedeny jako u dalšich osob, vykazovani za oběti Covidu, každeho kdo měl v nalezu byť jenom stopove množstvi Covidu, i když šlo prokazatelně o umrti na infakt, urazy.... Dal se zaměřte na to, proč Slovensko pitvajici nebožtiky mělo mnohonasobně nižši PROKAZATELNOU umrtnost na Covid na 1000 obyvatel než ČR (EU nuti Slovensko pitvy zrušit) a oběti nebožtiky spalit)... A nakonec když chcete mluvit o globalismu tak vemte v potaz, že pro mezinarodni farma lobby a jejich mistni politicke i jine partnery je Covid doslova zlata mana.

    OdpovědětSmazat
    Odpovědi
    1. Dobrý.

      orinoko

      Smazat
    2. Z hloubi duše se musím smát autorovi 2:10, který sice "nepajdá" na obě nohy, ale jen na jednu hlavu. ( Ne okraj: Víte že nejlepší USA president Roosevelt pajdal tak, že byl na vozíku, ale hlavu měl zdravou. Podobně je to u našeho Zemana.
      A AD. 6 AUTOROVÝCH ARGUMENTŮ: Covid 19 a s ním spojená nemocnost a úmrtnost je "nafouknutou bublinou". V USA dávno překročených 220 tisíc mrtvých.... Tak pro někoho snad bublina - tedy pro ty, co bojují za vyhlazení když ne lidstva, tak aspoň seniorů, kteří jim ujídají z jejich měšců zlata....

      Smazat
    3. Podle mého názoru se "ďábel skrývá v detailech".

      A ten detail se týká bodu 6). Aby Covid byl spouštěčem NWO a z tohoto hlediska provedl "dobrou práci", je nutné, aby byl skutečný a jeho důsledky byly v populaci dobře viditelné a citelné. To nedokáže žádný mediální konstrukt sám o sobě. Lidé musí musí být nemocní, musí umírat a musí to být vidět, aby byli dostatečně povolní k "záchraně" a následným změnám ve společnosti.

      Ochranné prostředky, jako roušky nebo spíš respirátory a kázeň lidí hážou vidle do tohoto plánu. Vše by vyšlo do vytracena jako u "ptačí" nebo "prasečí" chřipky. U nemoci, která nic nedělá, by za vakcíny nikdo peníze neutrácel - po nedávných zkušenostech s těmito "neúspěšnými" epidemiemi.

      A naše slavná "alternativa" i mainstreamová média a různé osobnosti by málem lezli po zdi, jak dělají vše proti tomu, aby se lidé chránili. A naopak vše pro šíření viru. To je ten zmiňovaný "ďábelský detail" - i pro pana Orinoka, s kterým jsem jindy v mnohém souhlasil.

      Smazat
    4. Autor přispěvku z 2:10 specielně pro vas:
      Na strankach statistickeho uřadu si mužete nastudovat, že nejde o žadnou pandemii ale o uměle statisticky nafouklou bublinu. Ze srovnani tři let zpatky lehce z počtu i grafu za cele roky i jednotlive tydny zjistite, že celkovy počet zemřelych v pandemickem roce 2020 je NIŽŠI NEŽ v letech 2018 a 2019. Při tom v obdobi pandemie by musel celkovy počet zemřelych skokově narust. Takže cela pandemie jsou jenom statisticke kejkle s testy.
      https://www.czso.cz/csu/czso/obypz_cr

      Dale o tom mluvi Molekulární genetička Soňa Peková: (Megaspravy) "Je tu cenzura! Koronavirus není přírodně vytvořen. Kdybychom netestovali bezpříznakových, žádná „epidemie“ by zde nebyla. Pozitivní neznamená nemocný „O zoonotickú nákazu sa zjavne nejedná, pretože žiadni netopieri, či šupinavci neboli popísaní, že by boli chorí … týka sa to čisto ľudí. Už teraz sa objavujú práce, bohužiaľ na neimpaktovaných fórach, pretože tá cenzúra je silná, nedá sa to okomentovať nahlas a ukazuje sa, že ten vírus je produktom syntetickej biológie, syntetickej genetiky, čiže je zinžinierovaný.“ Molekulárna genetička taktiež ozrejmila verejnosti, že z vlastnej skúsenosti vidí, že koronavírus výrazne zoslabol: „Na jar tí ľudia, čo k nám chodili, bolo na nich vidieť, že sú chorí. A dnes prídu, pretože ten papier potrebujú o bezinfekčnosti, my ich teda zmeráme, ako jedno z mála laboratórií to robíme kvantitatívne, zmeráme koľko majú v sebe vírusu, a toho vírusu majú v sebe toľko, že ja som snáď nevidela u iného vírusu tak obrie kvantity. A oni sú veselí a hraví, na nich nepoznáte vôbec nič. Oni sú úplne zdraví. Niektorí majú nádchu, alebo si zakašlú, alebo jeden deň ich bolí hlava, ale myslím, že toto nie sú dôvody pre karanténovanie štátu.“

      Slabnutie koronavírusu je podľa nej zapríčinené tým, že veľmi rýchlo replikuje svoj genóm, čím vytvára stále viac chýb, ktorými sa sám oslabuje a nakoniec zahubí."

      Smazat
    5. I když je paní Pechová dobrá v molekulární biologii, předpověď o likvidaci viru rychlými mutacemi neodpovídá realitě. V současnosti byly přečteny genomy více než 6000 variant, které byly získány z pacientů, takže si zachovaly pathogenitu. A nejnižší pathogenitu má nejstarší, asijská skupina variant. Jako porovnání můžeme použít HIV s ještě větší rychlostí mutace, kde žádné mizení viru nepozorujeme. jogín

      Smazat
    6. 2:10 ... jsem téhož názoru, ok. Děda.

      Smazat
    7. Smrtnost na COVID za rok je nizsi jak u chripky. Proto je plandemie podvod.
      Nemam rad Babise, ale nema rovnocennou alternativu za sebe.
      Ten tlak na neho uvnitr Ceska i zvenci (EU,USA) je neskutecny a on mu vzdoruje. Obdivuji ho!
      http://www.nwoo.org/2020/10/23/detaily-dalsiho-postupu-covidu-19-a-great-reset/

      Smazat
    8. 2:10 Prof. Prymula nebyl volen, ale jmenován. Když už oponujete, formulujte laskavě přesně.

      Smazat
  7. Pane Valenčík, podobný názor mám už dlouho. Není alternativa jako alternativa, již delší dobu podezírám některá alternativní média, že slouží jako druhý mantinel pro "nahánění stáda" spolu s mainstreamem.

    Uvedu příklad - kdysi jsem rád četl Britské listy, měl jsem je za vyvážené a důvěryhodné médium, a to přesně do začátku ukrajinského Majdanu. V té chvíli BL s panem Čulíkem otočily o 180°. Něco podobného dělají například Aeronet a Zvědavec v této době, během epidemie. Ta shoda s mainstreamem a Sorosovskými médii je u nich v případě Covidu do očí bijící. Ale nejsou to jen oni, protinárodní fronta, stojící za ignorováním ochranných opatření je široká a je nepravděpodobné, že by to byla jen náhoda. Nemyslím si, že by každý anti-rouškař byl spiklenec, ale přesto tu příliš mnoho lidí vyvíjelo obrovskou aktivitu zaměřenou na to, aby se virus volně šířil.

    Také je zajímavé, jak se mění argumenty protistrany. Nejprve to byly roušky, které vadily a byly údajně zbytečné, nebo škodlivé. Ti, co je nosili, byli aktivně zesměšňováni a ostrakizováni. Nyní, když toto zabralo a kolaps zdravotnictví se přiblížil, je argumentováno tím, že většina hospitalizovaných je v nemocnicích zbytečně kvůli nefunkčním testům - což prý způsobuje ten kolaps. Lékaři jsou patrně idioti, kteří při nedostatku lůžek (nastalým již dlouho před Covidem) drží v nemocnici pacienty bez klinických projevů onemocnění a kterým nic není. Kdo byl v posledních letech hospitalizován tak ví, jaký existuje tlak na to, aby pacient bez vážných potíží z nemocnice "vypadl" a uvolnil kapacitu potřebnějším.


    Tímto způsobem však nelze argumentovat dlouho - jen dokud se neobjeví několik set či tisíců mrtvých denně a vyčerpaní, nakažení a případně také umírající zdravotníci. Popírači nebudou moci popírat, ale cíle už bude dosaženo. U některých svedených a ohloupených se probudí svědomí, když uvidí, čemu napomáhali a ti citlivější budou páchat hromadné sebevraždy.


    Protože velké množství lidí ochranná opatření ignoruje, pravda se brzy ukáže. Je-li Covid fake, nebude se dít nic a počet zemřelých nevybočí z průměru. Bylo by to pěkné a my méně lehkomyslní či více paranoidní bychom byli rádi za blbce, pokud to bude cena za to, že nikdo zbytečně nezemře. Pokud ale Covid fake není a statistiky MZ jsou pravdivé, v dané chvíli je toho možné udělat už jen málo a tragédii se zabránit nedá. Podle mého názoru je to příliš vysoká cena za pravdu, ale nic s tím už nenaděláme. Rozuzlení je blízko a za pár týdnů vše uvidíme.

    OdpovědětSmazat
    Odpovědi
    1. Máte úplně ve všem pravdu, také to tak cítím.Zrazují a manipulují...

      Smazat
    2. Takže jestli chápu správně alternativa nehledá pravdivé informace ale vymezuje se proti mainst. at je pravda kde chce?

      Smazat
    3. 2:27 Dobře formulováno. Vidím to stejně.

      Smazat
    4. Vidím to podobně (včetně pohledu na PL) ...

      Smazat
    5. 2:27!

      Bojujete proti covidu a popíračům jako příčině pseudopandemie.

      Skutečná pandemie teprve příjde, protože virus za ni nemůže, naopak za ni mohou jeho majitelé, co hrají vabank o ovládnutí světa. Pokud uspějeme v likvidaci covidu19, vypustí crakena 19, který s mortalitou 99% vymaže hlupáky z povrchu planety. Bojujte proti majitelům virů (majitelům biolaboratoří po celém světě). Víte kdo to jsou? No přeci nosatí páníškové úžery!!!

      Smazat
  8. Kolik že máme mrtvých na Covid celkem? Údajně dva tisíce. Píšu údajně, protože oficálním údajům a střednímu po třiceti letech zkušeností nemáme obecně co důvěřovat a konkrétně také proto, že Covid statistiky jsou započítáváni všichni nebožtíci, kteří měli vir. Aniž by se bralo v potaz, zda ho ten vir skutečně zabil. Ale dejme tomu, že ono údajné je správné.

    Máme tedy dva tisíce mrtvých za rok. To nijak nevybočuje z naší každoroční chřipkové zkušenosti. Jestli Covid zabíjí tolik, co zabíjí chřipka, není o čem mluvit, není o čem psát a nemáme absolutně co řešit.

    Kdyby Covid zabíjel dvakrát toli, co zabíjí chřipka, každý rok, ani pak nejde o žádnou katastrofu, natož echt katastrofu, není třeba činit žádná mimořádná opatření.

    Máme věřit tomu, že ten COvid, který dosud (údajně) zabil 2.000 lidí, by zabíjel mnohem více, kdybychom nečinili opatření, která se obvykle nedělají ani za totální války? Jak velké by to byly počty? Desetitisíce, statisíce, milony? Zatím jsem neviděl nic takového, čemu bych mohl věřit. V Číně se roušky už dávno nenosí.

    Chápu, že pan Valenčík, coby starý člověk se cítí ohrožen. Je v ohrožené skupině. Ale při vší úctě k němu: jeho život není tak cenný, abych kvůli němu típnul národní hospodářství, zcela sabotoval školní výuku (distanční vyučování přes monitor není vyučování, to je hra na vyučování)a poškodil tím celou jednu generaci. Ani ten jeden život není tak cenný, abych kvůli němu připravil o živobytí tisíce lidí.

    Apropos: bavili jsme se den před skandálem pana Prymuly s kolegou o tom, zda se pan ministr odváží zastavit výrobu v montovně Hyundai. Já tvrdil, že to není možné. Hyundai nezastavíš, Hyundai zastaví tebe. Škoda, že jsme se nevsadili. Byl bych to vyhrál!

    OdpovědětSmazat
    Odpovědi
    1. A vy laskavě natáhnete hadr na tlamu, myjte si ruce a k nikomu se nepřibližujte. Pak si můžete pronášet mouder a mouder, kolik se vám zlíbí.

      Smazat
    2. 2:13
      Čas sezonních chřipek teprve začne. Když už jste u té statistiky, tak kdy na, nebo s sezónní chřipkou v ČR umřelo od března do října přes 2000 lidí(k dnešku je to 2077?

      A který říjnový den s/na sezónní chřipku umřelo přes sto lidí?
      23.10.2020 je to 100, 22.10.2020 - 103, 21.10.2020 - 121.
      Účtovat se teprve bude.

      Smazat
    3. 8:56
      Už ti bylo 15? Totálně jsi ho "zabil"

      Smazat
    4. Chyba v úvaze, covidu je v populaci mnohem méně než u chřipky. Mrtvých "s covidem" stále přibývá a po čtrnácti dnech přibudou podstatně, už teď jsou nakažení. No a hez covidu mohli klidně žít ještě 10-20 let. jogín

      Smazat

    5. Já taky souhlasím s tím, že by se mělo Česko nechat promořit a ti nejslabší ať chcípnou. Na co tady jsou? Starý, rakoviňáci, tlustý, pitomci s mnoha diagnózami. Na co to živíme a léčíme? Ať jdou k čertu a udusí se vlastní krví. První, co bych udělal, infikoval bych domovy důchodců a nemocnice.

      Smazat
    6. 2:13 nejste schopen uvažovat v souvislostech natož v souvislostech za běhu času. Vezměte laskavé, při srovnávání běžné chřipky s Covid 19 virulenci, mortalitu, průběh nemoci a míru trvalých následků, procento, ve kterém vyaduje nemocniční péči a to, že Covid 19 se vší pravděpodobností není sezónním onemocněním. Jeden trouba před vámi dokonce napsal, že do nemocnic jsou odesíláni všichni s pozitivním testem, jiní zas zpochybňují užívaný druh testů aniž by chápali, že jsou užity ty, které vyžaduje reálná praxe třeba i na úkor přesnosti, když je s ohledem na záměr testování ještě přijatelná. S vaší schopností uvažovat bych vám nedoporučoval rozhodovat ani ve věcech rodiny.

      Smazat
    7. Vy 19:18 se projevujete jako asociál bez výchovy prošlý pasťákem. Jednak, pokud vás cosi nepotká dřív, dočkáte se stavu starého, buďˇ tlustého nebo vychrtlého rakoviňáka s mnoha diagnózami, kde primitivním sobcům nebude jasné proč vás kdo živí.
      Zřejmě nemáte vztah obvyklý u vztahu k rodičům a prarodičům, zřejmě nemáte vztah k ostatním lidem a oni vám oplácejí stejně. Pak nenávidíte.
      Jste nemocný člověk a měl byste být léčen. Protože v tomto stavu hrozíte, jestli se tak už nestalo, ledajakým trestným činem. Takových jako vy se nejen straním, ale hledím, aby ani mé jméno neznali, natož aby věděli kde bydlím, nebo čím a jak se živím. Pro takové jako vy, byla vhodnou NSDAP. Pokud víte o co vůbec jde.

      Smazat
  9. Podle pana Valenčíka, všechny media, nebo aspon ta hlavní, jsou ovládána cizí globální moc, které vzdoruje už jenom pronárodní vláda Andreje Babiše, který není poskokem žádné moci, plukovník Primula, který není lobistou vakcináčních nadnárodních korporací (nebo ty stojí mimo cizí globální moc?).

    Vlastenecká a pronárodní a nezávislá vláda na čele s Prymulou, tu zavedla režim téměř stanného práva jaké tu bylo naposledy za protektorátu, režim, který vede k ekonomickému kolapsu, jen s těmi nejlepšími úmysly, pro dobro našeho národa, pro záchranu životů.
    Pro záchranu starých umírajících lidi, aby nezemřeli na chřipku, jsou ochotni obětovat cokoliv, at to stojí co to stojí.

    Nebo je situace tak vážná, že hrozí, že celý národ umře na kovid? nechtěl bych to zlehčovat..

    Otevřel jste mi oči, pane Valenčíku. Prymula, Hamaček a Babiš dokazují, že jsou skuteční vlastenci.
    Až s poslední zabodnutou injekci vakcíny nové generace v těle posledního občana, cizí globální moci navzdory, vymýtíme covid, lidé už nebudou umírat s kovidem, ale opět na rakoviny, infarkty, otravy atd.
    K úspěšnému boji je třeba jen pěvně věřit v operaci, pardon, pandemii covid19, nezpochybnovat spolehlivost pcr testů, nezlehčovat vladní opatření, a podporovat vlasteneckou vládu, a hrdině snášet zákazy a příkazy

    Příště už nebudu volit SPD, ale bud Babiše, Prymulu nebo Hamáčka (že ten ale s těmi řvoucími demonstranty pěkně zatočil)
    A hlavně nosit roušky! Protože, jak se ukazuje nepřítel číhá všude.

    OdpovědětSmazat
    Odpovědi
    1. Vencovsky, v 0:57 hod. jste napsal něco, co jste v 2:24 hod. porušil. Tomu se říká ztráta důvěry. Mě jste Vencovsky ale otevřel oči už dávno předtím. Jděte se vycpat maestro.

      Smazat
    2. 2:24 perfektní !

      Smazat
    3. 2:24 velmi střízlivý náhled na situaci i poněkud hysterický článek pana Valenčíka. Už jen v tom názvu ... Covi-popírači. Jakoby ti, kdož nestojí v jednom šiku pevně za Prymulou, byli všichni fanatici a pomatenci. Situace v republice je dosti nepřehledná a podobné články jen povzbuzují zbrklé vyhraňování stanovisek a štěpení společnosti. Chtělo by to zklidnit vášně a počkat na výsledky prezidentkých voleb v USA. Pak bude jasnější, co dál (aspoň doufám). A ne stále jen brojit ať už v tu nebo onu stranu na okrajovém dvorku světa.

      Smazat
  10. Už nic horšího ten ministr nemoh provést...
    Jo, těm co prošustrovali miliardy, těm odpustíme takové prkotiny

    OdpovědětSmazat
  11. Děkuji za komentář

    OdpovědětSmazat
  12. Pene docente,vy určitě nemáte odborné znalosti o covidu,a nemáte přístup k faktům. Vycházíte z informací a čísel ze sdělovacích prostředků,kterým v jiných oblastech nevěříte. Jak dětinské.

    OdpovědětSmazat
    Odpovědi
    1. 5:00
      Kdybyste jenom trochu sledoval analýzy pana Valenčíka, nenapsal byste takovou hloupost.

      Smazat
    2. Podotýkám jen, že z většiny vysokých škol je možný přístup ke službě Science-Direct, odkud je možné stahovat aktuální a recenzované publikace z medicíny, přírodních věd i technických oborů. Tedy včetně dostupných informací ohledně Covidu.

      Smazat
  13. To čo autor vypotil ????? Takže hlavný bijec covidu, ktorý celému národu zaviaže huby a udeľuje sankcie za kdečo,ktorý všetko pozatváral, aby sa to vraj nešírilo, ktorý chrlí jednu katastrofickú predpoveď za druhou a tvrdí jedno klamstvo za druhým, ako kolabujú nemocnice, tak ten, na hulváta, ide do reštiky, ktoré musia byť na jeho príkaz zavreté, s ďalším nýmandom, a potom na drzovku bez rúška sa pohybuje po vonku, a autor nadáva covidpopieračom????? Čo má autor za dvojaký meter? Ak sa on chce plaziť pred kriváckym despotom, jeho vec, ale ostatní to trpieť nebudú! A kecy o nejakom bonzáctve, nech si nechá pre seba. Bonzáctvo sa nosí presne v kruhoch, ktorých sa tak zastáva a mentálne k nim patrí!

    OdpovědětSmazat
  14. Všechna úmrtí v ČR každý týden se v roce 2020 pohybují od 1900 (v 21 týdnu) do 2020 (v 12 týdnu). Celkový počet úmrtí na COVID je 2077 za letošní rok k dnešnímu dni. Poslední hrozivé číslo 474 zemřelých za týden v porovnání s týdenním průměrem všech zemřelých je jeho jednou pětinou. Zatím nevíme zda se celková úmrtnost za týden o toto číslo zvýší, protože data k porovnání budou k dispozici později. Celé sledování stavu COVIDU je na vodě, protože není porovnáváno to jak se promítá do celkového stavu všech zemřelých v ČR. Jarní pandemie se vůbec neprojevila na křivce celkových úmrtí protože nárůst úmrtí byl menší než rozdíly v jednotlivých týdnech. Chřipkové epidemie se tak v minulých letech projevovaly, Covid ne. Celostátní sledování tohoto problému neodpovídá jeho významu. V opatřeních mi chybí pozastavení letecké dopravy. Její zastavení na jaře mohlo zastavit i šíření viru. Není to tak dávno, kdy byla obloha poseta čarami od letadel, že ano, které se vytvářely, jak víme z medii, jen tak sami od sebe. Teď může probíhat něco podobného jen to není vidět. Jestli to máme vyřešit potřebujeme dvě nezávislé nespolupracující neovlivnitelné organizace, které budou monitorovat skutečný stav a hledat příčiny. Nemůže to být zdravotnictví. Jen tak můžeme dostat věrohodné výsledky a pak dělat správná opatření.

    OdpovědětSmazat
    Odpovědi
    1. jak se vše projeví na zatíženosti zdravotního systému ukáže čas.

      Smazat
  15. Pane docente, skvělé!

    OdpovědětSmazat
  16. Pane docente , po tom znectění lidí , kteří si naprosto drze dovolují mít vlastní názor v akci covid a nepodléhat jediné a neochvějné pravdě , která při použití statistiky bez cinknutých podkladů mluví naprosto jasnou řečí , kterou není tak těžké chápat , píšete o lidech , stávajících se nástrojem cizí moci.
    Napadlo Vás někdy , pokud jste se zamyslel nad svým vlastním chápáním probíhajících procesů nad tím , že to ,co jste popsal výše , z Vás zcela nepochybně činí nástroj pro udržování covidové paniky a továrny na strach?
    Zcela hladce jste vplul do předem předpřipraveného mantinelu pro dav , kde se spolu do poslední kapky krve budou bít příznivci a odmítači akce covid , pro potěšení a pobavení organizátorů tohoto globálního divadla.
    Jenže ona je i třetí cesta , ta, o které se nesmí nahlas ani přemýšlet.
    Nepřijímat předem připravený scénář pravdy svaté pro nemyslící dav , ale zabývat se informačním procesem ,až po jednotlivá dílčí schémata probíhajících procesů. Lidově řečeno , podívat se té mršce na zoubek.
    Pokud při této samostatné informační činnosti narazím na fakt či fakta , které do předkládané teorie nezapadají, tak teorie jako taková padá.
    Pokud to neudělám , tak jedu někam , nevím kam , nevím proč, jen bláhově očekávám , že to ví ten , kdo mě veze. Když Nás tam jede hodně , tak je určitě správné cestovat taky.
    Ne náhodou jsem si přitom vzpomněl na píseň pana Nohavici, o cestě ,která vede na přeplněné nádraží.

    OdpovědětSmazat
    Odpovědi
    1. Zdravím Vás Putinovče. Není dobré se rozčilovat. Podle mě Prymulu Babiš nechal sundat prostřednictvím Faltýnka. Tedy myslím, že to byla past na Prymulu. Na rozdíl od Vás a například pana Boleta si nemyslím, že Prymula byl zástupcem sil, které jsou pro nás velmi nevýhodné. Jistě víte co mám na mysli. Jako bývalý pracovník Agrofertu jsem dobře poznal Babiše i Faltýnka. Tohle odpovídá jejich stylu myšlení.

      Smazat
    2. Putinovec, to je jen omáčka o ničem. Tak prosím tu pravdu konkrétně.

      Smazat
    3. Putinovče jako bývalý pracovník Agrofertu vím, že Faltýnek je všech křiváků futrál. Na rozdíl od pana Boleta si nemyslím, že Babiš je jakousi záchranou pro ČR ba naopak.

      Smazat
    4. Žgryndy pindy, Putinovče, jako vždy,
      jen akademický ego balast jste opět předal a jehož informační hodnota je nula - v praxi.

      Smazat
  17. Pan Prymula se chová konzistentně.Co prohlásil v roce 2009 (o nesmyslu nosit roušky), to teď svým chováním prokázal, že si to stále myslí. Ovce jsou ale zahnány do kouta, a musí se stříhat. Vždyť jde o velké prachy, a kapsu si chtějí namastit nejen globální korporace. Kvůli odposlechům se takové věci projednávají v kavárnách.
    A zda sedáme na špek mainstreamu?
    Takto naše novinky hodnotí hromadné testování na Slovensku
    https://www.novinky.cz/zahranicni/evropa/clanek/slovensko-plosne-testuje-zajem-lidi-je-obrovsky-40340295#dop_ab_variant=0&dop_req_id=BufkfX1ywIG-202010241727&dop_source_zone_name=novinky.sznhp.box&source=hp&seq_no=8&utm_campaign=&utm_medium=z-boxiku&utm_source=www.seznam.cz

    a takto alternativa

    https://www.youtube.com/watch?v=AICm2GIR4qQ

    OdpovědětSmazat
    Odpovědi
    1. A chtel zaridit vojensky rezim a tuhoy kazen,zivot na rozkaz a nic jineho. A kdo neuposlechne...

      Smazat
  18. Někdo se chtěl P. zbavit, tak zorganizoval tuto provokaci. To je naprosto evidentní. Bohužel to podle reakce hodně vypadá na premiera. Ale proč?

    OdpovědětSmazat
  19. 10. 12. 2002 v Lidových novinách Radim Valencik napsal: "... oblast produkce lidských schopnosti prostrednictvim vzdělání nabývá rysy normální ekonomiky..." Možná toto tvrzení pomůže lepe porozumět i jeho razantnimu pristupu k událostem současným.

    OdpovědětSmazat
    Odpovědi
    1. Když se podíváte, na jaké vědecké instituci učí, pak se na úrovni nevzdělání přímo podílí.

      Smazat
  20. Lide Ceska,spoluobcane ,zeny,deti, diskutujte,do krve se pohadejte, treba se poperte,ale mejte 24.hodin denne na mysli ,existenci zakona Nejvyssi Jednoty.
    Vyssi Positivity rovnez..
    Na zaver vzdy negativni a skodlive veci ,kategoricky odmitnete.
    To je a vzdy bylo vase poslani,zakladni duvod a pricina vasi existence dodnes.
    Kazdou udalost prijmete vzdy a predevsim jako prilezitost
    k sjednoceni siku !
    Jinak vas ceka Krizacka bazina U Sudomere.
    Co muzete prevzit od skutecnych profesionalu. Prohravate, porad prohravate ,Ale nikdy, nikdy se nevzdate..
    /Nevim proc mi napadlo zrovna jmeno Jan Kodes/.

    OdpovědětSmazat
    Odpovědi
    1. Protože tehdy se Jan Kodeš nevzdával ani v beznadějných situacích, i když to byl "jen sportovec" tenista. Byl jedním z mých vzorů.
      V té bitvě vyhrajou tak, jako tak HUSITI!

      Smazat
    2. 8:25
      S Kodešem souhlasím, ale ty
      Husity, darebáky a vrahy dávát za příklad?? Něco si o nich přečtěte!!












      Smazat
    3. Ad 9:34:
      Jste velmi jednostranně omezený člověk: psát o husitech že jsou darebáci,vrazi a podobné odsudky je velmi velmi nesmyslné. To je jen katolická propaganda. Darebáctví je přece vybírat odpustky. Při jakékoli křížové výpravě do Čech se protihusitská strana dopouštěla velkých darebáctví a hromadných vražd Čechů. To vám zjevně uniklo. Nebo vám to ve vaší ideologické zapouzdrenosti nevadí? Křižáci si máchali ruce v krvi Čechů, Češek a jejich dětí, protože věřili, že tím smývají své hříchy. Když byla těla odkrvena, ještě po nich rajtovali, aby vyždímali aspoň kousek „očistné krve kacířů“. Než budete dál blábolit, něco si o tom přečtěte!

      Ostatně hanit husity a dávat na ně nálepky podle současných morálních kritérií je ubohost. Copak se Švédi, Dáni, Norové, Islanďané stydí za „své“ Vikingy, své přímé předky?! Vikingové patří k jejich slavné historii. A přitom to byli bezesporu námořní piráti, lupiči, ukrutní nájezdníci a darebáci. Těm o žádnou nápravu církve a věcí pozemských vůbec nešlo. Husitům ano. Husitství má silný vnitřní morální náboj. To vám asi uteklo. Přečtěte si něco např. od Masaryka. Husitství je kvintesence českého odbojnictví, touhy po spravedlnosti a nezávislosti, touha po rovnosti lidí a životě v pravdě. Katolictví u nás je symbolem kolaborace s cizáky proti českým národním zájmům. Ostatně katolíci to dokazují i dnes. Např. tou ohromnou zlodějnou zvanou „církevní restituce“.

      Smazat
    4. 9:34 Oni ti "katolíci" nebyli o moc lepší. Jelikož "všichni zhřešili", a ne jednou, ale mnohokrát, jsou všichni darebáci a netřeba je připomínat - podle této logiky.

      Měli bychom tedy zalézt a sklapnout a přenechat místo těm, co nemají žádné skrupule. V náboženské terminologii je to "dábel". Kdežto naopak Bůh všechny omlouvá a na každém hledá něco dobrého.

      Smazat
    5. Připomínám anonymovi 9:34, že nechávat pod svým textem tak velkou mezeru je neslušnost k ostatním diskutujícím. Příště bude váš příspěvek za stejné jednání smazán!

      Smazat
  21. Zkusme se na to všechno, co se kolem nás děje, podívat z pohledu NAŠÍ, tj. slovenské védské tradice. Jsme v období přechodu, kdy skončilo tzv. Temné období ve vývoji Země (Noc Svaroga) a začíná tzv. Světlé období ve vývoji Země (Den Svaroga). Všechny myšlenky mající nízké vibrace a z nich se rodící společenské systémy, založené na využívání, podmaňování, zotročování, vraždění apod., končí. Nemohou totiž více existovat v počínajícím Světlém období, které se naopak vyznačuje stále se zvyšujícími vibracemi.
    Jak to souvisí s COVIDEM? Domnívám se, že nic nevzniká náhodně, protože Vesmír náhody vylučuje. Ani Covid tady tedy není náhodně. A i když to může možná znít až neuvěřitelně a nepřijatelně, úspěšně se podílí na rozkladu a rozpadu systému, který vznikl ještě v době Noci Svaroga. V období zvyšujících se vibrací prostě styl života, kterému jsme uvykli, už nemá šanci.
    Myslím, že nezbývá nic jiného, než zvyšovat vlastní vibrace (zvyšovat imunitu) i vibrace celé společnosti, abychom vůbec mohli ve Světle existovat a nástup Světla bez úhony přežít. A jak zvyšovat vlastní imunitu? Třeba tím, že vyloučím nebo alespoň omezím příjem všeho, co má nízké vibrace (alkohol, cigarety, drogy, energetické nápoje, sportovní sex, maso, přejídání, zahálku, různé závislosti atd., atd.).
    Nikomu svůj názor nevnucuji. Bohužel jsme védskou tradici našich předků odložili, přičemž nám může být pomocníkem i rádcem v současném období.

    OdpovědětSmazat
  22. Kampak, autore, na "popírače" s logikou, oni mají tu svoji, neprůstřelnou. Ale na popírače taky dojde, nebojte se: brzy je dohoní realita. Ne že bych jim to přál, je to smutné.
    A že teď dělají užitečné idioty globální moci? A kdy nedělali??? Celé dějiny jsou dějinami užitečných idiotů...

    OdpovědětSmazat
    Odpovědi
    1. Postavte se vzorně do řady, aby vám provedli hromadné testování a následně do řady, až budou hromadně očkovat.
      Testovací prostředky i očkovací vakcíny jsou vyrobeny globálními korporacemi. Nic proti očkování, zvláště pokud vím, že sérum bude prověřeno českými zdravotními ústavy, že je bezproblémové a bez vedlejších účinků. Pokud to nebude zaručeno, ničeho takového se nezúčastním.
      Užiteční idioti budou stát ve frontě......

      Smazat
    2. V této diskusi máme užitečných idiotů spoustu. To je taky důvod, proč Česko dosáhlo světového prvenství v šíření covidu. Kromě popíračů covidu se o to zasloužily media svým přístupem jen žádnou paniku a podporou opozice za každou cenu. Popíračů ubude, ke zvýšení IQ by ale byla třeba vyšší smrtnost. jogín

      Smazat
  23. Uz to ruplo.
    Na Argfa uverejnili fakta a pravdive statistiky.
    Zrejme uloha Prymuli a dalsich,byla umele zhorsit situaci/Staromak/,tak, aby musela prijit pomoc a za ucelem privolani te okamzite pomoci,/30 nebo 300/ Vojenskych zapadnich Expertu..

    OdpovědětSmazat
  24. Pane Valenčík, ztotožňuji se s Vámi. Pan Babiš se ukázal jako neználek v umění vladaření. Zaujal pozici slabocha. Ukázal, že se bojí a jeho strach si všichni jeho údajní protivníci vychutnali. Údajní píšu proto, že je to jen sehrané divadlo. V politické sféře je vše režírované včetně rádoby komunistů/ S. Marková, V. Filip, M. Vostrá apod./ podle not z americké ambasády.

    OdpovědětSmazat
  25. Něco pro ty,kteří se zastavají Prymuly.
    Firma Prymulovy dcery získala dotaci k výrobě dezinfekce!!!!
    Asi to je málo, tak domlouvali s Faltýnkem další kšefty.
    A tady před několika dny napíše Man, že to je pokus o svržení vlády, vy se konečně probuďte pane zaslepený!! Tady jde jen o kšefty mocných!!!!!

    OdpovědětSmazat
    Odpovědi
    1. To je nepřesvědčí. To je naopak posílí a budou se zastávat jeho - "je to jen byznys, chlape"!

      Smazat
    2. To je kapitalizmus , na tom , co ten Prymula dělá je kapitalizmus založen !

      Smazat
    3. No a co? Mocní v kapitalismu vládnou a živí nás. Státní podniky vašnosto neexistují. Komunismus a závist v nás přežívají...Změňte systém a furt si nestěžujete. Dnes daleko více než kdy jindy platí, že jsou lidé s nárokem a bez nároku. To jsem nemusel cinkat klíčema!

      Smazat
    4. Dotaci dostaly i další firmy vyrábějící dezinfekci. A tu dotaci dávali za ministra Vojtěcha, úhlavního nepřítele profesora Prymuly. Měsíc před jeho nástupem do funkce ministra.

      Smazat
    5. Pro 8:03 reagujete přesně podle toho, jak chtějí ti co vypustili tuto zprávu. Dám Vám několik příkladů z minulosti. Když se Němci dostali až pod Moskvu, tak v místních rozhlasech a novinách, které vydávali na jimi okupovaných územích vyhlašovali, že Stalin má stovky milionů dolarů v zahraničí, konkrétně v Latinské Americe, že má hromady zlatých cihel tamtéž, že už jsou připravena letadla pro Stalina a že už už poletí za svým bohatstvím apod. Za života Castra propagandisté tvrdili, že má stovky milionů dolarů kdesi a že patří k nejbohatším v populaci. Castro umřel a nechal po sobě jen pár svršků a knihovnu, stejně tak jako Stalin. Pojďme do Libye, kde nás masírovali tím samým. Muamara zabili a žádné hory zlata a miliardy se nenašly jako potvrzení. To samé v případě Saddáma a Miloševiče. A to samé v případě Prymuly. Stále stejné noty a Váš případ je důkazem toho, že se stále najdou lidi, kteří tomu věří. Osobně ještě čekám, že se objeví informace, že má Prymula někde zašité miliony, nejlépe v zahraničí.

      Smazat
  26. NIC NEPOPÍRÁM.

    Jenom hledám co nejsprávnější odpověď.
    Tady je ... ale co, sami se podívejte na údaje ČESKÉHO STATISTICKÉHO ÚŘADU: při najetí na obrázek na křivky, se objeví údaje. Rok 2018 porovnejte s dneškem, jen tak pro "srandu" králíkům.

    https://www.czso.cz/csu/czso/obypz_cr

    konec textu.

    OdpovědětSmazat
    Odpovědi
    1. Bude dobré si počkat na statistiky aspoň do března 2022.
      To i ten pirátský ještěr, který chce být premiérem, už porcuje medvěda, a rozděluje ministerská křesla.

      Smazat
    2. 9 57 Souhlasím. V té době se už naplno projeví rok v rouškách, vystresovaný národ, zanedbaná péče, nedostatek financí ve zdravotnictví v letech 21 a 22, ap.

      Smazat
  27. Kdyby jsme volili ty správné prezidenty a ty správné strany tak už tady mohl být klid. Národ by byl dávno vyléčen. Vše to odvisí od neúspěchu debil bloku ve volbách a jeho touze po moci(nepleť si pomoci). Socdemáci se opět projevili, jak historicky potvrzeno, jako podrazáci. Debil blok nedá pokoj, dokud nebude Němcová prezidentkou, Fiala předsedou vlády,Novotný přinejmenším ministrem kultury, a něco zbyde jistě i pro šňupala Bartoše a Pekanovou. Pak bude nejen v Praze blaze! M.R.

    OdpovědětSmazat
    Odpovědi
    1. 8:25
      Napište ty správné prezidenty???? , správné strany, díky kterým by byl klid!!??? Podle vaší kritiky pomalu všech stran, to odhaduji na SPD a KSČM,to jsou ti správní?? pokud ano, tak potom raději paní Němcovou na hrad, pana Novotného min. kultury a další.
      Vy jste někdy něco s panem Bartošem " šňupal " že o tom tak zasvěceně píšete?? Jistě že ne, potom jen sprostě lžete, chudáku!!

      Smazat
    2. 9:20 - Kolega 8:25 chce psát to, za co ho tady ostatní budou plácat po zádech. I když to jsou úplné bláboly.
      Prostě použiješ výrazy jako "debil blok", "šňupal Bartoš" .. a hned jsi za hvězdu.
      Tak to je.

      Smazat
    3. 9:20
      To je pecka. Sprostý Novotný ml. ministrem kultury, aby ještě víc zžumpoidnil, a rozeštval národ, a prezidentkou zlodějka rohlíků, která má v senátu jediný program, a tím je antibabiš, antizeman, což podle vás stačí na zvolení do senátu, a dokonce na prezidentku. Asi jste si spíš něco šňupnul vy. Fuj.

      Smazat
    4. Správní prezidenti? Přeci Drahouš a Schwarzenberg. Debil blok nejsou všechny strany. No neříkejte, že by si s coronavirem podle jejich vyjádření neporadil. Zaplať pánbůh, ale nic jsem s Bartošem nešňupal. To mu přenechám. Nakonec jeho prohlášení o drogách jsou všeobecně známá. Já mu to přeju! A nevěřte že SPD a komunisti jsou spásou.

      Smazat
    5. No i já poznám, kdy má ,,šňupal" Bartoš naskoupíno, a to když se dopředu prohlašuje za předsedu vlády a debil blok je vcelku zdomácnělý pojem... a to se mezi hvězdy neřadím...

      Smazat
    6. Jediny co dnes kvete je Coronistan..Vostatni chcipame..

      Smazat
  28. 8:03
    Kdyby měl Prymula doma zlaté cihly, je mi to pumpička, má-li zkušenosti a znalosti nás vytáhnout z hnoje. Jsem už otrlý na výkřiky zlodějů - chyťte zloděje -. Je to primitivní a funguje to k nahánění stáda a proto dnešní bojovné čivavy štěkají.

    OdpovědětSmazat
    Odpovědi
    1. 8:40
      Pokud bude mít doma zlaté cihly,ze své poctivé práce, tak mně to je naprostý šumák, ale co se poslední dobou o něm mluví o jeho propojených kšeftech po dlouhé roky, tak ty cihly nebudou tak čisté.
      Někoho podle vás tahá z hnoje, ale sám v tom hnoji tancuje, viz. " zavřený " restaurant co.

      Smazat
    2. Souhlas.Vidím to stejně a dokonce i stejně, jako Radim, kterého znám již více let.Děsím se toho, pokud by se k vládě dostali takové typy, jako pirátky a piráti,TOP a ODS. A děsím se i toho,jakým morálně zvrhlým způsobem celá ta aféra vznikla.Myslím tím to šmíráctí a udavačství.

      Smazat
  29. Anonymovi 8:03
    Jen vaše fabulace, ale i kdyby tomu tak bylo, tak co? Dělat kšefty v kapitalismu je něco tretuhodného? A i kdyby ty kšefty byly "špinavé" jak říkáte, kapitalismus stojí i (a možná hlavně) na špinavých kšeftech.
    Prymulu jsme potřebovali na zastavení epidemie! A že je epidemie politika? To je smutný fakt. A je tu ještě jeden fakt: k dnešnímu dni je už 2077 mrtvých (viz stránky MZČR). Uvidíme za týden.

    OdpovědětSmazat
    Odpovědi
    1. 8:46
      Sám velký Prymula zastaví koronáč ????, píšete z hladu nebo hlouposti. Takové opatření které vydal a sám ho nedodržel, vydá kde jaký epidemiolog!!
      Všichni co dělají špinavé kšefty patří do lochu, ale Prymula má vyjímku.Super, tak to je správné, tak to má byt!

      Smazat
    2. Ty bláho uvědom si, že denně umírá průměrně v ČR už dlouhá léta cca 300 nebožtíků.Kovid nekovid...celková křivka úmrtnosti se nevymyká normálu to jen koviďáci se upřednosňují i když příčiny jejich smrtí mají nejrůznější diagnozy. Hrají si s námi jako kočky s myšmi

      Smazat
    3. 10:34
      Míchat úmrtí na všechny nemoci dohromady je účelová hovadina. Např. jenom na rakoviny všeho druhu zemře v ČR denně 87 lidí, ale na covid (nebo s ním, račte si vybrat) je to už několik dní po sobě cca 100. A světlo na konci tunelu je kde?

      Smazat
  30. Co vadilo na mých příspěvcích, když jsem nesouhlasil s konáním pana Prymuly v této době a mám podobný názor jako Jan Keller? Dokonce jsem se vyjádřil, že z epidemiologického hlediska sice o nic nešlo, ale exekutivec musí svoje příkazy dodržovat, když to vyžaduje od jiných. Tohle skutečně vadilo? A pokud v podobném duchu odpovím jiným diskutujícím, proč to nezveřejňujete? To je společensky škodlivý názor na hraně trestního činu? V čem?

    OdpovědětSmazat
  31. "Popírači" se rekrutují hlavně ze skupiny zuřivých bojovníků proti Babišovi. Jejich logika je neprůstřelná: "Když zloduch Babiš podporuje roušky, musíme být proti rouškám! Co je od Babiše, je od ďábla."
    Tahle politizace problému nás ale všechny bude stát hodně. A teď nemluvím jen o penězích. Ve světě je k 25.10.2020 celkově 42 973 486 nakažených (t.j. bezmála 43 milionů!) a z toho 1 155 224 mrtvých (https://www.worldometers.info/coronavirus/). A to není konec. Obávám se, že jsme na počátku.

    OdpovědětSmazat
    Odpovědi
    1. 9:07
      Desítka: Kdo provozuje odběrová místa?
      Jde i o soukromé subjekty, které mají přirozené důvody vykazovat a fakturovat co největší počty „odebraných“ vzorků a „provedených“ testů?
      Kontroluje někdo, zda nevykazují jednou otestované pozitivní osoby jako znovu a znovu pozitivně otestované?
      Mohou sí odběrová místa a/nebo laboratoře vykazovat a fakturovat testy vůbec neprovedené, jako tomu prokazatelně bylo v řadě případů „pozitivní i bez odběru“?
      V české republice zřejmě na Covid-19 zemřelo okolo 140-170 lidí. Jde o seriozní odhad ....
      V 60.letech uskutečnila KGB některé fascinující psychologické experimenty. Zjistilo se, že když nepřetržitě zahlcujete lidské subjekty zprávami vyvolávajícími strach, nejpozději během dvou měsíců těmto zprávám zcela uvěří většina subjektů podrobených testu, a to do té míry, že jim posléze můžete předkládat jakoukoliv pravdivdou informaci, která jednoznačně vyvrací předchozí lži, ale testovaní již nebudou schopni změnit názor.
      Pamětníci, kteří přežili nacistické koncentrační tábory, říkají, že hodně vězňů to prostě vzdalo, zemřeli vlastně na rezignaci. Jejich organismus přestal bojovat o život, protože oni samotní rezignovali a svůj život vzdali. Všichni, kdo přežili, uvádí, že měli vůli přežít, že chtěli, že se nenechali paralyzovat do rezignace, deprese. I v těch hrozných, nepředstavitelně strašných podmínkách dokáže člověk přežít, když si udrží vůli a chuť k životu. Když ji ztratí, z jakýchkoli důvodů, umře. Covid je méně extrémní situace, ale princip je stejný – lidé mohou umřít na stres, strach, rezignaci na život. (Ať už je potom lékařský pitevní nález jakýkoli.)
      MYSLETE NA TO !

      Smazat
    2. Nic nového pod sluncem. Věř a víra tvá tě uzdraví. Nebo Víra hory přenáší. Další Veselá mysl, půl zdraví.

      Smazat
  32. Nečetl jsem to celé. Valenčík mele kraviny. Já neznám jediného popírače covidu. To je Valenčíkův konstrukt. Covid je realita. Problém je jen JAKÁ? A tady Valenčík mohutně tluče za oficiální výklad, který sám o sobě je v rozporu s mnoha fakty. Valenčík do živoucím dokladem, jak covid může především sešrotovat lidský mozek.

    orinoko

    OdpovědětSmazat
    Odpovědi
    1. orinoko, vy už ho sešrotovaný máte, proto kraviny melete vy. Jestli někdo tvrdí, že covid je jen taková obyčejná chřipečka, tak prostě popírá fakta. Takových volů je opravdu dost. Popírači je pro tyto zoufalce ještě mírný výraz.

      Smazat
    2. Orinoko, popírač Covidu bude nejspíš někdo jako Vy, soudě podle toho, co jste zde právě vyplodil.

      Děláte se hloupý a překážíte sám svému vlastnímu porozumění situaci i ostatním lidem. Matematik zjevně nebudete (pokud ano, tak velmi špatný, který na přednáškách chyběl právě ve chvíli, kdy se v Matematické analýze probírala exponenciální funkce). Tak se nedovolávejte rigorózního vyjadřování a nechytejte jiné lidi za slovíčka. Vystavujete se nebezpečí, že někdo totéž začne s gustem dělat Vám.

      Jak moc se pan doc. Valenčík mýlí, uvidíme v řádu několika týdnů. Ale mýlíte se, pokud jde o oficiální výklad Covidu. Jelikož nic takového není. Nápadná je naopak shoda názorů mezi částí "alternativy", Sorosovskými médii, která až do nedávna dávala prostor zejména lidem, kteří Covid bagatelizují i pražskou kavárnou a Kalouskovskou opozicí.

      Pravda, z pudu sebezáchovy a politického oportunismu někteří z jmenovaných pružně mění strany v posledních týdnech. Ale do konce léta jste všichni shodně tepali nošení roušek a oblbovali prostý lid. Takže případní mrtví jdou i na vaše konto.

      Smazat
    3. Ad Anonym 9:17
      řekl jste to stručně a jasně, vidím to stejně.
      Já osobně zatím, v této husté alarmistické hoaxovid-19 atmosféře, zatím přísně dodržuji nastavená pravidla a taky to všem doporučuji, protože přenosná nemoc to je a zatím se šíří.
      Protože se ale vždy snažím dávat věci do všech kontextů, tak teď vidím, že poplašné komentáře médií neodpovídají primárním faktům, např. že poprvé v historii se vážnost epidemiologické situace posuzuje podle počtu lidí u nichž testy zjistí známku viru (často pofiderně), přitom téměř všichni bezpříznakoví, nebo že úmrtí se uvádějí s hoaxovidem-19, nikoliv jím zapříčiněná.
      Před týdnem jsem měl diskuzi s jinak velmi inteligentním člověkem, který nepodléhá propagandě snadno, přesto mne v jednu chvíli označil za "popírače". Víckrát už to nezopakoval, postupně asi zjistil, že na celou tuhle uměle živenou aféru se díváme vlastně podobně.

      Smazat
    4. Otázka Orinoka je správná. Vždyť on nic nepopírá, jen se ptá!
      Inu nakonec ptám se redakce, kdo tu šíří poplašnou zprávu a kdo vyvolává strach?
      Nakonec to budu já?

      Smazat
    5. orinoko, ty budeš něco mladšího, co chce ŽÍT, jak jsem
      někde četl.
      Já třiaosmdesátiletý chci UMŘÍT. Nevidím už žádný důvod abych tady v tom bordelu setrvával.
      Tobě plukovník brání v ŽITÍ, mně zase absence eutanazie od jiných plukovníků humanistů, abych nemusel chcípat v bolestech někde v koutě.
      Tak se prober, protože už ti šroťák mele hlavu.

      Smazat
    6. 12:05
      Orinoko píše "Nečetl jsem to celé. Valenčík mele kraviny.". A vy po tom jeho tvrzení míníte, že jeho otázka je správná. A to je právě ta chyba všech popíračů, kteří nic nepřečtou dokonce, a když ano, nepochopí, nebo popřou protože to není v souladu s jejich přesvědčením. A i kdyby vyšlo najevo, že nemají pravdu, je pod jejich důstojnost si to přiznat. U hlupáků je to pochopitelné. Vy spolu s Orinokem nešíříte sice strach, ale blbost.

      Smazat
    7. 12:37
      Těžko vám to zoufalství někdo uvěří. Právem.

      Smazat
  33. vše (bohužel) teprve začíná

    prosim o rozvedeni/vysvetleni teto vety

    OdpovědětSmazat
  34. No jo ten člověk udělal chybu a bude ho to stát dobré místo. Kdyby ne tak se opozice p....e.

    OdpovědětSmazat
    Odpovědi
    1. 9:43 - Opravdu si myslíte, že Babiš plukovníka vyhodil jen proto, aby se nepos*ala opozice?

      Smazat
    2. 11:34 Už sem četl články že má být nový ministr nevím jak to dopadne. Ale Babiš furt opozici ustupuje též by měl říci dost.

      Smazat
  35. Desítka: Pikantní je, že soudruh plukovník zdevastoval ekonomiku této země, vystrašil (mnohdy opravdu k smrti) statisíce lidí, milionům lidí ničí život (od profesního nebo ekonomického až po běžný, normální lidský život) – a přitom nemá jediné podložené úmrtí na Covid-19. Pitvy se neprovádí. Nikdo nezkoumá, zda dotyčné úmrtí bylo opravdu na Covid-19. Stačí pozitivní test na kousek RNA viru SARS-CoV-2 (a kdoví jestli to vůbec identifikuje RNA viru a ne šťávu z papáje) a hned je úmrtí do statistiky. **** Stejně tak byste mohli udělat každému test na některý rhinovirus (běžné viry způsobující rýmy a běžná nachlazení), zjistili byste, že ho má na sliznicích kdekdo a každé x-té úmrtí byste tak mohli vykázat jako úmrtí na rýmu. A hned byste mohli vyhlásit stanné právo a do karantény poslat polovinu lékařů a zdravotnic. Kvůli rýmě.
    To bude možná ten skutečný důvod, proč soudruh plukovník pomalu připravuje povinné spalování „úmrtí Covid“. Proč chce soudruh plukovník spalovat mrtvé „covid“? Protože po spálení zemřelých vykázaných podvodně jako úmrtí na covid už nebude nikdy možné prokázat, že dotyční nezemřeli na Covid. Nacisté také pálili archívy v květnu 45. A komunisté v prosinci 1989. A protože „po“ už bývá pozdě, chce soudruh plukovník likvidovat nepohodlné důkazy vlastní viny preventivně?
    Celkově je tato situace okolo koronaviru jen dalším důkazem, že mnohem snáze projde lež veliká než malá. Platilo to o iráckých ZHN, platí to i o „strašlivé pandemii 2020“.
    Jako chápete to? Vláda udělala zásek 500 miliard korun letos a 320 miliard příští rok naplánováno (ve skutečnosti to bude mnohem více – enormní nárůst výdajů a stejně enormní propad příjmů státního rozpočtu). Zadluženost země vzroste o více než 20% HDP během dvou let (a další růst dluhů bude následovat i v roce 2022 a letech dalších). Propad ekonomiky o 10-25% HDP. A proč? Protože Prymula přitáhnul k Babišovi chlápka, který mu ukázal tabulku Excelu.

    OdpovědětSmazat
    Odpovědi
    1. 10:05 Soudruhu vojíne. Ty nic nechápeš. Polykáš plnými
      doušky všecky ty sračky co tady tečou kolem.
      To co tady popisuješ je účel aby tak bylo. A nejen u nás. Všude je to stejné. Všichni jsou v prdeli, jen my
      by jsme měli být výjimkou ?

      Smazat
    2. 12:26
      a co ČSÚ ten také nechápe ? Díval jsi se na počty zemřelých Např. 2018, 2019 a 2020 do dubna? Tak za letošní rok epidemie nejnižší počet zemřelých .... vypadá to, že polykáš tak akorát ty!

      Smazat
    3. Do zádele kolikrát vám to tady budu psát. Korona virus existuje a v součinnosti s jinýmy problémy i zabíjí. To ovšem není hlavní důvod hysterie, tím je bezpodmínečná změna ovládání lidstva a to ZADLUŽENÍM. Dlužit budou všichni i Tramp a Babiš, jenom ti dole to odskáčou nejvíc. Jak jinak to bez války udělat?
      Starý negramotný blbec.

      Smazat
    4. Lidi umiraji na stari kdyz dosahnou pres 80 let jako vzdycky jindy,ale dnes se to nazyva epidemie coronaviru..
      Ty co investovali do viru maji strach ze zbankrotujou tak krici...

      Smazat
    5. 13:20 Nevím jak jsi přišel k takovým číslům, ale budiž.
      Nezapomínej ale, že jsme na počátku války. Tam taky nebyly ztráty tak velké. Tento draze koupený koronáč
      se musí vyplatit. A musí vykonat větší práci než druhá
      válka.

      Smazat
  36. Mohl by někdo definovat kdo je počítán jako zemřelý v důsledku onemocnění vyvolané COVID 19? Mohl by někdo vysvětlit, zda jsou skutečně reinfekce, nebo zda, jako u jiných mikroorganismu neexistuje nosičství viru u bezpříznakových - tedy zdravých - běžně to vidíme třeba u bakterií beta streptokoka, nosič netrpí angínami, zato jeho okolí bohatě.
    Při infekci jde o viremii jako u chřipky? Prostupuje vir placentou? Antigenní test = průkaz, že testovaný má protilátky proti Covid 19 má nepřesnost proč? Není specifický proti Covid 19, ale obecně proti koronavirům?
    Pokud někdo ví, ať poučí.
    Může přidat i vysvětlení, kdy je vakcinace proti chřipce účinná a kdy je nepotřebná. Jak dlouho trvá virologům, než jsou schopni poznat, že vir chřipky je nový mutant, proti kterému nemá lidstvo žádné specifické protilátky. Ptám se proto, že o typech chřipkového viru se dozvídáme obvykle až po odeznění sezónní epidemie. Děkuji a pokud to bude napsáno česky a srozumitelně laikovi, dvojnásob!

    OdpovědětSmazat
  37. Zkušený exsenátor: S Prymulou jde o likvidaci Babiše. Jde o všechno! Jinak tato společnost končí

    https://www.parlamentnilisty.cz/arena/rozhovory/Zkuseny-exsenator-S-Prymulou-jde-o-likvidaci-Babise-Jde-o-vsechno-Jinak-tato-spolecnost-konci-641671

    OdpovědětSmazat
  38. Někdo se bojí COVIDU a někdo zase více hromadného očkování a testování. A k tomu to směřuje

    OdpovědětSmazat
  39. Ve všem souhlasím s p. doc. Valenčíkem. Jenom nechápu naivitu Prymuli, že vlez jako myš do pasti.

    OdpovědětSmazat
  40. Chvilkaři nám metamorfozovali do Anti-rouškařů a ti pak metamorfozovali do Anit-Primulovců, a je to pořád ta samá svoloč

    OdpovědětSmazat
  41. Pan Valenčí se už dávno zařadil mezi věřící. A s těmi se nediskutuje.Zkuste někomu vymluvit Boha.

    OdpovědětSmazat
  42. Štvanice délá nulam dobře.Blbcum i čtenářum Blesku obzvlášté.Doc.Valenčik to pojmenoval přesné.

    OdpovědětSmazat
  43. Měli bychom podpořit premiéra v "čištění Augiasova chléva",v závěru to tak vidi i pan Valenčík, když říká, ž e je to začátek

    OdpovědětSmazat
  44. Covi -popíračství je součástí plánu (určitých globálních sil) k rozkladu a chaosu v ČR, který bude využit pro vojensko strategické účely směrem na východ ..
    Při analýze politických událostí posledního roku to celé Covid popiračství se způsobením Covid tragedie navazuje na aféru Koněv, Taiwan, návštěva Pompea a i Babiš a Koudelka v USA, teď by to mělo být završeno "intervencí" lékařů z USA a EU ..
    Naše země v této kritické situaci potřebuje pevné vedení, které mohl symbolizovat Prymula a proto musel být odstraněn ..

    ČR bude v nastálé krizi potřebovat silnou úřednickou patriotickou vládu, která zamezí cizí "intervenci" (jako třeba Jaruzelski v Polsku 80.let min.století).
    Pro patrioty je v této době hlavní úkol odhalit a zdiskreditovat všechny agenty cizích zájmů z administrativy státu, justice, čt, hlavních medií ..., kteří jsou organizováni hlavně v Aspenu a řízeni z us vyslanectví ..

    OdpovědětSmazat
    Odpovědi
    1. Ještě doplním, že prezident má složku na Koudelku a Babiše, a že pro něj teď pracuje ta schopnější část bis ..

      Smazat
  45. Národy majú takú vládu akú si národ zvolí. Národy vždy rady "upaľovali a popravovali " svojich politikov. Ísť do politiky si vyžaduje špeciálnych ľudí so špeciálnymi vlastnosťami. Kto chce prežiť v politike musí mať predovšetkým hrošiu kožu - najlepšie ak má hrošiu kožu celá vláda a všetky politické strany. Inak do politikov strieľa každý. Preto sú výnimkou vlády a jednotliví ministri, ktorí prežijú jedno volebné obdobie. Ak sa pričasto striedajú ministri, či celé vlády - svedčí to o nezrelosti voličov i politikov.

    OdpovědětSmazat
  46. Pane Valenčíku, souhlasím.

    OdpovědětSmazat
  47. Tady je těžké dávat zpětnou vazbu, protože většina bodů je mimo mísu.
    Jeden za všechny - na politiky, scházející se v noci na místě, které je ostatním občanům zakázáno, se rozhodně žádná ochrana soukromí nevztahuje. Kdyby se sešli v Prymulově bytě, prosím. To zatím zakázáno není.

    OdpovědětSmazat
    Odpovědi
    1. Mám pocit, že scházet se s cizími lidmi je nyní zakázáno i doma. I příbuzné smíte navštívit jen ve výjimečných případech - pomoc v nemoci, ap.

      Smazat
  48. Nejde o popírače a nepopírače. Každému vyhovuje něco jiného.
    O co tady této coroně jde, ví málokdo. A je to úplně něco jiného než se prezentuje. Jde o samotný kapitalismus, který
    se má takto zachránit. Jde hlavně o snížení lidské populace,
    hlavně starých, neproduktivních a většinou nemocných. Dosud se to řešilo světovými válkami, dnes už to moc nejde.
    Omezení výroby všech těch zbytečností co se vymýšlejí stále
    rychleji.
    Ale chtěl jsem něco k tomu "těžkému průseru" s Prymulou.
    Jak se ukazuje, stačí nějaký BLESK a je vymalováno.
    Nechápu, proč si miliardář Babiš nemůže pořídit podobný plátek a odchytávat ty vzorné Fialy, Kalousky a jiné spolumajitele Blesku. Raději se připosere a jde hned na ruku
    těm vyděračům.

    OdpovědětSmazat
  49. Pan Prymula se asi rád tohoto břemene odpovědnosti za zdraví národa zbaví. Nepotřebuje nás, ani naše peníze, nebo nějaké pocty, má své vlastní aktivity, které odložil a ke kterým se asi chce vrátit. Pokud to udělá (opustí post MZ) tak národ to pocítí na počtu mrtvých a nakažených. Těžko půjde nahradit je totiž epidemiolog a zkušený organizátor což prokázal v 1.vlně. Tyto vlastnosti nemá žádný z jeho potencionálních nástupců. Je orientovaný výlučně na C19 a politikaření ho nezajímá v tom je výlučný. Takže i kdyby dělal kotrmelce a čůral proti větru, tak by na té pozici MZ měl zůstat a bojovat dál za naše zdraví. Samozřejmě, že se najde řada kverulantů a virválistů, které naše opozice může zaktivizovat a poslat do ulic -tady by mohlo pomoci referendum a získat tak názor normálních lidí

    OdpovědětSmazat
    Odpovědi
    1. Především je to velký kšeftmon který sedí ve WHO jako jeden ze SEDMI. Lidi prboha čtěte mezi řádky a ne jen tu pitomou omáčku kolem která všechno zalepí

      Smazat
    2. Ve Vatikánu už mu připravují blahořečení. Je to těžký amatér, který šestkrát natáčel promluvu k národu, a mezi kusy srali papaláši vzadu smíchy a roušku měli přitom sejmutou.
      Národu vyhrožuje spalováním mrtvol. Chce nám implementovat židovské pece nikoli nepodobné těm Ádovým. Spalovač mrtvol v době reálného Sametu. Už za tohle měl okamžitě letět. Ať se věnuje svým kšeftům a baráku, který staví svojí dceři. Vůbec není laciný.

      orinoko

      Smazat
    3. ... tak to tedy máte velice krásné iluze o prof. Primulovi. Asi jste dost mladý. Děda.

      Smazat
  50. Anonym
    Pane docente, plně s Vámi souhlasím. V případu Prymula je mnoho podivností. Jakou roli hraje Faltýnek, proč si Babiš nejprve nepozval Prymulu k vysvětlení, ale okamžitě ho chtěl vyhodit, kdo pozval fotografy na Vyšehrad atd,.

    OdpovědětSmazat
    Odpovědi
    1. ptejme se jinak. Proč Velký Fáčko neinformovalo napřed premiéra? Co se tam o půlnoci za zavřenými dveřmi piklovalo?
      Babiš na Hrad

      Smazat
  51. I ty Valenciku podporuje plandemii? Tak si precti:
    http://www.nwoo.org/2020/10/23/detaily-dalsiho-postupu-covidu-19-a-great-reset/
    Pak se taky pletes. Afera Khan byla davno pred Macronem. Macronovi pomohly tajne sluzby diskreditaci Fillona.
    Khan sel proti globalistum, proto ho utreli.
    Tady na webu pisou clanky lidi co by meli mit alespon jedno oko. Jsou ale zrovna tak slepi jako medialni zumpisti. Ti jsou aspon slepi za penize.

    OdpovědětSmazat
  52. Naprosto souhlasím s příspěvkem B007 (12:32). Vystihl to dokonale.

    OdpovědětSmazat
  53. Stačí si projít diskuzi výše. "Popíračů" je stále mnoho a nic je nezviklá, žádné argumenty. Z omylu je nakonec vyvede až covid sám. Cena bude ovšem vysoká.

    OdpovědětSmazat
  54. Ať žijí Svědci covidovi! Když exitují popírači, musí logicky existovat i druhá strana.

    Valenčík jako kádrovák. Ten to tedy dopraskal.

    orinoko

    OdpovědětSmazat
    Odpovědi
    1. Orinoko, popíračům se taky říká covidioti(alias orinoko).

      Smazat
  55. Co je skutečně důležité ? - Důsledky útoků politiků demostraniček na vládu,premiera , prezidenta a stát. Ty trvají od voleb a vrcholí v současnosti kdy se stát pokouší řešit nevídanou epidemii.
    Všechny kauzičky a detaily které denně pitvají šmejdi z veřejnoprávní ČT nemají skoro žádný význam protože je nelze
    důvěryhodně vysvětlit a doložit to. Takže zbude jen fakt
    že skupiny politiků které prohrály volby - v opravdu těžké krizi útočí na vládu a baží se dostat k moci. Všimněme si
    že zásadní oporu mají ve vedení ČT - která i v případě "Prymula" - naskočila na fotku z bulváru a začala šílenou
    kampaň z obrazovky. Všichni známí šmejdi - jeden po druhém
    exhybovali celé hodiny a dny na obrazovce a kadili na
    vládu,ministry,premiera a prezidenta. Osobně si myslím,že
    vláda měla v nouzovém stavu přinutit vedení ČT aby nepřipustilo vysílání výzev politiků ODS,TOP,Lidovců a STAN
    k zrušení roušek a rozvolnění opatření proti viru. Vždyť ti "idioti" přispěli k šílenému zvýšení šíření epidemie počtu
    nakažených a mrtvých. To je hlavní chyba vydíraného Babiše jako premiera. ČT je orgán který si osobuje rozhodovat o
    vládě a státu. Je to takový Český erdogan....

    OdpovědětSmazat
  56. Zajímavé je zkoumat motivaci "popíračů". Přece, pokud někdo na vir nevěří, tak ho ignoruje, stejně jako diskuze o něm. Proč by ztrácel čas "popíráním"? Připadá mi, že "popírači" pracují v něčím žoldu, i když možná jen jako "užiteční idioti".

    OdpovědětSmazat
    Odpovědi
    1. Podle sebe soudím tebe.
      Svědci Covidovi.
      Nejdříve vysvětli motivaci popíračů holokaustu pak něco držkuj.
      Nikdo nepopírá covida, ten se popírá sám. Jeho implementace do našich životů však připomíná nástup fašounů. Hitler by byl s covidem rychle hotov. Prostě by ho zakázal. Ale máme hen ten liberalimsus, tak si každý dokonce hýčká svého covida.

      orinoko

      Smazat
  57. pane Valenčík, Demoblok a piráti nejsou popírači, ale vyznavači, jsou tedy naši spojenci s bojem s covidem nebo ne?
    Nebo co by jste vytknul piratum v jejich postoji https://www.piratskelisty.cz/clanek-3440-special-o-zivote-v-dobe-koronaviru-co-bychom-meli-vedet
    ja myslim, že jsou vzorový anti popírači
    Babiš nás vyzval, abych se semknuli, co proto děláte?

    OdpovědětSmazat
  58. Vykouknu zde v Praze z okna ven, na hřišti na prolezačkách lezou děti, vedle se hraje fotbal, ale hlavně, že se hledá, kdo za to vše může, Primula bez roušky. Já to řeknu na rovinu, sobečtí Pražáci, kteří kašlou na jakoukoliv disciplínu, ale svádět to budou na Babiše, Primulu atd. Je mi z těch lidí zde v Praze na zvracení, hlavně, že byli všichni v létě v zahraničí.

    OdpovědětSmazat
  59. 12:21 O co tady té coroně jde? To je jasné už hodně dlouho a nezakrytě o tom mluvil Ro...ld. Snížení počtu obyvatel a ovládnutí světa. Lidí je moc a zdrojů stále méně. Nakonec by zákonitě muselo dojít i na ty vyvolené a ti to nepřipustí za žádnou cenu. Starý negramotný blbec.

    OdpovědětSmazat
  60. 14:20
    Kdyby jste viděl farmářské trhy v Praze na náplavce Vltavy, tak by jste asi zaplakal. Pan primátor Hřib se rozhodl neřešit příčinu, ale následek a půjde vypomáhat do nemocnice. Asi mu to poradili PíáRisti, řešení je velice originální. Úplně mě uklidnil...

    OdpovědětSmazat
    Odpovědi
    1. 14:50
      A není to náhodou věc Prymuly než Hřiba ??

      Smazat
    2. Jako doktor? Ale on je bez praxe.

      Smazat
  61. COVI-popírači projdou 5ti fázemi:
    Popírání, hněv, smlouvání, deprese, a nakonec smíření.

    OdpovědětSmazat
    Odpovědi
    1. 6. fáze nákaza, 7. fáze Hamáčkův mrazák.

      Smazat
    2. zapomněl jste na prozření, ale tou fází projdou COVID-a,armisti

      Smazat
    3. 17:22
      Prozření je mezifází mezi hněvem, a smlouváním. COVI-popírači se zatím pohybují mezi 1. a 2.

      Smazat
    4. nechte se očipovat a proočkovat slovutnými doktory USA za dozoru armády.Až prozřete, bude už sakra pozdě

      Smazat
  62. když existují covid-popírači, existuje tedy opačná skupina, ke které patří pan Valenčík, které ale nemá název.

    Když někomu doporučím články pana Valenčíka, a on se zeptá, kdo je pan Valenčík, tak odpoved - je to covid-nepopírač asi není to pravé ořechové.

    Co je opakem popírání? Někdo něco hlásá, vyznavá a někdo to popírá.

    S těmi popírači to nění ale tak jednoduché, protože pan Valenčík, mezi ně řadí lidi jako Pirk, Smucler, ti ale existenci covidu nezpochybnují.
    Popírači jsou označovani i ti co odmítají roušku, a přesto existenci covidu nemusí zpochybnovat.

    Kdo hlásá hrozbu globalniho oteplovani a katastrofu, pokud se něco neudělá, nazývá sebe klima-aktivistou, korektní název je klima-alarmista. Kdo třeba nepopírá globální oteplování, ale nevidí v tom hrozbu katatrofy, je popírač.

    Covid popírač tedy a nejen podle Valenčíka, není ten kdo by popíral existenci viru nebo nemoci covidu, ale ten kdo popírá tezi, sars-cov2 je strašně nebezpečný virus, že představuje strašnou hrozbu lidstvu, kdo ho zlehčuje, kdo odmítá bojovat s covidem pomocí restrikcí, zkrátka kdo nevidí v sars-cov žádnou katastrofu, a proto nemá z něho strach.

    "Podle odborníků lidé navzdory rostoucím rizikům přestali věřit v nebezpečnost koronaviru. "
    https://zpravy.aktualne.cz/zahranici/kdo-jsou-popiraci-covidu-kteri-demonstruji-po-cele-evrope/r~57a7bf54024e11ebb115ac1f6b220ee8/

    slovo alarm, podle slovníku známená
    - znepokojení, obavy, strach
    - poplach
    - budík
    - vyděsit, znepokojit, vyplašit koho

    Pan Valenčíka a lidi, kterí zastavají podobný názorový směr, je tedy možné charakterizovat jako vyznač covidu, kazatel covidu, covid-aktivista, covid-alarmista.

    Covid-alarmista, mi ale přijde jako obsahově nejvystižnější

    OdpovědětSmazat
    Odpovědi
    1. A nejsou vyznavači Covidu, svědci a služebníci Covidovi, spíš ti, kteří chtějí a snaží se, aby se Covid šířil?

      Proč prostě nenecháte ostatní lidi na pokoji, aby se chránili, když chtějí, i když podle vás zbytečně?

      Pokud je epidemie reálná a někdo brojí proti opatřením na ochranu lidí, je škodlivý pro společnost, je to zločinec. A snaha lidí těmto názorům oponovat je logická, protože jde o mnoho - o životy lidí.

      Ale jak vám to škodí, když se někteří lidé chtějí chránit, pokud Covid neexistuje, nebo je neškodný? Proč jen v klidu nepočkáte, až se ukáže, že jste měli pravdu? Vaše strana, má-li pravdu, posečkáním pár týdnů nic neztratí. Právě naopak - pak můžete pompézně oslavit své vítězství a vytrubovat do světa moudra o hloupých ovcích, které se daly zblbnout a o tom, jak jste měli pravdu.

      K čemu tedy ta úporná snaha? Lezli byste po zdi, jen abyste lidi zblbli. Proč tolik investované snahy a energie do viru, který podle jedné verze prý ani není a podle jiné je úplně neškodný? Není to fascinující? Proč se tolik snažíte, Maestro?

      Smazat
    2. 17:15
      Špatná zpráva.
      Najděte si oficiální vyjádření, těch, kterým věříte, a tam se prostě dozvíte, že všechna opatření mají jenom rozestřít nákazu do delšího časového úseku. Tečka.
      Nic víc a nic míň.

      Abyste mne nenapadal, tak říkám, že nepatřím ani do jednoho tábora. Prostě dodržuji nařízení a ostatní ohledně viru nezměním, tak se tím nevzrušuji.

      Smazat
    3. Články pana doc. Valenčíka nikomu nedoporučíte, snažíte se jej zesměšnit a píšete jako pokrytec.

      Stejně tak psali někteří Vám podobní přes celé léto o ovcích, které nosí roušky. I jim dnes vděčíme za dnešní stav.

      Smazat
  63. Lidičky, už jsem z toho "vol´aaký zmätený"... tak je ta smrtelná epidemie, nebo není? Pro ujasnění by -podle mne- stačila dvě čísla:
    CELKOVÝ počet umrlých v říjnu 2019 a CELKOVÝ počet umrlých říjnu 2020.
    --------------------
    budou-li se ta čísla lišit o víc než 2%-3%, pak může být (je) epidemie a lidi mřou.
    A nepleťte národ takovýma řečma, že "umřel s Covidem", "zemřel v 88-mi na Covid" a tak.... prostě DVĚ čísla.
    A nepleťte

    OdpovědětSmazat
    Odpovědi
    1. Říjen ještě neskončil, tak sorry.

      Smazat
    2. Můžete najít údaje o úmrtích na stránce Českého statistického úřadu. Zatím podle poledních údajů "vede" loňský rok ...
      https://www.czso.cz/csu/czso/obypz_cr

      Smazat
    3. Podle toho, co jsem vyčetl na internetu, zemře v ČR každoročně cca 100 000 lidí. Tedy přibližně 8500 za měsíc. Dvě procenta jsou z toho 170 lidí.

      Vaše hranice tedy zatím překročena nebyla, v posledních dnech umírá podle MZ "s Covidem" kolem 100-120 lidí denně. Před měsícem to bylo zhruba 10 krát méně, tedy 10-12. Koncem srpna to byly pouhé jednotky, obvykle 1-3. K jiným číslům nemám bohužel přístup, tak jako každý běžný občan.

      Pokud tento vývoj extrapolujeme lineárně, na překročení Vaší hranice by mělo stačit posečkat zhruba do poloviny listopadu. Ale spíše bychom měli použít exponenciální extrapolaci, což by mělo znamenat přes 1000 mrtvých denně koncem listopadu. V polovině listopadu odhadem 300-400 za den při exponenciálním průběhu. Odhady jsem spíše mírně podhodnotil.

      Smazat
    4. 18:03
      Tak jako je každý rok jiné počasí, je křivka úmrtí každý rok sice podobná, ale má vrcholy vždy své z různých důvodů. Nevím teď zpaměti,kolik procent se považuje ve světě za obvyklé kolísání, ale údaje nijak zvláště nevybočují.
      V té tabulce si můžete porovnat také další roky až k 2011. Právě v tomto období byl nejhorší rok 2015. Kliknutím na barevná kolečka u roků je můžete na grafu "vymazat" a pak opět "zapnout". Můžete si graf upravit jak chcete.
      Samozřejmě se jedná o celkový počet úmrtí.

      Smazat
    5. Srovnávat říjen s říjnem je hloupost, musíte srovnávat celé roky. Nebo i delší období. Nárůsty mohou proběhnout v různých měsících.

      Smazat
  64. Přijde mi, že se národ zbláznil. Pravda je umlčována, demonstrace rozumných a soudných je provokována policií, rozumné argumentující lidé jsou ve fórech mazáni, pravda nesmí vyjít najevo. Lidem se stýská po totalitě, jinak by dávno vzali rozum do hrsti.
    Politici jsou zbabělí, takže pokud by byl Covid tak nebezpečný, jak nás ohlupují, oni první by nosili hadr na hubě nepřetržitě. Takže se tu hraje hra na vir s plebsem, který stačí několikrát denně vyděsit a on sám bude toužit po ještě větším omezení svobod. Navíc se stát extrémně zadluží u bank a skončíme jako finanční otroci Evropy. Vždy se ptejte komu to prospěje. Pan Valenčík může byt slušný chlap, jenže u něho zvítězil strach a přestal se ptát proč. Takže nyní plní roli spoluděseni lidí namísto toho, aby se kriticky ptal, proč jsou nemocnice plné lidí, kteří se bojí, ze na ně nezbyde v nemocnici luzko a tak chtějí být hospitalizováni ač jejich stav hospitalizaci nevyžaduje. Proč nejsou lide s testem, který neindikuje nemoc ale pouze vir, drženi v nemocnici, že je nikdo nechce přijmout zpět do domova pro seniory, aby nenakazili spolubydlící. Pokud by se všechny nejasnosti vysvětlily a přestalo se dál nafukovat bublinu za pomoci médií, všechna nervozita mezi lidmi by se zmirnila.
    Poradil bych lidem jen to, aby víc mysleli, nenechali se děsit a nepřestávali žít. Vypněte televize a nechte ty hrátky politikům.
    Kdosi vytýkal lidem to, že v první vlně táhli za jeden provaz a nyní ne. Pokud by totiž lidé byli přesvědčeni o nebezpečí, opět by byli soudržní. Jenže už valná část vidí, že se tu s námi hraje nekalá hra a proto se nechtějí této šaškárny účastnit. Vysvětlete nám pane Valenčíku vsechny podivnosti a my vás budeme opět považovat za rozumně uvažujícího přispěvatele. Takto jste jen nekritickým slouhou mainstreamu.

    OdpovědětSmazat
    Odpovědi
    1. Hlouposti. Když mluvíte o strachu - existuje nemoc, toxoplasmóza, která patologicky snižuje opatrnost a schopnost objektivně posoudit realitu. Trpí jí přes 30% naší populace. Parazit ovlivňuje kognitivní schopnosti hostitele, aby tento byl zabit a parazit mohl dokončit svůj vývojový cyklus. U člověka se projevuje zvýšenou maskulinitou, furiantstvím, nadhodnoceným sebevědomím, bagatelizováním nebezpečí, sníženou schopností úsudku a zpomalenými reakcemi. Mnozí zde přispívající by se měli dát vyšetřit.

      Neposuzujte ostatní podle sebe - ne každý se řídí strachem. Někdo spíše logikou a vědeckým rozborem a vyhodnocením faktů, nezávisle na tom, zda prožívá strach, či nikoliv. Populární osobnosti, které Covid bagatelizovaly, přes svoji profesní úspěšnost, žádnými vědci nejsou, ale se zato odvážně a sebevědomě vyjadřují o věcech, kterým nerozumějí.

      Smazat

  65. To je šílené. Tady jste schopni věřit tomu, že vás během stěrových testů očipují a budou řídit přez družice, ale nikdy neuvěříte, že je tady reálná pandemie, i když ji hlásí že všech koutů světa bez ohledu na režim, vyznání, politiku... Vy to musíte mít fakt v hlavě značně zpřeházené. Není se co divit, že Česko je černý flek uprostřed rudého moře na covid mapě.


    OdpovědětSmazat
  66. Toz ta nózová vojenska nemocnice v Letnanech mozé bét vojenském táborem pro neposlosné jako v Israeli prijezd zahranicnéch felcaró na vypomoc s vázne nemocnéma SARS cov. 2 je opravdo podezrelá.....toz nenechme sa neprijemne prekvapit.....slonce v srdci p.s.

    OdpovědětSmazat
  67. K výše uvedené urážce HUSITÚ uvádím krátký článek Jana Křístka (má svůj veb)

    Putin a Žižka

    Rozhodně není náhoda, že naše média útočí ve stejnou dobu a stejným způsobem jak na Putina, tak na Žižku. Oba mají totiž společného víc, než si myslíme. Žižka jednoznačně zachránil český národ před vyvražděním - o tom, že tehdy bylo v plánu „globálního prediktora“ úplné vyvraždění českého národa po vzoru vyvraždění albigenských, tehdy nikdo nepochyboval. Byť tato záchrana nebyla definitivní, a v současné době je možnost dalšího přežití českého národa velmi spornou otázkou. Putin se snaží zachránit před vyvražděním ruský národ, potažmo celé lidstvo. Nenechme se zmást tvrzeními Krvavé Madly a podobných deprivantů, že vyvraždění ruského národa by nemělo být definitivní, že by bylo ponecháno (zprvu) patnáct milionů otroků pro těžbu surovin, a nepodléhejme naivním představám, že by se vraždění vyvražděním ruského národa zastavilo.
    Jak Putin, tak Žižka předtím pracovali ve zpravodajských službách - Putin v KGB a FSB, Žižka byl zpravodajcem krále Václava (jako zpravodajec byl poslán jak do bitvy u Grunwaldu proti neřádu nacistických rytířů, tak do jižních Čech mezi rytíře loupežné). Rozhodně nebyli nějakými gorilami, jak si mnozí představují. Pro to se ani Žižka svým pokročilým věkem, ani Putin svým tělesným vzrůstem nehodili. Co je dále spojuje je naopak neobyčejně vysoká inteligence a (tím daný) podobný způsob práce, spočívající v mnohostranných jednáních s nespolehlivými protivníky i nespolehlivými spojenci, vyznačující se snahou vše vyřešit jednáním, a minimálním používání síly. Práce s informacemi. Práce na způsob šachového génia, který nejenže má vše promyšleno na mnoho tahů dopředu, ale navíc hraje simultánku na mnoha šachovnicích zároveň ... a Žižka ke konci navíc skutečně naslepo.

    Jak Putin, tak Žižka se objevili v pravý čas. Zjednodušeně můžeme říci, že kdyby nebyl Žižka, už by neexistoval český národ, a kdyby nebyl Putin, neexistoval by už život na Zemi (přinejmenším inteligentní život). I když samozřejmě nemůžeme vědět, jestli by se, kdyby se neobjevili oni, neobjevil někdo jiný, kdo by sehrál podobnou roli. Ale protože se objevili a něčemu zabránili, tak deprivantské klice vadí a „očerňuje“ - spíše tedy pohněďuje - je zcela stejným způsobem, podle stejné šablony.
    Příliš proto nepřekvapí, když proti Putinovi nejvíc vystupují různí „rytíři“, potomci šlechty z jižních Čech, s loupežnou a nacistickou minulostí (a nejen minulostí), a jejich podkoně. Například Schwarzenberků, kteří sem přišli jako lupiči a žháři s křižáckými vojsky v husitské době - což ale také jednomu z nich v devatenáctém století nezabránilo nazývat lupiči a žháři husity. Tehdy to ještě bylo úsměvné. A nepřekvapí ani to, že podporují americkou nacistickou „politiku“ i za situace, kdy je to sebevražedné. Právě Schwarzenberkové byli na „kolaterální ztráty“ ve vlastních řadách zvyklí. Například, když císař Karel VI. jednoho z nich jen tak pro zábavu sadisticky zastřelil na lovu. Nebo když byla majdanovským způsobem zastřelena odstřelovačem Eleonora Schwarzenberková (provdaná za Windischgrätze), aby se to mohlo svádět na české povstalce.

    OdpovědětSmazat
  68. pokračování

    (Odtud pak asi i ty sympatie s „majdanutými“.) Všechny tyto oběti v rámci „vyšší politiky“ Schwarzenberkové trpně snášeli, dál pilně sloužili nemocným mocí, dál běhali a čuchali jak psi za nimi se svým erbovním štítem s nápisem nil nisi rectum - „není nad řiť“.

    Když už mluvíme o husitech, když už srovnáváme Putina se Žižkou, měli bychom se zeptat, jestli bychom nenašli v Rusku také nějakou obdobu Jana Husa. Ta je hned nasnadě, a je jí Rasputin. Oba měli úzké vztahy s panovnickou rodinou, oba byli těžkou šedou eminencí s velkým vlivem na politiku. Byli jakýmisi předskokany (Hus před Žižkou, Rasputin před Putinem), oběma šlo o záchranu vlastního národa, a oba byli proto zavražděni. A oba jsou dnes vysmíváni. O Rasputinovi mluví jen jako o ožralém, negramotném mužikovi, a z Husa, zpovědníka královny (později se snažili tvrdit, že zpovědníkem byl Jan Nepomucký), rektora university, člověka, který po nějakou dobu i de facto arcibiskupoval za negramotného Zbyňka Zajíce z Hazmburka dosazeného do funkce za vojenskou pomoc, dělají vesnického velebníčka a naprostého asketu, jímž patrně také nebyl.
    ...Pokud tedy my máme dva Jany, Jana Husa a Jana Žižku, Rusové mají, vyložíme-li Rasputin jako raz-putin, tedy Putin I., dva Putiny.

    10. srpna 2015 ▓
    Jan Kristek

    OdpovědětSmazat
  69. Pane docente!
    Přečtěte si tohle a okomentujte nám to. Ať víme co jste zač!!

    https://tadesco.org/na-slovensku-zacal-fasizmus-chteji-odebirat-deti-ihned-po-porodu-pokud-rodicky-nepodstoupi-test-video/

    Zatím vás řadím mezi utajené slouhy chazarských páníšků, inu i šéf britských (blicích) listů Čulík před rokem 2014 psal jinak. Pak mu zatrhli katedru slovanské kultury v LONDON a bylo po ptákách.

    OdpovědětSmazat
    Odpovědi
    1. 19:31
      Komentovat tadesco? To myslíte vážně, že by se tím fejkařem s falešným jménem "Tomáš Marný" měl pan docent Valenčík upatlat? Takové čteníčko je dobré tak pro vás, a možná ještě blesk.

      Smazat
  70. Jako vzdy je v Cesku problem zredukovan na otazku viry. Verim mediim a politikum nebo nezavislym webum? Cim vice vehementne nekdo neco popira a druhe urazi, tim mene ma informaci, mensi IQ a vzdelani.
    Nemohu zde vysvetlovat co vim. Jsem uz unaveny a zda se mi, ze je to ztrata casu. A tak si prectete:
    http://www.nwoo.org/2020/10/23/detaily-dalsiho-postupu-covidu-19-a-great-reset/

    OdpovědětSmazat
  71. no, a z druhé strany, je pan Valenčík též popírač. Všiml jsme si, že popírá spoustu věcí:
    že koronavirus je vlastně chřipka, neúčinost roušky, nespolehlivost pcr testů atd

    OdpovědětSmazat

Na opakovanou žádost čtenářů, kteří se nechtějí zapojovat do diskuzí obsahující vulgární a urážlivé výroky. Jejich odstraňování je časově náročné a narušuje plynulost diskuze. Proto nebude dále možné vkládat anonymní komentáře.
Pro vložení komentáře je proto nutné se na stránce "Nová republika" přihlásit vpravo v horním rohu této stránky "přihlásit se" (výběrem emailového účtu např. Google) a upravením uživatelského profilu (v kolonce Nastavení>Upravit uživatelský profil). Děkujeme za pochopení.