Reklama

čtvrtek 8. října 2020

Pojistka demokracie

Vlastimil Vondruška

8.10.2020 blog autora

Tak nám opět skončilo první kolo senátního hemžení, vtipně označovaného jako naše nejzbytečnější volby. Tomu odpovídá i zájem voličů. A počkejte, jak tristní to bude ve druhém kole, které není spojeno s volbami krajskými.
Přemýšlel jsem, proč lidé tyhle volby ignorují. Jakýsi komentátor přišel na převratnou myšlenku, že důvodem je fakt, že se nepodařilo lidem vysvětlit, jak je Senát důležitý pro náš politický život. A vzápětí dodal, že Senát je přece pojistkou demokracie, to bychom si měli uvědomit. Všimněte si, jak ochotně opakujeme omleté fráze, aniž bychom o nich přemýšleli. Rozeberme si, co to znamená být pojistkou demokracie.

Pojistka je k tomu, aby zabránila poškození zařízení, jemuž je předřazena. Pojistka demokracie má tedy zamezit, aby politické instituce jednaly nedemokraticky.

První otázka tedy je, proč bychom měli mít jiné politické instituce, pokud by mohly jednat nedemokraticky? Mimochodem, byly zvoleny demokraticky, tak co by mohlo být na nich nedemokratické? Stačilo by mít Senát, který všechno ví, hlídá a vyřeší. Jenže tady vyvstává druhá otázka. Do Senátu se často odkládají politici, kteří předtím působili v parlamentu, ve vládě či ve veřejné správě. Jak je možné, že by se tam mohli dopouštět nedemokratických rozhodnutí, ale po vstupu do Senátu se stávají neomylní a dokážou zcela jasnozřivě demokracii chránit? Takže za třetí, nikdo není neomylný a vstupem do Senátu se z obyčejného člověka nestane polobůh (tohle bohužel většina senátorů nechápe). Ergo kladívko, senátoři nejsou neomylní a Senát tedy nemůže být pojistkou. Jen všechno komplikuje.

Dalším argumentem pro nezbytnost Senátu je ustanovení, že v případě skonu prezidenta vyhlašuje do 10 dnů nové volby předseda Senátu. Takže kvůli tomu musí fungovat 81 senátorů?

Ovšem předseda Senátu toho dělá mnohem víc! Podepisuje zákony, které Senát schválí, vyslovuje souhlas se zatčením senátora, pokud spáchal trestný čin, rozhoduje o použití státních vlajek na budovách Senátu a oznamuje prezidentovi a ministrovi vnitra, pokud zanikne mandát některého ze senátorů. To všechno pro nás dělá.

A pozor! Pokud se uvolní úřad prezidenta v době, kdy je Poslanecká sněmovna rozpuštěna, přecházejí na něj pravomoci prezidenta republiky. V takovém případě se děsím toho, aby náš prezident neskonal a současný předseda Senátu se díky tomu neujal téhle země, protože prvním krokem by určitě bylo vyhlášení války Číně a druhým ... Raději nedomyslet.

Inu, náš politický systém skrývá řadu tajemství, která jsou nám, prostým lidem, nedostupná.

74 komentářů :

  1. Jednoznačně zrušit Senát, to není pojistka demokracie, ale místo zkratu demokracie (pokud zůstaneme v "elekro" příměrech), vliv nadnárodních zájmových skupin se omezí.

    OdpovědětSmazat
    Odpovědi
    1. Tenhle blábol anonyme 8.34 jsem napříč diskuzním spektrem četl nejméně tisíckrát?!! ale myslím že vícekrát -a co? Zrušil se senát? Je to až legrační - vždycky přijde článek o senátu a pod tím zaručeně přijdou diskuzní bláboly "zrušit senát"..."zrušit senát".... to jako někomu nařizujete jako osoba? Nebo doporučujete? Mockrát už jsem přemýšlel, jaký smysl mají všechny ty diskuzní příspěvky a stanoviska, názory, apod. Ví tady někdo - jaký?

      Smazat
    2. Zajímá Senát ještě někoho ? Odpověď dal Olomouc, kdy k volbě do Senátu od karantézáků se dostavila nula.

      Smazat
    3. Jasný souhlas, že je tato součást uvedená v Ústavfě nic nemění na tom, že je tato součast zbytečnâ.

      Smazat
    4. Pro 10:54 tomu se říká budování informačního pole. Nejdříve je potřeba, aby si většinová společnost uvědomila, že Senát je škodná, pak toho může nějaká klanově korporátní skupina využít a Senát zrušit.

      Jistě dav je objekt, který o ničem nerozhoduje, jako cestující autobusu, kteří nedrží volat a nerozhodují přímo kudy se pojede, nemohou přímo řídit, nicméně mohou vyvinout nějaký tlak na řidiče, něčeho se dožadovat.

      Úspěšnost tlaku je na další diskuzi, např. ve Francii protestovalo přes milión lidí proti tomu, aby místo otec a matka měli pohlaví 1 a pohlaví 2 a nebylo to nic platné.

      Jenže na stavu objektu velmi záleží, proto ani elity, které drží kormidlo nemohou vše ( symbolicky osazenstvo autobusu se vzbouří a dosadí jiného řidiče pokud se mezi nimi vyskytuje a původního řidiče povědí, když nemají náhradního řidiče půjdou pešky nebo donutí původního řidiče jet tam kam chtějí ).

      Důležité je, že úspěšnost tlaku musí zajistit nějaký schopný subjekt (jedinec nebo skupina), která zkoordinuje úsilí a využije napětí k dosažení nějakých cílů.

      Každopádně všude šiřte, že senát je škodná, místo toho kverulantského příspěvku. Nebo vysvětlete k čemu je nám senát dobrý.

      Smazat
    5. Dobrá rada nad zlato anonyme 15.45 - kudy budu chodit, tudy budu mlít "zrušte senát, zrušte senát, zrušte senát".... budu to všude i psát, a skládat na to básničky.Abych nebyl kverulant. Bude to tak dobře? Bude pak informační pole dobře vybudováno? To jsem rád.

      Smazat
    6. Pro 18:16 práce s informačním pole je velice obtížná a namáhavá, hlavně proto, že je to dlouhodobý proces. Výsledky a zpětné vazby hned nejsou a tak málokdo bojuje za správnou věc, protože si myslí, že to nemá cenu, že to jsou jenom slova. Media a korporace si to nemyslí a každý den bez ustání chrlí svoje lži a pomluvy. Zdá se to nemožné přetlačit, jenže když se informační pole rozjede a nemá nic společného se skutečností kolem nás dojde ke katastrofě, protože lidé nebudou své životy řídit v korytě božího záměru a stanou se tak obětí Božího dopuštění ( zničí si biosféru ). Takové jedno malé dopuštění tu je v existenci senátu.

      Smazat
    7. Anonymní8. října 2020 10:54
      „Mockrát už jsem přemýšlel, jaký smysl mají všechny ty diskuzní příspěvky a stanoviska, názory, apod. Ví tady někdo - jaký?“

      Kdo by Vám to měl říct? Vždyť přeci Vy sám musíte vědět, proč to tu čtete a proč sem ty bláboly píšete. P.K.

      Smazat
    8. Jenomže já tak činím účelově anonyme 11.40 - doufám totiž, že někdy najdu, nebo vydedukuju odpověď na to, jaký má takové diskutování smysl, než to, že se lidi dřepící u PC zabavují, zbavují nudy apod. Nejspíš nemají žádné jiné aktivity, proto taky jsou to pořád stejní - novinky - NR - novinky - NR - novinky - NR - leze to sem a tam. Pak to jde spát, (možná) ale už někdy v půl druhé v noci to zase začne. Asi je to nemoc. A pokud jde o "čtení," tak diskuzní bláboly nečtu, to přiznávám, z toho bych zblbl a za nějaký čas bych psal stejný srágory. To se prostě číst nedá. Ovšem - jsou výjimky, to pak člověk čte opakovaně, aby se ujistil, že se mu to nezdá.

      Smazat
    9. Zatím ta dedukce anonymu v 15:27 moc nejde, odpověď tu je, že to nejsou prázdné řeči, ale že se tím formuje myšlení lidí, čili informační pole. Takzvané hospodské řeči mají pro řízení sociálních super systémů mnohem větší význam než se může zdát. Informační pole je to co mají lidé v hlavách nahrané, jejich představy o skutečnosti, čím více se ta představa liší od skutečnosti samotné, tím blíže je společnost katastrofě.

      Vrátím na začátek, vědět, že senát je na prd a ke škodě je velice cenné, protože to plně odpovídá skutečnosti.

      A na závěr, nezapomínejme, že nejcennější co máme je obyčejné lidské povídání a to i v internetové diskuzi, ale na živo je to samozřejmě lepší.

      Smazat
    10. Anonymní9. října 2020 15:27
      Také jsem si to Vaše dílo přečetl opakovaně, ale asi se mi to zdá. Peklo, to jsme my navzájem. Možná se nějaký, podobný nešťastník, podobně trápí nad Vašimi příspěvky. Nejspíš Vám není pomoci, snad, až někdy, až dostanete rozum. P.K.

      Smazat
    11. Senát není pojistka demokracie,ale pojistka proti demokracii!!!! Byl u nás vytvořen uměle po roce 1989 aby se náhodou volbami nedostali k moci opět komunisté.To je jediný důvod vzniku senátu u nás. KSČM díky svému vedení ztratila voličskou základnu a tak dnes senát slouží jako odkladiště neúspěšných politiků a "škodič" této republiky! Za dobu existence této trapné instituce neznám jediný případ,kdyby zplodil něco prospěšného pro nás,občany ČR. Dnes slouží jako pojistka proti nám,občanům ČR pokud bychom si chtěli vzít zpět naše práva!

      Smazat
    12. 8:56
      Trapný jste především vy a KSČ je na smetišti dějin.
      Díky za Senát pokud odstranil KSČ.

      Smazat
    13. Trubko 14:18, jak, prosimtě, Senát odstranil komunisty? Ti se přece odstranili sami zradou spáchanou na svých voličích. Proto od nich odešli. Příště raději ani nic nepiš, nerozumíš ničemu!

      Smazat
    14. Ano, senát je zbytečný. Stačí jediná věc. Přestat ty darmožrouty platit. A celá ta nesmyslnost se zruší sama od sebe.

      Smazat
  2. Bravo, pane Vondruško. Výtečné.

    OdpovědětSmazat
  3. Někteří z nás si pamatují jak špenát vznikl, pokud by se nevymyslela trafika, tak by se samo nerozpustilo bývalé federální shromáždění. Takže pojistka ano, ale především stálého příjmu. Pokud by opravdu chtěl někdo zrušit špenát, tak musí tamním holkám a klukům zajistit náhradní zdroj adekvátních příjmů. Viděl bych to na doživotní rentu pak by se snad smířili s tím, že přišli o korýtko. Už jsme přišli o víc, takže z mého pohledu by se to vyplatilo bez pojistky.

    OdpovědětSmazat
    Odpovědi
    1. Anonymní8. října 2020 8:50
      Pojistek není nikdy dost. Takže ten postup zrušení, o kterém píšete, by asi byl možný. Ale Senát je třeba něčím nahradit. Tím něčím, by měla být referenda. Nikoliv podle Dientsbiera, ale referenda s možností rozhodovat o všech otázkách národní i mezinárodní politiky. A povinnost Sněmovny, výsledek referenda uzákonit, či referendem odmítnutý zákon, zrušit. P.K.

      Smazat
  4. Prostě v druhém kole senátních voleb obvzvláště platí, že není-li koho volit, obvykle se najde někdo PROTI KOMU JE ZCELA NEZBYTNÉ ZVEDNOUT ZADEK... A RADĚJI ZVOLIT TU DRUHOU (KREATURU/ŠMEJDA - JAK SE VÁM HODÍ) VARIANTU.

    Třeba v části Prahy by si měli uvědomit, že jednu zlostnou neúspěšnou knihkupkyni je nezbytné vyřadit... a to ne jenom proto, že K. H. Frank byl také neúspěšný knihkupec. PROSÍM, KDO MŮŽETE, ZVAŽTE VOLBU PROTI MIRUNĚ!

    OdpovědětSmazat
    Odpovědi
    1. Přemýšlím, kolik je té Němcové vlastně let? Neměla by už být v důchodu? Proč do senátu lezou ( a proč tam berou) takové fosilie?

      Smazat
    2. 10:56 Nepřemýšlet, hledat! 17.11.1952

      Smazat
    3. Mladá holka, ta má té politice ještě co dát. Kdysi jsme se řehtali věkovému průměru zdejšího ÚV a ejhle,vstali staří bojovníci.

      Smazat
    4. Pane 20.23 Však jsme také tehdy žertem říkali: "VSTANOU NOVÍ PODVODNÍCI" A ejhle. "Voni se vyrojili po plyšáku jako sarančata"

      Smazat
  5. Je předseda Senátu pro nás pojistka či hrozba?

    Jsem zvědavý na názory. Díky.

    OdpovědětSmazat
  6. Dobře napsané.

    OdpovědětSmazat
  7. Ani tam nepůjdu , do 2.kola se dostali dva poskoci západu !

    OdpovědětSmazat
  8. No to je to by byla katastrofa vystrčil prezident a zbytečný senát je o ničem to mají havloidi pojistku proti lidem ČR. Kdyby nějaká vláda chtěla dělat co se jim nebude líbit tak to zablokují.

    OdpovědětSmazat
  9. Neustálá dehonestace Senátu je dnes ubohá. I odpurci se dnes pomalu ze všech pol. stran snaží své lidi do Senátu dostat.Vaše kritika pojistky demokracie, tímto vyznívá jako lichá pane Vondruška.
    Považoval jsem vás za inteligentního člověka, tím předposledním odstavcem, nepřímá pomluva pana Vystrčila,jste se pasoval do role ruzných bezvýznamných mazalu, kteří tak rádi ve stejném duchu píší podobné bláboly.. Přijal jste myšlenky a nesmysly ruzných lidí, kteří poklonkují, mně z neznámých duvodu, čínské politice, která v budoucnu bude ohrožovat svět, no , ona ohrožuje už dnes!!

    OdpovědětSmazat
    Odpovědi
    1. Ty zatracenej trolle,Mazej provokovat někam jinam.

      Smazat
    2. Tak - ubohej jste především vy anonyme 9.47 - jak se mocí mermo snažíte svými bláboly někoho nasrat, o nic víc vám nejde. Čemu říkáte "pan Vystrčil?" Je to - pokud se nemýlím - Tchajwanec, a v politice ČR nemá co dělat. Neumím si představit, že bych jel jako politik někam na Bali a hned bych prohlásil že jsem balík... Nejste náhodou placenej nasírač z novinek? Tam se bez nasíračů neobejdou, ale dá se říci, že je docela dobře maskujou (Hroch, Žabička, Černín, Strýček, atd.)otázkou je, proč se to dělá, proč nejen že se všude sprostě lže, ale ještě se i úmyslně a účelově manipulujou názory lidí. Kdyby byli lidi u PC ještě při smyslech, bojkotovali by to prolhané a manipulační svinstvo, ale ne - čtou to o sto péro a jako smyslů zbavení diskutujou, tím ten novinářskej kompost vyživujou - a tak pořád dokola. Dnes je to celé zahlceno reklamama na roušky, ale to asi nikomu nevadí (ještě nedávno to byly přípravky na zvětšení penisu a zkvalitnění erekce) -v jednom máte pravdu, že prostí lidé jsou fakt už duševní ruiny. A Čínu jako takovou ( stejně jako jiný stát) si neberte do huby. Dík.

      Smazat
    3. Presne tak. My te Cine s nasimi 81 senatory jeste ukazeme. V pripade konfliktu s 1.5 miliardovou Cinou vysleme chrabreho Vystrcila a jeho asistenta.
      Jinak jsem osobne rad, ze takove instituce jako senat CR ma. Muzu lepe v noci spat s pocitem, ze demokracie je pojistena pro pripad, ze by tu nasi demobirokracii chtel nekdo napadnout. Ovsem s vysujicim se vlivem Ruska a Ciny bych navrhoval, aby bylo senatoru aspon jednou tolik, prece jen, jistota je jistota a demokracie musi byt chranena at to stoji cokoliv.

      Smazat
    4. 09:47 Jste zřejmě jeden z mála, kdo pochopil smysl této odstavné plochy pro vysloužilé politiky. Gratuluji. A že se tam strany snaží dostat své lidi ? Vždyť je to ideální způsob jak se někoho zbavit, stačí přesvědčit pár set lidí, funkce je doma a "pojistka" v senátu.

      Smazat
    5. Článek mi přišel také ply(i)tký. Protože jistá pojistná funkce v senátu nastavena je. Ovšem pánové v senátu se dehonestují svým vystupováním sami. Takže v praxi to spíš vypadá na funkci rozdělující společnost víc, než na tu pojistnou. Ostatně rozdělující funkci má i náš volební systém, který nedává vítězi žádné bonusy.
      A pokud jde o Čínu, je to prostě velmoc s kterou se musí počítat a ne se ji snažit okopávat. Ať už podle vás ohrožuje. Ostatně koho/co?

      Smazat
    6. 9:47. Třeskutá logika - kdo odmítá senát, poklonkuje Číně.. Ta obsese Čínou u některých lidí je již pomalu na léčbu.
      Pan Vondruška to napsal velice dobře. Senát, ta nejzbytečnější instituce, vznikl jako odkladiště zbytečných politků ze sněmovny národů aby zvedli ruku pro rozdělení republiky.
      Od té doby doby svoji zbytečnost a škodlivost jen potvrzuje.

      Smazat
    7. 13:38j
      Máte pravdu,ta vaše OBSESE zrušit Senát,plus několika místních myslitelů je velká nerealizovatelná pitomina

      Smazat
    8. 13:38
      Ani nevíte jakou máte pravdu.Naprostá většina lidí, kteří odmítají Senát, miluji bezmezně Činu a odsuzuje návštěvu pana Vystrčila na Thajwanu.

      Smazat
    9. 10:48
      Vy máte něco proti jiným názorům, které tady pouze vše dehonestuji, pokud jste si nevšiml máme demokracii.
      Tak si budete muset zvyknout.

      Smazat
    10. Anonymní8. října 2020 21:13
      Ale také demokracie se musí řídit nějakými pravidly. Mezi ta pravidla určitě patří i Ústava České republiky. Ta vymezila Senátu úlohu té pojistky, nikoliv tvůrce zahraniční politiky. Takže cesta Vystrčila na Tchaj wan, dle instrukcí Pompea, je překročením jeho kompetencí. P.K.

      Smazat
  10. Arménský premiér prohlásil, že Evropa by měla „očekávat Turecko u Vídně“

    http://svobodnenoviny.eu/armensky-premier-prohlasil-ze-evropa-by-mela-ocekavat-turecko-u-vidne/

    Masivní bitva v Bosně mezi migranty si vyžádala dva mrtvé a 18 zraněných

    http://svobodnenoviny.eu/masivni-bitva-v-bosne-mezi-migranty-si-vyzadala-dva-mrtve-a-18-zranenych/

    Budou jednou muslimové, při naší likvidaci, říkat: „Kdo si dnes vzpomene na masakr Arménů?“

    http://svobodnenoviny.eu/budou-jednou-muslimove-pri-nasi-likvidaci-rikat-kdo-si-dnes-vzpomene-na-masakr-armenu/

    OdpovědětSmazat
  11. Už jenom to slovní spojení "pojistka demokracie" je blbost.
    Parlament může přehlasovat veto senátu, tak jaká pojistka?
    Jediné, kde nemůže parlament senát přehlasovat jsou zákony, které by tento hnusný vřed naší demokracie mohly ohrozit.
    Je to prostě hnusný, zbytečný, předražený, parazitní orgán pro režimní papaláše.
    Ostatně od začátku se počítalo s tím, že to bude trafika pro režimní papaláše s tím správným názorem. Proto se to ústavodárně zkonstruovalo tak, aby senát sice neměl téměř žádné pravomoci, ale aby se s ním zároveň vůbec nedalo hnout, natož ho zrušit.
    Že ti chlapi, co tam zbůhdarma sedí a berou královské platy, že se nestydí, že?

    OdpovědětSmazat
    Odpovědi
    1. 10:37, jistě, ale buďme přesnější. Veto se přehlasovat dá, jak třeba senátu nebo prezidenta, ale je to vázáno vždy nějakou většinou hlasů, podle toho, o jaký "kalibr" zákona se jedná. To asi mnozí neví.
      Ale taky považuju náš senát za zbytečný. Ovšem lidé by měli chodit volit, aby se nestal navíc i velmi škodlivým.

      Smazat
  12. My bychom tady především museli mít tu demokracii a až poté snad nějakou pojistku. No a ono je to obráceně.
    Demokracii tady určitě nemáme, ale zato máme pojistku. Tu dokonce na dvě věci. Jestli někdo nazývá posledních třicet let demokracií, tak potom jsme do listopadu 1989 žili v ráji.

    OdpovědětSmazat
  13. Je třeba volit SPD a přímou demokracii a senát zrušit referendem! Jedna 200-členná poslanecká sněmovna je na 10 milionový stát až až. J.

    OdpovědětSmazat
    Odpovědi
    1. 14:10
      Italům se něco podobného povedlo, žádné z médií, aspoň co já sleduji, tomu nevěnovalo pozornost a skoro šlo o edukovanou 1/3.

      Smazat
  14. Trochu jinak. Předevčírem 6.10. bylo 76 výročí překročení Československé hranice na Dukle, kdysi den ČSLA. Symbol osvobozování proti nacistické okupaci. V presstituckých médiích samozřejmě nic, bohužel ve "veřejnoprávních" jako TV či ČRo, taky nic., jen Reflex včera nám připomíná Heinricha Himmlera!!! Není vám na zvracení. Není vám na zvracení, je v této kotlině český a slovenský národ?? Nebo jen debilní masa pirátských, ODS, TOP09... kreténů! Nebo být jen germánským otrokem, a postupně vyhlazen jak ostatní slovanské kmeny v blízkosti germánské-německé marky. On ten oslavovaný TGM by se z toho tady po....sral.

    OdpovědětSmazat
    Odpovědi
    1. OK a trochu důkazů navíc
      https://www.regionvalassko.cz/kam-jsme-nedosli-po-triceti-letech/
      Valaši sú ještě zdraví. CO SLOVO, TO PERLA !!!
      https://megazpravy.cz/babis-podporuje-euro-a-zniceni-ceske-republiky-jako-samostatneho-statu/

      Smazat
    2. Máte den Obce sokolské...a ten se na ČT připomíná každých pět minut! Kytičku na klopu jste si koupil?

      Smazat
    3. 14:33
      Za dva dny bude 10 let od úmrtí mého psa, myslíte, že budou o tom někde psát ?
      O každé hlouposti opravdu nebudete nikdo informovat.

      Smazat
    4. 20.41 To bude jednou platit i pro dny NATO. O vašem psu jste právě napsal vy.

      Smazat
    5. 23:59
      Možná máte pravdu, to ale vy ani já tady už nebudeme za 50-80 roku.

      Smazat
  15. Přejít od demokracie - podhoubí fašismu k novému socialismu !

    OdpovědětSmazat
  16. Senátor Valenta žádá vrácení našich korunovačních klenotů z Rakouska. To by vás mohlo pane Vondruško zajímat. A zajímat by to mohlo i SPD a věc podpořit!

    https://www.parlamentnilisty.cz/politika/politici-volicum/Koudelka-Trikolora-Senator-Valenta-zada-vraceni-nasich-korunovacnich-klenotu-z-Rakouska-639779

    OdpovědětSmazat
  17. Já vidím výhodu senátu v tom, že volím konkrétního člověka, obvykle člověka, kterého znám osobně, či si aspoň o něm spoustu věci mohu zjistit, a žádná koalice ho nevyšoupne. Jsem za senát rád a na rozdíl od infantilního závěru autora se představy úhynu prezidenta vůbec neděsím.

    OdpovědětSmazat
    Odpovědi
    1. To je výhodné jenom pro týpky, které zvolený senátor POSLOUCHÁ - t.j. mají ho v hrsti na kompro a přiměřeně i hmotně...

      Smazat
    2. 17:54 Vy znáte OSOBNĚ nějakého senátora? Zřejmě přes sklo TV obrazovky, při volební kampani.

      Smazat
    3. 17:54 vy jste "za něco rád", kdejakého kandidáta osobně znáte a o zbytku si potřebné zjistíte. Nezbývá, než vám vy sběhlý člověče, nezbývá než vám, vaši prostotu, závidět. Ba jo.

      Smazat
    4. 17:45 Taky osobně nikoho neznám a bude nás víc. Přitom si odpodpouštím vulgarismy k těm, co mi nesedí. Můj vztah k Senátu se časem změnil. Na počátku jsem si říkal "uvidíme" a teď nakonec končím větou - "pozoroval jsem, volil jsem, ale není to k ničemu" -. Pánové a dámy se tam chovají důstojněji a opravdu s vážností své funkce zahajují své rozpravy krásnou znělkou, ale to je vše. Funkci pojistky ve vztahu k Dolní sněmovně jsem si nevšiml. Naopak, jak jim mohly skrz prsty projít dotace solárbaronům, nebo přesun exekutorú do nekontrolovaného soukromého sektoru - a mohl bych pokračovat. Na závěr mám jen jeden návrh. Nechme Senát žít, jako čestnou a noblesní funkci ctihodných občanů, ale s podmínkou, že tato funkce nebude honorována. " Hin sa do roka a do dne " ukáže jak a proč to opravdu funguje.

      Smazat
  18. Bude li méně institucí, do kterých volíme, budou mít volby větší důležitost a tím o ně bude i větší zájem. Havel chtěl samé pojistky demokracie, ale vytvořil spíše brzdy demokracie.

    OdpovědětSmazat
  19. Proč těchto 500+ lékařů říká, že pandemie je celosvětový zločin? Co vědí, že my ne?
    https://humansarefree.com/2020/09/proof-covid-19-planned-new-world-order.html

    OdpovědětSmazat
  20. Dr. Klinghardt:
    Co se děje ve světě? O toxinech, 5G & světle vs temnotě.
    https://www.youtube.com/watch?v=mywP8BG23_g

    OdpovědětSmazat
  21. Dnes se všude chváli výhody tzv. umělé inteligence, a to i když ve většině případu těchto chvalospěvů není ani jasné co to vlastně je. Nebylo by tedy na čase nahradit senát "smart" algoritmem kontrolující herní program. Senátoři by byli virtuální superhrdinove se jmány jako "Roztoč", "Vylezven" nebo "Volnoběh". Lidé by potom demokraticky volili on line ze široké nabídky těchto superheros a podle došlých hlasů by zvolení virtuální senátoři dostali více životů, peněz nebo energie. Po volbách by se senátoři navzájem mydlili a až by zůstal ten poslední tak by se mohli vyhlásit nové volby. Na konečného vítěze by voliči mohli sázet a pro ty co vyhrají budou odměny jako třeba týdení virtuální pobyt na Havaji nebo virtualní sex s Angelou. Alespoň se přitom nikdo nenekazí Covidem a tato demokratická volba by mohle významně přispět v boji proti epidemii.

    Realizaci projektu by měli dostatna starost piráti a to již kvůli jejich pokrokovému myšlení a zdatnost ve všem co i lehce zavání IT.

    OdpovědětSmazat
    Odpovědi
    1. Anonymní9. října 2020 0:53
      Pokud se nám nepodaří zvrátit vývoj, tak tento neuvěřitelný nápad, bude možná za takových deset let realizován.
      Jenom těm Pirátům. Oni nejsou schopní ničeho, ani v té IT oblasti. Byli vládou párkrát vyzýváni, aby se zapojili do digitalizace vládní agendy, ale nic. P.K.

      Smazat
    2. 12:27
      Musíte si zvykat, mladší nahrazují staré neschopné důchodce.

      Smazat
    3. Anonymní10. října 2020 14:38
      Ano, změna je život.Proto volme SPD. P.K.

      Smazat
  22. 0:53 Taky mne zklamali, čekal jsem svěží vítr do rybníku s kapříky, který dokáže zmodernizovat státní zastaralou strukturu jak hardware, tak i obrazně software. Byl to omyl, vyblbli se na jednom pomníku a je vymalováno. Tak s nimi končím, protože jdou stejní kapříci ve stejném rybníčku a docela se tam zabydlili.

    OdpovědětSmazat
  23. 17:40
    Díky, že jste mi připomenul Piráty, kasali si rukávy, teoreticky hýřili nápady, ale skutek utek. Třeba pan starosta Prahy Zdeněk Hřib, by mohl věnovat více pozornosti pandemii v metropoli a méně stěhování pomníků. Nevidím, že by Prahou projížděly stříkací vozy s desinfekcí. Ani že by domluvil s restauracemi, které bojují o přežití náhradní program výroby levnějších obědů s dovážkou do domu, třeba ve spolupráci s Ubrem. Obojí by mohlo dočasně zajistit příjem rozdíl cen by mohl dorovnat Magistrát a i stát. Na druhé straně by důchodcům a i jinak postiženým umožnilo omezit infekci při nákupech. Tato doba nabízí hodně prostoru pro pomoc obyvatelům a čím dřív, tím líp. Tomu já říkám komunální politika. Zatím nic moc.

    OdpovědětSmazat
    Odpovědi
    1. 11:53
      Tleskàm panu Hřibovi k odstranění pomníku Koněva, konečně se narovnává desetiletí uváděna lež.
      Vy budete velký odborník na kovid co.Radeji si nechte rady na koledu.

      Smazat
    2. Moc se netěš. Příští radnice už bez Pirátů tu sochu vrátí tam, kde má být. Na piedestal. Falšovat dějiny se nikdy nikomu nevyplatilo.

      To, že je Hřib neschopný arogant je dnes už v Praze každému jasné. Pro město dělá prd, jen exhibuje např. nesmyslným přemalováváním tramvají. Prostě blb, eh pardon, prostě pirát!

      Smazat
    3. 14"55
      Nechci vám brát iluze, ale komouš nebo něco z spd tam hned tak nebude, takže útěr.Spiše čekám pomník pana Havla, nebo bratrů Mašínů,oba dva mají moji podporu.

      Smazat
    4. 11:53 Nezapomeň si vzít mávátko, až budeš před radnicí poskakovat a křičet " S primátorem Hřibem na věčné časy a nikdy jinak ! ". Tleskej až nakonec, to teprv bude sranda. Já například na sochy ßeru, ale pro tebe a Hřiba je to problém #1, tak sorry vole.

      Smazat
  24. Jste 14:55 skutečný lidumil. Podporovat takové, co při loupeži odstřelí obyčejného účetního nebo podřežou svázaného řadového policajta ..., na to musí být žaludek. Zřejmě jste asociál disponovaný uplatnit i mezi SA a SS many. Blahopřeji.

    OdpovědětSmazat
    Odpovědi
    1. 22:15
      On si bral soudruh servítek někoho nevinného zabít?? Třeba pani Horákovou, nebo soudruha Slánského,ano na to musel být silný žaludek tehdejších soudruhu, tak zmlkni, byl to oprávněný boj proti rudému zločinu se vším co k tomu patří na vině byl pouze a jen tehdejší režim!

      Smazat
  25. Kluci, nechte už toho pošťuchování.

    OdpovědětSmazat
  26. Co to je za pojistku, když se dá kdykoliv vypnout.
    Může jenom připomínkovat a nic víc.
    Tak je opravdu jen trafikou.

    OdpovědětSmazat

Redakce vás žádá, abyste diskutovali slušně, nenapadali spoludiskutující ani autory, abyste argumentovali věcně a fakty. Děkujeme.