AA

Reklama

bb

pátek 23. října 2020

Schneider: Nesouhlasím s odvoláním Prymuly!

Jan Schneider a -rp-

23. 10. 2020  PrvníZprávy

Paparazzi z bulvárního Blesku zachytili ministra zdravotnictví Romana Prymulu, jak vchází do prostorů jakési pro veřejnost zavřené restaurace, kde setrval v rozhovoru se třemi dalšími muži, a když vyšel, těsně před nasednutím do automobilu si nenasadil roušku.

(Na snímku Jan Schneider)

Kvůli této bouři ve sklenici vody chce premiér navrhnout prezidentu republiky jeho odvolání. Vzniklou situaci označil v souladu s bulvárem za absolutní katastrofu, šok a chybu, kterou nelze omluvit, píše Jan Schneider v komentáři pro Prnizpravy.cz.

Soudě však podle vyjádření samotného ministra Prymuly, je premiérova reakce zbrklá, protože již při zevrubném posouzení se jeví situace zcela jinak.

Podle bulváru prý byl Prymula „navzdory zákazu“ v restauraci na pražském Vyšehradě. Žádný takový zákaz ale neexistuje. Vládní nařízení obsahuje pouze formulaci, že vláda „zakazuje přítomnost veřejnosti v provozovnách stravovacích služeb (např. restaurace, hospody a bary)“.

Restaurace, kde se konalo pracovní setkání ministra Prymuly s dalšími osobami, jejichž počet zřejmě nepřesáhl pět, nebyla veřejnosti přístupná. Zúčastnění museli tedy být soukromými hosty provozovatele. Takové pracovní setkání se mohlo konat kdekoliv na úřadě – proč zúčastnění volili tento soukromý prostor, to vědí oni sami. Jestli chtěli uskutečnit schůzku diskrétně, evidentně se jim to nepovedlo.

Nicméně je zřejmé, že smysl vládního nařízení byl dodržen, protože se v restauraci nemohla veřejnost setkávat a byla tak omezena možnost nákazy. Na druhou stranu se ti muži v tomto počtu mohli setkat kdekoliv, aniž by cokoliv porušili. Že se setkali v zavřené provozovně, je sice zvláštní, ale je to nic proti ničemu. Právníci se sice mohou šťourat v tom, jaký je status zavřené provozovny, ale jsou jako obvykle mimo, když zkoumají suchou literu zákonů a nařízení, aniž by vzali v potaz jejich smysl. Otázkou je, zda to dělají úmyslně, anebo zda chtít po nich něco takového by bylo opovážlivým nadhodnocením reality.

Babišovi se odvolání Prymuly nevyplatí

Jestli si ministr Prymula nasadil roušku až v autě, a nikoliv před nasednutím do něj, je nedodržení pravidel závažnosti zhruba tak nesprávného autového vhazování ve fotbale. Faul to není, na penaltu ani na žlutou kartu to není rozhodně a o červené kartě nelze přemýšlet ani omylem.

V Polsku se epidemiologická situace katastrofálně zhoršila. Místo drastických opatření se tam dali na modlení. Navrhuji tento přístup modifikovat a modlit se za Prymulu a jeho opatření, která jsou tvrdá, ale použijeme-li rozum, nebudou drastická.

Rozhodně ale je nutno „uklidnit hormony“ a nepřekopávat vládu podle ataků bulváru. Ostatně dobrý šéf se při podobných věcech nejprve postaví za svého člověka, a pak si nechá v klidu a řádně situaci prošetřit.

Je nezbytné zamezit tomu, aby bulvár v těžké epidemiologické situaci ovlivňoval vládní politiku tím, že bude kout jakési pikle, v jejichž pozadí se dají tušit „dlouhé a ještě delší“ peníze.





134 komentářů :

  1. Nějak vás nechápu,papalàš muźe, obyčejný člověk musí vše v dnešní době dodržovat ??
    Nesouhlasit můžete, ale nic s tím neuděláte,tak max.sklidite posměch.

    OdpovědětSmazat
    Odpovědi
    1. Nez neco napisu,snazim se pochopit smysl textu.Z tve odpovedi je zrejme,ze se to nepovedlo,clanek v podstate tvrdi,ze se ministr niceho nedopustil,tak to se muze nedopustit i tvuj obycejny clovek,ne?Neni to na tebe moc slozite??

      Smazat
    2. Pan Schneider má 100% pravdu. Premiér udělal obrovskou chybu, která se vzápětí obrátí proti němu. Říká se, že spřežení se nepřepřahá uprostřed brodu a přesně toho se Babiš dopustil. Stačilo umlčet kritiky stručným konstatováním, že se nic podstatného nestalo a že dnes musí vláda řešit jiné věci, než nenasazenou roušku ministra. Na závěr bych slíbil, že to přesto ministrovi vytkne a diskusi bych ukončil. Opozice má právo kritizovat, ale vláda musí pracovat. Ti, kteří Babiše a Prymulu podporovali, dnes váhají, jestli to má smysl a druhou stranu si nezískal. Naopak jí dal do rukou argument: Podívejte se na toho klauna - jeden týden si uvede do funkce ministra a druhý týden si ho odvolá, vždyť je úplně neschopný! A bohužel budou mít pravdu. Babiš může očekávat další pád preferencí. Nikoliv kvůli Prymulovi a "ztrátě důvěry", ale kvůli své zbrklosti a namyšlenosti. TOTO

      Smazat
    3. 7:38


      Prymula tím setkáním popřel vše, co sám prohlásil,co vše zakázal, pokud nechápete psaný text, tak se raději nevyjadřujte!!
      Obyčejný člověk musí vše dodržovat a papaláš ne??? Proto šel od válu,pro svou aroganci,porušil to, co sám vyhlásil, už chápete ??? asi ne co!!

      Smazat
    4. Děkuji Oldo, napsal jste to přesně. Není jednoduché odolat výplachu mozků, kterého se dopouští dnešní média v čele s českou televizí, která Babiše nemá ráda. V tomto případě udělali z banální drobnosti klíčovou událost roku! Šílené!!! No a podlehl i pán (paní?) z 22:50. Přitom stačí myslet. TOTO

      Smazat
    5. 22:50 Ty nejsi obyčejný člověk, nejspíš sám Kalousek,
      kterému se zase zvedl žaludek.
      Opravdu obyčejnému člověku je to u prdele. Zvláště když s tím přijde BULVÁR.
      Mně se zase zvedá žaludek z Babiše. Ten je furt posraný, až za těmi odstávajícíma ušima.
      Když vidím jak se k této světové události schází celý
      debilblok, tak je mi opravdu šoufle.
      Odstoupit by neměl Prymula ale Babiš sám. Předat to Fialovi, ať už konečně vymřeme.

      Smazat
    6. d-fens: Já chci, aby Prymula zůstal. Ne proto, že je schopný. Proto, že je neschopný. Hodně lidí si myslí, že Prymula je odborník na krize a ví, co má dělat. Lidé se taky myslí, že je expert na epidemie. Prymula předně není expert na nic. Jeho převážná kvalifikace je „zdravotnický šíbr“. Prymula je také zoufalec, amatér a šarlatán. Má jen štěstí, že to většina veřejnosti není schopna vidět. Zatím. ... Aby bublina praskla, na to potřebujeme na opačné straně lidi přesně jako Prymula. Nedůvěryhodné omezence ve vládních službách, kteří svoji neschopnost demonstrují sami.

      Smazat
    7. 08:54 Souhlasím, "spřežení se nepřepřahá uprostřed brodu". Jedem z kopce a nikdo nový s tím nic neudělá, naopak to může jenom pohnojit.

      Smazat
  2. Napadají mě jen tyto možnosti:
    1) buďto tady žádná pandemie není a pak je čas na řešení podružností u vrcholného manažera, který jen předstírá, že jede víc než 16h denně 7 dní v týdnu, protože jinak by nad tím vrcholní představitelé státu mávli rukou a zabývali by se podstatnými věcmi

    2) a nebo opravdu nám hrozí tzv. italský scénář a pak je celkem logické, že ministr zdravotnictví řeší problémy kde se dá a s kým je zrovna zapotřebí bez ohledu na místo a čas

    3) a nebo nám vládne banda nesoudných politikářů, kteří i v časech krizových řeší jen své příští volební zisky aniž by byli s to dohlédnout konce této klíčové personální změny v době ohrožení zdraví a životů značné části populace.

    4) Pak je tu ještě poslední možnost a to, že by někomu mohlo vyhovovat, kdyby se nepodařilo pandemii koronaviru zvládnout, protože pak by COVID-19 mohl zrealizovat biologickou penzijní a zdravotní reformu v jednom. Rychle a rázně. Přičemž s Prymulou v úřadě by tu bylo riziko, že by na ni nemuselo dojít...

    Víc možností mě nenapadá.

    Zdraví
    JiB

    OdpovědětSmazat
    Odpovědi
    1. JiB- Za 3) je správně, jen nám ještě přímo nevládnou.

      Smazat
    2. Správně je 4). Nejde však o penzijní reformu, ale o potrestání potížistické země, člena V4 a jejích obyvatel. Také o zadlužení a zavázání k vděčnosti po případné "záchraně".

      Jestli je pandemie reálná, se brzy ukáže, volných lůžek v nemocnicích už podle MZ není mnoho. Po Prymulově aféře se žádný lockdown nekoná, většina lidí na všechno kašle, a ten kašel nabírá na suchosti. Přesně toto je ten záměr, volné šíření viru, právě jako u antirouškařské kampaně.

      Svedení hlupáci mohli všemu snadno zabránit, kdyby se chránili za cenu jen minimálního nepohodlí, třeba jen tak, pro všechny případy. To by ale nesměli být těmi hlupáky. Nebýt ve stavu kognitivní disonance, plazili by se teď nejraději kanálem.

      A nelze tvrdit, že za to, co si teď prožíváme, většina národa nemůže. Házet všechno na populistického Babiše, který se chtěl veřejnosti zavděčit, je čiré pokrytectví. Kdyby byla veřejnost pro roušky a všechna ta ostatní opatření kolem, byl by pro ně od začátku i Babiš. Máme přesně to, co většina národa chtěla. Užijeme si pekelnou jízdu...

      Smazat
    3. Souhlas s 1:13.

      Smazat
    4. Pro 23.54,je videt,ze je vam vse jasne,vsichni jsou zlocinci,kradou,jen ksefty,tajne,ve svuj prospech...Neni to podle sebe soudim tebe?!Neni treba mozne,ze to nekteri politici mysli poctive,alespon nekteri?To jako ty "ksefty"jsou spatne,nebo jsou v kapitalizmu,ktery jsme chteli,v poradku.To jsou prece jen sproste pomluvy,vzdyt jsou to jen dohady!Kazdy se necim zivil i mimo politiku a pokud soud neprokazal opak,muze i ministr podnikat.A pri tom delat dobre i svou funkci!

      Smazat
    5. jIB 3+4 je správně, i upřesnění od 1:13 podepíši.
      Navíc si myslím, jak málo stojí u nás lidský život. 15 Kč, to je cena jedné roušky.

      Smazat
    6. Oldo, Oldo. JiB má pravdu ve všech bodech. Vypíchl jsem třetí, který je jako ulitý na "náš" demoblok, pro který je jakákoliv záminka dobrá i od paparazziů.
      Zkuste mi, prosím vysvětlit logicky, co účastníci schůzky porušili, platné v daný den.

      Ťukám jen jedním prstem a mám čas dělat mezery za čárkou. Zvolněte také a budete mít čas nejen na tyto logické mezery při čtení ale i na pochopení souvislostí, nejen v politice. Hezký den.

      Smazat
    7. Za každou dobrou práci musí být člověk řádně potrestán.Co je to za blbost, že stačí vteřina, kdy neměl roušku a vše se obrátí proti.Ten člověk odborník je a pracuje od rána do noci. A ta opozice jen křičí a kritizuje. Dovedete si někdo představit, že nám budou vládnout piráti s těmi exoty (Bartoš,Ferenčík,aj) v čele? Dovede si někdo představit Fialu s Němcovou, nebo Bc traktorystu KDU?

      Smazat
  3. Přesně, jak říkáte, pane Schneidere, to samé jinými slovy jsem říkal dneska v práci. Podle mne je to hysterie a opravdová štvanice nehodná všech alespoň trochu myslících lidí.

    OdpovědětSmazat
    Odpovědi
    1. Premiér Babiš se rád předvádí, myslel jsem si, že více mu záleží na výsledku. Ministr Prymula mohl být potrestán jinak. Jen by mě zajímalo, proč pan Prymula místo ministra přijal. Když poslouchám TV, tak máme odborníků od Borhyové až po zubaře Šmuclera. Jen si myslím, že jde o scénář "barevné" revoluce, proto ti američtí lékaři.
      Dojedeme na to všichni...

      Smazat
    2. Jestli za prezidentem opravdu přijde v úterý doktor Blatný, měl by ho Zeman cvičně praštit tou svou holí. Pokud uteče, tak to není ten správný člověk do nepohody, která nás čeká.

      Smazat
    3. Tak tu máme po sarajevském atentátu na Klause další, tentokrát vyšehradský atentát na Prymulu. Klaus se za pár let stal prezidentem, takže Prymulu čeká také prezidentský úřad.

      Smazat
  4. Tady jde o roušku,ale podstatné je, že navštívili zavřenou restauraci,kam normální lidé v ten okamžik měli zakázán přístup.
    Nepište prosím hlouposti.

    OdpovědětSmazat
    Odpovědi
    1. Presnej postreh 22.56 a navic vchazel do restaurace Zavreny !! A zpritomnil se tam.
      Kdyz je neco zavreny,tak to neni otevreny..
      A ze 5 lidi neni verejnost a skupina ,co to tedy je?
      Tvrda opatreni nikdy nejsou na ne !
      Okamzite zmeknou jako guma. Ty opatreni..
      Mozna 5 lidi je povoleno,ale v duchu opatreni je lepsi neriskovat,ani zbytecnym shlukovanim 5ti lidi a jak se dostali dovnitr ,co majitel /a obsluha /,tam nebyl ? A debil v rodine nebyl?
      A jakej virus mel ten president Trump?
      Kricel a prskal delsi dobu,na prvni debate/uz musel mit ten virus v sobe/ ,okamzite potom onemocnel a vubec nenakazil ani cleny svyho doprovodu,straze, ridice,ani Bidena, ani moratora a ani cetnej televizni stab kolem ve studiu...
      A byl predtim aspon nejak testovanej?
      Zahada sedmi almar..
      Cela jeho nakazena rodina prezila snadno.
      A nema ani jeden nasledek..A je starej a ted na druhy debate jeste srsel utocnou energii,jako malokdy predtim..Jako parni valec...

      Smazat
    2. 22:56 Navštívil ZAVŘENOU restauraci! To ale není žádný zločin. To by tam jinak nesměl ani údržbář, uklizečka nebo majitel! Navštívil prostě uzavřenou místnost, kterou mohl být soukromý byt, kancelář nebo jakákoliv jiná místnost. Na tom, jak ji nazveme, nezáleží. Tahle aféra je úplná prkotina proti tomu, jak se chovaly desítky jiných politiků včetně Hamáčka nebo i samotného premiéra. Prymula je prostě příliš výrazná osobnost a to opozice ani pan premiér nemají rádi. Babiš ale nedomyslel to, že uškodí i sám sobě.

      Smazat
    3. proč se scházeli tajně v profláknutém podniku pro vyvolené vw stylu... dnes je valcha u starýho Růžičky... když se mohli sejít třeba v prostorách ministerstva zcela legálně. No asi nemohli, když bylo nutné projednat věci, které nesmí přijít na veřejnost. proč ten spěch najednou? Babišovi fandím, že jim hrábl do účesu. Ostatně o primulovi si udělejte obrázek z připojeného videa, natočeného před jeho smrtonosným projevem minulý týdem. Celé to je jedna velká fraška. Vedou si národ pěkně na opratích..
      https://roundcube.hosting.reg.ru/?_task=mail&_action=compose&_id=9589501605f91de97a5bc3#

      nebo
      https://pravyprostor.cz/cirkus-prymula/

      Hlavně nepodléhat panice a emocím.
      Covid je záměrně zveličený zdravotnický problém za účelem dostat lidstvo do nesvobody.
      Dělají si z nás srandu když si myslí že kamery ještě neběží. Mráz mi přešel po zádech, když jsem tu bandu podvodníků viděl

      Smazat
  5. Tohle nevypadá na žádnou amatérskou akci novinářů. Cítím tam smrad od Koudelky z BIS.

    OdpovědětSmazat
    Odpovědi
    1. Ano, a také tzv. "demokratické oposice" a řídících orgánů ze západních "cizákovů"

      Smazat
    2. Frustrace je síla a stačí náboj vystřelit požadovaným směrem, tak se zadarmo ovládá společnost. Na to jsou vycvičeni novodobí STB. Placení jsou asi dobře, odkud nevím, ale možná i z našich peněz jako ČT. Všichni jsme nespokojení ze současné situace, ale všichni neposkakujeme na Staromáku a neděláme komparz HONu. V pandemii, ale stačí i dav 5000 sardynek posedlých nenávistí a bez roušek, víru pro radost.

      Smazat
    3. 23:00
      Máte pravdu, určitě v tom má prsty CIA, Mosad, KGB, GRU, HAVLISTI, KALOOOSEK, NĚMCOVÁ a trpajzlíci!!

      Smazat
    4. Myslete si o "pandemii" co chcete, ale zastavit to zběsilé testování zdravých lidí je třeba. Vidíme, že třetina otestovaných má nějaké zbytkové RNA, ale nejsou nemocní!

      Smazat
  6. Souhlasím. Celý vývoj ukazuje, že je to ve skutečnosti útok i na Babiše, který připosr... ihned reagoval. Ukazuje se, že soustředěný tlak na Babiše nese ovoce-jeho původní "charisma" krizového manažera se rozpadá. Což má za důsledek to, že nakonec z něj nezůstane nic, co bylo z počátku vydáváno za jeho jedinou přednost. Zlom u Babiše již nastal v době, kdy se vrátil z USA po návštěvě v centrále CIA. Jak odejde Prymula, tak to výrazně poškodí i Babiše - jeho voliči se pomalu vytratí. Celkově je vůbec katastrofa, že bulvár, a potažmo hlavní mediální scéna, určuje výrazně výslednou politiku. Největší zklamámí ve vývoji v ČR od roku 1989 je právě úloha novinářů - nevzdělaní, prodejní, narcistní a výrazně falešní až nelidští. Místo hlídacích psů u nás vyrostlo mnoho hyen, skunků, králíků a chameleónů.

    OdpovědětSmazat
    Odpovědi
    1. Mnoho hyen, lví zkáza... Jestlipak ti BISBleskové měli při akci celou dobu roušky?

      Klasická ukázka pozitivní diskriminace opozičníků - po těch bulvár nejede.

      Smazat
  7. Obávám se, že prof.Prymula už ministrem nemůže být. Bylo už vyřčeno mnohé, co nelze vzít zpátky. Také se kloním k podezření, že tohle nebyla náhoda. Bohužel se však znovu potvrzuje, že největším zločinem politika je jeho vlastní hloupost. Prymula do té restaurace, navíc po pracovní době, neměl prostě lézt, i když ho přemlouval, údajně, Faltýnek. Ten to velmi pravděpodobně ustojí.Prymula už ne.Kdo tu schůzku napráskal Blesku se nejspíš nikdy nedovíme. A kdo ji takhle blbě (nebo dobře?, jak pro koho) zinscenoval už vůbec ne. I když "čučkaři" by to, v zájmu bezpečnosti a stability země zjistit měli. Podle mého soudu Babiš asi neměl moc na vybranou. Vypadá to na další pokus o vládní krizi, pokud ne o mocenský převrat. Snad to opravdu byla jen ta hloupost politikova.....

    OdpovědětSmazat
    Odpovědi
    1. Jistě, také českojazyčné (nikoliv české) televize vyjí celý den tuhle a tu samou kravinu; zřejmě se ve světě neděje nic, co by nás smělo zajímat. Mažou nám ten kravineček kolem hub a prudí... podstatných informací nesdělují.

      Porovnám-li pracovní schůzku v soukromí ve třech lidech S MASOVOU OPOZIČNÍ COVID PARTY 30. ČERVNA STAMETROVÉHO STOLU (PRÝ PŘES PŮL KILOMETRU) JDE O BARNUMSKY PŘEFOUKLOU BUBLINU... Prostě vládu nenechají pracovat, i kdyby měl celý Český Národ vychcípat.

      Smazat
    2. 23:51
      Tu kravinu píšete vy!! Případ se vyvíjí, tak proto nás jinak výborná ČT informuje celý den!!
      Ta reakce a následná párty byla jen reakce lidí byla na vyhlášení vlády, že jsme v podstatě porazili kovid.Žádná opozice s tím neměla nic společného!!
      Jak vláda "pracuje ", vidíme všichni mimo vás, na tomto případu.

      Smazat
    3. 8:58-Takže jste také hodoval u dlouhého stolu na mostě s paní Pekarovou a spol? Také jste jezdil po vlastech českých a dovážel kovid i ze zahraničí?
      I Vy filuto, vždyť jste to po vládě chtěli a teď ji viníte, že vám vyhověla?
      Tomu se říká nestoudnost "skote bez možnosti množení".

      Smazat
  8. Velice rozumný názor! Souhlasím !

    OdpovědětSmazat
  9. A koho by jako mělo zajímat plnění právního výkladu vládního nařízení v této kauze? Snad ne opozici, která jde nemilosrdně Babišovi po krku a volá po hlasování o důvěře vládě? Nebo snad Hamáčka, který neváhá ihned naznačovat odchod z vlády, nebo snad občany, co mají už všeho dost? I od ANO chybí jakákoli politická vůle zastat se Prymuly. Vypadá to, že se tomu tak trošku i chce (ptejme se proč). Myslím, že zůstanete v tom modlení za Prymulu asi úplně sám, i když i to se počítá. Za mnoho lidí, co jsou momentálně nedobrovolně silně postiženi nouzovým stavem, se totiž nemodlí snad vůbec nikdo.

    OdpovědětSmazat
  10. Přesně, premiérova reakce byla zbrkla, není co dodat. Ještě zbývá zjistit, kdo dělá sorošovcům informátora.

    OdpovědětSmazat
    Odpovědi
    1. Nebo to byla premierova reakce na to, co nám všichni tají. Že by odvrácení puče globálního farmakopodnikání (dnes větší prachy než zbrojařina) reprezentovaného Primulou? Prezidentovým koníkem? Potom by ovšem "ten druhý účastník" byl obětinou na šachovnici...

      Smazat
    2. 0:48 Hele, probuď se, není to složité. Je to prosté, stačí vystrčit jednoho viníka, jako pachatele všech omezení, které vadí blbečkům a nejsou to jen roušky, ale bary, fitka, bazény, salóny krásy etc.tzv. volnočasové aktivity. Omezení, které se obyčobčana ani moc nedotýkaly, vyjma lépe placených. Když se první omezení nepovedlo, došlo na nás všechny např. uravření škol a teď v tom lítáme. Stav je zneužít k přeskupení moci. Útočné čivavy touží po skalpu Babiše a Prymuly, o naše blaho vůbec nejde, ale potřebují k tomu davy. Proto nám předhodili HON a noční akce na Prymulu, jsou jen součástí scénáře. Je to jen na nás, jak moc jsme ochotni hrát jim komparz. To nejhorší je, že tato tragikomedie končí v igelitovém pouzdru a transportem do krematoria, což si nikdo nepřipouští.

      Smazat
  11. Dejte s tím sprašním už pokoj. Jaká zhoršující se situace? Až testy navýší na 100 tisíc denně, tak bude 60 tisíc nakažených za denně....A CO???

    OdpovědětSmazat
    Odpovědi
    1. Abys náhodou nebyl mezi těma tisíci nakaženýma.

      Smazat
    2. Pro 2:06. Jak náhodou? Většina z nás bude nakažena a je to tak správně. Co se týká Prymuly, dostal napít vlastní meducíny.

      Smazat
    3. 23:46 Přeji vám zážitek, z posledního výletu s nejlevnější cestovní kanceláří, cestu snad do Nebe. Bude to neopakovatelný zážitek a navíc pro vás zadarmo. Náklady v nemocnici uhradíme my přes pojišťovnu a kremaci vaší pozůstalí. Tak se vesele promořujte, doporučuji kolektivní brčko.

      Smazat
    4. anonym - 24. října 2020 9:43 - takze Hamacek je ted na ceste do nebicka?:) Zatím to vypadá spíš na rýmečku

      Smazat
  12. Řadu měsíců je opozice posedlá zničit vládu a touží po zabíjení. Útočí všemi prostředky a neváhá využít čehokoliv. Primula byl autorita. Po něm přijde nějaká figurka, která bude ochotně poslouchat děrmoblok a svede na Andreje zodpovědnost za zástupy zemřelých.

    OdpovědětSmazat
  13. Vážení diskutující,
    o zdraví občanů jde až v poslední řadě. Celá pandemie je od počátku protkána nejasnostmi a manipulací. Na jedné straně proklamovaná snaha ochránit zdraví, realizovaná podivnými opatřeními zavedenými příliš pozdě a polovičatým způsobem na straně druhé vidina vysoké provize z nákupu zdravotního materiálu. Poněkud se mi nechce věřit, že se s nákazou vyrovnáme plošným testováním a očkováním.
    Na jaře zdůrazňovaná vysoká nakažlivost a přesto byl povolen místy nekontrolovaný návrat lidí z dovolených v zahraničí a čtrnáct dní se využívala hromadná doprava a podniky nebyly uzavřeny.
    Nemoc se otestuje a pozitivní se označí za nemocné, aniž by byli nadále sledováni a včas zaléčeni. O kontrole spolehlivosti testů se raději oficiálně neuvažuje. Bylo by dobré, pokud by nějaký lékař vysvětlil, proč se čeká na vážnější příznaky, než se započne s léčbou. Není v tomto případě, asi relativně neznámého onemocnění, lépe prověřit skutečný stav dalším vyšetřením a dle jeho výsledku se pokusit o včasné nasazení preparátů, které mohou pomoci udržet "mírný" průběh onemocnění u většiny pacientů?
    Nezdá se Vám podezřelá manipulace s čísly pozitivní - nakažen - těžký průběh - exitus?
    Abychom nakonec neměli v Čr 20mil. pozitivních obyvatel .....
    Jako bonbónek na vrcholu je pletichaření vrcholných politiků. Nemělo by lid zajímat o čem Ti kluci na té schůzce jednali? Dělili si snad provize z nákupu zdravotního materiálu? O roušku na čumáku p. Prymuly vůbec nejde. To je zcela druhotné "pochybení". Na vysvětlování je spousta dalších, mnohem podstatnějších věcí. Pohádku o atentátu na zachránce národa si nechám na jindy. Dnes mi to připadá jako hloupý žert.
    ABC

    OdpovědětSmazat
    Odpovědi
    1. První a také poslední komentář, který obsahuje vše, co ostatní opomenuli. Napsal jste to naprosto přesně. O zdraví a životy lidí tady vůbec nejde, spíš o jejich zotročení všemi možnými prostředky.

      Smazat
    2. 0:01
      Mám sice rád empirii a nemám rád nejasností, ale v tomto případě nehodlám experimentovat se svým životem. Poslední větu, o pohadce, by inteligentní člověk nenapsal.

      Smazat
    3. 9:49
      Nepovažuji se za inteligentního, spíše za mouřenína a tak trochu užitečného idiota, však platím pravidelně daně do rozkrádané pokladny.
      První muž ANO ve spolupráci s druhým mužem ANO ušili boudu na vlastního ministra .... to mi opravdu připadá jako pohádka ovčí babičky. :-)
      Zejména při vazbách p. Prymuly na farmaceutické firmy a plánované plošné testování.
      Pokud jste měl na mysli zrovna tento propíraný problém.
      ABC

      Smazat
    4. 22:49 Vašnosta věští z karet, či koule, či z konstelace planet, nebo byl kdysi člen Prognosťáku ? Že je jim vše tajemství odhaleno.

      Smazat
  14. Tady toho může být ve hře více. Byl tam Faltýnek, kterému slábne pozice v ANO, co domlouval takto pokoutně? Byl tam prý také nějaký americký doktor, či kdo, tedy nejedná se o testování nějakého amerického anticovidu u nás? Prý už něco vyrábějí u nás, někde u Jevan. Nechtěl ten Prymula do toho zapojit firmu své dcery a obejít babišovy zájmy ve zdravotnictví? Takto se dá spekulovat dále. Ale je pravda, že Babíš může Prymulu odvolat bez důvodů, takže jeho básničky, jak byli v soukromém salonku a jak si nasadil roušku v autě, jsou jenom pro masírování veřejného mínění.
    Pokud schůzku neinicioval sám AB, potom bych chápal, že se bude snažit s těmi konspirátory zatočit. P.K.

    OdpovědětSmazat
    Odpovědi
    1. Pokud to neinicioval sám AB, potom se chová jako úplný debil:-(

      Smazat
    2. Anonymní24. října 2020 14:53
      Debil – to je to poslední, jak lze AB označit. Spíš přemýšlejte, proč konal, jak konal. P.K.

      Smazat
  15. Jak se paparazzi dozvěděli, že se ti dva setkají a právě tam a právě v tu dobu? Buď se tam scházeli dlouhodobě a bulvár to odpozoroval, nebo to prásknul někdo z jejich nejbližšího okolí, nebo je ad hoc naprášil někdo z personálu (na vojně se tomu říkalo "teplý bonz"). Tak tohle bych jako důvod odvolání neviděl. Ale bylo dost jiných a závažnějších: 1) absence jakéhokoliv systému, plánu. Což je v této funkci a v této době klíčové. 2) naprostý chaos v činnostech a opatřeních 3) z tohoto důvodu i chaos v informacích. K tomu naprosto idiotská vysvětlení těchto kroků. Jedna zpráva popírala předchozí a všechny měly charakter vyhrožování. Důvod byl v podstatě jediný: snížit nebo alespoň zastavit nárůst nakažených a mrtvých. Výsledek ovšem byl takový, že čím byla opatřená tvrdší a přísnější, tím raketovější byl nárůst nakažených a co hůř, i mrtvých. Co den, to rekord! Navíc byl (a je) chaos i v tom, kolik obětí je koronaviru a kolik zemřelo z jiných příčin a koronavirus byl jen průvodním znakem. Touto analýzou se nikdo nezabýval. To je ovšem jedna stránka věci. Ta druhá je ještě závažnější a dostává se čím dál tím více do popředí: Jako dlouho budeme zavřeni doma a karanténě? Jinými slovy: co budete dělat s tím virem! Co se s ním děje, zatímco my jsme v samovazbě? Umře hlady? Odletí jinam? Protože jinak jakmile vyjdeme ven, napadne nás znovu a jsme tam, kde jsme přestali. V tom lepším případě. Pan Prymula nedal lide žádnou naději, tím méně perspektivu. A tak mu kašlou na jeho semafory. Chtějí alespoň světélko na konci tunelu. Zatímco vyhlásil stanné právo, krachují firmy. nejen hospody, cestovky či divadla. Ale i výrobní provozy. Zejména spotřebního zboží. Klesá důvěra a s tím i spotřeba. Na to reagují banky a úroky. Je méně peněz atd.... A z chaotických povelů pana plukovníka, ve stylu: "Všichni sem, ostatní tam!" nelze dělat vůbec žádné prognózy dalšího vývoje. A tak všichni zavřou kasu, kromě nejnutnějších vydání. Začíná propouštění. Pomalu, potajmu, ale čím dál rychleji. A na tyto problémy nikdo nedal a nedává odpověď. Kromě zákazů a vysvětlení, že musíme sedět doma žádné informace nejsou. Co se podniká v oblasti výzkumu viru, očkování apod. V Rusku začínají očkovat, mají vakcíny, ale když jsem se kouknul na ruské weby (např. vesti.ru) tak jim taky není do hopsa. Zejména v Moskvě a Petrohradu. Ale alespoň něco dělají s tím virem a snaží se ho porazit a ne před ním jenom zalézt do nor. A to právě pan plukovník nedělal. Jen v podstatě řval na lidi. A takto se řídit nedá. Dokonce ani na té vojně ne. Proto si myslím, že pan Prymula měl být odvolán. Ne pro návštěvu hospody, ale pro výsledky, kterými se vykazoval a styl práce a řízení rezortu. To nezvládl zcela evidentně.

    OdpovědětSmazat
    Odpovědi
    1. K 0:57 - Nevím co jste a jaké máte povolání. Vaše závěry ohledně postupů MZ, vlastně obecné posouzování odborné způsobilosti Primuly a odborníků s kterými jistě spolupracuje, jsou nekompetentní, minimálně hloupé. Opravdu my, kteří nejsme odborníky v těch zdravotnických specializovaných oborech, nemůžeme posuzovat zvolené postupy proti coronaviru. Zatím nikde na světě, snad v jedině v Číně si s tím nějak poradili. Jedině co se dá vytknou je jednoduší a stručná informovanost lidí. Naprosto nesouhlasím s Vaším názorem: cit,: "K tomu naprosto idiotská vysvětlení těchto kroků."

      Smazat
    2. 0:57 Jasná zpráva, vše bylo připraveno, jen škoda, že Prymula naletěl.
      Možná, kdybych byl přepracovaný a nevyspaný, bych to taky zblajznul i s navijákem. Snad občané konečně otevřou oči a uvidí podpásovky našich medií.

      Smazat
    3. Danny, považuji Vás za rozumného, proto dost nechápu Váš protiřečící se text. Připomíná mi reakci demobloku. Vše špatné je pro nás dobré ale řešení nabídneme, až budeme vládnout.

      Zkuste mi tedy vysvětlit kroky, polopaticky, pokud byste "vládl" absolutisticky, děkuji.

      Smazat
    4. danny24. října 2020 0:57
      Naprosto s Vámi souhlasím. Nemají žádný plán, protože nevědí, jaké noty dostanou. Přesto si myslím, že mají nějaký stupeň volnosti v jednání a Prymula mi přijde jako stoupenec šokové terapie. Tou již jednou Klaus zlikvidoval naši ekonomiku, takže i ty Prymulovy „recepty“ považuji za zhoubné, pro náš stát. P.K.

      Smazat
    5. Pro pana Povolného i pana/paní anonyma 9:57. Myslel jsem to takto: akce "Vyšehrad" byla s největší pravděpodobností připravená provokace. Vše tomu nasvědčuje. Věc druhá: opatření. Jistě správná a potřebná. Ale to provedení. Něco jako povely Daga Badmena v Limonádovém Joe: Pal! Nepal! Pal! Nepal!. "Zavedené restrikce jsou přísné, ale dva týdny žádná další nebudou". Za dva dny nová opatření, ještě přísnější: "Další opatření neuvažujeme dříve než za týden". A druhý den Lockwood. Bez ohledu na život obyvatel: chodí do práce, děti do školy, jsou domluvené akce pracovní i soukromé... Občané byli stavěni před hotové věci. Ze dne na den, z hodiny na hodinu museli přeorganizovávat celý svůj život, život svých rodin od času, přes zaměstnání, ekonomiku až po nakupování. Zaměstnavatelé nejen že měli potíže s počtem zákazníků, ale i s přítomností zaměstnanců. Třeba školky a co hůře - i nemocnice. Ženy musely zůstat doma s dětmi. To se jistě odrazí v ekonomické oblasti: v tom lepším případě půjde o snížení platů, ale až příliš často ke ztrátě zaměstnání. Ne proto, že podnikatelé jsou asociálové. Ale proto, že prostě nemají pro lidi práci a tudíž ani na výplaty. A lidé platí složenky, úvěry, hypotéky... Mimochodem, všimli jste si, že ve všech médiích běží reklamy na půjčky (přímo "pohádkově snadné") bez omezení a co pár minut po sobě? Lichvářská mafie očekává bohatou hostinu. Prostě přístup pana Prymuly je hodna poradce ministra maximálně na okresní úrovni, který říká co se má podniknout a vidí svět ze své "žabí perspektivy". Rozhodně ne vrcholového manažera, který musí postupovat systémově a brát v úvahu i ostatní hlediska a skutečnosti. Je členem nejvyššího výkonného orgánu řízení státu! Měl vypracovat takový systém, který by do řešení zapojil i další ministerstva (nejen sociálních věcí a financí) a program zvládnutí krize by byl opravdu program vlády a ne se pouze tak jmenoval. Tedy zavádění správných opatření nesprávným způsobem (nechci napsat systémem, protože ten pan Prymula neměl ani vzdáleně) způsobil chaos na všech úrovních života státu. Od vlády, přes Parlament až do poslední chalupy. Tedy asi jako když si kočička a pejsek vařili dort. Dali do něj samé dobroty, ale výsledek byl takový, že se konzument (zlý pes) málem otrávil. A k tomu: právě nám oznámili, že máme další rekord! Opatření stíhala opatření a vláda nebyla ani schopna (a ani nemohla být schopna) dodržování si vynutit. A věc třetí: Za celý měsíc nás pan Prymula (a vlastně nikdo) neinformoval, jestli je něco podniknuto proti původci - koronaviru. Tedy co bude po skončení opatření, neboť dlouho to nevydrží ani ekonomika ani lidé. A proto ani neví jak dlouho nás budou v tomto stavu držet. Na co se mají lidé připravit? A nevíme ani, jaká další esa měl pan Prymula v rukávu. Kromě stanného práva už mu jich moc nezbývalo. Suma sumárum: Pan Prymula je jistě výborný lékař a odborník na slovo vzatý, ale ukázal se jako naprosto neschopný manažer. A právě tím měl být. To je role ministra. Jako ne každý vrcholový sportovec je i dobrý trenér. Že je to pravda ukazuje i skutečnost, že pan premiér jasně řekl, že s panem Prymulou bude dále spolupracovat na odborné úrovni. Tam je jeho místo a tam je dobrý.

      Smazat
    6. Danny, děkuji za odpověď. Moc z ní moudřejší nejsem. Ne, že bych bral zpět víru ve Váš rozum, jen mi chyběla trasa, jak sjednotit národ a všem i bezdomovcům vysvětlit jejich budoucnost ve fázi kovidu, jak si přeje demoblok. Nabídl jsem Vám možnost "generála", odpovídáte opět z pozice vojína.

      Nechme to být, zaujalo mne "proč Prymula neinformoval o původci koronaviru". Jistě, sklouzáváme do konspiračních teorií ale i mne zajímá, jsme ve fázi biologické války testování? Na to je Prymula malý pán a možná jen překážel bez prověrky.

      No nic, hezký den a jako vždy se necháme překvapit utajenou skutečností.

      Smazat
    7. Pro pana Povolného. Ano nechme pana Prymulu, ať si poradí. Ale co se kovronaviru týče, tak podle mého názoru o něm neví nikdo nic. Tedy nic podstatného. Co mně vede k tomuto názoru? Nejen u nás se situace nevyvíjí dobře. Ale ani v zemích, které se kasaly, že už jsou na dobré cestě, nebo dokonce za vodou. I Francie nebo Itálie hlásí rekordní nárůsty. Rusko hlásí dokonce tři vakcíny a přesto i tam stoupá počet nakažených a také rekordně. Tedy opatření, která jsou prováděna nemají na šíření viru vliv. Rozhodně ne podstatný. Takže politici se snaží a vědci dosud tápou. Takže házet to na konkrétní lidi v politice nebo odborné, či laické veřejnosti (zubaři..) je minimálně předčasné. Pravdu mohl mít kdokoliv z té škály názorů. Pan Prymula mohl přijmout jakákoliv opatření - od úplného uvolnění až po stanné právo a výsledek by byl zřejmě stejný. Z tohoto důvodu si myslím, že ani nový ministr nepořídí více než ti předešlí.

      Smazat
  16. Premiér jako již několikrát nejdříve střílel a poté vyšetřoval. Tentokrát to nebylo na základě nálad lidi, výzkumu veřejného mínění, ale bulváru. Otázkou je kdo tu schůzku prozradil, nebo zincenoval tak, aby u toho byl bulvár. V každém případě je Primuly škoda, hlavně proto, že ví a je schopen rozhodovat, jako nezkušený politik na "naši" politické scéně narazil. Pro nás je to škoda, a prezident by ho měl z dobrých důvodů podržet, pokrytc Babišovi (léto Kréta ) jde jen o přízeň voličů, ale víme, jak ti jsou lehce ovlivnitelni.

    OdpovědětSmazat
  17. Osobně to vidím na Babiše, že tam novináře poslal. Ti tři, nebo kolik jich bylo, tam pekli kšeft za miliardy.

    OdpovědětSmazat
    Odpovědi
    1. Anonymní 1:15
      Že se tam pekli kšefty,to si myslím také,možná i za miliardy a tak í o dobré posty.Babiš o tom neměl ani tušení,protože jim překáží v jejich kšeftech.

      Smazat
    2. Ksefty se musej hejbat ,taky v pohrebnim prumyslu. Celkem 220 tisic mrtvych v USA ,coz je zhruba 20 tisic mesicne a neni videt zprava o jedinym pohrbu..
      Mini-str P. bude taky Zkorovirovanej.

      Smazat
    3. 1:15, 7:53 Hoši, jste vedle jako jedle. Kdyby šlo jen o kšeft, tak si přece nevyhubí zákazníky. Když si pustím fantazii, tak vzhledem k tomu, že jde o celosvětový průser, proto bych bral i když nerad, ďábelskou snahu omezit počet lidstva na planetě.

      Smazat
  18. z mého hlediska Prymula taky nic neporušil, protože všechna nařízení vlády jsou nezákoná, jelikož jsou v rozporu s lidskými právy.

    Ovšem z hlediska člověka, pro kterého je sars-cov2 největším ohrožením lidstva od 2.světové, je Prymula zločincem, jelikož neměl roušku při setkání s druhými lidmi a tudíž ohrožoval zdraví a život druhých lidí!

    A je dvojnásobných zločincem, když toto udělá člověk, který je generálem v této bitvě, vydává příkazy a zákazy, jejíž nedoržením jim hrozí sankce a hlásá, že kdo nenosí roušku muže někoho nakazit a ten může zemřít.


    Ten člověk byl v kontaktu s 4dalšími lidmi a popíjel kavu v restauraci bez roušky určitě déle než 10 minut.
    Dále byl bez roušky v kontaktu venku s člověkem, pak nasedl do auta s cizím člověkem, kdo věří tomu, že si pak nasadil roušku?
    Když ma ted virus Hamaček, nemůže ho mít Prymula, kolega s vlády?

    Tomu říkáte bouře ve sklenici vody?

    Ten člověk, je v každém případě pokrytec, a zřejmě člověk, který nedůvěřuje opatřením vlády a rouškám.

    OdpovědětSmazat
  19. Jinak vládní nařízení samořejmě porušil v bodech a, d a e.
    "Všem osobám se s účinností ode dne 21. října 2020 od 0:00 hod. do odvolání tohoto
    mimořádného opatření zakazuje pohyb a pobyt bez ochranných prostředků dýchacích cest
    (nos, ústa) jako je respirátor, rouška, ústenka, šátek, šál nebo jiné prostředky, které brání
    šíření kapének, a to:
    a) ve všech vnitřních prostorech staveb, mimo bydliště nebo místo ubytování
    (např. hotelový pokoj),
    b) v prostředcích veřejné dopravy,
    c) na nástupišti, v přístřešku a čekárně veřejné dopravy,
    d) v motorových vozidlech, ledaže se v motorovém vozidle nachází pouze osoby z jedné
    domácnosti,
    e) na všech ostatních veřejně přístupných místech v zastavěném území obce, kde
    dochází na stejném místě a ve stejný čas k přítomnosti alespoň 2 osob vzdálených
    od sebe méně než 2 metry, nejedná-li se výlučně o členy domácnosti"

    OdpovědětSmazat
    Odpovědi
    1. No jo, ale čin byl spáchán před 21.10 0:00, pane vyšetřovateli, či pane žalobče.... Pane Vencovský.

      Smazat
    2. Anonym 10:08. Ne, čin byl spáchán ve středu večer 21.10.
      "Ztemnělý Vyšehrad, půl hodiny před půlnocí na čtvrtek. Muž, který má porazit pandemii, vychází z restaurace." blesk.cz

      Smazat
    3. Pane Vencovský, tohle není nebezpečné chování, ale jen hloupé. Ministr musí s něčím podobným počítat.

      Smazat
  20. Babiš není vzorem ideálního premiéra, stejně jako Prymula není vzorem ideálního ministra. Ale jímá mne hrůza při představě, že by na jejich židlích dnes seděli Bartoš, Fiala, nebo Gazdík.
    Kritizovat je vždy snadné. Snadnější, než dělat věci jinak a lépe. Ale na to nestačí mít jenom prořízlou hubu. K tomu je zapotřebí inteligence a organizační schopnosti. Babiš vybudoval a řídil Agrofert. Co a kdy řídili ti, co do něj dnes kopou?
    Covid neodejde spolu s Babišem, nebo Prymulou. Pokud odejdou, covid zůstane. A my budeme svědky následků svých omylů. Omylů, kdy jsme umožnili vstup do politiky neschopným nýmandům, kteří umějí skvěle bořit, ale neumějí nic stavět.

    OdpovědětSmazat
    Odpovědi
    1. Zkušený, představa Ministra zdravotnictví s Julínkem a Cikrtem je taky mimo mísu.

      Smazat
    2. Bartoš, Fiala, Gazdík, Myrka... z těch jmen mám husí kůži.

      Smazat
  21. Zúčastnění schůzky se mohli setkat kdekoliv. Třeba v některé z vládních budov. Ale to už by někteří vyvolení věděli každé slovo, které by v diskusi padlo.
    Když sleduji cvrkot, jsem bytostně přesvědčený o tom, že všechna klíčová místa, to znamená vysoké úřady, kanceláře ministrů a pod. jsou prošpikovaná štěnicemi. Tak že spíš než zloba nad nějakým porušením nějakého nařízení je zřejmá zloba nad tím, že určití lidé se nedozvěděli, o čem se ona skupina bavila. A to skutečně nasere.

    OdpovědětSmazat

  22. Prymula: "Na závěr můj osobní apel na všechny z vás, snad ten nejdůležitější: Bez vás, bez každého z vás, bez vašeho porozumění pravidlům a opatřením, bez vaší důvěry v to, že mají svůj smysl, a bez jejich dodržování ten virus neporazíme. Prosím, pomozte. Pomozte mi v mé práci. Týká se to nás všech. Ano, každého z vás, kdo mě teď posloucháte nebo kdo má slova čtete. Opravdu se to týká jednoho každého z nás."
    https://www.seznamzpravy.cz/clanek/prepis-prectete-si-mimoradny-projev-romana-prymuly-124152
    Tak hezky mluvil, a tak ošklivě nám to pokazil.

    OdpovědětSmazat
    Odpovědi
    1. Pane Vencovský asi jste už o čipovaný, protože on nám to nepokazil, to jen oni chtějí, aby jsme si to mysleli.

      Smazat
    2. opravdu hezky mluvil.. všichni se náramně bavili...

      https://pravyprostor.cz/cirkus-prymula/

      Smazat
  23. Přejme si, že nastoupí místo nového ministra nějaký skutečný odborník, někdo příčetný, jako např. Adam Vojtěch, který prohlásil:
    "To onemocnění se musí destigmatizovat, já bych byl obecně rád, aby se o něm méně psalo, protože je to standardní infekční onemocnění, stejně jako jiné infekční onemocnění."
    https://ceskoaktualne.cz/2020/08/zpravy-z-domova/ministr-zdravotnictvi-vojtech-covid-19-je-standardni-infekcni-onemocneni-byl-bych-rad-aby-se-o-nem-mene-psalo-video/
    Ale který narozdíl od něho, podle této skutečnosti bude i standartně přiměřeně jednat.

    OdpovědětSmazat
    Odpovědi
    1. Vencovsky24. října 2020 6:30
      Proto nejspíš musel odejít. Covid je jenom zástěrka, nad likvidací ekonomik. Vojtěch ji chtěl odstranit, to se nedělá. P.K.

      Smazat
  24. Je NAPROSTO jedno, jaký Prymula je nebo není "člověk" na svém místě. Je jedno jestli je to odborník nebo laik.

    Zachoval se jako malé dítě, jako puberťák.
    Vyhlašuji omezení pro celý stát, likviduji potenciálně mnoho pracovních míst, ale musím jít zrovna do restaurace, když to ostatním zakazuji a rozčiluji se na ně? Je fuk, že si tam nedám ani vodu! Musí umět myslet aspoň minimálně dopředu, jinak je to také důvod pro odvolání, protože státní pracovník a ministr zvláště by měl umět pochopit, co bude aspoň zítra a pozítří. Tečka. Tady není možno v zájmu státu diskutovat. Mnozí ostatní členové vlády (a mnoho "taky politiků" vůbec) by měli být také odvoláni ze stejného důvodu.

    BABIŠ NEMOHL UDĚLAT NIC JINÉHO. BYL BY TO JEHO DEFINITIVNÍ KONEC V POLITICE! A ti, co teď obhajují Prymulu, by křičeli jako první!! Ne třeba dnes, ale zítra určitě! Nemůžete prostě kázat, jak také řekl Babiš, vodu a pít víno! Aspoň okatě ne.

    Jen pro ty, co chápou souvislosti: podobně se chtěli vždycky chovat ti, kteří nakonec ve svých "následnicích" zlikvidovali socialistické země východního bloku. Stačí si přečíst pozorně paměti např. Gorbačova nebo biografie o něm - např vynikající dílo: Швед Владислав Кто вы, mr. Gorbachev? История ошибок и предательств (autor byl v tehdejší době (kolem toho konce SSSR) na velmi vysokých místech a poslancem).

    A to píši přesto, že jsem stále od samotného počátku proti Babišovi, a to i tady v diskusích i v době, kdy bylo jeho vítězství ve volbách, tady celkem "bráno" a také vím proč. Přesto, jak mnozí po letech změnili postoj k Babišovi.

    Prymula je ukázkou toho, jak vypadá skutečná nekompetentnost. Ono totiž nestačí jen něco umět, vědět a znát, ale je také nutno NAPROSTO NEKOMPROMISNĚ dodržovat morální kodex a to jak psaný, tak i nepsaný. Teprve celek pak vytváří komplexní výsledek práce. Co je platné, že máte pracovníka, který maká na dvě stě procent, když svou činností způsobuje, že ostatní mohou pracovat jen a jen díky němu a stylu jeho práce na pouhých osmdesát procent a podnik jede "jen na jeden válec"?! Takový "rekordman" je vám na nic!! Řídící pracovníci by to měli velmi dobře vědět.
    Nebo ještě jinak. Jak bude bojovat vojsko, když už je Prymula plukovník, když uvidí, že generál s rukou kolem pasu ženy, rozcuchaný, ve spodním prádle, opilý, křičí Vpřed! Do boje! a ukazuje na druhou stranu od nepřítele a jde, slušně řečeno, do postele?
    A to si naprosto nechávám pro sebe, co si o Prymulovi jinak doopravdy myslím.

    OdpovědětSmazat
    Odpovědi
    1. Nebudu vám vyvracet vaše názory, ale jestli je Prymula nekompetentní, tak to se brzy přesvědčíte o kompetencí u nového ministra. Já mám předsudečně opačný názor.

      Smazat
    2. 10:25
      A co budete říkat, nebo vlastně byste říkal, kdyby to Prymula teď ustál a přesto to podle vás nezvládl? Na koho byste měl předsudečný názor? Myslíte si, že když se zavřou oči, že tím problém zmizí?

      Smazat
  25. Ten doktor, nevím jak se jmenuje a ani si to nechci pamatovat, jen "dycky" zahlídnu část titulku, co někde na Seznamu neustále straší lidi tisíci mrtvými denně, by měl být minimálně obžalován z šíření paniky za nouzového stavu!!! Jmenuje se nějak jako Plédr nebo Flédr tak.

    OdpovědětSmazat
    Odpovědi
    1. 7:06 Nemám tu jistotu, jako vy, ale pořiďte si pro jistotu psychofarmaka, pro případ, že by měl pravdu.

      Smazat
    2. Já je potřebovat zcela určitě nebudu. Já je navrhuji onomu "doktorovi" a možná i vám.

      Smazat
    3. 12:17
      Uvidíme brzo, Vánoce jsou za dveřmi, docela bych si přál, aby jste opravdu měl pravdu vy. Ale já věřím matematice, kterou si počítám sám. Tam vycházejí moc špatná čísla. Nejsem pro farmaka, ale večer si dávám desinfekční škáftruňk.

      Smazat
  26. Prymulovi jsem věřil, že nás zachrání. Naopak nemůžu uvěřit, že je takovej hlupák, kterej se nechá vlákat do pasti. Samozřejmě, že se v reálu nic nestalo,..Vyšehrad o půlnoci je liduprázdnej, ale že nebyl dost obezřetnej, že je neustále sledovanej/novináři, čučkaři../, nebo ho někdo z personálu za úplatu napráská si jako voják měl bejt vědomej. A jít do hospody, když ji sám ofiko zavřu a jejich ilegální návštěvy kritizuju a jsou trestaný, byla nekonečná blbost.Teď věřím, že nám pomůže už snad jenom Pán-Bůh.

    OdpovědětSmazat
  27. Na můj vkus se Babiš posral příliš rychle. Myslím, že v zákulisí se řeší věci o kterých se nám ani nezdálo a jak se říká nehoda není náhoda. Ptejme se spíš, kdo na kolapsu světa vydělá, ti bohatí, jako na všech krizích a chudí ještě víc schudnou. Jestli to chudí nevemou včas do rukou.

    OdpovědětSmazat
    Odpovědi
    1. Musel reagovat rychle, jinak by ho roznesli na kopytech. A v této době to fakt nepotřebujeme.

      Smazat
  28. Zdá se, že paní Maláčová měla pravdu ...

    OdpovědětSmazat
  29. https://cz.sputniknews.com/nazory/2020102312695372-byvaly-ministr-zdravotnictvi-ivan-david-prymula-ucinil-chybu-ktera-se-neodpousti/

    Chybu udělal, a počkáme si, jak 28.10. všechna opatření dodrží covidioti, kteří sice neurčují pravidla, ale taky dávají všem ostatním příklad. Protože jinak je bulvár napráská mainstreamu, a ten to bude tlouci lidem do hlavy dokud nebudou ti potrefení vyhozeni z práce. A tak to teprve bude padni, komu padni.

    OdpovědětSmazat
  30. "Podle bulváru prý byl Prymula „navzdory zákazu“ v restauraci na pražském Vyšehradě. Žádný takový zákaz ale neexistuje. Vládní nařízení obsahuje pouze formulaci, že vláda „zakazuje přítomnost veřejnosti v provozovnách stravovacích služeb (např. restaurace, hospody a bary)“.

    Restaurace, kde se konalo pracovní setkání ministra Prymuly s dalšími osobami, jejichž počet zřejmě nepřesáhl pět, nebyla veřejnosti přístupná. Zúčastnění museli tedy být soukromými hosty provozovatele.
    "
    To je výborný argument.
    Takže restaurace můžou být vlastně otevřené, a zákaz je adresován veřejnosti, a přestupku se dopusti veřejnost, která vejde. Pak není jasné proč otevřená pizzeria dostala pokutu?
    Anebo jinak, hospoda bude jakoby zavřena pro verejnost, ale hospodský si bude zvát soukromé hosty, které osloví na ulici nebo pozve pres email.
    Podle pana Sneidera, smysl vládního nařízení bude dodržen , protože "se v restauraci nemohla veřejnost setkávat a byla tak omezena možnost nákazy".

    OdpovědětSmazat
  31. Řekl bych, že jasné. Nějaká zrůda pozvala Prymulu do zavřené restaurace na tajnou schůzku. Zároveň pozvala i fízly, aby ho znemožnili. No a Babiš usoudil, že nemůže potřebovat člověka, který tak hloupě naletěl.

    OdpovědětSmazat
  32. Snad jediné, co lze ministrovi zdrav., prof. Prymulovi, vyčítat, je to, že již dávno nevyslal do Ruska vládního zmocněnce, aby tam vyjednal dodávky ruské vakcíny (Sputnik) i léčiva (AviFavir). Jeho noční jednání v restauraci je tím posledním.
    Leč u nás tím prvním. Pro nechutné politické tanečky mířené ne proti Prymulovi samému, ale Babišovi.
    A veřejnost to - bohužel - většinově "bere".

    OdpovědětSmazat
  33. Slovensko.Štát dáva 800 až1000 euro pozostalým ak podpíšu že otec, mama zomreli na Covid!!! Toto odznelo včera na Infovojne. Judr.Krajníková eviduje výpovede svedkov o tomto podvode štátu v závere relácie.
    https://youtu.be/AICm2GIR4qQ

    OdpovědětSmazat
    Odpovědi
    1. Jano, vy jste všeobecně známá jako šiřitelka všech možných konspiračních nesmyslů. A to i těch opravdu hloupých, jako je tento. Zjevně vám nedochází, že příčinu úmrtí stanovuje příslušný lékař, nejlépe patolog, ne potomci zemřelého. S těmi penězi jste to skutečně zazdila. Kurňa, to je jako návod na "sejměte bábu a přijďte si pro výplatu".

      Vy jste skutečně popleta.

      Smazat
  34. Je až neuvěřitelné, že veškerá média v čele s ČT a skomírající opozice vzala zprávu bulváru jako nezpochybnitelnou a pár vteřin bez roušky podala jako „smrtelný hřích“ ministra, který budil u myslících občanů respekt svou fundovaností. Kdo za touto podlostí stál se asi od zcela jistě dobře zaplacených bulvárních fotografů nedozvíme…..

    OdpovědětSmazat
    Odpovědi
    1. Anonymní24. října 2020 9:35
      Více, než těch pár vteřin bez roušky, mě zaujala konspirativnost té schůzky a její sestava. Že jde o peníze v první řadě, o tom není pochyb. Pokud opomenuli zájmy nějakého dostatečně silného hráče, doplatili na to.
      Nevím, na čem stavíte tu Prymulovu fundovanost. Vždyť jeho hlavní povinností, mělo být udržování covidového cirkusu v běhu a nikoliv opravdu velkým, narušovat toky peněz, vlastními kšefty. P.K.

      Smazat
    2. Majitelem Blesku je Křetínský - majitel fotbalové Sparty. Naše fotbalová liga stojí a tak nerozehraná Sparta dostala doma v evropském poháru nakládačku 1:4.

      Smazat
  35. Pořád dokola, různé hry, různých skupin. Je mi záhadou, kdo tento stát vlastně řídí,ode zdi, ke zdi, od aféry k aféře. Je zcela zjevné, že Prymula někomu vadil. Na skutečné darebáky nemá bulvár kapacity, jednak to smrdí krchovem, jednak, jak je patrno na příkladu bulvárníka Novotného, na to nemají IQ. Takže si vybírají nejzranitelnější a nejslabší kusy, viz. paní Bartošová.

    OdpovědětSmazat
  36. 1/ Prymulajednou tvrdil že byl v salonku v restauraci, podruhe že nebyl v žadne restauraci ale v prostorach biskupske kapituly (ta se od tohoto tvrzeni distancovala s tim, že cely objekt i se salonkem je v pronajmu restaurace. Restaurace měla mit podle ministerskeho nařizeni zavřeno
    2/ Prymula furt straši pandemii a kvuli tomu vydal nařizeni nosit roušky na veřejnosti, ktere sam porušil. Neobstoji ani tvrzeni že nařizeni mělo platit až o několik hodin, protože virus si nevybira čas a strašpytel, zainteresovany na byznysu s vakcinami by měl jit narodu přikladem v ochraně přes "strašnou" pandemii
    3/ Prymula, ktery x hodin seděl v restauracive čtveřici bez nahubku, při odchodu neměl nahubek a branil se tim, že to bylo pochybeni ktere napravil až v autě, kde si nahubek nasadil. Novinaři hjo při tom odfotili, že nahubek při odjezdu neměl. Proč se tim branil, kdyžpry nařizeni ještě nevstoupilo vplatnost, potažmo v autě s řidičem se kterym jezdi permanentně nahubek mit nemusel? (Nemusel ho mit ani v restauraci kde byli ve čtvěřici)
    4/ o čem asi jednali potentati v restauraci? Proč nejednali v uřednich prostorach - na uřadu vlady, ve sněmovně?
    5/ Prymula při odchodu z restaurace, kde přiznal že tam konzumovali (jestliže podle něho nešlo o restauraci tak si tam museli jidlo a piti donest a obsluhovat se po zaviračce sami) a novinaři ho odfotili jak zkouma obsah peněženky. Proč? Ubyly anebo přibyly mu snad v restauraci v portmonce penize?

    OdpovědětSmazat
    Odpovědi
    1. Ano, ten člověk jasně ukázal, jak on jakožto "elita" kašle na vlastní restrikce. Kdyby někdo načapal vás v podobné situaci, máte na krku minimálně mastnou pokutu a budete ještě rád.

      Smazat
  37. Souhlasím ! Nějak rychle se zapomnělo na plné Staroměstské náměstí a to prý se chystají i další provokace. Proč se národ nechá vtáhnout do řešení nicotného ,,prohřešku" pana ministra Prymuly. Myslím, že to není naší takzvanou poptávkou, ale nabídkou, která se na nás valí ze sdělovacích prostředků. Uvědomme si, kdo se teď směje a koho teď plácají po zádech.
    Pan Prymula nemá problém s rouškou a my nemáme problém s panem Prymulou !

    OdpovědětSmazat
  38. Tahle trapně zkonstruovaná afera jenom ukazuje, kolik je v ČR v politice i mezi lidmi moralizujících pokrytců, oni se nikdy nenechali napálit a nic neporušili :-))) ....
    Prezident Zeman by si měl na Babiše připravit hůl jako na Sobotku, a jestli bude chtít Hamáček odejít kvůli té prkotině z vlády, tak může jmenovat novým premiérem plukovníka Prymulu, který už udělá mezi těmi pokrytci pořádek ..

    OdpovědětSmazat
  39. Jedna moznost tu jeste nezaznela. Totiz, ze Prymula diky sve funkci a vzdelani vi co se na nas hrne. Jako vojak nechce utect z boje (vypada to blbe v novinach) tak si "zaridi elegantni vyhazov". "Ja chtel ten narod zachranit, ale oni me sami vyhodili." A tak nebude jmeno Prymula spojeno s opravdovym pruserem. Docela inteligentni jednani.

    OdpovědětSmazat
  40. Prymula bohužel neni tak chytrej jak vypadá a bohužel naletěl na provokaci. Dokážu si představit pod jakým byl po celé dni psychickým tlakem, ale bejt na místě jeho šoféra tak ho tam nevezu ! Tady něco moc smrdí !

    OdpovědětSmazat
    Odpovědi
    1. Otázka je, kolikrát ho tam již vezl. A mnohem závažnější je, co a proč tam řešili. Je normální se setkávat s ředitelem nemocnice o půlnoci v zavřené hospodě? Navíc s Faltýnkem?

      Smazat
    2. 11:00 víte, ono by stačilo, kdyby dodržoval vlastní nařízení.

      Smazat
  41. Taková drobnost, tato aférka mj. ukázala, jak asi fungují v době restrikcí luxusní restaurace v Praze pro lepšolidi a snoby.
    "Tzv. veřejnosti" zapovězeny leč pro zvané a vybrané fungují dále...

    OdpovědětSmazat
    Odpovědi
    1. Vždyť i filmaři jsou chuďěry, právě čtu, že i přes pobídky už u nás nechce nikdo točit filmy. Po hotelích, lázních, cestovkàch je to další z rezortu, který se bez cizinců neobejde. Proflákli jsme se jako nehygienická zem a ztratili jsme kredit. Vidím to na útlum pro dalších 5 let. Taky naopak na nás venku nebudou moc zvědaví. Tak jsme si zatrucovali, zasabotovali a teď budeme sklízet své "úspěchy". Dobře nám tak.

      Smazat
  42. Připravená a promyšlená povokace a naivní premier naletěl, jak to bylo nastaveno...

    OdpovědětSmazat
  43. Je vidět, že mnohým bude chybět přísná ruka plukovníka Prymule. Ale to je spíš otázka psychoanalýzy, než hledat za neoomluvitelným selhaní Prymuli zas nějakou konspiraci.
    Vzdyž to nebyl žádný odborník, měl jen jednu odbornost, a to zakazovat a nařizovat, to nikoliv podlě nějakých dat a učelnosti, ale jen tupě kopirovat co dělaj skoro všechny evropské země v nějaké drobné obměně.
    Nebo jinak, někdo zamkne duchodce a nepustí je dokud nekoupí ten super hrnec. Prymula zas prodává vakcíny.

    OdpovědětSmazat
    Odpovědi
    1. Vencovský, kde bereš ty jistoty, z ČT ? Vždyť víš, že kecáš. Já jsem opatrný, nevěřil jsem politikům a nevěřím. Dřív jsem věřil médiím, dnes už ani jim. Jak tak koukám okolo po světě, nemají tam Prymulu ani Babiše a lítají v tom stejně. Tak problém je jinde.

      Smazat
  44. Vážení hlupáci!!

    Čtu a nestačím se divit, jak vás pomocí kokotvidu rozeštvali na dvě nesmiřitelné skupiny. Inu bojíte se smrti jako psi řetězu a já nevím proč. Ve svých 73 letech se smrti nebojím, bojím se pouze dlouhého a bolestivého umírání (URNO tref se přesně na prvou). Jste posraní, zbabělí a žít si tudíž nezasloužíte (pouze to dlouhé a bolestné)!!
    To vám (s malým "v") vzkazuje valašský staříček, samoléčený na covidíš valašským penicilínem.
    A rada na závěr: kokotvid si nezasluhuje ani pozornost lekařu (samé leky), natož veřejnosti. Klidně skapejte na vyděšenost, nebude vás škoda, národ jako vždy přežije.

    Admine maž (myslím text, ne utíkat) dokud URNA dovolí.

    OdpovědětSmazat
    Odpovědi
    1. Nebojte, Covid se vám o dlouhé a bolestivé a především nedůstojné umírání postará.

      Smazat
  45. Když dva dělají totéž - NENÍ TO TOTÉŽ ! Viz např.: Babišova provokativní "dovolená" na Krétě (v době kdy se doporučovalo zůstat doma) a tisíce nepotrestaných "bezroučkovců" na Staromáku ...

    OdpovědětSmazat
  46. Med a bič ? Dostane padáka a poté metál? Nebo naopak ?

    OdpovědětSmazat
  47. "Právníci se sice mohou šťourat v tom, jaký je status zavřené provozovny, ale jsou jako obvykle mimo, když zkoumají suchou literu zákonů a nařízení, aniž by vzali v potaz jejich smysl"

    Pojdme se trochu zamyslet nad literou a smyslem.
    Obyčejný člověk, když bude bez roušky v poloprázdném vlaku, či autobuse sedět od nejbližšího člověka 5-10m, porušuje nařízení, a může dostat pokutu?
    Pokud bude stát sám na zastávce mhd, porušuje nařízení, a může dostat pokutu?
    2 přátele, kteří vyjdou z domu, či práce bez roušky, na méně než 2metry, či spolu pojevou v autě, poruší?
    Jsou takový lidé nezodpovědní?
    Nebo jde o jen literu, bez narušení smyslu nařízení?
    A uvědomělí občané okřikující takové lidi a udavající berou v potaz literu nebo zkoumájí literu?
    Takhle se má národ semknout v boji proti epidemii nebo rozeštvat?

    OdpovědětSmazat
  48. Kde politik, tam nastláno penězi. To byl pravý důvod tajné schůzky, patrně. Podvázaná ekonomika přinese obří dluhy a konečně nastane ta doba, kdy se zblblému národu konečně oznámí, že peníze došly. Ovšem ti, kterým došly nám jistě neřeknou, že došly z vykradeného penzijního fondu na jejich vlastní účty. To budou ti, kteří na tom dluhu giganticky vydělají. A to nemluvím o tom, že padnou i politické strany, které nebudou mít z čeho žít a konečně se všechna moc ve světě dostane těm několika vyvoleným. A tím také padne neslavný eurosajuz. Stačí si počkat. Ale připomenu dávnou moudrost. DOBŘE UŽ BYLO. KORONAVIRU SLÁVA! Přeformátování systému světa jede jako po másle. A nějaké roušky... ?

    OdpovědětSmazat
  49. Necítím se kompetentní posuzovat "zločiny" protagonistů této aféry. Nic o tom nevím a posuzovat problém pouze na základě rychlofotky bulvárního(!!!) plátku mi připadá poněkud imbecilní. Podivný je ale postoj pana premiéra. Takhle se chová moudrý státník ?!? Na základě rychlopohledu na fotku v bulváru přes media vzkázat svému ministrovi: "MÁŠ OKAMŽITÝHO PADÁKA !!!"? Normálně uvažující státník by si hříšníky okamžitě pozval na kobereček a tam je vyzval, aby mu přesně popsali jak to celé (ne)bylo. Jestli by jim uvěřil, tak to je věc jiná. A teprve pak by nějak rozhodl, má na to jistě právo. Ale takto se nechová premiér, tak se chová spíše vzteklý řeznický pes. Podobně neinteligentně vystartoval, když blahé paměti pan Vojtěch nařídil roušky od 1. září. Napřed ho za to seřval a roušky se nemusely zase za cca 20 hodin nosit. Pak se za to zrušení omluvil(!!!), ale těm mrtvejm už život nevrátí. Takže tady nejde o problém Primula, ale o velký problém BABIŠ !!!

    OdpovědětSmazat
    Odpovědi
    1. Na jednu stranu vykřikujete, že nebudete dodržovat pravidla a prstem ukazujete právě na lidi typu Prymula, pak obrátíte. Samozřejmě se nic nestalo. Jenže v zemi, kde v době expanze epidemie se vám bez ochrany srotí několik tisíc lidí na náměstích a vyřvávají, že si to půjdou vyřídit s vládou, která je "svévolně omezuje", musí být protagonista papežštější než papež. Sorry. Byla to od Prymuly hloupost. Taky moc nerozumím tomu, proč, a zrovna v této době, musí probírat úřední záležitosti v nějaké hospodě. Kterou nechal sám zavřít.

      Smazat
  50. Jak tak čtu - už brzy se lidi u internetu zblázní. Tohle už není normální! Chudinkové, tak je mi jich líto.Bulvár, který denně mydlí články o covidu, a sklízí za to tisíce diskuzí, ten přímo milují, hltají nedočkavě všechno, co napíše, ale bulvár, který napíše cosi jiného,by nejraději zadupali do země.Holt - není bulvár jako bulvár.Aby si tito lidé bulvár zamilovali, musí psát o covidu.Covid - nové božstvo. Dokázal zničit i chřipku, kterou měli lidi od nepaměti vždy na podzim nebo na jaře - tak tu už nikdy mít nebudou, vždycky to bude jenom covid. S chřipkou nikdo do špitálu nešel, s covidem každý - co budou ty lidičky dělat, až se o covidu přestane psát? Až to přestane být zajímavé? Až nikde neuvidí článek o svém milovaném covidu - co budou číst? O čem budou psát? Komu budou nadávat? Asi se zblázní. Covid musí být už navždy - plno lidí by bez covidu psychicky strádalo.

    OdpovědětSmazat
    Odpovědi
    1. S Covidem, pokud mám teploty a bolesti hlavy, taky nejdu do nemocnice. Dokonce ani k doktorovi. Mám čtyři známé, kteří to překonali sami doma a ani se o nich neví. Ale se zánětem plic a ztíženým dýcháním do nemocnice jít musíte. A právě v tomhle se Covid od chřipky zásadně odlišuje. Je zákeřný. Inkubační doba dlouhá a zvrat může přijít i týden po odeznění lehkých příznaků. Komplikace jsou mnohem častější než u chřipky a o tohle jde, o zahlcení zdravotnictví. Ale lidem jako vy nemá význam něco vykládat, i když jsme to viděli v Itálii, Španělsku, Číně, USA i jinde. Jakmile neuhlídáte explozi choroby, budou lidé umírat na chodbách nemocnic. Ani tehdy neuvěříte a budete se dobíjet k nemocné manželce do izolace s tím, že chřipečka.

      Smazat
  51. OSEL je prý MULA.

    Leonardo da Vinci: OSEL A LED
    Osel usnul na ledě hlubokého jezera, jeho teplem led roztál, osel se probudil ke svému neštěstí až pod vodou a utonul.

    OdpovědětSmazat
  52. Nezbává, než teď za ministra zdravotnictví jmenovat Pirka z Aspen Institutu... Konečně by tam měla média svého koně. A Soroš taky.

    OdpovědětSmazat
  53. Vážený pane Schneidere, naprosto s Vámi souhlasím. Nakonec víme, co jsou novináři a reportéři schopni udělat a jak to upravit do patřičných pro blce určených forem.
    Ale zaráží mne naprosto (vlastně nezaráží) chováni premiera. Ten jako obyčeně okamžitě vypálí salvu. Místo aby napřed rozmyšlel. Vlastně on tam kde má střílet tak oblbuje. Tam kde má mlčet a uvažovat tam střílí a stříli do vlstních řad.
    Václav

    OdpovědětSmazat
    Odpovědi
    1. Pokud by to neudělal, má na krku popírače epidemie a už nikdy by ani v této situaci neudržel lidí doma. Podívejte se na rozjásané farmářské trhy v Covidové Praze. Lidi namačkaní na sebe, povyk, žádná pořádná ochrana. Tito budou chtít taky v noci do hospod se pořádně odvázat a pak to klidně roznesou mezi ostatní. Prymula nemusí být zrovna ministr, práce se dnes pro něj určitě najde. Pokud samozřejmě bude chtít

      Smazat
  54. Morálka mnohých, je v bodě mrazu
    člověka srazí, ranou do vazu.
    A ještě mu na ,,hrobě" zapálí svíci
    my však už víme, co tím chtěj říci.

    OdpovědětSmazat
  55. Ten koronáč se smrsknul jen na souboj (domněle a dočasně)
    neohrožených s určitě a nedočasně ohroženými.
    V podtextu se říká : Staří a nemocní běžte už do hrobu a
    neotravujte.

    OdpovědětSmazat
    Odpovědi
    1. Tak do toho hrobu skoč a neotravuj tady!

      Smazat

Na opakovanou žádost čtenářů, kteří se nechtějí zapojovat do diskuzí obsahující vulgární a urážlivé výroky. Jejich odstraňování je časově náročné a narušuje plynulost diskuze. Proto nebude dále možné vkládat anonymní komentáře.
Pro vložení komentáře je proto nutné se na stránce "Nová republika" přihlásit vpravo v horním rohu této stránky "přihlásit se" (výběrem emailového účtu např. Google) a upravením uživatelského profilu (v kolonce Nastavení>Upravit uživatelský profil). Děkujeme za pochopení.