AA

Reklama

bb

sobota 24. října 2020

Šlo o pokus zlikvidovat nejen Prymulu, ale i vládu

Lubomír Man

23.10.2020  VašeVěc

Cítil jsem to od první hodiny, kdy se o Prymulově „zločinu“ začalo na ČT v pátek ráno hovořit. Ta kampaň byla totiž až moc spontánní a jednosměrná. Ministr zdravotnictví Prymula si šel do hospody bez roušky, bez roušky v té hospodě s ředitelem ostravské Fakultní nemocnice Havrlantem a poslancem hnutí ANO Faltýnkem o čemsi debatoval - a bez roušky také nastupoval do auta, což je zaznamenáno na fotu paparazziho z Blesku.

Není tedy o čem diskutotat – Prymula musí jít. A s ním nejraději možná i vláda. Je to názor většiny veřejnosti, jak ČT s pomocí televizního mostu demonstruje v rozhovorech s nejrůznějšími činiteli našeho veřejného i politického života. A na koni a na obrazovce ČT je samozřejmě kohorta liberodemobloku ve složení Petr Fiala, Bartošek, Pekarová – cítí krev.

PRVNÍ ZVLÁŠTNOST: Všichni tito interviewování (včetně vicepremiéra Hamáčka a ministra kultury Zaorálka), bez jediné pochybností či výhrady věří tomu, co uvádí náš nejhorší bulvár. Nuže, jestliže tedy Prymula spáchal to, z čeho jej Blesk obviňuje, musí na post ministra rezignovat. A když nebude rezignovat ze své vlastní vůle, musí ho z vlády vyhodit premiér.

DRUHÁ ZVLÁŠNOST: Takto zkratkovitě jedná i premiér. Aniž by ministra Prymulu vyslechl a zjistil si, do jaké míry je osočení Blesku založeno na faktech, má v případu okamžitě jasno: Prymula porušil pravidla, která on sám národu předpisuje, což je postoj pro člena vlády neúnosný. Prymula tedy musí jít.

Premiér informuje o tomto svém stanovisku prezidenta republiky, který ovšem k řešení, které premiér navrhuje, vysloví svou pochybnost. A je to v ten okamžik, jak se už za pár hodin ukáže, jediný hlas rozumu, který v těch vzrušených dopoledních hodinách v kampani zazní.

Na dvanáctou polední hodinu je ohlášena tisková konference, na které, jak všichni v televizním studiu ČT očekávají, podá Prymula svou rezignaci. Postupně se však tato tisková konference odkládá, až konečně po jedné hodině přichází ministr Prymula před posluchače republiky a sděluje jim tuto novinu: Ničeho proti pravidlům, jimiž se má zabránit šíření Covidu – 19, jsem se nedopustil. A na potvrzení pravdivosti svých slov uvádí jednotlivé kroky, které nikoli v hospodě, ale v soukromém sektoru na Vyšehradě při jednání o plošném testování mezi ním, ředitelem Havrlantem a poslancem Faltýnkem probíhaly.

A je to vše řečeno tak přesvědčivě a nevyvratitelně, že v tu chvíli se celé dopolední a celonárodní hemžení, po němž měl padnout nejdříve ministr a po něm i celá vláda, podobá hemžení much nad podzimním pastviskem.

152 komentářů :

  1. Bude akce exministr Staněk?

    OdpovědětSmazat
    Odpovědi
    1. No Babiš se asi zbláznil. Chce v době virové pandemie navrhnout na ministra zemědělství doktora Blatného, což je dětský hematolog. Kvalifikace jako fík ...

      Smazat
    2. 11 15 Na rozdíl od Prymuly občas pracuje i s nemocnými lidmi.

      Smazat
    3. 11:44 Skutečným odborníkem se zkušenostmi v zahraničí je tento:
      http://www.acr.army.cz/scripts/detail.php?id=15652

      Smazat
    4. Tak to Babiš může navrhnout rovnou Šmuclera nebo Pirka. Dětský hematolog se má zabývat hematologií a neřešit pandemii. Nakonec strašení Hamáčka ohledně mrazáků v ulicích bude pravdivé.

      Smazat
  2. I když si myslím, že je Babiš pořád ten nejlepší premiér za posledních 30 let, tak je to ale také bohužel ten největší posera ze všech minulých premiérů.

    OdpovědětSmazat
    Odpovědi
    1. No protože Babiš je neuvěřitelně zranitelná osoba, která má mnoho pat Achillových a taky má mentalitu účetního a nemá politické myšlení a vidění na rozdíl od Zemana.

      Smazat
    2. 10:17 Milý neposero, chtěl bych tě vidět na jeho místě. Na něm musí pracovat štáby investikativních novinářů. Nebyl snad týden bez útoku. Kdyby tak hlídali všechny oligarchy, tak neřeknu ani "ň", ale někdo ukradne sídliště a nikomu to nevadí. Darujeme podvodníkům tzv solárbaronům každý rok 35 miliard a to neva, necháme řádit exekutorské trestné jízdy a to taky neva. Zato kauza Čapí hnízdo snad žije ještě dnes, "svěřenecké fondy" mu byly vnuceny a když požadavek akceptoval, tak je z toho stejně udělá taky kauza. Když se ho nepodaří uhnat doma, tak se zažaluje do Bruselu a pozve se trestní komando EU. Ještě si vzpomínám na nechutný výstup ve dveřích bytů jeho invalidního syna, to by snad stačilo. Ne Babiš není svatý, ale když vidím ty nicky, které se zrovna nehonosí cnostmi, tak si myslím, že by měly mlčet. Srovnávat se Sobotkou, Nečasem ... není třeba.

      Smazat
  3. Jo to by se jim hodilo už se bartoš a fiala se vidí premiéry zas zkoušeli akci Kuciak na Slovensku se to tak povedlo.

    OdpovědětSmazat
    Odpovědi
    1. Jó, Sereš nechal picnout Kuciaka a po svržení vlády instaloval za prezidentku bábu ze skládky odpadů. Pražská kavárna z ní řičí nadšením.

      Smazat
  4. Dnešní R číslo kleslo na 1.1
    díky Primulovým akcím. jogín

    OdpovědětSmazat
    Odpovědi
    1. Prymuly je velká škoda, protože on je pro mě garantem odbornosti a kvality. Bavil jsem se o tom s obvodní lékařkou, která ho zná a nedá na něj po odborné stránce dopustit. Mimochodem už v lednu v tomto roce mě povídala, že roušky budeme nosit min. do prázdnin a že pandemie bude trvat dlouho. Mezi lékařskou obcí se dobře ví, jak toto celé bude dopadat. K Prymulovi ještě dodala, že je vystaven obrovským politickým tlakům a za těmi politickými tlaky je například velkokapitál. Pro ty z Vás co zde budete hloupě blekotat cosi o komunistech dodávám, že obvodní lékařka je hluboce věří katolička a komunisty nikdy nemusela. Taky dodala, že zdravotnický systém za socialismu v ČSSR patřilo ke světové špičce na rozdíl od dnešního stavu. Takže i Prymula je zranitelný. Má děti, kterým by se třeba mohlo něco stát. Ty síly nemají zábrany. Čtěte znovu a znovu článek od Karla Sýse. Tady jde o život. Nikoli náhodou třeba dcery Putina mají falešnou identitu a jsou dobře zapikolovány kdesi v Rusku, stejně tak jako ten Snowden. Prymula měl být ostražitější.

      Smazat
  5. Pokud to byl útok na Prymulu a vládu, tak ho spáchal místopředseda Ano. Nikdo jiný.
    A Babiš své rozhořčení vyjádřil v době, kdy kdy Prymula čekal v kanceláři. Jak s se mi Prymulovo odvolání nelíbí, za sebe konstatuji, že Babiš neměl jinou možnost.

    OdpovědětSmazat
    Odpovědi
    1. 10:24 taky to tak vidím. Kdyby se Babiš začal kroutit a brát se za "hloupého" Prymulu, dali by mu to z Demobloku vypapat a vylízat až do hořkého konce. Neboť takové chování jeho podřízeného se prostě obhajovat nedalo! To ať se na to pan Man podívá lido-demo-pragmaticky.

      Smazat
    2. Anonymní24. října 2020 10:24
      Vidím to podobně, AB nemůže nechat bez následků, nějaké konspirativní schůzky svých kdysi blízkých spolupracovníků. Nehledě na to, že i nejspíš věděl, co je tématem jejich jednání.
      A pokud byla schůzka iniciována AB a profláknuta jeho protivníky, tak holt sluhové posloužili a sluhové můžou jít. Není důvod pro ně ronit slzy, vsadil bych se, že jednání nebylo v zájmu země. P.K.

      Smazat
    3. 10:24 Babiš se zachoval jako baba. Kvůli momentálním politic.bodům obětoval Prymulu- možná jediného kdo měl alespoň nějakou šanci covid zvládnout. Kdyby nejednal B.tak hystericky a nechal prostor pro vyjádření a vysvětlení Prymulovi, tak ti, kdo nejsou fanaticky pro debilblok, by asi nakonec na Blesk moc nedali. Takhle se Babiš zařízl pro volby v 2021 sám. Nikdo mu neodpustí, že v krizi pro posranost zabil poslední šanci covid ustát, protože jestli místo Prymuly nenastoupí nějaký superman či bůh, tak první vlna v Itálii bude proti tomu, co nás čeká, hadr.

      Smazat
    4. 10:24 Je to tu jak na Titaniku, loď se potápí, ale v 1.třídě se politikaří a řeší kraviny. Odvolat Prymulu kvůli fotkám a komentářům z Blesku, je jako by Napoleon musel odstoupit uprostřed bitvy u Slavkova kvůli ustrojovací nekázni (kdo byl na vojně, ví o co jde).

      Smazat
    5. 11.42 - vy si myslíte, že útoky ustanou?

      Teprve začnou, jen si pořád myslím, že Zeman resignaci bude maximálně protahovat. Zemanovi už nejde o nic, tak se snad "pochlapí".

      Smazat
    6. Anonymní24. října 2020 13:56
      Anonymní24. října 2020 14:01
      AB není žádný pitomec. Nejspíš poznal, že Prymula mu bere body, tak se ho zbavil. EU to vidí a hned utáhla palečnici, a poslala dopis, že je AB ve střetu zájmů. Takže, za koho, ten Prymula ve vládě kopal? P.K.

      Smazat
    7. 16:36, možná jste zaznamenal vstřícnou reakci demobloku na odvolání Prymuly Babišem. A pokud jde o Zemana, ten to akceptuje. Že budou útoky proti Babišovi i Zemanovi ze strany demobloku přesto pokračovat, je jisté. Ovšem není třeba jim k tomu dávat do rukou navíc trumfy! Asi tak. Je přece zjevné, že celá kauza byla dobře zorganizována a namířena právě proti Babišovi a Zemanovi.

      Smazat
    8. 13:56 jestli nikdo, tak já mu to odpustím
      14:01 nešlo o nezapnutý knoflík, ale asi mu podrazil nohy Hamáček, to by potom následoval pád vlády a jmenování nové by asi trvalo a mezi tím v bezvládí. Sice by se radoval Demoblok, ale osudy těžkých pacientů by byly ohroženy. Takové otřesy si v pandemii žadná zem neriskne. Stačí mrknout na Británii, tam se v parlamentu taky šavluje, ale pád vlády není na programu.

      Smazat
  6. Pane Mane, nejednalo se o soukromý sektor na Vyšehradě, ale o salónek restaurace Rio`s, která měla být z rozhodnutí vlády uzavřena. Do té restaurace jsem nesměl jít na kafe ani já ani Vy a předpokládám, že nařízení vlády se vztahuje i na poslance a ministry vlády.
    A o čem tam mluvili? To vzhledem k tomu, že tu schůzku svolal pan Faltýnek, snad ani nechci vědět. Že to bylo o plošném testování, tomu asi ani Vy sám nemůžete věřit.

    OdpovědětSmazat
    Odpovědi
    1. 10:30 Dost se mýlíte. Restaurace byly uzavřeny pro veřejnost ve smyslu restaurační činnosti. Mají ale možnost "okének" a dalších aktivit ve smyslu hygienických příkazů. Taktéž hotely. Pokud tedy dokáží hygieně splnění podmínek, jsou nepostižitelné.
      Jste jen další tlachal.

      Smazat
    2. 11:47 Nemáte pravdu pane Povolný. Výdej přes okénko povolen je, ale dát si kafe uvnitř samozřejmě povoleno není. A je úplně jedno, jestli seděli v prostoru restaurace nebo salónku.
      Jste jen další překrucovač faktů.

      Smazat
    3. Jinými slovy, mohu se dohodnout s hospodou na rohu a udělat tak s několika partnery obchodní jednání? Tomu snad nevěří ani ta největší kobliha.

      Smazat
    4. A jak to, že v restauraci byl ve 22 hodin provozovatel restaurace? Není tam náhodou také jeho soukromý byt a není tam vlastně doma? Byli jste se podívat, zda tam do poschodí jdou popsané schody do patra a zda ta místnost, kde seděli a radili se tří pánové skutečně náhodou není v mimo rámec restaurace, ale v 1. patře? Moc mne pobavila "výčitka" v čété, jak to, že ministři nepracují jako mediální mágové od 8 do 16. Copak asi dělal Prymula do 21:30 na ministerstvu? Asi se ďoubal v nose jako páni medializátoři Blitzu? Jak to, že až pak měl čas na rozhovor s Faltýnkem - a o čem hovořili, mediální mágové by hovořili nejspíše o ženských a nějakých perverzitách a oni se bavili o předkládaných zákonech k pandemii a jak by měli asi vypadt reakce poslanců za ANO, aby nám opozice přestala roznášet Covid 19 po republice. A co pan Havrlant, no ten přece se přišel asi radit jak se bude provádět plošný antigenní test na infekci na Ostravsku. Je něco špatného, že kompetentní lidé řeší krizovou situaci, do které nás dostala opozice svým neodpovědným chováním, dokonce i po pracovní době. No prostě jde o předem vypracované divadlo , horor zkompilovaný zkorumpovanými novináři zločinným kapitalismem a útok byl směřován proti státu a národu. Kapitál nechce nějaké Česko a ještě k tomu jakýsi nárůdek v srdci Evropa, který brání Drang nach Osten a ostatním "ideím" Adolfa Hitlera. A tak se tématu a realizace ujal Blesk. A s blesky jsou třesky a hlavně plesky a snaha o palácový převrat selhala, hlavně ať vychcípá hodně důchodců, kapitál a zejména pojišťovny si na tom namastí kapsu. Jestli pro pandemii zkrachuje nějaký ten miliardář, občanům to vadit nebude. Občanům vadilo, že bylo rozkradeno z jejich majetku 11 bilionů, páni Kožení, Krejčířové, Pitrové.... a co českáý spravedlnost ? NA OBČANY SE VYBODLA.
      Tedy tyjátr medií a zejména nejprolhanější ze všech prolhaných čété se zatím dař, ale co bude, až vezme do rukou spravedlnost lid a podívá se diktatuře kapitálu na jeho žraločí zuby?

      Smazat
  7. Tak z chování Prymuly je jasné, že ani na roušky, ani na sociální distanc nevěří. Takže pokud chtějí, aby represe lidi dodržovali, bude to muset národu říkat někdo, kdo je o správnosti opatření opravdu přesvědčen i když padne na Vyšehrad tma.

    OdpovědětSmazat
    Odpovědi
    1. 10:31!

      Kdo má říkat národu "mokrý hadr na tlamu", když tomu kokotvidu nikdo z politiků nevěří a dobře činí? Jenom to debilovo (Gaťasovo) divadéko s pichulkováním světa by měli přestat hrát (ikdyž miliony zelených papírků chce každý debil, který nic neví o krachu finanční oligarchie světa). No ještě bude srandy kopec a odkope se spousta satanistů, lačných slovanské krve!!

      Smazat
    2. naprostý souhlas. To jste vystihl naprosto přesně, a téměř nikdo z prpofesionálních novinářů se o tom nezmiňuje. Pokládám to za jasný důkaz, že pan Prymula si myslí totéž, co prof. Žaloudík.

      Smazat
    3. 10:31 Píšete nesmysly. Roušky se nosí po celém světě. Zrovna teď jsem se díval na reportáž z Jakutska, kde je už -10 a venku mají všichni roušky. Čili jakýsi efekt to musí mít.

      Smazat
    4. Co je to celej svet. Jakutsko ?

      Smazat
    5. Neřešte roušky, umře sice zbytečně moc lidí, ale dobře poznáte na první pohled pachatele, kteří ponesou spoluvinu.

      Smazat
    6. Jakutsko??? Zopakujte si prosím zeměpis!!!

      Smazat
  8. Operace NEDŮVĚRA.
    V neděli 18. 10. to odstartoval Moravec v OVM průzkumem své agentury Kantar,že ve vládu je NEDŮVĚRA. Toto slovo je následně stokrát opakováno vůdci demobloku a spojenými komentátory, potvrzeno násilnou demonstrací a konečně inscenací s Prymulovou rouškou.

    OdpovědětSmazat
    Odpovědi
    1. Pro 10,35: A co asi připravují na 28. října!

      Smazat
  9. OK, jedno ale nikdo neokecá - jednání o plošném testování obyvatel v noci v hospodě moc normální není, což???

    OdpovědětSmazat
    Odpovědi
    1. 10:37 Tomuto vysvětlení o jednání o plošném testování už asi věří málokdo. Zvlášť když je v tom Faltýnek.

      Smazat
    2. Petře, máte pravdu, nemělo se to vůbec stát. Nejhorší bude ta lavina co bude následovat. Zvýšená nedůvěra, která může být zneužita k dalším excesům. Když se vyhneme majdanování, tak se stejně nepodaří táhnout za jeden provaz. Právě naopak rouška se stala rudou muletou v rukou toreadora a býk musí útočit. Jsem jen pragmatik a mám rád matiku, výsledky exponenciály nikdo neokecá a extrapolace funguje. Když budeme ztrácet čas hašteřením, tak už průser neubrzdíme. Nefandím politikům a nemám žádnou moc, tak alespoň poprosím všechny občany Prahy, aby si rozmysleli proč chtějí manifestovat 28.10.

      Smazat
  10. Je to řečeno přesvědčivě, avšak lživě. Sám, milý autore, dobře víte, že tam žádné soukromé prostory nejsou - ledaže by se prostor hospody měnil zavíračkou v soukromí prostor. Je to tak, že Prymula má holt osud Al Caponeho - nebo lépe, abychom zůstali doma, Standy Grosse - ano, bylo by hezké, kdyby mu bylo možné dokázat jinačejší spiknutí proti národu, ale tomuto se říká - Boží mlýny melou - pomalu ale jistě.

    OdpovědětSmazat
    Odpovědi
    1. Soukromé prostory tam samozřejmě jsou, kde je byt v podkroví.

      Smazat
    2. 13 34 Jistě nevěříte tomu, že by si nesli občerstvení do podkroví. A hlavně, proč se nesetkali na nějakém "úřadě".

      Smazat
  11. Dobrý popis jak absurdně působí toto divadélko. Divadlo, ale to není podstata, elity si mohou dělat co chtějí, pokud slouží dobře klanově korporátním skupinám, když udělají chybu nebo hrají na svém písečku jsou pak nevyhovující elity likvidovány (buďto odstaveny od funkce nebo i hůř). V současnosti je to ještě složitější, protože mezi elitami je válka (Trump versus Biden), protože probíhá přeformátování světa, končí svět "pax-americana", čehož se elity na ten projekt navázané po celém světě (hojně i u nás) nechtějí vzdát.

    OdpovědětSmazat
  12. Pan L. Man ma v případě obou "zvlastnosi" zajiste pravdu. Dovolím si přidat ještě jednu "zvlastnost", ke ktere rada komentátorů pristupuje bohužel jako k prokazane výchozí jistotě. Opravdu máme dostatek spolehlivých informaci (i při respektování zasady predbezne opatrnosi) o coronaviru, covidu-19, parametrech testu, rozdilu mezi "umřel na covid",(covid byl hlavni příčinou umrti), resp. umřel na něco jiného, ale s covidem, o vlivu rousek na zdraví? Máme dostatek informací pro srovnání covidu s jinými infekčním onemocněními a o negativní důsledcích zavedených opatření na lidské zdraví fyzické i duševní? Jak je to s hospitalizaci pozitivně testovaných lidi? Nebo se bojíme lidem takové informace poskytnout? Neměli bychom pred politickými úvahami, nebo alespoň soubezne s nimi klast otázky smerujici k jadru veci? Pozadovat racionální vecne informace, ne se spoléhat na víru, která ma nezřídka politice kořeny? Víme toho tolik, abychom se mohli delit na odpovedne a nezodpovědné? Kdo to vi, necht nám to sdeli.

    OdpovědětSmazat
  13. Další pokus, když to Hamáčkovi a Koudelkovi v neděli na Staromáku nevyšlo.Hraje se nyní vyšší hra. Hamáček by odstaven, údajně virus. Stihnou to všechno do voleb v USA?

    OdpovědětSmazat
    Odpovědi
    1. Faktem je, že tu policejní akci na Staromáku řídil přímo Hamáček. A ta akce náramně připomínala 17. listopad 1989, zvláště ty uzavřené východy z náměstí. Čím Hamáček překonal 17. listopad, je to, že napadáni byli i děti. Proto si hodil covid, aby nemusel vysvětlovat nic v TV. A proto také jako první křičel "pryč s Prymulou". Brutální policejní zásah na Staromáku je nyní v pozadí.

      Smazat
    2. Takže se nabízí paralela Hamáček = Miroslav Štěpán. I to červené tričko sedí.

      Smazat
  14. Bez ohledu na vše ostatní: Ani to vykřičené Rio na Vyšehradě zřejmě není pod dohledem v režimu 24/7. Tudíž výskyt "paparazza" z Blesku (ať mi nikdo neříká, že ten paparazzo hraje významější roli tady než například Kund(r)a v riciniádě) se nejpřirozeněji nechá vysvětlit

    1. tím, že informaci o schůzce pustil schválně někdo z okolí účastníků, nebo tím, že

    2. někdo z účastníků je sledován permanentně, či daleko spíše a jednodušeji, má napíchnutý telefon.

    V obou případech by šlo o něco, co by vypovídalo o tom, jak je řízena tato společnst, daleko horší vvěci než sám fakt Faltýnkova a Prymulova úletu či volba proskribované mafiánské restaurace pronajaté navíc od staroslavné kapituly.

    V obou případech se nedá čekat, že bychom se dozvěděli rychle pravdu, ledaže by to vyplavalo při jiném skandálu.

    OdpovědětSmazat
  15. Konečně se sudeťákům podaří český národ zničit !

    OdpovědětSmazat
  16. Medveděv: Scénář na svrhávání vlád kvůli „demokratizaci“ pokračuje

    https://cz.sputniknews.com/politika/2020102412695849-medvedev-scenar-na-svrhavani-vlad-kvuli-demokratizaci-pokracuje/

    OdpovědětSmazat
  17. Zastávat se lumpu může jenom lump. Člověk který nedodržuje vlastní nařízení by měl opustit ne jen veškeré funkce, ale také tento stát.

    OdpovědětSmazat
  18. Jako vždy. ČT a zahraniční kolaborantská opozice vyvolaly šílenou hysterii planetárních rozměrů, ale jako vždy z prdu kuličku neuválely.
    ČT už se musí reformovat! Není možné, aby si Češi platili protičeskou propagandu, která brutálním způsobem poškozuje český stát a český národ. ČT musí být především zbavena vlivu havloidní sekty a stát se skutečným médiem občanů.
    Jestli Babiš někde fatálně selhal, tak to bylo v tom, že už dávno nevyčistil toto hnízdo protičeských zmijí, které protiprávně okupují naše veřejnoprávní médium.

    OdpovědětSmazat
  19. Pane Man,
    tentokrát s vámi tak docela hodně nesouhlasím. Prymula takové jednání mohl uskutečnit kdekoliv jinde a neprovokovat. Jestli někdo jde do politiky, tak si musí uvědomit, že každý jeho krok bude pitván a může být zneužit. A čím vyšší postavení, či momentální význam, tím to pitvání je důkladnější. A zvláště když někomu něco zakazujete a sám ... zbytečně mluvit.
    Může to být účelové, ale právě to Prymulu neomlouvá, naopak mu přitěžuje. Z politiky, a vy to dobře budete vědět, zmizelo hodně lidí za mnohem méně významnou nevhodnou "činnost". A vůbec nebyl, ani zdaleka takový stav, jako dnes. Sice si hrajeme na presumpci nevinny, ale zároveň dodáváme přece, jako společnost, že neznalost neomlouvá. Tak co vlastně by mělo platit?
    Ostatně měli by podobně odejít i další politici, za prohřešky v dnešní době. Myslím vůbec z politické arény. A mnoho novinářů by mělo jít raději kydat hnůj.

    OdpovědětSmazat
    Odpovědi
    1. Tak hloupé vývody 11.14 mlátí svou blbostí přímo o zem .Tento hlupák nepřišel na to že si to Primula nastražil sám když zjistil že zachranovat takovou bandu idotů je nad lidské síly.

      Smazat
  20. Bohužel, informave o covidu nejsou příznivé. U pacienta s reinfekcí byly zjištěny dvě různé sekvence viru, lišící se v struktuře spike proteinu. A dalším článku je sledována pathogenita několika tisíc variant viru, skupina variant z Číny je nejslabčí, z Evropy a USA nejnebezpečnější. Znamená to, že tvrzení o nízké mutabilitě covidu jsou nesmyslná, a teorie o možném promoření populace také. Covid tu s námi zůstane a vakcina neochrání před novými variantami. Totéž jako u chřipky. Jediná slušná ochrana je epidemiologická- karanténa. Článka vygooglujete jako PMID: 33058797 a PMID: 32699345 jogín

    OdpovědětSmazat
    Odpovědi
    1. 11 14, co tedy navrhujete?

      Smazat
    2. Karanténu a hledání virostatika, remdesvir je slabota. jogín

      Smazat
    3. 12 27 No ale to Vám do té doby pomře polovina populace. Někteří hladem, někteří strachem, většina na jiné neléčené nemoci, část pak v "přestřelkách" o ta virostatika. Proč ve Švédsku nevidí důvod k uzavření škol, roušky pouze doporučují, základem je mýdlo a teplá voda (a nejezdit do Litvy)? Po krátkém prudkém nárůstu úmrtí se jim to postupně srovnává a roční součet nebude významně jiný než jiná léta. Navíc tam mají spousty Švédů, kterým ani nemají kvůli jazykové bariéře jak něco nařizovat.

      Smazat
    4. Bez karantény jich ovšem umře podstatně víc. Smrtnost je ve Švédsku 2.5x vyšší a po počátečním pokusu o promořování tam nastoupil značně tvrdší režim. Druhá vlna tam teprv začíná. Mám dojem, že za ní budou zmutované varianty původního viru, takže získaná imunita bude jen částečná. Počet zatím sekvenovaných variant je přes 6000. I u nás už máme máme první diagnostikovanou reinfekci. A právě kvůli tomu se vakcinace bude podobat očkování proti chřipce- jen částečná imunita, s vylepšením při užití směsi vakcín. jogín

      Smazat
    5. Jogíne
      K těm Švédům jsem taky slyšel argument o různé hustotě obyvatel, která má mít vliv. Taky jsou různé informace o nabyté imunitě po prodělané infekci, dokonce se studuje i vliv rasy či krevní skupiny, asi musíme trpělivě počkat na výsledky solidního výzkumu. Nejhorší jsou polopravdy

      Smazat
  21. Pane Man se vším co píšete souhlasím. Je to útok zločinecké pražské kavárny na Babiše, Zemana a samozřejmě na "vojáka" Prymulu. Je to očividné, jak Blesku a jeho vývodům fandí služka pražské kavárny ČT a přidružené mediální stoky.. Prymula se ničeho protiprávního nedopustil, ale omezuje "svobodu" a "demokracii" pražským kavárenským povalečům. Držím palce Prymulovi a věřím v rozumné rozhodnutí M.Zemana, neboť i Babiš se nechal napálit tak primitivnímu podrazu Šáfenbergů, Kalousku a Filajů. Kdy se začne šetřit kauza Šláfennberg, za nakradení majetku (což sám přiznal) a také zato, že nazval prezidenta E.Beněše zločincem za odsun fašistů z ČR.

    OdpovědětSmazat
    Odpovědi
    1. 11:20
      A dnes titul osla zidkàááva. Tatran, spokojený.

      Smazat
    2. Vy máte evidentně horečku. Tak brzké uzdravení.

      Smazat
    3. Ad casu Tankoveho praporu a Cernych baronu , obavam se nejsou vyssi sarze populrni a naopak v nasem vedomi jsou same smesnosti..Potvrzuji to nase zkusenosti podobne "stekajicich" Euro Baronu NATO...

      Smazat
  22. Nejsem žádný "konspirátor", ale Kauza PRIMULA tím silně zavání. Každý, než začne soudit, by měl použít svůj rozum a položit si pár otázek. Tak třeba - z jakého důvodu a na čí zadání teportér Blesku měl sledovat pana Primulu. Tím by se asi mnohé vysvětlilo. (I když víme, co je bulvár zač) A jeden postřeh: Jestli by se mělo postupovat podle požadavků té "silné trojky" z televize, pak by se muselo odvolat 95% Poslanecké sněmovny! také káží vodu a pijí víno!
    Je tu ještě pár drobných otázek - a to testování. Je-li člověk testován pozitivně, tak je zdravý a nebo nemocný? Jestli je nemocný, tak proč není pojmenována jeho nemoc.

    Častým výrazem, který v poslední době slyším, je ohrožení. Ale ruku na srdce: od doby svého narození jsme neustále V OHROŽENÍ! Pouze to ohrožení má několik variabt. Může být bezprostřední, akutní. taky paranoidní, nebo vymyšlené. Jistě si každý najde, jak to pojmenovat.

    OdpovědětSmazat
    Odpovědi
    1. 11:20, konspirátor možná nejste, ale zato určitě konspirolog. Byl jste přistižen, z toho se jen tak lehce nevyzujete!!

      Smazat
  23. Babiš prostě pochopil, že Prymulou předkládaná čísla jsou už tak bizarní, že to brzo praskne a půjdou všichni. Potřebuje na místo ministra posadit člověka, co má zkušenosti s léčbou lidí a ne někoho, pro kterého je ta nemoc (a nejen ta) jen vzorek ve zkumavce. Snad tu na NR brzy vyjde nový článek pana Branda s jeho rozborem předkládaných čísel. Pavel

    OdpovědětSmazat
    Odpovědi
    1. Pavle, myslíte,že hematolog je víc platny? Já tedy ne. Možná je vybrána ovladatelná osobnost. Jen podle způsobu provedení akce, usuzují ,že byla na Prymulu pečlivě připravená. Proč a kým nevím. Výměna ať dopadne jakkoliv, nepřivede k rychlému řešení.

      Smazat
    2. 13 04 Problém je mnohem komplexnější než jen bránění šíření viru. Pokud jste byl na vojně, tak víte, jak uvažuje důstojník. Dále jistě víte, že dokonalý specialista většinou vidí jen velmi úzký směr svého zájmu. Další věc je ta, že Prymula má tak špatnou pověst a je v tak velkém střetu zájmů, že mu prostě značná část lidí ta jeho čísla nevěří. Jestliže někdo za dobu ředitelování v nemocnici vykáže příjem desítek milionů korun za přednášky a studie pro farmaceutické firmy, pak mu lidé nikdy neuvěří, že mu nejde jen o to, aby přihrál výdělek těmto firmám. Čím větší panika, tím lépe. Samozřejmě máte pravdu v tom, že to na něho sehráli, ale není vyloučeno, že ten fotograf tam nejel kvůli rouškám a zavřené hospodě, ale kvůli podezřelým jednáním někde po nocích. Ale rouška se hodila (sám Prymula její nošení v roce 2009 považoval za hloupost), je to rychlejší než nějak vysvětlovat, že se tam na nás "kuly pikle". Pavel

      Smazat
    3. Není důležitý obor, ale celkové zaměření kandidáta a hlavně jeho řídící schopnosti. Ministr musí umět přece chápat záležitosti především v souvislostech (tedy měl by), ne? To přece neznamená, že když někdo rozkazuje po vojensku, že umí řídit. Umí dávat rozkazy, nic víc a nic méně. Ale civilní řízení, tedy je o něčem jiném. Tady nemůžete dát někomu jen tak dva týdny kasárníka, někoho seřvat, ale musíte s lidmi jednat.

      Ostatně, kolik opravdových odborníků bylo u nás ministry? Třeba vnitra nebo jak se to dnes přesně jmenuje. A kolik z těch i odborníků (bez ironie) svému svěřenému oboru za své funkční období pomohlo?

      Pokud náhodou neznáte, doporučoval bych ke shlédnutí TV seriál Jistě, pane ministře a Jistě, pane premiére (nebo přečtení knih autorů Jay, Antony; Lynn, Jonathan). Když nic jiného, tak se zasmějete. Tam jsou dokonce jako vystřižené i "dnešní" "žhavé" události, samozřejmě v tehdejším ještě kontextu. Oboje lze najít na Uloz.to.

      Smazat
    4. Pane Pavle, nemohu sloužit nebyl jsem voják, neb povinnost vojenské služby byla už zrušena. Černé barony jsem četl i Švejka i Jak jsem vyhrál válku, jinak o vojenské literatuře moc nevím. Z vojáků si srandu nedělám i když jsem pacifista. Myslím si, že "zelených mozků" jsem poznal dost a nebyly nikdy v armádě. O profesionalitě ministrů mám jiný názor, než se nosí. Dnes má být politik. Po akci pochybných armádních nákupů soudím, že paní ministrová Parkánová byla asi zdatný politik, ale o armádě a výzbroji nevěděla nic. Soudit ji je naprostá blbost, jen škoda že se zbytečně vyhodily miliardy. Tak představa, že nový ministr zdravotnictví nemusí být odborník je hloupost. Dokonce zrovna teď bych tam rád viděl epidemiologa, nebo hygienika, ale jiné specializace, natož politici nezachrání situaci spíše naopak. Mrzí mne, že jsme přišli o jednoho odborníka i když byl pro některé jen plukovník. Naopak byl asi ještě slabý, otálel s lockdownem a to byla jeho chyba, pak by mi nevadila ani kořist Blesku.

      Smazat
  24. Rozkaz zněl jasně ......

    OdpovědětSmazat
  25. Jenom strohá řeč čísel. Je nás 10 milionů. Při 10 tisících nakažených denně bude trvat cca 2,5-3 roky, než epidemie projde českou populací. Úmrtnost, která by se měla počítat v poměru k vyléčeným, nikoliv k nakaženým, protože u nakažených ještě nevíme, jak dopadnou, je aktuálně 2,15%. Znamená to, že za ony cca tři roky na covid zemře 200-250 tisíc lidí. A to za předpokladu, že denní počet nových případů neposkočí drasticky nahoru a naše zdravotnictví se o těžké případy bude schopné postarat alespoň ve stávající míře. Pokud denní počet případů vzroste a naše zdravotnictví se zhroutí, úmrtnost výrazně vzroste. To je logický předpoklad.
    Na účinnou vakcínu bych alespoň v dohledné době nespoléhal. Vakcína na chřipku se vyvíjela desítky let a to s námi chřipka táhne, co jsme na světě. Navíc, chřipka je relativně stabilní virus, který má něco málo přes čtyřicet kmenů. Covid je s námi cca rok a zatím má nejméně 25 kmenů. To znamená že neustále mutuje. Pokud dnes vyvineme na stávající kmeny, za rok budou kmeny další, na které už vakcína být nemusí účinná.
    A to nejlepší na konec. Množí se případy opakované infekce. Tak že onemocnit můžeme i několikrát do roka. A pokaždé virus prověří naší fyzickou odolnost. Jakmile nás nachytá se staženými kalhotami, jedno, zda to bude stáří, momentální , nebo chronické onemocnění, bez milosti nás vyřadí. Tak že za nějakých deset let nemusejí na světě existovat lidé starší sedmdesáti let. O chronicky nemocných nemluvě.

    OdpovědětSmazat
    Odpovědi
    1. 11/49
      Máte většinou pravdu, zatím všechny víry po určité době dříve nebo později samy zmizely,v tomto případě jen doufat, že bude stejný výsledek..
      Jinak zelený mozek Prymula se zachoval jak zelený mozek, mněl jsem ho za chytřejšiho.

      Smazat
    2. Když opustíme strohý svět čísel , tak máme další možnosti. Přestat poslouchat lháře , kteří se evidentně pokoušejí dlouhodobě podlomit duševní zdraví všech lidí a dbát o svůj imunitní systém , který je nad jakékoliv vakcinační svinstvo.

      Smazat
    3. Se svým imunitním systémem nic moc nenaděláme a jeho funkce je převážně daná dědičností. Těm genům se říká MHC systém a v nahoře uvedené citaci je dokázáno, že mortalitu u covidu ovlivňují. jogín

      Smazat
    4. 12,57
      Já jsem měl zase za chytřejšího Babiše. Myslím, že odvolání Prymuly předznamená jeho politický konec. Nejhůře postiženou částí populace jsou důchodci. A důchodci tvoří významnou část jeho voličů. Já nevím koho má připraveného za Prymulu, ale schopných lidí není nikdy a nikde nazbyt. A ať už zeleným mozkem je, nebo není, je jedním z mála, kdo je schopný alespoň dílčím způsobem korigovat dění kolem viru. Věřte, že bych se rád pletl. Skutečně bych byl rád, protože pokud se nepletu, vše co jsem prve napsal o možném průběhu přestane platit. Nárůst bude strmě stoupat a zdravotnictví se sesype mnohem dřív. To znamená, že umře mnohem víc lidí, protože doktoři už nebudou schopní se postarat o nikoho jiného, než covid pacienty. Infarkty, rakoviny i úrazy půjdou stranou. Tak že krom hromady mrtvol budou přeživší svědky i jednoho úmrtí politického.

      Smazat
    5. Putinovec,
      já zatím panice nepropadám. Vstupuji do věku, kdy jak se říká, už se kácí v našem lese. Ne že bych to čekal s radostí a zítra, ale už s koncem musím tak nějak počítat. A když mne neskolí covid, můžou mi zítra najít raka, nebo mne za týden klepne. Se vším musím tak nějak trochu počítat. Covid pouze rozšířil možnosti a trochu víc přiblížil konec.

      Smazat
    6. Ti "nakažení" to jsou jen testováním nalezení. Ve skutečnosti je procento a tím i počet již odolných nebo přesněji těch, co to prodělali, či mají, mnohem vyšší.
      Test zachytí podle informací, co jsou k dispozici cca s 80% pravděpodobností ty, co mají v sobě část struktury viru, tak jak byl test, který je používán, určen původně POUZE k laboratorním testováním za určitých podmínek.
      Tak neblázněte s lety a nestrašte lidi zbytečně. Navíc část populace to mít v žádné podobě mít prostě nebude.

      Smazat
    7. Jogíne tak se podívejte na Jan Vojáček - Skutečná prevence. Rozhodně to doporučuji všem .

      Smazat
    8. Milý pradědo, avitaminoza nebo stres imunitu podtrhne. Já taky patřím do superdědkovské kategorie, ale v mládí jsem učil na přírodovědě imunologii a pak ty molekuármí čáry. Tak ti poradím, denně spofavit, b komplex forte a nějakou zelenimu. O karantně přečti Fléfra, je to poděs,ale umí. A nečti kavárnu, ať se nenasereš. jogín

      Smazat
    9. Testovani samotna , fakta a vysledky nejsou doposud ve oblasti verejnosti a nejsou dostupne. Proc.

      Smazat
    10. Vaše úvaha určitě vyplaší všechny hujery, kteří nechtějí hroznou pravdu vědět a budou vás kamenovat, že šíříte strach a tím snižujete jejich imunitu. Já jim přidám další bubu. Protože váš model je jen lineární, předpokládá R=1, situace je mnohem horší. Budovaná polní nemocnice se může zaplnit třeba za 10-14 dnů. Nejde jen o lůžka, budou chybět zdravotníci. Navíc skutečně přirozeně získaná imunita není na 100% (předpokládané promořování nemusí fungovat)a úspěšná vakcína je ve hvězdách a vlastní variabilita víru zatím není jasná. Doufám, že všichni hujeři prokáží svou statečnost a nestáhnou kalhoty.

      Smazat
    11. Pradědo a Jogíne, jako laik, jsem odkázán jen na sběr informací. Jedna je zajímsvà, žàdají rekonvalescenty k odběru krve, za účelem získání krevní plazmy. Podmínkou je omezení, že infekce proběhla maximalně před 3mi měsíci. Z toho usuzují, že vyvolaná přirozená imunita je časem limitována.

      Smazat
  26. A jak si likvidaci vlády představujete,že přijde armàda a zastřeli Babiše a všechny okolo?? Tak starý a tak naivní.
    Prymula se zachoval jak ničema, žádné roušky, ale otevřená hospoda,kdy ostatní museli mít zavřeno,to je tak těžké pochopit ??

    OdpovědětSmazat
    Odpovědi
    1. 12:14-Těžké je pochopit Vás, když neumíte ani napsat na koho reagujete. Dále je těžké pochopit Vaši mysl, "ničema, žádné roušky, otevřená hospoda", když vše je lživé jinak, než jako úmysl trolla nebo duševním zdravím, hezký den.

      Smazat
    2. 12:14-Těžké je pochopit Vás, když neumíte ani napsat na koho reagujete. Dále je těžké pochopit Vaši mysl, "ničema, žádné roušky, otevřená hospoda", když vše je lživé, jinak, než jako úmysl trolla nebo duševním zdravím, hezký den.

      Najdete aspoň chybějící čárku, kterou jsem si opravil a zdvojil text?

      Smazat
    3. 12:14 Jste hezkou ukázkou těch, které myšlení bolí, proto raději papouškují skřeky hlásných trub.
      Říkáte "Prymula je ničema". Ano, neměl neměl roušku, v liduprázdné prostoře půl hodiny před půlnocí. Kdyby ho vyfotili bez roušky na procházce v lese, tak je také ničema? Jeho řidič (ochranka) je s ním téměř 24 hodin denně, více, než členové rodiny. Jednání bylo v místnosti budovy, ve které je sice restaurace, ale ta byla zavřená. Takže je to stejná situace, jako kdyby se sešli v soukromém bytě. Nic z těchto věcí není opatřeními vlády zakázéno. V čem tedy spočívá Prymulova "ničemnost"?

      Smazat
    4. 14:09. 13:15
      Chytrý člověk pochopí koho myslím,chytrý člověk ví kam mířím,jen tupec jako vy bude mít problém s psaným textem.
      Doporučuji,raději se dal o žádném příspěvku nevyjadřujte, působíte hloupým dojmem.

      Smazat
    5. Pro vás 3 je těžké pochopit můj příspěvek?? Ani se nedivím,
      Obhajujete neobhajitelné,jen bezmezně obhajujete Prymulu, který porušil vše,co přikázal obyčejnym lidem, vaše naivní vnímání tohoto pruseru je zarážející.GRATUJI

      Smazat
    6. 15:19 Právě že Primula neporušil nic z toho, co přikázal obyčejným lidem. Dnes se stalo běžným, že se vyhlásí lež jakou vy tvrdíte, a ovčané o ní už nepřemýšlí. Copak bylo přikázáno nosit roušku tam, kde nikdo není nebo chodit do budov, ve kterých je náhodou také restaurace? Zarážející je vaše naivní přebírání cizích tvrzení, aniž byste se zamyslel nad jejich pravdivostí. Bezduché bučení se stádem není nic, k čemu bych já vám mohl gratulovat.

      Smazat
    7. 19:32 Denně chodím do lesa se psem, potkávám tam desítky lidí- chodí, běhají, nikdo nic na obličeji nemá, když se míjíme, každý jde kousek stranou, aby byl zachován doporučený distanc. Čekám na paparaziho z Blesku. Jistě šlo v případu p. Prymuly o záměrnou akci. Z jakého důvodu samozřejmě nevím, ta chybějící rouška je jen zástupný problém. Podívejte se na foto z trhu na náplavce v Praze. Znovu jen zopakuji- strategie opozice je -čím hůř,tím lépe! A p. Babiš dle mě ztrácí nervy a chybí mu velkorysost. On má ty lidi ve vládě řídit, nikoli suplovat. Q.

      Smazat
    8. Pane Brtnik , to jsou jen doprovazejici okolnosti.
      Ministr jedna na ministerstvu, jak to smrdi..

      Smazat
    9. Odporna štvanice pripominajici padesata leta,televizni krizi atp.

      Smazat
    10. Jasne. Prilis mnoho diktatoru a prikazu.
      A KDE JE DUVERA VLADY VE SVE SPOLUOBCANY A VOLICE.
      Misto teroru policie, utoku a obusku !!!
      A kde je duvera ve zdravy rozum nas vsech ?
      /Kteryho mame casto vice,nez vsechny vlady dohromady/.
      Vyhlasil a pozadal bych slusne ve forme varovani a nejakych dulezitych instrukci.
      Samozrejme jsme vsichni chytry a hloupy zaroven, opatrny a zbrkly a taky rozumny natolik, aby se duverou vlady neplytvalo !! a dobrovolna kazen je uplne to nejspolehlivejsi co muze byt..
      A to by mel vedet kazdej,kdo vede narod...

      Smazat
  27. Neznámí pučisté všechny zaskočili, takže vládní aktéři jednali zbrkle a chybně. Kdyby se Prymula s Faltýnkem nezachovali jako malí, přistižení kluci, celá záležitost by rychle splaskla. Proč by se politici nemohli někde setkat a proč by k tomu restaurace, pro veřejnost zavřená, nemohla poskytnout prostor? Zůstalo by jen to ne zcela prokázané nenošení roušek.

    Prymula si to uvědomil nejdříve a začal se ze situace vylhávat, bohužel pod vlivem stresu neobratně. Tím nehájím, že lhal, jen tvrdím, že očekávat od našich politiků pravdomluvnost a čestnost je naivita a něco zcela mimo realitu, a to přes celé politické spektrum. Nemělo by to tak být, bohužel ale je.

    Babiše evidentně zaskočili také, proto také reagoval prudce a bez rozmyslu. Zpátky své odvolání Prymuly už vzít nemůže. Navíc post v jeho vládě může přijmout už jen blázen nebo sebevrah, jelikož podobný atentát se může kdykoli na kohokoli z vlády opakovat, s nejistým zastáním od jejího předsedy.

    Ale nemyslím si, že jde o akci ČSSD nebo pana Hamáčka, mohli být překvapeni a zaskočeni úplně stejně. Spíše předpokládám, že je tu silný a mocný vnější zájem, aby se epidemie rozjela a způsobila škody. Na náhodu, obyčejný kariérismus a lidskou hloupost je zde příliš mnoho usilovné snahy na mnoha frontách. Zabránit katastrofě podle mého názoru už nejde. Ptejme se Cui bono, a tam někde je odpověď, kdo za tím stojí...

    Po skončení epidemie, přežijeme-li, uvidíme, kdo z ní nejvíce profitoval a kdo se vyprofiloval jako dobrotivý zachránce, kterému mají být všichni vděční.

    OdpovědětSmazat
    Odpovědi
    1. Skvělý komentář...

      Smazat
    2. "Zachránci" už se profilují, protože Fiala a fetka Bartoš už se na křeslo premiéra třesou jako ratlíci. A Hřib teď dokonce "s nasazením vlastního života" pomáhá v nemocnici zachraňovat potenciální nebožtíky.;-)

      Smazat
    3. Nejrozumnější by asi bylo, až vášně poněkud opadnou, kdyby se pan Babiš, s panem Hamáčkem a pány Prymulou a Faltýnkem, opět znovu sešli, nejlépe opět v Riu a tentokrát už oficiálně. Mohli by přizvat i všechny paparazzie, ať si je všechny vyfotí.

      Národu by pak oznámili následující: Naši milí spoluobčané, naletěli jsme a dali jsme se unést vášněmi. Jsme sice pořádní blbci, ale přesto o dost menší, než většina z vás. Alespoň si to myslíme a jsme o tom pevně přesvědčeni. A chceme vám dál vládnout a pokusit se všechny, nás, vás i celý stát, zachránit. V zájmu všech, i když v tom našem zájmu především. Máme na to nezadatelné právo, mandát, který jste nám dali ve volbách. Takže jsme se dohodli, že nikdo z nás v žádném případě neodstoupí, včetně pana Prymuly a pana Faltýnka. Jestli se vám to nelíbí, počkejte si do voleb. Na výběr stejně nemáte. A když zvolíte kohokoliv jiného, budete to mít jenom horší.

      A samozřejmě všechna vládní nařízení platí pro vás dál. Pro nás a tuto restauraci však vláda operativně schválila výjimku.

      Bylo by to naprosto poctivé a fér, protože o kvalitách našich politiků už stejně nikdo nepochybuje.

      Smazat
  28. Zase jen ubohà dehonestace pravice a ČT. Co jímž čekat od soudruha.

    OdpovědětSmazat
    Odpovědi
    1. 12:28 Jakože pravice a ČT dehonestovaly nebo byly dehonestovány?

      Smazat
  29. Samozřejmě že to setkání je obrovský průšvih. Ale nikdo se neptá, jak se tam dostal zmíněný reportér v půl 12 v noci. Příchod učastníků nenafotil, to znamená, že ho někdo zaukoloval. kdo? Protože je Primula Zemanův kůň, tak asi BISka- Jen ta má dostatek personálních a materiálních zdrojů na sledování zájmových osob. A když koudelka zase nebude genál, tak ......

    OdpovědětSmazat
  30. Nejsem fanda Prymuly už od počátku, ale přepřahat teď, když de facto jedeme z kopce, je nesmysl. Fakt by bylo lepší nechat ho tam do konce. Už je pozdě dávat tam někoho jiného, ten už s tím nic neudělá, naopak může situaci ještě více pohnojit.

    OdpovědětSmazat
  31. Byla restaurace zavřená? Byla! Může majitel restaurace pozvat kohokoliv do těchto uzavřených prostor na schůzku? Samozřejmě! Musel p.Primula při cestě k autu mít roušku? Nemusel!
    nejhorší není, že se objeví zaprodanec z nějakého media, který to zveřejní. Hrůza je to, že mnoho lidí je už tak zblblých, že neumí používat svůj rozum a věří tomu.
    Nás nezničí Rusko, Čína či Amerika, nás zničí vlastní blbost.

    OdpovědětSmazat
  32. Vy celou akci vnímáte jako útok na vládu. A přitom si neuvědomujete rozložení sil. Máme zde generačně parazitické klany , usilující o moc a možnost ,za jakoukoliv cenu parazitovat. Jsou zde zájmy vnější politiky , na kterou je část parazitických klanů navázána. A nakonec zasahuje i globální řízení.
    Odstřel prygumy nastal v okamžiku , kdy coby svůj úkol začal prosazovat okamžité pozvání údajných odborníků z USA , které samo o sobě projev akce covid nezvládá. Ale Nás mají spasit.
    Názor na jejich působení zde může být různý , já osobně se domnívám , že alespoň část z nich zde má za úkol sběr genetického materiálu východních otroků , pro vybroušení gatesovÿch vakcín dle dané populace.
    Ne nadarmo bylo sousední Slovensko vybráno coby zkušební polygon na otestování-sběr genetického materiálu většiny obyvatelstva.
    A najednou do tohoto procesu kdosi mistrně vhodí vidle a naruší tím logistický průběh akce. Na sto honů to smrdí vynuceným zásahem globalistů , kterým se rozhodně nehodí posilování státní elity USA ve střední Evropě a jejich finanční záchrany pomocí smrtící vakcinace.
    Ono dotovat neziskovky a vnitřní zrádce po celém světě přijde velice draho a to tím spíše , když je státní elita USA prostřednictvím Číny a RF odřezávána od degradačně parazitických zisků.
    Takže taková drobnost ,jako je odstřel vakcinačního nádeníka farmalobby v desetimilionovém státě , může v globálním řízení ohrozit probíhající procesy.
    A ti , kteří se dloubají ve vnitřní politice absolutně nechápou, jaké procesy zde na sebe navazují.

    OdpovědětSmazat
    Odpovědi
    1. @Putinovec 12:40 píše "... sběr genetického materiálu východních otroků , pro vybroušení gatesovÿch vakcín dle dané populace ... když je státní elita USA prostřednictvím Číny a RF odřezávána od degradačně parazitických zisků."

      Takové myšlenkové vývody může předkládat jen a pouze výplod Leva komuntity v interakci s hříbkem z Drahošovy školy, oraculem 9/11 - kterému už není pomoci a spol.
      Naštěstí je jejich "manager" začistil, komplet i s diskuzí, aby si nekazil reputaci Svého webu - ošéfoval si vlastní ego, to umí.


      Smazat
    2. 14:58!

      HUrá!! Nasadil jste Putinovci ne psí, nýbrž želví hlavu. čoveče vy vítězíte v demagogii, lži, vlastzradě a vlezřitectví.

      Smazat
  33. Dobře jsme se už měli a 30 let jsme už ke dnu. Vzpomeňte kdo tu vše vládnutí, a že to bude novými tvářemi lepší. Naivita pokrytectví! Chcete cestovat a budete rádi, že to bude jen v kraji. Vemte zkrátka rozum a nebo už jste tak blbí.

    OdpovědětSmazat
    Odpovědi
    1. 12:44 doporučuji používat "ICH" formu.

      Smazat
  34. Když se v ČT objevil i Hilšer, měl jsem o provedeném útoku ihned jasno ! S trochou nadsázky řečeno, opět jsme podepsali !

    OdpovědětSmazat
  35. Začíná to vypadat, že Globalistům došla trpělivost s Babišovým hraním na dvě strany (doma říká něco jiného než v EU).
    Prymula "sám sebe " napráská novinářům kde a v kolik ho nachytají v hospodě. Novináři to rozmáznou. Babišovi nezbývá nic jiného než ho donutit aby odstoupil, nebo ho odvolat. Prymula nejdřív vyhlašuje "klidně odstoupím". Pár minut poté Zeman veřejně vyhlašuje, že se mu to nelíbí. Po této indicii Prymula mění místo setkání ze salonku restaurace na soukromé prostory a prohlašuje, že neodstoupí. Babišovi nezbyde než navrhnout odvolání Prymuly. Výměnu ministrů musí schválit prezident. Zeman, jako nejvyšší struktura globalistů v ČR, odvolání nepřijme. Opozice vyvolá tlak na Babiše aby to zabalil i s celou vládou. Tentokrát pomůže i nasraná veřejnost. Ve finále Zeman jmenuje úřednickou vládu složenou z prověřených kádrů GP. Kavárna (sloužící deepstatu), která teď tak nadšeně hýká a pomáhá Babiše uvařit, přijde o ministry Petříčka, Hamáčka a další.

    Game, sada, zápas.

    Krásná ukázka řízení Globalistů (už to taky dělají několik tisíc let).

    OdpovědětSmazat
    Odpovědi
    1. Perfektně shrnuto!

      Smazat
    2. A úřednická vláda nebude mít mandát na přijetí ultimáta Německa ohledně přijetí desítek tisíc migrantů.

      Smazat
    3. Političtí kluci a holky se nějak flákají, coto coto jen 33,4% ?
      Nutno ještě předehnat Andoru !

      Smazat
  36. Odtiaľto, z bezpečnej vzdialenosti a teda aj s možnosťou nadhľadu mi napadá ešte jedna možnosť (zakonšpirujem si).
    ŠSSD je na hranic zvoliteľnosti (+- 5%), ale zatiaľ má pod palcom MV (Hamáček) a môže zariadiť odpočúvanie telefónu komukoľvek. Odpočúvaný Faltínek zorganizuje tajný pokec a odposluch to okamžite ponúkne Blesku. Ten, samozrejme, okamžite vyšle fotografa a ten fotí. Keď to ráno praskne aj s fotodokumentáciou, všetci už vedia, ako sa k tomu postaviť. "Červený sveter" obetoval jedného pešiaka (a ešte k tomu nie zo svojich, ktorému pred tým zdanlivo umetal cestičku a ponúkal spojenectvo a podporu) a odrazu sa stáva významným záchrancom ČR (ak by to nevyšlo, aj tak bude veľvyslancom v Kanade). ČSSD si v preferenciách polepší a ANO to hlasy uberie. Čo už, zvolebnieva sa.
    "Jak prosté", povedal by Herlok Šolmes.
    Je to taká istá pravdepodobnosť, ako je tá prvá konšpirácia, že to zorganizoval Babiš, lebo sa mu Prymula vymkol z podkontroly.

    OdpovědětSmazat
  37. Samozřejmě, že ve všech předchozích panopticích, vyrobených medii nebo čété šlo o to shodit vládu, neb diktatura kapitálu se cítí okrádána důchodci a pracujícími. Oni potřebují přece otroky a dráby s karabáči a to je vše. A tak milý Blesk pozvedl Blitzkrieg pro naprostou hovadinu, na kterou mohou naletět jen blbci - že se aktéři, kteří mají mj,. v gesci také boj s koronavirem (Prymula, Faltýnek, Havrlant) pro nedostatek času ve dne sešli v noci v domě, kde byla tč. mj. zavřená hospoda, že si tam vypili kávu a tonik během 2 hodin projednávání půroblémů kolem pandemie. Pak se rozešli. Nebyly v prostorách restaurace, ale v prostorách pokoje, který se nachází v domě v 1. patře, kde je také restaurace. Ale i kdyby s sešli v zavřené hospodě, kterou správcuje známý jednoho z účastníku a proto ta schůzka v tom domě a v noci z nouze o čas, tak i tak je to projev naprosté zhovadilosti se o tom vůbec bavit a udělat z toho takovou aféru. Obvčané, ta aféra není proti nějakému Prymulovi, Faltýnková, Havrlantovi, ale kvůli tomu, že si kapitál potřebuje obnovit své manýry z let po r. 1989, tedy volně svobodně a s posvěcením policie a soudů krást, krást a zase krást až do dna státné kasy. Kde je těch 27 tun zlta z Národní banky? Kde jsou ty našetřené miliardy za socíku, která ze západncíh zemí a její kapitál zaplatili po r. 1990 dluhy vůči našemu státu, nadělané před tímto datem? A co zločinnému kapitalismu prostě chybí a kdo vlastní Blesk, ten, který se chová jako esesáci s těmi svými blesky na výložkách.
    Tak tedy jsme prožili dva dny tyjátru Blesku a čété, které se postavilo také proti českému státu a národu a rozvrací a ničí kde může odkaz našich předků i aktuální potřeby v boji proti koronaviru. Nevím proč je u nás podporován silovými složkami zločin, ba dokonce ti, co by měli chránit spravedlnost se dávají zřejmě za tučné korupné na stranu zločinu. A vůbec nevím proč se stát stará o soukromý kapitál a dává mu finanční injekce bez recipročních závazků a kompenzací. Kapittál rozkradl přes 11 tisíc miliard a tak má čím své dluhy splácet!A občané, nenechte se tím divadlem gaunerů a zločinců,kteří se postavili proti státu a národu, mást. I jim zazvoní umíráček, kapitalismus v takové podobě, v jaké vládne u nás musí skončit a také skončí. Nebyl jsem v KSČ, dostával jsem slušné porce přes hubu za jejich vlády, ale když jim se pravda nelíbila drželi hubu. Dnešní diktatura kapitálu když se pravda nehodí, tak se vyrobí lži,lži a zase lži.Nakonec kdo byl či je humanističtější a kdo by byl TGM bližší. Dnes, kdyby TGM viděl to jednání mediální lůzy, tak by se vydal po stopách K. Marxe a nevěřil by již, že lze lidi vychovat k lidství vzděláním, protože by poznal, že zločinci potřebují mříže!

    OdpovědětSmazat
    Odpovědi
    1. 13:36 - No, že se to všechno dá překroutit až do takovýchto výkladů, to je teda masakr.
      Jak můžeš v tomhle státě vůbec žít, čéče?

      Smazat
  38. Celé to nějak smrdí. Organizoval to Faltýnek. Tak je třeba si položit otázku, za který tým vlastně kope, když v době, kdy je celá vláda ostře sledována, udělá takovou kravinu. To není v parlamentu dost místností, kde by se mohli sejít k poradě? Takže buď je to úplnej vůl a nebo je to hajzl, protože tímto krokem opozici a antirouškařům nabil zbraně hodně ostrou municí.
    A Babišovi se vůbec nedivím, že byl tak vytočenej, protože skutková podstata provinění zúčastněných na schůzce v této chvíli není vůbec důležitá.

    OdpovědětSmazat
    Odpovědi
    1. pane,přečtě si vyjádření předsedy parlamentu p.Ondráčka

      Smazat
    2. Asi se sešli s někým, kdo do parlamentu může maximálně na balkón pro diváky. V hospodě pronajímané Vyšehradskou kapitolou se mají slézat evropští (nejenom) papaláši hledající ke svým čachrům DISKRÉTNOST!

      Smazat
    3. Umíte číst, možná i myslet, ale jste asi hluchý. Faltýnek řekl, že několikrát telefonoval během dne Prymulovi a žádal o schůzku, ten byl zaměstnán řešením problémy s pandemií. Faltýnek potřeboval si vyjasnit postoj k předkládaným zákonům o pandemii vládou . Prymula pracoval na min. zdrav. do 21:30. Místo schůzky zvolil Faltýnek proto, že nájemník domu, který patří kapitule, je jeho známý a že to místo bylo blízké jeho domu. A přečetli jsme si, že pan Havrlant se přidal, protože chtěl jako neodborník slyšet něco k plošnému testování na Coívid-19, které mělo být spuštěno pak v obvodu jeho zdravotnické kompetence.
      Proč tedy ten tyjátr a proč tolik lží a otazníků, které se Blitz nepokusil objasnit. Ale Blesk a jeho pisálci nejou přece plaeceni zločinným kapitálem za pravdu, ale jen a jen za dobře povedené lži - no a tato se povedla a kapitál se chechtá radostí, a z té radosti bude jistě kuciakovat a rozvracet stát dál!
      Naprosto logický sled událostí, kterým každý, mimo idiotů a gaunerů porozumí. A že neměl nějaqkou vteřinu ve 24:00 Prymula roušku. Běžte se vycpat a napište mi kolik už bylo vybráno milionů u nás za to, že lidé nenosí roušku, nebo ji mají na bradě. Já jsem jich viděl desítky, ale neviděl jsem, že by byl někdo z nich pokutován. Kdo nyní kope do vlády, kope do českého národa!

      Smazat
    4. 18:11
      Ono je to teď ale už úplně jedno, jaké vysvětlení k tomu dodá Prymula, Faltýnek nebo předseda parlamentu Vondráček, protože džin už byl vypuštěn z lahve. Všechna ta vysvětlení teď už budou vypadat jako výmluvy školáka proč dostal poznámku a nikdo je nebude brát vážně. Já do vlády nekopu. Bohužel teď do ní kopli Prymula s Faltýnkem svým nezodpovědným jednáním.
      Měli se prostě sejít někde jinde, třeba u Faltýnka doma. Potom by na ně opozice ani média nemohly.

      Smazat
    5. 15:54
      Podle informací na webu poslanecké sněmovny však pan Vodráček zřejmě nemluví tak úplně pravdu. Faltýnek i Prymula by tam normálně mohli z titulu svých funkcí, včetně externích osob přizvaných k jednání.
      Ona tahle jednání politiků po hospodách vždycky působí pro veřejnost trochu podezřele, i když se na nich třeba ani neprojednává nic nekalého. A pro opozici je to ideální munice. Ostatně, Faltýnek už s tím má zkušenosti, když ho onehdá nachytali v hospodě na jednání s Kapschem.

      Smazat
    6. Pro 13,51: je dost místností v parlamentu - asi se obávali, že tam už jsou nejrůznější štěnice.

      Smazat
    7. Ředitel nemocnice nemá t.č. do parlamentu přístup. Takže jednání o ruské vakcíně Sputnik muselo být jinde.

      Smazat
  39. Kubrte!

    Víte něco co my ne? Proč by se Faltýnek osobně angažoval (co by tím získal nebo co by získalo ANO). Pokud se angažoval tak buď jako neználek věci (užitečný idiot) nebo na něčí befel (Babišův, Zemanův, Juříčkův?). To jak kdo reaguje či hraje před kamerou ČT není relevantní.

    OdpovědětSmazat
    Odpovědi
    1. 15:18
      Já nevím víc než vy. Ale více o tom bude určitě vědět ten člověk, který tuhle akci zorganizoval, aby takhle dopadla. A nejspíš to bude ten samý člověk, který tam poslal toho novináře. O půlnoci se totiž novináři po Vyšehradě jen tak běžně neprocházejí.

      Smazat
    2. 19:52 to sedí, co mi nesedí jsou následky těchto her našeho panstva. Kašlu na kontrolní komise a odednes si budu evidovat zbytečně zemřelé a zbytečně vyhozené miliardy.

      Smazat
  40. Man nevidí podraz že strany vládních úředníků, ale ze strany pravice a ČT.Neuvěřitelné hodnocení.Jak vám dále věřit ve vašich článcích.

    OdpovědětSmazat
    Odpovědi
    1. 15:30
      Žijeme snad ještě ve svobodné zemi, tak vás nikdo nenutí. Nechápu k čemu máte mozek.

      Smazat
  41. Babiš udělal s odvoláním Prymuly fatální chybu: to jeho názorové lavírování a hra na obě strany už přesáhlo všechny meze! Řadový občan tak teď musí řešit, koho vlastně v nastávajících parlamentních volbách volit. Vítězství opobloku by nám totiž spolu s Covidem definitivně zlomilo vaz.
    J.

    OdpovědětSmazat
  42. Předkládací zpráva pro Parlament České republiky
    Česká republika (ČR) se v souvislosti s pandemií onemocnění COVID-19 potýká se
    zvyšujícím se nárůstem nakažených osob a hospitalizovaných nemocných. Vzhledem k tomu,
    že kapacity nemocnic a zdravotního personálu budou v případě pokračujícího déletrvajícího
    růstu hospitalizovaných vyčerpány, požádala ČR spojenecké země o pomoc a ty ji v různé míře
    nabízí.
    Předkládaný návrh na vyslovení souhlasu s pobytem vojenských zdravotníků členských
    států Organizace Severoatlantické smlouvy (NATO) a/nebo Evropské unie (EU) by umožnil
    využití vojenských zdravotníků členských států NATO a/nebo EU v celkovém počtu do 300
    osob za účelem poskytování zdravotní péče na území ČR za účelem zvládání pandemie
    onemocnění COVID-19. Předpokládaná doba pobytu vojenských zdravotníků na území ČR
    nepřesáhne 90 dní. Vojenskými zdravotníky se pro účely tohoto materiálu rozumí vojenští
    lékaři, vojenští ošetřovatelé a obslužný personál nezbytný k zajištění provozu zdravotnického
    vybavení, které si vojenští lékaři případně přivezou, a k zajištění samotného výkonu činnosti
    vojenských lékařů na území České republiky (například řidiči vojenských sanitek atd.).
    Na základě ustanovení článku 43 odst. 3 písm. b) ústavního zákona č. 1/1993 Sb., Ústava
    ČR, ve znění ústavního zákona č. 300/2000 Sb., musí s takovým návrhem vyslovit souhlas obě
    komory Parlamentu ČR. Vojenští zdravotníci by na území České republiky působili beze
    zbraně.
    V současné době nelze zcela konkrétně specifikovat podobu této pomoci, jelikož se
    bude odvíjet od možností a nabídky spojeneckých zemí a aktuální potřeby ČR. Místo využití
    vojenských zdravotníků bude určeno dle jejich odbornosti a aktuálních potřeb ČR.
    Aktuálně je projednávána pomoc vojenských zdravotníků ze Spojených států
    amerických. Spojené státy americké nabídly ČR dočasné vyslání zdravotnických týmů na
    posílení kapacit zdravotního personálu ČR formou pracovní stáže. Vojenské zdravotní týmy by
    poskytla Národní garda Texasu a Nebrasky, které mají dlouholeté partnerství a spolupráci
    s AČR. Každá z nich by poskytla po dvou týmech. Předpokládá se, že by se jednalo celkem o 4
    týmy po cca 7 členech, které by vedl lékař. Americké týmy již mají zkušenost se zvládáním
    pandemie z USA a měly by vlastní vybavení.
    Zároveň probíhají jednání s dalšími členskými státy EU a NATO, a to jak na bilaterální
    úrovni, tak na úrovni obou organizací.
    Náklady spojené s pobytem vojenských zdravotníků by hradily vysílající země ve
    spolupráci s Ministerstvem vnitra (MV) a Ministerstvem obrany (MO). Financování
    z prostředků rezortů MO a MV bude zabezpečeno z jejich rozpočtové kapitoly bez dodatečných
    požadavků na státní rozpočet. Jejich výši nelze v současné době odhadnout. Rezorty MO a MV
    dle potřeby mohou poskytnout i materiální podporu, např. ve formě dopravy, stravy či
    ubytování.
    Právní postavení vojenských zdravotníků členských států NATO, resp. EU se bude řídit
    zákonem č. 310/1999 Sb., o pobytu ozbrojených sil jiných států na území České republikyv platném znění, v případě členských států NATO dále Dohodou mezi smluvními stranami
    Severoatlantické smlouvy o statutu jejich ozbrojených sil (tzv. NATO-SOFA, přijata v Londýně
    dne 19. června 1951, publikována pod č. 1/2002 Sb.m.s.) a v případě členských států EU, které
    nejsou současně členskými státy NATO, Dohodou mezi členskými státy Severoatlantické
    smlouvy a ostatními státy zúčastněnými v Partnerství pro mír o statutu jejich ozbrojených sil
    (tzv. PfP-SOFA, přijata v Bruselu dne 19. června 1995, publikována pod č. 297/1996 Sb.).
    Poskytování zdravotní péče vojenskými zdravotníky členských států NATO a/nebo EU
    bude prováděno podle právních předpisů ČR a pod dohledem českého zdravotnického
    personálu.
    Vláda svým usnesením ze dne 22. října 2020 č. 1082 projednala a schválila Návrh na
    vyslovení souhlasu s pobytem vojenských zdravotníků členských států NATO a/nebo EU za
    účelem zvládání pandemie onemocnění COVID-19.
    V Praze dne 22. října 2020
    Předseda vlády:
    Ing. Andrej Babiš v. r.

    OdpovědětSmazat
  43. Předkládací zpráva pro Parlament České republiky
    Česká republika (ČR) se v souvislosti s pandemií onemocnění COVID-19 potýká se
    zvyšujícím se nárůstem nakažených osob a hospitalizovaných nemocných. Vzhledem k tomu,
    že kapacity nemocnic a zdravotního personálu budou v případě pokračujícího déletrvajícího
    růstu hospitalizovaných vyčerpány, požádala ČR spojenecké země o pomoc a ty ji v různé míře
    nabízí.
    Předkládaný návrh na vyslovení souhlasu s pobytem vojenských zdravotníků členských
    států Organizace Severoatlantické smlouvy (NATO) a/nebo Evropské unie (EU) by umožnil
    využití vojenských zdravotníků členských států NATO a/nebo EU v celkovém počtu do 300
    osob za účelem poskytování zdravotní péče na území ČR za účelem zvládání pandemie
    onemocnění COVID-19. Předpokládaná doba pobytu vojenských zdravotníků na území ČR
    nepřesáhne 90 dní. Vojenskými zdravotníky se pro účely tohoto materiálu rozumí vojenští
    lékaři, vojenští ošetřovatelé a obslužný personál nezbytný k zajištění provozu zdravotnického
    vybavení, které si vojenští lékaři případně přivezou, a k zajištění samotného výkonu činnosti
    vojenských lékařů na území České republiky (například řidiči vojenských sanitek atd.).
    Na základě ustanovení článku 43 odst. 3 písm. b) ústavního zákona č. 1/1993 Sb., Ústava
    ČR, ve znění ústavního zákona č. 300/2000 Sb., musí s takovým návrhem vyslovit souhlas obě
    komory Parlamentu ČR. Vojenští zdravotníci by na území České republiky působili beze
    zbraně.
    V současné době nelze zcela konkrétně specifikovat podobu této pomoci, jelikož se
    bude odvíjet od možností a nabídky spojeneckých zemí a aktuální potřeby ČR. Místo využití
    vojenských zdravotníků bude určeno dle jejich odbornosti a aktuálních potřeb ČR.
    Aktuálně je projednávána pomoc vojenských zdravotníků ze Spojených států
    amerických. Spojené státy americké nabídly ČR dočasné vyslání zdravotnických týmů na
    posílení kapacit zdravotního personálu ČR formou pracovní stáže. Vojenské zdravotní týmy by
    poskytla Národní garda Texasu a Nebrasky, které mají dlouholeté partnerství a spolupráci
    s AČR. Každá z nich by poskytla po dvou týmech. Předpokládá se, že by se jednalo celkem o 4
    týmy po cca 7 členech, které by vedl lékař. Americké týmy již mají zkušenost se zvládáním
    pandemie z USA a měly by vlastní vybavení.
    Zároveň probíhají jednání s dalšími členskými státy EU a NATO, a to jak na bilaterální
    úrovni, tak na úrovni obou organizací.
    Náklady spojené s pobytem vojenských zdravotníků by hradily vysílající země ve
    spolupráci s Ministerstvem vnitra (MV) a Ministerstvem obrany (MO). Financování
    z prostředků rezortů MO a MV bude zabezpečeno z jejich rozpočtové kapitoly bez dodatečných
    požadavků na státní rozpočet. Jejich výši nelze v současné době odhadnout. Rezorty MO a MV
    dle potřeby mohou poskytnout i materiální podporu, např. ve formě dopravy, stravy či
    ubytování.
    Právní postavení vojenských zdravotníků členských států NATO, resp. EU se bude řídit
    zákonem č. 310/1999 Sb., o pobytu ozbrojených sil jiných států na území České republiky

    OdpovědětSmazat
  44. Předkládací zpráva pro Parlament České republiky
    Česká republika (ČR) se v souvislosti s pandemií onemocnění COVID-19 potýká se
    zvyšujícím se nárůstem nakažených osob a hospitalizovaných nemocných. Vzhledem k tomu,
    že kapacity nemocnic a zdravotního personálu budou v případě pokračujícího déletrvajícího
    růstu hospitalizovaných vyčerpány, požádala ČR spojenecké země o pomoc a ty ji v různé míře
    nabízí.
    Předkládaný návrh na vyslovení souhlasu s pobytem vojenských zdravotníků členských
    států Organizace Severoatlantické smlouvy (NATO) a/nebo Evropské unie (EU) by umožnil
    využití vojenských zdravotníků členských států NATO a/nebo EU v celkovém počtu do 300
    osob za účelem poskytování zdravotní péče na území ČR za účelem zvládání pandemie
    onemocnění COVID-19. Předpokládaná doba pobytu vojenských zdravotníků na území ČR
    nepřesáhne 90 dní. Vojenskými zdravotníky se pro účely tohoto materiálu rozumí vojenští
    lékaři, vojenští ošetřovatelé a obslužný personál nezbytný k zajištění provozu zdravotnického
    vybavení, které si vojenští lékaři případně přivezou, a k zajištění samotného výkonu činnosti
    vojenských lékařů na území České republiky (například řidiči vojenských sanitek atd.).
    Na základě ustanovení článku 43 odst. 3 písm. b) ústavního zákona č. 1/1993 Sb., Ústava
    ČR, ve znění ústavního zákona č. 300/2000 Sb., musí s takovým návrhem vyslovit souhlas obě
    komory Parlamentu ČR. Vojenští zdravotníci by na území České republiky působili beze
    zbraně.
    V současné době nelze zcela konkrétně specifikovat podobu této pomoci, jelikož se
    bude odvíjet od možností a nabídky spojeneckých zemí a aktuální potřeby ČR. Místo využití
    vojenských zdravotníků bude určeno dle jejich odbornosti a aktuálních potřeb ČR.
    Aktuálně je projednávána pomoc vojenských zdravotníků ze Spojených států
    amerických. Spojené státy americké nabídly ČR dočasné vyslání zdravotnických týmů na
    posílení kapacit zdravotního personálu ČR formou pracovní stáže. Vojenské zdravotní týmy by
    poskytla Národní garda Texasu a Nebrasky, které mají dlouholeté partnerství a spolupráci
    s AČR. Každá z nich by poskytla po dvou týmech. Předpokládá se, že by se jednalo celkem o 4
    týmy po cca 7 členech, které by vedl lékař. Americké týmy již mají zkušenost se zvládáním
    pandemie z USA a měly by vlastní vybavení.
    Zároveň probíhají jednání s dalšími členskými státy EU a NATO, a to jak na bilaterální
    úrovni, tak na úrovni obou organizací.
    Náklady spojené s pobytem vojenských zdravotníků by hradily vysílající země ve
    spolupráci s Ministerstvem vnitra (MV) a Ministerstvem obrany (MO). Financování
    z prostředků rezortů MO a MV bude zabezpečeno z jejich rozpočtové kapitoly bez dodatečných
    požadavků na státní rozpočet. Jejich výši nelze v současné době odhadnout. Rezorty MO a MV
    dle potřeby mohou poskytnout i materiální podporu, např. ve formě dopravy, stravy či
    ubytování.
    Právní postavení vojenských zdravotníků členských států NATO, resp. EU se bude řídit
    zákonem č. 310/1999 Sb., o pobytu ozbrojených sil jiných států na území České republiky

    OdpovědětSmazat
  45. PARLAMENT ČESKÉ REPUBLIKY
    POSLANECKÁ SNĚMOVNA
    VIII. volební období
    1063/0
    Vládní návrh na vyslovení souhlasu s pobytem vojenských zdravotníků
    členských států Organizace Severoatlantické smlouvy a/nebo Evropské
    unie za účelem zvládání pandemie onemocnění COVID-19

    OdpovědětSmazat
    Odpovědi
    1. NATO pomaha,radi,leci a uzdravuje.

      Smazat
    2. Ta lhuta 90 dni.V tom dokumentu.

      Smazat
  46. Babiš ... nejenom, že rychle zareagoval, on už měl v předstihu v šuplíku připraven životopis dalšího v řadě ministra ...

    OdpovědětSmazat
  47. Hamajda se dal na spolupráci s debilblokem a možná bude chtít přestoupit. vždyť je to přecestoupenec Sorose. Po Sobotkovi druhý hrobník ČSSD.

    OdpovědětSmazat
  48. Nic není náhoda, na tahu je teď pan prezident...

    Jen opravdu "naivní" si myslet, že v této partii se hraje pouze o to, kdo bude či nebude zastávat funkci ministra zdravotnictví.

    OdpovědětSmazat
  49. Pane Manne, samozřejmně máte pravdu. Ale takto si naběhnout na vidle může jen idiot.
    Václav

    OdpovědětSmazat
  50. Politicke pozadi je jasne. Otazka je kdo taha za nitky a jaky je cil.

    OdpovědětSmazat
    Odpovědi
    1. že by cíl - https://www.arfa.cz/zacala-valka-o-babise-znicit-ho-chteji-do-90-dnu-pak-dostane-na-vyber-tise-zmizi-nebo-dostane-10-let-zrada-z-vlastnich-rad-bruselska-armada-utoci/#.X5SKTRZCfVg
      ne nadarmo mentálně zaostalej bartoš vyřvává, že bude premierem

      Smazat
  51. Setkání Prymuli s Faltýnkem je taková idiocie, že si říkám, jestli Faltýnek tím nechtěl "odčinit" nějaký svůj průser.

    OdpovědětSmazat
    Odpovědi
    1. Faltýnek mi chybět nebude, ale Prymula ano.

      Smazat
  52. Dobrý večer,
    Hezká diskuze,podívejte se na film "Vysoká hra 1,2 díl"
    /YouTube/ a nebo přečtete knihu "Advokát" od Václava Lásky.Tak to tady chodilo,chodí a asi bude chodit😀

    OdpovědětSmazat

Na opakovanou žádost čtenářů, kteří se nechtějí zapojovat do diskuzí obsahující vulgární a urážlivé výroky. Jejich odstraňování je časově náročné a narušuje plynulost diskuze. Proto nebude dále možné vkládat anonymní komentáře.
Pro vložení komentáře je proto nutné se na stránce "Nová republika" přihlásit vpravo v horním rohu této stránky "přihlásit se" (výběrem emailového účtu např. Google) a upravením uživatelského profilu (v kolonce Nastavení>Upravit uživatelský profil). Děkujeme za pochopení.