Reklama

neděle 11. října 2020

Vážení podnikatelé a spoluobčané, můžete si za to sami!


Štěpán Kotrba

11. 10. 2020  facebook autora

Politolog, umělec a svérázný komentátor Štěpán Kotrba tvrdě k těm, kteří zavinili dnešní stav a nadcházející lockdown v Česku. Silná káva. Pro děti se kdysi podobné označovalo "pořad s hvězdičkou"!



Vážení podnikatelé a spoluobčané,

druhým lockdownem, ke kterému dojde od příštího týdne, bude pokračovat covidová epidemie. Můžete si za to sami. Držkujete, pičujete a nechcete slyšet varovné hlasy. Zesměšňujete opatření vlády a hygieniky považujete za idioty. 

Celé léto jste nadávali vládě, že chcete "svobodu" cestování, že všechna opatření jsou narušování lidských práv a rozhodně musíte být u moře. Vláda vyměkla. Tak jste si to užili.

Teď budete pičovat kvůli vánocům. Jako kdyby dárky pro haranta byly víc, než zdraví a život. Další lockdown přijde na jaře, protože nevydržíte o samotě, budete chodit po nákupech, slavit, chlastat po nárožích a na jaře mrdat na mezích. 

Pokud podnikáte a chcete-li ekonomicky přežít, připravte se na situaci extrémní neposlušnosti a vzdorovitosti občanů, která přinese kolaps zdravotnictví a konec světa bezuzdné zábavy a užívání si, jaký jste zažili dodnes. 

Pokud matláte barvy na plátno, děláte divadelní performance, tlučete do bubnů, mlátíte do kytar či šmidláte na housle, naučte se nějaký řemeslo, které druzí lidé potřebují. Třeba uklízet záchody, i když jste doteď hostovali ve filharmonii. Kultura vás neuživí. Lubomír Zaorálek také ne. Příště už prachy nebudou ani pro něj.

Pokud prodáváte chlast s příběhem, vedete divadlo či rockový klub nebo děláte jinou zbytečnou činnost v kulturní produkci či v cestovním ruchu, neobtěžujte už nikoho. Zbytečnejch hospod, hotelů a rekreací je všude jak máku. Cestování končí, budete sedět na prdeli minimálně dva roky.

179 komentářů :

  1. Štěpán Kotrba drsně, oprávněně.

    OdpovědětSmazat
    Odpovědi
    1. Doplnění.

      1. byla-pandemie-planovana.pdf

      https://uloz.to/file/QjvZ21JbndDS/byla-pandemie-planovana-pdf

      2.Roušky, roušky, základní věc

      Laboratorní test použitých roušek..

      https://www.youtube.com/watch?v=A_TcW9fYnX8


      3. Při používání roušek se lidé opakovaně dopouští chyb.
      https://www.prazskypatriot.cz/pri-pouzivani-rousek-se-lide-opakovane-dopousti-nekolika-chyb-nektere-jsou-az-usmevne/?utm_source=www.seznam.cz&utm_medium=sekce-z-internetu#dop_ab_variant=418821&dop_req_id=wDw35zxHTSw-202010101948&dop_source_zone_name=hpfeed.sznhp.box

      Pokud se lidi naučí správně používat roušky, ubude infikovaných, asi tak.

      Smazat
    2. 14:06:
      ad. 2.: Člověk má v sobě mnoho bakterií, mnohé jsou mu užitečné, ty namnožené jsou mezi nimi také.
      Fakta o bakteriích:
      https://www.zendium.cz/fakta-o-bakteriich/

      A vysvětlení k rouškám:
      https://www.osel.cz/11404-vysvetleni-k-rouskam.html

      Jenže kdo bojkotuje nošení roušek, učit se jejich správnému používání nebude, dokud se sám nenakazí, a nebude mít těžký průběh.

      Smazat
    3. Všechno je to jen blafování a klamání veřejnosti! Tady to máte černé na bílém - tentokrát z Melgie:
      https://www.parlamentnilisty.cz/arena/nazory-a-petice/Otevreny-dopis-belgickych-lekaru-a-zdravotniku-vsem-belgickym-mediim-a-uradum-640115

      Fakta o covid-19
      Zatímco poplašný tón zazníval z čím dál více zdrojů, objektivní fakta ukazovala úplně jinou realitu. Průběh covid-19 sledoval průběh normální vlny infekce podobné chřipkové sezóně. Jako každý rok vidíme na křivce směs chřipkových virů: nejprve rhinoviry, pak viry chřipky A a B, následované koronaviry. Neděje se nic odlišného od běžného průběhu. Použití nespecifického PCR testu, který vykazuje mnoho falešně pozitivních výsledků, vytváří obraz exponenciálního růstu. PCR test byl schválen ve zrychleném řízením a uveden do praxe, aniž by prošel standardním testovacím procesem. Tvůrce testu výslovně varoval, že test byl zamýšlen pro výzkum a ne pro diagnostiku. PCR test pracuje na bázi detekce zmnožení úseku genetického materiálu. Jakákoli kontaminace (např. jiné viry, zbytky genomu starého viru) mohou mít za následek falešně pozitivní výsledky. Test neměří množství viru ve vzorku. Skutečná virová infekce znamená masivní přítomnost virů, tzv. virovou nálož. Pokud má někdo má pozitivní test, vůbec to neznamená, že je skutečně nakažený, nemocný nebo že onemocní. Kochův postulát nebyl splněn („stejné množství původce nemoci u nemocného jedince musí způsobit stejnou nemoc u zdravého jedince“). Protože pozitivní test PCR automaticky nevypovídá o existenci aktivní infekce nebo o nakažlivosti, nejsou opatření založená pouze na výsledcích tohoto testování ospravedlnitelná.

      Smazat
    4. Pro: vlasta 11. října 2020 19:32
      Papír snese jakoukoliv barvu na bílém, a tak něco taky přidám.
      Těm Belgičanům by zcela jistě dal za pravdu nositel zlatého bludného kamenu Hnízdil:
      https://www.sisyfos.cz/clanek/728-zlaty-bludny-balvan-v-kategorii-jednotlivcu-za-rok-2015-mudr-jan-hnizdil-za-diskreditaci-psychosomaticke-mediciny-v-ocich-odborne-i-laicke-verejnosti
      Společne s Pirkem, Šmuclerem a dalšími podobnými odborníky taky mimo obor, spolutvůrci české petice.

      Chyby bývají obvyklé i v jiných testech. Ale odpovězte si na otázku, jestli v případě koronaviru je nebezpečný ten, komu vyjde falešně pozitivní test, nebo ten, komu vyjde falešně negativní test. Něco o tom zde:
      https://www.osel.cz/11392-jak-to-je-s-falesnou-pozitivitou-testu-na-koronavirus-sars-cov-2.html

      Smazat
    5. Zatím to vypadá, že těch prvních je mnohem víc...
      A když osel, tak osel:
      https://www.osel.cz/11402-35-let-vyzkumu-koronavirovych-infekci-s-dlouhodobou-imunitou-nepocitejte.html

      Smazat
    6. Vlasta se prý proslavil na webu jako neomarxistický Ras

      Jeho paničkvé autoři zvrhlé ideologie neomarxismu,kapitalisti chtěji ukrast i penize na sociál a proto použvvaji zvrhlýysch lži!

      Smazat
    7. Vlasta je radosti bez sebe,že ve světě je prý

      36 946 116 připadů čekajicich být snad i nebožtiky

      25 693 171 uteklo PROZATIM hrobnikovi z lopaty

      1 069 146 už prý natáahlo bačkory!

      Pro všechny ty komu chce prý Vlasta nasadit v budoucnosti ty bačkory plati.

      Vaše penize třeba na sociál a zdravi si nenažrani kapitalisti strči a ukradou do už tak napěchovaných kapes.
      Vlasto přejdi na stranu nas občanů a ser na kapitalisty ,majitele ideologie neomarxismu,která už z té jejich ponorky torpédovala ČSSD a KSČM a nyni podporuje PIRATY tu největši špinu,která u nas existuje a má jen zločince a zloděje pod vlajkou smrti!

      Smazat
    8. Nešťastní a opuštění pohrobci ing. Mrázka už prudí i na NR...? Kde je ta vaše "společnost voličů"? Vypadá to, že umřela na úbytě...

      Smazat
    9. Pan doktor ing.MRAZEK CSc mentor CSV je nesmrtelny

      Nasi clenove CSV jsou VSICHNI volici tj 8 395 132 dusicek!
      Pokud se citite z teto Spolecnosti VYVRHEL,tak vám v tom VLASTO nikdo branit nebude!
      Pripominam vam ,intelektualne nemajetnym,ze politicke subjekty prichazeji a odchazeji,ale Ceska Spolecnost Volicu je a bude vecna!

      Smazat
    10. Pane Krtečku ten VLSATA je nenapravitelný

      podpindostnik kapitalistů a gangsterismu, ,liže jim prý kaštany, ten se nikdy napravit nedá!
      Vždy tu bude řvát,že mu chutnaji!

      Smazat
  2. Tvrdá pravda. Ti, co držkovali proti rouškám a omezení pohybu si všeho a mnohého dalšího nyní užijí dvojnásobně.
    Na všem špatném je zapotřebí hledat a nalézt něco pozitivního. Já od toho špatného očekávám přerušení, nebo alespoň výrazné omezení toku našich daní kulturní frontě a neziskovým organizacím. Ne, že by si pomazaní uvědomili jejich zbytečnost, neřkuli škodlivost. Ale kde nic není ani smrt nebere. A my velice brzy zjistíme, že máme holou prdel. A velkou satisfakcí uvidím, třeba mladého Hrušínského uklízet hajzly, nebo Holubovou za kasou v supermarketu.

    OdpovědětSmazat
    Odpovědi
    1. Bych to prohodil - Hrušínského jako příručí do supermarketu, Holubovou na úklid - to by jí sedlo.

      Smazat
    2. 10:11 Obávám se(spíše jsem přesvědčen),že tok peněz do neziskových organizací si nikdo nedovolí přerušit.A Babiš už vůbec ne!Smutná realita českého mafiánského lumpenkapitalismu!

      Smazat
    3. Š.Kotrba se "naštval" oprávněně ale ke kolika "drškujicim" se tenhle písemný projev dostane, a nebude to přilevánim oleje/petroleje do ohně? Ono je dost možný, že vše je činěno s cilem pod záminkou pandemie rozpoutat občanské nepokoje a války v obrovskem rozsahu a tím velmi rychle "zdecimovat" obyvatelstvo všech zemí bez výjimky jak bylo předpovězeno Sybylou,Nostradamem a v neposlední řadě, což lze nejsnadnější nalezt, v Bibli/Janovo zjeveni alias Apokalypsa. Takže klid a rozvahu a nep řivolávat Apokalipsu.A pokud někomu neni rady ,tomu není pomoci a jedině sankce a pokuty mohou alespoň něco k lepšímu změnit.Drobet "násilí " si i demokracie v některych případech a dobách žádá!Právě tak ta "soda"od Kotrby.

      Smazat
    4. 22,13
      Lidi nemusejí číst Kotrbu. Krize si je najde a i ti nezarputilejší odpůrci se budou moci osobně seznámit s jejími dopady. Každý je frajer, ale jenom do té doby, než se mu zubatá podívá do očí. Jenom směšně malé procento je na tento okamžik připraveno. Až budou lapat po dechu, budou i Hnízdil, Šmucler, nebo Pirk žebrat o hlt vzduchu z dýchacího ventilátoru. Pokud ovšem bude zrovna nějaký volný. A to, zda u nich covid proběhne jenom s příznaky lehké chřipky, nebo skončí na prkně, se každý dozví až se s ním potká. A protože protilátky vydrží v těle jenom 2-3 měsíce, budeme se s ním potkávat opakovaně, možná i několikrát do roka. A pokaždé tahle svině prověří, jak jsme na tom.
      Ti chytřejší si to velmi rychle uvědomí a těm blbým to nikdy a nikdo nevysvětlí.

      Smazat
    5. Jenomže "zubatá" zhnusenej 6.31 se časem podívá do očí všem - funguje to tak co svět světem stojí, což znamená déle než statisíce let. Každý živý tvor se rodí a umírá. Nikdy se tomu neříkalo "vychcípání" - tak to nazývají dnešní vulgární poserové. Na smrti nic žádné třískání do kláves na PC. Dokud nebyly PC -lidem se žilo mnohem lépe. Nikdo nedřepěl doma u bedny a nečetl denně sračky o tom, jak je nějaký účelově vymyšlený strašák zahubí. Také si lidé lépe poradili se smrtí - prostě věděli, že jednou přijít musí a přijde. Všechno.A to prosím přežili dvě války. Proč dnešní lidi blbnou jak praštění, nikdo normální nechápe - zejména však ti, kteří dřepí denně u PC, čtou novinky (nikdo jiný o covidu nepíše) a blafou denně strašně dlouhé a stále stejné hovadiny na diskuzích. Tím se ničí více a rychleji, než by to stihl covid.

      Smazat
    6. 10,33
      Tak že ten z druhé skupiny?
      Nikomu se nechce z kola ven. Mladému, ani starému. To, že konec čeká nás všechny všichni víme. Ale proč tomu jít kus cesty naproti?

      Smazat
  3. Ostravsky haviř by řekl:"Bum, bum, bumbumbum, kurva bum

    OdpovědětSmazat
  4. Jste vostrej pane Kotrbo. A tak je to správně.

    Část lidí se zbláznila, resp. nechala se pobláznit a ta druhá část je bezmocná a odskáče to s nimi. Covid máme společně.
    Strašné je, že "promořování" pravděpodobně nebude fungovat, protože po prodělané chorobě protilátky v těle klesají už po dvou měsících.(Ozdrojované a studiemi podložené informace.) Čím snadněji nemoc proběhne, tím méně protilátek. To už je doložené. Takže jediná možnost je vakcinace. A tady, stejně jako ve světě, už zase velká poblázněná skupina bojuje proti očkování. Co k tomu říct? Že budeme dostávat Covid 19 znova a znova jako rýmu? Tedy jako hodně blbou, až smrtelnou rýmu...

    Vedením státu nemá SILNÉHO COVIDOVÉHO LÍDRA. Co by to dokázal lidem, stručně vysvětlit, a kdo nebude disciplinovaný - zastřelit. Tedy pardon, to už by asi neprošlo, ale internovat až do vyřešení situace. To by šlo.
    Pane Kotrbo, nevzal byste to? Široko daleko nevidím nikoho jiného. A když jsi jedinej, TAK MUSÍŠ!

    Doba se změnila. Už nepotřebujete jmenovat prezidentem, nebo vládou.

    OdpovědětSmazat
    Odpovědi
    1. Z Vás má jistě Prymula velkou radost. Vy si možná tu vakcinu půjdete i koupit, kdyby pro Vás nezbyla.

      Smazat
    2. Viděl jsem zajímavé sci-fi, v němž elitní vojska bojovala na Zemi proti skřetům, jakýmsi lidem podobným bytostem terorizujícím pokojné obyvatelstvo. Zkrátím to. To pokojné obyvatelstvo bylo očkováním, čipováním a já nevím, čím vším ještě tak zblblé, že v oněch skřetech viděli své úhlavní nepřátele. Jenomže ti skřeti byli ve skutečnosti posledními lidmi, kteří odmítli povinné očkování a čipování a byli nuceni žít v zemljankách, rozpadlých stavbách a v opuštěných továrnách, kde se snažili uhájit si holý život...
      Tak mě napadá, zda se k tomuto stavu neblížíme mílovými kroky a zda se vůbec jednalo o sci-fi. Mám neblahý pocit, že očkování proti kovidu bude dobrovolně povinné. Chceš u nás pracovat, ukaž očkovací průkaz! Chceš na dovolenou do zahraničí, ukaž očkovací průkaz! Chceš, aby Tvé dítě studovalo na naší škole, ukaž očkovací průkaz! Bojím se, že celý ten humbuk proti kovidu bude jen zástěrka k plánovaným opatřením namířeným proti lidem na téhle Zemi.

      Smazat
    3. 15:30 ANO. Ano, bude-li to nutné, tak si vakcínu zaplatím. Vidím, že se na mne díváte jako na blbce, co by se nechal očkovat. Já zase na vás, jako na blbce, co se očkovat nenechá. Zvažme, co je nám jednomu po druhém? Ať si každý dělá co chce. Možná, že věříte tomu, že si vás někdo očipuje a pak vás bude moci sledovat. Já zase pro změnu nechápu, k čemu by mu to bylo. Kdyby se neočkovalo, tak tu umíráme na černé neštovice, TBC, tetanus a řadu dalších smrtelných chorob, které tu s námi jsou. Ano, já jsem hodně očkovaná, neboť jsem měla to štěstí cestovat po světě a jsou země, kam vás bez vakcinace (např. proti žluté zimnici Afrika) ani nepustí. Tož to je věc názoru a přístupu. Vy si řešte život jak chcete a totéž dopřejte jiným.

      Smazat
    4. Ano anonymko 19.48. Jenomže dříve se očkovací protilátky dlouho zkoušely, než se někdo opovážil aplikovat to na lidi. Dnes se zkouší na lidech každá sračka -nejvyšší sráč si zaplatí možnost očkovat občany u jejich sračkovitých vlád, - a pak už se jenom počítá, kdo nepřežil a kdo přežil. Jak myslíte, že vznikají "příbalové letáky" u léků? Všichni užívající nějakého svinstva musí nahlásit, kdyby jejich "příznaky" byly jiné, než všechny příznaky uvedené na letáku, na lidech již odzkoušené. Jistě že máte svobodnou volbu zblajznout cokoliv, třeba i strychnin, nebo si nechat cokoliv píchnout kvůli svému cestovatelskému amoku. S čím kdo zachází, tím také schází. Ale dnes už si moc nepocestujete, když vymysleli ten covid - cestovat volně už budou jenom černé huby - ne bílé. Nikdo vám nebrání nechat si píchnout, ale jak jste zakončila svůj projev - nechť si příznivci covidu a další pomatenci řeší život jak chtějí, ale ostatní ať nechají na pokoji - zatím se tak bohužel neděje.

      Smazat
    5. Anonymní 10:42 někdo vás nutí k očkovaní?
      Ne. Bohužel odpůrci covidu a další pomatenci nelze na pokoji nechat. Pane, vy vůbec nepřipouštíte možnost, že se mýlíte? V takovém případě samozřejmě byste vy a vaši souputníci bezohledným chováním způsobili mnoho vážných onemocnění ba i smrtí. Mýlím-li se já, vám se v podstatě nic nestane, než že budete dočasně připraven o svůj komfort.
      Ustoupíte ze svých názorů, až se vy, nebo někdo z vašich blízkých bude dusit ve špitálu? Ne, že bych vám to přála, ale mezi mými známými to chytili již čtyři lidi. Dva mladí to zvládli slušně, dva středňáci významně hůř. Jste z Prahy? Tady za pár dní bude určitě velká šance cokoli si ověřit. Kéž byste měl pravdu vy. Opravdu moc bych si to přála.

      Smazat
    6. Máte vy příznivci vakcín vůbec představu, co vakcína (jakákoliv) obsahuje? Tak třeba proti chřipce: hliník, zinek, kadmium ((jedovaté kovy), zlomky RNA (nejen) chřipkových virů a - bílkoviny a peptidy z kmenových buněk potracených lidských plodů! Spoustu pojiv, podpůrných aminokyselin a bůhvíčeho ještě. Většina těch,kdo nechal proti chřipce vakcinovat, přesto tu chřiku dostal(!) a její průběh byl mnohem závažnější než u v běných neočkovaných případech. S koronvirem je to podobné. A zkušenosti afrických států, které naletěly na falešnou pomoc WHO a Gatese ukázaly, že pod záminkou očkování se tito "zachránci" pokoušeli učinit africké ženy neplodnými a šířit choroby, proti kterým očkovali (dětská obrna, spalničky, ale i ebola) aby pak
      a) mohli halasně vytrubovat, jak pomáhají rozvojovým zemím,
      b) mohli v praxi zkoušet vývoj a aplikaci nových "vakcín" na neomezených vzorcích populace a ještě zadarmo...
      Jen si to dejte píchnou a uvidíte.

      Smazat
    7. S tou protiočkovací "argumentací" jste směšný. V oboru se nevyznáte a jen papouškujete bulvár. Očkování funguje, lidem neškodí, denně i bez očkování do sebe dostáváte v potravinách, nápojích a vzduchu daleko závažnější látky, ale lidský organizmus si těmito stálými útoky zvenčí dokáže hravě poradit. Tak neblbněte a napište rovnou, že se bojíte píchnutí injekcí, protože jste srab.

      Smazat
  5. A zatím vám dovezeme islám a půl Afriky, to bude probuzení!

    OdpovědětSmazat
    Odpovědi
    1. PŘESNĚ. A O TO TADY JDE

      Smazat
    2. přesně tak je to zastěrka islamizace evropy

      Smazat
  6. Příkladem může být Venca Kopta - už má náskok - udělal si zkoušky na autobus a ve volných chvílích jezdí jako profík na lince MHD.
    Jinak těch "umělců" a performátorů a jiných exhibicionistů máme zbytečně hodně nad světový průměr (před skutečnými umělci smekám, těch je ale jen pár).

    OdpovědětSmazat
    Odpovědi
    1. Drive byl komediant na zebricku dole a drel bidu. Socialismus ho vynesl nahoru, protoze ten system potreboval alespon nekoho, kd ho opevuje! Pavka Kohout a jeho oslavne basne na Stalina, komousti spisovatele a basnici, odznak Julia Fucika. Vsechno jsem zazil.
      Dnes jsou komedianti opet zadani a jeste lepe, kdyz kecaji do politiky konformne s mainstreamem. Jejich platy jsou subvencovane. Divadlo V. Buriana, K. Noveho nikdo tenkrat nesubvencoval a mely uspech. Dnes principalove chodi jen zebrat u vlady a chteji miliony.

      Smazat
    2. Až začne principál Hrušínský uklízet veřejné hajzly, tak má svět naději, že bude zase v pořádku.

      Smazat
    3. Ale do divadla chodíte anonyme 19.40? Nebo je váš bohatý život vyplněn jenom dřepěním u PC, a třískáním do kláves? To bych byl raději mrtvý - vlastně - jak dnes říká ta praštěná smečka u počítačů "chcíplý" neboť ti prudcí inteligenti ( a mladí vskutku) píšou jen o "vychcípání".

      Smazat
    4. Znám jednu sólistku, která pracuje u kasy v Lídlu.

      Smazat
  7. Jo paraziti to nemají lehké a pokud se přemnoží, dochází i ke kanibalizmu. Je to zákon tohoto světa pro zachování rovnováhy.

    OdpovědětSmazat
  8. Pokud podobně vulgárně mluví pan Novotný, tak je dobytek, ale tohle ještě sem vystavíte, hmmm, dvojí metr co!! Tím nechci říct, že nemá pravdu!!
    Jsem optimista a myslím že se problémy dneška napraví a bude zase dobře, tak jak 30 let už je!!

    OdpovědětSmazat
    Odpovědi
    1. 10.43 Je skutečně dobře , nezaměstnaní , bezdomovci , obrovský státní dluh , zničený český průmysl , zemědělství , školství , multikulti , inkluze , migranti , neustále rostoucí ceny potravin , nájmů , energií , nízká porodnost ,atd. Jsme jen západní kolonie !

      Smazat
    2. On je rozdíl když vulgárně hovoří inteligent a ynteligent.

      Smazat
    3. Jenomže pan Kotrba není sprostý jako ten odporný tlustý vlasovec. Který napadá konkrétní lidi a státy 30 let je dobře jen takovým jako je on. Kdyby to chtěli řešit tak už to mohlo být hotové. Kdo to porušuje mladí liberální bezmozci tak jim mají zatrhnou tipec a ať si řve demožumpa a pyjáti.

      Smazat
    4. 10,43
      Je poplatné, že optimista nemůže být nikdy příjemně překvapen. Pouze nepříjemně zaskočen.
      Ano, máme se třicet let tak, jak jsme se neměli. Ale jak se budou mít ti, na jejichž účet žijeme. Jak asi budou vysoké daně, až nabydou splatnost dluhopisy, ze kterých dnes platíme kulturní frontu, neziskovky, předražené státní zakázky, naprosto zbytečné akvizice pro sbor dobrovolných žoldáků, pardon, chtěl jsem napsat armádu a další a další zbytečnosti.

      Smazat
    5. Máte to poněkud popletené. Pan Novotný je sprostý bez příčiny a velmi vulgárně uráží každého, kdo si dovolí projevit jiný názor, než on. Pan Kotrba používá tyto vulgarismy více méně pro zdůraznění sdělení. Já bych to sice těmito slovy asi nevyjádřila, ale jako bývalá pedagožka vím, že určitým skupinám lidí musíte říkat věci jejich jazykem, aby to vůbec vnímali. No a umělecká banda patří k těm nejsprostším, ti by slušnému slovu možná ani neporozuměli...

      Smazat
    6. 10:43 pokud mezi starostou Řeporyjí Novotným a panem Kotrbou nenacházíte žádný rozdíl, tak vás lituji. Nebylo vám dáno. Co do intelektu se nacházíte pod hodnotou, jaká je nezbytná k užitečné existenci. Šetrně řečeno.

      Smazat
    7. A ještě k tomu "skvělému" období, které nyní prožíváme, bych přidal následující lahůdky: růst spotřeby psychofarmak, neskutečný úbytek zemědělské půdy, nárůst množství mikroplastů v potravním řetězci i v tělesných schránkách lidí, úbytek rozmanitosti rostlin a živočichů, přítomnost zbytků drog už i v odpadních vodách ze základních škol....
      Takže opravdu se máme nejlíp, jak jsme se kdy měli????

      Smazat
    8. A obrovské množství přibývajících sebevražd, jak spousta lidí psychicky neutáhne sračky, do nichž jsme pomalu ale jistě vtahováni anonyme 19.04 - máte bohužel pravdu.

      Smazat
  9. SouhlaS, ubavení se k smrti nám delší dobu nebude hrozit. To je přece pozitivní zpráva, no ni?

    OdpovědětSmazat
  10. SouhlaS. Delší dobu nebudemě ohroženi ubavením se k smrti. To je pozitivní fakt, no ne?

    OdpovědětSmazat
    Odpovědi
    1. Zapomněl jste na televizní archívy ....

      Smazat
  11. Neni vysvetleno co bude, az se vselijakym posklebovanim zesmenovana vlada Neovladne.
    Zase jen dalsi vyhrozovani..
    Napr. soucet hajzlu neodpovida poctu filharmoniku na ten uklid. Take se jeste stale malo sere.
    Neserte nas zada vlada..
    Hrozby jsou tak statisticky a jinak nepodlozene..
    Miji se uz ted ucinkem..

    OdpovědětSmazat
    Odpovědi
    1. Dočkejte času jako husa klasu, Anonymní 10:58. Uvidíte, že s přispěním Vás a Vám podobných to bude brzy podložené statisticky i jinak. Tedy uvidíte, pokud se toho dožijete.

      Smazat
    2. 10:58 Pravda statistiska nám nepomůže snad ale ten odersko, labsko, dunajský, (později se to podaří propojit i s Mississippi) kanál. Výborná to investice v dnešní době korony. Už aby byl hotov potom bude možné ekologicky a velmi levně převážet blbce z Polska do Madárska, Slovenska i Rakouska a opačně. Další blbci mohou přistoupit na Moravě.

      Smazat
    3. 19:38 Hladovou zeď jste už viděl? Víte kdo a proč ji nechal stavět? No ten kanál bude sloužit (prozačátek) k tomu, aby se kulturní fronta- s patřičnou rekvalifikací- měla jak uplatnit. To není nic proti ničemu. Můj otec, vesnický učitel a nadšený ochotník s většinou lidí v té vesnici žijících, vybudovali divadlo v přírodě. Desítky hodin práce, a jedinou jejich odměnou byla nějaká role v nacvičeném divadelním představení.Publikem jejich rodiny a lidé z okolních vesnic. V padesátých letech, za totalitního režimu. Národ by se měl vrátit ke svým kořenům, jak jej vyzýval dr. E. Beneš. Q.

      Smazat
  12. Jo jo, "držkujete, pičujete a nechcete slyšet varovné hlasy. Zesměšňujete opatření vlády a hygieniky považujete za idioty..." Tak si teď ten lockdown užijte.
    J.

    OdpovědětSmazat
    Odpovědi
    1. A vy taky. Vy si, v případě, že na rozdíl od nás "neposlušných", přežijete, užijete ještě mnohem více! Budete na všechno sám a hrozí vám a vašim pobratřencům, že budete muset - ach ta běda - pracovat doopravdy!

      Smazat
  13. noviczech
    ...dárek pro českou republiku: POSLEDNÍ MENU a..la PRYMULA HOUBOVA POLÉVKA!

    OdpovědětSmazat
  14. Reiner Fuellmich - Zločiny proti lidskosti
    https://www.youtube.com/watch?v=yZ0IFN6VRmU&feature=youtu.be

    OdpovědětSmazat
  15. Souhlas s Kotrbou.

    OdpovědětSmazat
  16. Konečně se přestane utrácet za zbytečnosti a Češi začnou zvelebovat a budovat svůj stát , který si nechali před 30 lety zničit !

    OdpovědětSmazat
    Odpovědi
    1. 11:55 Jak si to zvelebování proboha představujete, když už nám tu nic nepatří? To jako budeme něco zvelebovat těm vlastníkům, co platí daně v daňových rájích?
      Jak se říká, vezmi si chlup na dlani...!

      Smazat
    2. 17.21 Ti zahraniční vlastníci se musí v první řadě vykopnout , v 48. to šlo také !!

      Smazat
  17. V tomto obdivuji ČT24, jak dojemnou starost má s virusem o Rusko, každý den uveřejňuje počty, co se děje v Německu nebo Velké Británii, USA a v Izraeli, o tom taktně mlčí. Jsou od ČT jednostranné info s cílem plivat po nepřizpůsobivých k "demo". Před 30 léty se nám Západ líčil idylicky, ale i nepravdivě. Tenkrát bylo vše dobré v SSSR a nyní v USA a Německu. Když mě vyprávěl známý o SS, tak jsem se nestačil divit.

    OdpovědětSmazat
    Odpovědi
    1. 12:02
      Proč o ČT lžete??? Informují o celém světě ne jen o Rusku co se týče koronaviru. Zase si jen přihřát proti ČT polívčičku, třeba i lží.

      Smazat
  18. Houbeles, i kdyby tak "nerostla" čísla, pak by to udělali stejně!

    Odteď už každá chřipková či jiná virová epidemie bude ta nejhorší v dějinách, dokud nás prostě nezlomí. Můžete si myslet co chcete, ale je to tak.

    Jsem docela věkovitý, přežil jsem těch epidemií, a dosud ve výsledcích i horších, víc než dost, a to aniž jsem si jich nějak více všiml, a jedno vím určitě, že když mám zdravotní potíže, tak stejně nakonec chcípnu. Stejně jako všichni ostatní. Dám několika jedincům fóra a prohlásím, že za sto padesát let tu z nás nebude absolutně nikdo. A je fuk, jak se bude chovat. Drtivá většina dnešní populace zemře v několika příštích desetiletích tak jako tak.
    Potřebují tři základní věci vyřešit a řeší je.
    Tou první je obchodní a finanční krize, která prostě MUSELA přijít, ať se to někomu líbí nebo ne. O tom ani nestojí za to se rozepisovat.
    Tou druhou je, řešení jejich vlastních mocenských přeskupení a likvidace mnoha zvyků, protože to, co doopravdy nikdo, nebo téměř nikdo "neposlouchá", je ohleduplnost nejen mezi lidmi, ale i ta přirozená k přírodě. Oni potřebují tohle všechno likvidovat, aby si jako vyvolení mohli dělat, co chtějí a zavírají především huby všem těm, kdo je jakkoliv kritizuje. Jim se bude dobře vládnout ve společnosti, která ztratí svoje přirozené "brzdy" a bude násilnická, netolerantní a také taková společnost bude bezohledná ke všem, kromě sebe.
    Třetí je likvidace nepohodlných zemí a lidí, kteří se staví za normální hodnoty. Ty totiž nelze tak snadno manipulovat.
    Když se i tady dost lidí smálo nad čínským systémem digitální kontroly populace, netušil ani jeden z nich, že se dívá a "vysmívá" i své vlastní budoucnosti.

    Pokud mám dispozice na covid, a mám sám i třeba o tom nevím, nemoc, která bude dalším oslabením organizmu, "posílena", tak s tím prostě nikdo a nic neudělá.
    Vždyť všechna TA OPATŘENÍ MAJÍ JENOM ROZESTŘÍT NÁKAZU v čase, a ne jí zabránit. To by se muselo postupovat zcela jinak a na to nejsou ani prostředky a ani vůle.
    Tady se také ukazuje, jak se posledních třicet jeden rok starali o zdravotnictví. Teď nastupuje éra na tom "konečně" pořádně vydělat.

    ABY NEVZNIKLY POCHYBY JÁ ROUŠKU NOSÍM, ALE JEN PROTO, ABYCH NEBYL ZAVŘEN NEBO POKUTOVÁN. Nic víc a nic míň.
    Když ke mně přichází lidé, které ani skoro neznám a ptají se, co to je ten covid, proč tak blbnou, řeknu jim celou pravdu z obou stran a doporučím tu plátěnou fišku nosit ze stejného důvodu jako ji nosím sám.
    Mimochodem ty slibované linky na výrobu roušek z Taiwanu ještě pořád prý nedorazily, takže celé je to jenom humbuk.
    Pokud si někdo myslí, že se ochrání, pokud je ten virus takový, jak nám tvrdí, pak se šíleně plete.

    OdpovědětSmazat
    Odpovědi
    1. 10:12 S tím se snad nikdo netají, že opatření nemohou zabránit postupování pandemie. Ale mohou ji výrazně zpomalit a o to tady kráčí. Aby nám nezkolabovalo kompletně zdravotnictví a byly plynulé dodávky Remdesiviru a dostatek plicních ventilátorů. A jako bonus k tomu zemře méně občanů.
      Poslyšte, může být, že jsem starší než vy, ale asi jsme jeden žil na Marsu a druhý na Venuši, protože takovou epidemii za celý svůj dlouhý život nepamatuji. Na rozdíl od vás, který jste jich zažil hafo. Kdybyste četl VŠECHNY fundované zveřejňované názory a nejen ty, které se vám zrovna hodí do názorového spektra, viděl byste, že u Covidu19 smrt bere výrazně víc, než kdykoli jindy u jiné epidemie. Vaše sdělení, že stejně umřem všichni si nechte pro zájemce, kteří to asi netuší, protože všichni ostatní to vědí. Nebo snad myslíte, že ne? Jenomže vy i já jsme díky věku na to postupně životem připravováni. Mladší ročníky ne, to by bylo proti přírodě. A i když jsme ve finále života, chcete říct, že je jedno, zda umřeme teď nebo o pět let později? Pak by neměl život smysl vůbec. (Což může být taky určitý oprávněný pohled.)
      P. S. Rouškou se nechráníte sám, ale chráníte své okolí před sebou. To snad víte, ne? Takže když jí někdo nenosí, tak to není nic obdivuhodného. Ale měl byste zvážit, zda při chirurgickém zákroku nepožádat lékaře, aby se s rouškami neobtěžovali, že jsou stejně na nic. Nebo je to jinak?
      A ještě něco. Smrt u Covidu19 je smrt udušením. Odborníci říkají, že velmi ošklivá. A tady vám nevěřím, že byste raději nebral nějaký tichý odchod ve spánku pod morfiem. (Řečeno s klasikem: "Smrt není zlá, co zlé je, to umírání je." A Wolker jistě dobře věděl, co říká)

      Smazat
    2. 12:10 i když nemáte do pravdy nějak daleko, abyste přežil nějakou tu větší epidemii než zažíváme dnes, muselo by vám být o dost víc než 100 let. Chcete tvrdit, že pamatujete "španělskou" chřipku, nebo dokonce choleru? Já pamatuju Protektorát, poválečnou obrnu, hongkongskou chřipku, ale něco tak infekčního jak se po světě rozlezlo dnes, to tedy ne, milý kmete.

      Smazat
    3. Chřipka a smtnost na ní byla v roce 1995 horší ty pamětníku!!!!!

      Smazat
    4. 18:54
      Ne, ale spletl jste se, protože jak píši v příspěvku o něco málo výše (pár řádek) stačí si připomenout reálná čísla z nedávné minulosti. Vy se smějete, ale sám jste to prožil a pamatujete si to? I za bývalého režimu byly minimálně dvě větší epidemie a co se dělo? Na viry se umíralo, umírá a bude umírat. Je jich 40 druhů. Máte na výběr.
      Jediná ochrana je známá již dlouho a je zcela ve vašich rukách. Je to starost o vlastní imunitu. Česnek, cibule, zelenina (vlastní), bylinky ve správné chvíli a množství atd. Moje máma žila do 86 let, a k smrti nesnášela, kvůli zážitkům z Druhé sv. války, lékaře. Za posledních třicet let svého života tam za nimi byla dvakrát. Jednou operace a podruhé prostě na konec.
      No jo, já zapomněl, to byli tehdy takoví parchanti, že nám to utajili, co? Jen si přečtěte třeba Rudé právo, před asi dvěma lety jsem něco hledal a narazil na stránku, tuším Akademie věd, ale tím si nejsem jist, kde si to můžete připomenout! Tam jsou skenované celé ročníky Rudého práva ke studijním účelům. Co psali všechno. A možná se budete i divit.
      Jéé, já vůl, teď jsem to prozradil a oni to uzavřou! Nejspíš na váš popud. Nebo to jenom řeknete "plukovníkovi" Primusovi?
      Pro vás nejsem dobrým kmetem, ale zlým a poťouchlým.

      Smazat
    5. 17:56
      Četl jste to celé? Já tam píši,že ji nosím a každému to radím a proč. Tečka. Nejdříve čtěte TEXT CELÝ A V SOUVISLOSTECH, než vyslovíte něco o něčem, co tam není a nemůže být.

      Smazat
    6. 19:07 jednak jsem onu chřipku v roce 1970 prodělal, nebyla lehká, proležel jsem 14 dnů a další týden se dostával do kondice.
      Jenže, ukázala se jako zcela sezónní, nebyla zdaleka tak virulentní jak Sars Cov2. Hospodářství se nezastavilo a ztráta z oněch dvou měsíců byla v rámci čtvrtletí vyrovnána. Natolik jsem do tehdejšího hospodářství, z titulu zaměstnání, jako skutečný pomětník viděl.
      Srovnáváte zcela nesrovnatelné, kde parametr smrtnosti nemusí mít hlavní roli. Krom toho, pokud jde o Covid 19, není toho statisticky mnoho dostatečně potvrzeno, dost se neví o trvalých poškozeních zdraví, o imunitách, dokonce ani o té smrtnosti. Takže je toho nemálo, s čím by mělo být z titulu předběžné opatrnosti počítáno.
      Váš obzor všechny tyto okolnosti zcela zřejmě nezachycuje. Je obtížné reagovat na vás dost kulantně.

      Smazat
    7. 12:10 Vy geroj !!!

      Smazat
  19. SPRÁVNĚ !...mě nasrala Toušková na čt24, když jsem ji poslouchal když zpovídala jak jsou nespokojení hostinští, herci, atd....škoda, že se nezeptala blbečků, kteří slavili společnou hostinou konec nošení "náhubků", /jak tomu /"taky naši spoluobčané" na Karlově mostě.

    OdpovědětSmazat
  20. Tvrdo a pravdivo. Raz darmo, zmäkli sme. My prví. Priznajme si to. Lebo tí panáci tam hore, to je len náš odraz. Pokrivený ale náš.

    RChPz

    OdpovědětSmazat
  21. A víte co je nejhorší? Zrovna dnes jsem potkal někoho, kdo by hýkal nadšením nad "nezpochybnitelnou pravdivostí" tohoto článku, křepčil štěstím a hulákal "přeju to těm sviním, přeju"...udělalo se mi z toho humanoida fyzicky zle a přemýšlím, kolik takových, kteří bezmezně obdivují a fandí plukovníkovi, kolik takových mezi námi je.

    OdpovědětSmazat
    Odpovědi
    1. 12:25 Víte, že nějak nechápu co jste chtěl svým příspěvkem sdělit? Předpokládám, že to mělo být, že je pan Kotrba hlupák, že? Já si to například zase myslím o vás. Názor obou je legitimní.

      Smazat
  22. https://www.topcz.net/jp-sears-nova-data-cdc-umrtnosti-covid-19/

    OdpovědětSmazat
    Odpovědi
    1. 12:33
      Jak asi musí být pozůstalým po skutečných obětech koronaviru po shlédnutí videa toho mentálně postiženého človíčka? A jak by asi přemýšlel, kdyby se sám ocitnul v těžkém stavu na JIP pod dýchacím přístrojem?

      Smazat
    2. Ale -pod dýchacím přístrojem na JIP v těžkém stavu už bylo lidí!!!!Anonyme 16.27. Co tento přístroj byl vynalezen - ale ještě nikdo z toho nevytvořil divadlo. Až dnešní umělci - pardon politici. Co politik, to falešná maska a zkorumpovaný lump. Ono se za pár let zase proflákne, co vězelo za tímto divadlem skutečně - a jak bude odškodňování? Všech, kterým omezili život? Těžko - budou muset vymyslet zase jiná divadla. My vlastně ani do divadla nemusíme - stačí sednout k PC a otevřít bulvár produkovaný americkou společností Seznam.cz - tj. novinky, super, stream.... ti spolehlivě zničí celou českou společnost. Ale divadlo máme zajištěné denně.

      Smazat
  23. https://www.topcz.net/stop-testovani-covid-19-pcr-testy-jsou-neucinne/

    OdpovědětSmazat
    Odpovědi
    1. 12:39
      Co myslíte, je nebezpečný sobě, a ostatním ten, kterému vyjde falešně pozitivní test, nebo ten, kterému vyjde falešně negativní test?

      https://www.osel.cz/11392-jak-to-je-s-falesnou-pozitivitou-testu-na-koronavirus-sars-cov-2.html

      Smazat
  24. Je škoda, že virus zabíjí tak málo lidí. Perfektně by nás zbavil blbců.

    OdpovědětSmazat
    Odpovědi
    1. A komu by se to v tom případě vyhnulo?

      Smazat
    2. Komu? Anonyme 17.22 - těm normálním, kteří se chovají stále stejně, a nevyvolávají žádnou paniku! To, co předvádějí "novinky" je zločin - kdyby něco takového podobný zločinec začal kecat a hýkat někde v davu, zapříčinil by, že se lidi v panice ušlapou, ale smrt na ušlapání je každýmu fuk. Stejně jako třeba smrt hlady - jen covid - s z toho se stalo zaklínadlo šmejdů a odporných lumpů na straně jedné, a troubů na straně druhé.

      Smazat
    3. 12:44!
      Naprosto chybně přisuzujete virům nejenom metabolismus, nýbrž i intelekt. Předpokládám, že i vy jste virus!

      Smazat
  25. Tak tímhle "výlevem" do proudu současných hysterických emocí se u mě pan Kotrba opravdu dost shodil.

    OdpovědětSmazat
    Odpovědi
    1. 12:46 Vám by se nejspíš líbilo,kdyby tuto situaci okomentoval někdo z "demokratické opozice",že?Nejlépe předseda zločinecké organizace ODS a sudeťák v jedné osobě p.Fiala!

      Smazat
    2. 12:46 U mě naopak. A je to jenom odezva na současné hysterické emoce všech těch v článku jmenovaných.

      Smazat
    3. Naopak, Štěpán jen řekl to, co si většina normálních, rozumných lidí myslí. Ještě že ho máme, ten by měl mít větší pravomoc a možnost ovlivňovat společnost.

      Smazat
    4. 12:46 On má zásadně jiný názor než vy. To je prosím potom těžké. Musíte číst jiné autory. Vy zřejmě nevěříte ošklivým zveřejňovaným číslům. Lze vám závidět. To je stejné, jako s těmi, kdo věří na posmrtný život. Taky je v jejich duši větší spokojenost. Mně se naopak článek velmi líbil.

      Smazat
    5. Jenže - anonyme 18.07 - zveřejňovaná čísla nejsou "ošklivá" jen vylhaná a manipulativní. Ale potřebuje to sanitární diktatura - pod hrozbou smrti ovládat lidi úplně totálně - to je hnus, jaký si zatím nikdo nedovolil. Na straně jedné stejní zločinci podporují vnucování demokracie převratama přes mrtvoly, stejně jako humanitární bombardování - ale s covidem a omezováním nejzákladnějších lidských svobod předvádějí "péči" o lidi. Od kdy tihle zabijáci lidí o lidi pečují? Vždyť je to směšné! Odporné a směšné! Napřed to zkoušeli s nemocí šílených krav, pak ptačí chřipkou, pak smrtící ebolou v Africe, pak přišla na řadu prasečí chřipka - no a konečně s "covidem" se uchytili, a budou se ho držet jako vši. Proč "testují" zdravé lidi? Aby nafixlovali "nakažení"? Jak se má dotyčný bránit? Jak mu dokážou, že nakažen je, když mu nic není?

      Smazat
  26. https://www.youtube.com/watch?v=yZ0IFN6VRmU

    Podobně jako ve středověku strašili peklem, dnes straší virem. Tehdy vydělávali černoprdelníci, dnes ministři a spol.

    OdpovědětSmazat
    Odpovědi
    1. 12:46
      Oni nestraší, on tu s námi skutečně je. A mimochodem, nejvíc od března zbohatli světoví miliardáři. A tam by měli všichni nastavit svůj klobouk, když ten stát je pro ty kapitalisty přece fuj.

      Smazat
    2. Snad dědečkové a babičky vymyslí nějakou postavu z pohádkové říše, něco na způsob českého čerta, který plnil a plní spíše roli vykonavatele spravedlnosti nežli strašidelného, krutého, nespravedlivého ďábla a lucifera "západu".
      Ať žije čert Matlafous!! :)

      Smazat
    3. no, nevím jak vy, ale opravdového čerta jsem ještě neviděla. Zato virus mě sklepnul jako zatím nic jiného.

      Smazat
  27. Reiner Fuellmich - Zločiny proti lidskosti
    https://www.youtube.com/watch?v=yZ0IFN6VRmU&feature=share&fbclid=IwAR0SJKxvTdn-7Wdd7l_XtGa9M5urYtwnGlQWhO3P6cd25tkoZyU-Iq_YD8I
    Kotrbo, jste pořádně mimo.

    OdpovědětSmazat
    Odpovědi
    1. 13:45 A co když je pořádně mimo Vlastík77? To, že se identifikujete s nějakým názorem neznamená, že tento musí být pravdivý.

      Smazat
  28. Začínám se opravdu bát o existenci českého národa na planetě - ale , nezaslouží si zde být.Čím se vyznačuje - hrubostí,hloupostí,nezodpovědností , nekulturností , bezohledností , vypočítavostí a zbabělostí .

    OdpovědětSmazat
    Odpovědi
    1. Asi takhle.
      Ani ten nejhorsi a nezlblbejsi komunismem komunista nebyl schopen odejet treba do Tatarstanu,nebo Mongolska a nezacal tam kricet ze je Tatar a nebo Mongol...

      Smazat
    2. To je zajímavé. Mnohé národy tohle mají a jsou mnohem větší co do počtu a rozlohy území, co obývají. Vysvětlete to!

      Smazat
    3. 13:48 Tak se nebojte. Jestliže u sebe, jako příslušníka českého národa na planetě cítíte na sobě vámi zmiňované ošklivé vlastnosti, tak se je pokuste změnit. Jak se říká: Chceš-li pohnout světem, pohni nejprve sám sebou. A taky: Chybu hledej nejprve sám u sebe. A: Pomocnou ruku najdeš spolehlivě na konci svého ramene. Zodpovědnost nesete sám za sebe. (Možná částečně za své potomky.) O ostatní se nebojte.

      Smazat
    4. Takže -abych v dnešním šílenství uspěl, anonyme 18.12 -musím předvádět nakaženého?

      Smazat
    5. 20:20 Já jsem Anonym 18:12. Vy jste Anonymní 13:48? Pakliže ano, pak vaší odpověď VŮBEC nechápu. Asi jak že já o koze a vy o voze.

      13:48 se stydí za český národ jaké má špatné vlastnosti a že má zmizet z povrchu planety. Já nato odpovídám... A vy reagujete, že snad nemusíte předvádět nakaženého. Tak logika sdělení mi uniká. Nepatřilo to někomu jinému?

      Smazat
    6. 18:12 to říká vcelku dobře s tou pomocnou rukou. Ale podle mě to znamená nepodléhat tomu dnešnímu šílenství ve světě(a nejen kovidovému), ať už předvádíte nakaženého nebo nezdolně zdravého. Čili spočívat v sobě jako bytost spokojená sama sebou. Samozřejmě hůř se to realizuje v současném chaosu, ale stejně rozumnější přístup nevidím.

      Smazat
  29. Lidi nevěřte masmédiím- straší a není čím, pouze likvidací ekonomiky a poté lidí ..Zločinci budou potrestáni!!!
    Příčiny pandemií - stručně a jasně srozumitelné všem kdo chce vědět :
    Velmi jasně a stručně vysvětleno během deseti minut! Ale to ti chytrolíni z řad epidemiologů a virologů asi neví nebo nechtějí říkat nahlas.

    https://cdn.lbryplayer.xyz/…eam

    Nepřehlédněte zmíňku o hliníku - ten je obsažen v každé injekci. Chemtreis je založen též na hliníku v nanočásticích , které pronikají i kůží. Z paliva letadel a dokonce specielně upravenými PRÁŠKOVACÍMI letadly na nás sypou stovky tun jedovatých sajrajtů- viz X. Dýcháním se z plic to dostává do krve = do všech orgánů včetně mozku. Každá kovová náhrada v těle je přijímač elektromag. záření se všemi důsledky.
    Další dardou jsou pesticidy v ovoci , zelenině a chem. fluor ve vodě, v zubních pastách a kuchyňské soli. O tak zvaných potravinách založených na náhražkách všeho zdravého sajrajty ani nemluvě. Je až neuvěřitelné co vydržíme a příroda s námi.

    OdpovědětSmazat
    Odpovědi
    1. Tak vyhoď hliníkové hrnce a pánve jestli nějaká máš a budeš zdráv.

      Smazat
    2. Ak uvážime, že vrchná vrstva zemskej kôry je tvorená hlavne ľahkými zlúčenínami, rôzne oxidy kremíka a hliníka, vyhynutie je nedovratné! Hmm.. A koho za to spravíme zodpovedným? Navrhujem reptiloidov.

      RChPz

      Smazat
    3. 13:49
      Tak vy máte dost, za ten chemtrals a práškování z letadel máte dnes jasnou oslovskou zlatou, tohle není přece normální, tady je výkvět národa!!

      Smazat
  30. Nemusí být až tak lze!
    Postačí i jen to, aby lidi byli k sobě ohleduplní, dodržovali elementární zásady ochrany zdraví a zpovykancům dali vědět, že na Zemi nejsou sami.
    A vláda? Ta by se měla řídit obecným zájmem a ne zájmy zdejších lepšolidí, byť bohatě otitulovaných.
    A jak jen to bude možné, mohla by nakoupit ruskou protikovidovou vakcínu. A nelézt donekonečna do zadku US/EU mocipánům a jejich korporacím, kterým nejde o naše zdraví. Jen o naše prachy.

    OdpovědětSmazat
    Odpovědi
    1. Pane Františku Opluštile, máte pravdu. V podstatě, to co píšete by určitě pomohlo, ale v tomto státě panuje již 31 let takový neskutečný bordel, kde si každý dělá co chce, že je tato myšlenka téměř nesplnitelná. Někteří megaidioti se dokonce domnívají že žijeme v demokracii.
      Lidstvo je neponaučitelné, asi potřebujeme vychcípat, aby se některým intelektuálům otevřely oči, no to už ale bude příliš pozdě.

      Smazat
  31. Kotrba je opravdu kotrba.
    Buď se na začátku nemělo vůbec nic dělat,mohli jsme si peklem projít v čas a teď být v klidu,takto se to jen oddálilo a přichází doba nachlazení,chřipek a to bude ještě horší.Nelze se vyhnout setkávání lidí kdekoliv a nejen v restauracích.Svádět vinu na občany,to jde politikům,odborníkům velice dobře.

    OdpovědětSmazat
    Odpovědi
    1. Re (14:17):
      Vy asi budete jedením z těch, pro které jsou starší lidi jen těmi neproduktivními lidskými zdroji. Jsou to ale především oni, kdo je tou nákazou ohrožen nejvíc.
      A tak - pokud by se na tom počátku nákazy nedělalo nic - mohlo se stát, že by mezi námi nebylo na stovky či tisíce těch neproduktivních zdrojů (mezi i třeba vaši rodiče). Podobně, jak se to "peklo" událo ve Švédsku aj.
      Nejde si nevzpomenout na jednu knížku Hemignwaye, ve které říká asi toto: .. ať má člověk strach ze smrti či nemá, těžko se ní smiřuje.
      Až třeba jednou budete jedním z těch "neproduktivních", vzpomeňte na Hemigwaye! Snad do té doby už stihnete i trochu zmoudřet a vidět i bytostný zájem těch odrostlejších ...
      ---
      jo, a setkávání lidí kdekoliv se dá s citem i rozumem omezit.

      Smazat
  32. Máme globalizovaný svět, kde není těžké postupně prosadit jeden názor- pandemie COVID. Strašení občanů, statistické údaje o počtu mrtvých s COVIDEM, ne na COVID. A to jen proto, aby si farmaceutické globální firmy namastili kapsy, aby globálně vedené banky získaly ještě více úroků ze zadlužených států. Zatím fůra lidí umírá bez účasti a sledování ostatními osobami na daleko nebezpečnější nemoci. Radujme se, globalisté zvítězili. Ještě vám podají vakcínu s čipem, a to pak radostně zabečíte, už máme vyhráno bééé...bééé...

    OdpovědětSmazat
    Odpovědi
    1. 14:43 Prosím vás, PROČ by vám měl někdo dávat vakcínu s čipem? Stačí si přečíst tento váš příspěvek a je každému okamžitě jasné, co jste zač a k čemu asi tak použitelný. Ten čip ve vašem případě by byly naprosto vyhozené peníze! :-)

      Smazat
    2. 20;09
      Nech si naočkovat funkční mozkové buňky, máš toho nutně zapotřebí!

      Smazat
    3. 20:09
      Kdo píše o vakcíně s čipem, není normální. Nechápu jak se lidé nechají lehce obalamutit ruznými, do morku kostí lživými konspiracemi!
      21:37
      Ty už máš těch čipu v sobě nepočítaně, že!!

      Smazat
  33. http://www.nwoo.org/2020/10/10/p-c-roberts-jak-je-to-s-hrozbou-covidu-19-ve-skutecnosti/

    OdpovědětSmazat
    Odpovědi
    1. P.C.Roberts, poradce prezidentu na indexu v USA je osamely volajici na pousti, ktery si zachoval jeste zdravy rozum. Ostatni jsou paranoidni, nemocni, nemoralni uchylove, delajici svetovou politiku bez potrestani.

      Smazat
  34. Ale někteří dobře nám známí umělci, kteří si tolik vytrpěli za minulého režimu - jak nám často připomínají - mají teď zase trpět?

    A navíc nevím nevím, jestli národ přežije bez té jejich tak úchvatné kultury.

    OdpovědětSmazat
    Odpovědi
    1. Ano, vždyť utrpení je snad nejlepší cesta k umělecké dokonalosti. Za realného socialismu trpěli velmi málo a proto se ve většině případů nikdy nepřehoupli přes světový průměr.

      Smazat
  35. No, tak expresivní slovník použít zase nemusel, ale pravdu v zásadě má, což si uvědomuje každý normálně myslící člověk. Škoda, že ve vládě nesedí lidé, kteří by se už před obdobím dovolených nebáli veřejnosti jasně sdělit, že opozice mele totální nesmysly a tím, že pořádá na Karlově mostě bujaré žranice zadělává všem na smrtelný problém. Jasně, spousta lidí má mozeček nepatrný, není schopna domyslet důsledky svých činů, ale těm přece není nutno politicky nadbíhat, ti stejně volí nezkorumpovatelnou ODS, podlou Topku v čele s bohovsky inteligentní Pekarovou, pomatené Piráty, charakterní lidovce nebo údajné Starosty. Všechny tyto uvedené strany mohou pak spoléhat na novou elitu, která "studuje" na UK viz. https://www.novinky.cz/domaci/clanek/zruste-kolonku-pohlavi-zada-petice-studentu-karlovy-univerzity-40338592#seq_no=4&source=hp&dop_ab_variant=429211&dop_req_id=DeLsv4HfqpI-202010111205&dop_source_zone_name=novinky.sznhp.box&utm_campaign=&utm_medium=z-boxiku&utm_source=www.seznam.cz

    OdpovědětSmazat
  36. Pokud je Kotrba takový argumentační "drsňák", tak by se slušelo mu odpovědět jeho stylem, tedy: "Kotrbo nepičujte, neboť to, že máte vysoký tlak, nadváhu a cukrovku (jak sám o sobě píšete) a tím jste se dobrovolně (pravděpodobně svojí životosprávou) delegoval do ohrožené skupiny jste minimálně stejně nebezpečný. Chápu Vaši paniku, ale to neznamená že máte pravdu a právo kibicovat a že ste si své vyhlídky sám nepodělal." Líbí se taková nota drsňákům?

    OdpovědětSmazat
    Odpovědi
    1. Vy vůbec nechápete v jaké jsme se díky podobným omezencům, jako jste vy, ocitli. Z vaší arogance a nezodpovědnosti se mi dělá šoufl. Jste vůbec dospělý? Nebo jen exhibující puboš?

      Smazat
    2. 18:38 On by to pan Kotrba v tomto případě asi akceptoval. Jinak jsem ho nikdy veřejně takhle neslyšel, ale v tomhle případě "to sedí jako prdel na hrnec". Tenhle příspěvek musel ZAZNÍT, protože jinak by to prošumělo bez většího povšimnutí.

      Na okraj, za vysoký tlak a cukrovku si většinou člověk moc nemůže. Já mám tlak nízký a cukr v pořádku, ale akceptuji, že být s přibývajícím věkem zdráv je životní dar a genetická dispozice. Když vám to osud nedal, dobrou životosprávou to člověk nezachrání. Jen to tělesné chátrání možná trochu zpomalí. Ale v ohrožené skupině přesto bude. Protože: Proti věku není léku. :-)

      Smazat
    3. 15:23
      Ty víš o zdravotnictví jako Kraďousek o financích! 🤣👎

      Smazat
  37. Pičování s lockdownem - opravdu musíme na kdeco mít anglický výraz ? Jsme takoví světoobčané nebo takoví slouhové a oportunisti ? Lidé - aspoň ti vidoucí - už si vyhodnotili zkušenost z letošního jara a chovají se podle toho. Problém je v tom vyhodnocení situace, které závisí na schopnostech a ochotě přizpůsobit se novým podmínkám (základ přežití). Ona zmíněná "extrémní neposlušnost a vzdorovitost občanů" má hlubší příčiny než jsou nedostatečná osvěta a leckdy chaotické opatření z úrovně státu. Najednou by byla třeba spolupráce namísto konkurence, smysl pro komunitu namísto tvrdého individualismu, soucit a ohled namísto asociálnosti a sociopatie. Kde tohle najednou chcete vzít po té desítky let trvající "svobodě a demokracii" spojené s přesným opakem ? Teď bychom potřebovali silný stát a připravenost, ale to jsme zcela vedle - stát byl a je systematicky umenšován a korumpován ve prospěch placených služeb, připravenost na obranu proti hromadným ohrožením je tristní - zrušená civilní obrana, zrušená civilní osvěta, zdecimovaná armáda, atd.. Covid-19 je ještě milosrdným testem, poznání nepřipravenosti čelit hromadným ohrožením nás mohlo stát mnohem více. Pokud ani takovéto signály nehnou se zhoubným směřováním "vyspělé společnosti západního typu", tak bude muset být ještě mnohem hůře. Již jsme v období velkých změn.

    OdpovědětSmazat
    Odpovědi
    1. Jak může být silný stát se slabochy a idioty v tak velkém množství promořujícím celou populaci? Na Kotrbu si ještě v následujících měsících mnohokrát vzpomenete!

      Smazat
    2. Nynější extrémní šíření Covidu 19 v ČR je možná zapříčiněno nejen krajnostmi,kterých jsme se dopustili od jara letošního roku ,ale celym extremnim politickym vývojem, řetězenim chyb po "sameťaku ",proto tolik idiotu,jak o nich píše Kotrba, jen těch extremistů co se vystřídalo ve vrcholnych funkcích. A extrémy a experimenty ala ČR neberou konce. Je zralá doba pro Novou republiku,čtěte Stanovy na úvodních stránkách Nove republiky.

      Smazat
  38. 16.01 - přečetl jsem příspěvky, je tu mnoho moudrých názorů, ale také "obrblbostí". Dokud si Češi nepomohou sami, žádné německý injekce nepomohou. Jen jedna věc: proč jsou německé firmy, které podnikají v ČR daněny v Německu. Potom Němci mohou "kurzarnajt" jaký mají.

    OdpovědětSmazat
    Odpovědi
    1. 16:06 Vy si odpovídáte otázkou.

      Proč německé firmy podnikají v ČR? Protože jsou daněny v Německu.

      Vidíte, jak je to jednoduché. Stačí jen změnit slovosled.

      Smazat
  39. objektivní názor doktora Bukovského
    https://www.youtube.com/watch?v=fxScKk1fEvQ

    OdpovědětSmazat
  40. Fakta o covid-19
    Zatímco poplašný tón zazníval z čím dál více zdrojů, objektivní fakta ukazovala úplně jinou realitu. Průběh covid-19 sledoval průběh normální vlny infekce podobné chřipkové sezóně. Jako každý rok vidíme na křivce směs chřipkových virů: nejprve rhinoviry, pak viry chřipky A a B, následované koronaviry. Neděje se nic odlišného od běžného průběhu. Použití nespecifického PCR testu, který vykazuje mnoho falešně pozitivních výsledků, vytváří obraz exponenciálního růstu. PCR test byl schválen ve zrychleném řízením a uveden do praxe, aniž by prošel standardním testovacím procesem. Tvůrce testu výslovně varoval, že test byl zamýšlen pro výzkum a ne pro diagnostiku. PCR test pracuje na bázi detekce zmnožení úseku genetického materiálu. Jakákoli kontaminace (např. jiné viry, zbytky genomu starého viru) mohou mít za následek falešně pozitivní výsledky. Test neměří množství viru ve vzorku. Skutečná virová infekce znamená masivní přítomnost virů, tzv. virovou nálož. Pokud má někdo má pozitivní test, vůbec to neznamená, že je skutečně nakažený, nemocný nebo že onemocní. Kochův postulát nebyl splněn („stejné množství původce nemoci u nemocného jedince musí způsobit stejnou nemoc u zdravého jedince“). Protože pozitivní test PCR automaticky nevypovídá o existenci aktivní infekce nebo o nakažlivosti, nejsou opatření založená pouze na výsledcích tohoto testování ospravedlnitelná.

    OdpovědětSmazat
    Odpovědi
    1. ty 17:38 zapomeň na KOcha a jeho postulát. V době KOcha nebylo vůbec možné měřit koncentrace virů. I dnes, přestože máme PCR, to nemá velký smysl, protože virová nálož je dynamická a mění se každou hodinou. Takže nehraj si vědce a jdi raději čistit záchody. t

      Smazat
    2. Pro 17:38 Když srovnáváte Covid-19 s normální vlnou chřipky, tak víte málo a fakta si účelově vybíráte. Ta vaše argumentace s PCR testy mi velmi připomíná rádoby odbornou argumentaci blogera M.Branda s jeho přesvědčením o záměrném covidovém poplachu a kolosálním spiknutí s cílem zotročení lidstva. Kde jste byl posledního půl roku - na Marsu ? Že pro vás nic neznamenají nevyvratitelná fakta z Itálie, Španělska a dalších zemí s fatálním průběhem v ohniscích nákazy ? Běžte se podívat už i v ČR na urgentní příjem nemocnic, do covidových jednotek intenzivní péče, přečtěte si něco o působení Covid-19 v organismu, o průběhu a následcích této infekce, o vratké imunitě po prodělání této infekce, a možná změníte názor. Kdo a jak v minulosti vyhodnocoval úmrtí "s chřipkou" a "na chřipku" ? Kolikrát sezónní chřipka měla potenciál k zahlcení zdravotnictví a paralýze společnosti ? Vždyť dnes u Covidu-19 nikdo nejde cestou promoření společnosti - ti, kdo s tím začali, od toho z pádných důvodů velmi rychle ustoupili (např. Anglie, Švédsko). Opatření nebyla přijata pouze na základě výsledků PCR testů - těch testů navíc lze provést jen omezené množství a je třeba sledovat mj. stav zahlcení zdravotnictví, napadení ohrožených skupin a další ukazatele.

      Smazat
    3. 19:52 Souhlas.

      Smazat
    4. 19;52
      Tak ať plukovník využije zařízení v Těchoníně,zdravotníci z ÚVN by tam mohli léčit akutně nemocné.... nebo je ta budova jen na parádu???!!!!!
      Falešná požití Víta na Covid je až 90% a chřipka z roku 1995mela daleko větší smrtnost!!!!
      I sama WHO přiznává, že 95% Covid+ NENÍ PŘENÁŠEČEM NEMOCI!!!!!

      Smazat
    5. Vy mudrlante 17:38 můžete s oním opsaným textem mít technicky pravdu. Pokud ovšem neexistují reálné možnosti dopracovat se úplných jistot, je nutně pracováno s tím dostupným. To podle zásady předběžné opatrnosti tak, jak je zavázán ten, který z titulu své funkce za stav věcí, tedy v péči o zdraví ve smyslu zákona, zodpovídá. Z teorie řízení jsou známy metody rozhodování v prostoru "zamlžených" problémů atd. Odkazuji vás na situace, kde chtě nechtě nastupuje krizový management. Vy jste nepochybně ten typ s nároky na jiné, ale bez schopnosti řídit třeba i turnaj hry v kuličky, že?

      Smazat
  41. No nesváděl bych vše na občany. Co takhle dát na kupu ty rozdílné názory všech možných a hlavně nemožných virologů, mikrobiologů, epidemiologů, vakcinologů, infektologů, kovidologů? Chudák Vojtěch jen z té hromady protichůdných názorů a výroků velmistrů v oboru medicíny musel ztumpachovat. Kařdý blb se rád zviditelní a preoč by to nemohli dělat právě ti "fachmani" na Covid-19. O jak ubohé a pak se to svádí na vládu, občany, Babiše atd. A že pošta dokázala během 3 dnů zvládnout několik milionů zásílek od zabalení, adresy a dodání, toho si nevšimli praktičtí lékaři, kteří se prohlásili za neschopné provést jednoduchý antigenní test ukazující "promořenost". Jak by mohli při jejich pracovní době a nebo slaboduchosti? Jak by mohli při jejich lékařských schopnostech? To vše je důsledek kapitalistické privatizace českého zdravotnictví. Tisíce lékařů v nemocnicích dřou jako volové a jiné tisíce lékařů, tzv. obvodních si válí - no víte co, jen nevím co si pak válí obvodní lékařky. A TI V NEMOCNICÍCH, CO OPERUJÍ, JSOU OTLOUKÁNCI A NAOPAK TI, CO VIDĚLI OPERAČNÍ SÁL NAPOSLEDY, NEŽ ODEŠLI DO TZV. PRAXE SI MASTÍ KAPSU TAK CCA 200 TISÍCÍ KČ MĚSÍČNĚ!Jak dojemné, kde jsou ty časy lékařských pohotovostí v každém městečku i o nedělích a svátcích, kde jsou ty doby, kdy lékař vykonával návštěvy v bytě nemocného, kde jsou ty doby, kdy lékař vydával ihned potřebné léky na dobu, než nemocný si bude moci dojet do vzdálené lékárny! Kde jsou ty doby, kdy doplatky na léky u starších lidí nešly do desetitisíců ročně. Kdy nebyl trik, že pojišťovny měly jiný sazebník na léky než lékárny a tak dnes máme doplatek, třeba 400 Kč a tzv. započítatelný doplatek pojišťovny 40 Kč! To je vyšší matematika, ale nemyslím, že zde pomůže povinná maturita z matemtiky.
    Takže zpět - ne vláda, ne Vojtěch, Prymula, Babiš mohou za Covid 19 a jeho řádění u nás, ale ti "nejpovolanější" odborníci, kteří pro vlastní zviditelnění (budou potřebovat do dalších voleb do Alzheimerheimu z Malé Strany) kážou směs bludů - A jak by se v těch ...ačkých mohli politici vyznat? Vidíte, člověk by netušil, že i medicína může rozvrátit stát. Proto nemají ve Velké Británii v parlamentě každého desátého poslance lékaře, jako u nás, ale na 80 poslanců připadá jeden poslanec - lékař. Máme kde si brát z ciziny vzory, ale nevím proč posledních nejen 30 roků saháme zrovna po těch nejhorších příkladech.A pak že Babiš! Ne, je to souhrn blbosti, který potencovala diktatura kapitálu, zřejmě je to pro kapitál výnosné!

    OdpovědětSmazat
    Odpovědi
    1. To, že většina mudrů je masa lidí bez valného zájmu o pacienty a možnost se dále vzdělávat, asi není velké tajemství.

      Smazat
    2. Babišovi mám za zlé, že nezústal v létě někde u rybníka či přehrady někde v Česku. Platí i pro jeho favoritku. Moje žena nabírala bronz s vitamínem D doma na zahradě a ještě dnes se jí známí ptají, u kterého moře byla. A L E - jsem přesvědčen, že ti jeho rádcové (našli princezničku, našli?) ho prostě "uvařili" Tehdy křičeli o svobodě, dnes křičí, že to pos.al! Stali jsme se jejich rukojmími. V té hnusné politice již provádí opozice je asi dovoleno vše! Q.

      Smazat
  42. Konečně to Štěpán řekl naplno a pravdivě. Sice poněkud silnými slovy, ale jinak to nejde, tak to skutečně je. Měl by mít možnost, více podílet se na utváření naší společnosti a mít prostor v mediích.

    OdpovědětSmazat
    Odpovědi
    1. 18:09 jistě, však taky proto byl vytlačen z Britských listů. Načež, kdopak je dnes čte, když tam jsou, vedle "šéfa", pan Dolejší s šéfem Elfů panem Kartouzem?

      Smazat
  43. Taky dokud budou domácí mazlíčci bez roušek, nic moc se nezmění. Hygiena roznášení patogenů se za ty roky na imunitním systému také už projevuje. V pátek v restauraci sedělo u stolu místo čtyř hostů, šest. Dva psy mezi mládeží na lavici, kde sedají lidé a všichni se vesele oblizovali. Kdo touží opravdu po bezproblémové budoucnosti?

    OdpovědětSmazat
  44. 64. Valné shromáždění OSN. Kaddáfí říká otevřeně:

    "Sami si vytvoří viry a prodají vám protijedy." Pak budou předstírat, že potřebují čas na nalezení řešení, zatímco ho již budou mít. “ <…> „Kapitalistické společnosti produkují viry za účelem výroby a prodeje vakcín. To je velmi hanebné a neetické. Nemůžete prodávat vakcíny a léky. V Zelené knize tvrdím, že drogy by se neměly prodávat ani komercializovat. Léky a očkování pro děti by měly být zdarma. Ale kapitalistické společnosti vyrábějí viry a vakcíny a chtějí dosáhnout zisku. Proč nejsou zdarma? Měli bychom je rozdávat zdarma, nikoli prodávat. “

    Někteří si nyní myslí, že Kaddáfí to všechno řekl o chřipce H1N1, která je lépe známá jako „prasečí“. Právě v roce 2009 se brala jako fikce zaměřená na obohacení farmaceutických společností. Ale podívejte se, byla tu další fráze:

    „Chřipka H1N1 byl virus, který byl vytvořen pod laboratorní kontrolou a původně byl koncipován jako vojenská zbraň.“

    Libyjský plukovník (tohle byl plukovník skutečně na rozdíl od jiného, "našeho" plukovníčka) kritizoval vojenskou politiku OSN a Rady bezpečnosti. Připomněl jsem historické pozadí vztahů se Spojenými státy americkými , které chovají „umírněné teroristy“. Kaddáfí srovnával teroristy s viry. Oba jevy podle jeho názoru slouží k obohacení kapitalistů.

    "Dnes máme prasečí chřipku." Možná zítra bude rybí chřipka, protože někdy viry produkujeme jejich pomocí. Toto je komerční podnikání, “řekl politik. Kaddáfího obchodní podnikání bylo tehdy spojeno s Francií.

    Poté, co o tom řekl, se Muammar Kaddáfí stal smrtelným nepřítelem Spojených států a Západu. Byl posledním legitimním vládcem Libye. V roce 2011 byl brutálně zabit ozbrojenci, poté byla v zemi zavedena anarchie a diktatura extremistických skupin. (Tancovala tehdy ta slavná "ultralevicová" ale ve skutečnosti dokonale ultrapravicová politička jako šílená nebo ne?)

    http://коронавирус.ru-an.info/новости/каддафи-в-2009-году-рассказал-секрет-о-биологической-войне-коронавирусом/

    OdpovědětSmazat
    Odpovědi
    1. Za prorocké slova byl Kaddáfí zločinci se západu zavražděn!!!!!

      Smazat
    2. Re (18:39):
      Toho, co Kaddáfí přednesl na onom VS OSN v r. 2009 a co mu poté i zlomilo vaz, bylo i více.
      Pro jeho další osud snad nejhrozivější byla např. deklarace závazku, že Afriku učiní nezávislou na US dolaru a měny afr. zemí sjednotí pod zlatým libyjským dinárem.
      To muselo popudit nejen US administrativu, ale i skutečné pány světa. Ty, kterým bylo kdysi (dost neprozřetelně) svěřeno emitovat US žabí kůže. A ti podobné pokusy, které by ohrozily jejich světovládu, nepromíjejí.

      Smazat
    3. 20:28
      Máte pravdu, ale teď je to jen o tomhle. Jinak tu šlo jen tak namátkou o zlatý dinár bez dolaru, zelená Afrika, což okamžitě upadlo do "zapomnění".

      Smazat
    4. Je možné se zastávat teroristy Kaddáfího, jak čtu tak je.Tady na těchto stránkách pokud v Afghanistánu vyhraje Talibán nad USA, se budou teroristé Talibánu oslavovat tak, jako dnes terorista Kaddáfí.
      Je smutné, že jsme se i my v 70 letech učastnili výcviku těchto teroristu u nás, (Zastávka ves u Brna ) to byl ten váš " zlatý, mirumilovný socík "

      Smazat
    5. Re (10:04):
      Mrkněte se na web, viz odkaz níže, a přečtěte si kapitolku "Motivy": https://cs.wikipedia.org/wiki/Let_Pan_Am_103
      ---
      Takže jedni říkají, že za aférou Lockerbie stojí osobně Kaddáfí (protože k tomu měl i důvod - odvetu za předchozí útoky na Libyi), jiní zas říkají, že tomu tak není.
      Pro vás je to - holt - jasné jako ta facka.
      Stejně tak jasné jako facka je ovšem i to, že USA (v rozporu s mezinár. právem!) pod vylhanými záminkami o zbraních hromadného ničení a o "boji s terorismem" vojensky napadly několik zemí Blízkého a Středního východu (spolu se svými ochotnými), kde v důsledku válek zahynulo ne 200 nezúčastněných pasažérů, ale statisíce domorodců. A ještě více těch "šťastnějších" z nich se ocitlo bez domovů.
      Toto není terorismus? Nadto nejen státní, ale koaliční!? O rozmanité podpoře různých frakcí skutečných teroristů v oblasti Blízkého východu všeobecně označovaných jako IS(IL) ze strany Západu raději ani nehovořit. Stejně jako ani o humanitárních dopadech onoho "šíření civilizačních hodnot" ...
      ---
      Občas, prosím, i poměřujte než napíšete.
      Kaddáfí jistě nebyl lidským skvostem. Ale nestojí za ním ani agrese a devastace cizí země ani devastace země vlastní. A již vůbec ne tak apokalyptických rozměrů, jakých to tam nabylo poté, co byl odstraněn. Libye se rozsypala. Vás to uspokojuje?

      Smazat
  45. Jsem vychován nepoužívat vulgarismy, ale slušnost se v naší zemi nenosí a bere se jako projev slabosti. Zmizela i ohleduplnost, proto jsme se dostali do čela nevyvinutých zemí. Coronavid sice dosud nenavštívil naší rodinu, ale u sousedů jsou už dva a mají mimino, tak jim držím palce. Zrovna tak přeji uzdravení panu A.Panenkovi (pro neznalé - velkému sportovci), tito lidé nejsou nakažení Babišem, ale díky nezodpovědným spoluobčanům. Odporné je mi schovávání dospělých za máminy sukně a hledání náhradního viníka. Tím, že padne vláda se nic nenapraví, náprava je v našich rukách a snad není pozdě. Jinak se mohou Čechy přejmenovat na Promořansko a kolik tu zbyde obyvatel nedovedu odhadnout. Souhlasím s panem Štěpánem a kdyby to šlo, vykašleme se na vzájemné obviñování,
    ještě není pozdě.

    OdpovědětSmazat
  46. Máme se dobře jak olej na hladině.Také si plaveme a vše je báječné ,ti pod námi lapají po dechu,ale mi plujeme za sluncem, ale až do té doby,než olejíček demokracie začne hořet, pak klesneme ke dnu!

    OdpovědětSmazat
  47. Podle mne soucany stav zavinil KAPITALISMUS, nejbohatsi lidi a nejvic podnikatelu je v PRAZE. Tecka. Nejvice kapitalisty podporuji PRAVICOVE STRANY. V Sev.Koreii neni jeden pripad. TO OVSEM TADY NIKDO NECHCHE, tady chteji PRACHY KAPITALISTE, BEZOHLEDNE. AT UMRE TREBA 3/4 NARODA! Ale ne kapital!

    OdpovědětSmazat
    Odpovědi
    1. 20:16
      Rozumím tomu dobře.
      Čím více kapitalistu, tím více koronaviru ??!
      Doporučuji co nejbližší ustav pro choromyslné, nebo se odstěhovat do S.Koree.
      Je možné něco takového vymyslet, no je!!

      Smazat
    2. 9.52 Doporučuji zase já VÁM vystěhovat se do ryze kapitalistického demokratického Somálska. Tam nikdo neblbne s testováním, takže jsou statisticky také všichni zdraví.

      Jak to říkal lagerführer v jednom protiněmeckém filmu Židům, hlásícím se nemocnými před odchodem na pracoviště: "Prasata, tady nejste na krmníku, ale v koncentráku. Tady nejsou žádní nemocní. Jenom zdraví a pracující, nebo mrtví. Jedině práce osvobozuje"...

      Smazat
  48. Producírují se tady všelijací takoví, kterým vadí, že skutečný virolog je dokonce i plukovník. Nehledě na to, že virology nejsou, rozdávají rozumy podobně, jako jeden známý zubař, jeden zásluhou zásahu na jistém Havlovi známý chirurg, díky ministrování, předsedování a prezidentování i jeden známý makroekonom. Máme i tady publikovaný článek "Běžte už s Covidem do ......! aneb Konec Covidalarmismu!" jistého, ukázkově machrujícího, pana Michala Branda.
    To, za dnešní situace, kdy sama pouhá míra pracovních neschopností, pokud dál poroste, může ohrozit obecnou dostupnost základních životních potřeb, by mohlo a mělo být poučením nejen pro mistrující rozumbrady zmíněné shora, ale i pro některé aktuálně diskutující. Vezměte rozum do hrsti a k tomu o čem nic nevíte, čemu nerozumíte a rozumět nemůžete, k tomu se nevyjadřujme. Pan Kotrba to napsal tak, aby to bylo srozumitelné i pro pologramotné.
    Někdo to už napsat musel, i když pravda, vůči všelijakým těm ředitelům zeměkoule pochybné intelektuální úrovně, vůči všelijakým těm politickým spekulantům, vůči těm to nepomůže. Ale i tak, držme si kloboučky, díky Sars Cov 2 je svah, po kterém se vezeme zas a zas o něco prudší.
    PS co vím, divadla, šantány, hospody, hotely a třeba i Čedok, hokej, fotbal i atletika atd., přežili i Druhou světovou válku. To bez stání podpory z daní těch málo, co všechno k životu skutečně nezbytné svou prací produkují.

    OdpovědětSmazat
  49. Lidi přestaňte blbnout, nebo nám to paraziti namnoží tak že z toho pochcípáme. Technika a možnosti na to jsou.

    OdpovědětSmazat
  50. COVID je program!!
    Je to sekvence (dle účelu seřazené příkazy) jednotlivých skupin RNA, která není živá, ale pokud je zanesena do živé buňky, tkáně či organismu, pak může být mitochondriemi buněk mýlně považována za část RNA buňky a replikována, čímž jsou buňkou vytvářeny viry nové. Buď věrné kopie, ale častěji chybné kopie (říká se, že vir zmutoval - vir nemutuje, buňka ho chybně replikuje). Každý vir může (ale nemusí) způsobovat chyby v dělení buněk, množení tkání a tím disfunkci orgánů a smrt organismu. To zda k tomu dojde závisí na koncentraci virů v těle a jejich umístění v orgánech. Naprostá většina lidí má v těle mnoho druhů virů a imunitní aparát je zvládá ničit a tím udržovat neškodnou koncentraci v orgánech.
    Covid existuje a je jedno zda z ještěrů nebo z laboratoří juesej. Jeho výskyt v těle člověka může způsobit těžký zápal plic a destrukci plicních sklípků (podobně jako TBC), čímž dojde k deficitu příjmu kyslíku dýcháním. Pak může i zabít. Vakcína na viry je nesmysl, protože viry nejsou živé a imunitní aparát si jich nevšímá. Ten pouze napadá destrukční buňky a tkáně vzniklé přimícháním viru do genomu buňky. Buňka pak nefunguje nebo funguje jako nepřítel (jako nanomelanom v každé buňce). No a to již imunitní aparát umí v malé koncentraci odstranit (zabít, sežrat, rozpustit a vyloučit krví nebo lynfošťávami do jater, ledvin a z těla vyloučit močí, stolicí, potem, hleny).
    Přijde covid 20, 21, 22 a další s rozsáhlejší sekvencí RNA, s destruktivnějšími instrukcemi (větší šiřitelnosti a smrtností). Tuto viry již existují v juesej a pochopitelně i léky. Když vyvíjíte jakoukoliv účinnou a sofistikovanou zbraň hromadného vraždění, musíte současně vyvinout i protizbraň, jinak je i s vámi ámen.
    Léky proti covidu existují (staré jsou zakazovány jako neúčinné a poškozující, nové se zatím mediálně prodražují). Takže více dronů s covidem nad každým slovanským městem, ať se gojové řádně vyděsí a přilezou po kolenou na očkování (neúčinné, jedovaté a obsahující čip pro řízení mozku tupých gojů). A budete sloužit vzorně, vytrvale, zdarma a až se usloužíte budete použiti na nové biologické zbraně nebo na náhradní díly.
    Přeji pohodový zbyteček života, už vám ho moc nezbývá!!!!

    OdpovědětSmazat
    Odpovědi
    1. Ty Ďuko už asi ten čip v mozku máš. Jak se při tom cítíš? Dobře, nemýlím-li se.

      Smazat
    2. 22:04
      Vás je tady škoda, zavolám Prymulovi, že nějaký ĎURO TRULO, rozluštil vše okolo koronáče!!
      Tohle je tedy masakr!!!

      Smazat
    3. 23:02-9:47 Nevím proč se do 22:04 navážíte. Co napsal má něco do sebe, na rozdíl od vašich nic neříkajících a zbytečných vět.

      Smazat
    4. 9:47 Někdo napíše mraky blbostí.
      Jiný dokáže jednou větou vše dobře vyhodnotit a ještě rozesmát. Tím myslím vás! Dobrý fakt dobrý. :-)

      Smazat
  51. Každý stát se bude muset vypořádat se svým "kmenem", pokud nebude poctivě hrát hru na pandemii.
    Že bychom po "mezinárodním terorismu" našli ještě neviditelnějšího nepřítele? Napadlo mě, zda by některá militantní země mohla použít uměle vyvolanou pandemii na zakrytí útoku biologickou zbraní "ostrým virem"? Raketová přestřelka se jen tak nepřehlédne, ale rozptýlení viru se zjistí až ve chvíli, kdy útočník může být v nedohlednu za humny.
    Nejsem zdravotník ani virolog, ale mám pocit, že i zdravotní personál občas velmi tápe v otázce covidu. Nerad bych situaci zlehčoval, sám jsem měl na jaře obavy a zavření hranic s karanténou bych tehdy vyhlásil o 14-dní dříve, a ne až po návratu lidí za zahraničí a řízeném utlumení ekonomiky. Pokud by vir tehdy měl tak ostré parametry, musela by zákonitě nastat krize už na jaře. Vláda tehdy upřednostnila ekonomiku a ejhle, nic strašného se nestalo. MHD jezdila, na provozech se mísily spousty zaměstnanců atd.
    Z čísel mě zajímá méně to, kolik lidí je označeno jako pozitivních, protože spolehlivost testů je některými zdroji zpochybňována. Více mě zajímá počet nemocných, tedy skutečně nemocných, kteří mají alespoň teplotu či jiné příznaky a jsou léčeni. Důležité číslo udává počet nemocných s průběhem vyžadujícím intenzivní lékařskou péči a potom, to nejsmutnější číslo, kolik skutečně nemocných viru podlehne.
    Připomenu, že soukromý zdravotní a farmaceutický systém je tu s námi v první řadě kvůli zisku, ne pro to aby dbal na zdraví lidí. Příznivci očkování by měli akceptovat neochotu svých spoluobčanů podstupovat rizika zdravotních komplikací dostatečně neodzkoušenými preparáty a umožnit jim svobodně se rozhodnout. Zejména v případě, kdy jsou velké pochybnosti o účinnosti preparátu a u možnosti vytvoření dlouhodobější imunity.
    Vážení, prostředky investované do výzkumu biologických zbraní se někde projevit musí a já se obávám, že rozsah získaných vědomostí není v plné míře publikován ve vědecké komunitě. Doufám, že nám do okolí nepustí každý rok jinou libůstku, jen tak aby se svět nenudil.
    ABC

    OdpovědětSmazat
  52. No hlavně když budou moci cestovat příprchlíci a to sem tam, jak se jim bude líbit. My budeme sedět na prdeli doma a živit se asi budeme vzduchem a dešťovou vodou. Pravděpodobně se budeme muset naučit přezimovat jako třeba medvědi (zimní spánek), protože nebude na ekologické vytápění a osvětlení. Prostě se musíme naučit žít v podmínkách cca třicettisíc let zpět.

    OdpovědětSmazat
  53. Takže chyba, protilátky virus neničí, ale obalí ho a virus nemůže vstoupit do buňky. Ještě něco k ekonomické katastrofě- zasažený je výhradně turismus, výroba běží, produkce a dovoz potravin i prodej zboží taky, průsery vznikají u nájmů, půjček a parazitických aktivit, co nic neprodukují. Řešení- zrušit na půl roku nájmy a splátky půjček.

    OdpovědětSmazat
  54. To je matematika. 2-3 týdny a nemocnice budou mít problém. Děkujme popíračům existence kovidu. Můžeme jen závidět Japoncům.

    OdpovědětSmazat
  55. Přesto že požívám výdobytky naší kultury, tolik "umělců", přepočteno na hlavu obyvatelstva, nemají nikde na světě.

    OdpovědětSmazat
    Odpovědi
    1. Umělců je tolik,ze se ani na horní palubu "Titaniku" nevejdou.Co je však rovněž pozoruhodné,že především ve městech je nepřiměřené množství hospod ale i lékáren, cestovních kanceláří,často provozovaných za účelem "prani špinavých peněz ",samosebou se týká jen části z nich ale proč jsme i zde nad okolním průměrem,asi je to vina policie,berňáku atd.Jen si vemte ten zuří odpor proti EET,no jsme prý žumpa

      Smazat
  56. Pan Kotrba na jedničku. Jasně, tvrdě, výstižně. Bohužel, hloupí Čecháčci ze sebe nechali udělat ještě větší blbce než ve skutečnosti jsou a za všeobecného juchání a plivání po Babišovi si sami, v cizím zájmu, pod sebou podřezávají/podřezali(?) větev. Tak hurá do hospod, barů, na dovču, na hokej či fotbal...!

    OdpovědětSmazat
    Odpovědi
    1. Cech je bud apoliticky, nepolibeny politikou nebo neskutecny prospecharsky zmrd podporujici vse, z ceho neco kapne. A tak jsme tam, kde jsme.

      Smazat
    2. 9:17 Souhlas, někdo z venku to určitě platí a koupit u nás lze všechno.

      Smazat
    3. 9:17!
      Kotrba na-3, bez argumentace fakty, bez racionální analýzy, pouze emoce, strašení a vulgarismy.
      Jinak souhlasím s tím, že covid má i pozitiva a pokud způsobí zastavení cestovního ruchu v jevropeji a blízkém okolí a navíc zavření hospod, krámů, divadel, kin, stadionů a médií pak nastane kýžená doba osvícení - ORÁJI orají.
      To podstatné musí být zachováno, ikdyž minimalizováno (výroba a prodej elektroniky a jiných debilit, chod úřadů a výkon policejního teroru). Naopak školy a nemocnice musí zůstat otevřeny v rozšířeném a zdokonaleném provozu (národ hlupáků a kriplů je potřebuje).

      Smazat
  57. Aby zmensili tlak kritiku Prymuly, media rozsiruji fake o jeho odvolani.
    Svinska media a jejich lzi se nedaji vydrzet.
    COVID je podvod svetoveho vyznamu iniciovany globalisty.
    https://www.youtube.com/watch?v=U77VxlSH7U0&feature=emb_logo https://www.youtube.com/watch?v=b5NsnjyWhqo

    Budeme muset kompenzovat vsechny skody, ktere vlada opatrenimi zpusobila. Zaloby se uz pripravuji.

    OdpovědětSmazat
    Odpovědi
    1. Jediné co bych vytkl vádě je to, že uvolnila na prázdniny hranice a povolila výjezdy do zahraniční na rekreaci. Přitom jediné opravdu dobré opatření bylo zvýhodnění tuzemské rekreace a to by také bylo přispělo k vrácení peněz do naší ekonomiky. A podporu podnikatelům kteří ztratili zahraniční klientelu.
      To je ten průser který vláda opravku udělala. A to se nám opravdu vymstilo. Blci kteří dnes opět kritizují jsou opravdu k přijetí k Dr. Chocholouškovi.
      Václav

      Smazat
  58. Už to není sranda, ani nedostatek informací, ani nedostatek komunikace, je to hloupá svévole a sabotování úsilí zdravotníků. Nejde o politiky !

    OdpovědětSmazat
  59. Jakkoliv by si jeden myslel, že počet blbců v Česku je omezený, třeba na medializátorské bláboly Švindlů, Pšidlů, Šidilů a pod, není tomu tak! Odporníci před Covid 19 jsou hlavně v pražské kavárně, také někteří sportovci pronikli hluboko do tajů současné pandemie, mnoho hereček a snad jen o trochu méně herců a dalších, co si myslí o sobě, že jsou umělci, třeba tací, co jim poskakuje mozek jako ten dabldekr nějakého barevného.
    A co pro ty, co v nitrolebí mají nečistý luft - Babiš, že dopadl hůř, než Kalousek ve volbách do Elzheimerheimu na Malé straně? Ale k čemu volit do této ubohoučké skupiny senilů - řekněte sami, zúčastnilo se 15 voličů ze sta a těch patnáct pak dělilo svůj hlas mezi dva -jednoho s alzheimrem a druhého se senilní demencí. To že je prohra Babiše, že neměl do tohoto domova pomatených důchodců kandidáty a vítězství pro ty, jejichž partaje tvoří převážně takto postižení?

    OdpovědětSmazat
  60. Škoda že stále není povolená eutanazie. Do tohoto světa už patří !

    OdpovědětSmazat
    Odpovědi
    1. Holt se budete muset oběsit sám, jestli chcete...

      Smazat
  61. no, tón místních trolíků mě opravňuje použít stejný výrazivo.
    BTW, EU má fondy na potlačení názorů jiných než schválených, jakýsi Hamáček se může přetrhnout v plnění šmírování a korektur na netu, jakýsi nevolený Prymula zakazuje lékařům se vyjadřovat a k dispozici mají armádu trolího odpadu na korekce online.

    Otázka pro ty dva tři ne-troly (názory trolích magorů mě nezajímají):

    1) Kolik je nyní skutečně nakažených? A na základě jakých dat jste k tomu číslu došel?

    2) Víte jaká je metodika MZ k počítání tzv. "úmrtí" na COVID?

    3) Jak fungují PCR testy?

    4) Slyšel jste někdy o imunitě? Proč je IMUNITA tabu pro všechny COVID propagátory?

    Prosím vlastními slovy, bez odkazů na Evropskou unií schválená média.

    Pan Kotrba by se měl občas projít, jestli to fyzicky ještě zvládá. Psychicky je na tom dost blbě. Čerstvý vzduch udělá svoje.

    Hmm, NR se začíná přizpůsobovat situaci, tlaky jsou velký...

    OdpovědětSmazat
  62. Ad 22:04
    Pokusím se odpovědět co nepravděpodobněji, protože si nedovolují hlásat jedinou pravdu.
    ad 1. Cca ∆ = včera∆ * R
    ad 2. Nevím, je-li u těžkých pacientů v nemocnici, asi není problém. Jinak, když díky víru vznikají tromby a putují s krví tělem, tak záleží na kterém orgánů dojde ke krizi.
    ad 3. Určitě existuje poctivý návod, ale jako všude záleží na lidech
    ad 4. O imunitě, je napsáno hodně, bude to samozřejmě individuální, zatím jediná logicky předpokládaná autoimunita po prodělané viróze má dolní mez 14 dní horní mez se neuvádí je možná skoro trvalá. Záleží na době pobytu, na prostředí a vzdálenosti setkaní s nositelem viru a na velikosti náboje. Teprve potom rozhoduje u příjemce jeho imunita. Tu většinou určuje momentální kondice, kterou podpoří zdravý životní styl, naopak snižuje věk a chronické obtíže a jiné diagnózy.
    Snažil jsem se vám odpovědět, podle vlastních poznatků, jsem jen amatér a nemám čas toulat se po internetu.
    Přeji vám zdraví, zatím ještě pracující a zdravý Čtenář.

    OdpovědětSmazat

Redakce vás žádá, abyste diskutovali slušně, nenapadali spoludiskutující ani autory, abyste argumentovali věcně a fakty. Děkujeme.