AA

Reklama

bb

čtvrtek 22. října 2020

V Rusku je těžké najít něco, nač je možné uložit sankce. Jaká opatření tlaku však zůstala Západu v kapse?

22. 10. 2020 argumenti
"Podrobili jsme sankcím 300 organizací a oligarchů v Rusku, zavedli jsme sankce proti všem energetickým společnostem. Z hlediska sankcí nemůžeme až tak moc toho udělat s Ruskem, ale hledáme jiná místa, kde můžeme demonstrovat nespokojenost, ale je komplikované to udělat kvůli všestrannému charakteru stávajících sankcí", posteskl si poradce v otázkách národní bezpečnosti Bílého domu Robert O'Brien, když nedávno vystoupil v Aspenském institutu ve státě Colorado.

Vyplývá z toho, že americký represivní sankční aparát splaskl, fantazie jeho autorů vyschla. Tak otevřeně svou bezmocnost ještě nikdo nepřiznal. Tím spíš, že sankce již nejednou demonstrovaly princip "akce se rovná protiakci", když vedly přesně k opačnému výsledku, než byl ten, který zamýšleli jejich autoři.

Sankce - považuj to za vyloučení ze světového trhu dělby práce

Pro malý stát to je tragédie. Pro velký soběstačný stát a regionálního lídra, jakým Rusko je, to je absolutní a nesporný přínos, protože motivuje k rozvoji chybějící produkce na svém území.

Sankce spustily v RF globální program vlastní náhrady za importované zboží

Díky sankcím lidé začali pracovat i hlavou i rukama. Sankce přinutily finanční matadory země pracovat pro Rusko, a ne pro Ameriku! V mnohém díky sankcím v Rusku s jistotou stoupá vlastní výroba a zpracovávají se vlastní technologie, takže se nežije ve finančních bublinách přikrmovaných ropnou jehlou.

Ruská ekonomika si už zvykla na trvalé sankce a do hodnoty rublu jsou už uloženy možné kroky reakce našich západních zaoceánských "partnerů". A co víc, toto jaro se globální hráči už pokoušeli nechat padnout ceny ropy, a za ní i rubl, ale ve výsledku zbořili světovou ekonomiku. Při příštím pokusu, pokud si znovu někdo troufne, se stane totéž.

Za své aktivum za celou dobu si Američané mohou zapsat na svůj účet pouze pozastavení výstavby Severního proudu 2 na rok, když cestou vydírání přinutili vlastníky ukladačů potrubí zříci se pokračování výstavby (ale proud dostavěn bude). Vše!

Jaká opatření nátlaku na Rusku však u Západu zůstala v kapse?

Lze si vzpomenout na SWIFT. Nicméně pokus odpojit Rusko od mezinárodního mezibankovního systému plateb je hůl o dvou koncích. Odpojení přinese pouze dočasné nepříjemnosti, ale Rusové se v takové situaci mohou stát oním katalyzátorem řetězové reakce, která dovede k nepředvídaným procesům ve světě.

Připomenu, že Rusko před několika lety vytvořilo a úspěšně využívá vlastní národní systém přenosu finančních sdělení (SPFS). Počet ruských uživatelů SPFS už překročil počet ruských účastníků SWIFT, systému se účastní i zahraniční banky.

Ano, samozřejmě, mnozí uživatelé systému vidí SPFS jako rezervní kanál a nepřerušují práci ani se SWIFT. Nicméně systém existuje, práceschopný a schopný "podchytit padající prapor".

Jestliže se jednotliví světoví hráči znepokojení snahou USA tlačit na nepohodlné země cestou odpojení od SWIFT dohodnou na úplné integraci svých platebních systémů, tak to bude začátek konce finančního diktátu Ameriky.

Mimochodem, Rusko s SPFS, Čína s CIPS a Indie se systémem NPCI promyslely způsob organizace výpočtů pro případ odpojení od SWIFT. S ruským systémem je taktéž integrovaný íránský SEPAM. Vlastně chybí pouze evropský TARGET2. Ale v případě odpojení Ruska od SWIFT se i země EU budou muset integrovat, pokud chtějí mít platební styk s Ruskem.

A v tom případě už USA nebudou moci kontrolovat velkou část plateb ve světě. To zase sníží poptávku na dolary. Protože při platbách přes SWIFT probíhají všechny transakce buď v dolarech, nebo konvertováním na dolary.

Dolar není ničím zabezpečený, kromě ochoty třetích zemí provádět transakce mezi sebou v dolarech. A kde mají ty dolary vzít? Správně, v USA. Ale jak ? Prodat USA zboží za dolary. Které pomocí tiskařského lisu, nebo prostě stisknutím tlačítka Spojené státy vyrábějí a získávají za ně spoustu užitečných věcí, včetně ropy, zlata ...

Tak proto Američané nikdy nepřistoupí na vypnutí SWIFT pro Rusko, protože tehdy to bude největší ahoj v historii USA dolaru .

Pro Novou republiku vybrala a přeložila PhDr. Vladimíra Grulichová

136 komentářů :

  1. Poznámka:
    Dolar není ničím zabezpečený, kromě ochoty třetích zemí provádět transakce mezi sebou v dolarech
    To otázka ochoty, ale vnucení, když se stát vzepře proti výpalnému, tak ve státě vznikne barevná revoluce a vůdce, který by to chtěl prosadit skončí jako Kaddáfí.

    OdpovědětSmazat
    Odpovědi
    1. Pletete se, že dolar není ničím zabezpečený, ale jedním z faktorů je právě ta ochota jím platit. A ta je proto, že obchodníci dolaru důvěřují. S tím nic nenaděláte.

      Smazat
    2. Když má někdo značnou fyzickou převahu, ochotně mu na jeho zdvořilé doporučení odevzdáte peněženku.

      Smazat
    3. Jen se podívejte na KLDR, když má jaderné zbraně a ochotu použít je proti útočníkovi, pluly americké letadlové domů.
      Když Írán pohrozil Izraeli vymazáním z mapy, tak to opět funguje.

      Smazat
    4. Ono to není nic jiného, než uvědomění si principu vlastnictví, vlastnění něčeho. Abych mohl něco vlastnit, nestačí si to jen myslet sám pro sebe. U mince v kapse je to jaksi samozřejmé, ale jsou věci o kterých si i ostatní musí myslet, a respektovat mé vlastnictví, majetek, jinak dojde buďto ke konfliktu, nebo zklamání. Konflikt v případě něčeho co je žádané, zklamání nad něčím, co přeceňuji a nikdo o to nestojí. Otázka je, co čeká dolar a USA.

      Smazat
    5. "Zdvořilých doporučení" má USA ve své historii jako máku na svých Afghánských plantážích. Jejichž esenciální 'demokratické' dobro prosáká skrze Kosovo i k nám.

      Smazat
    6. 16:24
      Zàvidim vàm vaši naivitu. Zvláště u toho Izraele.

      Smazat
  2. Ve skutečnosti jde o dohodu jak se budou stanovovat vzájemné kurzy měn a dolar je jen nějaké měřítko a loupežník.

    OdpovědětSmazat
  3. Stačí se dnes podívat na vývoj kurzu rublu k dolaru, od května se ruský rubl propadl o 8 rublu na dnešních závratných 79 rub. za dolar. Tady je vidět jak jsou sankce učinné, ne že ne. To jen Rusko vydává podobná pochybná prohlášení.
    Tak co vy, kteří tady pomalu každý den čmáráte jak jde USA potažmo D olar do kopru co?? To už vy tady nebudete a dolar si pujde svoji cestou, stále výše!!
    Už si konečně připusťe, že Rusko nikdy nedohoní USA! Pamatuji jak Chručšov při návštěvě USA vyhrožoval, že je do několika let předběhnou, tohle bylo v roce 59 a co se změnilo do dneška, ještě větší ekonomický rozdíl mezi těmito státy!! Rusko dnes nevyvážet fosilní paliva (63%) tak žerou kořínky a kuru!!
    Začněte se chovat normálně a nikdo na vás nebude uplatňovat sankse!!

    OdpovědětSmazat
    Odpovědi
    1. 9,07
      A čím má amiokupant krytej dolar,když ve Fort Knoxu je místo zlata kulový od 80.let minulýho století???!!!!!.-DDDD
      Zlatem ukradeným třeba v Hlavního muzea v Iráku???!!!!

      Smazat
    2. 9:07
      Váš post ukazuje, jak jste mimo. Rusům ten kurz mimořádně vyhovuje. Za jeden dolar můžou vydat do oběhu více rublů a tím podpořit vnitřní investice. Za druhé Rusové drahý dolar používají na nákup levného zlata a tím zvyšují své zdroje a suverenitu . Tak USA vlastně zvyšuje zdrojovou stabilitu svého nepřítele - Ruska. Nízký kurz měny neznamená pokaždé mínus, leda tak pro ty, kteří chtějí cestovat mimo Rusko. Ale v dnešní covidové době ani toto nehrozí. Takže ruská ekonomika má výborný polštář před krizí, která je před námi. Závěrem, měl byste si osvěžit vaše informace. Vývoz surovin na Ruském HDP dělá něco kolem 30%, což je srovnatelné s USA.
      K poslední Vaší větě. Před rokem jsem Rusko navštívil. Můžu porovnávat s VB a také s USA. Tak takový bordel a tolik žebráků, jaký jsem viděl na západě v Rusku neuvidíte. A hlavně ATMOSFÉRA života je tam radostná na rozdíl od atmosféry na západě, kde to již není život, ale agónie.

      Smazat
    3. přání,otcem myšlenky, Rusko je největší producent a vývozce obilovin,vím,blbě se to čte,i těm šaškům v Pentagonu i na Praze 6

      Smazat
    4. RUSKO je největším světovým vývozcem obilovin.Stalo se po té,co USA uvalily sankce na export obilovin do Ruska.
      Trnem v oku všem těm,co si hrají na světové četníky,jsou obrovské možnosti Ruska,díky jeho obrovského množství zdrojů a surovin.Rusko nikdo nikdy neporazil a neporazí.I kdyby na Hradě seděl další hodný pan Hitler.
      Tak,dobro došli.Klídek.
      Ti,co hajlovali v Praze,při příjezdu Adolfa na Hrad,tak jejich potomci jsou stejní,viz gennose primátor Hřib a jemu podobní pražáci.

      Smazat
    5. 9:07 No a jsme u toho. Samozřejmě to má vliv na cenu zboží které Rusko nakupuje v dolarech, na zboží které vyrobí a prodají doma to nemá vliv. Takže sankce napomáhají Ruskému hospodářství. To co se nevyplatilo vyrábět doma se dovezlo jako u nás brambory atd. Kořínky? Proč, když jsou ve výrobě potravin soběstační a nějaké hovadiny bez kterých zvrhlíci nemůžou existovat, stát neobohatí. Kdyby bylo v mezinárodních vztazích trochu spravedlnosti, nebyly by takové obrovské rozdíly. Tady se narodil, tady vyrostl, tady vystudoval a potom odešel naplňovat žoky za parazitama co si koupily jeho čestnost. Tomu říkáte demokracie, pravda a láska? TO JE PROSTITUCE.

      Smazat
    6. Když USA nikdy nedohoní, vysvětlete, proč se USA obtěžují sankcemi všude tam, kde cítí vzestup a nutí brzdu?

      Smazat
    7. Zlevneni rublu je velmi prospesne v mezinarodnim obchodu. Koupite si vic od rusu za svoje penize.Taky si tam levne zaturistujete. Proto se to dela a stiznosti na Cinu neberou konce..
      Dolar to dela uz dlouho..
      Dale tim se reguluje inflace,ktera ciha vzdy kolem a musi se hlidat.Aby se nevymkla..
      Dalsi dukaz ,ze Usak nevi co dela.
      Navic poskozuje hospodarstvi svoje vlastni..
      /A ostatnich sprezencu/.

      Smazat
    8. "Rusko dnes nevyvážet fosilní paliva (63%) tak žerou kořínky a kuru!!"
      Nějak jsi zaspal dobu synku, díky sankcím už jen 47%.

      Smazat
    9. Na Rusko, poté SSSR a znovu na RF jsou zaváděny sankce už 100 let , jiný stát byse z toho už posral.

      Smazat
    10. 9:07
      A přesto všechno vidíte ty " sankcemi utlačované" občany RF se na ulicích usmívat a radovat se životu, což v našem neutalčovaném státě vidíte jen ojediněle nebo po požití alkoholu.

      Smazat
    11. 11:16 a vy jste kdo, nějaký tajný správce Fort Knox, že tak dobře víte, co se tam ukrývá? A to přitom ani nevíte to sladké tajemství, že žádný stát neukrývá své rezervy na jednom místě.

      Smazat
    12. 11:38 jasně, že se to po vás blbě čte, když nedodržujete pravidla.

      Smazat
    13. 11:19 jaký krizový polštář má Rusko, to se ukáže, až ta krize přijde.

      Smazat
    14. Hřib je Pražák ze Slavičína, jako většina Pražáků, na které nadáváte, je z Moravy. Nejde tedy o Pražáky. Jsem typický Pražák, narozený v Praze, ale rodiče se do Prahy přistěhovali.

      Smazat
    15. Tady dva mudrci píší jak nizounký kurz rublu je pro Rusko výhodný, opravdu vážení ekonomové.Taková z nouze větší pitomost snad nejde napsat.
      Velké množství obilí vyvezlo Rusko jednou,v roce 017,jen díky výborným klimatickým podmínkách,od té doby tak velký vývoz n.ezopakovali

      Smazat
    16. 11:19
      Krásně jste popsal dnešní rusko,jen mně nějak překvapuje že každý rok z toho ráje migruje na 250 000 rusů na ten agónii postižený Západ.Asi jste se ve svém příspěvku trošku sekl.

      Smazat
    17. 11:16
      Nechápu proč se zde neustále objevuje postižený jedinec AMIOOKUPANT, stále dokola stejný blábol.Známost dělá své, protekce jak vyšitá.

      Smazat
    18. 13:11
      Máte špatný pohled na sankce. USA uplatňuje sankce na státy které nedodržují základní požadavky na svobodu a demokracii obyčejných lidí, jako dnes Rusko a dnes EU na Bělorusko.

      Smazat
    19. 17:39
      Musíte se na to dívat také z druhé strany, v RF jen za rok 2019 dostalo ruské občansví 500 000 cizinců a dalších 19 milionů s trvalým nebo přechodným pobytem v RF čekají až na ně přijde řada.

      Smazat
    20. 17:12
      Zklamu vás, 2016,2017,2018,2019 byla Ruská federace na 1. místě v exportu pšenice. Letos to nebude jiné, sklidilo se 124 milionů tun, rekord byl v roce 2018 a to 134 milionů tun.

      Smazat
    21. 17:39
      A co to má jako dokazovat, že z Ruska odchází 250 000 Rusů ročně? I kdyby se od teď nenarodil ani jediný Rus, tak by na ten Západ odcházeli 600 let. Jenže do té doby už bude Západ jen na kompasu.;-)

      Smazat
    22. 17:55
      Copak se ti na pravdivý zkratce AMIOKUPANT nezamlouvá???? Že by pravda toho názvu???!!!!

      Smazat
    23. 18:23
      Asi máte pravdu,a doma žerou řepu a lopuchy,

      Smazat
    24. 18:10
      Rusko můžete nekonečně milovat,ale těch 500 000 a 19 MILIONŮ.Trochu soudnosti by vám neškodilo.

      Smazat
    25. 21:46
      Těch 500 000 máš od Ministra zdravotnictví ČR?!!!!😀😀😀😀

      Smazat
    26. 21:39
      A amisvině hambáče a GMO!!!!

      Smazat
    27. 21:46
      Je pro vás problém poprosit strejdu Googla aby vám odkryl něco ze svých tajemství, nebo znáte jen ČT a Seznam ? Z těch 500 000 bylo 90 000 Ukrajinců.

      Smazat
    28. 17:39
      Kolego, dokažte vaše tvrzení statistikou. Jinak se jedná o lživé tvrzení a západní propagandu. Já Vám dám statistiku přistěhovalců do Ruska. Německo 244662, USA 142145, VB 111275, Finsko 77165, Itálie 53649, Francie 53 382, Španělsko 45395, Kanada 32107 atd. Švýcarsko 14651, ČR 8492, SK 4521. A to je prosím statistika z roku 2014. Podle zprávy ruského statistického úřadu se přistěhovalectví ze západu v poslední době zvýšilo o 40%.

      Smazat
  4. Ne "lidská práva", ale DOLAR. O to jde především kapitálu USA. Vysávat státy (ČR 300 mld ročně), snaha získat bohatství Ruska, malé státy jako my držet pod krkem, nutit je kupovat vojenskou techniku, jaderné elektrárny atd. A to vše halasnými slovy o těch právech.Přitom právě západ je porušuje.Vždy se v každém státě najdou smradi, kteří to podporují proti zájmům vlastních ovčanů.

    OdpovědětSmazat
    Odpovědi
    1. 9:09
      Těch 300 miliard si Západní státy odváží zcela zaslouženě.Jen díky investicím z EU se dal náš zdevastovaný průmysl po roce 89 znovu dopořádku. Mohl jste investovat vy, dnes byste měl zisky vy.

      Smazat
    2. 18:05 co si pícháte? To musí být síla.

      Smazat
    3. 18;05
      Zloděj má za takový zásluhy sedět!!!!

      Smazat
  5. USA jsou zhoubou a neštěstím světa , je to terorista č.1 !

    OdpovědětSmazat
    Odpovědi
    1. 9:21
      No vidíte, přesně tohle si myslím já o Rusku.

      Smazat
    2. 18:06
      A jste si opravdu jistý, že vůbec myslíte??? Není to jen takový ten klamný pocit, jako když se třeba začne mluvit o blechách a člověka hned začne svědit celé tělo? 😄

      Smazat
    3. 18;06
      Toxoplazma rozumný úsudek vylučuje!!!!

      Smazat
    4. 18:06 to je ale váš problém žít s takovou "inteligencí".

      Smazat
  6. Problem je v tom, ze si vazalove USA, ackoliv jsou skrceni, nedovoli neco proti USA podnikat, protoze se obavaji represi.
    Pritom je vse tak jednoduche. Sjednotit se rici ne, ted budeme pracovat hlavne v nas narodni prospech. USA nemaji silu vsechny potrestat, pozabijet. Sesunou se samy. Uz ted neni mozne fungovani soudu v USA. Zaloby lezi u soudu, stale vladne Deep State a chrani sve poskoky Obamu, Clintons, atd. Media jsou z 90 % proti prezidentovi. Ten ma vyhrat?
    V USA se v nejblizsich tydnech bude resit nejen budoucnost USA, ale i budoucnost lidstva. Kazdopadne se vliv USA ve svete oslabi. Po leta umrtvovana averze a nenavist k USA ve svete propukne plnou silou.

    OdpovědětSmazat
    Odpovědi
    1. "Sjednocení" je vždy problém, protože se najdou někteří, kteří hledají výhodu z nesjednocení.

      Smazat
  7. A ČR před 30 léty spustila anti program, zlikvidovala pod vedením Klause a Havla velkou soběstačnost.

    OdpovědětSmazat
  8. No tak daleko nezajdou vojenský a bezpečnostní komplex usa chce velké prachy za zbrojení. Tak potřebují strašáka a to je Rusko.

    OdpovědětSmazat
    Odpovědi
    1. Kdyby parlamentní komise pro odsun vojsk po sametové revoluci nezacloumala se SSSR, tak byste o strašáku tak ironicky nemluvil.

      Smazat
    2. 11:54 S tím na mě nechoďte ty vojska měla nařízeno odejít zrádcem gorbačovem. Myslíte kdyby nechtěli že by něco udělali nýmandi kocáb a havel?

      Smazat
    3. 11:54 vy jste doopravdy žertéř...

      Smazat
    4. 18:29
      Tím, že od nás odejde okupant rus,díky panu Gorbačovovi, Kocábovi a HAVLOVI je nazýváte zrádci ??.
      Co jste vy ? Zràdce a kolaborant.

      Smazat
    5. 21:35
      Z těch loutek vlastizradcovskejch si dělal Rus prdel, zasloužili se jen o vlastní zlodějiny, špíny zkurvený.... Gorbačov, udavač Havel a tunelář H-Systemu Kocáb!!!!! ��������

      Smazat
    6. 21:35 Ano gorbačov je odporný zrádce socialismus a ty dva jsou jen západní loutky. Socialismus byl dobrý pro každého jen ne pro kšeftaře spekulanty a příživníky. Bylo to 100 krát lepší zřízení než vydřidušský kapitalismus. A toho kolaboranta si nechte vy prozápadní poskoci jste kolaboranti my jsme pro neutrální Českou zem.

      Smazat
    7. Vítejte dětino 21:35. Ten pan Havel byl polovzdělanec nebezpečnější hlupáka, jak praví klasik. Kdopak by byl schopen, jen trochu znajíc hospodářství tvrdit, jak pád komunistů přinese kamenné obchůdky a rodinné farmičky, proklínat totalitní hodnostáře jak se vozí v šestsetrojkách a sám si pořídit prezidentský pancéřovaný béemwáka za desítky milionů, mluvit o králikárnách k bydlení a opěvovat režim, kde ani ty králikárny nejsou k dosažení ... Mám vy dětino, s rozoumkem hodný dávné pomocné školy, mám pokračovat? Zbytečné, i bez toho jste mimořádně směšný ...

      Smazat
    8. 22:04
      Prdelky si mohl rus dělat, ale dostal nakopáno a odtáhl,to je důležité.
      💯 100 krát lepší jak socik,hmmm tak proč dostal všude nakopáno?

      Smazat
  9. Dolar se ukázal jako měna ,která se používá k boji . Proto bude vítězit , ale i prohrávat . V současnosti bude stále více prohrávat a ten , kdo bude mít papírky s obrovským dluhem USA si za čas nekoupí ani tu žvýkačku. Rusové se zase stali Evropskou mocností , díky blokádě USA-EU. Tak Rusku přejme , aby nezapomněli i na nás , protože pod ochranou Ruska nám bylo dobře.

    OdpovědětSmazat
    Odpovědi
    1. Češi se demaskovali. Za to, jak se zachovali vůči Rakousku a později vůči protektorům na konci války v Praze a za to, jak se chovají posledních 30 let? Nasrat. Rusové už prohlédli. A já jim držím palce. Škoda, znám některé lidi, kteří svůj vztah vůči Rusům neztratili.

      Smazat
    2. 10:19
      Já s vámi vyměním,vy mně rubliky já vám doláče 1/1
      Berete.

      Smazat
  10. Já mám nápad za co sankcionovat Rusy. Třeba by je mohli demokrate obvinit za to, že ještě nevymřeli a nestihli nastolit demokracii našeho typu. Co vy na to?

    OdpovědětSmazat
  11. „Za takové exoty můj otec v první světové válce nebojoval.“ Češi si utahují z Pospíšila v příspěvku Ondráčka

    https://cz.sputniknews.com/ceskarepublika/2020102112684940-za-takove-exoty-muj-otec-v-prvni-svetove-valce-nebojoval-cesi-si-utahuji-z-pospisila-v-prispevku/

    OdpovědětSmazat
  12. Jen za vlády Trumpa USA zavedlo 46 různých sankcí proti RF a jejím občanům. Počet sankcí EU od roku 2014 bude také nějaká desítka. Pokud šílenství kolem COVID bude pokračovat i v příštím roce, bude RF vlastně děkovat západu za sankce protože ji přinutil k soběstačnosti která v mnoha odvětvích nebyla. Důležité je že RF je dnes soběstačná v potravinách a energii.

    OdpovědětSmazat
  13. Západní prasata se snaží zadupat ruskou vakcínu do země:

    https://cz.sputniknews.com/svet/2020102212686071-v-rusku-prirovnali-utoky-na-vakcinu-sputnik-v-proti-covidu-19-k-souboji-zvirat/

    OdpovědětSmazat
  14. Shodou okolností dnes dostal Edward Snowden neomezený trvalý pobyt v Ruské federaci. Předpokládám, že USA opět zavedou sankce proti RF za její drzost, udělení azylu Snowdenovi v roce 2013 odstartovalo počátek všech sankcí USA a jejich vazalů proti RF které trvají dodnes.

    OdpovědětSmazat
    Odpovědi
    1. 14"33
      No a potom odsuzujte sankce na Rusko, pokud se dnes zastàvá takového zločince.

      Smazat
    2. 18:44
      On se Rus zastává BYL a demokrata Bideta???!!!! 😀😀😀

      Smazat
    3. Oprava BLM

      Smazat
    4. 18:44
      Aha, takže když někdo prozradí pravdu o zločinném jednání někoho jiného, tak je podle vás zločinec? Sákryš, to abych se od teď bál jít nahlásit nějaký trestný čin, abych nakonec já sám nebyl označen za zločince.

      Smazat
    5. Proč by Rusové nedali pobyt Snowdenovi. Podívej se kolik ruských zrádců žije v USA. Konečně také Rusové vytáhli drápky a oplatili jim stejnou mincí. Jen tak dál. Sankce Rusům nesmírně pomáhají. Jejich firmy se zbavili lživé západní konkurence a za pár let postavili na nohy hlavně potravinářský a spotřební průmysl. Pokud by nebyly sankce, Putin by si je musel vymyslet. Pánové, kteří nemáte rádi Rusy. Na to je jen jedna odpověď. Hrát s dobrými kartami není žádné hrdinství, ale hrát se špatnými kartami a hru vyhrát je genialita. A Putin je geniální. Že hraje dobře je vidět na bezmocném řevu západu. Bravo Putine.

      Smazat
  15. Rusko dále zaostává ve výstavbě mešit a mají nedostatek no-go zón, chybí jim proto kulturní obohacení, i školství zaostává v inkluzi a trpí nedostatkem GMO potravin. A jak jsou na tom se zaváděním elektromobilů? Jsou vyřízení:)))

    OdpovědětSmazat
    Odpovědi
    1. A taky tam pořád mají jen dvě pohlaví a buzer@nti tam nesmějí exhibovat po ulicích v tangách s holými prdelemi. A dokonce je tam pořád ještě trestná pedofilie. Takovej děsnej úpadek tam mají.😄

      Smazat
  16. Ruské bohatství je trnem v oku už od Napoleona= židovských bankéřů, kteří ovládají svět. Všechny války jsou a vždy byly ne o lidech, ale o bohatství = suroviny a ropu. Lidi jsou nástroje na kterých nezáleží. Jsme spotřební materiál.

    OdpovědětSmazat
  17. Aneb, další z nekonečné série trapného seriálu pro přihlouplé ruské roztleskávače, "kterak už zanedlouho krachne dolar a nahradí ho Zlatem krytý Dvouhlavý ruský orel".
    Realita? V rove 2008 se dolar dal koupit za 20 rublů, dnes po 12 letech za 80 dolarů. Tzn, rubl ztratil za pouhých 12 let 3/4 své hodnoty a je to evidentně jen cár papíru.
    Ale nenechte se rušit, soudruzi. Za 100 až 200 let se ty vaše fantasmagorie možná vyplní :-D

    OdpovědětSmazat
    Odpovědi
    1. 17.04
      máš v tom guláš kámo. Víš vůbec o čem to píšeš?

      Smazat
    2. 17:04
      Tak tohle jste neměl, proruští pomatenci vám napíšou jak je dobře, že je. Rubl v háji,samej vyspělej ekonom.
      Tohle normální lidé nevymyslí.

      Smazat
    3. Prihlouple ruske rozpleskavace? Tato veta sama o sobe ukazuje"chytrost" commentatora.

      Smazat
    4. 17;04
      A jakým zlatem (krom kradenýho a kočiciho) je ten dolar krytej???!!!!! 🤣🤣🤣🤣🤣

      Smazat
    5. 19:26
      Kde čtěte rozpLEskàvače ???,pane negramote.
      Myslíte 17:04!

      Smazat
    6. Máte vy 17:04 tušení co, zhruba, vyjadřuje kurzovní, tedy na trhu směnná hodnota měny, jak a jestli vůbec souvisí s vnitřní silou ekonomiky, ve které tato měna platí? Račte se v oněch otázkách nějak orientovat namísto toho, abyste tady, se svou natvrdlostí už léta, pořád nastejno, exhiboval.

      Smazat
    7. Podle některých " chytráku", až bude koruna k euru 100 : 1, tak potom se budeme mít nejlépe, stejně tak píší o rublu, čím více dnes zaplatí za euro 90 : 1, tím je na tom ruská ekonomika lépe a lépe!!. To jsou věci!! Tady opravdu někteří perlí!!

      Smazat
    8. Prosimtě anonyme 10:05 - vysvětli nám laskavě, proč se Amíci rozčilují a vyhrožují Číně, že má uměle podhodnocený yuan?! Pro Čínu je nízký kurs yuanu asi výhodný a pro Amíky jistojistě nevýhodný. A u Ruska to neplatí? To jsou mi věci, to jsou mi věci...snad nám to vysvětlíš...

      Smazat
    9. 10:05
      Kolego, pořád Vám to není jasné. Záleží na tom, jestli je stát převážně vývozce, nebo dovozce. Pro vývozce je výhodnější podhodnocený kurz měny, protože vyváží draze a pro dovozce je výhodnější nadhodnocený kurz měny, protože dováží levněji. Proto záleží na bilanci zahraničního obchodu. Tj. jestli je bilance kladná, nebo záporná. Rusové mají momentálně kladnou obchodní bilanci 146,3 mld USD. To znamená, že pro ně je velice výhodný podhodnocený kurz rublu. Naopak Amerika takřka vše dováží především z Číny a proto tak křičí, proti podhodnocení ceny yuanu, protože dováží za draho. Pro běžného Ruského obyvatele je prakticky bezpředmětné, jaký je kurz rublu, pokud nechtějí vycestovat a nakupovat za hranicemi, nebo kupovat u sebe doma zahraniční produkci. I kdyby si chtěl Ruský občan koupit například zahraniční lednici, udělá to tak jednou za 10-15 let a to mu je pak jedno, jestli ta lednice stojí 3000 nebo 3500 RUB, protože vše ostatní jako potraviny a hlavně plyn, naftu, benzín a vytápění má za levno. Pokud tady chcete psát svá moudra k ekonomice, měl byste se trochu dovzdělat.

      Smazat
  18. Kdybychom měli trochu schopnou vládu, na kolenou bych prosil "civilizovaný" svět o sankce.

    OdpovědětSmazat
    Odpovědi
    1. Co to meleš za blbosti? Pálí tě dobré bydlo?

      Smazat
    2. 17;09
      Od hadráku jsme opět Protektorát Böhmen und Mähren!!!!!! 👎👎👎👎

      Smazat
    3. to spíše vás.

      Smazat
    4. 20:24
      Je velká škoda,že to tak není,amio

      Smazat
  19. Potom odsuzujte Západ za sankce na Rusko, dnes zase podraz, Snowden má neomezené povolení k pobytu v Rusku.
    Další darebàk,který se schovávat.

    OdpovědětSmazat
  20. Dnes nám ta vámi odsuzováná EU a NATO pošle doktory a desítky respirátorů,tak zase můžete nadávat.,🇪🇺🇪🇺

    OdpovědětSmazat
    Odpovědi
    1. A proč nám je vůbec posílají? Vždyť podle podle věhlasných lékařských kapacit Šmuclera a Pirka je covid jen fáma.
      Ty desítky respirátorů tedy asi nejspíš budou pro nějaké lakýrníky, kteří v nich potom budou malovat oslavná hesla o EU na fasády baráků.

      Smazat
    2. Nevíme, co za doktory nám pošlou. Osoba Mengeleho je toho důkazem. Nevíte, co vám budou píchat do těla, nebo co bude v infuzích. Já bych tedy nechtěl být jejich pacientem. To bych mohl být také pokusným kálíkem.

      Smazat
    3. 21:50
      Budou si za naše prachy ty jejich amilemplové válet šunky!!!!! 😡😡😡😡

      Smazat
  21. fandim Putinovi a Rusku. Jsou to jeste normalinho mysleni lide.Ziji skoro 52 let v Canade,jsem v penzi a vsichni lide co se stykame mame computery a sledujeme do detailu politicu ve svete.V USA, Canade a CZ.Nenavidime politicu USA and Rockefeler's Council on foreighn releations-Deep State. Obdivovatele USA moc nevi.Hlavne,ze nenavidi Rusko.Smarten up neni to SSSR.Ocekavam spoustu nadavek od hlavne politicy negraomtnych.

    OdpovědětSmazat
    Odpovědi
    1. 19:06
      Potom se divím, že už v tom Rusku dávno nebydlite.Žvanit z dálky a pomlouvat jiné je tak jednoduché.

      Smazat
    2. lidem,jako vy chybi znalosti, tak vam nezbyva nez urazet a ponizovat.to je dle ocekavani.

      Smazat
    3. hlavne,ze jste anonymni,slusni lide se obycejne neboji dat aspon prvni jmeno

      Smazat
    4. 21,22
      První zpráva přímo samotného demoKRATa a lháře Bideta???!!!!.-)

      Smazat
    5. 23/58
      To se chválite ?? Petřičku, proč nenapomináte, taky ostatní.
      Pokud vás to uklidní, mé jméno je Libor Náhlovský.Stači, hlupče.

      Smazat
  22. Zbytečné plačky. Bude to trvat ještě 30 let (necelých), než se USA a jjich neokoloniální svět definitivně zhroutí. Pak bude králem - Čína a její spojenci a přátelé. Jde o jediné - aby USA sebou do hrobu nevzaly svět v podobě atomového hřibu...
    Tím netvrdím, že si my ve střední Evropě polepšíme. Mei US a Čínskou globalizací z pohledu postavení člověka není až takový rozdíl!

    OdpovědětSmazat
  23. Rusové jsou stateční lidé!

    OdpovědětSmazat
    Odpovědi
    1. 19:44
      A taky okupanti,v tomto jsou taky"" stateční "".

      Smazat
    2. 21:18
      Rus je jako aniokupant do dnešních dnů proti vůli většiny lidí v Německu, Japonsku, Jižní Koreji????!!!!! Divit netřeba, ty máš Mozkomora!!!! 🤣🤣🤣🤣

      Smazat
    3. 21:18
      Koho že okupovali ? Než odpovíte, zjistěte si význam slova okupace.

      Smazat
    4. 22:05
      Proč děláte ze sebe hlupce ?? Třeba nás v 68, to byla okupace se vším všudy a na nějaké slovíčkaření vám kálí pes!!
      A další okupace má na svědomí zrádný rus!!

      Smazat
    5. 21:58
      Něco si ty hloupej AMIOOKUPANTE zjisti o smlouvách mezi těmi státy a USA. Nebýt Amík rozlezlý po světě, tak se dnes mluví všude rusky, jak malé dítě s těma smajlíkama, kolik ti je??? Podle textu nějakej usmrkanec co.!!

      Smazat
  24. Mě by zajímalo jak je to s ruskou vakcínou proti covidu. Jestli je rubl tak levnej, tak by nemusela bejt tak drahá. Jsem starej dědek a klidně bych ji na sobě vyzkoušel.

    OdpovědětSmazat
    Odpovědi
    1. 19:59
      Jsem taky starší, Rusko za ta desetiletí znám,i tu jejich velkohubost a to, že mají pomálu třetí vakcínu si myslím své.
      Západ dává do výzkumu podstatně víc a minimálně do první vakcíny mají min.pul roku

      Smazat
    2. 21:09
      Nech se očkovat, na pitevně se podívám, jak dalece ti ta amisračka pomohla s imunitou!!!!! 🤣🤣🤣🤣

      Smazat
    3. 21:09 pokud byste to Rusko skutečně znal, tak takhle hloupě plácat nebudete. To Rusko, ke své škodě svoje satelity vykrmovalo, zatímco USA svoje satelity drží u krku a soustavně vysává.
      Kdo skutečně něco pamatuje, tak ví, kolik za komunistů stály energetické a další suroviny včetně strategických dodávané z SSSR, taky ví, že to byl Gorbačov, který prosadil do tohoto obchodu světové ceny, kdo odmítnul dodávky ze socialistických zemí pokud nebudou mít světově konkurenční parametry a kdo nakonec rozhodnul, že pokud má ruský stát přežít, musí neúnosně nákladný blok rozpustit. Proto ta naše komunistická věrchuška, tohle vědouc, svoji moc celkem ochotně přepustila.
      To jen ti skuteční komunisté byli ochotní o skutečná sociální stát dál usilovat. Pravda, žádnou naději neměli. Za pravdu jim dá historie, současní hlupáci a vyžírkové samozřejmě ne. Od vás, vy neználku 21:09 to ani po této informaci, očekávat taky nelze. Jste k politování, protože převaha blbů je nezbytná k tomu, aby se mazaní měli co nejlíp.
      To je tak všechno, k čemu jste dobrý.

      Smazat
    4. 21:09
      Být starší že vždy bralo jako moudřejší. Vy neumíte vyhledat informace o ruských vakcínách, nebo patříte k timurovcům Jakuba Jandy ?

      Smazat
    5. 8:05
      Jste mně rozesmál,rusko vydrzovalo své satelity ???
      Jednu věc zmíním, náš vyrabovaný URAN rusem,bez jediné zaplacené koruny.Tak nás rus vydržoval.

      Smazat
    6. Kdes vzal, anonyme 18:18, tuhle lež? SSSR za český uran platil a to vždy ve světových cenách. Dej link na zdroj, odkud bereš tyhle nesmysly!

      P.S. a nauč se česky: Rus, Rusko se píše vždy s prvním velkým písmenem. Mezi větami stejně jako po čárce se dělá mezera. Ne před čárkou. Ze slohu za 5 - 5 obsah, 5 forma.

      Smazat
    7. 18:25
      Stačí Googl a máš jasno "chytráku ".
      Od roku 45-89 činí ztráta na našem uranu ze strany ruska, 13 900 000 000 kč. Pokud se započítá zdevastovaná uzemí a jejich rekultivace, tak ztráta je v obrovském čísle 40 000 000 000 kč. A tohle číslo není konečné. Soudruzi z ruska nás mněli za dojnou krávu, stačí??!!
      Jo a rusko budu psát JÁ jak chci, ti jsou u mne ti poslední!!A známkovat mužeš doma své tupé zarchanty,proruský mazale.!!

      Smazat
    8. Neblouzni anonymní rasistický antikomunisto se zatemnělým mozkem (9:54): přečti si raději studii Parlamentního institutu pod názvem "Těžba uranu na našem území po roce 1945". Jestli to ovšem na tvou jednoduchou palici nebude příliš složité a plné vztahů a kontextů. Ale čtení se do stále opakovat a opakovat až do úplného pochopení.

      Smazat
    9. 9:54
      Nechci se plést do vaší debaty, ale svými tvrzeními zase dokazujete, jak se nevyznáte v ekonomice. V krátkosti.
      I kdyby byla pravda, co tvrdíte (přepočet až v roce 2013 s náhledem protisovětské propagandy) o naší ztrátě z těžby uranu (podle oficiálních čísel byl zisk kolem 10 mld. Kčs), i tak to byla pro nás výhodná spolupráce.
      A sice, mezistátní dodavatelské smlouvy se v té době psaly tak, že oba státy z toho vyšli se ziskem, dnes bychom řekli, že výsledek byl win-win. Co se týče konkrétně uranu, tak jeho cenu vyvažovalo to, že nám Rusové poskytli know how na výrobu jaderných reaktorů a dalších strojních zařízení pro jadernou energetiku. V té době tak měly tuto technologii jenom SSSR, USA a MY! A na vývozu těchto strojních zařízení jsme fiktivní ztrátu z těžby uranu mnohokrát umořili a celkově jsme měli z té transakce velice pěkný zisk. Zisk jsme měli i z dumpingových cen za uhlovodíky, především ropu.
      Rusové se zachovali jako gentlemani, na rozdíl od našich "osvoboditelů" z USA, kteří Plzeňskou Škodovku na konci války vybombardovali, vykradli veškerou technickou a patentovou dokumentaci, natož aby nám něco poskytli. Nestyděli se ani vykrást sklad s látkami v Ejpovicích, tyto naložit do vagónů a převézt na území Německa, kdy pak s těmi látkami kšeftovali. Zachovali se jako praví dobyvatelé.
      Takže závěrem, Rusové by teď mohli přepočítat svůj vklad do naší ekonomiky, a to hodnotu celého jaderného programu a také doúčtovat světové ceny za ropu a plyn. Myslíte, že bychom nedopláceli?

      Smazat
    10. 12:59
      Nebudu rozebírat váš nesmyslný příspěvek, ale jen jedno,dudák nám prodával a prodává do dnes fosilní paliva za světové ceny.Ty pohádky si nechte pro stejné tydýty jako jste sám.

      Smazat
    11. Ad 16:53 - člověče, vy se ne a ne smířit s prostým faktem, že i bolševik uměl obchodovat, že Svobodná Evropa málo kdy měla pravdu a že sověti se ke svým vazalům (byť okupovaným jejich armádou) chovali zcela jinak než např. Němci, Italové, Britové či Američané ke svým koloniím a protektorátům.
      Už jednou jsem tady upozorňoval na práci Sněmovního institutu, týkajícího se těžby českého uranu po roce 1945. Tak si ho laskavě přečtěte a neosočujte jiné z tydýdství, když sám jste ...

      Smazat
  25. Mne fascinuje, jak se už od dob Napoleona pořád někdo pokouší zničit Rusko a furt nic. Nevyšlo to Napoleonovi, nevyšlo to ani s bolševickou revolucí, kterou Západ do Ruska exportoval, nevyšlo to ani vyvoláním občanské války, nevyšlo to ani mezinárodní intervencí, nevyšlo to ani Němcům, nevyšlo to ani po rozpadu SSSR s ožralým Jelcinem. Rusko furt stojí, zatímco katastrofálně zadlužený Západ se čím dál více propadá do svého vlastního ekonomického a morálního marastu.
    Někteří pitomci si pořád představují Rusa jako vodkou nasáklého mužika v láptích, který zrovna vylezl ze zemljanky. Jenže to zaspali dobu asi tak 80 let.

    OdpovědětSmazat
    Odpovědi
    1. A teď "spíme" my dokonale.

      Ale o tu likvidaci Ruska usilovali ještě mnohem dříve. Jen připomenu Švédy, Poláky ("první" pokus), doba Ivana Hrozného atd atd

      Smazat
    2. Dokonce i armáda USA okupovala dva roky Rusko.

      Smazat
  26. Sankce na zemi, která má dostatek surovin, volného prostoru, řídké osídlení, technologicky na úrovni. Stačí jí pouze rozšiřovat technologie do praxe, posílit vzdělávací systém a za deset let se uvidí. Jak to bude u nás za dalších deset let? Bude se o Češích mluvit pouze v minulém čase, pokud se budou věci dále ubírat beze změn směrem nastoleným naši prozápadní pátou kolonou?
    Rusko má největší problém s kolaboranty, stejně jako spousta dalších zemí. Sankce jej posílí, ale pokud nezatočí s kolaborací, zlomí mu nakonec vaz.
    Národohospodářské problémy se dají vyřešit a vzor není potřeba hledat v brutálně zadlužených západních zemích. Jejich dluh je ukazatelem podřínosti věřiteli.
    Kurzy měn? Hra s čísly, za jistých okolností zcela bezpředmětná. Investice je potřeba násobit realizačním koeficientem, tj. kolik pořídím za jednotku měny. U nás odhaduji z investovaných 100kč vybudováno za 40kč, koeficient 0,4 :-). Zbytek korupce a nepřiměřené zisky.
    A můžeme si hrát s čísly, třeba u nákupu pro armádu. :-) Tam může být koeficient ještě horší, stejně jako v dalších západních zemích. Astronomické výdaje na zbrojení s pochybným výsledkem.
    ABC
    ABC

    OdpovědětSmazat
  27. Upřímně řečeno, já obdivuji, že si vůbec ještě pamatují, co všechno na to Rusko uvalili za sankce. Nějak se mi vybavuje Napoleon, který s nimi hrál v Rusku na hoňku a paj nějakou dobu čekal v Rusy vypálené Moskvě, kdy car nakluše podepsat kapitulaci. Je to vcelku žertovný příběh. Další do páru byl jistý A. Hitler, jehož generálové nerozuměli ekonomickému aspektu války. A výsledek ? H. Göring, ke svým letcům :" Dal jsem vám moderní celokovové stroje a vy si nedokážete poradit s ruskými dřevěnými skříňkami". No a pak už došlo na to jejich Gott mit uns. Základní chyba je podceňování a víra ve svou nadřazenost. Němec tvrdí:"Naše tanky byly lepší", Rus oponuje:" A kdo vyhrál válku ?". Dnes, jako tehdy, pořád stejní, nenapravitelní.

    OdpovědětSmazat
  28. https://www.czechfreepress.cz/amerika/v-kalifornii-vladne-najnebezpecnejsi-politik-usa-chce-znicit-ekonomiku-i-trumpa.html

    Bitva o USA bude v následujících týdnech pokračovat. Ale Antifa, BLM, bolševici a další mají k dispozici pouze peníze a několik najatých rváčů. Proto prohrají proti patriotům, kteří nyní systematicky odstraňují tuto špínu z americké politiky. Velmi doporučuji, aby vzali Zagamiho (který mi řekl, že jedl lidské plody) k výslechu. Klíčová bitva za osvobození planety Země se samozřejmě točí kolem Izraele, kde odvážní Židé denně bojují za odstranění jejich satanského vedení pod vedením Benjamina Netanjahua.

    OdpovědětSmazat
    Odpovědi
    1. Spíš se nad hromadou zlata a neskutečným bohatstvím perou mezi sebou o moc skupiny Židů z diaspory v U, v Evropě se soukmenovci v Izraeli... kteří se mydlí mezi sebou též... místo aby dbali lidských opatření ke zvládnutí světové epidemie, kují globální i lokální pikle - což logicky nepřekvapuje. DOKUD SE ŽIDÉ NEZBAVÍ RASISTICKÉHO SEBEPOVÝŠENÍ NAD OSTATNÍ LIDI VŠECH BAREV A RAS (=GÓJIM=služebný dobytek v lidské podobě viz RABÍN OVADIA JOSEF), musejí počítat s možností, že se najde nějaký plagiátor jako Hitler a jeho "prozřetelností vyvolení" Němci.

      Smazat
  29. Vidím, že soudruzi tady stále ještě bojují svou 3/4 století starou válku. Lidem nemaj co nabídnout. A aby si to ti ubozí lidi neměli čas uvědomit tak věrchuška jen neustále straší zlým západem, který prý nemá na práci nic jiného se neustále snažit zničit rusko. A jen věrchuška může tyhle ubožáky před krvelačným Západem zachránit.
    Ubohé, smutné. Že to funguje na obyčejné Rusy není překvapení, ale co z těchto blábolů mají čeští roztleskávači mi uniká.

    OdpovědětSmazat
    Odpovědi
    1. Docela přesně jste se popsal.

      Smazat
    2. Zato vy nabízíte exekuce, migranty, 72 pohlaví, gay parády, rodiče 1 a 2, poklekávání před černochy, Prahu zamořenou dealery drog, Novotného, jak se s holým zadkem vykrucuje před kamerou a tak bych mohl pokračovat. Pokud budete pokračovat v adorování západu, může se stát, že se jednoho dne probudíte a nad vámi zasviští mačeta a vaše hlava se odkutálí jak kopací míč. A pak už nic... Možná vám Piráti postaví pomník.

      Smazat
    3. 17.45
      Exekuce mají hlupáci, 72 pohlaví a gayové mně nevadí,ať si každý poklekává před čím chce,drogy neberu,Novotného mám rád, nebojí se rusáka, no a s tou mačetou jste nějak mimo, jo, a Piráty volím.
      Já si života užívám!! a přemejšlet o hloupostech co píšete, tak nějak nemám čas!!
      Jinak přís. v 15:40 má velkou pravdu, nevím proč jste smíchal vše do jednoho!

      Smazat
    4. 9:34
      No vidíte, jak jsem Vás dobře odhadl. Jste pirátská krysa. Ale abyste nebyl překvapen, až je i Váš hlas vynese do vládních křesel. Víte co, chystají?
      Omezení vlastnického práva a zrušení nedotknutelnosti bydlení. Až jim toto projde, pak již budou mít v rukou zákonný titul, aby Vám do baráku, nebo bytu nastěhovali jejich muslimské kamarády z Afriky, nebo Pákistánu. No a pokud máte dceru, tak se určitě nebudete divit, když ji tito vaši nájemníci použijí jako inkubátor na výrobu dalších svatých bojovníků.
      Do exekuce se můžete dostat nato tata, stačí na to zneužití vašeho rodného čísla a už to jede.
      Gayové mě také nevadili, dokud nepožadovali adopci dětí. A odkud budou ty děti? Někomu je budou muset vzít, aby se naplnila jejich "práva" na dítě, že? Nebude to náhodou Vaše dítě, nebo Vaše vnouče, které bude zašantročeno kdoví kam? Budete konečně spokojen, kam jste to s piráty dotáhl?
      Víte, žiju na tomto světě už dost dlouho a sleduji, jak se to vyvíjí. Nejdříve byla homosexualita trestná, pak byla tolerována, pak byla normální no a za chvíli bude povinná. Možná se vám to bude líbit.
      Můžete mi napsat, proč ty Rusáky tak nenávidíte?

      Smazat
    5. 11:20
      No vidíte jak jste se odhalil,jen zpovykovaný hlupec, který podléhá většině nesmyslnym źvástum dneška
      Kde jste sebral blábol, že vám seberou bydlení??
      Někdo bude brát někomu děti??? Vy jste regulérní blázen.
      Ách jo a tohle si hraje na chytráka.
      Vy nevíte že ústavy u nás jsou plné děti.
      Chlape,vy to máte v hlavě opravdu pomatené,
      Homosexuálita bude povinná, máte opravdu dost, tohle je někdo schopen napsat, zůstává rozum stát.
      Proč nenávidím rusáka,rokem 68 a dnešní prolhané, expanzivni,mistrovánim státu v okolí ruska,viz strkání rypáku do naší politiky .
      A vy si s vaším mozkem dojeďte, pokud lékaři zdělíte to co jste napsal zde, máte hospitalizaci jistou.
      A jakou nekrysackou stranu volite vy.

      Smazat
    6. 17:46 a 11 :20
      Tady probíhá soutěž o největší nesmysly a bláboly ?? Podle těchto dvou příspěvku určitě ano.
      BUBUBU budou krás děti a sekat hlavy na počkání,tohle nemůže vymyslet normální člověk

      Smazat
    7. 16:44, 17:28
      Co se tak rozčilujete a ztrácíte nervy? Udeřil jsem hřebíček na hlavičku? Nejste slepí a Vaše povědomí vám říká, že mám pravdu. Zatím si to nechcete připustit. Ale ono už se to děje.
      V Norsku (Barnevernet) se již děti regulérně kradou a dávají do výchovy gayům. Jen Bůh ví, co s těmi dětmi dělají za zavřenými dveřmi.
      O tom bydlení, podívejte se do Německa, konkrétně do Berlína. Tam je to již běžná věc. Já neříkal, že Vám vezmou bydlení, ale nastěhují migranty k vám. Piráti přece bojují za sdílenou ekonomiku. A co je to v praxi? Sdílené bydlení, sdílená auta, sdílené lednice, sdílené vše. A sdílet není vlastnit. Copak to sdílení už u nás nezačalo? Podívejte se do Prahy, kdy v jednom bytě bydlí x cizích lidí. Zatím je to dobrovolné. Stačí jedna věta v zákonu a z dobrovolnosti bude povinnost.
      Ke stínaní hlav. Copak se to v Evropě již ve velkém nedělá. Ve zprávách proběhnou jen ty nejkřiklavější případy, ale je to na denním pořádku. Ještě se EU snaží, abychom se nemohli ani bránit, tak zakazují držení zbraní. V Dánsku se nemůžete bránit ani pepřovým sprejem. Znásilněná holka, která ho použila na obranu byla odsouzena do vězení, a násilník vyšel bez trestu. Toto tady chcete?
      A ano, myslel jsem si to. Proti Rusům nemáte absolutně nic, kromě obvyklých floskulí k roku 1968 z ČT. Že to byli naši spojenci a bylo jejich povinností nás ochránit před agresí západu, to vám nedochází že? Já našim tehdejším spojencům děkuji, že nás před tou agresí ochránili alespoň na 20 let. Jinak bychom tady měli nasáčkováno již statisíce muslimů.
      K té homosexualitě. Ještě jste si nevšiml, že homo je jednou z podmínek na dobré místo? Podívejte se, kde všude sedí na vysokých postech homosexuálové a určitě nezabírají jen 4%, jak je jejich přirozený výskyt v populaci. Proč mluvím o přirozeném výskytu. To proto, že se ve velkém začali vyrábět výchovou našich děcek již od mateřských školek. Prostě není zájem na tom, aby se lidé množili, tak je dobrá každá akce, která tomu zabrání. Podívejte se kdo řídí nejsledovanější politické debaty v našem meinstreamu. Pan Moravec, jeden z nich. A ovládnout média a tím i smýšlení lidí je jednou z cest. Konec konců, vy jste toho důkazem.

      Smazat
  30. 17:45 On ten pisatel z 15:40 tu svou hlavu stejně nepotřebuje, za něj myslí jiní. On pouze reprodukuje, tudíž dunět může třeba hrudním košem. Důležitá je rovněž uvědomělá kázeň a dunět za všech okolností.

    OdpovědětSmazat

Na opakovanou žádost čtenářů, kteří se nechtějí zapojovat do diskuzí obsahující vulgární a urážlivé výroky. Jejich odstraňování je časově náročné a narušuje plynulost diskuze. Proto nebude dále možné vkládat anonymní komentáře.
Pro vložení komentáře je proto nutné se na stránce "Nová republika" přihlásit vpravo v horním rohu této stránky "přihlásit se" (výběrem emailového účtu např. Google) a upravením uživatelského profilu (v kolonce Nastavení>Upravit uživatelský profil). Děkujeme za pochopení.