Reklama

pondělí 5. října 2020

Vlastizrádce Navalnyj: Divadelní fraška s Novičokem pokračuje. Vše naplánovala americká CIA? Liberasti udělali z blogera slavného hrdinu. Normálním Rusům je ukradený. Pustí ho ruská vláda zpět do země?

Vladimír Malyšev

5. 10. 2020  Stoletie, překlad a titulky ProtiPorud

VLADIMÍR MALYŠEV dovozuje, že celá kauza s Navalným a Novičokem je předem naplánovaná operace CIA proti Rusku, a klade si otázku, zda by podobným vlastizrádcům nemělo být odebráno ruské občanství.


Začíná být stále jasnější, že Alexej Navalnyj není žádná oběť, ale aktivní účastník provokace založené na jeho vlastní „otravě“ a spektakulární šarádě s Novičokem rozehrané okolo jeho osoby. Přesvědčivě to dokazuje jeho rozhovor s německým týdeníkem Der Spiegel, kde prohlásil, že za celým incidentem stojí ruský prezident Vladimír Putin.

„Mým úkolem nyní je stát pevně jako chlap, který nemá strach. A já se nebojím!“ udělal ze sebe Navalnyj nezlomného bojovníka za spravedlnost. Podle jeho mínění existuje pouze jediné vysvětlení, kdo by mohl usilovat o jeho život. „Tvrdím, že Putin stojí za tím, co se stalo, a nemám žádné další verze vysvětlení tohoto trestného činu,“ tvrdí ruský bloger.

„Navalného prohlášení v souvislosti s incidentem cele zapadají do logiky divadelního představení zrežírovaného tahnými službami západních států,“ uvedl předseda ruské Státní dumy Vjačeslav Volodin.

„Navalnyj je nestydatý pokrytec. Putin mu zachránil život ... Všichni se ho upřímně snažili zachránit – od pilotů a lékařů až po prezidenta. Takováto prohlášení může učinit pouze podlý člověk,“ doplnil Volodin a poukázal na to, že Navalnyj pracuje v režii Západu.

Cynické obvinění ze strany Navalného skutečně nemůže vyvolat nic jiného než rozhořčení. Je přece naprosto jasné, že Navalnyj, na něhož si v Rusku v poslední době vzpomene už jen málokdo, nepředstavoval pro ruskou vládu žádné nebezpečí. Nemluvě o tom, že pokud by se s ním chtěla vypořádat takovým způsobem, jak sám tvrdí a Západ tomu tleská, bylo by zcela nelogické, aby ho hned poté pustila na léčbu v Německu. V této verzi zjevně nic nezapadá tak, jak by mělo. Není tudíž pochyb o tom, že tu mluvíme o typické provokaci naplánované západními tajnými službami, jejímž účelem je znovu obvinit Rusko, udělat z něho mezinárodního vyhnance, pomluvit ho a oslabit sankcemi.

Z celé „evakuace“ blogera do Německa a ze všeho, co se kolem něho nyní děje, se tak bezpochyby stává vlastně směšný příběh. Připomeňme, že když byla „oběť“ odvážena z německého letiště do nemocnice, doprovázela sanitku tak působivá kolona vozidel, že by ji Navalnému mohla závidět i německá kancléřka. K čemu tak pompézní divadlo? Před kým měl Navalnyj v Berlíně takovou ochranu poté, co byl zcela svobodně vypraven z Ruska?


Německý cirkus


Celá tato cirkusová manéž se šaškem zázračně uzdraveným z údajné otravy smrtící nervově-paralytickou látkou Novičok pokračuje i po propuštění Navalného z nemocnice. Dopisovatel německé rozhlasové stanice Deutsche Welle navštívil hotel v Berlíně, kde je nyní podle jeho verze ruský bloger ubytován po propuštění z kliniky Charite, a zjistil, že ho hlídá nejméně patnáct policistů. Takovou ochranku, uvedl reportér, nemá ve své rezidenci ani prezident. Podle zpráv Deutsche Welle zůstane Navalnyj v Německu ještě několik týdnů, dokud se úplně nezotaví.

Jak víme, Navalnyj již oznámil, že se v budoucnu hodlá vrátit do Ruska, aby „tam pokračoval ve svých politických aktivitách“. Otázka však zní: mělo by ho Rusko pustit zpátky? Nejde přece jen o provokatéra, ale o aktivního spoluúčastníka operace namířené proti Rusku.

Samozřejmě nevíme, jestli se Navalnyj otrávil sám, jak mnozí věří, nebo mu podsunuli nějaký prášek. Není však pochyb o tom, že o žádném Novičoku nelze ani uvažovat. Předně omští lékaři nejprve u Navalného nenašli ani známky otravy. Ostatně vynálezce Novičoku profesor Rink již vícekrát vysvětlil, že lidé zasažení tímto smrtícím chemickým bojovým prostředkem mají úplně jiné příznaky. A hlavně - mají nulovou šanci se uzdravit, natož tak rychle, jako se vzchopil Navalnyj. Není náhodou, že lékaři speciální laboratoře Bundeswehru, kteří ohlásili otravu Novičokem, tvrdohlavě odmítají poskytnout Rusku jakékoli dokumenty potvrzující jejich neuvěřitelnou diagnózu, a to s odvoláním na jistý stupeň „utajení“. Přitom je jasné, že zde nejde o žádný režim utajení, ale jednoduše o skutečnost, že žádné důkazy nemají a vše je ušito horkou jehlou.

To mimo jiné potvrzuje vzrušení domácí liberální opozice v Rusku, která se stále otevřeněji chová jako pátá kolona. Zprávu o „otravě“ Navalného přijala s neskrývanou radostí jako záminku pro nové útoky proti ruské vládě.

A když se bloger vzchopil a začal dělat politická prohlášení, tato radost ruských liberálů přešla v upřímné nadšení:

„Stal se světovou postavou! Svět dnes zná jen tři žijící lidi z Ruska – Putina, Gorbačova a nyní Navalného,“ pronesl jeden z liberálních vůdců Gennadij Gudkov, který si je jist, že „Putinovu oběť“ čeká triumfální návrat do Ruska.


Plánovaná provokace


Plán provokativního „travičského“ podniku se nyní rýsuje zcela zřetelně. Když vyšlo najevo, že Navalnyj se ocitl na klinice (kde omští lékaři dospěli k závěru, že o žádnou otravu nešlo), Západ se rychle rozhodl tohoto příběhu využít a zinscenovat „otravu Novičokem“. Okamžitě začal požadovat převezení blogera do Německa (které bylo úspěšné), poté rozdmýchal globální skandál s obviněním Ruska na způsob kauzy Skripalových a následně hodlá „ublíženého revolucionáře“ vrátit zpět do Ruska, aby se z něj stal populární vůdce povstání.

Takový je poněkud tupý plán Západu, který aktivně podporuje pátá kolona v Rusku. Je postaven na historických analogiích, které již v minulosti proběhly v souvislosti s návratem opozice do vlasti a jejím uchopením moci v zemi (míněn je zde patrně Lenin a Trockij – pozn. PP).

Avšak i část opozice, která pohlíží střízlivěji na situaci v Rusku, kde liberálové mají nulovou šanci dostat se k vládě, je přesvědčena, že z Navalného žádná světová osobnost ani otec ruské revoluce nebude.

I kovaný liberál Leonid Radzichovskij na otázku liberálních novin Sobesednik, zda ze setkání a osobní komunikace mezi Merkelovou a Navalným vyplynou nějaké zajímavé výsledky, odpověděl: „Jaké by to mělo mít výsledky? Merkelová jmenuje Navalného ruským prezidentem v exilu? Nebo ruským velvyslancem v Německu? Co bude dělat? Nic. To je další Navalného problém – ať už se vrátí do Ruska, kde ho čeká soudní proces, daleká cesta a káznice, nebo ne.“

Samozřejmě Navalného do káznice nikdo nepošle, ale jedna otázka zůstává otevřená: Má Rusko přijmout zpět zaplaceného provokatéra, který sotva vstal z nemocničního lůžka, už zase pomlouvá svoji zemi? Možná by bylo správné připravit takovéto „aktivisty“ a účastníky provokativních operací Západu proti Ruské federaci o ruské občanství.

Poslední kapkou do přetékajícího poháru by mohlo být podezření, které vyslovil ve čtvrtek prezidentův tiskový mluvčí Dmitrij Peskov. Podle něho má Kreml informace, že s Navalným v těchto dnech pracuje americká CIA. „No, řeknu to takto, podle všeho to není pacient, kdo pracuje se západními tajnými službami, ale tyto služby pracují s ním. To bude správnější. Takovou informaci opravdu máme. Mohu se dokonce vyjádřit i konkrétně: V tyto dny s ním pracují specialisté ze CIA.“



157 komentářů :

  1. Už se na Navalného těší ruská prokuratura, věřitelé a Kadyrov.

    OdpovědětSmazat
    Odpovědi
    1. Jak jste tu napsal: Německý cirkus vede i EU.
      A náš premiér se tomu hodně podřizuje.

      Smazat
    2. Ze zprávy Organizace pro zákaz chemických zbraní (OPCW) vyplývá, že v jeho těle byla nalezena látka podobná novičoku. Na seznamu zakázaných chemikálií ale není.


      https://cz.sputniknews.com/svet/2020100612623039-organizace-pro-zakaz-chemickych-zbrani-zjistila-v-krvi-navalneho-pritomnost-toxickych-latek/

      Tomu tak věří jen ministr Petříček, skorogenerál Koudelka a děti v jeslích.

      Smazat
    3. Kdyby se Rusové zeptali Němců, jakým množstvím novičoku byl Navalnyj otráven tak, že přežil bez následků, a jak mohlo být toto množství odměřeno, musel by se německé odpovědi chechtat i ......

      Smazat
    4. Navaly je ruskej obcan a tedy vztahy jsou to vnitrni v Rusku. Zajimavy,ze nebyl slyset vubec zadnej takovej aspon podobnej jekot potom, kdyz si nedavno krajeli novinare na Saudi konzulatu v Turecku, jako se kraji maso na gulas.
      Se skoro nikdo nedivil tenkrat,ani nepodeziral se spoustou dukazu, ani kdyz novinar zmizel..
      Naopak je vsechno s Navalnym..Akorat nepolapitelny Novichok zase zmizel..

      Smazat
  2. Jenže ten německý cirkus kolem Nevalného ukazuje, že zřejmě byl Nevalný otráven Němci - zda na to přišli sami či zda jednali na příkaz svého pána Amíka, to se dozvíme později. Proto také ho zachraňovali v Berlíně, neb věděli předem jak na to. Myslím si, že tentokrát český Novičok v tom úlohu nehrál. A proč by se vůbec měl Nevalný do Ruska vracet a nezůstat v náruči svých chlebodárců a záchranců a vrahů v jedné podobě.

    OdpovědětSmazat
    Odpovědi
    1. Protože v náručí chlebodárců je k ničemu. Přidanou hodnotu má tento DURAK jen pokud bude v Rusku.

      Smazat
    2. 13.38 Nebo když SLAVNĚ MEDIÁLNĚ ZCEPENÍ na "následky" údajné otravy v Rusku... O mrtvolách již bylo vykonstruováno tolik legend... kdejaký nýmand se stal světcem a svatým, kdejaký zkrachovalec, který si na vlastní lid musel půjčit (po rektorkopii německého panovníka) německé žoldnéře k porobení a rabování vlastního národa a kmene... aby s údajně jeho ostatky tisíc let později kardinál čaroval... Tehdy posílal Němcům voly s nákladem stříbra, dnes jeho pohrobci miliardy... a voli volí hovězí z ložených kandidátek který/á cornuto/a má největší rohy... půjde na šest let do ráje s plným zaopatřením - kde bude vytrkávat dobro pro cizáky.

      Smazat
    3. 11:52 :-D

      Tak to je teda bomba! Už vidím, jak se německý špion plíží Ruskem, aby vyhledal Navalného a pak mu v hotelu před zraky FSB leje Novičok do minerálky. To je vysloveně na Oskara. Jo, to je přesně ono.

      -Ty chorošij mužik, no ty ně naš.
      -I počemu? Ja po rusky govorju bez udarenia, vsjo dělaju kak vy, vodku pju, kazačok tancuju...
      -Potomu što ty něgr.

      Smazat
    4. Podle Lavrova nenasli lekari v Nemecku zadne stopy po otrave. T.zn. ze mel diabetik Navalny hypo, nebo se predavkoval na WC v letadle kokainem jako fetak, nebo to dokonce jenom hral podle dohodnuteho scenare.
      Ted je instruovany CIA podle Rusu, kteri ho navadeji co ma rikat jako ze Putin ho otravil. Tahle fraska uz je na Oskara!

      Smazat
    5. 11:39

      Navalný je zdravý, nekouří a nepije ani kávu. Kokain je už úplně mimo mísu.

      Smazat
    6. Á, v 16:19 nás poctil svou přítomností ošetřující lékař Navalného osobně. A co diabetes, holoubku, ten by nebyl?!

      Smazat
  3. Navalny je fetak a v podmince, ktera znemoznovala kandidovat ve volbach. Vysumel jako zapadem subvencovany krtek v Rusku a tak byl pouzit jako otraveny k mlaceni Ruska.
    Navalny vi, kdo ho otravil a jestli vubec, protoze v Rusku nic nenasli, co by tomu nasvedcovalo. Ta rychlost, s jakou byl prevezen do Nemecka svedci o pripravene akci CIA a jejich filialek v zemich vazalu USA.
    Tvrdil, ze ho otravil Putin. Bez dukazu. A Rusum Nemecko dosud nedovolilo ani pravni ani lekarskou ucast v teto kauze. Jako u Skripala. Provalil by se false flag zapadu s jedem z Port Down u Salisbury?
    Ale co, vazalove USA v Nemecku nebudou zadat dukazy. Po privozu Navalneho do Nemecka psali lekari jenom jednou Bulletin o jeho stavu. Ostatni jsou jenom politicke proklamace a lzi od CIA.
    Navalnym potrebovali ucpat roury NS-2. Nemecko ale NS-2 potrebuje. I s nim bude mit malo energie, protoze odstavuje kontinualni zdroje atomove a uhelne elektrarny.

    OdpovědětSmazat
    Odpovědi
    1. Putin se takovýmto šaškem a politickou nulou nezabývá.

      Smazat
    2. protože měl Navalný nezaplacené dluhy, nesměl dokonce opustit RF.

      Smazat
    3. nasel se v Rusku jenom jeden.

      Smazat
    4. Když se tak západ bojí o zdraví toho nýmanda, tak ať si ochraňuje u sebe, doufám, že Rusové řeknou, že nemají lidi na jeho ochranu, a proto ho nechají v bezpečí u Němců.

      Smazat
    5. 11:59 to že v Rusku nic nenašli, zatímco jinde ano, podle vás znamená, že se všichni proti Rusku spikli. Zajímavá myšlenka. Ani na okamžik vás nenapadlo, že ruští chemici buď mohli mít instrukce od jisté organizace, co mají najít, anebo, což je pravděpodobnější, nemají takové schopnosti, aby podobné analýzy vykonali. Ono to totiž vůbec není jednoduchá záležitost, jak se nám zde snaží nechemici dokazovat. Můj kamarád, vynikající organický chemik mi potvrdil, že látky tohoto typu lze dokazovat jen velmi obtížně a Rusko není zrovna mezi zeměmi, které disponují dostatečnou vědeckou silou v tomto oboru. Potvrdila mi to i moje manželka, která učí chemii na gymnáziu. Podotýkám, že má titul RNDr. a než zasedla za katedru, pracovala právě ve výzkumu v oblasti organické chemie.

      Smazat
    6. 11:52 :-D

      Tak to je teda bomba! Už vidím, jak se německý špion plíží Ruskem, aby vyhledal Navalného a pak mu v hotelu před zraky FSB leje Novičok do minerálky. To je vysloveně na Oskara. Jo, to je přesně ono.

      -Ty chorošij mužik, no ty ně naš.
      -I počemu? Ja po rusky govorju bez udarenia, vsjo dělaju kak vy, vodku pju, kazačok tancuju...
      -Potomu što ty něgr.

      Smazat
    7. Fakt jo ?

      Smazat
    8. Ja mam obavy, ze Navalneho za jeho pomluvy a lzi o Rusku a Putinovi nekdo tentokrat dukladne v Rusku zlikviduje.
      Ten blbec rika, ze se neboji. CIA mu asi slibila, ze na neho tam da pozor. A FSB bude mit plne ruce prace, aby ho chranila i proti CIA a jejim pomocnikum v Rusku.
      Navalny je pro mne priklad kretena a ubozaka, ktery si s pomoci zapadu udelal zivnost jako potizista a opozicnik rezimu v Rusku.
      Fetak, sam nemocny cukrovkou, zadluzeny (protoze Rusove kontroluji penize odkud je ma), je to proste zoufalec. Ukazuje nam, ceho je zapad vseho schopen. Jakekoliv lzi a podlosti, aby poskodil Rusko.

      Smazat
  4. Vlastizrádce nebo kremlozrádce? To není totéž. Nikde není psáno, že momentální osazenstvo Kremlu dělá pro ruský lid maximum. Ve srovnání s Jelcinem možná ano, ale to neznamená, že bez Putina nemůže být Rusům lépe.

    OdpovědětSmazat
    Odpovědi
    1. 12,20
      Spousta lidí tvůj názor evidentně nesdílí.

      Smazat
    2. O tom, kdo bude v Kremlu si rozhodnou Rusové sami a vaše rady a vám podobných mají víte kde. Tak to klidně nechte na nich. Navalnyj rozhodne neměl na osazenstvo Kremlu ani ten nejmenší vliv. Preference 2%? Řada jiných partají má daleko větší vliv. Především komunisté G. Zjuganova nebo Žirinovského nacionalisté. To jsou síly, které musí Putin respektovat. Ale nějaký nýmand odkudsi? Celá taškařice není určena Rusům. Ti z 98% o existenci nějakého Navalného nemají tušení. Divadélko je určeno takovým joudům, jako jste vy. Tak sněte dál.

      Smazat
    3. Rusové už zažili Jidáše Gorbačova který za 30 stříbrných rozvalil SSSR a zradil národ, opilce Jelcina který rozdal banky, ruské závody a nerostné suroviny a Putina který z Ruska opět udělal za dvacet let velmoc. Myslíte že se chce Rusům zpět do toho hovna které páchlo za Gorbačeva a Jelcina ?

      Smazat
    4. Nevis nic o Rusku ani o Putinovi. Pozvedl Rusko z kolen a vyzbrojil ho tak, ze si zapad uz ani neskrtne.
      A 1000 let uz zkousi zapadni koalice od nemeckych rytiru, pres Napoleona a Hitlera Rusko porobit. Ted prostrednictvim koalice NATO a USA a nenavistnou propagandou a ocernovanim Ruska kauzami, ktere sam vyrabi.
      Anglosasky svet je znam svou prolhanosti a neskutecnou podlosti.

      Smazat
    5. 12:20
      Já se vás zeptám ve stejném stylu. Myslíte, že vaše moudro vůbec někoho zajímá?
      Samozřejmě, že po Putinovi přijde někdo jiný, ale to je a měla by být věc jen a pouze Rusů. Nemyslíte, že my bychom si měli udělat pořádek tady u nás? A to
      bez těch všech placených i neplacených agentů vlivu Německa, USA, Anglie, Polska atd?
      Myslíte si, že váš život má větší smysl, když radíte jiným zemím, teda těm "správným" co je třeba radit, ale tady je všechno v pořádku?
      Proběhly volby, podvůdky byly a jsou a budou, ale to je v pořádku. Jenom jakoby to vadí jen tam daleko na "východě" v Bělorusku a Rusku a Číně? Kdyby byly ve volbách v Bělorusku podvody, omílali by to stále dokola až by nám to vpálili do hlavy! Nenašli nic. Ale tady se podvádí a nic. Ticho. Hlavně od těch, co kritizují Běloruské a Ruské volby vždycky a za všech okolností!
      Proto vám doporučím jedno, jděte se bodnout.

      Smazat
    6. 14:05
      Anglosaský svět je dnes už synonymem prolhanosti a podlosti.

      Smazat
    7. 13:36, vy vůbec nemáte představu o preferencích Rusů a neustále tady melete dokola ty svoje bludy. Jaké 2%? Že to tvrdí kremelská TV? To tvrdil o sobě i Lukašenko a teda stotisícové demonstrace i v menších městech než je Minsk. Demonstrace neustávají. Postavili se proti němu i zaměstnanci velkých státních firem. Jediný, kdo ho drží jsou represivní složky a armáda. Pak možná pár babiček na venkově.

      Ruský venkov je rozsáhlý a mnohotvárný, proto Putinovi zastánci nejsou jen z řad starší populace, ale i mladší ročníky. Jenže to číslo stále víc a víc klesá. Není třeba zapomínat na rok 2012, kdy do ulic ruských měst vyšly desítky milionů, samotná Moskva byla zablokována demonstranty. Už jen tohle je potenciálně nebezpečná situace. Kdyby vzali útokem Kreml, z Putina nezbyde ani mastnej flek a žádná garda ho nezachrání. Protože únikovou helikoptéru klidně smetete ruční PVO, kterých se v Rusku dozajista najde mezi obyvateli dost. K čemu volby, že? A věřte, že je Západ podrží.

      Navalnému momentálně rostou procenta velmi rychle a nastává přesun voličské základny od komunistů a nacionalistů. Jedná se hlavně o mladé voliče. Všichni totiž chtějí neodkladně jednu věc: Strana Jediné Rusko do opozice a Putin z Kremlu ven.

      Občas si přečtěte diskuse na ruských webech, budete hódně překvapen.

      Smazat
    8. 13:36 ty vaše fantazie, to by mělo vyjít knižně. Právě Levada centr svým průzkumem zjistila, že Navalnému raketově stoupá popularita. A samozřejmě se radikalizují protivníci. Jeho význam spočívá v projektu sjednocení opozice. Klidně se může stát, že voliči klasické Putinovy opozice, Komančové a Nacionalisté přijdou o své příznivce, kteří se už léta snaží shodit Putina a jeho kamarilu ze sedla. A sere je přesně to, co Navalnyj kritizuje - bezuzdná korupce a rozkrádačky kosmických rozměrů, šlendrián a nekompetence všude kde se podíváš. Kdyby to byla Čína, polovina politiků je po smrti, zbytek sedí v base. Právě za Putina nastal masivní exodus mladých a schopných lidí. Osobně znám spoustu talentovaných mladých Rusů, schopných programátorů, kteří už před lety utekli, když zjistili, že se situace v zemi nezmění. Oni fandí Navalnému a Javlinskemu.

      Smazat
    9. 19:05 a 20:51 Navalnyj nikoho v Rusku nezajímá. Rozhodně ne natolik, aby mu někdo věnoval větší pozornost. S korupcí v Rusku se bojuje jinak a tvrdě. Padní komu padni. Na nějakého zloděje a defraudanta tam nečekají. Právě na to dojel gubernátor Chabarovska. Jako jedna z velký ryb. Co se Lukašenka týče, tak proti němu protestuje stále stejná a stále se zmenšující skupina lidí. Napřed to bylo 200 tisíc lidí, pak už okolo 100 tisíc, opak desetitsíce a teď už jen několik tisíc lidí. Vždy v neděli odpoledne za pěkného počasí. A okolo 17:00 končí, protože ráno musí zase do hokny. Můžete se o tom přesvědčit na ruských webech, běloruských, pro i protivládních. A když jsme u těch provládních. Tak třeba na vesti.ru ukazují demonstrace pro Lukašenka i proti Lukašenkovi, vysílají projev Lukašenka a ihned i projev Tichanovské. Bez manipulativních dodatků. Můžete se o tom přesvědčit, pokud umíte alespoň trochu rusky. Trošku jiný přístup než naše ČT co? Blábolíte nesmysly. Aby se Navalnyj dostal na dohled Dumy nebeo Kremlu, to by musela být min. třetí kosmická rychlost. Ale on nemá nic co by Rusům nabídnul. To co hlásá si už prožili za Gorbačova a ožralého Jelcina a gaunerů jako Javlinskij nebo Gudkov. Ti už šanci měli a Rusové nezapomínají. Navíc mají na výběr. Jednotné Rusko už nevyhrává všude. Jsou i jiné subjekty. Daleko silnější a vlivnější. A nikdo je netráví. A to je dobře. Nikdo to nemá mít jisté. Ani Putin. Tak sněte dál.

      Smazat
    10. 21:57 smůla. Navalnému se podařil husarský kousek a tím je vstup do celostátních TV. Dřív tam byl blokován a většina lidí na netu nevyhledává, ale teď se situace změnila. Je žádaný a také babička, která nemá PC a tradičně volí komanče, chce vědět, kdo to ten chlapec je. Už ho nebudou moci ignorovat, protože jeho blog navštěvuje skoro 60 milionů. Už jen tohle mu vynáší dostatek prostředků na politickou kampaň.

      Navalný má co nabídnout a tím je radikální snížení korupce a masivní rozkrádání. To jsou ty hlavní brzdy rozvoje, které za Putina rozbujely jako když pohnojíte zahradu kvalitním hnojem. Putin je zkázou Ruska a jeho prestiže v zahraničí, zničil Rusko na cestě o demokracii a dekolonizaci.

      Smazat
    11. 19:05
      ...Kdyby vzali útokem Kreml, z Putina nezbyde ani mastnej flek..
      To se právě teď děje v Kyrgyzii , v noci zapálili úřad vlády a prezidentský palác.Žadaji odstup proruské bandy od koryta a konec korupce a zrušeni výsledku voleb.Žadaji nové volby bez stran , které zvítezily.

      Smazat
    12. 21:57
      Přesně tak. Blábolista elfík sem tapetuje svůj vlhký sen, případně se odovolává na ruské elfíky, kteří na ruském netu píší příspěvky pod různými falešnými identitami. A záhadně si nevšiml demonstrací pro Lukašenka, ale to už je detail. Kdybych měl parafrázovat dřívější bláboly podobných elfíků, které omílali tady na NR, tak bych řekl něco jako "To už melete několik let, jak Putina lid smete a opozice roste a zatím si Navalný nesmetl ani hovno ze své boty, kterého se načichal a upadl do komatu." :-)

      Smazat
  5. Je to neustále dokola provokace proti Rusku A aby to nebylo vše na usa tak štěkají jejich poskoci. Rusko určitě toho zmetka pustí zpět stejně to je jen 0 která dokáže špinit svoji zem.

    OdpovědětSmazat
    Odpovědi
    1. Pro Rusko a FSB to bude zatez. Bude ho muset hlidat jak pred atentatem od ruskych pindosu a mstitelu kvuli jeho spineni Putina a Ruska. I od CIA agentu v Rusku. Ten blbec jeste prohlasuje, ze nema strach. Kadyrov uz mu vzkazal, ze jako lhar by mel strach mit.

      Smazat
  6. Západní kapitalisti jsou hrobaři Evropy , poslední ránu tomu dají muslimové a koranovir !

    OdpovědětSmazat
    Odpovědi
    1. Dobrý, ale máte chybičku .. a KORÁNOVIR.

      Smazat
  7. Taky si to myslím. Přeji mu ať se vrátí domů.

    OdpovědětSmazat
    Odpovědi
    1. Domů z tzv.svobodneho světa se kajicně vrátil i Alexandr Solženicyn,to asi Navalnyj pozapomněl.To byla pro Solženicyna hned dvoji potupa,takže drama a pak fraška se budou opakovat do omrzení?!

      Smazat
  8. Putin poslal léčit(!?) Navalného na Západ, aby usvědčil sám sebe, že ho otrávil... Dvouprocentní nula Rusko nerozhýbe a Západ se může z něho p..rat. Věc Západu. Sankcemi za Navalného poškodí akorát sám sebe. M.R.

    OdpovědětSmazat
    Odpovědi
    1. Opět uvalí sankce a kdo to odnese?

      No přeci ten obyčejný řemeslník, který vyráběl pro Rusko pastičky na myši.

      Smazat
    2. Putin ho otravil, aby mu zastavili dostavbu NS-2? Ti idioti co Navalneho hyckaji mysli, ze lide jsou idioti, kteri vsemu veri.

      Smazat
    3. 14:13 ne, tohle je ruská politika, oni takhle reagují normálně. Ano, souhlasím, že jinde by tak určitě nereagovali, jenže v Rusku je holt všechno jinak než jinde. Tím se Rusko liší i od Afriky.

      Smazat
  9. Je to můj názor. Já bych tomu kašparovi návrat nepovolil. Nikoliv proto že by ohrozil ruskou vládu svojí politickou popularitou. Nikdy to nedotáhl na více než 2% a volbám se v poslední době vyhýbal (nechal se vždycky na pár dnů zavřít za drobné přestupky). Stal se nebezpečný tím, že se z něj zahraniční síly, kryté zpravodajskými službami a politiky snaží udělat mučedníka. On sám už je na odpis. O tom svědčí ta otrava a to hlídání. Navalnyj musí zemřít v Rusku. Nikde jinde. Pak "liberální opozice" a politici EU a USA budou moci rozjet širokou kampaň proti ruské vládě, lkát nad osudem nebohého politika, který přímo ohrožoval Putina... A okolo této "svatováclavské" legendy na ruský způsob se pokusit zformovat nějaký opoziční blok, mající alespoň teoretickou šanci na zviditelnění. Zatím je to totiž naprosté fiasko. Různí Javlinští, Gudkovové a jim podobní, kteří přivedli Rusko na pokraj existenční zkázy si ani neškrtnou. Jejich "fóra" s takovou pompou (a za tak mnoho USD) organizovaná nejen že nepřinesla žádné pro ně pozitivní výsledky, ale působila kontraproduktivně. Protože ekonomové jejich teorie i praktické rady vždy rozcupovali na místě konání. Zato fungují fóra v Petrohradu, Vladivostoku, Ufě a jinde. Navíc si svoje ekonomická setkání s mezinárodní účastí organizují samotné gubernie. Ale o těch mainstream zásadně mlčí. Třeba i o tom, že byl přijat program rozvoje a využití Dálného Východu jehož součástí je i stavba mostu na Sachalin a začala jednání s Japonskem o jeho protažení na Hokkaidó. Transibiřská magistrála i obě BAM už dokončují modernizaci. Takže "opozice" potřebuje pořádný impulz. A mučedník, to by bylo ono! Navalného hlídají proto, aby se mu nic nestalo na území Německa. Takže, zůstane-li v zahraničí, má šanci. Protože tam už mučedníci jsou (řada "politických" emigrantů jako Gasparov, u nás Jefišta, Mitrofanov, Rozumcev, ve Švýcarsku "ekonomický" emigrant velkozloděj Chodorkovskij, polomrtví Skripalové a zapomenutý Litviněnko). To však nezabralo a jeden navíc nic neřeší. Ale pokud se vrátí do Ruska je osud Navalného zpečetěn. Živý je k ničemu., Ale mrtvola by se ještě využít dala.

    OdpovědětSmazat
    Odpovědi
    1. Ruskemu obcanovi nemuzete vstup do zeme zakazat. To by byl rev u demogratu na zapade!

      Smazat
    2. Ještě bych k těm hrobařům Ruska připojil nebožtíky Němcova, Berezovského, Gajdara.

      Smazat
    3. 14:14
      Občanovi ne, vlastizrádci ANO!

      Smazat
    4. 12:59
      On ale nemusí zemřít v Rusku. Mohou ho zabít v Německu a pak tvrdit, že to udělali ruští agenti, protože nikdo jiný by to přes policejní ochranu nedokázal. A naopak když zemře v Rusku, tak si zase vymyslí, že Rusko ho přijalo do země proto, aby ho tam mohlo zabít. Logiku to celé nedává, ale to je západním fašistům jedno, na logiku už dlouho kašlou, sází jenom na mediální hysterii dělanou pro protiruské primitivy.

      Uvažuju, jestli by ho Rusko nemělo přijmout a zavřít, protože v base ho ochrání. Západní politické onuce sice budou řvát, ale po nějakém čase ho soud může zprostit viny a osvobodit. Pokud bude propuštěn, tak by bylo moc okaté, kdyby ho západ zabil. To už by možná i velkým prozápadním primitivům neštymovalo, proč by ho veřejně osvobodili, propustili a pak najednou zabili. Ale možná přeceňuju primitivy a podceňuju podlost západních tajných služeb.

      Smazat
    5. 12:59 ty vaše fantazie, to by mělo vyjít knižně. Právě Levada centr svým průzkumem zjistila, že Navalnému raketově stoupá popularita. A samozřejmě se radikalizují protivníci. Jeho význam spočívá v projektu sjednocení opozice. Klidně se může stát, že voliči klasické Putinovy opozice, Komančové a Nacionalisté přijdou o své příznivce, kteří se už léta snaží shodit Putina a jeho kamarilu ze sedla. A sere je přesně to, co Navalnyj kritizuje - bezuzdná korupce a rozkrádačky kosmických rozměrů, šlendrián a nekompetence všude kde se podíváš. Kdyby to byla Čína, polovina politiků je po smrti, zbytek sedí v base. Právě za Putina nastal masivní exodus mladých a schopných lidí. Osobně znám spoustu talentovaných mladých Rusů, schopných programátorů, kteří už před lety utekli, když zjistili, že se situace v zemi nezmění. Oni fandí Navalnému a Javlinskemu.

      Smazat
    6. Je to na tři, ( vzít občanství, nežádoucí)

      Smazat
    7. 12:59 ty vaše fantazie, to by mělo vyjít knižně. Právě Levada centr svým průzkumem zjistila, že Navalnému raketově stoupá popularita. A samozřejmě se radikalizují protivníci. Jeho význam spočívá v projektu sjednocení opozice. Klidně se může stát, že voliči klasické Putinovy opozice, Komančové a Nacionalisté přijdou o své příznivce, kteří se už léta snaží shodit Putina a jeho kamarilu ze sedla. A sere je přesně to, co Navalnyj kritizuje - bezuzdná korupce a rozkrádačky kosmických rozměrů, šlendrián a nekompetence všude kde se podíváš. Kdyby to byla Čína, polovina politiků je po smrti, zbytek sedí v base. Právě za Putina nastal masivní exodus mladých a schopných lidí. Osobně znám spoustu talentovaných mladých Rusů, schopných programátorů, kteří už před lety utekli, když zjistili, že se situace v zemi nezmění. Oni fandí Navalnému a Javlinskemu.

      Smazat
    8. 18:39 a 20:46
      Bla bla zííív.. jsi velmi nenápadný, tapetující elfí školáčku. My víme, co jsi chtěl říct, jenom jsi to opět trochu popletl. Masivní exodus skutečně nastal, to máš pravdu, ale z Afriky, no a ti schopní programátoři, to jsou ty davy afrických vědců, my víme. :-))

      Smazat
  10. Je neuvěřitelná špína jakým způsobem se chovají představitelé Německa, které se v minulosti dopustilo hrůz spojených s genocidou vůči takzvaným neárijcům. Masové vraždy, pokusy na lidech "odborníky" z farmaceutických firem jako Bayer, I. G. Farben, sadistickymi doktory a výkvětem německého národa příslušníky SS. Šokem je, že oni se vůbec nestydí, chtějí znovu Drang nach Osten. Kolik jen povraždili Židů a Rusů, nemyslím v boji, ale zakeřně a sadisticky v koncentračních táborech. Myslíte si, že tyto tábory byly tři nebo čtyři? Ne byly jich stovky. Tito nadlidé si nechávali balit zvrácenosti svého vůdce do lidské kůže. A opakuji... Oni se nestydí, co je to za národ tihle Němci?

    OdpovědětSmazat
    Odpovědi
    1. Nebojte se, Nemecko dostava sve po kapkach. Je okupovane US army, aby uz nemohlo militarizovat, politici jsou v lati a obyvatelstvo drti laskou a shovivavosti k migrantskym vyzirkum. A neustale ho nuti sypat si popel na hlavu kvuli valce.
      Zabranuji mu jakoukoliv spolupraci s Ruskem.
      A to je spatne nejenom pro Nemce.

      Smazat
    2. Kdyby nebylo Stalina, Německo jako stát by neexistoval, USA a Británie již v Teheráně chtěli rozdělit Německo na 5. nových států, a zbytek Východního Pruska mělo připadnout Polsku.

      Smazat
    3. 14:52 to jsou ale kecy! Právě ruští prokurátoři požadovali v Norimberku hromadné tresty smrti a museli je všichni brzdit.

      Smazat
    4. 18;27
      Brzdili je demokraté podporující Hitlera!!!!

      Smazat
  11. Kancléřka Merkelová je dost u zdi. Protože oficiální ruské žádosti o předání všech německých "důkazů" ruské prokuratuře vyhovět nemůže (žádné, které by obstály, nejsou).
    A tak se pokouší přehrát celou věc na stanovisko OPCW, které ovšem taky nemá nic než jen to, co jejich laboratořím poskytli zase jen ti Němci. Do případu se totiž nedá vstoupit až ve fázi kýmsi odebraných, připravených (a manipulovaných?) biologických vzorků a po vzoru Němců (a jejich "kámošů" z laboratoří FRA+SWE). Těch, kteří za důkaz "otravy" jidáše Navalného vydávají prostý výsledek analýzy. A zároveň i za důkaz o vině samotné ruské vládní administrativy!
    To už je urážka důstojnosti každého i trochu uvažujícího člověka, natož specialisty toxikologa, chemika apod.
    Nehodná i té profláknuté Merkelové.
    Co na ni mají, že ze sebe dokáže udělat až takovou blbku???

    OdpovědětSmazat
    Odpovědi
    1. a to už mutti Merkel táhne čtvrté volební období stejně jako Putin.

      Smazat
    2. Kanzelakt

      Smazat
    3. Vážený pane, vždyť vy přece nevíte, jak probíhaly analýzy. Protože jinak byste schválně uváděl lidí v zmatek. Chemické a biochemické analýzy se VŽDY dělají od prvního kroku a tím je odběr vzorků. To je zákon. Jinak by museli psát, že v "v získaných vzorcích" zjistili jed, a ne "ve vzorcích z tělních tekutin p. Navalného", když je sami neodebrali. Pokud tedy potvrdili přítomnost metabolitů v těle Navalného a přítomnost organofosfátů na daných předmětech, pak musí být jejich verdikt shodný s německým. Přez to prostě nejede vlak, ten Novičok tam jednoduše byl použit.

      Otázka je kým, proč, a proč to v Rusku nezjistili.

      Smazat
    4. Re (18:26):
      A vy to víte, jak probíhaly ty analýzy?
      Vždyť Německo přes mainstream šíří do světa jen informaci, že jejich a též i FRA/SWE laboratoře zjistily v odebraných vzorcích novičok (či jeho rezidua).
      Neříkají nic o tom, kdo, jak a při jakém (objektivně nestranném dohledu, např. OPCW) vzorky tělních tekutin pro následnou analýzu odebíral. A co přesně se dělo se vzorky než byly k těm analýzám předány (např. nezpochybnitelný Chain of Custody). A odmítají vydat Rusku jakékoliv údaje či jakákoliv další zjištění! Proč to?
      A místo toho melou svou "mantru" o tom, že viníkem je ruská administrativa nebo rovnou Putin! Jak to, prosím vás, mohou vůbec tvrdit? Co vůbec je k tak závažnému obvinění opravňuje? Výsledek analýzy to není ani náhodou.
      ---
      Jen doufám, že Rusové mají dobře zakonzervovány vzorky, které si (pro porovnávací studie) odebrali sami. Možná, že na ně přijde i řada. Ale spíš ta zlotřilost Západu opět spadne pod stůl.

      Smazat
    5. 20:25 vím to proto, že zmíněné laboratoře hovoří výslovně o otravě Navalného Novičkem. To, co jsem nezachytil, je, kterou z předmětných sloučenin byl otráven konkrétně, ale já nemám čas rejdit po netu. Takže pokud některá laboratoř potvrdí otravu, pak to znamená, že dělali analýzy komplexně. Jinak by hovořili pouze o vzorcích z Německa, ne o Navalném.

      Žádnou mantru o Putinovi německou, jen říkají, že za tím musí stát stát (jaká krásná slovní hříčka). Co mají v Rusku není podstatné, protože zrovna tak, jako vy nedůvěřujete Němcům, proč by měl někdo věřit Rusům?

      Smazat
    6. Re (22:19):
      Omlouvám se, asi jsem svou námitku německé argumentaci nenapsal dost srozumitelně.
      Nezpochybňuji výsledek laboratorní analýzy. A ni té v německé (WIS Munster) a ani v dalších laboratořích (CEB Bouchet-vers-le-Petit či FOI Umea). Znám je a vím, že jsou spolehlivé.
      To, co lze zpochybňovat, je to, že Navalný byl skutečně otráven novičokem, když v ruské nemocnici (kde se ocitl nejdřív po svém kolapsu) vůbec netrpěl žádným symptomem otravy fosfor-organickým jedem. To pozná i u nás každý medik na první pohled. Např. již i podle nepřehlédnutelné miózy zornic, což je příznak prahové otravy. Novičok byl zjištěn až v Německu (a poté potvrzen v německých vzorcích dodaných do FRA/SWE. Jsem si jist, že žádný z laboratorních analytiků vůbec u odběru nebyl, ti k analýzám dostali anonymní vzorky (dělá se to tak, aby nic nepředjímali).
      Právě způsob odběru a celá (nezpochybnitelná!) "historie" vzorků zajímá Rusko ze všeho nejvíc. Leč právě toto Němci odmítají oficiálně sdělit.
      To, že ve vzorcích odebraných Navalnému pak laboratoře zjistily cosi, co lze ztotožnit s novičokem či jeho rezidui, ale přece vůbec nic nevypovídá o pachateli. A jen toto(!) mě dráždí. Jak někdo může až tak provokativně (drze) vznést obvinění ruské vlády za otravu!! Co jej k tomu opravňuje. Vždyť kromě Ruska látky té skupiny (novičoků) zcela jistě legálně (a legitimně, tj. v souladu s Úmluvou) jen v Evropě víc než pět-sedm států!! V USA je samosebou mají taktéž.
      A tady kdosi bez rozpaků tvrdí, že novičokem Navalného zcela jistě "pokapal" jen a pouze PUTIN! A již se nezbývá otázku, proč vůbec by Putin či jeho administrativa takou blbost na politické nule vlastně páchali?
      Pravý důvod, proč byla ta šaškárna spáchána, je jinde ....

      Smazat
    7. 8:48 ano, ty laboratoře jsou skutečně vysoce profesionální. A proto si oni sami berou také vzorky. Je to komplexní analýza od vzorkování do zpracování dat měření. Jinak by nemohli vyslovit verdikt o otravě. Co se týká zúžení zornic, tam jasně říká lékařka Navalného, že tento symptom byl přítomen. Nevím, jestli se o něm zmiňují lékaři z Omska ve své zprávě, ale podle něčeho se museli v terénu rozhodnout, když mu aplikovali atropin už v letadle při záchranné akci.

      Smazat
    8. Anonym 16:32, přírodními vědami i logikou a ráciem nepolíbený elfík/trollík (vsjo rovno) nepochopil, jak se odebírají vzorky a kde. Tak ještě jednou - kde: v hotelu v Tomsku, Jak: osobně!
      Nastuduj si aspoň symptomy diabetické hypoglykemie, beruško.

      Smazat
    9. Re (16:32):
      Zdá se, že jste dost nepolíbený realitou.
      Vaše představa o tom, že by si švédský chemik, prof. Calle (FOI) či některý z jeho tamních kolegů, který je špičkou v oboru org. syntéz a analýz, zajel na něm. kliniku Charité jen proto, aby si píchl do Navalného, je vskutku dětinská. Vždyť on by ani nevěděl, jak to má řádně udělat. I odběry takových vzorků mají své SOPs (standardní operační procedury) a provádí je vyškolení a vycvičení specialisté. A pořizují o tom přesně dané záznamy. A poté je předávají dál v řetězci řady specialistů zúčastněných na celém prošetřování ...
      ---
      Vše je jinak, anonyme, jak už kdysi dávno před vámi na svém smrtelném loži odtušil pražský rabín.
      ---
      Prosím o vás odkaz na to "jasné vyjádření" té Navalného lékařky, která uvedla symptom jeho otravy, jak píšete výše. Dík předem, rád si přečtu. Ruské mediky nepodceňuji.
      ---
      A ještě jednou, pokud by se i nezvratně(!) potvrdilo, že Navalný byl otráven látkou ze skupiny "novičoků", co nám to říká o skutečném viníkovi??? Zhola nic!! Novičok byl (zdá se) vybrán nikoliv náhodně. To aby jeho nezaměnitelně ruské pojmenování evokovalo viníka. Jímž je (jakože) Rusko, a nejlépe jeho vládní administrativa a ještě lépe, samotný Putin! Pokud by totiž pachatel k otravě použil subletální dávku tuctového cyankáli (KCN), výsledek by byl stejný. Zdrchaný Navalný v nemocnici, poté v Německu. Ale!, neznělo by to tak, a veřejnost by si snadno uvědomila, že pachatelem může být i klidně kdos zpoza hranice Ruska. Takže ten magický "novičok" nebyl zvolen náhodně. A to i přesto, že je (legálně) k dispozici na několika západních vojensko-výzkumných pracovištích (GB, FR, NL, DE, CH, SWE .. a samosebou jistě i v Rusku). Ovšem - na rozdíl od cyankáli - jen ten novičok už má již od dob jiné šaškárny (FalseFlagOp. zn. Skřípalovi) své osvědčené "renomé" ...
      Atropin(sulfát) je podáván vždy, kdy je podezření na přítomnost jedu snižujícího aktivitu cholinesteráz aj. Nic o skutečné příčině "otravy" nedokazuje, je to rutina, kterou patrně zvolili i angličtí lékaři v operaci MI5 "Skripal + Skripalová".

      Smazat
  12. Proč se rozčilovat? Co je nám do jakéhosi Navalného? Máme svých problémů dost, například čtyři miliony exekucí! To nikdo neřeší, ale politických sraček, všelijakých zhovadilostí, cesty sem a tam, šarvátky mezi politiky a koalicemi, toho je spousta. Z pozice občanů se neřeší vůbec nic, a ještě víc - politiky problémy občanů vůbec nezajímají! "Zástupce občanů" vůbec nezajímá jak občané v ČR žijí, a co je trápí. Všechno -úplně všechno - jsou dnes lži a politický cirkus. Nic už není pravda - media vlastní nadnárodní giganty, všechno je prodáno do soukromých pracek mimo naši zem, a z domova už také nejsou nikde žádné zprávy, kromě morbidních bulvárních hovadin. Žádné informativní zprávy o politice, o jednání vlády, kauzy občanů (ale pravdivé) - nic. I skoro všechna česká kina byla prodána jako celek nějakému posranému "gigantovi" ze "západu. Kdo dopustil v naší zemi tenhle odporný hnojník, že všechno bylo občanům sebráno a o všem!!! teď rozhodují šmejdi na "západě" ? Všichni ti by měli viset! Zrádci občanů - sebrali nám všechno, a teď žvaní o jakémsi "covidu" a jak nás chrání!! A zase - jak? Zákazy, rozkazy, příkazy, zavírání škol, divadel, kaváren a hospod - jak gestapo! Neumím si představit, kdybych svého souseda ožebračil, všechno bych mu sebral, nechal bych ho živořit, a pak bych mu strčil roušku na ksicht, abych ho "chránil?" Všechno jsou to jenom komedie - jakou cenu má hádat se s ostatními u PC? Psát názory? Názory se budou muset říci nahlas venku - z očí do očí!

    OdpovědětSmazat
    Odpovědi
    1. Smutný příspěvek. Není mi líto. Připoměňme si tu bolševickou sebranku ve FS, jednohlasně zvolili Havla prezidentem. Ti občané toužící po demokracii a svobodě ji dnes mají přehršel. Spravují"svoji" zemi, demokraticky diskutují a volí své zástupce, cestují po celém světě,svět je z Čecháčků unesen.Sankcionují Ruskou federaci a vůbec.-dělaji co se po nich chce. Třeba to,že se svým velkým bratrem šíří a hájí demokracii v Afghanistánu a dalších státech, jako Mali, Irák, pomohli bombardovat Jugoslávii a neustále přitom vzpomínají, jak je okupovalo tu Německo, tu signatáři Varšavské smlouvy. Patřím sem a dobrovolně nesu svůj osud. Mohlo být i hůře. Ti zrádci občanů jsou jen důckaz hloupostia nadutosti těch, kteří svoji vůdčí sebranku volí. Po pár měsících po převratu jsem přirovnal dění v této zemi k drancování podobnému husitským válkám a předpověděl i bitvu u Lipan, kdy se napakovaná část české lůzy spojila s cizáky a na hlavu porazila nemajetnou lůzu, která jim k majetku pomohla.
      Stále říkám- škoda jednoho ruského vojáka, který položil svůj život za svobodu českého národa.

      Smazat
    2. Re (16:13):
      Docela dobrý postřeh!
      Ano, problémů u nás víc než dost a jejich obecně přijatelné řešení v nedohlednu.
      A nejsme v tom zdaleka sami. Na západ od nás jim k tomu všemu přibyla i imigrační "lahůdka", se kterou si také nevědí rady. A přišli s obskurním principem "povinné solidarity" ...
      I proto (tady i tam) musí být pro lid obecný vytahováno z rukávu osvědčené mediální eso. Vnějšího (a pokud možno hrozivého) nepřítele. I kdyby ve skutečnosti nepřítelem nebyl! A pokud jeho negativní obraz ve veřejnosti uvadá, musí být stále a znovu oživován. Operace zn. Navalný & novičok je jednou z řady cílených dezinformací, které nám mají vykreslit takového nepřítele a přebít tím spoustu zdejších (nepřítelem nezpůsobených) problémů.
      Za které si ostatně můžeme sami mj. i tím, jakou polit. reprezentaci si chodíváme volit.
      ---
      L. Vaculík by řekl asi toto: když už všechno ostatní prošustrovali, zbývá jim jen ta mediální manipulace.
      A M. Plzák by doplnil, že: lhát, zatloukat a znovu lhát.
      ----
      S vaším názorem na "buzeraci" v souvislosti s koronavirovou nákazou ale nesouhlasím.

      Smazat
    3. Tak diskutujte jinde a nezvedejte si tlak čtením, jak říkáte, hovadin.

      Smazat
    4. 16:54, když se vám čtení nelíbí, proč to čtěte?

      Smazat
    5. Ale to se mýlíte oba vašnostové 18.18 a 20.41 - já čtu celkem rád, i když někdy si nad těmi stále stejnými bláboly stále stejných lidí říkám, že to snad ani není možné, ale mohu zase ohodnotit, co mám za spoluobčany. Nebýt diskuzí nevěděl bych, co jsou moji spoluobčané zač - zejména ti, kteří mají možnost dřepět denně u PC, a vykecávat se, protože jsou zajištěni důchodem. Takoví nevědí vůbec nic o tom, co jsou to obavy o práci, když lítají vzduchem neustále hrozby že se "musí" zavřít to a ono - přece covííííd? Ne? Jak u blbejch na dvorečku. Až k smrti jsem dojat, jak o naše zdraví vláda pečuje, když ještě nedávno zakázali vyplácet občanům nemocenskou za první tři dny nemoci. Zejména pak chřipka v období chřipek se šířila všude, v MHD to kašlalo a kýchalo - a fůra starších lidí na chřipku zemřela, protože jejich organizmus prolezlý práškama, kterýma je vykrmuje lékárenská lobby, to neutáhl. A najednou obrat o 360 stupňů - vypukla až chorobná péče a šílený strach o zdraví lidí, o které se svědomitě a mateřsky stará ta samá vláda - jak dojemné! A že se nestarají o nic jiného! Spousty lidí ničí strach, deprese, stres, a čtyři miliony lidí ničí exekuce - ale o tom žádná! Hlavně Navalnyj - to je teď důležité. Kdo, proč jak a nač. A takzvaná vláda se raději brodí covidem, než by šlápla do dnes už neřešitelných sraček! Takže - já se bavím, když čtu ty diskuze, a je mi jasné, že dokud "tohle" bude na světě, nic se nezmění - ani to nejde. Alespoň mám ve věci jasno a to jen a jen díky diskutujícím, jimž jsem vděčen - denně mi otevíráte oči, nestačím je kulit.

      Smazat
    6. 12,08
      A odkud ty svoje plky denně tapetuješ ty????!!!!!

      Smazat
    7. 12:49 sedí na WC během přestávky na oběd a datlí do mobilu.

      Smazat
  13. Kdyby si Navala přečetl komentáře pod tímto článkem, musel by znovu na kyslík. -:)
    A speziální poděkování za poslední dvě stanoviska.
    A.Š.

    OdpovědětSmazat
  14. Jednak, co je nám do Navalného?
    Ale nutí nám ho, tak se jím zabýváme. Je to stejná manipulace, ve své podstatě,jako když u nás vyhrávají volby lidé, kteří na konci svého období nebudou stačit vysvětlovat, jak to mysleli dobře, když hrabali, aby se nic nikam neztratilo.
    Já bych Navalného do Ruska pustil. Je tam prakticky u všech trochu přemýšlivých lidí odepsán a byl jím i před touto eskapádou. Když někdo není schopen ani na boji proti korupci, zřejmě účelově vedené, získat když ne počty hlasů, tak aspoň uznání, pak je to neschopa prvního řádu.
    Je lépe mít takového opozičníka na očích a pod dohledem, než mu umožnit stát se ikonou někde "venku". Pro FSB je to dar z nebes, protože jej stačí sledovat rámcově a máte přehled o nepřátelích jako na dlani.

    OdpovědětSmazat
  15. Módním tématem je chemická bojová látka zvaná „novičok“. „Novičok“ je pro otravu vhodný, protože je binární, to znamená, že je tvořen jednoduchým smícháním dvou netoxických složek. V ozbrojených silách všech zemí, které tyto zbraně vlastní, jsou tyto složky v nábojích ve dvou ampulích - v odděleném stavu a po výstřelu jsou smíchány navzájem a až u nepřítele při výbuchu granátu s touto látkou rozšiřují jedovatou směs - jedovatou látku.
    To znamená, že předtím, než jsou tyto složky smíchány, jsou jednotlivě bezpečné, na rozdíl od jakéhokoli polonia. To znamená, že travič musí kapat jednu kapku z jedné láhve s pipetou k oběti, z jiné láhve, aby zakápl první kapku druhou kapkou s další pipetou ... a rychle, rychle pryč k východu! Protože se jedná o RYCHLOU BOJOVOU jedovatou látku a její účinnost spočívá v síle a rychlosti akce. K čemu je dobré, že jste otrávili nepřítele a on, již otrávený, by pokračoval ve střelbě, zabil by vás a až poté zemřel? V trestních věcech je oproti tomu nutná pomalá akce jedu (aby byl čas skrýt a zakrýt stopy) ale v chemickém bojovém prostředku je nutná rychlost jedu.

    Při otravě bratra Kim Čong-un, dotkl se jeho tváře látkou navlhčenou ve slabém roztoku tohoto jedu a o 30 minut později zemřel.

    Je také užitečné mít na paměti, že některé domácí insekticidy - jedy proti hmyzu mají přibližně stejný účinek na lidské tělo jako „novičok“. To znamená, že k získání diagnózy, kterou má Navalnyj, není „novičok“ nutný.

    Je zajímavé, že první, kdo použil „novičok“, nebyly speciální služby, ale zločinci, kterým byl tento jed prodán z vojenské laboratoře: „V roce 1995 ruský bankéř Ivan Kivelidi zemřel na otravu jedem, který byl aplikován na telefonní sluchátko v jeho kanceláři. Sekretářka Zara Ismailova na něj zemřela a další osoby (celkem více než deset lidí), které vstoupily do kanceláře, utrpěly zranění různého stupně závažnosti.“ (WIKI nepíše, ale patolog, který provedl pitvu Kivelidi, také zemřel.) !!!!!

    Aby se jed na těle objevil přes oblečení, jak naznačuje Navalnyj, musel jed přes šaty nasáknout, a proto muselo mít oblečení tak vysokou koncentraci jedu, aby spolu s Navalnym všichni kolem něj zemřeli nebo onemocněli - i letušky, které se mu snažily pomoci i lékaři záchranné služby, kteří nechápali, co se s ním děje, a cestující v letadle kolem Alexeje "nepočítaje".

    Ukazuje se, že v případě otravy Navalného nedošlo k použití „novičoku“, ale k použití nějakého jiného jedu, který lze podat POUZE konkrétní osobě, řekněme, čajem nebo kávou, a který má DLOUHÉ ZPOŽDĚNÍ ve svém působení.

    A tady by mělo být chování Němců záhadné. Skutečnost, že definují otravu Navalného „novičokem“, říká, že buď tito západní „experti“ jsou totální pitomci, jako jejich ruští kolegové (a proč ne?). A aby něco řekli, berou obvyklý protiruský kurs . Nebo tam sami experti již podvrhli stopy tohoto jedu do vzorků odebraných z Navalného.

    Co tomu mohlo zabránit? Nedostatek peněz? Poctivost západních odborníků? Nenuťte mě se smát!

    http://www.ymuhin.ru/node/2226/navalnyy-i-30-srebrenikov

    OdpovědětSmazat
    Odpovědi
    1. Příteli, ta binární podoba se používá z bezpečnostních důvodů jen v armádě, jinak látky tohoto typu klidně můžete skladovat i používat ve finální sloučenině.

      Kimův bratr se dotýkal leda své tváře, kam mu látku VX stříkli. Takže ji měl nejen na kůži, ale i na sliznici a v plicích. To je pak velmi rychlé.

      Domácí insekticidy sice nejsou zdravým výživovým doplňkem, ale v žádném případě nejsou jedy typu Novičok. Snad možná pro mouchy. To by se jinak neprodávaly volně v drogerii. Takže Navalný se určitě neotrávil Biolitem, to bychom tady už dávno nebyli ani my.

      Nikde není uvedeno, na které části z oblečení se ten jed našel. Známé místo je jen ta minerálka. A chemik Uglev jasně vysvětlil, jak to působí. Už se mi to nechce opakovat. Takže zatímco v Británii onemocnělo šest lidí, jedná osoba zemřela. Tady nikdo. Asi se zlepšili v aplikaci a dózování.

      Souhlasím s dalším odstavcem - muselo se jednat o jinou látku. Němci to potvrdili, byla to nová verze Novičku s pomalejší reakcí.

      Jestlipak víte, že piloti přistáli i pod pohrůžkou přísného trestu? Anebo, že cestu sanitek do nemocnice blokovala neznámá vozidla? Zkuste i jiné informace, doporučuji Bellingcat, jejich práce je fenomenální a navzdory tomu, že se jedná o občanský nezávislý portál provozovaný nadšenci, najdete tam zprávy i v češtině

      Smazat
    2. Ježiši, vy jste ale zapouzdřený tvor! Jestli píšete o Bellingcatu ot, co jste napsal, tak se nemá cenu s vámi bavit. Stačí aféra podvodných fotomontáží, které vyrobil Bellingcat okolo "ruských raket BUK" v Doněcku.
      Nebo to, co předváděli v Sýrii.

      Vy jste nenapravitelný naiva. Možná trochu vzdělaný, ale jinak v myšlení velmi zaostalý.

      Smazat
    3. 20:58
      Ten v 20:39 není ani náhodou trochu vzdělaný, ale totálně nevzdělaný. Vzdělaný člověk si přečte a promyslí celý text a tam je mnoho z toho, co "kritizuje" vysvětleno.
      Jinak zdravíme našeho placeného "českého podnavalného" z 20:39.

      Smazat
    4. A já zas zdravím vás dva zapouzdřené konspirativce. Co bychom si bez vás počali? Už ani ta sranda není co bývalo, ještě že máme vás.

      Smazat
  16. Stále se to vyjasňuje víc a víc ... Co takhle Minář, máme v Česku "novičok"??

    Navalnyj dostal od Západu 200 milionů rublů v kryptoměně za inscenaci „otravy“
    15:17. 5. října 2020353 zobrazení 8 komentářů Vydal: vlad sokol
    Na začátku října obdržela bitcoinová peněženka Alexeje Navalného celkem 200 milionů rublů. Je zřejmé, že toto je poplatek Západu za otravu.

    Převod obrovského množství peněz do peněženky bloggera v bitcoinech je hlavním důkazem toho, že „otrava“ bloggera byla připravena k zahájení další fáze protiruské kampaně. Kromě toho situace s otravou jasně pomůže bloggerovi restartovat projekt, který ztratil popularitu.

    Převod bitcoinů Západem také naznačuje, že Navalnyj je již připraven na návrat do Ruska. Bloger dostal zálohu a bude muset obnovit protiruské aktivity namířené nejen proti vládě, ale také proti všemu lidu Ruské federace. Západ zjevně sní o tom, že zopakuje scénář z roku 1991 pro Rusko a přemění zemi na surovinový přívěsek.

    Připomeňme, že novinář Sergej Sokolov provedl vyšetřování, během kterého zjistil, že blogger Alexej Navalnyj a zaměstnanec takzvaného Protikorupčního fondu "perou" finanční prostředky prostřednictvím bitcoinových peněženek. Po volební kampani v roce 2018 zatajili zástupci FBK před dárci informace o více než 40 milionech rublů obdržených ve formě kryptoměny. Navalnisté si tyto peníze jednoduše přivlastnili pro sebe.

    https://pandoraopen.ru/2020-10-05/navalnyj-poluchil-ot-zapada-200-mln-rublej-v-kriptovalyute-za-inscenirovku-otravleniya/

    OdpovědětSmazat
    Odpovědi
    1. Takže nějaký pisálek z kanclu dokáže prolomit systém plateb v kryptoměnách. Hezký blud.

      Smazat
    2. 20:20
      Zdravíme naše politické strážce.
      Nebyl to pisálek, ale novinář. Investigativní. Najděte si ve slovníku, co to znamená.

      Smazat
    3. Ono, se není čemu divit. Vždyť i náš Svatý Havel podlehl svodům peněz a zpronevěřil finance sebrané na podporu stíhaných politických vězňů - viz svědectví pana Wolfa. Proč by to nemohl udělat Navalný, který tak svatý vůbec není.

      Smazat
    4. 21:02 a co to je podle vás? To že vystudoval žurnalistiku se nutně musí vyznat v IT a hacking? Ne, je to pisálek. Buď dobrý anebo Sokolov.

      Smazat
    5. 22:07
      Žvást.

      Smazat
  17. Jenže Navalnyj dle Němců měl v těle nejen metabolity, ale stopy (zřejmě) A234 se našly i na jeho oblečení, těle a hlavně v uvedené láhvi a předmětech zabavených v hotelu. Výsledek potvrdily i laboratoře Francie, Švédska a OPCW. Samotný spolutvůrce Uglev, který žije v Rusku, naznačil, že je nanejvýš pravděpodobné, že Němci mají pravdu. Také naznačil, že ruské laboratoře nedisponují nejen potřebnou technikou a novými metodami vyvinutými v souvislosti s kauzou Skripal, ale ani dostatečně kvalifikovaným personálem. Následně dodal, že tyto látky může vyrobit JEN STÁT. Co je ještě třeba?

    Je fakt, že je zvláštní, že ani Němci, stejně jako Britové, nechtějí s Rusy spolupracovat, jen požadují vydat viníky. Tedy musí už vědět, kdo je za tím. Něco naznačil Bellingcat a my víme, že Navalného celý čas sledovala FSB. Pak je tady ten Sosnov. Kdo to je? Čili u Skripalů to byla neschopná GRU, teď zato organizace. Když ho chtěli zabít, proč to neudělali jinak, ale takhle neschopácky? Takže nespekulovat, nechte to na Němcích, to ní si s tím poradí, stejně tak jako Britové se Skripalem.

    OdpovědětSmazat
    Odpovědi
    1. Vy věříte závěrům "západních" vědců a laboratoří a prohlášením politiků?
      Dobře jste SE označil - "a my víme, že Navalného celý čas sledovala FSB" - jistě, ale jen proto, aby ho chránila!

      Smazat
    2. Vážený anonyme 18:17 - chyba ve vašich úvahách je ta, že příliš věříte, podtrhuji v ě ř í t e Němcům (BND), Angličanům (MI6 a MI5), podvodníkům z Bellingcatu. Všichni jmenovaní byli již několikrát v historii přistiženi při lži, manipulacích a podvodech. Nepoužíváte logiku, svůj vlastní rozum!

      Uglajev nevysvětlil, proč jakýkoli jed z řady novičok, látky smrtící v naprosto nepatrném množství, již 2 x selhaly a napadení přežili. Jiný muž, který na programu novičok pracoval a je také občanem Ruska prohlásil, že by si Navalný ani nepísk, a bylo by po něm. Takže co? Kdo má pravdu? Podle vás a vašich našeptavačů pravdu má kdokoli, jen ne Rusové, že?!

      Proč nechtějí Němci spolupracovat? Švindlují? Rozum mi říká, ýe je to velmi pravděpodobné.

      Jestliže novičok může vyrobit jen stát, proč ne Německo, proč ne Anglie?

      Jak to, že nebyli postižení ti, kdo "kontaminovaný materiál" v Omsku sebrali a převezli do Německa? A jak to, že udělali čistku v hotelovém pokoji (který se po odjezdu ubytovaného okamžitě uklízí) a věděli, co mají zajistit? Není to součástí divadla?

      Jaké vzorky dostaly laboratoře v Německu, Švédsku a Francii? Nejde ze strany případných režisérů-inscenátorů jen o to, zatáhnou do podvodu i někoho "seriózního"?

      V souvislosti se Skripalovými přece nešlo o novičok ale všechny příznaky tehdejší otravy ukazovaly na bojovou látku VX produkovanou v nedalekých britských laboratořích v Portadownu. A nezdá se vám podivné, že Skripalovi zmizeli? Proč? Netrestají je náhodou Britové za ilegální manipulaci s bojovým prostředkem VX odcizeným Skripalem a jeho komplici v blízkém Portadownu za účelem prodeje třetí straně? Třeba ISIS. Zdá se vám to jako vleká Bondovka? Ale tím by se vysvětlilo vše, nejen slabý účinek tzv. "Novičoku" (ve skutečnosti VX), ale i zmizení Skripalů.

      Britové a Němci nechtějí s Rusy spolupracovat? Proč? Jde o kriminální čin. V rámci Interpolu spolupracují na jiných kauzách. Proč to nejde v těchto případech? podezřelé? Samozřejmě.

      U Skripalů to nebyla "neschopácká GRU", to jer opět je tvrzení, kterému vy slepě v ě ř í t e .

      Ale nejdůležitější otázkou je - KOMU TO PROSPĚJE ?! Rusům, Putinovi ? Těm určitě ne. K pomluvě Ruska a šíření nenávisti proti Rusku? To určitě. A jsme doma. Přemýšlejte! Oni si mylsí, že jsme všichni naprostí hlupáci a proto dělají v propagandě logické chyby. Nenechme se zmást. Používejme hlavu.

      Smazat
    3. Hrajete si tady na chytrého a nestranného, ale je vidět, že jste rusofóbský blb a snažíte se nám nabulíkovat jakési tajemné nitky z Kremlu. Jak si poradili Britové se Skripalem? Byli a jsou za totální pitomce a šašky! A ostatně, kde je Skripalům konec? Litviněnko byl na obrazovkách a stránkách médií pořád. I po smrti. Ale Skripaly neviděl nikdo. Jedna teorie, vždy zaručená jako pravdivá stíhala druhou, který ovšem vyvracela tu první. Nyní Němci potřebují stejný výsledek - obvinit Rusko bez důkazů, ale snaží se vyhnout stejné blamáži. Tak mlží a snaží se dodat celé věci tajemný obraz a odvolávají se na různé laboratoře různých zemí. Ale ani jedna jediná nechce poskytnout výsledky svých testů! Proč asi? Odpověď je jediná možná - neodpovídají obvinění. Jinak by už dávno byly v médiích a s pořádným humbukem. OPCW nic nepotvrdilo. odpověď je také jediná možná: prověřili jsme to, co nám poskytli Němci, běžte za Němci, ať vám to dají také. Tedy NEPOTVRDILI žádnou otravu a už vůbec ne nějakým novičokem. To samé laboratoře kdesi po světě. Jakýsi Uglov naznačil, Bellincat cosi naznačil, je tu nějaký záhadný Sosnov.... Začíná to být stejná šaškárna jako s těmi Skripaly. Ať přestanou naznačovat a předloží důkazy! A bude vymalováno. Ostatně víme, co je Bellincat zač. Partička pisálků, která sama sebe prohlásila za hlavu investigativní žurnalistiky, ale nikdy nic nevyzkoumala. Jen si vymyslel nějaké "důkazy" které se ukázaly jako naprosté nesmysly. Jak dopadly ty její důkazy se sestřeleným malajsijským letadlem? Ostatně jak dopadla celá tato kauza? GRU je všechno možné, jen ne neschopná. Kdo ji podcenil, krutě na to doplatil. Nijak si nezadá s CIA nebo Mossadem. Němci dostali od Rusů ultimátum! Buď předložíte důkazy, nebo poskytnete výsledky! Jinak dojde k vážnému narušení vzájemných vztahů. S tím si Němci nyní musí poradit. Žádné - "musíte tomu věřit". Víra není důkaz. Jak prohlásil W. Deming: "Bohu věříme. Ostatní jsou povinni předkládat fakta!". Kdo tady spekuluje jste vy a podobní tlučhubové. My, jen trochu myslící požaduje důkazy. Ne tajemné postavy, ještě tajemnější náznaky, víru a podobné bláboly. S tím běžte na Novinky a do ČT. Ale já sleduji ruské weby. Kauza Navalnyj už není mezi nejsledovanějšími. Dokonce ani mezi sledovanými. Rusové na něj kašlou. Mají jiné starosti a radosti. Němcům nezávidím.

      Smazat
    4. 19:50, moc dlouhé, ale odpovím.

      Laskavě mě neoznačujte za člověka bez logiky, nic o mně nevíte. Zvlášť vy, kterému nevadí zdejší neuvěřitelné konspirace o samootrávení nebo CIA, přičemž dotyční to tvrdí s takovou jistotou, jako by to sami řídili z Langley.

      Uglev nedělal spekulace forenzního rázu. Je to chemik. On jen odpovídal na dotazy, zda je možné přežít Novičok. Jeho odpověď zní, ano je. A naznačil v jakých případech. A světe div se, zrovna takový případ nastal.

      Proč nechtějí Němci spolupráci s Rusy, to se musíte zeptat Němců, s Francií, Švédskem atd. spolupracují.

      Nikde jsem netvrdil, že Novičok nemůže vyrobit třeba Anglie. Ale přesto mě fascinuje, jak přesně víte, kdy chodí uklízečka Nataša do VIP pokojů hotelu Xander v Tomsku. Máte tam příbuzné? Stejně tak váš podezřívavý tón, co se týká kontaminace lidí sbírajících důkazy. Že by se na to speciálně připravili, to vás nenapadlo. Víte, pokud půjdu na vlastní pěst hledat důkazy po jedu, tak se na to taky dobře připravím, i když nejsem specialista. Stejně tak vaše otázky ohledně vzorků byly dávno zodpovězeny. Každá laboratoř jela samostatně. Ve všem.

      Proč do Skripala taháte nějakou VX, když to byl dávno potvrzen jeden derivát z programu Foliant?

      Takže nechte Bonda Bondem a zkuste se na to podívat čistě logicky. Kreml se jednoduše snaží dokázat, že má na to, aby zlikvidoval konkurenci a použitý způsob má ukázat právě na to, aby všichni pochopili, kdo je za tím.

      Smazat
    5. S rusofobem otráveným protiruskou propagandou se nemá cenu bavit. VY jste mu ukázal, kde má ve své "logice" chyby al eon stále trvá na blbostech.

      Smazat
    6. Pro 20:27 vy jste mi nějak fikaný myslitel:))) Ten pán Ugrov ví o novičoku asi tolik, jako student chemie. Byl sice v té laboratoři ale na samotné výrobě a výzkumu se nepodílel. To potvrdili ti, co jej vymysleli. To k té důvěryhodnosti. Dále: novičok přežil jediný člověk. Vědec, který se kontaminoval nešťastnou náhodou právě v té laboratoři. Takže dostal antidotum okamžitě, protože bylo pro tyto případy po ruce. Byl týdny v kómatu a "žil" pouze pět let. Pak zemřel na totální selhání nervového systému. Skripalovi nebyli přece otráveni nějakým blbým VX! Ale právě novičokem. A podle jedné z mnoha zaručených informací, tak ten mohou vyrobit pouze Rusové v Rusku. Sice se pak ukázalo, že ho vyráběl kde kdo, dokonce i my (toho profesora co to propích z fleku vyrazili z práce), ale kdo by si všímal takovéto maličkosti, že? Tako se ukázalo, že Skripalovi se v tom nejjedovějším novičoku snad i koupali! Sledujte výroky britské strany: Snědli ho s pohankou, vypili v pivu, vdechli ho z klimatizace v autě, umatlali si o něj ruce, když brali za kliku, měli ho v prádle, které jim "někdo" napustil už v Rusku a strčil do kufru. Zbytek dali ti matláci do flakonku od voňavky a vyhodili do popelnice, kde se s ním otrávila jakási bezďačka! Jed, který zabíjí v sekundách kohokoliv kdo se k němu přiblíží přežili Skripali i když se s ním promenovali min. dvě hodiny po městě! Až na lavičce se jim udělalo šoufl a kolemjdoucí zavolali záchranku. A v nemocnici i přes telefon ihned poznali, že jde o otravu novičokem, o které ale nemohli nic vědět protože ho před tím nikdo nikdy neviděl a dorazili plně vybavení jak kosmonauti (na vojně jsme tomu říkali atombordel). No uznejte - není to zázrak?!! Ale to byli odborníci! Lékaři záchranky. Měli speciální vybavení, oděvy, antidota v ruce, když ne už v zubech. V Rusku v Tomsku to byla jiná klasa! Tam se naprostí laici vybavili asi jako my v 60. letech při cvičení civilní obrany. Měli igelitové rukavičky a lahve s příšerným jedem strčili do igelitového pytlíku! A bez problémů přežili. Oni i všichni, kdo to svinstvo brali do rukou. Ostatně i Navalnyj je sám o sobě zázrak. Požil novičok v čaji, o kterém nikdo nevěděl, že je pro něj, navíc ho vdechl s párou z toho horkého čaje. A přežila i servírka všichni okolo včetně toho pučmidráta, který mu posluhoval. Bez příznaků byli i ti, kterým podal ruku, kteří brali od něj kufr atd. No jak říkám. Rusko - země zázraků. Ani jedna laboratoř nezodpověděla vůbec nic. Ani sama ani všechny dohromady. Nepředložily ani jeden důkaz, ani neposkytly vzorky. A Němci? Ti dokáží vzkřísit i mrtvého. Nejen Navalného, ale i Tymošenkovou. Ta už měla nohy v peci krematoria a dorazili němečtí profesoři a ihned byla fit a mazala do parlamentu vyhrožovat Rusům atomovkami (které ovšem neměla). Pravda den před tím proběhl Majdan. Ale to s tím asi nesouviselo. Tak věřte dále. Já trvám na důkazech.

      Smazat
    7. 19:55 šašek jste vy.

      Vy jste Skripaly neviděl, ale představte si, že já ano. Spolu se mnou několik miliard lidí. Julia Skripal jasně prohlásila, že jsou s otcem v pořádku a nemíní se prezentovat na veřejnosti. Stejně tak prezentovala rozhovor s Julií i její rodina v Rusku. Dokážete tohle absorbovat anebo budete neustále konspirovat?

      "Jakýsi" Uglev je něco jako jakýsi Rink, Mirzajan či Železnjakov. Člověk, co se podílel na vývoji v programu Foliant. Uglev je z nich nejstarší a má nejvíc poznatků. Pro mě je rozhodně větší autoritou v oblasti této skupiny BCHL než vy. Promiňte.

      Všechny kauzy, v nichž je zapletené Rusko, jsou prokázané. To, že Rusko nemíní respektovat mezinárodní vyšetřovací komise a soudy, neznamená, že se tím vyviní, ale právě naopak. Vy zřejmě nevíte, proč zemřel Litviněnko? To nebylo kvůli Politkovske, jak nám snažil nakecat Kreml, ale bylo to kvůli mnohem závažnější věci. Jaké, to si přečtěte zde.

      Na ostatní nedokážu odpovědět, protože jste to smotal dohromady v jednom chumlu.

      Smazat
    8. Pro 22:04 neviděl jste ji a ani nikdo z "normálních" lidí. Ani její příbuzní v Rusku ne. Právě její sestřenice s ní několikrát mluvila po telefonu. Neviděla ji. Chtěla ji navštívit, ale britské úřady jí nedali vízum. Pročpak asi? Vždyť se mohli potkat někde a pak je někam uklidit. Jenže právě po té žádosti, které nebylo vyhověno přišlo to prohlášení, že jsou v pořádku a zavřela se za nimi voda. Ani příbuzní ani nikdo jiný s nimi nemluvil ani je neviděl. Ani foto, ani jinou známku jejich existence. To není konspirace. To jsou fakta. Jako to ostatní, co jsem napsal výše. Stačí se podívat do archivu, jak byla zdůvodňována kauza Skripal. To samé v bledě modrém začíná být i s Navalným. Rusové žádají výsledky a vzorky. Podle mezinárodního práva na to mají právo. Dokonce nárok. Šlo to oficiální žádostí cestou generální prokuratury. Žádná ruská kauza nebyla prokázána! Ani jedna jediná. Rusko může akceptovat důkazy, nikoliv osočování. Ať pošlou nebo zveřejní ty důkazy. A neohánějí se vírou a důvěrou. A bude vymalováno. Konspirujete tady vy a pár myslitelů vaší úrovně, pokud to nejste také vy. Úroveň by tomu odpovídala.

      Smazat
    9. 22:04
      Kde máte ty důkazy proti Rusku o kterých se tady zmiňujete ? Nikdy nikdo nic nepředložil ruské vládě, jen nepodložená obvinění. Máte v rukách stejné howno jako ti v Německu a Británii. Buď dokažte, nebo mlčte , presumpce neviny snad občas v EU platí!

      Smazat
    10. 19:55 a 22:46 vy jste dost uplkaný člověk. Nejvíc se mi líbí to vaše nabubřelé JÁ žádám. Já teda taky žádám. Předložte důkazy vašich tvrzení.

      Dr.Uglev je vědec, který se přímo podílel na vývoji BCHL včetně Novičku. Pokud jste někde v diskusích konspiratiků četl, že se jednalo o nějakého laboranta, pak to je lež.

      Znovu zopakuju. Nikde jsem netvrdil, že Novičok dokáží vyrábět jen v Rusku. Ale jen v Rusku ho použili už několikrát a zjevně ho nedokážou detekovat ani léčit. Anebo se tak alespoň tváří.

      Je zajímavé, že jste natolik přesvědčen o své pravdě, že jste si nepoložil otázku, proč při "pankreatitidě" aplikovali atropin už při převozu do nemocnice. Atropin se totiž používá právě při otravách NPL. Takže jestliže Navalný nevykazoval příznaky otravu organofosfáty, proč atropin, který je sám jed a při pankreatitidě může jen škodit?

      Pokud je vám k smíchu, že v Británii používají při práci s BCHL ochranné prostředky, tak se klidně smějte. A protože cynismus není trestný, můžete se klidně smát i těm dvěma bezdomovcům, policajtovi, sestře ze záchranky a dívce, která je našla. Ti všichni byli Novičkem zasaženi.

      A opět lžete, když píšete, že nikdo Skripaly neviděl, když Julia vystoupila ve známém záběru BBS s prohlášením. Stejně tak jsou známé její rozhovory s rodinou, o čem hovořila její sestřenice v ruské TV. Volala jim několikrát. Zajímavé, že v Rusku o tom nikdo nepochybuje, vy ano. Stejně tak potvrdili, že Julia se s nimi nechtěla setkat a volala jen kvůli babičce. Takže nespekulujte a akceptujte fakta. Zároveň přestaňte míchat víc věcí dohromady, tady je článek o Navalném, ne o případu Skripal.

      Smazat
    11. Pro 5:14 Vyjste nějaké ranní ptáče:))) Tak naposledy. Slečna Skripalová vystoupila v BBC potom, co její sestřenici úřady Velké Británie odmítly vydat vízum. A nebylo to živé vysílání. V Rusku už Skripalové nejsou téma. Co si pan bývalý plukovník KGB navařil to si i snědl. Nesmál jsem se tomu, že se někdo přiotrávil. Ale tomu vysvětlování. Nemocnice dostala telefonické oznámení, že na lavičce v parku je dvojice které je špatně. A z tohoto telefonátu okamžitě vydedukovali, že se jedná o otravu novičokem a dorazili v plné výstroji! Přitom podle zpráv z té doby novičok před tím nikdo neviděl a v Británii (a nikde na světě) se nevyskytoval, protože ho mají pouze v Rusku. Tak mi přijde k smíchu, že poznali a pojmenovali něco, co nikdo nikdy neviděl a ihned nasadili léčbu, aniž by věděli čeho. A úspěšnou! Jestli vám to přijde normální, tak nejste normální. Pan Uglev je vědec a možná se podílel na vývoji BCHL, ale nikoliv novičoku. To potvrdila sama laboratoř i vedoucí vývoje. Já žádám o předložení důkazů v případě, že po mně někdo chce, abych mu věřil. Jestliže po mně (a po občanech světa) politici z Německa a spol. chtějí, abych věřil tomu, že se Rusové (a osobně Putin) pokusili otrávit pana Navalného, tak ať předloží důkazy a ne snůšku až neskutečných blábolů. Jestli je nemají nebo nechtějí předložit, tak já jim věřit nebudu. Ale je samozřejmě věc každého, čemu věřit bude nebo nebude. Tedy i vaše. Jestli vám je jedno, že vás má někdo za vola je to vaše věc.

      Smazat
  18. Navalny je fetak a v podmince, ktera znemoznovala kandidovat ve volbach. Vysumel jako zapadem subvencovany krtek v Rusku a tak byl pouzit jako otraveny k mlaceni Ruska.
    Navalny vi, kdo ho otravil a jestli vubec, protoze v Rusku nic nenasli, co by tomu nasvedcovalo. Ta rychlost, s jakou byl prevezen do Nemecka svedci o pripravene akci CIA a jejich filialek v zemich vazalu USA.
    Tvrdil, ze ho otravil Putin. Bez dukazu. A Rusum Nemecko dosud nedovolilo ani pravni ani lekarskou ucast v teto kauze. Jako u Skripala. Provalil by se false flag zapadu s jedem z Port Down u Salisbury?
    Ale co, vazalove USA v Nemecku nebudou zadat dukazy. Po privozu Navalneho do Nemecka psali lekari jenom jednou Bulletin o jeho stavu. Ostatni jsou jenom politicke proklamace a lzi od CIA.
    Navalnym potrebovali ucpat roury NS-2. Nemecko ale NS-2 potrebuje. I s nim bude mit malo energie, protoze odstavuje kontinualni zdroje atomove a uhelne elektrarny.

    OdpovědětSmazat
  19. Ta " hloupá " CIA, jistě dosadila i toho Putina,jak jinak.
    Tohle napsat se snad dá jen tady.jo a sputnik,tam čmaraji podobné, ještě lepší bláboly.

    OdpovědětSmazat
  20. To divadlo okolo plynovodu,který je před dokončením,je fraška tajných služeb USA.Neděje se nic jiného,než obyčejné kydání hnoje,především na Rusko.Nezbývá,než poslat soudruhy z CIA do prdele.
    Prý stačí zavolat debílkovi Pompeovi a celá Evropa má plynu habaděj,...ale drahého jak prase.
    Tak pokud máte zájem o americký plyn,můžete hajlovat,že ho chcete.
    Já ho nechci.

    OdpovědětSmazat
    Odpovědi
    1. 21:18
      Pokud někoho posíláte do prdele a někdo je podle vás debílek, tak musíte sám ukázat směr a jít příkladem.
      Co se týče ceny plynu z USA, už se ptám po několikáté, napište cenu, ale pravdivou, nic nevíte, jen hloupě tlacháte.Že je ve světě plynu dost a dost je pravda, tak jako nafty.
      Proč tak Rusko bojuje za dodávky plynu do Německa?? je mně záhadou. Jsou v tom peníze, nebo rozklad EU, nebo být vázaný na Rusku?? Nebo ze všeho trochu??

      Smazat
    2. 9:57 rozklad EU snad ani ne, to se jim v historii už hodněkrát vymstilo a Rusové mají dobrou paměť. Ale a) a c) bude pravdě blíže, áčko prioritní. První priorita. Já bych jim to nezazlíval, nejen Rockefeller je dolary živ.

      Smazat
  21. Všechny tyto akce jsou prováděny v souladu s euroatlantickými demokratickými hodnotami, které definoval, ještě co by šéf CIA, stávající ministr zahraničí Mike Pompeo:" Lžeme, podvádíme, krademe". Opomenul dodat - vraždíme a zabíjíme.

    OdpovědětSmazat
  22. Za vsim zlem na svete je CIA (=demokracie)

    OdpovědětSmazat
  23. Svět dnes zná jen tři žijící lidi z Ruska – Putina, Gorbačova a nyní Navalného,“ pronesl jeden z liberálních vůdců.

    No tak to je saudruh v dobré společnosti.

    A nikdo jiný než "liberální vůdce" by to nedokázal takhle pěkně říct, i kdyby saudruha chtěl znectít sebevíc. Těžko říct, jestli tohle srovnání hodlá prodávat i doma, vzhledem k tomu, jak průměrný Rus hledí na obě přirovnávané osobnosti.

    Stejně zajímavě to rezonuje i s příspěvkem, podle kterého mladí schopní Rusové Navalnému fandí. Ale on i ten Jelcin byl aspoň nějakou dobu hvězda. Na druhé straně, Navalnyj asi nebude pro západních liberály zásadně lepší investice než Lenin pro Viléma Pruského. Ale to je taky jiná povídačka.

    Prvek revolty ovšem neradno podcenit a v dnešním Rusku je opravdu stále dost proti čemu revoltovat. Snad nebudu smazán, pokud upřímně vyjádřím přesvědčení, že to ale je převážně důsledkem Putinova neustálého filigránského vybalancovávání moci s částí oligarchů a další pakáží, která by se nejlépe vyjímala u zdi, nikoli nutně kremelské.

    V tomto ohledu tedy souhlasím s hořejším názorem, že Čína totéž zvládá podstatně efektivněji a minimálně jako Slovanovi je mi to trošku líto, ale neztrácím naději.

    OdpovědětSmazat
  24. A není A. Navalný náhodou diabetik? Testy v tom Omsku prý prokázaly, že měl v krvi nízkou hladinu cukru a v moči stopy alkoholu. Nízká hladina cukru by u diabetika svědčila pro hypoglykemický šok (který se může projevovat právě tak, jak to Navalný "předvedl" vtom letadle, a který taky může skončit smrtí!) a stopy alkoholu se - dle jedné US studie ze 70.let - můžou do moči dostat při intenzivnějším používání dezinfekce rukou (viz dnes běžná opatření při koronakrizi!). Příčinou hypoglykemickému šoku může být u diabetika velká únava, hladovění, velký stres. Jak hned po přistání v Omsku prozradila ta jeho "mluvčí", tak Navalný předchozího dne dlouho jednal v Tomsku s tím "opozičním" politikem a v den "otravy" nic nejedl, jen vypil čaj na letišti. A ty inhibitory cholinesterázy byly u něj zjištěny až v Berlíně. Ty se ovšem v těle můžou objevit mj. i v důsledku toho hladovění, a nebo - jak již upozornil pan Dr. I. David, v důsledku medikace při probouzení pacienta z umělého spánku/narkózy. No, mám stále silnější dojem, že pokud by byl Navalný diabetik, tak by k celé té teatrální "otravě" nebylo potřeba ani jediného prášku, stačilo by, aby dlouho do noci kecal s tím politikem, od večera nic nejedl a po návštěvě WC si vždy vymáchal ruce (či obličej?) v dezinfekci...
    Ale nejsem lékař, ani s Navalným jsem ten den nebyl, tak jsou to jen fabulace...
    Viki L.

    OdpovědětSmazat
    Odpovědi
    1. Jenže Němci nepotvrdili hypoglykémii, zato našli Novičok. Ne nějaký dezinfekční prostředek, ale konkrétní sloučeninu.

      Smazat
    2. 5:18
      Teď tu o Smolíčkovi!!!! 😂😂😂

      Smazat
    3. Ta baba co ho mela otravit (Ruska, zijici v Anglii) co okamzite praskla do bot, kdyz Navalny skolaboval. Znemoznila vyslech v Rusku.
      O ni ani slovo. Jeji tata je bohac a svou cinnosti ma blizko k Port Downu, specialistovi na jedy.

      Smazat
    4. 11:59 vaše spekulace jsou prostě famózní. To se hned tak nevidí. Tak jak to bylo? Otrávila ho baba z Anglie Novičkem anebo to byla hypoglykemická krize. Už se konečně dohodněte, která verze je "správná". Jinak vypadáte charakteristicky.

      Smazat
    5. Ad 16:41 - Hlavně ty se už dej konečně do cajku. Pochop, že těch verzí okolo Cirkusu Navalnyj může být víc. Ze všech variant je ta s "novičokem" nejnepravděpodobnější. KApiš?!

      Smazat
    6. Našli inhibitory cholinesterázy. Do té skupiny patří i některá léčivam např. benzodiazepiny. Jsou to psychofarmaka, často zneužívaná jako drogy, v kombinaci s alkoholem může dojít ke smrtelnému předávkování.

      Smazat
    7. 19:52 prosím vás neznažte se NEUSTÁLE manipulovat! Napřed jste tvrdili, že se nic nenašlo. Pak jste úplně obrátili a tvrdili jste, že byl nalezen Novičok a dala mu ho nějaká dvacetiletá slečna. A teď, když je oficiálně potvrzeno, že se jednalo o speciální novou sloučeninu z této skupiny, tak znovu obracíte a tvrdíte, že se našlo něco úplně jiného. Proč v Rusku nic nezjistili? Proč protahovali hospitalizaci? Proč podali už v letadle atropin? OPCW dokáže jednoznačně určit, o jakou látku se přesně jednalo. Zvýšenou hladinu acetylcholinu našli v Německu, ale to je jen orientační informace. O co konkrétně se jednalo, bylo předmětem analýz zmíněných laboratoří a rozhodnout měla OPCW. Ta rozhodla. Je to ve všech sdělovacích prostředcích a vy stále mlžíte.

      Smazat
    8. 7:05 - jen se nerozčilujte. Pravda o Cirkusu Navalný stejně jednou vyjde na povrch. To vaše "ve všech sdělovacích prostředcích" neznamená ve všech. My tady na Nové republice velmi pochybujeme o "všech sdělovacích prostředcích" speciálně ze zemí NATO. Ta média byla velmi často v poslední době přistižena při lžích a manipulacích. Tak se nedivte.

      Daleko pravděpodobnější je, že celý Cirkus Navalný je režírován s cílem pomluvit a uškodit Rusku. Rusko je jediný soupeř těžké váhy, který může USA smáznout a proto překáží Spojeným státům v jejich cestě ke světovládě. America First! Proto je potřeba Rusko zaměstnat vnějšími i vnitřními problémy natolik, že hodí do ringu ručník.

      Smazat
    9. 1:14 a 19:52

      nefabulujte. Našly se metabolity jedů skupiny Novičok. Vzorky byly odebrány specialisty OPCW. Není o čem diskutovat a dávat pozor na jazyk by si měl i Lavrov. A vy byste se měli spíš ptát, proč se nic nezjistilo v Rusku, proč se několik vozidel snažilo zablokovat sanitku, proč nechtěla nemocnice a vláda převoz a povolili to až tehdy, kdy hrozil mezinárodní skandál... atd.

      https://www.opcw.org/media-centre/news/2020/10/opcw-issues-report-technical-assistance-requested-germany

      Smazat
    10. Stejné metabolity mohou vzniknout rozkladem i jiných látek, jak jistě víš milý chemiku.

      Lavrov je ministr regionální velmoci, která může Amíkům a všem v NATO zakroutit krkem. Proč by si měl dávat pozor na jazyk, diplomate?

      Hlouposti o blokování sanitky a jiné nesmysly z řad Navaleného doprovodu si nech od cesty. Je to trapné, reportére - amatére.

      Věhlasné laboratoře žádné vzorky na místě nemohly odebrat, neb ta fyzicky nikdo z jejich zaměstnanců nebyl. Tím stojí všechna tvrzení západních laboratoří na vodě. Měl bys to vědět jako právník.

      Ptáme-li se QUI BONO, pak jednoznačně ne Rusku ale štváčům proti Rusku jako jsi ty, propagandisto.

      A už neotravuj s tím trapným OPCW.

      Smazat
    11. 14:08 umíte si přečíst ten text na stránkách OPCW? Kurva co jste zač, když dokážete takhle lhát? Jasně tam je uvedeno, že vzorkovali specialisté OPCW a našli metabolity po jedech té skupiny... Anebo že by byly vaše kognitivní schopnosti tak nízké a vaše emoční angažování tak vysoké, že nejste schopen absorbovat ani naprosto zřejmé věci?

      O nezvyklé blokaci sanitky třemi bílými dodávkami v průběhu jízdy psali v Ria Novosti, v Kommersantu a jinde. Jenže číst i tohle je pro vás asi už úplně nadlidský výkon.

      A ještě jednou. Nepíšu o tom KDO to udělal, ale o tom, že se Novičok detekoval.

      Smazat
  25. Toho s těmi "návaly" pustit do Ruska jen s podmínkou, že jeho
    ochranu bude dělat samotná "KGB". A to formou ochranné vazby.

    OdpovědětSmazat
  26. Vy si tady vubec neuvedomujete jake ohromne usili a financni prostredky vynaklada zapad a zejmena USA skrze prime platby ci tajne sluzby na rozvaleni Ruska zevnitr. (jenom nedavno uvolnil Trump 3.8 Miiard $ na diverzi v Rusku.
    Navalny je jenom jeden z jejich pomocniku. K tomu neustale manevry NATO a USA na hranicich a vyvolavani konfliktu v Kirgistanu, Armenii. Simulovane nalety bombardaku NATO a USA na Kaliningrad a Krym. Nechteji doprat chvili odtechu ruske vlade. A kdo jim nejvic vadi je Putin. Ta propaganda a hnus co proti nemu strikaji jsou nekonecne!!!!
    Americky chazarsky zid zbesile tlaci. Potrebuje se zase na Rusku sanovat a zmocnit se jeho surovin.

    OdpovědětSmazat
  27. Navalny je jenom slouha chazaru na zapade. Ani pes by po nem nestek, kdyby ho zapad nehyckal jako strasaka Ruska. Je t ubozak, vejde do dejin jako zradce ruskeho naroda.

    OdpovědětSmazat
  28. Navalného vpustit a hned ubytovat, pochopitelně s ostrahou, aby se mu zase něco nestalo.

    OdpovědětSmazat
  29. Takže potvrzeno OPCW - byl to Novičok. OPCW bude žádat přístup k tajným materiálům a zařízením na území Ruska.

    OdpovědětSmazat
    Odpovědi
    1. Takže potvrzeno: byl to novičok, co těm laboratořím podstrčil Velký Režisér Cirkusu Navalnyj.

      Smazat
    2. 19.44
      a takovou blbost máte odkud ? Podívejte se na stránky
      OPCW .

      Smazat
    3. Blbečku! Právě OPCW hlásí, že se NEJEDNALO o látku typu novičok. Komedie končí!!!

      Smazat
    4. 21:13 vy špatný lháři! Že se nestydíte vypouštět očividné lži.

      OPCW potvrzuje nález sloučeniny Novichok: 6. 10. 2020 17:06
      https://orf.at/stories/3184159/

      Smazat
    5. Re (04:51):
      Bude dobře, pokud OPCW svůj nález v celém rozsahu zveřejní a také, pokud jej v celém znění předá Rusku. Které na něj má ostatně právo. To aby mohlo se zprávou dále pracovat při svém vyšetřování té provokace.
      Osobně pochybuji o tom, že kterákoliv laboratoř, zúčastněná na analýze biol. vzorků odebraných Navalnému, zjistila přímo látku ze skupiny "novičoků" jako takovou. Všechny tyto látky v živém organismu podléhají dost rychlé (bio)přeměně, mj. i tím, že účinně napadají cholinesterázy AChE i BuChE (což je podstatou jejich toxicity). A to v řádu minut či max. hodin. Je biochemicky nesmyslné očekávat, že by nepřeměněnou látku kdos nalezl i po několika dnech, což je případ německých vzorků odebraných Navalnému. To, co chemici těch laboratoří patrně nalezli v biol. vzorcích, jsou rezidua (či metabolity) některého z novičoků, které v organismu po intoxikaci (a rozkladu jedu) v těle mohou vznikat. Tato rezidua však lze nezávisle připravit a do kteréhokoliv organismu snadno vpravit, aniž by poté organismu ublížily v míře srovnatelné s původním jedem. I chemický důkaz fosforylovaných AChE anebo BuChE nemusí prokazovat otravu, protože i tyto lze připravit "in vitro" a do autentických vzorků či do těla Navalného aplikovat, aniž by mu způsobily otravu.
      Takže raději vyčkejme na vlastní zprávu (a nedělejme z tiskových zpráv o zprávě předčasné závěry).
      Doufám, že Rusové si ihned po hospitalizaci Navalného své vzorky také odebrali a zakonzervovali. Z těch by se důkazy o otravě mnohem hůře separovaly (odstraňovaly) než jak se do nich mohou doplňovat. A tak bude příležitost provést porovnávací analýzy a konfrontovat jejich výsledky. Práce OPCW asi neskončí tak rychle, pokud Rusko dostane oficiální údaje, o které zatím marně žádá. A to jak Německo, tak i OPCW.

      Smazat
    6. 21:13

      vy jste skutečně lhář a je třeba si na vás dávat pozor.

      Cit.:
      OPCW uvedla, že dva vzorky Navalného krve a moči obsahovaly „inhibitor cholinesterázy“ podobný dvěma látkám typu novičok, které organizace v roce 2019 zakázala. Zdroj:
      https://www.idnes.cz/zpravy/zahranicni/novicok-otrava-alexej-navalnyj.A201006_174748_zahranicni_misl

      Tohle vyšlo úplně všude už včera, přesto neustále lžete. I kdyby si člověk myslel o původu této látky cokoliv, vám už nikdo věřit nemůže, protože i lež musí být stravitelná. Vy jste schopný tvrdit, že obloha je zelená a nadávat každému, kdo pochybuje. Jestli to je hra, jejíž pozadí neznáme, pak přesně takoví jako vy přispívají k tomu, aby se dohrála do úspěšného konce.

      Smazat
    7. To 8:25 Nejsi ty náhodou ten, co na i-dnesHovno tu
      slátaninu napsal ?
      Jak mohu věřit nějakému op wc, které je na výplatní listině zřejmě i tvého pánička.
      Pro mně vždy v takových případech bude platit známé.
      cui bono. A v Rusku otrávený ten navalený, je naprostý
      kontraprodukt. Rovněž je vidět, že jeho pohyb v Rusku
      byl naprosto volný. Zabránit tak provokaci (která zřejmě nastala ) není v silách nejen FSB ale ani by nebyla v moci CIA. A pokud ho v Rusku vždy po jeho akci preventivně ukryli ve vazbě, aby ho nemohl někdo sejmout, tak to vyvolalo vždy velký povyk. I od samotného peťánka.

      Smazat
    8. 8:26
      Neurážejte "dannyho! On má pravdu, vy lžete. OPCW nenašlo žádnou zakázanou látku, už se konečně naučte hledat informace na stránkách institucí a nepapouškujte "zaručení zprávy" našich "novinářů".

      Smazat
    9. Navalný je mi u análního otvoru. Mne zajímá, jestli nějaká svině nezvýší cenu plynu pro nás okrádané Čechy. Podle mne, zdroj idnes je žumpa plná lží. Na NR se odvolávkou na idnes díra do světa neudělá. Včera jsem náhodou shlédl telegram solovjov life. Doktor Sosnowski probíral zprávu OPCW spolu s jedním plukovníkem od kriminálky, dále s vývojářem novičoku a se ženskou, kterou Američané věznili a pak pustili (Bulina?). Zprávu OPCW ukazovali v angličtině spolu s ruským překladem. Slovo novičok v této zprávě použito nebylo. Sosnowski rozebíral podivnosti v chování Navalného a jeho ženy. Profesor Rink(?) vysvětloval, co by se stalo s letadlem, kdyby byl použit novičok, zemřeli by všichni. Člověku zasaženém novičokem by se sevřelo hrdlo a rozhodně by nekřičel jako Navalný. Starému profesorovi je všechno kolem případu k smíchu. Ten tvrdí, že stopy novičoku za den nikdo nenajde. Podobně jako penzionovanému generálovi Andorovi Šandorovi, kterému je na besedách s občany směšný případ Skripal. Laboratoř Bundeswehru asi vědomě lže. Kdo ví, kam nás bezbranné Čechy může zatáhnout?

      Omlouvám se, že neumím uvést odkaz na tento rozhovor. Je mi jedno, zda mi někdo věří nebo nevěří. Ve vědeckých časopisech se občas stává, že někdo článek s omluvou stáhne. Co udělá NR?

      Smazat
    10. Tady je pozvání od Sosnowského na dnešní večer
      https://www.instagram.com/p/CGAGjaADp9L/?igshid=jck2akok5g2o

      Smazat
    11. pro 15:31
      Tady máte odkaz na Sosnowského který jste citoval o Navalném, " Навальный и его синдромы ":

      https://www.youtube.com/watch?v=yScBMx5WSqo

      Smazat
    12. 13:16 takže ještě jednou zkusím vložit příspěvek a doufám, že mě opět nezablokují.

      Já nepíšu o tom kdo ho otrávil, ale o tom, že OPCW našla daný inhibitor (sama odebírala vzorky), přičemž váš kumpán tvrdí, že se nenašlo nic. Dám zdroj a vy všichni jako ty tři opice nic nevidíte, neslyšíte a stále melete dokola to samé.

      Smazat
    13. Sakra, anonyme 17:29, vy snad nerozumíte pdanému a navíc vám to nemyslí! Napsal jste "OPCW našla daný inhibitor (sama odebírala vzorky),", ale nikdo z OPCW na místě v hotelu nic neodebíral. Tam to maximálně mohla dělat FSB a místní kriminálka. Už konečně pochopte, že ony vzorky v Rusku nezajištěné "nezávislou laboratoří OPCW" mohl někdo kontaminovat kdokoli později, že se s vekou pravděpodobností jedná o manipulaci.

      Smazat
    14. 15:31 Novičok jako oficiální odborný termín samozřejmě neexistuje, ale ve zprávě OPCW to je uvedeno jako skupina "the toxic chemicals belonging to schedules 1.A.14 and 1.A.15".

      Ta Ruska se jmenovala Butina (Butinová).

      Smazat
    15. Díky 17:08!
      Nejsem sám, kdo si toho všiml. Zpráva OPCW je v ruštině po 4:30 videa. Je to čitelné bod po bodu. Internet je sviňa, jak kdysi konstatoval Štěpán Kotrba. Ti dva Rusové spolu s Němcem Sosnowským rozvrátí k nepoužitelnosti vyfabrikované zprávy nějakého trouby. Aby lidé vašim dezinformacím uvěřili, to byste museli vypnout internet. Propaganda v době internetu se dělá špatně. Běžte za náčelníkem a řekněte mu, že serete na takovou robotu a jdete podnikat do erotického průmyslu.

      Smazat
    16. 17:29
      OPCW byla v Rusku a odebírala vzorky? Vy jste se zbláznil, na základě čeho ? Naopak OPCW potvrdila že se nejednalo o zakázanou látku která byla "udajně" v těle Navalného.

      Smazat
    17. 17.29
      cituji :

      " OPCW uvádí, že zjistilo, že vzorky odebrané Navalnému obsahují nějaké stopy nějaké neznámé látky, které jsou podobné následkům otravy látkami, které jsou uvedeny v seznamu OPCW pod body 14 a 15. Položky 14 a 15 tohoto seznamu uvádějí přesné chemické názvy 4 bojových chemických látek, vyvinutých v Sovětském svazu, které se někdy označují jako A-130, A-232, A-234, A-242 a které jsou zařazeny do skupiny několika set látek na západě nazvaných Novichok.

      Takže OPCW potvrdila, že k případné otravě Navalného nebyl použit žádný ze čtyřech "Novičoků" vyvinutých v Sovětském svazu o nichž se tvrdí nebo minimálně naznačuje, že tyto látky použilo Rusko k otravě Navalného.

      Zcela jistě OPCW nezjistila kdo, kdy a kde případně otrávil Navalného a zejména i to, že ta látku jejíž stopy našli mu byla podána v Rusku a tím méně dokonce Putinem."

      Smazat
    18. 17:43 o čem to vy vole melete? O jakém hotelu? Už vám úplně kape na karbid anebo to děláte schválně? OPCW prověřovala osobu Navalného ležícího v Berlíně, ne hotel. Víte vůbec o čem mluvíte? Mám jednoho kolegu, který přesně tak jako vy motá v diskusích svoje partnery. Už dvakrát dostal po hubě.

      Smazat
    19. 19:13 nikde nebyl požadavek, aby OPCW zjišťovala účast Putina na té otravě. OPCW měla pouze potvrdit nebo vyvrátit diagnózu A.Navalného určenou německými specialisty a verifikovanou dalšími dvěma laboratořemi.

      OPCW vždy vzorkuje, tedy dělá komplexní analýzu. Žádný chemik vám neudělá expertízu s tím, že nebude u odběru. A samotná expertíza se vztahuje na konkrétní místo a čas, takže přiblblé poznámky 18:22 jsou úplně bezpředmětné a určené jen na provokaci.

      Tu zprávu jste si zřejmě špatně přečetl, protože tam je jasně napsáno:
      ....OPCW team ... CONFIRM the biomarkers of the cholinesterase inhibitor in blood...

      Confirm, ne not confirm. Tedy některou z těch vámi uvedených sloučenin OPCW našli.

      Smazat
    20. Re (21:04):
      ... a opět ta obehraná deska.
      OPCW má pro odběry (a vůbec pro všechny úkony související se sběrem relevantních faktů a důkazů na místech domnělého použití zakázaných látek dle Úmluvy) vytvořen speciální útvar inspekce s vycvičenými inspektory.
      Útvar chem. analýz není v rámci OPCW personálně nijak spojen s útvarem inspektorů! To už je zase jen vaše literární licence. Skoro až specialita. To znamená, že žádný z inspektorů se ani náhodou(!) nepodílí na následné chemické analýze. Ověřte si to klidně na webu OPCW nebo spec. dotazem.
      ---
      Tím, že OPCW potvrdila přítomnost biomarkerů pro ChE inhibitory v krvi, ještě vůbec nic neříká o tom, že by Navalný byl takovým inhibitorem opravdu kontaminován a že to bylo jen a pouze v Rusku. A již vůbec nic o tom, kdo(!) by jej měl vlastně kontaminovat.
      Chem. analytici OPCW věrohodně sdělují, že v poskytnutých vzorcích nalezli metabolity některé z nervově-paralytických látek.
      Vše ostatní o domnělé vině Ruska (či jeho představitelů) je lidu obecnému šikovně podsouváno mediálními prostituty aj. rusofoby. Mimo jiné i v tomto je finta té provokativní operace ...

      Smazat
    21. 22:14
      Opluštile, je skoro neuvěřitelné, jakým způsobem se tady víceří snažíte nasadit oponentovi oslí uši i za cenu blbých fabulací.

      Váš text:
      "..Útvar chem. analýz není v rámci OPCW personálně nijak spojen s útvarem inspektorů! To už je zase jen vaše literární licence.."

      Není vám to blbé, že skoro přesně tohle tvrdím v reakci na příspěvek vašeho soukmenovce, který prohlásil, že OPCW neoznačila viníka a já podle něj tvrdím opak? Už poněkolikáté vyvracím vaše lži a poněkolikáté opakuju, že v prohlášení OPCW není nic o tom, kdo Navalného otrávil. Ale zato tam najdeme potvrzení o otravě jedy skupiny Novičok.

      Natolik se nedokážete smířit s tím nálezem, že každého, kdo s tím jen začne, okamžitě zahrnete spoustou výmyslů, vkládáte mu do úst, co nikdy neřekl a chováte se jako fanatici. Holt si budete muset zvyknout i na prohry. A těch je v případě Ruska něúrekom.

      Smazat
    22. 22:14 ještě doplním vaši druhou část. Vy jste další z ignorujících zprávu OPCW, protože jinak byste se tam o sloučeninách nazvaných laicky Novičok, dozvěděl, a nemusel jste tady ze sebe dělat charakteristického. Jistě že to našli a uvedli v té zprávě. Nebo myslíte, že Merkel, Mass, Trump, Babiš a všichni ostatní si začali takhle konkrétně vymýšlet v jeden konkrétní čas?

      Nestačím zírat. Je to úplně všude. OPCW má svoje stránky, kde si to můžete sami zjistit. Pokud byste tvrdili, že OPCW lže na zakázku a ještě k tomu to úplný lúzr ohledně organickochemické a biochemické analýzy, i když tam má Rusko svého zástupce a ten musel výsledek konfirmovat také, to bych ještě vzhledem k vašemu zanícení mohl pochopit a už dávno bych sem přestal přispívat. Jenže vy tvrdíte, že se nic o Novičku ve zprávě neuvádí anebo že neodebrali svoje vzorky. Tohle je tak trochu už na palici. Doporučuju vám nějakou vhodnou léčbu, jinak dopadnete špatně.

      Smazat
    23. Re (00:53):
      Pokud umíte číst, pak jste z mého komentáře mohl pochopit, že v organizaci OPCW mají samostatný útvar inspektorů a jiný - organizačně samostatný - útvar chem. analýz. Jejich specialisté (inspektoři OPCW) se v žádném případě v rámci té organizace nepodílejí na chem. analýzách jimi získaných vzorků (chem., biol.). Ti je tam pouze zajišťují na místech svého inspekčního nasazení. A anonymovi (viz jeho příspěvek 21:14) jsem psal, že pokud tomu nevěří, může se podívat na jejich web, kde mají organizační strukturu. Reagoval jsem na jeho chybné tvrzení o tom, že by jejich chem. analytik, který chemicko-analyticky (laboratorně) vyhodnocuje odebrané a jemu dodané vzorky, měl být přítomen při odběrech. Není tomu tak. Oni mají přesně vymezené kompetence a také přesně dodržují zásady pro manipulaci s odebraným materiálem, vč. odpovídající dokumentace (chain of custody). To není moje licence, ale popis reality v OPCW a stejně tak i ve FOI Umea či CEB Bouchet-vers-le-Petit aj.
      Takže si v klidu ještě jednou přečtěte můj komentář a nepodsouvejte mi jakési své preludium o tom, co jsem "napsal" (spíš nenapsal) stran zprávy OPCW. Protože jsem se po ní vůbec nesháněl a tudíž ji ani nečetl. Pouze vím, že Rusko ji zatím od OPCW oficiálně neobdrželo.
      A o jaké zakázce či lhaní na objednávku (které mi v souvislosti s OPCW podsouváte) to vůbec blábolíte!!?? To už je hnusná drzost.
      ---
      A opakuji, pokud by i v OPCW (jakož i v dalších designovaných chem.-anal. laboratořích) prokázali přítomnost reziduí (metabolitů) některé z látek zvaných jako novičoky, nic o skutečném pachateli, který jí měl otrávit Navalného to nevypovídá. To snad jen vypatlancům a těm, kteří je takovou nehorázností živí.
      A bez neprůstřelně doložitelné a nezpochybnitelné "historie" vzorků (tj. onoho chain of custody) to dokonce nic nevypovídá ani o tom, jestli byl Navalný tou látkou vůbec otráven, neboť i rezidua z (bio)přeměny fosfor-organických látek lze laboratorně připravit (snadněji než samotný jed) a do organismu (či do odebraných biol. vzorků vpravit/doplnit. To platí i o fosforylovaných ChE (AChE či BuChE), které jsou také jedněmi z markerů otravy. I ty se dají připravit "in vitro" či ze vzorků krve "oběti". Po desetiletí jsem se mj. i tímto zabýval.
      ---
      A léčbu si raději objednejte sám. Podle způsobu psaní vás vidím jako dost akutní případ. Omluvit vaše neomalené žvásty snad může jen pozdně-noční hodina, ve které jste své bláboly chrlil.

      Smazat
  30. No politici v USA pokládají každého kdo rozkryje jejich úmysly a zveřejní je za osobu, kterou musí bezpodmínečně získat do své pravomoci a odsoudit ji alespoň na 200 let.
    RF bohužel není schopna ani toho jejich zrádce řádně odsoudit (aby nebyla obviněna z nehumanitárního přístupu. A asi není schopna ani mu jako hajzlovi zakázat návrat do RF. Můj názor je, že nechceš u nás žít a uznat náš řád a naše volby - žij si kde chceš a nevracej se!!!!!

    OdpovědětSmazat
    Odpovědi
    1. Co porušil Navalný, jaký zákon RF? Že si dovolil padnout do kómatu? On je občanem této země, jiné občanství nemá a veškerý majetek má taky v Rusku. Představte si, že by někdo vyhodil třeba vás z Česka.

      Smazat
    2. 17:51
      Nebyl bych si tak jistý majetkem Navalného v RF, prohrál soud, dluží 86 milionů rublů, exekutor mu zabavil byt a všechny bankovní účty a další věřitelé čekají na návrat "ztraceného" syna.

      Smazat
    3. 23:03 politická štvanice á la Rusko. Nic nového pod sluncem. Ani by to nevadilo, to je jejich špatná tradice a že jsou podobných případů na miliony jen během posledních 100 let, ale s tím Novičkem to přehnali.

      Smazat
  31. Už se přestaňte hádat, tzv. "novičok" v těle Navalného nalezen nebyl. Analyza byla provedena z odebraných vzorků v Německu.
    Co brání OPCW udělat další analyzu ze vzorků odebraných v Rusku a porovnat ? Pokud to nebude provedeno, nemá obvinění právní podklad a budou to opět jen lži jako se Skripalem.
    Kdy už se naučí EU dodržovat mezinárodní právo a nesrát do všeho politiku ?

    OdpovědětSmazat
    Odpovědi
    1. Několikrát sem byl vložen text stránek OPCW i s linkem. Evidentně jste to ignoroval, jinak byste si to tam přečetl. Je to t explicitně uvedeno.

      Smazat
    2. 0:58 Nočníku. Co je to to WCpo ? Kolik je v to Rusů ?

      Smazat
  32. Rusové se hájí inteligentně
    https://www.youtube.com/watch?v=e21CG9ScXbQ&pbjreload=101

    Bohužel i tady je dost diskutérů, kteří naletěli.

    OdpovědětSmazat

Redakce vás žádá, abyste diskutovali slušně, nenapadali spoludiskutující ani autory, abyste argumentovali věcně a fakty. Děkujeme.