Reklama

pondělí 30. listopadu 2020

30. 11. 2020 FB a Sputnik

Atentát na šéfa Organizace pro výzkum a inovace Mohsena Fakhrízadeha může mít dalekosáhlé důsledky na stabilitu na Blízkém východě. Podle bývalého náčelníka Vojenské zpravodajské služby ČR, generála Andora Šándora, tento akt, za kterým nejspíše stál Izrael, je těžko obhajitelný. Proč tak Tel Aviv učinil, vysvětlil na svém Facebooku.

(Na snímku místo činu pár minut po atentátu na íránského jaderného vědce)

Šándor, který stál v čele české vojenské rozvědky v letech 2001 až 2002, přirovnal Fakhrízádeha k otci jaderné bomby Robertu Oppenheimerovi. Atentát bude mít podle něj velmi negativní dopad na regionální stabilitu.
„Z pohledu mezinárodního práva je těžko obhajitelné zabití Mohsena Fakhrízádeha. Je nepochybné, že za tím stál izraelský Mossad,“ napsal Šándor na Facebooku.

Jeho cílem mohla být snaha zabránit zvolenému prezidentu USA Joemu Bidenovi zlepšit vztahy s Íránem a vrátit se k jaderné dohodě, od které současný šéf Bílého domu Donald Trump odstoupil.

„Lze to i vnímat jako obavu a políček Tel Avivu Bidenovi, který byl spolutvůrcem dohody o Íránském jaderném programu, kterou Trump odmítl. Netanjahu neměl s žádným americkým prezidentem tak špatné vztahy, jako s Obamou, jemuž Biden dělal viceprezidenta,“ poznamenal generál.

Vražda Fakhrízádeha

Útok na auto s Fakhrízádehem a jeho ochranku byl spáchán v pátek večer ve městě Ábsard, východně od Teheránu. Íránští činitelé obvinili Izrael z provedení teroristického útoku a slíbili, že smrt svého vědce pomstí.

„Teroristé dnes zavraždili významného íránského vědce. Fakta svědčí o roli Izraele a poukazují na pachatele a jejich zoufalé válečné štvaní. Írán vyzývá svět, a zejména Evropskou unii, aby ukončila trestuhodnou politiku dvojího metru a odsoudila tento čin státního terorismu,“ vyzýval šéf íránské diplomacie Mohammad Džavád Zaríf.

Ačkoli se k útoku nikdo nepřihlásil, izraelský premiér Benjamin Netanjahu v roce 2018 v jednom ze svých vystoupení o íránském jaderném programu na Fakhrízadeha upozornil. „Toto jméno si zapamatujte,“ pronesl tehdy Netanjahu.

Velitel Íránských revolučních gard po útoku sdělil, že Írán vraždy svých jaderných odborníků vždy pomstil a udělá to i nyní.

Spojené státy začátkem letošního roku spáchaly proti Íránu podobný atentát. Dne 3. ledna americký dron zaútočil v Bagdádu na íránského velitele íránských speciálních sil Kuds Kásima Sulejmáního a dalších deset lidí, včetně důstojníků Íránských revolučních gard a vysoce postavených činitelů šíitské domobrany Iráku. Washington atentát odůvodnil tím, že íránský velitel stál za útoky proti americkým silám v Iráku. V reakci na smrt vysoce postaveného velitele íránské ozbrojené síly podnikly v noci na 8. ledna raketový útok na americké základny v Iráku.



57 komentářů :

  1. Pokud někdo porušuje daná pravidla tak jako Írán a chce zbrojit atomem, potom musí počítat i s takovou akci.
    Šándor je ubohý žvanil, pokud svaluje vinu na Izrael. A sputnik sází na hodně spatného koně. Nikdo nic Izraeli doposud neprokázal.Stejný nesmysl je, pokud napíšu, že v tom má prsty Rusko.
    Pokud Írán podnikne nějakou akci proti Izraeli, nebo USA,tak hóóódně dostane po hubě,tak jako vždy, když byl Izrael napaden.

    OdpovědětSmazat
    Odpovědi
    1. Unknown je zcela nepochybně pánské přirození, v tom nejvulgárdnějším slova smyslu!!

      Smazat
    2. Už nikdy jako ovce. O ničem jiném to není. Izraelci to v tom šíleném propletenci vedou dobře, v rámci možností.

      Smazat
    3. Vláďo, ano, Izrael si vede dobře v rámci hájení své existence. Používá jen mezinárodní terorizmus k uhájení své hegemonie vlastníků A. zbraní ve svém teritoriu. Lze to pochopit, nikoliv omlouvat. Jejich angažmá v Sýrii i jinde přímo vojensky nebo prostřednictvím Mossadu také ne.

      Přesto jsem stoupencem vytvoření "Velkého Izraele" i na úkor Palestinců. Především proto, že to byla jejich země a návrat do vlasti je v zájmu mnohých zemí. Něco jako u Němců.

      Smazat
    4. Zide maji uz atomovky davno. Jsem zvedav co Iran udela. Jak to, ze EU po vrazde Sulejmaniho a ted toho iranskeho vedce neuvalila na USA a Iran sankce. No prece, komu padni, tomu padni ne?
      URrael chce za kazdou cenu vyvolat svetovy pozar. Iran je schopen Izrael vygumovat, pak ovsem bude vygumovan take. a s nim i budouci nove rizeni regionu.

      Smazat
    5. Sandora si vazim. Umoznuje lidem jeste mit nadeji ve zdravy rozum. Koudelka bude muset prezidentovi dat dukazy kvuli neustalemu haneni a bicovani Ruska. Havloidi a US smejdi uz maji penu u huby kvuli tomu. Prezident nacural do mraveniste Havloidu a Prazske kavarny.

      Smazat
    6. Iran stejne jako USrael nepotrebuje dukazy. Staci jenom najit motiv. A ten Zidaci meli. Jako Putin motiv nemel k otrave Navalneho. Prece si jim nenecha ucpat NS-2. Trosku myslet ...

      Smazat
    7. Myslím, že pro USA i Izrael, dokonce i pro oba dohromady je dnešní Írán s Ruskem za zády velký oříšek.

      Službumající gramofon zase nezklamal. Kde berou lidi s tak nízkým IQ? Za poctivé daně chci poctivého vzdělaného trola a ne duševní trosku 14:24!

      Smazat
    8. 17:02- všiml jste si, že bojuji za Vaši Domovinu?

      Smazat
    9. Izrael je stát, který agresí proti jiným vznikl a jiný být nedokáže, je ukázkou toho, jak snadno se z obětí mohou stát vrazi.

      škoda, že jsou světové veřejnosti předkládány k věření jen nejasné povídačky o íránské agresivitĚ, kdežto zjevná agresivita USA a třeba Izraele, Turecka, jako by nebyla.

      iránský režim není asi vlídný hlavně ke svým a pokud Iránci chtějí změnu, musejí se o sami sami přičinit, země, kde mají v politice zásadní vliv náboženští představitelé nebo náboženství jako takové, nejsou příjemné pro život, to ale neznamená, že jiné země, kde je tomu podobně , ,nebo jakékoliv země, mají právo tam libovolně vraždit. Zejména tvůrci legend o tom,, jak Rusko vraždí neuměle své bývalé špiony by se agrese, kterou se dokonce chlubí, atentátů a podobných, měly vyvarovat.

      Smazat
    10. Unknown je psychopat, neodpovidejte.

      Smazat
    11. chlapci izrael vlastni atomovy arzenal jen to nechce priznat! no kazdopadne by mel iran na licousaty vletet uz si koleduji dlouho i za toho iranskeho generala za terorizovani palestincu za kradeze jejich uzemi za zrizeni jeruzalema za hlavni mesto atd

      Smazat
    12. Tento komentář byl odstraněn autorem.

      Smazat
    13. Jo jeho páníčci jsou nadlidi a mohou vraždit kdy se jim zamane. Írán udělá nejlépe když zprovozní jaderné zbraně to je jediná obrana před zločinci.

      Smazat
    14. Miroslav Povolný30. listopadu 2020 16:02

      Něco jako u Němců??? To jako máte na mysli návrat do Sudet??? A že jim ty Sudety odjakživa patřili, co???
      Buďto jsem vás nepochopil, nebo jste absolutně mimo mísu.
      A "Velký Izrael" na úkor Palestinců? No jo. Velkoněmecká říše měla vlastně taky vzniknout na úkor nějakých pos...ých jiných národů...

      Smazat
    15. Unknown30. listopadu 2020 14:24

      Pokud někdo porušuje daná pravidla tak jako IZRAEL, který již proti všem úmluvám je vyzbrojen atomem, potom musí počítat i s takovou akci, že tento atom chce i Irán...
      Zabedněnče.

      Smazat
    16. Roberte, speciálně tedy pro Vás. Němci ze "sudet" chtěli do říše, tak tam jsou. Budou-li mít Židé svůj stát, budou mít také možnost být odejiti do své "říše".

      Smazat
  2. 14:24 Á šichta začala... Nazdar, gramofone.

    OdpovědětSmazat
  3. Někomu holt vadí, když je dlouho někde klid.
    Nedejbože když se nějaké jiné státy dohodnou na nějakém obchodu.Viz NS2.
    Nebo, když někomu něco sype a zisky nejdou do patřičných kapes- viz cokoliv ostatního- od obchodu s drogami(Kolumbie, Afghánistán), nebo globálně se zbraněmi, farmaky, uhlovovíky.
    Jakkoliv Jsou v Íránu muslimové,nemám informace o tom, že by někomu zakazovali obchodovat s tím, či oným, apod.
    A pokud mají své vojáky v jiné zemi, na oficiální žádost legitimních vedoucích představitelů, co je třetím stranám do toho.

    OdpovědětSmazat
  4. Pane Povolny, vidite to hodne zkreslene. Svet nema duvod, aby zachoval Izrael. Jakmile zdechne jeho ochrana z ukradeneho uzemi indianum.

    OdpovědětSmazat
    Odpovědi
    1. Václave, možná jste mne nepochopil. Židé ztratili svůj stát a rozptýlili se po světě. Proto získali schopnost přežití v nepřátelském prostředí. Víra a nabyté schopnosti je zocelili. Proto jsou neasilimovatelní. Šlo jim o přežití národa, proto chápu i jejich víru v nadřazenost, která je posilovala a je jiná než u Němců, také neasimilovatelných.

      Velké národy je třeba hlídat vojensky, Židům vrátit stát. Potom ubudou pogromy. Potom nebude možnost použít antisemitizmus jako klacku, jen trestní právo vůči bankstrům z jejich rodu.
      Ať tedy působí silou svého státu, nikoliv Deep State, jasné?

      Smazat
    2. Pane Povolný. V zásadě je to tím, že vždy všude tvořily svůj svět a nedokázaly pracovat pro občany státu ve kterém žily. To co se děje z větší části je jejich práce a nemůže to končit dobře. Jejich historie se nápadně změnila kolem roku 1.000 našeho letopočtu. Graduje před a po 2 SV. je to stále horší.

      Smazat
    3. Ano pradědo, i oni se v té době dělili na chudé a bohaté. Ti chudí odírali ještě chudší a bohatí půjčovali elitám na jejich choutky. Řešilo se to restartem a vždy na úkor těch nejméně vinných. To je podstata i řízených pogromů, o kterých se nesmí mluvit.
      Je to problém úroků a lichvy. Mladý Roosevelt byl členem organizace, která vážně uvažovala o decimaci chudých Židů ve prospěch "kumulace" kapitálu. O tom se také nemluví.

      Smazat
    4. Pane Povolný!
      Nejenom Roosevelt, ale i všichni bankstleři z volstrýtu (chazaři) uvažovali, vypracovali plán, objednali u ÁDY za zlato a dolary jeho vykonání. Vždy vícevektorovost:
      1) ovládnutí evropy a Ruska zvláště (zatím neukončeno)
      2) zotročení Slovanů (povedlo se u čechů a poláků)
      3) vyvezení bohatých židů do Palestiny (přes balkán)
      4) genocida chudých židů v polských lágrech (proto musí dnes polonci vydávat zákon, že oni nic)
      5) genocida Slovanů, především Rusů, Srbů)
      6) oloupení židů o majetek (arizace) a Slovanů o všechno (území, zdroje - zatím nedokončeno, Rusi se brání a úspěšně).

      No a tak se v tom pokračuje jinými prostředky (G5, kovid, gretenismus, EU, Fema lágry, snaha rozpoutat WW3). Dokonce i na NR máme trolíka unkhovna, na šoroškově výplatnici (ještě funguje a tak nedostal poslední splátku - chazarské olovo rukou gojíma).

      Smazat
    5. Trulo, za Slovany povazuji Srby a Rusy. To ostatni se uz k nim ani nehlasi. Konkretne Cesi v sobe maji uz malo slovanske krve. Germani, Langobardi, Keltove. Boj o preziti, znasilnovani, asimilace, unosy zen. Jestli tady u Cechu zbyla nejaka afinita k Rusku, od sametu se emericky kolonizator snazi ji z nas vymlatit. Neustala rusofobni nenavistna propaganda u nas prece funguje a je stale zbesilejsi. Nasi vojaci jedou s tanky na Balt provokovat Rusy. Ty Rusy, co nas za velkych obeti osvobodili v 1945, kdyz nam bylo nejhure. Co to mame za svine ve vedeni statu, ktere tohle dovoli???? Chcete vsichni za US Zida chcipnout v jeho valce, kterou na ruske hranici neustale provokuje????

      Smazat
    6. Ďuro správně. Kolem roku 1.000 našeho letopočtu mezi nimi převzaly moc poturčenci a od té doby se také vedou rody po matce. Po otci by to bylo jasné. Kolikrát už se poturčenci pokusily ty druhé zlikvidovat. Sereš je prototypem.

      Smazat
  5. Proc nesmi mit Iran a Kim atomovku? Izrael ji uz davno ma, i kdyz to zalhava. A USA taky, co Izrael chrani. Atomovky slouzi tem co je zatim nemaji jako zivotni pojistka. A ti co atomovku maji si pak daji pozor, aby zeme s atomovkou nicily. Mohly by dostat pres rypak, ze se z toho uz nevzpamatuji. Proto je USrael hlavne proti raketam, mohly by dopadnout i na New York. Nicit mnohem slabsi zeme bez atomovek se stalo zalibou US zidaku, protoze je to pro ne bez rizika. Prvne ji pouzily proti lidem v Japonsku. A jedna nestacila, hodili tam dve. Zniceni Hirosimy a Nagasaki jsou zlociny a genocida Japoncu americkou armadou. USA pouzily prvni atomove zbrane proti lidem. Rusove zatim nikdy. Jejich prvni atomova aplikace byla jaderna elektrarna.

    OdpovědětSmazat
    Odpovědi
    1. Václave!
      Izrael má cca 250 atomových pum lehké konstrukce (150kT), většinu umístěnu na svém území na velvyslanectvích v důležitých zemích světa (inu diaspora nikdy nespí).
      Z tohoto pohledu má i ČR a SR, alespoň po jedné A bombě, bohužel bez pověstného kufříku, ten zůstal v rukou chazarů.

      Smazat
    2. Ja vim o tech atomovkach v Izraeli, je to davno zname. Jsou o to nebezpecnejsi, protoze Izrael v minulosti ukazal, ze se sveho protektora nebude ptat, kdyz uzna za potrebne uderit. Dokonce i Americany sestrelit.
      A to je na povazenou. O Izraeli se hovori, ze at dela co chce, stejne bude zniceny.

      Smazat
    3. vaclave kim ma atomky taky to vime jen isaakland to stale taji!

      Smazat
    4. vasiku proc a jakym pravem maji atomovy arsenal usa rusko francie britanie cina indie pakistan s.korea a israel?

      Smazat
  6. 16:28
    Potom je stejné zeptat se, proč nemá atom Čad, Etiopie,Litva .
    Snad Václave pochopíš.

    OdpovědětSmazat
  7. Pořád nevím, proč provozovatel tohoto webu nechce anonymní přispěvatele, ale neznámé "unknown" tady mohou jako havloidní,
    trollové a hovnometi provokovat. Kvůli tomu je na zváženou přispívat a udržovat tady diskusi.

    OdpovědětSmazat
    Odpovědi
    1. Mluvite mi z duse. Unknown je psychopat, protireci si a provokuje. Troll. Ukaji se tim, ze lidi nastve a oni pak se zlobi.

      Smazat
    2. Taky jsem nad tím trolingem, vulgární povahy, vylhaných názorů, přihlouplé sprostoty a hlouposti uvažoval. Důvod k jeho zveřejňování jsem nenašel, protože kdyby z vebu zmizel, nemohl by si ani stěžovat, ani trolit (průšvih asi jako když doktorovi umře pacoš). No daleko horší pro doktora je, když se pacoš uzdraví!!
      A tak mne napadl ještě jeden důvod, rozhýbání diskuse, zejména vzájemné nenávisti a odhalení předsudečných diskutérů. Co to v důsledku znamená nechci domýšlet, ale proto, že se toto děje v celém světě, tak se domnívám, že je to mapování populace pro případ zúčtování s poraženými. Holt ty pražské a brněnské fema lágry bude potřeba využít a zaplatit.

      Smazat
  8. 17:41
    Soudruh touží po jednom názoru,zapomeň.Asi zvyk před r.89.
    Doporučuji sputnik, tam je plno takových zoufalců.

    OdpovědětSmazat
    Odpovědi
    1. Sputnik docela beru. Prolhane proamericke zumpy ne.

      Smazat
  9. Jaj,jaj....18:03 jsi dobry mudrlant i komentator, ale nezapomen co ti rikala maminka, vem si cepicku a kup do ni 10 kg brambor, aby neco bylo na veceri... ( tatik asi zase neco prochlastal)

    OdpovědětSmazat
  10. Dvě události, které ve 20. století ovlivnily vývoj světa a ke kterým nemělo nikdy dojít:
    Vzik státu Izrael a rozpad SSSR.

    OdpovědětSmazat
    Odpovědi
    1. Souhlas. U obou udalosti byla Kabala. Rusko znicit a vydrancovat. Izrael na ukradenem uzemi zridit jako vecne jablko svaru mezi Araby a Zidy. Jako mezi Jiho- a Severokorejci. Vse generuje konflikty, ktere Kabala potrebuje, aby vladla a ovladala. Svet nedojde k miru pokud nebude Kabala znicena.

      Smazat
    2. vlasto pridej zidovsky vymysl VŘSR

      Smazat
  11. Jaka jejich zeme,pane Povolny?Takoveho neco vubec neexistuje.To jste vycetl v bibli?2 000 let stare pravo na vlast ?Nepřipomina vam to neco?Hitler zde je vzorem i při genocidé nežidovskeho obyvatelstva.Moralka fašismu je i vasi,zda se.

    OdpovědětSmazat
    Odpovědi
    1. Pokud chcete, aby nám vládli jako Deep State prosím, já navrhuji jim dát možnost návratu do staré vlasti, jako Němcům. Totéž platí i pro "dobráka" 22:30.

      Smazat
    2. Pane Povolný. Jestli máte na mysli zemi z pověsti o Abrahámovi, tak je stará cca 4.000 let a nebyla přesně vymezena a týkala se jeho rodu. Dnes jsou tam úplně jiní lidé, kteří Abrahámovo výru překroutil podle svých potřeb. Začalo to příchodem Římanů kolem počátku našeho letopočtu a vrchol to nabralo kolem roku 1.000 našeho letopočtu, překroucením skoro všeho. Od 2SV už jde jen o totální genocidu všemi prostředky. Přes to, že jsem ho volil, by mě zajímalo co to hraje ten náš prezident. Teď ho dají do basy.

      Smazat
    3. Pradědo, v každém případě Židé patří k semitským národům, jejichž vlastí je střední východ, nikoliv všude tam, kde mají hroby předků a své svatyně.
      Je to tedy politický národ, nikoliv umělý, spojený jen vírou. Podklady najdete nejen ve Starém zákoně ale i v historii "Říma".

      Genocida tehdejší doby byla všeobecná i mezi Semity.

      Smazat
    4. Re (22:54):
      Pane Povolný, podle doložitelných údajů obývaly kmeny židovského etnika dnešní oblast Palestiny po dobu ca. 15 staletí (před naším letopočtem). Přibližně po stejnou dobu (od ca. 5. století n.l. až dosud) to území zas obývají arabští Palestinci. To ani naše národy (Češi, Moravané aj.) se nemohou své územní nároky opírat o delší dobu svého soustavného osídlení území dnešní republiky.
      Takže, oč větší právo na svou zemi "zaslíbenou" mají židé než ti Palestinci? A nadto, je jisté, že ani judaitské kmeny nebyly v té oblasti původními osadníky. Před nimi a vedle nich tam byli (nesemitští) Filištíni (či Pelišejové), které židi nenáviděli za hrob, a i další bůh_ví_kteří ještě před nimi. Pojem země zaslíbená je pokryteckým ideovým konstruktem, pomocí něhož se odůvodňují neexistující právní nároky.
      Souhlasím s vámi v tom, že židům měla být dána možnost vytvořit svůj stát (a taky se tak po jejich masakrech ve 2. světové i stalo), ovšem nikoliv na úkor obyvatel Palestiny, kterých se na to nikdo ani nezeptal, kteří s takovou myšlenkou od počátku nesouhlasili (stali se proto antisionisty) a kteří na vytvoření Izraele nakonec nejvíc doplatili. Ztrátou svého území, svých obydlí a nespočetných životů. V tomto vidím naprosté selhání mezinár. společenství reprezentovaného v řádu a mechanismech OSN.
      Jen v jednom s vámi nesouhlasím.
      A sice v tom, že by snad židé jako etnikum vládli v zemích svého výskytu. Sám si myslím, že tím, co ve skutečnosti nemilosrdně a nepřehlédnutelně vládne, jsou trilionové peníze v "sejfech", tj. na el. účtech (vele)bankovních domů, resp. jejich nepočetní majitelé.
      Kterými sice pohříchu jsou hlavně židé, ale těmto je zcela šumafuk, kde sedí, zda-li na WallStreetu či Izraeli. S těmi v Izraeli je spojuje jen židovský sentiment, který - pokud jde o peníze - shodí pod stůl se stejnou lehkostí, jak to udělali v dobách holocaustu.

      Smazat
    5. Pane Opluštile, patrně jste již neměl možnost reagovat na můj 10:10, proto jej jen doplním.
      Ta genocida byla oboustranná a doplněna "římany". Zní to krutě ale ať si to vyřídí mezi sebou. Jejich kultura, penězoměnců, do Evropy nepatří.Tím vám i odpovídám na ostatní. Pokud tedy nebudou mít vlastní stát, budou se moci vždy banktři ohánět antisemitizmem a zakrývat podstatu jejich "výtahu k moci". Hezký den.

      Smazat
    6. Re (10:57):
      Pane Povolný, ano, jsa zaujat psaním, již jsem nezareagoval na váš příspěvek. On se totiž v době rozepisování příspěvku již nezobrazí. Mají to tak udělané.
      Souhlasím s vámi i v tom, že podstatou toho problému jsou cílené manipulace s penězi. A to jak onen neuvěřitelný chaos ve světě financí, fin. derivátů aj., proti němuž jsou různá podvodná finanční "letadla" dětskou hrou, tak (zejména!) obskurní právo jedné skupiny nejmocnějších bank emitovat světové peníze. Tito tím dosáhli stavu, v němž mají ve svých "obývácích" bezedný bankomat, se kterým si "měkce" podřizují nejen vlády i těch nejmocnějších zemí, ale lidstvo samo. Globálně.

      Smazat
    7. Pane Povolný. To je ale ten paradox, kdo je tam dnes Semita a když není, což je většina, na základě čeho teda má to právo na zem zaslíbenou /opravuji minulý údaj/ před 6.000 lety rodu Abraháma. Rodiče Abraháma z města UR, byly pravděpodobně Aramejci a v těch dobách se volně pohybovaly po celém SV. Co je teda antisemitismus? Příběhy, které jsou popsány v Bibli jsou z různých eposů a znaly je všechny tehdejší národy co na SV žily. Jsou staré pravdě podobně až 12.000 let. Co seješ, to budeš i sklízet.

      Smazat
    8. pradědo, s Vašimi otázkami se musíte obrátit na rabína. Já jen vím, že Židé mají velmi přísnou imigrační politiku a do volených funkcí se bez prověrky nedostane nikdo bez určení etnického původu. Jak to říkal Zeman, učme se od Židů?

      Smazat
  12. Ten atentát byl dalším aktem státního terorismu, ať již jej pachatelský stát (či státy) dodatečně odůvodní, čím a jak mu/jim libo.
    A tím pádem je i hrubým porušením mezinár. práva.
    Nechápu, jak někdo ještě může takovou hanebnost i schvalovat či ji (jen) tolerovat.
    I tímto se svět opět (o něco) posunul ke katastrofě.
    Můžeme snadno uhodnout, jaká bude reakce vrcholných představitelů EU i reakce jejich hlásné trouby - mainstreamových médií.
    A těch sankcí!, no těmi to jistě bude předvánočně jiskřit ...

    OdpovědětSmazat
  13. Tento komentář byl odstraněn administrátorem blogu.

    OdpovědětSmazat
    Odpovědi
    1. Dobráku, vaše antisemitské projevy jsou nejen hlouposti, ale i hnus. Budete-li pokračovat, budou vaše hloupé příspěvky smazány! Tenhle smažte sám!!!

      Smazat
    2. dvoraku vase sionisticke projevy jsou nejen hlouposti ale i hnus!
      ten jewgesicht to jen dokazuje! mam to smazat sam anebo me opet demokraticky vymazete sam?🤑😂

      Smazat
    3. dvoraku vase sionisticke projevy jsou nejen hlouposti ale i hnus!
      ten jewgesicht to jen dokazuje! mam to smazat sam anebo me opet demokraticky vymazete sam?🤑😂

      Smazat
  14. Tady máme další důkaz, že Izrael praktikuje politiku státního terorismu a jde tedy o zločinecký systém, který nemá právo na existenci v moderní době. Jakákoliv odveta je plně oprávněná, nota bene v souladu se starozákonním "Oko za oko"....

    OdpovědětSmazat

Na opakovanou žádost čtenářů, kteří se nechtějí zapojovat do diskuzí obsahující vulgární a urážlivé výroky. Jejich odstraňování je časově náročné a narušuje plynulost diskuze. Proto nebude dále možné vkládat anonymní komentáře.
Pro vložení komentáře je proto nutné se na stránce "Nová republika" přihlásit vpravo v horním rohu této stránky "přihlásit se" (výběrem emailového účtu např. Google) a upravením uživatelského profilu (v kolonce Nastavení>Upravit uživatelský profil). Děkujeme za pochopení.