AA

Reklama

bb

neděle 1. listopadu 2020

Epidemie už má takové rozměry, že ji nemůže ignorovat ani exprezident

rozhovor s profesorem Janem Kellerem
1. 11. 2020   Haló noviny

Dlouho jsme spolu nemluvili a stalo se tolik věcí. Například koronavirus. Co mu říkáte? Je třeba se tak bát, jako nám radí vláda, anebo jím máme pohrdat, jako to hlásá exprezident Klaus?
Myslím, že dneska už má tato epidemie takové rozměry, že ji nemůže ignorovat ani exprezident. Domnívám se, že je v koutku duše přešťastný z toho, že není ve funkci, a tedy nemusí rozhodovat o smrtelně vážných věcech. Stačí mu jenom kritizovat ty, kteří se snaží něco dělat, aby se předešlo nejhoršímu.



V čem je koronavirus, na rozdíl od jiných nemocí, tak nebezpečný?

Především v tom, že o něm tak málo víme. Víme, že v prostředí tento virus setrvává několikrát déle než chřipkové viry. Nevíme ale, jaké zanechává vedlejší důsledky u vyléčených pacientů. Nevíme, kolikrát se může takovému pacientovi vrátit. Nevíme, zda vůbec a na jak dlouho lze na něj získat imunitu. Nevíme, jaké budou vedlejší důsledky případných očkovacích látek a nakolik budou spolehlivé. Víme jenom to, že umřelo už pár lidí, kteří touto hrozbou pohrdali.


V souvislosti s nemocí COVID-19 narostla protismyslně křídla pravici. Může totiž klopýtnutí z léta zneužít, a vlastně je již zneužila, v krajských volbách. Nemyslíte?

Výsledky krajských a senátních voleb jsou určitým optickým klamem. Krajských voleb se zúčastnila zhruba třetina voličů, druhého kola senátních něco přes 15 procent. Pokud k volbám do parlamentu přijdou dvě třetiny voličů, jak obvykle chodí, budou výsledky úplně jiné. Za ten rok se navíc ještě přihodí hodně věcí.


Proč, podle vás, tak propadla ve volbách levice?

Není to žádná naše zvláštnost. Levice už někdy od 80. let 20. století propadá ve všech evropských zemích a její propad je stále hlubší. Vyjmenování příčin by bylo na celou knížku. Takže jen namátkově. Třicet let po druhé světové válce byl v tehdejší západní Evropě tak vysoký ekonomický růst, že kapitál souhlasil s tím, aby i dělníci a zaměstnanci dostávali stále větší díl z koláče nově vytvořeného bohatství.

Od druhé poloviny 70. let 20. století se růst prudce zpomalil, ale kapitál chce mít pro sebe z nově vytvářeného bohatství díl stále větší. Levicové strany na to nenašly odpověď. Po vzoru sociální demokracie doufaly, že kapitál se bude dělit i nadále s pracujícími, a neuvažovaly o hlubších strukturních změnách společnosti. Když kapitál toto sociální příměří vypověděl, jsou zaskočené a bezradné. Česká levice s určitým zpožděním tento vývoj pouze kopíruje.


Myslíte, že se my, tedy Evropa a svět, v dohledné době zbavíme koronaviru a znovu budeme moci chodit do hospod, restaurací, barů, posiloven, stýkat se s větším množství lidí atd.?

Obávám se, že jsme uvízli ve slepé uličce. Každý pokles počtu nakažených vede k uvolnění opatření, v důsledku toho je třeba opatření zase zpřísnit, což vede k poklesu nakažených, a tedy k novému uvolnění opatření atd. atd. I když mám také nedůvěru vůči očkování něčím neověřeným, nedovedu si představit, jak jinak tento bludný kruh přerušit. Pohroma bude, pokud se ukáže, že očkování je třeba obnovovat v krátkých intervalech. V kapitalismu by to znamenalo, že budeme stále více vydělávat jenom na vakcínu.


Jsou tu i další problémy. Rusko! S tím spojený problém Navalného, údajné útoky ruských hackerů na některé státy EU, ruští špioni, kterých snad v Unii je víc než obyvatel členských zemí, bourání a pomalovávání sovětských pomníků, vyzvedávání vlasovců… Co tomu říkáte?

Zatím se z toho všeho potvrdilo jenom to, že novičok je ještě neškodnější než koronavirus. V menších dávkách může být aplikován v jakémkoliv množství, což bylo dobře známo už v dobách Limonádového Joe. Tak jako tehdy jsme dnes diváky jedné velké parodie. Můžeme se jen těšit na to, co dalšího nám scenáristé ještě nachystali.


Jaký je váš názor na volební klání ve Spojených státech? Nač se máme, tedy svět, těšit v tomto případě?

Je chyba, pokud mezinárodní společenství nepošle do USA pozorovatele. Pak totiž už nikdo nikdy nezjistí, která z obou stran podváděla více. O stabilitě poměrů v USA svědčí narůstající počet lidí, kteří uvažují o emigraci z této země. Koronavirus ukázal, že USA se v určitých oblastech nápadně podobají rozvojovým zemím. Obecně platí, že rozvojové země, které jsou držiteli atomových zbraní, jsou pro světový vývoj velice nebezpečné.


Jste nejen sociolog, ale i bojovník za lepší životní prostředí. Zajímá mě, jak se díváte na akce švédské školačky Thunbergové.

Rozhodně jí nezazlívám to, co dělala, myslela to ve svém věku upřímně. Ale když si vzpomenu na to, jak navštívila Evropský parlament, poslanci a poslankyně jí ve stoje aplaudovali a za pět minut »řešili« se stejným nadšením a se stejným výsledkem už zase něco úplně jiného, stává se ze mne tak trochu skeptik. A to nejen ve vztahu k Evropské unii.


A co kanál Dunaj-Odra-Labe? Osobně nejsem přesvědčen o jeho výhodnosti a navíc, zvláště, měla-li by se uskutečnit jeho labská část, o jeho nedevastujících účincích na některé přírodní lokality. A co vy?

Ten kanál je naprostý nesmysl. Z ekonomického hlediska je jeho přínos velice nejistý a z hlediska ekologického je to projekt vyloženě zločinný. Vedl by k vybetonování posledních zbytků volně tekoucích řek, krajinu by obohatil obrovskými zdymadly a narušil by vodohospodářské poměry.

Z dopravního hlediska je to rovněž nesmysl. Jestliže nepřekládáme náklady ze silnic na železnici, může si jenom hodně naivní člověk myslet, že je budeme překládat na lodě. Je ostatně příznačné, že o stavbě přístavů uvažujeme dvacet let potom, co jsme si nechali rozkrást celé loďstvo. Těch zhruba 650 miliard korun, s jejichž uvolněním vláda v souvislosti s průplavem počítá, je doslova vylitých do kanálu. Asi jsme na tom tak dobře, že nám nebudou nikde chybět.



146 komentářů :

  1. pruzinovi slo dobre zvaneni a tuzky ktere privatisoval v zemich kde je tuzka predmet hodny zlata. Takze nebrat vazne co mumla ,je to jeden z tech co s Moshem znicili republiku.Dav vsak tlesta dal

    OdpovědětSmazat
    Odpovědi
    1. Volit Svobodu a Přimou demokracii je fakt potřebné

      Malou chybou však je,že jeji vedeni nám tu nechce napsat co tedy bude v Programmmu v bode 10 změna režimu KONKRETNĚ!
      U pana byvaleho presidenta ODS,likvidačniho komandanta republiky je to jasné.
      Chce pokračovat v likvidaci dnes už banánové republiky(system kapitalismus bez přivlastků,vycházejici z gangsterismu) pomoci TRIKKOLONY svého synátora,který křiči všude,že bude snižovat daně a to v době C19,samozejmě korporacim ne btzy žebrajici tzv Středni třidě,která se nesměla za 31 let vytvořit a proto jsou tu snad jeji zbytky a brzy ani to ne!
      No nedali by jste mu za to korunu?

      Smazat
    2. Pani Lejnová dokázale zdemolovat německý Wehrmacht

      a proto ji v naději,že i z EU komise nadělá totálni sračku z ni udelali EK pohlavarku!

      Vite co provedla,aby virus pobil co nejvice občanů EU a to brzy i opakovaně,tomu věřit nebudete.
      Jistě se všichni ptáte a je zahadou, proč nikdo z vlády NESMI jednat o objednavce ruské vakciny,která je v cajku!?

      Tak pan Orbán to zkusil a zavolal strejdu Putina (lidově Putlera) a hle co mu Lejno EK dala za to najevo,že se snaži vakcinu objednat.
      Dala mu toto a pisemně!

      Pokud některáa země EU přes muj zakaz přesto zakoupi vakcinu,kterou EU nepovoli Rusku nebo nedejboe Čině, bude moje EVROPSKA KOMISE NUCENA JEDNAT!!!

      Proto prý musi pan Babuš dovolit,aby ubozi domorodci republiky pomřeli OPAKOVANĚ jako myši,které dostaly mor!!!
      Bože božičku dyť tomu přecedovi B. hrozi politická smrt nebo snad,když bude prý ta SOLIDARITA politická smršt?
      Kdeže ohlupovadla napiši,že je to jen trochu silnějši chripka a bačkory natáhnou jen staři dědkove neboli penzisti,abycho jim nemuseli platit penze...

      Smazat
    3. sugu -nauč se psát srozumitelně tomu tvému blábolu jsem neporozumněl ani překladač to nezvládl.
      Václav

      Smazat
    4. Pan president tentokrát uvázl ve smyčce času. Baťovi představy jsou už dávno mimo normální uvažování a mněli bycho se poučit i z toho co se stalo v SSSR při odklonění řek. Ano jde o katastrofu Kaspického moře.

      Smazat
    5. Zda se mi,že narod potrebuje chleb a hry.no hry jaksi nejsou

      zatrhl je tzv "hlavni proud"ohlupovacich medii a vali na nas svoji spinavou vlnu lzi(tzv politicke korektnosti),coz vede k tomu,ze hry nahrazuje doposud slaba konkurence jejich cirkusu Humberto tj "alternativa".
      Ano ,prima demokracie je pekna vec,ale dela mi starosti,ze pan "preceda" Babis ji nechce rozsirit a vyuzit ke svemu dalsimu monumentalnimu volebnimu vitezstvi.
      No ma on vubec nejaky program,kde by byla i diskusni rubrika,vi o necem takovem nekdo tady?

      Ma web s otevrenymi diskusnimi rubrikami ,kde by mohl napsat ČAU lidi a my mu odpovedeli v diskusi "cau precedo", kdy zajistite Rasantni zmenu rezimu na co ho vy mocny miliardari transformujete,aby byly zase pro nas ty hry?

      Ten chlap nam ty hry ne a ne dovolit a cpe nam tu cagloviny jak o dusu.
      Kdyby pochopil,ze tim ziska nejprve hafo sympatizantu a z nich pak lehce vyvine svoje volice (dnes to totiz infrormacni revoluce dovoluje),tak on se radsi brzy necha pry prevalcovat snad do mrtva neomarxisty ,nebot dat hry domorodcum musi brzy taky bejt lidi se totiz uz zlobi.
      Nestesti bude,kdyz se vseho toho cirkusu voleb,ktere ovlivneny caglovinami GR TV a zpitomelymi dobre zaplacenymi pisalky,chyti volici sami a zvoli si sami sebe a bude po vtakach!
      Ma nekdo pro naseho pana a "precedu" lepsi navrh a jaky,napiste to do podzemi "alternativy" a budou hry i prca!?

      Smazat
    6. Přatelé a nepřatelé,jsem asi jediná,kteræ našla na internetu

      !.Kdo zkoumal a vir vynašel.
      2.Jake bylo zadáni zkoumaného úkolu.
      3.Čim a kym a jak byl úkol financovan.
      4.Jmenovitě,kdo se praci úcastnil,které organizace.
      5.Kteri vědci se učastnili.
      6.Članek z časopisu NATURE,kde sami popisuji vysledky(engliš)

      atd.Je to dokonce možne najit na této strance,asi po 3 kliknutich.
      Radši počkám zda tento koment vyjde a jaka bude reakce.
      Má vůbec někdo zájem se to dozvědět,no tak co vy na to "válečnici" alternativy..
      Mám snad být zase sama samotinka bez solidarity?

      A..A

      Smazat
    7. AD 2.JAKE BYLO ZADÁNI zkoumaneho dobře zaplaceného úkolu!

      Mezinárodni skupina vědců (9 vědců a 6 vyzkumných center)aaaaaaaaaa mělo za úkoll prozkoumat možnost vytvořeni mechanizmu PRO PŘENOS KORONAVIRU netopýrů NA ČLOVĚKA!

      na otazku proč neexistuje odpověď Z HLEDISKA VĚDY!

      Otazka je prqoč měli zkoumat možnost nakaženi lidi virem,který v přirodě neexistoval!

      Vidite to aa a dalši "překlepy"to "kazišuk" al hamajda a jeho ČSSD podpindostnici se mě snaži nasrat!!

      A..A Tak co nějak vaas válenici alternativy pesla řeč nebo co?
      Dole se už nkteři SPRAVNĚ ozvali,ti prokleti psi jsou na stopě!!!
      Nejde to odeslat tak to zkusim znovu!

      Smazat
    8. JAKÝ JE VLASTNĚ OPRAVDOVY CIL TOHO VIRU SMRTI a teroru

      Majitelé velkych peněz,vyhýbajici se zdaněni chtěji vice a vice ždimat ty,kteři jim to jejich bohatstvi UMOŽNILI pod nich nahrabat!
      Nikdy nebudou mit dost peněz a nahrabané jim budou jim sloužit k tomu,aby vybili co největši počty lidi a zničili co největši počty celých narodů a států.
      Boji se co by se stalo,kdyby jim to jejich de fakto podvody nakradené bohatstvi bylo zdaněno 90% a proto ta prevence hrůzou!

      Rotscild,Rockefelet,Gates a s nimi celá třida majitelů velkych peněz si vymysleli novou ideologii tzv neomarxismu,kdy masám slibili,že po pochodu institucemi,rozvalu svých států autorit včetně, rodiny a naboženstvi pak "domorodci"a celé národy "přijmou" s radosti učeni toho MARXE!

      Podivejme se na skutečnou JEJICH definici!

      Potřebujeme ještě jednu a pokud možno dalši co největśi krisi a pak národy přijmou NAŠ Novy světový řad NVO o
      to radostněji a s potleskem.
      Cilem je pitom ukrást občanům penize je tu idea ukrást nejraději VŠECHNY penize naráz VšEM a tak v roli otroků je udélat zavislé na nich tj BANKSTERECH.

      To se dosáhne poměrně jednoduše! Občanům bude odebrána hotovost a dostanou plastikové kartičky!
      Cokoli si koupite bude pod kontrolou a začnou otázky banksterů,při vyběru většich častek NAČ JE POTŘEBUJETE a jak jste si je vydělali!!

      Cil je tedy už jasný:
      Zbavit vás jakkéoli svobody a můžete být jedině otroky majitelů vám ukradených a nikým zdaněných peněz!!

      Smazat
    9. 13.35

      Prvni lidovi komentatori zda se přichazeji s odhalenimi skutecnych cilu majitelu velkych penez

      rabujicich neskutecne dve tretiny nasich mezd, za ktere si davaji vyzkoumat nove viry na nase zabijeni,aby se zmocnili penez na social,ktere pry patri jim!
      Pry vrchol zabijeni teprve prijde!.

      Takze nove "informacni hry"za pravdu se nesmime ucastnit,ĆSSD z aspen institutu bohacu nam da cenzuru na krk a nase pusky pravdy maji tak byt umlceny,nesmime se zeptat ani zda tedy pan ANOBUDELIP si z obcanu dela vrtule,kdyz nenapise nic,pry zadny program a v nem zvlast nenapise jaky,ze to system misto stavajiciho gangstersko kapitalistickeho, rabujiciho nestastne ovcany bude pro nas chtit!
      Asi se stydi,ze mu naridilo zezadu cerne pozadi za kazdou cenu instalovat NOVYSVETOVYRAD bohacu vyvrhelu ze spolecnosti,rabujicich pro sebe a rozsirujich viry na nas ubohe dobrosrdecne holubicky volice,kteri strachem radsi ani nedutaji v domneni,ze kdyz se skrci, preziji a bohaci je usetri od nemoci a neukradou jim vsechny penize az na plech!
      Zubozena Stredni trida,ktera byla tak dlouho bita,ze jeji zbytky nyni budou vsechny virem zlikvidovany na sracku, by to mela vedet.
      To ze vykradene penzio-fondy,ktere mely byt doplneny zpet (pry si penize z nich predchozi politici §pujcili" ) dukladnym zdanenim ne nas,kteri uz nemaji ani vindru,ale silnych MILIARDARU,kteri si lebedi a plavou v nezdanenych penezich, ani to brzy nebude stacit bez gigantickeho zadluzeni republiky,coz pomuze na chvili a pak bum, bude krach to by melo byt nam mladym jasne,ze to musime platit a mohli bychom i prestat konzumovat oblbovaci travu,kterou nam kapitalisticke bestie stejne brzy prestanou povolovat a zustaneme bez mrkvicky stat jako osli a musime si pujcit od nich,aby jsme se dostali vadnym zakonem do dozivotnich exekuci a muzeme plakat jako zelvy,stejne nezbude pro nas nikde misto,pod mostem je uz dnes tlacenice,nic nas nikdo z tech zmrdu nenaucil!

      Tak pocem aspon ty chvilkari,ty "hnedokosilaci" diskutovat jak z tech saracek ven!!
      Kde jsi olizujes svemu vrchnimu pyjatovi kaštany?
      Jestli tento koment NR propusti tak je volme nejsou to zadni bezkulecnici,no ni?

      Smazat
    10. PALBA Z MÉ PUŠKY PRAVDY ROZZUŘILA ĆSSD AL HAMAJDU DO BĚLAa
      nasadili na mé komenty své nejlepši "KAZIŠUKY".
      Jsou bez sebe strachy ze SVOBODY a PŘIMÉ DEMOKRACIE!
      Porušuji ustavni a jinè zakony o svobodé slova,jsou to zločinci nenávistného ZLA!
      To totiž znamená,že vám všem,kteři zvolite ČSSD a dalši praseči zmr,kterè způsdyobujia nákazu C19 a nadále budou chranit kapitalistickè zmetky,když ti q vám budou qordinovat nemoci,exekuce,krast penize a brzzy všechnu hotovost,aby jste qabyli nadálqeq jen bezmocnymi kandidáwty na jejich otroky.
      Dostaqvam z podniků vqazené kvalitniq,ale moralni zastaralé PCq.
      Co kdyby se naše občanská2 společnost,kteráw se nyni transformuje na čČSV (8 395 132 dušiek)qzačala sama sebe organizovat a vytvořila po celé republice viqrtuálni kancelaře na podporu

      SVOBODY A PŘIME DEMOKRACqIE

      no to by se pak těm nenažranqym zmrd7ům mohly vypalovat rybniky plnéQ jejichq tlustýsch qkaprů a přišti vánoce tyto ryby ,by mohly ležet pod našimi vidlqičkami jako pečeně!!
      To by byly ty naše novéaaa hry,no ni?
      QVšechny pismena a p4reklepy jsou dilem vnitrakû policejqniho státu ČSSD tak bacha na to!
      Q
      A..A

      Smazat
  2. Není to tak dávno, co jsem se bláhově domníval, že bude mít Miloš Zeman vhodného nástupce. Avšak, pan exprezident Klaus dává všemožně najevo svoji až úchylnou aroganci a nadřazenost. Jeho současné chování už hraničí s debilitou. Jděte pane Klausi do prdele i se svým synem !

    OdpovědětSmazat
    Odpovědi
    1. Shlednete zaznam tusim rakouske TV par dni pred listopadem 89 tam V Klaus zasvecene mluvi o tom proc je u nas zapeklita specificka situace a ledy se stale jaksi nehybaji oproti Polsku ci Madarsku.

      Proste jsme maly blbakov, kde se par rodinkarskych particek naoko strida ve vedeni za jakehokoliv rezimu. Lid to nezajima, cumi na serialy nebo tez pilne "ale jen v malem" prikrada z eraru..

      Tato definice funguje mnoho stoleti, nekdy ku mensi onehdy ke vetsi (bohuzel nyni) smule zde zijicich.

      Smazat
    2. Pane mluvite mi z duse. Klaus uz mel byt davno souzen za kuponovou privatizaci a rozkradeni statniho majetku. Bohuzel nam vladnou lide, co se na tom podileli a ti nikdy nic takoveho nepripusti.

      Smazat
    3. A ten nástupce měl být jako Klaus? Bohajeho to fakt Česko neumí vyprodukovat jiného politika, než Zemana nebo Klause? Smutné. A to se člověk směje rusákům, že nemají nikoho jiného, než Putina.

      Smazat
    4. ex president KlAUS byl ješitný idiot. Špatný ekonom, neschopný premier - schopný tak jen mobilizovat na plakátech. Jeho největší schopnost byla rozprodat a rozdělit Československou republiku. Jestli někdo nenávidí presidenta Háchu, mněl by dvakrát tolik nenáviět Klause a jeho za...ranou rodinu.
      Václav

      Smazat
  3. Tvrdit, že na kovid zemřeli lidé, kteří virem pohrdali, je hloupost. Vysvětlí mi pan Keller jak pohrdali virem staříci v domovech důchodců? To poněkud přehnal.

    OdpovědětSmazat
    Odpovědi
    1. 21:58 to, že vy nikoho takového neznáte neznamená, že takové znal pan Keller. Hádám také, že má, při svém životopisu, poněkud širší okruh kontaktů, než je obvyklý průměr. Vy z tohoto průměru nějakým způsobem vybočujete?

      Smazat
    2. 21:58 Předpokládám, že pan Keller měl na mysli to, že fatálním následkům řádění koronoviru nemusí vždy uniknout (a v některých případech už neunikli) ani ti, kteří svými arogantními výroky a postoji k pandemii deklarovali svoje sebevědomí, že se jim nemůže nic stát. Může. Na sto procent tím nemyslel seniory, ať už žijící ve svých domovech, či domovech společných.

      Smazat
    3. 21:58 - Prosím pčečtěte si ještě jednou co p.Keller napsal cit.: "že umřelo už pár lidí, kteří touto hrozbou pohrdali." Buď jste to přehlédl, nebo nepochopil. Pár lidí, tím samozřejmě nemyslel, staré a nemocné lidi.

      Smazat
    4. Pokud někdo píše o koroně a přitom nepoukáže na zveličovaná čísla, tak to ukazuje na jeho zapojení v tomto podvodu - viz třeba taky J.Schneider. Nevěřím, že tito lidé jsou tak hloupí nebo nemají info, aby neviděli to co vidí Pirk, Žaloudek, Bukovský a další, dnes již pronásledovaní lidé.
      Podlední zajímavá zprava, co jsem našel, je v usa chřipka vydávaná za covid: https://ac24.cz/-/kam-zmizela-chripka-jeji-vyskyt-celosvetove-klesl-temer-na-nulu?redirect=%2F

      Smazat
    5. Střelče, je mi líto, miluji matematiku a ta mi prozrazuje, že otištěná čísla jsou naopak podhodnocena. Nevím, proč snad se statistici bojí paniky.

      Smazat
  4. Kromě kanálu DOL, který není ani ve fázi diskuze ke studii souhlasím se vším a zdá se mi, že pan Keller se zradikalizoval, zestručnil, asi je opravdu naštván.

    OdpovědětSmazat
  5. Co je plandemie a proc:
    https://www.otevrisvoumysl.cz/plandemie-cast-1-a-2/

    Dejte prosim dal.

    OdpovědětSmazat
  6. Pane Keller, měl jsem vás za chytřejšiho, vyjádřením o novičoku jste si řekl o titul osla.

    OdpovědětSmazat
    Odpovědi
    1. 22:26-Spíše Vy, když jste nepochopil ironii.

      Smazat
    2. 22:26 Již jste si také užíval novičoku? Jaké to je? Navalny lže podle toho jak se právě vyspal a Skripalove zmizeli neznámo kam takže nám to asi brzy vyprávět nebudou. Jestli ještě žijí, pokud je jejich věznitelé již nezavraždili ricinem, zaručeně Ruské provenience, nebo paličkou na maso, zatím nevíme.

      Smazat
    3. On to myslel jako trolling, že ne každý umře. Ba co víc, obětem se daří velmi dobře. Hůře už se daří Nord Streamu a naopak z popela vstává Nabucco.

      Smazat
    4. 1:22
      Všichni lžou, jen vy jste letadlo co!!
      Jen člověk jako vy s IQ pod 70, věří ruským prolhaným pohádkám!!

      Smazat
    5. 0:20
      Bylo to psáno v ironii, ale v podstatě tím Keller popřel nějaké užití toho svinstva ruskou stranou, na likvidaci několika lidí.. To jste zase nepochopil vy!

      Smazat
    6. Peter Dálik, absolvent Katedry organické chemie, Chemicko-technologické vysoké školy technické v Bratislavě, vědecké nadstavbové studium v oblasti organofosfátů a vojenských bojových otravných látek: "Při použití nervově-paralytických otravných látek, kam patří Sarin, Soman, Tabun, VX látky, Novičok a mnoho dalších, není problém někoho zabít. Problém je spíše opačný, a to jak někoho otrávit a přitom jej nezabít." Dále uvádí, že Novičok je 5 - 8 toxičtější než doposud nejjedovatější nervově-paralytická látka, vyvinutá v USA - VX látka. Velmi zajímavé až reálně nemožné - všude Novičok a ani jeden mrtvý. Inu, dějí se zázraky.

      Smazat
    7. 9:22
      Ty seš ovšem raketoplán.... Columbia!!!! 😀

      Smazat
    8. 22:26 pravda

      Smazat
    9. 9:27 ale pochopil, Vy zase pochopte prosím, že ruský novičok nenechává živé, tak jako jeho ekvivalent z CIA, Mossadu atd. Ostatní jsou politické hrátky.

      Smazat
  7. Netřeba přehánět. Před 25 lety tu řádil chřipkový virus H2N2 a zabil 6000 lidí za období říjen až prosinec. 3. ledna virus začal ustupovat a zmizel bez jakýchkoli opatření. Chápu, že se situace může ještě zhoršit, ale to srovnání tu pořád je, takže pan profesor opět zbytečně plaší. Tím to nechci snižovat, hrozné to bylo tehdy a hrozné je to i teď, ale zatím to té tehdejší úrovně nedosahuje. Doufám, že ani nedosáhne. Jsem optimista.

    OdpovědětSmazat
    Odpovědi
    1. Vy 22:53 zřejmě neumíte ani číst. Vezměte laskavě v úvahu alespoň to nesporné, míru pracovní neschopnosti, zatížení zdravotního systému a to, že vlna infekcí virem Sars Cov2 se opakuje v cyklu, jakým se chřipka neprojevuje.

      Smazat
    2. Tak zde máme dalšího anonymního jasnovidce, asi příznivec Pekové, která také věští, že virus se "unaví" a skončí do Vánoc. A co když zcela náhodou v lednu neskončí?

      Smazat
    3. 22:55 Z jakých dat a studií vycházíte? Pracujete v oboru, nebo čerpáte čísla odněkud z internetu?
      Ono se říká, že pesimista je informovaný optimista.
      Nevzpomínám si, že by na chřipku H2N2 před čtvrt stoletím zemřelo na světě přes milion lidí. (A to se to teprve rozjíždí. Zdaleka nejsme ve finále)

      Smazat
    4. Tento virus není přírodní, je upravený, ale slábne velmi rychle a vypadá to, že se – po zpacifikování přírodou (zrychlenými oslabujícími mutacemi, šíří se rychle a rychle i mutuje do slaba) – zařadí mezi běžná virová respirační onemocnění, jak je popisuje pán výš, tedy i ta občas zabíjí v míře větší.

      Bylo by zajímavé nalézt pachatele, osobně si nemyslím, že to byla jen Čína, ale že šlo o výzkum a vývoj v několika zemích, vícero spolupracujících vědců vč. západních, kteří ale vážně porušili závazná etická pravidla, tyto genetické úpravy virů jsou totiž mezinárodně zakázány, právě pro riziko úniku. Někdo se postaral, aby "zvířecí vir" získal schopnost se rychle šířit a dobře uchycovat na člověku, což ten přírodní vir opravdu neuměl, přímo skočit na člověka. Jde tu o zločin.

      Smazat
    5. 5:47
      Je nesmysl aby byl virus rozšířen mezi lidi ve stejnou dobu v ruzných zemích světa! Korona vir, tak jako řada před ním podobných vyprodukovala sama příroda. V brzké době nás muže ohrozit řada dalších. Myslím, že by si málo kdo vzal na triko vypustit tohle svinstvo do světa, ať už Čína, nebo někdo jiný. Nikdy neví co to udělá s lidma v jeho okolí!!
      Jen mám obavu, že koron. nezmizí v brzké době, ale bude tady několik dalších let! Pokud vir mutuje, potom je nějaká vakcína naprosto zbytečná.
      Co se bude dít ze strany vlád státu při 3,4 vlně ví jen BUH!! Už dnes, je situace některých lidí po stránce finanční katastrofalní!!

      Smazat
    6. Tenhle vir je biologicka zbran. Nesrovnavejte ho s predchozimi epidemiemi, zpusobene viry z laboratori USA. Vsechny jsou patentovane a maji i protilatky.

      Smazat
    7. Bože, tady je zase plkovníů, Kubků a Hořejších 🤮

      Smazat
    8. 10:42
      Jak víte,že to je biologická zbraň, že je z USA a že mají protilátky. Tak proč v USA jsou statisíce mrtvých.
      Vy nic nevíte,jen hloupě žvanite co.

      Smazat
    9. 18,26
      Oni někdy podávali plebsu jakýkoliv protilátky,žvanile???!!!!

      Smazat
    10. 10:42 Nepatřím k USofilům, ale kdyby covid vyrobili a záměrně rošířili, tak by dnes určitě měli vakcínu a dle své přirozenosti, by ji prodávali do celého světa. Nestalo se tak, proto si myslím, že nešlo o záměr. Únik byl jen nedopatřením, nebo covid vůbec nebyl z laboratoře.

      Smazat
  8. Jako vždy výborné,úplně všichni v tomto státu ještě nezblbli.
    K expresidentovi : U naší nemocnice byl před časem v jednom místě rafinovaně vyznačen zákaz stání. Každý den po ránu, když už nebylo jinde místo, si tam nějaký nešťastník zaparkoval. A pak přijela odtahovka a dotyčného odvezla. Bratru jen asi dva až tři kilometry.
    Co to pro dotyčného "návštěvníka" nemocnice asi muselo znamenat? Takže navrhuji vyčlenit jednoho pochůzkáře, postavit k bydlišti pana ex a jak vyleze před dům bez roušky (on ji přece nosit nebude), inkasovat. A opakovaně, až z něho bude recidivista. Doufám, že na přestupky žádná, ani doživotní imunita neplatí. Q.

    OdpovědětSmazat
  9. U pacienta s reinfekcí byly zjištěny dvě různé sekvence viru, lišící se v struktuře spike proteinu. A dalším článku je sledována pathogenita několika tisíc variant viru, skupina variant z Číny je nejslabčí, z Evropy a USA nejnebezpečnější. Znamená to, že tvrzení o nízké mutabilitě covidu jsou nesmyslná, a teorie o možném promoření populace také. Covid tu s námi zůstane a vakcina neochrání před novými variantami. Totéž jako u chřipky. Jediná slušná ochrana je epidemiologická- karanténa. Společenské důsledky jsou ve hvězdách. Článka vygooglujete jako PMID: 33058797 a PMID: 32699345 jogín

    OdpovědětSmazat
    Odpovědi
    1. A také letitá fikce o postupném vypouštění variant nějaké pandémie od "varovacích" po vydírací... mimochodem, je zajímavé, že současně s lehčí variantou rozšířivší se v Číně se v USA rozšířila nějaká "účinnější" mutace...
      Byla to vůle Boží, nebo v nějaké US laborce na válečné zločiny (vítěz přeci není souzen a USA jsou největším "SIEGERem" na světě)... nenápadně rozmístěné přesně kolem Ruska v zemích jako udělaných pro bezvýznamné kolaterální ztráty místního významu...

      Smazat
  10. Ide tu len o rúško? Pán exprezident hovoril o reštarte.
    https://www.youtube.com/watch?v=vcrp3r1-F6E

    OdpovědětSmazat
  11. Betonují se dálnice, průplav ne. Mrzí mne pohled pana profesora na tuto stavbu.

    OdpovědětSmazat
    Odpovědi
    1. To máte pravdu, sítě dálnic daleko více narušují eko systémy. Nejsem odborník ale projekt DOL nám ze střechy "odvodí" jistě zadrží více vody, než zdymadly odteče.

      Smazat
    2. Žvanilovi Jirsákovi bych doporučil se podívat jak se betonovalo koryto kanálu "Main-Donau". Fotky k nahlédnutí dole
      https://www.bayernkurier.de/inland/26028-lebensader-oder-geisterkanal/
      Občas mám pocit, že u nás primitivismus stoupá s počtem nakažených covidem 19, což mne také velmi mrzí.

      Smazat
    3. Průplav krajinou musí být v rovině, betonují se ohromné mosty a čas od času ohromné betonové zdviže, pro získání nové úrovně v krajině. V Německu takový kanál od 70.let již existuje a dnes tam plují max. výletní lodě (taková super-drahá "cyklostezka"), protože vládne rychloželeznice a přeprava nadměrných nákladů to neuživí. Nutná je i výměna kazící se vody, kanál musíte napájet z řek, to je druhý problém těchto obludárií.

      Smazat
    4. Pruplav je v naší malé zemičce z pohledu využití totální nesmysl a druhá strana mince, v dnešní době z pohledu zadlužení státu nesmysl na druhou!!
      Někdo se na hradě totálně zbláznil!!
      5:54 Naprostý souhlas !!

      Smazat
    5. Jo pane Jaroslave, zadrzi ale voda v kanalech se rychleji zahriva a hnije, proto se jeste vice odparuje. Odbornik nejste, ale mate asi nadbytek casu sirit bludy jako vetsina "expertu" co potrebuji se podelit o sve nazory.

      Smazat
    6. 14:14- Jsem Miroslav pane a na rozdíl od Vás vím, co je splavnění a kanalizace. Vy jste odborník, že víte, že šířím bludy? Není jistě nic snadnějšího, než mne usvědčit, tak vzhůru do toho!

      Smazat
    7. 23:26 Jak vidno, nebetonují se ani dálnice, ale hemisféry.

      Smazat
    8. Pánům odpůrcům přihraji závažný problém hodný jejich kapacit. Nevím, zda si povšimli, že mezi Pacifikem a Atlantikem existuje rozdíl ve výši hladin. Proto Panamský průplav narušil stav daný přírodou a díky němu dochází k přelévání oceánů. Je to neekologické a tudíž fuj! Určitě vznikne obdobná hrozba při prokopání kanálu přes Moravu !
      Už se těším na reakce, Provokatér.

      Smazat
  12. Kanál - průplav vyžaduje obrovská množství vody k provozu zdymadel a zajištění plavební hloubky.

    Česká republika je na vrcholu systému do všech tří směrů. A přitom máme již dnes nedostatek vody.

    Smlouvy jistě "přátelé a spojenci" s "našimi šábesgóji" postaví tak, abychom platili těžká penále, nezajistíme-li provoz soustavy a nezbude nám voda na závlahy...

    To by byl reálnější sen, že bychom vyráběli transkontinentální dopravní vzducholodě na baterky a fotočlánky... plněné americkým héliem...

    OdpovědětSmazat
    Odpovědi
    1. 23:26- Odborníku, pokud jsme na vrcholu rozvodí, což jsme, tak myslíte, že vodu do zdymadel budeme dovážet cisternami z moře?

      Zdymadla jsou jen mini přehrady a ty vodu zadržují. Jediná otázka je návrat investic. Nechal bych to na odbornících, kteří se přou již staletí i bez zelených.

      Smazat
    2. Odborníku, budete-li (doufám že za Vaše) dovážet mořskou vodu, zasolíte zemi... nebo ji předtím odsolíte? Asi jste schopen obojího jako v pohádce "Jak dědeček měnil až vyměnil" - na trh odvedl silného vola, vrátil se s kohoutem o kterém mu Svobodná Evropa řekla, že snáší kopu zlatých vajec každou neděli... ala demokratizace, privatizace a restituce v Čechách neblahé paměti.

      Zdymadla fungují na principu přepouštění vody směrem dolů a je jedno, jestli loď ve zdymadle stoupá, nebo klesá. Co kdybyste si, než nás zase pobavíte, nejprve něco přečetl třeba o zásobování vodou (sladkou) systému zdymadel Panamského průplavu a technického řešení úspory vody u nově stavěného paralelního?

      A jinak, je mi líto, že jste nepochopil čtyři cca dvouřádkové odstavce.
      Kvůli takovým dámám/pánům se snažím být obvykle stručný.

      Smazat
    3. Pane Povolný, největším problémem je to, že paraziti chtějí prachy do měsíce zpět a tisící násobné zisky. Takové dílo je na století, jako třeba Orlík. Pro a proti bude vždy hodně, důležité je posouzení pro krajinu v dlouhodobé perspektivě bez ohledu na rychlou návratnost. Tohle může dělat jen stát, který přemýšlí co bude pro potomky dobré. Podle mě kapitalizmus může být progresivní jen do určité výše a působnosti. Prospěch všech občanů musí být základem. Všechno ve státě patří všem, stát to má pronajímat podnikatelům za podmínek prospěšných pro všechny a řídit parazitování pomocí zákonů. Zákony nedovolit legální korupci neboli lobing, vyvádění daní do zahraničí a neziskovky, které nesouvisí s humanitární pomocí postiženým lidem ve vlastním státě. Humanitární pomoc cizím státům, může poskytnout stát po schválení parlamentem, humanitární organizaci v tom státě, protože by měla nejlépe znát místní situaci a tím nejlépe rozhodnout.

      Smazat
    4. 9:20- Díky pane profesore za lekci. Váš poslední odstavec napovídá, že jste zřejmě narcista, kterého neuznali na ústředí AV. Jinak si neumím vysvětlit Váš nonšalantní, přehlížející pohled na nás dole prostřednictvím NR.

      Ano, je mi líto, že jsem nepochopil Vaše čtyři cca dvouřádkové odstavce. Asi jste mne přecenil. Lidé, kteří zde mají co říci se zpravidla rozepisují šířeji, zdůvodňují své vývody. A těm věřím, ač je konfrontuji se sebou i jinými. Také se ujistěte, zda jste pochopil moji ironii k mořské vodě.

      No nic. Jste-li aspoň chlap, jistě nám zde poskytnete Váš pohled na zádrž vody, když se Vám modernější ekvivalent "Vltavské kaskády nelíbí.
      PS. A zkuste to více větně, pokud nejste jako já dyslektik a dysgrafik bez vzdělání. Hezké dny pane.

      Smazat
    5. Kdyby generace před námi budovali jen pro sebe a vlastní okamžikový užitek, či požitek, tak jsme chudší o přehrady, elektrárny, sídliště, železniční tratě, školy, nemocnice,.. a chyběl by nám i Karlův most. Jestli po nás zbyde jen moře plné igelitů, škatule prodejních center,ů vrakoviště aut, vyrubané lesy, chem.kaliště a hory odoadů, tak jsme si o pandemii sami řekli.

      Smazat
  13. Covid je celosvětový průser,ale stav naší společnosti je ještě větší. 2. vlna odhalila realitu, zjistil jsem, že nejde o rozumná opatření a snahu co nejdříve situaci zvládnout, ale o politický boj nahoře a o kompenzace dole. Nahoře pada ministr a pan Hamáček jde k opozici. Dole mě zarazili bědující umělci, kteří jsou na dně a naopak je ticho okolo 2000 havířů z OKD kteří jsou ve výpovědi. Bydli navíc v bytech, které jim byly slíbeny, potom zcizeny a dnes jsou jim pronajímány za ekonomické nájmy. Dalším překvapením je 50 milionů věnovaných na lepší komunikaci spojenou s covidem, snad by bylo rozumější je věnovat přímo zdravotníkům. Kdyby situace nebyla vážná, tak by mi to bylo k smíchu, jak v Newsroomu dostal prostor rádní z Řeporyjí, aby vykomunikoval Prymulagate. Bylo to prosté, jeden pes se potřeboval vyčůrat zrovna na takřka posvátném Vyšehradě a shodou náhod se situace chopili novináři Blesku. Měli asi náhodou noční pohotovost, tak tam zajeli a se štěstím nepřehlédli auto jednoho ministra před restaurací. Následek akce známe. Nevím, jestli jako občan, to mám brát vážně, pan starosta je komik. Jestli to ale ČT myslela vážně, pak mne uráží předpoklad, že to zbaštím. Děkuji předem, na další naivní vykomunikovávání za miliony nejsem zvědav.

    OdpovědětSmazat
    Odpovědi
    1. 0:21
      Nějak vám nerozumím. Místo toho abyste odsoudil ty kteří porušili to co sami nařídili,tak jsou špatní ti, kteří porušení odhalí ?? Je uplněně jedno kdo tu lumpárnu odhalil jestli Blesk, nebo Halo noviny.
      ČT to myslela opravdu vážně a vy jste totálně mimo pokud ČT kritizujete.

      Smazat
    2. O0:21
      Děkuji za upřímnost, jsem rád, že jsem vedle. Protože souhlasit s tím nemohu. Když jste vy přesvědčen o zradě občanů, kterou spáchal Prymula, tak vám neberu vaše přesvědčení. Exemplárně potrestat. Jen skoro škodolibě si dovolím připomenout, že stejnou pitomost udělal Kalousek a následek, ani tolik nemá vadit. Neníliž pravda že ? Já jsem opět úplně mimo.

      Smazat
  14. Stačí si pozrieť výsledky “pandémie” na Slovensku. 1 až 2% nakazených ...

    OdpovědětSmazat
    Odpovědi
    1. 0:27 A nebylo by rozumné diskutovat to na nějakém slovenském chatu? Co my s tím tady?

      Smazat
    2. Buď sa potvrdilo, že antigénové testy sú absolútne nevhodné na získanie relevantných dát o rozšírení infekcie, alebo na SR žiadna pandémia koronavírusu nie je. Poslanec novovzniknutej strany Hlas Matúš Šutaj Eštok to skonštatoval v nedeľnej diskusnej relácii TA3 V politike. Narážal pritom na jedno percento pozitívnych vzoriek z celkového počtu otestovaných počas sobotňajšieho plošného testovania.

      Smazat
    3. 1:30 Ono to docela zajímavé ty čísla jako jediný mají plošné testování které je prakticky povinné.

      Smazat
    4. 1:30 třeba by ses mohl poučit?

      Smazat
  15. Majú antigénové testy použité na Slovensku držiteľa registrácie?
    https://aeronet.cz/news/covid-1984-pribalovy-letak-antigennich-testu-se-kterymi-se-celoplosne-testuje-na-slovensku-obsahuje-zarazejici-nesrovnalost-jihokorejsky-vyrobce-sd-biosensor-totiz-v-letaku-upozornuje-ze-testy/

    OdpovědětSmazat
    Odpovědi
    1. 1:49
      Pokud něco napíše aronet, tak jsem vždy klidný, tolik blábolu lží a nesmyslu se jen tak nečte. Jen slaboduší tomu věří a ještě s tím otravují druhé!!

      Smazat
    2. 8;48
      Bicí listy v akci!!!!

      Smazat
  16. Stále mně vychází neomylně pravidlo že ten, na kterého šmejdi nadávají, to dělá dobře, protože jim překáží. Pan Keller už několikrát změnil názory, na podstatné věci. Né že by to dělal úmyslně, ale některé souvislosti mu docházejí postupně.

    OdpovědětSmazat
    Odpovědi
    1. Přidávám se k Vašemu názoru .Navíc mě mrzi,ze z jedné vody načisto odsoudí propojení DOL,když i jeho časem přesvědčí, že kanál z Ostravy do Odry by význam měl pro přepravu nadměrnych nákladů .Nezanedbatelny vyznam pro Ostravsko by pak mohl vidět i ve vzniku nových pracovních příležitostí,zadržení vody v krajině či v protipovodnovych opatřeních. Šmahem smést veci ze stolu, ještě pred komplexni analyzou..?

      Smazat
    2. Kluci na Západě to vědí a funguje to.

      Smazat
  17. sledujte nás - my vás tak isto - a poučili sme sa - nepustili sme gastarbeitrov z celej EU - vy áno, neutekalo sa do Chorvatska, vy áno, neotvorili sa hranice kadekomu, vy áno - a hlavne, my máme Matoviča - síce je debil, ale náš, nedovolí debatu a prikazuje a poslúchame, síce niekedy hlúposti, ale nemení ministrov na počkanie, aspoň to, vy nie - a o vás len naše porekadlo - nič nerobíš len melieš pantom ako Čech - bez urážky - ste nedisciplinovaní - to je to -

    OdpovědětSmazat
    Odpovědi
    1. Zato vy jste totálně zklamali a naletěli podvodníkovi a jeho kšeftu s nesmyslným, neprůkazným testováním - jako ovce se houfujete na testy a oni se smějí.

      https://youtu.be/uSTMfD33AK0

      Smazat
    2. Mám Slováky obecně rád, ale plošné testování za podmínek, jako byly u vás, je nesmysl, jen vyhozené peníze a opravdu veliká buzerace občanů, kteří to odmítnou. A s tou obecnou disciplinovastí Slováků bych také nepřeháněl, stačí se projít po hlavním nádraží v Bratislavě, svéz se taxíkem, nechat se tam třeba okrást, samej čórkař, atd .-) .

      Smazat
    3. Jasná zpráva 6.47 - to je ono! Disciplina musí být! Vyhulákali jsme si svobodu, protože se nám hnusila socialistická (komunistická) disciplina. Zaplatili jsme za to tvrdě a těžce, genocidou celé jedné generace lidí, rozkradením celé země - dnes ČR existuje jenom na mapě. A jak je vidět, lidem se stýská hlavně po té disciplině. Dnes jsou příkazy, rozkazy a zákazy na každém kroku...vpravóóó v bok - vlevóóó v bok -držéééét hubu - držééét krok! ... a zejména ti, kterým se disciplina hnusila, a zmršili kvůli "svobodě" co mohli, dnes ječí po navrácení discipliny. Co ještě byste chtěli? Zabalené huby jako muslimové už máme - všude je zavřeno - do kostelů se nesmí - na pohřby a svatby se nesmí - po deváté večer se ven nesmí - co ještě byste chtěli vy uřvanci? Ještě je to málo? Myslíte si, že když se všichni zamknou doma, vy budete nesmrtelní? To, po čem tak šíleně toužíte, je nesmrtelnost???

      Smazat
    4. 10:39
      Ono to sem asi zdánlivě nepatří, ale když za Velké vlastenecké války šli oddíly Rudé armády do beznadějného nebo skoro beznadějného protiútoku, tak jak se má bránit, často šli za slov - "Vpřed! Do útoku! Copak chcete žít věčně?!"

      A ještě ke Slovákům. Víte, hodně mám mezi nimi známých, přátel, ale ať jste Slováci udělali, co jste udělali, stejně to tam máte! A o tom cestování bych raději mlčel. Slyšel jsem toho až dost na to, abych tomu prostě nevěřil.

      Smazat
  18. Pro ty kdo umí (ještě nezapomněl) rusky. Mimochodem, komentáře k videu se dají přeložit a i člověk, který rusky neumí, pochopí o čem je řeč.

    https://www.youtube.com/watch?v=kZu5oyW8-vU

    OdpovědětSmazat
  19. 6:47 Proč na nás děláš chytrulína, není to moc povzbuzující. V takové situaci, když umírají lidí, se nesoutěží. Vím, že na Slovensku nejsou všichni stejní jako ty. Ty se jdi vycpat.

    OdpovědětSmazat
  20. Ne vždy má prof. Keller pravdu a mýlí se prez. Klaus. Jako v tomto případě.
    Z nedostatku času tady jen zkopíruji. co jsem k tématu napsal cca pře týdnem:

    "Já osobně zatím, v této husté alarmistické hoaxovid-19 atmosféře, zatím přísně dodržuji nastavená pravidla a taky to všem doporučuji, protože přenosná nemoc to je a zatím se šíří.
    Protože se ale vždy snažím dávat věci do všech kontextů, tak teď vidím, že poplašné komentáře médií neodpovídají primárním faktům, např. že poprvé v historii se vážnost epidemiologické situace posuzuje podle počtu lidí u nichž testy zjistí známku viru (často pofiderně), přitom téměř všichni bezpříznakoví, nebo že úmrtí se uvádějí s hoaxovidem-19, nikoliv jím zapříčiněná.
    Před týdnem jsem měl diskuzi s jinak velmi inteligentním člověkem, který nepodléhá propagandě snadno, přesto mne v jednu chvíli označil za "popírače". Víckrát už to nezopakoval, postupně asi zjistil, že na celou tuhle uměle živenou aféru se díváme vlastně podobně."

    OdpovědětSmazat
    Odpovědi
    1. Zajímavé zprávy od Vládi z Brna. Neřekl bych do něj, že s ním diskutují velmi inteligentní lidé. Dost je ale možné, že se mýlí. Můj pradědeček si v osmdesáti zmlomil nohu a po týdnu v posteli dostal zápal plic a zemřel. Velká škoda, protože se zdravýma nohama mohl hopsat po Vysočině ještě dalších deset let. Takže zemřel na zlomení nohy nebo na pneumonii? Nabizejí se ale i jiné varianty. Třeba, zemřel na zlomení nohy s pneumonií, nebo na pneumonii se zlomenou nohou? Chytrý Vláďa z Brna určitě tuto hádanku rozlouskne.

      Smazat
  21. kam zmizela chřipka pane Kellere?
    https://ac24.cz/-/kam-zmizela-chripka-jeji-vyskyt-celosvetove-klesl-temer-na-nulu?redirect=%2F

    OdpovědětSmazat
    Odpovědi
    1. Chřipka se lekla covidu a schovala se pod postel odkud asi brzy opět vyleze.

      Smazat
  22. Pana Kellera si dlouhodobě vážím, ale s uveřejněným článkem mám v některých jeho částech problémy.
    Příklad : Stavbu kanálu chápu jako něco podobného co stavěl Karel IV- Hladová zeď. Ale taky jsem dost starej, abych si vzpomněl na divadýlko našich ekologů, když se měla stavět přehrada, plánovaná a rozestavěná ještě za bejvalého režimu ČSSR /nebo,co to bylo/ na Dunaji- Slovensko ve spolupráci s Maďarskem, které to vzdalo, ale podle doslechu příroda neutrpěla a Slováci i příroda jsou spokojený. A Maďaři litují.

    OdpovědětSmazat
    Odpovědi
    1. Išlo o vodné dielo Gabčíkovo - Nagymaros, ktoré bolo naplánované ešte za bývalej ČSSR. Divadielko ekológov však v podstate maskovalo geopolitické pozadie. Ak by sa vodné dielo dostavalo tak, ako to bolo pôvodne plánované, bolo by to z maďarskej strany vlastne uznanie štátnej hranice vymedzenej Trianonom. Plus posilenie slovenského živlu v danej oblasti. Ak maďarskí politici ľutujú, tak skôr to, že dostavaním vodného diela Gabčíkovo bez spoluúčasti Nagymarosu už nemajú nad vodným dielom taký dosah.

      Smazat
    2. Děkuji za upřesnění stavby Gabčíkovo-Nagymaros z politickéko hlediska. Docela by mě zajímalo jak tato stavba dopadla z hlediska ekologie a co tomu říká obecný lid. Za případnou odpověď předem děkuji.

      Smazat
    3. 20.32 Stavba je i ekologicky úspěšná , objevila se tam i nová flora i fauna a Maďaři litují , že to tenkrát sabotovali !

      Smazat
  23. Chapejte plandemii v sirsich souvislostech. Je to generalni utok na lidstvo biologickou zbrani, vyvinutou v USA za spoluprace s Cinou. Cilem je genocida obyvatel planety a mensi spotreba surovin.
    https://www.otevrisvoumysl.cz/plandemie-cast-1-a-2/
    Nebude-li mit dopad plandemie ocekavany ucinek, maji v zasobe podstatne smrtelnejsi patogeny.

    OdpovědětSmazat
  24. Budou volby a Honza nemá do čeho píchnout a toto je lepší kafe.

    https://www.pokec24.cz/politika/vyslanectvi-deep-state-v-praze-kdo-kavarne-vychovava-kadry/
    Vyslanectví Deep State v Praze: Kdo kavárně vychovává „kádry“?

    OdpovědětSmazat
  25. Antigenové testy na Slovensku jsou málo citlivé z principu. PCR je totiž založeno na zesilovoní molekul DNA a dokáže zjistit i jednu jedinou molekulu. jogín

    OdpovědětSmazat
    Odpovědi
    1. je pravda, že PCR dokáže zjistit i jednoho jogína mezi miliony nejogínů.

      Smazat
    2. 11:59 Miláčku, když sedmihlavému draku usekneš jednu hlavu máš větší šanci vyhrát. A o tom je řeč.

      Smazat
    3. 12:46
      Haaaaa, Bajaja v akci 🤣🤣🤣🤣

      Smazat
  26. Budou volby a Honza nemá do čeho píchnout a toto je lepší kafe.

    https://www.pokec24.cz/politika/vyslanectvi-deep-state-v-praze-kdo-kavarne-vychovava-kadry/
    Vyslanectví Deep State v Praze: Kdo kavárně vychovává „kádry“?

    OdpovědětSmazat
  27. Klobúk dole. Primárka Národného ústavu detských chorôb (NÚDCH) MUDr. Júlia Horáková vracia štátne vyznamenanie Pribinov kríž II. triedy ako protest proti súčasnej situácii a krokom vlády pri testovaní. https://spravy.pravda.sk/domace/clanok/567548-primarka-vracia-statne-vyznamenanie-ako-protest-proti/
    https://spravy.pravda.sk/domace/clanok/567512/?utm_source=pravda&utm_medium=box-sidebar-links&utm_campaign=mostread

    OdpovědětSmazat
    Odpovědi
    1. 12:21
      Paní primářka to má v hlavě srovnané 👍👍👍

      Smazat
    2. Ano i já se připojuji k obdivu 12.21 - statečná žena! Asi jediná uprostřed toho blbnutí, koupených gest, lží a komparsistů. Nedá se oblbovat ani zastrašovat, ba ani koupit ne. K takovému chování je dnes třeba obrovské odvahy! Odvážná žena - jednou vejde do školních čítanek.

      Smazat
  28. Mocméně o COVID 18 už víme tolik, že bychom se měli podle toho chovat. To samozřejmě ale nevyhovuje všem, neb to popcižují na své portmonce a tak volají po svobodě mpohybu, alkoholismu, drog, roznášení infekce a vraždění nevinných. Pohoršujeme se nad partyzánským terorismem islámistu pro válečnému teroru křesdťanů, ale nepohoršují nás naši spůoluobčané, kteří svým chování roznášením infekce vraždí své spoluobčany -ognito - ale je v tom nějaqký rozdíl. Nyní je tlak na otevření škol - a představte si, že školák přinese domů COVID 19 a infikuje své prarodiče a ti na infekci zemřou. Bude žít pak celý svůj život s pocitem, že on je zavraždil. Je to dobře pro duši dítěte i dospělého, nosit v sobě něco tak příšerného. Ale totéž se týká i dospělých, hospodských, sportovních fanoušků.... až se musí člověk divit, zda jsme skutečně lidé s lidskostí, nebo lidé zabijáci! A to jsem to řekl tuze zdvořile! I kázeň patří do demokracie, po které takto jen marně voláme a někteří ji aspoň simulují.

    OdpovědětSmazat
    Odpovědi
    1. Prosím vás, anonyme 13.24 - mít strach, nebo být hypochondr vám přece nikdo nezakazuje! Proč jste od března 2020 chodil z bytu ven? Měl jste být zalezlý doma, roušku na obličeji -proč ne? Komu tady dnes nadáváte? Vyhrabte si zemljanku, nebo si zalezte do sklepa, a nechoďte ven třeba rok - ale ostatním dejte pokoj! Vy jste jak ostatní psychicky nemocní pošuci - vždycky musí někdo trpět s nimi, aby se cítili dobře. Sebevrah - vezme "sebou" další, které postřílí! Příšerné! Nikdo vás nenutí lézt ze svého příbytku ven, a hlavu můžete mít zabalenou celou -proč ale otravujete ostatní lidi? Jste choromyslní, bezohlední sobci! Sami svou osamělost nevnímáte jako utrpení, ale potřebujete utrpení stovek dalších, které byste zavřeli doma! Hrůza - z takových lidí!

      Smazat
    2. A s prominutím, že jsem tak krutý a nesouhlasný, kde jste byl v minulých letech, kdy jste nezodpovědně nakazil na koho jste se podíval, za "obyčejných" chřipkových nemocí (když už nebyly vyhlášeny ani epidemie a ani pandemie a umíralo se podobně)?
      Je to jen váš vlastní strach! To je to, co vám dává psát tato slova, moudrá a bezesporu jakoby pravdivá!!
      Odpovězte, kdy jste si poprvé natáhl roušku? Já vám to řeknu, až letos! Ze strachu!
      Vy a vám podobní si hrají na moralisty a přitom sami ... ech, až se mi chce ... krkat! (To abych psal co nejslušněji)

      Možná že to nezveřejní, ale je třeba se stavět takovým moralistům, co nechápou ani co sami tvrdí.

      Smazat
    3. 19:13
      Rozhodně s vámi nesouhlasím. V létě jsem z vlastního pudu sebezáchovy nevlez do tramvaje bez roušky a nevnímal jsem to jako omezení mé svobody, ale jako projev mé úcty a ohleduplnosti k sousedovi-spoluobčanovi.

      Smazat
    4. 19:13 Nezdá se vám, že jste si zprivatizoval veřejný prostor, zrovna tak vám rouškaří mohou doporučit, aby jste zrovna vy seděl bez roušky doma nejlépe ve sklepě sám. V trochu kulturním světě se společnost dohodne na pravidlech soužití a potom se nimi řídí. Například až na výjímky jezdíme s auty vpravo. S nošením roušek jde o vyjímečný stav jen na určitou dobu. Podle mne jde o méně drastický požadavek, horším už je omezení pohybu prostorem i časem. Já osobně mám s rouškou problém protože mám astma. Přesto se snažím, přitom nejsem posera ani blb, jen nechci přidělávat práci nemocnicím a ohrozit další lidi. Dělal jsem to a dělám dobrovolně a ne na příkaz.

      Smazat
    5. 12:41
      A co čekáš, potlesk👏??? Já na roušky koukám jinak, neb se u nás zarouškovanývh stejně polovina nakazila, takže jsou zdravému člověku k 💩

      Smazat
  29. Jak zjišťuji, tak jsem asi jediný, kdo se v naší republice ( a ještě nemluvňata) necítí expertem na COVID-19.
    Ano, vědecký Svět už něco málo ví, laický ví nulu, ale o to bohatší na úsudky, posudky, prognózy, léčbu, vakcinaci ..... jsou jejich příspěvky psané i mluvené. Oč těžší by pro tyto lidi bylo dodržovat opatření proti pandemii, trocha osobní kázně, méně alkoholismu a drogování, také tetování (kdysi velmi oblíbená kůže pro SS, která z nich vyráběla stínidla na lampy!), více pozornosti vlastnímu vzdělávání a nešíření infekce!

    OdpovědětSmazat
    Odpovědi
    1. Máte na mysli politickou pandemii, která právě probíhá anonyme 13.37? Účelem které je odzkoušet na určitém vzorku lidí, co kdo snese a vydrží? Jaký nátlak a útlak snesou, než se vyřítí do ulic i přes zákazy? Pro jistotu zašili občany doma zákazy vycházení a "spolčování" apod. aby zabránili demonstracím, ale až se lidi totálně naserou, nezabrání jim nic! Všechno se musí skončit dokud je čas - až to přijde k určité hranici, už to pak nikdo nezastaví. Ano, možná na nás ti od "západu" připravují nějaký pořádný hnus, a budeme umírat -ale covid to nebude. Co udělají - nalijí do pitné vody cyankali? Nebo budou vypouštět cyklon B? Proč otravují s tím covidem tak najednou a náhle, když drtivá většina lidí žádné příznaky jakékoliv nemoci nemá, a ta, co příznaky má, je vnímá jako nachlazení a chřipku, což vždycky byla? Vám to nepřijde divné? A taky nepřemýšlíte třeba o tom, jak - až přijde čas - s tím nesmyslem přestanou? Co vymyslí? Jako - že jsou jako zázrakem všechny testy negativní? Koho tím přesvědčí - takové lidi, jako jste vy? Znovu bych zdůraznil - strach není zakázán! Zalezte, nevylézejte ven, čekejte si na smrt v úplném opuštění, ale neotravujte s tím ostatní lidi. Nechte ostatní žít - jestli to dokážete.

      Smazat
    2. 13:37 Nejste jediný, kdo se v naší republice necítí být expertem na Covid19. Ale ti ostatní, kteří respektuji, že ani specialisté nemají shodný názor na virus a vývoj epidemie, neřvou a nebojují
      s absolutním nasazením.

      Smazat
  30. Mám stále více dojem,že stále více lidí má a budeme mít problémy porozumět druhým lidem a u psaného projevu je to mnohem závažnější,protože mají možnost,když něčemu nerozumí si text přečíst znovu a pozorněji. Především mladí mají pak asi problém chápat nadsázku a ironií a tak bych se přimlouval, aby i pan Prof. v písemném projevu v zájmu výchovy mladých občas použil uvozovky. Děkuji předem.Neni nadto být čitelný a srozumitelný.Pokud by se tohoto mého doporučení držel i novinář a spisovatel Ferdinand Peroutka,nemusela by se vnučka F.Peroutky soudit se současným prezidentem...

    OdpovědětSmazat
    Odpovědi
    1. Copak mladí! Ale i ti, co se dříve chápavě usmívali, či dokonce i chápali, jsou dnes na úrovni, jak se "tenkrát" říkalo" "bavorské hospody". Máte pravdu, abych to pochopil, musel jsem číst dvakrát. Pro jistotu.

      Smazat
  31. Čekám, že si brzo založí politickou partaj i propagátoři placaté země. Opozice se toho chopí a spousta dikutérů na Novinkách začne propagovat novou myšlenku- stačí se přece kouknout ze Sněžky abyste odhalili ten podvod! A politici se postupně připojí. Konečně se staneme světovou špičkou.

    OdpovědětSmazat
    Odpovědi
    1. :-)

      A potopa z tajících ledovců nebude, protože všechna nadbytečná voda přeteče přes okraj Země do vesmíru. Tedy, logicky, voda ve vesmíru nás ještě navíc svým rozptýlením kolem placky Země zaštítí před Sluncem! Navíc se projeví duhou přes celou Zemi. Jak prosté!
      :-)

      Smazat
  32. Toho anonymního experta si velmi vážím, nicméně mám pocit, že tzv. "Hladová zeď" byla součástí středověkého opevnění Prahy. Možná ale tento pán má pocit, že by onen kanál mohl sloužit jako opevněni proti vpádu Rusů, nebo Turků a též zachránit Moravany před hladem. Velmi zajímavá a originální úvaha. Stavět se přece musím i kdyby na chleba nebylo.

    OdpovědětSmazat
  33. KELLER - zase jeden imunolog.
    Mel by se podivat na:
    https://www.otevrisvoumysl.cz/plandemie-cast-1-a-2/
    Vir je biologicka zbran, umele vytvorena a vypustena v USA, Fort Detrick.
    Na vyvoji spolupracovali Cinane a Americane.

    OdpovědětSmazat
  34. Koukám, že rusofobové naletěli jako ptáci do skla. Za to patří dík panu autorovi, kterého sleduji už hodně dlouho.

    OdpovědětSmazat
  35. Letos si tu chřipku užijeme ... https://www.zvedavec.org/komentare/2020/11/8488-krok-uzamceni.htmPlandémie prostě musí bejt ... https://www.infovojna.sk/article/video-plandemia-cenzurovany-dokument-o-pandemii-covid-19-a-vakcinacnej-agende

    OdpovědětSmazat
  36. Slováci jsou frajeři. Zorganizovali první celoplošné testování, i když všichni tvrdili, že to nezvládnou. Držím jim palce, aby to dokázali využít. jogín

    OdpovědětSmazat
    Odpovědi
    1. Skuteční frajeři.
      https://youtu.be/uSTMfD33AK0

      Smazat
    2. Frajeri z donútenia, kedy do pozoru bola postavená celá krajina. Sám premiér povedal „Prepáčte mi, že sme vás donútili ísť na tento test. Ale tým donútením sme chceli len aby ste si uvedomili, že sloboda musí byť spojená aj so zodpovednosťou, so zodpovednosťou voči tým ľuďom, ktorí oprávnene chcú svoje životy a zdravie chrániť,“ O tom, ako boli chránení, vedia svoje zdravotníci, ktorí boli pri testovaní. Aj preto sa rozhodla vrátiť vyznamenanie aj pani primárka Horáková z NÚDCH. Medzi zdravotníkmi je známe, použité testy nemajú držiteľa registračného rozhodnutia zo strany Štátneho ústavu pre kontrolu liekov, registráciu nevydal ani americký Food, nedá sa nájsť registrácia Európskej liekovej agentúry (EMA). Je len výnimka schválená WHO 22.9.2020, ktorá je pre stav núdze, ktorý bol vyhlásený potom. Aby sa výsledky dali využiť, museli by testy byť validované. Ale zdravotníci vedia, že testy nemali ani validáciu. Preto ich výpovedná hodnota pre takéto plošné testovanie je, ako hovoríte u vás, „mimo mísu“. Ako by ste postupovali u vás v ČR? Počkáte na vydanie výnimky WHO, nakúpite testy a aby sa zrealizovali, postavíte do pozoru celú krajinu s odvolávkou na zlú epidemiologickú situáciu? Alebo si dáte najprv zvalidovať všetky dostupné antigénové testy a potom sa rozhodnete, ktoré testy sa kúpia? Nakúpili tri druhy testov, ktoré majú rozdielnu citlivosť, takže regionálne rozdiely nemusia byť validné. Dokonca aj zahraničné štúdie potvrdzujú že tieto rýchlotesty nie sú validné. Že všetci tvrdili, že to nezvládnu? Ešte deň pred testovaním rozposielali operáteri SMS výzvy ... ak ste zdravotník, prihláste sa... Poznám absolventa nelekárskeho zdravotníckeho odboru, ktorý robil výtery na odbernom mieste dedine. Asi 500 výterov, mali 3 pozitívne z 1200 pri účasti takmer 90%. Aké rizikové a nebezpečné sú také výsledky pre zdravie populácie, aké katastrofálne výsledky to môže mať, teraz ani nevieme odhadnúť. Podľa vás sú frajeri, žiaľ, nemajú v náture zdvihnúť hlavu a bojovať za svoje práva, ale ako stádo sa postaviť do radu a slepo poslúchať. Preto je Slovensko tam, kde je dnes.

      Smazat
    3. 23,16
      Dobrovolně povinné vyšetření je známkou debility toho zmrda Maťoviče!!!!

      Smazat
    4. 9:06 Proč se sprostě vyjadřujete o člověku, po kterém vám žádná? Co je vám do Matovče? Co je vám po něm? Starostí si dělejte s českými politiky, nebo těmi, kdo českou politickou scénu mocensky ovlivňují.

      Smazat
    5. 15:16
      Tak se starej a drž pec, šMOULO, nikdo ti nebrání!

      Smazat
  37. 19:46
    Obávám se, že na ten chleba možná opravdu nebude ! Ale statisíce nezaměstnaných budou. A průplav by mohl zajistit perspektivní práci. Přehrady postavené za bejvalého režimu, by se dnes asi taky jen tak nerealizovaly bez řvaní ekologů,atd.. Dnes poskytují ochranu před povodněmi, díky za to!.. a po Xletech zapadly do krajiny.

    OdpovědětSmazat
    Odpovědi
    1. Jo ty přehrady a hlavně Pražské jezy pěkně pomohly vytopit Prahu v roce 2002. Není opravdu jiná možnost jak vyhodit peníze, zničit krajinu, otrávit vodu a ryby než realizovat ten zločiný projekt kanálu a kanálníků? Někdy mám pocit, že zde každý druhý komentátor je bud totální hňup a nebo betonář, případně má strýčka betonáře.

      Smazat
  38. JJ, strašlivá pandemie strašlivé nemoci, kde se nemocní musí uměle vyrábět z pozitivně testovaných a zemřelí se musí uměle vyrábět ze všech úmrtí s pozitivním výsledkem jednoho podpůrného testu

    Kdybychom stejně testovali např. rhinoviry způsobující rýmu ale u řady pre-disponovaných lidí i smrt, tak můžeme vykázat v tomto období cca 300 lidí denně "zemřelých s virem rýmy" ergo pro média a panikáře "300 úmrtí na rýmu denně"
    Protože v nosní sliznici samozřejmě najdete spoustu RNA spousty různých virů - k tomu ta sliznice od přírody je, aby zachytávala viry, baktérie, spory plísní a hub, prach atd.


    Celé je to podvod a uměle vyvolaná panika a hysterie okolo jedné z řady viróz

    Podvod "elit" alá "irácké ZHN" nebo "syrská armáda útočí sarinem" nebo "11.září" nebo "Novičok" nebo "anthraxové dopisy"

    OdpovědětSmazat
  39. Ministerstvo zdravotnictví ČR:

    Úmrtí
    Celkový počet úmrtí osob s onemocněním COVID‑19 zahrnuje všechna úmrtí osob, které byly pozitivně testovány na COVID‑19 (metodou PCR) bez ohledu na to, jaké byly příčiny jejich úmrtí

    OdpovědětSmazat
  40. Švédsko, které nezavedlo žádná opatření ani na jaře, nemá žádný, ŽÁDNÝ nárůst úmrtnosti na 100 tis obyvatel proti dlouhodobým údajům za roky 2000-2019.

    A ve Velké Británii zabil strach a stres z "pandemie" zřejmě víc lidí, než koronavirus samotný

    8-)

    OdpovědětSmazat
  41. Je smutné, že Nová republika také naskočila na současnou vlnu politiky strachu, provozovanou mocenskými elitami, tentokrát v obalu "koronavirus"

    OdpovědětSmazat
    Odpovědi
    1. Zlehčujete dnešní situaci. Asi proto, že si nerad myjete ruce, rád prskáte na ostatní při jídle i hovoru a ve své duševní omezenosti si nejste schopen připustit dnešní skutečnost. Lituji vás a především lituji vaše okolí, rodinu, spolupracovníky...

      Smazat
    2. 15:26- je úžasné, co z celkem nevinné věty dokážete vydedukovat,gratuluji.

      Smazat
    3. 9:52
      Vy tímto chcete říct, že žádný koronáč není ??
      Mocenské elity, myslíte ty v Rusku, USA, Číně a v dalších desítek státu světa, všichni lžou, všichni se tajně dohodli,jenom vy jste letadlo. Ach jo.

      Smazat
    4. Nechci tím říci, že žádný virus SARS-CoV-2 nebo že žádná nemoc Covid-19 není.

      Vaše snaha vložit mi do úst něco, co jsem neřekl, a pak to "vyvrátit" je klasická ale laciná metoda demagogů, kterým chybí věcné proti-argumenty. Nesnižujte se k takovýmto metodám 8-)

      1. Čína asi není právě vzor občanských práv a svobod - na tom se shodneme, ne? A drakonickými opatřeními tam řešili kdeco - z pohledu nemocí např. ptačí chřipku, která je sice vysoce smrtelná, ale na lidi a mezi lidmi se velice špatně přenáší, takže její "potenciál" z hlediska epidemie je marginální
      (Proto také soudruzi emeričtí vědci již před lety honem začali kombinovat ptačí chřipku, která je smrtelná ale špatně se šíří, s prasečí chřipkou, která se pro z měnu dobře šíří ale její smrtelnost je zanedbatelná
      Btw, před lety nás Moc zkoušeli strašit už i prasečí a ptačí chřipkou, teď už to jen mají lépe nacvičené

      2. Rusko nezavedlo žádné stanné právo jako "demokratický Západ"

      3. Mimochodem, Bělorusko nezavedlo žádná, absolutně žádná opatření
      Demonstranti v rámci pokusu o převrat demonstrují dnes a denně, prý v počtech desetitisíců, podle médií.
      A žádné, ŽÁDNÉ nárůsty úmrtnosti např. mezi demonstranty nejsou. Kdyby byl koronavirus druhou morovou ranou, pak by už v Bělorusku museli všichni demonstranti a celá tzv. opozice do jednoho umřít.

      4. Mocenské elity Západu se chovají stejně - politika strachu k ovládání obyvatel, vytváření zástupných problémů, odvedení pozornosti od skutečných problémů, rozdělení občanů do skupin proti sobě (rozděl a panuj) atd

      Stejně degenerované mocenské elity, zcela odtržené od zájmů vlastních zemí a vlastních národů se chovají po celém světě stejně debilně

      Je to jako myslet si, že třeba krysy budou ve stejné situaci reagovat každá zcela odlišně. Bude reagovat každá téměř stejně, krysa jako krysa

      Navíc pro západní vlády platí stádovost chování - "dělají to všichni, radši to budu dělat taky tak. Když to bude špatně, nevadí, dělali to všichni, tak mám alibi."

      A v USA je specifikum navíc fakt, že Demokraté se neštítí použít a zneužít cokoli na poškození Trumpa. Btw, Demokraté na jedné straně malují strašlivý obraz morové rány a na druhé straně podporují masové "protesty" (rabování a kriminalitu) BLM. Japato?

      Smazat
  42. "Především v tom, že o něm tak málo víme."
    Lidi, kteří říkají svůj názor, ale přitom se vyjadřují v množném čísle, ve mě nebudí důvěru.

    OdpovědětSmazat
  43. Dám vám 3 otázky: Přejete si,

    aby restrikce se zkrátily nejlépe na polovinu a děti se vrátily do škol?

    aby byly jiné restrikce než ty, které ožebračují lidi?

    aby v nermocnicích umíralo 2 krát více lidí za den?

    Napište u otázek ANO, NE
    Budete se divit kolik lidí si tu mizerii přeje.

    OdpovědětSmazat
    Odpovědi
    1. Ano, a kdo nesouhlasí s bombardováním Iráku, ten si přeje, aby strašný Saddám rozprášil nad Prahou a dalšími českými městy ty tisíce tun iráckých zbraní hromadného ničení

      Tohle už jsme slyšeli.

      Konkrétní slova se mění, metoda demagogie zůstává stejná

      Chce to něco nového

      8-)

      Smazat
    2. Dám vám 3 otázky: Přejete si,

      abychom zrušili nesmyslné a nic nepřinášející restrikce a soustředili se na ochranu starých a zranitelných a na věcné řešení covidu bez hysterie a bez uměle vyvolávané paniky a strachu ?

      aby za rok umíraly statisíce lidí na nemoci kvůli dnes zanedbávaným vyšetřením a operacím?

      aby za dva roky díky uměle vyrobené ekonomické mega krizi umřela většina starých a sociálně slabých lidí na nemoci z podvýživy a z hladu ?

      Smazat
  44. 13:19 Nic složitého, ekonomická krize už tu byla, jen se chytře schovala za pandemii. Všechny vaše otázky jsou naprosto zbytečné. Má to akorát nový dopad, nebude se krachovat, protože ztrátu uhradí kompenzace, které zaplatí stát z peněz všech občanů. Covid není fikce, lidi skutečně umírají, krize je taky reálná a její účty půjdou na vrub pandemie. Je to prosté, krásně se vše zdůvodní i gigadluhy.

    OdpovědětSmazat
  45. Klasika, o lidi nejde, jde o to dál vyrábět cokoliv a za každou cenu. Vidina zisku je všemocná. Kdyby šlo o lidi, tak se dočasně struktura výroby zredukuje na existenční minimum, všem občanům šlo po tu dobu vyplácet existenční příjem a na potraviny stanovit limitní ceny. Potom při důsledné kontrole hranic byla šance peřeje pandemie proplout s minimálními ztrátami. Opak je pravdou, cílem zaslepenců je realizovat zisk do poslední chvíle, minimalizovat karanténu a hnát lidi do výroby. Pro nevyrobní elitu se scvrkla snaha na boj o politická křesla s cílem pádu vlády. Za zdatné pomocí médií a samozvaných expertů se podařilo dokonale zblbnout lidi. Důsledek je už od října jasný,vždyť jde jen o "chřipčičku, roušky škodí, karanténa je zbytečná musíme se nechat promořit a získat imunitu..". Vrchnost si nedokázala spočítat, že touto cestou se připravuje o své podřízené, dnes už v roli nevolníků, bez kterých nebude mít z koho vybírat daně, realizovat zisk, či komu vládnout.. Sama si podřezává svou vlastní větev. Jak je naše novodobá šlechta naivní, dokazuje i současný tlak či alespoň plánování nového rozvolňování, když u nás zdaleka nebyl pořádný lockdown. Je to jejich blbost, nebo zlý záměr ? Jak sami činitelé říkají na tiskovkách =to je dobrá otázka= . Je to celkem jedno, výsledek bude stejný, už si ani šikulové netrhnou. Kolaps zdravotnictví a dál už raději nedomýšlím. Nejsem statistik, ale koeficient R je na ... exkrement.
    Drahá vrchnosti game is over.

    OdpovědětSmazat
  46. Povídání s panem Kellerem jsou vždy zábavná a často i poučná. Samozřejmě také provokující. Tak třeba kanál Labe-Morava-Odra. Jistě, ten měl být postaven před 50 roky, dříve než Dunaj-Mohan-Rýn, aby byl ekonomicky rentabilní. Kdo viděl tento kanál, musí uznat, že je na pohled krásný a velmi funkční. V souvislosti s tím stojí otázka, proč se zrušila u nás železniční kontejnerová doprava, proč překladiště, postavená za socíku zejí prázdnotou, proč nedokážeme vozit ani uhlí do Chvaletic a Opatovic po vodě a čí to je zásluhou. A naopak proč se vše hrne po silnicích, které jsou pak štrůdly kamionů ucpané. Nicméně určitě bych pokračoval ve studii proponovaného kanálu a asi bych zejména se soustředil, co je možné vozit po Odře z Ostravska do Štětína a odtud hlavně pak dál. Pořád je u nás vynášen Baťa a jeho kanál dnes užívaný k rekreaci (co se vlastně vyrábí ve Zlíně, co by mohlo potřebovat lodní dopravu?)
    Dalo by se polemizovat i s dalšími vývody pana Kellera, ale zatím děkuji za pobavení!

    OdpovědětSmazat

Na opakovanou žádost čtenářů, kteří se nechtějí zapojovat do diskuzí obsahující vulgární a urážlivé výroky. Jejich odstraňování je časově náročné a narušuje plynulost diskuze. Proto nebude dále možné vkládat anonymní komentáře.
Pro vložení komentáře je proto nutné se na stránce "Nová republika" přihlásit vpravo v horním rohu této stránky "přihlásit se" (výběrem emailového účtu např. Google) a upravením uživatelského profilu (v kolonce Nastavení>Upravit uživatelský profil). Děkujeme za pochopení.