AA

Reklama

bb

neděle 15. listopadu 2020

Ivan David a Jaroslav Štefec: Konflikty těchto dní

15. 11. 2020
Diskuze na Svobodném vysílači o směřování společnosti, nových konfliktech ve východním Středomoří a na Blízkém východě, o volbách v USA a o tom co vypovídají o dnešní Americe, O Evropské unii a vnitropolitické situaci ČR. Moderoval Pavel Hlávka.


39 komentářů :

  1. Jen totálně zblbli lidé mohou konzumovat něco takového jako je "" svobodný vysrávač ""
    Pouze jednoSměrné informace, podobně jako zde na N. R.
    Pryč od podobných lhářů a manipulátorů

    OdpovědětSmazat
    Odpovědi
    1. 2233

      Nemohl by jste konkretne uvest co povazujete za pry jednoSmerne informace nebo jste pod vlivem drog?

      Smazat
    2. 3:42
      I Stalin s Hitlerem měli podobné zastánce jako jste vy.
      Velice se mně líbí jak se perete s rudou chátrou. Pooze boj o voliče.
      Komouši a SPD, opravdový odpad. Kdo tohle může volit ??

      Smazat
    3. Co ti brání opustit tuto platformu? Takže hajdy pryč. A hlavně, hlavně se nevracej. Tepající vakuolo!

      Smazat
    4. Ad 9.37h

      Třeba já, ty šulínku

      Smazat
    5. Pane "NEZNAMY"0937.Ten kdo kritizuje ten chce veci udelat lepsi a vi jak na to podle sebe!

      Pokud se chcete stat "znamy", proto je treba sepsat CO KRITIZUJETE KONKRETNE a hlavne vas navrh na moznou napravu.
      To je spravná diskuse,no ni?
      Uvedu priklad:

      SPD chce Svobodu a Primou demokracii

      a chce snad zastupovat pod timto "silnym" heslem sve volice a tedy i vas.Ale pozor.

      Co je to ta svoboda?
      Je to akceptovani a pomijeni toho,ze v republice mame skoro MILION exekuci a zadny nas "zastupce" volicu s tim neumi nic udelat a situace se zhorsuje dalsim zadluzovanim salamovou metodou dale.
      Je tedy ta "svoboda" vlastne OTROCTVI zadluzovani, nebot kdosi nam krade dve tretiny platu a lide se "museji" zadluzovat,aby nespadli do jeste horsiho standartu nez meli za komunistu a vadnym zakonem o exekucich jsou v mnoha pripadech dohnani "dat si k tomu svinstvu masli"?
      Jedine SPD nabizi reseni v bode 10 sveho Programu tj

      POZADUJE RASANTNI ZMENU SYSTEMU.

      Ovsem jaky ma nasledovat system to prozatim neni, snad 31 let, znamo .

      Proto pane "NEZNAMY" uvedte ve sve kritice jaky system vlastne navrhujete vy.
      Pokud s tm prijdete jako prvni a bude to pasovat vsem volicum,to uvidite v diskusi, pak se stanete ZNAMY a zvetsite sance SPD zajistit si vetsinu v Parlamentu,nebot takova zmena vyzaduje samozrejmou Ustavni vetsinu,aby se ta NOVA REPUBLIKA dostala do prvniho clanku Ustavy,kde zda se mi desitky let chybi.

      Tak co "valecniku" napiste klidne vy sam co chcete konkretne, anebo to neumite?
      Co vy na to a taky ostatni lidovi komentatori?

      Smazat
    6. Zdá se mi, že řada spoluobčanů žije stále v minulém století, pokračují v třídním boji. Je to jejich problém. Já vidím, jako největší problém globalizaci, díky ní se např. od nás přesunuje výroba do zemí s menšími náklady s levnějšími pracovními silami. Naopak z našeho trhu vytlačují nadnárodní řetězce naše domácí produkty. Díky tomu, že jsme se stali kolonií se opět rozhoduje o nás bez nás. Marně čekám od naší elity snahu o ekonomickou samostatnost a obranu před diktátem globalismu. Dnes už nemohou dělníci stávkovat proti továrníkovi. Dnes už místo dělníků zaujali vzdělaní operátoři ovládající roboty a majitel výrobních prostředků není jeden konkrétní fabrikant, ale jsou to nadnárodní společnosti a banky. Staré pojetí třídního boje vyčichlo. Musíme respektovat, že skončilo období páry i spalovacích motorů a žijeme v období digitální revoluce. Hledejme nespravedlivé rozdělování jinde a jinak.

      Smazat
    7. Je to zhruba 5 minut, na 24 ČT byl z nějakého dokumentu vystřihnout aktivista, který nehorázně lhal o době minulé.
      Údajně to byla tak hrozná doba, že kdo měl dlouhé vlasy a já je měl, nebyl vpouštěn do divadel, muzeí, kin a restaurací.
      Takto se dnes nehorázně lže v tv vysílání.
      B.L.

      Smazat
    8. Pane "U" byl jste pry zdejsi redakci vyhodnocen jako velky zdejsi aktivista,ktery ma rad domorodce

      ucastnil jste se snad i 2x demonstrace na Letne, kdyz tam pujdete po treti, ponesete spolu s ostatnimi tu tycku s napisem

      CHCISOCIALNISTATPRODUKTPRAVEPRAVICE!?

      Pry to bude po prohranych volbach pana "neomarxisty" Bidena z ktereho udela HIT!!
      Co vy a ostatni nato, bude to tak spravne nebo ne?.

      Sakramente co to vubec ten Socialni stat vami navrhovany je,kdyz tam u sousedu maji v nem tak vysoke platy a "vsichni" je tam tam fasuji.

      To by chtelo dale za tepla propagovat,co myslite pane "U"?


      Davno to totiz funguje na Zapade

      je to jedine vychodisko republiky z dnesni krize a i porazka nestastneho pana Babise,ktery zadny Program pry nema budete tak opravduy propagovat pana Okamuru a jeho skwelou DESITKU v programu SPD.

      Smazat
  2. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětSmazat
  3. Poslechl jsem si celý rozhovor. Pokud si pamatuji, přestřelku David/Konečná začal doktor David. Divil jsem se, že se on, který je starší a moudřejší, vůbec do sporu pustil. Mám pro to svoje vysvětlení. Nemyslím si, že by Davida takto napadlo přetahovat voliče komunistů. Bude to nejspíše bláznivý nápad Okamury, který tolik inteligence jako David nemá. David zase není táborový řečník nebo lépe řečeno žvanil, jako je Okamura, ale také i Zeman, i když byl menším zlem než třeba jiný kandidát na prezidenta.

    OdpovědětSmazat
    Odpovědi
    1. Vy jste mi ale velemyslitel. Máte tam ještě něco tak třeskutě inteligentního?

      Smazat
    2. 0047

      "Verchuska" komunistu dela vse proto,aby jejich strana naveky vypadla co nejrychleji z parlamentu republiky.
      Ano, mate pravdu ,pan doktor David by mohl byt nasim presidentem a ne,ze ne ANO!!
      Je treba doporucit poctivym komunistum,aby IHNED a vcas prestoupili do SPD,drive nez umrou vztekem,ze tak mocna a pekna strana je v dusledku dubovych hlav ve vedeni dnes tak jedine na .....

      Smazat
    3. Pane Dvořáku, rozdíly, které nerozeznáte vy, vidí ostatní. Nechodím do dělnických hospod, vlastně do žádných. Nižší společenské vrstvy ničemu už nevěří a k volbám nechodí. Důchodci vysokoškoláci spoléhají na oligarchu Babiše, SPD si dosud nevšimli. Babiš jim zvyšuje penze a chce jen čtvrtinu ceny jízdného. Okamura slibuje přímou demokracii, ale sociální stát si nepůjde zařídit referendem. K tomu je třeba odvahy zavést podstatné změny rozdělování vytvořeného bohatství.

      Smazat
    4. 1248

      No podivejme se,pane, tak vy si tedy myslite,ze pan Okamura je tak hloupy,ze nevi co je to socialni stat,ktery plati 10 eur na hodinu a nezroutil se z toho a nedal to do bodu 10?
      Zajimave,no tak vy chcete,aby se nam z okynek tlustych mercedesu sousede,kteri valku prohrali nevysmivali,ze mame takove "zastupce",kteri si valeji v parlamentu koule a chteji to delat dalsich 30 let a budou nam tajit jakou,ze to konkretne RASANTNI ZMENU chteji?
      Zakazou dale ohlupovadlum a jejich hlasnym troubam, nam o tom refrerovat a budou podplacet z nasich TEL poplatku GR te TV 250 000 mesicne + 250 000 premie k tomu,aby nepozvala pana Davida a Štefce na SLOVO DO PRANICE na sklo?
      Zajimave,je to ono nebo neco jineho pane "U"?

      Smazat
    5. Valecniku pane "U",kdo jste,ze umite palit presnou munici(tj vasim KOMENTEM).

      Domorodci jsou tak ohlupeni 31 letou propagandou pry "neomarxismu",ze vam NIKDO neporozumi co pisete a vsimnete si,ze i "medved" Stefec obchazi na tom radiu svou kritiku na SPD po tlapkach,aby nahodou pan Okamura nevybuchl po zasahu.
      Nedostatecne informovani "borci" totiz povazuji tzv volby za neco podobneho jako je fotbalovy zapas,Programu si nevsimaji a fandi tymu SPD,ktery ma zda se na informace v mnoha pripadech monopol a NR je misto pro HRY,presne podle znameho

      CHLEB a HRY

      Nevedi,ze chleb jim bude zdrazovan a hry uz tak omezovane jim brzy budou zkouset zarazit uplne cenzurou ,kdyz se pasivne na ni bude cekat a vyvalene pak koukat co se deje,az bude po vtakach!
      Poslouchejte pane "U"nejste vy ten "valecnik" co ma v umyslu Obcanskou spolecnost "transformovat"do uderne Ceske Spolecnosti Volicu?
      Cekal jsem,zda vam nekdo odpovi,ale vsichni ztichli a jen nejvetsi odvazlivci se pozdeji ozvali.
      No zkuste pokracovat pane "U" at vime co se robi v podpalubi,nebo mozna ne!

      Smazat
  4. Korespondenční volby? Ani náhodou!

    http://svobodnenoviny.eu/korespondencni-volby-ani-nahodou/

    Přes 50% vězňů v Rakousku jsou cizinci

    http://svobodnenoviny.eu/pres-50-veznu-v-rakousku-jsou-cizinci/

    Belgičané formují „civilní hlídky“ pro boj proti nárůstu kriminality migrantů

    http://svobodnenoviny.eu/belgicane-formuji-civilni-hlidky-pro-boj-proti-narustu-kriminality-migrantu/

    OdpovědětSmazat
  5. 3:42. 3:45
    Dvořák a zase útok z vaší strany na příspěveky s jiným názorem,než je váš. Pokud tady někdo kritizuje jiný názor,tak je podle vás AROGANTNÍ HLUPÁK, SPROSŤÁK co jste potom vy. Jen zapšklý,starý,hloupý rudoruský ignorant. Uznávané jen jednu pravdu a to svojí.

    OdpovědětSmazat
    Odpovědi
    1. unknown to je sračkomet jako vyšitý. chocholoušek tě přestal už opečovávat?

      Smazat
    2. Unknowne,Vy jste si začal.Právě Vy urážíte každého,kdo má jiný názor nežli Vy.Ještě otázečka:proč nepřeložíte svojí přezdívku do češtiny?

      Smazat
    3. Proč se nesebereš a netáhneš odsud mezi tobě rovné na Novinky nebo iDěs, hate-free, transgender, eurohujerský, rusofobní užitečný idiote?

      Smazat
    4. A zase vy tři,bez jediného argumentu, hezky se zastáváte vašeho guru, slušně vám vymyl palice.
      Nejlepší je ten vy jste začal. Jako malý parchant na písku. Jen tak se mně nezbavíme, chápu, chcete slyšet jen tu vaši pravdu, běžte vy na sputnik,tam můžete čmárat ty vaše bláboly a ještě vás pochválí. Tak šup, šup.

      Smazat
    5. 10:49-Vy býváte také v tandemu s kolegou. Tak přemýšlím, kdo je tu doma a kdo jen zpestřuje , abychom si to uvědomili.
      Mimo prahově Vaše "tak šup šup" mi asociovalo doporučení "Forkie 10:13" nad Vámi. Tak šup,šup!

      Smazat
    6. 10:13
      ÁÁÁ tady nějakému blbečkovi ujíždí nervy. Koho ty strejdo někam posíláš ?? Přebal si pamprsku a sklapni hubu.
      Rusofom je pro mně pocta.

      Smazat
    7. 17:19- Nervy ujíždí především Vám. A smrdíte. Znáte ten vtip z 68.? Jak tchoř neodejde, dokud to zde bude smrdět? Tak šup, šup, než přijdou lovci.

      Smazat
  6. Yntelygent Unknown: " vysrávač",jak libozvučné od vzdělance!!!

    OdpovědětSmazat
  7. Poslouchal jsem rozhovor pánů Davida a Štefce. Jistě by se dalo diskutovat o více tématech, které oni probrali.
    Jsem příznivcem pana Davida hlavně z důvodů, že názory opírá o svůj kritický úsudek, bez ideologických pohledů a nálepek. Oceňuji ho jako politika, který svými postoji stojí na levici. Moc takových politiků v levicovém spektru bohužel není. Bohužel i levice je slabá.
    Přes to co jsem napsal, tak nesouhlasím s p. Davidem v tom, že podpořil Deklaraci EU, která odsuzuje fašismus, rasismus, násilí, ale byla v ní formulace, že SSSR spolu s nacistickým Německem zavinili 2.SV. Doktor David to v rozhovoru vysvětloval tak, že musel odsoudit fašismus a kdyby to nepodepsal tak by byl nařčen z podpory totalitních praktik. O vině SSSR na 2.SV řekl, že je to nesmysl a že touto formulací nebyl nikoho ovlivněn. Možná dosud ne. S tím nemohu souhlasit, co generace, které přijdou a případně si deklaraci přečtou. Budou jí rozumět jako p. David?
    Jako příklad „usnesení“ které hodnotí historii uvádím náš zákon 198/1993 Sb. o protiprávním komunistickém režimu. Parlament prohlásil, že režim byl zločinný, nelegitimní a zavrženíhodný. To je naprosto stejný přístup, kdy poslanci „hodnotí a posuzují“ dějiny. To vše mají zkoumat nezávislí historici a ještě s náležitým odstupem. Je to jako, kdyby jsme ahistoricky odsouhlasili katolickou církev, jako zločineckou organizaci. Vůbec nepopírám, že se za minulého režimu děly zločiny, které porušovaly i tehdejší zákony.
    A ještě bych se stručně vyjádřil k některým "diskutujícím". Prosím Vás, vůbec nereagujte na provokatéry a nadávky. Jen Vás provokují a čekají stejnou reakci. Myslím, že je to přestane bavit, když zjistí, že jejich výkřiky nemají ozvěnu.

    OdpovědětSmazat
    Odpovědi
    1. Pan doktor to schytal za schválení rezoluce. Když už udělal chybu, omluvil se za to někdo z SPD nebo oni tiše souhlasí?

      Smazat
  8. Mladší generace a "inteligentní kavárna" nechce věřit....
    https://www.email.cz/download/k/qTa59fgRientQwvqUWfimgNo8DeBPjU2vrEOOc-zkfpDTYVbtWv3TvZlOG8C8UT7P31Qhys/
    Neni_pravda__ze_stat_je_spatny_hospodar.pdf

    OdpovědětSmazat
  9. Každý člověk ve svém životě občas stojí před rozhodnutím o větším nebo menším zlu. Pan David je mým kandidátem na prezidenta a to bez nutnosti rozhodovat se jak jsem uvedl výše. Dějiny se vždy upravují podle vládnoucí moci, takže jak to bylo v 2SV budoucnost moc neovlivní.

    OdpovědětSmazat
    Odpovědi
    1. To se značně mýlíte vážený pradědo, možná v tuto chvíli Vám to tak přijde. Ale lži i v historii mají svůj důvod a vývoj. Nyní,dnes čteme,že Husiti, byli jen vrazi a vypalovači klášterů, je totální vytržení ze středověkých dějů. Ale co je na tom podstatné? Dokážete si odpovědět? Možná ne , tak já Vám pomůžu. Na co mají být Češi ještě hrdi, na olympijskou medajli z Nagana ? Husiti vrazi, sudečtí Němci chudáci,stavíme pomníky M.Terezii, památníky spolupracovníkům nacistů, vlasovci atd. Za minulého režimu naše republika nic nedokázala,první republika byl omyl. Co chcete ještě abych více napověděl ? Vše směřuje k odnárodnění, takže vážený pane o naši historii opravdu jde. Jen se divím, že chcete za prezidenta p.Davida, který je momentálně za SPD. SPD je strana,když neuvedu nic jiného,tak je to strana velice pronárodní, vlastenecká.

      Smazat
    2. 19:01
      Píšete, že SPD je pronárodni, prosím v čem,že chce vystoupit z NATO,EU a znovu nás přiřadit k nesvobodnemu rusku. To byl ten největší podraz na dnešní úspěšné lidi.
      K tomuto zlu snad nikdy nedojde, rozumní lidé mají rozum.

      Smazat
    3. Právě že lidé mají rozum. Nejsou to jen slepé ovce. Proto dnes na hradě nesedí žblechta nebo stahovač králíkčích kožek.
      Parafráze z jednoho filmu:
      Kamarádi už zase nám kradou svobodu.
      To je dneska neoliberální demožumpie.
      Mám registraci a já nejsem z druhé strany.
      B.L.

      Smazat
    4. K 19:25 –
      SPD je pro národní nebo ne ? Kdybych vycházel jen z jejich prohlášení, že prosazují české zájmy, tak zřejmě ano. To na odpověď nestačí a je třeba posuzovat i činy a jejich praktickou národní politiku.
      Zda vystoupení z EU a NATO je náš národní zájem? V této chvíli by vystoupení z EU pro nás nebylo dobré a rozumné. Můžeme mít zásadní připomínky k další integraci v EU, ale v nyní, když je EU ovládána velkými státy a „podřízena“ velkému kapitálu, nemáme šanci něco bez „spojenců“ v EU něco změnit. Proto je třeba, jak sám p.David říká, minimálně v EU působit tak, abychom „skutečně“ věděli o co tam jde a jak se tam „politika“ dělá. Kdo z bývalých a dnešních europoslanců to dělal a nás občany pravidelně informoval ?
      Vystoupení z NATO si dovolím tvrdit, že by pro nás bylo přínos. Minimálně v tom, že bychom nedávali na obranu 2% . Nikdo nedokázal zdůvodnit proč máme dávat 2%. Proč ne 1% nebo 4%? Jaké je naše bezpečnostní ohrožení? Je to pouze snaha USA prodávat svoje zbraně . V tom druhém by jsme nebyly jako stát, země zatahováni do nesmyslných zahraničních operacích. V tom, že se v Avganistánu bojuje za nás, zásadně se prezidentem Zemanem nesouhlasím ač jsem ho volil.
      Pro nás jako malou zemi moc možností není. Buď být spojencem s někým „velkým“, nebo jako malý stát, který má své historické zkušenosti se spojenectvím „západu“, který nás zradil a raději odevzdal nacistickému Německu. Můžeme také hledat v současné době jiné cesty zajištění své bezpečnosti. Může být námitka, že i spojenec SSSR nás zradil, jak se to vezme rok 1968 sice znamenal pro nás okupaci, ale co jsme měli na 100% zajištěno, byla „národní suverenita – Českého národa“. Jako stát, když to vezmu od 1918, tak jsem plně „samostatní“ nikdy nebyli, vždy suverenita závisela na nějakém spojenectví, které nakonec selhalo.
      Dnes je možné hledat i jiné cesty, ale to by „náš“ stát musel být veden někým jiným než dnes. O co alespoň usilovat s dalšími zeměmi střední Evropy? Země bez „umístění“ jaderných zbraní, raket středního doletu atd. Rozhodně by jsme jako malý stát měli být iniciátorem takových snah o mír a ne o další zbrojení. Další zbrojení vyvolá jedině další zbrojení. V tomto smyslu je naše účast v NATO v rozporu s našimi „národními“ zájmy.
      Nevím co to znamená „nesvobodné Rusko“, po posledních volbách bych mohl prohlásit „nedemokratické USA, zmanipulované volby“ a byl by to stejný nesmysl. Takto zjednodušeně popsat současné Rusko je vědět o Rusku velmi málo a to nestačí k takovému závěru. Když to přirovnám USA, tam je svoboda taková, že ročně je tam zbraněmi zabito „svobodně“ deseti tisíce lidí. Jak pohlížet na svobodu ?
      Nikdo nás k Rusku „nepřiřazuje“, ale jsou zde oprávněné a racionální úvahy, že můžeme spolupracovat se všemi zeměmi při oboustranné výhodnosti. Co nám i Evropě přinesly i sankce proti RF ? Jim např., že dnes jsou vývozci obilí a rozšířila se jim nabídka potravin. K čemu je dobré RF označit za hrozbu a hlavně komu to slouží, odpovězte si sami.
      A poslední věta, „k tomuto zlu snad nikdy nedojde, rozumní lidé mají rozum“. Zlo a dobro, to znám z pohádek a od bývalého amerického prezidenta Regana. Je to jako peklo a nebe, ale to skutečně patří do pohádek, tak zjednodušovat není v politice i mezinárodní dobré, možné asi ano. To by jsme mohli označit nějaký stát za „zlý“ a zahájit ve jménu „dobra „ (demokracie, svobody ?) válku. Nesmysl ? Taky si myslím. Nevím jestli jsem rozumný člověk, který má rozum, dle Vás jím asi nebudu.

      Smazat
    5. MAM TU VZKAZ PRO PANA GEORGA 18.11.2020 1030 OD
      ANNY

      Je to jedna z mych pritelkyn o ktere jde fama,ze je pry pekna swindura (rozumej sexy)a proto si chrani svou identitu,nebot je obdivovatelka SPD zejmena pana OKAMURY.
      Nyni zde uz nesmi publikovat nebot jeji kacirske myslenky jsou blizke Husitum a jsou prilis pokrokove.Pise.

      Pane Georgu,
      podle toho co snad chce ten pan "Unknot" jsem vyrozumela,ze ma probehnout TRANSFORMACE Obcanske Spolecnosti,ktera je velice pasivni na udernou Ceskou Spolecnost Volicu,zkratka CSV.
      Za pomoci "Obcanske Prime DEMOKRACIE tj zdejsich napadu lidovych komentatoru,ma snad dojit k posileni uz tak silneho Programu SPD,ktery vsak nema potrebnou vetsinu v parlamentu nebot jeho bod 10 vyzaduje,aby se Nova Republika dostala zrejme do prvniho clanku nasi USTAVY.
      Tato zavazna vada zpusobi,ze nam budou pry ukradeny vsechny penize a to tim,ze hotovost zmizi nafasujeme plastik karty a 10 000 tzv NPV na chleba a najem,( bez prace,) nebot by se musely jinak totiz nase platy zbavit darebaku,kteri nam z nich dve tretiny kradou a nikdo nevi, kdo to dela, protoze policie CSSD jsou pry "neomarxisti" jak polena.
      Ta Prima demokracie obcanu pry navrhne sama vzorovy Program volicu a ten bude bomba,nebot ho prevezmou do svych bobkovych listu VSECHNY polit subjekty,jinak je volit nebudeme a basta!
      taky se uz pry vymysli jak obejit 31 let trvajici embargo na Zakon o referendu,jak nevystoupit z EU a NATO,ale my smejici se bestie pry sami prijdeme na to jak po husitsku tradicne zvitezit!

      Pane Georg to by byl program jak list i pro pana Babise,nebot pry zadny nema,za to ho volime a jeho tovarny u sousedu plati plne mzdy a ma v tom tedy prakticke zkusenosti.

      Velice bych si cenila vasi odpovedi at je to cokoli a at se prida i pan Unknot,ktery byl zdejsi redakci ocenen jako nejvice aktivni a urcite by mel neco proti!
      Diskusi o tom pripadu CR muzeme vest i v dalsim vhodnem clanku,sleduji to tady a ne ze ne ANO!!
      Tak co vy na to Georg?

      Smazat
  10. 9:13
    Myslíte toho Davida, který dělá vše, aby náš stát padnul? Aby vystoupil z EU, NATO ?? Aby znovu byl v režii ruska.
    Podobní zrádci byli i v roce 40/45, kteří spolupracovali s fašounama, později končili u zdí.
    Opravdu "" velký "" kandidát na prezidenta. Ještě horší než dnešní prolhaný, senilní stařec.

    OdpovědětSmazat
    Odpovědi
    1. Bez důkazů, pouze nenávistné ničím nepodložené tvrzení psychopata. Zkrátka Unknown Troll.

      Smazat
  11. Pane Unknovn,zkusme to poporade, pan doktor se nejprve muze a bude musit stat kandidatem

    a teprve potom se do neho muzeme pustit vsichni az se z neho bude prasit,kdyby nahodou nechtel ten

    SOCIALNI STAT,

    protoze mozna ani nevi co to je, ten levicak,ze je to vymysl pravice.
    No a pak bude tak v ouzkych,ze ho nezvolime a bude klid.Ostatne mozna,ze by nas car Putin dokazal garantovat nase nikym garantovane hranice,ktere pry patri SUDETENLANDU podle tech pry KDU nami zvolenych zastupcu!
    Noo, koho by jste navrhoval vy pane "U"na presidenta ,pozvete si,kdyby jste se bal to navrhnout sam zde chybejiciho, pana "chlivkare" z Letne,kde jste byl a znate to tam, nebo co nebo jak.
    Ten tu totiz chybi a dal by ranu vsem,kteri by tu "pravou pravici" v cele se Socialnim statem NEVOLILI!

    Tak domorodcum aspon vysvetlete sam,pokud budete chtit a umite to, radsi co je to "Socialni stat",kdyz oni si dotedka mohou myslet (viz absence pusek pravdy na tom hlavnim proudu),ze by to bylo jen fasovat PLNE MZDY,coz by mohlo pak mozna i klapnout!

    OdpovědětSmazat

Na opakovanou žádost čtenářů, kteří se nechtějí zapojovat do diskuzí obsahující vulgární a urážlivé výroky. Jejich odstraňování je časově náročné a narušuje plynulost diskuze. Proto nebude dále možné vkládat anonymní komentáře.
Pro vložení komentáře je proto nutné se na stránce "Nová republika" přihlásit vpravo v horním rohu této stránky "přihlásit se" (výběrem emailového účtu např. Google) a upravením uživatelského profilu (v kolonce Nastavení>Upravit uživatelský profil). Děkujeme za pochopení.