Reklama

úterý 24. listopadu 2020

Paní Geislerová, ...

Jiří Baťa

23. 11. 2020  VašeVěc

Paní Geislerová,
rozhodně Vám nelze upřít, že jste dobrá herečka*/, i když je pravda, že krásy jste příliš nepobrala a jen díky fotogeničnosti je Vaše tvářička pohledná či hezká. To je tak asi všechno, co je na Vaší osobě pozitivního.

(Na snímku Jiří Baťa)
Chápu, že Vaše popularita díky hereckým výkonům je poměrně značná, avšak zase ne taková, abyste mohla kázat morálku a odvolávala se na občany, očekávajíc jejich podporu na ochranu ČT. Předně bych Vám doporučil zjistit si, jak ČT a její zpravodajské zaměření hodnotí občané České republiky. Vy bojujete za zachování ČT, ačkoli o její likvidaci vůbec nejde. Jde o to, aby ČT produkovala vyvážené, objektivní a pravdivé zpravodajství, neboť neobjektivní, jednostranné a často nepravdivé či zkreslené zpravodajství filmy, pohádky a krimi seriály, které divákům ČT nabízí její potřebnou úroveň nezachrání. Česká televize navzdory tomu, že má statut veřejnoprávní, totiž slouží jen výhradně jistému kruhu osob. To je v pořádku, paní Geislerová?

Chápu, že Vaše starosti a obavy o ČT mají zcela jiný charakter. Je to snaha údajně zachránit svobodu a nezávislost ČT právě po stránce zpravodajství, které je kritizováno některými členy Rady ČT, např. slečnou Lipovskou či panem Veselým a dalšími. To, že ČT po stránce zpravodajské činnosti tito lidé oprávněně kritizují (jako odezva či reakce na nespokojenost občanů) se Vám zdá jako útok na svobodu a nezávislost ČT. Nicméně, řekla jste svůj hodně problematický názor, hodláte se i nadále zasazovat o svobodu a nezávislost České televize, což beru jako Vaše občanské právo na svobodný projev a osobní aktivitu. Jenže...

Výpady, hrubé a krajně nevhodné osočování slečny Lipovské dokazuje, že Váš index inteligence, tj. IQ, pokud snad nevíte, o čem je řeč, je na hraně disfunkčního uvažování, naprosté morální bezcharakternosti, neomalenosti a společenského chucpe nejvyššího kalibru. Nehodlám Vás častovat nějakým hrubým, nekorektním přirovnáním, i když mám k tomu velké nutkání. Mohu jen konstatovat, že jste velmi domýšlivá, sebestředná, bezcharakterní a drzá héérečka, která si myslí, že díky své popularitě může urážet a nactiutrhat člověka, který na rozdíl od Vás má také patřičné vzdělání, morální úroveň, cit pro čest a spravedlnost a hájí zájmy většiny občanů ČR. Vy hájíte především svoje zájmy a zájmy těch, kteří Vás za nevkusné kecy platí. Byla-li řeč o vzdělání, herečko Geislerová, Vaše vzdělání je, pokud se nepletu, na úrovni základní školy, takže svým vzděláním slečně Lipovské nesaháte ani po kotníky. O co nižší vzdělání, o to větší je Vaše drzost, neomalenost a falešná představa, bůhví jakou pozoruhodnost sdělujete. Osobnost slečny Lipovské drze dehonestujete a vysmíváte se jí slovy:

"Slečno/paní Lipovská, jestli můžu (a to můžu, jste veřejný činitel), vy už jste někdy něco vytvořila? Máte za sebou nějakou činnost, která by se dala nazvat jako prospěšná? Veřejně prospěšná? Něco, co by se dalo nazvat uměním, ovládáte? Vytvořila jste někdy něco kreativního? Je pozoruhodné, čemu jako ekonomka věnujete svou pozornost, ale rozhledem, zkušeností a morálním postojem to vlastně odpovídá těm chlebíčkům. Hlídejte je. Pozorně! A doporučuju vám někdy zajet na mezinárodní filmový festival nebo festival televizní tvorby. Možná by vám došlo, co znamená slovo reprezentace. Teď však chlebíčkům zdar a ať si nikdo nedá ani drobek navíc,"

Takže paní hérečko Geislerová, něco tak nechutného, nehorázně drzého může říct jen nějaká vypatlaná, bezcharakterní hérečka, mám-li být hodně zdrženlivý a slušný. Vzdělané a kultivované ženě kladete otázky jako nějaké pubertální cuchtě, která kromě žvanění nic neumí, nic nedokázala (ve Vašem případě jde o podobnost nikoliv náhodnou). Trapné otázky, jako už jste někdy něco vytvořila? Máte za sebou nějakou činnost, která by se dala nazvat prospěšná? Veřejně prospěšná? Něco, co by se dalo nazvat uměním, ovládáte? Vytvořila jste někdy něco kreativního?" jsou neskonale drzé, urážlivé a značně dehonestující. Nebo si myslíte si, že to, o čem pochybujete u slečny Lipovské, jste Vy sama všechno dokázala? Pak se ptám, co jste vytvořila kromě svých filmových rolí? (hrát ve filmu je totiž Vaše zaměstnání). Jaká je Vaše veřejně prospěšná činnost kromě veřejných akcí (viz Milion chvilek a pod.) které si necháte zaplatit? To, že svými rolemi vytváříte jistý umělecký produkt ještě neznamená, že totéž musí ovládat člověk, který na rozdíl od Vás má vysokoškolské ekonomické vzdělání, veřejně se angažuje, avšak mnohem přínosnějšími formami a způsoby. Apropó, co kreativního byste od slečny Lipovské očekávala? K čemu ji svými otázkami chcete donutit, vyprovokovat? Uvědomujete si, paní Geislerová, jak jste ubohá, směšná a trapná ve snaze slečnu Lipovskou zesměšnit, ponížit, urazit?

Paní Aňo Geislerová, jak jsem již v úvodu poznamenal, jste dobrá herečka což ale neznamená, že jste stejně dobrá svým charakterem. Svými výpady proti osobě slečny Lipovské jste jen dokázala, že jste užvaněná, namyšlená, drzá a sprostá ženská (kulantně řečeno). Nepochybuji, že najdete nemalé uznání od lidí z pražské kavárny, havloidů, pravdoláskařů, sliníčkářů, či Milionu chvilek, ale mohu Vás ujistit, že toto Vaše faux pas vůči slečně Lipovské u většiny občanů rozhodně pozitivní ohlas nezíská, spíše naopak. Což Vám asi vadit nebude, protože Vy hrajete svoji roli natolik věrohodně, že o svou nemalou popularitu (mezi stejně smýšlejícími) jistě nepřijdete. Skutečnost, že jste sice dobrá herečka, ale na druhé straně také prostořeká, drzá a s ohledem na Vaše výše uvedené „citáty“ i protivná ženská, Vám nikdo neodpáře a u slušných lidí Vaši popularitu jistě nezvedne. Dobře Vám tak.

*/  pozn. red. NR - vd:                                                                                                                                   
Anna Geislerová zase tak dobrá herečka není. Její herectví je nudné, ploché, postrádá techniku, na divadle by pohořela i v malém "štěku". Záleží na jejím obsazení do role. Jediné dobré obsazení jí zatím poskytl režisér Bohdan Sláma ve svém filmu "Štěstí", kde hrála sebestřednou, mírně sociopatickou matku, která odloží své děti kdykoli se jí to zrovna hodí a ve chvíli, kdy si děti najdou silnou citovou vazbu na své opatrovníky si je vezme zpět bez ohledu na citové strádání, které u všech ostatních způsobí. 

45 komentářů :


  1. Paní Geislerová je svobodný občan ve svobodné zemi, pouze vyjádřila svůj názor.Vy jste jen ubohý- sprostý Taková Švorcová, panečku,to byla uvědomělá krasavice co.
    Lipovská a Xaver jsou do ČT dosaženi škůdci, kteří mají jedinný úkol, likvidaci ČT. Tato věc se dnes už ví a činí se protiopatření.
    Ubohý,trapný článek, 74 % občanů podporuje ČT, vaše snaha si na ČT prihřát polívčičku vyšla na prázdno.Ale je to váš názor,hloupý, ale váš.
    Baťa, vás potkat malé dítě v noci,tak se zblázni strachy,jaký jste "" krasavec "".Jen reakce na vaší pomluvu k paní Geislerové.

    OdpovědětSmazat
    Odpovědi
    1. Ty tady snad od rána číháš, abys tady mohl jako první naplivat?

      Smazat
    2. Pan Baťa je svobodný občan ve svobodné zemi, pouze vyjádřil svůj názor...
      Totéž dělají Lipovská i Xaver.
      Totéž udělám i já - Geislerová je hezká, ale hloupá, špatná herečka a bez morálky.
      Zase objektivně je to lepší než třeba z podobné líhně Holubová, ta je ošklivá, hloupá, špatná herečka a bez morálky
      Co vás na tom tak vytáčí ?
      Myslíte si, že na svůj nazor má právo jen Geislerová a Vy a Vám podobní ?

      Smazat
    3. 10:05
      Nechci generalizovat, ale mezi havloidama nikdy žádný hezký člověk nebyl. Všechno to jsou takoví Quasimodové, asi z toho jak se musí neustále šklebit v rolích poskoků a kolaborantů, ať už filmových, nebo životních. Tito lidé nikdy nezakusili přirozenost myšlení a svobodu lidské duše. Jsou neustále zavřeni v tom svém pokřiveném vězení.
      Nedostižným šampionem mezi nima je samozřejmě Švarcmberk, který je výsledkem mnohasetleté praxe příbuzenského křížení. Je zajímavé, že jeho podoba je pro havloidy neuvěřitelně sexy.

      Smazat
    4. Pane Neznámý 9:30,
      absoulutně nesouhlasím s tím, co autor napsal o paní Geislerová v prvním odstavci, a kdybych ji potkal na ulici a neznal její názory, a chovala se aspoň trochu sympaticky, tak by se mi asi líbila.

      Ale je narcistní, naivní a k tomu angažovaná – t.j. smrtelná kombinace; angažovaní lidé musí snést i reakce.
      A pan Baťa zde nepomlouvá a na své názory má právo, i kdyby byly hloupé, stejně jako je má i ta Vaše Geislerka a ostatní havloidi se svými hloupými názory. Takže z toho nedělejte válku.

      Zatímco s panem Baťou nesouhlasím v jeho prvním odstavci, tak s Vámi nesouhlasím vůbec v ničem, pane Neznámý 9:30.
      Mám na to právo, tak snad kvůli tomu nedostanete nějaký Váš havloido-milionchvilkařský záchvat.

      Smazat
    5. ČT je veřejnoprávní médium, které je regulováno zákonem , kterým je také zřízena Rada ČT, která je volena poslanci, takže podle zákona a Rada ČT má právo "rozpustit" komisi, která je jí podřízena, bez možnosti opravného prostředku , což se stalo,deset členů Rady hlasovalo pro "rozpuštění" komise a její nové volby!! Žádný tento postup nelze napadnout, vše proběhlo podle práva!! Je možné diskutovat, zda základní zákon, kterým je zřízena Rada ČT je v pořádku, zda je přesný a objektivní a vyhovuje požadavkům společnosti! Poukázal bych na regulační předpisy , které jsou používány příkladně v Německu a Rakousku, kde bychom se mohli inspirovat v ARD a ZDF a kde jsou diváci a posluchači daleko spokojenější , než u nás, kde lze snadno doložit , že především ve zpravodajství ČT často překračuje mantinely "veřejnoprávnosti", co se týče nestrannosti, objektivity a vyváženosti, ale to je opět téma pro poslance, protože jenom oni jsou schopni změnit právní předpisy a tím zlepšit objektivitu Rady ČT a ČT samotnou!! Jenom bych se možná zmínil o panu "Unknown", což je podle mého názoru takové "uslintané lejno v rohu"!! Ten člověk je za hranou psychické patologie, protože jde zřejmě o duševního "onanistu", který se ukájí při představě, jak budou lidé naštváni, když si přečtou jeho provokatérské cinty, jinak to nevidím a myslím, že mám dostatečně objektivní úsudek.

      Smazat
    6. 10:44
      Obrovské nebezpečí! Na Lipovskou v radě ČT zaklekl Schwarzenberg s Kalouskem! Chtějí podat na Lipovskou žalobu a soudy jak víme jsou obsazeny havloidy. Musíme Lipovskou i Xavera podpořit! Je třeba uspořádat demonstraci před ČT na podporu reforem, na podporu Lipovské. Jirko Černohorský, kde jsi? Teď bys měl být před ČT každý den!

      https://www.parlamentnilisty.cz/arena/monitor/Tihle-maji-prijit-do-CT-Ne-Komplikace-Lipovske-Soud-a-narceni-645006

      Smazat
    7. souhlasím s panem Baťou - je to hééérečka (výraz použit z filmu Dědictví aneb Kurvahošigutntág, pochopitelně i s tím významem)

      Smazat
    8. Dobrý den, za to my všichni asi svobodní občané nejsme, že? Tohle je tak přitroublá fráze. Bohužel některým je dávám prostor, aniž by někdo o jejich výplod famtazie stál. Paní Geislerovou není třeba urážet, uráží se sama svým projevem. Snad už uhasne brzy covid show (nechci se dotknout lidi kterým způsobil problémy zdravotní) a to pak bude mít paní Geislerová zase moznost projevit se ve filmu a nebude mít čas na něco co jí stejně nejde (ne že by ve filmu šlo) . Ať už se snaží skrze ní kdokoli o cokoli. Obdivovatelé se můžou svobodně kochat poté vším, co obdivují na paní Geislerové. A když je tak svobodná a může se vyjadřovat, tak jistě i já můžu, tak si říkám, že u mnohých rolí se ani nemusela moc snažit :-). Odpovídá to jejímu projevu. A ČT nutně záchranu opravdu potřebuje, jen jinými lidmi než takovými jako paní Geislerová.

      Smazat
    9. Jste prosím tak hloupý, omezený, nebo na toku peněz do ČT závislý?

      Smazat
  2. Dobře ji to pan Baťa natřel havloidi si naivně myslí že ČT patří jim a my všichni to sponzorujeme. Paní Lipovská je ekonomka a moc dobře ví co dělá.

    OdpovědětSmazat
  3. Gaislerová mne nikdy ničím neoslovila. Nechápu logiku obsazování některých herců. Aniž bych ji chtěl urazit, tak s jejím obličejem může hrát akorát souchotinářky z válečných filmů. Ale co si budeme nalhávat, od 15 let dělala matraci Renčovi, pak Holému a pravděpodobně celé té havloidní tlupě okolo Trojanů. Takže ta má své role poctivě a tvrdě "odpracované".

    OdpovědětSmazat
  4. Tak jak jsem si zjistil,kdo je Baťa, potom se jeho článku vůbec nedivím.
    Stejně dnes jak o pani Geislerové, mluví o všech dnešních mladých hercích a lidech,kteří nemyslí levicově,tak jako on. Co jíného čekat od starého,zapšklého komouše ?? Jen nenávistné pomluvy na vše dnešní, počínaje herci a konče ČT.
    ČT má dnes podporu více jak 70% občanů, jakou podporu budete mít vy, s tímto pamfletem.

    OdpovědětSmazat
    Odpovědi
    1. Gaislerová je havloidní šlapka a ČT chce vyčistit od havloidní sekty 99% občanů a navrátit ji do zpět svých rukou. Už se s tím smiř!

      Smazat
    2. Jenom bych se možná zmínil o panu "Unknown", což je podle mého názoru takové "uslintané lejno v rohu"!! Ten člověk je za hranou psychické patologie, protože jde zřejmě o duševního "onanistu", který se ukájí při představě, jak budou lidé naštváni, když si přečtou jeho provokatérské cinty, jinak to nevidím a myslím, že mám dostatečně objektivní úsudek.

      Smazat
    3. Unknown se učil za minulého režimu kádrování, na věcné argumenty nemá.

      Smazat
    4. Tento komentář byl odstraněn administrátorem blogu.

      Smazat
    5. Tento komentář byl odstraněn administrátorem blogu.

      Smazat
    6. 13:58- A proč jste zde Vy? Snad proto, abyste "staré dědky" přesvědčil argumenty. Nebo jen jako "kladivo na čarodějnice?

      Povídejme si tedy o západní demokracii. Téma je na Vás. Ozvete se?

      Smazat
    7. Tento komentář byl odstraněn administrátorem blogu.

      Smazat
    8. 16:31- vynechte urážky, sprostá slova, za čárkou mezeru a můžeme začít "kámo", o čem?

      Smazat
  5. Jsem přesvědčený, že ten Unknow 9:30, 9:49 je placený provokatér z nějaké trolí farmy. Proč by sem jinak chodil, když mu ty blogy způsobují takové utrpení?? Leda že by byl masochista.

    OdpovědětSmazat
  6. "Objektivita" a dodržování kodexu v ČT Události dne 19.10.2020

    Ochrana škol po útoku ve Francii
    Desítky tisíc lidí uctily ve Francii památku středoškolského učitele dějepisu, kterého zavraždil Rus čečenského původu.
    Události ČT 19. 10. 2020 44:38

    Dekapitace v Paříži:
    Ruské velvyslanectví v Paříži se ohradilo proti tomu, aby bylo Rusko spojováno se zavražděním francouzského učitele čečenským teroristou. Abdulah Anzorov se sice narodil v Moskvě, ale z Ruska se odstěhoval již před 12 roky, v roce 2008 ve věku 6 let, za jeho morální a duchovní vývoj je tedy plně odpovědná samotná Francie.
    Jeho rodina v roce 2008 emigrovala z Ruska před podezřením z radikalismu, aby se vyhnula vyšetřování a požádala o politický azyl ve Francii. Azyl dostali, protože Francouzi soudili, že jsou neprávem pronásledováni, bo v Rusku je jak známo diktatura. Malý Abdulah odjel z Ruska společně s rodiči a od té doby Rusko nenavštívil.
    Nyní v rámci vyšetřování bylo ve Francii zadrženo 11 osob z nejbližšího okolí teroristy, zejména z jeho rodiny.
    Ramzan Kadyrov nechal provést vyšetřování v Čečensku, a zdůraznil, že malý Abdulah navštívil Čečensko jenom jednou ve věku 2 roků na několik dnů, když jeho rodina přijela na návštěvu k příbuzným.

    OdpovědětSmazat
    Odpovědi
    1. Souhlasím s případným komentářem pana Baťi. Herečka slepička která radí paní Lipovské aby se vzdělávala na profláklém filmovém festivalu ve Varech pro opilce ,který vede její soudruh Jirka Bartaška co podepsal Antichartu to má s politikou popletené. Afektovaná
      osoba zkažená poměry v Praze je politováníhodná.

      Smazat
    2. 10:55 Oni jsou Abdulah Rus asi jako já arcijáhen ...
      A vůbec, připomělo mi to ten vtip o Ahmedovi a Pipovi. Snad to znáte, vygůglit se vám to nepodaří. Pan Gůgl asi nemá smysl pro humor.

      Smazat
  7. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětSmazat
  8. Každý osel musí hýknout aby jsme věděli, že je na světě.

    OdpovědětSmazat
  9. Herectví nelze "nastudovat" , především ve filmu a televizi! To buď je, anebo není a je spíše od PánaBoha, ale nejde tuto schopnost přiřazovat k intelektu a morálce herečky či herce!! To jsou zcela odlišné kategorie! Můj objektivní názor je jasný,"blbá" Geislerka, která kecá "voloviny", je ale výborná herečka, na kterou se půjdu vždycky rád podívat, protože je autentická a její role jsou vždy silně uvěřitelné a tudíž úspěšné!! Proto jde z role do role a dnes patří k našim nejlepším filmovým a televizním divám!! Na divadle je to slabší, tam moc dobrá nebude! Geislerka se dostala k herectví jako slepá k houslím a měla veliké štěstí v mládí na dobré režiséry, kteří jí "otloukli" ve velmi těžkých hlavních rolích ,ačkoliv žádná herečka předtím nebyla! A buď musela "plavat" ,jinak by šla z kola ven! A ona to zvládla,až se propracovala k dnešním výkonům! Holt, moc chytrá není, ale každý jsme nějaký a PánBůh má blbce rád!!!

    OdpovědětSmazat
    Odpovědi
    1. Ad Hodny clovek 12:44
      pod Váš příspěvek se podepisuji. Rozhodně i když jen málo slovy, tak přesto je trochu výstižnější, než článek pana Bati nahoře. Pan Baťa většinou píše líp.

      Musím ale zdůraznit to důležité, že jakkoliv si Geislerky můžeme vážit jako úspěšné (a podle mne výborné) herečky, tak v ostatních oblastech je to čověk jako každý jiný, včetně váhy jejích názorů.

      Smazat
    2. Hodný člověče, mýlil jsem se, nejste skeptik, jen poučený optimista.
      Souhlasím s vaším hodnocením umělců a jejich nutností vyjmout je z reality politiky. Jsou závislí na produkci a jeho politického směru. Geislerová je opravdu dobrá, jen jestli v budoucnu nebude muset řešit podobné problémy hvězd stříbrného plátna 1.republiky a všech dalších? Nepřeji ji to, ráda brouzdá mým krajem, tak jen připomínám.

      Smazat
    3. Hodny clovek24. listopadu 2020 12:44
      Vláďa z Brna24. listopadu 2020 13:24

      Můžete jak chcete učurávat z bohapusté prázdné a k tomu ještě prasklé herecké nádoby, ale tahle přidrzlá vyblitá přizrzlá pobledlá maska dosáhla bez vzdělání jakýchsi úspěchů jen díky filmovým režisérům a to ať už přes postel, nebo tím, že ji dokopali k obrazu svému. Spíše se ale zamyslete, do jakých rolí byla dosazena, a pak vám vyjde proč se vám zdá úspěšná. Říká se, že režiséři buď šijí role na míru, nebo vybírají pro tyto role herce, kterým je jejich povaha blízká, neboť jen tak můžou sehrát filmovou postavu přesvědčivě. Geislerová je povahově například přesnou kopii Lídy z Nevinnosti. Nebo chcete-li jinou, tak Marie Löschnerová ze seriálu Já, Mattoni.
      Namyšlená, Rozmazlená, drzá, nafrněná, rozverná, falešná, sebestředná a zrádná... a tohle vše zaobalí do nevinného xichtíku, který má promíjet její neduhy. Ano, je úspěšná proto, že hraje sama sebe... Jinou, složitější roli by nezvládla.
      A aby se ta nevzdělaná nešťastnice stala úspěšnou, prošla (po neúspěších "modelky" v Miláně) už v patnácti letech postelí Filipa Renče, dále Romana Holého a nakonec si vzala divadelního režiséra Zdeňka Janáčka, kterého ovšem podváděla se zámožným podnikatelem Martinem Sheranem se kterým si uhnala dítě, které se později stalo i "předmětem" tahanic u soudu. Nakolik si člověk může vážit téhle bezcharakterní kreatury, si musí v hlavě urovnat každý sám.
      A bodejť by tenhle nevzdělanec nevyřvával a nepolitizoval v opičí podobě po vzoru kolegů kteří si z ČT na úkor koncesionářů udělali svůj vlastní komunismus. Jak se říká: "Z cizího krev neteče" a tak mají nyní strach, že již nebudou bezedně dotovaní prašulkama neboť jim hrozí, že budou připraveni o svého štědrého generálního tajemníka ÚV KČT Dvořáka. Když je prase u koryta přežrané, tak dopřeje i potkanům aby si zobli se zbytků, které nedožral, aniž by je sám nezhltnul. Tak proč mu nedopřát..., tak proč jej nebránit proti těm, co jim to chtějí odstřihnout. ČT jim ovšem nepatří.

      Smazat
  10. 12:44 No jasně, to napadání jejího herectví je čerezčůr. Mě se ve filmech taky líbila. I ta daleko arogantnější Holubová umí zahrát. Ale jak vidět, s poctivým charakterem nebo rozhledem to opravdu nemusí mít nic společného ...

    OdpovědětSmazat
  11. Divím se p. Baťovi, že dělá šlapce ...ové reklamu. Jak sám vidí jeho názor není většinový. Mnozí diskutující z ní dělají hvězdu a to ona potřebuje.

    OdpovědětSmazat
  12. Kdo to je, ta Geislerová? Jedna mluvící hlava, které, jako obvykle, někdo řekl co má říkat.

    OdpovědětSmazat
  13. 15:24
    Paní Geislerová je chytrá mladá dáma, které ty nesaháš,tak jako všichni kteří ji zde pomlovaji,ani po podrážky.
    Místní stáří chudáci prskají nenávisti, v podstatě ani neví proč.
    Možná jen proto, že neskáče jak si oni přestavují.

    OdpovědětSmazat
    Odpovědi
    1. 17:22 Zřejmě bude "chytrá" jako ty, chvějící se prste. Vzteky ani nevidíš co a jak čmáráš. Zkrátka jednoduché formy života se přitahují.

      Smazat
    2. Tebou zmiňovaná Švorcová, vypadala jako ženská a ne jako prospekt na atrapu ženský. Jak může někdo napsat, že Geislerová je dobrá herečka? Kde byla obsazena, tak z toho filmu byl propadák! Ale proti gustu....

      Smazat
  14. Tak s tou ČT vše zřejmě dopadne jinak. To co udělala aktivní soudružka Lipovská bylo mimo zákon. Její aktivita půjde k soudu, někoho bude z těch milionů škody bolet hlava, co paní Lipovská.
    Spravedlnost, svobodu a ČT si vzít necháme.

    OdpovědětSmazat
    Odpovědi
    1. 17:54 To jsou kecy jak od Gottwalda, doufám, že máte na kedlubně rádiovku, aby to bylo stylové.

      Smazat
    2. Rád bych upozornil to "uslintané... v koutě", že paní inženýrka Lipovská je konzervativní křesťanka a nikoli "soudružka", že odvolání onoho orgánu bylo dílem drtivé většiny Rady.

      V případě ČT vůbec nejde o ohrožení nezávislosti ČT, ale o ohrožení výsad určité skupiny lidí, kteří nám Českou televizi spacákovou stávkou ukradli.

      Smazat
    3. 17:54-Kdopak nám to píše jak za komunistů neadresně "my"? Navíc s chybou. Tak necháte nebo nenecháte?

      Smazat
    4. Vážím si paní inženýrky Lipovské, srozumitelně formuluje své názory a na rozdíl od pana Šarapatky, mne přesvědčila. Jaká lavina se na ni organizovaně vrhla, mne jen utvrdila v přesvědčení, že se trefila do černého. Paní Geislerová se asi mýlí a podlehla emocím.

      Smazat
  15. Rozhořčení autora z počínání členky domácí "kulturní fronty" chápu a sdílím.
    Nicméně možná stačilo napsat, že herectví samo o sobě nepřináší lepší předpoklady pro orientaci ve společensko - politické oblasti. Nýbrž oproti možnostem neherce je jen lepším nástrojem v rukou herce - prospěcháře, který nemá morální problém se prodávat a za tím účelem cokoli předstírat, což je podstatou jeho kvalifikace.
    A za smysluplnější považuji apelovat nikoli na morálně pochybné herce, nýbrž na diváky, aby herce brali právě a pouze jako herce.

    OdpovědětSmazat
  16. Havel zajistil kamarádíčkům trafiky a za velké prachy! Aby neřvali, když nikdy nemakali a někteří půjdou do vězení, chce to čas. Chovají se jak nadlidé!

    OdpovědětSmazat
  17. Geislerová je už svým nejvyšším dosaženým vzděláním typickým představitelem tzv. Pražské kavárny (TOP09-STAN, Hřib, P. Novotný, Němcová...) nenávist k demokracii a neuznávání výsledků voleb v případě porážky svých oblíbenců, patolízalství vůči těm skutečným oligarchům tzn. Bakalovi, Schwarzenbergovi, Kalouskovi atd. Hysterie kalouskovců nad tím, že nějací dva lidé trochu odlišných názorů se dostali do rady, kde převažují politické názory a la TOP09-STAN, je úplně směšná. Dva lidé je v žádném případě nemohou přehlasovat. Navíc se domnívám, že se nikdy nepodaří dosáhnout stavu, kdyby veřejnoprávní ČT a rádio mohly být objektivní a politicky neutrální. Pomohla by změna zákona o veřejnoprávních médiích, kdyby např. jejich vysílání bylo zakódováno a k jejich konzumaci by se dostali jen platící lidé. Pak by občané s jiným politickým názorem, než mají redaktoří těchto médií, nemuseli platit a přitom by nepřišli o vysílání svých oblíbených kanálů např. ZOOM. Já mám pouze internet, odtud také čerpám všechny informace, odmítám živit pány Dvořáka, Wollnera, Železného, Frydrychovou, Honzáka, Vondráčka atd. Jinudy cesta nevede. Toto radím všem. Že by výše jmenovaní redaktoři měli důvěru 74 % občanů, tak to je úsměvný blábol.

    OdpovědětSmazat

Na opakovanou žádost čtenářů, kteří se nechtějí zapojovat do diskuzí obsahující vulgární a urážlivé výroky. Jejich odstraňování je časově náročné a narušuje plynulost diskuze. Proto nebude dále možné vkládat anonymní komentáře.
Pro vložení komentáře je proto nutné se na stránce "Nová republika" přihlásit vpravo v horním rohu této stránky "přihlásit se" (výběrem emailového účtu např. Google) a upravením uživatelského profilu (v kolonce Nastavení>Upravit uživatelský profil). Děkujeme za pochopení.