AA

Reklama

bb

pátek 6. listopadu 2020

Plné znění projevu US prezidenta Donalda Trumpa, který televize zcenzurovaly


Ivan David
6. 11. 2020

Televizní stanice uprostřed projevu prezidenta USA ukončily přímý přenos s tvrzením, že lže a vyzývá k občanské válce. Proto přikládám překlad plného znění Trumpova projevu, abyste si mohli sami udělat názor.


PREZIDENT: „Dobrý večer. Rád bych americkým lidem poskytl informace o našem úsilí o ochranu integrity našich velmi důležitých voleb 2020. Pokud spočítáte legální hlasy, snadno vyhraji. Pokud spočítáte nelegální hlasy, mohou se nám pokusit ukrást volby. Pokud spočítáte hlasy, které přišly pozdě – a ty kontrolujeme velmi silně. Ale hodně hlasů přišlo pozdě.

Už jsem rozhodně vyhrál mnoho kritických států, včetně obrovských vítězství na Floridě, Iowě, Indianě, Ohiu, abych jmenovali jen několik. Vyhráli jsme tato a mnoho dalších vítězství navzdory historickým volebním zásahům velkých médií, velkých peněz a velkých technologií.

Jak všichni viděli, vyhráli jsme historickými počty hlasů. A ti, kdo provádějí průzkumy veřejného mínění (pollsters) to pochopili špatně. Chápali to úplně špatně. Měli jsme hodnoty, které byly tak směšné, a to tehdy všichni věděli. Nekonala se žádná modrá vlna, kterou předpovídali. Mysleli si, že bude velká modrá vlna; to bylo chybné. To bylo provedeno, protože nás chtěli srazit dolů. Ale místo toho došlo k velké červené vlně.

A ve skutečnosti to média náležitě uznala. Myslím, že to na ně udělalo velký dojem, ale to bylo poté. To nám neposloužilo.

Ponechali jsme si Senát, přestože jsme měli obhajovat dvakrát tolik křesel než demokraté. A ve skutečně - mnohem konkurenceschopnějších státech - jsme odvedli skvělou práci se Senátem a myslím si, že jsme velmi hrdí na to, co se tam stalo. Měli jsme mnohem více křesel, která jsme museli obhajovat.
Jen na kampaň do Senátu v Jižní Karolíně a Kentucky Demokraté utratili téměř 200 milionů dolarů – dvě kampaně - a stovky milionů dolarů celkově proti nám. Na národní úrovni byli hlavními dárci našich oponentů bankéři z Wall Street a „zvláštní zájmy“. Našimi hlavními dárci byli policisté, zemědělci, běžní občané. Přesto jsme vůbec poprvé ve Sněmovně reprezentantů neprohráli nic. Mluvil jsem dnes s Kevinem McCarthym. Řekl, že tomu nemůže uvěřit: nulové ztráty. Velmi neobvyklá věc. Nula. A ve skutečnosti jsme získali mnoho nových křesel.

Byl to také rok republikánské ženy. Do Kongresu bylo zvoleno více republikánských žen než kdykoli předtím. To je velký úspěch. Získal jsem největší podíl nebílých voličů ze všech republikánů za posledních 60 let, včetně historického počtu voličů Latino, Afroameričanů, asijských Američanů a nativních Američanů, vůbec největší v naší historii. Rozšířili jsme naši stranu o 4 miliony voličů, což byla největší účast v historii Republikánské strany.

Zdá se, že Demokraté jsou stranou velkých dárců, velkých médií a velkých technologií. A Republikáni se stali stranou amerického dělníka, to se stalo. A věřím, že jsme také stranou integrace.

Jak nyní všichni vědí, průzkumy médií byly zásahy do voleb, v pravém slova smyslu tohoto slova, vedené mocnými „zvláštními“ zájmy. Tyto skutečně falešné průzkumy veřejného mínění - musím jim říkat falešné průzkumy veřejného mínění - byly navrženy tak, aby udržely naše voliče doma, vytvořily iluzi vzestupu pro pana Bidena a snížily schopnost Republikánů získávat finanční prostředky. Byly to, čemu se říká „potlačovací ankety“. Každý to teď ví. A nikdy to nebylo použito do té míry, jako to bylo použito v těchto posledních volbách.

Abychom zdůraznili jen několik příkladů: Den před volbami Quinnipiac - což bylo špatné při každé příležitosti, o které vím - měl Joe Biden v průzkumech na Floridě o 5% více a nakonec měl o 8,4 % méně. A snadno jsem vyhrál Floridu. Snadno. Takže mi hodně ubrali na Floridě a nakonec jsem hodně vyhrál Floridu. Kromě toho byly velmi přesné, opravdu. V Ohiu ho povýšili o 4 % a mýlily se o 12,2 %. A také jsem velmi snadno vyhrál Ohio - velký stát Ohio.

Washington Post měl Bidena ve Wisconsinu ve vedení o 17 %, a bylo to v podstatě vyrovnané. Byli mimo asi o 17 % a věděli to. Nejsou to hloupí lidé. Věděli to. V zájmu potlačení.

V prezidentském závodě nyní zbývá rozhodnout jen o několika státech. Hlasovací aparát těchto států je ve všech případech řízen Demokraty.

Ve skutečnosti jsme hodně vyhrávali na všech klíčových místech. A pak naše číslo začalo zázračně v tajnosti klesat a nedovolili vstup zákonně přípustným pozorovatelům. V několika případech jsme šli k soudu a byli jsme schopni je přimět, aby vpustili naše pozorovatele. A když se tam pozorovatelé dostali, chtěli, aby byli 60, 70 stop, 80 stop daleko, 100 stop - nebo mimo budovu, aby pozorovali lidi uvnitř budovy.

A vyhráli jsme případ - velký případ. A dějí se i další. Existuje spousta - spousta soudních sporů. I mimo naše soudní spory existuje obrovské množství soudních sporů obecně kvůli tomu, jak nespravedlivý byl tento proces, a to jsem předpovídal. O hlasování poštou mluvím už dlouho. Ono - skutečně zničilo náš systém.

Je to zkorumpovaný systém. A dělá lidi zkorumpovanými, i když nejsou takoví od přírody, ale zkorumpují se; je to příliš snadné. Chtějí zjistit, kolik hlasů potřebují, a zdá se, že je dokáží najít. Čekají a čekají, a pak je najdou.

A to vidíte na volební noci. V hlasování v Severní Karolíně jsme byli napřed o hodně - obrovský počet hlasů. A stále jsme o hodně, ale ne o tolik, protože najednou najdou hlasovací lístky. "Ach, máme nějaké poštovní lístky."

Je úžasné, jak jsou i tyto poštovní lístky tak jednostranné. Vím, že to mělo být ve prospěch demokratů, ale ve všech případech jsou tak jednostranní.

V Pensylvánii jsme měli o téměř 700 000 hlasů více . Hodně jsem vyhrál Pensylvánii, a to se snížilo na - myslím, že teď řekli, že jsme napřed o 90 000 hlasů. A budou stále přicházet a přicházet a přicházet. Našli je všude. A nechtějí, abychom měli nějakého pozorovatele, i když jsme soudní spor vyhráli. Soudce řekl - musíte mít pozorovatele.

Stejně tak v Georgii – a oni se odvolávají. Opravdu se odvolávají. Vyhráli jsme případ, v němž chceme, aby se lidé dívali, a chceme pozorovatele, a oni se skutečně odvolávají, což je dost zajímavé. Zajímalo by mě, proč se odvolávají - protože vše, co chceme udělat, je nechat lidi sledovat, jak dělají hlasovací tabulky.

Stejně tak v Georgii jsem hodně vyhrál - hodně - s náskokem - přiblížil jsem se ve volební noci k 300 000 hlasům. A, mimochodem, náskok se zmenšil a teď to bude v bodě, kdy půjdu od „hodně vyhrávám“ k tomu, že to bude trochu vyrovnané.

V Georgii prasklo potrubí na vzdáleném místě, naprosto nesouvisejícím s místem, kde se počítá, a přestali počítat na čtyři hodiny a stalo se spousta věcí. Volební aparát v Georgii řídí Demokraté.
V Michiganu jsme měli také náskok 300 000. Byli jsme v Michiganu; vyhráli jsme stát. A ve Wisconsinu se nám také dařilo fantasticky dobře. A to se zmenšilo. Všechno - v každém případě byl najednou náskok pryč.

Dnes jsme na dobré cestě vyhrát Arizonu. Potřebujeme mít pouze 55 % zbývajících hlasů - 55 % rozdílu. A to je čára, kterou jsme výrazně překročili. Uvidíme, co se s tím stane, ale jsme na dobré cestě, abychom v Arizoně byli v pořádku.

Naším cílem je hájit integritu voleb. Nedovolíme, aby korupce ukradla takové důležité volby nebo jakékoli jiné volby. A nemůžeme dopustit ticho – aby kdokoli umlčel naše voliče a vytvořil výsledky.
Nikdy jsem neměl - už dlouhou dobu dělám spoustu veřejných věcí; Nikdy jsem neměl nic, co by mě tak od lidí inspirovalo - volali, mluvili, posílali nám věci. Nikdy jsem neviděl takovou - lásku a takovou náklonnost a takového ducha, jaké jsem teď viděl. Lidé vědí, co se děje, a vidí, co se děje, a děje se to před jejich očima.

A existuje mnoho případů, které budou hlášeny velmi brzy. Probíhají obrovské spory. A to jsou případy, kdy se snaží ukrást volby, snaží se zmanipulovat volby, a to nemůžeme dopustit. Detroit a Filadelfie - známé jako dvě nejzkorumpovanější politická místa kdekoli v naší zemi - snadno - nemohou být zodpovědné za zrežírování výsledku závodu o funkci prezidenta - velmi důležitého prezidentského závodu.

V Pensylvánii šli Demokraté k Nejvyššímu soudu státu, aby se pokusili zakázat naše volební pozorovatele, a to velmi důrazně. Nyní jsme případ vyhráli, ale oni - pokračují. Nikoho tam nechtějí. Nechtějí, aby je někdo sledoval, jak počítají hlasovací lístky, a nedokážu si představit proč. Neexistuje absolutně žádný legitimní důvod, proč by nechtěli, aby lidé sledovali tento proces, protože pokud je rovný, byli by - měli by být na něj hrdí. Místo toho se samozřejmě snaží spáchat podvod. O tom není pochyb.

Ve Filadelfii byli pozorovatelé drženi daleko - velmi daleko - tak daleko, že lidé se museli pomocí dalekohledu pokoušet něco vidět, a způsobili tím obrovské problémy. Sčítači dali papír na všechna okna, takže nevidíte dovnitř, a lidé, kterým je bráněno v přístupu, jsou velmi nešťastní a občas poněkud násilní.

V Georgii, 11. obvod rozhodl, že se hlasuje v den voleb - že by hlasy měly být v den voleb, a nebyly. Hlasování přichází po volebním dni. A už měli rozhodnutí, že musíte mít hlasy do volebního dne. Pokud je mi známo, mělo by se hlasovat do volebního dne, a neudělali to.
Představitelé Demokratů nikdy nevěřili, že mohou tyto volby čestně vyhrát. Opravdu tomu věřím. Proto spolehli na hlasovací lístky, kde se děje obrovská korupce a podvody. Proto rozeslali desítky milionů nevyžádaných hlasovacích lístků bez jakýchkoli ověřovacích opatření. A všem jsem řekl, že se tyto věci stanou, a nyní vidíme, že se to stalo. Sledoval jsem spoustu různých voleb, než se Demokraté rozhodli jít k těmto velkými a masivním volbám, kdy byly rozdány desítky milionů hlasovacích lístků - v mnoha případech naprosto nevyžádaných.

To je v americké historii bezprecedentní. To je záměrné. Navzdory mnohaletým tvrzením, že jim záleží na volební bezpečnosti, odmítají zahrnout jakýkoli požadavek na ověření podpisů, totožnosti nebo dokonce určení, zda jsou tito voliči způsobilí nebo nezpůsobilí k hlasování. Lidé chodí jako náměsíční -nic netuší - prostě berou čísla. Píšou si tam různé věci - pracovníci - a dělají spoustu špatných věcí. A přichází spousta informací a soudních sporů, které uvidíte, které otřesou i vámi lidmi, a vy všechno uvidíte.

Úředníci, kteří dohlížejí na počítání v Pensylvánii a dalších klíčových státech, jsou všichni součástí zkorumpovaného demokratického mechanismu, o kterém jste psali - a dlouhou dobu píšete o zkorumpovaném demokratickém stroji. Chodil jsem tam do školy a vím o tom hodně. Nezměnilo se to. Je to už dávno a nezměnilo se to. Zhoršilo se to.

V Pensylvánii straničtí demokraté povolili přijímat hlasovací lístky ve státě tři dny po volbách, a domníváme se ještě mnohem víc. A počítají je bez jakýchkoli poštovních razítek nebo identifikace. Takže nemáte poštovní razítka; nemáte identifikaci. V celé zemi došlo k řadě znepokojivých nesrovnalostí. Naše kampani byl odepřen přístup ke sledování jakéhokoli počítání v Detroitu. Detroit je další místo.

Takže nemáte poštovní razítka; nemáte identifikaci. V celé zemi došlo k řadě znepokojivých nesrovnalostí. Naší kampani (lidem) byl odepřen přístup ke sledování jakéhokoli počítání v Detroitu. Detroit je další místo - a neřekl bych, že má nejlepší pověst poctivosti voleb
.
Pracovníci hlasování v Michiganu duplikovali hlasovací lístky. Ale když se naši pozorovatelé pokusili tuto aktivitu zpochybnit, tito pracovníci hlasování si stoupli před dobrovolníky, aby jim blokovali výhled, aby neviděli, co dělají, což se stalo trochu nebezpečným.

Jedno hlavní centrum pro počítání hlasovacích lístků v Detroitu znovu zakrylo okna velkými kusy lepenky. A tak chtěli chránit a blokovat oblast počítání. Nechtěli, aby to někdo viděl, i když to byli pozorovatelé, kteří byli legálními pozorovateli, kteří tam měli být.

V Detroitu byly hodiny nevysvětlitelného zpoždění při dodání mnoha hlasů pro sčítání. Poslední dávka dorazila až ve čtyři ráno, přestože volební místnosti se zavřely v osm hodin. Takže to přinesli dovnitř a várky přišly a nikdo nevěděl, odkud pocházejí. V Georgii nám byl rovněž odepřen přístup k pozorování na kritických místech.

V mnoha „swing states“ bylo počítání o volební noci zastaveno na hodiny a hodiny, přičemž výsledky byly zadržovány z hlavních lokací provozovaných Demokraty, jen aby se objevily později. A určitě se objevily a všechny měly na sobě jméno „Biden“, nebo téměř všechny - myslím, že téměř všechny. Všechny měly na sobě jméno „Biden“, což je trochu divné.

Vyzývám Joea a každého demokrata, aby objasnili, že chtějí pouze legální hlasy. Protože mluví o volbách a myslím, že by měli používat slovo „legální“ - „legální hlasy“. "Chceme, aby se počítal každý zákonný hlas." A chci, aby se počítal každý zákonný hlas. Chceme otevřenost a transparentnost - žádné tajné sčítací místnosti, žádné tajné hlasovací lístky, žádné nelegální hlasování po volebním dni.
Máte volební den a zákony jsou v tomto ohledu velmi přísné. Máte volební den. A lidé nechtějí hlasy odevzdané po Dni voleb a chtějí, aby byl proces čestný. Je to tak důležité. Chceme poctivé volby a chceme poctivý počet a chceme, aby tam pracovali čestní lidé, protože je to velmi důležitá práce.
To je způsob, jakým tato země vyhraje. To je způsob, jakým USA zvítězí. A myslíme si, že volby snadno vyhrajeme. Myslíme si, že bude probíhat spousta soudních sporů, protože máme tolik důkazů, tolik důkazů. A možná to skončí u Nejvyššího soudu. Uvidíme. Ale myslíme si, že tam bude spousta soudních sporů, protože si nemůžeme nechat ukradnout volby - takhle.

A já - říkám vám, že bych - mluvil jsem o tom už mnoho měsíců se všemi z vás. A velmi jsem řekl, že korespondenční hlasovací lístky skončí katastrofou. Nicotné volby by byly katastrofou. Nicotné, velmi snadno proveditelné volby by byly katastrofou.

Toto je rozsáhlá verze a každým dnem se to zhoršuje. Slyšíme příběhy, které jsou hororovými příběhy - absolutními hororovými příběhy. A nemůžeme dopustit, aby se to stalo Spojeným státům americkým. Nejde o to, kdo vyhraje - Republikán, Demokrat; Joe, já sám. Nemůžeme dopustit, aby se to stalo naší zemi. Nemůžeme být zneuctěni tím, že se něco takového stane.

Doufejme tedy, že to bude vyjasněno, možná brzy; Doufám že brzy. Pravděpodobně to ale projde procesem - právním procesem. A jak víte, získal jsem určité státy a on tvrdí, že získal určité státy. Můžeme si tedy oba nárokovat určité státy, ale nakonec mám pocit, že budou muset vládnout soudci. Ale bylo tam hodně lumpáren a my to v naší zemi nemůžeme dopustit.
Děkuji mnohokrát.“

103 komentářů :

  1. T.G.Masaryk:"státy se udržují na idejích, na kterých vznikly." USA vznikly na idejích osobního sobectví a dosahování osobních cílů jakýmikoliv prostředky - loupeže, zabírání území, nerespektování ničeho ani vlastního slova nebo podepsané smlouvy. A to ani prezidenty - viz smlouvy s Indiány. A snahou udržet jednou získané opět jakýmikoliv prostředky. Takto vznikly, takto několik století fungují, tato filozofie a tyto ideje jsou de facto v DNA americké společnosti. Jedním z výsledků je i chování této společnosti v těchto volbách. Pro opravdu civilizovanou společnost, lidskou společnost hodnou toho označení, odporné.

    OdpovědětSmazat
    Odpovědi
    1. Dochází ti, že blábolíš naprosto přesně jako ti blbečci z BLM???

      Smazat
    2. OK.
      Jen bych dodal, že jako "bývalá kolonie" s velkým vlivem "dědictví po Velké Británii to mají nejspíš "na druhou".

      Smazat
    3. výborná analýza, stručná, ale pravdivá

      Smazat
    4. 2:44 dovzdělej se. Do te doby pamatuj, že lépe je mlćet a být považován za hloupéhp, než mluvit a potvrdit to.

      Smazat
    5. 2.44 - nikomu nenadávejte do blbečků, naučte se respektovat jiný názor. Ten humus předvádí do ČT24. Jsem zvědavý, jaké budou volby v ČR za rok, Lavičky Václava Havla budou obsazené lidmi a budou fňukat, že je nikdo nemá rád.

      Smazat
    6. Myslím že ne Ele, prostě říká jen to co normální člověk vidí.

      Smazat
    7. Naprosto precizně a věcně formulováno! Trefa do samého středu terče! (Ten pomatenec z 2:44 vůbec nic netuší...)

      Smazat
    8. 2:44 - Má pravdu. Tobě očividně chybí fakta o "mírumilovnosti" USA a jsi ovlivněn propagandou, kterou USA šíří po celém světě a úspěšně vymývají mozky hlavně mladým.

      Smedley Butler americký generálmajor námořní pěchoty o zhodnocení své vojenské kariéry řekl v roce 1935 následující:

      Strávil jsem 33 let a 4 měsíce v aktivní vojenské službě a během té doby jsem nejvíce času trávil jako vysoce postavený ranař pro velký byznys, Wall Street a bankéře. Jednoduše řečeno, byl jsem bandita, gangster kapitalismu. Pomáhal jsem udělat Mexiko a zejména Tampico bezpečné pro americké ropné zájmy v roce 1914. Pomohl jsem učinit z Haiti a Kuby decentní místo pro chlapce z National City Bank, aby tam vybírali výnosy. Pomáhal jsem znásilnit půl tuctu republik ve Střední Americe ve prospěch Wall Streetu. Pomáhal jsem očistit Nikaraguu pro International Banking House of Brown Brothers v letech 1902-1912. Přinesl jsem světlo do Dominikánské republiky pro zájmy amerického cukrovarnictví v roce 1916. Pomohl jsem učinit Honduras správným místem pro americké ovocnářské společnosti v roce 1903. V Číně jsem roku 1927 pomohl vyšlapat cestu Standard Oilu, který do ní expandoval nikým neobtěžován. Když se na to podívám zpětným pohledem, býval bych mohl Al Caponemu dát pár rad. On řádil přinejlepším ve třech okresech. Já na třech kontinentech.

      Smazat
    9. Mlíkař-12:11- Smedley Butler je jen jeden z mnoha dalších, kteří po své aktivní službě, v době kdy již nemohou nic změnit prozřel? Není to málo? Co tedy změnit, vynutit si jiná pravidla?

      Příslušníky tajných služeb a vojáky operující na cizím území automaticky řadit pod mezinárodní tribunál jako válečné zločiny. Trest smrti si mohou snížit jen veřejnou omluvou a spoluprací k identifikaci skrytých hybatelů.

      Návštěvy politiků do "spřátelených zemí" považovat za vměšování se. Smlouvy takto uzavřené neuznávat ostatními státy. Lobbisty i uvnitř států, včetně mediální podpory vytěsnit do ilegality a podřídit kontrole národní(BIS), což se sice děje ale neuveřejňuje(padni, komu padni).

      Mohl bych pokračovat ale od toho jsou povolanější, jak nastavit moderněji národní a mezinárodní právo.

      Zatím nám "bažina" přiškrcuje naše práva, inu kde jsou peníze, je i moc a ty mezi námi nejsou, ani ta jednota, která dává moc bezmocným.

      Hezky to s námi válí, umně střídají "socialismus" na západě a východě, abychom se nedomluvili.

      Smazat
    10. Trump bojuje za všechny pracující a obyčejné lidi světa, je tam proto aby jednou provždy vláda bankéřů a korporací skončila, včetně mass médií a všichni kteří gratulovali Bidetovi tak se sami usvědčili, včetně utlačování národa karanténím opatřením apod. Takže všechny platí Wall street, všechny demokratické vlády světa, probuďte se lidi!!!

      Smazat
  2. Rozsáhlé podvody, máme důkazy a vše právně zpochybníme, uvedl Trump.
    https://www.czechfreepress.cz/amerika/bidenuv-volebni-podvod-krok-za-krokem.html
    https://ac24.cz/en/-/podvod-zachyceny-v-primem-prenosu-oteviraji-hlasovaci-listky-a-hodi-je-do-kose?redirect=%2Fen%2Fweb%2Fac24%2Fuvod
    https://ac24.cz/en/-/rozsahle-podvody-mame-dukazy-a-vse-pravne-zpochybnime-uvedl-trump?redirect=%2Fen%2Fweb%2Fac24%2Fuvod

    OdpovědětSmazat
    Odpovědi
    1. Není třeba se divit. Demokrati po kolapsu výsledků Clintonové měli 4 toky čas vypilovat svůj volební systém, který měl k dokonalosti, ještě před 4 lety chyby. Takže hlavní a už silový souboj přijde po vyhlášení Bidenova vítězství!

      Smazat
    2. Jak myslíte vypilovat svůj volební systém?
      Volby na celém světě jsou "hacknuté" (mají na to PC program) a volíte akorát politické loutky.
      Ještě vám přímo říkají, že máte svůj hlas vhodit do urny, doslova to znamená, že jim svůj hlas postupujete a se vším souhlasíte, proto se pak děje, co se děje a můžete volit koho chcete, je to pořád stejné.
      S Donaldem Trumpem a těmi, kdo za ním stojí však přišla změna, kterou budou muset zaznamenat v příštím roce i slepí.

      Smazat
  3. Jestli je toto všechno pravda, tak je to katastrofa a nemůže to dopadnout dobře

    OdpovědětSmazat
    Odpovědi
    1. Nikdy jsem neměl o USA iluze, ale to, co se tam děje... Jeden by si myslel, že si zařádil tiskařskej šotek a že se jedná o volby na Ukrajině.
      F. R. Čech už před dvěmi desetiletími povícekrát řekl, že v USA jednou bude velkej mazec. To tedy je "demokracie"...

      Smazat
    2. Meli na to ctyri roky.Je videt,ze se pripravili.Puč a převrat fingovanymi volbami.Az z toho mrazi.Vime kdo je Biden od ukrajinskeho majdanu.

      Smazat
  4. USA 2020 a jejich budouci udalosti..... stejne udalosti jako ve Spanelsku 1936. Hitlera uz take mame sice zatim jen v Turecku. A nepritel je “pred branami” , ale jeho pate kolony jsou jiz zde. ..... Covid, islam..... hybridni valka v plnem proudu...... ..” Lide bdete” ..... uz ani na to neni cas....

    OdpovědětSmazat
    Odpovědi
    1. Ten v Turecku není "Hitler"... ten je kdesi v Deep State, dnes na globální úrovni.

      Smazat
  5. Teda, ta americká demokracie, to je klasa! Až je člověk obdivuje, že ještě netasili kolty. P.K.

    OdpovědětSmazat
    Odpovědi
    1. To by bylo mnohem poctivější! Já nechápu proč si to nerozdaj, dědci? Na férovku. uď v ringu box, nebo klasika, kolty proklatě nízko u pasu. Ať prezidentuje ten co má rychlejší ruce a přesnější mušku! Co by se jen ušetřilo prašulí, za to by se dávno mohlo letět na Mars, kdyby se to dalo do vědy a techniky místo na ty podělaný lži zvaný "volební kampaně"!

      Smazat
    2. Anonymní7. listopadu 2020 7:56
      Dědci si to nerozdají, protože by akorát trefili přihlížející.
      Jenom jsem byl překvapen, jak tam probíhají volby. Pokud část volební komise, nepustí jiné členy volební komise do volební místnosti, nebo pokud ve volebním okrsku zaregistrují více hlasů, než mají ve volebním seznamu, tak to je šlendrián, to nejsou demokratické volby.
      Na Mars bychom mohli letět i my, pokud by z naší země každoročně neodcházelo nezdaněných 300-500mld Kč,- a tyto peníze bychom dali, na vesmírné projekty. P.K.

      Smazat
  6. To je americký kapitalizmus , vraždění ,podvody , zlodějny , krize , války po celém světě !

    OdpovědětSmazat
  7. Veliký dík a obdiv má D.Trump, že vyhrál volby i přes takový e podvody a podrazy.

    OdpovědětSmazat
  8. Díky za pohotový překlad. Video na RealClearPolitics.com:
    https://www.realclearpolitics.com/video/2020/11/05/trump_claims_electoral_interference_if_you_count_the_legal_votes_i_easily_win.html
    RealClearPolitics vždy byl solidní, seriosní web. I oni píšou o stovkách, často otevřených nebo hrůzostrašných podvodů – toto není žádná alternativa, ale hlavní médium.

    OdpovědětSmazat
  9. Volby jsou divadlem pro masy, aby si myslely, že něco ovládají. A dvakrát to bohužel platí pro Spojené státym kde je dlouhá tradice ohromného vlivu peněz na toto volební divadlo. Nemyslím si, že to Trump změnil, jakkoliv zastává tradiční názory na rodinu, stát a jeho hodnoty.

    Levicová mládež získává peníze od bank a internetových gigantů, US university a kdysi prestižní deníky se staly místem "cancel" politiky nových aktivistů, Spojené státy lhaly svým lidem o mnoha věcech, a jejich zahraniční politika je vysoce problematická.

    Trump byl napadán, možná proto, že je v podstatě nepolitik, nepatřil do té establishmentové bandy. Jeho vize jsou tak místy poněkud naivní, protože žádný lídr nemůže zemi uzdravovat bez široké podpory lidí v ní. Ty války od 11.září, ta politika směrem ven, to byly strašné věci, ohromná pýcha. Proto asi musí pád pokračovat, dokud to nepochopí široké masy lidí v USA a dokud nenastane opravdu obrodný proces.

    OdpovědětSmazat
    Odpovědi
    1. Ano, ale již to začalo daleko před atentátem na Kennedyho!

      Smazat
  10. Nevim, kde jsou ty fake news? Ze se pozorovatele museli domahat vstupu? Predpokladam, ze kdyby to nemel Trump dolozitelne, nejspis by to nerikal.

    OdpovědětSmazat
    Odpovědi
    1. Fake - zpráva, tvrzení, vyjádření, objev, konspirativní, je "zdánlivě" pravdivá zpráva, která se mi nehodí do krámu nebo naopak velmi hodí.

      Smazat
  11. Zde je nich honolulu!
    Samozrejme , ze jsme to vyhrali, my Republicani! NA CELE CARE! A to nejen ve dvou me nejblisich statech (FL. OH.), ale prakticky vsude !

    Ti "demkrate" (GLOBALISTE), tak svindlovali, ze napr. v Michiganu, "mel" Joe Biden 100 % hlasu.
    -------------------------------------------
    Globaliste pujdou na Rusko! A vy budete zruseni, jako samostatna zeme.
    Napsal nick
    HONOLULU
    (82 % bilych Americanu hlasovalo pro Trumpa!)

    OdpovědětSmazat
    Odpovědi
    1. HONOLULU, ta vaše partička mocipánů předvádí skutečně kolosální volební divadlo. Zatímco důkazy o zfalšování voleb v Bělorusku nikdo nepředložil, sankce se jen hrnuly. Kdy, a kdo uvalí sankce na "nejdemokratičtější, nejmírumilovnější, a nejmocnější" zemi světa když jí fixláctví bude prokázáno?

      http://leva-net.webnode.cz/news/a1-obrazek-je-lepsi-nez-1000-slov-vse-co-potrebujete-znat-o-volbach-v-usa/

      Smazat
    2. Honolulu je zpátky. To je dobře. Že voliči vybrali Trumpa je taky dobře. A když to potvrdí Nejvyšší soud, pak to bude i pravda.
      I to, že se půjde do války může být pravda. Ale domluvme se, že Česko rušit nebudeme :-)
      Kam by pak Honolulu zasílal své přímé postřehy ??

      Smazat
    3. Půjdou tak do p Rusové mají daleko lepší zbraně a nemají šanci.

      Smazat
    4. HONOLULU, doufám že jsi změnil svůj názor na "západní" svobodu (po tolika letech jako emigrant).Vždyť je to skoro stejné jak v západním tak východním bloku. Pouze s tím rozdílem, že "východ" stojí naodlišných prioritách. Přeji ti hodně bezstarostných dnů.

      Smazat
    5. Proč by je Honolulu někam zasílal, bude přece sedět, jako penzista, na zápraží v Řitce!

      Smazat
    6. Ahoj Nicku 013 - -super že jsi zpátky na diskuzích! Už se mi po tobě stýskalo, dělal jsem si starosti, že se ti stalo něco vážného. Bez tebe to nebylo ono - mám fakt radost, že jsi v pořádku, dokonce bych skousl i to tvoje tradiční oslovení "hurvínci" -dřív mně to děsně štvalo, teď mi to začalo chybět. Doufám, že se ti daří dobře, měj se skvěle!

      Smazat
    7. 18,47
      Bože, to je teplo!

      Smazat
    8. 1:18
      Snad se nějak zkontaktují a nebudou vrkat tady.

      Smazat
  12. Prostě to projel. Z části, že měl smůlu na covid 19, z části kvůli médiím a soc. sítím, z části sám kvůli sobě, svým přiblblým tweetům apod. Takový je život. Doufám, že si teď zachová tvář a nevyhrotí to tak, že ho budou opravdu muset potupně vyvést z Bílého domu vojáci.

    OdpovědětSmazat
    Odpovědi
    1. Tak musí mít svý vojáky - to je jednoduchý! Složit nějakou olověnou vosou tu hlavu starou, bosou, by neměl bejt problém. Ta opice Kamála pak sama uteče zpět do buše.

      Smazat
    2. Jsi normální, Tobě nevadí ty obří podvody a falšování?
      Grázle!

      Smazat
    3. Re (02:52):
      Máte pravdu, ale to je jen část příčin té porážky.
      Tou další (a asi taky ne jedinou) jsou giga prachy vkládané oběma soupeřícími tábory do mediálního ovlivňování (oblbování) lidu obecného, aby lid - jsa přesvědčen, že je to on, kdo cos rozhoduje - navolil do tamního Bílého domu polit. loutku, která bude po svém uvedení do úřadu naplňovat program těch za oponou divadla. Těch, kteří to tam pomocí těch giga peněz ve skutečnosti řídí.
      Myslel jsem, že to už i Trumpovi muselo dávno docvaknout. Minimálně v době, kdy mu tamní DeepState likvidoval jednoho spolupracovníka za druhým. To aby si Trump v oslabování jeho mechanismu ani náhodou neškrtl. Leč - zdá se - Trump nepochopil a bude odejit. A je už lhostejné, zda jej budou muset přitlačit silou či ne ...

      Smazat
    4. "Obří podvody a falšování" se odehrávají jen ve tvojí fanatické, duté palici. A "grázly" si nazývej doma své parchanty, ne mě, internetový hrdino.

      Smazat
    5. Obřích podvodů a falšování jsme svědky dnes a denně 10.29 -to se snažíš lhát sám sobě? Uspokojuje tě to? A asi podle tebe je v pořádku nazývat děti "parchanty"?? Nejspíš tě tak nazývali doma, když už bylo jasný, že ses nepoved? Na diskuzích jsou názory - různé - a ne aby si někdo hrál na hrdinu. Mít názor je hrdinství? Vlastně.... asi jo - dneska už asi jo, a bude hůř, jak to vypadá. Možná půjdeme za názor i ke zdi - to už tady taky bylo.

      Smazat
  13. Honolulu psal jsem Vám dávno že to vyhraje Tramp, jenom z úplně jiných důvodů než si myslíte. To jak JUESEJ parazitovala na všech lidech světa je dále neudržitelné a zblbla tak všechny lidi, že to chtějí také a žádná zeď tomu nemůže zabránit. Te problém je ve zdegenerované spotřebě lidí co musí mít bez velké námahy nepotřebné věci. Třeba letět si na kafe a štrůdl do Vídně. Stejně to nepochopíte. Jenže žádný prezident tohle tam není schopen vyřešit. SNB.

    OdpovědětSmazat
    Odpovědi
    1. 4:58 - naprostý souhlas! Nejen Honolulu, ale většina Američanů nechápe, kam dospěla!

      Smazat
    2. Dokonce když Honolulu není Američan, ale Čech vvenco 10.56 - nemá ten zdegenerovaný základ, nepřešel mu do krve desperátský systém - jako "zemřít ve stoje - v botách" atd. Když systém americké společnosti tak, kam až klesla, nechápou rodilí Američané, jak by jej mohl pochopit Čech?

      Smazat
  14. Paradox - Al Gore si "cosi podobného" jako "Demokrat" nechal líbit, nebo byl "donucen". Sranda.
    Ale i u nás to je "určitě průzračnější" než v Bělorusku, Venezuele, Bolívii ...
    Samá sranda tahle "demokracie" ...

    Ještě, že máme tohle české slovo - sranda. Nic jiného to nedokáže vystihnout tak přesně.

    OdpovědětSmazat
  15. A jéje, tak to EU vyhlásí sankce proti USA a neuzná "zvoleného" prezidenta USA za prezidenta a to do doby, než bude provedena řádná demokratická volba.
    Neuznali venezuelského Madura, neuznali běloruského Lukašenka ..... a Eurosojuz je přeci "společenství hodnot".

    OdpovědětSmazat
  16. Co zbylo z Novobobého náboženství zvaného liberální Demokracie, když i základní její dogma svobodné soutěže v blbosti demokraticky mediálně zblblých občanů zvané svobodné volby se stává fraškou ???
    Je to začátek krachu celého Západu, po kterém bude muset přijít návrat k společenské (sociální) normálnosti ..

    Že by "demokratický" Západ začal směřovat k Lidové demokracii a k spolupráci v Národní frontě ???
    Trump jako "pravicový" socialista, resp. komunista, v čele lidové národní fronty, donucený provést stalinistické čistky státního aparátu od zkorumpovaných "levicových liberálních" degenerátů ..., tak nějak to asi bude ..

    OdpovědětSmazat
    Odpovědi
    1. Teď už to všechno chápu! Komunismus je vlastně pravice! :)

      Ne vážně, nemyslím. Na to nedozrál ani čas, ani potíže a ani nikde není vidět skutečný lídr nebo lídři, kteří by mohli ukázat cestu. Možná ale, jen je díky "našim" médiím prostě neznáme a nevidíme. Samo od sebe nic nepůjde a ani nikdy nešlo.

      Smazat
    2. Dejte mi moznost mluvit a ja vam vysvetlim hodne veci, ktere NEVITE.
      Trumpova administrace byla velmi uspesna po strance ekonomicke.
      Trump rusil economicky parasitismus nekterych etnickych skupin a bral jim vyhody, ktere meli na zaklade svoji rasove skupiny na ukor druhych.

      Cela ekonomie se zhroutila kvuli VIRUSU. (Unor-Duben)
      Oni proste zavreli tisice firem a lide nemeli ani na
      najem.
      --------------------------------------------
      Vnitrni politicky boj, ktery America vede sama se sebou NEZKONCI vitestvim jednoho, nebo druheho kandidata na nejvyssi funkci v Bilem dome!

      Nekde, nekdy v budoucnosti bude poradna fackovacka + rasova nesnasenlivost.

      Policie je definitivne na strane Trumpa. Armada je 1/2 na 1/2. Nekteri generalova jsou tak zpolitizovani , ze nevi ke komu se priklonit.

      Kongres je z casti na vyplatni listine Globalistu.
      --------------------------------------------------
      Stephen Bannon se dozaduje verejne EXECUCE dr. Anthony Fauciho, ktery ma patent na VIRUS, ktery likviduje prebytecnou populaci. (Penzisty.)
      To jsem napsal ja nick HONOLULU.
      A tak jak pisi vam, tak daleko vice pisi autoritam i zde.
      (A anglictinu mam radej nez cestinu, protoze jsem utekl kdyz prisli Rusi, pred 52 lety.)

      A vam bude velmi tezce , kdyz vyhraji Globaliste.
      KAZDEMU Z VAS !
      Rad bych vam napsal co ocekavat od Joe Bidena a od Kamala Harris. Nevim pujde-li to. (Znam je vsechny na obou stranach. Vim velmi dobre o co usiluji, a co to bude znamenat pro vas.) A hlasim se k Trumpovi!
      Jsem jeho stoupenec. VOLIL jsem ho v mem domovskem state. (FL.), Greetings for now.
      nick honolulu


      Smazat
    3. Ještě jednou zdravím Nicku - jen prosím tě piš, bez tebe nevíme, co se v Americe doopravdy děje, jen ty jsi to vždycky napsal tak, jak to vnímáš v poměrech, ve kterých tam skutečně žiješ, a to je rozdíl, když nám to servírujou jen media jak se jim to hodí - to znamená samé lži. Opakuju - jak jsi mi jeden čas šel na nervy, teď jsem hrozně rád, že se ti nic nestalo, a že jsi v pohodě. Tolik zvěstí o USA - a žádné názory od tebe - to bylo divné - vážně jsem si dělal starost, a nejen já. Super - mám radost, že jsme tě neztratili.

      Smazat
    4. 19;03
      Si vyměňte čísla, můžete cvrdlikat v soukromí🤟

      Smazat
  17. http://leva-net.webnode.cz/news/a1-obrazek-je-lepsi-nez-1000-slov-vse-co-potrebujete-znat-o-volbach-v-usa/

    OdpovědětSmazat
  18. Ať si vezme USA příklad z Ruska, tam jsou volby demokratické, že nikdo nikoho a nic nemuže napadnout!!

    OdpovědětSmazat
  19. Jediná doba kdy k sobě mají lidé aspoň trochu blíž je válka. A válka bude, nejen občanská v USA ale i velká konvenční v Evropě. Snad pak dostanou lidi trochu rozum. Klady toho budou rozpad a definitivní konec EU, vznik muslimského chalifátu na západě Evropy a naše spolupráce s Ruskem, které jediné v Evropě má sílu a prostředky se o slovanskou populaci postarat. Západní zrádci zradili, zrazujou a zradí vždy, stále dokola.

    OdpovědětSmazat
    Odpovědi
    1. 8:34, souhlas, není co dodat!

      Smazat
    2. Trochu negativistické a bez víry, ale může to tak dopadnout. Mystik by ale povolal na pomoc vyšší síly :-) .

      Smazat
    3. myslícím bytostem je to naprosto jasné a srozumitelné povolat není co a Ruskem opovrhujeme a zbytečně se ho bojíme naočkováni idiotskou západní propagandou

      Smazat
  20. Parlamentních strany by měly mít zákonný nárok na členství ve volebních komisích i u nás. Tohle je mnohem důležitější, než co jiného! Docela mě zarazilo u posledních voleb do zastupitelstva, samé mladé tváře. Kdo vlastně rozhoduje o složení volebních komisí dnes?

    OdpovědětSmazat
    Odpovědi
    1. Tak si najděte něco o současných prošlých volbách v Litvě. Budete ale muset hledat jinde, než u nás nebo v "demokratických zemích". Co se tam dělo je přece tak nádherně demokratické!
      Příspěvek o nich jsem dal i do jiné diskuse na NR. Nechci tapetovat.

      Smazat
  21. Reakce na některé komentáře. Je nesprávné říkat, že Trump prohrál, že Biden vyhrál. Pokud jde o reálné hlasy, Trump jednoznačně vyhrál. Trump prohrál podle médií. A to reálně tk, že se to děje čachrováním s hlasy, čachrováním při počítání. Jestli výsledku tohoto čachrování někdo říká, že Trump prohrál, pak je to prohra čistě virtuální. Reálně vyhrál. A je jen na něm a na jeho administrativě, aby čachry odhalil a dosáhl jejich odsouzení. Taková je reálná situace. Trump vyhrál, vyhrál jasně a přesvědčivě, a ti kdo mluví o jeho prohře, žijí sami ve virtuálním světě či virtuálnímu světu věří.

    OdpovědětSmazat
    Odpovědi
    1. O od kdy se příklonu k podvodům a lžím říká víra virtuálnímu světu? Já tomu říkám jasně a prostě - zkažené mravy.

      Smazat
    2. No 8.46 - americký server Seznam.cz (Borgis s.r.o) a hlavní hlásná trouba Novinky se můžou přetrhnout oslavami Bidena. Dost dlouho bylo nápadné to neustálé štvaní Novinek proti Trumpovi - to byly dnes a denně nasrávací články, jen aby lidi na Trumpa nadávali. Už to bylo podezřelé a nápadné, protože novinář musí být zásadně nestranný, to je novinářská čest a etika ( I když - Novinky a etika? Směšné) Takže - pořád se tam píše a opakuje "Biden vyhrál - Biden vyhrál -" až je z toho jeden tumpachovej - takže - kdo vlastně ty volby vyhrál?

      Smazat
  22. Tramp měl z počátku docela dobré úmysly. Ale nemám tušení, že by se mu něco z ních podařilo. Pokud vím. tak se chtěl soustředit a dát do pořádku národní hospodářství a infrastrukturu. Před Xlety jsem byl v USA, nahoře v okolí Velkých jezer... bylo to tam doslova jedna fabrika vedle druhý a všechny prázdný, s vytlučenými okny. Akorát deální kulisy pro filmy s mafianskou tematikou. Tramp slíbil, že výrobu vrátí zpátky z Číny, Mexika, atd. a proto taky to divadýlko s Čínou, plynem z Ruska a podobně. Ale praděpodobně si rozhněval válečný US-establišment, že chtěl zároveň ušetřit na vojácích a to mu možná zlomilo vaz. Tramp alias trumpeta byl příšernej. Ale představa, že v USA zvítězí člověk, kterej to má už v hlavě tak popletený, že si plete vnučku, která ho doprovází se synem je katastrofická.! Pán-bůh nás ochraňuj!

    OdpovědětSmazat
    Odpovědi
    1. Podařilo se mu toho hodně. Před Covidem nejnižší nezaměstnanost v historii, rychlý růst ekonomiky atd. Prostě měl smůlu, že USA zrovna pře volbami semlel Covid.

      Smazat
    2. Náhody neexistují, a už vůběc ne v případě roky plánované Covid plandemie .-) .

      Ale osobně si nemyslím, že byla cílená hlavně na Trumpa, to je spíš menší část toho plánu.

      Smazat
  23. Kdyby se hlasovalo ve kdejaké Tramtárii, tak tam budou zahraniční pozorovatelé. Byli tady nějací? Proč se Americe bezmezně věří?

    OdpovědětSmazat
    Odpovědi
    1. Protože jinde nevěří výsledkům převážně jen oni a jejich vazalové.

      Smazat
  24. Kdyby hovořil Zeman,tak čt. neuslyšíme ani slovo . ČT se vrátila k němému filmu ! Tak proč platíme 3000 zaměstnanců čt .a je tam velké hovno ! To ostatní televize mají do 450 zaměstnanců a jde se na co koukat !

    OdpovědětSmazat
  25. A proč někdo píše že Trampa podporuje Rusko a Čína když je vyloženě proti ním a ji Kuba si oddechne když vyhraje Biden

    OdpovědětSmazat
    Odpovědi
    1. Tram jako jeden z mála amerických prezidentů za posledních 80 let nezačal žádnou válku! Ono to bude asi v tom, nemyslíš?!

      Smazat
    2. 11.54 Ale ani žádnou neukončil !

      Smazat
  26. jeden zajímavej příklad: když (sorosova) opozice v Rusku vyřvávala, že se fixluje při sčítání volebních lístků, tak Vladimír nechal ve volebních místnostech nainstalovat web kamery - kdežto soudruzi v SS zatemňovali okna papundeklama, nebo odmítli vpustit kontroly - myslím že toto svědčí o všem.
    Jedna poznámečka na závěr: traktoristu v Bílé Rusi obvinili z vol. podvodu bez jediného důkazu a odmítli ho uznat presidentem a zvolili si vlastního - kdežto tady už důkazy jsou, taže doufám že koblihář s pochýčkem neuzná bidena presidentem (to jsem ale naivní žééé)

    OdpovědětSmazat
  27. Unknown 8:34
    vaše vize budoucnosti je katastrofická, ale asi nejblíž pravdě. Tramp měl původně dobrá předsevzetí, ale USproválečnej-establišment mu okopával kotníky. V případě svého druhého zvolení, by měl možná větší svobodu svá předsevzetí uskutečnit /????/. Proto nesměl vyhrát. Když jsem slyšel bejvalého velvyslance v US P. Koláře, jak vykládal, jak je spokojenej, že pravděpodobně nevyhraje Tramp, tak si říkám "kam se šmejdi a váleční štváči jako ty, ukrejou v případě války s rusákama??!...asi na Karibik"...!! " a zatím co z nás a našich dětí bude popel !!"
    Bohužel mnohým lidem schází obyčejnej selskej rozum, sociální cítění a pud sebezáchovy . To je vidět i u nás, jak a koho volí.

    OdpovědětSmazat
    Odpovědi
    1. S čím kdo zachází s tím také schází!

      Smazat
  28. Tak dlouho vyvážela Amerika svoji demokracii, až jim vyschnul pramen.

    OdpovědětSmazat
    Odpovědi
    1. Vždzž demokracie je nejlepší vývozní artikl a naše republika ho bohužel dovezla moc málo. Je to za oeníye nebo za příslib otroctví nevím.

      Smazat
    2. "Tak dlouho vyvážela Amerika svoji demokracii, až jim vyschnul pramen."
      Je opravdu kumšt vyjádřit to jednou větou.
      To by se mělo tesat do kamene.

      Smazat
  29. Z té PRAVDY až mrazí.

    OdpovědětSmazat
  30. Švihlíková to včera řekla jasně. USA v běhu času slábnou a její dominanci zastiňuje Čína. A to je největší problém. Trumf asi politice a ani ekonomice nerozumí, nerozumí ani svému lidu (nikoliv národu) neboť na něm pácha genocidu, vždyť 300 000 mrtvých a každým dnem přibývá až 100 000 nakažených, to je výsledek jeho působení v světlém domě. A on by chtěl v tomto vražedném konání pokračovat. Sice ani jeden z nich, tedy ani Biden nic dobrého pro svět nepřinese, ale toho mezinárodního štváče Trumpa už bylo dost. Ukradli Srbům Kosovo a vybudovali si tam válečnou základnu, jakou Rusové nikde nemají....

    OdpovědětSmazat
    Odpovědi
    1. Tatran7. listopadu 2020 13:35
      Trump je americká Merkelová. Ona likviduje Evropu, on USA. Kdyby tam byl Biden, tak by spolu s Merkelovou oba likvidovali Evropu. Ať žije Trump. P.K.

      Smazat
  31. No, z těch komentářů číší děsivá politická naivita ! Před mnoha lety dostala americká "demokracie" na frak vyvražděním kennedyů, po několika letech další znova "soudní výhrou" Bushe, ale tohle je historická facka celé americké "demokracii" ! A myslím, že to bude mít daleko větší dopad na celé pojetí "US" demokracie !

    OdpovědětSmazat
  32. V USA je mise OBSE a i ta našla mnoho podivných věcí. Neříká sice přímo, že je vše úmyslně zfalšováno, ale vydala zprávu, že je tam chaos na úkor principů, které by volby měly mít dle pravidel OBSE.

    OdpovědětSmazat
  33. Kde byli zahraniční pozorovatelé. Nebo je tam Američané nepustili? Myslím, že blokáda je na místě, že Petříčku.

    OdpovědětSmazat
  34. Pokud chcete vědět, co se u nás i u sousedů ve světě do té doby událo, můžete si přečíst "okénka" od března 2020.V diskuzích pak naleznete odkazy na čištění našeho podzemí většinou 2-10km pod povrchem.
    A také k volbám, kde již zvítězil D. Trump a pravda vyjde najevo. Je jen otázkou, kdy v mainstreamu ji napíšou. Nejspíš až budou odstaveni.

    https://tadesco.org/tak-se-zase-prosim-uklidnete-a-vyckejte-dalsich-kroku/
    https://tadesco.org/marneho-okenko-q6-11-2q2q-nachazime-se-uprostred-apokalypsy-mistrovsky-tah-a-sach-mat-prezidenta-trumpa/

    A jak se Deep State připravoval s loutkou Bidenem na válku proti Rusku (měla být po zfalšovaných volbách), to jen pokud jste sledovali přesun bojové techniky ad.
    https://blog.hlavnespravy.sk/24265/dve-cesty-2/

    OdpovědětSmazat
    Odpovědi
    1. Trump opravdu nemohl zvítězit v okamžiku, kdy nebyly spočítány zdaleka všechny hlasy.

      Smazat
  35. Bude zajímavé jestli pozve Biden zemana, co si vzpomínám, tak byl pozván jen jeden, nejlepší prezident co kdy náš národ měl,pan Václav Havel.
    Ten tam ostudu opravdu neudělal,

    OdpovědětSmazat
    Odpovědi
    1. 22:19- Vy neznáte tu známou fotografii, jak Havel vrní blahem v objetí Bushe jn?

      Smazat
    2. 22;19
      Ten tam s ostudou jel a zanechal po sobě i ožralou bustu někde na místě, kde ji nikdo nevidí!!!!! 🤡🥳👎

      Smazat
  36. Ja si myslim, ze v DEMOKRACII pravda nema nikdy sanci. I v CZ.

    OdpovědětSmazat
  37. Udělal jsem si názor. Trump lže, zpochybňuje již třetím stoletím prověřené americké demokratické mechanismy a vyzývá k občanské válce.

    OdpovědětSmazat
    Odpovědi
    1. 1;09
      A tvůj psychiatr to ví? 🤡

      Smazat
    2. 1:09-Trojka bývá záludná, kritická. Tři roky manželství, třicet let jedné vlády, tři sta let říší.

      Udělejte si i tento názor, zbavíte se neklidu a návštěvy dle dobře míněné rady 13:34.

      Smazat
  38. Hrozné je , jak se vše rychle mění. To, co se zdálo ještě před časem nemožné, je dnes běžnou praxí. Podvod se stává legitimní, volby vyhrává ten, kdo má žaludek na to , aby je zfalšoval. Lidem, kteří se musí živit vlastní prací, je to jasné. Bohužel jejich názor je potlačován, ostře cenzurován. Volby prakticky přestávají mít smysl, stačí, aby byl zaveden korespondenční způsob hlasování a vítěz je předem určen. Těm, co se poctivě snaží a jdou k volbám, aby vyjádřili svůj názor, je jasně řečeno, že jsou nepotřební. Je to velmi smutné. A.

    OdpovědětSmazat
  39. FROM NICK HONOLULU to Mrs. LENKA PROCHAZKOVA.
    Vy jte pani nejlepsi spisovatelka v nasem modernim veku co Cesko ma, tak otevrte prosim Vas web bez cenzury z ktereho se prumerny obcan ve vasi republice dozvi to, co vetsina Americanu vi + DETAILY, co ocekavat od budouci vlady, ktera UKRADLA VOLBY.
    Nejvetsi podvody se dely v Michiganu, Pennsylvanii, Arizone a v Georgii.
    Napr. 138 000 volebnich vlasu pro Trumpa a jeho Republikany
    bylo priklepnuto podvodem pro Joe Bidena v Michiganu. Kontrolori Republikanu byli vyhozeni z mistnosti a vubec se nedostali dovnitr na obeservation duty (povinosti).
    -------------------------------------------------------
    Velmi rad bych vam napsal co to bude znament pro Rusko, pro Cinu a pro Evropu (tim myslim vas.)
    -------------------------------------------------------
    Joe Biden se napr. dozaduje otevreni hranic pro Africu a Middle East, jak do Ameriky, tak do Evropy.
    -------------------------------------------------------
    V Cine se oslavuje a Cesi nevi duvod proc.
    Rusko je ted v ohrozeni.
    Cesi NEVI ceho se Globaliste dozaduji.
    NEVI, co to bude znamenat pro kazdeho Evropana.
    At uz je to Polak , Rakusan nebo Cech.
    Napsal nick honolulu!
    -------------------------------------------------
    P.S. Take bych vam rad napsal o "zivotnosti" J. Bidena , kteremu ma Deep State nektere veci za zle.
    Oni chteji Kamalu Harris - docasna vice presidentka urcena pro funkci presidentky a PROC prave JI, na tu funkci chteji.

    OdpovědětSmazat
  40. Vitaj synku z Honolulu,
    nenapínej a piš! Víš něco o zkrytém označení pravých volebních lístků, či o skin operation ?
    Nejsem Lenka, jsem jen Zvědavec.

    OdpovědětSmazat
  41. Tech podvodu v nekterych statech je tolik, ze by to zabralo 10 stran. Je zajimave , ze prave staty inclinujici k levici (ovladane t.zv. "Demokraty"), nejsou stavu spocitat volebni listky. (Ballots).
    Tyto volebni listky jsou "vypisovanuy" lidmi, kteri zemreli v 80-tych letech minuleho stoleti.
    -----------------------------------------------------

    Kdyz poslouchate vse to, co rika J.Biden and K. Harris,
    tak je to NABADANI, ke vzajemne LASCE.
    Je to vidina UTOPISTICKEHO, DETINSKEHO "socialismu", kde se nepracuje a vse je zdarma.
    Reci jako v Katechismu pro prvnacky na zakladni skole o nebicku.

    POZOR ! Oni prosazuji privilegie pro barevne rasy na ukor belochu. Napr. reparace za otroctvi pred lety 1864.
    Reparace za diskriminaci ve zdravotnictvi - zerou drogy, tak umiraji ve vetsim mnozstvi nez belosi a dozaduji se tak zv. Obama care - zdravotnictvi, ktere budeme platit my z nasich dani za jejich nezodpovednost.
    (Hunter Biden, syn J. Bidena, je na drogach.
    T.j. ten ktery mel na Ukrajine mesicni plat $ 180 000 za dohlizeni na Ukrajinu. Plat platila Ukrajina.
    Ti Ukrajinci, kteri protestovali, byli vykopnuti ze svych pozic.)

    Oni prosazuji otevreni hranic pro Africu do Evropy a do Ameriky. To bude zmatek a strelba v ulicich mest, jako uz mnohokrat.

    Teprve 14. Prosince se bude rozhodovat, kdo bude presidentem a J. Biden a K. Harris se uz ted prohlasili za nejvyssi CEO v zemi.
    Je zde zmatek a nejistota a do toho vseho je zde virus, ktery zabiji stare lidi ve velkem mnozstvi a to prave zde, na Floride.
    Nemazte me a napisi vice!
    Vy nemuzete byt zavisli na officialnich medijich.
    Ty jsou dominovany a placeny vasimi neprateli.
    Napsal pravdive a realisticky
    NICK HONOLULU - posrpnovy emigrant (1968).
    (Najdete me pod clanky spisovatelky Lenky Prochazkove.)

    OdpovědětSmazat
  42. PRISPEVEK OHLEDNE FINANCI ZMIZEL.
    H.

    OdpovědětSmazat

Na opakovanou žádost čtenářů, kteří se nechtějí zapojovat do diskuzí obsahující vulgární a urážlivé výroky. Jejich odstraňování je časově náročné a narušuje plynulost diskuze. Proto nebude dále možné vkládat anonymní komentáře.
Pro vložení komentáře je proto nutné se na stránce "Nová republika" přihlásit vpravo v horním rohu této stránky "přihlásit se" (výběrem emailového účtu např. Google) a upravením uživatelského profilu (v kolonce Nastavení>Upravit uživatelský profil). Děkujeme za pochopení.