Reklama

pátek 20. listopadu 2020

Proč, čeho a kdo se bojí vývoje kauzy Rady ČT?

Růžena Chrastekova

20. 11. 2020 VašeVěc

Docela nedávno si odvážně, ve službách a v zájmu opozice, zaspekuloval novinář Šídlo ze Seznamu, o pádě vlády a jmenování vlády úřednické prezidentem republiky. Byť to sám jako spekulaci neoznačil, naopak, vydával to za téměř jistotu. Shrnutím veřejně dostupných informací, lze také zaspekulovat o tom, co, proč a kdo hraje největší role ve výbušné kauze Rady ČT, její kontrolní komise a České televize vůbec. A na rozdíl od toho Šídla není potřeba si nic vymýšlet, jenom ta fakta a informace seřadit, vytřídit a dát do souvislostí.


Skutečností je to, že ČT, převážně a hlavně v oblasti zpravodajství, pracuje prapodivně až nestandardně, v nesouladu s jejím posláním veřejnoprávního média, placeného z koncesionářských poplatků VŠECH občanů, koncesionářů, nejenom politiků, příznivců a voličů současné politické opozice. Přesto je ČT už zcela otevřeně, neskrývaně hlásnou troubou, PR organizací, pokytující služby jenom té opozici a dávno tomu již je, když byla nestrannou, objektivní, nezaujatou a vyváženou ve svých zpravodajských a politických pořadech, od samotných zpráv až po různé komentáře, debaty, rozhovory. Mnohokrát a různě kritizovaná, komentovaná a odsuzovaná skutečnost, pravda a nic než pravda, žádné spekulace, ČT je součástí opozice a "kope" za ni aktivisticky, víc jak pilně. Hlavně proti vládě, premiérovi, ale i prezidentovu republiky.

Komu a proč tento stav vyhovuje, jakou roli v této celkem nechutné frašce proměny naší, všech, televize v jejich, opoziční a proti té nadpoloviční množině voličů, kterou se snaží podprahově, ale i zcela otevřeně manipulovat, podsouvat jí jiné, jejich názory? Kdo z toho profituje a kdo to všechno zaštiťuje, doslova kryje? Zase, zcela bez jakékoliv spekulace, jednoznačně šéf tohoto mediálního molochu, krmeného koncesionáři cca sedmi miliardami ročně, generální ředitel ČT Dvořák.

Sedm milard, povinně vysbíraných z kapes koncesionářů, ze kterých si, nutno podotknout, vyplácí sám ten šéf přímo prezidentský plat, s odměnami i ten převyšující. A v záhadné výši platy aktivistických komentátorů, moderátorů. Ta záhada tkví prý úmyslně v tom, že ten koncesionář, který to vše platí, cáluje ze své kapsy, ještě nedozrál k tomu, aby ty sumy pobral, snad pochopil. Volně citovaná slova pana generálního ředitele s prezidentským platem a přeštědrými, milionovými ročními odměnami. Takže občane, koncesionáři - plať a neptej se, co a jak s tvými penězi činíme, kolik komu a za co platíme, vůbec už se neopovažuj volat po nějaké kontrole hospodaření s těmi penězi, co nám dáváš, protože jsi prostě a jednoduše hloupej, přímo blbej na to, abys to věděl.

Jo, samozřejmě, je tu, zákonem daná, Rada ČT, která to jakoby vše, to hospodaření hlavně, schvalovala. Na doporučení poradní kontrolní komise. Která ale, jak plyne zvolna a doložitelně z uvolňovaných informací, žádné spekulace, na povrch, nic nekontrolovala, vše doporučila na první dobrou, protože nač pracovat, když to kapesné zase, těch několik málo desítek tisíc měsíčně, není teda žádný velký vejvar, že ano. Byla to dobrá Rada, přímo spřátelená, žádný problém, panu generálnímu odkejvala všechno, i ty miliony odměn, hlavně klídek, tabáček, pohodička, vždyť kamarádi, že? Že, pane Šarapatko? Že se taky kopne nějaká malá kamarádovi, o tom žádná. Jistě, spekulace, ale víc jak limitně se blížící pravdě. Kamarádi taky potřebují mít nějaké své pořady a "díla" ve vysílání a taky se jim za to musí zaplatit. Kdo, za kolik, jo, to se (zatím) nikdo nedoví ... Jo, ty začerněné smlouvy, to je věc, panečku! A ta kontrolní komise? Prosímvás, vždyť jsme také kamarádi, tady to podepiš a žádné strachy, je to v cajku, neřeš to. A kdyby náhodou nebylo, tak to nějak pořešíme, že ... 

https://www.parlamentnilisty.cz/.../Dozorci-komise-CT-Je...

Dovolením nových členů Rady ČT, které bylo naprosto transparentní, volby poslanců v Parlamentu byly svobodné, demokratické a řádné, dle platného zákona o ČT, se ale začalo to bahýnko, ten ustálený kal, ty zdánlivě nerozbitné ledy hýbat a je tu poprask jak Brno. Je tu strach, obrovský strach všech zainteresovaných, tím generálním ředitelem počínaje, až po ty odvolené členy kontrolní komise. Že se jim na ty jejich levárny přijde, že to ta prokletá Lipovská, i ten Xaver a Matoch rozvrtají, že se budou ptát a budou nekompromisně, naprosto v souladu se svými pravomocemi, chtít odpovědi. Že budou chtít vidět ty smlouvy bez toho začernění, na což mají právo zase ze zákona. A třeba i vědět, kolik bere takový otázkař nedělní, protože oni byli řádně zvoleni a ten pan generální už jaksik nemůže říct, že jsou blbí na to, aby to věděli a pobrali.

V kauze Rady ČT, její kontrolní komise a vůbec celé ČT tak jde jenom a pouze o peníze zainteresovaných nespokojených a o moc (a z ní plynoucí zase peníze) politiků, kteří jí už a někteří ještě, nemají, ale chtějí mít. O nic víc a o nic méně.

Paní Lipovská, pánové Xavere Veselý a Matochu, ale i další slušní radní, ptejte se, prosím, žádejte odpovědi. Za nás, podle pana generálního blbé, koncesionáře. Protože když si někoho platíme, tak chceme vědět za co a za kolik. A také chceme, aby se nám naše ČT vrátila, všem, aby nebyla jenom PR agenturou opozice. Děkujeme. 




69 komentářů :

  1. Klaus nás učil-stát je špatný hospodář. Na ČT a ČR se jaksi zapomělo. Za peníze daňových poplatníků si BAFUŇÁŘI ČT žijí jako feudálové. Žádné nové kulturní zážitky nevytvářejí, 30 let opakují dokola staré pořady, ale veškerá zpravodajství jsou polopravdy nebo přímo lži a takto nás neustále masírují v duchu jak se máme dobře... ČT je NEREFORMOVATELNÁ - zrušit koncesionářské poplatky a veřejně zprivatizovat !

    OdpovědětSmazat
    Odpovědi
    1. Mame trochu smulu,ze na dotazy co tedy mame konktretne delat zdejsi nejvetsi kritik "Spolecnosti" pan UNKNOT neodpovida.

      Nu coz,aspon budeme vedet,ze v
      VOLBY podporovane GR TV sdelovadlem,ktere nas zasobuje pry jen prolhanymi informacemi,ktere navic premordovavaji nacisto k nicemu a tedy nemusi vubec platit,nebot se nejedna o verejnopravni medium,ale o OHLUPVADLO, kdy z nasich penez na poplatky je tim "ukradeno" 250 000 mesicne pro podplaceni toho GR,a jeste pry k tomu dalsi premie 250 000,aby v tom podvodnem jednani a ohlupovani dal mohl chutne pokracoval a tak nas vsechny jen vice a vice dopaloval a lezl do nerva!

      Smazat
    2. Copak ten chlap GR z TV je tak otrly jisty,kdo ho drzi konkretne,nejsou to oni stejni "zlocinci"?

      Za porusovani zakonu ho lze snad preci brzy i obvinit,postavit pred soud a zabavit mu ty jeho "podvodnym ohlupovanim"domorodcu"doslova nakradene miliony,co tak o tom uvazovat masove, nebot se ho jinak lidu propagujici PRAVDU zbavit nepujde,ći co?

      To se pta ANNA husita z KDH a tvrdi,ze je to mozna ta prava strelba z hlavni pusek pravdy pana HAVLA,ktereho pry stale, i kdyz je neboztik,obdivuje!

      Smazat
    3. KAZANI,KTERE MI POSLALA ANNA HUSITA Z KDH z pod korouhve novych husitu

      "NASE PUSKY PRAVDY PROMLUVI" a to asi bude napsano na te tradicni husitske korouhvi a dokud to pan GR TV neda precist v jeho soukrome TV,kterou mu nucene platime to 250 000 mesicne a pry dalsi premie 250 000 snad znovu mesicne,za coz nam vali do hlavy kliny "politicke korektnosti" tj v prekladu LZI, klid asi nesmi byt dokud pry ANNA nyni uz svata nebude chycena a snad i upalena!
      Je to kazani asi po 31 letech prvni a jakoby i osnova a navrh co mame jako bezmocni obcane, volici cilene psat a o cem jednat v diskuznich rubrikach,ktere,jsou sice jeste otevreny,ale maji byt brzy zablokovany tuhou bezohlednou cenzurou,majitelu nam obcanum ukradene moci! Verte nebo ne, nelze delat totez dalsich 31 let a ocekavat JINE vysledky!

      Drazi volici,pote co jsi ctu diskuse pod clanky REPUBLIKY,nikde nevidim zadne konkretni a pouzitelne navrhy nasich intelektualu,kteri jsou nepsanym zakonem predestinovani k odpovednosti za vyvoj v nasi Republice.

      Co by tedy napsal pan mistr Jan HUS,aby za to zas mohl byt upalen.
      Tak nam opet dnesni "papezenci" ve stavu OHLUPOVADEL vnucuji,ze se mame pry nejlip od doby stredoveku.

      TO PRAVDA NENI A KAZANI ZACINA ODHALOVANIM TETO LZI.

      Ano mi drazi kandidati na nove Husity nedejte si pomalovat nos mezi usima na cirkusove klauny z jejich cirkusu HUMBERTO a vezte,ze jejich ideologie bankksteru NEOMARXISMUS je sracka kredencovana nacisto leve a pasivni tzv Obcanske Spolecnosti,ktera neni panem "Spolecnosti" ale obsahuje jen budouci kandidaty na na otroky!
      Pokud se nikdo neozve predpokladam,ze z kazanim asi souhlasi a tou OSNOVOU budu brzo pokracovat.

      Smazat
    4. VIDEL JSEM "KAZANI" PANI ANNY HUSITY Z KDH

      Je nejen puzitelne a navrhuje osnovu reseni 31 let trvajici degenerace pravdy svobody a prime demokracie,ale ma jednu jedinou chybu.
      Prozatim tu nejsou zadne instituce,ktere by mely zajem tu OSNOVU zacit uskutecnovat.
      Zavazna chyba je i to,ze neexistuje ideologie,ktera by se pstavila do cesty banksterum s jejich pdvodnym neomarxismem zla,zmatku a anarchie,kdy v dusledku otravy tzv "Spolecnosti" zniceni statu a justice,lhani tzv ohlupovadel dochazi k vylupovani obcanu vadnymi zakony na pr exekucnim a i kdyz SPD ma Program,ktery dava snad 6% neni videt,ze by vedeni melo zajem zacit ho psilovat na uroven,kdy by byla nadeje dosahnout VETSINYve Snemovne na umysly v programu obsazene.
      Proto se stabilizoval navrh nejprve zabezpecovat TRANSFORMACI dopodud nacisto "leve"Spolecnsti ocekavajici,ze TO za ni nekdo neznamy vyridi,coz se NIKDY nestane a tak je tu doporuceni zacit tvorit neco co tu jeste neni tj udernou ČSV a to pokud mozno v navrzich diskutujicich rebelu pod vhodnymi clanky nyni uz se tvorici vrstvy intelektualu,kteri zacinaji mit ve Spolecnosti ocividne stale rostouci HLAS Svobody a prime demokracie a ne ze ne ANO!
      V tomto smyslu se muze historie kazani pana mistra Jana Husa zase zacit opakovat a nebude to stredovek!

      Smazat
  2. Parlamentní listy jsou dnes jeden velký hnůj, zatím nedosahuje " hodnot" smradlavé žumpy sputniku, pokud bude ve svých pomluvách a lžích pokračovat,velice brzy sputnik překoná.
    Dnes je snaha vše dobré odstranit, začíná to snahou zrušit některé prospěšné neziskovky, likvidací Senátu, likvidaci prospěšné ČT, likvidaci pravicových stran, likvidaci našeho účinkování v EU, NATO. Potom se ptám, co vlastně chcete, orientaci na Východ,zase jen chudobu, zadrátované hranice, zavírání lidí za nàzor.
    Snad se z toho nic těm darebákum nepodaří,lidé, nevěřte těm podvodníkům ani slovo.

    OdpovědětSmazat
    Odpovědi
    1. Tenhle unknown 16:09 se krásně vydařil. To je materiál! Podobným blbcům ČT opravdu musí vyhovovat.

      Smazat
    2. 16:09-Nikoliv orientaci na Východ ale odpoutání se od závislosti moci Západu.
      Jste schopen mi rozumět?

      Smazat
    3. 16:15
      Adámku,od vola jako vy je pro mně Blbec pocta

      Smazat
    4. 16:18
      Proč bych vám nerozuměl ?
      Nevím proč by určitý příklon k Západu byl špatný. Jako samostatné ČR nemáme v dnešní době šanci přežít.
      A určitě se budou lidé více přiklánět na stranu Západu, něž směr Východ.

      Smazat
    5. ANNA husita z KSH vzkazuje,ze je to blbe,

      kdyz v ceste tankum jako v tom 68 tehdy CCCP stoji ta Ukrajina a dnes uz mene Slovensko,kde uz do Slovaku zacali střilet,coz pry brzy bude i u nas a tak by nam sovetsti muzici jako jedini mohli garantovat nase hranice,ktere podle hlasu z nami zvoleneho KDU pry snad patri do Sudetenlandu,vypasenym Lansdsmanschaftnikum Wehrmachtu.

      No,prominte ji,je to vlastenka jedina antineomarxistka v cele ćR a mozna to trochu poplantala, tak co o tom soudite vy vsichni,je to mozne nebo ne?

      Smazat
    6. Vzhledem k tomu, jaké zločiny má západ na svědomí jen za posledních 30 let a vzhledem k tomu co plánují do budoucna, se může k západu přiklánět jen sociopat, sebevrah nebo nemyslící jedinec.

      Smazat
    7. 16:43
      Co je samostatná ČR a proč by nemohla přežít? Dnes v Evropě nikdo není samostatný a to ani ti, kteří nejsou v EU, takže plácáte nesmysly. Kromě toho jako kolonie západu ČR přežije? Haha. Totálně vykradená a zotročená? Nemyslícím papouškům a otrokům to vyhovuje, to chápu, takoví jako vy si nic jiného představit neumí, ale spousta občanů to nechce. Smiřte se s tím.

      16:18
      Není vám schopen rozumět. Ze závislosti na západu udělal "určitý příklon". :-)

      Smazat
    8. 16:43- ono je to trochu složitější. Zvolili jsme si západní orientaci. To ovšem neznamená plnou podřízenost geopolitickým zájmům velkých hráčů(států) a tím více jejich spojeného úsilí v rámci EU.
      Mně jsou sympatické vyvážené postoje s národními zájmy, jak je praktikují např. Poláci, Maďaři vůči EU ale i "Lukašenko" vůči Rusku. Nejde tedy o "jednotné" vedení v zájmu říší a jejímu se bezpodmínečnému podřízení, ale složitější vyjednávání ve prospěch všech.
      Lze tedy konstatovat, že říše jsou silné podle nejslabšího článku řetězu a to jsou, aspoň v Evropě kooperující národní státy.

      Také lze konstatovat, že aspoň v Evropě vytvořit "neutrální" národ se setká s nezdarem. Nejen pro národní roztříštěnost ale i pro zjevnou snahu potřít anglosaskou kulturou tu slovanskou.

      To už známe v boji východořímské versus západořímské kultury.

      Tak uvidíme, nebo taky ne, která je morálnější.

      Smazat
    9. Souhlasím ČT je jeden velký hnůj a politický nástroj šílených liberálů. Pan Povolný vám odpověděl co chceme.

      Smazat
    10. 18:00
      Rudý zoufalče,kdo je "" totálně zotročen a vykraden "", asi tvůj mozek. Nikdy jsme se neměli tak dobře jako dnes,ty vykradenej. Co bylo od nás vykradeno je URAN, zločincema z Ruska, které tak miluješ.

      Smazat
    11. Rudý zoufalec?
      Mám dojem že pán popsal sám sebe.
      Dnešní Rusko je více kapitalistické než celá neomarxistická E.U.

      Smazat
    12. Tomu libereckému omezenci Unknownovi bylo již několikrát vysvětleno a dobře argumentováno, že náš stát se stal díky Havlovi a Klausovi a jejich kamarilám kolonií. Že jsme krmelcem Evropy a slouhy zločineckého paktu NATO. Ten prosťáček dělá, že nepochopil.

      Např. jednoduchý a doložitelný fakt, že Sověti (ne Rusové) od nás kupovali uran za světové ceny a jediné omezení v tomhle obchodu bylo to, že Sověti byli monopolní odběratel.

      Ale tohle liberecký důchodce s dvěma kolty nepochopil, čí spíš, při wsvé vyšinutosti ani pochopit nechtěl.

      Smazat
    13. Vážený neznámý,
      máte sice poněkud jiný nàzor, než já a máte právo ho vyslovit, ale nemáte právo nazývat jiné lidi darebáky. Já jako koncesionář nejsem spokojen, tak jako vy, s úrovní pořadů, které nám předkládá veřejný dům ČT. Navíc dodnes nebyly předloženy platy zaměstnanců, tak jak to dělá BBC. Jsem přesvědčen, že na to mám právo,když tuto službu musím platit.

      Smazat
    14. Pacient psychiatrické kliniky 19:17 opět projevuje psychopatické sklony. Doporučen lékařský dohled 1x denně. Omezený přístup k internetu. Diskuze se nedoporučují, jeho argumenty jsou stejně jen osobní útoky a papouškování plků demožumpy. :-) Patologická posedlost Ruskem a slovem "rudý". Směšné vyjadřování. Budeme tento případ dál sledovat.

      Smazat
  3. Naprostý úpadek úrovně zpravodajství a publicistiky v ČT je především důsledkem zbabělosti a obyčejné lenosti politiků, zvláště poslanců PS PČR. Copak je normální tolik roků tolerovat ty do očí bijící prohřešky proti zákonem definovanému veřejnoprávnímu charakteru této televize. Nikdo už nespočítá, kolikrát si dovolili redaktoři zpravodajství a publicistiky "v přímém přenosu" lhát, pořádat tendenční kampaně proti těm, kteří jim "nepadli do oka", účastnit se aktivně hybridních válek, zamlčovat nepohodlné informace atd. atd. Nic se nedělo. A nyní mají různí senátoři (zvolení prakticky jen svými známými a rodinou) a kdovíkým placení aktivisté tu neuvěřitelnou drzost poštěkávat kvůli odvolání poradního orgánu naprostou většinou členů Rady ČT. Co si to vůbec dovolují? Rada ČT má nezpochybnitelné zákonné pravomoci a ty prostě uplatnila. Tihle drzí šašci mohou tak šoupat nohama.

    OdpovědětSmazat
    Odpovědi
    1. 16:13
      Ubohý adamku,jen na jeden z mnoha blábolu v tvém ubohém př.odpovim.
      Senatory těžko volilo příbuzenstvo, kdo má 15 000 příbuzných,tady vidíš co jseš za ola.
      Pokud ti redaktoři lhali,tak by bylo dobré napsat co lživého kdy řekli,jinak to je od tebe pouze sprostá,ubohá pomluva.
      Tady se lež upřednostňuje před pravdou.

      Smazat
    2. 17:53
      Já vím o zločinech ruska a to přímo na náš stát v roce 68.Západ, nás co vím nikdy Nenad.
      Jinak vy víte co Západ chystá ??. No rozpovidejte se,vy víte jen velké houno, žvanile ubohý.

      Smazat
    3. TY, Unknowne, ty máš zase záchvat, viď?!
      Málokterý senátor dostal hlasy od tolika voličů. Mrkni na doplňovací volby po Kuberovi v Teplicích.

      Sputnik lže? Dobrá, uveď nějakou tu lež, nejlépe víc, když se o Sputniku tak vyjadřuješ. Svedeš to?

      Adam píše o naprostém a chronickém selhávání Zpravodajství ČT Šámala a Mrzeny a jejich otroků. Adam má pravdu. Jen slepý a hluchý to nevidí a neslyší.

      Jak z toho ven? Volit strany, kterým se ten dnešní strav hrubě nelíbí a které chtějí a deklarují změnu. Např. SPD, Trikolóra... Přemýšlejte a nenechte se při volbách zblbnout!

      Smazat
  4. Pokud si většina občanů neuvědomí, že Čt je politická organizace neovlivnitelná koncesionáři, musíme si připomenout Rudé právo, masmédia kdekoliv na světě, včetně USA, kdo je platí. Smutné je, že na veřejno-právní nemáme páky, ač je platíme.

    Možná svítá osobní statečností pár osob. Pomůžeme jim, nebo je v tom necháme osamoceny.
    Co třeba jen mailem Čt, že za nimi stojíme jako protiváhu "šmejdům"?

    OdpovědětSmazat
    Odpovědi
    1. Pokud tomu dobre rozumim navrhuje pan "Unknot"transformovat Obcanskou spolecnost,ktera je nacisto leva a pasivni na udernou Českou Spolecnost Volicu a tedy i s jeji pomoci "upravit"nase "zastoupeni"volicu v Parlamentu tak,aby slovo dostali nasi OPRAVDOVI zastuci na pr SPD a ne jen kreatury,ktere "odhajluji" cokoli i policejni stat al hamajdy ĆSSD,ktera se vsemi silami snazi stat po neomarxisticku nacisto ZBYTECNA namisto,aby poslechla HLAS LIDU HLAS BOZI coz pry zacina kazat nove i pani ANNA husita z KSH!

      Smazat
  5. Poznáváme sílu demokracie a ta je negatívní pro obyčejné lidi.Stačí se v ČT prohlásit za demokraty a můžete beztrestně propagovat nacismus !

    OdpovědětSmazat
    Odpovědi
    1. 17:02
      Vy jste, nebojím se napsat, s tím - nacizmem - velký VUL.

      Smazat
    2. Oprava pro šťouraly 19:04 NACISSSMUS

      Smazat
    3. Ubohý pán Unknown.
      Za tohle dostáváte plat?
      Asi zemřete hladem.
      B.L.

      Smazat
    4. Unknown z Liberce se opět projevuje jako psychouš a
      zoufalec. Nacizmus ČT nevidí, fandí náckům na Praze 6, kteří strhli sochu osvoboditele Prahy, jednostranně mluví o Vlasovcích a ignoruje, že to byli zločinci, na osvobození ČSR hledá hnidy, vráží peníze - naše peníze! - do projektů, které dělají reklamu Habsburkům, pobělohorské době, katolickému tmářství... ČT udělala reklamu velké krádeži - tzv. "církevním restitucím" a zcenzurovala všechny argumenty proti - a že jich je!!!... ČT dělá denně mnoho prohřešků proti zásadám veřejnoprávní informační služby. Ideologií znehodnocuje i hrané a dětské pořady. Štvanbí proti Rusku zatáhla i do sportovní redakce.

      Zkrátka - z ČT je mi blivno.

      Smazat
    5. 23:01
      Vendelín, jseš opravdu tak hloupej?? Tebe svůj rusák nic neosvobodil,jen komoušska propaganda, navíc ten parchant Koněv má na svědomí smrt tisíce Maďarských vlastenců.
      Napsat, že ČT šíří nacismus může jen totalitní idiot.
      Církvím sebrala bolševická lůza po 48 roce naprosto vše, dnes po právu se vést vrátilo, stejně jako mojí rodině, když nám rudí parchanti sebrali polnosti.
      Štvát proti Rusku nikdo nemusí, tenhle pastát,který ve svém okolí jen podporuje a šíří války svět z vysoka opovrhuje.
      Rusko, které dnes vraždí své oponenty, sestřeluje civilní letadla, prodávat zbraně svému úhlavnímu nepříteli Turecku,je dnes pro svět jen špinavá, smradlavá fusekle.
      Ale pro hlupáka Vendelína je parchant stát rusko modla.
      Vymytá palice
      .zz

      Smazat
    6. 17:42
      Tvého postižení je nám líto. Bludy jsou u chudáků tvého typu obvyklé. Nejsme ale tví ošetřující lékaři, takže ti nepodáme léky ani tě neuklidníme. Můžeme říct laicky jen toto:
      - Že "rusák nic neosvobodil" může říct jen totální idiot a nacista.
      - že Koněv má na svědomí smrt maďarských vlastenců může říct jen totální idiot a nacista.
      - že ČT nešíří nacismus může říct jen nacista. :-)
      - že nebylo správné sebrat půdu rodině nácků a parazitů může říct jen totální idiot.
      - že Rusko šíří podporuje a šíří války může jen totální idiot a nacista.
      - že Rusko vraždí své oponenty a sestřeluje civilní letadla, což dělá Ukrajina, USA, Británie a další zločinecké státy, může jen říct totální idiot a nacista.
      - že svět si cosi myslí o Rusku může jen říct totální idiot a nacista.
      - že má někdo Rusko jako modlu může jen říct totální idiot.
      - jsi totální idiot a nacista. Přejeme hezký den a tvým lékařům a sestrám hooodně trpělivosti. :-)

      Smazat
  6. Dnešní pomluvy a lží o ČT,jinak naprosto neopodstatněné, jsou tak módní a kdejaký hlupec dokáže o ČT vyzvracet totální nesmysly.
    Zpravodajství, komentáře jsou dnes na vysoké úrovni.Redaktoři jako Moravec, Železný, Kubal, Witovská a další, jsou profici, tohle nikdo neokecá.Svoji práci dělají na vysoké úrovni.
    Tady mně připadá,že pokud nebudou redaktoři zbarvení do žluta a nebudou mít ruský přízvuk, bude neustále ČT v očích určitých lidí špatná.
    Můžeme se jen dohadovat, kdo a proč nacpal ke zvolení do rady taková monstra, jako je Xaver a Lipovská.
    Přeji ČT aby si do budoucna zachovala svoji stejnou podobu, jakou má dnes.
    Pokud bude potřeba, jistě se zorganizují velké demonstrace na podporu ČT. Držím palce pane řediteli Dvořáku.

    OdpovědětSmazat
    Odpovědi
    1. Jako provokatér-troll nejsi nic moc. Za takové ubohosti bych tě já neplatil. A propos, lituji ty zoufalce, co demonstrují za "nezávislost" (na pravdě) prolhané a manipulativní neČT. Jinak, samozřejmě nejde o žádnou "nezávislost", ale o strach z rozkrytí těch leváren a tunelování peněz koncesionářů. Všichni ti Smoljakové, Drahošové, Hilšerové a další "ochránci" "nezávislé" neČT a jím rovní paraziti zřejmě tuší, že pokud radní neČT zvolí dozorčí komisi, která se do puntíku bude řídit zákonem, vyplavou na povrch neskutečné věci, a to především odčerněním smluv. Kšefty za desítky milionů se snad konečně odkryjí a nepochybuji, že se ve smlouvách objeví kamarádíčkové těch, kteří teď bez blábolí o jakémsi ohrožení dojné krávy jménem ČT. A ten podržtaška co to vede poletí až se za ním bude prášit, nebo půjde do lochu. Nevím, jak budeš hýkat potom.

      Smazat
    2. Ano, propagandu a ideologii šíří fakt na vysoké úrovni.
      Jsou zdokumentovány lži, kterých se redaktoři dopustili ve zpravodajství ČT. Že vy to nevíte není naše chyba.

      Smazat
    3. 17:52
      Vidíte jak jen žvanite každý jinak.
      Píšete o levarnach a tunelování ČT,potom se ptám, proč se uráží a volá se po vyhození moderátoru, kteří nemají s těma "" levárnama a tunelováním ", nic společného.
      Vaříte z vody.Soukup vám ukázal několik papírků a hned se píše o levárnach, které nikdo nepotvrdil.
      Vaše tupé bláboly kopirujete z tupých webu,jste jen vřískajici papoušek.

      18:00
      Už několikrát jsem se tady podobných mazalu jako vy ptal,jakeže to jsou lzi a propaganda na ČT, zatím včetně vás, mně nikdo nebyl schopen poskytnout relevantní odpověď,jen ubohé kecy a lež.

      Smazat
    4. Relevantní odpověď jsem vám poskytl. Nehledě na to, že jestliže nejste sám schopen rozpoznat ideologii a propagandu od profesionálního zpravodajství, tak se není o čem bavit. Holt někdo na to má a někdo nemá. Vy na to nemáte. Vy jste stejný jako ta ČT. Šíříte tady jen ideologii, propagandu a nenávist.

      Smazat
    5. 19/28
      Propagandu a ideologii do ČT cpete jen vy a vám podobní.
      Pouze a jen ČT pomluvit a dehonestovat za každou cenu.
      Psát že ČT je neprofesionální,může tvrdit jen naprosto neznalá osubka jako vy. Jak píšete, věnujete se mliku, ale nepleťte se do ČT.

      Smazat
    6. Unknown samozřejmě lže. ČT je aktivistická organizace, která za naše peníze lže, cenzuruje, překrucuje, dehonestuje (např. prezidenta, SPD, Rusko, Čínu, Srbsko republiky Donbasu, prezidenta Trumpa, prezidenta Asada atd. atd.) a na druhou straně nekriticky fandí USA, Evropské unii, Německu, Izraeli, klanu Clintonových atd. atd. atd. Jeho hosty nejsou lidé, kteří kritizují naše státní směřování, naše dnešní spojence, teze o vlivu člověka na oteplování planety atd> atd.

      Zkrátka ČT není česká, protože nehájí ani české národní zájmy ani svobodu slova ani pluralitu názorů, jak jí ukládá její vlastní Charta.

      Unkowna si nevšímejte. Je to zoufalý kašpárek s omezeným slovníkem i myšlením (dá-li se ten proces odehrávající se v hlavě psychopata tak nazvat).

      Přeji hezké počtení dalších článků. Mělo by být těch Nových republik víc.

      Smazat
    7. Unknown
      Plance sa ti jazyk a de to z tebe vrchem i spodkem.
      B.L.

      Smazat
    8. 22/00
      A zase,jak už po desáté nic konkrétního.k ČT,jen ubohé kecy bez důkazů, Hradního geronta nelze více zesměšnit než to dělá on sám, SPD je jen hrstka hlupáků, Rusku a Čína jen čekají kdy vyvolat válku, Srbští darebáci mají na svědomí 150000 mrtvých. Donbas a Luhansko je dítě ruska, které tak rád podporuje Putin.Maš pravdu, takový kašpar jako ty se hned tak nečte..Odkud čerpáš ty super bláboly.??
      Vymytý mozečku.

      Smazat
    9. Unknow
      Vzteklinko malá, utržená že řetězu.
      Zase jsi chytil záchvat.
      No malá, hodná, malá.
      Tak už neštěkej nebo nedostaneš kostičku.
      B.L.

      Smazat
  7. Pro ČT a ukowna je východ bída, chudoba a nevím co ještě. Včera jsem se díval na historii 2.sv. války, kde komentátor uvedl fakta o tom, že Rusko, tedy Východ nikdy nikdo neporazil. Dokonce bylo uvedeno, že už Bismark prohlásil: S Ruskem lze jednat jen poctivě a nebo vůbec. Spojenectví s Ruskem má vzájemnou výhodnost. A co víc, když jsem viděl na telextu ČT nicotnou zprávu, mezi hlavními zprávami, že Hůlka
    vrátil Zemanovi vyznamenání, tak není potřeba vysvětlovat nic a proč. Kopnout si do prezidenta. No a když p.ředitel Dvořák prohlásí, že mu je jedno co si o něm myslí prezident, protože ČT má důvěru u diváků 74% (nevím kde údaj vzal) a prezident jen 46 % a přitom nedodal, že uvedená nízká důvěra v prezidenta snad platí jen v Praze a právě ČT se na ní podílí. Skutečně sdílím názory předřečníků, že je potřeba s ČT něco dělat, odpojit jí od Kalousků a Šláfenbergů.

    OdpovědětSmazat
    Odpovědi
    1. 18/29
      Tatranko tomu hradnímu zoufalci, lháři,jesitnému, mstivému starci, může fandit jen stejný podrazák jako je on sám.
      Podpora ČT 74% svědčí o tom,jak je u lidí v oblibě.
      Proč by ČT podporovala TOP 09,strana,která je jen taktak v parlamentu. A příště napište jméno pana hraběte správně,jen tupec a malé děti komolí jména.

      Smazat
    2. Jestlipak jsi tohle, ty jeden hlupáku Unknowne, psal také o Klausovi a Havlovi, když prezidentovali a měli/mají stejné vlastnosti, které se ti, jak vidno, tak strašně nelíbí?!

      P.S.: ČT nepodporovala TOPO9? Ty ole, vždyť tam ti Kalousková a Schwarzenberci byli a jsou stále, svého času i několikrát za den!!!

      Smazat
  8. Neviem, ako je to v ČR, ale Slovenská televízia vyzerá, akoby personálne a ideologicky bola riadená z US ambasády.

    OdpovědětSmazat
  9. Česká veřejnoprávní televize je nejsilnější mocenský nástroj politiky v ČR.Dokáže z obrazovky ovlivňovat volby nebo poštvat proti komukoliv veřejné mínění. Má k tomu techniku,zdroje i všehoschopné prostituty osvědčené z minulosti. Problém je,že stále mnoho občanů je zvyklých si tu ČT pouštět a řadě svinstev věřit. Příkladem hlodavce který nemá žádné zábrany při napadání výsledku voleb, zvoleného prezidenta,premiera a vlády - je Václav Hlodavec.
    Každý víme ,že tento šmejd vždy bude proti řádně zvolené vládě štvát v zájmu malých straniček,které se kdovíjakým trikem dostaly na poslední chvíli do parlamentu a mají mizivé preference. Tak vypadá demokracie v ČR řízená z ČT.
    ČT se naprosto vyhýbá kontrole veřejnosti,která je nucena si ji platit a drze falšuje informace o své oblíbenosti a výdajích na odměnu všech těch hlodavců.
    Pokud by veřejnost mohla hlasovat o ČT v referendu - už dávno by byli všehoschopní TOP-strejci a nedostudovaní historici se svými kamarády v obyváku knýšete Tatrmana kam po právu patří.
    Proč si Dvořák se Šámalem,Wollnerem,Moravcem, bábou Fridrichovou a Železným nepořídí vlastní televizi za své peníze ? To bych podpořil.

    OdpovědětSmazat
  10. Co takhle udělat z čt organizaci placenou z daní jako bbc. Změnilo by to kvalitu a chování ředitele? Hrozny je taky ten fond ceskeho filmu nebo jak se to jmenuje, což jsou peníze od lidí, a na kterem jsou prisati klíšťata filmari, co neprazakum říkají vidláci a sami nejsou schopni natočit hezký film. Na jejich zrudnosti v kine a v televizi se nedá bez pocitu zhnuseni většinou dívat. Na damu studovali jen antikomunismus.

    OdpovědětSmazat
  11. Stačí ČT zakódovat a kdo chce na ty hovadiny koukat, ať si ten poplatek zaplatí a je vymalováno. Není mi jasné, proč mám v tomto režimu ze zákona platit propagandu koho koliv.

    OdpovědětSmazat
  12. Trochu odlehčeni,v Rusku dochází léky k léčení koronáče.Nedávno krrmelská propaganda vytrubovala do světa, že SPUTNIKEM zahltí svět,zase,tak jako vždy, jen známé ruské tahání si trika.
    A tady mají své obdivovatele, neuvěřitelné.

    OdpovědětSmazat
    Odpovědi
    1. Troubo. sputnik V je rusko-izraelský produkt, který zaplaví svět tak, že bude licencován do mnoha velkých zemí světa - o licenci se ucházejí velké a lidnaté země od Argentiny po Indii. Jen pitomci v Evropské unii chtějí vydat evropská farmaceutický trh dvěma monopolům a zničit svobodnou soutěž na poli léků.

      Ale Unknown mele svou hloupou nenávistnou a ničím nepodloženou mantru primitivního zoufalce.

      Smazat
    2. 23/32
      Vendiku, proč zase ty ubožáku lžeš.Rusko tu svou srágoru vyrobilo zcela samo. A jak chce zaplavit svět, pokud nemá rusko sama pro sebe.Tvá láska k muzikus je příkladná,ale neblábol nesmysly.Chudačmu.

      Smazat
    3. 16:56- Popíráte, že Izrael požádal Rusko o licenční výrobu?

      Smazat
  13. Po jednoznačném propadu sledovanosti MSM v USA a dalších velkých státech tzv. Západu, po propadu nákupu reklam o polovinu, už dokonce majitelé CNN uvažují o prodeji... Kdo nevěří, má možnost si ověřit. ONO to pomalu dochází poměrně značné části obyvatel. Velmi se těším na příspěvky zdejších trollů už v prvním pololetí příštího roku...

    OdpovědětSmazat
  14. Je třeba pochopit, že tu jde o souboj nosatých se zbytkem republiky o nadvládu nad propagandou, o nic jiného tu nejde. Koukněte na Šarapatku, proto je tak vzteklý.

    OdpovědětSmazat
  15. Teď musí být v médiích neustále na prvním místě vulgární antikomunismus a patologická rusofobie, aby byly "překřičeny" všechny zločiny a zlodějny posledních 30 let!! To je jediný účel! Nejsem zastáncem doby před rokem 1989, ale bohužel nevidím žádnou poctivou snahu vyrovnat se zločiny a zlodějnami posledních 30 let!!!

    OdpovědětSmazat
    Odpovědi
    1. 12:32
      Vulgární antikomunismus neznám,pouze vím, jak lidé nemají rádi rudou verbež.
      A co se týče Ruska, dnešní kritika státu, který nezná pojem demokracie, svoboda je namístě.
      Jaké zločiny máte na mysli? Za posledních 30 let. Já vím o spoustu zločinů a mrtvých od roku 48 - 89. To byly zločiny, které jsou do dnešních dnů nepotrestány.
      Máte pravdu, není do dnes poctivá snaha se vyrovnat se zločiny komunistů.!!!

      Smazat
    2. Ono mu není pomoci. Rudý ukrajinský komisař mu přebral milku a od té doby je takový. (Že to byl Ukrajinec nerozlišuje, vše na východ od Váhu je Rus.)

      Smazat
  16. Werich , o válce.

    Bude válka ? Nebude ! Tak proč zbrojíme ? No aby byla !

    OdpovědětSmazat
  17. "Někteří lidé prohlašují, že se lidé na venkově nechají zblbnout propagandou! Tehdy to bylo: ideodiverzní centrály západu se snaží podkopat jednotu socialistického tábora míru. Prostě úplně debilní propaganda sovětského typu. To, co bylo z Ruska, bylo slovo boží, všechno, co bylo od Reagana, bylo od ďábla! A teď se někdy setkávám s tím, že ta propaganda je stejně blbá, akorát s opačným znaménkem."

    "Demokracie je diskuze! V dnešní době se ale setkáváme s tím, že pokud jsou zde názory nekonformní s mainstreamem, tak někteří lidé, zvláště mladí, protože nemají to srovnání, jsou připraveni jiný, nicméně legitimní názor, se kterým oni nesouhlasí označit za fake news. To je prostě něco, co jsme si tehdy nedokázali představit. Že někdo bude někoho znovu vylučovat kvůli názoru, se kterým nesouhlasí. Prostě, ta tendence některé radikální části, označovat jiný názor za fake news, to mě přijde jako zpátečka do tehdejších poměrů."

    "Dogmata nepatří do politiky! Jiný názor na fungování Evropské unie, jiný názor na Donalda Trumpa, to jsou názory legitimní a ty nelze nějakým způsobem upozaďovat. Stačí se jenom podívat na výběr hostů do debat. Konkrétní příklad. Před několika dny si pan Moravec pozve do debaty nad výrokem prezidenta Macrona, že je NATO ve stavu klinické smrti, tři evidentní artikulované zastánce, paní Jourovou s vysokou funkcí, pana generála Pavla, pana Přibáně profesora z Cardiffu, což jsou všichni zastánci Eurounie, nechci říkat eurohujeři, nálepky se mi protiví, ale v podstatě každý jinými slovy říká totéž, všichni si tam přikyvují. No co je tohle, prosím Vás, za debatu? To je přesně to, jak debaty probíhaly v komunistické televizi."

    OdpovědětSmazat
    Odpovědi
    1. Vina za nacisto ohlupujici informace TV lezi na GR,

      ktery nedodrzuje zakony,anebo jsou tyto zakony tak vadne,ze je mozno je nejen obejit,ale i udelat si z nich "gumu".

      Pokud opravdu dojde k transformaci naprosto "leve" a dnes lhostejne a laxni Obcanske Spolecnosti na ČSV ,pak se mezi aktivisty čSV bude muset hledat a najit skupina advokatu,kteri vznesou obzalobu na porusovani zakonu a nasledny prislusny postih reditele TV,ktery ocividne drazdi svou zpupnosti obcany tedy ty kteri ho mohutne plati z gigantickych poplatku s kterymi on pak zachazi jako by byly jeho a podle toho jak se mu ztraci cerne smlouvy a papiry vyviji s velkou pravdepdobnsti kriminalni cinnost,ktera je zda se zezadu podporovana tzv "rabijaty"zneuzivajici moci z cerneho pozadi a i ty je treba odhalit.
      Proc takoveho neco nema v programu rekneme pan Babis a za tuto chybu se dava znovu a znovu volit?Nemel by jednat?
      Vyvazene zpravodajstvi na "ZAPADE" totiz vzdy ma jasnou polovinu zprav pro opozici a jeji nazory.
      Stavajici reditel si je vedom toho,ze je kryt dalsimi "zlocinci"a kriklouny ,kteri si usurpuji pomoci vadnych zkreslenych a zkomolenych informaci moc tak,aby volici brzy prisli na to,ze krmeni vadnymi informacemi,jsou jimi volenne polit.subjekty s vadnymi,programy na pr instalace policejniho statu vnitraky z CSSD a pod nim i zmanipulovane volby nemusi prave z viny OHLUPOVADEL,ktere nesmi varovat pred nicenim SVOBODY a nedostatkem PRIME DEMOKRACIE, vubec platit!

      Smazat
  18. Každá média jsou manipulační. Ať jsou tištěna nebo v éteru, mají i podprahový úkol vyjadřovat názor vydavatele/provozovatele. Pokud dělají i zisk, majitelé občas z něčeho sleví.

    Jak tedy chápat pojem veřejnoprávní?

    Společnost je rozdělena cca na půl ale manipuluje se jen ve prospěch jedné strany. K tomu se uzpůsobí "volba" dozorčí rady. Když se náhodně dostanou do Rady nepohodlní je oheň na střeše. A organizovanější půlka dokáže na Ulici se spacáky zázraky.
    Jak z toho? Když už není v řešení možnost prezentovat ve zpravodajství i druhou půlku národa, rozdělit Čt. Jedničku pro vládu, dvojku pro opozici. Art pro národnostní kulturu státu. Ale o tom již jsem psal.

    Pokud tedy uživatelé jsou i právně "akcionáři", měli by mít i právo dělit koncesní poplatky na tyto tři díly, dle svých preferencí. Jak prosté, že?

    OdpovědětSmazat
  19. Dokud se nenajde většina ve Sněmovně, která by jasně prohlásila, že Česká televize neplní svou zákonnou funkci – tedy poskytování objektivních, ověřených, ve svém celku vyvážených a všestranných informací pro svobodné vytváření názoru – jsou tyto diskuse zbytečné. Jediný, kdo může změnit současný stav zpravodajství a publicistiky České televize, jsou poslanci. Ti ale, přestože často deklarují nespokojenost s Českou televizí, odvahu situaci řešit nemají. Česká televize je nyní skutečně nezávislá v tom smyslu, že si děla co chce, protože ti, kdo mají vynucovat dodržování zákona o ČT, na svou povinnost rezignovali.

    Výsledkem této rezignace zákonodárců je skutečnost, že ČT ve svém zpravodajství a publicistice tvrdě a nekompromisně pranýřuje každého, kdo nesouzní s liberálním progresivismem převládajícím v přístupu a obsahu zpravodajství a publicistiky. A ti, kdo by měli trvat na nestrannosti a vyváženosti, kdy vedle liberálního progresivismu jsou slyšet ve zpravodajství a publicistice ostatní politické směry, nejednají. Diskuse o koncesionářském poplatku je tak jen pláštěm na zakrytí skutečného problému absolutní jednostrannosti, nevyváženosti a tím hluboké neprofesionality a nenaplňování zákona o ČT, které ale nemá nikdo zodpovědný odvahu řešit, a to zejména v roce dvacátého výročí takzvané televizní krize.

    Zákonodárci svou dvacetiletou nečinností vytvořili opevněné kulometné Kavčí hnízdo, ze kterého jsou i sebemenší projevy jiného názoru, než mají místní zpravodajci a publicisté, tvrdě ostřelovány. Diskuse tedy nic neřeší.

    OdpovědětSmazat
  20. Asi jste opravdu hodný člověk a ti bývají skeptičtí.
    Poslanecká Sněmovna může jen nastavit rámec řízení Čt., nikoliv zasahovat do programu.
    Jediný, kdo může změnit současný stav jsou tedy koncesionáři, budou-li mít na výběr. Proto preferuji změnu na možnost výběru námi, poplatníky. V době éry tištěných médií někdo četl Právo, jiný něco jiného ale koupí vyjadřoval sympatie. V Čt tuto možnost nemám, tak k ní přistupuji jako k Rudému právu. Také dotovanému. Druhá půlka národa tedy naslouchala Svobodné Evropě, dnes alternativním webům. Máme-li mít demokracii, chci z masmédií slyšet "pro a proti" z Čt, potom se alternativa stane marginální a jen platformou "spikleneckých teorií", což v dnešní době také není na škodu, neb zrychlí posun investigativních caus "na světlo boží" dle výběru témat.

    Podobné čekám i od poplatků za víru a jiných nešvarů současnosti, včetně "neziskovek".
    Buď přímo řízení státem a jeho odpovědností politickou nebo dobrovolností občanů.

    OdpovědětSmazat
  21. ČT,tak jako vždy,tyhle hlupáky, kteří šíří nenávistné komenty přežije a budou dále šířit pravdu tak jako to dělá dnes.
    Zítra se zase těším na pana Moravce, takových profilu jako je on si musíme vážit.
    Desítky komentářů, ale nikde nečtu konkrétní odkazy na lež v ČT.
    Místní chudáci nic nepředloži,jen pomlouvají, dehonestuji bez sebemenšího důkazů, co chtít od bezmoku, kteří fandí SPD a komoušum.

    OdpovědětSmazat
    Odpovědi
    1. ČT lže ráno, v poledne i večer.Za každodenní veřejné vyvolávání paniky budou STANNÉ soudy a tvrdé tresty!
      http://www.skrytapravda.cz/domaci/1291-pred-17-lety-byl-spachan-atentat-na-ct-v-zajmu-vstupu-do-evropske-unie-referendum-bylo-fakticky-neplatne-a-vstup-do-eu-byl-podvod
      https://www.arfa.cz/ceske-televize-je-ujeta-ostry-vypad-prezidenta-milos-zemana-proti-bunce-politruku-z-kavcich-hor-reditel-petr-dvorak-by-mel-okamzite-skoncit-moderator-zelezny-je-drzy-fracek-ct-je-riz/#.X7ZnfWVKi70

      Smazat
  22. Divím se jen, že článek začíná odkazem na tu bezvýznamnou nulu Šídla, kterého navíc nazývá novinářem. Z jeho promiskuitní kariéry je více zřejmé, že by se spíše hodilo jej označit presstitutem než novinářem. O jeho zcestných a cíleně navedených a hnilobných "pořadů" už radši ani nebudu psát. Při vzpomínce na něj se mi zvedá "kufr".
    Jinak článek dobrý.

    OdpovědětSmazat
  23. Je mi smutno, právě slyším, že zemřela naše Kamila Moučková. Promiňte, že si dovoluji ji oslovit jako naše, ale jakoby patřila do naší rodiny. Děkuji jí za hrdost, kterou posílala nám v prvním týdnu okupace. Škoda, že dnešní ČT, je úplným opakem tehdejší ČT.

    OdpovědětSmazat

Na opakovanou žádost čtenářů, kteří se nechtějí zapojovat do diskuzí obsahující vulgární a urážlivé výroky. Jejich odstraňování je časově náročné a narušuje plynulost diskuze. Proto nebude dále možné vkládat anonymní komentáře.
Pro vložení komentáře je proto nutné se na stránce "Nová republika" přihlásit vpravo v horním rohu této stránky "přihlásit se" (výběrem emailového účtu např. Google) a upravením uživatelského profilu (v kolonce Nastavení>Upravit uživatelský profil). Děkujeme za pochopení.