AA

Reklama

bb

sobota 14. listopadu 2020

Temná moc stupňuje strašení: Kdo chce začít další světovou válku? Kdy a kde? A proč? Oznámeno vzápětí po volebním puči v USA. Korona nestačí? Nebo už je její součástí? Uchvatitel stojí v pozadí. Bojujme tedy!

Petr Hájek

14. 11. 2020   ProtiProud

PETR HÁJEK zaznamenal, že (nejen) z našich vojenských špiónů se stali „konspirační teoretici“ a ptá se, kam strašení apokalypsou vede a komu (k čemu) má posloužit


Tak prý bude válka. Světová. Třetí. To neříkají „konspirační“ weby, na které si prý máte dát pozor, ale prověřené armádní autority. Třeba velitel britských ozbrojených sil generál Nick Carter před pár dny prohlásil, že „současná globální nejistota uprostřed hospodářské krize způsobené pandemií koronavirů by mohla být předzvěstí další světové války“.

Den poté (určitě jen nezamýšlenou shodou okolností) se přidali i naši vojenští špióni. Podle analytiků Vojenského zpravodajství se prý rodí nebývale silný konflikt. Při pokračování rostoucího napětí mezi velmocemi očekávají světovou válku: „Možný konflikt globálního charakteru, ke kterému svět v současnosti směřuje, je zatím v první fázi své přípravy. Probíhá formování myslí těch, kdo budou schopni a ochotni se do něj aktivně zapojit a jsou postupně definovány technologické nástroje, kterými by mohl být veden.“

Když se něco rodí, tedy již dere na svět, muselo to být nejprve někdy někým „počato“. Kdy? Kdo? Kde? Jak? Čím? Proč? A především cui bono (v čí prospěch)? Na tyto základní otázky každého smysluplného pátrání po zločinech proti člověku generálové ani tajné služby odpověď nedávají. Jen s významným pomrkáváním naznačují. Právě tak jako další z našich špionážních centrál, ta „civilní“ (BIS), která ausgerechnet také právě teď vydala výroční zprávu. Takže válka vlastně už začala.


Kdy?


Rozdíl mezi „konspirační teorií“ a realitou jsou nanejvýš dva roky, říká dlouholetá zkušenost. V Protiproudu ale na „první fázi“ druhého dílu Operace Barbarossa (první Hitler tak zbabral, že to musel napravit až Gorbačov opětovným spojením Německa o půl století později) upozorňujeme už šestý rok. Přesněji od února 2014, kdy se Obamově administrativě podařilo zorganizovat (přímé náklady podle náměstkyně ministra zahraničí Nulandové prý jen 5 miliard dolarů) a provést puč proti legitimně zvolenému ukrajinskému prezidentovi. A okupovat (mocensky, politicky, ekonomicky) tuto strategickou klíčovou zemi na hranicích s Ruskou federací. Kde se vzalo to čtyřleté zpoždění?

V podstatě kopíruje funkční období prezidenta Donalda Trumpa. Muže, který, ke zděšení válkychtivých globalistických elit na obou stranách Atlantického oceánu, ovládl Bílý dům (2017). Přesněji řečeno pokusil se o to, ale byl velmi účinně blokován armádou „hlubokého státu“ – všemi těmi jmenovanými nevolenými politiky: od Pentagonu a deseti centrál tajných služeb, až po média. Pokud by se tehdy dostala ke kormidlu „krvavá Hillary“ (a s ní celý rozvětvený clintonovský klan), dost možná byste už tento článek nečetli, protože jaderný konflikt (k němuž napadení Ruska respektive Číny nutně dospěje) by tenký civilizační nátěr lidské existence na této planetě v podstatě vymazal.



Kdo


Není proto vůbec jen shodou okolností, že po grandiózním volebním podvodu a mediální „korunovaci“ dementní loutky Joe Bidena, se okamžitě objevila výše citovaná „sdělení“, jež počátek války v podstatě oznamují. Spěchají, protože ještě by se mohlo stát, že skutečně dojde na přepočítání a vyřazení falešných voličských hlasů. Rychlé vyvolání konfliktu v okamžiku relativního bezvládí (vojáci a tajné služby by „chromé kachně“ Trumpovi mohli odepřít poslušnost) by mohlo umožnit Bidena do Bílého domu dosadit armádou. Válka přece vyžaduje velení a „ospalý Joe“ je „zvoleným prezidentem“ (tak o něm referují všechna média a většina politiků západního světa, ačkoli jde o největší „fake“ či desinformaci jakou dosud mainstreamoví „hlídací psi demokracie“ vyrobili).

Tomu by také nasvědčovalo, že hlavní monstra digitálního světa (Google, Twitter atd.) již oznámila, že o měsíc prodlouží „zákaz politické reklamy“ na svých sítích. To spolu s ostrou a již zcela neskrývanou cenzurou „Trumpovců“ v USA a EU má umožnit goebbelsovské válečné propagandě umlčet hlasy veřejnosti.

Jak otevřeně říkají už i naši vojenští špióni, probíhá formování myslí těch, kdo budou schopni a ochotni se do vyvolání válečného konfliktu aktivně zapojit. Jinými slovy psychologická příprava na apokalypsu vrcholí – a je nutné pro ni získat alespoň část veřejnosti. Odpůrci budou eliminováni násilím: již nyní vznikají ve Spojených státech „seznamy“ Trumpových voličů a příznivců, kteří mají být „smeteni z povrchu“ (v lepším případě jen do koncentračních táborů FEMA). V tom jsou naši soudruzi pod vedením britsko-kanadského agenta Koudelky (BIS) v předstihu. Na „seznamech“ občanů určených k likvidaci pracují již řadu let.


Kde


Obkličování Ruska armádami členských zemí NATO (včetně ČR) dává poměrně jasnou odpověď. Horká fáze války začne někde zde. Nebo se pro ni najde záminka jinde – ale bude primárně směřovat na Rusko. Čínu se možná pokusí nechat v první chvíli stranou, ale to se nepodaří. Tahle válka nemůže být lokální, jakkoli by si to její plánovači (už od skončení druhé světové války) přáli. Poslední čtyři roky navázalo Rusko s Čínou dostatek vojenských kontaktů, aby obě napadené velmoci dokázaly svou obranu koordinovat.

Máme tu smůlu, že od převratu 89 jsme opět na špatné straně světa. Předtím byl Sovětský svaz připraven zaútočit na Západ – a my bychom byli první na ráně v odpovědi (americké armády a jaderné zbraně v Západním Německu, respektive sovětské od roku 1968 u nás). Teď se gard obrátil. Umírající (hospodářsky, politicky mravně) Západ potřebuje zaútočit na Rusko – a my opět sloužíme jen jako nástupiště. A tedy také logicky jako jeden z cílů prvního odvetného úderu napadeného. Navíc už bez armády, kterou jsme v dobách „reálného socialismu“ měli na vysoké úrovni a zcela bojeschopnou. Odzbrojena a změněna na trapný “expediční sbor“ amerických vojenských dobrodružství a coby peněženka (z našich daní) pro US „zbrojní šrot“. Nemáme ke své obraně prakticky nic.


Jak


To do značné míry závisí na vývoji a průběhu „fixování“ volebního podvodu v USA. Pokud se bude „stratégům“ jevit, že to jde hladce, počkají až bude Biden (respektive Harrisová) pevně sedět v Bílém domě. Podaří-li se však Trumpovi zahájit protiofenzívu, při níž volební skandál začne vylézat jako olej na hladinu, může to spustit lavinu nepokojů. Deep state má dost nástrojů na to, aby vyvolal občanské střety, do nichž vstoupí armáda a Národní garda. O loajalitě jejich velení k prezidentu Trumpovi lze s úspěchem pochybovat. V krajním případě se dokonce tyto sbory rozdělí – a začne regulérní občanská válka.

Za takové situace nebude možné spoléhat na pozemní armády. A je možné, že jediným řešením pro hroutící se systém bude „preventivní“ jaderný útok (nedělejme si iluze, že ještě funguje něco tak romantického jako „prezidentský jaderný kufřík“ s kódy, bez nichž údajně není odpálení možné). Platí jednoznačně to, co alibisticky jako „spouštěč“ definuje jedna věta z „analýzy“ Vojenského zpravodajství: chybná instrukce či povel může díky propojenosti současného světa zahájit procesy vedoucí ke vzájemnému zničení. Jako by to nebylo vždycky. Ostatně to slůvko „díky“ (nikoli kvůli atp.) berme jako typické „freudovské uřeknutí“ mužů protektorátní „armády“, u níž zájmeno „naší“ již nemůžeme použít.



Čím


Je málo pravděpodobné, že konvenčními zbraněmi – i když by si to mnozí plánovači v Pentagonu nepochybně přáli. Ostatně není už vůbec jasné, kde vede hranice mezi konvenčními a „hromadnými“ nástroji na zabíjení. Třeba biologické zbraně typu koronavirus (Covid-19) – jsou ještě konvenční? Patrně ano, protože jejich „smrtnost“ není vysoká. Lidstvo přece v optimálním případě nemá být zcela vyhubeno či decimováno, ale „redukováno“ na onu „optimální“ jednu miliardu otroků (nejen podle vakcinačního lidumila Gatese). A to už vůbec nemluvíme o zbraních, na které se zatím žádná (formální) „omezení“ nevztahují a o jejichž účincích se můžeme jen dohadovat, protože jejich testování neprovázejí spektakulární jaderné výbuchy (např. elektromagnetické „kanóny“ umístěné na zemské orbitě).

Ať tak či onak (pokud přijmeme „konspiračně-teoretickou tezi našich vojenských špiónů, že třetí světová válka je již v první fázi), to hlavní nyní bude pokračování propagandistických tsunami. Ještě tužší cenzura, ještě brutálnější omezování svobody slova, ještě drsnější pronásledování nositelů jiných názorů, ještě dramatičtější pokusy o volební podvody: u vládního kormidla „za války“ přece musí stát jen ti „správní“. Válečnické elity „Demokratů“ za oceánem, přitakávači bruselským importérům muslimských „náhrad“ historických národů a zeleného sebevražedného dluhového šílenství v Evropě. Tudy se povede „občanská válka“ v německé režii, pokud konflikt s Ruskem nevypukne dostatečně brzy. Mimochodem: není nezajímavé, že podle věrohodných zdrojů centrála volebního podvodu v USA byla právě v Německu…



Proč


Zdá se to jasné: Rusko se (po Jelcinově pokusu předhodit zemi k rozebrání západním kolosům) vzpamatovalo, a opět zesílilo. Vladimír Putin je právě proto tak nenáviděn, že pod jeho vedením došlo téměř k zázraku. Federace je opět velmocí, která asi jako jediná je schopna nejen se ubránit americkému útoku (pochopitelně pod značkou NATO), ale také patřičně odpovědět. A především: jeho občané jsou vnitřně odhodlaní bránit vlast minimálně stejně jako proti Hitlerovi. To ve většině vnitřně hluboce rozdělených západních států chybí. Ty se dnes v mnoha případech nemohou rozhodnout, zda vyvolat nejprve občanskou válku – anebo ji „překrýt“ právě expanzí – byť by riskovaly vlastní sebezničení.

Ten hlavní důvod je však stále tentýž: nekonečně přírodní zdroje v největším státním útvaru na světě. Vypůjčím si pro to citaci z Lubomíra Mana, protože lépe bych to formulovat nedokázal. Nejprve odkazuje na rozhlasový projev ministra propagandy J. Goebbelse pronesený 22. června 1941, v den napadení SSSR nacistickým Německem:

„Jakže to Goebbels tehdy řekl?: „Tohle není válka za žezlo a trůn. Tohle je válka za pšenici, železo, rudy, uhlí a suroviny, tohle je válka za bohatší stůl pro německého dělníka“.

Přečtěte si ten výrok ještě jednou a dejte si jej do spojitosti s dvěma výroky ministryně zahraničí USA v letech 1997-2001 Madeleine Albrightové. Ten první zněl: „Rusko má příliš mnoho nerostného bohatství – a to není spravedlivé“. A výrok druhý?: „V Rusku se nalézá příliš mnoho bohatství pro jednu zemi“ Takže to je ten důvod! Tehdy za rajchu, stejně jako dnes.



Cui bono


Odpověď na otázku „v čí prospěch“ se tím zdá být zodpovězena. Ale není to tak docela. Jakkoli si to dnes valná většina lidí neuvědomuje, zničující válečný konflikt, který nyní tak hlasitě „přivolávají“ vojenské kruhy z různých zemí NATO, má rovněž hlubokou duchovní podstatu.

Konstitutivní křesťanství, které za dva tisíce let učinilo Západ tím, čím donedávna byl, je ze srdcí a hlav převážné části současných západních generací vytlučeno. Nejprve jako „státní sekularismus“ (dědictví francouzské revoluce a na ni navazující série totalit). Poté otevřením stavidel bezuzdnosti, dekadence, destrukce rodiny a lásky mezi mužem a ženou, exploze násilí a sexuality, v níž už žádná deviace není dost velebena a oslavována. Neboť, jak prorocky poznamenal Dostojevský, „není-li Bůh, je dovoleno vše“.

Nadcházející válka má tedy také (možná dokonce především) rozměr metafyzický. Člověk (po kolikáté už) přesvědčen o své „všemohoucnosti“, opět staví – tentokrát technologickou – Babylónskou věž. Její pomocí chce dosáhnout „nebes“ a postavit se na místo Stvořitele: odtud všechna ta (neuskutečnitelná) hollywoodská „politická školení mužstva“ o umělé inteligenci, technologické výrobě (a likvidaci) lidí, jak to předpokládali největší autoři antiutopií (Zamjatin, Huxley, Orwell atd.).

Jenže marně se snaží. Na tom místě už dávno stojí „vzbouřenec“ daleko mocnější než nejmocnější bankéři. A tady je jádro problému: Rusko si svou oddanost Kristu udrželo dodnes – navzdory sovětské epoše. A odděleno od papežství nemusí nyní s hrůzou hledět, jak je „Petrův stolec“ rozebírán na součástky Uchvatitelem. Pokud tento rozměr nadcházející války nebereme na zřetel, odpověď na cui bono bude neúplná. A nerozumět nepříteli znamená dát se mu všanc.


Do hrdel a… občanských průkazů


Není samozřejmě ještě vůbec jisté, zda se volební megapodvod ve Washingtonu stane realitou. Dnešní „gratulace“, které se Bidenovi dostalo z Pekingu (jakkoli je formulována „podmíněně“) však mnohé naznačuje. Pro Čínu je globalistická pučistická elita z washingtonských bažin určitě přijatelnější než „národovec“ Trump. Nicméně příznačným faktem také je, že Moskva zatím pučistům neblahopřála.

Strašení přicházející 3. světovou válkou, které po překotném mediálním vyhlášení vítěze amerických voleb volně navazuje na vyvolání „mýtického“ strachu z koronaviru, má tentýž leitmotiv: Ještě více přitáhnout okovy nesvobody, ještě více omezit zbytky občanských svobod, ještě radikálněji učinit z demokracií vojenský tábor, kde se pouze přijímají rozkazy – a pro ty, kdo se jimi neřídí, koncentrák. Příprava masového očkování podivnými vakcínami bude dalším krokem. Kdo se nepodřídí, pro toho (slovy propagandisty Z. Petráčka z LN) „je to na ztrátu občanského průkazu“.

Teoreticky bychom měli předpokládat – protože „lžou ráno, v poledne a večer“ – že strašení začátkem třetí světové války vlastně znamená, že s jejím vyvoláním zatím nepočítají. Že jde pouze o nástroj k dalšímu utažení šroubů ve věznici, v našem případě té eurounijní (jak nyní názorně předvádí Velká bruselská Cenzorka Věra Jourová). Ale není to tak.

Tahle válka proti člověku už opravdu opět začala.

Tak tedy bojujme!  





65 komentářů :

  1. Tak se mi zdá že opravdu na válku nedojde západ je zděšen počtem Ruských ponorek v mořích. Navíc mají daleko lepší zbraně o kterých víme a o těch co nevíme bude pro nacisty překvapení. Doufám že se Američané nedají zavřít do koncentráků mají zbraně můžou se bránit my máme holé ruce.

    OdpovědětSmazat
  2. Pan Hájek má talent psát fantastické romány a scifi.Nejvíc mne pobavil jeho výrok, že Sovětský svaz měl v úmyslu napadnout Západ a že my bychom byli první na ráně.

    OdpovědětSmazat
    Odpovědi
    1. "že Sovětský svaz měl v úmyslu napadnout Západ", toto Hájek vůbec netvrdí, konstatuje: "Sovětský svaz byl připraven zaútočit na Západ..". Žádné scifi, tehdy byli připraveni na válku všichni.

      Smazat
    2. to jsi tedy pěkný magor a to jako čím? Konvenčně a nebo atomovými zbraněmi? Nechápeš, že ten kdo s tím začne, tak ví, že zničí celý svět. Ale to už přece prohlásil Hitler, že zaútočil na Sovětský svaz jen proto, že tento údajně chtěl zaútočit na Německo. Takže nevymysleli jste nic nového.

      Smazat
    3. Vážený pane, vzhledem ke své profesi jsem měl možnost vidět operační mapy z 50.let. Tehdy se opravdu počítalo s útokem na Západ. Mělo dojít k omezenému použití taktických zbraní a tehdejší ČSLA měla útočit ve směru Norimberk Kolín nad Rýnem. ČSLA měla být obětována jako prvosledová jednotka.

      Smazat
    4. Janusi, pochybuji, že jsou odtajněny dokumenty z SSSR. Ty z Česka mohou být jen součástí plánu případné války . Nebo výpovědi zběhů s minimální věrohodností. Mohla to být i doktrína, než SSSR vyvinul své A zbraně jako protiváhu. Postněte zdroj věrohodněji.

      Smazat
  3. „..že strašení začátkem třetí světové války vlastně znamená, že s jejím vyvoláním zatím nepočítají.“ – asi tomu tak bude, protože díky Trumpově čtyřleté expozituře se vojenská destabilizace ruského světa zpozdila, a euroatlantickě alianci nadále chybí zdroje, nejenom na válku, ale i na obsluhu cca 800 vojenských subjektů. Zajištění zdrojové stability je a nadále bude zásadním problémem každé povolební americké věrchušky, ať Trumpovy nebo Bidenovy.
    Demokratické korporátní us-elity se domnívají, že geopolitickým opatřením (destabilizací Ruska) dokážou získat potřebné zdroje na transformaci společnosti do NWO. K tomu ale musí překonat silný povolební, nátlakový faktor vnitřního prostředí, tj. musí získat kontrolu nad ideologickou a zákonodárnou mocí. Jak se to podaří je otázkou, protože pokud se to nepodařilo za Trumpova prezidentství, nemyslím si, že se to demokratické věrchušce podaří za Bidena nebo Harrisové. Výhra vystaví demokraty do ještě horšího postavení.

    OdpovědětSmazat
  4. Asi nebudu úplně souhlasit s dřívějšími příspěvky, že jde nejspíš jen o strašení. Naopak vidím rozpoutání velké války jako velice reálnou možnost. Čínské vedení sice opatrně, ale přece jen gratuluje Bidenovi. A Biden v čele USA to znamená pro demokratity - nic nám v rozpoutání války nestojí v cestě. Tak co nejrychleji, dokud je železo žhavé. A překábátí i Pjakina, který si myslí, že Biden bude pro Rusko výhodnější, a nakonec překabátí i sebe. Sbohem civilizace, internet jsem měl rád.

    OdpovědětSmazat
  5. Nechápu, jak Hájek mohl spolupracovat s chytrým Klausem.Dnes totálně vymytý mozek.Misto toho, aby národ při dnešní korona situaci komentářem stmeloval,tak čmárá nesmysly o válce vyvolané USA. Komu tímto nesmyslem pomůže ??? Na druhé straně se ptám,proč tak odpornému blábolu se tady dává prostor.PROČ ???
    Nový prezident pan Biden,se jistě postará,aby byl v největší demokraci sveta USA klid a pořádek, Hájku jste jen ubohý- hlupec. Proč rozeštváváte svět.

    OdpovědětSmazat
    Odpovědi
    1. Tím prezidentem máte na mysli toho dementa, který si své vnučky plete se svým dávno mrtvým dospělým synem? Tak to jó, ten to tam určitě zrychtuje. Ale nejdříve mu musej dát pemprsky, aby jim nepodělal celou Oválnou pracovnu.😄

      Smazat
    2. Pepíku, tím "panem" Bidenem máš na mysli toho senilního pedofila, který se svým feťáckým synáčkem tuneloval Ukrajinu? Ten "pan" Biden že se postará.....???? Stejně jako se ten tvůj "pan" Havel "postaral" o naši zemi?

      Smazat
    3. 15:18 Ach bože, vás se prostě nezbavíme. Vy budete pořád mlít tu svoji. Nikoho to nezajímá, nejste schopen odtáhnout někam, kde budete mít svoji podporu? Kvůli vám se už několikrát změnila pravidla zdejší diskuze. Vy jste ale nesmrtelný, jako kapitán Klos. Zas a znova, nikoho zde nepřesvědčíte o něčem, vašem bláboly jsou stereotypní, na první pohled zcela zřetelné, že jste to vy. Ať už chcete vystupovat drsně, či pseudointelektuálně, jste to pořád vy, protože na víc nemáte... Jděte už do háje. Zelenýho.

      Smazat
    4. 19:54
      Dám vám radu a docela zadara, pokud vám moje příspěvky vadí, tak je nečtěte,jak prosté drahý Watsone.
      Zase jeden,"" demokrat "", který chce slyšet jen tu svou "" správnou "" pravdu, zapomeňte.

      Smazat
  6. 15:18, máte tam na jedné straně X otázek a na druhé Y svých kategorických tvrzení spíš ad hominem než k věci. Na to se konstruktivně moc reagovat nedá. Navíc se tím vystavujete tomu, že se vám vrátí to označení pana Hájka na konci příspěvku jako bumerang!

    OdpovědětSmazat
  7. Řeči o válce se dle mého názoru odvíjejí především od napjatých státních rozpočtů a nedostatku peněz v NATO. NATO začne jen takovou válku, kterou může vyhrát. Zbabělost a záludnost je tomuto systému vlastní. Peníze na vnitřní rozvraty jsou efektivnější a to asi "pánům" generálům vadí.

    OdpovědětSmazat
    Odpovědi
    1. 16:00
      Píšete nesmysly, dnešní globální válku nemůže nikdo vyhrát.
      Zbabělost a záludnosti známe dnes jen z ruské strany.
      Proč by podstatně vyspělejši Západ dnes mněl vést války.???
      Ekonomika, svoboda, kultura Západu je na podstatně větší úrovni než ta ruská,tak proč válku.

      Smazat
    2. 16:37 Ty se prober, dej si sprchu, řekni si to přejde už takové voloviny nikdy nevyřknu.

      Smazat
    3. 16:37
      Proč by měl Západ vést války? Jsi trochu mimo, ten Západ je stále vede a důvod je pořád stejný. Zisk. Ani tak ne územní, ale jde o zdroje, suroviny. Západ nemůže pokrýt svoji rozežranost a stále rostoucí nároky, to je evidentní. A to, dle tebe, zbabělé a záludné Rusko, jich má tolik... Jsi hlupák. Jen díky síle RF, ještě třetí světová nevypukla. Máš pravdu v jediném, globální válku nikdo nevyhraje.

      Smazat
    4. 16.37.Zakladni vzdeláni a myšleni hochu.Mnel,no fakt dobrý.Rovnou Bidenovi do party.

      Smazat
    5. 16:37- Čím vyšší úroveň, tím vyšší chuť. Chléb a hry. Myslíte, že lidé v Rusku mají chuť si hrát? Protiřečíte si.

      Smazat
  8. Jenže si odpovězte co je to válka- jsou to nepřátelské akce. Počínaje informační válkou a úhlem informování, jde o sankce jde o další skryté atributy- ať už Pakty, kdy zakazují satelitům svobodně si volit( volit dodavatele, partnery apod.),ta horká válka je až nejzazší možnost. A tudíž já tvrdím, že ve válce už jsme.

    OdpovědětSmazat
  9. 15:18 alias 16:00? zřejmě ten samý tupec!

    Vy nevíte proč válku? Asi nevíte co to je válka!
    Válka je násilné obsazení cizího území za účelem uloupení cizích zdrojů (území, lesů, vod, minerálů, průmyslu, znalostí a kultury a ze všeho nejvíce otroků).
    Ten kdo to neví (nebo se tak tváří), válku podporuje, vyvolává a chystá se sloužit domnělému vítězi za pašalík až do roztrhání těla (nejraději cizího).
    Všichni kdo schvalují válku jsou hajzlové, jedinou výjimkou je válka obranná a ty vedou pouze RUSOVÉ!!!
    Debilní trole - nelze nazvat volem, byla by to hrubá urážka všech volů.

    maximálně nasratý Valašský staříček Ďuro Trulo alias Somárik Sprostučký.

    P.S: Admine nemaž, ani my se s fašouny mazat nebudeme (byl jsem v ČSLA elitní střelec, jako většina Valachů a zatím na hledí a mušku vidím perfektně).

    OdpovědětSmazat
    Odpovědi
    1. 17:20
      Opravdu velký trdlo.Musim se smát tomu vašemu výblitku .
      OBRANNÉ VÁLKY VEDE RUS ??? Jak vy sám píšete, jste opravdu jenom DEBIL
      Co tisíce mrtvých v Maďarsku, milion mrtvých v Afghánistánu, okupace Československa, mrtví v Podněstří, Ukrajině, okupace Krymu, trochu více staříků mimo.
      Komu usmoleče vyhrožuješ,koho ty rudej darebàku chceš střílet,ty elitní funebráku.

      Smazat
    2. Milý neznámý,Ukrajina se vraždí mezi sebou,co okupace či rovnou odtržení Kosova od Srbska,co válka v Lybii,Iráku dokonce 2x,ýrii,bombardování /podle ochlasty humanitární/ Brbska,co Vietnam a miliony mrtvých,a od roku 1945 okupace Itálie,Německa a Japonska?To se nepočítá?To jsou podle USA JEN vedlejší ztráty.

      Smazat
    3. Ďuro pozor, 17:38 má dva colty na obranu svých investic.

      Smazat
    4. 20:19-on snad byl okupační status armády USA v Německu zrušen? Myslíte, že má Putin obsadit Ukrajinu? Půjdou před soud i podporovatelé "Tha čiho":

      Smazat
  10. Pardon 16:00!
    Ten debil byl 16:37, který nějak nechápal proč by měl chcípající západ vést válku!

    Díky za přijetí omluvy!
    Ďuro Trulo

    OdpovědětSmazat
  11. 17:24
    Výborně, hňupe,ten titul DEBILA jak nazýváš druhé,ti sluší náramně.
    Nezapomeň se ještě pochválit,ty "" odstřelovači "", netrefíš vola jako jseš sám z metru.

    OdpovědětSmazat
    Odpovědi
    1. Unknown = neznámý.Sám nadáváš druhému do volů.Ty yntelygente....

      Smazat
    2. 18/18
      Kde jste sebral ty voly, tipuji pohledem na sebe.

      Smazat
  12. Unknown je asi takový Čech,jako Thaiwanec Vystrčil.Oba zalezlí v zadku západu až po pás.

    OdpovědětSmazat
    Odpovědi
    1. 18/19
      Když on ten Západní je takový lepší,voňavý,než ten východní,smradlavý,nemytý. Já jsem zalezlej v té Západní ještě dál, až po kotníky, jsem na to hrdý a co vy,v jakém zadku se citite nejlépe, tipuji ten smradlavý.

      Smazat
    2. HLUPÁK Unknow SE CHLUBÍ SVOU HLOUPOSTÍ. Lidi, prosí vás, nebavte se s ním. Je to psychopat. Každá jeho věta ukazuje na duševní a sociální poruchu, ne-li chorobu.

      Smazat
    3. Pane Dvořáku, víte, že od počátku máte moji identifikaci i nadnárodní společnosti včetně organizací, které zastupuje 20:06. Trochu jsem tápal změnou pravidel, nejsem IT a je mi líto, že hodně lidí zde je dezorientováno a nechtějí se přihlásit k odpovědnosti, ač mají víc co říci, než ten, na koho reagujete. Je to škoda, je třeba odkrýt hledí. Je tu dost rozumných lidí, kteří by mohli hájit: "nebát se a nekrást, proti těm, co hájí nebát se krást a podotýkám, že cauza "Babiš" to není.

      Vím, byl jste pro minulou regulaci NR, já jsem spokojený se současným stavem, psát jen to, co chci hájit. Na vlastní zodpovědnost. Kdo se přidá, i honolulu? Tak do toho.

      Smazat
    4. Pane Povolný, jak vidím, Vám se líbí pavlač. Osočování, urážky, zjevné lži. Píši nám čtenáři, že se jim nelíbí ani volné pole pro psychopaty a là Unknow-ODS, ani registrace diskutérů. Když bude podle vás, vyhraje hloupost a nevychovanost.

      Smazat
    5. 7:26
      Dvořák,vy mně připomínáte takovou tu Anču posedlou, pouze vy a zase jenom vy máte pravdu. Pravdu druhých nazývate lží, urážky a psychopaty.Když vás delší dobu sleduji, tak mně jako psychopat vycházíte VY. Ostatní s jinými názory než ty vaše častujete madávkama jako HLUPÀK, PSYCHOPAT,BLB.
      Neškodilo by se zamyslet nad tím,jak jednáte vy sam, vždy jen vy máte tu správnou proruskou pravdu a ti co inklinují k Západu s jinými názory jsou u vás hlupàci, něco s tímto vašim postižením dělejte., vaše úchylka je do očí bijící.

      Smazat
    6. Vážený pane Dvořáku!

      Proč ta malověrnost? Nemyslím si, že vyhraje hloupost a nevychovanost, natož sprostota a vulgarita. Obyčejní lidé mají cit pro pravdu a spravedlnost a sami se dokáží zorientovat i odolat trolingu a jiném hnusu.
      Obyčejní lidé spíše očekávají zastání pravdy a nějaké vulgarity jdou mimo ně (nebo jsou dokonce kontraproduktivní-ty vulgarity). Když mi žáci vytýkali užívání sprostých slov, tak jsem je nejprve odbýval známou frází "co je dovoleno bohovi.......atd.), ale později jsem se jich začal ptát (co jsou to sprostá slova a vulgarismy? proč existují, kdo je vymyslel?) A oni, světe div se pochopili a shodli se se mnou, že sprostá slova jsou významná a výstižná, pouze se někomu nehodí do krámu (korektní až za hrob?).
      Proto bych byl velice opatrný s mazáním příspěvků, ale o to více bych se snažil, aby vyplavala na povrch pravda (proč je někdo v diskusi sprostý? došly mu argumenty, nebo byl odhalen jako lhář či provokatér ničící diskusi?)!!
      s úctou k Vaší práci Ďuro Trulo

      Smazat
    7. Dobrý den pane Dvořáku, na pavlači není nic špatného. Komentáře pod články na NR jsou také z "pavlače". Jde tedy o to, eliminovat vulgární a nenávistné projevy frustrovaných. To je v kompetenci "admina" a jeho posouzení. Dokonce i politický směr. Šlo mi o technikálie. Nenávistné projevy mazat, u vulgárností posoudit míru vhodnosti v kontextu. No a politiku příliš nezužovat.

      Dole máte návod, jak se přihlásit pod možností otisknutí, nahoře již nejsou pravidla "slušného" chování, při jejichž porušení budou smazáni

      Navrhuji ponechat "autora" a čas (stopu). Pod něj doplnit důvod, tedy vulgárnost, nenávist, nekorektnost směru NR.
      Poraďte se s vašimi IT, prospělo by to kultivaci. Hezký den.

      PS.Jak jsem již jindy uvedl, každý z nás má být odpovědný i za písemný projev, před sebou, před zákony.

      Smazat
    8. 8:31 pane Unknowne, především byste si měl uvědomit, že tu jste na návštěvě. Chápete? NA NÁVŠTĚVĚ!!!
      DOMA je tu pan Dvořák! Tak se podle toho chovejte. Když jste někde jako host tak to respektujte! Copak návštěvník bude určovat, zda se musí zout ze špinavých bagančat, nebo si otevřít ledničku a sežrat, co vidí a stěžovat si, že mu to nechutná, nebo že je toho málo. Jste tu host a nezvaný k tomu. Celá společnost, která se tu dnes sešla s úžasem zírá na vaší nevycválanost a v duchu doufá, že vás hostitel vyhodí. Tady nejste na nějakém veřejném místě a nemáte žádná práva a nároky. Tak se hergot chovejte slušně, než vás někdo vynese v zubech.

      Smazat
    9. Přátelé, mně se pavlač nelíbí. Redakce však rozhodla jinak a já nikoho mazat nebudu. Každý máme jiné záliby, já se budu věnovat těm svým. Bobeček Unknown s jemu podobní mezi ně nepatří. Srdečně vás zdravím.

      Smazat
  13. Případná válka se jeví pravděpodobná mezi sáty NATO, Ruskem i USA a Čínou. Tyto státy mají obrovskou zásobu zbraní,bomb,atomových bomb ,jedu a nosičů kterými je dopraví kamkoliv na světě vycvičené obsluhy armád. Kromě války v Evropě na Ukrajině a v Rusku může vypuknout závažný konflikt i na Středním východě kde si brousí kudly náboženští fanatici,muslimští feudálové,Turecko,Irán, Saudská Arábie,Sýrie,Irák,Egypt ,Izrael i státy NATO.
    Zbraněmi a bombami je napěchováno i okolí Čínského moře .
    Vypadá to jako sranda ? Ne. Představte si jak by vypadala země,voda,města,obchoďáky,zásobování,přehrady,elektrárny, železnice,dálnice, průmysl,ovzduší,nemocnice,školy, sídliště atd. až by nějaký magor nebo dva magoři začali velkou válku. Na tu představu málokdo myslí. A to je velká chyba. Např. v ČR nemáme armádu která by bránila naše území. S tím se asi nepočítá. Možná s tím vláda teď - po upozornění vojenské rozvědky,že hrozí světová válka - už počítat začne a připraví kryty, zásoby,armádu a civilní obranu. Soudím ,že nebezpečí války je násobně horší než omezení svobodné turistiky vlivem epidemie viru.
    Proč o tom ČT nepořádá diskuse ?

    OdpovědětSmazat
  14. Ono ten Unknown je totiž výsledek toho chytrého západu. Aby nemuseli namáhat hlavičky tak raději zruší matiku.

    OdpovědětSmazat
    Odpovědi
    1. 18:44!
      To jste toho trolíka unkhovníka silně přecenil. On je výsledkem tisíce let trvající propagandy, že otroci se mohou stát i páníšky (či dokonce vládci), když budou poctivě plnit zadání likvidací jakéhokoliv odporu (i myšlenkového) proti otroctví. Tisíce let stejná písnička hulákaná novými pojmy, když ty staré se již proflákly.

      Volnost, rovnost, bratrství, toť hesla velké frantíkovské z roku 1792. Co z toho zbylo? Miliony hlav hnijících na smetištích galských obcí a stovky milionů zavražděných ve světových válkách (napoleonských, prajzáckých, vilémových, hitlerových, isiláckých).
      MuDr. Koukolík napsal zajímavou vědeckou práci s názvem "Vzpoura deprivantů". V TV pak vysvětlil, že deprivace je vrozená úchylka bezcitnosti, která postihuje cca 9% populace. Závěrem dal radu, potkáte - li deprivanta, rychle utečte, (bohužel neprozradil kam).

      Smazat
  15. "Rusko má pouze dva spolehlivé spojence. Armádu a námořnictvo." Řekl car Alexandr II. Jen proti Ukrajině (podle sdělení bývalého NGŠ Ukrajiny, lze dohledat na YT) stojí 3 v prvním sledu a jedna v rezervě (1. tanková, 8. gardová, 21. + 43. v druhém sledu). V Kaliningradské oblasti stojí další, nově vybudovaná. A další dvě u Běloruska. A kolik jich je v centrálním Rusku a na Dálném Východě? Podle téhož zdroje je 82% jednotek na plných stavech a jsou vyzbrojeny nejmodernějšími zbraněmi. V prvosledových jednotkách mají všichni velitelé a většina mužstva bojové zkušenosti z válek v Čečně, Gruzii a v Sýrii (tzv. "kontrakťori"). Na základě zkušeností z gruzínské války došlo k totální personální obměně na vyšších velitelstvích včetně GŠ a MO. Byl upraven systém výcviku, velení a logistiky. Ruská armáda intenzivně cvičí ve všech bojových podmínkách (od ledových plání Arktidy, přes stepi a pouště Asie a taktéž na moři. Byla obnovena branná organizace (něco jako byl náš SVAZARM), na školách běží branná výchova a výchova k vlastenectví. Byla vytvořena Národní garda, která je zapojována do řešení krizových situací. Pro drtivou většinu Rusů je služba v armádě ctí. Rusko uzavřelo vojenskou dohodu s Čínou. Obě země dobře ví, že v případě porážky jedné bude další na řadě ona sama. Takže jistě nenechá tu druhou na holičkách. Jaké armády obkličují Rusko? Polská má 40 tis. vojáků. To je asi jedna ruská armáda. Ale spíš zesílený armádní sbor (cca 3 divize). Pobaltí nemá armády vůbec žádné. V hlídání se střídají země NATO. V současnosti právě my. My máme k dispozici cca 4500 jakž takž vybavených pěšáků vycvičených na strážní službu u amerických základen. Bez letectva (Grippeny jsou půjčené a nesmí do bojů), 32 obstarožních tanků a cca 30 kanónů. Bez týlu a absolutně bez jakýchkoliv záloh. Slováci, Maďaři, Rumuni a Bulhaři jsou na tom podobně, ne-li hůře. Je pravda, že Gorbačov napravil Hitlerovu chybu, ale naštěstí Flinten Uschi dokázala Bundeswehr zdecimovat hůř než Žukov i s Koněvem. A není mi známo, že by Němci, Francouzi nebo Britové hořeli nadšením pro válku s Ruskem. O Italech ano nemluvě. A to by bylo asi tak vše, co je k dispozici. Takže vše by bylo pouze a jen na Američanech. A to Donald dobře věděl. Proto odmítal aby Američani vše dále hlídali a hlavně platili. Dolary a krví. A chtěl to postupně ukončit. Už s tím i začal. Proto dopadl, jak dopadl. Demokrati celou dobu nahlas a jasně řekli, že nepřipustí jeho další vítězství a to za žádnou cenu! A čtyři roky se poctivě snažili Donyho odstavit. Všemi prostředky. A nyní i za cenu voleb zfalšovaných veřejně před očima celého světa s heslem Josefa Goebbelse "Vítěze nikdo soudit nebude". Problém ale bude, že do války s protivníkem jako je Rusko nebo Čína není co a koho poslat, kromě Američanů. A proti oběma najednou už ani ty.

    OdpovědětSmazat
    Odpovědi
    1. 18:47-Rusko má ještě dalšího spojence. Protože se jedná o zjevnou vůli etnik, kterým bůh slíbil vládu nad světem, nemohou ji však docílit konvenční válkou, proto depopulace biologickými zbraněmi, a až v krajní nouzi jádrem. Proto "města" pro vyvolené v podzemí. Je tedy v zájmu Evropanů původem, kdekoliv nyní žijících tomu zabránit.

      V konvenční válce by se mohly totiž spojit obě strany s partyzány a "5.kolonou".
      V atomové by pozůstalí mohli svá podzemní města vytopit dříve, než vylezou se ujmout moci jako vítězi.

      Smazat
  16. Ale samozřejmě na tom "strašení s válkou" je něco racionálního. Doufám, že víte co je vojensko-průmyslový komplex. Největší zkušenosti,jak ve světě vyvolávat chaos,rozvraty a vést lokální války mají určité kruhy v USA. Vojenský rozpočet USA je největší 10x větší než RF. USA a jejich prodej zbraní je největší kšeft. První cestu jako prezident, vykonal Trump do Saudské Arábie, uzavřel dohody na dodávky zbraní za 100 mld dolarů. Naše 2 %, když bude 3.SV proč ne 4% ? Nebo i více.
    Na jednu otázku Cui bono p.Hájek neodpověděl, ale okecával, pochopitelně je tvrdý pravičák. Kdo má na tom zájem ? Bojí se odpovědi jako čert kříže. Ty nejbohatší lidi na zemi !
    Diskuze se točí kolem toho, jak a koho zlikvidovat, co kdyby jsme se začali bavit a nejen bavit, ale organizovat, jak pracovat na míru a odmítat a nepodporovat vše co vede ke zbrojení a válce. První co by jsme doma mohli udělat - v Avganistánu se za Prahu nebojuje .

    OdpovědětSmazat
    Odpovědi
    1. "Budeme-li se připravovat na válku, tak ta jednoho dne jistě přijde. Musíme se připravovat na mír." G. C. Marshall

      Smazat
    2. Georgi, až budeme mít my dole tajnou službu nebo rozum, budeme vědět, v koho zájmu tito lidé jednají.

      Smazat
  17. K p.M.Povolnému -
    Lze s tím souhlasit co jste napsal,ale zcela určitě vím, že v zájmu mém "válka" určitě není. Předpokládám, že je nás většina. Myslím,že rozum lidí dole, nechci válku, by mohlo být dostatečným předpokladem pro široké mírové hnutí. Otázka je, kdo se toho "obecného zájmu" chopí.

    OdpovědětSmazat
    Odpovědi
    1. 8:38 Krátce. Chápu a plně souhlasím. Ale nepůjde to. To by se musela pročišťovat karma lidstva. To se však neděje, právě naopak! To je snad člověku, který se střízlivě rozhlíží po našem světě, evidentní. V takovém případě se ta zlá karma vybije a lidé začnou tvořit civilizaci zase od nuly. Jak tomu ostatně bylo v dlouhodobé historii lidstva na Zemi nejednou (viz. např. rozmluvu Solóna s egyptským knězem Sonchisem). Jen s nějakým poučením navíc pro ty nemnohé přeživší.

      Smazat
    2. Já také chápu Vaši reakci, ale na karmy, ať zlé nebo dobré nevěřím, ale to je věc každého v co věří. Pouze jednu námitku, je vůbec možné si představit takový start po oné nule o které hovoříte ? Já bych se takového startu nechtěl účastnit, to bych se raději dal na víru a začal věřit na nebe a peklo. Nula po totální světové jaderné a ještě jaké válce? Nebo vymření lidstva na pandémii ? Myslím, že by živí záviděli mrtvým.

      Smazat
    3. 10:32- Chápu-li Vás já dobře, karma lidstva neexistuje, jen jednotlivců. Má-li mnoho jednotlivců karmu narušenou, jak chcete pročistit sdílenou "karmu lidstva"?

      Smazat
    4. 10:32- Ještě si dovolím Vás upozornit, abyste si dal datačně do souvislostí, o kterém období Solón s knězem mluvili. A zkusil do toho zakomponovat zvýšenou hladinu moře a proč? Byly to tehdy přírodní zákony, nikoli lidské.

      Smazat
    5. 19:31, mohl bych tu věc rozvést, ale to by bylo spíš pro stránky s esoterickým zaměřením. Tady s tím nechci moc otravovat redakci. Kvituji, že mi podobný příspěvek nechali projít ...

      Smazat
  18. 1
    "Z pohledu vyššího principu mravního vražda na tyranovi není zločinem". Ten, nebo ti kteří v zájmu své touhy po moci a hmotném bohatství připravují vraždění desítek, stovek milionů či snad miliardy lidských bytostí, flóry a fauny jsou jednoznačně tyrany. O 1.světové válce se dnes v dokumentech říká. " Nikdo jí nechtěl a přesto jí všichni čekali ". Jako by to byl přírodní úkaz, nebo vyšší moc. Válka v moderním pojetí je jednoznačně konstruktem lidské mysli. Byla je a bude vždy nástrojem k získání něčeho co mi nepatří a co chci získat za každou cenu. Protože legálně je naplnění tohoto chtění nereálné. Jde tedy pouze o krádež. Za použití zbraně se jedná o loupežné přepadení. Ty v případě jednotlivce. V případě organizované skupiny se jedná o zločinné spolčení. Ovšem v případě státu je tato ozbrojená agrese vynášena na piedestal ctnosti. Přeci to bylo jeho právo. Naposledy právo z pohledu rasy a totalitní ideologie? To však byla jen záminka pro masy, které bylo třeba do tohoto velkého úkolu zapojit. Stejně jako dnes. Nadešel tedy čas nastavit celospolečenský kurz normálnosti a zbavit lidstvo parazita, který chce po milionech mrtvol stoupat ke své božskosti a ve jménu tohoto svého zájmu rozděluje až atomizuje společnosti po celém glóbu a staví je proti sobě. Těžko někdo z nás čtenářů vybuduje komando odchytávající nenažrané zmrdy a psychopaty po celé planetě. Jaké tedy máme možnosti? Mluvit nahlas. Mluvit nahlas jak jen to jde, protože nemáte v rukách nástroje mediokracie. Nekrčit se v rohu a jasně a logicky argumentovat v diskusích. Ovšem ne v diskusích na netu, to je ztráta času. Úkolem je otvírat oči spáčům mlčící většiny. To je zatím jediná možnost. Pokud z toho vzejde iniciativa proti válečným avantýrám, stažení armády z misí za cizí zájmy a plebiscit o setrvání v NATO, tak jedině dobře. Média a politici reagují pouze na základě tlaku. Ten tlak je tedy na nás obyčejných lidech co chtějí žít v míru a nechtějí aby oni sami, nebo jejich děti, vnoučata a blízcí umírali ve válečné výhni. Oni na tom makají od momentu co vyrobili atomovku a dosadili do úřadu zkrachovalého prodavače ponožek, zakomplexovaného Trumana, který potřeboval svému tatíkovi dokázat, že je stejně dobrý, ne-li lepší než jeho bratr. A taky to dokázal! A bažina si dokázala vybrat toho správného chlapáka. Stačilo pošimrat po volátku a už jel sám.

    OdpovědětSmazat
  19. 2
    A ještě pro doplnění citací pana Hájka. H.Clintonová v jedné ze svých posledních předvolebních řečí řekla: " Pokud si chtějí USA udržet své dominantní postavení ve světě, je nezbytné aby do r.2022 ovládly všechny zdroje." A Martin Schulz ( zkrachovalý prodavač knih a nedokonaný sebevrah ) při odchodu ze své funkce v čele EU prohlásil: " V zájmu EU musí být národní státy zrušeny do r.2022, nejpozději do 2024." Ale, ale? Proč takový spěch? A proč podobné termíny??? Tady nejde o náhodu. Jen ČT neuhlídala vše co měla.
    V r.1943 tehdejší US ministr průmyslu, na základě doporučující zprávy "rady moudrých" a budoucího minstra obrany McNamary, definoval doktrínu permanentní války. Tehdy moudří v pozadí čela SS, tedy zástupci bank a vojenskoprůmyslového komplexu a tedy i Fordu, v jehož čele R. McNamara stál došli k závěru, že pro posilování vojensko ekonomického vlivu SS, tedy dominance, je životně nezbytné permanentně udržovat SS v minimálně jednom válečném konfliktu. Zbrojovky přeci musí vyrábět, banky musí půjčovat a inkasovat a stát to musí platit. Zdroje se najdou na anektovaných územích a v petrodolaru. Ne náhodou stál v době zavedení petrodolaru r. McNamara v čele Světové banky. A to je celé. Přesně to se děje až na krátké období po glasnosti kdy jim "dočasně" vyschl pramen, ale Jelcin s vodkou v ruce, žaludku a hlavě rozdával co mu nepatřilo. S nástupem Putina a rozumu do správy země bylo nutno ztráty mocenského konglomerátu po ukončení studené války a uzavření penězovodů z Ruska nahradit. Náhradou bylo osvědčené nalezení společného nepřítele a obnovení dočasně utlumeného institutu Studené války. USA se postavily na dvou světových válkách. Globální elity používající značku USA jako proxy symbol chtějí však dominovat i nadále. To je celé.

    OdpovědětSmazat
  20. A pro pobavení publika něco k zakousnutí:
    https://www.youtube.com/watch?v=csnUdkVkbqw

    OdpovědětSmazat
  21. Chcete-li se opravdu dobře pobavit, zapomeňte na Větvičku (moc rád ho čtu) a přečtěte si Hájka. Takové fantasmagorie nelítají vzduchem ani v Bohnicích... Čest jeho práci!

    OdpovědětSmazat
  22. Dalibore, to nevzmůžete na nic jiného, než na podobné výkřiky?! Navíc na adresu někoho, kdo má velmi dobrý přehled o světovém politickém dění a mnoho osobních zkušeností. To už není jen laciné, ale opravdu hloupé.

    OdpovědětSmazat
  23. 11:20
    Musím se zastat Dalibora, opravdu, Hájek píše nesmysly, tohle není poprvé, jeho články jsou jemně řečeno úchylné.

    OdpovědětSmazat
  24. Globální "válka" dnes už není možná, kdo by co po "válce" získal, jedině by někdo chtěl spáchat sebevraždu a stáhnout ke smrti celé lidstvo! Při rozpadu SSSR došlo ke "sblížení" tajných služeb USA a SSSR / dnes RF / a to trvá!! Jenom bych chtěl poznamenat, že nikdo dnes z běžných občanů nemá ponětí, co mají velmoci za nové zbraně v arzenálech a na jaké fyzikální a chemické bázi fungují!! Tajné služby velmocí spolu "hovoří" a důležité informace si vyměňují, aby nemohlo dojít k náhodnému globálnímu konfliktu, kdy by nebylo "vítězů" , pouze by byli všichni poražení!! Tyto data lze snadno ověřit, proto nějaká "horká" "válka" není možná! Pouze bude dále probíhat "válka" informační a ekonommikcká! Pan Hájek potřebuje mokrý hadr na hlavu!! Pokud bych neměl pravdu, tak už to bude stejně jedno, přežití lidí na planetě bude nulová! Pokud by šlo Rusko "porazit" ,tak už to USA dávno provedly, stav ,kdy bylo Rusko "slabší" je pryč a dnes celé NATO proti Rusku tahá za stále kratší konec provazu a čas je pro NATO "záporná" hodnota, protože prohrávají informační a ekonomickou válku!! Svět se změní a během cca 10 až 20 let vůbec planetu nepoznáme ze všech hledisek, ale válkou to nebude! Nikdo dnes nevíme , kam až vyústí technologická revoluce a jak se svět změní! Jako kdyby chtěl někdo odhadovat po roce 1945, kam se svět pohne a jak bude vypadat!!

    OdpovědětSmazat
  25. Dobre shrnuti uvah. Nesouhlasim s vyrokem, ze SSSR chtel napadnout zapad. Nemel na to, ani to nechtel. Byly to jen silacke kecy dementnich lampasaku na vojne k muzstvu za a po ere Cepicky. Byl jsem tenkrat na vojne a nejaky kapitan a vul od pohledu nam rikal, ze za 3 hodiny si budeme myt nohy v Rynu. Tenkrat jsme si mysleli, jestli neni blazen. Jako aspirant jsem velel rote vojaku, kteri se netajili tim, ze v pripade konfliktu se zapadem nejdrive postrileji nenavidene lampasaky. Kdyz kucharum upadl na zem bochnik chleba, sel automaticky do dustojnicke jidelny.
    SSSR se jako dnes zoufale branilo obklicovani, pomluvam a nenavisti zapadu. Nic se nezmenilo za 1000 let historie - zapad se chce zmocnit uzemi Ruska a jeho surovin a vymysli si k tomu ruzna zduvodneni pro utoky na Rusko. A Rusko je vzdy uspesne odrazi a doprovazi utocniky zdvorile az zpatky domu. Udelalo uz tenkrat vzdy chybu, ze tam uz nezustalo, nebo zustalo a odeslo. Pro mame i dnes stejnou situaci, kdy si superbohaci stale delaji na Rusko choutky a nechavaji zabijet lidi, nicit staty prevraty a konflikty na jeho hranicich. Soustreduji tam sily NATO a USA a neustale Rusko provokuji financovanymi prevraty na jeho hranicich jako na Ukrajine, v Belorusku.
    To vsechno pan Hajek vi. I to, ze je dnes Rusko presto v dobre kondici, ma lepsi zbrane jak zapad a sve uzemi dovede raketami ochranit lepe jak kdy predtim. Je nasi nadeji, protoze si zachovalo humanismus, viru, normalitu lidske spolecnosti. Pres vsechny sankce, podlosti a prolhanosti zdegenerovaneho, zadluzeneho zapadu bez surovin, kde vladnou pedofilove a buzeranti, rizeni kabalou.
    Drzme Rusku palce, nenechme ho ponizovat. Jsou to nasi bratri. Zapad nas odjakziva jenom zrazoval a okradal. Stale zijeme pod nejakym protektoratem a hlupaci si mysli, ze jsme suverenni stat. Predtim to byl SSSR, dnes protektoratem EU a USA. Ti urcuji, co se ma u nas stat.

    OdpovědětSmazat
  26. Prožíváme první dekády informační exploze sociálních sítí a neregulovaných ( pokud jde o pravidla komunikační korektnosti mainstreamových médií ) výsledkem je ideologický mlýnek na maso - viz. pavlač. Budeme-li i v budoucnu žít v informační samoobsluze a považovat za pravdu to, co se nám líbí, nebude to lepší. Ono to tak trochu bylo vždy, ale ne tak strašně. Obyčejný konzument informací je bezcenná volební surovina. Pokud jde o pana Hájka. Já tomu říkám Blesk-fi. Politická alternativní sci fi šmrncnutá duchem Blesku. Politika je tvrdá aréna, ale není to konspirace s jednou satanskou duší (jako u pana Hájka). Je to jen hospodská scéna (suroviny, lepší místo, osobní moc, privileje) se štamgasty, kteří nejsou nic moc. Bohužel, moc o té hře nevíme, jen se někdy bezmocně domýšlíme.

    OdpovědětSmazat
  27. Bude válka ? Nebude ! Tak proč zbrojíme ? No aby byla !

    OdpovědětSmazat

Na opakovanou žádost čtenářů, kteří se nechtějí zapojovat do diskuzí obsahující vulgární a urážlivé výroky. Jejich odstraňování je časově náročné a narušuje plynulost diskuze. Proto nebude dále možné vkládat anonymní komentáře.
Pro vložení komentáře je proto nutné se na stránce "Nová republika" přihlásit vpravo v horním rohu této stránky "přihlásit se" (výběrem emailového účtu např. Google) a upravením uživatelského profilu (v kolonce Nastavení>Upravit uživatelský profil). Děkujeme za pochopení.