Reklama

úterý 22. prosince 2020

Jan Schneider: Telenovela o Navalném

Jan Schneider

22. 12. 2020   PrvníZrávy

Další díl story o zmrtvýchvstalém ruském opozičníkovi Alaxandrovi Navalném je zřejmě poznamenán koronavirovou karanténou, která asi vyřadila dosud píšící scénáristy úrovně autorů argentinských telenovel, a nahradila je ještě horšími.

(Na snímku Alexej Navalnyj - hlavní postava protiruské telenovely)


Tak poslyšte, co vypotili, píše Jan Schneider v komentáři pro Prvnizpravy.cz.

Navalnyj prý zavolal svému údajnému vrahovi Konstantinu Kudrjavcevovi, agetovi FSB. Ten si prý ale myslel, že hovoří se zástupcem generálního tajemníka ruské Bezpečnostní rady Nikolaje Patruševa, a tak mu prý telefonicky prozradil utajené podrobnosti o atentátu. Novičok prý aplikovali na Navalného spodky, ale pak prý všechno dopadlo jako vždycky, tedy špatně, protože piloti a záchranáři zareagovali příliš rychle.

Na místě je otázka, jak se Navalnyj dostal k telefonnímu číslu svého údajného vraha. Realizační tým telenovely si říká Bellingcat a vystupuje jako investigativní „cosi“. Velmi pravděpodobně tedy Navalnyj dostal jakési telefonní číslo od nich s informací, že patří jeho údajnému vrahovi.

Jedna varianta spočívá v tom, že Navalnyj si mohl myslet, že hovoří se svým údajným vrahem Kudrjacevem, a těžko měl nějaký způsob, jak to ověřit.

Zastřihat ušima měl nejpozději v okamžiku, kdy údajný agent ruské tajné služby začal jak protrženej líčit do nešifrovaného telefonu detaily mediálně exponované operace, protože skočil Navalnému na špek a myslel si, že hovoří s nějakým velkým šéfem v Moskvě. Navalného mohlo napadnout, že s takovouto inteligencí si mohl ten údajný agent napatlat novičok leda tak na své vlastní spoďary.

Pokud tedy vůbec Navalnyj s někým mluvil, pak nejspíše s nastrčeným ochotníkem.

Putin: Navalného podporují zahraniční tajné služby!

Jiná varianta je, že si Navalnyj vůbec nemyslel, že hovoří se svým údajným vrahem, a jen jel podle scénáře telenovely, protože je placen jen tehdy, když je o něm slyšet. (Asi ho prezident Putin hrozně naštval, když ho ve svém projevu nejmenoval, a nazval ho jenom „pacientem z Německa“, nebo tak nějak. To pak jdou prémie dolů.)


Zbývá tu řada nezodpovězených otázek:

  • Patřilo uvedené telefonní číslo skutečně agentovi FSB?
  • Byl údajný telefonát veden skutečně s tímto uvedeným číslem, nebo s jiným?
  • Kdo byl ve skutečnosti onen volaný?
  • Na základě čeho bychom měli předpokládat, že agenti FSB, pověření delikátním úkolem odstranit člověka, budou o detailech takové akce hovořit nešifrovaným telefonem v hovoru s číslem, které neznají?
  • Za koho nás mají, že si myslí, že budeme něčemu takovému věřit?


43 komentářů :

  1. Navalnij, vcelku oprávněně, vsází na ustupující intelekt západní společnosti. Když strávili pohádku O Skripalových, proč by nestrávili tu O Navalném.
    Tam, kde je ještě alespoň tolik rozumu, aby mohli chodit po dvou, by museli lidi politikům rozbít hubu.

    OdpovědětSmazat
    Odpovědi
    1. Nejen to ale vice nez nekolik tydnu ovladal Navalny zapadni media a rozkazoval sankce na Rusko.
      Media jak vime jsou dnes zalobci, soudci a katove.
      Merkel navstivila Navalneho plna starosti o jeho zdravi...
      Presidenti nahodne nezvoleni pres poskytnute miliardy se vzapeti odhaluji jako nejhorsi skudci svych narodu a svolavaji to nejhorsia zkazu na sve spoluobcany a na sve narody. Belorusko a Venezuela.
      Tezko uverit.

      Smazat
    2. 19:52
      Navalný dle mého nesází na nic. Je to jen jeden z mnoha slouhů, který hraje přidělenou roli. A vymyšlený scénář spíše svědčí o tom, co dokáže vygenerovat klientelismus, kde se na teplá místečka dostanou líné, drogami zdevastované, nebo v lepším případě zdegenerované dětičky opilců, co si namlouvají, že něco řídí. Pak vypotí legendu ze které je i Navalný perplex. A protože "výrobci" takovýchto pohádek zpětná vazba nic neříká jsou spokojeni. Přitom tu odezvu mají jako na dlani. Populárita Navalného v rodné zemi se ustálila na 2%, což je přesně procento, které v každé zemi představuje počet lidí stižených knížecí noblesou (dříve - idiocií).

      Smazat
    3. Navalnij plní zadání s příslibem finanční odměny. Bez podvratných akcí žádná nebude. Pochybuji, že chodí někam makat. Ale z něčeho žít musí. Tak že sleduj stopu peněz a dojdeš k režisérovi této trapné komedie.

      Smazat
    4. 19:52 jj komedie skripalovi navalny savcenko ukrajina sestrelene letado

      Smazat
    5. Musíme si říct jednu silně pravděpodobnou skutečnost. Navalnij a jemu podobní, dostanou pouze cíl. Trasu si každý vybírá sám. Navalnij vsadil na debilitu a lhostejnost většiny lidí na západě. A zatím mu to vychází. Proto píšu i o komedii o Skripalech. Ta prošla bez většího zájmu veřejnosti, tak proč jí nevyužít, že?
      Lidi hloupnou. Navíc systematicky hloupnou.Školství se na tom aktivně podílí. Inkluze je přesun blbců mezi jakž, takž inteligentní jedince. K čemu po takovém transferu dojde? Blbci jsou limitováni svým intelektem, tak že se nejsou schopni dotáhnout ani na ty průměrné. Ale naopak ti průměrní se, ve vidině snadnějšího života, velmi rádi přizpůsobí oněm blbcům. Tak že výsledek? Jeden blbec znehodnotí výuku na úroveň třiceti blbců.
      A stejné je to s prací dospělých. Proč bych měl chodit do práce za mzdu blížící se úrovni životního minima? Vydělám si, dejme tomu, 20 tisíc, ale tři z toho mě stojí jenom doprava do práce. Tak zůstanu doma. Když nasekám pár fakanů, budu na tom stejně, jako kdybych chodil do práce. A když jsem trochu tmavší, zahraju na rasistickou notu a ještě na tom vydělám. Rozklad v přímém přenosu.
      Občas se mi zdá, že pluji na lodi. Na tu loď míří torpédo, které mne nekompromisně pošle ke dnu. Já to celé sleduji, ale není v mých silách loď zastavit, nebo s ní uhnout.
      Proto jsem zhnusený.

      Smazat
  2. Odporny zradce Ruska je Navalny, nemajici doma podporu ted alespon skodi Rusku kde jen muze ze zahranici. Nemci jako Anglani v kauze Skripal odmitaji vysetreni a tim se demaskuji sami. Stejne tomu ksindlu a vymyslenym lzim uz nikdo neveri! Anglosasove se odjakziva vyznacuji neskutecnou prolhanosti a podlsti, zradou. Vzdyt se rika 'zradny Albion'. Chamberlain to predvedl taky.
    Zajimave zjisteni: Cirou nahodou se objevil zmutovany a velice nakazlivy Coronavirus v Southamptonu, ktery je jen nekolik desitek km vzdaleny od Port Downu, laboratore na bilologicke zbrane! Jaka to nahodicka, Marenko!

    OdpovědětSmazat
  3. Opět Navalnyj na scéně? Opravdu existuje řada nezodpovězených otázek. Poslední verze byla otrava přes pití? Jistí lidé musí mít své okolí opravdu za velké hlupáky, když nedokáží vymyslet lepší pohádku. U nás nám nechají pohádku přečíst, ale cenzura nedovolí jakýkoliv dotaz natož názor či důkaz, který by mohl takovou pravdu ohrozit. Navalnyj je pro mne uzavřená kapitola, stejně jako Skřípalovi, nebo zbraně hromadného ničení v Iráku, které znamenaly rozpoutání válečného konfliktu, rozvrácení celého regionu a nakonec se nic nenašlo. Zůstal jen rozvrácený region a neustále konflikty v oblasti.

    OdpovědětSmazat
  4. Ten dobytek Navalený se bude chtít do toho Ruska vrátit, protože na Západě takových ochotných zrádných Rusů mají hodně od dob 2. světové války.

    OdpovědětSmazat
    Odpovědi
    1. Už několikrát mne napadlo, zda je Rusko povinno lidi, kteří dlouhodobě špiní svou vlast, přijmout zpět ze zahraničí. Je určitě více zemí světa, které mají něco jako institut zbavení občanství (Rakousko, Francie a jistě i další). Stačil by jednoduchý zákon (pokud už neexistuje. Samozřejmě, že podobnou věc musí udělat soud, ale co by takový Navalnyj dělal, kdyby musel zůstat už natrvalo v Německu? Ostouzel by Rusko stejně jako to dělá dnes? Vím sice, že většina zemí světa váže podobný akt na souhlas dotyčného, ale za stavu, kdy je Rusko ze všech stran napadáno, i když k tomu většinou nejsou žádné zákonné argumenty, si ruští politici nemusí dělat hlavu z názorů Západu. I kdyby totiž splňovalo Rusko veškeré požadavky EU a USA, nebude mu to nic platné.

      Smazat
  5. Na Parlamentních listech publikuje stejnou historku Andor Šandor a zdá se, že tomu věří. Myslel jsem si, že je to rozumný absolvent vojenské akademie z dob, kdy tam učili slušní lidé. Zklamal mne. Na youtube na stránce Solovjov live je možné najít rozhovory a videa, kde je už několik měsíců pitván případ Navalný, mimo jiné i ruským Němcem Sosnovským. Andor, je takový hlupák, že o tom neví.

    OdpovědětSmazat
    Odpovědi
    1. Šandor je velký odborník a ví co a jak hrát. Krásná slova, ještě neznamenají vznešenou myšlenku. Dá se říct, že je to obdobné jako se Šlachtou.

      Smazat
    2. Na parlamentnich listech iba komentujú Šándorov príspevok na facebooku:

      Sága novičok - případ Navalnyj dostala to pravé "vánoční" rozuzlení. Ruský opoziční předák telefonicky hovoří z Německa se svým vrahem z FSB, který, v domnění, že mluví se svým šéfem, mu sdělí, jako to vše mohlo proběhnout. Nemá problém mluvit nezjištěným telefonem o všech detailech vražedné akce se svým "nadřízeným" , jehož hlas si v pohodě splete s Navalným. Za větší komentář to ani nestojí.

      ktorý chápem ako sarkazmus.

      Smazat
    3. Tady se o tom mluví
      https://www.youtube.com/watch?v=C4xTIBt9BNw

      Vyberte si, komu věřit!

      Smazat
  6. Tak to už je několikátá pohádka o tom, jak se do toho Navalenýho dostal novičok. Nejdříve to dostal v čaji u baru a potom to měl v minerálce v hotelu. Ale tahle pohádka s trenkama je asi nejsrandovnější. Ta už zastínila i tu pohádku o Skripalovi a novičoku napatlaném na kliku u dveří.
    Bellingcat je jeden z největších mediálních hnojů, který už je dokonce nedůvěryhodný i pro některá západní mainstreamové média. A to je už co říct. I když z něj na druhou stranu občas rádi citují, když se jim to hodí.

    OdpovědětSmazat
  7. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětSmazat
  8. Divadlo pokračuje.dezinformace šíří západ,ne Rusko! hloupá pohádka o ublíženem agentovi západu v Rusku! když tak miluje Německo a USA tak by tam měl zůstat na welferu a neotravovat.toto západ podporuje na druhou stranu assange vėzni!někdy se Rusům divím že si takové vlastizrádce nechají doma politický působit!

    OdpovědětSmazat
  9. Autoři scénáře a režiséři podobných představení jako případ Navalný nebo Skripal považují lidi za obyčejné idioty. Nutno konstatovat, že v mnoha případech docela oprávněně (viz např. výměšky nějakého unknowna 21:15). Označit za skandál je ovšem možno skutečnost, že naše veřejnoprávní sdělovací prostředky podobné ubohosti bez jakékoliv výhrady (neřku-li kritické analýzy) šíří a podporují. Je naprosto šílené, že se tak děje z našich daní...

    OdpovědětSmazat
    Odpovědi
    1. Získat rozum, to nějakou chvíli tvá. Získat moudrost je ještě obtížnější. Proto se tak pomalu šíří. Kdežto u hlouposti tomu tak není. Je snadné ji šířit rychlostí blesku i rozmnožovat. Kvantita vítězí nad kvalitou a na to vsadila ne jen naše ČT.

      Smazat
  10. Zajímá ještě někoho ten šašek zn. navalnyj? ...
    Leda snad tak sveřepě vypatlané vyznavače všech těch FalseFlag telenovel na téma boeing MH17 či novičokových estrád v Salisbury a Tomsku (vlastně v Berlíně, Haagu, Umei a Bouchet).

    OdpovědětSmazat
  11. Ruská FSB okomentovala vyšetřování opozičníka Navalného

    https://cz.sputniknews.com/svet/2020122112954949-ruska-fsb-okomentovala-vysetrovani-opozicnika-navalneho/

    OdpovědětSmazat
  12. Unknown 22:04
    Pro Rusko nejsou nebezpeční nýmandi s téměř nulovou popularitou, jako třeba Navalný. Proto je klidně nechávají vyžvanit. Slon si taky nevšímá mravenců.

    OdpovědětSmazat
  13. V povlíkačkách? No tak má teď aspoň jako jedinej na světě ptáka vohniváka - sice nesvítí, zato vohnívá.

    P.S. Když jsem to o těch povlíkačnách čet, málem jsem si do nich - shodou okolností jsem se z nich zrovna vysvlékal - smíchy ušpricnul. Hm... Nepochází ta zpráva od BISky? Přijde mi to na jejich úrovni.

    OdpovědětSmazat
    Odpovědi
    1. milan 0:11
      Tak to je docela možný, že informace tomu Bellingcatu dodal Koudelka. BIS Chvojkovice-Brod je asi dobrej oddíl.:-D

      Smazat
  14. Ale v této kauze je pozitivní, že nezahynulo žádné morče.

    OdpovědětSmazat
  15. Dobytek Dvořák zase maže pravdivé přispeveky.
    Ty proruský zmrde,mazat můžeš,ale na tom nic nezměniš,že je Rusko prolhaný zabijácký parchantstát.
    Jak potom působí tvoje pokrytectví ve smyslu kritiky a osočování druhých, ze cenzururuji a mažou. Co se zde negativního napiše o rusku tak je mazano. Jistě přitečou prémie z ruských účtu, jinak by se tady nemazolo. Dvořák,tvoje pokrytectví a křivý charakter ti nezávidím. Jak se ti s tímto žije,že se že sebe nepoblyyyyy ješ.

    OdpovědětSmazat
    Odpovědi
    1. Člověk by se po ránu ani nezasmál, kdyby tu Unknovvn nevykypěl :-)
      Ale pozor Unknovvn, aby ses nedostal na listinu ruských protisankcí, bububu

      Smazat
    2. Áááá - UnkHown Interpunkce nás zase oslňuje svými třeskutými postřehy.
      Bravo, hlupče!!! Jen tak dál!!!

      Smazat
    3. Unknown23. prosince 2020 9:20 jste normální ? Bili vás v dětství do hlavy ? Nechte se léčit a neotravujte mezi slušnými lidmi

      Smazat
  16. "...Za koho nás mají, že si myslí, že budeme něčemu takovému věřit?..."

    To je přesně ta správná otázka. Musíte si uvědomit, že průměrný Američan, Angličan ale i Francouz, Německo se tomu taky blíží, je vzděláním na úrovni abolventa našich někdejších pomocných škol. A Západu jde hlavně o to, aby té štvavé, protiruské propagandě věřilo jejich obyvatelstvo - a šlo do války na Rusa vcelku bez odporu - což není nijak nelehké. To, že to zkoušejí i na nás je pochopitelné a docela se jim to začíná dařit s upadající úrovní našeho školství. Nicméně u nás je pořád ještě ta starší generace zvyklá k opatrnému přístupu vůči propagandě - i když existují mnohé výjimky, jako zdejší vygum Unknown, ale tam to je spíše patologické - zato mladá generace, již propagandou zmasírovaná, takovýmto blábolům a propagandě po většině věří. Takže k té otázce "Za koho nás mají...?" Za zmanipulované, protiruskou propagandou zmasírované, pologramotné ovce jako na Západě. Na štěstí tomu tak ještě zcela není, ale nebude to trvat dlouho.

    OdpovědětSmazat
    Odpovědi
    1. Vážený Forkie, jim je úplně jedno, jestli tomu někdo věří nebo nevěří. Potřebují jen záminku pro další sankce a zdůraznění nebezpečnosti Ruska. Potřeboval snad Hitler, aby někdo věřil, že vysílačku v Gleiwitz přepadli Poláci k tomu, aby vpadl do Polska? Stačilo mu, že někteří dělali jako, že tomu věří.

      Smazat
    2. Netuším, čím to, měl jsem spolužáka, který měl, tvrdil, že má francouzské předky a to byl skutečně vždy reprezentant “vyspělého západu”. A také tvrdil, že Rusko je podřadný národ a že je škoda, že se Hitlerovi nepovedlo je vyhubit. Co k tomu dodat?

      Smazat
    3. 8:09 adovi se nepodarilo vice veci

      Smazat
  17. Forkie - ... mladá generace po většině věří. Tomu zas nevěřím já. Věřit něčemu takovému vyžaduje už jistý stupeň debility. Spíš bych si mohl myslet, že jsou po většině líní nebo neochotní zamýšlet se nad tím, v čem žijí a jakou budoucnost na sebe nechají šít!

    OdpovědětSmazat
  18. Ja Navaľnému verím!
    S pozdravom
    Napoleon Bonaparte, Pinelov ústav, Pezinok.

    OdpovědětSmazat
  19. "- Za koho nás mají, že si myslí, že budeme něčemu takovému věřit?" No to je ta správná otázka a zároveň sama navozuje odpověď. Celé to působí jako by scénář psal stejně kvalifikovaný tým jako v případě Skřípalových. Tedy že, chlapci a děvčata tvořící zápletky už jsou s těch svých zákulisních kombinací a komplotů tak pomatení a zpitomělí, že sprasí už úplně všechno. Divadelní kus Navaleného je nevěrohodný od okamžiku, kdy v médiích začali přemýšlet o jeho uveřejnění.

    OdpovědětSmazat
  20. Přátelé, Navalný je v Rusku ZCELA BEZVÝZNAMNOU FIGURKOU.
    Rusové mají samozřejmě k Putinovi výhrady. Ale vědí, že jiná volba není.
    Aby Bůh ochraňoval Putina, to by si měl přát celý Západ. Protože co bude po něm... asi nás ani ten Bůh nezachrání.

    OdpovědětSmazat
  21. 13:09
    Podívej, ty starý nenávistný přemřelo. Bavím se, vygume, o úrovni školství/vzdělání občanů na Západě. To jak sis vysvětlil a převrátil můj příspěvek zase po svém, což děláš běžně, svědčí jenom o tom, jaký jsi demagogický blb. Na Nobelovy ceny ti sere pes, vygume. Mluvil jsem o úrovni vzdělání a opětně můžu říct, že např. ty tzv. Highschools v USA a Kanadě produkují pologramotné vymaštěnce - což je úroveň, ke které se vzdělání u nás blíží - asi tak na úrovni našich bývalých pomocných škol. Už dávno, v polovině devadesátých let, byly v Kanadě, kde to šlo s jejich už tak devastovaným školstvím od desíti k pěti, dávány za příklad kvalitního školského systému Německo, Československo a Japonsko. Také se tam čeští emigranti velice rychle chytali. Jako perličku bych ještě dodal, specielně pro tebe, vugume, že již tehdy v USA 700000 absolventů těch jejich tyv. highschools si neumělo přečíst svůj maturitní diplom. Ale vysvětluj to vygumovi. PS: Podle těch pravopisných hrubek ve tvých žlučovitých projevech bych řekl, že nejsi taky žádný lumen, no a takovým se mozky vymývají nejsnadněji, což tady soustavně potvrzuješ.

    OdpovědětSmazat
  22. Podívej, vygume, už zase překrucuješ, já o voze a ty o koze. On někdo zpochybňoval Nobelovu cenu? Já jsem jenom mluvil o úrovni školství v USA a Kanadě. Jo, měl jsem tam malou chybu. Ale teď se podrž, vygume, aby ti výlevem žluče nepraskla žilka. Těch 700000 je správně 700000 za rok, zdůrazňuji za rok. Ještě jednou vygume, 700000 absolventů highschools v USA - za rok - si neumělo přečíst svůj maturitní diplom. Oficiální číslo není žádné tajemství, přemřelo, vyhledej si aktuální stav, nic se nezměnilo, snad i zhoršilo.

    OdpovědětSmazat
  23. Nepleteš se náhodou, přemřelo? Nemáš třeba na mysli vraždu iránského generála v Iráku v lednu amíky? Nebo máš na mysli tu vraždu iránského vědce izraelci před dvěma týdny? Prosím vysvětli.

    OdpovědětSmazat
  24. Já si myslím, že nějakým nedopatřením zavolal šéfovi čučkařů a tak z toho vznikla jako obvykle fraška o více dějstvích. Teď tyhle tajné informace zveřejnil a dopadne to jako z informacemi pro Zemana.

    OdpovědětSmazat

Na opakovanou žádost čtenářů, kteří se nechtějí zapojovat do diskuzí obsahující vulgární a urážlivé výroky. Jejich odstraňování je časově náročné a narušuje plynulost diskuze. Proto nebude dále možné vkládat anonymní komentáře.
Pro vložení komentáře je proto nutné se na stránce "Nová republika" přihlásit vpravo v horním rohu této stránky "přihlásit se" (výběrem emailového účtu např. Google) a upravením uživatelského profilu (v kolonce Nastavení>Upravit uživatelský profil). Děkujeme za pochopení.