Reklama

středa 16. prosince 2020

NYT: Rusko co nevidět zasadí nový úder světové ekonomice

Olga Lebeděvová

16. 12. 2020    pravda
Výstavba výrobního závodu na těžbu a zpracování helia na Sibiři se blíži ke konci a stalo se to důvodem pro další hysterii v západních médiích. Bouřlivá diskuse o "další snaze Moskvy expandovat do světové ekonomiky" začala článkem v New York Times. List oznámil, že po skončení výstavby Amurského plynárenského závodu ve městě Svobodném v Rusku "bude zahájena těžba velkého množství plynu na vývoz".

Co píše NYT

V materiálu NYT je uvedeno, že "nový celosvětový výrobce helia zvýšil rizika pro světovou ekonomiku":

"I když větší nabídka může zpočátku snížit světové ceny, v dlouhodobém výhledu se může dynamika stát více politickou, něco podobného na OPEK, který určuje ceny ropy, zvyšuje nebo snižuje objem těžby".

List cituje slova odborníka na trh Mike Della, který řekl, že "geopolitická rizika, spojená s hrozbou dodávek a potenciálními přerušeními v dodávkách, se zvýší. A když vezmeme v úvahu, jak roste poptávka, helium bude velmi žádané".

Pro informaci

· Helium má široké spektrum průmyslového použití, od špičkového chladicího zařízení po napájení raketových motorů.

· V současné době dominují v této oblasti USA a Katar, ale všechno se může změnit, jakmile ruský závod začne pracovat.

· Očekává se, že Rusko bude vyrábět 25 až 30 procent světových dodávek helia.

· USA se natolik obávají, že se ocitnou v moci globálního řetězce dodávek helia, že udržují národní zásobu helia v Texasu, kde je uložena více než miliarda metrů krychlových plynu. Zásobník helia, zřízený ve dvacátých letech, byl původně určený k pohonu vzducholodí, ale našel své místo v průmyslu a kosmické technice v době studené války.

Pro Novou republiku vybrala a přeložila PhDr. Vladimíra Grulichová

97 komentářů :

  1. Expandovat mohou pouze USA! Jejich poskoci se mou přidat a paběrkovat. Ostatní musí šlapat brázdu! To je přece jasné.

    OdpovědětSmazat
    Odpovědi
    1. Co je Ruské, to je špatné. Co je z USA, to je OK. Dnes lokajové ambasády USA dostali nový příkaz. Od zítřka se nesmí používat název koronavirus, ale nově Čínský virus.

      Smazat
  2. Tento komentář byl odstraněn administrátorem blogu.

    OdpovědětSmazat
    Odpovědi
    1. Stačí ,když dáváš hloupost na odiv sám!! Bohužel, dnes už není možné u nás v médiích vést seriozní debatu o ničem , co děje v RF a všechno kolem ní, protože tomu patologická rusofobie brání!! Jde o záměr a je těžké si představit, kde to skončí! S Ruskem se válčit nedá, to je jasné každému, kdo nechce spáchat světovou sebevraždu, takže je nutné jednat a jednat, jiná možnost není reálná!!

      Smazat
    2. Som nevedel, že NYT je ruská propaganda. "Rusáci" totiž ne"dávají na odiv svoji hloupost", ale rozvíjajú novú vedecko-technologickú paradigmu. Preto majú násobne lacnejšie a násobne efektívnejšie zbraňové systémy. A je "hloupost" západných tajných služieb, že sa venujú manipuláciám typu Skripal a nerobia to čo majú.

      Smazat
    3. Je zajímavé, že to, co dělaj dobře "rusáci" v Rusku nejvíc studujou a rozebíraj "židáci" z USA. Asi jim někdo platí za propagandu.

      Smazat
    4. Pane unknowne pamatujte se! Právě nadáváte a plivete na AMERICKOU propagandu a označujete ji za hloupost! Za co vás platí? Přijdete o chleba!

      Smazat
    5. Unknown, vás v hilfeschule neučili,že Rusko má největší území a na něm nerostné bohatství, které nemá ve světě obdoby.

      Smazat
    6. Tento komentář byl odstraněn administrátorem blogu.

      Smazat
    7. Ani počítať ste sa nenaučil, nie len čítať. Ale vážne. Ak Vás niekto za túto činnosť platí, tak radšej nahláste to, čo som napísal vyššie, inak máte po pláci. Ak nie, tak doporučujem naučiť sa čítať a aj počítať.

      Smazat
    8. Tento komentář byl odstraněn administrátorem blogu.

      Smazat
    9. Tento komentář byl odstraněn administrátorem blogu.

      Smazat
    10. Nereagujte na hovado UN.... Jeho cilem je odvest diskusi do osobnich konfliktu a mimo tema. Jemu nevadi, ze je rusofobni vul.

      Smazat
    11. Tento komentář byl odstraněn administrátorem blogu.

      Smazat
    12. Richarde, velke území má i Kanada, Austrálie, USA, Brazílie... a surovin plno. Nezdá se, že by jejich obyvatelé trpěli bídou, spíš naopak. A určitě jsou na tom lépe než Rusko. A nijak hrozné to není ani s Nigérií, ktera je významným africkým státem víz Lagos. https://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/c/ca/Lagos_Island.jpg

      Smazat
  3. 14:43.
    Co se tak vztekáte, vždyť článek je v podstatě o tom, co píše NYT...Nějak vám dělá potíže vnímat čtené, že ?

    OdpovědětSmazat
    Odpovědi
    1. Je to chudák(mentální) beremeho jako zdejšího šaška.

      Smazat
  4. Tento komentář byl odstraněn administrátorem blogu.

    OdpovědětSmazat
  5. A evropa na ekologii nekasle? Co nadbytek odpadu z konzumu, transport zboží tisíce kilometrů na lodich s nejspinavejsim pohonem, elektroautomobilove baterie s kobaltem tezenym dětmi v kongu, atd? Nikdy jste nesdělil, co vám to rusko provedlo. Nebyl jste náhodou karierni komous, který teď musí plivat na východ, aby skryl sve špatné svědomí? To už jsou mi tedy příjemnější komanci, kteří ve straně po 89. zůstali.

    OdpovědětSmazat
    Odpovědi
    1. Táhni do řitě odpade společnosti, nikdo se s tebou tady nebaví a jsi pouze mazán, za svoje neskutečné cinty, co zde píšeš!!!

      Smazat
    2. Tento komentář byl odstraněn administrátorem blogu.

      Smazat
    3. 15:26 jak rikas mel by skutecne jit js uz ty jeho vyblitky ani nekomentuji🤑🤑🤑

      Smazat
    4. Býk je nebezpečný zepředu, kůň zezadu a unknown ze všech stran.

      Smazat
    5. Tento komentář byl odstraněn administrátorem blogu.

      Smazat
    6. 16:03
      Nějak nerozumím jazyku tvého zaostalého kmene, co smajlíci, nějak se ti rozutekli.

      Smazat
    7. 17:01ty nerozumis zadnemu jazyku natoz nejakeho kmene!!! ale blijes🤑🤑🤑kálíš💩💩💩dobre a zastaleho michani plnis🚽🚽🚽http://www.joza/kniha/dopi-ce-cesko-musi-byt-zbaveno-curaku-jako-unknown j.j. a anonym-for ever-! cena 1.-kc-degenerati a jejich stoupenci FREE

      Smazat
  6. Unknown 15:14. Stále nemohu pochopit, co Vás tak dráždí na Ruském kapitalizmu? Jsou tam také parazité všech stupňů a hodně žebráků jako v SS. Takže o co Vám vlastně jde? Že by se měly podřídit Vašim požadavkům. V SS také celou historii vládne jeden vládce /dejte mi možnost tisknout peníze a bude jedno kdo vládne/ a navíc i to Rusko obchoduje v doláčích. Takže vyžvejkněte se jasně o co Vám jde.

    OdpovědětSmazat
    Odpovědi
    1. To se pletete. Rusko je sice velkou zemí, ale vůbec mě srovnatelnou s USA. Jejich ekonomika je na 108 místě ve světě, což je v polovině. Rusko není považováno za konkurenta světových ekonomik.

      Smazat
    2. Tak proč se před ním strachy třesou a platí b blbečky po celém světě, aby Rusko pomlouvali?

      Smazat
    3. Protože má jaderné zbraně a nikdo neví, kdy je použije. Proto se všichni bezmocně dívali na invazi do Sýrie, Lybie, Krym, zásahy na Donbase... Zrovna tak v 68, když dělali invazi k nám. Tak proto. Apropos, mě nikdo neplatí.

      Smazat
    4. Pravidelným koukáním na ČT může člověk slabšího ducha získat falešný pohled na svět. Dejte si abstinentní týden. Určitě vám to prospěje.

      Smazat
    5. Lepší by byl hodně silný Absinth. To by vyváděl jako polní kurát Katz!!!

      Smazat
    6. Pane J.J., asi jste nepostřehl zásadní rozdíl. V roce 1968 u nás vojska Varšavské smlouvy (nikoliv Ruska, ale i NDR, PLR, BLR, MLR a spousty dnešních samostatných republik) nikdo nevítal. Na rozdíl od nás je na Krymu vítali jako osvoboditele a oni skutečně osvoboditeli byli. Na pozvání zákonné syrské vlády zde dodnes působí ruské síly jako stabilizační faktor a zabránily obrovským obětem na životech. Invaze do Lybie se nekonala a pokud ano, byla vedena Tureckem, nikoliv Ruskem. Donbas nikdy ruská armáda neobsadila. Pokud Rusko pomohlo zachránit místní lidi před masovými vraždami ukrofašistů, stalo se tak podporou dobrovolníků a je to dobře. Poslední dobou se dokonce hovoří o obavách vládců Ukrajiny před opětovným splynutím Donbasu a Ukrajiny, protože by to silně ovlivnilo volební výsledky. Ukrajina dnes fakticky nemá zájem na tom, aby se vrátil Krym a Donbas do její sestavy. A lidé z těchto oblastí si budou dlouhá desetiletí pamatovat, kdo proti nim posílal tanky, letadla, pravidelnou armádu, kdo na ně střílel z děl a zabíjel civilisty.

      Smazat
    7. J.J. Vůbec jsem nesrovnával ekonomiku a jaderné zbraně bez zaváhání a úplně zbytečně použil první kdo? Stále jste mi neodpověděl na mé otázky.

      Smazat
    8. Promiňte pradědo, ale já nejsem v důchodu, času nezbývá.

      Takže, ohledně ekonomiky jsem odpovídal V.Dvořákovi, vy jste žádný příspěvek o ekonomice nepsal.
      Je úplně jedno, že Američané zastavili válku použitím jaderných zbraní. Ukázali tak sílu yěvh zbraní, ale i nehumanitu. Jenže ve válce, kde hrozným způsobem bylo zabito tolik lidí, kdo hledí na humanitu? Od té doby se nic podobného nestalo a to navzdory tomu, že USA byly vojenskou supervelmocí. Jenže Rusko ty zbraně má také a byl to Putin, kdo jimi hrozil a hrozí. Dokonce i Jelcin v roce 1996. Proto mám já a ostatní lidé stále obavy, jestli Putin anebo někdo mnohem horší to použije na hustě zalidněnou Evropu. Vy věříte, já ne.

      Smazat
    9. Toto, v roce '68 sem ta vojská přijela na rozkaz z Moskvy. V NATO je vůdčí silou USA, ve VS to byl SSSR, tj. Rusko, které je následovníkem.
      Sorry, pod pojmem invaze já osobně myslím něco podobného jako v tom '68. Tj. letadla, (lodě), helikoptéry, BVP, tanky... povětšinou na "pozvání".
      Co se týká Donbasu, nikde jsem nepsal o invazi, ale o zásazích. A doufám, že nejste tak naivní, abyste uvěřil síle šachťorů a traktoristů, kteří jdouce ze šichty, vzali zbraň do ruky, vypráskali ukrajinskou armádu a nasledně po třech hodinách spánku opět nastoupili na směnu. A tak to opakovali den co den. Donbas je rublová zóna. Jakože Rusko s Donbasem nic nemá? Říká vám něco pojem "Projekt Novorussija"? Ten uzavřeli předloni.

      Smazat
  7. pradědo!

    Tomu unkhovnovi jde o jediné. Vydělat si, pokud možno bez námahy (o práci přinášející potřebné věci nemůže být ani řeč, natož lež) nějaké ještě platné oběživo, dříve než bude naprosto bezcenné (asi neví nic o digitalizaci peněz, práce, odměn i trestů). Jedno jak a za co, podstatné je splnit příkazy páníšků (urážet, narušovat, dehonestovat a likvidovat jakoukoliv alternativu). No a to se mu nedaří, nešťastníkovi, prémie před posledními vánocemi kovidového světa prostě nebudou - ta hrůza, živořit jako lůza!!

    OdpovědětSmazat
  8. Poslední roky je vidět, že Rusko stabilizuje ekonomicky i politicky svět a jeho role stále roste. RF prakticky okolní svět moc nepotřebuje a zde je to "dynamo"! Svět se potácí v ekonomických problémech , které má sice Rusko také, ale pro něj je to spíše posílení, soběstačnost je na prvním místě a Putin nemluví , ale koná!!

    OdpovědětSmazat
    Odpovědi
    1. Tento komentář byl odstraněn administrátorem blogu.

      Smazat
    2. To je plochomyslnej organismus (18.43), co? A ještě nadává, nesvéprávno nablbané.

      Smazat
    3. Nechápu stále více, proč na tu dutou lebku všichni reagujete. Již několikrát jsem dal návrh-vykašlete se na něj, ať si tlachá do zdi. Nakonec ho to přestane bavit.

      Smazat
  9. Heliem úder světové ekonomice... To si snad děláte kozy, ne? Světová ekonomika stojí především na bankovních produktech a finančních službách, pak má inovativních technologiích, a samozřejmě i na těžbě surovín. Ani v jednom Rusko nevyniká, protože i ty suroviny u nich těží zahraniční firmy. Vy už prostě nevíte, co pozitivního o Rusku psát, protože i v jejich médiích se objěvují skoro zásadně negativní správy všeho druhu. Tak veľmi beriete úplnou blbosť.

    OdpovědětSmazat
    Odpovědi
    1. Trolíku 18:15, pobavil´s málo. Meleš předepsanou nenávist. Snad těm cintům sám nevěříš?!

      Smazat
  10. Tento komentář byl odstraněn administrátorem blogu.

    OdpovědětSmazat
    Odpovědi
    1. Odstranili jste moje upozornění, abyste argumentovali slušně a redakci jsem vyzval k tomu, aby nemazali slušné komentáře. :-D bravo!

      Smazat
    2. Od tebe tu žádný slušný komentář nebyl.

      Smazat
    3. A ještě mně i tykáte. Jako ten estébák v Koljovi.

      Smazat
    4. 14;27 sak jako bolsevik jsi na tykani zvykly! a kdyby ne tak jeste nam tu dej upozorneni na gramatiku sloh slusne chovani lidske vztahy lQ no proste vse co ty mas a my NE🤑

      Smazat
  11. Tento komentář byl odstraněn administrátorem blogu.

    OdpovědětSmazat
    Odpovědi
    1. Kokoti, neumíte se uživit jinak, než lhaním a lezením do prdele americkým vrahům? Šmejdi z neziskovek, máte nudli u rypáku a chcete řídit svět? Padnete tak na tlamy, že budete žrát vlastní hovna!

      Smazat
    2. Tento komentář byl odstraněn administrátorem blogu.

      Smazat
  12. J.j. to někdo viděl muj oblíbený film Iron sky, vrele doporučuji, a proto mluvi o heliu. O titulku clanku ma pan unknown pravdu, čpi propagandou, ale je to článek NYT, ne ruska. Rusko má podobný systém a podobně problémy jako zbytek světa, tak se mi nelíbí, že tu někdo hysterický (A tady zbytečně) pomlouvá jen rusko. Pomlouvejte všechny stejně, pane unknowne. P. J.j., ty finanční a bankovní produkty, s přihlédnutím k těm toxickym, o kterých se dost psalo, není to trochu nadhodnocené sektor. Ptám se jako laik ze zajmu, aby mě ti evidentne inteligentnější tady, kteří vi všechno, ale taky dost sprosti, neobvinili z hlouposti.

    OdpovědětSmazat
  13. O co nám diskutujícím na NR jde je jasné. Ale o co Vám Rusobíjcům jde je záhada. Pokud vám někomu z rodiny vojáci CCCP někoho znásilnily, je potřeba vědět odkud byly. Národů tam bylo hodně. Nej aktivnější ve všech směrech byly banderovci. Proto má chudák Novotný takové trauma.

    OdpovědětSmazat
  14. To je ubohost.
    Mohu ze srdce napsat, že tahle diskuse jde opravdu do kytek. A ti, co reagujete na toho imbecila Unknowna, si můžete "zatleskat". Právě se mu povedlo to, o co celou dobu usiluje.
    Zamyslete se, jestli se opravdu oplatí nechat se ním manipulovat, nebo tady věcně diskutovat.

    OdpovědětSmazat
  15. VVP je nejlepší státník světa. Jeho tým je dostatečně kompaktní a opora v běžných Rusech trvale vysoká. Akcelerace technologického vývvoje svědčí o zárukách, že plody tohoto vývoje nebudou ukradeny parazity ze západu za pomoci domácích zrádců. Přírodními zdroji unikátně vybavená RF znamená v porovnání se zdrojově vybrakovaným západem jasnou strategickou výhodu. Navíc, ložisková geologie vykazuje v RF pozoruhodné anomálie z hlediska představy omezených zdroů fosilních uhlovodíků. Unikátní minerální kompozita představují fantastickou výhodu v údržbě existujících stŕojírenských produktů, jejichž životnost se tak zásadně prodlužuje a TCO se rapidně snižuje. ze spojenectví s RF bychom těžili v rámci spravedlivých vztahů i my, máme co nabídnout těm, kteří na nás nehodlají parazitovat.

    OdpovědětSmazat
    Odpovědi
    1. Tento komentář byl odstraněn administrátorem blogu.

      Smazat
    2. Ale jistěě Buffere. Příště si zkuste přečíst něvo z ruských zdrojů.

      Smazat
  16. NYT neberte vazne, je to stejna americka rit jako CNN.
    Helium potrebujeme taky k chlazeni zapadnich vakcin. Na ruske staci lednicka a chrani 2 roky. Zapadni chrani par mesicu (kdo vi jestli), aby chudaci farmaceutici meli stale vejvar z prodeje.

    OdpovědětSmazat
    Odpovědi
    1. Nelžete. Na každou z vakcín těsně před použitím stačí lednice, na delší uskladnění tekutý dusík. Právě ta ruská je teplotně citlivější.

      Smazat
    2. 20/21
      Tobě už z toho Ruska evidentně hrabe. Je zde hodně magoru,ale na tebe hned tak někdo nemá.

      Smazat
    3. Na rozdíl od propagované vakcíny z Německa a Anglie je ta ruská dlouhodobě skladovatelná v lednici. Traqpné lhaní, banderovský trole.

      Smazat
    4. Pfizer potrebuje - 70 C a pak hned spotrebovat. Kdo bude kontrolovat, jestli uz neni zkazena v bordelu Cesko? Objednali 5 druhu vakci za zapadu ne z Ruska!
      Ruska vakcina potrebuje normalni lednicku z domacnosti. JJ lze.

      Smazat
    5. Proboha, Když nerozumíte nějaké profesi nebo technologii, to je normální, zkuste si najít něco na internetu. Pokud nejste schopni nic najít, nebo nerozumíte, i to je normální, ale prosím vás nepište věčně bludy.
      Vakcíny se skladují v lednici jen velmi krátkou dobu, pak se musí buď použít nebo zlikvidovat. Na delší dobu se musí mrazit. Pokud chcete, aby vaše vakcína nepotřebovala tyto náklady při dopravě a skladování, musíte to lyofilizovat. To, jak jsem řekl, platí pro všechny podobné látky. Lyofilizátory vyrábí kdekdo, hlavně Čína samozřejmě, takže je Rusko může koupit a stejně tak i ostatní. Pak už bude stačit to dopravovat jen v chladírenském autě.
      Stačí to tak nebo mi budete večně nadávat do debilů?

      Já nejsem proti nějakému gam-covid-vak, jen nemá evropskou certifikaci a proto to zatím nedoporučuje většina předních českých odborníků.

      Smazat
  17. § 355 Hanobení národa, rasy, etnické nebo jiné skupiny osob.. Chlape víte, že jste porušil tento zákon?

    OdpovědětSmazat
  18. Tento komentář byl odstraněn administrátorem blogu.

    OdpovědětSmazat
  19. Tento komentář byl odstraněn administrátorem blogu.

    OdpovědětSmazat
  20. Inaugurací PREZIDENTA Trumpa skončí všechny dosavadní covid-komedie a postupně nastane OSVOBOZOVÁNÍ nejen USA, ale celého světa. Všechny tituly před i za jménem budou zrušeny jako nezasloužené a zločinci ze všech sfér života začnou mít velké problémy. TŘESTE SE - VÁŠ BLAHOBYT KONČÍ.........

    OdpovědětSmazat
    Odpovědi
    1. 21:14, mám za to, že se mýlíte. Nejde mi teď o to, kdo nakonec bude v dalším období americkým prezidentem, ale o samu agendu Trumpa. Právě za ním stojí síly, které s nejvyšší možnou pravděpodobností hraničící s jistotou rozpoutaly Covid. To, že v samotných USA demokraté převzali covidovou agendu v boji proti Trumpovi, je druhá věc. Dopustili se tak ulitého startu, jak to vyjádřil Pjakin. A vlezli do zelí globálnímu prediktorovi. Za to ale budou pykat.
      Nicméně agenda Covid je na stole, nikdo ji jen tak neuklidí. To by se nejdřív musela uklidit už tisíce let stará koncepce globalizace. Jenže jaká síla je k tomu způsobilá??

      Smazat
  21. Unknown16. prosince 2020 20:52
    20/30
    A tohle se Dvořáku nemáže, ujetý zdegenerovaný magor Venca tady rozšiřuje evidentní nenávist. Zase dvoji metr co.
    Čím větší hovado tím větší prostor.
    ===========================================================
    Pepku, lépe ses popsat nemohl. Fakt se ti to povedlo.

    OdpovědětSmazat
    Odpovědi
    1. forkie ne "nemáże", ale tys dobre "máznutej", spis vsak "vymazanej"

      Smazat
  22. Svět západní demokracie nesnáší Rusko proto , že je jiné , že se nežene za pozlátkem jak západ. Rusko se také neuvěřitelně proměnilo a já jsem rád , že jsme 40 let pomáhali překonat Sovětskému svazu zničení po II.svět. válce. Socialismus by měl šanci se rozvíjet , ale došlo k selhání Gorbačova , který věřil západu. Dnes s hořkostí dožívá ve vyhnanství.

    OdpovědětSmazat
  23. Tebe je mazat málo. Podle toho paragrafu bys ty, Unknown a Indický běžec už dávno lepili pytlíky v teplákových soupravách.

    OdpovědětSmazat
    Odpovědi
    1. Na koho proboha reagujete? Vždyť jste všechno smazal i s nickem.

      Smazat
    2. 22:17
      Ty na tom budeš dvořáku podstatně hůře. Takové kolaboranty jako jseš ty, stavěl vlastenec Čech ke zdi. Ty si opravdu za své kolaborantství s ruským šmejdem nic jiného nezasloužiš.

      Smazat
    3. 22:17 ani stavě, během války dokonce bez soudu, ale konkrétně v čem Dvořák kolaboroval? Na takove tresty musí být i konkrétní skutky, treba špionáž apod.

      Smazat
  24. http://www.joza/kniha/dopi-ce-cesko-musi-byt-zbaveno-curaku-jako-unknown, j.j. forkie a jim podobni-forever-! cena 1.-kc-degenerati a jejich stoupenci FREE

    OdpovědětSmazat
  25. Reagovat agresivně na onoho Unknowna a J.J., kteří soustavně a přitrouble odporují tady převažujícím názorům, je podobně hloupé, jako jejich vystupování. Ani válčička vedená proti nim panem Dvořákem, zvlášť, pokud by jejich příspěvky mazal jen proto, že s jejich obsahem nesouhlasí, mi moudrou nepřipadá.
    I když s oním Unknownem, J.J. třeba ani Indickým běžcem atd. nesouhlasím taky, zajímavé mi přijde, jakým jsou stále dokonalejším obrazem soudobé propagandy, jakou a jak intelektuálně vybavenou množinu představují, tedy jak a s jakým efektem působí soudobá propaganda.
    Pan Dvořák, místo aby jejich hloupost obracel proti mainstreamu prostřednictvím redakční práce, tak se s nimi maže a někdy, přijde mi, podrážděně reaguje. Že podobně reagují i někteří "pozitivně" diskutující, to netěší, ale lze to pochopit. Asi mají s oním Unknownem, J.J., popř. i Indickým běžcem, cosi společného. S trochou omluvy, JiH

    OdpovědětSmazat
    Odpovědi
    1. Jak chcete "redakční prací" reagovat na "příspěvek", který kromě interpunkce neobsahuje nic, než sprosté urážky, nadávky a vyhrožování? A to je naprostá většina jejich výlevů. Zkuste něco podobného na Parlamentních listech. Ihned vás smažou. Na Novinkách vás smažou a máte ban klidně i na rok. To samé i jinde. Platí, že když se hádá slušný člověk s blbcem déle než dvě minuty, hádají se dva blbci. Výlevy těchto pánů navíc komplikují diskusi, protože zahlcují prostor pod příspěvkem s argumenty a je třeba hledat pak ten s odpovědí. Ostatně to je jeden z jejich nástrojů, jak znechutit diskusi a odradit pod návštěv těchto stránek. Dělají to systematicky a cíleně. Mazat a nereagovat. Ignorace je nejúčinnější názor.

      Smazat
    2. 8:18 JÁ SPROSTĚ URÁŽÍM? Vy jste nejen neschopný přispěvatel, ale i lhář. A lžete i v těch vašich rozsáhlých příspěvcích.

      Smazat
    3. 0:24
      Á zase jeden, pro kterého je názor jiného nepřijatelný. Píšete hezky,ale názor jak ubohý nenávistný pasák vepřů.

      Smazat
  26. nabizi se otazka zda Unknown "prudic" neni ten stejny Unknown "hojic"?!
    jinak si nedovedu predstavit ze by si dal nekdo po zkusenostech z uknownem prudicem dal znovu nick unknown???

    OdpovědětSmazat
  27. 0:24 a ktery ty jsi unknown? je divne ze mas stejny nick a ze "jako" dobry unknown jsi ted "jako" proti tomu spatnemu??? jsi jedna a tataz osoba ze?

    OdpovědětSmazat
    Odpovědi
    1. dobraku 9:33, několikrát tady bylo vysvětleno, že pokud se někdo "přihlásí" prostřednictvím Bloggeru a nezapíše žádnou vlastní identitu, tedy třeba svoje jméno nebo libovolný "nick", stane se Unknownem, tedy neznámým. Stejně tak se může zapsat jako "dobrak". A bude vás víc, každý jiný. Chápete?

      Smazat
    2. A ještě rozlišuje, na dobrý a špatný. Dvojí meyr už máte, zbývaly už škatulky.

      Smazat
  28. Nic se nedá dělat usa nejsou na světě sami a Rusko a Čína budou časem nejlepší.

    OdpovědětSmazat
    Odpovědi
    1. Čína a USA, ostatní se nechytají. Pokud ještě někdo, tak z JV Asie, možná v budoucnu z J.Ameriky, Blízkého východu. Rusko na to nemá, ti buď budou s oněmi dvěma velmocemi kooperovat nebo přijdou o vše. Stejně tak i Evropa začíná pomalu ale jistě odcházet ze scény.

      Smazat
  29. Pokud troll rika zde svuj nazor, je to ok, i kdyz je jiny, i opacny nez toho, na jehoz prispevek reaguje. Pokud pritom lze, je ovsem treba reagovat s nesouhlasim! Nevysvetlovat, neni zde politicke skoleni a jit do konfliktu s trollem je prave to o co on usiluje.
    Pokud ovsem troll urazlive a sproste napada prispevatele, mazat! Nesouhlas muze projevit prece kultivovane a na zaklade argumentace a faktu, jako to delaji jini.
    Pane administratore, pokud takto postupujete pri mazani, mate moji podporu a dekuji Vam.

    OdpovědětSmazat
  30. 10:31 presne ma slova kazdy ma pravo na svuj nazor! kazdy ma pravo nesouhlasit ale nikoliv za jiny nazor odsuzovat a uz vubec ne vulgarne napadat!! hotove vyrizene! mazat eliminovat blokovat vyhazovat! dik

    OdpovědětSmazat
    Odpovědi
    1. Ale vždyť tady se maže úplně všechno, i to slušné, co nesouhlasí s názory admina. A je úplně jedno, že to je slušný příspěvek. Sem už chodí několik pohrobků bývalého režimu a nadšených vítačů "osvoboditelů '68" Stačí zapochybovat o Rusku, které je samo kritizováno vlastními obyvately, a jste zde nejen sprostě urážený a to i od samotného administrátora. Ale následně vás smažou a všichni si libují. Vždyť když máte měco k článku, uveďte to, a neřešte to neustálými nadávkami a to dokonce i v tom případě, že nikdo z tzv."trollů" neprispěje. Vy si vytvoříte "ducha" a nadáváte mu. Vymýšlíte, co by jako řekl a už se to sype. Případně se z vaším strany ozve hláška "zkurvené USA", "amivrazi", amiopkuanti...

      Čest vyjímkám.

      Smazat
    2. JJ nelzi mazou se jen vulgarni komenty! a pokud za nazor napadas nekoho ze je hloupy blby nevzdekany mene chytry s nizkym lQ apodobne tak je to taky urazeni a napadeni osoby s jinym nazorem nez jo mas ty unknow indian ci kdokoliv jiny! praci cest!

      Smazat
    3. 15:16 ale nekecejte, já nikdy nenapadám a už vůbec ne vulgárně. Nejsem na to stavěný. To mě neustále urážejí, že ide debil a kretén, čo by měl chcípnout. Ale i když s vámi a články nesouhlasim, to ještě neznamená, že bych měl být vyhozen nebo rovnou popraven.

      Smazat
    4. No, J.J., proč by kdokoli neměl právo být "pohrobkem" minulého režimu a nemyslet si, že "internacionální pomoc" 1968 byla záchranou reálného socialismu? Pokud byste takové mazal, proč jste překvapen, když jiní jiní mažou vás?

      Smazat
    5. 15:58 opět nepochopeno, opět mi vkládáte do úst něco, čo jste si vymyslel a co já jsem neřekl. Já přece nepsal, že vy nemáte právo si cokoliv myslet, vždyť jsou vás plné Novinky a jiná fóra, v poslední době také diskuse na iDnes. Já říkám, že ti, co nemají názory shodné s vámi, by měli mít taktéž možnost se slušnou formou kdekoliv ve veřejném prostoru vyjádřit.

      A mimochodem, já si rozhodně nemyslím, že invaze v '68 byla nějakou "internacionální pomocí" a mám právo si to myslet i vyjádřit svůj názor. Co si myslíte vy, je mi jedno a právě diskusní prostor je na to, aby lidé slušně vyjadřovali svoje názory, vyměňovali poznatky, prostě diskutovali. A ne, že mi nějaká smečka rozjásaných vítačů bude nadávat do debilů a admin mě vzápětí nato smaže.

      Smazat
  31. 15:16
    Ale vždyť tohle děláte především vy,jen urážite menšinové názory ve smyslu , rozbíjí diskusi, pouze se jedná o jiný názor než tady většiny.Dvorak maže Přispevek který neobsahuje žádné vulgárity, pouze pro to, že má jiný názor, hlavně co se týče Ruska,to je zde tabu.

    OdpovědětSmazat
  32. danny 8:18, překvapujete. Potom, kdy jste prokázal mnohou znalost, jako byste nevěděl, že redakční práce není pouhou nádeničinou, kdy seberu nějaký ten text a zařídím, aby byl nějakým tím technickým prostředkem zveřejněn. V případě blogu jde sice také o to, aby texty byly formátovány jednotně, časovány v souvislé řadě, aby nadpis textu byl skutečným nadpisem i odkazem (to pro ty, kteří si vedou archiv čteného). Podstatou redakční práce a její hlavní úlohou je, vytvořit identitu, která získá pokud možno významný okruh čtenářů a v lepším, prospěje úctyhodnému politickému cíli.
    Blog NR je pro jistý okruh čtenářů přitažlivý nikoli originalitou, ale tím, jaké přebírá články, poslední dobou i možnostmi europoslanecké funkce jednoho z redaktorů. Tato specifika si je ovšem možné vynahradit širším, pro někoho jen méně pohodlným záběrem na internetu. Je tu ovšem i možnost diskuze, která je výjimečná právě proto, že není reglementována tak, jako na Vámi zmiňovaných Parlamentních listech, Novinkách a podobně.
    S trochou představivosti byste měl vidět, jaké se tak otevírají možnosti. Nežádoucí příspěvky zahlcují prostor? Možnosti zobrazení jsou, jak jistě víte, široké. Blog není odkázán na papírovou tiskovou stránku. Bylo tady mnohokrát připomenuta možnost diskuzi redigovat tak, že diskusní příspěvky mimo stanovené regule nebudou mazány, ale graficky odstaveny „na hanbu“, což jednoznačně a nezpochybnitelně prokáže čistotu redakční práce, háklivé čtenáře ušetří nechtěného, ovšem s výhodou zachování věrného obrazu reality.
    Uniká Vám, jaké možnosti to otevírá nejen řízení redakční práce, do jaké míry to může prospět návštěvnosti a čtenosti, do jaké míry se tím blog ještě víc odliší od ostatních právě otevřeností a nepředstíranou demokratičností? Samozřejmě chápu, že každá originalita je cestou nejistou a mnohdy trnitou a pracnou. O to je pak lepší a cennější výsledek. Zdraví JiH

    OdpovědětSmazat

Na opakovanou žádost čtenářů, kteří se nechtějí zapojovat do diskuzí obsahující vulgární a urážlivé výroky. Jejich odstraňování je časově náročné a narušuje plynulost diskuze. Proto nebude dále možné vkládat anonymní komentáře.
Pro vložení komentáře je proto nutné se na stránce "Nová republika" přihlásit vpravo v horním rohu této stránky "přihlásit se" (výběrem emailového účtu např. Google) a upravením uživatelského profilu (v kolonce Nastavení>Upravit uživatelský profil). Děkujeme za pochopení.