31. 12. 2020 ČNL
Společnost je rozhádaná kromě jiného také sporem o Ferdinanda Peroutku (Peroutkové publicisté byli dva! Vladimír Peroutka byl šéfredaktorem zlínského časopisu,jenž dnes je maximálně obtížně k sehnání.Jméno časopisu neprozradím.) Rozkol vzbudil proces madam Kaslové, vnučky pana Peroutky a současně pana Bienerta,protektorátního ministra (o čemž se ponejvíce mlčí).
Ale ke sporu - pan president takzvaně urazil památku Ferdinanda Peroutky výrokem o selhání a příkladem článku zvaného "Hitler je gentleman", jež se aktérům nezdařilo nikdy zatím dohledat. K tomu mohu jen naznačit jako Smoljakova Smrtka - hledali špatně (víc nesmím naznačovat!).
Podstata sporu ovšem vůbec netkví v nějakém článku. Podstata sporu tkví ve skutečnosti, kterou pan president nenaznačil přesně, a o které protivníci mlčí jako hrobové.
Jde totiž o to, že F. Peroutka nezradil za protektorátu ani postojem ani písmem. On zradil Benešovu republiku až v poúnorovém exilu. Jak?
Inu, takto.
Ferdinand Peroutka ještě v roce 1946 v knize "Tak nebo tak" (F.Borový Praha 1947) na straně 71 hlásal o odsunu Němců toto:
"...mnozí se domnívají, že nyní se může dělat málo a špatně, když už nemá kdo poroučet: nestačí křičet "Němci pryč!", nýbrž ten pracuje pro to, aby Němci mohli být co nejdříve odsunuti, kdo se učí, aby se sám mohl postavit na jejich místo,abychom je nepotřebovali..."
Nic proti. Naopak - tato jeho slova by se mohla tesat do kamene.
Ale přišel Únor, Peroutka Únor nezvládl, jako mnozí, šel do exilu, a hle - po létech nastal ferdyšovský obrat. Jakýže to byl obrat?
Krásně a přesně tento obrat popsal jiný exulant - Francis D. Raška v knize "Opuštění bojovníci. Historie rady Svobodného Československa 1949-1961". (Academia Praha 2009).
Zejména na stranách 182 až 187, přičemž problém byl vylíčen na předchozích stránkách v oddíle Sudetoněmecká otázka.
Peroutka se totiž 20.dubna 1953 (ejhle, čirou náhodou to nebyly narozeniny vůdce?) sešel s panem Simonem, zástupcem dr. Rudolfa Logdmana von Auen, již předválečného praporečníka sudetských Němců.) Peroutka si o schůzce vedl podrobné zápisy: Tož hleďme, co pravil panu Simonovi:
( Bože, jak Peroutka předběhl Posselta! - JJN.)
(Sancta simplicitas! Pokud komunisté někoho stěhovali, byl to německý antifašista, ne sudetský zločinec. Bez dekretálního prověření se žádný Němec nedostal zpět! Na to pan Peroutka zapomněl??? - JJN.)
Pan Peroutka si nakonec povšiml ještě jedné věci. Pan Simon hlásal ideu :"aby Češi opustili Masaryka a jako vůdce přijali dr. Lodgmana".
(No comment. - JJN.).
Dále F.D.Raška cituje Peroutku po vyjádřeních sociálně demokratického Sudetoněmce Wenzela Jaksche v Die Brücke, kde komentoval vystoupení F. Peroutky v Rádiu Svobodná Evropa, v němž Peroutka chválil východoněmecké povstání 17.června 1953 jako "slavné" a mluvil o příchodu "česko-německého společenství".
(Apage, Satanas - JJN.)
"Peroutka dokonce udělal narážku na podmíněnou ochotu zahájit jednání se sudetskými Němci polemikou proti komunistům:
"Ale i kdybychom měli říci, že vyhnání Němců způsobem, jakým proběhlo, bylo chybou, dokonce ani potom by komunisté neměli důvod být nadšení..." Konec citace.
Dál už to nemohu psát, ať si to každý přečte na str.184-188 citované knihy.
Jako pozůstalému po dědečkovi zabitém gestapem a udaném Sudetoněmcem rájeckého panství, jako příbuznému dvou strýců zahynulých za Obranu národa v Osvětimi, jako příbuznému strýce gilotinovaného na Pankráci za odboj KSČ, se mi hnusí pokračovat v citacích pana intelektuála, který byl ochoten po tom všem co za protektorátu sám prožil, zaprodat svou zemi, nedávno osvobozenou jak od říšských tak od sudetských nacistů odsunem, takovými návrhy českému národu.
Nyní si dovolím další komentář.
Pan Peroutka - zvláště jako emigrant bez přímého kontaktu s rodnou zemí - vůbec nebyl práv vyjadřovat se k náladám občanstva republiky po osvobození i v čase daleko delším než byl rok 1953. Mnohé oblasti by tehdy zásadně nepřipustily návrat sudetů a některé oblasti zvláště krutě postižené - Valašsko, Drahanská vysočina, Vyškovsko, Sedlčansko, Neveklovsko, Severní Slezsko, Břeclavsko atd., by to nepřipustily NIKDY. Se svými názory na opětné zavlečení sudetů do Československa byl zcela mimo mísu.
Naštěstí pro jednu až dvě generace toto socialistický stát nikdy nepřipustil - a dobře udělal. Naopak popřevratový stát počínaje prvním presidentem toto nejen připustil, ale ještě se masám sudetských zločinců omluvil a vztáhl na ně jakousi nepsanou "amnestii" která nakonec i pošpinila čest samotné hrdé menšiny německých antifašistů. Dále stát učinil programový vlom do dekretálního práva trpěním novely tzv. restitučního zákona, která ohrozila majetky a právní jistoty občanstva státu na celá další desetiletí a uvrhla je do takové právní nejistoty, o které se "ani socialistům nezdálo".
Dlužno říci - naštěstí pro čest tehdejšího exilu - že pan Peroutka se svými aktivitami u drtivé většiny exulantů naprosto pohořel. Tehdejší exil v čele s dr. Zenklem a dalšími se od aktivit pana Peroutky odvrátil. Byli to sice protivníci komunistů - ale nebyli to zrádci republiky. Benešovy republiky, jak se tehdy říkalo.
Krásně a přesně tento obrat popsal jiný exulant - Francis D. Raška v knize "Opuštění bojovníci. Historie rady Svobodného Československa 1949-1961". (Academia Praha 2009).
Zejména na stranách 182 až 187, přičemž problém byl vylíčen na předchozích stránkách v oddíle Sudetoněmecká otázka.
Peroutka se totiž 20.dubna 1953 (ejhle, čirou náhodou to nebyly narozeniny vůdce?) sešel s panem Simonem, zástupcem dr. Rudolfa Logdmana von Auen, již předválečného praporečníka sudetských Němců.) Peroutka si o schůzce vedl podrobné zápisy: Tož hleďme, co pravil panu Simonovi:
"Simon: Jaké je Vaše stanovisko k návratu sudetských Němců?
Peroutka: Řeknu vám své stanovisko, ovšem nepřeji si, abych byl citován.
....Moje stanovisko k návratu Němců je takové, že si bez něho nedovedu představit trvalé uspořádání poměrů.
Simon: To je pravda. Návrat je také v českém zájmu (!! - JJN). Bez něho by měli Češi na svých hranicích stálý nepokoj, stále by byli ohrožováni.
(To se celý čas děje - Jednou pravil politický darebák pravdu. JJN.)
Peroutka: ... Jsme s komunisty v boji na život a na smrt - v boji se střílí, zbraněmi nebo propagandou....Sledujeme zprávy z domova a vidíme, že se tam nálada k Němcům pomalu mění, tom tempu, v jakém se zapomíná na nacistické brutality, poněvadž přišly brutality nové, komunistické. Až do roku 1950 panovala naprostá nálada proti návratu Němců, kdo by se byl o tom zmínil, byl by v úsudku lidí doma ztracen. Nyní...tato nálada změkla (! - JJN) a pomalu se dostává do stadia, kdy můžeme pracovat pro positivní řešení. Musíme lidi vychovávat pro toto řešení.
( Bože, jak Peroutka předběhl Posselta! - JJN.)
Dnes jsme tak daleko, že můžeme poukazovat na hospodářské škody, které byly způsobeny odsunem Němců, na dříve kvetoucí a nyní pustnoucí německé území, na to, že komunisté již stěhují zpět německé komunisty, a tedy v podstatě odvolávají odsun."
(Sancta simplicitas! Pokud komunisté někoho stěhovali, byl to německý antifašista, ne sudetský zločinec. Bez dekretálního prověření se žádný Němec nedostal zpět! Na to pan Peroutka zapomněl??? - JJN.)
Pan Peroutka si nakonec povšiml ještě jedné věci. Pan Simon hlásal ideu :"aby Češi opustili Masaryka a jako vůdce přijali dr. Lodgmana".
(No comment. - JJN.).
Dále F.D.Raška cituje Peroutku po vyjádřeních sociálně demokratického Sudetoněmce Wenzela Jaksche v Die Brücke, kde komentoval vystoupení F. Peroutky v Rádiu Svobodná Evropa, v němž Peroutka chválil východoněmecké povstání 17.června 1953 jako "slavné" a mluvil o příchodu "česko-německého společenství".
(Apage, Satanas - JJN.)
"Peroutka dokonce udělal narážku na podmíněnou ochotu zahájit jednání se sudetskými Němci polemikou proti komunistům:
"Ale i kdybychom měli říci, že vyhnání Němců způsobem, jakým proběhlo, bylo chybou, dokonce ani potom by komunisté neměli důvod být nadšení..." Konec citace.
Dál už to nemohu psát, ať si to každý přečte na str.184-188 citované knihy.
Jako pozůstalému po dědečkovi zabitém gestapem a udaném Sudetoněmcem rájeckého panství, jako příbuznému dvou strýců zahynulých za Obranu národa v Osvětimi, jako příbuznému strýce gilotinovaného na Pankráci za odboj KSČ, se mi hnusí pokračovat v citacích pana intelektuála, který byl ochoten po tom všem co za protektorátu sám prožil, zaprodat svou zemi, nedávno osvobozenou jak od říšských tak od sudetských nacistů odsunem, takovými návrhy českému národu.
Nyní si dovolím další komentář.
Pan Peroutka - zvláště jako emigrant bez přímého kontaktu s rodnou zemí - vůbec nebyl práv vyjadřovat se k náladám občanstva republiky po osvobození i v čase daleko delším než byl rok 1953. Mnohé oblasti by tehdy zásadně nepřipustily návrat sudetů a některé oblasti zvláště krutě postižené - Valašsko, Drahanská vysočina, Vyškovsko, Sedlčansko, Neveklovsko, Severní Slezsko, Břeclavsko atd., by to nepřipustily NIKDY. Se svými názory na opětné zavlečení sudetů do Československa byl zcela mimo mísu.
Naštěstí pro jednu až dvě generace toto socialistický stát nikdy nepřipustil - a dobře udělal. Naopak popřevratový stát počínaje prvním presidentem toto nejen připustil, ale ještě se masám sudetských zločinců omluvil a vztáhl na ně jakousi nepsanou "amnestii" která nakonec i pošpinila čest samotné hrdé menšiny německých antifašistů. Dále stát učinil programový vlom do dekretálního práva trpěním novely tzv. restitučního zákona, která ohrozila majetky a právní jistoty občanstva státu na celá další desetiletí a uvrhla je do takové právní nejistoty, o které se "ani socialistům nezdálo".
Dlužno říci - naštěstí pro čest tehdejšího exilu - že pan Peroutka se svými aktivitami u drtivé většiny exulantů naprosto pohořel. Tehdejší exil v čele s dr. Zenklem a dalšími se od aktivit pana Peroutky odvrátil. Byli to sice protivníci komunistů - ale nebyli to zrádci republiky. Benešovy republiky, jak se tehdy říkalo.
Jiří Jaroš Nickelli
Spol.L.Svobody Brno
Ta otravná Kaslová by se jen pořád vozila po Zemanovi, ale kupodivu jí jako Židovce vůbec nevadí protižidovský článek jejího dědečka, který napsal do českých novin ještě před německou okupací. Tedy dobrovolně z přesvědčení, nikoliv z donucení okupačními orgány.
OdpovědětSmazatHnůj a Peroutka.
SmazatTak neví, co jsem to už několikrát viděl v mejlech. Totiž útržek z "Přítomnosti", kde ten článek je.
SmazatTo snad někdo vyrobil na dobovém výtisku? "Hitler je gentleman" tam bylo.
10.32
SmazatTen útržek se objevil na malinkou chvilku v reportáži o vyklízení vily K.Čapka před plánovanou rekonstrukcí. Byl nalezen v nějaké malé místnosti za Čapkovou pracovnou, která sloužila jako odkládací prostor. Proč si to Čapek schoval lze jen spekulovat. Netuším ,jaký byl jeho vztah k Peroutkovi. To by si zasloužilo hlubší badání...
To není třeba bádat, je to podvod https://www.irozhlas.cz/zpravy-domov/novinar-podstrcil-do-capkovy-vily-falzifikat-clanku-hitler-je-gentleman-nachytal-starostku_201506291843_mskalicky
SmazatTady to máte.
Smazathttps://uloz.to/…jpg
Tvorba podvodneho utrzku,ale by vyzadovala, pomerne velke usili. Take se vloudit do vily.
SmazatA vysledek namahy neni v pomeru k vynalozenemu usili.
A k nejakemu jakemu vlastne prospechu z toho?Komu?
"Náš" Ferda daleko předběhl dobu a všem dnešním novinářům už tehdy ukázal jak se dělá moderní žurnalistika. Nejdříve před Hitlerem varoval, aby po Mnichovu a následné převýchově našimi milými krajany ve svém článku stejného Dolfíka nazval géniem. Zachránil se kluk ušatá a vesele se svou skvělou novinařinou oblažoval národ celou okupaci. Jestli pak také něco napsal třeba o atentátu na Heydricha :) ? No a pak to fouklo z druhé strany a unavený Ferda, už bez invence, nazval géniem i Lenina. Pozdě. Nezachránil se a musel vzít roha. Za kopečky konečně našel svoje milé krajany a psal jak psal, s očekávámím, že ho vezmou sebou zpátky na rodnou hroudu. Nedožil se. Chudák. Ale všem z gruntu hodným chlapcům zanechal odkaz. Ukázal cestu. Takovej, Božím dopuštěním, generál Pavel po ní fičí až se práší za kočárem.
OdpovědětSmazatsouhlasím s Vámi
SmazatZapominate, ze kazdy pohled na dejiny ma svuj rub a lic. Proto nesudte velikany z pohledu a zkusenosti, ktere mate. Je to pouhy usek dejin, na ktere ani nejste odbornik. Mne je 80 a vim co byl na vychode komunismus, socialismu a kapitalismus zapadni sfery z vlastni dlouhodobe zkusenosti. Ziju 50 let na zapade a mohu z vlastni zkusenosti rict, ze Cesko spadlo do sametu do pekneho hnoje lzi a podlosti a ze Rusko pod Putinem zustava nadeji lidstva.
SmazatVaclav 10:06
SmazatJá osobně bych teda Peroutku "velikánem" nenazýval. Byl to prostě jen novinářskej pisálek který se nacpal mezi prvorepublikové "elity". Protože "elity" potřebují poplatné novináře, kteří o nich budou psát oslavné články. To platilo dříve stejně jako dnes.
Jinak s tím ostatním vaším textem vřele souhlasím.
Právě ty parazitečci jsou nejhorší, protože nedokážou pořádně alespoň na 30 let odhadnout vývoj, tak to musí dohnat usilovností. Viz zdejší HOVNIVÁL.
Smazat"jí vůbec nevadí protižidovský článek jejího dědečka"
OdpovědětSmazatNatož aby jí vadil "protižidovská" čínnost jejího druhého dědečka..
Sleepless in Laos 7:04
SmazatZa zmínku též jistě stojí fakt, že její dědeček Peroutka byl sice 6 let v koncentráku, ale jako prominentní vězeň, který byl zatčen v roce 1939 při preventivní akci Albrecht I, stejně jako Horáková a mnoho dalších prvorepublikových politických aktivistů.
Následně si pražské Gestapo tyto prominentní vězně občas vozilo do Prahy, kde je tzv."vytěžovalo" a za to jim byl zachováván jejich prominentní vězeňský status. (Horákovou nikam vozit nemuseli, tu "vytěžovali" přímo ve své věznici v Terezíně.)
I Peroutka se během pobytu v Buchenwaldu několikrát vyskytnul ve věznici na Pankráci. Proč asi tak vozili gestapáci jednoho vězně tam a zpátky 800 kilometrů??? Gestapo však s ním zřejmě bylo spokojeno, protože ve zdraví přežil šest let v koncentráku, což bylo u běžného heftlinga téměř nemožné.
Je nutné rozlišovat ž a Ž. Poturčenec horší Turka.
SmazatZde je vidět jeden zdárný příklad vážného provinění na českém národu komunistami: Že jsme nevěřili ničemu, co nám komunistická propaganda tvrdila, ale přímo naopak.
OdpovědětSmazatTakže jsme si zamilovali Peroutku, Tigrida a j., aniž bychom věděli (nebo jenom se domnívali), co ti dotyční pro český národ udělali...
Sli jsme na vychod a prisli na zapad. Ze zapadu jit na vychod nam brani a strasi nas. Vedi proc, tam je nase budoucnost. Tady jsme a zustaneme obcany 2. kategorie, kolonie zapadu, kterou ovladaji poskoci Deep Statu. Ty nas dal nepusti a lidi neustale masiruji lzemi a nenavisti k Rusku. Oni vedi, proc to delaji!!!
SmazatNa Peroutku, Pravdolásku, Tigrida, nebo zase z jiného ranku na vrahounky bratry Mašíny, jakož i na další podobné "vlastence" a profidobrosery kálím - ne až teď, už dlóóóuho - ale co mě teď po ránu celkem rozhodilo je silvestrovský čt program. Ta jako má tu bídu vytrhnout Šíp s Karlem?! Že jsem já blbec, ze zvědavosti vůbec na ten program ze zvědavosti kouknul! Jen jsem se po šichtě zbytečně nasral.
OdpovědětSmazatA to ne kvůli mě - moje bedna skončila na smeťáku mých dějin už v r. 2014, dorazilo mě jak informovali o "anexi Krymu", tak letěla - ale mám vnučky, žejo. (Ještě že jsem bednu vyhodil - nevyhodit ji, zastejskalo by se mi po programech za "totáče".)
Bičem hnát takové tvůrce zábavy! To tedy je úroveň!
(A homoblb v hlavním vysílacím čase!) Ježíšmarjá!
To jsme dopadli...
Společnost je ožralá demokracií a stala se dementní . Rok 2021 to potvrdí a nebo změní.Podle rozdaných peněz si myslím ,že přijde závěrečná rozkrádačka viz Lichtenštejnové !
OdpovědětSmazatTento komentář byl odstraněn autorem.
OdpovědětSmazatDnes je umime rozeznat ,pod nazvem prestitut.
OdpovědětSmazatPresku...va.
Podivejte na ty zbabelosti.
"Mnozi se domnivaji" = vsichni a nikdo.
"..se muze delat malo"..jak se schovava, aby nemusel nic sam udelat,zadna zodpovednost, zbabele anonymni zvasty..
"..nybrz ten..",zase nic.Kdo co je ten.
"..nybrz ten pracuje"..se uci"..
To neni chlap,ale krivak.
Usadil se v pozici,jako farar na kazatelne a diktuje narodu jako Uberucitel.
Dalsi ku..va,je ten Simon. Mluvi tez z pozice vsevedouciho Goebbelse:
"to je pravda je to v jejich zajmu", kopnout do rypaku.
To si spitaji v kancelarich...
Vzdycky v mnoznem cisle..
Jinde zase Poseroutka "..jsme s komunisty v boji na zivot a smrt".
A zase se schovava zbabele za "jsme".
Co bylo zatim.
Masinove, zakerne vrazdy agentu,posilanych zpet s ukoly teroru na vesnicich,masakrovat predsedy MNV ,JZD a drobne bezvyznamne funkcionare,kde nebyla policie, ktere si lide volili ze sveho stredu,ktere znali desitky let a duverovali jim.
Pachat skody, travit dobytek,zapalovat,nicit.
Nekteri jim naleteli a skoncili ve vezenich na dozivoti a nebo byli jen pribuzni..
Mam to z prvni ruky,zil jsem na vesnici..
Komuniste teprve potom panikovali a pod provokaci pachali represe vezneni a popravy. To vse zbytecne.
Predtim to byl nejakej Mrva,vyraz se pouziva snad dodnes a K.Sabina ,ale ten byl tezce nemocen a umiral hlady.
Nikdo nepomohl.
W.Jaksche. Slysel jsem ,ze to byl statecny politik a Hitlerovi nikdy nepodlehl.
Mozna byl Poseroutka neco pro nase rodice ,ale neslysel jsem nikdy nic, pro nas neexistoval.
Jo jo tak to je strašák komunismu je pro boháče to nejhorší a tak se spřáhnou i s ďáblem aby se to nestalo. V dnešní době by byl pro ně skvělý žurnalista.
OdpovědětSmazatS těmi komanči měl pan Peroutka pravdu. Rozdíl mezi Sudety a Bavorskem mluví za vše.
OdpovědětSmazatMartine, jste přesvědčený že za vše můžou komanči? Já jsem přesvědčený že za vše můžou parazité všech velikostí.
SmazatMartine 9:53, jste skutečně tak omezený, že netušíte nic o tom, že nerovnoměrný kulturní i hospodářský vývoj lidstva v jednotlivých teritoriích je zákonitý? Byli tu snad komunisté od nepaměti, že např. Čína dávno před Kristem byla vrcholem lisské kultury, aby spadla kamsi na dno a dnes se dere dopředu? Kde jsme byli my, když vrcholem bylo Řecko a po něm Řím? Zavinili to komunisti? Jakpak na tom byla První čs. republika, když v USA už běžela televize a firma Telefunken v sousedním Německu předvedla úplný televizní řetězec, když to Německo sériově vyrábělo Me 109 a my se trápili s Avia B534 s licenčním Hispano Suiza? Mohli za to komunisti? Jste bez rozhledu. Musel parní stroj přijít z Britských ostrovů a telefon ze sevrní Ameriky? Střelný prach, kompas a hedvábí z dávné Číny? Mohli za to komunisti? Sudeti či Bavoři?
SmazatSnahou globalistickych mafianu je odstranit a diskreditovat vsechny velikany naroda a nase vzory. Nejenom u nas, udelali to v Rusku znicenim Stalina a Lenina, prejmenovanim mest a odstranenim vitezne rude vlajky Rude armady. Nahrazuji je svymi ikonami jako je Havel velice snadno, protoze maji v ruce oficialni media.
OdpovědětSmazatNejsem odbornikem na Peroutku a jeho dilo. Psal v jine dobe za jinych pomeru. Soudit ho po pul stoleti optikou z okna ponorky je dost nestastne. Jeho citaty jsou vytzeny z kontextu jeho clanku. V podstate kritizuje to, co se stalo! Byli jste v Sudetech, videli jste jeste pozustatky po odsunu? Ne Sudetaci mohou za opustene a zdevastovane vesnice! Byla to nase vlada, ktera nebyla schopna Sudetaky nahradit ceskou pracovitou populaci, ale prevazne luzou a Rabovacimi (Revolucnimi gardami), ktera dostala zadarmo domy do vlastnictvi a ani nemohla nahradit praci Sudetaku. Komuniste svou ochranou hranic na zapade tomu dali ranu posledni vyhazovanim celych vesnic do povetri, aby se tam nejaky diverzant nemohl schovat.
I ja zastavam nazor, ze odsun Nemcu byl z hlediska budoucnosti pro Cechy nezbytnosti. Vezmete si nekoncici spor Flamu a Vallonu v Belgii. Spor dvou jazykovych narodnosti v jedne zemi. To by cekalo i nas. A podle toho, kterou stranu by podporila silna mocnost, ta by pak vladla druhemu etniku v protektoratu jako u nas Sudetaci s Nemci Cechum za valky.
Ted je ovsem mnohem nebezpecnejsi cas ve kterem zijeme a ktery nam zde jinou problematikou pohledu na nejvetsiho ceskeho novinare uvaluji do kourove clony, abychom si to neuvedomovali. Jenom si prectete a dejte dal:
http://www.zvedavec.org/komentare/2020/12/8556-tezky-rok-za-nami-jeste-tezsi-pred-nami.htm
Vaclav31. prosince 2020 9:58
SmazatNějak mi motáte hlavu. "Spor dvou jazykovych narodnosti v jedne zemi. " Co je to jazyková národnost? Pak píšete o dvou etnikách. Jsou to dvě etnika na jednom území mluvící různým jazykem? Nebo dva národy na jednom území mluvící různým jazykem?
Flamove jsou pane Holandane na uzemi Belgie. Valloni jsou Francouzi na uzemi Belgie. Obe skupiny jsou Belgicane, protoze bydli v Belgii. Tim je jasne koho Nizozemi a Francie v Belgii podporuji. Narody casto jsou rozpolcene hranicemi, ktere kresli mocnosti. Narod je charakterisovan reci a tradicemi, pospolitym zitim na uzemi, ktere dlouho obyva. Neplette to s hranicemi statu. Kurdove ziji v nekolika statech ne vlastni vinou. Jestli vam vadi slovo etnik, nahradte ho narodem. Ovsem uzemi naroda muze mit ruzna etnika, zijici tam staleti a mluvici svym dialektem. Pro vas, ktery rad skatulkuje je to gulas, chapu. Nepopisuji definice, ale myslenky. A ty vam unikly.
SmazatVaclav31. prosince 2020 13:49
SmazatNic mi neuniklo. Jen jsem se zeptal na nejasnost. Souhlasím s vámi. Tedy až na to etnikum a národ. Nevadí mi název etnikum. Pro mne je v tom velký rozdíl, zda se jedná o etnikum či národ. Nevím, zda se vyjádřím přesně. Jsme český národ jako celek. Cikáni, Vienamci , Romové, Poláci atd. Etnikum u nás tvoří Cikáni, Romové, Poláci, Vietnamci. Poláci, Vietnamci. Tam je národnost jasná. A jako skutečný národ existují. Nejasná je zejména u Romů. Romové nikdy žádným národem nebyli, ale hlásí se k národnosti Romské. Není to trochu paradox? Jednoznačné etnikum je u nás uznáváno jako národ? Tímto nechci vyvolávat jakékoliv vášně. Jen jsem chtěl poukázat na rozdíl mezi etnikem a národem. Samozřejmě rozdílů je více.
Ale no tak 14:35
SmazatTak to jsem teda netušil, že jako Čech jsem současně i Cikán, Vietnamec a Polák. More, tak to asi musím jít podle českých národních tradic zmlátit starou a potom jít do tržnice prodávat hadry. Tó dóblý, páne, za čistapade, jak se panu podoba towar.:-D
Ano a proto zastávám názor, že je potřeba mluvit o občanech a jejich zájmech. Jak to bude s EU národem?
SmazatPraděda 16:28
SmazatS EU národem to bude blbě. EU národ je chiméra, nesmysl. Pro západní národy vždycky budeme my Češi, Slováci, Poláci a další východní národy jen póvl. Je to tak už 1500 let a nikdy to nebude jinak. Tedy aspoň do té doby, dokud bude na Západě aspoň jeden jediný běloch.
Kubrt31. prosince 2020 15:24
SmazatBuď to neumím vysvětlit, nebo si jeden z nás dělá z toho druhého srandu. Přesněji. Československo. Dva národy. Spousta národností a etnik, ale státní příslušnost Československá. Státní příslušnost je něco jiného, než národnost. Žili v něm dva hlavní národy. Národ Český a národ Slovenský. S nimi na území žili státní příslušníci jiných národností. Polák. Státní příslušnost jen Československá, nebo Československá, ale i Polská, ale národnost Polská ( lidé s dvojím občanstvím mají při volbách, nebo trestných činech určitou výhodu). Němec. STP Československá , ale národnost Německá. Atd. Státní příslušnost lze změnit, ale národnost nikoliv. Pokud na území Československa nežije celý Polský národ, ale jen malá část, jedná se o etnikum s Československým občanstvím (nebo obojím), ale národní příslušnost je Polská. Ostatní etnika, která u nás žijí v malé části jsou na tom taktéž. Nejedná se o národy, ale o etnika s nějakou státní příslušností, ale různou národností. Romský národ jako takový neexistuje. Jen romské etnikum, které má Československou státní příslušnost, ale je bez národnosti. Ti, kteří se u nás narodili mají národnost Českou. Přesto je jim dovoleno užívat etnickou příslušnost jako národnost jako takovou. Romskou. Romové mohou být národnosti české, slovenské, maďarské, indické, italské ale nikdy Romské. Záleží na státě, kde se narodili a byli zaevidováni. Směs různých národností se nemůže sama prohlásit za národ ale u nás to lze a vznikla národnost Romská, která ve skutečnosti neexistuje. Takže jste stále Čechem, potud jste se tu narodil, stejně jako cikán, rom, Polák, Vietnamec máte národnost Českou. Rom ji nemůže mít, pokud se tu nenarodil a nemůže ji mít ani Romskou. Ten národ prostě neexistuje. V tom je ten paradox. Už mi rozumíte?
Ale no tak, snaží se dostat mezi vyvolené. I mezi nimi jako mezi vyvolenými, ovšem existují různé skupiny.
SmazatCikáni, Romové, Olaši. Pusťte si Negamotný cygán ať se na Silvestra pobavíte.
Ale no tak 19:02
SmazatTak já se spíš docela bavím nad tím usilovným vysvětlováním národností či etnik.;-)
Nikdo z nás totiž nemůže vědět, kdo z našich předků a s kým vlezl na slámu nebo pod peřinu a jaký komu předal genetický materiál.
Já jsem si nechal udělat genetický test a mám 77% haploskupiny R1a, která je označovaná jako slovanská, 19% skupinu R1b, která je označována jako keltská a zbytek 4% je tam nějakej mix Řecka, Itálie a Balkánu. Takže asi takto je to s mými etnickými kořeny.;-)
Kubrt31. prosince 2020 20:16
SmazatV pohodě. I to je způsob, jak něco řešit. Švejkovat. Umím to také, ale velmi sporadicky to používám. Nejste schopen pochopit, že národnost se neodvíjí od toho kdo s kým kam vlez, ale od docela něčeho jiného. Jinak přeji hezký Nový rok.
Ale no tak 20:38 Já vím dobře co to je národnost. Jen mi připadá zbytečné vést o tom sáhodlouhé debaty, které v konečném důsledku stejně k ničemu nevedou, jen ke zbytečným rozmíškám.;-) Třeba vy už jste se nahoře dostal do sporu s Vaclavem kvůli upřesnění etnicity Vlámů a Valonů v Belgii. Tomu já říkám řešení hovnitíd.:-D
SmazatAle jinak považuji za dost důležité, kdo s kým vlezl do postele, protože od toho se potom odvíjejí genetické dispozice jednotlivce.
Já vám též přeji hezký Nový i nový rok.
Václave 9:58 vyjadřujete se k něčemu, co jste zřejmě neprožil. Já ano. Jsem uprchlíkem ze "Sudet" a časným navrátilcem. Všechny převraty mají jednu vlastnost, zvedne se bahno společnosti. Ti Němci po odsunu z pohraničí nijak dramaticky nechyběli. A vesnice, vesnice se v civilizovaném světě vylidňují dodnes.
SmazatByla a dodnes jsou místa, kde dožívali ti odsunutí Němci a ani v tom roce 1945 byste tam žít nechtěl. Také proto se na taková ta místa nikdo nestěhoval. Nemusel, lepší obživu měl jinde. Vím, o čem mluvím, dodnes bydlím ve svém rodném domě, který německým majetkem nikdy nebyl. Moje vesnice neměla, za svou historii, nikdy víc obyvatel než za komunistů. Dnes jich má polovinu. A pokles pokračuje.
Všichni mí předci, kam až rodokmen sahá, byli dvoujazyční, v žádné nenávisti k Němcům jsem vychován nebyl. Mám je i v příbuzenstvu. Odsun obyvatel německé národnosti nic hezkého nebyl, ale českému národu i státu prospěl. Národnostně homogénní státy jsou nutně stabilnější. Přínosy "multikulturality" jsou, zejména za krizových okolností, jen a jen záporné. Ti, co z nás dělají blby, dobře vědí proč. Nežerme jim to. Ani z kraje.
Příznačné je,že Zeman řekl k Peroutkovi veřejně svůj názor a byl za to napaden kavárenskými médii a šmejdy z ČT. Přitom Peroutka je osoba méně v současnosti známá a mnoho lidí ani netuší čím byl a jak se měnil. Došel až na mez "zadnicolezce" sudeťáků. Je třeba vážit jeho činy jako celek a udělit mu rozhřešení odborníky žurnalisty ne prdloušem Šafrem a jemu podobným.
OdpovědětSmazatPeroutka celkově věru vzorem pro mladou generaci není. Chtěl bych pochválit Zemana,že se k podobným případům vyjadřuje a podává veřejnosti jasný názor. Tak si představuji autoritu v politice,která se žádnému tématu nevyhýbá. Nejeden tzv. Český žurnalista se choval při změnách režimu v ČR jako řiťolezec moci a lísal se k silnějšímu a všehoschopnějšímu.
Zeman ani jeho intimus Ovcacek dosud citovany clanek ani po letech nenalezli, pane! Respektujte fakta a ne emoce. Ty jsou jako korouhev ve vetru.
SmazatZastupny problem Peroutka namisto krize 2021. Tak se oblbuji masy!
10:15. Že ho nenalezl není až tak podstatné. Nikdo na světě, včetně Vás, si nemůže pamatovat kde co četl.
SmazatPodstatné je že ho četl a podal o tom svědectví.
Vaclav31. prosince 2020 10:15
SmazatTo, že někdo něco nenalezne, ještě nemusí znamenat, že to neexistuje. Jediným faktem zůstává, že nemohou prokázat jeho existenci.
10:03 souhlas ten clanek jsem cetl kopii mam schovanou!
SmazatTento komentář byl odstraněn administrátorem blogu.
SmazatPopravdě řečeno, článek s uvedeným názvem nalezen nebyl, ale zato se objevila řada tehdejších Peroutkových článků, které Hitlerovi přinejmenším pochlebovaly. A co se týká koncentráku, byla tam zavřena i řada lidí za činnost ne politickou či odbojovou, ale např. za černou porážku prasete. Ti pak z toho dělali také "odboj".
SmazatPan J.J. Nickelli ovšem cosi v článku naznačil. Asi nechce být terčem současných parazitů.
Smazat16 :31
SmazatNo,za porážku prasete určitě,ale ne několik let.
Pokud by pochleboval Peroutka Hitlerovi,tak se nikdy do koncentračního tábora nedostal, své lidi za loajalitu Němec většínou
netrestal.
Unkhowne, tvoje argumentace je velice zcestná, protože Hitler byl paranoik a jeho přízeň byla vrtkavá. A proto mnoho jeho pochlebovačů či dokonce nejbližších přátel dříve nebo později skončilo na šibenici nebo s kulkou v těle.
SmazatPeroutka ještě dopadl dobře.
Za míň pane Dvořáku, za míň, než takové to celé prase na černo! Stačilo převážet kuře, husu, králíka ..., a být, většinou na nádraží, ve vlaku, přistižen. A to bylo, většinou, pro vlastní potřebu, často za hříšné peníze, rodinnou drahocennost, tabačenku (příděl tabáku) a podobně. Největšími odbojáři byli "šmelináři", kteří to dělali na kšeft a měli čím a také upláceli, kde bylo třeba. Včetně orgánů Velkoněmecké říše. Takovým se daří i dnes. Za komunistů, kdy bylo vidět na majeteček, to do takové míry, z principu, tak dobře nešlo. I když i z melouchářů a zlodějíčků máme taky nějaké ty odbojáře proti komunismu.
SmazatUnknowne z 2:45 popsal jste to velmi dobře. Už dávno tady píši, že to jsou už 1000 let stále stejné rody. Celá euroatlantická civilizace se nikdy nesnažila někomu pomáhat v dobrém, ale vždy jen podvádět, lhát a zotročovat. Proto svět vypadá jak vypadá. Celé roky tady píši o nesmyslnosti a protilidskosti stálého nekonečného růstu. Jenže hamty, hamty, hamty ať mám víc jak tamty. Ironizoval jsem to tak, že se takto také propracujem ke komunizmu.
SmazatI kdyby pan Peroutka zmíněná slova Hitler je gentleman neřekl, spousty jeho článků však dokazuje jeho obdiv k tehdejšímu vývoji v Německu, tj. nacismu a fašismu.
OdpovědětSmazat10:22
SmazatNo jistě,proto byl několik let v koncentračním táboře,co ty chytráku.!!
Tento komentář byl odstraněn administrátorem blogu.
SmazatUkhowne 12:52
SmazatByl v koncentráku jako prominentní vězeň, stejně jako třeba Horáková a mnoho dalších. A za vzornou spolupráci s Gestapem mu bylo umožněno tam přežít celých šest let. O čemž se skutečným vězňům v koncentráku nemohlo ani zdát.
15:12
SmazatTohle kubrte nemůžeš myslet vážně. Můj příbuzný byl v koncentračním t.4 roky, měl 45 kg, když opouštěl koncentrák,mysliš,že taky spolupracoval s fašounem. Trochu mimo chlapče.
Unknowne ty Hovnivále teď jsi jasně dal najevo že jsi článek vůbec nečetl. Zatím si parazituj, ale čas se krátí.
Smazat14:37
SmazatDobráku,pokud chceš někomu něco psát,tak laskavě ČESKY,ty budeš taky velký magor co
Co je - SKODA ZE TAM NEPOSLAL TVA MAMA - postiženi v tvému případě bude trvalé.blbe.
16:34
SmazatDědku,v čem se čas krátí, pokud máš na mysli tady,to vaše kolaborantství,tak souhlas.
Ty při své zaslepenosti k rusku,nejseš schopen rozpoznat komu byl můj pr. Určen, troubo.
Unkhowne, jestli se budeš pořád takhle rozčilovat, tak ti praskne nějaká žilka v palici a ty nás potom už nebudeš moci obveselovat svými komentáři, ty pravdo a lásko. ;-)
SmazatAle jinak jsem docela rád, že bývalým konfidentům Gestapa, které ty označuješ za vlastence, nesahám ani po podrážky. ;-)
A co takovej Čurda, kterej nabonzoval parašutisty? Taky byl po válce popravenej. To byl taky vlastenec, co? :-D
17:38
SmazatHloupý kubrte, dávat dohromady pana Peroutku a Čurdu, může jen velký IDIOT.
Jinak o mé žilky, se ty nestarej.
Unknowne ty HOVNIVÁLE, kde jsi našel v některém mém příspěvku nějakou chválu Ruska. Tobě už z té vlezdoamiřiti haraší na majáku.
SmazatUnknowne 15:37, asi ten váš příbuzný nespolupracoval. Možná nebyl natolik významný, aby stál Říši za to. Takže za 1,4 roku měl 45 kg, tedy s pravděpodobností, že další rok by nepřežil. Zato pan Peroutka tam byl snad šest let a zdá se, že ani za celou tu dobu takový úbytek na váze neutrpěl. To vám v diskuzi uniklo? Nejste tak nějak zvláštní?
SmazatSoučasná oficiální Historie 20. století (viz. "ústavy" pro studium totalitních režimů a soudobých dějin) je tvořena antikomunistickými pamflety vytvořenými idioty protikomunistické propagandy (Kaplan, Prečan, Pernes, Žáček, a spol.), tyto sračky jsou konzumovány zdebilněnými masami i debilními rádoby intelektuály, výsledkem je současná celospolečenská historická debilita ..
OdpovědětSmazatČlánek p.Nickelliho odhaluje, kam ta celospolečenská historická debilita "obnovené antikomunistické intelektuální elity" dospěla ..
maxime co tam můžou věrohodně studovat, když jím Ruml ty nejdůležitější dokumenty zlikvidoval. Koho za tolik let obvinily z podpory totalitních praktik? Skoro celá elita od 89 byla v jejich řadách.
SmazatPeroutky se zastávají media, které jsou nakloněna a nebo přímo podporovaná sudeťáky, a samozřejmě i NEDEMOblokem, který by byl schopen sudeťákům vrátit pohraničí !! Jen si vzpomeňte na Bělobrádka, který byl na sudeťáckém sletu, jsou to zrádci a zaprodanci !!!!
OdpovědětSmazat11 o6
SmazatJarečku, někdo je návštěvě našich bratři Němců, někdo chodí na slet komoušu a to je horší.
Unknowne31. prosince 2020 14:53, zbývá vysvětlit proč. Buďte tak laskav. Těším se. JiH
SmazatDu si pustit Dortovou valku.
SmazatTam sou taky rozpory ,ale bezva.
Co odpovedet na otazku:
" Utek by ceskej,tezce pronasledovanej antikomunista do SSSR"?
Dalsi otazka !
"Utek by tezce pronasledovanej a 6 let veznenej antifasista,rovnou k fasistum do Nemecka"?
Ja osobne,vyber byl, bych vzal kramle,jinam treba do Ameriky.
Nikdy do Rajchu.
Clovek se muze mylit v tezkych dobach zkousejicich charakter a kvalitu,skoro kazdeho.
Ale votocit se proti svymu narodu.
To identifikuje,sichr.
Bienert byl predtim policejni reditel Prahy.Vlastenec,kdyz se dovedel 1918,ze pri revoluci,z nadrazi odjizdi do Vidne 3 vagony archivu, konfidentu,pozadal okamzite zeleznicare,
aby je zadrzeli.
Stezoval si ,ze v Praze pri demonstracich byl casto zranen studenty, ktere mel rad. A.
Jsou dalsi,za tou pribuznou osobou..
V době, kdy Karel Čapek brojil proti fašismu, napsal protiválečné hry Matka a Bílá nemoc, Chaplin natočil Diktátora, psal Ferda Peroutka v novinách oslavné ódy na Hitlera. Osobně jsem viděl a četl v časopise Budoucnost nebo Přítomnost(!?)název mi už unikl, jak vychvaluje Hitlerovu ekonomiku jak se příkladně stará o své lidi a jaký zavedl v zemi pořádek. Článek nenesl titulek Hitler je gentleman ale jako gentleman a snad i génius je tam popisován a vyzdvihován. Nikde žádné úvahy o tom jak je fašismus a Hitler pro svět nebezpečný, žádné varování. Prostě piánko.Nijak se podle mne nelišil od současných pisálků, kterým je daleko milejší cizí, než domácí. Můj závěr: zrádce a patolízal fašistů non plus ultra. A klidně půjdu k soudu. Kandidáti na Peroutkovu cenu mohou být takví, Jako Mitrofanof, Železný, a ten ostatní současný novinářský škvár.
OdpovědětSmazatOné Peroutkově neslavné "slávě" bych přál, aby pražská kaslovka/bienertovka zažalovala za urážku "cti" toho hada F.P. i pana autora JJN.
OdpovědětSmazatDoufám, že poté by musela skutečně lozit kanálama.
I když? ...
Já vím, do hry by tak vstoupila neméně "slavná" pražská justice ...
13:22
SmazatJako vymytý zelený mozek,je jasné,že budete zpochybňovat rozsudek soudu. Stačí abyste doložil článek, který pan Peroutka psal.
Re (14:32):
Smazat... to přece již dokládá autor článku, blbečku!
František Opluštil 17:09
SmazatJá se obávám, že při vrozené charakterové úrovni by paní rozená Bienertová rozhodně nechodila kanálama, ale naopak by ten z ostudy kabát hrdě nosila na veřejnosti.
Jeden děda novinář "kam vítr tam plášť" a druhej děda nacistický kolaborant. To nejsou zrovna zářné morální vzory pro výchovu.
https://uloz.to/…jpg Peroutka důkaz.
OdpovědětSmazat14:26
SmazatPotom si vyzdvěhnete odměnu, kterou vypsal hrad.
ZASE jen ubohà lež.Gratuluji.
14:15
OdpovědětSmazatOPRAVA PANÍ KASLOVÉ
Pro 7:12, 14:15 a podobné příspěvky pisálci jsou prodejní v každé době a Peroutka k nim také patřil i když důkazy jsou smazány. Národní soudy po válce zvlášť přísně soudily novináře! Zradili národ a sloužili Němcům tiskem, rozhlasem a na veřejných projevech.
OdpovědětSmazatPřed Národním soudem skončilo celkem 21 novinářů obviněných z kolaborace.
Trest smrti vyslechlo 7 novinářů: Rudolf Novák (šéfredaktor Árijského boje), Antonín Jaromil Kožíšek (šéfredaktor Moravských novin a Poledního listu), Alois Kříž (redaktor rozhlasu), Vladimír Krychtálek (šéfredaktor Venkova), Jaroslav Křemen (šéfredaktor A-Zet), Karel Werner (šéfredaktor Večerního Českého slova, pak Poledního listu) a v nepřítomnosti Emanuel Vajtauer (šéfredaktor Večerního Českého slova a za Protektorátu obnovené Přítomnosti), jenž před spravedlností uprchl.
Ostatní byli odsouzeni k 15 - 20 letům těžkého žaláře nebo pracovního tábora a jejich majetek propadl ve prospěch státu.
Doživotním zákazem novinářské činnosti bylo potrestáno celkem 109 novinářů, dočasným zákazem novinářského povolání očistná komise potrestala dalších asi 40 novinářů. Pokutovaných novinářů bylo 58.
Foto - Poprava novináře Rudolfa Nováka 26. března 1947 na zadním dvoře na Pankráci
https://1gr.cz/fotky/idnes/18/073/c460/MH_57d3d1_817.jpg
„Není jasné, zda Novák vůbec věřil tomu, co za protektorátu psal. Sám po válce tvrdil, že ne, a vlastně tím jen potvrdil dojem, kterým jeho příběh působí. Rudolf Novák byl kariéristou, který sáhl po téměř každé příležitosti, aby si přilepšil. Jeden ze svědků o něm vypověděl, že byl „poživačník“. Novákovi šlo především o výhody, o peníze, o dobré postavení. Aby si to zajistil, dobrovolně spolupracoval s Němci.“
https://is.muni.cz/th/ww6qn/Dufkova_85625_DP_Rudolf_Novak.pdf
anonym 15:10. Jeden podobný sem také píše a snaží se jak může. Jinak podobných je moc a bylo by chybou je poslat do vyhnanství. Časem se vrátí a o to budou usilovnější. Příklad UPA.
SmazatIzrael má naočkováno milion lidí, žádnou ruskou vakcínou,o které jste tady vy zoufalci psali. Ale vakcínou PFIZER, výroba USA.
OdpovědětSmazatPřestaňte tady vy různí,FORKAČI,VACLAV,KRTKOVÉ a podobní
Proc prestat UNKNOTE my teprve zaciname, tak se ty znamy zidobijce radsi vcas zaraz !
Smazat18:16
SmazatMáš pravdu krtku, lež,to jediné v jde.
Ja nikdy nelzu Unknote20/29,drzim se odkazu pana Havla,
Smazatale ty unknote jsi desny zlocinec a priznej se,ze krades malym detem svaciny!
Bohužel Peroutkové jsou v každé době. Takový Šídlo, Honzejk, Mitrofanov apod. ti svůj grošík, stejně jako Peroutka, poplivou svoji zem a ani se nezačervenají...
OdpovědětSmazatJeště tam chybí Fištejn, Pehe, jistá slepice Hovorková prestitut Jandourek, Kundra, pak taky jeden "elf" (jakže se jmenuje ten ocas?) a jím rovní rozjebávači národa.
SmazatTento komentář byl odstraněn administrátorem blogu.
Smazat16:42
SmazatProč je slušný příspěvek smazán.
Ti pánové Fištejn,Pehe, Mitrofanov jsou nositelé dnešní demokracie. Napíši jen PRAVDU o dnešní KSČM , SPD.Pravda o těchto stranách které škodí celému národu je známá.
PRAVDU o dnešním Rusku, zvláště pan Mitrofanov, tohle se zde rusomilum nelíbí. Dvořák nemazat.
Unknowne 31. prosince 2020 20:28, já bych se s vámi nemazal. Vy se reprezentujete jako neschopní obhájit, nevím, zda svou zlobu nebo přesvědčení tak, že s až neuvěřitelnou neschopností a nespornou hloupostí zdatně škodíte tomu, co se snažíte obhajovat. Pan Dvořák je tak laskav, že vás maže. Mně tak šidí o požiteček.
Smazat15:32. Tak možná jsme se spletl a ti co jsem jmenoval jsou skutečně "vlastenci a bojují za nás", jak píšete.
OdpovědětSmazatTím padem byste měl samozřejmě pravdu, opět jak píšete - že srovnávat je s Peroutkou je nesmyslné... -:)
Po tolika letech je těžko někoho soudit, natož odsuzovat! F.Peroutka, stejně jako mnozí další, svůj obdiv vůči Hitlerovi nijak netajil! Faktem je, že po 1. světové, udělaly mocnosti spoustu chyb(?), které vedly bohužel k tomu, že se Hitler dostal celkem snadno k moci! Když má národ hlad, lehce uvěří, že mu někdo zařídí lepší život! Hloupá Kaslová se "točí" na jednom určitém článku a výroku pana Zemana a čeští presstituti jí jdou samozřejmě "na ruku" jako každému, kdo dští oheň a síru na pana prezidenta! Jak trapné a laciné!! Jak se říká: "Když chceš psa bít, hůl si vždycky najdeš!"
OdpovědětSmazatkapitáne korkoráne, jenže to jsou stále stejné rody už tisíc let. Proste genetický parazitečci, co se stále budou snažit sloužit parazitické vrchnosti.
OdpovědětSmazatLidi, čemu se zbytečně dohadovat? Nagulujte si: "přítomnost archiv" a kochejte se. Stojí to za to. A pak mudrujte.
OdpovědětSmazatSamotný soud odsoudil zEmana za lež. Hradní geront vytáhl článek který NIKDY Peroutka nenapsal. Paní Kaslové ( vnučce ) se nebyl schopen omluvit do dnešních dnů. Co si myslete o prezidentu, kterýn nerespektuje, opovrhuje soudním rozhodnutím.
OdpovědětSmazatA vy tady nečmárejte bláboly, jaký byl Peroutka fašoun.
Pane Unknown vy všechno víte a všude jste byl. Napište nám, jak se čestně choval k ženám, kolik jich zklamal, využil a odkopnul. Čert si Peroutku vezmi. Když už zdrhnul a možná, že na hranicích vraždil, měl si v cizině najit práci a pro svou novou vlast pracovat. Jen odporný zrádce se dá do služeb sráčkometu a na svou bývalou vlast útočí.
Smazat17:58
SmazatČím víc zavraždil těch vojenských zmetku na hranicích,tím lépe.Každy rozumný,kdo nechtěl žít v tom rudým koncentráku tak utek.
Nic vám nebrání, UnkHowne 17:37, abyste si ty "bláboly" přečetl sám. Jak jsem shora uvedl - naguglete si "Přítomnost archiv", což byl časák kterému Ferda řediteloval a i do něj psal, a kochejte se. Doporučuji roky 1938, 1939 - moc hezkej je například jeho článek "Dynamický život" z 26.4.1939. Ale i jiné jeho slouhokydy stojí za to - například výblitek "Češi, Němci a Židé" z 22.2.1939.
SmazatPeroutka nebyl, dle mého názoru fašoun, ale předposraný intelektuál; zkrátka sráč. Howgh.
Unknowne 31. prosince 2020 17:37, že Peroutka nikdy onen článek nenapsal, prokázat nelze. Pouze nebylo prokázáno, že takový článek napsal. To ještě neznamená, že slušný člověk bude prezidenta republiky nazývat "hradním gerontem". Ocítáte se na úrovni čtvrté cenové pod pátým pivem. Pokračujte. S trochou postřehu vás vaše vlastní tlupa, ve svém vlastním zájmu, zlikviduje. Je to ona, které škodíte, omezenče.
Smazat3:42
SmazatJse do lesa volá, tak se z lesa.... Tohle asi znáte pane hloupý co.
Jen si vzpomínám jak ten VÁŠ, dnes nesvéprávná figurka, uráží všechny okolo,od hercu počínaje, hospodské až po novináře a ta jeho sprostota, kunda sem kunda tam vám. jistě nevadí co. Vyřizování si starých učtu s lidmi, kteří se od něj odvrátili, jen díky své pozici, taky nevadí.Tvrdošíjné odmítání povýšit šéfa BIS,opravdu, jak malej fagan !!
Pouze totálě bezcharakterní člověk, se neomluví druhému, pokud prohraje soud a ten následně požaduje omluvu druhé straně. Soud prokázal, že výrok zemana byl lživý,ne že se nenašel, on ani nikdy neexistoval, nikdy a nikdo ho nenašel !!
Jěště pořád jsem u vás omezenec ?? Jen trouba jako vy nevidí, hradní trosku, kterou na provázcích vodí hradní tlupa včele s Ovčáčkem pasáčkem ! Stačí ??!!
BUBUBU
OdpovědětSmazatJo dostaneš na HUBU.
OdpovědětSmazatBUDLIKY BUDLIKY
OdpovědětSmazatUnknown31. 15:14 MYLNÉ INFORMACE Svět se PROBOUZÍ !
OdpovědětSmazatVakcína PFIZER je vyráběna v Číně USA je pouze distributor. Počty očkovaných jsou také přehnané. Narazil jsem na video protestů v Argentině. Působivé…..https://t.me/TheStormQ17/6122
22:28
SmazatNesmysl, Cína si nechá distribuovat vakcínu USA, tenhle blábol nemyslíte vážně, nebo mnoho alkoholu ??
Dnes Maďarsko ani těch závratných 6 000 vykcín z Ruska nepoužije, kapacitně rus nestíhá a to tady někteří psali, že do 70 státu budou vak. vyvážet chíííícháááá
Indický trolle, ve světě budou mít přednost vakcíny vyráběné tradiční technologií, které se mohou distribuovat a uchovávat při teplotách, poskytovaných lednicemi a ne v kapalném dusíku, jako ta od Pfizeru či Moderny.
SmazatMezi ty tradiční patří i ty vyvinuté v Číně, Rusku, Izraeli atd.
Rusko prodává licence na výrobu, kterou zvládne mnoho zemí a ke kterým je větší důvěra, než k těm na bázi RNA, co nám vnucuje vedení EU ve svém korupčním zápalu.
Měl by sis o tom něco víc přečíst. Jinak jsi jen za pochichtávajícího nenávistného hlupáka.
5:51
SmazatDvořák, proč zase provokujete nadávkou HLUPÁK ?? Potom se divíte, pokud napíšu něco neslušného, vy jdete příkladem !!
Musím se smát, nad příspěvkem v 22:28,napsat, že vakcína PFIZER je vyráběna v Číně muže napsat opravdu jen omezenec, nebo lhář.
Co je za nesmysl vyrábět vakcínu licenčně ???
Ta je potřeba dnes, ne až za několik měsícu či let. Jak dlouho potrvá vystavět závod na její vyrobu, co. Trochu mimo.
Lžete, k Ruské vakcíně není větší duvěra, zdaleka nebyla odskoušena na počtu lidí, jak vyžaduje schvalovací řízení !! Nikdo nám nic nevnucuje, ale proč brát vakcínu z Ruska, které stejně není dostatek a proč podporovat ekonomicky stát, který EU, potažmo nám neudělá nic dobrého ??
Tady je dokonalá ukázka vaší nekritické zaslepenosti Ruskem, vždy jen rusko a zase rusko, Dvořák, něco s tím dělejte, nebo se z toho pomátnete !!
Děkuji za kritickou poznámku našeho oblíbence Indického Běžce. Chci jen upozornit, že čistě z technologického a pandemického hlediska je udělení povolení k licenční výrobě běžná věc, která má za cíl vyrobit co největší množství vakcíny v co nejkratším čase. Vakcíny Pfaeizer a Moderna jsou pro očkování lidí v subtropickém a tropickém pásmu nešikovné, protože se musí uchovávat téměř při teplotě tekutého dusíku (pro transport a skladování doporučeno -70 Celsia). Proto mnoho zemí objednává vakcíny vyrobené běžný způsobem. Mezi ně patří i ruský Sputnik-V.
SmazatVše chorobná a ničím nepodložená nenávist k Rusku se přetavila v rasizmus. Upozorňuji vás, že podobné projevy nenávisti a rasizmu mažem.
Zakazuju osloveni pane ,do te doby nez si kazdy vydobyde respekt,vseobecne uznani svym chovanim,jednanim a predevim skutky..
OdpovědětSmazatJe to cestny titul, nikoliv povinny.
Neni treba tim uznavat svoji podrizenost.
Hovádka napadající prezidenta Zemana mi nestojí za reakci.
OdpovědětSmazatTito všiváci mají oporu v senátu plénm strejdů jako je např.
ten Růžička. Je to ostuda ČR a blíží se doba kdy bude zbytečný Senát po vyhodnocení jeho zbytečnosti - zrušen v referendu. Senátor Zastrčil z ODS už je tak mimo realitu, že se pokouší z televize oslovit České lidi novoročním projevem. Takovou bžundu by soudný člověk opravdu nečekal.
11:59
SmazatNa ČT jsem vyslechl projev pana Vystrčila, opravdu státnický projev schopného politika. Pokud srovnám s tím proruskym podomkem z hradu, tak pan Vystrčil dokonale pokořil zEmana
Nevím v čem jste viděl tu bžundu,asi trochu retardace.
11/59
SmazatSenát nebudete zrušen, proč. Je přesně určen proti takovým primitivům,jako jste vy.
Výborný projev pana Vystačila,jen nesoudný a hloupý člověk s ním nesouhlasí.
Pologramotný Unknowne 14:56, onen hysterický senátor, co si hraje na velkého politika, se jmenuje Vystrčil.
SmazatSenát volí jen voli, ostatní k senátním volbám nechodí. Z toho plyne i nízká autorita Senátu a senátorů.
Vystrčilův projev ani nemusím číst, škoda času. Je určen blbečkům, na které se znovu obrátí, až bude chtít být zvolen prezidentem. Tvůj hlas pro Vystrčila bude ztracen, podobně jako hlasy dalších omezenců. To přichystá pěšinku pro zvolení NAŠEHO kandidáta.
Když po dvaceti letech lidé zjistí,že jejich senát je jim k ničemu a jen zatěžuje státní pokladnu ,případně
Smazatštve voliče proti sobě a oni nechodí proto k volbám - je to zásadní problém demokracie a ústavy. Ta je na mínění svých občanů závislá a nemůže nečině přihlížet jak se účelově vytvořené slepé střevo ústavy
zbytečně hrabe v papírech,řídí ho zpravidla člověk úrovní Pepka Vyskoče a celkově není k ničemu.
Takový orgán by žádný skutečný hospodář a demokrat
neudržoval při životě, ale po vyhodnocení jeho
zbytečnosti - by ho zrušil a poskytnuté výplaty
senátorům vymáhal vrátit zpět státu jako bezdůvodné obohacení. To je jeden z velmi rozšířených názorů na
senát. Ale jsou i mnohem radikálnější.
Vždyť se také říká, čí chleba jiš, toho píseň zpívej, a tak Peroutka žral německá chléb a tak zpíval jejich píseň "..uber ales". Havel byl to samé, bral německé prachy a tak se choval jako německá prostitutka.
OdpovědětSmazat12:46
OdpovědětSmazatNasral,jak může být ve vašem příspěvku člověk slušný.
Jaký máte důkaz,že pan Havel bral německé peníze, žádný,jen ubohý žvást hloupého blba.
Pokud Peroutka zpíval jejích píseň, proč byl pět let v lágru,jak píšu, jen blb.
Nejen, že je dostával, ale on je rozkrádal . Byly určeny skutečně stíhaným osobám. Nepředával je, ale využíval pro sebe a své alkoholické dýchánky pro oblíbence ze stejné branže.
Smazathttps://www.youtube.com/watch?v=KXO3ntH6p5o Mašínové šli po Havlovi.
Po majdanu 1989 za prezidenta zvolený STB udavač, alkoholik levoboček Havel hlídaný nevzdělaným levobočkem Svarceberkem nastala řízená devastace všeho. Vzpomeňte si na jeho krátké kalhoty.To byl signál světu, že křivě přísahal a na místo ČSSR bude sloužit světové TEMNOTĚ. Výsledky to potvrdily.
Unknown 14:15 je takový omezený primitiv, který se rozčiluje jen a pouze ze své neinformovanosti a duševní nedostatečnosti. Stačí si na netu nejít vzpomínky disidenta Volfa, který to říká naplno a má to podložené.
Smazathttps://www.parlamentnilisty.cz/zpravy/Disident-siri-drsna-svedectvi-o-Vaclavu-Havlovi-Vec-pokracuje-220223
Smazat17:12
SmazatNo ty jseš taky dobře postižený. Krátké kalhoty řekly že křivé přísahal, proč chlastáš pokud z tebe vypadnou takový nesmysl.Co dokáží jistí magoři vymyslet, zůstává rozum stát.
19:55 Je třeba více studovat a méně diskutovat, natož pak sprostě urážet. Symbolika je používaná po staletí jako informace pro INFORMOVANÉ !
OdpovědětSmazatObama stál ne čele pedofilnej siete v Bielom dome. https://qactus.fr/2020/12/30/q-infos-b-obama-dirigeait-un-reseau-pedophile-au-sein-de-la-maison-blanche/
Tento komentář byl odstraněn autorem.
OdpovědětSmazatVýborně Indický běžče a jistý Unknowne. Prokázali jste dokonale spolehlivě svůj podprůměrný intelekt, když se, prakticky bez vlastního názoru dovoláváte osob, nikoli osobností, které směřují republiku od deseti k pěti. K tomu se neobejdete bez vulgarit a nadávek.
OdpovědětSmazatBylo by zajímavé vědět, čím se, při takových osobnostních dispozicích vlastně živíte. Jako podnikající bych o vaše služby zájem neměl, dokonce bych se jich obával. Zdá se ale, že máte nějaké ty prostředky na technologie k přístupu na internet i to, že ke zvládnutí věci vám kdosi vedl ruku. Sami byste to těžko zvládli. Máte i dostatek volného času.
Pak hádám na důchodce, co si důchod v rozhodující části vysloužili za totáče. Kdopak by vás dneska živil. Když vyplatit se žádným způsobem nemůžete.
S povděkem zdraví JiH
PS zapomněl jsem na restituenty! Nic neumí, dědili a teď, lehkoživkové, machrují.
21:29
OdpovědětSmazatTy vaše rozumy,si nechte na koledu.
Co jde od deseti k pěti,asi budete nějak omezen v úsudku.
Vy jste mně rozesmál s tou vaší nabídkou práce, vy jste si hrál v uhláku na horníka, když jsem začal podnikat.Takové chytráky miluji.
Jen hlupàk jako vy může kritizovat restituenty, co ta rudá verbež ukradla,musela vrátit, nechápu vaš hloupý názor. Mudrlante.
Chápu, že nechápete. Ten 21:29 se do vás přesně strefil. Podnikal jste v jakém oboru? Povídejte, ať se zasměju.
OdpovědětSmazat2:32
SmazatProč bych vám měl vykládat v čem jsem podnikal.
Díky dvěma dotacím z EU jsem mohl zaměstnat mnohem více lidí a udělat je šťastnými. Ještě dnes mně mnozí z nich, posílají k vanocum poděkování.
Vy se můžete tak smát jedině své hlouposti.
Při vzniku senátu ČR byl podveden celý národ Lidovci a poslanci,kteří se báli,že po pádu federace přijdou o mastné fleky v parlamentu. Proto jim zadničáři přihráli nový a zbytečný senát,kterému jen tak ze srandy začali říkat,že jde o "horní sněmovnu" jejíž předseda je nominálně vyšší funkce než předseda Parlamentu. A tak vznikl bezvýznamný orgán plný lehkoživků,který republika nikdy nepotřebovala a nepotřebuje. Bez kreditu umělým tvrzením,že senát je "pojistka" se škůdci národa ihned za senát postavili a začali tam brát tučné výplaty. Do jeho čela postavili strejce typu soudruha Štěcha. Když to celé zhodnotíme od začátku a podíváme se na motivaci k zřízení a pěstování senátu - je většině občanů zle z té šaškárny kterou jsme nuceni snášet. Senát nemá kredit a důvěru a proto
OdpovědětSmazatvětšina slušných lidí nechodí k volbám. Vystrčil je jen ukázka co všechno si může senátní strejda dovolit v destabilizovaném a slaboučkém státě jehož dění a volby ovlivňuje hlavně zkažená ČT.
Unknowne 10:28 fantazírujete. Pokud byste skutečně podnikal, nebylo by problémem prokázat už jen pouhou reakcí nějakou tu znalost, zkušenost a odbornost. Nic takového nepředvádíte a ani jste, po konkrétní výzvě, nepředvedl. Jste k smíchu.
OdpovědětSmazatPři táto příležitosti se chci omluvit těm restituentům, kteří svoje dědictví uvedli v život tak, že produkuje užitečné hodnoty. Ne těm, kteří ho bez užitku buď už spotřebovali, nebo spotřebovávají pouze a jedině ke svému prospěchu. JiH
Unknowne 17:45, máte obhájit svoje tvrzení. Nejen přede mnou, ale přede všemi. Jako obvykle, argumenty a fakta nikde. Při tom máte možnost nějakou tu moudrost vyhledat na internetu. Ani to neumíte. JiH
OdpovědětSmazat"Nejvyšší politické autority" v ČR nejsou přece lidé takto označení z ČT.To jsou lidé a je jich velmi málo,kteří si v životě udrželi své názory i charakter. Národ potřebuje aby čas od času skutečné osobnosti které se nedaly zkorumpovat ani za Protektorátu či později osvětlili případy kdy osoby s velkým mediálním vlivem přecházely z jedné strany na tu druhou a zpět a nestyděly se. Například je velmi nevhodné
OdpovědětSmazatkdyž bývalý komunista přestoupil po roce 1989 k OF a nové moci a začal poučovat občany o demokracii a morálce. Všichni ti Pithartové, Dlouzí, Pavlové , Rychetští atd. nám dělají medvědí službu když se svou "minulostí" se montují do vysoké politiky, dělají premiery i třeba rozdělují společný stát. Jsou to lidé vydíratelní a jako takoví se jim i podařilo se vnutit do vysokých funkcí a nakonec prosadit zásadní změny o kterých mělo např. být referendum. Tito lidé a média zkazili vkus občanům,voličům,mládeži i médiím.
Proto tu máme takovou mizernou peleš. Ti "bývalí" přece
nemuseli zastávat vysoké funkce v politice,médiích a justici že ? Mohli se přece živit prací ne politikou na nejvyšší úrovni. Vinu za stav politiky nesou ti nejvyšší
politici v ČR co vedli vlády , státní správu a banky.