Reklama

středa 20. ledna 2021

A dobře nám pak (se lží), bude na zemi

Lubomír Man
20.1.2021  NWOO

Úkol rozněcovat nevraživost našich lidí vůči Rusku, udělat z něho v našich očích ďábla, z Rusů bandu satanů a z Putina Belzebuba, předepsaný naší vrchnosti ještě vyšší vrchností euroatlantickou, naráží u nás na potíže a jeho plnění neprobíhá zdaleka tak hladce, jak by bylo třeba a jak by si euroatlantická vrchnost představovala. 


Ale je to v nás, jako v krávě tele, namísto abychom k ruské hranici v pevném šiku mašírovali, tak se kroutíme, namísto hymny EU bychom raději zpívali Hej Slované, v hlavě nám namísto nenávisti k Rusku straší představa o Rusi jako o matičce všech Slovanů a tedy i nás Čechů, kterou nám tam natloukli nešťastní národní buditelé Kollár, Šafařík a další, nedaří se tak, jak by bylo třeba, vyhnat z našich hlav vzpomínku na smrt 12 milionů rudoarmějců, bez níž bychom zde nebyli, zkrátka a dobře nejsme vůbec a dokonce ani v nejmenším tak spolehlivým článkem euroatlantické nenávisti k Rusku, jakým bychom měli být a jaký se od nás očekává. A to i vzdor výjimkám z tohoto neutěšného obrazu, jakými jsou např. starosta Prahy 6 Ondřej Kolář, starosta Řeporyjí Pavel Novotný, primátor Prahy Zdeněk Hřib či Karel Schwarzenberg.

Co s tím?

Je nás třeba převychovat, to je jasné. A jak? Též jasné. Co nejúčinnější propagandou.

Obrátili se tedy naši propagandisté na uznávaného teoretika a praktika obracení lidu na pravou víru Josefa Goebbelse a na jeho tři zásady nejúčinnější propagandy, kterými jsou:

-Nelhat (Gobbels považoval lež za nevýhodnou. A to proto že jakmile je lež jednou prohlédnuta, stává se hlasatel této prohlédnuté lži už trvale nedůvěryhodným. Goebbels navíc považoval lež za zbytečnou, protože uplatňování dalších dvou zásad ji dokáže plnohodnotně nahradit).

-Zakrývat

-Odvádět pozornost

S uplatňováním zásady druhé a třetí nemají naši propagandisté, hlavně ti v naší instituci nejvlivnější, čili ČT, žádné problémy, a v celé jejich šíři ji už roky bohatě uplatňují. Avšak vzdor Goebbelsově výstraze už roky pošilhávají i směrem k jeho zásadě první. A to ne snad s úmyslem ji uplatňovat, ale naopak vyvrátit. Čili nikoli nelhat, jak hlásil Goebbels, ale lhát, pokud se ovšem ta lež podá občanstvu tak rafinovaně, že bude mít šanci zůstat neprokouknuta.

Zrovna včera večer právě tento druh lži, kterou se propagátoři ČT rozhodli zmistrovat i proslulého mistra Goebbelse, z obrazovek našich televizorů zazněl. A to v pořadu Události. Mluvilo se v něm o Janu Palachovi a o vstupu vojsk na půdu naší země v r. 1968, a jen tak jakoby mimochodem utrousil moderátor větu, že mnohé země „ruskou okupaci Československa tehdy tvrdě odsoudily“.

Jestliže v ten okamžik máte za to, že lživé vyjádření „ruská okupace“, jež ruskou okupaci nebyla , protože šlo o nešťastný a politováníhodný čin zemí Varšavské smlouvy, který by se s přivřením obou očí dal snad označit nanejvýš za „okupaci sovětskou“, vypadla z vašeho televizoru jen nějakým nedopatřením, omylem či překlepem redaktora, který onu informaci připravoval, jste na hlubokém omylu. Protože ono ve skutečnosti šlo o výrok, pronesený s nadgoebbelsovsky promyšleným záměrem možná jen propagandistů ČT, ale možná, kdo ví, i o výrok, šířeji vycházející z nové ideologické západní platformy, jež káže označovat vše sovětské a neblahé nikoli už za sovětské, ale za ruské, a tímto trikem přesměrovávat nevraživost lidí k někdejšímu sovětskému k dnešnímu ve sta ohledech odlišnému ruskému. Smísit zkrátka obé tak, aby to dnešní ruské už provždy do sebe nasávalo ono bývalé a někdy nenáviděné sovětské, a v očích světa se tak stalo nenáviděným otloukánkem už jen ono samo.

Že se přitom lže a překonává i pověstné tabu velmistra pokoutní nacistické propagandy, zjevně nikomu nevadí. Účel světí prostředky a cíl světového zla světí lež. Aneb: Pravdomluvnost často bolí, avšak lež se lehce volí (jehlaspichlas). A čím obelhávanější a tím i hloupější budeme, tím nesnadněji budeme schopni lži rozpoznávat.

A věřte tomu, dobře nám pak bude na zemi.


82 komentářů :

  1. Problém prostých lidí je jen jeden, k tomu co se děje v Americe nebo Rusku potřebují ČT, protože žádný normální zdroj tady není. Teď si představte, že v Rusku našli nějakou podezřelou vilu, takže bude určitě Putinova. Nemám čas se zabývat blbostma co produkuje ČT. No a vy se mnohem více rozčilujte hned do té co si prohlédnete zprávy na ČT. Radit vám ať se na to nedíváte je ztráta času, protože komu není rady tomu není pomoci a ještě by to chtělo rozumět nějakému jinému jazyku a to je moc práce

    OdpovědětSmazat
    Odpovědi
    1. 18/06
      Děkuji za připomínku podívat se na ČT. Tam je dnes ještě svět v pořádku.
      Proč predjimate něco co je spekulace, žádná vila nepatří Putinovi. Lhát a pomlovat ČT je zde normální.

      Smazat
    2. Putin zadny palac nema. Bylo to nekolikrat potvrzeno Peskovem. Tohle vnasi Navalny, ktery je nadeji zapadu jako Lenin, aby destabilizoval Rusko. Vse je namireno proti Putinovi, ten mel Navalneho otravit.
      Nenavist k Rusku nestaci, otravuji sve loutky na oko, aby mohli bicovat Rusko, delat z neho satana. Zapadni podly lhar si bude vymyslet stale nove fejky.

      Smazat
    3. 18:06 Něco na tom je. Ti, kdo chodí pro informace na NR nebo jiné dezinformační weby (tak je mám označené ve svých záložkách :-)), asi moc ČT nesledují. Nevím, jak to mají trolové, zda zvládají při své usilovné práci obojí.
      Podobně jako za komančů - ať si v televizi pindají, poslouchat je nemusím. A ti, kteří si nechávají nalévat do hlavy rozumy z ČT, asi nebudou na NR číst pana Mana. No, ale nějaké informační pole se takto, byť horko těžko vytváří. Aby to teda nevyznělo nějak pesimisticky - určitě to cenu má. Tedy ukázat na záludné lži a hnusné pohnutky k ní. To jo!

      Smazat
    4. Bohužel nemám tolik času, abych se zabýval propagandou a manipulacemi ČT a skalního mainstreamu. Takže to nesleduji. Jen výjimečně se tam kouknu chtěně, když je na něco rozumně zdůvodněný odkaz, anebo někdy i nechtěně a jen si tak ověřím, proč se tomu vyhýbám.
      Uznávám, občas mi tím pádem asi uteče i nějaká ta průzračná pravda, ale celkově myslím, že výhod mi to dává víc než nevýhod.

      Smazat
    5. Ono je taky důležité kdo pro ty "dezinformační weby" píše. Někdy se nestačím divit. V Rusku není všechno tak úžasné jak si někteří představují a idioti tam žijí taky, stejně jako u nás. Ale pokud jde o ukrajinské nebo ruské analytiky tak to je špica, na to se žádná TV ani politolog nechytá, natož západní. Ti si klidně můžou dovolit okomentovat video co natočili před rokem a prohlásit, že až na pár detailů se trefili.

      Smazat
    6. V Rusku není všechno tak úžasné. To jako lidé ke svému životu potřebují všechny ty sračky, které produkuje euroatlantická civilizace za účelem likvidace planety? Moudrý člověk hledí omezovat své potřeby a hlupák nemá nikdy dost.

      Smazat
  2. Man? To je ten zoufalec, ktery sledoval inauguraci Joe Bidena s ruskym elpickem na plesi?-)

    OdpovědětSmazat
    Odpovědi
    1. Jsi jen zoufalý, že na něj nemáš intelektem. Tohle tě už nepustí. Tohle je tvá noční můra.

      Smazat
  3. Byl jsem ted´ před americkou ambasádou říci Američanům, že jsou lidský odpad, bohužel tam bylo více policistů, než demonstrantů, dokonce si mě i policisté zapsali.

    OdpovědětSmazat
  4. No já si při vší své objektivitě myslím (panebože to se to na mě zase snese), že se mají věci především nazývat pravým jménem, když už má být pravdě učiněno za dost. Tedy za prvé, okupace to byla. Sice pravda ne tak brutální, ale byla. Když jeden stát znásilní druhý, je to OKUPACE!
    A za druhé, Žádná sovětská národnost neexistuje, tak jako neexistuje národnost nacistická. Z toho plyne, že ta okupace byla Ruská a ta o pár desítek dřív byla Německá! Skutečnost, že se na té prasárně podílely státy tehdejšího Varšavského paktu a že se někdy jejich vojáci chovali ještě hůř jak Rusové (např Poláci byli obzvlášť angažovaní)není podstatná. Kdyby ne, dostali by do držky stejně jako my a před tím Maďaři. Byl to RUSKÝ AK 47, který si natáhl RUSKÝ voják který na mě mířil a vyhrožoval že mě zastřelí. A byl to RUSKÝ výsadkář, který mému bráchovi zlomil čelist pažbou RUSKÉHO AK 47, když nechtěl z auta odstranit vlajku Červeného kříže, kterou měl na autě aby mohl projet s léky přes kontrolní bod do nemocnice. Takže když už pravda, tak teda všude. Žádní nacisté a sověti, ale Němci a Rusové!!!!
    To že jsem jim odpustil je jiná věc.

    OdpovědětSmazat
    Odpovědi
    1. Víš co?nastuduje si dějiny USA a uvidíš kolik oni vedli válek,okupovali či vojenský zasahovali v mnoha zemích,zabíjeli prezidenty,měnili vlády kolik jen vedli USA válek od r.1945? takže asi podle tebe je toto vše v pořádku,ale největší darebáci jsou rusové,že jo?

      Smazat
    2. Bertíku, přečti si moji poslední větu. Vše odpuštěno, protože Amíci by byli ještě horší.
      Můj komentář byl o tom, že když někdo ve svém článku poukazuje na manipulaci, lhaní a mlžení, musí sám psát pravdu. Pravda je jen jedna. O USA jsem nenapsal ani slovo.
      Reagan říkal, že Rusko je říší zla. USA stihlo Rusko překonat, to je můj postoj aby bylo jasno. Ale nemůžeme pro jedno zlo přehlížet jiné, které bylo a tvářit se, že nebylo. To by nevedlo k ničemu dobrému. Teď jsme největší kamarádi Němčourů a vidíme, kam to vede. Tož tak asi.

      Smazat
    3. V sovětské armádě byli vojáci různých národnosti tehdejšího Sovětského svazu, nejen Rusové. U nás byli nějací kniratí Tataři, nebo Uzbekové co já vím. Tak že nejen Rusové.

      Smazat
    4. Kasteláne a to je důvodem k mému postoji národ, jak jste se mě dotazoval. Mluvil Rusky, tak to musel být Rus. Byly Ruské národnosti? Byl to občan Ruska? Pro Vás je to jasné = měl RUSKÝ AK 47. Vaše srovnání s 2SV a tzv okupací v 68 je hrozné svinstvo. Kolik životů občanů CCCP zemřelo /nebo to byly také samí Rusáci s KALAŠNIKOVY/ aby jste žil. Jenže Vaší rodině se asi za protektorátu dařilo takže to nebyl žádný fašizmus. To je děs.

      Smazat
    5. Kasteláne, střídáte světlé chytré okamžiky s velmi temně hloupými. Asi nepostrádáte zdravý selský rozum, ale máte ho zanesený spoustou balastu a taky možná postrádáte některé základní historické znalosti. Ale jste zajímavý mix.

      Smazat
    6. Pradědo, nedávno jste nějak vyjádřil svoji absolutní skepsi k pojmu národ, doufám, že o tom ještě hodně popřemýšlíte, protože je jen málo důležitějších věcí. Ale nikoliv v šovinistickém smylu, žádné "nic než národ".

      Ale ta vaše věta: "jenže Vaší rodině se asi za protektorátu dařilo takže to nebyl žádný fašizmus," ta je geniální.

      Smazat
    7. Okupace je, když cizí voják vstoupí na cizí území jej obsadit vojensky. Je jedno, zda na pozvání nebo bez něj. Také je jedno, zda se to posvětí ideologií sebevíc ušlechtilou. Proto musíme 68. brát jako okupaci stejně, jako Irák, Kuvajt Afganistan atd.

      Něco jiného je vyhnat okupanty i za pomoci zvenčí.

      Pokud se odstřihnete od ideologického omlouvání agresí, nebudete mít problém určit agresora.

      Navíc pochopíte politické hrátky.

      V tom chápu i Kastelána a zároveň lituji, protože absolutní spravedlnost není a jak je to v kouzelném filmu o stvoření Světa: perte se a žerte se.

      Smazat
    8. Kasteláne ty teda máš bohaté zážitky z okupace jenže všechny krásně vyfabulované. olik ti je asi roků? Hádám že do čtyřicítky a v té době vůbec nežils. Vojáci, kteří sem přijeli na rozkaz vůbec první den nevěděli kde jsou, byli zcela dezorientovaní a jen seděli na vozidlech a poslouchali lidi kteří jim vysvětlovali celou naši situaci. K žádným takovým výstřelkům vůbec nemohlo docházet už jen z důvodu že voják nesmí svévolně napadnout civilistu notabene když nebyl vyhlášen válečný stav. ZZa taková exces by byl každý sovětský voják přísně potrestán na to vem jed. Každý politruk jednotky na to bedlivě dohlížel. Víš je mi už přes 80 let a vím svoje byl jsem přímým účastníkem těch dnů v Brně.
      Takže svoje pindy o bráchvi s přeraženou čelistí si nechej pro svoje vnuky, budou tě posloucht s otevřenou papulou ty hrdino..
      Slávek

      Smazat
    9. Ad Kastelán 18:51
      Nejprv k tomu prvnímu. Že to byla okupace, o tom lze stěží diskutovat, ale dovedu si představit i vstup cizích vojsk přísně na základě předchozích smluv. Jistě ale nestačí pozvání od jednotlivého druhořadého pošahaného politika. Takže samozřejmě ano, okupace to byla. Možná by se dalo porovnávat s jinými okupacemi, jinde a jindy, jak to bylo tvrdé. Ale zůstali tady a dalekosáhle ovlivnili politické směřování země.

      Smazat
    10. 18.51
      Kasteláne (panebože to se to zas na mě snese), ve svém svatém antiruském nadšení lezete do logické pasti.
      Jak jsem již psal, kousek za naší obcí havaroval v osmašedesátém tank s Kalmykem, Kyrgyzem a dvěma Ukrajinci. Ale byl to, dle vás, nade vší pochybnost ruský tank s ruskou posádkou.
      Nebyl to tedy Kalmyk, Kyrgyz a dva Ukrajinci, ale čtyři Rusové.
      Pak mi tedy vysvětlete, proč prve mezi námi tolik vády kvůlivá ruskému jazyku na Ukrajině (případně kvůlivá ukrajinskému jazyku v Rusku) když Ukrajinci jsou, dle vás, odevždy provždy Rusové?
      A kdo tedy na Ukrajině dělá, dle vás, ten jazykový bordel? A proč vlastně, když ti Ukrajinci jsou Rusové? Rusové se zbláznili a chtí zčistajasna prosadit ukrajinštinu? Ale kde se tam vzala, v Rusku, nějaká ukrajinština?
      A na jaké Ukrajině, když žádné Sovětsko neexistovalo, ale jen a pouze Rusko, jak z vašeho tvrzení že Sovětsko neexistovalo vyplývá?
      Rusům tedy, dle vás, z ničehož nic po vyhnití Sovětska jeblo, a, tu máš káčo lívanec, probudili se co Ukrajinci a hurá Ukrajina, a hurá ukrajinština a fuj ruština?!
      A co chuděra Kyrgyz? Kvůli vám je teď už navždy Rusem a je mu lautr k hovnu, že je občanem Kyrgyzstánu.
      To ten Kalmyk je na tom, jako občan Kalmycké republiky, která je členem Ruské federace, přece jenom lépe. Prostě je Rus a basta fidli a šmitec, neboť tak jste rozhodl.
      Jo, a s těmi zbraněmi, to bych byl rovněž žádostiv zvěděti jak se to s nimi má.
      Během svého brožovaného života jsem byl napaden (čistě brachiální radovánky nepočítám) Cikánem - německým bodlem (zabavil jsem mu ho, proto vím, že bylo německé; aj orlice s hákáčem v pařátách na něm byla; vyšmelil jsem ho za malorážku); Slovákem - českou dýkou, výrobkem zn. Mikov (doposud ji mám ve svém vlastnictví); nametenou českou štětkou - finskou kudlou (vyšmelil jsem ji za moped zn. Stadion 11 a připlatil kilo) a Polákem - švédskou pilou zn. Husqvarna - kolega Polák vzal kolegu Poláka loupákem zezadu do podkolení, takže to dobře dopadlo. (Zbytek napadení byl českými zbraněmi Čechy, pročež to nepočítám.)
      Takže mě, dle vaší logiky, nenapadl Cikán, Slovák,
      Češka a Polák, ale Němec, Čech, Finka a Švéd. Tak to tedy zírám.
      Končím, už mě to neba.

      Smazat
    11. K tomu druhému stanovisku, nikdy bych jim neříkal Rusáci.

      Za a) protože nás opravdu obsadili mnohonárodnostní spojenci. Rozhodně jejich vůdci nebyli nuceni k tomu se okupace zúčastnit, byli to totiž podobní ideologicky pošahaní komunisti, jako ti ruští.

      Za b) protože i samotný Sovětský Svaz byl mnohonárodnostní stát, kterému šéfoval v té době Ukrajinec, a tomu odpovídalo národnostní složení vojáků.

      Za c) protože i kdyby to byli jen Rusové, tak se mi nelíbí (vím, je to subjektivní) slovo Rusáci. Je známá věc, i když dnes už možná tak známá není, protože nadávat "Rusáci" je vždycky mnohem snažší, než se o tom něco dozvědět, takže kdysi to byla známá věc, že ti mladí vojáci, hlavně ti sovětští, byli hromadně překvapení, frustrovaní, dezorientovaní, že je tady Čechoslováci nevítají jako osvoboditele před téměř snad zfašizovaným vedením státu, o situaci totiž nevěděli nic jiného, než co jim bylo vtlučeno na politických školeních mužstva. A taky, jakkoliv samotná okupace byla jakousi kudlou do našich zad od "přátel", tak ale okupace to byla opravdu měkká i právě díky těm vojákům, i těm ruským úplně stejně jako ostatním.

      Smazat
    12. Sovětský Svaz trval cca 73,5 roku.
      Z toho podle národností byli v jeho čele tito komunisti:

      Rusové celkem 13,5 roku:
      Lenin 4,5 roku
      Andropov 1 rok
      Černěnko 1 rok
      Gorbačov 7 roků

      Gruzínec:
      Stalin 31 roků

      Ukrajinci celkem 29 roků:
      Chruščov 11 roků
      Brežněv 18 roků

      Smazat
    13. Kastelane 20. ledna 2021 18:51, Vy se opakovaně, „při vší své objektivitě“, kterou domýšlivě deklarujete, Vy se pro projevujete jako zabedněnec. V první řadě laskavě rozlišujte národnost od státní příslušnosti, pak si povšimněte stále ještě existujícího pojmu „nacistické“, nebo „hitlerovské“ Německo, což znamená rozlišení mezi oním „zločinným“ Německem a tím dnešním. Stejné pak totéž platí pro „sovětské“ či „komunistické“ Rusko, lépe pro „Sovětský svaz“, což znamená rozlišení od současné, dnes liberálně kapitalistické Ruské federace. Navíc tam v prvním ani druhém uspořádání nenajdete po politickém nacionalismu ani stopy.
      Pokud jde o Vaše tvrzení o Polácích v rámci invaze do ČSSR v roce 1968, mám obrácenou zkušenost. I důstojníci dávali najevo, že nijak nestojí na sovětské straně a chovali se, včetně mužstva, víc než neutrálně. Pokud jde o chování mužstva Rudé armády, byli ti vojáčci spíše vyděšení, rádi by se chovali přátelsky a nakonec, o to se snažili i důstojníci potud, pokud nenaráželi na odpor, nebo se necítili ohrožení.
      „Dočasný pobyt vojsk SSSR“ na našem území nelze srovnávat s obdobím Protektorátu a chováním armády, bezpečnostních složek a státních příslušníků Velkoněmecké říše. Tvrdím, že všechny složky Rudé armády dislokované v tehdejší ČSSR se nechovaly nijak jinak, než se chovají složky armády USA na svých základnách v řadě států současného světa. Abych nechodil daleko, tak třeba v SRN.
      Buď tedy nejste s tak dostatečným odstupem let schopen získat nadhled, nebo onu nenávist k ruskému národu protlačujete úmyslně. V tom prvním bych Vás litoval, v tom druhé mi jste odporný. Takové ani nezdravím. JiH

      Smazat
    14. No došlo přesně k tomu co jsem čekal a tak jsem to od zdejší rusofilské "smetánky" schytal. Začínáte být stejně směšní jak jsou cenzoři na Novinkách nebo na Bakalově tisku, jen s opačným znaménkem. Jelikož se fakt nemíním zabývat sračkami, tak odpovím jen Slávkovi, který ač se do mě navezl hodně tvrdě, má právo pochybovat. Tak tedy v 68 roce mi bylo 15,o to horší zkušenost, když někdo natáhne samopal na 15 letého kluka. Protože znáš brněnské reálie, víš jistě kde je Špilberk. Tak tam jsem bydlel a Rusové se rozhodli zi z něj udělat hlavní stan. Nikdo ten den nešel do práce, ani zaměstnanci muzea, takže jsme tam zůstali jako jediná rodina, která tam bydlela sami. Hrad byl od rána zavřený na obě brány, odpoledne přišla skupina průzkmníků, která přelezla hradby, tenkrát ještě znehodnocené násypem ponechaným oddob Napoleona a na jedom místě velmi nízké. Odchytli mě na plácku u dnešních děl a ptali se, kde je voda. Já samozřejmě neměl zájem tahat je domů, tak jsem ze sebe dělal blbýho, takže natáhl ten samopal, to by asi rozuměl každý "hrdina". Nejsem tak blbý abych nepoznal Rusa od jiných národností SSS5R, dobrá, mohl by to být i Ukrajinec. V každém případě tu o to až tak nejde. Rusové tak jako tak hráli v tom soustátí první slovo. Takže tak jako tak to mají na triku oni. V prvé řadě jsem hájil názor, že článek ení pravdivý, když píše že to nebyla okupace. Tak co to teda bylo? Selanka dívčího klubu asi ne???? S mým o 7 let starším bráchou také nelžu. Nevím jaké vy máte zkušenosti ale prostě to tak bylo. O pár dnů později k nám domů přišel nějaký důstojník a když viděl bráchu jak srká polívku brčkem ptal se co mu je, tak mu to moje ségra dost vehementně vysvětlila s otázkou, jestli snad neví co je to Červený kříž. Důstojník když odešel, slíbil, že to vyšetří a u bytu nám od té doby stála stráž. Aby bylo jasné měli jsme docela strach celou dobu, než je přestěhovali ze Špiláku na Hády do Líšně. Měl jsem totiž ségry dvě, ve věku více než lákavém pro burana, který si mastí ocas ve stanu. Takže Slávku, nikoho nenapadej. Necítím se jako hrdina a tenkrát už vůbec ne. Měl jsem 3 měsíce permanentně stažený zadek,to mi věř, a utéct nebylo kam. Přesto jsem napsal, že Rusům nenávist necítím, byla to politika a většina těch vojáků byla slušná a dělali to co rozhodlo politbyro a Brežněv. (ten asi taky nebyl Rus co?) PŘESTO TRVÁM NA TOM ŽE TO BYLA RUSKÁ OKUPACE!!!!!A k těm kecům, jestli se naše rodina za okupace německé měla dobře se nebudu vyjadřovat, to je normální ubohý blivanec. Ano měla se hrozně dobře, babiče padl muž v první světové a na celé hospodářství byla sama až do té druhé se 4 dětmi, vole. A táta byl za války zajatý Němci v Itálii coby součást tzv. "Vládního vojska" a coby ženista musel pro Němčoury dělat ty nejnebezpečnější práce, kde mu šlo každý den o krk. A ještě měl po válce problémy že "kolaboroval s Němci" od takových volů jací jsou zde. Co tak asi mohli ti vojáci dělat? Nechat se zastřelit???? Ale víte co? Já na tu vaši skupinku chytrolínů tady fakt kašlu, vy se nedokážete normálně bavit, vy dokážete jen machrovat, asi samej mladej blbeček, co nic nezažil. I toho Pradědu ti kámo nevěřím, taky budeš mladý jelito. Zdar, blbečci už se s vámi nemíním zabývat a kazit si den.

      Smazat
    15. Kasteláne z té hlouposti nevybruslíte. Tak jak to autor píše to je fakt. Ruská okupace to nebyla.
      Nebo se fakta mají ctít jen někedy, ale když jde o "Rusáky" tak nikdy?

      Smazat
    16. Kasteláne 14:31, díky za zpověď. Jsem starší, také se zážitky hraničící s možnou smrtí, Vinohradská v Praze, kousek od výbuchu muničního auta i bezprostředního styku s okupanty v různé částí Prahy.

      Protože jste byl mladý a týkalo se to i Vaší rodiny bezprostředně, mohlo jít i o posttraumatickou reakci, která Vám nezmizí do konce života. Začínám chápat tu rýhu v "duši" přenesenou na Rusy.

      Mou malinkou rýhu jsem zasypal zájmem o geopolitiku. Tam jste také došel. K velkým národům a říším nepatří naše nenávist ale studium jejich slabých stránek. Učme se od Židů a kopírujme je.

      Smazat
    17. Ještě jedna odpověˇzejména "géniovi Vláďovi".
      Máte pravdu, to kolečko je skutečně hranaté.

      Pro pana Povolného, já žádnou rýhu v duši nemám, normálního Rusa beru jako kámoše, byl jsem tam párkrát a žádnou nenávist k nim necítím, přesto že bych mohl. Je to většinově srdečný, pohostinný a přátelský národ, který se bohužel nechal oblbnout Leninem.
      Žasnu nad argumenty zdejších vědátorů, tak třeba podle jejich názorů jde vyargumentovat, že Německo vlastně neodpovídá za druhou světovou válku a nikdy nás vlastně neokupovalo, protože to byli nacisté a ne Němci a Hitler vlastně nebyl Němec ale Rakušan. Bezva. Jak prosté milý Watsone.
      Nejlepší odpověď pro tyto blby jsem dnes našel na Parlamentních listech v rozhovoru s jedním velice bravurním glosátorem a docela chytrým člověkem, kterého si dovolím ocitovat, jako i svoji odpověď zdejším rusofilním fanatikům.

      „Studovat mezinárodní dělnické hnutí nebo ty lži, které se z hlediska dějin, historie a často i filozofie někde recitovaly, to mě nebavilo,“ uvedl a prohlásil se za průměrného občana s průměrným rozhledem, v průměrném věku a s průměrnou představou, co má dělat.

      „To bylo moje mínění do doby, než se objevily sociální sítě, než zhutněly a zbytněly do dnešní doby. Protože jsem zjistil, že jsem výrazně nevzdělanej, výrazně blbej a výrazně hloupej. Já jsem s úžasem zjistil, že jsem jeden z mála, který o ničem nic pořádně neví. Narozdíl od většiny těch, na které se podívám, kteří vědí skoro všechno o všem. Jsou epidemiologové, ale i veterináři, znají přírodní jevy, fyziku, chemii. Oni umí vysvětlit věci, které neumí vysvětlit vědci,“ popisoval.

      „Ona je to Jaruna z kadeřnictví, ona to ví. Jarda, co dělá vrátnýho, on ví o gravitaci země nebo že je placatá. Já, blb, přesvědčen že je kulatá. Jarda mi napíše, jseš blb, je placatá, 5000 lidí to podporuje,“ jmenoval příklady interakcí na sociálních sítích. „Ale jedna možnost vždycky zůstává. Že kreténi jsou oni,“ zakončil."


      Smazat
    18. Ještě dodatek Vláďovi z Brna 20.1. 23:46
      Děláš se chytrým, ale víš houbelec. Brežněv se sice narodil na Ukrajině, ale RUSKÝM rodičům, kteří se tam přestěhovali za prací a navíc se po rodičích nejmenoval, dal si pseudonym podobně jako Lenin. Ale ty seš takový rádoby všeználek že? Tak si ten výčet vůdců CCCP dej laskavě do rychtyku. 13.5 (neověřeno)+18 to je skoro polovina celé sovětské éry že???

      Smazat
    19. Kasteláne, když chcete používat sarkasmy, tak si aspoň zjistěte reálie. Po Gruzínci Stalinovi převzal moc UKRAJINEC Chruščov, po něm pak UKRAJINEC Brežněv.

      Takže ano, Brežněv nebyl Rus, BREŽNĚV BYL UKRAJINEC!

      Teprve po nich převzali kormidlo Rusové.
      A řeknu ti jedno. Ty si myslíš, jak jsme tady pod vládou bolševika netrpěli. Při tom si však neuvědomuješ, který národ trpěl v dobách Sovětska nejvíce. BYLY TO RUSOVÉ! Obyčejní lidé, obyčejní Rusové.
      Ono s tou nenávistí je to ostatně vůbec dost vošajstlich.
      Když Němci vyhnali sověty z Volyně a dědu si - ve většinově ukrajinské vesnici mimochodem - zvolili za starostu, zjistil v papírech, že celá jeho rodina měla být příští měsíc deportovaná na Sibiř. Jinak řečeno zachránili nás Němci. (Nebýt toho, tak bych se nenarodil a nesral tě. To by bylo žůžo, žejo?) Mám jim proto být vděčný? Nebo zas tohle. Když mojí maminku chtěl jeden rudoarmějec znásilnit, ubránila se mu vidlemi a šla ho natřít kamandírovi. A kamandír ho před jejíma očima zastřelil. Až do smrti ji to strašilo. Že ho práskla, když se mu ubránila. Bylo jí v té době třináct - a strašilo jí to až do smrti.
      Nojo, ale koho mám teď nenávidět, když Rus zastřelil Rusa? A tak bych mohl pokračovat, mám u sebe deníky mého strýce Adama, maminky a babičky. Od r. Celkem od r. 1920 - Adamův deník - do r. 2013. Maminčin deník.
      Takže koho nenávidět?
      A co takhle nenávidět válku a ty, kteří k ní podněcují?

      A dál. Víte vůbec o tom, že intervenci Waršpaktu se Brežněv do poslední chvíle bránil? A víte kdo ho k ní dotlačil? Poláci, Endeéráci a Bulhaři!
      Proč si to, kurva, nedohledáš, když už to nevíš? (Já to dohledávat nemusím, vím to už od osmašedesátého. A je smutné že ty, pamětník, to nevíš. Asiže si pamatuješ jen to, co chceš, že?)

      Smazat
    20. Jo, máš pravdu. Jeho rodiče byli Rusové. No a? On se narodil na Ukrajině a považoval se za Ukrajince. A už mě to nebaví.

      Smazat
    21. Milane 19:25
      Viš co nebaví mě? Od začátku jedna věc. Že se mi tady KURVA nějací idioti furt snaží vnutit, že někoho nenávidím, když jsem už několikrát napsal, že to není pravda. Umíš číst? Od toho článku o Ukrajině, kde jste mě s tím ty a ten blbeček z Brna nasrali se hádáme vlastně pořád o tomtéž. Vy máte tak zmasírovaný mozky nenávistí k té druhé straně, že ani nevnímáte, to,co vám nědo píše. Co ty mi chceš psát o nenávisti??? Já chci jen aby byla nějaká objektivita. Té vy nejste naprosto schopní. A ještě píšete naprosté blbosti. Brežněv byl nařvaná ruská odporná tlama. Ten by se k ničemu dotlačit nenechal. A že byl Rusák, to ví i malé děti, škoda že ti touniklo. Kdybys nebyl tak zaslepenej, občas bych s tebou souhlasil. Jenže to bys musel překonat ten svůj namachrovanej styl. Vláďa z Brna, to je jiná kategorie, to je blbeček, asi tak 25 let, mamánek, kterýmu ještě maminka uírá hovínka na zadečku.Na toho kašlu.

      Smazat
    22. Přečti si po sobě cos před hodinou napsal a pak pouvažuj o namachrovaným stylu, jo?
      Ale jo, jen drž pozice a mysli si o sobě že jsi objektivní slušňák. Co na tom, že jsi sám, kdo si to myslí?
      Dotaz:
      Nenávistí k jaké "té druhé straně" mám zmasírovaný mozek?

      Smazat
    23. Pokusím se ještě o jeden pokus. V diskuzi vypíchnout to hlavní, s faktickým dodatkem. Použiji úpravu textu Kastelána. "Brežněv byl nařvaná (ruská) odporná tlama". Slovo v závorce bych začlenil do faktografické věty: Narodil se na Ukrajině ruským rodičům....bla bla bla. Nezní to jinak?

      Smazat
    24. Kasteláne, přehlídl jsem, že jste glosátor na PL. Kdysi jsem byl také přihlášen a párkrát se vklínil do těch štěků. Jsem přihlášen i na jiných sítích ale nepoužívám je pro to "štěkání". Teď lépe i chápu Vaši "předsudečnou nenávist" danou nutností tam reagovat v "diskuzi".
      Zde na NR je výhoda lépe vyjadřovat své názory více větně. Také již lépe chápu, kdo odkud přichází s naučenou útočností. Vyjímky jsou zdejší "bezejmenní", ti to mají jako naučené zaměstnání. Na PL jsou také, také sprostí ale vtipnější. Zdejší hrají jen druhou ligu.

      Smazat
    25. Kastelán 16:30 jasně jsem Vám napsal, že srovnávání 2SV s /budíž/ okupací v 68 je svinstvo. Pokud fašizmus/nacizmus je Německo, tak co s tím dělat?Jinak Vaše citace parazita na všech režimech Krause je také příkladná. To jako máme všichni jenom parazitovat.

      Smazat
    26. Pradědo 23:50
      Já nijak neadoruji Krause, ostatně proto jsem tam ani jeho jméno nedal. Vadí mi jeho příklon k současnému mainstreamu a k některým "umělcům". Citaci jsem použil proto, že se byla vtipná a trefila se přesně do toho, co jsem měl momentálně na srdci. Ta slova sedí přesně na dnešní styl diskuzí. Před 15 lety jsme na diskuzích byli kamarádi a dokonce mívali srazy, kde jsme si popovídali na živo. Dnes si to vážně nedokážu představit.
      No a k tomu druhému: Pokud fašismus/nacismus=okupace Německo, potom sověty/komunismus=okupace Rusko. A nic na tom nemění fakt, že tady neproteklo tolik krve. On se nikdo nebránil a nikdo nám nepomohl jako Polákům v 39, takže válka nebyla a krev až na vyjímky tekla málo. Ovšem v Maďarsku v roce 1956 to bylo trochu jinak. Nebo v tom také lžu a byla to jen taková selanka?

      Smazat
  5. Tak tady byla min.měsic masáž, jaké podvody byly při volbách, nic se v podstatě neprokázalo, jak vše Trump zvrátí, nechutné přání občanské války v USA, dnešek ukázal,že já Amerika silná, demokratická. Vše zvládla s nadhledem.
    Panu prezidentovi Bidenovi,přeji ve vládnutí velký úspěch. Náprava škod po Trumpovi bude náročná.
    Bůh ochraňuj Ameriku.

    OdpovědětSmazat
    Odpovědi
    1. "Právě tady v této zemi krademe něco mezi 100. 000 až 300. 000 dětí, vypustíme jejich krev a smícháme ji s naším velikonočním chlebem a potom hodíme těla do jatek, které vlastníme, a pak rozdrtíme všechna těla v uzenině a hamburgerech. McDonalds je jedním z našich oblíbených prodejen. .."

      Podobne poctenicko najdete v liste Magorius Magorus:


      https://geopoliticsastrology.wordpress.com/2020/12/11/momenty-pred-utokem-spojenych-statu-na-sio-nacistickou-evropu-a-jeji-kabalisticko-zednarske-vlady/

      Smazat
    2. 19:10
      Václave, můžeš upřesnit komu tvůj ubohý výlev patří ???

      Smazat
    3. Ty jsi ještě i blbý, že jsi nepoznal, že tobě. Ani se nedivím, co jsi napsal za zdravici tomu peďákovi v novém úřadu. Podle toho, jsi uronil i slzu a starého úchyláka by jsi klidně přeblafl.

      Smazat
    4. Ty jsi ještě i blbý, že jsi nepoznal, že tobě. Ani se nedivím, co jsi napsal za zdravici tomu peďákovi v novém úřadu. Podle toho, jsi uronil i slzu a starého úchyláka by jsi klidně přeblafl.

      Smazat
    5. Unknowne ty HOVNIVÁLE, Boží ochranu vyžadoval i Hitler a mnoho dalších lidských zdegenerovaných parazitů.

      Smazat
    6. Nejsem a nebyl jsem zatížen obdivem k Trumpovi ani Bidenovi, proto i zdejší nesmiřitelné kluby fandů mi byly lhostejné. Že po nehezké předehře probíhala přísaha nového prezidenta v opevněném hlavním městě před hrstkou novinářů mi vůbec nepřišlo jako "zvládnutí s přehledem". Začínám mít obavu o demokracii v USA a přál bych si i celému světu, aby to byla jen dočasná nepěkná epizoda.

      Smazat
  6. Jak už jsem jednou psal, při přepnutí na ČT by se měl na obrazovce objevit výrazný nápis: POZOR, NEPŘÍTEL VYSÍLÁ !

    OdpovědětSmazat
    Odpovědi
    1. Ne, ale ty idiot. Nedávno jsem v lži-ČT2 programu viděl název dokumentu přesný název si nepamatuji, ale byl "Hitler dareba nebo gentleman". Pár dnů zpět zase vysílali ve lži-ČT2 dokument o Banderovi, samozřejmě názor vybraných fašounů z Kyjeva, mediální prostor nedali lidem z Donbasu, jasná manipulace. Škoda, že měli zahalené ruce, některý z nich by tam měl 100% kérku Dolfina nebo hakrkrajcu. Tady vidíme komu tato veřejnoprávní televize fandí.

      Smazat
  7. Demokracie po 30letech nadvlády nad rozumem u mne vypěstovala nevídanou pokoru k Sovětskému svazu-Rusku .

    OdpovědětSmazat
  8. Autor se asi nemýlí. Náhoda to pravděpodobně nebyla. Zmíněný redaktor prostě dodržoval předepsanou linii, ostatně nalajnovanou samotnou BIS, že... Nemohu se zbavit dojmu, že přituhuje. Útoky na české národní a státní zájmy probíhají totiž téměř permanentně a doslova ze všech stran. K tomu si přidejme účelové zkreslování historie, do něhož je zapojena i tzv. umělecká fronta (stačí si připomenout filmy nebo literární dílka s tematikou odsunu, ale též např. různé podpásové útoky na významné osobnosti českých dějin pod rouškou údajné umělecké nadsázky). Velmi znepokojující jsou postoje a záměry stávající parlamentní opozice, která je (s výjimkou SPD a Trikolóry) zřetelně lhostejná k těmto hrozbám, v horším případě takovou škodlivou politiku aktivně prosazují. Mnozí si jistě také všimli, že zvláště v poslední době se některá německá média i někteří politici vydřují na naši adresu způsobem, který by ještě před několika lety prostě nepřicházel v úvahu. To by nás mělo pořádně znepokojovat...

    OdpovědětSmazat
  9. Vážená redakce NR, prozraďte mi, kolik vám přispívá Unknown, že mu dáváte tolik prostoru. Asi je to dost velká suma, když riskujete, že vám sem jiní přestanou chodit. Protože něco tak stupidního a otravného se opravdu nedá dlouho snášet!

    OdpovědětSmazat
    Odpovědi
    1. Kolokole, jeden z Unknownů si bere ten prostor pro své sprosťárny, provokace a lži sám. Redakce nemůže stále sedět nad počítačem a sledovat, kdo zrovna přispívá. Troly mažeme, bohužel, často až s odstupem času.

      Smazat
    2. 20:00
      Kolokole,máš problém s erekcí,tak za tohle opravdu nemůžu. On to nebude jeden, ale více lidí má jiný názor než ty. No na stupiditu jsou zde jiní, lepší, Václav, forkáč...
      Další užalovaný StBák.

      Smazat
    3. Taky už mi připadá divné, že se Dvořák pořád vymlouvá a nejen že nemaže to hovádko boží, které sám odborník psychiatr Dr. David v reakci na něj už oficiálně diagnostikoval jako idiota, které jemu, tedy Dvořákovi tady nadávalo do rudých kure. a podobných lahůdek. Nejenže se vymlouvá a nemaže ho, ale i nadále se pouští do diskuzí s ním, ač ho Dr. David vyzval ať jej ignoruje. Tady je asi 30 příspěvků, polovina je od toho idiota. Na některé jeho si ten idiot sám odpovídá.

      Smazat
    4. Pane Dvořák. Já jsem toho názoru, že je dobře vědět jak smýšlí někteří naši občané. Prostě začnu číst, rozpoznám co bude následovat a dál nečtu, nebo při důležitým tématu přečtu i tak a zareaguji. Pokud tady budem skutečně jen jako UV tak zdegenerujeme. Občas i takové debility přivedou k dobré myšlence.

      Smazat
    5. On si nejen odpovida, ale je i jedinec zvany sebekurba coz malokdo dokaze .Pouze hadi muzi z Indie .Je to znacne narocne a trenuje se to od mladi .Nekteri z toho jsou ale zcela debilni a stanou se hrbaci, zvani Sahirove .Nekteri vrhaji noze z kanalu jako ten Londynsky,ten pry dokazal i jine veci ale to az jindy

      Smazat
    6. No, že by Unknown někdy mohl někoho tady přivést k dobré myšlence, tomu moc nevěřím.
      Ale možná je dobře, že ty jeho hlouposti tady občas chvilku visí, aspoň víme, že V. Dvořák není žádný cenzor, ale jen dělá nezbytnou čistící kanalizační práci.

      Myslím, pokud by Unknown tady někdy nedejbože zanechal nějakou téměř myšlenku, bez výraznější sprosťárny, tak i jeho by tady nechal.

      Smazat
    7. Vláďo měl jsem napsat místo přivedou, vyprovokují. Přiznávám, že moje vyjadřovací a pravopisné schopnosti jsou chabé. Ve svém úžasném životě jsem to tak moc nepotřeboval. Snažím se to napravit, ale jde to ztuha.

      Smazat
    8. Tak to tedy, pane Dvořáku, zírám, co redaktorů se nám tady vyrojilo, co by to dělali lépe a rychleji.
      Škoda že to nelze, aby vás na den vystřídali. Věřím, že by to byla prča.

      Smazat
  10. ČT? Jen slepý může nevidět, že jde o objednané a ideologicky zmanipulované štvaní proti Rusku - nejdřív pomník vlasovcům, pak přejmenování náměstí u ruské ambasády, pak socha Koněva. Nejde o žádnou kritiku Ruska, ale o cílené štvaní proti ruskému národu a lidem, za pomoci nastrčených šašků a přihlouplých pepíků zamrzlých v r. 1968, kteří nechápou, že nebýt nesmírné obětí Rusů a národů bývalého SSSR (a to nejsem žádný komunista!), tak by náš národ, předurčený Němci k vyhlazení a poněmčení, už neexistoval. Každému slušnému člověku se toto jednání musí hnusit, protože odhaluje slabé stránky národa - malost, zbabělost, podrazáctví. A vyniká to právě proto, že proti jiným národům se takto štvát nesmí, neboť by šlo o „předsudečnou nenávist“ a ti rusofobní hlupáci by podle tohoto "demokratického" zákona dostali flastr.

    OdpovědětSmazat
  11. https://www.idnes.cz/zpravy/domaci/vakcina-koronavirus-rusko-cina-sputnik-chlibek-ockovani.A210120_130518_domaci_brzy

    OdpovědětSmazat
  12. 19:45 proboha dejte si jiný Nick, nebo oprašte Indického běžce, když chcete sám se sebou souhlasit. No to je trapas...

    OdpovědětSmazat
    Odpovědi
    1. Anonyme 20. ledna 2021 20:42, Vy, se svým nickem na tom nejste o mnoho líp. Mimochodem, zajímají Vás názory, nebo osoby? V politice převážně bezvýznamné?

      Smazat
  13. Bez schválení jsou čínské a ruské vakcíny u nás nemyslitelné:
    https://www.idnes.cz/zpravy/domaci/vakcina-koronavirus-rusko-cina-sputnik-chlibek-ockovani.A210120_130518_domaci_brzy

    OdpovědětSmazat
  14. Co furt máte proti unknownovi? Jak jsem se dočetl tak hybridní manipulační techniky jsou tak vědecky sofistikované a rozsáhlé, že je ani nejinteligentnější jednotlivec není schopen zcela registrovat. Takže je to jen sofistikovaný blb. Protože elfové se skládají z lékařů a další inteligence tak je je jasné, že Dvořák má ploché nohy a za léčení platí tím, že mu umožňuje brát výplatu za svoje moudra. PS: to jsou jasná fakta a kdo nesouhlasí tak je vědecky a sofistikovaně ovlivněn

    OdpovědětSmazat
    Odpovědi
    1. Nejen že by se dal ze zdejších příspěvků sestavit " Nový slovník slengových nadávek češtiny " , dokonceonale překonávající poezii veřejných záchodků. Navíc se připojilo i legrační používání některých výrazů, jejichž obsah je autorům neznámý. Předpokládám, že se to naučili od našich vrcholových politiků. Příklady táhnou: mantra, karma, sofistika i nejoptimálnější...

      Smazat
  15. Děda vždycky říkal, že pokud se někdo chová jako vůl, pak je volem a je potřeba ho zapřáhnout a pořádně zaměstnat, aby neměl čas na blbiny a třeba něco rozbíjet. Jestliže se některý národ chová jako ovce, pak je potřeba ho oholit, zavřít do chléva a nechat bučet či bekat, občas mu dát nažrat, ale hlavně ho pořád holit aby bylo love za vlnu. A pokud nějaký beran zvedne hlavu a nelíbí se mu to, tak od toho jsou hlídací psi a ti ho už naučí co si může dovolit a co ne. Co je dovoleno bohovi, není dovoleno volovi.
    Svět zatím nic nového neumí uplatňovat a štěkající psi mají bohužel stále převahu. V chování našeho národa je něco k zamyšlení.

    OdpovědětSmazat
  16. No a ještě dovětek, zase se řeší údajná vila V.V. Putina. No a co, i kdyby ji měl, ať si chytrolíni zkusí zjisti majetky světových "demokratů" a nebo mnoha domácích přikrádačů. Zase jen ta národní malost, nadávat na to, co je volovi dovoleno, ale držet hubu, kde je "vyšší zájem" a kde by po tý hubě mohla padnout facka.

    OdpovědětSmazat
    Odpovědi
    1. Pane Záložáku docela si cením vašicb názorů, až na ten poslední. Nemám rád zdůvodnění, či omluvu ve stylu "0ni to dělají taky", nebo "On si začal, paní učitelko".

      Smazat
  17. Zapoměl jste na ty v "žebříčku" TOP. Chcete je jmenovat a určit národnost včetně v Rusku?

    OdpovědětSmazat
  18. Holota to bere over tak se jiste dockas spravedlnosti na Ruzyni, stejne jako ta banda v cele s Rudlou, kolaborante

    OdpovědětSmazat
  19. Takovy maly faulicek, reklo by se. Jenze stokrat nic umorilo osla. A oni to vedi, uz mnoho oslu umorili. Jenze nekdy je
    ten faul minimalne na zlutou. CT nesleduji, tak nentokrat
    pro Lidovky, iDnes, Seznam zpravy,... Jde o tu Navalnym odhalenou Putinovu rezidenci (i vhodne nacasovani, ze, ted
    je jasne, ze ho nezavreli kvuli neplneni podminek trestu).
    A opet jsou na stiru s logikou. Proc si to stavi, kdyz uz
    je pry tezce nemocny? Proc jeste pracuje a neuziva si svych
    az 200 mld. USD? A chce vladnout do smrti! Proc toho svym dceram moc nedal a proc ony museji pracovat? No protoze to
    je nejspis uplne jinak. Putin je clovek, jehoz nejvetsim
    zadostiucinenim je moc, moznost ridit a hlavne byt oslavovan
    jako vudce ruskeho lidu a zachrance velkeho Ruska. Touzi po
    prednim miste v ruske historii. Jakymkoliv obohacenim se, navic takto obludnym (a on dobre zna priklady - Ceausescu, Saddam, Janukovyc,..), by kredit navzdy ztratil. I u nas
    jsou jedinci, pro ktere je postaveni, moc i povest vse a penize naopak nejsou nicim. Treba Zeman.

    OdpovědětSmazat
  20. Na nás ta propaganda neplatí ale na mladé bohužel ano je to vidět co sem furt leze. Na ČT se nedívám jen jsem ji nucen platit.

    OdpovědětSmazat
  21. cabliku 21. ledna 2021 9:10, ČT sleduji systematicky. Denně, 19:00- 19:55. Abych věděl. Tady čtu téměř všechno, včetně diskuze. Chtěl bych, aby byla bez cenzury. Abych věděl. Protože s tím, co znám, co jsem zažil, co si pamatuji, co denně můžu vidět, mám nějaké ty předpoklady utvořit si názor. Aktuálně. Při dostatku logiky, blíž a blíž k pravdě. Nerad si realitu nechám ohýbat cenzory. Protože ti realitu nutně ohýbají. Podle svého, podle jiných, často za postavení, za peníze. I když, konec konců, i ta cenzorská práce je informací. Někdy o systému, někdy o osobě. JiH

    OdpovědětSmazat
    Odpovědi
    1. Tak to jste dobrý já na to nemám povahu abych ty kecy poslouchal.

      Smazat
    2. JiHu, při vší úctě, vy s tím otravujete tak, že kazíte diskuzi sám! Trolíte!! Už jsem vám řekl s definitivní platností, že váš požadavek nelze dobře plnit ani v systému Blogger ani v systému WordPress. Dejte už konečně pokoj a přelaďte. Většině čtenářů se sprosté útoky a nadávky, demagogie a podsouvání nelíbí. Již jednou jsem vám psal, abyste si pro svou libůstku založil vlastní web.

      Smazat
    3. Pane Dvořáku 21. ledna 2021 13:42,
      chápu, že můj názor a představa o způsobu poznávání světa Vás může otravovat. Opakuji, že nejde o můj "požadavek", ale o můj názor, jehož realizaci jsem nabízel a byl připraven finančně saturovat. O tom a za jakou cenu v Blogger/u či WordPress/u nebo i jinak, nemá smysl s Vámi diskutovat. WEB jsem zřídil a vedl, ten k realizaci záměru přispěl a tím skončil. Takže v IT nejsem tak zcela negramotný ani bez praxe. I když je to dávno.
      Pokud bych chtěl s WEBem pokračovat s podobným zaměřením, jako Nová republika, dovedu si představit náklady i objem práce. Vím také, že k naplnění obsahu jsou žádoucí kontakty a, že celá ta věc se neobejde bez co nejrobustnějšího intelektuálního zázemí. Až takový blbec zas nejsem, abych to nevěděl. Mám ale i nároky. Když hájím jisté principy, cítím se zavázán úzkostlivě je dodržovat.
      Žasnu, že na můj koment v běžící diskuzi zrovna takhle reagujete.
      V plné úctě, JiH

      Smazat
    4. Pane Dvořák, nějak jsem nenašel v komentářích pod tímto článkem souvislost s Vaší reakcí na JiHa.

      Smazat
  22. Jakápak ruská okupace. Byla to mírová mise, která předběhla invazi vojsk NATO do Československa. Jsou dokumenty o tom, že vojska NATO byla v té době v blízkosti hranic ČR v plné pohotovosti. A za další, americké vojska sídlí pomalu ve všech státech světa a nikomu to nevadí. Je v neutrálním Rakousku nejsou vojenské základny. Ale nevadí nikomu vojenská základna v Kosovu o které nerozhodli občané, tak jako na Krymu. Dokonce i v Polsku jsou američtí žoldnéři Kdo pozval americkou armádu do Sýrie, do Iráku do Afganistánu. To je okupace se vším všude. USA rozhoduje o vládě v Kábulu a podporuje to s našimi žoldnéři. Slovanské národy se mohou spolehnout pouze slovanské Rusko, nikoliv na anglosasské národy, které nás podrazili a hodili jako kořist Hitlerovi. O zločinech USA mluví dostatečně přesvědčivě jak USA více jak 2OO let masakrují a terorizují svět.

    OdpovědětSmazat

Na opakovanou žádost čtenářů, kteří se nechtějí zapojovat do diskuzí obsahující vulgární a urážlivé výroky. Jejich odstraňování je časově náročné a narušuje plynulost diskuze. Proto nebude dále možné vkládat anonymní komentáře.
Pro vložení komentáře je proto nutné se na stránce "Nová republika" přihlásit vpravo v horním rohu této stránky "přihlásit se" (výběrem emailového účtu např. Google) a upravením uživatelského profilu (v kolonce Nastavení>Upravit uživatelský profil). Děkujeme za pochopení.