16. 1. 2021 První zprávy
Vysoce dominující prounijní propaganda čtenáře, posluchače a diváky nejdřív ubezpečovala, že většina obyvatel Spojeného království si přeje zůstat v Evropské unii, což se nepotvrdilo a pak masírovala tvrzením, že dopadne špatně už proto, že Evropská unie neustoupí od svých hodnot. Pak jsme byli ubezpečováni, že jednání váznou kvůli neústupnosti Spojeného království, což pro něj bude mít hrozné následky. Jenže neoficiální informace ukazovaly docela jiný obraz. Spojené království „kupodivu“ hájilo své zájmy a neochota ke kompromisu byla pochopitelná, neboť nabízený kompromis byl nevýhodný.
Od Spojeného království se například očekávalo, že přistoupí na návrh řešit konfliktní situace s EU u Evropského soudního dvora, nebo že umožní bez kompenzací rybolov ve svých vodách zemím EU. Dohoda na poslední chvíli byla snahou vyjednavačů EU zachovat si tvář, oběma stranám umožnila vítězný úsměv do kamer. Ve skutečnosti brexit dělal mnohem větší vrásky na kontinentu než za kanálem. Brexit bez dohody by dopadl dosti těžce i na Českou republiku. Při převisu nabídky má lepší vyjednávací pozici ten, kdo dováží, než ten kdo vyváží. Protibrexitová propaganda měla vyvolávat v občanech strach z exitů. Evropská unie není dobročinný spolek. Některé země Západu z ní těží, jiné jsou krmelcem, odbytištěm, zásobárnou levné pracovní síly a dodavatelem málo zpracovaných produktůs nízkou přidanou hodnotou. Že někdo vyjednává dohodu za nás je pouze hypotetická výhoda.
Posaďte je do první řady a budou tleskat čemukoli. (Gabriel Laub)
Tvrzení Kateřiny Konečné (První zprávy), že „Londýn nevěděl, co vlastně chce“ je dětinské. Londýn se chtěl zbavit zátěže zejména v podobě nařízení, omezení a placení do společné pokladny na pochybné cíle. Ještě dětinštější je poznámka téže autorky, že „EU bojovala za zájmy 27 států…, kdežto Velká Británie reprezentovala jen jeden, ještě k tomu relativně nesourodý“. EU je podstatně nesourodější, a vyjednavači EU rozhodně nemají na zřeteli zájmy všech států unie. Kateřina Konečná možná uvěřila vlastní propagandě, že EU „bojovala i za zájmy České republiky“.
EU na nás záleží asi tolik, jako signatářům Mnichovské dohody. Je to moc hezky vidět na zemědělských dotacích a návrzích Green Deal v zemědělství, které mají mnohem silněji dopadnout na ČR a dále zvýhodní západoevropskou konkurenci. „Český automobilový průmysl“, o kterém píše Kateřina Konečná, existoval naposledy, když chodila do obecné školy. Škodovka je německá. Ano v ČR existují významní dodavatelé dílů do aut, a někteří v ČR platí daně a zaměstnávají dělníky, dokonce i české. Kateřina Konečná zřejmě sdílí tvrzení ODS, TOP09 a dalších podobných, že vůbec nezáleží na tom, kdo průmysl a služby vlastní. V případě KSČM, kterou Kateřina Konečná reprezentuje, mě to trochu překvapuje, neboť KSČM kdysi věřila nejen na neexistující socialistický internacionalismus, ale i na existující vlastenectví. Něco takového se ovšem v její unijní frakci Sjednocené levice naprosto netrpí. Tam se pěstuje feminismus a zelený grétenismus. Kdysi KSČM uznávala i právo na sebeurčení (i když ne až do odtržení). Dnes zřejmě přechází na kapitalistický internacionalismus, kterému se nově říká „globalizace“. My vlastenci ovšem vidíme, jak to s našim národem dopadá, zatímco Kateřina Konečná varuje před samostatnými kroky.
Vakcíny bez výběrového řízení
Zatímco Charanzová (ANO), Polčák (Starostové), Pospíšil (TOP09) Zdechovský (KDÚ-ČSL) a Konečná (KSČM) vzývali jednotné řízení „boje proti pandémii“ a společný nákup vakcín, vyjadřoval jsem skepsi a kritiku výběru firem bez výběrového řízení už na podzim. Soudím, že jde o korupci a narušení hospodářské soutěže. K takovému postupu nebyl racionální důvod. Nyní se ukazuje neschopnost Evropské komise řídit postup vakcinace. Lépe jsou na tom srovnatelné země, které se starají o svoje obyvatelstvo a hospodářství samy. Izrael, čerstvě samostatné Spojené království a USA. V rámci Evropské unie na tom jsou a budou lépe státy, které na společné zásobování nespoléhají.
Nyní si Kateřina Konečná stěžuje na netransparentnost smluv (První zprávy), které Evropská komise uzavírá s farmaceutickými firmami: „Pro nás poslance a pro veřejnost je teď nezbytné je vidět“, píše. Na to, že celá transakce smrdí jsem upozorňoval už v říjnu (ZDE). Chápu citové zaujetí Kateřiny Konečné, která v sebeprezentačním občasníku (ZDE) napsala: „Také nikdy nezapomenu na to, že jsem jako osoba zodpovědná za celý Evropský parlament za Evropské středisko pro prevenci a kontrolu nemocí (ECDC) úspěšně provedla toto středisko přes dlouhé období bez řádného ředitele a přes období výměny budovy, ve které agentura sídlí.“ Na Twitteru pak napsala: „Tohle by nemělo zapadnout. Evropské středisko pro prevenci a kontrolu nemocí (ECDC) odvádí skvělou práci a málokdo o této agentuře EU slyšel. Agentura přitom za 15 let existence prokázala svoji absolutní nezbytnost pro občany EU.“ Jenže nezbytná agentura s rozpočtem půldruhé miliardy korun, o které málokdo slyšel, zřejmě na pandemii nestačí stejně jako Evropská komise a všechny její orgány a komise. Evropská unie nemá a snad ani nemůže mít zdravotnictví. To mají jednotlivé státy, a jak se jasně ukazuje, učiní lépe, když se spolehnou na sebe, protože vysoce ambiciózní Evropská komise to nezvládne a navíc jsou její aktivity přinejmenším podezřelé.
Posaďte je do první řady a budou tleskat čemukoli. (Gabriel Laub)
Tvrzení Kateřiny Konečné (První zprávy), že „Londýn nevěděl, co vlastně chce“ je dětinské. Londýn se chtěl zbavit zátěže zejména v podobě nařízení, omezení a placení do společné pokladny na pochybné cíle. Ještě dětinštější je poznámka téže autorky, že „EU bojovala za zájmy 27 států…, kdežto Velká Británie reprezentovala jen jeden, ještě k tomu relativně nesourodý“. EU je podstatně nesourodější, a vyjednavači EU rozhodně nemají na zřeteli zájmy všech států unie. Kateřina Konečná možná uvěřila vlastní propagandě, že EU „bojovala i za zájmy České republiky“.
EU na nás záleží asi tolik, jako signatářům Mnichovské dohody. Je to moc hezky vidět na zemědělských dotacích a návrzích Green Deal v zemědělství, které mají mnohem silněji dopadnout na ČR a dále zvýhodní západoevropskou konkurenci. „Český automobilový průmysl“, o kterém píše Kateřina Konečná, existoval naposledy, když chodila do obecné školy. Škodovka je německá. Ano v ČR existují významní dodavatelé dílů do aut, a někteří v ČR platí daně a zaměstnávají dělníky, dokonce i české. Kateřina Konečná zřejmě sdílí tvrzení ODS, TOP09 a dalších podobných, že vůbec nezáleží na tom, kdo průmysl a služby vlastní. V případě KSČM, kterou Kateřina Konečná reprezentuje, mě to trochu překvapuje, neboť KSČM kdysi věřila nejen na neexistující socialistický internacionalismus, ale i na existující vlastenectví. Něco takového se ovšem v její unijní frakci Sjednocené levice naprosto netrpí. Tam se pěstuje feminismus a zelený grétenismus. Kdysi KSČM uznávala i právo na sebeurčení (i když ne až do odtržení). Dnes zřejmě přechází na kapitalistický internacionalismus, kterému se nově říká „globalizace“. My vlastenci ovšem vidíme, jak to s našim národem dopadá, zatímco Kateřina Konečná varuje před samostatnými kroky.
Vakcíny bez výběrového řízení
Zatímco Charanzová (ANO), Polčák (Starostové), Pospíšil (TOP09) Zdechovský (KDÚ-ČSL) a Konečná (KSČM) vzývali jednotné řízení „boje proti pandémii“ a společný nákup vakcín, vyjadřoval jsem skepsi a kritiku výběru firem bez výběrového řízení už na podzim. Soudím, že jde o korupci a narušení hospodářské soutěže. K takovému postupu nebyl racionální důvod. Nyní se ukazuje neschopnost Evropské komise řídit postup vakcinace. Lépe jsou na tom srovnatelné země, které se starají o svoje obyvatelstvo a hospodářství samy. Izrael, čerstvě samostatné Spojené království a USA. V rámci Evropské unie na tom jsou a budou lépe státy, které na společné zásobování nespoléhají.
Nyní si Kateřina Konečná stěžuje na netransparentnost smluv (První zprávy), které Evropská komise uzavírá s farmaceutickými firmami: „Pro nás poslance a pro veřejnost je teď nezbytné je vidět“, píše. Na to, že celá transakce smrdí jsem upozorňoval už v říjnu (ZDE). Chápu citové zaujetí Kateřiny Konečné, která v sebeprezentačním občasníku (ZDE) napsala: „Také nikdy nezapomenu na to, že jsem jako osoba zodpovědná za celý Evropský parlament za Evropské středisko pro prevenci a kontrolu nemocí (ECDC) úspěšně provedla toto středisko přes dlouhé období bez řádného ředitele a přes období výměny budovy, ve které agentura sídlí.“ Na Twitteru pak napsala: „Tohle by nemělo zapadnout. Evropské středisko pro prevenci a kontrolu nemocí (ECDC) odvádí skvělou práci a málokdo o této agentuře EU slyšel. Agentura přitom za 15 let existence prokázala svoji absolutní nezbytnost pro občany EU.“ Jenže nezbytná agentura s rozpočtem půldruhé miliardy korun, o které málokdo slyšel, zřejmě na pandemii nestačí stejně jako Evropská komise a všechny její orgány a komise. Evropská unie nemá a snad ani nemůže mít zdravotnictví. To mají jednotlivé státy, a jak se jasně ukazuje, učiní lépe, když se spolehnou na sebe, protože vysoce ambiciózní Evropská komise to nezvládne a navíc jsou její aktivity přinejmenším podezřelé.
Kateřina Konečná jediná z ČR nepodepsala pamflet Jourové proti Sovětskému svazu .
OdpovědětSmazatjá taky ne
SmazatJediná její pohnutka pro nepodepsání toho pamfletu byla, že nechápe psaný text. A to pravděpodobně v lepším případě. V horším případě to nečetla.
SmazatJsem pravidelným čtenářem PL a NR. Teď mne pan doktor David zmátl. Přečetl jsem si, co Kateřina Konečná řekla na PL
Smazathttps://www.parlamentnilisty.cz/arena/rozhovory/-Proc-to-chce-Evropska-komise-pred-miliony-lidi-tajit-Europoslankyne-Konecna-zasadne-k-nakupu-vakcin-650598
Nějak mi to nejde dohromady, co píše jinak sympatický pan doktor. Kateřina se o SPD neotírá.
Nejsem si stoprocentně jist, ale když socani zaváděli kapitalismus, tak Zeman tvrdil, že nevadí, komu budou fabriky patřit, že nejdůležitější je, že budou platit zaměstnancům a u nás daně. Na obojím nás okrádají. Kdyby to náhodou Zeman neřekl, tak to rozhodně hlasitě nekritizoval. Aspoň vysocí funkcionáři by měli přemýšlet o omluvě.
Naštěstí Kateřina nemá co rozdávat. Na pole, louky, lesy, dráhy, mosty, letiště, pošty a telegrafy, armádu, policii, školská zařízení, stadiony a všechny občany dosud nedošlo.
Ve všem máte pravdu až na maličkost - Kateřina Konečná se o SPD otírá neustále a v europarlamentu je ve frakci, které razí jednu nebezpečnou blbinu za druhou.
SmazatPardale, na PL jsem si toho nevšiml. Nemám čas sledovat, kdo, co a kde prohlašuje. Všímám si jen podstatných věcí a musím konstatovat, že Kateřina má postřeh. Ostatně Kateřina je jen ženská a doktor David by měl být zkušený chlap a navíc psychiatr.
SmazatOna asi ta slečna nebude komunistka, ale jen taková jejich brigádnice. Ale v lecčem s ní tak napůl souhlasím. Např., ono by bylo jedno, kdo fabriku vlastní, ovšem jen tehdy, pokud by odváděl daně v místě výroby. Ale v čem s ní souhlasím bez výhrad je, její nadšení pro ono citované středisko. Kdyby totiž, tak jako to její středisko, každá agentůra, sekce, komise ... v EU, dostaly jeden a půl miliardy na to, aby o nich nikdo nikdy neslyšel - myslím, byla by to pro evropany velká úspora. Peněz i nervů.
SmazatMně především vadí, že jeden jako druhý nedokážou odolat pokušení kopnout si do sebe navzájem. Jo, docela hodně moc mi to vadí. Například tento článek ve finále (ano, "díky" tomu závěrečnému odstavečku) vyznívá tak trochu, jako by snad hlavní starostí dr. Davida byla ing. Konečná, případně naopak. Ano, vím, že tomu tak ve skutečnosti není, ano, opakovaně jsem i tady vyjádřil úctu k práci dr. Davida i obdiv k jeho zdravé nepřipos-anosti v té Bruseli. Ale někdy je lepší zatnout zuby a počítat do deseti.
SmazatOstatně přečtěte si znova "lednovou esej" Petra Hampla. Ono to ještě bude chtít veliké zatínání zubů - z jedné i z druhé strany. Tím spíš, prosím, se nerozhádávejte tam, kde to není nezbytně nutné.
(Čímž neříkám, že například spor o deklaraci EP k příčinám WWII byl prázdný, ale, upřímně řečeno, když už se tohle stalo, bylo lepší to potom vzájemně nerozmazávat a nevymýšlet ani fíkoviny k obhajobě sporných stanovisek)
Paní Konečnou obdivuji, má přehled a tah na branku. Při rozhovorech nekličkuje a otevřeně říká, co si myslí. Jen víc takových politiků, navíc nepodráží Česko v EU na rozdíl od stoupenců debil bloku. Karel.
SmazatEU a NATO dlouhodobě neplní ani svoje vlastní nařízení, předpisy a zákony, takže je silná kritika těchto institucí více jak na místě!! EU je na cestě k velkému restartu, kdy bude nutné se navrátit před "Lisabon" a začít znovu a úplně jinak a je otázkou , zda jsou toho současní duševní kapouni v Bruselu schopní!!
OdpovědětSmazatV boji proti corona viru a jeho ohrozeni,slovenska vlada zakoupila 17 radaru v cene 150 milionu euro.
SmazatSouhlasím s tím, že EU a NATO jsou neschopné organizace a navíc zákeřné. Rozpínavost "nach Osten" po odchodu vojsk VS je názorná ukázka podrazu a vypočítavosti. Říkají o nás, že jsme postkomunisitcké země, ale co je Německo. To je POSTFAŠISTICKÁ země a nikomu to nevadí. Teda mně to přímo se.e, že taková země se naváží do nás a spolupodílí se na rabování naší ekonomiky. Celý vstup do EU byl jeden obrovský podvod a naši ovčané jen čumí a politická reprezentace si přihřívá polívčičku. Zejména slavný debil blok nebo demoblok či jak se tomu klubku neschopných a bezcharaktrních vyžírků říká. O senátorech raději ani nemluvit. Ale korýtka mají jistá, tak co by si pálili prsty.
SmazatKarel.
Jsem Váš příznivec, nejsem však volič SPD, oceňuji zejména to, že jsme Vámi velmi dobře informováni,zejména co se týká zemědělské politiky EU. Nejsem fanouškem K.Konečné, mnohdy mě nesedí její rérorika a některé názory. Jednou jsem se jí zastal oproti Vašemu podpisu onoho snad memoranda EU, kde se hovořilo mimo jiné o tom , že za rozpoutání 2.SV je zodpovědné Německo a SSSR. Můj názor je stejný.
OdpovědětSmazatAle chci říci něco jiného, Váš "boj" s K.Konečnou pokračuje , alespoň pro mě ten článek tak vyznívá. Četl jsem její článek, ale mě to nepřijde tak "podstatné" , jsou důležitější události , které se v EU odehrávají. To jestli byli britové překvapeni a nevěděli co chtějí , to dle mě není důležité. Důležité je pro nás teď, jestli nám Britové ukáží cestu, jak EU opustit, důvodem o kterém jsem již teď přesvědčen - není reformovatelná.
17:54 Pro mne jsou to velice cenné a překvapivé informace. Nepředpokládám, že by páně doktorova osobní animozita způsobila, že by zprávy o publikovaných názorech paní Konečné o brexitu nebyly pravdivé. Paní Konečná totiž reprezentuje, bohužel, probruselký postoj. Takový zaujímá celá její mateřská partaj.
SmazatPokud jde o ten souhlas s memorandem, bylo to tak jako u jiných v EP. Téměř vždy se při hlasování zcela záměrně rozhoduje o dvou nebo i více otázkách často protichůdných a když jedna odsuzovala fašismus a druhá odpovídala na otázku, kdo rozpoutal 2.svět.válku tak je třeba volit menší zlo. Pokud paní Konečná nesouhlasila s tím, kdo rozpoutal válku, pak neodsuzovala fašismus. Poslanec David to poté vysvětlil a myslím, že se zdržel hlasování. Ale jasně řekl, že nesouhlasí s tvrzením, že SSSR rozpoutal 2.světovou válku spolu s Německem (což v ČT 1 prohlásil pirát Hřib).
SmazatPaní Konečná a celá KSČM začala válku s SPD.
SmazatČSSD odmítá spolupráci s KSČM.
Tak jak chcete spojovat levicové voliče na tomto základě?
KSČM a ČSSD jsou dvě přežité partaje bez členské základny (ta je decimována kovidem, který do voleb dílo dokončí), ale co horšího bez levicového programu, bez vize spravedlivého světa, bez uvědomění si nových hrozeb a výzev. Voliči (i ti vzdělaní za liberalismu) nejsou, navzdory své indoktrinaci blbci a občas jsou nuceni i myslet. Bohužel, nemohou komunikovat (roušky, rozestupy a stanné právo jim to znemožňuje) a tak si tříbit názory a společně prosazovat ty pravdivé, spravedlivé a existenčně důležité. To by měly umožňovat jejich partaje a ty jsou pouze sborem starých páprdů, bojících se liberálně fašounských vlčáků (mediálních sráčů), a proto si na levicovou politiku pouze hrají. Vnímám to jako zbabělý pochod do otroctví (něco jako nástup do transportu do lágru), protože budoucnost lidí práce se zcela bortí (pracovité ruce již nebudou třeba, protože požadují chleba). Pokud se nenajdou odvážní, poctiví a charizmatičtí vůdci lidu (jako Stalin), pak je vymodleno i vymydleno.
SmazatAMEN (nebo snad amon?)
Pane Ďuro takto Vás poznávám a vysoce hodnotím.
SmazatSPD zůstane samo,jak kůl v plotě. Nikdo se k těmto nikdošum nikdy nepřidá,tím jsou vyřazení z jakéhokoliv vlivu na náš stát. Jenom dobře, pravicové strany zase budou po delší odmlce vládnout. Po Babišovi nebudé lehké dát republiku dohromady.
SmazatUnknowne, ty duše prostá, vždyť tahle vláda se snaží dát tu republiku po "expertech" a zlodějích z pravého spektra trochu do pořádku. Moc jí to nejde, protože v ANO jsou převážně zneuznaní chytrolíni z ODS. Čeká nás hodně práce na nápravě a pod nohy s enám budou plést podobná nechápavá a zblblá individua, jako jsi ty.
SmazatTento komentář byl odstraněn autorem.
SmazatDobrý den, pane Dvořáku. Pokud by paní Konečná a celá KSČM skutečně začala válku s SPD, pak by ovšem snaha spojovat levicové voliče na tomto základě byla ... oba víme kde. Já jsem vyhlášení války, zejména pokud by mělo jít o celou KSČM, nezaznamenal, a upřímně doufám, že to není jenom tributem mé krátkozrakosti či přílišnému optimismu. Samozřejmě, pokud by k něčemu takovému došlo, bude to hrubá politická "chyba horší zločinu".
SmazatSoučasně zaznamenávám, že - v souvislosti jak s SPD tak s KSČM - i Vy zmiňujete možnosti spojování levicových, právě levicových voličů, a věřte, že to není malichernost či snaha chytat Vás na slovíčkách. O to přece právě jde, že - jak o tom tady u Vás píše naposledy i P.Hampl - neprivilegované vrsty jsou politicky rozdělené mezi (řekněme) alt-lite nacionalisty a (řekněme) to, co zbývá z původní autentické levice.
Společný základ na té úplně "nejvíc meta" úrovni je daný už tím, že příslušník této třídy zajisté nemá aspoň objektivně, materiálně a an sich jiné zájmy, pokud volí SPD nebo pokud volí KSČM. To ale samozřejmě ještě prakticky k ničemu použitelnému nevede, je potřeba hledat ten základ v politické (a tím nevyhnutelně i ideologické) rovině. Povinností těch, kdo mohou, je aspoň se pokusit ten základ najít. Jestliže i vysoký funkcionář Reaganovy ultrapravicové vlády a nynější renegát PCR poslední dobou tak často píše o zájmech dělnické třídy, tak to prostě nějakou "změnu paradigmatu" signalizuje (jakkoli ani on nemá praktické politické recepty).
Alternativou je v podmínkách ČR vzájemný vyhlazovací boj o pětiprocentní přežití za spokojeného pochrochtávání establishmentového zákulisí. Vítěz kromě obligátního cukrátka možná získá přístup do několika salónů lepších lidí a určitě na čtyři roky zajistí své nejbližší spolupracovníky. Není to trochu málo, Antone Pavloviči ??
S většinou vašeho textu souhlasím.
SmazatVše je věcí jasných programů a mužů, kteří jsou schopni pro tyto programy nadchnout. Pravice to řeší penězi - i blbec s podporou pár desítek milionů na kampaň se dostane do Sněmovny. Levice to musí řešit jinak. Dlouhodobou osobní agitací, kontaktní kampaní a dennodenním vysvětlováním na alternativních médiích.
Můj názor plně vyjádřil "Bureš McDonald" 19:12.
SmazatNeútočit, spojovat, levicových voličů je dost pro všechny. Spory v levici lze řešit interně na odborné úrovni. Tím dostanete do hry i střední třídu, pokud odborné výstupy je osloví.
Kdo uteče vyhraje. Czexit
OdpovědětSmazatUtect od ockovani take. Pres dvacet mrtvych v Norsku a dalsi obeti jinde se pise.
SmazatKdyz se mluvi o britech, tam je vzdy zajem London City.
Tady jde o oddeleni dvou financnich center.
/Od Frankfurtu/.
https://www.novinky.cz/zahranicni/evropa/clanek/brexit-v-praxi-shnile-skeble-vam-hodime-pred-dum-vzkazuji-rybari-johnsonovi-40347842
OdpovědětSmazatJake vyberove rizeni na vakcinu? Jedine dve vakciny, ktere funguji a byly schvaleny jsou Pfizer/Biontech a Moderna. Cinska vakcina ochrani podle testu v Brazilii jen na 50% a Sputnik? Slehnou vam Sputnik a skoncite ve vesmiru:-)
OdpovědětSmazatDocasne kraceni dodavek na vakciny Pfizer/Biontech je zpusobene uvadenim do provozu dalsi tovarny tentokrat v Nemecku. V soucasne dobe se vyrabi vakcina v Belgii a i tato tovarna prodela do konce ledna upravy na navyseni vyrobni kapacity. V soucasne dobe Pfizer je schopen produkovat rocni kapacitu 1.2 miliardy davek a od konce unora by mel byt schopen mezirocne vyrabet 2 miliardy davek.
OdpovědětSmazatBudme radi, ze jsme soucasti zapadniho sveta a nezijeme v cinskem smejdu nebo ruske neschopnosti.
18:31 a 18:34 My jsme rádi, že jsme součástí západního světa. A byli bychom ještě raději, kdyby tak někdo šlehnul Sputnik V vám, a vy jste odletěl do vesmíru. Bože, to je ale krásná představa! No možná, že by to šlo i bez vakcíny. Stačilo by, aby vám někdo šlohnul připojení.
SmazatNebo pořádně kopl do prdele.
SmazatZdravotnictví nemůže být předmětem politiky a kšeftu, to je všechno na kriminál!! V Lancetu, což je velice seriozní a na celém světě uznávaný lékařský odborný časopis byla ruská vakcína Sputnik V a obě čínské vakcíny označeny jako plně bezpečné a způsobilé k aplikaci v lékařské praxi!! Takže následuje jasný a přesný dotaz, proč zde nebyly také nakoupeny a odzkoušeny ruská a čínské vakcíny? To je zločin proti obyvatelstvu ČR! Maďaři mohou a my nemůžeme! Očkovat by se nemělo na "sílu", protože to není ani účel, stačí když bude očkováno cca 60% obyvatel a epidemie už nemá působnost a sama se "vytratí", pokud nepřijde nějaký další kmen, ale to je zase jiná varianta.Zde je jasné, že můžeme použít jakoukoliv vakcínu,která je odborně způsobilá bez ohledu na politiku a kšeft!! Přeci účel je rychlé očkování velké části obyvatel a to dobrovolné , protože zdraví je předmětem každého občana , tak to stojí v Ústavě v kapitole o lidských právech! Jak je vidět EU selhává v základních principech a politici v ČR jsou zjevní řiťolezci Bruselu včetně politického kašpárka Babiše, který už stačil ze stránek odstranit červenou čepici!!! To je úroveň a pořád ho budou lidé nekriticky poslouchat! On je problém, koho místo něho, protože to je "sajrajt vedle sajrajta" , takže Babiš je ještě mezi slepými jednookým králem a to je ta bída a dno české politiky!!!
SmazatEgypt si taky kupuje Sputnik.
SmazatJe smutný fakt, že stranické politické pletichaření vybublává i přes naše hranice a ovlivňuje kde co. Rozhoduje, o nevhodnosti vakcíny podle země původu, rozhoduje o sponzoringu hokejistů podle země konání mistrovství atp. Pak není žádná naděje, že by naši emisaři v EU kopali v dresu naší země a za nás. Maminka jim asi nečetla pověst o Svatoplukovi. Zatím jsme jen chudí příbuzní a v EU dopočtu, ale brzy budeme všem pro legraci.
OdpovědětSmazat👍
Smazathttp://www.zvedavec.org/vezkratce/17509/
OdpovědětSmazatTAJNÉ SMLOUVY, ŽE JE NEMOHOU VIDĚT aniEUposranci...........
http://www.nwoo.org/2020/12/30/ockovani-nezabrani-sireni-nemocipriznava-dr-fauci-testovani-je-zamerne-zkreslene-rika-
dr-yeadon/
Firma PFIZER zakázala další prodej vakcín COVID-19 do EVROPY
Nevíme, jestli důvodem jsou velké počty vedlejších účinků a mnoho úmrtí po podání vakcíny. Může to být také následek dekretu, který vydal Prezident trump o zákazu těchto vakcín v USA. Rovněž tak prohlásil a potvrdil podvod akce fake COVID-19, který bude oznámen celému světu. Podle posledních dat, která se k nám dostal z určitého zdroje, potvrzují, že ve vakcínách se nacházejí také blackgoo a morgelony. Ke všem jedům, které ve ^vakcínách^ jsou. Popřemýšlejte proč umírá tolik lidí po podání.
Trump zadne vakciny nezakazal a Pfizer/Biontech a Moderna jsou jedine dve dnes fungujici vakciny.
SmazatPfizer/Biontech docasne snizuje dodavky do EU a Anglie z duvodu navysovani kapacity vyroby:
https://www.ft.com/content/e8177df6-04ae-4d20-8e62-ca76589c7653
Pozor na kecy:https://geopoliticsastrology.wordpress.com/2021/01/13/utajena-masova-zatykani-vysoke-politicke-kabaly-ve-washingtonu-d-c-prave-zacala-a-potrvaji-do-24-ledna/ ZATÝKÁNÍ VYSOKÉ POLITICKÉ KABALY VE WASHINGTONU D.C. PRÁVĚ ZAČALA A POTRVAJÍ DO 24. LEDNA.
SmazatKapitol v obležení a Trumpův verdikt: co se děje v USA https://www.youtube.com/watch?v=uqcIbwE9fgI 14.1.2021
V pondělí 11. ledna 2021 ve 14:00 generální prokurátor tajně podepsal předchozí zadržení téměř všech volených úředníků z obou komor, republikánů i demokratů. Od úterý 12. ledna 2021 prezidentka Kongresu (Nancy Pelosi) již nemá své strážce tajné služby, ale dohlíží na ni „federální maršálové“ na příkaz generálního prokurátora (ministra spravedlnosti) nebo „generálního prokurátora“ až do svého uvěznění na Guantánamu 19. ledna 2021. Z právního hlediska byla Nancy Pelosi zatčena v noci z pátku 8. ledna 2021 na sobotu 9. ledna 2021, když se pokoušela uprchnout k kanadským hranicím. Zatčení a domácí vězení zůstávají zatím tajné. Je třeba poznamenat, že Nancy Pelosi, stejně jako téměř všichni poslanci Kongresu, již nejsou voleni kvůli svým činům velezrady a pokusům o svržení prezidenta od jejich hlasování 6. ledna 2021. Všechny jejich hlasy, které odevzdali bývalí poslanci, jsou teroristické činy, velezrada a státní převrat, na které se vztahují zákony spojené s čl. 14 odst. 3 americké ústavy. „ Nikdo nesmí být senátorem nebo zástupcem v Kongresu nebo voličem prezidenta a viceprezidenta ani zastávat jakýkoli civilní nebo vojenský úřad ve Spojených státech nebo v jakémkoli státě, který již složil přísahu jako člen Kongresu nebo jako důstojník Spojených států nebo jako člen kteréhokoli zákonodárného shromáždění nebo jako výkonný nebo soudní úředník v jakémkoli ohledu, aby podpořil Ústavu Spojených států, se bude účastnit povstání nebo vzpoury proti nim, nebo pomoc nebo útěchu jeho nepřátelům “(odstavec 3 14. dodatku zákoníku Spojených států). Podle plánu Trump jedná legálně a nechává je páchat všechny své zločiny až do 19. ledna 2021, kdy budou všichni uvězněni a drženi v izolaci na Guantánamu. Budou tam čekat na svůj soudní proces u vojenských soudů určených k tomuto účelu a slyšení budou zveřejněna, aby každý, kdo zná jejich trestné činy. Totéž platí pro Joe Bidena, který bude 19. ledna 2021 zatčen před kamerami po celém světě podle toho, co je plánováno. Před příchodem jara se vaši vůdci, stejně jako všichni takzvaní novináři a hlídací psi z médií, již nebudou odvažovat vyjít do ulic, abyste je nelynčovali a zbourali zdi. Užijte si bouři.
19/44
SmazatA vy tomuto blábolu věříte?? Co budete psát po inauguraci Bidena,která proběhne bez problému.??
Budeme si říkat, že v Americe vyhrálo větší zlo nad menším.
SmazatProč zde není článek, o 52 výročí smrti vlastence pana Palacha.
OdpovědětSmazatTady se píše o každé hlouposti, ale o tak významné události ani slovo, styďte se NR.
Sebevražda je vždy psychiatrická diagnóza a je úplně jedno, zda šlo o Palacha nebo kohokoliv jiného a jaký byl motiv k sebevraždě vedoucí , zde zcela jasné zneužitý k politickým cílům!! Všechno ostatní jsou kecy úplně o ničem!! Sebevražda ze samé podstaty nemůže být nikdy chápána jako "hrdinský a vlastenecký" čin!!!
SmazatProvokatére 19:56, proč tady psát o nervově labilním sebevrahovi, který nebyl proti ruské okupaci, ale jen moralizoval? Můžeš nám to vysvětlit?
Smazat19:56 proč Unknowne nenapíšete ten článek vy? Když ho pokládáte za potřebný. Nemůžete přece někoho, koho neplatíte, úkolovat! Nebo snad ano? V tom případě žádám, abyste článek napsal a publikoval. A to kdekoli. Jen sdělte, kde se s ním můžeme seznámit.
SmazatCo by ten ubohej Jan Palach rekl naši demokratuře a třeba volbam v USA.Zbytečna smrt kluka s idealy o svobode a spravedlnosti.Škoda mladeho človeka.Dnes by ho to nenapadlo ani nahodou.
Smazat19:56
SmazatVýznamná událost?!
I kdyź sebevraźdy v principu své víry odmítám, tak některé zdejší názory jsou na úrovni domovních důvěrnic. Zrovna tak se mi oškliví teatrální kladení věnců od dnešních politiků, kteří se chtějí jen zviditelnit. Podle mne, u Jana Palacha nejde o diagnózu, ale o projev zoufalství a moc prosím nekádrujte jeho čin.
SmazatZdejší bezejmenný je zoufalec. Často nadhodí téma aniž zná souvislosti. Často zde nedal dopustit na Kryla, Pepu Nose a další aniž by mu došlo, že všichni jsou již na jiné straně, než on.
SmazatS J. Palachem je to jiné. Ten nikdy na pozici návratu ke kapitalizmu nebyl. A je skutečně škoda, že se nemůže již bránit těm, kteří se první "KONSOLIDOVALI", tedy rodiče těch různých "Unknownů".
Kryl je definoval přesně!
Být ve spolku s německem, ať se to jmenuje třetí říše nebo EU, nemůže pro nás přinést nikdy nic dobrého ..
OdpovědětSmazatE.Beneš: "Diktátoři přicházejí a odcházejí, ale snaha německa po hegemonii v Evropě zůstává .. " to je základní axiom našich dějin ..
20/14 BŮVOL
SmazatNo, zatím naše kamarádství s přáteli z Německa je naše obrovská výhra. Jen díky Německu, se náš zdevastovaný průmysl po 40 letech vlády rudých darebàku,dál do výborné kondice. Stačí zmínit Škodovku.
Průmysl jste zdevastovali vy - konkrétně kamarila Havla a Klause. Podvázali jste českému hospodářství žíly a
Smazatpak podniky zašantročili do zahraničí a do veksláckých rukou. TY jsi opravdu pomatený.
22:37
SmazatDvořák, myslíš ten strojový šrot starý 20 - 30 let,no to si kapitalisti pomohli.
Ty jsi opravdu totàlně mimo.
23:26
SmazatTý jo! Páni, ty máš přehléééd... Tak jen tak dál, soukmenovče. Posselt ti dá štípanou.
Unkhovne!
SmazatLikvidací toho starého šrotu si kapitalisti pochopitelně pomohli a to minimálně dvakrát:
1)zlikvidovaný šrot přestal vyrábět a tím konkurovat lácí, kvalitou a hlavně životností (mixer z roku 1973 používá mamina dodnes a ty nové vraky s pozáručním kurvítkem ani nekupujeme).
2) fašounské korporace obsadily východní trhy a z tržeb za předražené šmejdy oddálily pád juesej o cca 20 let.
3) propuštěné (opravdu kvalifikované) zaměstnance zkrachovalých NP (národních podniků) zaměstnali korporáti za třetinové mzdy a výnosy z tržeb zasílají dodnes do VB, USA, DR.
Unkhovne!
SmazatLikvidací toho starého šrotu si kapitalisti pochopitelně pomohli a to minimálně dvakrát:
1)zlikvidovaný šrot přestal vyrábět a tím konkurovat lácí, kvalitou a hlavně životností (mixer z roku 1973 používá mamina dodnes a ty nové vraky s pozáručním kurvítkem ani nekupujeme).
2) fašounské korporace obsadily východní trhy a z tržeb za předražené šmejdy oddálily pád juesej o cca 20 let.
3) propuštěné (opravdu kvalifikované) zaměstnance zkrachovalých NP (národních podniků) zaměstnali korporáti za třetinové mzdy a výnosy z tržeb zasílají dodnes do VB, USA, DR.
Je v nich jako v koze : "Čech v tomhle prostoru (rozuměj střední Evropu) nemá konec konců co dělat ...."
OdpovědětSmazatZdravotnictví nemůže být předmětem politiky a kšeftu, to je všechno na kriminál!! V Lancetu, což je velice seriozní a na celém světě uznávaný lékařský odborný časopis byla ruská vakcína Sputnik V a obě čínské vakcíny označeny jako plně bezpečné a způsobilé k aplikaci v lékařské praxi!! Takže následuje jasný a přesný dotaz, proč zde nebyly také nakoupeny a odzkoušeny ruská a čínské vakcíny? To je zločin proti obyvatelstvu ČR! Maďaři mohou a my nemůžeme! Očkovat by se nemělo na "sílu", protože to není ani účel, stačí když bude očkováno cca 60% obyvatel a epidemie už nemá působnost a sama se "vytratí", pokud nepřijde nějaký další kmen, ale to je zase jiná varianta.Zde je jasné, že můžeme použít jakoukoliv vakcínu,která je odborně způsobilá bez ohledu na politiku a kšeft!! Přeci účel je rychlé očkování velké části obyvatel a to dobrovolné , protože zdraví je předmětem každého občana , tak to stojí v Ústavě v kapitole o lidských právech! Jak je vidět EU selhává v základních principech a politici v ČR jsou zjevní řiťolezci Bruselu včetně politického kašpárka Babiše, který už stačil ze stránek odstranit červenou čepici!!! To je úroveň a pořád ho budou lidé nekriticky poslouchat! On je problém, koho místo něho, protože to je "sajrajt vedle sajrajta" , takže Babiš je ještě mezi slepými jednookým králem a to je ta bída a dno české politiky!!!
OdpovědětSmazatNemám nic proti polemice v politice. Problém spočívá v tom, že autor článku si vybral pro svůj výpad terč a téma, která jsou v podstatě passé. Neříkám, že nemá pravdu, jen se domnívám, že jsou v české politice životně důležité problémy a skuteční nepřátelé národních zájmů. To je jen můj názor...
OdpovědětSmazatDocasne kraceni dodavek na vakciny Pfizer/Biontech je zpusobene uvadenim do provozu dalsi tovarny tentokrat v Nemecku. V soucasne dobe se vyrabi vakcina v Belgii a i tato tovarna prodela do konce ledna upravy na navyseni vyrobni kapacity. V soucasne dobe Pfizer je schopen produkovat rocni kapacitu 1.2 miliardy davek a od konce unora by mel byt schopen mezirocne vyrabet 2 miliardy davek.
OdpovědětSmazatBudme radi, ze jsme soucasti zapadniho sveta a nezijeme v cinskem smejdu nebo ruske neschopnosti.
To se můžeš vzteky kousnout do zadku, ale Čína je dnes světová, politická a ekonomická velmoc číslo jedna a s Ruskem se válčit nedá a to kominternu EU a USA nesmírně štve!!! Epidemie odejde, tak jako přišla s očkováním nebo bez něj, ale EU a USA se ponoří do ještě většího sajrajtu než dnes!! Čína vykazuje za rok 2020 růst HDP cca 5% a náš "báječný" západ, EU a USA čeká roční propad HDP cca 10 až 12% a to je fičák!!!!!! Takže jdeme do řitě za zpěvu budovatelských písní z Bruselu!! Je to hodně smutné zjištění , do Číny jsme vyvezli špičkové technologie a nazpět dovezli bídu pro lidi bez práce!!!!
SmazatUžijte si hliniku,zinku v Pfizeru.Az vam to zatoci i s DNA,pak možna zblbnete ješté vic
SmazatUnknowne, ty ve své prostoduchosti dokážeš předstihnout i propagandu Kim Čon Una: "Docasne kraceni dodavek na vakciny je zpusobene uvadenim do provozu dalsi tovarny... " To mylsíš vážně, že uvedením nových výrobních kapacit dojde k výpadku ve výrobě?! Ty se nám jen zdáš.
Smazat22:05
SmazatČlovicku, vaše naivita ohledně Číny je do nebes volající.
Jen konzument různých pochybných webů věří tomu, co čínská propaganda napíše.
Světová ekonomická jednička není a politická,bez sebemenší svobody, s jejich převýchovnymi tábory, jedním doživotním prezidentem už vůbec ne. Vy jste naivní jak dvoudenní pes 🐕
22:05 Nesmis kupovat z Ciny dovezene kontaminovane potraviny, jen abys usetril.
SmazatRozumu jste pozbyl Unknowne, jak může dobrý manažer dopustit, aby výroba klesla když zavádí nové výrobní linky? Unknowne, tobě nechybí jen vzdělání, ale i rozum. Že ty jsi Pirát?
SmazatUnknown je schopen popřít nos mezi očima. Čína je dnes průmyslová velmoc, řádně bojuje s islámským džihádem mezi Ujgury, technologicky i ve vědě utíká Západu a Kalouskové se z toho balí do tibetských vlajek. Asi Priznitzův studený zábal.
SmazatDvoraku, pokud budes vyrabet jednu komponentu v urcite tovarne, ve ktere delas i zbytek vyrobku a v jine tovarne az na tu jednu komponentu vyrabis taky cely vyrobek, tak pro kolik tovaren musi ta prvni delat prave tu jednu komponentu, ktera se vyrabi jen v te prvni? To je pro tebe neresitelny hlavolam. Jestli to rozlousknes, tak dostanes Nobel prize:-)
SmazatNa soudruha Prdela ani reagovat nebudu, protoze jeho obzor chapani konci tam, kde konci bucek, pivo a nenavist:-)
Smazat22:46
SmazatPardal,souhlas, Ujgurové jsou jen záminka tak jako Tibet.
Průmyslová velmoc ano,ale ve výrobě krámu a zmetků na úkor všeho, ekologie v Číně opravdu pláče.
Podívej se na mapu znečištění ovzduší nad Čínou a zbytku světa,potom ti spadne huba.
¨No právě o tom jsme psal, ale vy, duše prostinká, propagandou poškozená, jste to nepochopil. Opakuji pro chytřejší: Jak může nějaký manažer dopustit, aby při rozšiřování výrovy produkce klesla?!
SmazatAle, ale Unknowne 22:54, a nějaký argument či informace, které by Parala usadily, by nebyly. Že vy jste nedochodil školu a jen blouzníte?
Smazat22:39
SmazatI přes částečný výpadek výroby vakciny na Západě, vyrábí nesrovnatelně více než dnešní rusko,to je fakt Dvořák.
Jo a ještě se zeptám,jak to je s dodávkou dvou milionů kusů ruské vakciny do Izraele,jak se tady tak mohutně psalo,nic nula,zase jen ubohà místní lež.co.
Dvoraku, Pfizer v Nemecku koupil tovarnu (nestavel ji na zelene louce), kterou zprovoznil a vyrabi v ni vse az na tu jednu komponentu, ktera se dnes vyrabi v Belgii. Aby mohla celou vakcinu vyrabet i ta tovarna v Nemecku, tak se musi adaptovat i linka na tu jednu komponentu v Belgii. Pak bude Pfizer celkove misto 1.2 miliardy davek vyrabet rocne 2 miliardy.
SmazatTreba takove Madarsko chtelo dostavat Sputnik, ale Rusove ho neumi vyrobit dost ani pro sebe.
Dnesni automobilky napr. dostavaji nasmlouvane mnozstvi komponent od subdodavatelu. Pokud ale reknou, ze do tydne chteji zdvojnasobit produkci nekterych typu vozu, tak takoveho vyrobce proste zadny subdodavatel neuspokoji.
SmazatDnesni problem sputniku je, ze pouziva na vyrobu nektere latky, jejichz dodavky ale dodavatele nejsou schopni uspokojit. Proto sputnik nepouziva ani Madarsko ani Izrael. I kdyz podle meho nazoru Izrael sputnik pouzil jen jako uzitecneho idiota pri vyjednavani o cene s Pfizerem a Modrrnou.
22:55
SmazatDvořák, před lety jsem ve firmě nechal nainstalovat nový stroj, stižené podmínky snížily dočasně výrobu v celé firmě,
nechápu co je na tom k nepochopení.
Tovarnu v nemeckem Marburgu Pfizer resp. Biontech koupil, protoze se zacalo ukazovat, ze nektere vakciny bud nebudou schvalene nebo jich nebude dost a tim padem se otvira pro Pfizer moznost k daleko vetsimu obchodu.
SmazatMomentalne je to zavod o cas jak z pohledu boje s covidem, tak i ale z pohledu firem a jejich obchodu.
Jen doplnim, ze ta tovarna v nemeckem Marburgu ma rocne produkovat 750 mil. davek vakciny.
SmazatJežíši, "má produkovat" ... "nechal jsme nainstalovat nový stroj, stižené podmínky snížily dočasně výrobu v celé firmě! ... to si říkáte rozumně uvažující člověk? Jak můžete tohle všechno dopustit? Jak jste se namotal na post manažera?
SmazatDvoraku, mne by fakt zajimalo vase vzdelani a kde jste pracoval. Vas museli odnekud vyhodit na hodinu. Vzdyt takovy trouba, ktery neni schopen rict, kolik je 1+1 a navic porad trva na tom, ze je vysledek je 3, spis patri k Drdavidovi do blazince. I kdyz je pravda, ze tady uz v nem mezi svymi jste:-)
SmazatNemáte argument a proto urážíte. Ubohost.
SmazatUnknown mimoděk prozradil, jaká je politika EU:
SmazatVedení EU využilo koronavirové krize k monopolizaci jednoho výrobního odvětví, a to nikoli ve volné soutěži pod dohledem antimonopolních úřadů, ale tvrdým administrativním vyřazením konkurence. Ta se pak, chudák odstrčená, zbavuje výrobních kapacit, které rozhodnutím evrounijních byrokratů na trhu EU nemůže uplatnit. A následně monopolní výrobce vakcín kupuje pod cenou výrobní kapacity své byrokraticky vyřazené konkurence. Cílem prý bylo zvýšení výrobní kapacity v době krize a nedostatku. Výsledkem je nedostatek, vnucování málo vyzkoušené vakcíny lidem, kteří ji odmítají a logistická omezení, vyplývající z vlastností nadiktované vakcíny. Dalším výsledkem vyřazení konkurence, včetně vakcín čínských a ruských, je nedostatek, pořadníky, zpožděné zásilky atd. atd. zkrátka víc mrtvých. A to vše se děje ve zdravotnictví, které nespadá do kompetencí EU!
23:30
SmazatVy jste totàlně Dvořák mimo.
Starý stroj pracoval do poslední chvíle,pod nový se musela udělat nový betonový podklad, deska,která vyschla až po několika dnech, stávající el.strhnout a natáhnout novou silnější.
Dvořáku, pokud nic o dané problematice nevíte,tak raději mlčete,připadáte mně jak malej Jarda, neustále prosazujete jen své názory, aniž o problematice nového stroje a jeho instalaci víte cokoliv bližšího.
Do Číny jsme vyvezli špičkové technologie kvůli zisku nadnárodních korporací a nazpět dovezli bídu pro lidi bez práce!!!!
SmazatAd 10:49, divím se, že se s vámi někdo vůbec baví. Jen ukazujete svou zaujatost, a nyní ještě i omezenost. Srovnávat opatření v malé fabrice, kde není místo pro novou výrobu s produkcí nadnárodních korporací, kterým patří mnoho fabrik a pro zřízení nových provozů mají místa víc jak dost a ještě se o takovou hloupost hádat. Prostě na vámi kroutím hlavou.
Smazat22:12
OdpovědětSmazatJeště jste zapoměl do vakcíny zamotat,že je vyráběna z potratů a plná nanorobotu. Jak já závidím těmto lidem jejich prostoduchost.
22:22
SmazatJo. Taky vám závidím. Aspoň někdo je tu šťastnej.
4:08
SmazatMilánku, já jsem šťastný od 17.11 89.už více jak 30 roků,do toho datumu jsem žil v rudém zadrátovanem koncentráku.
To snad my všichni. Proč to sem taháš?
Smazat4.08
SmazatNo, když dáváš přednost hnědému koncentráku...
Německo je neštěstí Evropy .. a havel je, resp. byl, neštěstí ČR ..
OdpovědětSmazat23 :18
SmazatNebýt Německa a pana Havla, tak ještě dnes žereš kořínky,ty BUVOLE.
Proč nadáváš. Žils vůbec před 30 lety? Kdo tu žral kořínky? Ty by ses měl podepisovat "Duševní choroba".
SmazatV ČÍNĚ nepotřebovali nic privatizovat, ani "reformovat“a už 2 roky jsou nejsilnější ekonomikou světa.Do Číny si nepustili žádnou Rotschildovu, Morganovu, Rockefellerovu či GoldenSachsovu banku a to ani přes bílé koně, navzdory nabízeným výhodám.-Za dva roky vyprodukovala Čína víc cementu než USA za celé 20. století.-Délka vybudovaných cest –4 mil.km-300 tisíc mostů po celé zemi, z nich přes 1000 s délkou víc než 1 kilometr.-V roce 2016 postavili most z Hongkongu do Macau.-Předtím tam cesta trvala 1 hodinu na rychlostním člunu.-Za jeden rok se autopark Číny zvětšil o 20 miliónů automobilů.-Každý rok se v Číně postaví 100 nových letišť.-Dále se například postavili gigantické viadukty s délkou 150 km a tunel o délce 28 km .-Vlak z Guangzhou do Guiyangu za jednu hodinu projede 510 mostů a 236 tunelů rychlostí 250 km/hod.-Za 30 roků v Číně zvětšili obytnou plochu 8 x a byty se přidělují i bezplatně.-Za10 let bude v Číně 220 měst s počtem obyvatel přes 1 milión.----------Celá tato statistika je reálná díky jednoduchému číslu: Od roku 2000 v Číně popravili za korupci přes 10 000 politiků a úředníků!
SmazatPoslední věta v příloze říká, že kdyby tu vládli Číňané, tak všichni politici, kteří kradli od roku 1990 - dosud, by už nežili !!!
Zacina to byt ztrata casu cist zde stejne zvasty kolem dokola . Bud s tim neco udelejte redakce a nebo dopadnete tak ze si zde budou nadavat asi 3 blbci s maturitou Skoly zakladni pomocne s maturitou ctyrtridka
OdpovědětSmazat0:00
SmazatJen hlupàk dělá to,co ho nebaví.
Kateřina Konečná vlastními slovy: https://www.parlamentnilisty.cz/arena/rozhovory/-Proc-to-chce-Evropska-komise-pred-miliony-lidi-tajit-Europoslankyne-Konecna-zasadne-k-nakupu-vakcin-650598?utm_source=www.seznam.cz&utm_medium=denni-tisk
OdpovědětSmazathttps://www.lidovky.cz/svet/brazilsky-regulator-odmitl-schvalit-ruskou-vakcinu-sputnik-v-nesplnuje-pry-ani-minimalni-kriteria.A210117_075755_ln_zahranici_lijk
OdpovědětSmazatTak zvaná diskuze, nebo spíše výměna"názorů", řečeno jemně je trapná. Kdo to má pořád přeskakovat, protože číst to nejde. Myslím Unknown - Dvořák.
OdpovědětSmazatJiří 8:45, jak vy si tedy výměnu názorů bez uvozovek představujete? Spor Unknown-Dvořák se mi zdá přínosný a musím přiznat, že má spíš pravdu Dvořák než ten jeden z Unknown´s.
SmazatVendelíne!
SmazatSpor unkhoven versus Dvořák je ryze účelový a fiktivní a jeho účelem je nasírat blbce a provokovat chytráky (poznej rozdíl mezi nimi a pochopíš).
Brazilský regulátor odmítl schválit ruskou vakcínu Sputnik V, nesplňuje prý ani minimální kritéria:
OdpovědětSmazathttps://www.lidovky.cz/svet/brazilsky-regulator-odmitl-schvalit-ruskou-vakcinu-sputnik-v-nesplnuje-pry-ani-minimalni-kriteria.A210117_075755_ln_zahranici_lijk
Nesplňuje kritéria zdravotní nebo brazilská?
SmazatNesplňuje kritéria Lidovek nebo lidská?
https://www.hindustantimes.com/world-news/brazil-health-regulator-sends-back-sputnik-v-vaccine-emergency-use-request-101610845688289.html
Smazat9:25
SmazatTohle Brazilci nemusí psát, o ruském šmejdu ví každý rozumný člověk.
Rus ať si zmetkem SPUTNIKEM píchá svoje mužiky a necpe vakcínu světu.
Lancet jednoznačně a bez výhrad uznal Sputnik V a obě čínské vakcíny za bezpečné, účinné a plně použitelné k vakcinaci obyvatel. Všechno ostatní jsou kecy bez jakéhokoliv odborného podkladu!!
SmazatNo jo, Indický běžec a jeden z Unknownů, což je oboje jen alias nenávisti, hlouposti a zaslepenosti. Jo, a taky grafománie. Ostatně ta krávovina ohledně ruské a čínské vakcíny, "mužiků" a "sajrajtu" hovoří sama za sebe.
SmazatJo jo euhujerka konečná dělala volební agitaci s modrým hadrem s hvězdami prý komunistka.
OdpovědětSmazatZnám Konečnou ještě za mlada, když nebyla nic a to se zdála být "normální", mladá chytrá holka, ale jak je vidět ty "parlamenty" mají na ty politiky velmi neblahý vliv!! Najednou se naučí moresy, které nikdy neměli a rapidně se změní,většinou k horšímu.
SmazatTento komentář byl odstraněn administrátorem blogu.
SmazatAbych uspokojil přání JiHa:
Smazattento příspěvek by smazán za ponižování a nadávky spoludiskutujícím:
"Ty magore ty znáš tak starou Blažkovou z kravína !!!
a za záměrné lhaní a dehonestaci parlamentní politické stran: "cítí konec komoušu, tak ty rudé zrudy chce do své fašounské strany, tomu je každý povl dobrý, zmetek." - na konci opět nadávka.
Možná se pletu, že tady už tenčlánek byl. Nebo jsem ho četl jinde? Jisté je jedno, MUDr. David je na Kateřinu Konečnou věru alergický. Tuším ale, že z ČR jsou v tom EU parlamentu jiní mnohem a mnohem horší. Škoda, že se MUDr. David se stejnou vehemencí nestrefuje do Ing. Dolejše, taky z KSČM. Možná proto, že jeho "třída" to není. I když ten škodí víc, než celá ta Kateřina. Já vím, k MUDr. Davidovi se nelaskavě vyjádřila. Nebude to tím?
OdpovědětSmazatStále se zabýváte malými rybkami. Nyní už jde především o VELKÉ ŽRALOKY v každé zemi.
Smazat"Babiš je falešný mesiáš, očkováno má být 6,9 milionů lidí," říká Vít Rakušan (STAN). https://www.youtube.com/watch?v=wcZvR_lN4KY