Reklama

neděle 24. ledna 2021

Navalnyj - provalnyj (volně přeloženo Navalný Propadák)


24.1.2021  přišlo do redakce

Dnes dopoledne přišel do redakce Nové republiky mail se postřehy o aktuálním děni v Ruské federace. Jsou to sice jen poznámky, ale určitě budou pro naše čtenáře zajímavé.

Přátelé,
v rychlosti jsem sepsal některé mé poznatky o včerejším dni v RF. Nemám, bohužel, čas to po sobě ani kontrolovat, jsou to jen neuspořádané poznámky, ale třeba by vám mohly být k něčemu užitečné. 
Pěkný den, X.Y. (osobnost autora je redakci NR známa)

(Na snímku jeden z mnoha fyzických útoků na policistu během demonstrací. V tomto případě jde o dopraváka napadeného boxerem. Útočník byl zadržen a půjde před soud. Pomatenci budou jistě žádat jeho propuštění jako nevinného "bojovníka za svobodu".)


Navalnyj provalnyj, 23.1.2021


Včera se mi celý den špatně pracovalo, protože jsem jedním okem a jedním uchem sledoval dění v RF. Večer Jakov Kedmi (bývalý ředitel jedné z izraelských státních bezpečnostních agentur, dne svelký glosátor dění ve světě - pozn.red.NR) hodnotil činnost ruské policie jako málo důraznou, málo tvrdou, místy podceňující množství protestujících, svojí slabostí budící v útočících zvýšenou agresivitu, ale současně kladně ocenil, že nedošlo k obětem na životech či těžkým zraněním. Ve všech jiných státech světa by stoprocentně byly "sakrální žertvy", řekl. Lze s jistotou předpokládat, že právě o "žertvy" Navalnému šlo a to mu nevyšlo.

Zapojení do organizace protestů neskrývalo americké velvyslanectví v Moskvě, které na svých stránkách zveřejnilo celý seznam míst protestů v RF i s časy a trasami přesunů. Mluvčí MZ RF M. Zacharovová se vyjádřila, že budou chtít od USA vysvětlení. Kedmi navrhoval okamžitě odvolat diplomaty. Je pravda, že postup v opačném gardu si lze těžko představit - diplomaté RF v USA dávají instrukce k protestům... Na plno pracovala protiputinovská média (Dožď, Meduza, Radio Svoboda, Echo Moskvy..., ale i polská Nechta, německé DW...). Ta ruská protiruská jsou důkazem, že v RF je skutečná svoboda slova, oni je dokonce živí a zbytek platí např. Gazprom.

Pokud mírná činnost policie nebyla slabostí, ale příkazem, pak byl příkaz vyplněn dokonale. Chvílemi se spíše zdálo, že budou "sakrální žertvy" na straně policie. V každém případě morálním vítězem včerejšího dne je policie, která se nenechala vyprovokovat. Protestující se snažili do prvních řad postavit mládežníky (TikTok), ale bylo dobře vidět, že v další vlně už jsou dobře vycvičení a organizovaní bijci.

Počet protestujících musel Navalného a jeho kurátory zklamat. Příprava byla velkolepá, od celosvětově věhlasné "otravy Novičokem", přes provokaci návratem do RF s předem jistým zadržením na letišti po celosvětově šířené video o "paláci Putina". Ve 12 milionové Moskvě protestovalo kolem 15 000 lidí, to je "proval", česky propadák. Kdyby byla pravdou sledovanost a lajkovanost videa Navalného na youtube (přes 70 milionů), pak by to v Moskvě vypadalo jinak. Včerejšek je tak navíc potvrzením, že i taková světová média jsou do války proti RF naplno zapojena. Já si to prvně uvědomil, když jsem uviděl lajky (poměr + a -) pod dětským seriálem Máša a Medvěd, veleúspěšným, trhajícím rekordy sledovanosti na youtube vůbec, vyhodnoceným Západem jako propagandistická měkká síla Putina. Příkladem je třeba díl "Máša a kaše", shlédnutí 4,3 miliardy (!), 7,3 mil. lajků, 4 mil. dislajků.

Vývoj Ruské federace je veledůležitý i pro ČR, tvrdím já. Včera RF odrazila skutečný útok, vedený zevnitř a řízený zvenčí. Vyhrála první bitvu války, která již v menší míře probíhala, ale nyní propukla plnou silou.

Policie byla profesionální, nezletilé účastníky nepovolených (!) protestů lovila a předávala rodičům. Rozdávala roušky, čaj a sušenky. Snažila se zadržet organizátory a nejbujnější účastníky, vždy tím nejmírnějším způsobem. Nepoužila ani vodní děla, která by jistě včera byla velmi efektivní vzhledem k počasí, ale i to bylo zřejmě vyhodnoceno jako příliš tvrdé a potenciálně vyvolávající větší vášně.
 
Přes výše uvedené se "vyznamenala" naše snaživá masmédia, která podle metodicky vysílala do omrzení slova o tvrdosti a jméno Navalnyj.

Je úsměvné sledovat, jak třeba v Německu, kde platí přísná antishromažďovací pravidla (vzhledem k epidemii), bylo najednou možné uspořádat demonstraci na podporu Navalného. (Ostatně v Praze také - pozn. red. NR)

Místy se objevila i běloruská kolaborantská vlajka (bílo červeno bílá). O její symbolice nelze pochybovat, byla součástí i na letošním prvolednovém pochodu banderovců v Kyjevě, pochodovala spolu s banderovskou červeno černou (viz příloha).

Tip na ruské video: 20210123 solovjov, zasadni videoporad, v konci ukazky "mirnych" demonstrantu, součástí i komentář kedmiho

97 komentářů :

  1. I já jsem sledoval ruské weby a nyní i vyjádření se úřadů k včerejšku. Souhlasím s autorem i s panem Kedmim. Bylo to jakési neslané nemastné. Pořvávalo se, policajti byli koulováni, ale k vážnému střetu nedošlo. Někteří jedinci se velmi snažili, aby byli vidět. Ale byli to jedinci. Nebyl to skupinový nebo masový útok na kordón. V Moskvě jakýsi týpek v červené čepičce se snažil jako probít kordónem a neustále sledoval, jestli je v záběrech (asi doklad pro výplatu honoráře). Ale nikdo se k němu nepřidal, tak to vzdal. Další vyběhl zpoza čumilů a kopl policistu do hlavy a utekl se za ne schovat. Ne daleko. Sebrali ho a nikdo ho nebránil. Ten zmíněný obrázek nahoře. je i na ruských TV. K tomuto incidentu došlo až po protestech. Policie zajišťovala odtahování zátarasů a ten debil šel okolo a praštil z dopraváka, co tam stál a reguloval dopravu. Už je za katrem a velice se omlouvá a je zkroušený. To já bych byl taky, kdyby mě čekalo pár let pracovního lágru na Sibiři. Úřady hlásí, že aktivisty mají pod kontrolou a všichni dostanou, co jim patří. Násilníci i organizátoři. K těm počtům. Novináři chodili mezi lidmi a ptali se mládeže, proč tam jsou. Většina bylo okolo 14 - 16 let. a tvrdili, že se přišli podívat, co se děje a bude dít. To je další rys této akce. Starší ročníky nebylo moc vidět. Takže vydávat všechny za protestující asi neodpovídá skutečnosti. Potvrzuje to i fakt, že se dav nedal strhnout k akci. Vždy vyběhl nějaký provokatér a snažil se napadnout policisty, ale okamžitě prchal. Nikdo se nepřidal. Všichni se zájmem sledovali, ale nezapojili se. Policie byla asi dobře instruovaná a pevně řízená. Takže buď je to krach, nebo pouze zkouška. Jakýsi průzkum bojem na příští akce. Ale k jaké příležitosti? Navalnyj půjde k soudu za zpronevěru. Jestli mu ji prokáží, posype do kolonie na pár let. A to bude asi tak všechno. Navalnyj už vyčerpal všechen potenciál. Kromě své smrti. takže řádně hlídat!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Opet tu vidime jeden z peknych komentaru pana DANNYHO

      takovy autenticky pohled hned je vzdy potreba v situaci,kdy tu mame plno ohlupovadel a zleho GR TV jehoz uz davno mel vzit pan Belzebub a hodit ho do kotle jako zabu(na prameni) nebo co nebo jak?!

      Vymazat
    2. 12:47
      Díky za příspěvek, ale s těmi demonstranty 14-16 bych možná ještě malinko ubral. Myslím, že se provalila ostuda západu a Navalného šašků, že berou "demonstranty" hlavně na TikToku, kam chodí teenageři. Vím ale, že tam chodí i děcka pod 14 a nebude jich málo. Takže takový 13 letý demonstrant, to je ostuda, je vidět, že už ani ty dospívající sedmnáctky ty západní demokratické nebo homofilní Evropské porno hovnoty nezajímají. :-))

      Vymazat
    3. Naše pokrytecká média chrlí téměř po minutách zprávy, co právě dělá pan Navalnyj a jeho 5. kolona. Má to zřejmě zapůsobit dojmem, že v Rusku je obrovský odpor proti Putinovi a vyvolat to u naší nezkušené mládeře potřebu vymezit se proti Rusku. Přitom počty účastníků ukazují, že je to marginální politik, který jen těžko může nějak ovlivnit ruskou veřejnost.

      Vymazat
    4. Ještě jedna poznámka. Ani jedno masmédium u nás nevěnuje byť minimální pozornost kriminalizování Juliana Assangeho, kterému hrozí doživotní vězení nebo dokonce trest smrti v USA. Jeho věznění v Británii je přitom naprosto neodůvodněné.

      Vymazat
    5. Toto, máte pravdu. Když dokáží masmédia zorganizovat manifestaci na Sibiřáku proti Rusům, jako že to nejde před jinou ambasádou za Assanga

      Vymazat
  2. Drobný poznatek: Na YT kromě muziky atd. sleduju cizojazyčné zprávy a publicistiku, často rusky. Pokud je člověk přihlášený, YT mapuje, co odebíráte atd, a jejich algoritmus vám potom nabízí tuby "pro vás vhodné". Většinou to opravdu aspoň opticky sleduje vaše preference.

    No a posledních pár dní mně milé YT, zcela bez ohledu na preference a zjevně i algoritmy, doslova vnucuje Navilného a protesty v ruštině horem dolem, hlavně hned na prvním místě vlevo nahoře. Je to opravdu tak nápadné, že je to až směšné, ale asi dobře vědí, proč to dělají.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Asi bych měl dodat, že tam rusky poslouchám třeba právě toho Kedmiho a podobné živly a podobné kanály, a na základě toho vám algoritmus opravdu jen těžko může přihrát pozvánku na Navilného, navíc z kanálu opačné orientace.

      Vymazat
    2. Vřele doporučuji poslech ruských diskuzních pořadů jako 60 minut, solovjova, solovjov life (vyšetřují Navalného), svoje pravda, místo setkání. Vystupuje tam ruská intelektuální elita, kterou nejde srovnat s českými duševními mrzáky. Zvou pravidelně ruskou opozici, Ukrajince a nebo americké novináře (Mike). Novináři z Německa jsou většinou na ruské straně. Liberálové dostávají vždy na zadek. Z různých i opozičních názorů se lze dozvědět, o co jde a co se stalo. Vnější pozorovatel musí vidět, že Rusové posilují, zatímco u nás se sebranka v televizi snaží, aby se Česko rozpadlo.

      Vymazat
    3. Dík. Máte pravdu. U Solovjova je to mazec, ale přitom opravdové názorové střety, které se jinde jen tak nevidí a neslyší. Mám rád DenTV, kde bývají často obsahově nabité rozhovory a debaty např. i k ruské historii a literatuře. Špica je historik Jevgenij Spicyn, bývá i na serga4TV nebo Zagadki istorii. Neskutečnou erudicí i takovou tou zdravou sršatostí leckomu připomene Mílu Ransdorfa, blahé paměti.

      Vymazat
    4. Ke sledování ruské televize je třeba rozumět ruštině. To asi každý neumí. Já sám nemluvím, nečtu a nepíši rusky, jen anglicky odborné texty. Kdysi za studií jsem měl nějakou ruskou učebnici, ale v zaměstnání jsem četl a dělal výtahy nejprve z francouzských článků. Po nástupu Japonců jsem se vrhl na angličtinu. Ke konci 80. let Rusové omezili časopisy a dodávku knih. Na nic odborného v ruštině jsem už nemusel sáhnout. Obrat nastal v roce 2014 v souvislosti s událostmi na Ukrajině. Na OM paní Irena titulkovala videa a nechali původní zvuk. To byla pro zájemce velká vzpruha. V angličtině mohu poslouchat jen velmi úzký speciální obor. Politickým zprávám a propagandě nerozumím. S ruštinou je to jiné. My jako Slovani máme pro ruštinu cit a rozeznáme i citové zabarvení sdělených informací. Rusové nerozvracejí Česko vylhanými zprávami, ale fakty a svou inteligencí. Ruština snad bude muset být pod trestem vězení zakázána. No, mluví i Zeman, i když jsem od něho kdysi slyšel slovo "podělajtě". Lidi snažte se rozumět ruštině sami, nečekejte na voly jako je Dvořák nebo Fištejn.

      Vymazat
    5. Doufám že tím volem byl míněn Libor Dvořák :-)

      Vymazat
    6. Incognita: pokud dáváte azbuku, zapnout automatické titulky - zároveň vidíte (někdy teda nepřesně) odpovídající ruský text a zároveň se tak trochu dostáváte do toho jazyka "oběma kanály". (Ruština mi byla až kupodivu účinně vtlučena do hlavy už na základce, ale mám to odzkoušené i na jiné jazyky.) U některých videí funguje totéž do angličtiny - opět, někomu to pomůže porozumět.

      Vymazat
    7. Pane novorepublikový Dvořáku, myslím Dvořáka televizního, který strávil v Rusku nějaký čas se svými kovanými rodiči v diplomatických službách za komunistů. Charakter ukázal obrácením kabátu.

      Vymazat
    8. Díky, kámen mi spadl ze srdce.

      Vymazat
    9. Ke sledování češtiny je zase potřeba znát všechny Dvořáky. Český text k Vysockého Písni o pravdě (,,šla pravda světem a na chudý duchem se smála")napsal Milan Dvořák (je mu cca 70).

      Vymazat
    10. Kde najit Solovjeva?Da se najit na internetu a jak?Dik za odpoveď a radu.Bagoun

      Vymazat
    11. Např. zde:
      https://www.youtube.com/watch?v=uaun_JN8MwE

      Vymazat
    12. incognita, to jsou ti nejhorší, protože se snaží dokázat jak se změnily. Štětina, Pithart, Rychetský, Ruml, Dlouhý, Vondra, Žantovský a mnoho dalších.

      Vymazat
    13. Přesněji přeloženo: Propadák.

      Vymazat
  3. Mizivý počet protestujících ve mně vyvolává hřejivý pocit, že tento "Majdan" v Rusku zase nevyjde.
    Chudák Navalenyj. Tolik se obětoval a zase nic. Teď aby si v té vazbě zase něco nastříkal do trenýrek.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jaký chudák? Chudák by byl, kdyby ho nechali na svobodě a zase ho nějaká západní tajná služba otrávila. Napoprvé to bylo jen jako, ale co když někdo rozhodne, že mrtvý bude užitečnější než živý?

      Vymazat
  4. Zaměstnanci zahraničních firem budou dělat problémy i v Rusku , není se čemu divit .Jedna z cest je omezit na minimum působení těchto podnikavců a nahradit je státem.

    OdpovědětVymazat
  5. Já slyšel že teď vytáhli dalšího žolíka- Putinův dům...sice jsem ještě videa neviděl ale opět to bude řízené haloo.Nevím jestli v Británii protestují obyčejní lidé proti tomu, že královská rodina žije např. v buckinghamském paláci, a má dozajista po celičkém Commonwealthu dosti skromných příbytků postavených za peníze vzešlé z jejich poctivé práce.
    Takže opět protiputinovská mašinerie v plném proudu.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. "Putinův dům" tomu říká Navalnyj a spol. Jde o novou rezidenci ruských prezidentů. Je to nyní velké téma.

      Vymazat
    2. Pro JJ Jde o prezidentskou rezidenci. To, že má jednu v Soči neznamená, že nebude mít další, třeba v Gelenčiku. A vkus nechte laskavě posoudit jiným, povolanějším. Soudě dle vašeho slovníku je povolanější i dlaždič (v ruském slangu "izvoščik").

      Vymazat
    3. JJ Právě že vy ty zvěsti vydáváte za skutečnost. Na YT koluje řada videí, které ukazují jak bohatý je Putin a montují dohromady jasně služební věci i věci, které by mohly být soukromé. Tak letadla, auta, jachty i domy. Třeba prezidentský Il96, vrtulníky Mi8, služební Mercedes i Aurus s Ladou Nivou a veteránem Volhou z 50. let, nějakou vilu i s prezidentskou rezidencí u Baltu a tou, o které je zde řeč... Zmotat všechno dohromady a vykládat nesmysly. A pak tvrdit, že letadlo sice není jeho osobní, ale lítá si v něm, vrtulníky taky tak nějak, ty sídla bůhví jak to je...Tak se dneska dělá propaganda.

      Vymazat
    4. To zajima leda čtenare Blesku,blbosti ad A po Zet.

      Vymazat
  6. Jak se to vyjadřuješ o našem nejskvělejším a nejschopnějším řediteli naší nejobjektivnější televize? Zastřelit by měli tebe, parazite.

    OdpovědětVymazat
  7. Dnes byl u Moravce ten slizoun Fišer. No co předváděl, to bylo s prominutím na blití. Placený ubožák, který se snaží lidem namluvit, že Rusko je náš nepřítel. Určitě bude kandidovat opět na prezidenta, tak ho vy hlupáci můžete opět volit.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. NATO bude mít plné opodstatnění,když do něj také vstoupí Ruská federace ! O tomto kroku se také velice silně hovoří a ačkoliv vypadá jako neuskutečnitelný, tak je to v podstatě jediná možnost, jak do budoucna zajistit v evropském prostoru mír a prosperitu! Jenomže , co tomu řeknou "zbrojaři" na obou stranách a jakého si vymyslí jiného "nepřítele"!! Holt , prachy rozdělují státy i národy a kdo je za nimi? To si musí každý odpovědět sám a hlavně , když bude podobné myšlenky šířit, tak bude "zabanován" a ukřičen až do třetího kolena!! Takovou máme realitu na světě a co teď s tím? Sám nevím, jak oddělit zrno od plev, protože je možné opět ublížit zcela nevinným lidem a to nechci dopustit!!

      Vymazat
    2. To je skutečně učebnicový obrázek slizkosti, podlézavosti, podrazáctví a křiváctví. Ten je fakt nechutný.

      Vymazat
    3. menhira24. ledna 2021 14:32, nabyl jsem dojmu, že dotyčnému občanu Fišerovi dával kondice dnes už dosluhující občan Štětina. Žák nad učitele. JiH

      Vymazat
  8. Svým slovníkem, schopností písemného vyjadřování i argumenty, jste důstojným a typickým zástupcem Euroobčana. Jen tak dál!

    OdpovědětVymazat
  9. Jakube Jando J.J,napiste co delaji vasi Thermoboys!

    A jak plni neomarxisticky harmonogram vitezstvi mensiny nad vetsinou znicenim demokracie a svobody!
    Nevidime tu vas Program doufejme,ze neni v dupę jako Navaleny,nebo ANO?!

    OdpovědětVymazat
  10. Nevím, proč rozvrat Ruska a štvaní proti Putinovi podporují jen nevychovaní pologramotní hlupáci? Je to signifikantní, když ani ta Patra Procházková nevyniká intelektem?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. J.J.24. ledna 2021 15:14

      ...a že tě vymazal, co?

      Vymazat
    2. 14:46
      To odpovídá tomu primitivovi, co sem chodí jako Unkhowno či Nacistický běžec či JJ, takže je to asi skutečně trend, že nemyslící nedostudovaní jedinci se zhlížejí v nějaké fanatické ideologii, kde mohou svoji frustraci na někom ventilovat, no a Rusko je snadný terč, v mainstreamu hojně podporovaný a někdy i dobře placený.

      Vymazat
    3. Unkrovn 15.40. Jinde píšu jak jsem projel USA. Projel jsem i Rusko, Dálný Východ. Rusko jen zdravotnictví. V odlehlých oblastech Ameriky jen zdravotní zabezpečení téměř žádné, kdo by za pacienty jezdil, navíc nepojištěnými, musí si vše platit. V Rusko na Dálném východě za pacienty létají vrtulníky. Rusové taky nemají zdravotnictví zcela zadara ale rozhodně je nemoc nezadluží na celý život jako v USA. A když nemáte pojištění, nechají vás chcípnout před nemocnicí(to já ne, to napsal Jágr!).Nemám Rusy nijak v oblibě ale když bych musel volit...Je pravdou, že všude vládnou mladí oligarchové a ti i stanovují různé režimy v různých oblastech. Rozhodně jsem tam neviděl nějaké náznaky fašismu. Putin má u nich respekt a když jdou přes čáru tak dostanou po čuni! Všude po Rusku jsou komunistické symboly ale až se tam jednou pojedeš podívat, tak tam určitě na žádného vlivného komunistu nenarazíš. Tedy já ne.

      Vymazat
    4. No unkrovn už vymazán, tak ještě k těm mladým oligarchům. Většinou přebrali majetky od svých otců , kteří k nim přišli, tak jako u nás, ne zrovna poctivým způsobem. Za Jelcina se i střílelo a byl nekontrolovaný mazec. Vše uklidnil až Putin. Ti mladí jsou většinou velmi schopní a studovaní lidé. Mezi ně patří i Navalnyj. Ale ten vsadil na špatnou kartu, na politiku. Ti ostatní se snaží být v ústraní a neupozorňovat na sebe. Osobně jsem kdysi s nimi obchodoval a nebyly s nima žádné potíže. Kdyby se Navalnyj držel svého kopyta tak by si jeho průserů ani nikdo nevšiml. To by muselo jít o hodně milionů rublů a to pak je zle.

      Vymazat
    5. J.J.24. ledna 2021 17:16

      No ne-ke-ce-j! Asi píšeš bludy havlistické obludy! Jinak to přece není možné...

      Vymazat
  11. Koukám, že squdra je zde v plné parádě! I vypatlanec Montisan dorazil. Akorát Indián s běhavkou chybí. Ale jistě dorazí též. Slovník sprosťáren, urážek a výhružek jako obvykle, k věci jako obvykle nic. To nic nemění na faktu, že v Rusku se pokusilo několik pitomečků zahrát si na demonstraci a ono to jaksi zase nevyšlo. Těch pár blbů policie zmákla ani se nezadýchala a masy zůstaly chladné. Nikdo se nezapojil. Tedy kromě koulovačky. Alespoň měly děcka nějaké povyražení v té mizérii s koronáčem. Opravdu pro děti. Žádné masové rvačky, žádní vodní děla, žádný plyn... Jo to v Paříži nebo v Berlíně, to je jiná klasa. Ve Washingtonu se dokonce střílelo. A v pohotovosti tam jsou desetitisíce národních gardistů. V Rusku slabota.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Danny, víte co je zajímavé? V podstatě ty naše média vytvářejí pro nás obraz jakési reality. Abychom si mysleli že vše v Rusku a Číně je špatně, a taktéž minimálně jedna protikomunistická zpráva by se denně měla ve zprávách objevit.
      Ale pokud lidi budou používat vlastní rozum, nebudou tak závislí na médiích a víc než čučet do bedny a poslouchat čím nás krmí v rádiích žít vlastní život, se všemi starostmi i radostmi, zjistíme, že realita, naše realita je úplně někde jinde.A tím ty zaprodance učiníme slabými a bezvýznamnými.

      Vymazat
    2. Panu Dvořákovi děkuji za zkulturnění zdejší diskuse. Pro pana eFPe: "koho chleba jíš, toho píseň zpívej". Kterépak z médií je "naše"? Na druhou stranu jsou i jiná média. Člověk se může podívat na ruské weby. Provládní i protivládní (Dožď, Nechta apod.), na ukrajinské, běloruské a samozřejmě i západní. Pokud tedy umí alespoň trošku rusky a anglicky. A pak tedy musí ještě zapojit mozek. A tady vidím u leckoho ten největší problém.

      Vymazat
    3. Chválím. Mažte pane Dvořáku ale i komouše, je to stejná sorta a je jich tu jako much.

      Vymazat
    4. Pane Martine, jak ty komouše poznám?

      Vymazat
    5. Pane Dvořáku, Smázněte i Martina. Beztak je to komouš...

      Vymazat
    6. Komuniste tu nesmi chodit zakazala to pry jejich verchuska

      Maji zoufaly strach ze svych volicu a obcanu a proto nedokazi dokonce ani otevrit diskusni rubriky na svem webu.
      Namisto,aby poslechli sveho nejvetsiho agitatora pana Lenina tak ho vycpali.
      Zrusili dokonce i sve propagacni oddeleni a vyhodili vedoucuho.
      Rovnez se ucastni vybijeni svych povetsine starsich volicu virem C19 a i kdyz maji na vladu jakysi vliv tak se neodvazi ani kniknout a pozadat Babise,aby zajel do Moskvy a koupil vakcinu,ktera pry dava imunitu na 2 roky.
      Tady je skoro vsem jasne,ze se jejich "verchuska" sama postara o jejich pohreb,je to tam koncovka a uz neni treba davat ani prvni pomocnumelm dychanim!
      Nikdo nepozna jestli jeste vubec ziji a kde jsou!

      Vymazat
    7. V Rusku je uz 30 let komunisticka strana v opozici.Kdy to do tech drevenych makovic dojde?
      .

      Vymazat
    8. Montisane, škoda, že mícháte rasové předsudky do celkem dobrých sociálních úvah, včetně kdo by měl mít volební právo. Za sebe tvrdím jen ti, kteří prokáží testem určité, minimální politické znalosti. Pokud bude Váš komentář zachován, rád se vyjádřím podrobněji.

      Vymazat
  12. Scénář podobný jako v Bělorusku. I ta zahraniční podpora, i sociální sítě (tentokrát Tik-Tak). Jenže účast mizerná. To je opravdový propadák. Ale je možné, že po Navalném bude zapojena jeho žena Julie, tak jako Světlana v Bělorusku. Podceňovat to ruská vláda samozřejmě nesmí!
    A ještě poznámka k načasování - sotva odezněla inaugurace Bidena, máme tu první zahraniční akci jeho administrativy. Opravdu nezahálejí!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ano. Navíc TikTok je rájem děcek 12-16, takže to je zoufalost a ostuda západu a Navalného šašků v přímém přenosu. :-)) Je vidět, že už ani ty dospívající sedmnáctky ty západní demokratické nebo homofilní EUfilní či Bidetovské porno hovnoty nezajímají. :-))

      Vymazat
  13. Nepratele skveleho hnuti SPD svobody a prime demokracie treste se.

    Vaš lharuv trest nespociva v tom,ze vam brzy nikdo neveri,ale v tom,ze neverite PRAWDE a to prosim rikal nas byvaly president Hawel.
    Vas nikdo nemaze,vy se vsichni ve skutecnosti schovavate,aby jste nemuseli hledat vychodiska z dnes krachujiciho kapitalismu bez privlastku,vychazejiciho z gangsterismu,

    Priznejte se bando nekulturnich barbaru!

    OdpovědětVymazat
  14. Mám dojem, že začíná hon na SPD. Začalo to zkreslováním případu Volného a pokračuje útokem na schválený zákon o potravinách. Tak jak se budou blížit volby se to stupňovat.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Volny je v SPD? Vzdyt davno odesel! Vsimnete si, ze poskoci globalistu vsude v politickych stranach v Cesku zacnou strilet ze vsech rour proti SPD, ktera pracuje jako jedina v Cesku pro lidi a jejich zajmy. Babis jenom keca a v Bruselu jeho lidi hlasuji opacne.
      Vakciny se ukazuji jako vrazedne pro seniory, na kterych se nejdrive aplikuji. Po prvni davce v Izraeli dostala spousta lidi COVID. Pry je to normalka!

      Vymazat
    2. U Volného je, paradoxně, problém, že on sám pro "zákon o potravinách" ruku nezvednul. Alibisticky se zdržel hlasování...

      Vymazat
  15. Tak a jsem v policejním autobuse. Je tu narváno, nálada je tu dobrá, trošku dusno, ale nikdo neklesá na duchu. Jsou tu samí svobodní lidé, budoucnost Ruska, ajťáci, bloggeři, překladatelé, studenti. Je tu veselo, všichni si dělají selfíčka, vymýšlejí memy. Bohužel nemůžu psát zase tak často, jsem totiž za volantem

    OdpovědětVymazat
  16. EU bude zítra rozhodovat o sankcích ohledně Ruska. Smazněte tu prašivou, pologramotnou díru jménem Rusko. Nic dnes nerozesira, v tom nejhorším smyslu slova svět,jak dnešní Rusko.
    Putin si věří,aby se šmejd nedivíl.

    OdpovědětVymazat
  17. Podle poslednich zprav vydesena makrela,ktera ztraci pres C19

    1000 krizaku denne volala Putinovi(mluvila rusky),ze mu pomuze schvalit tu jeho certovsky silnou vakcinu V jako Victory v EU,at ji prestane trapit a pozada konecne o registraci!

    OdpovědětVymazat
  18. Unknowne. Tak na ty sankce jsem zvědavý. Přestaneme od Ruka odebírat plyn, ropu a další suroviny? VW zruší továrny v Jekatěrinburgu? Siemens přestane dodávat turbíny? Všechno ostatní snad už vyzkoušeli. A ono pořád nic. Kapitalisti udělají všechno možné, ale nic, co by jim ohrozili zisky. |A Putin to ví. Je také kapitalista.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jakou odpověď od toho mozkového chirurga čekáš? Mě by spíš zajímalo kdo Navalného nahradí. I těm největším idiotoům už došlo, že je i přes neuvěřitelné investice odepsanej.

      Vymazat
    2. Včera byla založena společnost na stavbu plynovodu ze Západní Sibiře do Číny. Práce už začaly a Rusko staví potrubí rychle. Legrace je, že plym do EU jde právě z té Západní Sibiře. Až bude plynovod dostavěn, tak bude snadné zastavit dodávky do EU a poslat vše do Číny. Co bude, když Rusko zastaví veškeré dodávky do Evropy? USA tolik plynu nemají a bude strašně drahý. Vykopeme si zemljanky a zalezeme do jeskyní aby jsme nezmrzli?

      Vymazat
  19. Po dlouhé době jsem v neděli sledoval „Moravec televizi“. Sledoval jsem rozhovor s ministrem zahraničních věcí p.Petříčkem a senátorem p.Fišerem. V diskuzi jsem četl, že p.Fišer je „slizoun“. Nerad používán takové výrazy, ale mě napadlo a nejen teď, když jsem ho poslouchal, že je slizký jako had. Nejde samozřejmě o vzhled, ale o způsob jeho vystupování, které je dle mě demagogické. S úsměvem nás přesvědčuje o tom, jak by měl vypadat „právní stát“ v Rusku.
    No což, na RF jsou různé názory, ale zaujalo mě, jak je to pro naši republiku, nebo alespoň pro senát důležitá kauza Navalnyj. Senátor navrhuje na základě demonstrací konaných v RF a zásahů místní police, abychom jako ČR vypověděli s RF smlouvu, která je stejně vyhaslá, jak prohlásil. Dodal, že RF se k nám chová jako „nepřátelská země“ a dodal, že se nestarají o hroby našich legionářů. Rovněž dle toho chce, nic mu do toho není, je to věc BRD a RF, aby skončila výstavba NS2, jako další společná sankce EU na RF.
    Slyšel jsem od tohoto senátora již dost nesmyslů, demagogie, ideologie a hlavně neskrývané nenávisti ke všemu ruskému. Myslím, že v současném „senátu“ tuto pokračující zášť jistě prosadí do nějaké další rezoluce. Já bych mu doporučil, že je to ještě stálé mírné, že se musí prosazovat ještě tvrdší sankce proti RF. Doporučil bych mu, aby navrhl odvolání českého velvyslance z RF, poté vypovězení ruské ambasády a zrušení velvyslanectví v RF. A nakonec by mohl pro „právní“ stát v Rusku, udělat ještě, co já vím co ho napadne ?
    A ještě k p.Petříčkovi, nezklamal. Dokonce i překvapil. P.Fišer i p.Moravec ho uváděli do do rozpaků, zejména po otázce jestli bude ČR prosazovat ukončení NS2, po oněch „tvrdých zásazích „ ruské policie“. Kroutil se jako úhoř, ale moc mu to nešlo, no přece p.Petříček.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Naši legionáři v Rusku ztrácejí na popularitě. Za komunistů se o tom nemluvilo, ale teď se o jejich zločinech mluví čím dál více a Rusové jejich pomníky nechtějí. Nedořešeno zůstává, kdo ukradl carský poklad. Masaryk si přál, aby byli neutrální, ale jejich horkokrevní důstojníci trpěli rusofobií.

      Vymazat
    2. Georgi, Váš pohled na Pavla Fišera mám již od doby co se dal na politiku, z jeho veřejných vystoupení v Čt. Také, podle "svůj k svému", byť předsudečně, hodnotím jeho voliče, na které by přesnější výrazy byly nepublikovatelné.

      Vymazat
    3. 18:48
      Povolný, já to napíšu,ten kdo volí SPD, ty, tak takový dobytek nakopat do prdele.
      Pan Fišer je se svými názory člověk, kterého náš stát potřebuje. Strani se Ruska, moc dobře.

      Vymazat
    4. 19:29- Demokraticky nakopat? Není náhodou SPD díl parlamentní demokracie?

      Vymazat
    5. Unknowne, jako osel bys měl mít dlouhé uši. Tak si je nech zkontrolovat, nebo si je umyj nebo si na nich neseď. Pan Fišer se Ruska nestraní. Prohlásil, a to doslova pravý opak: "Jde nám o Rusko a ruský lid." A pak ty obvyklé cancy o lidských právech a o tom že musí být i v Rusku a my mu to nařídíme a on nás jednou poslechne a pak si to s ním vyřídíme... Takže se do Ruska pořád montuje. Ale my máme dost problémů doma. A taky by nám mohl říci něco o mlácení lidí ve Francii a v Německu, o plynu a vodních dělech, o střelbě do lidí gumovými projektily a v USA dokonce i ostrými (14 mrtvých!). A vyhodnotit stav, kdy v demokratických USA je pouze ve Washingtonu několik desítek tisíc! příslušníků Národní gardy k ochran demokracie - tedy k zabránění protestů a demonstrací. Ale o tom pan Fišer jaksi nemluví.

      Vymazat
    6. Incognito - jeste doplnuji. Realita je takova, ze Legionari bojovali proti Bolsevikum na strane Belogvardejcu na zniceni Ruska a za jeho ovladnuti zapadem. Delali totez, co dnes Americane a Britove pokusy o statni prevrat v Rusku s krysou Navalnym. Zadni hrdinove to tedy nebyli, hlavne z ruskeho pohledu a ten je prece smerodatny!
      Zmocnili se ruskeho zlateho pokladu, ktery dali Bolsevikum az potom, co jim rekli, ze to zlato patri Rusku, jinak, ze je nenechaji se ve Vladivostoku nalodit! To zlato ukradli a chteli s nim odjet!
      Jo, kdyby historici psali pravdu, zadne pamatniky jako na Zizkove by nebyly. A mystifikace verejnosti taky ne.

      Vymazat
    7. Uncnowne. Na vesti.ru jsou dva články, které tě budou zajímat. Je ta podrobně popsána politická cesta Navalného, od jeho začátků jako pravé ruky (a poskoka) gubernátora Kirovské oblasti, kde se podílel na rozkrádání státního majetku, konkrétně dřeva, pes další zlodějny, až po dnešek. Obrácení Ferdyše Pištory hadr! A druhý: loď Fortuna obnovila pokládku potrubí Severního proudu II. Takže jestli umíš trochu rusky, máš co číst a nezapomeň nám dát vědět svůj názor.

      Vymazat
  20. Montisan se trochu probral z rauše a je zpátky. Za jeho články by se nemusel stydět ani plátek Der Stürmer, vycházející za Adolfa. Opravdu. Jen bych chtěl připomenout, že za takovéto slinty skončil jeho vydavatel Streicher v Norimberku na šibenici.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Montisane, neměl bys to chlastat. Ani zředěné.

      Vymazat
    2. To Montisan26. ledna 2021 8:05
      Víte, že na přesvědčeného monarchistu a nadčlověka máte vyjadřování primitivního hospodského ožraly a vylučujete se tak z diskuse?

      Vymazat
    3. Primitivní nácek a rasista Montisan je mazán. Reagovat na něj je ztráta času a sil.

      Vymazat
    4. Montisane 14:49- lámu nad Vámi hůl, jste nepoužitelný.

      Vymazat
  21. Zlodeji a kryso Navalnyj - vrat prachy co jsi ukrad a zproneveril. At je za tebe zaplati tvi panickove v USA!!!

    OdpovědětVymazat
  22. Navalenij to má stejně spočítané, pokud nesplní roli užitečného idiota jako živá loutka, tak bude sloužit jako studený agent. Každá svině má svého řezníka a SS to umí. Závidím senátorům jejich prostoduchost, jak je jim vše jasné a jak je to všechno jednoduché, prostě zakázat, nařídit, zkreslovat a současně se historicky znemožňovat, jak moudře řekl Werich v roli císaře Rudolfa v pekařově císaři. Ale co, penízky se sypou a na nějakou osobní čest není prostě čas. Je dost volů, kteří ještě volí voly.

    OdpovědětVymazat
  23. Mám pocit, že se jedná jen o pokračování kampaně, která by měla asi gradovat v roce 2024. Předpokládám, že naše sdělovací prostředky po celou dobu nezůstanou, jak je jejich dobrým zvykem, pozadu. Dávám přednost zprávám o rusku v ruštině, které pro řadu lidí u nás překvapivě a v rozporu s naší realitou vyjadřují vícehlasnost. Souhlasím s tím,že se rozhoduje z velké části také o naší i o evropské budoucnosti. Zbývá nám to jenom, bohužel, sledovat se snahou zachovat si vnitřní svobodu kritického přemýšlení.

    OdpovědětVymazat
  24. Tak to je vlasov nebo navalny oba stejné proti Ruské špíny ani jeden neměl šanci.

    OdpovědětVymazat
  25. Protože i na YouTube hodně sleduji různé oblasti dění v Rusku, tak mi sám youtube neustále nabízí nějaké novinky podle mých předchozích vysledovaných shlédnutí. A v nepolitických věcech se i docela strefuje. Ale v politických je to podstatně slabší. Dost mě překvapila nabídka hned několika videí od týmu Navalného. Mně tyhle zinscenované vlastizrádné moskevské protesty nezajímají, ale asi to youtube nabízí stamilionům lidí, takže není divu, že to už po několika hodinách mělo desítky milionů shlédnutí.

    OdpovědětVymazat
  26. Pane Dvořáku smazal jste, podle mého soudu ne úplně šťastně (vím - tohle dilema není jednoduché a vůbec Vám ho nezávidím...), poměrně obsáhlý text od „Montisan“ z 24. ledna 18:45. Dřív, než jsem si jej stačil kopírovat. Možná jde o stoupence nějaké verze ultrapravice, ale některé jeho myšlenky jsem vnímal jako podnětné. Blíž/konkrétněji se nevyjádřím, a ne proto, že bych nechtěl - musel bych se totiž vyjádřit právě ke konkrétním jeho myšlenkám a ty si přesně nepamatuji.
    Věřte - mne rozhodně nemusíte podezírat z náklonnosti k pravici - já trvám na tom, že základem lidství jsou spolupráce, solidarita a soucítění (spor bych vedl nanejvýš o míru nastavení uvedeného). Jako mnohaletý aktivní hledač lepší cesty ale narážím opakovaně na něco z toho, co popsal Montisan. A jestli při svém úsilí pokládám něco za důležité, pak vyhýbat se jakékoli ideologické předpojatosti. Pak jako hlavní problém vidím nejen hrstku globalistických šmejdů, ale i většinu, sestávající z oVčanů, neorientovaných, pasivních, lhostejných a rovněž sobecky materialistických (sice jen v jim daném omezeném rámci, ale ve skutečnosti principem podobných oněm šmejdům), kteří ani tak nevolají pro větší míře spravedlnosti, jako spíš po možnosti být na jejich místě. A ano - píše se mi to nelehko. Jenže já se naučil odlišovat mezi osobními představami reality a realitou skutečnou a mám dost odvahy s viděním reality žít, a nepodléhám tedy mechanismu: „Podle sebe soudím ostatní“, ani jeho, záběrem širší, verzi: “Podle svého nejbližšího okolí soudím na obraz většinového člověka“ (což může elitní politické teoretiky přivést k naprosto mylným konstrukcím, stojícím na neexistujících základech).
    Důkazů pro nezpůsobilost většiny přijmout a unést skutečnou svobodu lze nalézt bezpočet, takže jen ten klasický - cokoli hodnotného ponecháte kdekoli, kde se pohybují lidé a kde jsou individuálně, tedy kde jiní lidé na ně permanentně nevidí, do pěti minut to tam nebude. Pak nechápu, jak si kdokoli skutečně svobodomyslný (nikoli jednostranně „svobodomyslný“) může stěžovat na systém, který zavádí a vynucuje pravidla :-D Sám jsem naopak přesvědčený, že tím, co aktuálně nejvíce ohrožuje lidstvo, je zpochybňování, rozvolňování a porušování dříve dohodnutých pravidel. A to na všech společenských úrovních.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Pane Alterne,nick jménem Montisan toho v hlavě moc nemá a i to málo asi ne zcela v pořádku. Jeho výlevy jsou čistý fašismus. Na jakémkoliv serveru (Novinky, aktuálně,..) nebo v sociálních sítích by nebyl jenom smazán, ale dostal by tzv. "ban". Tedy byl by mu zablokován přístup na určitou dobu. Klidně na měsíc, půl roku i rok. Ale při jeho obsahu asi natrvalo. Tam vás zablokují pro mnohem jemnější narážky. Nic co napsal se netýkalo obsahu článků, jen sprosté rasistické urážky zcela jistě naplňující podstatu trestných činů. Kdyby se toho někdo chytil, třeba čtenář židovské příslušnosti a zažaloval to, měl by pan Dvořák mnoho nepříjemností. Třeba jistě co vysvětlovat, že nejde o podporu hnutí směřující k potlačení práv a svobod.... Takže smazán byl zcela právem. Ale jestli si libujete v podobných teoriích na netu jich najde dost a dost. I Main Kamf a jiné. Když si dáte práci jistě i faksimile Der Stürmer a Völkischer Beobachter se někde najdou. V této komunitě však, alespoň prozatím, není pro tyto žvásty prostor. A můžete se ohánět a zaklínat svobodou jak chcete.

      Vymazat
    2. Danny, Montisan byl skutečně právem smazán pro jeho názory o nadřazenosti´árijské rasy, byť do ní zahrnul i Slovany. Zajímavější byly jeho názory na výběr elit a jejich povinnost se starat "o poddané" v sociálním systému. O tom se dá diskutovat i bez rasových předsudků a proto si musíme počkat, až ta téma nadhodí někdo povolanější.

      Vymazat
    3. To danny 25. ledna 2021 0:22 1/2

      Jsou lidé, kteří si svět zjednodušují do podoby černo/bílého schématu, lidé, kteří jsou schopní rozlišovat odstíny šedé, a lidé, kteří vnímají i barvy, jejich sytost a vzájemné kombinace.

      Ti první všechny lidi kategorizují, kádrují či nálepkují, aby je následně mohli zařadit do jedné ze dvou pro ně výlučně existujících kategorií - přítel/nepřítel. Se stoupenci odlišného názoru nediskutují, neboť jsou to pro ně nepřátelé. Své schéma si upevňují tím, že odmítají pochybovat.

      Vy, pane Dany, mám-li soudit podle Vašeho textu z 25. ledna 2021 0:22, patříte do první skupiny. Mé argumenty:

      - Vyhýbáte se vyjadřování ke konkrétním částem předmětného Montisanova textu.
      - Text jste nejspíš ani nečetl, neboť v něm žádné „sprosté rasistické urážky“ nebyly.
      - Ještě jsem neslyšel fašistu věrohodně hovořit o záměru postarat se o potřeby „obyčejných“.
      - Nic jako čistý fašismus neexistuje. Stejně jako čistý komunismus. To jsou termíny, obvykle užívané slabošskými politickými hlupáky, fanatiky nebo propagandisty (bez ohledu na jimi preferovanou ideologii), nejčastěji s cílem vyhnout se názorové konfrontaci v obavě, zda by v ní uspěli (právě takoví měli v předlistopadovém režimu navrch a především díky jim se, podle mého mínění, v listopadu 89 náměstí spontánně plnila množstvím nespokojených občanů, nikoli západních agentů).

      Já, protože vidím svět pestřeji, nemám problém například přiznat a veřejně napsat, že s Adolfem Hitlerem mám něco společného (teď se docela bavím představou, co asi jde hlavou „Einsteinům“ s černobílým viděním :-) ). Možná Vás zklamu, pane Danny, ale s tím si už musíte poradit sám - tím společným je pouze pozitivní vztah ke psům. A tím to společné končí. Ale nekončí můj zájem o Adolfa Hitlera. On totiž, přesto, že jednal jako zrůda, vykazoval mnoho známek běžného člověka. A jen když budeme dobře znát mechanismus, jakým se lidé ve zrůdy mění, a budeme umět dobře rozpoznat, kdy a u koho k tomu dochází, budeme mít šanci úspěšně se bránit dalším zrůdám. A hlavně - budeme schopní si připustit, že on rozhodně nebyl tou poslední a že další a ještě horší už jsou velmi pravděpodobně tady a připravené naplnit své zrůdné vize.

      Pokud jde o dlouhodobě stabilní lidsky přijatelné nastavení společenského systému, bude muset řešit existenci lidí všech úrovní hlouposti, ať už se to multikulturalistům, anarchistům či levičákům, blábolícím o stejnosti všech, líbí či nikoli. A v tom smyslu je Montisan minimálně inspirativní. Na druhé straně - velmi rád bych od něj mimo jiné slyšel, jak by reagoval, až by ti, kterým on inteligencí nesahá po kotníky, jeho zařadili mezi ty tolerované „obyčejné“, o které je nutné se postarat :-)
      Mimochodem - už jsem poznal hodně teoretiků, kteří svoji, často i velmi obsáhlou, vizi společenského systému postavili nikoli na lidech, jací jsou, ale na lidech, jaké si oni vysnili ve své slonovinové věži. Osobně znám minimálně jednoho, který po mé konstruktivně myšlené námitce, že to nebude fungovat, se mě nejprve pokusil přesvědčit, že jsem hlupák, aniž by uvedl jediný konkrétní argument, a když neuspěl, prohlásil o mě v diskusi, ovšem vedené už bez mé přítomnosti, že jsem nepoužitelný :-) Myslím, že mu dodnes nedošlo, že jsem mu chtěl pomoci, navíc v naší společné věci...

      Vymazat
    4. To danny 25. ledna 2021 0:22 2/2

      Pokud jde o diskusi a to, koho z ní vyřadit, není to jednoduché rozhodování. Leccos napoví, když si připomeneme původní smysl diskuse - společné přibližování se pravdě. To, že dnes má spíš podobu agresivně - vulgárního sebeprosazování, na onom původním smyslu nic nemění. Za sebe prohlašuji, že jsem ochoten diskutovat s každým, kdo bude respektovat pravidla dialogu:

      1. Tvůj oponent není nepřítelem, ale partnerem při hledání pravdy. Cílem diskuse je pravda, nikoliv intelektuální soutěž. Účast v dialogu předpokládá trojí úctu - k pravdě, k druhému, k sobě.
      2. Snaž se porozumět druhému. Nepochopíš-li správně názor oponenta, nemůžeš jeho tvrzení ani vyvracet, ani uznávat. Formuluj sám jeho námitky, aby bylo jasné, jak jim rozumíš.
      3. Tvrzení bez věcných důkazů nevydávej za argument. V takovém případě jde pouze o tvé mínění a partner mu nemusí přiznat váhu argumentu.
      4. Neutíkej od tématu. Nevyhýbej se nepříjemným otázkám nebo argumentům tím, že svedeš diskusi jinam.
      5. Nesnaž se mít za každou cenu poslední slovo. Množství slov nenahradí chybějící argument. Umlčení oponenta neznamená vyvrácení jeho argumentu ani popření jeho myšlenek.
      6. Nesnižuj osobní důstojnost oponenta. Kdo napadá osobu protivníka, ztrácí právo účastnit se dialogu.
      7. Nezapomínej, že dialog vyžaduje kázeň. Nakonec rozumem, nikoli emocemi formulujeme svá tvrzení a úsudky. Kdo není schopen své city a vášně ovládat, kdo není schopen srozumitelně a klidně vyjádřit svůj názor, nemůže vést smysluplný rozhovor s druhými.
      8. Nezaměňuj dialog s monologem. Všichni mají stejné právo se vyjádřit. Nezabíhej k podrobnostem. Ohleduplnost k ostatním se projevuje i tím, že dokážeš šetřit časem.


      P.S.: Není právě veselé pozorovat, jak si jsou všichni „černobílí Einsteini“ z řad levice, pravice, liberálů, anarchistů či třeba muslimů ve své „genialitě“ podobní - všichni jsou přesvědčení o výlučnosti vlastní pravdy a o tom, že nejvíc by světu prospěla neexistence nositelů jiných názorů. Není právě veselé pozorovat, jak usilují neexistenci nositelů jiných názorů aktivně napomoci...

      Vymazat
    5. To Montisan26. ledna 2021 7:21
      Montisane budu ignorovat, že máte poněkud svéráznou definici komunisty i mnoho dalšího a zeptám se rovnou na to, co považuji za podstatné - jaké konečné nastavení společenského systému si Vy představujete, aby bylo stabilní?
      A jaké konkrétní postavení by v něm měla elita a jaké, cituji, „lůza“?
      A do třetice - co vy osobně považujete za smysl nebo naplnění života?

      Vymazat
    6. Alterne, nevím, zda jste osmero sestavil sám nebo převzal ale NR by je mohla mít jako trvalé motto v nadhlaví jako metr k mazání. Potom by nebyl problém nahradit smazané: Dle kterého byl dotyčný smazán a určen k nápravě, bude-lo chtít. Opakovaný přešlap by mohl i následovat ban na dobu určitou nebo trvalou.

      Nějak se slušní lidé musí odlišit od grobiánů, ač názorů jsme různých.

      Vymazat
    7. Jen ještě dodatek. Diskuzí nejsou jen sáhodlouhé litanie, často plné balastu, méně bývá více ale to řeší bod 8. v součinnosti s ostatními

      Vymazat
    8. Tento komentář byl odstraněn autorem.

      Vymazat
    9. Zaskočilo mne "hlášení", že můj dodatek 12:16 "bude zveřejněn po schválení". Protože NR tento systém již opustila, podezírám "Blogera" jen nevím proč. Pro duplikaci, po schválení jsem 12:18 vymazal, tolik na vysvětlenou a k úvaze, kým jsme také kontrolováni.

      Vymazat
    10. Pane Povolný nesestavil - jen jsem text archivoval a učesal pár slov. Přišel jsem k němu v listopadu 89, už přesně nevím, jak a kde. Ale už tehdy mi připadal tak zajímavý, že jsem jej uložil do složky a později, když přišly PC, oskenoval. A protože mi přijde, že je stále víc aktuální, vyhledal jsem ho a dal sem.

      To, že Nová Republika stojí na systému Google, mi přijde asi jako by se partyzáni v protektorátu scházeli na úřadovně Gestapa. Ale co já s tím nadělám. A co s tím nadělají ti, kteří sami nejsou zdatnými odborníky v informačních a komunikačních technologiích a jsou rádi, když seženou aspoň někoho, kdo dokáže využít relativně jednoduchou existující možnost.

      Obdivuji se každému, kdo zde ručně maže, protože Montisan jen tady umístil během dnešního rána 32 příspěvků... Já bych určitě zkusil systém, který by aspoň část této práce zvládal automaticky, třeba dočasný či trvalý BAN pro konkrétní IP adresu.

      Vymazat
  27. Kreml okomentoval zprávy amerického velvyslanectví o nezákonných akcích v Rusku

    https://cz.sputniknews.com/svet/2021012413100462-kreml-okomentoval-zpravy-americkeho-velvyslanectvi-o-nezakonnych-akcich-v-rusku/

    OdpovědětVymazat
  28. Podobně jako pod článkem „Volný trh“ s potravinami, kde v diskuzi admin až tak nemazal, vrcholí diskuze i tady. Tam jsem k tomu, úplně na konci, napsal:
    „A nakonec tady máme docela poučnou diskuzi. Potvrzuje, že na té i oné straně mohou být skalně věřící stejně tak, jako hloupě přesvědčení. Je to k rozpoznání podle úrovně argumentace i s tím, že těm zvlášť poškozeným schopnost argumentovat chybí. Těm nezbývá než nadávat a urážet. Počítejme s normálním rozložením. Je dáno, že jestli mám s kýmkoli diskutovat, neměl bych mu ubírat na lidské důstojnosti. Měl bych pochopit, co je mimo jeho možnosti. Každý máme nějaké vlastní limity. Otázkou tedy je, jak moudře a elegantně, s takhle ztracenými případy. Mazáním existovat nepřestanou. Že existují a v jaké míře, i to je informace. Dovolím si tvrdit. JiH“
    Danny, Vy s vaší mírou zkušeností, schopností i ochotou zkoumat realitu, poznání formulovat a prezentovat, co Vy na to?

    OdpovědětVymazat
  29. Systém, nejen na NR neumožňuje trvalejší diskuzi o státoprávním uspořádání společnosti, aniž by to nepřikryl prach času. Musela by se najít forma "kulatého stolu", která by odfiltrovala "unknowny". Bez cenzury, se svobodou názoru, podobné té parlamentní, omezené jen zákony. Jak to udělat nevím, určitý pokrok čekám od nové formy NR. Nemyslím, že my zde pohneme dějinami ale určitým "lakmusovým papírkem" se můžeme stát i my zde dole. Hezký den.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Vidím to stejně. A rád se aktivně přidám. A neomezím se na pouhou diskusi, bude-li to smysluplné.
      Jaromír Habr

      Vymazat
    2. Jaromíre, sleduji novou iniciativu "Kulatého stolu", možná to nebude příjemné NR, ANO ale jsem zastáncem širší koalice pro národních sil schopné akce. Zatím jsem jen pasívní, nechci se stát rozbíječem již daného. Pokud si je najdete na Netu , budu rád za interní hodnocení: miroslavpovolny@seznam.cz.

      Rád bych přispěl ke sjednocení české společnosti na bázi faktu, že ji tvoří různé sociální skupiny a jejich souhra teprve vyjadřuje sílu našeho etnika.

      Jsem sice na nejnižší vrstvě sociální ale jsem schopen chápat "Gausovu? křivku".

      Vymazat

Na opakovanou žádost čtenářů, kteří se nechtějí zapojovat do diskuzí obsahující vulgární a urážlivé výroky. Jejich odstraňování je časově náročné a narušuje plynulost diskuze. Proto nebude dále možné vkládat anonymní komentáře.
Pro vložení komentáře je proto nutné se na stránce "Nová republika" přihlásit vpravo v horním rohu této stránky "přihlásit se" (výběrem emailového účtu např. Google) a upravením uživatelského profilu (v kolonce Nastavení>Upravit uživatelský profil). Děkujeme za pochopení.