Reklama

úterý 5. ledna 2021

Obliba EU roste? Češi prý doufají ve změnu EU, nevěří, že je nám prospěšná, ale chtějí v ní zůstat. Důležité prý je mluvit a psát o EU jen v dobrém a nepřipustit možnost Czexitu.

Ivan David

5. 1. 2021
Přijmout nabízenou představu je mnohem snazší, než žít v pochybnostech. Proto EU dbá na šíření příznivých sdělení o sobě a v poslední době čím dál víc na potlačování nepříznivých zpráv. Ty jsou označovány jako dezinformace. Pracuje se na zdokonalení cenzury. A tak jsme si mohli přečíst 9. prosince 2020: „U Čechů prudce narostla obliba EU, jsou unii vděční za vakcínu i pomoc proti pandemii, ukázal průzkum STEM“. Uvádí se, že s členstvím v EU je spokojeno 57% občanů, což je nejvyšší údaj za posledních 10 let. Odkazují na průzkum STEM. V květnu a červenci byla ale „obliba“ 46%. Ovšem před rokem (říjen 2019) to bylo 52%. Tedy hovořit o „prudkém nárustu“ je čirá demagogie.

„Obliba“ osciluje kolem 50% + -7%, ale v roce 2016 dosáhla pouhých 35%. Kolísání spokojenosti ukazuje, že jde o vyjádření „pocitu“ či „dojmu“, který je povrchní, neopírá se o hlubokou zkušenost nebo znalosti. V tom je naděje manipulátorů a cenzorů.

Článek napsal Ondřej Houska (Hospodářské noviny miliardáře Bakaly, dříve Aktuálně.cz, Respekt, obdržel cenu Karla Havlíčka Borovského, který se nemůže bránit). Komentáře k článku jsou ve velké většině posměšné. Mainstreamoví novináři píší o růstu obliby, poklesy nezmiňují, a tak má vzniknout dojem stálého růstu. I za minulého režimu režimní novináři psali jen o úspěších. Novinářů je jakoby nasypal, a kdo by chtěl být „na volné noze“?

V říjnu 2018 přinesl týdeník Respekt (Bakala) článek „Obliba EU rekordně roste, výjimkou je Česko“. Podle článku 62% občanů EU je přesvědčeno, že členství je pro jejich zemi dobré a podle 68% z něj profituje. Občané jsou prý „tváří v tvář obtížným vyjednáváním (o Brexitu) čím dál víc vědomi výhod členství v Unii“. Ale v České republice by prý pro setrvání v EU hlasovalo jen 47% občanů.

Tři měsíce před tím portál „Profaktum“ tvrdil „Češi si Czexit nepřejí“. Opírá se o průzkum think tanku „Europeum“. 54% občanů ČR se vyjádřilo pro členství. Ve věkové skupině 36-50 let, se však více dotazovaných vyjádřilo pro odchod. Článek manipulativně mluví o „většině Evropanů“, ačkoli jde pouze o členské země.

Naproti tomu v dubnu 2019 hlásí portál iRozhlas, že „Odchod z EU si přeje jen desetina Čechů, většina ji chce reformovat a zůstat“. Odvolává se na průzkumy Behavio Labs, Europeum a STEM. Přiložená tabulka ale ukazuje reakci na otázku „jaká emoce se vám vybaví ve spojení s EU jako první?“ V České republice to jsou v 52% „pochybnosti“ a v 18% „jistota“. Není jisté, čím jsou si dotazovaní jisti. Pochybností mají občané ČR nejvíc z celé EU. Mezi státy a nadnárodními organizacemi se EU umístila mezi nejméně oblíbenými, za ní bylo jen Rusko a Čína. K tomu je třeba dodat, že EU je novináři hlavního proudu neustále vyzdvihována, zatímco Rusko a Čína naopak. S ČR se podle dotazovaných pojí „bezpečnost, vlastenectví a svoboda“. Další mezititulek zní „Evropu Češi milují, EU je jim cizí“. Článek doslova cituje pracovníka STEM: „O EU většina lidí mnoho neví…, mají velmi vágní představy…, pamatují si ji ve zlém…“

Pokles důvěry citovaní experti připisují „ekonomické krizi“ (2008) a migrační krizi (2015). „V době před třemi čtyřmi lety, kdy se nejvíc mluvilo o vystoupení Česka z EU, byla podpora našeho členství nejnižší.“ (2015-2016) „Od té doby se změnila politická debata, dnes v novinách nenajdete tolik negativních článků. Možná na to měl vliv i brexit, který pro spoustu politiků a novinářů znamenal šok. Uvědomili si, že pokud budeme EU prezentovat jako někoho, kdo nám škodí, můžeme dopadnout stejně jako Britové… Elita si uvědomila, že zahrávat si s myšlenkou odchodu z unie se nemusí vyplatit.“

Média a politici tedy mají mlčet, aby se lidé dozvěděli jen to, co je potřeba, a nedomáhali se vlastního rozhodování. To by se elitě nelíbilo a vyměnila by politiky a žurnalisty.

Přiložená tabulka ukazuje, že 11% dotazovaných se ztotožnilo s odpovědí „Odejdeme rovnou, nemá to smysl.“ 27% „pokud se to nezmění, měli bychom odejít, 55% „jsou nutné změny, ale v EU bychom měli každopádně zůstat“, 7% „funguje to, není důvod reformovat“.

Je evidentní, že odpověď „jsou nutné změny, ale v EU bychom měli každopádně zůstat“ je nesmyslná. Jestliže bychom měli „každopádně“ zůstat, pak tedy i když k reformám nedojde. Podle experta jsou Češi „euroreformátoři“. „Chtějí, …aby EU dokázala lépe hájit Českou republiku ve světě.“ Za hlavní priority z 27 nabízených dotazovaní označili zachování míru 45%, boj proti znečistění půdy, vody a vzduchu (45 %) a stejné složení potravin napříč unií (44 %).

EU ovšem reformovat nelze, protože „elity“ jimž prospívá a jejich poskoci to nechtějí, zatímco ti, kteří by ji reformovat k větší prospěšnosti pro nás chtěli, na to nemají dostatečné páky. Připravované a prosazované reformy naopak počítají s utažením šroubů a další centralizací.

Češi prý „pokládají za důležitou ochranu vnějších hranic, protože nevědí, že existuje Frontex“. Já se však domnívám, že Češi oprávněně pokládají hranice za nedostatečně chráněné, i když vědí o „existenci“ Frontexu, který ve skutečnosti podporuje dovoz migrantů v souladu se záměry Evropské komise.

Expert z Behavio Labs Boudal radí vůbec nezmiňovat téma možného vystoupení z EU, aby se lidé „nepřikláněli k vystoupení“.

Článek z IDnes (vlastní Babiš) z dubna 2019 tvrdí „Čechům EU vesměs vyhovuje, czexit by neprošel“. Uvádějí již v perexu, že obliba EU se pohybuje kolem 50%. Dále píší, že 65% je pro setrvání v EU, 35% pro odchod. Přiložený graf údajně dokládá pozitivní působení Babiše. Diagram ukazuje zastoupení odpovědí na otázku: „Věříte, že jsou rozhodnutí Evropské unie v zájmu Česka?“ Při mírném kolísání během let nepřesáhlo hodnocení „ano či spíše ano“ 33%, naproti tomu + - 65% „ne, či spíše ne“ (ostatní „nevím“). To by znamenalo, že 2/3 dotazovaných rozhodnutí Evropské unie pokládá za „neprospěšná“, a současně 2/3 dotazovaných chce setrvat v EU…

Češi by se prý neměli dozvědět, co Brusel nařídil či zakázal, ale podle experta Herzmana by se lidé měli dozvědět „že ten Brusel jsme vlastně my“. Herzman si stěžuje, že žádná „výrazná politická figura“ nelobovala za euro. Říkám si, že Bartoš, Petr Fiala a Peková-Adamová to teď zvrátí…

Herzman také konstatuje, že vyšší důvěru než EU má v ČR NATO, což vysvětluje tím, že „NATO nám do ničeho nekecá“. Dodávám, že nám pouze důrazně doporučuje utrácet desítky miliard za zbraně a tlačí nás k přípravě na útočnou válku. Občané, ale o tom vědí ještě méně než o dění v EU.

Co nám propaganda předvádí, shrnuje nadpis tohoto článku. Přiznávají, že je zásadní se o EU vyjadřovat politicky korektně, tedy jen dobře (jako o mrtvých). To znamená nepřinášet objektivní informace, ale přikrášlovat a vynechat kritiku. Co nám to jen připomíná? Nabádají nepřipouštět diskuze, které by mohly vést k nežádoucím závěrům. Asi proto je třeba zvát do médií hlavního proudu jen osvědčené soudruhy. Protože ani to by nemuselo stačit, je třeba bojovat s „desinformacemi“, tedy nežádoucími informacemi a „nesprávnými“ názory. Ty mohou být potlačeny pozitivně – korupcí, nebo negativně vymazáním sdělení, nebo zrušením médií. Jako za Havlíčka Borovského. Když už statistické údaje neukazují to co by bylo pro propagandu žádoucí, tak alespoň nadpisy článků a interpretace výsledků to musejí napravit.

Výsledky průzkumů ukazují, že velmi mnoho občanů má vážné a setrvalé pochybnosti, ale nemá informace, aby dospěli k jistotě. My s delší zkušeností si pamatujeme, že rozpor mezi vlastními zkušenostmi a propagandou nutně vede k odmítnutí propagandy a pokud zbyde aspoň trocha demokracie, občané svoji vůli dříve nebo později prosadí. Možná budou více obezřetní, neboť ne všechny změny bývají k lepšímu.

https://www.irozhlas.cz/zpravy-domov/eu-evropske-volby-studie-vyzkum-data-euroskeptici_1904290706_jab

https://www.profaktum.cz/blog/kdo-chce-zustat-a-kdo-mava-na-rozloucenou/
https://www.stem.cz/obavy-z-ekonomicke-situace-a-pandemie-snizuji-duveru-v-eu-i-evropu-se-zachrannym-balickem-cesi-spise-souhlasi/

https://www.respekt.cz/denni-menu/obliba-evropske-unie-rekordne-roste-jedinou-vyjimkou-je-cesko

https://www.idnes.cz/ekonomika/domaci/evropska-unie-cesko-clenstvi-euro-mena-evropa-15-let-v-unii.A190429_195752_ekonomika_mato

https://www.facebook.com/ihned.cz/posts/10158723213427604/

https://ekonom.cz/c1-66563230-ctyri-petiny-cechu-povazuji-clenstvi-v-eu-za-ekonomicky-vyhodne-euro-ale-nechteji

https://www.euroskop.cz/9278/sekce/postoj-k-eu-v-letech-2013-2018/

https://ct24.ceskatelevize.cz/nazory/1261488-proc-klesa-obliba-eu

115 komentářů :

  1. Unie by mohla zůstat ve své existenci jen v případě, že všechny její orgány budou volené v opravdu svobodných, nezmanipulovaných volbách. Jelikož tomu tak není - viz „tvorbu“Komise - komisaři stalinského typu a jednání - tak Evropa ano, Unie taková jaká dnes je - NE !

    OdpovědětSmazat
  2. Mám celkem dost přátel a známých, pokud se dostaneme k EU a k jeho případného vystoupení, tak vždy jen slyším - JEN BLÁZEN BY V DNEŠNÍ DOBĚ VYSTOUPIL - Není vše ze strany Bruselu ideální, ale klady převažují nad nedostatky.
    Myslím, že vím kdo platí za tyhle protinárodní řeči Davida, víme odkud fouká vítr, z Východu. Dnešní Rusko dělá vše, jen aby rozštěpilo EU a NATO !!
    Nedopusťme u nás vliv takových stran, jako je SPD, které usilují o to stejné a nás táhnou do Východních pekel !!

    OdpovědětSmazat
    Odpovědi
    1. Měl jsi zůstat v Indii pomatený cestovateli. To všechno a tví kámoši to slyšeli, ale máte snad svůj vlastní rozum v kedlubně. Vás jistě nic nevyvede z bludu.

      Smazat
    2. Většina lidí si pamatuje jak bylo Rusko populární na západě v době vlády ožralého komouše Jelcina. Takže
      o co jde "západu" a EU ? Snad ne o to aby zase v Rusku vládl ožralý komouš a jeho soudruzi z mokré čtvrti a oligarchvé jak prasata. Problém je v tom,
      že už ta propaganda smrdí nedůvěryhodností jak starý
      exkrement. Než se vyjádřím k EU - potřebuji vědět
      proč máme v ČR již 30 let třetinové platy a důchody
      a proč naši politici vedení Vlasákem z ODS prosadili
      za podpory koaličních Pepků Vyskočů - privatizaci Česká vody cizincům na třicet let a to příšerně zvedlo její cenu. Já takové politiky nechci ať jdou
      s takovými lumpárnami do zadnice.

      Smazat
    3. A kdo platí tebe, ty blbečku?

      Smazat
    4. Tomasi,otazka proc mame jen tretinove mzdy je spravna

      Problem je,ze nikdo z intelektualni vrstvy na to nechce odpovedet,nebot by se mohl rezmu znelibit.
      Asi nebudete rozumet tomu co napisi,je to strucny duvod,ale je zapotrebi k nemu dodatecnych znalosti.

      President ODS ve snaze se zalibit velkokapitalistickym nenazrancum privlekl na hrbete a implantoval nebohe republice tzv

      KAPIZALISMUS BEZ PRIVLASTKU POCHAZEJICI Z GANGSTERISMU

      musel to velice dobre vedet co dela,nebot nasledovalo vyrabovani aktiv republiky,penez na duchody a vadny exekucni zakon.

      Proto je v navrhu vzoroveho Programu volicu,ktery uz ma 3 body hned prvni bod ,predstavujici ZMENU REZIMU,coz se snad shoduje s predstavou SPD viz bod 10 jejiho programu.TAKZE

      1.

      navrhuje se instalovat SOLIDARNI STAT,podobny pravicovemu Socialnimu statu u sousedu,ktery se postaral svymi zakony o to,aby se tam platilo 10 eur ze zakona na hodinu a z toho ten stat zbohatl tak,ze se v CR kdo muze vypari tam hakovat a v CR se pak ani nemuze vybrat dostatek dani,protoze je vsecko vykradeno,nizke platy a krade se dal a zadluzuje!

      Klidne se dale ptejte,ale pokud se tento podvod podaril 30 let je sporne,zda to nekdo z intelektualu dokaze zacit vysvetlovat.
      Skok na spek se totiz v republice podaril a trva ....!


      Smazat
    5. Prosím o vyjmenování těch převažujících kladů a oněch nepřevažujících nedostatků. Možná nám některé klady unikly a Vám unikly některé nedostatky. Taky bych se rád dozvěděl, kdo mě platí z východu, rád bych se to dozvěděl. Brusel je na západě.

      Smazat
    6. Tenhle sráč (10.35) se mi snad jen zdá. Myslel jsem, že po pádu normalizace tenhle póvl vyhynul i s jeho slovníkem - "víme kdo platí za tahle protinárodní (sic!) řeči, víme kdkud fouká vítr," atd. atd.

      A ono ne. Ono je to tu furt a furt to manipuluje, akorát že obráceném gardu.

      Jmenuj mi, ukvákaný blátošlape, jeden jediný klad který převáží státní suverenitu! Jeden jediný!
      A upozorňuji tě, blbečku, že jsem bolševiky nenáviděl, a nenávidím doposud, a že jsem tak dlouho remcal, až mě bolšáni šoupli do tepláků. Takže to na mě nezkoušel s těmi svými primitivními kecy. A víš co, kreténku? Ani ve snu by mě nenapadlo, že se dožiji zrůdnějšího systému, než byl ten reálsocialistický.
      No, odkopáváš se fest, svazáku. Teď už do tebe nevidí jen blbečci zrozením.

      Smazat
    7. Celé mládi jsem prožil v bolševickém Československu. Proto můžu srovnávat. EU = RVHP. Veškerou exekutivní moc postupně předáváme do Bruselu. To ani sovětští bolševici si vůči nám nedovolili. Jsme vazaly EU a neomarxistické evropské komise. Nechci žádnou evropskou federaci. Ani v USA není federace, ale konfederace, a to je obrovský rozdíl! Papaláši v EU chtějí aby členské státy přistoupili na jednotnou federaci EU. Má z toho být super stát! Braňme se a ochraňuj nás ruka páně před takovým svinstvem!!!

      Smazat
    8. Re (10:03):
      Ne sice všichni, ale převážná většina mých přátel se zas domnívá, že setrvání v EU není pro ČR prospěšné, neboť jen konzervuje existující závislý status republiky a její ekonomiky na jejích institucích a iracionální politice, na nadnár. korporacích a finančních institucích, aniž by dávalo odůvodněnou naději na rovnější a suverénnější postavení.
      CzExit sice apriorně nezaručuje dosažení kýžených změn, je však stále větší nadějí než zamrzlé setrvávání v EU.
      ---
      Jo, a vzájemně výhodná spolupráce s Východem (stejně jako Západem, Severem i Jihem) fakt není cestou do pekel.
      Samosebou, že přináší nesnáze a tlak na intelekt těch, kteří cos řídí (a i jejich představivost spojenou s podnikavostí a osvojováním znalostí), ale tak to už - holt - chodí.
      Pohodlností a lokajstvím se výš nemůžeme dostat. Nikdy! ...

      Smazat
    9. Jejda! Než jsem to dopsal - mezitím jsem si odskočil - tak jste s těmi "klady" vyjel. To aktivista, co? Ještě že tak jednosměrně plochomyslnej.

      Smazat
    10. 10:35 pane INDICKÝ BEŽČE. Máte absolutní pravdu. I u nás doma víra v EU raketově roste. Nemusíte se ve své chvále tak držet při zdi. S kým já mluvím ze svých přátel a nepřátel, tak je ze všech nových opatření EU doslova nadšen! A což teprve když otevřeme diskusi o vrcholných představitelích a představitelkách které tak úzkostně pečují o blaho obyvatel Evropy. Známým často zvlhne zrak, když vzpomeneme na některé možnosti, které se před námi otevírají. Pane INDICKÝ BEŽČE, v podstatě všichni se s vašimi názory identifikují a těch pár bodů tady nestojí ani za tu námahu jim něco vysvětlovat. Oni to nikdy nepochopí. Nešpiňte se s nimi. Vy máte tady na zemi jiné poslání. To je jasné. Jste vyvolený mezi vyvolenými.

      Smazat
    11. Myslím, že je pro mně ztráta času s výběrem všeho dobrého co nám dnes velkoryse EU poskytuje. Vemu to krátce, od přidělených peněz z evropských fondů,ve větší výši než 800 miliard, dále volného cestování bez potupných kontrol po celé Evropě,dotační podpory, jednom já jsem využil dvě ,ve výši 32 milionů,vývoz a výměna zboží bez problému, zafinancováni našeho průmyslu a zvýšení výroby všeho o tice procent, oproti katastrofální situaci před r.89, obrovský výběr potravin, zeleniny,zvláště dnes v zimě,kdy na pultech jsou jahody, mandarinka, hrušky, papriky, několik druhů, rajčat a další,co bylo před r.89, seschlé brambory a jablka, cibule,jinak nic,nula.
      Každý normální člověk, bez klapek na očích, vidí tu obrovskou vyhodu našeho působení v EU.
      A teď do mně,s tou vaší nenávisti a demagogii o EU, zvláště pán David, odmitač všeho dobrého i peněz z evropských fondů,.

      Smazat
    12. 13:03
      Milánku,ty jseš jen takový malý, nedostižný blbeček.
      Ty jsi bolševická prasata nenáviděl a dnes jseš jedním z nich,ty si nevidíš do té své rudé tlamy, co.

      Smazat
    13. Hej,chytraci.
      Zatimco si houfne ukajite s domnelou prevahou svoje komplexy,nadrazenosti,velke touhy poucovat atd.
      Indobezka a Unk. si s vami delaji co chteji. Manipuluji,provokuji reakce z vas,atd. snadno a rychle.
      Cokoliv, vsechno ochotne jim dodate,az pod nos..

      Smazat
    14. 16.08
      Liborku, ty hňupe, s radostí konstatuji že jsi furt stejně blbej.

      Smazat
    15. Opravdu bdělý a ostražitý soudruh,

      Smazat
    16. Mame jako Ceska republika tc Czechia v EU strany jako pirati a zde je jeji zastupkyne
      https://www.youtube.com/watch?v=yeCubEY7myI

      Smazat
    17. 16.03

      Jasná zpráva!
      Takže si ty plky nahradím reálem.

      Státní suverenita, dle tebe, Kvákala a dalších, koštuje:

      1 - Dotace.
      Což není nic jiného než korupční prostor likvidující krom zbytkového charakteru bezectných jedinců (viz ty, unkHown 16.03, Kvákal od Indu, Babiš a další) v současnosti naše zemědělství (druhdy na světové špičce) a výhledově (v hrozivě krátkém časovém horizontu) naši státnost.

      2 - Cestování bez potupných kontrol
      A kdys letěl, unkHowne, naposledy letadlem? No, já brázdil Evropou (soukromě!) dááávno před vstupem do EU (1990-1993), ale potupné kontroly? Kontrola při výjezdu z ČR, zajisté. Ale potom? Tak, jako teď. Rok jsem týdně jezdil okruh Vídeň, Mnichov, Drážďany - bez problémů - a další rok týdně na otočku do Girony (Španělsko, resp. Katalánsko) a zpět - rovněž bez problémů - další rok Brusel, Gent, Ostente - opět bez problémů. Kontrola ano, ale s potupnou jsem se setkal až když jsem, já blbec, v r. 2015 letěl do a z Barcelony letadlem. A TO UŽ JSME BYLI ČLENY EU!!!

      3 - Využití dotací ve výši 32 mil. kč. Viz bod 1.

      4 - Ovoce. Věkeré ovoce, mimo toho pěstovaného u nás, je předražené, bez chuti a zápachu. Lidi už ani neví jak taková hruška má vlastně chutnat! Koupil jsem si, na zkoušku, v marketu: Jahody, jablka, hrušky, rajské. (Byl jsem totiž zvědav, co jedí chudáci děti.) A vše po ochutnání vyhodil. Tedy krom rajčat - rozmixoval jsem je do omáčky. Takže si i nadále kupuji pouze naše ovoce, naše brambory - které naše brambory se s těmi z dovozu nedají srovnávat. Proč? Inu, opět jsme u dotací. Zlikvidovali totiž naše sady, naše pole, naši drůbež, náš dobytek, naše kvalitní maso, a, bohužel, jak je vidět na tvém příkladu, likvidují i našeho, kdysi hrdého, ducha.

      Takže tolik stojí naše suverenita. Hm... a kdeže jsi ráčil kupovat ty seschlé brambory? No, mě je 70, ale seschlé brambory? S těmi jsem se nesetkal. A že jsem "bramborovej". Zato teď je to pošušňáníčko... pro prasata. Za které nás mají. Viz dvojí jakost potravin a urážka, že odpad vyhovuje naší chuti.

      Sečteno a podtrženo:
      Za totáče bys, synku, lepil známky do červené knížky a práskal na spoluobčany, neb bys za to měl výhody.
      Z takových sráčů je mi upřímně zle.

      Smazat
    18. Nevím, jaké klady máš na mysli, já jich vidím minimálně. Naproti tomu záporů je mnohem víc. Pokud jde o hodnocení pana Davida, nesaháš mu ani po kotníky. Tebou uváděné klady do dokazují. Zalez do nory a šoupej nohama, když pan David jedná.

      Smazat
  3. Unie by mohla zůstat jen za předpokladu, že představitelé státu jsou zároveň členy vedení EU a pokud se na čemkoliv nedohodnou na 100%, tak se to nestane závazné. K tomu stačí malý počet úředníků co zpracují na čem se vedení dohodlo a obsluha jedné budovy pro potřeby jednání, není nic dalšího zapotřebí. Většina přípravných jednání, může probíhat virtuálně a náklady rozúčtovány podle počtu obyvatel. V současnosti je to lobingová agentůra pro prosazování zájmů nadnásodních společností.

    OdpovědětSmazat
  4. NOVA REPUBLIKA JE JEDINA,KTERA VI ZE EU A NATO JE OK.

    proto vyzyvame jako jeji clenove k okamzitemu vyplaceni 3,6 bilionu reparaci,ktere nam dluzi krizaci z doby valecne.
    Tyto penize je zapotrebi k tomu,abychom se PO ZUBY OZBROJILI,vytvorili chybejici armadu typu SWISSARMY a nastoupili vsichni jako jeden muz k zachrane stale vice se rozpadavajiciho NATO a EU.
    Totiz vlivem totalne nerozumne verchusky rozbijecu ve vedeni EU,kdy na pr.bylo zakazano komisi EU nakupovat licenci vakciny SPUTNIK V a v dusledku propagandy naseho nevydareneho GR TV se stalo i u nas ,ze musime zde pry temer vsichni natahnout backory, nebot nedokonalost sama "tzv.jine vakciny"nyni panujci pod "precedou",ktery pobiha ve vlade od mantinelu k mantinelu a stale nevi,ze zachrana EU ma prednost a nafasovat vakcinu SPUTNIK V ma dokonce zivotni prednost jeste vice, nebot sami vypeceni izraelci vi svoje a nakoupili vcas pry 2 melouny techto vakcin a takovi fakt vi "vo co de",tak on narizuje komisarce zajistit v EU cenzuru,aby se tuto klicovou info nikdo nedozvedel.
    Zvlastni je pan Putin pry nepozaduje ani

    REVERS POKUSNEHO KRALIKA,

    Ktery pry musi podepsat vsichni v CR pred tzv.ockovanim jinak nebudou moci chranit dlouhodobe EU pred rozpadem.

    NYNI SE HLEDA U SOUSEDU VINNIK NEDOSTATKU TECHTO VAKCIN

    a jsou tu obavy,ze i tam pry ubyde fandu EU z viny tamni verchusky!
    Tady bude nutno odstranit vladu GR TV vcas, no co myslite je to pravda nebo ne?

    OdpovědětSmazat
    Odpovědi
    1. Poněkud zmatené podivnou hatlamatlou a bez iterpunkce je to odporné. Dej to do pořádku, příteli.

      Smazat
    2. No odpor se klade.Bubaku nemohl by jste to prepsat spravne

      vite ja jsem jenom hornik,je tu Temno ,takze je potreba pomocnika hornika a tak se dejte do dila,rad vasi pomoc uvitam .

      Smazat
    3. Bubaku pokud jste vzdelanec napiste presne cemu jste neporozumel...

      mozna jsou to pro vas nove veci,interpunkce odval cas a tak mate jedinecnou prilezitost se ukazat,jak se to pise spravne a k veci.
      Preci si nechcete udelat ostudu a jen byt stale clenem mlcici vetsiny,nebo co nebo jak?.


      Smazat
    4. 11:54. No, určitá kultura písemného projevu by asi měla být v diskuzích zachována.
      Mj. je to jistě i významný ukazatel důvěryhodnosti pisatele a jeho znalostí.
      Interpunkci vůbec neodvál čas. Naopak, v době právnického purismu a formalismu, ve které žijeme a kdy čárka (přebývající či chybějící) ve větě může zcela obrátit smysl, je stále velmi důležitá.

      Smazat
    5. pane Heriote,zkuste napsat neco k veci,ja se casem mozna mohu polepsit

      ale udelate to i vy,nebo jste tak zpohodlnel,ze vubec nevidite obsah,neodpovidate na neho a chcete jen utocit, kdyz se to tak vezme ,sam proti sobe,protoze nic jineho vas nenaucili, nebo co nebo jak?

      Smazat
    6. Krtečku, kolegové vás upozorňují na zmatenost vašeho sdělení, kterému na zmatenosti ještě přidává nesprávné či žádné používání interpunkce. Prosím, dejte svůj projev do pořádku. Naučit se používání interpeunkce se dá lehce dohnat. Stačí si vygúúúúglit odpovídající zdorj.

      Smazat
    7. 12:44. Pan Krtečku. Můj příspěvek reagoval právě na obsah příspěvku Vašeho - 11:54.
      Nebylo v tom nic útočného, dovolil jsem si jen názor na formální stránku příspěvků, který se lišil od názoru Vašeho.
      Patrně jste to přehlédl, takže Vaši nervozní reakci omlouvám.
      Tady přece nejde o nějaké překlepy, či přehlédnutí...

      Smazat
    8. 13;24
      Musím se smát Dvořáku podobných dementu jako krtek je zde naprostá většina, Václav, heriot, forkáč a další,co zde taky čekat, reakce na ty dementní články mohou zase jen testovat dementi. Rozumné názory třeba od "" ale no tak "" ,nebo moje mažeš, Dvořák obhospodařuješ tuhle žumpu hoooodně špatně, tady ti zůstanou jen ti nejlepší magoři.gratuluji.

      Smazat
    9. Pánové, zkuste se bavit s mladými lidmi a zjistíte, že to co dělá krteček je selanka. Mnoho podle vás vzdělaných lidí se nedá ani poslouchat. Vzor Drahoš.

      Smazat
    10. 15:38
      Dědku,ty si pana Drahoše neber do huby,na toho chytrého, vzdělaného pána opravdu,ale opravdu nemáš. Proto byl zvolen do Senátu. Tebe tak Max zvolí jako předsedou uliční KSČM. Tam je tvoje místo.

      Smazat
    11. Pane V.Dvoraku napsal jsem jasne,ze muj PC nema ani delky ani carky

      googlit jine se mi nepodarilo.Jen obcas lze dat nejaky hacek.
      Krome toho pisi jak mi cumacek narostl,doufam,ze se s timto vysvetlenim vsichni spokoji a obrati se k obsahu sdeleni,vzdyt mohou ma sdeleni prepsat spravne a ja se aspon poucim jak tomu rozumeli a zopakuji to po nich.
      To by bylo vhodnejsi,nebo si myslite,ze mohu na to PC vytahnout bicik?
      Pokud sdeleni nerozumi,mohou se vzdycky klidne i pasaze zopakvat a zeptat se.
      Vy ve snaze jim pomoci podate pomocnou ruku opravdovam lharum a plantalum viz 15/19 a uz je mate viset na krku,hned oznaci vase klienty nepekne a vas s nimi taky.
      Doufam,ze si rozumime nebo co myslite vy?

      Smazat
    12. Pro jistotu vam zopakuji co vam pise diversant unknot 15/19

      "Vetsina vasich komentatoru jsou DEMENTI,(vaclav,heriot,forgac a dalsi).
      Takova spina, prosim nas ma zajimat?
      Vsichni si hned mohou uvedomit,ze takove zmetky tady vysilaji majitele velkych penez,kteri se boji zmeny a preruseni jejich zlodejen proto si jich plno plati,aby tady lhali a delali ze sebe doporucovatele jen sveho mineni,cenzury a jejich lzivych nazoru a tak prodluzovali agonii rezimu zla a lhani,rozvalu statu a jejich pochodu institucemi!
      Tento na dalku "doktor"chce ocividne a jako "nanucovak" terorizovat VSECHNY a mate jen ho poslouchat a davat tu jen "rozumne"snad autocenzurovane nazory,jak ho to naucili kdesi v podpalubi delat,jinak vam poruci jeho pirati a vnitraci CSSD web zarazit,nebo je schopen poslat vas na galeje,anebo nakonec i vrahy z ka ka ramu.

      Neni tomu tak a tedy jak tomu vlastne je?

      Smazat
    13. 20.03
      Už jsem vás na to chtěl upozornit povícerokrák (no, není to úžasnej patvar?), ale nechtěl jsem, byste si to blbě nevyložil a nemyslel si, že na vás nemístně machruju. A pak - nikdo nejsme bez chyby. Navíc sám dělám kopance a ač vím jak to má správně být, dokopu v tom fofru leccos (překlepy, semo tamo vynechání písmenka ve slově, semo tamo mrška písmenko navíc, semo tamo scházející, nebo naopak přebývající čárka ve větě, záměna |"i" s "y", semo tamo různé patvary atd. atd.). Ale teď už asi musím.
      Není to totiž jen o tom, že máte PC bez těch Husových vylepšení (tečky, háčky, čárky). Ona ta interpunkce totiž nejsou pouze ty Mistrovy tečky, čárky a háčky nad písmenky, ale také ve větě. No a za čárkou ve větě má být VŽDY!!! mezera. Když píšeme postaru, na papír, pro lepší představu hůlkovým písmem, také děláme za čárkou mezeru, že?
      Sorry jako. Nic ve zlém.

      Smazat
    14. Milane,pracuji v podzemi takze v TEMNU.

      Na drobnosti je tu tma.jste jiste dost chytry a sam si doplnite bez urazu potrebne tecky.
      Mi dejte tady vase svetlo poznani ,tj vase mineni na obsah sdeleni.
      Totez udelam i ja,kdyz pujdete na to konecne dopadnout jadro pudla.
      Nekdy v budoucnu tady ty carky najdete,ale pokud budete na nich dnes jen rajtovat a nic noveho nevymyslite mohou byt vase i nase hacky odsouzeny k mlceni.
      Tak co mate dale Milane?

      Smazat
    15. 4:31
      Já, ale i další diskutující, jsme, dle vás rajtovali na diakritických znaméncích liter? Měl jsem za to, že pochopíte, že zmiňuji interpunkční znaménka v souvětích. Protože jsem však z vaší výměny názorů s panem Dvořákem usoudil, že diakritická znaménka (tečky, háčky, čárky, koužky) považujete za interpunkci, risknul jsem, že budu u ostatních spoludiskutujících za blba, a, abyste to snáze pochopil, psal jsem o diakritických znaméncích jako by šlo o interpunkci.
      Ale dobře mi tak. Zapomněl jsem, že každý dobrý úmysl je potrestán.

      Co mám dál? Nic moc. Snad jen, vzhledem k vaším reakcím obecně, že by vám prospělo ubrat ze svého nadhodnoceného ega, byste nenaplnil slova Biblí svaté v kapitole pět, verš tři, z evangelia sv. Matouše. Tečka.

      Smazat
    16. Oprava: "... znaménka v souvětích, ve větách, a za větami."

      Smazat
  5. 10"47
    Proč krtku lžeš ???????
    Izrael ŽÁDNOU vakcínu sputnik z ruska nenakoupil,dnes má naočkováno 1 milion lidí vakcínou z USA, Pfizer Bion Tech, něco si zjisti troubo, než začneš čmárat nesmysly !!

    OdpovědětSmazat
    Odpovědi
    1. https://www.haaretz.com/israel-news/.premium-despite-concerns-israel-s-hadassah-hospital-orders-russian-covid-vaccine-1.9289304

      Smazat
    2. Proč stále LŽEŠ, Indický b.?! Už několikrát jsem tu otiskoval článek z izraelského Haaretzu, kde ředitel nemocnice potvrzuje nákup vakcíny z Ruska a plán této nemocnice proočkovat izraelskou populaci ruskou vakcínou Sputnik V.
      To už ve své nenávisti ani nevidíš kolem sebe jinak než rudě?

      Smazat
    3. Mimochodem, ruskou vakcínou začali včera po Argentině očkovat i v Srbsku a na Kosovu. Zaznamenals?! Vezme tě zase psotník?

      Smazat
    4. Indicka kachnicko,jaktoze nelezis na pekaci,ja se ridim odkazem pana HAWLA

      a ten holenku pry nikdy nelhal.Proc jsi proti Izraeli,ty fasisto.
      Pis k veci,napis proc nevis nic o uzitecnosti vakciny SPUTNIK V pana velikogusudara PUTINA ,je to proto,ze podporujes destruktivni vliv vlady GR TV priznej se ty kachno!




      Smazat
    5. Jasně očkují přeci Palestínce, kujóni. Jedna včelka a do smrti všechno dobrý.
      Z EU už nikdo, nikdy nevyleze na to vemte jed, né ale tu včelku, ta je zadarmo. Zadarmo a rovnou od Rotchilda, viděli jste někdy něco zadarmo? A v kapitalismu ? I za ty testy museli přeci hovada platit, aby to přeci vypadalo " jakoby"

      Smazat
    6. Tento komentář byl odstraněn administrátorem blogu.

      Smazat
    7. 11:39
      Krtku, podle psaného textu, píšeš z nějakého ústavu pro choromyslné. Proč tam pleteš zmetka Putina, tak znovu, speciálně pro tebe,jako hlupáka, Izrael od začátku očkuje vakcínou z USA, ještě jednou pro blby,z USA z USA.

      Smazat
    8. 15:03. Evidetně pro Vás není slouha jako slouha. "Slouha Ruska" Srbsko nakoupí vakcínu, na to plivnete, slouha USA Česko nakoupí vakcínu, (mimochodem mnohem dráže a mimochodem, ani výrobce neví zda je vůbec účinná !!), a to je hodné chvály.
      Inu, máte dosti politováníhodné vidění světa...

      Smazat
    9. 15:11
      Heroine,je dokázáno že vakcína sputnik je nejméně testovaná vakcína, proto nikdo neví co má za vedlejší účinky. A je po desetiletí známo,co je z Ruska je vždy ŠPATNĚ A ŠMEJD ŠMEJDŮ.
      Tvoje neustálá chvála Ruska, zavání velkou zaslepenosti.

      Smazat
    10. Tento komentář byl odstraněn autorem.

      Smazat
    11. Indiáne ty pako, minimálně polovina Izraelců mluví Rusky A i ten Ginsburk bude jejich člověk.

      Smazat
    12. 15:28.
      No, dokázáno to rozhodně není. To jsou prázdné řeči.
      Nicméně nás to zajímat nemusí, protože tu máme vakcínu americkou, u které se neví jak dlouho imunita bude trvat, pokud vůbec nějaká...
      A vedlejší účinky nejsou probádány takměř nijak, závěrečná zpráva o klinických studiích má být dodána v prosinci 2023.
      Nu nekupte to.

      Smazat
    13. Pollard prozradil uplne vsechno. Valecny plany,stav veci,nic nebylo co by Izrael nevedel.
      Postupne odtud, vymenou za ruske zidy,dodavali vse do Kremlu.
      Tam pohodlne, bez prace,cetli pri vodce,
      co chteli vedet.
      Beznev,bez vodky, protoze dostaval opici zlazy.
      Putin prohlasil,ze se bude venovat hospodarstvi,kdyz vyzbrojeni Ruska jiz bylo dosazeno.
      To byla prilezitost USA. Predehnat !!
      Ale ani stihacka nejdrazsi na svete, jako rozmazlena miliardarova milenka, se nestiha seriove vyrabet.
      Z dalky to ale navic vypada,ze snizeni zbrojeni a jeho vyvoj novych "hracek", v Rusku, neni mozne,
      ani zabrzdit.

      Smazat
    14. 15:41
      Dědku, polovina Izraelců nemluví ruský, lžeš. Jinak jich z ruska v posledních letech hodně uteklo .Naprostá většina z ruska utekla z důvodu bídy a z diskriminace Židů putinovskym režimem.

      Smazat
    15. 16:09
      Heroin,zato o té ruské, nejméně vyzkoušené víme všechno co.Ta bude jistě nejlepší na světě,tak jako vždy všechno ruské. Nějak si ale nevzpomenu co, jo vodka. Jinak nic.
      Když být hloupým, tak pořádně, že heroine.

      Smazat
    16. 17:03. Tak o ruské se dá najít dost, kdo umí ten umí, kdo ne, ten jen hloupě kecá.
      Je vyzkoušená dostatečně, navíc ruské vakciny byly vždy kvalitní, ale jelikož ruská k nám nesmí, tak nás musí zajímat ta, která k nám smí.
      No, a ta je přesně taková, jak jsem popsal. Přesně na to, co by bylo sprostým slovem...

      Smazat
    17. 11.17
      Blátošlape!
      Izrael kozupi 4 druhy vakcín - opakuji, slovy, žtyří druhy! - od čtyř výrobců. Takže - nech si ty kecy až tě kopnou do řiti a potáhneš světem

      Smazat
    18. Tento komentář byl odstraněn administrátorem blogu.

      Smazat
    19. Kvákale plus Liborku, odhoďte ty Kravské... sory, Kavárenské rozhledy a zapátrejte drobet kde a jakou vakcínu Izrael nakoupil. A nemusíte ani chodit na alternativní weby, blbečci, staší si nakliknout Novinky, 5.11.2020 izrael vakcína a máte to. Třetí odkaz shora, šmudlové.
      Takže, když chcete trousit moudra, napřed si zjistěte co za hovadiny hlásáte.

      Smazat
  6. To jsou jenom řeči euhujerů spolupráce mezi státy to ano. Ale vnucování liberalismu a Ruského nepřítele to ani náhodou.

    OdpovědětSmazat
  7. "Obliba" nebo "neobliba", vše jedno jest. Ten neobolševický, diktátorský spolek se rozpadne dříve nž později tak jako tak, jednak také díky současné zinscenované "pandemii" a "nepovinném" očkování sračkolem ušitým horkou jehlou (až se začnou objevovat vedlejší účinky, za které výrobce nenese žádnou odpovědnost) a jednak také tím, jak se loutky v Bruselu budou snažit vnutit nám islámské obohacovače kultury. Nejdříve půjde Polsko, pak Itálie a pak se to bude sypat samo. Čím dřív tím líp. Mezitím bude mít rozkládající se "republika" USA sama dost starostí sama se sebou a bude se jenom radovat z toho rozpadu konkurence.

    OdpovědětSmazat
    Odpovědi
    1. Vážený(á), protestují. Pandemie není zinscenovaná. Už koncem listopadu se naplnil počet úmrtí za předchozí rok a vzhledem k tomu, že jarní ztráty z pandemie byly marginální, tak navýšení odpovídá období jen podzimu. Čím to hodláte vysvětlit, nevím. Že tato pandemie je zneužita si myslím též. Naše zem nemá připravenu obranu, jak soudím z dnešní tiskovky ministra zdravotnictví. Přepočet rizika "lepším" indexem nám nepomůže. V nejlepším případě bude o víkendu nulový. Navíc je pan ministr zatím jen generálem bez vojska. Dodávky vakcín jsou pouze smluvní (nevím kolik je ovlivňuje EU) a i když by vše dopadlo podle našeho přání, tak naše přetížené zdravotnictví nebude mít lidi na masivní očkování.

      Smazat
  8. Dobrý článek Ivane.
    Sám znám výhody EU možná lépe, než mnohý z místních pisálků. Když jsem ve své profesní fázi musel jet s měřícími přísttroji z Německa do Anglie, potřeboval jsem spousty papírů a peněz v různých měnách na každé hranici (SRN-Holandsko, Holandsko-Belgie, Belgie-Francie, Francie-Anglie). Mí kolegové, kteří jeli měřit do severní Italie, museli objíždět Švýcarsko, kvůli papírům-1000 km navíc. Možnosti převést důchodová a zdravotní pojištění mezi státy také výborné. Bohužel k těmto výhodám se řadí i tzv. diktát Bruselu, který jako by se snažil stručně řečeno z EU udělat 4. říši. To bych tedy za žádnou cenu nechtěl. Možnost reformovat popisuje dobře následující odstavec, který je podle mého názoru naprosto vystihující ale bere veškerou naději v reformu:
    EU ovšem reformovat nelze, protože „elity“ jimž prospívá a jejich poskoci to nechtějí, zatímco ti, kteří by ji reformovat k větší prospěšnosti pro nás chtěli, na to nemají dostatečné páky. Připravované a prosazované reformy naopak počítají s utažením šroubů a další centralizací. I ten odstaveček o NATO je vystihijící. Mám obavy, že ta instituce nás přivede namísto, než k větší bezpečnosti, k nějakému válečnému konfliktu.Škoda, tedy Peter.

    OdpovědětSmazat
  9. EU funguje jako pojistka kolosálních koloniálních zisků Německa z posledních třech dekád. Nic víc, nic míň.
    Je to chomout, ze kterého bude pro vazaly téměř nemožné uniknout. Němci se poučili z Brexitu, stejně jako se poučili z neúspěšných referend o euroústavě.
    Z tohoto důvodu se může Czexit podobat extrémně těžké únikové hře.

    OdpovědětSmazat
  10. Bidenův Kongres začal úřadovat. A odehrálo se něco, na co zírá celý svět. Úplní klauni, šíří se sítí

    https://www.parlamentnilisty.cz/arena/monitor/Bidenuv-Kongres-zacal-uradovat-A-odehralo-se-neco-na-co-zira-cely-svet-Uplni-klauni-siri-se-siti-649256

    OdpovědětSmazat
  11. Věřím v pomalý rozklad EU . Pokud se Vel. Británii bude dařit , tak Jourová půjde na hambu a bude na tom skoro stejně jak Miládka.

    OdpovědětSmazat
  12. Skotsko , kde jsem pracoval rok ve firmě Andrew se chystá na referendum , to bude fičák .

    OdpovědětSmazat
    Odpovědi
    1. 13:19. Tak každé oslabení VB je třeba vítat, svět má nabubřelých anglosaských manýrů a rozpínavosti už dost.
      Nicméně jak jsem já pochopil, tak Skotsko hodlá získat samostatnost mj. proto, že chce být členem EU.

      Smazat
    2. 14:38
      Heroin,ty jseš opravdu nechutné individuum, přát aby VB padla na hubu může jen IDIOT jako ty. Než VB padne,tak o Rusku nebudete Nikdo vědět.

      Smazat
    3. 14:51. Takže Vy tvrdíte, že bez Skotska VB "padne na hubu". To je zajímavé.
      Pak ovšem VB stejně za moc nestojí, když ji před padnutím na hubu drží nějakých 5,5 milionů Skotů...

      Smazat
    4. 15: 20
      Přečti si po sobě první větu v 14:38, na tohle jsem reagoval, no komu není z húry dáno.... že heroine.

      Smazat
    5. 16:55
      Jistě reagoval si na větu o oslabení VB odchodem Skotska tak, že tím VB "padne na hubu".
      S tím už nic nenaděláš...

      Smazat
  13. https://www.email.cz/download/k/98-uKnVB0PiBW7Hq04D_Ta5jhUiSdXOnizAXvatsfbEBYxGh4HmU00tezaDXalmsUnbluMc/VID-20200721-WA0001.mp4 africké obohacení...
    http://www.antimeloun.cz/?p=8929
    KDO A PROČ ZABIJE EVROPSKÉ HOSPODÁŘSTVÍ?
    Současná Evropská unie je už definitivně chcíplou kobylou. http://www.vlasteneckenoviny.cz/?p=255307
    https://megazpravy.cz/jordansky-poslanec-allah-stvoril-araby-jako-pany-sveta/
    http://www.vlasteneckenoviny.cz/?p=254934
    EU zadlužila nenarozené.Co chtít od BABYLONU VÍCE.

    OdpovědětSmazat
    Odpovědi
    1. 15:50
      Jen hlupàk jako ty může věřit těmto nesmyslum. Co to je za srač."" vlastenecké noviny "" , něco jako aronet, sputnik, tak to potom JOOOO. Jenom lež a nechutné bláboly,to jsou tyhle weby . Pokud je EU chcíplou kobylou,jak je možné, že celkem bez problému funguje co,ty chudáku.

      Smazat
    2. EU je u konce s dechem a ničí sama sebe. Ve vedení je plno hloupých, prodejných loutek, které si postupně kromě možnosti změnit si pohlaví, musí zvykat, že jejich budoucnost je v islámu a v Islámském státě (zvaném EU), který se pod dohledem amerického golema do toho zničení co nevidět otevřeně a vší svojí sílou zapojí - tedy pokud se golem nepustí napřed sám do sebe zítra v den schválení vítěze tzv. presidentských voleb.

      Smazat
    3. 18:02
      Tak hloupí v EU jako ty, už nikdo nemůže být. EU je islámský stát, ty si nech píchnout choleru, ať už je od TEBE pokoj.

      Smazat
    4. Musíte sem napsat váš email a heslo, abychom si mohli tu hrůzu v mp4 formátu patřičně vychutnat. :D

      Smazat
  14. Veci jsou skoro vzdycky jednoduchy.
    Nikdo nepochybuje o tom,ze cele Rusko donedavna patrilo 100% bolsevikum a vsichni/kazdy jeden rus byl v jejich sveraci kazajce od narozeni..
    CSSR uplne to samy a "trpaslici" predstirali pouze vladu u nas, ale oddanou poslusnost dokazovali denne.
    Vse patrilo bolsevikum z SSSR.
    Uplne to same je dnes snad vsude na zapade vcetne EU.
    Trump dobre predstira /proto byl vybran/a vykrikuje USA first, ackoliv situace je uplne stejna jako predtim u nas.
    Snaha je zde,pouze dokazovat ,ze americanovi v Americe vubec neco jeste patri,ze jim zvolena "vlada" neni ve sveraci kazajce.
    Ale jeho skutky, podrizenost, ochota slouzit a dokazovat denne opak, jsou primem protikladu..

    OdpovědětSmazat
  15. Když už jsme u těch vakcín, pozorujte prosím, jak reagují nezpochybnitelné autority v sousedním Německu:

    www.kla.tv/16927

    OdpovědětSmazat
    Odpovědi
    1. Díky, Miloslave. Co myslíte, naklikne si to Kvákal s unkHowny?

      Správně. Nenaklikne, neb jejich "myšlení" je vertikála - vykopne jeden kamínek a než se otočí, celý ten umělý konstrukt jim spadne na řepy. Na to ostatně dojeli bolšáni - zrušení cenzury - jeden kamínek - glasnoť - druhý kamínek - perestojka - a už to jelo, už se to řítilo.
      A s nimi je to to samé. Hm... A než se nadějí, budou na tom jako kdysi důlní koně. Těm napřed dávali, by se nelekali, klapky na oči, ale to nestačilo, tak je oslepovali.

      Smazat
  16. 16:51 ty chudáku spíš nebo nemyslíš..
    Prosinec 2020 si budeme pamatovat, jako dobu, kdy se proud historie razantně stočil a prastará zlá síla utrpěla porážku. Bílé klobouky vyhrávají tajnou válku o planetu Zemi a osvobození lidstva se blíží jistotě .
    https://ac24.cz/en/-/je-cas-prepsat-historicke-knihy-pri-usvitu-svobody-lidstva-ve-svycarsku-a-v-nemecku-operuji-ruska-a-britska-armada-a-pentagon?redirect=%2Fen%2F-%2Fmerkelova-oznamila-ze-16-prosince-bude-v-nemecku-zavedena-tvrda-karantena%3Fredirect%3D%252Fen%252Fweb%252Fac24%252Fuvod

    OdpovědětSmazat
    Odpovědi
    1. 17:24
      Co to blaboliš paciente. Vy co čtete tyhle různé nesmyslny, vám už opravdu jebe v lebeni.
      Ruská vojska operují v Německu a ve Švýcarsku, tomu může věřit jen totalni blb,ty tomu jistě věříš.

      Smazat
  17. Tak nevím k čemu ta slavná vakcína je (hlavně ta "vítězná", americká). Asi jen pro takové Unknowny a jemu rovné.

    https://www.smh.com.au/world/europe/who-warns-vaccinated-travellers-could-still-need-to-be-quarantined-20201229-p56qk3.html

    OdpovědětSmazat
    Odpovědi
    1. 17:51
      Forkáč, máš pravdu,ta z USA mně čeká do 14 dnů. Ten ruský šmejd si nech píchnout ty.
      Budeš ještě větší prokremelský trotl.

      Smazat
    2. Unknte 19/00

      Musis mit fakt hrosi kuzi,asi nevis,ze jsi pred ockvanim povinen podepsat REVERS,kde se pise:

      Delka trvani ochrany proti c19 neni znama.
      Mozna rizik vykonu.
      -bolest hlavy
      -blesti kloubu a svalu
      -zvysena teplota
      -zimnice
      -pocit na zvraceni
      -zvetseni lymfatickych uzlin
      Dalsi reakce se zkousi v ramci klinickych studii do nichz toto ockovani patri

      Do30 minut muze vzniknout alergicka reakce,dychaci potize,nebo kolapsovy stav.
      Nasledky vykonu nejsou znamy.
      musite prohlasit,ze jste byl o techto rizicich a komplikacich informovan a mel jste moznost se lekare na vse co ve vztahu k ockovani vas zajimalo zeptat a bylo vam podano vysvetleni,ze v pripade vyskytu komplikaci vyzadujicich provedeni vykonu k ZACHRANE ZIVOTA, nebo zdravi budou tyto vykony provedeny!

      Tim se stavate pokusnym kralikem a berete na sebe vsechny rizika.
      Formular je k testovaci fazi na vas a ma nadpis

      INFRMACNI SOUHLAS KLIENTA S APLIKACI OCKO8VACI LATKY!

      Smazat
  18. Zase tu je ten sprosťák s těma dvěma nickama, že ho pane Dvořáku natrvalo nevypnete. Vždyť to znehodnocuje celou diskuzi.

    OdpovědětSmazat
  19. 17:55
    Kde čtěte ty sprosťárny, proč lžete, proč si nevšímáte jiných příspěvků, které mně sprosté napadají.
    A nežalujte soudružko,to dělají malé děti a stáří důchodci.

    OdpovědětSmazat
    Odpovědi
    1. Tak si, vygume, pořádně přečti co do tebe napíchají. Užij si to.

      https://www.smh.com.au/world/europe/who-warns-vaccinated-travellers-could-still-need-to-be-quarantined-20201229-p56qk3.html

      Smazat
  20. Kreml má problém s vakcinací Rusů, lidem není po chuti nedostatečně odskoušená vakcína, proto se nechtějí nechat očkovat.
    Rusko naprosto nestíhá výrobu vakciny sputnik,ve skladech je dva miliony dávek, množství nestačí ani pro Moskvu.
    Argentina má 44 mil.obyvatel a rusko poslalo 300 tisíc, z toho má zatím jedno % lidí problémy
    Maďaři ruskou vakcínu zcela odmítli. ZASE je všechno jen ruská nafouknutá bublina,tak jako vždy a všechno. Už v srpnu si Putin tahal tričko,s jakou vakcínou vejdou,jak zahltí svět,do dnešních dnů v produkci silně zaostávají za západním světem.
    Vše je jenom špinavá ruská politika.

    OdpovědětSmazat
    Odpovědi
    1. Unknot 19/53 nikdy lhat neprestane,je to spina

      Madari nic neodmitli a pripravuji dal vyrobu vakciny v licenci.
      To jsu nasledky vlady GR TV,ktera lidi informovat nesmi a sam "preceda" nema zajem okamzite jednat a sdelit, kdy tuto vakcinu zacneme v licenci vyrabet my!
      Narizuje pres BRUSEL sve jiurve,kteou jsme pres neho zvolili co nejtvrdsi cenzuru a nic nesmi proniknout v republice ven!

      Smazat
  21. To je smutné, místo věcné diskuse ke skvělému článku vulgární napadání Škoda.

    OdpovědětSmazat
  22. Policie v Německu má toho už dost!
    https://rumble.com/…tml

    V Německu vláda odsouhlasila a následně přikázala policii, hasičům, zdravotníkům a dalšímu personálu ve státních službách povinné očkování. Vláda naštěstí nemyslí. Začala ze správného konce. Podívejte se na výsledek celého nařízení.

    Policie doprovází mnoho aut. Vytvořila konvoj. Projíždí ulicemi ve Frankfurtu nad Mohanem. S tlampačem na střeše následujících vozů vyzývají lidi, aby se nenechali očkovat. Volně přeloženo:

    Naléhavé varování pro obyvatele. Nenechte se očkovat. Corona vakcíny nejsou bezpečné.

    Schválení těchto genetických očkovacích látek je kriminálním činem. Nechceme být pokusnými králíky pro genové EXPERIMENTY. Způsobují smrt, rakovinu, sterilitu a jiné známé možné následky.
    Pridávam video na ďalšie protesty z Nemecka. Konkrétne Norimberg. https://gofile.io/d/OePB0s

    OdpovědětSmazat
  23. Tak uz snad konecne zdejsim soudruhum a soudrzkam strikneme do zily SAVO, kdyz uz neveri ani sovetskemu sputniku:-) SAVO je super, rikal to Donik a ten ma na to prehazovacku:-)

    OdpovědětSmazat
    Odpovědi
    1. Na filcky se používalo DDT, to by ti mělo stačit. Ani ten sajrat of Pfizera není třeba.

      Smazat
  24. Assange, Manningová a Snowden byli nominováni na Nobelovu cenu za mír

    https://cz.sputniknews.com/svet/2021010513014125-assange-manningova-a-snowden-byli-nominovani-na-nobelovu-cenu-za-m

    OdpovědětSmazat
    Odpovědi
    1. Cáblik, pokud je to sranda,tak dobře, ale pokud někdo; tenhle nesmys myslí vážně, potom je totálně mimo.! Zločinci a buzerant, slušná sestava.
      Co taky čekat od ruské, profláknuté špíny.sputnik.

      Smazat
  25. Mne se jen libi, jak tady rudi dedkove hulakaji, ze se imperialistickou vakcinou nenechaji oockovat a pritom na ni budou stat frontu jak na slevu v Kauflandu:-)

    OdpovědětSmazat
    Odpovědi
    1. Tady nejde o žádnou "imperialistickou" vakcínu unkHowne, to ti nedochází?
      Za sebe tě mohu ujistit, že bych si jakýkoli rychlokvašný neprověřený bordel, ať z východu či západu, nenechal píchnout ani kdyby mě už Smrťák klapal na rameno a z huby mi čučel úmrtní list.

      P.S. Jen pro zajímavost - u lékaře jsem byl naposledy (nepočítám dentistu) v r. 1990. Nechat si předepsat brýle.
      Ty stojíš fronty na slevy?

      Smazat
  26. 21/56
    Čablik, já zase budu jmenovat Máňu z kravína, známou prostitutku Žofku a místního chmatáka cigána Vargu, tady budou šance vyrovnané
    Taková sranda se nečte každý den,ten sputnik už jsou dokonalí zoufalci,jak celé Rusko.
    Zločince a chlapa dvojáka bez koulí, ten svět je dnes opravdu v hajzlu.

    OdpovědětSmazat
  27. Nevíte někdo, prosím, kam se poděl 'princip subsidiarity' https://cs.m.wikipedia.org/wiki/Princip_subsidiarity na který nás nalákali jako na výhodu oproti státnímu centralismu?

    OdpovědětSmazat
  28. Tak přátelé, jak se vám libí "diskuze" prošpikovaná bláboly jakéhosi Unknowna z Liberce? Ještě stále chcete "diskutovat" s psychopatickým individuem?

    OdpovědětSmazat
    Odpovědi
    1. Mozna,ze by pomohlo,kdyby ostatni diskutujici napsali vetu.

      Komentar nepodporuje hodnoty k propagovani SVOBDY a oncanske PRIME demokracie SPD a dalo by se i pukazat konkretne na spinu na tim,ze se bude nechutny vyrok toho diversanta opakovat.
      To by mohlo byt signalem k odstraneni takovych diversantu,treba i pozdeji.

      No kdo ma jiny navrh nebo je chce trpet a proc, at to tady napise..

      Smazat
    2. Na druhou stranu zase, abychom nedopadli jako diskuse v ČT.

      Smazat
    3. Milane,jak to myslite,to chcete stejne jako oni rozval a rozpad republiky a vysmech od techto zmetku,

      ze jste jako mekota a co je nam tady po uz havarujici GR TV?
      Toho nikdo nevylepsi,ten ma z nas jen, domnivam se
      prcu ,dokud se nedostavi pred soud za porusovani zakonu a vylupovani penez koncesionaru.

      Smazat
    4. 23:53
      Hlopý Dvořák sy myslíže všechny příspěvky pod UNKNOVN patří mně, tupý a hloupý dv. NEPATŘÍ !!!!! I JINÍ LIDÉ MAJÍ STEJNÉ SMÝŠLENÍ JAKO JÁ.!!
      PŘEKVAPENÍ CO dvořák !!

      Smazat
  29. On ten Unknown spolu s Čínským běžcem má jedinou starost. Jak vychválit současný režim a jak potupit Rusko a Čínu. Zdá se, že z čisté víry. Té své víře tak soustavně škodí, když zcela postrádají schopnost přinášet, ve prospěch té své víry, účinné argumenty a logicky je řadit. Jsou neschopní, když ve prospěch té jejich víry by se nějaké ty skutečně platné argumenty dozajista našly. Na to ovšem dost schopností nemají. Trapní a směšní to kašpaři.

    OdpovědětSmazat
    Odpovědi
    1. 1.12
      Z čisté víry?
      To ani náhodou. Ona ta víra u toho unkHowna je podložená dotacemi, jak na mě vyrukoval výše (včera v 16.03) a jak známo, koho chleba žereš, toho hovna sereš. Což platí i pro Blátošlapa od Indu a další, vyjma prostých UnkHovnů-blbců neschopných vlastního úsudku, produkujících jen nadávky bez vtipu, neb si tak přifouknou své hnisající pidiego.

      Smazat
    2. opr. ...koho chleba papáš, toho bobky kakáš.

      Smazat
    3. 1:12
      Máš pravdu, přesně v intencích článku nové žumpy zde.Neustálé pomluvy Západu, USA, ČT a další. Nějaká protiváha musí být :!!!

      Smazat
  30. Bezec z indie a kamos Unknouwn na zmrzce

    https://zemavek.sk/slovenska-duhova-hanbasada/

    OdpovědětSmazat
  31. Dík jozine 1:24, budou to oni! Intelekt z nich přímo sálá! I když jsou jen zobrazeni.

    OdpovědětSmazat
  32. K provozovateli NR, nemohli by jste veškeré "diskuze", kde napadání a nadávka je jediný argument, prostě mazat. Nejde mě o názory i když jde někdy o "bláboly", ale každý má právo na to buď se mýlit, nebo říkat co chce. Napadání a nadávky, vypovídají mnohé o pisateli.

    OdpovědětSmazat

Na opakovanou žádost čtenářů, kteří se nechtějí zapojovat do diskuzí obsahující vulgární a urážlivé výroky. Jejich odstraňování je časově náročné a narušuje plynulost diskuze. Proto nebude dále možné vkládat anonymní komentáře.
Pro vložení komentáře je proto nutné se na stránce "Nová republika" přihlásit vpravo v horním rohu této stránky "přihlásit se" (výběrem emailového účtu např. Google) a upravením uživatelského profilu (v kolonce Nastavení>Upravit uživatelský profil). Děkujeme za pochopení.