Reklama

pátek 22. ledna 2021

Okamurův gambit: Česká republika na prvním místě! Jak omezit dovoz cizích "odpadků", co nám cpou do úst jako drahé jídlo? Jak vrátit naší zemi soběstačnost? Globalisti ječí, jako by je bral čert. Kéž se tak brzy stane!

Petr Hájek
22. 1. 2021  ProtiProud

PETR HÁJEK s uznáním konstatuje, že tah, který se podařil SPD z opozičních lavic, má nejen praktický, ale i mnohem širší význam – bez ohledu na to, zda jej kolaboranti Čtvrté říše zadupou do země.

(Originální grafika ProtiProoud)


Bylo to jako když z rozbouřených mračen nadcházející (a patrně velmi dlouhé) politické zimy na okamžik zasvítí pár paprsků Slunce. Nemá sice ještě sílu prokřehlé zahřát, ale víme, že stále ještě někde je: Sněmovna ve středu v novele zákona o potravinách schválila návrh poslanců SPD, aby prodejny potravin o ploše nad 400 metrů čtverečních musely od příštího roku prodávat povinný minimální podíl stanovených potravin vyprodukovaných v tuzemsku. Kvóty se mají týkat pouze potravin, které lze u nás vyprodukovat. Od příštího roku má povinná minimální kvóta činit 55 procent a postupně růst až na 73 procent v roce 2028.

Zdálo by se, že první krok k návratu naší soběstačnosti ve výrobě základních potravin, který nám odřízla především EU, byl učiněn. Jenže nejásejme předčasně. Senát, který kvůli nezájmu většiny voličů ovládá bruselská soldateska, ten zákon stoprocentně vrátí. A je velmi sporné, zda se v novém hlasování najde opět dostatek hlasů pro jeho přijetí. Mladý Klaus a jeho kolegyně z Trikolóry sice jistě budou opět pro (konečně!), jenže to stačit nebude.

Andrej Babiš už dal totiž velmi hlasitě najevo, že poslancům ANO přikáže, aby Bruselanům ustoupili, a na české (životní) národní zájmy se vykašlali. A to přesto, že jako nepřímý majitel největšího potravinářského kolosu u nás by napohled měl mít zájmy zcela opačné. Nemá. V čem spočívá ta záhada? Proč nedopustí zákon, který by (kromě podpory zpola zničeného zemědělství) nám do budoucna umožňoval připravovat se na opětovné získání státní suverenity bez bruselských okovů? Ze stejného důvodu, proč nesmíme mít (ač tak uvedeno v ústavě) ani teoretickou možnost lidového hlasování (referenda) o odchodu ze Čtvrté říše. Liberální demokracie (lidovláda) ve své nejčistší podobě.


Strategie


Babiš je samozřejmě globalista. Není to žádný Viktor Orbán, který jde za maďarskými národními zájmy bez kličkování, statečně a nebojácně – a také proto má tak silnou domácí podporu. Náš Andrej je toliko „vyčůraný“. Vydával se za „ideového souputníka“ Donalda Trumpa jen do okamžiku, než už bylo jasné, že nejsilnější antiglobalista světa je volebním podvodem vyšachován a odstraněn. Pak ze svého profilu okamžitě odstranil fotku, na níž je s červenou trumpovskou kšiltovkou na hlavě.

Měl by si tam dát nějakou z mládí. Se slušivým pionýrským šátkem, protože doby „ostrého socialismu“ jsou zpět. Mávají nám z Nového jorku od Sochy svobody. Vždyť také náš premiér, koktající ještě nedávno blahem při setkání v Oválné pracovně Bílého domu s Trumpem, teď už nadšeně gratuluje Bidenovi. Až jej bude vítat jako návrat přítele Evropy (za niž se unie mystifikačně vydává, přestože svými chapadly ovládá jen její část), pionýrský šátek by se docela hodil. Kamala Harrisová by to určitě ocenila.

Velký AB ví, že přicházejí „prověrky“, a po nich „normalizace“. Má s tím zkušenosti. Přizpůsobit se, to mu vždy vycházelo. Po Husákovi to díky tomu jako druhý Slovák dotáhl až na nejvyšší exekutivní post v naší zemi. Nemá tedy důvod na této úspěšné strategii něco měnit. Bude sice (slovně) odmítat třeba invazní jednotky migrantských musulmanů, ale současně kývne na naši spoluzodpovědnost za nejnovější unijní megadluhy. Nejenže jimi pomáhá udržet nad vodou země smrtelně nemocné eurozóny – ač (naštěstí, díky V. Klausovi) euro nemáme. Především nás tím ale připoutává k unijnímu Titaniku řetězy, jejichž pevnost Bruselu umožní kvóty na imigranty nakonec prosadit. To je ta strategie. A právě tak – jenže přesně naopak – je to s kvótami na české potraviny.


Primitivní lži


Mediální bouře, kterou prosazení návrhu SPD v mžiku vyvolalo, má stejný základ jako Babišova strategie – přestože ji produkují především jeho zapřisáhlí odpůrci a nepřátelé. V tomhle si ale pochopitelně rozumějí. Budou dokonce vydávat popravu Okamurova pokusu o první krok k potravinové soběstačnosti – každý z jiné pozice – za obranu českých zájmů. Na místě prvním ale strašit spotřebitele – když už má roční strašení coronavirem takový úspěch (oni si to opravdu myslí).

Bez možnosti zahlcovat náš trh potravinovými „odpadky“ druhé a třetí kategorie (prodávané dráž než obdobné kvalitní potraviny z obchodů na západ od nás) prý nastane bezmála hladomor. Minimálně „chudoba“ jako za „socíku“. To mohou ovšem různí ti Palatové mazat pod nos jen těm, kteří onu dobu nezažili (ostatně dnes se ukazuje, že kvalita – nikoli pestrost a obaly – tehdejších potravin byly a těmi současnými nepoměrně lepší). Ten nenávistný hlupák je schopen dokonce tvrdit, že tehdy u nás nebylo k dostání kvalitní víno. Chybělo kdeco, ale zrovna víno ne.

Ostatně nehraje vinnou kartu nevině: právě producenti vína nadskočili hrůzou. Sice byli nejprve zděšeni, když nám unie začala diktovat kvóty na omezení ploch vinic, brzy ale pochopili hru. V EU je vína absolutní nadbytek, jeho produkce je dotována s námi nesrovnatelně, a proto i ceny jsou tam dumpingově stlačeny. Dovážet sem hrozny a z nich vyrábět „naše“ víno, je mnohem pohodlnější, než je – dráž – pěstovat s nejistým výsledkem. Dováží se ostatně i hotové víno a míchá se s naším – opět s velkým ziskem na našem trhu.


Mocné „turecké“ lobby


Že protestují lobby obchodníků, je rovněž pochopitelné. Z dovozu mizerných potravin mají neskutečné zisky. A je to ve všem obdobné: Proč je málo domácího vepřového? No protože nesrovnatelné německé dotace zlevňují bavorské vepře – které ovšem u nás prodávají v obchodech za české ceny. Těm ale nemohou naši zemědělci konkurovat – a tak vyklízejí chovy a pole. Byli jsme cukrovarnická velmoc. Cukrovary skoupili Francouzi, zavřeli je – a nyní cukr dovážíme, a jeho cenu diktují oni. Atak dále a tak dále.

Nebude zboží, zvýší se ceny! volají mocné lobbystické komory napojené na bruselské „turecké“ hospodářství, kteří před návrhem SPD varovali (lobovali) poslance. Jaký div, vždyť třeba Svaz obchodu a cestovního ruchu vede někdejší „bruselský ministr“ Sobotkovy vlády Tomáš Prouza. V odporu a „kampani strachu“ mu pochopitelně hlasitě sekundují globalistické instituce jako Hospodářská komora (pod dlouholetým vedením bankéřů z Goldman Sachs skrze postavu Vladimíra Dlouhého) či Svaz průmyslu a dopravy odvislý od libovůle Merkelové a Macrona.

Návrh ale – logicky - naopak podporuje Agrární komora ČR, která jediná fakticky zná a obhajuje zájmy významných českých zemědělců. Podle ní se po zavedení ochranných kvót sortiment na pultech nesníží a cena pro konečného spotřebitele nenavýší. Spíš naopak.


Na věčné časy?


Mystifikace je to opět příkladně obludná. Nikdo přece nechce, aby se k nám potraviny dál nedovážely. Nejprve z celé poloviny, postupně ze čtvrtiny. To je naprosto dostačující pro všechny, kteří si musejí vybírat z (převáženě nechutných a nekvalitních) padesáti druhů jogurtů, řečeno obrazně. Jižního ovoce a zeleniny, kterou u nás neumíme vypěstovat se to netýká. A onen pověstný (a náhle tak životně důležitý) květák či brokolice?

Mimo sezónu se do kvót v klidu vejdou – i v absurdních cenách, za které se u nás prodávají, když předtím naši produkci zeleniny výše uvedeným způsobem úspěšně likvidovali. Ale proč má být někdejší bramborářská velmoc závislá na bramborách ze Španělska a dalších zemí smysl nedává. Tedy dává: učinit nás závislými pokud možno na všem – likvidací našeho zemědělství skrze dotovaný (dumpingový) dovoz. A pak jsme už jejich „na věčné časy“.


Pryč od nich!


„Argument“ Evropskou unií samozřejmě v jekotu převažuje: Volný trh, základní pilíř EU! Kdyby to tak opravdu bylo, šlo by o tom uvažovat. Ale žádný volný svobodný trh přece ve Čtvrté říši neexistuje. Platí jen to, co nadiktuje Berlín (skrze Brusel): restrikce, kvóty, příkazy a zákazy. Aktuální komedie s nedostatkem (Bruselem prý tak skvěle objednaných) vakcín – Pán Bůh zaplať – je nad jiné výmluvná. Socialistické hospodářství jak z partesu. Jediné Maďarsko se odvážilo nakupovat samo – a již bude dovážet i ruskou vakcínu, která alespoň není postavena na úpravě lidského genomu. Holt ten úvodem zmíněný Orbán, kterým Babiš není.

Je jasné, že udělají všechno, aby tento kardinální Okamurův kousek zadupali do země. A je dosti pravděpodobné, že se jim to nakonec podaří. Nenáviděný Tomio však nechal alespoň na okamžik zasvítit to sluníčko na cestu domů. Čtvrtá říše náš domov rozhodně není. I pro kličkujícího Babiše bude nakonec hrobem, protože stát se Orbánem – na to nemá. A oni ho dostanou. Tak či onak. Ale to je jeho věc. Ne naše. Pro nás platí, chceme-li se zachránit a vytvořit si předpoklady pro svobodný život v suverénním státě, že musíme být v základních věcech soběstační. A pak: Pryč od nich!

Ostatně soudím, že czexit je za nadcházející dlouhé politické zimy jediným paprskem naděje.



147 komentářů :

  1. Napsáno pravdivě, ale velice "civilizovaně". Ta realita současnosti v soběstačné výrobě potravin má svůj začátek ve Slušovicích a v osobě předsedy tamějšího kombinátu Zemědělského družstva Slušovice, pana Ing. Františka ČUBY. Kdo má hlavu a paměť v pořádku, tak ví o štvaní Václavem Havlem proti "slušovickým nitkám" !! Tehdy se darebáci spojili a dnes sklízíme jejich nepochybně uplacené konání. Byli to zřejmě také tzv. "3 T" (Talíř, Tlustý, Tolner ??), kteří byli účastni štvaní proti zemědělským družstvům v Československu. Jejich rozbíjení a rozkrádání. Kdo to zvonil těmi klíči ????

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Pane Povolny 23/43,budete li cekat na "bozi bojovniky" dalsich 31 let

      pak je dost mozne,ze se jich nedockate.
      Vite,ze vznika z rozbite a nacisto lhostejne OS(obcanske spolecnosti) ČSV tj ceska Spolecnost Volicu,jejiz jste i vy clen?

      Budete volit pana Babise,kteremu tancuje na nose jeho neomarxisticky ministr nejen vnitra,ale i zahranici a on sam je clenem Aspen institutu,coz ma byt pry tajne?
      Kdy myslite nam povoli branit se C19 viru vakcinami majici 2 roky imunni zaruky a prestane kredencovat jine vakciny kde musite podepsat revers,ze si tomu "precedovi" nebudete stezovat kdyz vas strci do dreveneho kabatu a zazijete tak pry jen 5 mesicu imunnosti,odolnosti a to je tak cele?

      Vymazat
    2. Nami volici oblibeny Babis(volime ho) by se mel pripravit

      podle toho co kaze pan president BIDENT na zvysovani dani korpratnim velkym spolecnostem a obratit v tomto smeru kabat.
      Pan TRump byl proti tomu,aby Evropa zdanila pohadlove zisky informacnich koncernu,ktere se zdaneni vyhybaji a ty udelaly z neho hlupaka,byly to ony,ktere zpusobily za "tuto podpindostnickou sluzbu" jeho totalni porazku.

      Pokud to tak zustane a pan Babis bude dale klickovat nezajisti ,aby ty dve tretiny platu,ktere jsou nam ukradeny nam budou dany,pak nebude mit zadnou moznost,timto zpusobem zvysit dane, zalepit deravou prijmovou cast rozpoctu a

      MOHUTNE JEN DALE REPUBLIKU ZADLUZI

      a tak se pomsti pry i piratum za to,ze rvali "Babise do kose",kteri pokud budou mit deti ty dluhy budou muset zaplatit vcetne uroku

      Anebo tomu bude jinak a jak ,vi to nekdo?

      Nebojte se psat sve lidove komentare,nemame co ztratit,stejne nam brzy zavrou pusy cenzurou a terorem zla.
      To si diktatura banksteru totiz ujit neda!

      Vymazat
    3. Krtečku dejte něco srozumitelného o ČSV, zatím už vím, co ta zkratka znamená. Děkuji.

      Vymazat
    4. 1:29
      Nebojím se psát komentáře, ale proč ty slušné jsou Dvořákem mazány ???
      Že je nutné při volbách změnit stranu než ANO, je každému snad jasné, ale ještě horší než ANO, je zde SPD. Tuhle protinárodní, proti EU stranu, mohou volit jen ti, co zase usilují k návratu na Východ, tohle už nikdy, proto je SPD nevolitelná,dnes horší jak komunisti!!

      Vymazat
    5. Krtečku, za současné politické situace volím SPD, která ovšem stále potřebuje k sobě silného partnera. Pokud mi doporučíte lepšího než ANO, rád zvážím jeho propagaci. Jsem jen "ČSV" a mám jen omezené možnosti dané zákony.

      Druhá varianta je být členem radikálnějšího směru, změn zákonů, bohužel snahu elit zatím nevidím.

      Vymazat
    6. Komentáře Indického běžce alias Unknowna, už dosáhly takové úrovně, že na ně snad ani nelze reagovat. A to je dobře. Moc dobře.

      Vymazat
    7. PS. tu zkratku ČSV si ovšem vykládám jako "český svobodný volič" ale nebráním se zastřešení pod "českou společnost voličů", psanou s velkým Č.

      Vymazat
    8. Čurák - Socka - Volný

      Vymazat
  2. Pana Petra Hájka považuji za nejvýraznějšího obránce národních zájmů na poli medií. Trochu mne mátla jeho účast v Klausově době a ještě teď mate jeho křesťanská "duše". V každém případě i Hus ji měl, tak mně to, ač ateistu nevadí. Důležité bude, zda k realizaci se najdou "boží bojovníci", právě typu Orbána.

    Kdo se toho ujme u nás, nebo opět budeme čekat až jak to dopadne?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. 23:43 Tak se toho ujměte vy, pane Povolný! ☺️
      Já vím, na to se člověk musí narodit s obrovskými předpoklady a musí na něčem "vyrůst". A tací se nerodí často. Zvláště pak ne, jsou-li zapotřebí.

      Vymazat
    2. 12:01- Můj věk, vzdělání, introvertce mi nedává možnost být "táborovým řečníkem". Věřím, že se tací najdou vhodnější, které podpoříme.

      Vymazat
    3. Pane Povolný, věřící je každý člověk. Někdo věří v mamon, někdo v zákony přírody, někdo v stvořitele.

      Vymazat
    4. pradědo 23. ledna 2021 15:13, nemyslím, že máte pravdu. Nevěřím. Buď jsem přesvědčen (a to nezbývá než znovu a znovu ověřovat), nebo nevím. To je, například, důvod mé principiální neshody s adminem p. Dvořákem. JiH

      Vymazat
    5. My se nikdy nepřeli o výru či nevíru. Proč si JiHu vymýšlíte? My se ani nespořili. VY jste po redakci vyžadoval nesplnitelnou pitomost a já se vám to dost dlouho a opakovaně snažil vysvětlit. Nepovedlo se.

      Vymazat
    6. JiHu, když budu stále prověřovat všechny přírodní zákony tak toho stačím za život hodně málo. Rovnováha je základem všech přírodních zákonů. Přej a bude ti přáno. Stát, který nedbá na sociální rovnováhu, se zákonitě dopracuje katastrofy, co to uvede do rovnováhy.

      Vymazat
    7. pradědo 23. ledna 2021 22:09, s tím „prověřováním“ jsem měl na mysli vlastní názory a postoje, nikoli přírodní zákony a další lidské poznání... Takovou ctižádost mít nemůžu a nemám. S dalším jsme ve shodě.
      Pane Dvořáku, do omrzení opakuji, že od redakce jsem nic nevyžadoval, pouze jsem navrhoval jisté řešení moderace diskuze, když jsem z principu proti cenzuře. I s tím, že softwarové řešení zaplatím. Vaše tvrzení, že to, nebo ono technicky nejde, nic nemění na tom, v čem jsme v rozporu. Je to postoj k cenzuře.
      Při jisté míře strategického přístupu mají stránky NR předpoklady, být na špici alternativy. K tomu ale patří důsledně dodržovaná pravidla moderace diskuze i ohled k soukromí účastníků. Chápu, že moderátor nosí svou kůži na trh, ale v zájmu věrohodnosti blogu kontrolovatelný být musí.
      Nic osobního, JiH

      Vymazat
  3. Babiš někdy na podzim vstoupil do globalistické organizace Aspen institut a ten kdo do takové organizace vstoupí, je povinován ji sloužit přednostně. Je to v podstatě to samé, jako být členem sekty nebo mafie. Zajímavé je, že ještě nedávno na stránce Aspen institut, lidé Aspenu Babiš měl i svůj profil se svou fotkou, kde byl vysmátý od ucha k uchu. Ten jeho profil ale zmizel, hned jak na různých diskusích (Fb, youtube atd.) se o tom jeho vstupu do Aspenu mezi lidmi začalo mluvit. Bylo by ale bláhové si myslet, že z této obskurní organizace vystoupil. Spíš nechtěl lidi moc dráždit, tak si profil nechal vymazat.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. 0.19
      Ono je vůbec zajímací, kdo je členem v Aspen Institutu.
      Jak svorně se v něm šmejdi všech parlamentních stran - krom KSČM a SPD - překrývají.
      A jinak - stalo se nám to samé, co vám.
      Ještě před měsícem byl mezi členy pražského Aspenu vytlemený Čaulid aj s fotočkou.
      No a minulý týden, snad že jsem byl málo nasranej nebo co, tak jsem zabruslil na ty členy Aspenu znova - jesli jako někdo nový a tak.
      A ejle - ať jsme se zeťákem hledali jak hledali, Čaulid nikde. Prostě se vypařil.

      Čaulid je zkrátka hnisavý vřed. A volové ho volí.

      Vymazat
    2. A vůbec. Chci se podělit. Proč mám bejt nasranej jenom já? A pak - je volební rok. Tož voliči, naklikněte a kochejte se.
      Docela stačí toto:

      voxpopuliblog.cz/aspen-institut-ovlada-nasi-politiku/
      ==================================================
      a, je-li to někomu málo, pak toto. S Krvavou krávou Madlen hned úvodem:

      https://www.aspeninstitutece.org/people/?gclid=Cj0KCQiAjKqABhDLARIsABbJrGlLRxUcHIS645cv8_xMAvFesixxnPcTZdqwaqRMPBKE5qyu6SKqIkMaAuN4EALw_wcB



      Vymazat
    3. Zahradníku Milane, máš to marné, mě už víc nenasereš. Už jsem. Stále čekám, že se vlastenecké roztříštěné skupiny dají dohromady pod jednu vlajku /základ SPD/
      a vyhrajeme volby před Čaulidovou družinou, která je zatím podrobena a poslušna svého atamana. Nu a zatím nic! Je to česká vlastnost- nesoudržnost? Pak jedině volit SPD samotnou. Bohužel převládá počet voličů, kteří se maximálně večer podívají na televizi a nic jiného. Hospody, kde by mohli debatit jsou zrádci zavřeny. Dejte něco o ČSV.

      Vymazat
    4. To by muselo byt v CR prehrsel Blbaku. A to zaplatpanbuh nebude.

      Vymazat
  4. Babiš, "chudák" při svém "činění dobra" -Čau lidi" - lavíruje mezi dobrem pro stát, národ a pro svou firmu, dnes už nadnárodní. Na této cestě do pekel (dlážděnou jeho proklamovanými "dobrými" úmysly), kam nakonec (snad to nestihne) táhne náš stát i s národem, mu nekompromisně sekundují CIA, Brusel, Merkel a u nás AntifaPiráti s užitečnými idioty z demobloku.
    A Babiš ví, že tito uvedení "ti se nezakecají ..."
    A že "ví", potvrdil svým výletem s Koudelkou, kdy si zajeli pro "noty" do Bílého domu a do Langley...
    Takže pro nás je "jasný", ještě aby se rozjasnilo ostatním.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Babiš nijak nelavíruje. Od první minuty Babišovo vstupu do politiky tvrdím jednu věc a zatím jsem neměl jediný důvod svůj názor změnit.
      Babiš nás nepřišel spasit. Babiš se přišel ještě víc napakovat.
      Nejdřív si můžeme rozebrat nejdřív důvod Babišovo vstupu do politiky. Do příchodu Babiše systém fungoval zhruba takto. Podnikatel - zloděj podmazal politiky. Ti ohnuli zákon, nebo přihráli státní zakázku tak, aby se poskytnutý dar onomu "podnikateli" x násobně vrátil. Babiš našel zkratku. Pravděpodobně si jednou řekl: "Proč se spoléhat na nespolehlivé a stále nenažranější politiky, když si ony penězovody můžu ohnout sám?"
      Postupně skoupil média jejichž prostřednictvím si udělal PR, založil své hnutí a kandidoval. Většina politiků neřve kvůli tomu, že Babiš krade, ale kvůli tomu, že je při těch loupežích obešel. Tím přišli jednak o vydatný zdroj peněz, ale hlavně, ukázal na jejich zbytečnost.

      Vymazat
    2. Je to tak, Babiš byl vždycky jeden z nich. Ovšem na rozdíl od socanů a ODS balancuje názor tak, aby ho kromě zaťatých koblih volili i rozumnější lidi zleva či zprava.
      O pozici Anofertu v EP ani nemusíme mluvit. Tam má blíž k Pirátům, než k ODS, o SPD nemluvě.

      Vymazat
    3. Babiše nevolím, ale to co tu píše Zhnusený, je mimo mísu.
      Babiš nemá zapotřebí rozkrádat státní zakázky, tak, jak to činili jiné strany u moci. Spíše naopak. Musí napumpovat státní (ne jeho) peníze tam, kde mu výstavba a rozvoj přestane být překážkou a brzdou v jeho podnikání... (Vemte např.: zájem dostavit dálnice, kdy velikou brzdou a nenáviděným hnutím se pro něj stalo hnutí Děti země a občané Dluhonic, které zablokovalo dostavbu obchvatu v Přerově, kde vlastní významnou Chemičku) To, že jim ustřihl tyto zdroje, se dostal do role nejvíce hlídaného a prošetřovaného politika. A co na něj mají? Nic! Hrabou se v minulosti ve věcech, co mu sami dovolili.
      Proboha! Vždyť již vlastní půlku Česka. Myslíte si, že by měl zájem rozkrádat to, co mu brzdí jeho rozpínavost? Uvažujte!
      Ano, souhlasím, Babiš - NÁS - nepřišel spasit. Babiš se přišel ještě víc napakovat. Ale ne krádežemi po vzoru zadlužených socanů a nenažrané ODS nebo TOPky. Nedej bože, že se do čela dostanou Piráti...
      Babiš potřebuje státní peníze, aby mu umožnili skoupit zbytek Česka !!! Až dosáhne svých cílů...

      Vymazat
    4. Roberte, mimo mísu jste vy. Celý Babišův byznys stojí a padá s evropskými a státními dotacemi. Podpora (dotace) obnovitelných zdrojů energie neznamenají jenom solární panely, nebo větrníky. To jsou také tisíce hektarů řepky a kukuřice. Přičemž řepka jde na naftu a kukuřice do bioplynek. Všechno štědře dotované z příslušných programů.
      Víte kdo vyhrál nejvíce tendrů u Lesů české republiky? Uniles. A ten patří Babišovi. Přičemž důraz se změnil z těžby a prodeje dřeva na zalesnění a ochranu kultur. A víte kdo vlastní nejvíc velkokapacitních lesních školek? Babiš. Stát začal dotovat zalesnění a ochranu lesních kultur. Tak že Babišovo školky vyprodukují sazenice na které přispívá daňový poplatník. Ty sazenice, velkou měrou, zalesní Babišův Uniles, opět s podporou státu a jejich ochranu opět dotujeme ze svých daní, ale značnou část z těchto prací opět provádí Babišovo firma.
      A pamatujte si toto. Bohatství nevylučuje hromadění ještě většího bohatství. Ber kde ber.

      Vymazat
    5. Zhnusený... a o čem asi tak píšu. Přečtěte si to ještě jednou.
      Babiš nekrade jak kradli ti před ním. On vlastně nekrade vůbec... Dělá jen to, co mu tenhle systém umožňuje. Ale taky nepotřebuje, aby mu druzí rozkradli to, co jemu přinese úspěch. A z jeho peněz to rozhodně nejde.

      Vymazat
    6. Jinak Zhnusený, řepka nejde na naftu, ale na líh. A ano. Nízká cena energie, je pro něj taky výhodná. Ale to je taky výhodné pro všechny. Takže jakmile by se tohle omezilo, nebo s tímto přestalo, z důvodu dotovaného zemědělství při pěstování produktů určeného pro potraviny, ceny energií vylezou tak nahoru, že zemědělci budou stejně prodávat za draho... Je to začarovaný kruh. A tenhle zákon jej nezmění. I když bych moc rád.

      Vymazat
    7. Roberte, z řepky se lisuje olej. A ten se dále zpracovává na naftu. Líh se vyrábí z řepy, nebo cukrové třtiny.
      Ona není krádež, jako krádež. Pokud si jí nejdřív posvětím zákonem, formálně nekradu. Ale tím se oháněl i Kalousek. Ten také tvrdil, že výprodej arzenálu československé armády za facku byl politickým rozhodnutím.
      Pokud se při výrobě jednoho litru bio nafty spálí dva až tři litry nafty minerální, degradují pole, na kterých se řepka pěstuje a důkladně provětrá peněženka daňového poplatníka, marně hledám smysl této akce. Z hlediska ekonomického to lze nazvat pohromou a z hlediska ekologického katastrofou. Ale proto, že to před tím schválili naši volení zástupci a přijali příslušné zákony, nejde o trestný čin. Z lidského hlediska jde ale o zločin nejtěžšího kalibru. Jednak přicházíme ročně naprosto zbytečně o desítky miliard korun, ale hlavně, devastujeme pole, na kterých se ona řepka a kukuřice pěstuje.

      Vymazat
  5. Chce to udělat kolem toho zákona patřičný propagandistický humbuk, aby došlo i "mlčící většině" o co tady kráčí.
    Pak sice bude zákon možná smeten, ale bacha -je volební rok! Takže je možné, že i nablbaná "mlčící většina" by se mohla rozhoupat a jít k volbám.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Na podzim bude šaráda kolem tohoto zákona mlčící většinou dávno zapomenuta a volit se bude jako vždy - podle akutních předvolebních slibů ...

      Vymazat
    2. No, já si myslím, že nebude.
      Že Čaulid a některé jeho ovce, plus demoblok, ve své nehynoucí blbosti budou proti tomuto zákonu tak brojit a jeduflusat, že i "mlčící většina" se o to začne zajímat; co jako se zasejc děje.
      A pak bude záležet hodně na Okamurovi, jak toho, jako náča SPD, dokáže využít.

      Vymazat
  6. Krotil bych se v nadšení. Zemědělství bylo systematicky rozesíráno třicet let. A to jeden zákon, chceteli nařízení, určitě nespraví. Stačí se projet českým venkovem a trochu přemýšlet. Kde chcete ty české potraviny vyrábět? V těch rozpadlých, nebo polorozpadlých kravínech, vepřínech a drůbežárnách? Z nejúrodnějších polí jsme udělali průmyslové zóny a satelitní městečka. Další tisíce hektarů orné půdy jsme zalesnili, nebo zatravnili. Samostatnou kapitolou jsou lidi. Tak, jak se vylidnil venkov jsme zbavili zemědělství kvalifikovaných kádrů. Kdo z vás o sobě může říct, že rozumí chovu prasat, hovězího dobytka, nebo efektivnímu pěstování polních plodin? Další kapitolou jsou peníze. Pokud například vedle v Rakousku dostane sedlák 50 centů za litr mléka od zpracovatele a dalších 50 vezme dotace, dostává za každý litr 1 Euro. To je cca 27 korun. Pokud u nás dostane sedlák nějakých 8 až 10 korun a tečka, sotva to pokryje nejnutnější náklady. Ekonomové jistě znají pojmy "základní" a "rozšířená reprodukce". Zkuste odhadnout, kolik by musel sedlák dostávat za onen litr mléka, aby se dostal alespoň na "základní reprodukci"? Já to nevím, ale odhaduji to nejméně na dvojnásobek současného stavu.
    Jediné, co nařízení přinese je to, co většina alespoň průměrně inteligentních lidí už dávno ví. Zjistíme, že už se nejsme schopni sami uživit.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. I ta nejdelší cesta začíná prvním krokem. A já v tomto zákoně ten první krok vidím.
      Každému soudnému je přece jasné, že když jsme si nechali po třicet let devastovat zemědělství, za rok se na bývalou úroveň nevyšvihnem.
      Čeká nás ještě dlouhá cesta - ale vykročili jsme!
      Konečně.
      A pak. Nepodceňoval bych naše lidi. Ukažte jim světlo na konci tunelu a dokáží zázraky.

      Vymazat
    2. Dobrá, berme to tedy jako první krok. Ale nebylo by spíš lepší, kdyby se srovnaly podmínky výrobců potravin napříč EU?
      Pokud by jsme zemědělské dotace vyplácely na produkci, a ne na útlum produkce, stala by se výroba potravin opět ekonomicky zajímavá.
      Jenom málo lidí ví, že do českého "zemědělství" teče ročně něco kolem čtyřiceti miliard. Sám žiju celý život v pohraničí. Pole se změnily na louky a pastviny. Některá se zalesnila. Na dotace, samozřejmě. Za jeden ha luk a pastvin pobírají místní baroni 3,5 - 12 tisíc ročně. Podle toho zda se jedná o běžné plochy, nebo plochy zahrnuté do programu Natura 2000. Za tyto peníze mají povinnost pouze chovat přiměřený počet zvířat (tak zvané dobytčí jednotky) a plochy dvakrát ročně posekat a sklidit. Tráva končí velkou měrou ve hnojištích.
      Kromě těchto paušálních dotací pobírají ještě různé účelové dotace a granty. Na rozvoj agroturistiky, chov tetřívků, ochranu čmeláků,... Ale nikde nenajdete dotaci na kilo masa, litr mléka, tunu obilí,... Tak, jak to má EU na západ od nás.
      Proto jsem velkým skeptikem nového nařízení. Pokud budete na výrobě potravin prodělávat, a to budete, protože výrobní náklady bez dotací výrazně převyšují výkupní ceny zpracovatelů, je opětovná výroba potravin nesplnitelným snem.

      Vymazat
  7. Včera večer jsem letmo zaregistroval vyjádření poslance za ODS Skopečka. Jeho názor zněl asi takto: "Nařízení o minimálním podílu českých potravin jde proti ekonomické soutěži a svobodnému trhu".
    Nevím, zda byl Skopeček dlouhodobě mimo sluneční soustavu, nebo nás všechny považuje za naprosté debily. Ale typuji, že platí druhá možnost. V každém případě by si měl změnit jméno ze Skopečka na Beran, protože mluvit o svobodném trhu za situace, kdy je místní produkce válcovaná dotovanou produkcí, většinou ze zemí na západ od nás, je vrcholem idiocie autora výroku.
    Ale což, svůj k svému. Jenom stádo kreténů si může zvolit toho největšího do svého čela.

    OdpovědětVymazat
  8. Zkuste dostat od malého zemědělce potraviny do hypermarketů,ani co by se za nehet vešlo,ale jen přes velké výkupce,takže malý zemědělec nemá šanci na něčem vydělat.Jak už jsem psal,je to jen šance pro Babiše,ale známe jeho triky,Vodňanské kuře jde na vývoz a nám balí Polské kuře.Výkup obílí to samé,všechno vykoupí jeho Agrofert do velkých skladů.sil a pak on dodává svým mlýnům,mouku po své pekárny a dalším,přitom s určuje cenu mouky.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. 8:22
      Ač Babiše nevolím a nemusím, tak se v kuřatech musím zasta, žádná kuřata z Polska na přebalení nevozí.Kde jste tuhle informaci vyhrabal ?? Taky bych nekoupil kuře co stojí kolem 45kč, ale kuře ZLATÉ za 109kč. Kvalitativně někde jinde !! Mouku dnes nemá jen Babiš, ale daleko více dodavatelu.

      Vymazat
    2. 9:03 Tak teď už té výměně kuřat za polské naprosto věřím. Do této chvíle by mne to nenapadlo.

      Vymazat
  9. V prvé řadě je Okamura jen populista. Nevím o jakém ODPADU ze Západu píše. Co jsem kdy na na pultě koupil Západního tak, nikdy odpad a řadu potravin lepší jak naší provenience!
    Naprostá většina lidí, kteří danemu problému rozumí, píší jako o nesmyslném návrhu!! Tak doufám, že Senát a Brusel navrhovaný nesmysl zakáží.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Zakazovat svobodnou vuli je jejich prioritou. Tobe to jeste nedoslo. Czexit a subito!

      Vymazat
    2. 9:28
      Zakázat totální nesmysly, je priorita dneška.
      A s tím czexitem se běž vycpat,jakou máš představu co po tom?? Tobě nedojde, že nezaměstnanost bude min. kolem 15%, duchody spadnou o třetinu, zboží na pultech jak za komanču, žádné,fronty na hranicích, co, pořád nic?? Nastěhovat sem zase ruský šlendrian a bídu ?? ZAPOMEŇ václave !!!

      Vymazat
    3. Czexit nic neřeší. Za prvé, i země mimo EU prodávají výrobky EU, třeba v Oslu koupím běžně výrobky německé. A za druhé, budeme se chránit cly? Fajn. V tom případě už montovna Česko nevyveze do EU ani šroubek.

      Vymazat
    4. Martine, vlhkym snem rudych pomatencu je opet pripojeni k Rusku.

      Vymazat
    5. Unknowne, Britové, při své paranoie, označili polonahou asijskou šmudlu s Holandským občanstvím, kterou si v kanceláři vydržoval k sexuálním hrátkám britský důstojník, jako Špionku...
      Navštiv lékaře, nebo za chvíli budeš mít strach se i napít čaje...

      Vymazat
    6. Strašení ruským záborem a podsouvání zlých úmyslů je ubohé a směšné.

      Proti Czexitu nemáte žádný argument, jenom duchaprosté strašení. Většina pádných argumentů je pro vystoupení.

      Vymazat
    7. Indiáne, už jsem Vám to jednou napsal. Pokud nejsme bez dotací z EU schopni existovat, tak je to horší než za komančů. V tom případě je to stejně cesta do pekla. Obstojí jen státy co se o sebe dokáží postarat sami. Ostatní budou kolonie bez perspektivy.

      Vymazat
    8. Aby ti pánů ty lži zpátky do huby vrazite ráčil, Blátošlape. Ale je vidět, že jsi smrkola. Jinak bys věděl, že je to, co žereš, odpad. Jenže ty nemáš s čím srovnávat - a o tom to je.

      Vymazat
  10. pořád ta stejná písnička,oblékáme si nejprve kabát a pak košili...to co je třeba udělat nejdříve je VYHÁZET BUREŠE a ostatní probruselské kolaboranty a fašisty,odejít z EU a nasadit vlastence a teprve pak půjde všechno hladce a nemusíme řešit prkotiny kolik procent budou české potraviny ,nebo jestli to senát schválí,ostatně senát je třeba taky zrušit a ještě tím ušetříme...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. 8:57
      Pokud píšete o kolaborantech, tak potom o Davidovi, Okamurovi, to jsou ti praví KOLABORANTI, kteří dělají vše, pro vystoupení z EU.. Patříme k Západu, do NATO,EU, tak nikdo z lidí kteří podporují EU, nemohou být kolaboranti, no a s těmi fašisty, jste jen velký trouba, nasadit tvlastence,co to je "" nasadit "" topurko na sekeru, vy budete velký myslitel co Vladimíre Iljíči !!

      Vymazat
    2. INDICKÝ BĚŽEC23. ledna 2021 9:13

      ... ale božínku, pokud to přetrvává už dlouho, nemáte šanci se z toho dostat...

      Vymazat
    3. 10:23
      A z čeho, co máte na mysli ??

      Vymazat
    4. Ty máš problém, tak ho řeš.

      Vymazat
    5. Indiáne, proč máme k někomu patřit? Stále se oháníte že buď patříme západu, nebo Rusku. Co je to za demagogii. Komu patří Švýcarsko nebo Rakousko a neřikejte mi že jsme blbější, znám tam poměry normálních lidí. Jediné v čem se od nás liší jsou zákony a pro státní politika vedení státu. U nás většina politických stran a vy také, stále musíte někomu patřit. Otrocké povahy.

      Vymazat
    6. Marná snaha, Praděde.
      Vůl zůstane volem, byť bys ho do fraku oděl, říkával děda.
      Kreténi jeho formátu se totiž musí vždycky někomu pchát řiti. Dokonce už ani nejsou schopni vlastního, nezávislého úsudku.

      Vymazat
  11. Je otresne co je ten bezec za hovado! Okamura je kolaborant, protoze haji zajmy nasi zeme a zemedlestvi? No to je vrchol debility nebo zaprodanosti.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. 9:30
      Václave to tvé hovado přejdu,ale Okamura není žádný vlastenec, pouze JAPONEC. Ten nehájí naše zájmy, ale jen snaha jak více pošpinit EU a lidi přesvědčit aby volili SPD, jako pronárodní stranu a jistí hlupáci, že Václave, to Okamurovi sežerou i s navijákem co Václav !!
      Tenhle web by se měl přejmenovat na OKAMUROVI POPULISTICKÉ STRÁNKY. !!

      Vymazat
    2. 9:45 Svatá pravda!!!! Pan Okamura je JAPONČÍK a chce nás připojit k Japonsku! Jako kolonii, protože s tím máme velké zkušenosti! A víte to, že pan Dvořák, Dr. David a paní Procházková požádali o japonské občanství? Jó to jsou věci. V prvním sledu se budeme učit, jak aplikovat harakiri. Máte někdo ještě další informace?

      Vymazat
    3. Na naší státní vlajce má být na bílém poli červené kolo!!! Hymna se nebude předělávat. Budeme zpívat český text na melodii japonské. To už pan Okamura dojednal!!!!

      Vymazat
    4. Indiáne, možná kdyby jste si nechal udělat genetický test, zjistil by jste že jste vlastně Tatar. Co potom.

      Vymazat
    5. 9.45
      EU se špiní sama seč může, prolhané xenofobní nepodařeno.

      Vymazat
  12. O úspěchu kampaně "české potraviny" rozhodnou obyčejní lidičky svýma pěněženkama.
    Jestli si koupí BIO vajíčko od spokojených slepiček za 5,-Kč/ks, nebo obyč. za 1,80 Kč/ks
    Vzpomene si někdo na mlékomaty s mlíčkem od kravičky za 25Kč/litr?
    Na BIO hrátky a vlastenecké taškařice musí mít lidičkové více ve šrajtofli, než je český medián.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Vlastíku!

      Máte pravdu, že rozhodne obsah vlasteneckých šrajtoflí, ale o to jde. Proto slovanští otroci dostávají v germánských montovnách (na území protektorátu) třetinu co germáni za stejnou práci (výkon, kvalitu, garanci). A pokud se po kolenou doplazí do kmene EU, dostanou za odměnu až poloviční platy, oproti místním. Přesto je to více, než by dostali doma, ale cestování, kovidbariera a ubytování v brlozích něco stojí. Takže nula od nuly pošla. Otroci makejte a když nemůžete, tak zdechněte nebo prodejte své orgány.

      Díky naprosté vazbě na západ již nejsme otroci, nýbrž bioroboti západu, které lze kdykoliv vypnout (od energií, potravin, léků, financí).
      A nebojte se Vlastíku, vaši majitelé si vaší snahy určitě všimnou a patřičně ji ocení (asi jako navaleného, kterého poslali domů se nechat zavraždit, aby mohli ukázat prstem na Putina - tisíce let staré židovské triky, ale stále na slovanský plebs účinné).

      Vymazat
    2. Ďuro, vystihl jste to perfektně a platí to i na zdejší Hovnivály a Indiána. Čiň čertu dobře, peklem se ti odvděčí.

      Vymazat
  13. Ucelem naseho nahnani do EU bylo zniceni tradicniho prumyslu, zemedelstvi a rozkradeni zeme nadnarodnimi korporacemi, jejichz zajmy haji EU komise proti zajmum zemi v EU. Nepatri nam uz nic, ani voda. Pritom za komunistu vlastnil vsechno stat. Ten se vam ale nelibil a tak vas ted dojeji do nekonecna. Babis jim v tom pomaha. Neverte, ze jede vlastni cestou, je to lhar a podvodnik.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. 9:35
      Já myslel, že jsou bary zavřené a ty doražíš domu k ránu, vožralej jak ruskej MUŽIK a čmáráš totální nesmysly!!
      Komouši nic nevlastnili, ale vše po 48 r.nakradli!! v zemědělcum ukradli všechno!!! Zmetci.
      To co vlastní stát, je vždy neschopné, viz. dnes, pošta, dráhy, ty "" chytráku""

      Vymazat
    2. Indiáne voni jsou hlava. Když můj otec chtě nechtě vstoupil do JZD, tak mu tím nic nevzaly, stal se podílníkem v družstvu a na základě toho se na konci roku vyplácely podíly. Po 89 jsme dostaly vše zpět do soukromého vlastnictví i s vypořádáním společného majetku družstva. Tak samo dostal zpět znárodněný majetek i potomci kolaborantů ale kdo si domyslete.

      Vymazat
  14. Bohužel ale lidí to nevědí že je Babiš jejich tak opět bude vládnout. Takové návrhy které posílí ČR jsou skvělé.

    OdpovědětVymazat
  15. Doporucuji si nastudovat zneni navrhu zakona. Ten navrh je tak zmatlany, ze se v nem uvadi, ze obchod musi prodat urcite procento tzv. ceskych potravin. Nic se v navrhu nehovori o tom, ze by mel nabizet urcite procento.
    Tento navrh pochazi z pera nejakeho dusevniho giganta z SPD, ktery vychodil pouze zakladni skolu a pak se omylem vloudil do politiky, protoze by se jinak neuzivil.

    OdpovědětVymazat
  16. V clanku Petr Hajek uvadi nepravdy. Neni pravda, ze v CR nejsou cukrovary. Dokonce jeden cukrovar na Hane patri ceskemu vlastnikovi. Smyslem tohoto clanku je privest k orgasmu par rudych pomatencu, protoze ti zazili neco podobneho naposledy v dobe kamenne:-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jen doplnim, ze ve stredoceskem kraji je velky moderni cukrovar Dobrenice.
      Na Hane je velky cukrovar Prosenice a ten patri ceskemu majiteli.
      Ale to samozrejme nejaka ruda lopata, ktere se nepovedl zivot a obvinuje z toho cele siroke okoli, nepochopi.

      Vymazat
    2. Jo JEDEN cukrovar na Hané...
      A myslíš, bude to stačit?
      Víš vůbec kolik těch cukrovarů na té Hané dříve bylo?
      Zjisti si to, než začneš takto uboze argumentovat...

      Vymazat
    3. Před r.89 bylo v republice kolem 50 ti cukrovaru, dnes jednotky. A dnes NAŠEHO cukru je v obchodech přebytek a za cenu pod 10 kč, to jsou paradoxy!!
      Co soudruh činil, špatně činil !!

      Vymazat
    4. Roberte, jste schopen pochopit, ze ty dnesni cukrovary jsou supermoderni a jsou schopne zpracovat daleko vetsi mnozstvi cukrove repy? Videl jste nekdy, jak funguje treba cukrovar v Dobrenicich? Vsechno je automatizovane, maji i svoji jimku vody na cisteni repy atd. Dnes naprostou vetsinu cukru, ktery koupite v obchode, je cesky cukr. Navic se i vyvazi. Jaky smysl by melo mit 50 nizkoefektivnich cukrovaru? A to nepisu napr. o jednom cukrovaru ve stredoceskem kraji, ktery byl postaven jeste za rakouska-uherska a bolsevici ho nechali spadnout.

      Vymazat
    5. Cukr se dováží z Polska, Německa, ze Slovenska. Dřív se cukr vyvážel do mnoha zemí a český cukr byl pro ostatní standard! Běžec opět valí lži a demagoigie.

      Vymazat
    6. Dvoraku, opet lzete!
      http://www.cukrovaryttd.cz/vyroba/zavody/cukrovar-dobrovice/
      http://www.hps.cz/

      Vymazat
    7. Jen tak si dovolím špitnout, že před revolucí jsme vozili do tehdá hladového Polska vyždímaného Maršalovým plánem, kdy k potřebným věcem byli přibalovány absolutně zbytečné vojenské přebytky, které Poláci spláceli 40 let,tak tam jsme vozili i naše přebytky vejce, kuřata, máslo, vepřové maso, cukr...Dnes dovážíme z Polska vejce se salmonelou, nemocná kuřata, vepřové, cukr...Když se ohradíme tak ještě polští politici řvou, že jim děláme špatnou reputaci ve světě. Proto si tu nedovolí nikdo nic ze Západu kritizovat i když se ví, že je to šmejd. Nejsem vůbec přívržencem SPD ale chválím jim to, že se alespoň ozvou.

      Vymazat
    8. Kundohorsky, pokud neco takoveho dovazime, protoze dusevni giganti tveho razeni vyrazi vzdy kupovat to nejlevnejsi. Ze maji pak po takovych srackach, ktere konzumuji na tuny, zdravotni problemy, to je jim uplne jedno.

      Vymazat
    9. Asi bych se trochu zastal Západu. Tam totiž ten šmejd jedí lidé taky, jen o malinko upravenější.

      Vymazat
    10. Nekvalita se přece schovává i za vyšší cenou. Neplatí úměra "čím dražší, tím kvalitnějí". Ale pochopí to duševní trpajzlík 10:49?

      Vymazat
    11. Unkrov, mám chalupu na vesnici a odtud odebírám od souukromníků základní potraviny. Do marketů chodím zřídka. Už jsem tu psal, že nejsem žádný chudák. Když sem jezdil služebně např. do Francie tak tam se na rauty a garden party nenakupovalo nic z marketů, vše přímo od vesnických výrobců. Pravdou je, že moji dělníci do marketů chodí a opravdu se obávám o jejich zdraví. S tím s tebou souhlasím.

      Vymazat
    12. Dvoraku, ted to bude pro tebe logicky hlavolam:-)
      Pokud budu prodavat neco drazsiho, lidi se dozvedi, ze je to nekvalitni (koupi si to jednou a nebude jim to chutnat), tak si myslis, ze to budou i nadale kupovat, kdyz je to pritom drazsi?
      Mne by zajimalo, jak tohle dokazes vysvetlit:-)

      Vymazat
    13. Kutnohorsky, Francouz ma, co se tyka vyberu potravin, naprosto jinou mentalitu nez Cech. Francouz rad ji dobra jidla a je ochoten za ne utratit nepomerne vyssi cast sveho prijmu. Vetsina Cechu bohuzel vzdy hledi na to, aby to bylo nejlevnejsi.

      Vymazat
    14. Jak se dozvíš, že to drahé je nekvalitní a to levné je kvalitní? Ty pojízdná hlavolamová laboratoři.

      Vymazat
    15. Kdyz tak nadavate na nekvalitni potraviny ze zapadu, tak pripomenu, ze se v ceskych supermarketech kupuje hodne vyrobku z mlekarny v bavorskem Chamu. Po velkych problemech s vykupem mleka napr. jihoceskou Madetou se velka cast farmaru rozhodla, ze budou radeji mleko dodavat do mlekarny v Bavorsku, protoze tam maji garantovanou slusnou vykupni cenu. Navic dostali cesti farmari akcie bavorske mlekarny - stali se podilniky v mlekarne. Mlekarna ma vyssi vykupni ceny mleka, ale produkuje velky sortiment a velke mnozstvi vyrobku, takze si muze dovolit nizsi marzi. Oproti tomu se majitel Madety vzdy choval jako hovado a ceske zemedelce vydiral pri vyjednavani o vykupnich cenach. Nekteri zemedelci v urcite roky mleko radeji lili do kanalu.

      Vymazat
    16. Dvoraku, ty se to samozrejme dozvis tak, ze si das zadost na UV strany, aby strana rozhodla:-)

      Vymazat
    17. Ad 11:07 Ale my přece již dávno víme, že jste špatný diskutér, zato velký demagog a lhář. A stále se snažíte... legrační.

      Vymazat
    18. https://www.e15.cz/byznys/potraviny/madeta-prisla-o-velkeho-dodavatele-mleka-musi-omezit-vyrobu-1360277

      Vymazat
    19. Unkrovne, dle tvého psaní usuzuji, že taky levné zboží nekupuješ a máš k němu odpor jako já. V tom se shodneme. Prostě na to oba máme aby jsme si koupili lepší a užívali si! I takoví jsou mezi námi. Souhlasíš? P.S. Určeno jen pro unkrovna!

      Vymazat
    20. Kutnohorsky, kupuji to, na co mam chut. A ridim se vlastnim usudkem. Nevim, proc bych mel v zime kupovat ceskou zeleninu. Takove cypoviny vymysli jen osel.

      Vymazat
    21. 10:57. To je logická záhada jen pro jedince ducha mdlého. Nikdy bych nevěřil že po 31 letech v tomto lži systému bude někdo věřit tomu, že zákazník nějak ještě ovlivňuje nabídku a má možnost si ověřit kvalitu, třeba z hlediska chemického zatížení.
      Zákazník si koupí předražený hnus, nebude mu chutnat, tak si příště koupí stejný předražený hnus jen v jiném balení. A tak to může zkoušet pořád dokola.
      To je princip na jakém fungují nadnárodní kooperace a řetězce. Zejména u nás.
      Pohádky o konkurenci si můžete vyprávět možná u filmů z první republiky...

      Vymazat
    22. Hemeroide, zaves se na nejakou vetev:-)

      Vymazat
    23. Unknown23. ledna 2021 11:36

      Ale copak. Došly argumenty?

      Vymazat
    24. On argumenty nikdy neměl. Jen urážky a povýšenost snoubící se s hloupostí. To je Unknown, kterého mažu jako neřáda.

      Vymazat
    25. kutnohorský, podle toho co píšete, patříte k těm lepším lidem. Vaši dělníci chodí do supermarketů na dochucené druhořadé potraviny a máte obavu o jejich zdraví. Jednoduchá pomoc: přidejte jím na platech aby si mohly kupovat to co vy. Jinak jste sám parazit.

      Vymazat
    26. Ale v kapitalismu se to parazity jen hemží na tom je založen. Kdyby jim přidal sám by mohl mít málo. Nejsme v rovnostářském socialismu. Takhle jsme si to vycinkali.

      Vymazat
    27. Ano, my jsme si vycinkali kapitalismus, který je komunistický jen pro naši "elitu"...

      Vymazat
  17. Smyslem navrhu tohoto zakona je pouze vyvolat dojem, jak se narodovecka skupina okolo sikmookeho hlupaka stara o tezce zkouseny lid. Ve formulaci navrhu zakona se uvadi, ze se "musi prodat urcite % dane potraviny". Je to stejna kravina, jako kdyz management Ceske posty nutil zamestnance prodavat ruzne kraviny jako losy a podminoval tim vyplatu odmen. Takze zamestnanci nakonec vytvorili jakysi preprodejni system mezi sebou, aby tak nakonec na ty odmeny dosahli.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nikoli a vy to velmi dobře víte. Vlastenci zvedli hlavu a vědí, jaké je naše dnešní nedůstojné postavení. Jsme kolonie a to musí skončit. Ven z koloniální závislosti bude cesta dlouhá, protože proti národu stojí zájmy několika lidí, kteří na tom vydělávají a pak houf idiotů, kteří mají dušinky slouhů. Vlastenectví a zájem jejich rodné země jsou jim naprosto cizí. Ostatně Běžec, Unknown či J.J. jso toho příklady.

      Vymazat
    2. Dvoraku, kdyz proti tobe stoji takove velke mnozstvi lidi, nebylo by lepsi, aby jsi se prestehoval na duchod do Ruska? Byl bys tam mezi svymi, Putin te urcite vyznamena:-)

      Vymazat
    3. Unknowne ty HOVNIVÁLE, to jsou tvoje a Indiána argumenty? Přestěhovat se do Ruska? To jsou neskutečné hovadiny to vaše strašení Ruskem.

      Vymazat
    4. 10:09
      Neskutečné xenofobní hovado!
      Čecho-japonec ti vadí a německá svazačka, práskající v časech Dederonstátu na své kolegy ne?

      Vymazat
  18. Vy jste snad v Německu viděli tolik českých jablek? A v Rakousku české vepřové? Odbornice drtí křiklouny ze Senátu a Sněmovny. Fakta, fakta, fakta

    https://www.parlamentnilisty.cz/arena/rozhovory/Vy-jste-snad-v-Nemecku-videli-tolik-ceskych-jablek-A-v-Rakousku-ceske-veprove-Odbornice-drti-kriklouny-ze-Senatu-a-Snemovny-Fakta-fakta-fakta-651277

    OdpovědětVymazat
  19. Proc cesti zemedelci vozi mleko radeji do Bavorska:
    https://www.idnes.cz/plzen/zpravy/farmari-vyvoz-mleka-nemecko.A170328_081509_plzen-zpravy_ban

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. A co jste tím chtěl říci? Prosím, rozveďte.

      Vymazat
    2. https://www.e15.cz/byznys/potraviny/madeta-prisla-o-velkeho-dodavatele-mleka-musi-omezit-vyrobu-1360277

      Vymazat
    3. 11:14- vysvětlení Vám píši o patro níž!

      Vymazat
  20. Tento nesmyslny navrh zakona pouze nahrava takovym lidem, jako je soudruh Teply z Madety, ktery leta drbal ceske zemedelce a ktery touzi vydobyt si vetsi misto na trhu. A protoze to nedokaze svymi schopnostmi, tak financuje hlupaky z SPD.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. 11:23-pokud byste znal a byl objektivní k panu Teplému a jihočeské Madetě, musel byste uznat konkurenční boj přeshraničních firem proti Madetě. Jste tedy jen zahraniční lobbista.

      Vymazat
    2. Pane Povolny, jste vedle jak ta jedle.
      Teply je jeden jediny vlastnik a sel vzdy proti ceskym zemedelcum, at se vam to libi nebo ne. Vzdy jim nabizel nizke vykupni ceny.
      Naproti tomu bavorske mlekarny funguji na principu druzstev s akciemi, tzn. ten, kdo dodava do takove mlekarny, se automaticky stava spoluvlastnikem mlekarny. Takovyto zpusob spoluvlastnictvi zemedelcum garantuje ferovou vykupni cenu mleka. Proto je v Bavorsku vyssi vykupni cena.
      Ten, kdo do toho mota nejake narodovectvi je budto hlupak, ktery tomu nerozumi nebo bolsevik anebo oboji. Osobne si myslim, ze c/ varianta je spravna.

      Vymazat
    3. 12:02-dost si protiřečíte. Ano, pan Teplý privatizoval Madetu dle tehdejšího i současného modelu, že vlastník je nejlepší hospodář. Pokud vím, čeští dodavatelé mléka nejsou spoluvlastníky bavorských mlékáren. Jde tedy jen o likvidaci konkurence a tam již národní aspekt je na místě.

      Kdo je bolševik z nás, je jen hloupá nálepka.

      Vymazat
    4. Uz to, co pisete, je blbost: Teply privatizoval podle modelu vlastník je nejlepší hospodář. On byl v te dobe Teply vlastnik, kdyz privatizoval? Byl to bolsevicky kadr, ktery se dostal k lizu. Ale majitel v dobe privatizace nebyl.

      Vymazat
    5. 12:40- umíte chápat, co je pojem privatizace a následný vlastník? Někteří "socialističtí vlastníci" přímo prodali pod cenou státní majetek do ciziny. Takovou privatizaci si představujete?

      Vymazat
    6. Jeste jednou. Jste opravdu natvrdly. Pisete vlastnik je nejlepsi hospodar. A ja se vas ptam, jestli byl Teply v dobe privatizace vlastnik?

      Vymazat
    7. 13:08- taky ještě jednou. Jsou jihočeští zemědělci spoluvlastníky bavorských firem?

      Vymazat
    8. Unknowne ty HOVNIVÁLE, do Ruska vyvážet zakázáno a na západ to kvůli dotacím zemědělců na západě nejde. To je celý ten západní zázrak. Hodně nás odrbat a pak trochu s podmínkami poslušnosti a s určením do kterých nepotřebných věcí dát, vrátit.

      Vymazat
  21. Dnes musím vyjímečně poděkovat Panu Dvořákovi, že ZATÍM nemaže žádné příspěvky !!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. A proč mazat, když svými protiargumenty velmi silně podporujete argumenty zástupců Okamury a SPD. Uvědomte si, že jste tu nepopulární a cokoli řeknete tu nikdo nebere. Udělal jste si tu ,,reklamu" a i kdyby jste tu teď nejslušnější byl je tu málo lidí, kterým by jste se se svými názory zalíbil...Prostě se od vás čekají spíše nějaké urážky a prasárny. I když mne svou současnou slušností překvapujete. Jak vám to dlouho vydrží???

      Vymazat
    2. Když nenadáváte, neponižujete, nepodsouváte, nekádrujete, tak není důvod k mazání.

      Vymazat
    3. 12:25
      Nikdy jsem neměl potřebu někom podlézat.Vždy Budu psát svůj názor,ať se líbí nebo ne. A pokud budou moje slušné komenty MAZÀNY, tak se vždy ozvu, jak se zde MOHOU líbit pouze jednostranné komenty a přednostně upřednostňovany, kolikrát vulgární a nemazany.

      Vymazat
    4. Ale papouškování hloupé propagandy přece není názor!

      Vymazat
    5. 12.25
      Jen dočkejte času... a dočkáte se.
      Jen co Blátošlapa I. vystřídá ve službě Blátošlap II.
      Vážně jste ještě nezaregistroval, že se jedná o tým?

      Vymazat
  22. Bez zdejší 5.kolony by se import odpadků a export našich kvalitních potravin nedařil. Nečekejme změnu zvenčí, ale pokusme se ubrzdit naše pomatené spoluobčany.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. A ty uz jsi zabrzdeny, adonisi?-)

      Vymazat
    2. Unknowne, ty neumíš diskutovat? Ta hláška je na zralá smazání.

      Vymazat
    3. 12:06
      Budu vám dále vykat, nebyl jsem v KSČ, ani LM a nakonec jste mi ani nebyl představen. Přesto děkuji za optání, brzdím a budu muset asi ještě dlouho brzdit. Zastavit, ale nehodlám.

      Vymazat
    4. 11:36
      Moc rád bych se od TEBE dozvěděl konkrétně, jmenovitě, co dovazime nekvalitního a vyvážíme kvalitní.
      Napiš, pouč mně jako hlupce.
      Vždy pokud mohu,kupuji kvalitní zboží ze Západu. Bez dalších keců je vždy lepší.

      Vymazat
    5. 15:51
      Právě dnes jsme měli k obědu rajčata že Španělska, naprosto bez chuti. Škoda, že neznám vaší adresu, rád bych vám je poslal.

      Vymazat
  23. Vlastenec Dvorak zvedl hlavu a zavelel: Rajcata na snehu!-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Bože, ty jedno nedospělé trdlo. Nic jiného tam nemáš?

      Vymazat
  24. 96 příspěvků,z toho 44 patří diagnostikovanému Idiotovi Uknownu a 12 tomu samému - Indickému běžci. Administrátor, po domluvě s Unknownem, dělá vše možné pro rozbití diskuze a odchod diskutujících, o čemž Dr. David nemá tušení.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Forkaci, budes mlatit oponenty jako Volny?

      Vymazat
    2. Ad 13:09 - proč to píšeš, studente. Chytré to není, vtipné to není. Ta proč?

      Vymazat
    3. 12 :54
      Forkáč,ty budeš znát výraz IDIOT velice dobře,tak tě tady tituluje většina diskutujících.
      Nikdo nerozbiji diskusí, pouze ty zoufalče nejseš schopen uznat jiný názor,než ty ten svůj.a podobných blbu.
      Kdo a proč je podle tebe IDIOT??

      Vymazat
    4. Myslím, že s touhle úrovní vyjadřování tady Unknown nadlouho skončil
      Omlouvám se ostatním unknownūm, že mohou být v zápalu mazání semletí také
      Což takhle si dát nějaký alias?!

      Vymazat
    5. 12:54
      Souhlas, se to není puberta, to je posedlost a asi doopravdy nezbytné léčení. Tak pilní by nebyli ani za peníz. Doba je náročná a slabší to nezvladnou.

      Vymazat
  25. Netušil jsem, že to někdy řeknu, ale zlaté časy, kdy to stálo za ho*no.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. j.j. odlište se jiným nickem, připomíná J.J. vizuálně, nikoliv názorově.

      Vymazat
  26. ra22. ledna 2021 23:31 OK jenom dodám.Lidi vzpomeňte si na první zvolení levobočka havla za prezidenta ČSSR. Vyrazil před kamery z celého světa v kalhotách nad kotníky = vzkaz pro cabalzednáře: Přísahal jsem KŘIVĚ. Vždy budu sloužit CABALE!

    OdpovědětVymazat
  27. Unknown23. ledna 2021 15:57
    12 :54
    Forkáč,ty budeš znát výraz IDIOT velice dobře,tak tě tady tituluje většina diskutujících.
    Nikdo nerozbiji diskusí, pouze ty zoufalče nejseš schopen uznat jiný názor,než ty ten svůj.a podobných blbu.
    Kdo a proč je podle tebe IDIOT??
    ===========================================================
    IDIOTE, tak tě tady v některé z reakcí na jeden z množiny výblitků tvé choré mysli, tituloval Dr. David. Jelikož to pronesl známý a renomovaný psychiatr, jedná se nepochybně o oficiální diagnózu, čímž jenom Dr. David potvrdil to, co tady všichni, kromě tebe, IDIOTE (pozor, nepoužívám nadávku ale diagnózu) vědí a s čímž, bohužel, stále a stále administrátor nedělá naprosto nic.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Forkie, co byste s tím na místě admina dělal vy? Čekám nějaký rozumný návrh. Děkuji předem.

      Vymazat
  28. j.j.23. ledna 2021 15:57, jsem tou vaší větou inspirován k otázce. Běžela diskuze na NR nějak hůř v dobách, kdy nebyla vynucována u bůhvíkoho "registrace" a aliasy, kdy admin nevynakládal tak olbřímí úsilí? A byly to pro alternativu horší časy. S ještě ne natolik naštvanými lidmi a tak úpornou propagandistickou masáží. Představte si dnes na Čt24 pana Kollera. Vzpomeňte, koho si dovedla pozvat do "Kotle" madam Jílková. JiH

    OdpovědětVymazat

Na opakovanou žádost čtenářů, kteří se nechtějí zapojovat do diskuzí obsahující vulgární a urážlivé výroky. Jejich odstraňování je časově náročné a narušuje plynulost diskuze. Proto nebude dále možné vkládat anonymní komentáře.
Pro vložení komentáře je proto nutné se na stránce "Nová republika" přihlásit vpravo v horním rohu této stránky "přihlásit se" (výběrem emailového účtu např. Google) a upravením uživatelského profilu (v kolonce Nastavení>Upravit uživatelský profil). Děkujeme za pochopení.