Reklama

středa 6. ledna 2021

Proč máme strach třeba i jen pomyslet na to, co Merkelová učinila?

Lubomír Man

6. 1. 2021
Snad nikdy se naše postavení otroků, vrhajících se k nohám svého pána a líbající nejen je, ale i jeho prošvihané důtky, neprovalilo tak jasně, jako v našich mediálních debatách o tom, kterou že to očkovací látku (vakcínu), z ciziny koupíme a do vlasti dovezeme. Zda vakcínu americké firmy Pfizer (její nevýhodou je, že musí bý skladována při teplotě mínus 70 stupňů pod nulou – přesto vláda ČR už snad právě u této firmy objednala 5, 5 milionů očkovacích dávek), nebo vakcínu britské firmy AstraZeneva, anebo opět vakcínu americké firmy Moderna. Jen o jediné vakcíně nepadlo v těch debatách jediné slovo. A to o první vakcíně proti Covidu-19 na světě – Sputniku V.

Proč se tak stalo (a vlastně nestalo), je jistě všem Čechům srozumitelné. Ta vakcína je totiž ruská – a proto o ní nelze nejen uvažovat, ale bylo by zločinem se o ní třeba i jen zmínit; a to i kdybychom měli všichni zhebnout, míní náš vládnoucí establishment, a stejný názor mají i všechna naše oficiální média. Že ten Sputnik V má účinnost 95 procent, čili nejvyšší ze všech současných vakcín, a že jen jedno procento lidí touto vakcínou očkovaných pociťuje – jak hlásí Argentina – nežádoucí reakce (bolesti hlavy či svalů či lehce zvýšenou teplotu), které už po 48 hodinách mizí, nás jako ty nejpravověrnější příslušníky Západu nemůže zajímat. Stejně jako nás nemůže zajímat výrok nejprestižnějšího světového lékařského magazínu The Lancet, vycházejícího v Londýně, který píše, že „analýzy výsledků ruské vakcíny jsou povzbudivé a že z dosud zveřejněných dat vyplývá, že vakcína je účinná a nemá významné vedlejší účinky“.

Ale co, prosím vás, takovýhle žvást dokazuje? Nic než že lidé v Británii nejsou ve své západní víře dost pevní. Nic jiného. My takovýto rádoby objektivní postoj odmítáme. Stejně jako odmítáme pochopit německou kancléřku Merkelovou, která prý, znepokojena faktem, že v prvním čtvrtletí tohoto roku mají být v Německu pro nedostatek vakcín očkovány pouze prioritní skupiny, hovořila včera, to je v úterý 5. ledna, s ruským prezidentem Vladimirem Putinem o možné spolupráci Ruska a Německa při společné výrobě vakcín. Během telefonního hovoru byly dohodnuty další diskuze mezi ministerstvy zdravotnictví obou zemí.

Takže vidíte, jak to dopadá, když se tak horlivě snažíte držet politickou linii, kterou vám někdo nalinkoval. Nakonec bude mít ten Sputnik V i on, a nám nezbude nic než ten Pfizer s mínus 70 stupni Celsia.

49 komentářů :

  1. V Nemecku se zurive hleda vinik nedostatku ockovacich vakcin

    a kolapsu doposud nevidaneho rozsahu,nebot pocty nakazenych a neboztiku prorazeji mraky a luzek brzy neni.
    No mohla by ta kanclerka zatelefonovat i presidentovi Xi,tomu rudemu komunistovi v Cine,ten totiz se chysta vyrobit v pristim roce miliardu vakcin,ktere nejsou zalozeny na zmene DNA,ale podobne jak to udelali rusaci na oslabenem viru.
    Skoda,ze tu nemame vzorek,aby jsme zjistili co zas ti komunisti vyvedli!
    No volani to je i u nas marne,nasi vladu ridi totiz GR TV a jeho dobre nasimi penezi vycpana kamarila mensiny neomarxistu.
    Cinani pry vakcinu nejprve chteli rozdavat chudym statum zdarma,ale pak jim doslo,ze by to bylo kontraproduktivni a lide by si toho nevazili a nyni zacali diplomaticky nebizet na to KREDIT a to po celem svete !
    Proc to nas "preceda"nebere neni znamo.
    Pry ceka na horsi casy..ANO,BUDE LIP! Howno!

    Je to pravda nebo ne?

    OdpovědětSmazat
    Odpovědi
    1. V Americe se vcera zacalo dit neco podobne utoku na Zimni palac v Rusku.

      Demonstranti vnikli do kongresu a ted uz nema Trump zadny manevrovaci prostor.
      Pokud neco neudela muze byt uz brzy, nebo rano dokonce zatcen.
      Mel mluvit ve 3 hodiny,ale je ticho,to nevesti nic dobreho,musime pockat na info co se ted bude dit.
      Skoda,ze nemame vlastni iformacni soustavu a neomarxisti svym pochodem institucemi ovladli a znemoznili ty ohlupovadla.

      Smazat
    2. Nevím jestli je to pravda nebo ne, zřejmě si odpovíte sám. Ale přes to bych od Vás chtěl vysvětlení co je to onen "neomarxismus" a kdo jsou konkrétně ti "neomarxisté". Ptám se proto, že tento termín používáte s tím, že za všemi nespravedelnostmi a neřády světa stojí neomarxismus.

      Smazat
    3. 8:40: Souhlas. Zase se to většině lidí s černobilým myšlením nebude líbit to co napiši. Pan Skála /což je komouš/, pořad Svobodného radia. Pan Skála erudovaný muž - neomarxismus tu je z toho důvodu, aby byl jaksi rozmyt - piši vlastními slovy - výsledný krach tohoto nejlepšího režimu, který lidstvo vymyslelo - neoliberálního kapitalismu. Tak jak za ekonomický krach bude viněn vir, tak za krach toho nejlepšího režimu budou vinovatí "neomarxisté" - z Bruselu. V Bruselu pro lidi kteří neuvažuji - žádní komunisté, nebo marxisté nesedí /kromě Konečné, která se nechala slyšet, že do Bruselu je třeba stáhnout co nejvíce komunistů aby ovlivnili světové dění hlasováním - což nevím jestli brát jako vtip/. Tedy žádní komunisté tam nesedí, sedí tam lidé jmenovaní velkokapitálem, převážně pod německou kuratelou a to je totéž jako pod kuratelou americkou, protože Německo je kolonie Emeriky - ještě formálně do roku 2099. Takže veškeré hlasy až na vyjimkky - na nějakého Farage, který tam byl, z Malé Britanie - jak říkají Poláci. Prosím Vás co to je za nesmysl. V době nevídaného nástupu velkokapitálu především peněžního nějací komouši budou kecat do toho co se má dít. Rozhodovací místa nikde nerozhodují ve prospěch otroků /Jozef Blažek: Czas niewolnikow - polský knižní trh/ ale ve prospěch těch nejvíce narovnaných, kteří kdysi byli vyobrazení s velými břichy, ve fracích a v cylindrech. A že Vám Babiš, otrokům - třeba důchodcům přidal tisíc korun - to je tak jak ve starém Římě, kdy se rozdával chleba. Podstata režimu se nemění.

      Smazat
    4. 11:17 malé vylepšení: přičinou krachu stávajícího režimu bude kovid a "neomarxisté".

      Smazat
    5. 11:17-Já souhlasím s termínem "neomarxista", protože protagonisté prosazují svůj názor politickou, často vojenskou represí, jako všechny -izmy. Současné jeho spojení s kapitálem může ovšem naznačovat druhou verzi, "neofašizmus" jako příbuzenský klon. Podobná situace byla před oběma WW.

      Skutečná demokracie neexistuje, ani v "digitální" době, nikdo se nás neptá na názor, dokonce ani na souhlas s rozhodnutím elit, natož jak si přejeme jejich výběr, což by nás v této době mělo zajímat nejvíce!

      Trochu pesimistická poznámka, tak jako zločin předbíhá jeho stíhání v objasněnosti, vliv kapitálu demokracii.

      Smazat
    6. Dotaz na p.M.Povolného, 12:33
      Krteček 6:49, mě nevysvětlil co to je "neomarxismus" a kdo jsou konkrétně ti "neomarxisté". Ptám se Vás proto, protože i Vy tento termín používáte. Tak zřejmě budete vědět význam pojmu a co obsahuje. Hlavně by mě zajímali ti politici co jsou "neomarxisty", neboli jeho protagonisté.

      Smazat
    7. Georgi, neomarxisty chápu jako skupinu lidí vedenou politiky, kteří chtějí násilím jejich vize spravedlnosti vnutit celému Světu. Pokud mají podporu světového kapitálu, je to na pováženou. Příklady vidím v Antifě podporované Sorošem, demokracii šířenou USA. Dnes již nejde ve světové politice o ideály, jen o moc jedněm, druhým o existenci.

      Nastudujte léta před oběma WW a jistě najdete souvislosti.

      Pokud znáte marxizmus, tedy i světovou revoluci. Znovu připomínám financovanou kapitálem?

      Smazat
    8. PS. možná bychom se měli bavit, co je a není levicové. Sám se za levičáka považuji, "žít a nechat žít" národy podle své tradice i ve vztahu k přírodě, jednodušeji to vyjádřit neumím. ostatní je agrese mezi lidmi i ve vztahu k přírodě.

      Smazat
    9. Georgu,neomarxiste prosazuji vladu mensiny nad vetsinou

      jejich cilem je nova diktatura tzv "humanismu",kdy se ma k zastraseni a prosazeni pouzivat i cizi kultura,ktera ma vladnout terorem a tzv koranem ,kdy se kryje nabozenstvim ale zadne nabozenstvi neni a chce instalvat stredovek za totalniho rozvalu krestanske a evropske kultury.
      Video davam casto i tady,je i nahore, tak napiste jak mu rozumite a zda jste si ho poslechl

      https://youtu.be/k1RasXw7iko

      Smazat
    10. Ani jeden z pánů (Povolný, Krteček) mi neodpověděl na to, co je podstata tak zv."neomarxismu". Mám dojem, že pletete dohromady jablka a brambory. Co je na neomarxismu marxistické, opravdu nevím. Snad ten název, který mu tam připnuli. Zcela opomíjíte dobu, kdy vznikl "marxismus", když ho tak nazvu, tedy myšlenky, dokumenty a praxe (politika), která odpovídala době vzniku organizovaného dělnického hnutí. Tedy i Vámi uváděná "světová revoluce".
      Pokud se v hodnocení, kritice dějin dopustíme toho, že nevidíme tehdejší společenské podmínky a hodnotíme dějiny dnešním pohledem, dostaneme se na slepou kolej. Kdyby z Marxových myšlenek nezůstalo vůbec nic, tak zůstanou jeho myšlenky o příčině vykořisťování dělníků, zde si dnes můžete dosadit zaměstnanců, firem, států, rozvojových států, atd. Marx se zabýval sociálním osvobozením člověka, opravdu se nezabýval tím, co Vy tvrdíte.
      Neomarxismus se dle Vás se zabývá multu-kulturalismem, právem menšin, snad ovládnutím celého světa atd. Onen neomarxismus je dle Vás v EU i u nás a všude ve světě. Není to zásadní rozpor , který tvrdíte ? Dle mě EU je zcela pod vlivem nadnárodního kapitálu (převážně Francie, Německo, daňové ráje atd.). Náš systém tak zv. „liberální demokracie“, na př. premiér miliardář, dělá co EU chce, je marxista ? Opravdu tuto schizofrenii nechápu.
      Víte i kdyby všechno co jsem napsal zpochybníte, tak jeden moment je nezpochybnitelný. Dojel na něj minulý režim. Je třeba naprosto důsledně v politice označovat skutečnosti takové jaké jsou a ptát se po příčině a nejen v politice. Takže za vše může tzv. neomarxismus, jste dle mě úplně vedle. Je třeba pátrat po příčinách a ne o jevech. Zaměnili jste podstatu za jev a ukázali jste na koho ? A přece jen ještě něco, napište kdo jsou ti „neomarxisté“ alespoň u nás v ČR ?

      Smazat
    11. Georgi, vždyť si neprotiřečíme! Marxismus vycházel z reálií minulého a předminulého století. Proto toto století potřebuje analýzu "nového" Marxe s použitím "starého". Jde tedy o "neomarxe" a příznivce nového vidění Světa.

      Pokud jste "marxista" jistě víte, že se dělil na "leninismus, trockismus, stalinismus" atd. Všechny tyto -izmy lze považovat za neomarxismus. Máte-li jinou versi nebo zastáváte původní, budete asi muset ji veřejně obhájit/prezentovat.

      Smazat
    12. Stále čekám na odpověď, kdo jsou konkrétně alespoň ti naši "neomarxisté" ?

      Pokud vím, tak se za minulého režimu byla oficiální "ideologie" tzv. marxismus-leninismus. Ale to byl umělý „výrobek“, "ideologů" na objednávku režimu. V.I.Lenin by se musel v hrobě převracet co "ideologové" zplodili. Není "žádná" ideologie, ani ucelený systém, jak Vy říkáte trockismus a stalinismus, neexistuje. Ani v době Marxe se tomu neříkalo marxismus, marxista, začalo se to takto nazývat pro zjednodušení.
      Ani "marxismus" jako ucelená teorie , ideologie neexistuje. Odkazem Marxe jsou jeho myšlenky, které zanechal ve svých článcích, spisech, organizování dělnického hnutí, Kapitál. Raný (mladý) Marx je také jiný než radikální Marx (Komunistický manifest).
      Ten, kdo jeho práce nečetl, nemůže o Marxovi a když to zjednoduším o marxismu, dělat takové závěry. Z Maxe nám (pro ty co chtějí a jsou levicově zaměření ) zůstala jeho metoda poznání světa a jeho myšlení, postupy, praxe a východiska. Přenést Marxe do dnešní doby pochopitelně mechanicky nelze. Lze ho studovat a používat zejména jeho myšlenky o neměnnosti podstaty kapitálu, ale nutno vidět všechny souvislosti, jak se kapitalismus vyvíjel a změnil. V tom podstatném se však nezměnil. Dnes musíme vidět Marxe v těchto historických souvislostech. Rozhodně dnes ani radikální levice nebude dělat světovou revoluci.

      Smazat
    13. Georgi,-pokud neexistuje "marxizmus", Váš názor, nemůže být ani neo! V poznání světa nebyl Marx první ani jediný. Sám uvádíte, že Marxe mechanicky použít nelze, proto ho inovovali po svém Lenin a další včetně Vás, jen ještě neznám tu Vaši inovaci, tak nám ji představte. Ať se Vám to líbí nebo ne, budete jen také "neromarxista", když vehementně požadujete nějaká jména.

      Upřímně řečeno, já ke změně podstaty světa a jeho současné kapitálové formy Marxe nepotřebuji. Mám svůj rozum. Stačí už jen "maličkost". Získat moc ale i k tomu potřebujete kapitál. Tak co mi radíte, když dělníci po revoluci 4.0 nebudou a roboti i ti z masa budou řízeni čipy?

      Smazat
    14. K p.Povolnému 19:03
      Myslím, že odkaz Marxe pro dnešní dobu jste nepochopil. Kdo chce, tak ho tam najde, nikomu nic nevnucuji. Proč se bráníte uvést jména našich neomarxistů, když o nich mluvíte? Proto jsem neomarxista, že se ptám kteří, alespoň u nás jsou. Nemá logiku co jste napsal. Nejsem.
      Nebudeme se školit, že Marx v poznávání nebyl první, nebyl. Vycházel a čerpal již od antických filozofů, poté použil a rozvinul v materialistickém pojetí Hegla, jeho metodu poznávání světa. Pokud jste věřící, stačí bible, opět nic proti bibli, jsou tam poučné věci. Nic proti tomu, že nepotřebujete Marxe a ani nic proti tomu, že Vám stačí „Váš rozum“. Já si myslím, že alespoň mě pouhý rozum nestačí. K současnosti. Aby jsme pochopili příčiny potřebujete „nějakou metodu“, řeknete, že Marxova dialektika je k ničemu. Dobře, ale třeba právě pomocí této metody, kritického myšlení, rozumu i emocí je možné dojít k tomu, že jsem schopen provést analýzu současnosti a na základě případně jako skupina, organizace, hnutí stanovit cíle, strategii a prostředky pro např. změnu společnosti.
      Víte jaký odkaz Marxe je pro tuto dobu „velmi důležitý“ ? Je to humanismus. Hovořím-li o dnešní levici, která je bohužel velmi slabá, tak musí být „humanistická“. V první řadě jsou to otázky míru a války, ale jsou to otázky ekologie, zdravé potraviny, čistý vzduch a idea štěstí člověka (jeho rozvoj, uplatnění, ne honba za ziskem). Představte si, že o tom co jsem napsal se v současnosti vede diskuze v Japonsku. Aby cílem nebyla honba za ziskem, ale „štěstí člověka“. Je to Marx, asi není, ale jsou to jeho myšlenky. Nová levice, která možná vznikne nebude o Marxovi vůbec mluvit, ale bude mít možná stejné cíle.
      Nepochopil jsem, co jsou „současné kapitálové formy Marxe“ a že Vy ho nepotřebujete (Marxe) ke změně současného světa v pořádku. Říkáte, že stačí „získat moc, ale i k tomu potřebujete kapitál“. Pokud vím, tak ten mají pouze ti nejbohatší a ti budou dělat „změnu podstaty světa“, to snad nemyslíte vážně ?
      Ještě k tomu Vašemu „Science Fiction“, dobře, stále se o tom mluví co bude po revoluci 4. Ale nikdo neví co bude, nebo nechce vědět ? Nebudu fantazírovat, ale řekněte co s těmi„nepotřebnými“, které „kapitál“ nebude potřebovat, co s nimi bude dělat ?

      Smazat
  2. Pane Mane, na rozdíl od Německa u nás nikdo ani nepípne, že náš průmysl vyráběl před převratem také očkovací vakcíny. Je na čase hledat viníky, kde a kdo ty podniky zašantročil. V minulém článku jste ronil slzy, že jsou u nás lidé, kteří nesmí na obrazovku. Napište, kdo z nich otevře veřejnou diskuzi o tom, proč se nestaráme sami o sebe a nekupujeme vakcínu svobodně, aby lidé v Česku neumírali. Jedná se asi o tisícovku měsíčně. Šetřete soucit, někdo si ho nezaslouží.

    OdpovědětSmazat
    Odpovědi
    1. Pozor! Česko už má vyvinutou vakcínu! K překvapení všech ale Blatný její testování 20.listopadu stopnul!

      https://tn.nova.cz/clanek/petras-ockovani-muze-celou-koronavirovou-situaci-zcela-zmenit.html

      A teď můžeme konspirovat. Byly v tom tlaky zvenčí? Na 100%. Tlak z EU a tlaky korporací jako Pfizer jsou obrovské. Nikdo na západě nestojí o jakoukoli konkurenci. Je to furt stejné, je to furt dokola jako s cukrovou řepou.
      Za měsíc a půl už mohla mít česká vakcína druhou fázi testování za sebou.
      V tomto pašalíku prostě není možné dělat něco jiného, než v montovně! To je náš osud vazalů.

      Smazat
    2. https://www.irozhlas.cz/zpravy-domov/ceska-vakcina-koronavirus-v-cesku-zastaveni-vyvoje-ockovani_2011190631_vtk

      Prostě připosranost, malost, lenost, ohnutá páteř.
      Prostě by se to vyzkoušelo na 30 lidech, pak na 300 a hotovo. Vždyť ty šmejdi ze západu to dělali úplně stejně, žádná věda. Tady se zase kolaboranti báli samostatně myslet. Mohli jsme nejenom ušetřit miliardy, ale ještě miliardy vydělat.

      Smazat
    3. On ten Blatný je totiž havloid, takže první co zaříz byla česká vakcína. Pochopitelně!

      Smazat
    4. Cukr v tomto roce stoupne v cene jak hlasi market,
      bublinari zjistili

      Smazat
    5. Cesky vynalezci si koledujou.
      Z nadpisu neni jasne,kdo je "Mame".
      Autor a kdo jeste..

      Smazat
    6. 20.25
      Kdyby jen to. Dnešní "mládí vpřed" už ani neví, že pravé nešťovice byly celosvětově vymýceny díky plánu - a pod vedením - českého epidemiologa Karla Rašky. Nejen to, oni už ani nevědí, co to bylo za metlu a že do doby jejich vymýcení (1979) měly jen od počátku 20 století na triku půl miliardy lidí. Natož aby věděli, a to nejen oni, ale i naši tzv. politici, že jsme ve zdravotních vědách v podstatě doposud na světové špičce.
      Proč hodil Blatný vidle do vývoje české vakcíny na covid, která již za sebou měla dokončenou první fázi? Ale co bych se po ránu rozčiloval. Kdo chce, ať si to dohledá.
      Jak napsal spisovatel Pavel Stránský, děkan a konšel v Litoměřicích roku 1620:
      "Čech po většině s obdivem následuje všecko cizí, kdežto, co doma ve vlasti vzniká, posuzuje povýšeně a pohrdlivě..."
      Není bez zajímavosti, že jeho kniha "O státě českém", z níž je citace, byla vytištěna r. 1634 v Německu, v Čechách pak poprvé - v německém jazyce! - v r. 1792! A do češtiny byla přeložena až r. 1893!!! - tedy po téměř 260 letech!!!
      Jak nádherně to potvrzuje onu citaci. A platí, a to ještě ve větší míře, díky vymytému "mládí vpřed", po dnešní dny.

      Smazat
  3. Incognito,jeste par takovych valecnickych komentu jako tento

    a Pirati urezou Babisovi,ktery jim asi pry onemel a sedi na vejcich ,nohy od zidle a on se pri padu jeste po neomarxisticky uvali do hlavy, nebo co nebo jak vlastne ten chlap funguje,kdyz se tu mezi nami nechce objevit a zduvodnit proc ho GR TV neposloucha?

    OdpovědětSmazat
    Odpovědi
    1. Kazdym dnem je jasnejsi,ze se bez vlastniho informacniho pole volici neobejdou

      proc mame platit TV poplatky,kdyz si je deli a shrabnou GR TV a par neomarxistu modrych trockistu,kteri s nami obcany a vladou triskaji jak se jim zachce.
      Propaguji pouze jak nas nacpat do domaciho vezeni a nezajima je ockovani opravdovymi, davno osvedcenymi vakcinami a chteji na nas vydelat zmenou DNA na opice nebo co.
      At uvolni polovinu koncesionarskych poplatku na tv a my obcane vytvorime za ty 3-4 miliardy NASI informacni soustavu vcetne

      PRIME DEMOKRACIE IHNED,kdy budeme moci v bezbarierovem pristupu rici,kde hraje muzika

      a ne kolik mrtvol se jim uz zdarilo svym negramotnym zpusobem rizeni z nas mas vyrobit,kdyz neuprednostni okamzitiu licencni vyrobu opravdovych vakcin a ne sracek,kdovijak pusobicich pod -70°C,kdy sami neveri ze to funguje a daji pry podepsat REVERS,ve kterem nasledky vezmete na sebe a oni shrabnou vyvar, coz u normalnich vakcin NIKDO nevyzaduje!

      Smazat
    2. Krtečku, Izrael má svou vládu odpovědnou k obyvatelstvu a dělá, co je pro ně potřebné. Tetka Merklová začíná s Rusy vyjednávat. Češi mají k Rusům mnohem blíže než Němci, samozřejmě mimo některá prasata z Prahy. Je tu blízkost jazyková a kulturní (shodná organizace vědy a výzkumu v obou zemích). Proč Krtečku nemůžeme iniciativu vzít do svých rukou? Vy tady máte ideologický dozor a rozhodujete, co smíme a co už máme zakázáno? Jste pro smích.

      Smazat
    3. Incognito,kdyz me male zvire posilite a zalozime spolu

      alespon 3 nove polit.subjekty a SPD verchuska si da do Programu dosazeni vetsiny v Parlamentu,pak uvidite tu vichrici.
      Kdy spolu zmenime system na SOLIDARNI STAT,to mam zas vsechno delat sam,co?
      Znate filmy o Krteckovi? Poda vam kvetinku,ale zmenit rezim,kdyz jste spokojena a tleskate a radujeze se z dnesniho je i nad zvireci sily!
      Ale co neni muze byt, jen se zase v klidu ozvete a budeme se mozna obveselovat spolu.
      No ni?

      Smazat
  4. A že proč máme strach třeba i jen pomyslet na to, co Merkelová (pragmaticky) učinila?
    Snadná odpověď! No, protože pro polit. vedení republiky si lid obecný dokázal zvolit polit. garnituru, pro kterou slunce vychází zásadně na západě a která svoje lokajství Západu halí do blábolů o tom, že se raději budou mýlit s Washingtonem (či bruselskou byrokracií) než by měli pravdu s Moskvou. A protagonista svého fanklubu zn.: Hnutí ANO!! (budu se mít líp) k tomu pro ty méně chápavé dodává podobně duchaplnou floskuli, že z Ruska pro nás nikdy nic dobrého nepřišlo.
    Pak se ovšem nemohou podivovat nad tím, co ta garnitura natropila a ještě i natropí.

    OdpovědětSmazat
  5. Tak to je když u nás vládnou jen západní poskoci je třeba mít vládu jakou mají Maďaři.

    OdpovědětSmazat
  6. Mazec! Trumpovi příznivci vtrhli do kapitolu!

    https://www.novinky.cz/zahranicni/amerika/clanek/trumpovi-priznivci-se-vrhli-na-kapitol-kde-se-potvrzuje-bidenovo-vitezstvi-40347051

    Živý přenos:
    https://banned.video/channel/the-alex-jones-show

    OdpovědětSmazat
  7. Ono to už vypadá, že to vláda tak chce, aby se umíralo tak jak stačí krematoria. Tak hloupý a neschopný snad ani nikdo nemůže být - nepřipravenost na testy, vakcinaci a t.d. Pravidla proti šíření pandemie se nemusí dodržovat, zato se stále propagují protestující proti těmto opatřením. Hamáčkova důchodová reforma běží naplno a miliardář staré a nemocné nikdy nepotřeboval.

    OdpovědětSmazat
  8. Vládní koalice v mých očích zklamala především pro svou zbabělost. Babiš se občas tváří, že on nic, on muzikant, Hamáček pořád vyzývá lid, aby dodržoval a nějak zapomíná, že je ministr vnitra a že by tudíž mohli ti, co nedodržují také nést pořádné následky, Havlíček snad dostal pod stromeček nové lyže, že by nejraději otevřel sjezdovky i za situace, kdy krematoria nestíhají spalovat atd. atd. Zbabělost a alibismus, to tedy tato země opravdu zrovna v těchto dnech potřebuje! O politické opozici vůbec nemluvím, protože něco tak teapného si nezaslouží ani řádku. Howgh...

    OdpovědětSmazat
  9. Stoji za povsim.Ukazujou a informujou, zacatek utoku na dalsi Zimni Palac.
    Mirumilovnej a policie stoji a prihlizi...

    OdpovědětSmazat
  10. Pane Mane, naprosto s Vámi souhlasím. A přemýšlím, zda-li pojedu do Maďarska pro ruskou vakcínu Sputnik-V, či budu dotazovat ruskou ambasádu v Praze. Víte, pokud je v celé EU zdravotníctvi respektovano a na vysoké úrovni ve všech státech, neměl by přeci být problém si pro vakcínu do Maďarska dojet! Ty západní vyrobené na koleně opravdu tvrdě odmítám. Přidá se někdo ke me s dotazem do Maďarska nebo na ruskou ambasádu do Prahy?

    OdpovědětSmazat
    Odpovědi
    1. Musime nejprve vedet zda Orban vubec neco dostane

      chce nakoupit vakcinu z Ciny a snad v licenci produkovat Sputnik V,ale kde to vazne nevime.
      Cina planuje v tomto roce vyrobit miliardu davek.
      Podnikatele by meli zkusit zalozit cestovku,ktera by se treba zeptala v ruskem Piteru,zda by tam nejaka klinika nebyla bratrum Cechum k pomoci.
      Bliz bude brzy k Orbanovi,ten da vedet co mu posle president Xi,kdyz naprosto neschopna Lejnova s makrelou jsou diversanti a vse zakazuji,aby snad dostali pry za to provizi,ci co...

      Smazat
  11. Hovořila 5 ledna o spolupráci...
    Pane Mane, proč zároveň nezmínite (po žádosti Británie o spolupráci) koncem prosince 2020 podepsané moratorium na spolupráci při vývoji vakcíny proti Covidu 19?
    Mrtvice Mrkvice je tudíž až druhá "pragmatička ze Západu".

    OdpovědětSmazat
    Odpovědi
    1. Ach jo... Jedná se o moratorium o spolupráci mezi Británií a Ruskem.

      Smazat
  12. Zapomíná se na jedno i Merkelice musí poslouchat pokyny z USA a Babiš tuplem.Je to podobné,jako s těmi vrtulníky a ještě se u toho Babiš usmíval blahem.Snad se někdo najde a doveze Ruskou vakcínu,pak uvažuji o očkování,jinak ne.

    OdpovědětSmazat
    Odpovědi
    1. Tak, ať si každý vybere, souhlasím s Lukášem

      Smazat
  13. I kdyby u nás zemřelo milión lidi na kovit ,tak vláda neobjedna SputnikV z Ruska,protože dle Ameriky je pro nás nepřítel--tak čest práci

    OdpovědětSmazat
  14. Na tom, jak hlavní média nedotazují vládu, proč ignoruje Sputnik V, je vidět, jak jsou ta média ideologicky uvědomělá.

    OdpovědětSmazat
  15. Papezstejsi nez papez.Vzdy jsme byli nejlepsi,nejvic jsme praskali za Rakouska,za protektoratu.Zivnostniky a drobne zemedelce nelikvidovali zadni komunisti,ale ti nejlepsi komunisti na celem svete-češti komunisti.Drobne podnikani bylo pred 89.v Polsku,NDR,Madarsku.Jinde nevim,ale tipoval bych,ze mozna i v SSSR.Jsme nejlepsi,jsme s vami,jsme proti vam,JSME CESI !!!

    OdpovědětSmazat
    Odpovědi
    1. oldo 8:24 jste zas jednou trapný. Že Češi "práskali" za Rakouska, zvlášť, že za Protektorátu je ubohá pomluva a nemá žádný věcný podklad. Ten Protektorát jsem prožil a soudržnost, zejména od okamžiku vypuknutí války byla nesporná. Vy, a to je ubohé, nejste schopen představy, pod jakým psychickým, existenčním i dokonale mocensky organizovaným tlakem jsme žili. A přežili. To procento, které selhalo, bylo spíš menší, než kdekoli jinde. Těm co bojovali, co se nedali a těm co nepřežili, těm se omluvte.
      Pokud jde o ono drobné podnikání za komunistů, byl to spíš tlak ekonomický než mocenský, co položilo živnosti. Víte proč? Zprvu šmelina a závist za poválečného nedostatku a potom úsilí, nahnat každého do průmyslu, později ještě do zemědělství. Nebyli lidi! Do posledního dne režimu Okresní odbory pracovních sil přidělovali podnikům a institucím počty zaměstnanců. Došlo to tak daleko, že byla zavedena civilní vojenská služba pro nejvíc nedostatkové obory. I tady se neználkovství daří.

      Smazat
  16. Možná kdyby Miloš jednal s Vladimírem, tak už mohla být S-V v ČR. Všechny fabriky na výrobu léčiv v ČR mají mít alespoň 30% vlastnický podíl našeho státu. Politika musí jít mimo...

    OdpovědětSmazat
  17. A jak to víš ty? Pochlub se!

    OdpovědětSmazat
  18. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětSmazat
  19. Indický člověk.
    Tak se nechte očkovat vakcínou od Pfizeru.
    Zatím je očkováno málo osob,aby se prokázala účinnost a žádné vedlejší účinky.Proto raději snížili dávkování,aby to nevyvolalo vedlejší účinky.
    Také by měly brát v úvahu tělesnou váhu.

    OdpovědětSmazat
  20. Dobře tu ubohost našich politiků vystihl již dávno Jan Werich ve svých rozhovorech. Cituji: My si někoho vážíme ne proto, že je dobrej, ale proto, že je slavnej v Americe. Ono to souvisí s nedostatkem objektivnosti. My rádi něco nekriticky obdivujeme nebo stejně nekriticky zatracujeme. Nějak to souvisí s hrdostí. Konec citátu. Osobně si myslím, že naše současná politická reprezentace patří k historicky nejslabší reprezentaci a patrně jim stačí, že budou "slavní" alespoň takto.

    OdpovědětSmazat
  21. První Češka , která byla očkována, se nechala očkovat v Kuvajtu čínskou vakcínou!!! Zase nás předběhli jako ve všem, a těžko si Kuvajt pro očkování nakoupil špatnou vakcínu, na to jsou příliš bohatí!!! Z jakého důvodu se mám nechat očkovat jenom tou jednou a jedině správnou vakcínou a jiné nejsou uznávané!! Maďarsko si nakoupilo ruskou vakcínu Sputnik V a zkouší jí a Izrael si nakoupil 1,5 milionu dávek ruské vakcíny a masívně očkuje a my musíme zase nejspíše kvůli kšeftu lézt někomu do zadnice !! Očkování je dobrovolné a pokud budou někteří "neočkovaní" jakkoliv diskriminováni , je to na hranici fašismu!! Každá vakcína má vedlejší účinky, nejsme všichni lidé stejní a vnímavější lidé mohou mít problémy, bez ohledu na politiku a tudíž je na občanech, zda chtějí riziko podstoupit. Je na pováženou, že za vakcínu firma Pfizer nebere odpovědnost za vedlejší účiny a případné škody , takže jí sama nevěří!! Můj zdravotní stav je zcela moje věc a jde o moje lidské základní právo a já se nemusím nikomu prokazovat, zda jsem se nechal, či nenechal očkovat!! Vynucování takové informace je protiprávní a povede pouze k žalobám a stát bude opět platit / tedy my všichni!!/ Ze zdravotního hlediska si však myslím, že se nechá cca 40 až 60% občanů naočkovat dobrovolně a to již bohatě stačí k potlačení pandemie, takže vynucování očkování na sílu je opět těžká politická chyba a povede k dalšímu rozdělení společnosti, která je už tak rozeštvána!!

    OdpovědětSmazat
  22. Temnota má vše dávno připraveno, ale nezvítězí !
    https://amg-news.com/underground-military-bases-fema-camps-haarp-cern/ 17. prosince 2020
    Všechno je „zapojeno“. Poslední věcí, která není zapojena, je lidské tělo. Implantovatelná zařízení jsou nezbytná k provedení zapojení lidského těla do WWW. Proto dojde k povinnému čipování, protože každý člověk se musí stát doslovnou součástí WWW, kterou je 666….
    https://amg-news.com/fema-martial-law-hydrogen-cyanide-operation-rex-84-femas-killlist-trains-of-death-guillotines/
    Společnost FEMA objednala 102 000 vagónů s okovy a gilotinami - proč jsou moderní gilotiny na vojenských základnách po celé Severní Americe.
    Od roku 2008 budou tyto vlaky odstaveny všude v Americe, dokud se nerozjedou v roce 2019. Existuje 102 000 těchto vozů, každý se třemi podlažími. Přibližně 300 lidí se může posadit na každé patro k přepravě. Celkem ± 900 na vůz.

    OdpovědětSmazat

Na opakovanou žádost čtenářů, kteří se nechtějí zapojovat do diskuzí obsahující vulgární a urážlivé výroky. Jejich odstraňování je časově náročné a narušuje plynulost diskuze. Proto nebude dále možné vkládat anonymní komentáře.
Pro vložení komentáře je proto nutné se na stránce "Nová republika" přihlásit vpravo v horním rohu této stránky "přihlásit se" (výběrem emailového účtu např. Google) a upravením uživatelského profilu (v kolonce Nastavení>Upravit uživatelský profil). Děkujeme za pochopení.