Reklama

pátek 8. ledna 2021

Server idnes.cz lže jako když tiskne.

P. P.
8. 1. 2021 iDnes a P.P.

"Česko si samo nemůže schválit použití vakcíny Sputnik, říká šéfka SÚKL" (zdroj ZDE)
Titulek této zprávy je naprosto lživý a navíc zavádějící.

Státní ústav pro kontrolu léčiv - SÚKL může schválit použití vakcíny Sputnik-V v České Republice zcela samostatně, bez jakéhokoli zásahu jakékoli evropské lékové agentury. Zdravotnictví je plně v kompetenci České vlády.

(Na snímku aplikace další ruské vakcíny Gem Kovid VAK)

O přístupu všech vakcín proti koronaviru na evropský trh rozhoduje podle Storové pouze Evropská agentura pro léčivé přípravky. Český SÚKL o tom samostatně rozhodovat nemůže.
Toto sdělení nevylučuje, že SÚKL může schválit použití vakcíny Sputnik-V v České Republice.


Poznámka redakce Nové republiky: 

zdravotnická i léková politika je plně v kompetenci jednotlivých členských států Evropské unie. Hromadný nákup, který členským zemím EU vnutila předsedkyně Evropské komise paní Ursula von Leyenová je jen další snahou vytvořit z EU superstát, kde by národní orgány pozbyly jakoukoli moc a dozor, v tomto případě nad národní zdravotní politikou. To by bylo pro náš zdravotní systém smrtící.

Navíc byly vybrány jen dvě tři vakcíny z více možných a vybrané jsou pak vnucovány národním státům, což ukazuje na korupční jednání v nejvyšších kruzích EU! Důsledkem je nedostatečné množství vakcín a nízká proočkovanost obyvatelstva.

Do dnešního dne 17 zemí - nečlenů EU a Maďarsko- nakoupilo vakcínu či licenci na její výrobu od ruských výrobců (vakcíny Sputnik V a Kovid VAK). Další dovážejí vakcíny z Číny. "Naši" politici ze zbabělosti a nekompetentnosti sobě vlastní nejsou ochotni a ani schopni vzdorovat tomuto kolonizačnímu tlaku z Bruselu a poslušně nekupují nadiktované.

106 komentářů :

  1. Rozumím tomu tak , že naše vrchnost je připodělaná ze sankcí proti naši vlasti. Je mi skutečně líto Babiše , že se nechová jako chlap i když si s pravicí dovede poradit , tak Sputnik vakcína se nám nehodí ? Babiš si musí zvykat , že se budeme pomalu obracet znovu k Rusku !

    OdpovědětSmazat
    Odpovědi
    1. Mluvte za sebe v jednotném čísle. Já okolo sebe neznám nikoho, kdo by se chtěl obrátit k Rusku.

      Smazat
    2. Zas tu propaguje ten J.J. svoji padajici Ukrajinu!

      Smazat
    3. Chtěl jste říci "i když si s pravicí dovede poradit", anebo spíše " i když se s pravicí dovede poradit" ??

      Totiž já to druhé vidím jako potenciálně daleko větší problém u Babiše. (Jakkoli jistě lze polemizovat, kdo je a kdo není "pravice")

      Smazat
    4. Co se týče pana J.J. a Ukrajiny, to nevím, ale fakt je, že na Ukrajině jedou skandály i pověsti o pašování vakcín ve velkém i protekčním očkování papalášů. Ale možná se pašuje jenom Novičok a celé je to fáma ...

      Smazat
    5. J.J. spartak mluví třeba i za mě takže klidně množné číslo. Ale Babiš si z liberálníma uřvancema neporadil nedělal proti nim nic. Západním vakcínám nedůvěřuji.

      Smazat
    6. Máme přece ve V4 již vzor. Maďarský premier Orbán se obrátil na Činu v otázce nákupu vakcín. Já osbně preferují vakcínu Sputnik V. Ta je vyvinuta na časem prověřených způsobech. To základem je oslabený vir ane genetická mutace, která byla použita u západních vakcín.

      Smazat
    7. Jeblý Jouda 8. ledna 2021

      Plně mu dávám mandát mluvit v množném čísle (tedy i za mně). A že žiješ v ulitě a nevidíš si dále, než na špičku rypáku. To je už tvůj problém... Jeblý joudo.

      Smazat
    8. J.J. je tupec. Obrátit se na Rusko kvůli léku není žádný problém. Pokud pomůže, díky za něj.

      Smazat
    9. Já osobně nepreferuji žádnou vakcínu, ale životosprávu na posílení imunity, prevenci (česnek, apod),a v případě vypuknutí nemoci patřičnou léčbu - např. Isoprinosine, který ovšem naše po.raná vláda stáhla, zakázala a zlikvidovala...
      Lidi, vždyť je to jen druh chřipky, použitý na strašení lidí... Vypomeňte si, jak Prymula před 10 lety vykřikoval při "prasečí chřipce", že roušky a očkování jsou zbytečné...
      A vůbec - kde je letošní chřipka???

      Smazat
    10. Já osobně nepreferuji žádnou vakcínu, ale životosprávu na posílení imunity, prevenci (česnek, apod),a v případě vypuknutí nemoci patřičnou léčbu - např. Isoprinosine, který ovšem naše po.raná vláda stáhla, zakázala a zlikvidovala...
      Lidi, vždyť je to jen druh chřipky, použitý na strašení lidí... Vypomeňte si, jak Prymula před 10 lety vykřikoval při "prasečí chřipce", že roušky a očkování jsou zbytečné...
      A vůbec - kde je letošní chřipka???

      Smazat
    11. Nikoliv, pane Veselaský, vakcína Sputnik V není založena na oslabeném viru, nýbrž na stejném principu jako vakcína firmy AstraZeneca, tj. použití rekombinantního viru, s tím rozdílem, že AstraZeneca použila vir šimpanzí a Rusové vir lidský.

      Smazat
    12. vlasto8. ledna 2021 17:56, jste duše prostá. Ta obyčejná chřipka zdaleka tak neplnila nemocnice, neměla takovou smrtnost, nezanechává v takovém podílu nevratné následky a není tak infekční. A jestli, třeba Prymula, podle zásady předběžné opatrnosti trval na opatřeních proti jiné možné pandemii, která se naštěstí nerozvinula, neznamená to, že současná pandemie neexistuje. Jsou nebo nejsou plná nemocnice? Nemají kapacitní problém krematoria? Vy s tím česnekem?

      Smazat
    13. Vlasta 17:56 Dokud nepřijdete do přímého kontaktu s Covidem, tak je česnek velmi účinný. Pomáhá současné proti upírům. Ale také je zapotřebí nepřijít s nimi do úzkého kontaktu. 😀

      Smazat
    14. Jejej, to je mi překvapení, zdravotnictví je v našich rukách. Nějak jsem si nevšim, vždyť za nás o vakcínách rozhoduje Brusel.

      Smazat
  2. A Maďarsko, které k vakcinaci používá Sputnik V, už vystoupilo z Evropské unie? Že jsem to nezaznamenal. Pokud ne, tak nám zase lžou, buďto novináři, nebo šéfka významného úřadu, který spadá pod ministerstvo zdravotnictví. Pod snůškou lží a polopravd, které jsou lidem podsouvány politiky, úřady, novináři a mnohdy i odborníky, nabývám dojmu, že v této kauze ani tak nejde o zdraví lidí jako o prachy. Rád bych se mýlil.

    OdpovědětSmazat
    Odpovědi
    1. Naprostý souhlas s tebou. Politika je sfiňa a když jsou posraný politici,tak občané trpí. No,od toho jsou přece volby,tak si to zapametujte občané,budou volby.

      Smazat
    2. Maďarsko od vakcíny Sputnik V upustilo, pokud vůbec reálně uvažovali o jejím nasazení. Šikovně si tak vyjednali vakcíny Pfizer a Astra za výhodnějších podmínek.

      Smazat
    3. Ukrajince J.J nelzi

      Orban objednal u komunistickeho presidenr Xi miliardu jejich davek a doda je za obolus Lejnove,ktera trpi nedostatkem!

      Smazat
    4. Zdůrazňuji, že nejsem Babišův volič, ale v současné situaci vidím místo něj jenom o několik tříd horší varianty. Skoro bych řekla smrtící. Pan Okamura nemá samozřejmě v této době šanci na premiéra. Babiš to hraje na všechny strany, aby nerozběsnil ani své občany, ani Brusel. Irituje všechny, ale v určitých mezích.
      Já bych samozřejmě byla ráda, kdybych se vakcinace dočkala v co nejbližší době. Myslím, že už teď je jasné, že Covid je TAK vysoce infekční, že bez vakcinaci ho dostaneme více méně všichni. Jen zatím nevíme kolikrát.

      Smazat
    5. 12:18 V tom případě dokonce Maďár Žida přechči*e, neb Izrael průkazně objednal z Ruska dva miliony dávek a prý se chystá na další. Že by to bylo jenom tím, že třetina Izraelců se domluví rusky ? Nebo je to taky jenom kvůli kšeftu ?

      Smazat
    6. No tak si objednali u Číňanů, to je jedno. V každém případě není pravda, čo tvrdí kolega 11:40.

      Smazat
    7. Laco8. ledna 2021 11:40
      Neumíte číst? ...17 zemí - nečlenů EU a Maďarsko

      Smazat
    8. Jákobe Jando J.J., raději dovzdělej a vyz z prdele bolševických Eurohujerů. Narozdíl od tebe maďarsky umím a tak ti dokáži přečíst informace. Orbán se staral a nakoupil již licenci na Sputnik V a čínskou vakcínu proto, že bolševiský brusel nedokázal zajistit potřebné množství pro Maďary. Takže nám tu netvrď tvé pornobuzerantké nesmysly.

      Smazat
    9. 15:45 tak ještě jednou. Čínskou možná, určitě ne ruskou. Důvody jsem uvedl. Apropos, pár maďarských slovíčok ovládám taky a ještě máme i Google translator.

      Smazat
    10. Politikům nikdy nešlo o lidi. Dělají politiku pro sebe. Zářný důkaz o tom je Babiš. Začal dobře, skončil jako slaboch. Snad se ještě pochlapí, jestli po volbách bude ještě vládnout.

      Smazat
  3. „ "Naši" politici ze zbabělosti a nekompetentnosti sobě vlastní nejsou ochotni a ani schopni vzdorovat tomuto kolonizačnímu tlaku z Bruselu a poslušně nekupují nadiktované.“ Toto konstatování není pravdivé, poněvadž každý, jednotlivý stát disponuje pouze „svou“ omezenou kompetencí, proto reakce stát§ EU jsou na v politice EU rozdílné. Prostý občan, který žije v představě vlastního suverénního státu je v hluboké naivnosti. Není to nic nového, stejně tak žil za Masaryka a Beneše, či Gottwalda, dokonce za R-U!

    OdpovědětSmazat
    Odpovědi
    1. Je nacase propagovat vznik CSV tj Ceske spolecnosti volicu

      a zvolit ty politiky,kteri prijmou jeji program!

      No ni?

      Smazat
    2. Krtečku, bylo by lépe méně blouznit a více dělat. Zaplňujete naše diskuze balastem, ve kterém se obsah těžko hledá.

      A pak ty vaše nešťastné čárky a tečky. Za nimi se musí dělat mezera, jinak je to další obtíž při čtení.

      Smazat
    3. Dost by me pane Dvorak zajimalo PRESNE a konkretne co vy rozumite pod pojmem "balast"

      mozna pak to mohu bud priblizit a sam se dozvim, jak to prijima ctena verejnost vcetne vas.
      Bohuzel mi tak cumacek narostl a delam co muzu.
      Opakuji muj PC nelze vinit a asi to nespravim.
      Berte to jak to je a zkuste mi to co se vam nezda srozumitelne,nebo nerozumite vypsat konkretne.
      Predpokladam,ze se pak bude darit lepe.

      Smazat
    4. Nesvádějte na počítač svou vlastní chybu. Jak vidno, mezery za čárkou či tečkou vám jdou. Takže to chce jen dodržovat pravidla.

      Balast jsou v tomto případě přebytečná slova a věty zaplevelující a zatěžující text. Balast odpuzuje čtenáře, který se tím musí prokousávat.

      A ještě něco: 5. pádem oslovujeme. Tady ne 1., pád Dvořák, ale 5. pád Dvořáku.

      Smazat
    5. Krtečku pan Dvořák má zcela pravdu. Pokudjste Čech tak prosím pište česky, toje s háčky a čárkami. A odpusťte si veškerý balast (zátěž)v textu.

      Smazat
    6. Pane veselasky,nijak se nebranim tomu,ze muze mit pravdu.

      Bohuzel nemam sekretarku,ale o to radsi uvitam odpovedi k jadru pudla.
      Hacky a carky nemam a tudiz si je muzete doplnit sam,aby jste byl spokojen.
      Domnivam se mozna nespravne,ze je to tady lidovy komentar a tedy nejaka ta chyba nevadi.
      Nevim co je to podle vas "balast",ono to muze byt spise i neporozumeni obsahu,opiste muj komentar vzorove jak podle vas ma vypadat at se poucim.
      Kazdy dovede podle me zbytecne peskovat,ale co tak neco navrhnout k veci,to jsem od vas jeste nevidel..

      Verte pisi jak mi cumacek narostl a to je tak cele.

      Smazat
    7. Tento komentář byl odstraněn administrátorem blogu.

      Smazat
    8. Pane Veselasky,nejvetsi udalosti sveta jsou volby v USA

      prozatim nikdo v CR nevi proc vlastne je president Ztump doslova stvan jako zvire.
      Pstupne to vychazi najevo,ale jen malo obcanu to chape.
      Je to stejne jako kdysi davy cinkalistu chtely polozit rezim.
      Kdyby se nasel nekdo,kdo by jim tehdy vysvetlil ceho se doziji za 30 let

      USLAPALI BY HO K SMRTI.

      Totez v bledemodrem se deje dnes znovu a sotva se najde nekdo kdo vi o co se vlastne jedna a i kdyby to zacal vysvetlovat NIKDO tomu nebude verit.
      Aby to bylo mozne demonstrovat zkuste najit muj komentar z 8.1.2021 pod clankem Seznam i dnes lze jakkdyz tisne a ten komentr ma nazev

      NEZDA SE VAM,ZE ZA UPORNYM PRONASLEDOVANIM PRESIDENTA SE SKRYVA NECO OBLUDNEHO?

      Jste jak tady pisete za carky a hacky,ale dovedl by jste diskutovat namisto toho o "jadru pudla"?
      Nabiha novy clanek nahore pana Sakera zkusim tam dat o co asi jde opravdu a prenesu ten komentar i tam.

      Vyzyvam vas k diskuzi nad tim co je asi pricina toho cirkusu doopravdy namisto planeho diskutvani o carkach a haccich.
      Dejte vedet zda tento vzkaz akceptujete a jak mu rozumite.

      Smazat
    9. Unknote tvoje 17/50 a 17/55 jsou pro me rajska hudba

      nic lepsiho si nepreji,ted mohu v klidu umrit s pocitem,ze jste vylezl z ulity a posral jste se.
      Stale tu nemam tvoje mineni,kdy muzeme spolu vyjit na Letnou a na tycce nest spolecne transparent

      SOLIDARNI STAT TO JE ONO PRAVO DO PRVNIHO CLANKU USTAVY

      hej hola hej pivo si dej!

      Smazat
  4. pockam az to zodpovedni kluci odzkousi a pak si mozna taky neco dam! aby nam to vsak nedali v ramci cestovani povinne!😂😎

    OdpovědětSmazat
    Odpovědi
    1. 11:50
      Pokud budeš chtít vycestovat mimo republiku,mnela by být vakcína povinná, Bez pardonu.A to platí i pro druhou stranu.

      Smazat
  5. Tento komentář byl odstraněn administrátorem blogu.

    OdpovědětSmazat
    Odpovědi
    1. Piratsky srackomete unknovne 11/57.Vratte se do sveho hnizda Thermoboys

      mensiny,ktera chce poroucet vetsine a nema na to. Rudi dedkove a mladi krtecci, budou krepcit radosti,ze SPUTNIK V, vakcina prokaze sve kvality a prodlouzi jim zivot nejmene na 100 let

      Mazej zvat invazi slimaku indicka kachna je bude zrat a az se vykrmi pujde do trouby..

      No ni?

      Smazat
    2. Krtku, raději se někam zas zahrabte. Rusko nemá kapacity na výrobu, nedokáže zásobovat ani vlastní obyvatelstvo.

      Smazat
    3. Bud v klidu J.J putin dal prikaz nakoupit vetsi kotly

      a bude se varit medecina a i ty si das, nebo se stane maler a natahnes backory nebo jinak zmenis DNA na rvouciho papoucha.

      Smazat
    4. Kotly... no tvl! :D

      Fakt si dávejte pozor na to, co píšete.

      Smazat
    5. Neznacim si presne jak se ty aktivatory jmenuji,ale je jak vidite mozne,ze Rusko nema vetsi kapacitu prave proto,ale zkuste technologii vyroby najit sam a jak a v cem se vakcina vyrabi a to pak nebudete pochybovat o tom co pisi a muzete me poucit sam..

      Smazat
    6. Jak se zda dostal jste zasah sipem do vaseho cerneho srdce Pirata unknote 17/47
      .
      Pokud budete kolem me chodit po spickach,nenadavat mi a budete psat k veci "nYc se faam nestane."
      Dekuji za odpoved je to s vami opravdova prca!

      Smazat
    7. 12.26
      A kde jste to JáJo sebral, že RF nemá kapacity?
      Nebo myslíte, že jim spolupráce s britskou Zenecou (na žádost Britské strany) a v brzké době s Německem (na žádost Merklice - to jsou věci co? Aby to s vámi nešvihlo) - nestačí?

      Smazat
  6. Madarsko vedlo jednani o pouziti sputniku od listopadu. Dorazilo pouze par vzorku, ktere vykazovaly velke vedlejsi negativni efekty a navic se ve finale ukazalo, ze Rusko neni schopno sputnik vyrobit v mnozstvi, ktere tak mala zeme jako Madarsko pozadovalo. Takze Orban nakonec z nakupu sputniku vycouval.

    OdpovědětSmazat
    Odpovědi
    1. Ty vedlejší účinky a váznoucí dodávky pocítili na vlastní kůži i Argentinci. V Rusku se za poplatek aplikuje AstraZeneca a Pfizer. Putin už o zvýšení dodávek Pfizer-BioNTech jednal s Merkelovou.

      U Sputniku jsou vedlejší účinky skoro u každého. Nejsou závažné, ale velmi časté. Tohle se u moderních západních, ale ani čínskych a japonských vakcín nevyskytuje.

      Smazat
    2. Milý J.J., prozrazuje vás už volba slov.

      Použít slovo "moderní" v tomto kontextu je naprostá pitomost.

      "Moderní" - dejme tomu - jsou Pfizer a Moderna s novou - a nevyzkoušenou - technologií mRNA vakcíny.

      "Nemoderní" - ovšem podle dosavadních standardů vyvinuté - jsou stejně tak Sputnik, jako Oxford - AstraZeneca a všechny další.

      Smazat
    3. j.j.Argentina hlasi jen mirne zvysenou teplotu a ta do 48 hodin zmizi

      ale u jinych musis podepsat revers,ze ti nebude vadit,kdyz ti narostou kopyta a rohy!

      Smazat
    4. Milý Bureši. Moderní je zde na místě, protože ústav v RF použil starou anglickou platformu, tedy nic nového. Naopak novým přístupem jsou nové geneticky modifikované vakcíny na bázi mRNA primátů, tohle vám potvrdí i specialisté SÚKL. V každém případě SÚKL vůbec nepracuje s možností aplikace ruské vakcíny kvůli nízké transparentnosti testů a dodavatelským potížím. Rusko nezvládá ani pokrýt svoji potřebu.

      Smazat
    5. Krtku, nefabulujte a nevymýšlejte si. Teplota, kožní vyrážka, bolest hlavy a kloubů, ztížené dýchání, malátnost, a to vše od 48 hodin až několik dní. Není to sice nějak závažné, ale příznaky má skoro 80% očkovaných, zatímco u aplikace těch západních vakcín ještě žádné vedlejší účinky pozorovány nebyly. Přesněji byly, řádově pouze u jedinců, jenže ty jsou vždy okamžitě publikovány a spracovány. To je ten rozdíl od Sputniku.

      Smazat
    6. J.J.- když Rusko nenabízí prodej vakcíny, co Vás na ni irituje?

      Smazat
    7. Povolný, proč myslíte, že mě irituje? Máte pravdu, že nám ji nikdo nenutí, není problém. Jen se zúčastňuju diskuse, kde se o této vakcíně mluví jako alternativě a já si to nemyslím, toť vše.

      Smazat
    8. Milý, J.J., okecáváte to.

      Všechna čest, šikovněji než vyslovení trollové, ale okecáváte, tak vám to musím demonstrovat, sorryjako:

      Vaše mnou kritizovaná věta zněla: "Tohle se u moderních západních, ale ani čínskych a japonských vakcín nevyskytuje," tečka.

      (Tudíž jsem se s vámi ani nebavil např. o kapacitách, transparentnosti, logistice - to jsou jen vaše kameny do křoví.)

      Vyhýbáte se tomu, že tzv. "moderní" jsou jenom ty dvě (zatím) mRNA vakcíny, a všechny ty Vaše další "západní, ale ani čínské a japonské vakcíny" jsou "nemoderní".

      Naopak důležitě zdůrazňujete, že "moderní jsou vakcíny na bázi mRNA primátů" a že "tohle vám potvrdí i specialisté SÚKL".

      O to samozřejmě nešlo, ale docela šikovné použití několika argumentačních "fallacies" najednou.

      Nebo jste snad chtěl napsat:

      "Tohle se u moderních západních - ani u nemoderních západních - ale ani u nemoderních čínskych a japonských vakcín nevyskytuje" ?? Hmmmmmm...

      Mimochodem, čo vy, J.J. si představujete pod takým slovom "mRNA primát" ??

      A dokážete vysvětlit, jak je to s tou "starou anglickou platformou" ??

      Děkuji.

      Smazat
    9. Pane J.J. Vyjadřujete se natolik zasvěceně, že mi to nedá: Vy jste specialista? V jakém ranku působíte? Nebo snad proboha nečerpáte tyto informace z internetu, kde není stoprocentně spolehlivé zprávy jak o Covidu, tak o vakcinaci? Vždyť i špičkoví odborníci se ve svých publikovaných názorech diametrálně odlišují. Natož novináři, kteří se je pokoušejí interpretovat.

      Nicméně spolehlivě se lze vyjádřit o vámi pouzivané sémantice.
      K přídavnému jménu moderní je opak nemoderní, zastaralý. Váš odpor ke Sputniku V je zřejmý nejen z toho CO říkáte, ale JAK to říkáte.

      Stejně manipulativně by vyznělo, kdyby se řeklo, že ruská vakcína využívá osvědčené postupy, kdežto ta britská postupy nevyzkoušené, tedy rizikové.

      Ta "moderní" vakcína ještě neznamená, že ve výsledku bude úspěšnější než ta nemoderní - ruská.
      To ukáže až čas.

      Doufám, že my jako lidstvo máme ještě ten čas před sebou.

      Smazat
    10. Jeblý Joudo, zalez. Jsi mimořádně trapný.

      Smazat
    11. 12:57. J.J.
      Ale ono je to přesně naopak než tvrdíte.
      U Sputniku byly zjištěny vedlejší účinky přesně takové, jaké je známe z běžných očkování, sebe i našich dětí, tj. občasné mírné zvýšení teploty, či krátkodobá bolest v místě vpichu.
      U vakciny Pfizeru byly zjištěny účinky časté a velmi časté - bolest a zduření v místě vpichu, horečka, bolest hlavy, myalgie, artralgie, zimnice, nevolnost...
      Takže si příště nevymýšlejte.

      Smazat
    12. Pane Heriot,15/59

      zrovna jsem chtel napsat totez,ale predesel jste me.Dekuji.

      Smazat
    13. Ale se vás sesypalo...
      Nevím, kde jste vzali, že jsem specialista v této oblasi, protože z mého příspěvku to ani vidět není. Ne, samozřejmě nejsem, a budu blízko pravdě, když řeknu, že nikdo z diskutujících není virolog, mikrobiolog, genetik apod.

      Bureš, vůbec netuším, čo po mně chcete. Co se týká mRNA primátů, pochopil jsem to tak, že se ve vakcíně nového typu používá geneticky modifikovaná mRNA některého z primátů, což je progresivní metoda, využívaná i Čínou. Jaká je syntéza samotné vakcíny a její funkce, to se musíte obrátit na specialisty. Ja viem jen to, že odborníci že SÚKL tuto vakcínu považují za nejperspektivnější.

      Heriot. Používám informace z oficialních zdrojů. Tedy když jsou stížnosti na netransparentní informace o vakcíně Sputnik V, beru to jako fakt a ne pomluvu.

      Smazat
    14. 16:42 J.J.
      Nepoužíváte informace z oficiálních zdrojů ! Naopak vymýšlíte si.
      To co jsem napsal o vakcíně Pfizer si můžete snadno ověřit v oficiálním zdroji - SUKL...
      Transparentní informace o Sputniku si můžete snadno ověřit na obdobném webu v Rusku.

      Smazat
    15. 16:42 J.J.
      Ještě si dovolím doplnit, Ani Čima nepoužívá mRNA vakcíny, jak tvrdíte.
      Možná na nich samozřejmě pracuje, výzkum probíhá v mnoha směrech všude. Ale ty, které používá jsou vakcíny obdobné Sputniku, čili klasické vakcíny fungující na základě vnesení antigenu a vyvolání imunitní odpovědi (zjednodušeně), tudíž zcela bezpečné.
      A ještě naposledy - mRNA vakcíny nepoužívají nic z primátů, jak se domníváte, používaná mRNA je syntetická.
      Vy prostě šíříte zavádějící a nepravdivé informace.

      Smazat
    16. Vážený Unknowne, Maďarsko zakoupilo zatím 10 tisíc dávek Sputniku V, aby je vyzkoušelo. Současně jedná o licenční výrobě této vakcíny v Maďarsku.Komise EU je za to tvrdě pokárala s tím, že v EU mohou být používány jen léky a vakcíny, které schválí agentura EMA. Zatím se očkuje v Maďarsku vakcinou firmy Pfizer.

      Smazat
  7. Není tak důležité, že lže Server Idnes.cz, ale že lže ředitelka Státního ústavu pro kontrolu léčiv, řízeného Ministerstvem zdravotnictví ČR. !! Z hlouposti nebo na něčí "přání" ?!

    OdpovědětSmazat
    Odpovědi
    1. Si vždycky vzpomenu, jak Lino Venturovi v Doteku Medúzy nějakej ten anglickej commander povídá: "Ale jděte, vy snad ve Francii nemáte důležité lidi??"

      Nepopřete, že EU znamená historický pokrok, neb tato otázka odpadla, či spíše, dává smysl již jen na všesvazové úrovni. Teda vlastně pro chudáci Angličani už dneska zase ne ...

      Smazat
    2. 12:31 Připustíme-li, že paní ředitelka nezná své kompetence, tak snad už v této chvíli neřediteluje. Co by tam proboha vůbec ještě dělala?

      Smazat
  8. Chtěl bych vám doporučit, abyste si občas přečetli názory odborníků ohledně schvalovacího procesu léků v EU. Uvedení jediného výrobku do prodeje je extrémně komplikovaný a odborně náročný proces, kde by opravdu bylo dobré spojit síly přez jednu celoevropskou instituci.

    OdpovědětSmazat
    Odpovědi
    1. Také je dobré mýt si nohy a kloktat rumem.

      Císař pán Claudius, když mu definitivně hráblo, zase vydával reskripta, kde nařizoval, že je dobré, aby rolníci na jaře oseli pole svá.

      Smazat
    2. 12:40, taky odpověď.

      Smazat
    3. J.J. 12:37 To co uvádíte, platí za normálních okolností, nikoli v době celosvětové pandemie. Ale za všech okolností ten dlouhý schvalovací proces tu není pro blaho Evropanů, ale pro konta farmaceutických firem.

      Člověk (loser) je až v poslední řadě.

      Smazat
    4. 13:29 jistě, že se jedná o peníze, ale nejsem tak naivní, abych z toho závodu o výnosný prodej kohokoliv vylučoval.

      Smazat
    5. J.J.8. ledna 2021 12:37, máte pravdu, že to je složité. Dokonce to má svoje důvody. Proč by ale každý stát, pro své občany, neměl mít svoje vlastní pravidla? Domníváte se, že ta společná musí být nutně jednodušší nebo "průchodnější"? Řekněme, jak pro koho? Kdesi jste napsal, že ve svém okolí neznáte nikoho kdo by ..... Jsme na tom stejně, já taky ne. Bude to tím, že stojíme na opačných stranách. Každý v jiné partě. JiH

      Smazat
    6. Povolný, myslíte, že Rusko se této výnosné soutěže neučastní?

      Smazat
    7. J.J., možná ano, jde mi o "předsudečnou nenávist" politických lobbistů a nejen ke Sputniku V, jádru atd.

      Smazat
  9. Tohle je cíl globalizace NWO na Čínský způsob takový život si můžou strčit tak do svých z...ů:

    Systém sociálního kreditu v Číně

    https://navratdoreality.cz/system-socialniho-kreditu-v-cine-12595.html

    OdpovědětSmazat
  10. 12:52 Takové blbosti se může smát jen autor. Jak nám dokazuje smajlík.
    Klasická hláška z českého filmu.: "Když na to nemám, tak jsem radši vážnej!"

    Jak by to chtěl někdo adresovat vám.

    OdpovědětSmazat
  11. Tak to zkus taky a třeba ti naroste mozek

    OdpovědětSmazat
  12. První Češka , která byla očkována, se nechala očkovat v Kuvajtu čínskou vakcínou!!! Zase nás předběhli jako ve všem, a těžko si Kuvajt pro očkování nakoupil špatnou vakcínu, na to jsou příliš bohatí!!! Z jakého důvodu se mám nechat očkovat jenom tou jednou a jedině správnou vakcínou a jiné nejsou uznávané!! Maďarsko si nakoupilo ruskou vakcínu Sputnik V a zkouší jí a Izrael si nakoupil 1,5 milionu dávek ruské vakcíny a masívně očkuje a my musíme zase nejspíše kvůli kšeftu lézt někomu do zadnice !! Očkování je dobrovolné a pokud budou někteří "neočkovaní" jakkoliv diskriminováni , je to na hranici fašismu!! Každá vakcína má vedlejší účinky, nejsme všichni lidé stejní a vnímavější lidé mohou mít problémy, bez ohledu na politiku a tudíž je na občanech, zda chtějí riziko podstoupit. Je na pováženou, že za vakcínu firma Pfizer nebere odpovědnost za vedlejší účiny a případné škody , takže jí sama nevěří!! Můj zdravotní stav je zcela moje věc a jde o moje lidské základní právo a já se nemusím nikomu prokazovat, zda jsem se nechal, či nenechal očkovat!! Vynucování takové informace je protiprávní a povede pouze k žalobám a stát bude opět platit / tedy my všichni!!/ Ze zdravotního hlediska si však myslím, že se nechá cca 40 až 60% občanů naočkovat dobrovolně a to již bohatě stačí k potlačení pandemie, takže vynucování očkování na sílu je opět těžká politická chyba a povede k dalšímu rozdělení společnosti, která je už tak rozeštvána!!

    OdpovědětSmazat
  13. Velice seriozní a obsažný rozhovor o problému , který je vážný a nemůže být politický. Kdo má zájem a čas , doporučuji přehrát, protože docent MUDr. Turánek hovoří k věci a nevyhýbá se žádnému tématu.

    https://www.kupredudominulosti.cz/turanek-jaroslav-1d-ne-vsichni-reaguji-na-vakciny-stejne-v-populaci-je-frakce-ktera-bude-reagovat-nepriznive-je-to-otazka-zvazeni-rizik/

    OdpovědětSmazat
  14. Pokud budou tlačit, seženu si ruskou vakcínu a nechám se očkovat, protože jde o vakcínu , která je vyráběna starší metodou, kde nejsou nějaké fatální následky a já ji prostě věřím!! Nikdo mně nemůže zakázat, ani SÚKL , kterou vakcínou se nechám očkovat!! Tělo je moje a jenom já mohu rozhodnout, čím se budu léčit a preventivně chránit!! U lékaře , kde si necháte vakcínu i neschválenou aplikovat. podepíšete revers a nějaký SÚKL nemůže žádnému občanu diktovat , čím se budu léčit!! Zrovna tak , nikdo nemá právo zjišťovat žádné informace o vašem zdravotním stavu !! Takže nikdo nemá právo se mě ptát, zda jsem nebo nejsem očkován!! To můžeme rovnou zrušit "lékařské tajemství" , vyplývající z Ústavy a právních norem navazujících!! Já se budu hodně bavit, až zase ty klauny někdo zalažuje a jak budou u soudu "tancovat", já nic , to ten druhý!! Doufám, že si to ministr zdravotnictví uvědomí dříve, než k takové žalobě dojde!! Covid je jistě infekce a je nutné se proti ní chránit, jenom jí nelze zneužívat k politickým cílům a nekalým kšeftům!!!

    OdpovědětSmazat
    Odpovědi
    1. Stát může nadiktovat očkování. V dětství jste také musel byť očkován a tohle trvá dodnes. V případě nutnosti lze podobný princip uplatnit i na covid.

      Smazat
    2. Žádný zdravotní úkon , který porušuje integritu organismu člověka nelze "nadiktovat"!!! Ani krev na zkoušku alkoholu nelze odebrat bez souhlasu! Ústava a zákonné předpisy navazující hovoří jasně!!

      Smazat
    3. 18:04 Ano, násilím vám krev vzít nemůžou. Ale pak je na vás nahlíženo tak, že v sobě alkohol máte.

      Smazat
    4. Tento komentář byl odstraněn autorem.

      Smazat
    5. Předesílám, že bych dal přednost vakcíně Sputnik a že zbavování se zodpovědnosti ze strany firmy Pfizer považuji za skandální. Ovšem s tím odvoláváním se na Ústavu by se dala uvést řada příkladů, kdy Ústava něco zaručuje, ale navazující Zákon buď neexistuje (např. zákon o všeobecném referendu - byl zatím jen jeden speciální pro referendum o vstupu do EU) nebo navazující zákon stanoví takové podmínky, že obecné právo dané Ústavou uplatní jen někdo (např. právo na zbraň). Povinné očkování samozřejmě existuje např. u dětí a "odpírači" nesou v praxi řadu následků - může se Vám to nelíbit, můžeme o tom diskutovat - ale slovy Járy Cimrmana "to je tak všechno, co se s tím dá dělat" - ano, můžete se třeba ještě soudit, dejte pak vědět, jak jste pořídil.

      Smazat
  15. Ani bych se nedivil, kdyby se vakcína objevila ve Vietnamských obchodech. A to zrovna tak, jako že tam brzy začneme chodit k praktickému lékaři, nebo k zubaři.

    OdpovědětSmazat
  16. Myslím, že je to naprosto zbytečná diskuze lidí, kteří nejsou "odborníky". Myslím, že ani není možno si na základě těchto informací udělat alespoň svůj názor na věc.
    Ale myslím, že by se mohlo diskutovat o tom co je v titulku článku. „Státní ústav pro kontrolu léčiv - SÚKL může schválit použití vakcíny Sputnik-V v České Republice zcela samostatně, bez jakéhokoli zásahu jakékoli evropské lékové agentury. Zdravotnictví je plně v kompetenci České vlády.“
    A to je právě to co si já myslím, řekl bych, že Česká republika nemůže i když SÚKL může. Já nevím jaká je která vakcína a jaké mají vedlejší účinky, to jistě mají všechny a vždy měli. Minimálně mě místo vpichu zarudlo a ruka bolela, když jsem dostal očkování proti žloutence v padesátých letech, tak jsem dostal slabou reakci na očkování, musel jsem držet nějaký čas dietu.
    To je věc opravdu „odborníků“ a lidí jestli se nechají očkovat. Co mě však vadí, jak je ČR nesamostatným státem. Nemůže si vybrat vakcínu, má doporučení (nebo příkaz ?) z EU a hotovo. Jinak proti očkování nic nemám, ale rovněž nic nemám proti ruským, čínským nebo jiným vakcínám, pokud jsou ověřené a schválené.

    OdpovědětSmazat
  17. Už se běž vys.at na macháčkův palouček demegogu...
    Ležící tisk odhalen:
    Bouře na Kapitolu byla představena!
    https://www.legitim.ch/…ert

    Trump vyhrál prezidentské volby čestně a s velkým náskokem. Jsem si také jist, že on a jeho pomocníci mají v ruce všechny karty, aby zabránili volebním podvodům, ale vědomě zvolili demokraticky správnou cestu. I když je to pravděpodobně správný postup, mám podezření, že vzhledem k hloubce močálu jsou vojenské soudy nevyhnutelné.
    Všechny volby po Lincolnovi byly uspořádány pod režií pokrevních línií ILLUMINÁTŮ, zmanipulované pro intrikáře a loutky. Americká veřejnost viděla dnes tento film v akci. Ted Cruz zmínil i tribunály, patrioti nezapomínají.
    A nyní buďte klidní. Včera byl nainstalovaný rušící systém před Bílý Dům, aby nemohly být přijímány jak hovory, tak data. Také byl ozařován (víme z jiných zdrojů). Chudáci od DEEP STATU. Ani nevěděli, že Prezident letěl do Vojenského centra, kterému velí a nyní tam bude i bydlet. Naprosto v bezpečí. Má celou armádu USA pod palcem. Promiňte, skoro celou armádu. A hlavně vesmírné síly. O těch někdy jindy.
    Prosím ještě jednou všechny čtenáře. Prezident trump neustále dokola opakuje to stejné. Nejedná se zde o výhru ve volbách, jedná se o záchranu celého světa. Všech lidských bytostí, které chtějí žít v klidu, lásce a míru na planetě Zemi.

    OdpovědětSmazat
    Odpovědi
    1. Tento komentář byl odstraněn administrátorem blogu.

      Smazat
  18. Tento komentář byl odstraněn administrátorem blogu.

    OdpovědětSmazat
  19. Proč NR tak neustále bojuje za RUSKO. Dnes za vakcínu, kdo vás za tu nesmyslnou snahu platí. Proč podporovat stát, který dělá vše pro rozklad EU.
    Rusko dnes nemá zdaleka kapacitu zásobit sebe,natož svět, Maďarsko nabídnutých 6 000 ubohých vakcín odmítlo,

    OdpovědětSmazat
    Odpovědi
    1. Vzdyt ta ruska vakcina ani nefunguje. Videl jste snad Putina, ze by se nechal ockovat. Schovava se jako krysa na dace.

      Smazat
    2. Sakra, Unknowne, tobě ale tečou nervy.
      3x za sebou na stejnou notečku - pomluva, nenávist, zaslepenost... A vystačíš si s tím úplně sám.
      Jako obvykle ale zdroje svých blábolům neuvedeš.

      Smazat
  20. To je k posrání. Tam je super kapitalizmus. Tam je dobrý kapitalizmus. Tam je špatný kapitalizmus. Přitom je to všechno parazitizmus, bída a hnus.

    OdpovědětSmazat
    Odpovědi
    1. Tento komentář byl odstraněn administrátorem blogu.

      Smazat
  21. Tento komentář byl odstraněn administrátorem blogu.

    OdpovědětSmazat
  22. Kto, alebo čo je to P.P.? Viz úvod "P. P.
    8. 1. 2021 iDnes a P.P."

    OdpovědětSmazat
  23. Vláda trochu dost zaspala co se týče prevence, kdy mnohé zahraniční studie dokazují, že nejen hladina vit. D ale současně i zinku hrají velmi důležitou roli v okamžiku když už to svin-stvo člověk chytne, v případě dostatku těchto prvků je daleko větší šance na mírnější průběh což potvrzují mnohé zkušenosti lékařů ve světě

    OdpovědětSmazat
  24. Děkuji panu Dvořákovi, za dobře vedenou diskuzi. Myslím, že nikdo nepostrádá vulgarismy a verbální agresivitu. 😉

    OdpovědětSmazat
  25. Už 30 let stejná píseň ! Dali jste Nasi svobodu Satanovi a když to nabírá otacky, tak se divíte kam jedem...CZEXIT
    ČSSR bylo namr 1
    TEČKA

    OdpovědětSmazat
  26. Vážení přátelé, už mám z propagandy na covid 19 úplně "dutou" hlavu , ale náhle se objevil pramínek "čiré" vody , kde se dozvíte opravdu seriozní "pravdu" o epidemii a vakcinaci a děkuji velmi, že někdo takový je, který bohužel do velkých médií nesmí, protože nehýká spolu s davem, jenom pořád ty jedny "krávoviny"!!!


    https://www.youtube.com/watch?v=huzxxLvYm8Q

    OdpovědětSmazat
  27. Pro nenávistného J.J. nebo jak se jmenuje.
    Na mojí nemoc, zatím neexistuje lék.
    Mám sice dostatek času na konec ale dosavadní postupy, ničí jiné důležité funkce.
    Existuje možnost, pouze zlepšit tento stav ale tenhle postup, není schválen pro Č.R. Musel by ho schválit SÚKL, i když v EU schválen je. Takto mě to bylo vysvětleno ve fakultní nemocnici.
    Z toho plyne, jediné ponaučení.
    Paní ředitelka lže v něčím finančním zájmu. Že by ...........?

    OdpovědětSmazat
    Odpovědi
    1. Kde jsem nenávistný? Prestaňte vyrábět obrazy zkázy.

      Smazat
  28. Tak pane J.J.
    Názor odborníka a né kecala jako vy:

    Výroba vakcíny Sputnik V
    Ruská vakcína je sofistikovanější než AstraZeneca, uznal Prymula. Dostane se však na Česko?
    ČR
    19:32 09.01.2021
    Získat krátkou URL
    Ruská vakcína proti covidu-19, první na světě (178)
    331923
    Sledujte nás na
    Většina odborníků se shoduje na tom, že pouze proočkování obyvatelstva proti koronaviru může vrátit život do normálu. Vakcinace v Evropě však probíhá pomalu. Zatím jsou v EU schváleny pouze dvě vakcíny. Jak ale poznamenali čeští odborníci, mezi perspektivní vakcíny patří i ruský Sputnik V.

    V Evropské unii jsou nyní schváleny dvě vakcíny. Jedna pochází od firem Pfizer-BioNTech a další vytvořila Moderna. V rozhovoru pro TV Nova exministr zdravotnictví, epidemiolog Roman Prymula prohlásil, že ruská vakcína Sputnik V je velmi perspektivní.

    „Ta vakcína je velmi kvalitní z hlediska skladby a mechanismu působení. Je sofistikovanější než AstraZeneca, protože používá dva různé vektory. Pokud jsme se setkali s adenovirem v rámci běžné respirační sezóny, tak ta účinnost vakcíny je nižší. To se zřejmě projevilo v tom, že první studie vakcíny AstraZeneca ukázaly pouze 70 %. Účinnost Sputniku je kolem 91,4 %, protože další posilující dávka je založena na jiném typu adenoviru. To je možná důvod, proč spolu firmy chtějí spolupracovat a tuhle vakcínu použít,“ řekl Prymula.

    Díky této dohodě se podle Prymuly může Sputnik V dostat i na evropský trh. První dodávka by mohla pocházet od společnosti AstraZeneca a tu další by zajistil Sputnik. Podobný názor má i virolog Jan Pačes, který rovněž poukázal na spolupráci s britskou firmou AstraZeneca.

    „To, že je to asi dobrá vakcína, taky můžeme poznat podle toho, že došlo k velmi zajímavé dohodě, která ve vakcinologii nemá obdoby. Ruský státní institut se dohodl s firmou AstraZeneca na tom, že by vyráběli kombinovanou vakcínu, protože ty vakcíny jsou podobné,“ vyjádřil se Pačes pro TV Nova.
    Aby ji však Česká republika mohla nakoupit, potřebuje schválení od Evropské lékové agentury, k čemuž zatím nedošlo. V tomto ohledu Prymula upozornil, že proti Maďarsku, které se rozhodlo pro dodávky Sputniku V, mohou být uplatněny sankce ze strany EU.

    Poslanec parlamentu ČR za KSČM Zdeněk Ondráček
    © FOTO : FACEBOOK ACCOUNT OF ZDENĚK ONDRÁČEK
    Ondráček o ruské vakcíně Sputnik V: Co všechno nám chce EU ještě určovat? Czechxit!
    Dříve předsedkyně Evropské komise Ursula von der Leyenová prohlásila, že členské země EU by měly nakupovat vakcíny proti covidu-19 pouze prostřednictvím celoevropských jednání.
    „Existuje pouze jeden formát vyjednávání, který je společný pro 27 členských států EU, a žádný stát by se od toho neměl odchylovat a provádět paralelní konzultace. Vzhledem k existujícímu portfoliu objednávek, což je 2,3 miliardy dávek vakcíny, je to k očkování celé populace EU více než dost,“ odpověděla von der Leyenová na otázku o možném nákupu vakcíny Sputnik V.
    Rusko dne 11. srpna jako první země na světě zaregistrovalo vakcínu proti covidu-19 vyvinutou v Ústavu epidemiologického a mikrobiologického výzkumu Nikolaje Gamaleji ve spolupráci s Ruským fondem přímých investic a Ministerstvem obrany RF. Vakcína dostala název Sputnik V. Proti koronaviru se v Rusku naočkovalo již více než 800 tisíc lidí.

    OdpovědětSmazat
  29. Vakcína Sputnik je velmi dobrá je vedení EU někomu někam leze. Pod EU už nejsme samostatná země. Navrhuji vystoupit z EU jako V. Británie a pak bude líp. Sputnik má gen z člověka a ne z opic, protože je lepší Sputnik.

    OdpovědětSmazat

Na opakovanou žádost čtenářů, kteří se nechtějí zapojovat do diskuzí obsahující vulgární a urážlivé výroky. Jejich odstraňování je časově náročné a narušuje plynulost diskuze. Proto nebude dále možné vkládat anonymní komentáře.
Pro vložení komentáře je proto nutné se na stránce "Nová republika" přihlásit vpravo v horním rohu této stránky "přihlásit se" (výběrem emailového účtu např. Google) a upravením uživatelského profilu (v kolonce Nastavení>Upravit uživatelský profil). Děkujeme za pochopení.