Reklama

pondělí 11. ledna 2021

Skvělá relace! Solovjev doslova smáznul bývalého amerického velvyslance (VIDEO v ruštině, český překlad)

Vladimír Solovjev 
11. 1. 2021  Outsidermedia

Vladimir Solovjev v rozhovoru s Johnem Herbstem, bývalým americkým velvyslancem v Kyjevě v letech 2003-2006
(Musím uznat, že se excelence v Solovjevově palbě držela…. – pozn. překl.)


Solovjev: Amerika se měla neprodleně zapojit a vystoupit na straně amerického lidu, vpustit do Ameriky vojska, aby ochránila Ameriku před tím, co se v ní děje. Na tom téma dnes žertují všichni. Podle Vaší logiky byl Majdan co? Vnitřní teroristé Ukrajiny? V Gruzií, když demonstranti vtrhli do budovy parlamentu, byli kdo? Vnitřní teroristé Gruzie? V Kyrgyzii, v Bělorusku… Kde je obecné kritérium? Jako když bývalý velvyslanec v Moskvě McFaul propadl hysterii, že pokud si dovolíme skvělé Bělorusy srovnávat s těmi, kdo vtrhli do Kapitolu, tak ničemu nerozumíme, a všechny nás zablokují. Jako tomu má celý svět teď rozumět?

Herbst: To jsou vůbec různé situace. U nás byly volby, a pokud tomu rozumím, tak skoro všichni chápou, že byly velmi čestné a svobodné.

Johne, kdo tohle řekl? Váš prezident řekl, že ne!

Máte pravdu, že prezident řekl ne, ale o má k dispozici řadu schopných advokátů, kteří se obraceli k soudům v mnohých státech…

Johne, ale advokáty má i Lukašenko, a ti se obrátili na soudy, a Lukašenko všude vyhrál. Advokáty měl i Janukovyč, a všechny soudy vyhrál… 75 milionů Američanů volilo Trumpa a nevěřili volebnímu systému Ameriky.

Neřekl bych, že 75 milionů, máte ale pravdu, že miliony Trumpovi věřily, ale jde o to, že jeho advokáti se obraceli k soudům a soudci, dokonce i republikánští, říkali, že nejsou důkazy ke Trumpovým tvrzením.

Jistě, i Lukašenko říká totéž…

Jo, ale my víme, že systém v Bělorusku není demokracií… My máme starou demokracii…

Johne, to řekl kdo? My víme, že systém v Americe není demokracie. Stará demokracie? Nemáte přímou volbu prezidenta, vaše hlasování poštou, kterému Trump neuvěřil. Pokud by se takové volby prováděly ve kterékoli jiné zemi světa, tak ani jedno americké velvyslanectví by takové volby čestnými a konkurenčními nenazvalo. U vás je možnost nominovat kandidáty krajně omezena, šíleně závislá na penězích, velmi komplikovaný systém sčítání hlasů, navíc v mnohých vašich státech nejsou připuštěni pozorovatelé, neprověřují se dokumenty, nejsou instalován videokamery, neverifikují se volební lístky podle systému uznávaného v celém světě.

My dodržujeme princip čistých voleb. To neznamená, že nejsou problémy, ale v tom, o čem mluvíte, měl Trump možnost přinést důkazy.

To neříkám já, ale váš prezident ve funkci a představitelé jedné z vašich hlavních politických stran, to neříkám já z Moskvy, to říkají Američané, kteří ukazují videa, a kteří jsou blokováni na YT.

On to říká, ale nedokázal to a měl mnoho možností to udělat.

Ovšem pokud váš Nejvyšší soud (NS) případ odhodí, aniž ho projednal, na což republikáni říkají, že si snad dělají blázny, že tak nelze, že je to porušení procedury. Jak to nedokázal, jestliže matematické metody, které použili Američané – přesněji řečeno proamerická opozice v Rusku – k označení našich voleb za nefér. Kdy Trump ukazuje použité podvrhy – a oni říkají, nene, to nechceme vidět, to nemůžeme vysvětlit. Ale, pokud by Amerika dozorovala volby v Americe, dovedete si představit, že by Pompeo řekl, že volby byly výborné a čestné? Nikdy!

Jde o to, že Trump jen vystupoval ve svých zájmech, a byl ochoten překroutit situaci, aby se udržel nahoře. To se mu nepodařilo. My máme starý systém nezávislých soudců, a ti v mnohých případech řekli, že Trumpovi advokáti nedokázali, že volby nebyly čestné.

Jaké nezávislé soudy, kde jste je našel? Jestliže ve vašem NS, řada soudců jmenovaných republikány, vyznávají konzervativní zásady, a druhá řada soudců je jmenována demokraty, a teď jedna z válek bude teď o NS… Jaký je to nezávislým systém, jestliže jsou politickými nominanty?

My chápeme, že lidé často bývají stoupenci v politických otázkách, ale to, že se člověk stane členem NS, protože ho jmenoval prezident za jednu stranu neznamená, že ten soudce je na prezidentovi a jeho politické straně závislý.

Ále, teď bude – nikoli náhodou – další pokus demokratů o změnu počtu soudců NS.

Podle Vaší logiky nemůže být žádný soudce nezávislý.

Ne podle mojí. Já teď říkám jen to, co říká americký politický establishment, který nejdřív – připomínám Bidena a Pelosi, kteří křičeli na republikány, že nesmí jmenovat další soudce, dokud nebude zvolen nový prezident – a připomínám, že Тhemis má zavázané oči.

To je důkaz toho, že se každý politik snaží něco ze situace získat. Proto Biden vystupoval tam, aby ti, kteří ho podporují, byli připraveni pracovat pro jeho vítězství.

To ale znamená, že jde o politiku, takže jsou to političtí nominanti. To je důležitá věc – jestliže soudce nerozhoduje na základě precedentu, ale na základě svého politického vidění práva, pak odcházíte od nezaujatosti Themis k její politické angažovanosti.

Přijímám Vaše tvrzení, že je vždycky nebezpečí, že soudce bude věci rozhodovat podle politického názoru a ne podle práva – to je vždy nebezpečné a možné, ale náš systém neumožňuje, aby prezident zavolal guvernérovi nebo soudci, že musí rozhodnout určitým způsobem..

Co celý rok křičeli BLM a liberální tisk je ukazuje a říká, jistě, nemáme pravdu, náš soudní systém je nespravedlivý, naše věznice jsou přeplněny černými, zatímco bílí dostávají tresty méně a kratší.

To je radikální politika a teď pro nás velký problém. To ale neznamená, že náš právní systém není nezávislý.

Váš soudní systém propadl a BLM vám to celý rok říká.. A když teď říkáte, že soudní systém za Janukovyče byl méně spravedlivý a čestný než v Americe – chachacha… Volby jste označili za falešné – a tak bylo vyhlášeno třetí kolo voleb – vyhlaste tedy u i vás třetí kolo voleb, jestliže tolik vašich lidí křičí, že volby byly falešné.

Náš nezávislý soudní systém to posoudil a nenalezl důkaz toho, co oni křičí.

Váš systém nyní blokuje prohlášení, že volby nebyly čestné. Vy volíte takovou cestu, kterou si Ukrajina, ba ani pozdní SSSR ani nemohly vymyslet. Jestliže budete nadále tvrdit, že vaše volby byly čestné, tak vás na každém roku budou otloukat Trumpem. Jestliže polovina Američanů nepovažuje Bidena za čestně zvoleného prezidenta, je to hrozné pro USA i pro celý svět. A polovina amerických voličů je víc, než kolik jich přišlo v Kyjevě na Majdan. Jsou to, „vnitřní teroristé, kteří zabili několik lidí“, přičemž na Majdanu chránili Janukovyče policisté neozbrojení, ale u vás zabili čtyři lidi.

V Kyjevě mnozí demonstranti zahynuli rukou snajperů… vyzbrojených ruskými puškami „Master“.

Ale čí to byli snajpeři? Po tolika letech vyšetřování neřekli, kdo to byl. Jen pořezali stromy na Majdanu, aby zahladili stopy. My jsme viděli, odkud byla vedena palba, viděli a slyšeli jsme samotné „hrdinné Ukrajince“, jak říkají, že jako první zabili důstojníky – a nikdo je nesoudí. A u vás zabili ženu, která 14 let sloužila v letectvu USA, absolvovala 4 mise do horkých oblastí, byla neozbrojena, nikoho neohrožovala… za co ji zabili?

Ano, to je tragedie, ale ona tam byla bez povolení…

A na Majdanu byli s povolením? Do Kapitolu lze vejít bez povolení – to není Bílý dům. Ona nikoho neohrožovala, nikdo nevystřelil varovný výstřel. Když v Minsku vyšel naproti speciální jednotce mládenec, byl zasažen gumovou kulkou a zemřel, tak po této, tragédii byl Lukašenko označen za nelegitimního, byly uvaleny sankce, říkali, jaká je to hrůza, a my jsme s lidem Běloruska… A teď, s lidem Ameriky nikdo není, a je to tragédie, že někoho zabili…

Lukašenko zavřel několik desítek tisíc demonstrantů a ti byli mučeni.

To myslíte, Johne, vážně? U vás honí teď ty mládence po celé Americe, hrozí jim po deseti letech vězení, ve vaší zemi je mučení oficiálně povoleno, dosud jsou bez soudu zavřeni lidé na Guantánamu více než 10 let, a jsou oficiálně mučeni – vychází se přitom z formulace, že nejsou na území USA. A Vy mi chcete vážně hovořit o zvěrstvech Lukašenkova režimu potom, co vaši policajti pravidelně mučí a zabíjejí lidi, a dosvědčují to vaše BLM a váš prezident Trump. Přitom Lukašenko vůbec není můj hrdina a stále ho kritizuji.

Vy očerňujete Ameriku, odvoláváte se na BLM, a na druhé straně se odvoláváte na konzervativce. Vy ale víte, že tyto dvě strany se nemají vzájemně v lásce…

Ano, proto beru dvě různé strany, které se shodují v kritice systému. Protože by bylo možné říci, že tito jsou poražení a proto špatně hovoří o systému Ameriky. Ale BLM jsou vítězi a kritizují Ameriku stejně silně jako poražení konzervativci. Je to otázka víry. Demokracie přestala být nástrojem, institucí a přešla do kategorie víry. Vy buď věříte, že ta země je demokratická, nebo ne. Ale žádný důkazní systém už není. A v tom je tragédie.

S tím já, samozřejmě, nesouhlasím. Byly volby, byly sečteny hlasy, Biden je vítězem a většina Američanů to uznává…

Byly volby – Lukašenko vyhrál. Byly volby – Janukovyč vyhrál. A v roce 2014 na Ukrajině nebyly volby vůbec. Lukašenka uznává většina Bělorusů.

My máme starou demokracii, která víceméně funguje, ale Lukašenko má totalitární systém…

O jaké staré demokracii hovoříte? Vaše celá země je stejně stará jako náš Bolšoj těatr. Když říkáte, že vaše demokracie je stará, tak Vám připomenu: – kdy Afroameričané získali volební právo, před 60 lety. Já jsem žid – jak dlouho nemohli u vás židé volit? A ženy, a černoši… Ženy před necelými 100 lety – tedy stejně, nebo maličko později než v sovětském Rusku.

Ale sovětské Rusko bylo totalitním systémem a žádná demokracie.

Nicméně ani v tom totalitárním sovětském systému nebyl ani náznak útlaku lidí jiné barvy kůže jako v demokratických USA. Vyprávějte o demokracii Američanům z BLM, kteří mají za to, že je to úplně jiná historie a že Amerika nikdy nebyla svobodná a demokratická. A to říkají teď vaše kongresmanky somálského a dalšího původu, které s BLM bořily pomníky vašich demokratů s tím, že šlo o otrokáře a obchodníky s otroky.

To je jejich názor a mohou s ním vystupovat. To neznamená, že to není nesprávné… A netušil jsem, že jste takovým zastáncem BLM…

Nejsem jejich zastáncem, jsem jen pozorovatelem a mám za to, že je hroznou tragédií to, že v Americe je osm různých verzí jejich historie, že jsou ničeny památníky. Je tragédie, že před našima očima se velká země, o které se dříve zdálo, že uvnitř je vzorem vztahu ke svým občanům, se mění v příšernou parodii, strašnou antiutopii. To je tragédie pro celý svět.

Teď je u nás nějaká krize, my se s tím musíme vypořádat, a myslím si, že si s tím, koneckonců poradíme. Zatím se nám to nepodařilo.

Nejsou ideje. Biden přichází s myšlenkou na pomstu – nové ideje nemá. BLM nevidí svoje lidi – Kamala Harris (jistě talentovaný člověk), ale nemá žádný vztah k Africe. Pokud se pamatuji, tak jedna strana předků je z Indie, druhá z Karibiku, přičemž praděd byl otrokářem a ne otrokem. To vše jí připomenou. Na člověka, který tolik udělal pro demokraty – Bernie Sanderse – se opět vykašlali. On tak snil o tom, že se stane aspoň ministrem práce, a jak to vypadá, tak mu to nehrozí. Mladí vlčáci z demokratické strany jsou v oficiálním rozporu s establishmentem demokratické strany. My vidíme velmi smutnou věc, kdy republikánskou stranu zničil Trump. Lidé nemají stranu, která odráží jejich zájmy. Nejen to – Američané si prvně v historii dovolili rozsypat se na divoké segmenty. Nazvat svoje občany, kteří vyšli, aby vyřkli svůj názor, vnitřními teroristy – jak řekl zvolený prezident… takže BLM nejsou vnitřními teroristy, ale tito bílí mládenci ano? Vnitřní teroristka sloužila 14 let ve vojenském letectvu a riskovala svůj život pro USA, ji zabili a je vnitřní teroristkou?

To je politika… Já chápu Vaše stanoviska, myslím si, že jsme řekli vše, co k této otázce teď můžeme říci.

Děkuji, Johne, bylo mi velkým potěšením s Vámi pobesedovat, tím spíš, že jsem na své straně měl výhodu jazyka… příště jsem připraven přejít na angličtinu, kterou sice nemám tak dobrou jako Vy ruštinu, ale vynasnažím se…

Překlad: st. hroch 20210110


61 komentářů :

  1. Škoda, že podobné "grilování"nevidíme v "naší" Tv. Začal bych věřit v demokracii!

    OdpovědětVymazat
  2. Rusko nikdy nepoznalo na rozdíl od USA demokracií a nějaký Doviljev,chce mistrovat velvyslance z USA.
    Malinkatý mopslíček chce poučovat vlkodava, opravdu se musím smát, ruské hlouposti.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nereagujte na provokatéra Unknowna a časem vyčichne z NR.

      Vymazat
    2. G.B.Shaw: „Moudrý napadne článek protiargumenty, hlupák autora článku“.

      Vymazat
    3. 20:19 bernard Russell:
      dnesni svet je plny hlupaku a fanatiku kteri jsou si jisti ale na druhe strane jsou rozumnejsi a rozvaznejsi lide kteri jsou stale na pochybach

      Vymazat
    4. Dobráku 21:06-problém je, že než se ti rozumnější a rozvážnější rozhoupají, jsou již pod mocí hlupáků a fanatiků. Tak co s tím?

      Vymazat
    5. Unknowne 11. ledna 2021 20:07 vy nejenže neumíte číst, abyste věděl s kým byl veden rozhovor, ale z novináře uděláte mopslíčka jen proto, že vedl rozhovor s občanem USA, tedy "Američanem"? To má být argumentace?

      Vymazat
    6. miro 21:11 soude dle sebe patrim k te druhe skupine ktera se nedostane pod moc tech prvnich!
      alespon se o to stale snazim?!

      Vymazat
    7. Dobráku 22:11,slovy klasika: "a není to málo"?

      Vymazat
    8. ...svatá prostoto...

      Vymazat
    9. 20:19 a 20:16
      Dobré citáty, pánové, ale to je jako házet perly sviním. Špinavý nemyslící primitiv jako je Nacistický běžec alias Unkhown to ani nepochopí, ani ho to nezajímá. Jeho smyslem života je pouze plivat a smrdět na cizích diskuzích. Ocitoval bych mu třeba úmrtní list, to je asi tak jeho perspektiva. :)

      Vymazat
  3. Solovjevovi to očividně myslí! A myslí mu to perfektně!

    OdpovědětVymazat
  4. Skvělé!!, Solovjev si Herbsta namazal.
    Ten US pokrytec snad prošel vysokou zatloukací přípravkou, protože normální (slušný) člověk by se musel omluvit a debatu ukončit.
    Ovšem ne tak US ýbrmenč, který patrně trpí mánií, že ať již US mocipáni udělají jakákoliv svinstva, svět je přece musí chápat, tolerovat, podpořit.
    A že proč? Protože proto ... inu ýbrměnč.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Pořad jsem neviděl, ale z tištěného rozhovoru a poznatků že Solovjovových diskusí si umím představit, jak to vypadalo. Solovjov rád skáče do řeči a obrací význam slov. Americký velvyslanec byl zároveň v nevýhodě, protože komunikoval v vozím jazyku.

      Vymazat
    2. Re (14:08):
      ... fajn, ovšem pokuste se mi objasnit, jak z textového přepisu dokážete vyvodit, že tazatel skákal dotazovanému do řeči? Nebo jen domněnka?, předsudek?
      Am. ambasador byl v nevýhodě především proto, že obhajoval neobhajitelné. Stejně tak pokrytecky by perlil i ve své mateřštině. To, oč v podstatě šlo, byla debata o tom, kde Američané berou tu drzost, aby školili celý svět v otázkách demokracie, když ta jejich je chabou karikaturou téhož. Jak psal jeden am. žurnalista, již od dob otců zakladatelů se přidržují "demokratické" zásady, a sice, že "Volby jsou příliš důležité, než aby je svěřili lidem". Chcete ještě něco dodat? ...

      Vymazat
  5. No jo dnes by ty us nýmandy zatloukli argumenty do země protože co se děje u nich tak to svět ještě neviděl.

    OdpovědětVymazat
  6. Kdo uvěří, že "demonstranti" pronikli do Kapitolu bez podpory "zevnitř" , tak je jenom bloud, který nevěří "vrtění psem"!!!! Pokud by moc chtěla , tak do Kapitolu neproklouzne ani myš!! Byl jsem dost dlouho v USA a ve W. DC, takže vím přesně o čem mluvím!! Dokonce, kdyby moc opravdu chtěla , tak nebude před Kapitolem ani noha!! Není problém , aby byl během hodiny vyhlášen zákaz shromažďování před Kapitolem a to si můžete být jisti , že zde nebude do hodiny ani veverka na trávníku, to lze snadno doložit!! Takže "cirkus" v USA pokračuje pěkně podle notiček nadále!! Trump měl zablokovány sociální sítě , prostě "demokracie" a lá USA v plné kráse a nahotě!!! A USA náš přítel nejvěrnější a s USA a Havlem na věčné časy a nikdy jinak! To se netýká obyvatel USA, Američané jsou lidé stejní jako jinde na světě , pouze jsou daleko sofistikovaněji, politicky zneužíváni již několik desetiletí!!

    OdpovědětVymazat
  7. Ukázalo se, v jak nesmyslné době žijeme. Zatímco na covid umírají lidé ve všech zemích, vojenské bloky zbrojí usilovněji než v minulosti. Pokud by platilo aspoň něco málo z těch ušlechtilých hesel, kterých mají politici od rána do večera plnou hubu, vrhly by se prostředky místo na rakety, letadla, ponorky a tanky na vývoj bezpečných vakcín a na přípravu kapacit pro případ, že přijde ještě horší pandemie. Spíše to ale vypadá, že vojáci všech stran budou cvičeni na boj v rouškách, aby se proboha někdo nenakazil, než ho ten druhý zabije. Takhle dnes funguje naše civilizace.

    OdpovědětVymazat
  8. Věřím, že všichni ti, kteří těží z války a přispívají k jejímu vzniku, by měli být zastřeleni hned první den občany své země. Ernest Hemingway

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. 22:10
      No ty bys šel první!!!

      Vymazat
    2. Unknown je zcela nepochybně pánské přirození, v tom nejvulgárdnějším slova smyslu!!

      Vymazat
  9. Tímto chci poděkovat policistům v Bílém domě za zdrženlivost.Pokud by bránili důrazně Bílý dům,tak mrtví se počítají na desítky.
    Za šíření nenávisti a povel ke vzpouře by Trump zasloužil několik let kriminálu.
    22:08
    Ty si pana Havla vůbec neber do huby. Omezenče

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. unk Howne 22:17!
      Kdyby vnitřní policie Kapitolu (2000 kousků) konala svou povinnost, tak by těch pár desítek lidí dovnitř neproniklo!
      Takže čuš, manipulátore, a běž podumat o běhu života na Havlolavičku - tam tě zajisté napadnou podnětné myšlenky, kterými tento morálně rozbředlý notorda hýřil.

      Vymazat
    2. Unkrovne ty tady píšeš o šíření nenávisti? Vždyť ty se jí dusiš. Teda já bych si Havla do huby nevzal. To tak, něco tak odporného. To zas bude den, viď. Být celou dobu nasranej. To je život ...ty lidi ti dávají!

      Vymazat
    3. 22:17 to nejde, ti lidé nebyli ozbrojeni. V r.1970, kdy do kapitolu pronikla grupa Černých panterů, to byl jiný mazec.
      Koho by tady měli zastřelit? Potetovaného blázna s rohy nebo zloděje pultíku?

      Vymazat
  10. 22:08 rozumim tomu spravne ze to bylo iniciovano zevnitr? ze by to byla akce BLM? nebo dokonce byla produkce a la Hollywood a ti "cerni" byli premaskovani na "honkys"? tak jo tedy kapituluji

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Zcela na ferovku: rozumis kulovemu:-)

      Vymazat
    2. 22:33 tak jo vyhrals a postupujes bez ztraty kyticky do dalsiho kola

      Vymazat
  11. „Přesně to chce Věra Jourová.“ Generál Blaško promluvil o odstraňování lidí ze sociálních sítí

    https://cz.sputniknews.com/ceskarepublika/2021011113041457-presne-to-chce-vera-jourova-general-blasko-promluvil-o-odstranovani-lidi-ze-socialnich-siti/

    Zdegenerované obyvatelstvo Západu. Novodobí totalitáři.“ Štěpánek promluvil o revoluci v USA

    https://cz.sputniknews.com/ceskarepublika/2021011113043210-zdegenerovane-obyvatelstvo-zapadu-novodoby-totalitari-
    stepanek-promluvil-o-revoluci-v-usa/

    Foldyna předpověděl boj za svobodu jako v minulosti

    https://cz.sputniknews.com/ceskarepublika/2021011113041740-foldyna-predpovedel-boj-za-svobodu-jako-v-minulosti/

    OdpovědětVymazat
  12. Nikdy nespi tupe hledi ,ruku on ma v poklopci
    vzdelani ma dostatecne ,4 ctyrky v pomocne
    Rikali jim mongoloidi, dneska jsou to autiste
    ale stale stejna chatra pouzita ,tot je jiste.
    Nemaj nazor,jsou to blbci rikali jim oportunisti
    neco jako Rudla Salcman co se smazil v ohnisti
    proste ozralci a Havloisti
    na lavicce sedeli a do dalky hledeli
    ruku v kapse ,sveho saska hladili
    kdyz klucici v okoli se honili ,

    OdpovědětVymazat
  13. Pane doktore, další materiály k prostudování
    https://www.youtube.com/watch?v=rSMYR-feM3Y
    Našel se americký Pavlík Morozov.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Vy si s panem doktorem v lecebne dopisujete pres internet?-)

      Vymazat
    2. Milý neznámý, americká Pavlínka je váš Pavka Morozov. Jsem rád, že za kapitalismu nebyly vloni na jaře roušky, což je více nebezpečné než chybějící vložky za komunistů. Také se znemožnil nebohý režisér Mencl, který nechal vyslovit ve filmu Skřivánek na niti dotaz, kde je mlíkař? Na Parlamentních listech bylo krátké video, kde se někdo ptá, kde je církev a Člověk v tísni? Pak se tomu velmi hlasitě zasměje. A co vy, pane neznámý?

      Pane neznámý, buďte jen nezávislým pozorovatelem a bavte se. Až ten režim skončí, váš šéf bude první, kdo vás práskne a vy budete za blba.

      Vymazat
    3. Unknown je zcela nepochybně pánské přirození, v tom nejvulgárdnějším slova smyslu!!

      Vymazat
    4. 10:07
      No,o tobě psát že jseš 3;14 ČA, je celkem zbytečné.

      Vymazat
    5. 10:07
      Vidíte, jak se Nacistický běžec alias Unkhown sám identifikoval. :-))

      Vymazat
  14. Vzdy mne fascinuje, kolik ochotnych blbcu se chce bit za sveho vudce jako jsou Trump, Putin, Okamura:

    https://www.novinky.cz/zahranicni/amerika/clanek/prisny-trest-pro-vsechny-kdo-utocil-na-kapitol-zadaji-americka-media-40347513

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. A helemese, kampa mi zmizel Minář a Bartoš, kterými jsem doplnil seznam?

      Vymazat
    2. Milane, máte je pod jiným článkem. (Otrokářský volební ...)

      Vymazat
    3. No jo, nějak začínám blbnout.
      Asi jsem od těch unk Hownů chytil bacila paranoii.

      Vymazat
  15. Aha, takže on ho “griloval” rusky a ještě ho prakticky nepustil ke slovu. Potrava pro slabomyslné. Ovšem události posledních dnů ukazují, proč Kreml Trumpa podporoval přes trollservery ve volbách.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nález Molotovových koktejlů jasně ukazuje na ruské vměšování. Krvavá stopa z Kapitolu vede do Kremlu!!!

      Vymazat
    2. Martine jen dodám, on ho ten Rusák pustil ke slovu, ale Američan zřejmě těžko hledal odpovědi, tak vcelku papouškoval jedno a to samé: demokracie v USA, demokracie v USA... já být na jeho místě tak bych asi taky mektal.

      Vymazat
    3. Kundohorsky, ty tady prece mektas kazdy den:-)

      Vymazat
    4. Tak já tady mektám, když píšu jak je Rusák zaangažovaný v amerických volbách? Taky si uvědom na čí straně seš. A určitě tady nemektám tolik, co ty! Teď si mě ale opravdu naštval. Zlobím se!

      Vymazat
    5. 7.15
      Doufám, že jste si na té potravě pro slabomyslné pošušňal.

      Vymazat
    6. Martin má pravdu, Solovjov nechá mluvit jen ty, kteří jsou v souladu s tím, jak si přeje, aby byla vedena diskuse. Je to strašně nepříjemný moderátor. Herbsta za ruštinu obdivuju. Mnohem férovější by bylo, kdyby se rozhovor vedľa v angličtině.

      Vymazat
    7. J.J. podívejte se na redaktory ČT...

      Vymazat
  16. Pokud by naše ČT otevřela dveře obdobným rozhovorům má zaručenou minimálně 90% sledovanost, protože jede již delší čas a monotónně s tím jediným "správným názorem" sledovanost si musí vymýšlet vlastními průzkumy o 85% sledovanosti, které však ze 100% neodpovídají realitě, ČT nějak zapomněla, že současný zavedený styl zpravodajství jednoho názoru už tu byl .....

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Protože tento státeček je spravován zločinci poplatnými zájmovým skupinám působícími mimo Českou a Slovenskou republiku, je zcela zřejmé, že se tím tato organizovaná zločinecká skupina rádoby politiků dopouští další závažné trestné činnosti a to faktické genocidy obyvatel tohoto státu, dále poškozování společného majetku a vlastnictví státu, jasné zneužití pravomoci veřejného činitele a dalších trestných činů proti ČR. Do této organizované skupiny též patří všechny zaměstnanci sdělovacích prostředků, kteří svým patolízalským informačním postupem velkou měrou přispívají k provádění těchto trestných činů členy vlády a dalších institucí, navázaných na tuto činnost. Zejména jako organizovaná skupina hluboce pošlapala etiku novinářské práce a etiku lidskosti. Pevně věřím, že budou v brzké době obviněni z této tr. činnosti a budou odsouzeni a zároveň jim bude odebrána možnost profesně informovat veřejnost o dění jak doma, tak ve světě. Pokud někdo lidem vnucuje takto odporným způsobem a neustále dokola lež a absurdní nesmysly, nemá ve sdělovacích prostředcích co pohledávat.

      Vymazat
  17. Sledovanost TV není relevantním ukazatelem kvality a pravdivosti vysílaných pořadů a zpráv. Ikdyž ČT nevěřím ani předpověď počasí (a to vím, že mají harpovské a chemotrajzlovské výsledky z první ruky), tak ČT bedlivě sleduji a dělám si čárky v kolonkách vylhané, zmanipulované, podvodné atd. Při vysílání ČT vždy musel být v rodině naprostý klid, aby mi neunikla jediná lež (zvyk ze socialistické ČSTV).

    OdpovědětVymazat
  18. Sledovanost TV není relevantním ukazatelem kvality a pravdivosti vysílaných pořadů a zpráv. Ikdyž ČT nevěřím ani předpověď počasí (a to vím, že mají harpovské a chemotrajzlovské výsledky z první ruky), tak ČT bedlivě sleduji a dělám si čárky v kolonkách vylhané, zmanipulované, podvodné atd. Při vysílání ČT vždy musel být v rodině naprostý klid, aby mi neunikla jediná lež (zvyk ze socialistické ČSTV).

    OdpovědětVymazat
  19. Jeden argument za všechny:Zakaz projevu prezidenta,vypnuti jeho svobody je prosté puč.

    OdpovědětVymazat
  20. Zajištění demokracie armádou USA ve světě:
    Armáda USA v Iráku - 5200 vojáků
    Armáda USA v Afghanistánu - 3000 vojáků
    Armáda USA ve Washingtonu - 15000 vojáků

    OdpovědětVymazat

Na opakovanou žádost čtenářů, kteří se nechtějí zapojovat do diskuzí obsahující vulgární a urážlivé výroky. Jejich odstraňování je časově náročné a narušuje plynulost diskuze. Proto nebude dále možné vkládat anonymní komentáře.
Pro vložení komentáře je proto nutné se na stránce "Nová republika" přihlásit vpravo v horním rohu této stránky "přihlásit se" (výběrem emailového účtu např. Google) a upravením uživatelského profilu (v kolonce Nastavení>Upravit uživatelský profil). Děkujeme za pochopení.