Reklama

neděle 31. ledna 2021

Udavači a cenzoři všech zemí spojte se

Jaroslav Bašta

31. 1. 2021 PrvniZpravy

 Miroslava Kalouska jako politika znám asi 25 let. Když jsem byl v roce 1996 zvolen za sociální demokracii do Poslanecké sněmovny a stal se místopředsedou výboru pro obranu a bezpečnost, hned na jednom z prvních jednáních mě zaujal velmi tvrdý názorový střet mezi předsedou Petrem Nečasem z ODS a tehdejším lidoveckým náměstkem ministra obrany Miroslavem Kalouskem. Spor se týkal možných podezření z korupce a měl velmi osobní povahu, což jsem si vysvětloval tím, že ještě nedávno byli oba „kolegy“ náměstky na obraně. V rámci historické objektivity musím poznamenat, že pan Kalousek svůj postup vysvětlil a podezření vyvrátil.


V dalším volebním období pak přešel do parlamentu a stal se jednou z jeho výrazných postav. V politice zcela pragmaticky odsouval osobní animozity do pozadí, aby nebránily vzniku možných spojenectví, takže s Petrem Nečasem nakonec působil ve dvou vládách – v Topolánkově a Nečasově, v obou případech až do jejich hořkých konců. Jeho nenadálý odchod z Poslanecké sněmovny proto považuji za taktický manévr. Až doposud totiž Miroslav Kalousek odcházel z různých postů a partají jen kvůli tomu, aby se zase vrátil.


Jeho osobní antipatie k předsedovi vlády, Andreji Babišovi, nejsou předstírané, a stejně rezonují na druhé straně. Nakonec to dokládá samotná idea Demokratického bloku jako nástroje, který má pomoci éru vlády hnutí ANO a Andreje Babiše ukončit. Do voleb je sice daleko, nicméně se docela jasně ukazuje, že současná opozice má šanci na úspěch pouze v případě, že se spojí. Kvůli tomu již teď vytvořila předvolební koalice.


Proto mě páně Kalouskův výrok o Pirátech, jejichž konečným cílem je vytvoření gulagu s wifinou, překvapil hned dvakrát. Za prvé tím, že napadl nejsilnějšího člena svého opozičního uskupení, za druhé tím, jak je jeho definice ideologie a politiky Pirátské strany přesná a pravdivá.


Piráti jsou zatím jediným čistým představitelem anticivilizační levice v České republice. Představují pobočku radikálního křídla německé strany Zelených, nemají daleko ani k Antifě. Původně šli do politiky s hesly ochrany svobody na Internetu, ale celou dobu se právě tomuto tématu vyhýbají jako čert kříži. Naopak souzní se všemi organizacemi udavačů jako jsou elfové. Ve stížnostech a udávání své vlastní vlády v Bruselu vysoko na body vedou. Globalisté u nás nemají žádného lepšího spojence, poslušnějšího člena neomarxistické zelené internacionály. Heslo z titulku komentáře sice neříkají nahlas, ale naplňují ho v praxi.
Jistým způsobem zůstává záhadou, proč zrovna Piráti jsou (nejen) mladší částí voličů vnímáni jako svobodomyslná politická síla. Na české politické scéně momentálně není žádná politická strana, která by byla vůči bruselským a globalistickým požadavkům vstřícnější a bez výhrad je schvalovala. Nejlépe to ilustruje jejich pozitivní vztah ke kvótám. Nejen na přerozdělování migrantů, ale také těm genderovým. Povinné zastoupení žen a dalších pohlaví prosazují i na kandidátkách do Sněmovny.

Pirátská vlajka v jejich logu představuje stejný klam jako barevné číro na hlavě prezidentského kandidáta Karla Schwarzenberga v první prezidentské volbě. Skutečnosti by více odpovídal notýsek Haškova policejního špicla Brettschneidera. Od něho do gulagu už je opravdu jen kousek, jak jasnozřivě poznamenal odcházející Miroslav Kalousek.


 

53 komentářů :

  1. Správně pane Bašto nejhorší je že to jejich voliči nevědí o co opravdu jde snad u nás vládnout nebudou.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jejich voliči to nevědí, protože to asi moc neřeší. Následují prostě módní trendy, které zavádějí ti uvědomělejší. Jenom škoda, jak by si asi povzdechl Gazdík, že se nepodařilo zatáhnout do voleb i šestnáctileté. No nebylo by to krásné, kdyby to Pirátům už na podzim mohla hodit i Viki??

      Vymazat
    2. Východní župa zvaná Česká republika je Němcům pro srandu a proto musíme toho klučinu od Pirátů zvolit. Feťáka jsme premiérem ještě neměli. Bude to psina, až zhulenej bude řídit zasedání vlády, kde vedle bude sedět nevychovanej spratek, co až v Parlamentu kajícně slíbil, že si bude platit vychovatele. (Do teď asi čistokrevné hovado) Družka toho spratka bude mít na starosti státní kasu, jako pornoherečka má určitě předpoklady, zahraničí by mohla řídit ta euro poslankyně, co nazpívala tu krásnou píseň - drogy, drogy, kdy už budeme mít drogy.(nebýt Okamury tak už se jí to povedlo) Práci a sociální věci by mohla mít na starosti ta mrňavá, co vysvětluje dychtivým studentům, jaké mají štěstí, že se mohou do konce života zadlužit. Černoušek prý takové štěstí nemá, a proto je musíme u nás vítat. Co tam ještě mají za materiál ? Nikdo ? Tak z ODSSTANKDUCSLTOP-09, (to není novej typ Žigulíka, to je slepenec hochštaplerů, aby měli vůbec šanci toho feťáka zvolit) by to panoptikum mohl doplnit třeba ten pionýrkej vedoucí z ODS a jako poradce pro komunikaci nemocnej Pavlík. A od starostů, co se starostama nemají nic společnýho, ten vykulenej přerostlej chlapec. Prostě to bude panečku podívaná, to bude psina.

      Vymazat
    3. kocour mikesh super dobre "l am cracking up" Vulgo LMFAO

      Vymazat
    4. Jestli proběhnou volby ve stylu USA, tak nás čekají opravdu "zářné zítřky".

      Vymazat
    5. mikkesh To by pro nás co s nimi nesouhlasíme opravdu nebyla sranda. Až začnou dělat liberální diktaturu kterou mají u skopčáků.

      Vymazat
    6. 12:53 vidím, že jste si dal stejné iniciály jako já do nicku. Zjevně jsem vás zaujal.

      Vymazat
    7. Mikkesh perfektní a tohle je potřeba dostat v nějaké formě na You Tube nebo Fetbuk, tam to bude mít větší účinek.

      Vymazat
  2. Unknown31. ledna 2021 9:37
    Unknown31. ledna 2021 9:37
    Unknown31. ledna 2021 9:40

    „Pleju len,“ odpověděla žena, jako by mu byla nerozuměla. ....„Osobo, já se vás ptám, jestli jste tudy viděla jít děti?“ — „Až vypleju a uzraje, budem trhat.“ —“Osobo, rozumějte pak, ptám se vás, jestli jste viděla tudy jít děti?“„Až vytrháme, budem drhnout semeno a pak len močit.“ — „Osobo, cožpak nerozumíte, ptám se vás, viděla-li jste tudy jít děti?“ „Po vymočení prostírat a v peci sušit.“ — „Osobo, vy jste snad hluchá, ptám se vás, viděla-li jste tudy jít děti?“ „Nu, a po vysušení budem třít a po vytření vochlovat.“ — „Osobo, neslyšíte, ptám se vás, viděla-li jste tudy jít děti?“ „Tak; nu a po vochlování budem nadívat na kužele a příst.“ — „Osobo, co mi do toho, ptám se vás, viděla-li jste tudy jít děti?“ „Až na-předem pěkných tenkých podvazků, budem soukat.“ —“Osobo, osobo, ptám se vás, viděla-li jste tudy jít děti?“ „Až nasoukáme, budem tkát pěkné tenké plátno.“ — „Osobo, co je mi do plátna, ptám se vás, viděla-li jste tu jít děti?“ — „Až utkáme, budem bílit, až vybílíme, budem stříhat a šít košile, košilky, pleny a vínky, sukně a zástěrky.“ —“Osobo, cožpak si na uších sedíte, ptám se vás, viděla-li jste tudy jít děti?“ – „A tak, co s tím budem dělat? – Nu budeme se do toho odívat a nosit se čistě bílé.“ – „Osobo, prosím vás, neviděla jste tudy jít děti?“ – „Až to roztrháme? – Nu, pak to podpálíme, uděláme z toho troud. Nu, do troudu budeme pak křesat tak dlouho, dokud vydá živou jiskřičku a boží ohníček ho nestráví. Boží ohníček rozejde se v dým, dým pak v povětří, a to je konec mojí řeči.“ ....

    OdpovědětVymazat
  3. 9:37 s posledni vetou souhlas a je mnoho stbaku ve "state danskem"!

    OdpovědětVymazat
  4. Unknown31. ledna 2021 9:54

    ...„Osobo, já se vás na to neptal, ptám se vás, neviděla-li jste tudy jít děti?“ – „Děti, nu, to jste měl hned říct, bodejť neviděla, ba viděla, šly tamtudy tou cestičkou po polích, a přímo k tomu potoku, co ty vrby jsou. Ale už je nedohoníte, skákaly jako poštolky,“ při těch slovích ukázala žena dědkovi na opačnou stranu, kudy byla dříve děti poslala. Dědek to poznal, zlostí odplivnul a zpátky domů šel, a když odešel, i žena z pole zmizela, a děti přišly domů.

    OdpovědětVymazat
  5. PERLOU - co by měla být tesána do kamene - je, že president této"Pirátské internacionály"je - MUSLIM - Guillaume SAOULI (Švýcarsko) a viceprezidentkou Ms. Bailey LAMON - ULTRABOLŠEVICKÁ aktivistka, hlásící se k anarchismu a MARXISMU, obdivovatelka Baader a Meinhoff i dalších vrahů z "Rotte Brigaden"! Podobní vůdcům tzv."Rudých Khmérů" (původně také studentů a "studentů" i absolventů pařížské Sorbonny, i jiných vysokých škol ve Francii, původem z Kambodže - během studia v Paříži nakažených morem bolševismu!

    OdpovědětVymazat
  6. Pirátský pokus protlačit legalizaci lehkých drog. Díky SPD neprošel. Okamura popsal, co se kolem toho dělo

    https://www.parlamentnilisty.cz/arena/rozhovory/Piratsky-pokus-protlacit-legalizaci-lehkych-drog-Diky-SPD-neprosel-Okamura-popsal-co-se-kolem-toho-delo-652223

    OdpovědětVymazat
  7. K těm Pirátům dvě vyjádření (volně citováno):
    První od Petra Hájka - na těch Pirátech jsou pirátské jen ty dredy.
    Druhé od Petra Hampla - když chceš znát politiku Pirátů, nečti jejich program, ale podívej se, co prosazuje Brusel.
    No a jejich mladí voliči jsou prostě z velké části sociálně nevyzrálí, navíc podléhající módním klišé. Ovšem samotná strana a jejich předseda vedou šikovnou politiku, přes nějaké to občasné škorpení uvnitř. To se musí uznat. Svá procenta mít budou. Tak jen doufám, že nedojde na ta procenta korespondenční. V Americe to přece tak skvěle zafungovalo... to by byla katastrofa!

    OdpovědětVymazat
  8. Piráti ? Místo mozku, maj z THC kostku. A jejich voliči ztratili poslední zbytky pudu sebezáchovy. Patrně ze stejné příčiny.

    OdpovědětVymazat
  9. Kalousek kritizuje Piráty, ale sám vždy makal pro 5% oligarchie. Kalousek i Piráti kašlou na zájmy lidí v práci
    ale i na zájmy našeho státu. Nevadí jim mizerná privatizace,ještě horší justice ani ČT plná sudetských historiků, válečných štváčů a pokrytců kteří zařídili lidem třetinové platy. Piráti,Lidovci,Starosti podle jména,TOPiči
    a ODS nereflektují zájmy většiny Českých občanů, Anobrž
    lezou do zadků oligarchie a jejich mediálních šmejdů.
    A to je názor nikoliv přehnaný. Taková je realita. Nevolte je jsou jedem v žilách státu.

    OdpovědětVymazat
  10. To jsou aktivity podobné našim MILIONŮM CHCANEK a Pirátům. Také se staraly jestli Zemanovi vyměnily pamprsky, jakou měl stolici, moč a co mu vlaje na Hradčanech. Máme hory, máme doly, máme také lidi voly.

    OdpovědětVymazat
  11. Už z toho, jak se mnozí rozčilují a to tak, že jim až nabíhají žíly na čele, je vidět, že to Putin a jeho parta dělají velmi dobře. A Navalný, v Rusku bezvýznamná nula. Demokracii a svobodu chce v Rusku velmi málo lidí, oni chtějí žít. My zde , dle našich eurodemokratů, máme jak svobodu, tak i demokracii, ale máme jich tolik, že už ani nemůžeme normálně žít. Strčte si tu vaši svobodu a demokracii do prd.... Nechte lidi žít.
    Johan Wolfgang von Goethe: „Nikdo není tak beznadějně zotročený, jako ti, kteří falešně věří, že jsou svobodní.“

    OdpovědětVymazat
  12. Obávám se že je to mnohem horší, totiž že jejich voliči to vědí. Jsou většinou inteligentní, vzdělaní a dobře jazykově vybavení, nabízí se tedy otázka proč?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Voliči Pirátů jsou z velké části mladé ročníky a mladé ročníky volí z velké části Piráty. Proto nemůže platit jsou většinově inteligentní, vzdělaní, dobře jazykově vybavení. To by popíralo jednak normální rozložení Gausovy křivky, jednak dlouhodobě klesající úroveň vzdělanosti mladých. A obojí platí. A pak, možná bude něco i na titulku novějšího článku NR - Bůh nás ochraňuj před vzdělanou mládeží... Ale přiznám se, že jsem ten článek zatím nečetl.

      Vymazat
    2. Ad 11:08 možná že to lze vysvětlit termínem "fachitioti" - lidé mistři ve svém oboru, ale v jiných ohledech úplně hloupí ( málo času na sbírání informací, zatíženi heslem "litera scripta manet" čili celá své studia a kariérní postup věřili nejbližším vyšším autoritám včetně všem předkládaným textům. Je to tradice střední Evropy (Rakousko, Německo, my). Naše školy tradičně nevychovávají samostatně myslící tvory, ale papoušky přednášejících autorit.

      Vymazat
    3. 12:44 takže by podle vás měl být stát řízen lidmi se základním vzděláním. Děkuji za vysvětlení.

      Vymazat
    4. J.J.13:49- třeba mnou, byl byste proti?

      Vymazat
    5. M.Povolný, vůbec netuším, kdo jste. Možná jste bývalým šéfem velké banky, nebo právníkem s vynikající jazykovou průpravou, sběhlý v mezinárodním vyjednávání. Ale zajisté chápete, že zastávat pozici starosty obce je něco úplně jiného než řídit ministerstvo zahraničí nebo financí. Dokonce i jako "loutka", jak se tady neustále opakuje, musíte mít nějaký ten základ a tím nemyslím základní vzdělání. Zvlášť, když budete muset vést odborný resort. Možná kromě resortu obrany, ale dokonce i Parkanová byla právník.

      Nevím, jestli má význam se mnou diskutovat, protože mě smažou tak rychle, že si nestačíte přečíst moji odpověď.

      Vymazat
    6. J.J. 14:20- Co třeba stát řídit výběrem osobností z celku, tedy ČR v přímé volbě z etnik, které v počtu limitu dosáhnou na jednoho zastupitele.

      Jistě víte, že politici i s vysokým vzděláním se rozhodují podle rádců. Rád vzpomínám na paní Olgu Havlovou, která bez vzdělání by jistě lépe rozhodovala na Hradě za svého manžela, protože by se nedala uzavřít do skleníku zvaném známěji jako deep state.

      Vymazat
    7. To nejde pane Povolný. Volíme strany, jejich programy a v těch stranách se formují odborné skupiny, dost často zaštítěné veřejně známými osobnostmi. Že jsou resorty plné úředníků a ministři mají své poradce, to je v pořádku. Normální člověk by se měl rozhodovat na základě podkladů, konsenzů a měla by být i nějaká ta kontinuita v mezivolebním období.

      Funkce presidenta je trochu jiná kategorie. Možná zde vzdělání nehraje klíčovou roli, ale i tady musí být všeobecně respektovaná osobnost. A to hlavní, jako hlava státu by taková osoba měla zvládat alespoň jeden světový komunikační jazyk a orientovat se ve světovém dění. A samozřejmě absorbovat protokol, reprezentovat. Co by dělala Olga Havlová, to je jen předmětem úvah.

      Vymazat
    8. J.J.-Jistě znáte "Jistě pane premiére", proč by nešlo v jednom volebním obvodu, ČR, si vybrat osoby různých etnik, občanů, jako garanty? Stačil by Senát na národnostním principu, Parlament zastoupený lídry stran s vlastními návrhy a silou, zpracuje to vláda s pomocí své legislativy které posvětí Senát, ve sporných případech referendum?
      Je to dlouhá věta ale snad srozumitelná.

      Vymazat
    9. PS: ta vláda dokonce nemusí být ani stranická, jen bude realizovat schválené zákony a zakomponovávat je do právního řádu ČR.

      Vymazat
    10. Česko není vesnice, nemůžete vybírat přímo ministry. Vybrat přímo osobnosti můžete kroužkováním, ale měl by existovat konsenzus v rámci vlády. Vláda je výkonný orgán, tady nemůžpu být hádky, na to slouží parlament. Jak to uděláte volbou různých lidí, kteří se ani nemusí znát? Já vím, jak to myslíte, jenže v reálu to je nerealizovatelné. Podívejte na kauzy rozpadlých koalic, kdy se vláda udržela jen proto, že měli společné zájmy - ekonomické.

      Vymazat
    11. J.J.- trochu si nerozumíme, vláda je jen administrativa, která podléhá kontrole. Může být i jmenována odborníky. V mém pohledu Parlamentem politicky, Senátem národnostně ale to je na hlubší debatu. Svým způsobem to má takto Izrael.

      Vymazat
  13. 11:59 Základem těchto problémů je zlehčování morálních vad, exhibicionizmus na všech úrovních a úspěšné parazitování jako standartní chování společnosti. Většina lidí nemá z důvodu honby za mamonem čas se řádně starat o své děti a tyto děti nebudou schopni zakládat normální rodiny.

    OdpovědětVymazat
  14. Ty musíš zase dnes předvádět, co si za blbečka!!!To je honička, každý den záchvaty grafomanství!! Putin je naprosto bez diskuze, jediný stabilizující politik v Evropě a to uznává celá světová politická veřejnost!!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Unknowne , ty prolhaný šmejde, ty sem lezeš pouze proto, aby si "rozbil" diskuzi na Nové republice , protože ti tenhle web vadí, ty svině podlá a úskočná!!!!

      Vymazat
    2. 14.19
      Už si zase kecáš sám se sebou, zoufalče?

      Vymazat
    3. Milane, Hodný člověk reaguje na trola, který byl smazán.

      Vymazat
    4. Pane Dvořáku,
      bohužel nemám Vaše možnosti rozlišení unk Hownů od Unknownů, takže semo tamo střelím vedle.
      Ale a hlavně - reagoval jsem na Unk Howna (u kterého jsem měl podezření že po Vašem vymáznutí nadává sám sobě, při čemž jsem ho opakovaně načapal) který buď vyprdnul svůj příserek ve stejný čas jako Hodnej člověk svou nasranou reakci, nebo jsem ten čas zkopal.

      Tímto se zároveň omlouvám nasranému Hodnému člověku.

      Vymazat
  15. Piráti mají zlodějinu v názvu pochybného spolku. Jednu "přednost" ale mají RYCHLE se naučili KRÁST jako většina politiků. Bartoš a jeho pyjáti jsou připraveni převzít vládu.....Tomio Okamura - Pravda o Pirátské straně
    https://www.youtube.com/watch?v=0KUNu6aKA3A

    OdpovědětVymazat
  16. lide uz jen ten nazev Pirati je na bliti a proto jiz jdu🤑🤑🤑🤑🤑

    OdpovědětVymazat
  17. Piráty a jejich drajv v politice musíme brát jako úspěch PR jejich poradců, kdo to asi platil? jejich PR v jednoduché úvaze, postavit logicky mládí proti dědkům. My sami, my dnešní dědci to známe. Dlouhé vlasy, volnost v životě i lásce. A naši dědci byli blbci. Problém je, že i dredy jsou náročné a nemusí vydržet do postaršího věku a názoru jeho nositele. Potom budou muset zákulisní PR isté znovu dát módní fasádu juniorům k cestě, kterou pochopí až později. Jako ti dnešní.

    PS. Pubertu jsem neměl bouřlivou, otec byl tolerantní, tak jsem to převzal na své děti i k Pirátům. Bude to jejich svět pro své potomky, jaké jim vytvoří.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Piráti nejsou jen mládež a drtivá většina má VŠ.

      Vymazat
    2. Ze Seznamzprávy:
      "Ze zjištění agentur zkoumajících veřejné mínění vyplývá, že nad úspěchem českých Pirátů je schopnost, že jako nikdo jiný dokážou zaktivizovat prvovoliče a také další mladé lidi, kteří nechodili k volbám."
      Mohl jste zkusit odpovědět na můj příspěvek 12:20, který se k tomuto aspektu váže. Tomu jste se úspěšně vyhnul...

      Vymazat
    3. J.J. 13:52 Problémem je to získávání diplomu VŠ. I ten geniální poslanec Marek Benda neužívá titulu z důvodu studia na proslulé Plzeňské fakultě. Už je to tady skoro jak na Okrajině. Máš dost peněz, tak získání diplomu VŠ není žádný problém. Vydržať.

      Vymazat
    4. 14:41- pokud jde výčitka ku mně, tak Piráti Gaussovu křivku nepopírají, jsou poblíž té vyšší skupiny IQ.

      Já beru Piráty jako mladé politiky, sázící na své ročníky, kteří je vynesou do vlády dřív, než budou semleti /voliči) do středního věku.

      Vymazat
    5. 15:32 Nene, odpovídal jsem JJ a neuvědomil si, že se vše šoupe pod vás. A že jsou Piráti nad průměrem Gausovy křivky je jasné. To jsou všichni politici. To, co jsem psal výše (12:20) byla odpověď Unknownovi (11:08), a to se týkalo jejich voličů. Jinak vůbec nepopírám, že Piráti dělají chytrou politiku a mají šikovného předsedu. Ale pro mě samozřejmě zvrhlou politiku.

      Vymazat
    6. 13.52
      Vskutku ostudný výsledek našeho vysokého učení...

      Vymazat
    7. Miroslave Povolný, to přece nebyla výčitka.

      Vymazat
    8. Vše se točí kolem nesmyslného boje v Parlamentu, umocněného Senátem. Malá schopnost lídrů stran, jejich impotence vyjádřit uceleněji ideu českého státu, nám dole dělá chaos, koho si vybrat. Nestačí jen heslovitost, možná účelově jen pro nejbližší volby.

      Vymazat
    9. PS. K tomu chaosu velkou měrou přispívá Čt, která jim ani neumožňuje tento pohled, proto se to formuje na jiných stránkách na netu, také bez možnosti průniku množin.

      Vymazat
  18. Piráti výrazně uspěli i tím,že kritizovali vládu ODS a jejich koaličníků. S tím začal Babiš a uspěl. Dnes ho kritizují kluci ušáci Piráti, ale nerozlišují kvalitu politiků ODS od Babiše. Piráti si nevšimli zásadního
    problému - třetinových mezd a důchodů a vůbec to neřeší.
    Co je jejich hlavním cílem ? Jak vidí budoucnost ? Tomu se vyhýbají a jedují do oligarchy Babiše. Bez něho by tu ale nejspíš vládl Topolánek s Dalíkem a Nečasova Jaňulka.
    O "virologovi Mikimausovi" Klausovi co ekonomiku ČR řešil amnestií pro zloděje z ODS - ani nemluvě.
    To je matení voličů a politika mimo mísu, k ničemu.

    OdpovědětVymazat
  19. Přátelé, vzpomínáte s jakými hesly vstupovali Lupiči do politiky? Já jo. A co zůstalo z boje za svobodný internet?
    Bezohledný boj o koryto.

    OdpovědětVymazat
  20. Jsou velmi nebezpecni, budou smrtici ranou republice

    OdpovědětVymazat
  21. Právě se dívám v TV na stařičký film Božská Ema, natočen za totáče a který byl dlouho u ledu. Téma obžalovává cenzuru, prodejnost, donašeče a současně skládá poklonu vlastenectví Emy Destinové. Po okupaci "internacionální pomocí" jsme stáli frontu na lístky do kina, aby jsme stihli film před stažením. Uběhlo mnoho let a Ema má vzkaz i pro dnešek. Scénář, režie i obsazení prostě výborné. Nesrovnatelné s posledními "kulturními" produkty ČT jako seriál Božena Němcová, nebo Rigoleto.

    OdpovědětVymazat

Na opakovanou žádost čtenářů, kteří se nechtějí zapojovat do diskuzí obsahující vulgární a urážlivé výroky. Jejich odstraňování je časově náročné a narušuje plynulost diskuze. Proto nebude dále možné vkládat anonymní komentáře.
Pro vložení komentáře je proto nutné se na stránce "Nová republika" přihlásit vpravo v horním rohu této stránky "přihlásit se" (výběrem emailového účtu např. Google) a upravením uživatelského profilu (v kolonce Nastavení>Upravit uživatelský profil). Děkujeme za pochopení.