Reklama

úterý 2. února 2021

Americká demokracie o krok dál: Hoši z Harvardu to zkrátka vezmou zkrátka

Lubomír Man
2. 2. 2021
Ta zpráva přišla od otce slavné tzv. reaganomics, čili ekonomické politiky, která na začátku devadesátých let minulého století vedla ke skončení Studené války. Tentokrát však sám otec této reaganomics a dnes jeden z nejvýznamnějších žurnalistů amerických neoficiálních médií P.C.Roberts psal o čemsi jiném: A to o požadavku nejelitnějších studentů Harvardu, čili tzv. Degree Students, kteří společně s absolventy Harvardu požádali před pár dny novou Bidenovu vládu, aby těm příznivcům Trumpa, kteří pracují ve státních úřadech, odebrali jejich akademické hodnosti a tituly. S tím, že si je vzhledem ke svému kladnému postoji k Trumpovi nezaslouží.

Když jsem si tu zprávu přečetl, okamžitě jsem, žádostiv dovědět se, jestli se podobný požadavek v historii lidstva objevil už též někde jinde, začal listovat nejen v paměti, ale i ve všech dostupných pramenech. Přišli snad s podobným nápadem zfanatizovaní příslušníci nacistického studentského spolku, když s podporou NSDAP a po ohnivém proslovu Goebbelse začali v noci 10. května 1933 před budovou berlínské univerzity pálit knihy, které byly považovány za německému duchu nepřátelské? 40 000 lidí doprovázelo tehdy toto anticivilizační dafé, čili akt víry, souhlasným řevem, ale na nápad odebrat absolventům německých univerzit, kteří toto novodobé šílení nesdíleli, jejich akademické hodnosti a tituly nikoho zřejmě nenapadlo.

Nenapadlo to ani nejdivočejší bojovníky Rudých gard z období Čínské kulturní revoluce z let 1966 až 1969, kterým sice padly za oběť statisíce lidí, ale že by se tam absolventům univerzit, kteří s Rudými gardami svorně nepochodovali, braly akademické hodnosti a tituly, jsem se nikde nedočetl. To se jim spíš braly životy. A hodnosti a tituly se nakonec neodebíraly ani nepřátelům bolševické revoluce z roku 1917. Nejspíš proto, že brát někomu akademickou hodnosti a titul, získaný buď studiem na univerzitě či celoživotním usilováním po absolvováním univerzity, se vždy považovalo za chucpe, čili za něco, co se jen ve trochu slušnější společnosti prostě nedělá.

Což už ovšem neplatí. Na co si netroufli pomyslet nacističtí výtržníci, čínští rudí gardisté či nejzanícenější mladí bolševici, to teď od americké vlády žádají nejperspektivnější studenti Harvadu, včetně studentů harvardské Kennedyho školy, kteří svou žádost o odebrání akademických poct příznivcům Trumpa adresovali přímo vedení univerzity a zdůvodnili ji takto: Harvard musí odebrat akademické hodnosti a tituly těm svým absolventům, jejichž projevy a podvracení demokratických procesů, zakořeněné v historii nadvlády bílých, vyprovokovaly 6. ledna násilné povstání.

Čtete to a neubráníte se myšlence: Co bude, až se tihle horkokrevní a úsudek na věci a události si tak pohotově pořizující mladíci z Harvardu chopí vládního vesla? Co všechno mimo hodností a titulů svých politických odpůrců budou ještě rušit? Na co dříve nedotknutelného z minula se ještě vrhnou? Samozřejmě s ujišťováním Americe, Světu a možná i sami sobě, že tak činí proto, aby bránili demokratické procesy. A tím i nás všechny.

Slova, slova, slova, odpověděl Shakespearův Hamlet, princ dánský na Poloniovu otázku, co to zrovna čte, a nejblíže všemu tím mínil: podvod, podvod, podvod.

73 komentářů :

  1. U nás je to v poho. Pokud doposud nešlo odebrat titul za prokázaně opsanou diplomovou práci, prokázaně zkrácenou docházku, neznalost jmen profesorů (nepamatuje si je, tak jak si něco pamatoval ke státnici), tak za účast v průvodu rowdies to nehrozí.
    Leda, že by EU udělala směrnici nadřazenou našim zákonům. Pak snad by se něco mohlo stát.

    OdpovědětSmazat
    Odpovědi
    1. Za to všechno co jste vyjmenoval to opravdu nepůjde, nicméně za upozorňování na tyto nešvary se vám to může stát.

      Smazat
    2. Omlouvám se Milanovi, že jsem smazal i jeho reakce na sprosťárny Unknowna. Na idiota odsouzeného ke smazání netřeba reagovat. Je to ztráta času.

      Smazat
    3. Obávám se, že to zase tak v poho není, protože co není, může být velmi rychle. Tak jako rozhodnutí Ústavního soudu, že 5 voleb do parlamentu vlastně bylo protistavních. Amerika a Rychetský se asi zbláznili.

      Smazat
  2. A bude hůř!
    Tohle je teprve rozjezd.

    OdpovědětSmazat
    Odpovědi
    1. ...."a bude hur" to asi ano, ale pro koho? Studenti z Harwardu jsou sice vedouci osobnosti, ale ta republikanska delnicka "pakaz z Texasu, nove procitli latioamici z Floridy, nemaji sice Harwadskou inteligenci, ale za to se dokazou rychle nasr$$@ a zbytek si domyslete sami

      Smazat
    2. Ad Milan a Basos
      bude hůř – buď jenom pro nás (nejdříve třeba 99%, později postupně ale víc), nebo pro všechny:
      • buď se prosazení nového totalitního pořádku prosadí navzdory nedostatečnému odporu a bude hůř a čím dál hůř a čím dál drsněji až k nesnesení pro nás a naše potomky, ale už bez možnosti odporu;
      • anebo se lůza*) sebere k odhodlanému soustředěnému boji mnoha forem, v nejbližších letech, protože později už bude pozdě.

      *)O lůze rádi mluví lokajové mocných, aniž si uvědomují, že valná většina jich dopadne stejně jako ti, kterými z nedostatku soudnosti opovrhují.

      A k aktuálnímu letošnímu dění, letos na podzim, ale i v dalších letech, se nám všem budou protáčet panenky; podobný totalitní zvrat jako se teď odehrál a ještě odehrává v USA, můžeme sledovat i na Slovensku (Čaputová, Matovič a každý den další nová arogance moci), a podobný zběsilý zvrat se chystá a budeme ho sledovat po celý podzim i u nás. V každé zemi to má trochu jinou podobu, ale podstata je všude stejná a provázanost těchto procesů je zřejmá.

      Příklad: Naše lokajské strany se rozhodli jít do koalic, zdánlivě protismyslně, protože platilo a dnes ráno ještě platí, že aby koalice prošla, musí mít hlasů o to víc. Ale dnes se ukáže, že všechno je dobře naplánované, tihle totalitní sráči moc dobře věděli, co teď bude následovat.
      Teprve teď dochází k završení dokonalé souhry: Ústavní soud se po třech letech náhle rozhoupal a právě teď, dnes a právě včas, bude rozhodovat o te správné změně volební systému.
      Ústavní soud v posledních letech jedná přísně v souhře s těmito totalistickými stranami a dnes to bude stejné.
      Dnes, předjímám, padne rozhodnutí o budoucí vládě v Česku, jako vládě totalistických koalic. A to takovým drtivým způsobem (díky rozkopání Ústavy Ústavním soudem), že budou Ústavu už oni sami dál překopávat směrem k čistokrevnému fašismu tak, aby nebylo cesty zpět.

      Půjde to rychle.

      Smazat
    3. A je to tady: Před chvílí bylo oznámeno, že Ústavní soud zrušil načítání volební klauzule 5 % u koalic, takže volební klauzule 10 %, resp. 15 % pro koalice platit nebude.

      Smazat
    4. Tak si konspirativně říkám, zda s tím nesouvisí i to svěží zakládání rachlokvašných stran a straniček, Trikolórou počínaje, Šlachtovkou (zatím) konče, za účelem odčerpání voličů od SPD.
      Je to náhoda - není to náhoda?
      Toť otázka.

      Smazat
  3. Obrana indoktrinačních technik a výsledků vždy závisí na tom, kolik a jakých debilků se podařilo indoktrinovat novou tzv. ideologií. Proto se pro každou etapu vylhaného ovládání lidského stáda vymýšlejí nové, neotřelé názvy a naplňují novým, pokud možno nepochopitelným obsahem.
    Lidé věřte!! Bohu, satanovi, ježíši, marxovi trumpovi atd.! Proč?? No protože vás musíme nějak ovládnout a vycucat až na kost. A dost!!

    OdpovědětSmazat
    Odpovědi
    1. Ja zazil vysokou v Praze v 50 letech. Byli tam aktiviste a clenove KSC mezi studaky, spolupracovnici StB. Vedeli jsme o nich. Ale ze by nas indoktrinovali? K smichu. Oni vedeli proc to delaji. Psali na nas posudky a po ukonceni studia dostali ty nejlepsi fleky. Byla to svoloc. Dneska jsou jako opelichany Telicka rozhorceni, ze Zeman by rad Sputnik V. Tuhle pakaz nevymytite. Prisaji se vsude tam, kde jim to nejvic hodi.

      Smazat
  4. Obrana indoktrinačních technik a výsledků vždy závisí na tom, kolik a jakých debilků se podařilo indoktrinovat novou tzv. ideologií. Proto se pro každou etapu vylhaného ovládání lidského stáda vymýšlejí nové, neotřelé názvy a naplňují novým, pokud možno nepochopitelným obsahem.
    Lidé věřte!! Bohu, satanovi, ježíši, marxovi trumpovi atd.! Proč?? No protože vás musíme nějak ovládnout a vycucat až na kost. A dost!!

    OdpovědětSmazat
  5. Admine proč je to dvakrát? Já to vložil jednou bez přihlášení, pak mne to automaticky přihlásilo (znáte mou URL) a vložilo opakovaně. Žeby chybka v řídícím prográmku?

    OdpovědětSmazat
  6. Dívejte se na tu šílenou pakáž fašismus se opět rozjíždí bourají se sochy vyřazují nepohodlné filmy a seriály. Ještě začnou pálit knihy a umlčovat nepohodlné lidi.

    OdpovědětSmazat
    Odpovědi
    1. Fasiste Koniasove pali zase nebezpecna dila. Ja myslel, ze to bylo jenom ve stredoveku a ze uz se to nikdy nemuze stat. Stale se to ale opakuje, protoze vladnouci pakaz a jeji slouhove se stale neceho obavaji.

      Smazat
    2. George Orwell: „Čím více se společnost vzdaluje od pravdy, tím více nenávidí ty, kteří ji říkají“.

      Smazat
  7. Fasismus otevreny a z Harvardu? To ma byt chlouba vysokych skol USA!
    Vseobecny upadek, americka Plzen s Kindlem.

    OdpovědětSmazat
  8. Admine, kdyz prijde hlaska Hoppla, neco se pokazilo, je ten prispevek ztraceny?

    OdpovědětSmazat
  9. Tu zprávu jsem zaregistroval a musím konstatovat, že si opravdu nepamatuji, kdy mě něco ta znechutilo, jako tento naprosto nepochopitelný extrém u lidí, kteří by měli tvořit elitu americké společnosti. Označit je za totální vypatlance je příliš slabé. Hrůza, děs. ostuda, spodina společnosti...

    OdpovědětSmazat
  10. Globální depopulace lidstva.
    https://aluska.org/…il/
    ŠKOLY: držet mladé lidi v nevědomosti, pryč od skutečné matematiky, skutečné ekonomiky, skutečného práva a skutečné historie. Spokojení BLBEČCI jsou POSLUŠNÍ a všehoschopní všude...Chléb a HRY - to platí od starověku.
    ZÁBAVA: udržovat veřejnost v dovádění pod úrovní šesté třídy základní školy.
    Co se týče politiky, nezáleží na tom, kdo vyhraje ve volbách, protože všechny strany jsou financovány a kontrolovány toutéž silou v pozadí, působí tam vládní poradci, kteří pracují pro agendu. Úkolem politika, jako ,,divadelního herce”, je předkládat předem připravenou agendu veřejnosti.
    ,,Pokud by volby mohly něco změnit, nenechali by nás to dělat.” – Mark Twain

    OdpovědětSmazat
  11. 15:13 Tady musí být nějaká poptávka po podobné aktivitě, zrovna jako kdysi u Rudých gard a jiných podobných aktivistů. A to bychom měli rozklíčovat, odkud a proč fouká.
    Ale jinak souhlasím s hodnocením - hrůza a ostuda americké inteligence, jestli se tak dá vůbec nazývat. Přichází mi na mysl v poslední době otázka, zda jsme svědky skokového úpadku naší civilizace a přijetí za normu správného cokoliv, co se právě požaduje z těch opravdu vládnoucích kruhů, a to bez jakýchkoliv pochybností. Neboť i hlasitě pochybovat může být označeno ... třeba za terorismus. Takže jsme se proevolucionovali už do pekla, bez toho, aby nám narostly rohy ??

    OdpovědětSmazat
  12. Myslím, že bych doporučil každému, kdo má zájem o hlubší poznání, aby si zjistil, kde a jak a také k jakému účelu vznikl "fašismus" jako hnutí a jak byl zneužit, ostatně jako všechno!! Mnoho let si dopisoval ve třicátých letech Churchill s Musollinim právě o problému demokracie a fašismu !!! Po válce musela britská tajná služba do Itálie a tam zajistit tuto korespondenci , aby nedošlo k nějakým politickým kraválům, že se věhlasný "demokrat" stýkal velmi důvěrně s věhlasným "fašistou"!!! Právě, že to je s fašismem ještě trochu jinak!!

    OdpovědětSmazat
    Odpovědi
    1. Ono je to jinak, než jak ho prezentují, i "demokratem" Churchillem. Což vy určitě víte a s článkem to nesouvisí, tak jdu od toho.

      Smazat
  13. Debilům už nebudeme říkat ,,máš IQ tykve", ale ,,máš IQ jak student z Harvardu". Samozřejmě, univerzitu lze zaměnit téměř s kteroukoliv jinou.

    OdpovědětSmazat
    Odpovědi
    1. Navrhuji název harvarďák. S malým "há".
      A začnu s tím hned.

      Smazat
  14. Debilům už nebudeme říkat ,,máš IQ tykve", ale ,,máš IQ jak student z Harvardu". Samozřejmě, univerzitu lze zaměnit téměř s kteroukoliv jinou. Např. kdysi světově uznávaní Karlova univerzita se propadla až na chvost světových univerzit. Celé vedení je prolezlé proamerickými vlezdoprdelky. USA už předháníme fujtajbl...

    OdpovědětSmazat
  15. Unknowne ty HOVNIVÁLE, Putinovi je Navalnyj u zádele. Važ to bude potřeba, zbaví se ho jeho spolupachatelé. Kdo mu asi nastříkal v letadle do trenek novičok? Putin svým projevem do Davosu odstartoval zrychlený přechod v EU na platby v Eurech. Asi už je připravena alternativa účtování bez doláčů. Plynovod bude dostavěn, protože Evropa bude při snižování emisí rušit hlavní znečišťovatele a nebude při tak velkém objemu kupovat dvakrát tak drahý břidlicový plyn.

    OdpovědětSmazat
    Odpovědi
    1. 19.44
      Tak co, harvarďáku, už jsi vyřešil ten svůj problém s tím, že jeden bilion kaček rovná se rozpočet republiky na 700 let?

      Smazat
  16. 19.39
    harvarďáku, docházej ti nadávky. Bacha aby ti nerupla žilka.

    OdpovědětSmazat
  17. Na nezdanenych ziscich odteklo od nas minimalne 5 x tolik jak dostavame.
    To byl duvod proc nas zatahli do EU. Jestlize Babis zdani zisky, odstrani ho hned.

    OdpovědětSmazat
  18. Milane, omlouvám se, ale idiot byl smazán. Netřeba na něj reagovat. Smazán bude i zítra, pozítří atd. Debata s ním nikam nevede a je jen ztrátou vašeho drahocenného času.

    OdpovědětSmazat
  19. Snad si zdejší prostor, někdo plete s putykou, neříkám schválně s hospodou, tam by se tak nedozralý a nevtipný chlap dlouho neohřál. Rád bych se vrátil k normální diskuzi o americké demokracii. Popravdě jsem zklamán a po posledních událostech v USA bych velmi nerad u nás viděl korespondenční volby. Právě se jedná o změně volebního zákona, jsem zvědav o čem to má být.

    OdpovědětSmazat
    Odpovědi
    1. 21.02
      Upřímně - jsem proti korespondenčnímu hlasování (vyjma občanů DOČASNĚ mimo území republiky) z principu.
      Já zde žiji, proto odmítám, aby o kvalitě mého života rozhodoval kdejakej hejhula původem z Čech žijící trvale v zahraničí.

      Smazat
    2. Pane Milane, máte naprostou pravdu.

      Smazat
  20. 20.07
    To je v pohodě, vím že ho smáznete. Já ho jen nasírám.

    OdpovědětSmazat
  21. Sto milionů za vodní děla proti občanům? Hamáčku, vážně? Totalitní nástroj, protestuje Okamura

    https://www.parlamentnilisty.cz/arena/rozhovory/Sto-milionu-za-vodni-dela-proti-obcanum-Hamacku-vazne-Totalitni-nastroj-protestuje-Okamura-652523

    OdpovědětSmazat
  22. Tyhle volby nahání hrůzu. Prezident varuje před otřesy, lepšolidé jsou nabuzení. Názor

    https://cz.sputniknews.com/nazory/2021020213140303-tyhle-volby-nahani-hruzu-prezident-varuje-pred-otresy-lepsolide-jsou-nabuzeni-nazor/

    Štefec: EU nám pořád chce vnucovat svou nepostradatelnost. Pandemie však jasně ukázala, jak je Brusel těžce impotentní

    https://cz.sputniknews.com/ceskarepublika/2021020213140014-stefec-eu-nam-porad-chce-vnucovat-svou-nepostradatelnost-pandemie-vsak-jasne-ukazala-jak-je-brusel/

    OdpovědětSmazat
  23. Východním mocnostem opravdu stačí jen vyčkat a Amíci se ve své paranoie umlátěj sami.
    Neuvěřitelné!

    OdpovědětSmazat
  24. Ameriku, kterou mělo mnoho z nás rádo, „demokraté“ ničí do detailu, doufejme, že tzv. demokraté u nás, deroucí se k moci se stejnými představami, převracením historie na ruby, kádrováním, cenzurou a dalšími kroky pustošící svobodný svět,neuspějí

    OdpovědětSmazat
    Odpovědi
    1. Wendy, právě poslouchám zdůvodnění Ústavního soudu o změně Volebního zákona a nerozumím tomu. Protože dosud jsem vlastně volil podle nevhodného zákona. Po 30ti letech ?

      Smazat
    2. Ze strany Ústavního soudu jde o jasnou stranickou účelovost

      Smazat
    3. Máte pravdu, účelovost rozhodnutí ÚS je zcela nezpochybnitelná,20 let se jelo v přepočtu hlasů protože vyhrávali "vyvolení" a vše bylo v pohodě, díky Rychetskému, který evidentně kope za ty "správné názory" obdobné demokratům v USA, máme se na co těšit pokud se nenajde v této zemi síla, která by nekalé konání vrcholných představitelů naší země zastavila...

      Smazat
    4. Rozhodnutí ÚS ve věci volebního zákona je prostě naprosto skandální. Tři roky se zpravodajovi válí návrh na stole a pak doslova během několika dnů to společně s Rychetským protáhnou plénem. Pouze čtyři soudci si zachovali čest a nebývale otevřeně dali najevo své hluboké znechucení. Nejhorší je, že rozhodnutí ÚS nejen výrazně ovlivní říjnové volby, ale také s krajní pravděpodobností ještě více roztříští politickou scénu, která se stane krajně nepřehledná a nevypočitatelná. Za takové situace se stane prakticky nemožné, aby se parlament shodl na nějakém zásadním opatření a sestavil opravdu funkční vládu. Vytvoří se tak podmínky, aby na jedné straně sílilo volání po pevné ruce, na straně druhé se prohlubovala tendence předávat pravomoci do Bruselu, když si sami nejsme schopni vládnout. Vyberte si, co většina soudců sledovala! Stručně řečeno, republice a českým občanům tohle nic dobrého nepřinese a oprávněně může každý občan označit ÚS za bandu podlých zrádců, kteří si nezaslouží ani špetku naší úcty.

      Smazat
    5. V knesetu bodují strany, které překročily 3,25%.
      Je to momentálně 13 stran.
      Právě se chystají už čtvrté předčasné volby a zajímavé je, že jazýčkem na vahách jsou ( celkem nepoužitelní ) ortodoxní.
      Podobnost s našimi Lidovci jen náhodná.
      Tak to se máme na co těšit, vlády zase budou padat jako hrušky na podzim.

      Smazat
    6. Nic naplat, povede to jen do vládní krize a tu v současné situaci naše zem nepotřebuje. Dnes zase útočí Demoblok na Babiše, zneužívá k tomu současnou krizi a je to nefér. Nejsem volič ANO, ale Demoblok je pro mne horší zlo.

      Smazat
    7. Wendi7:45
      Byl bych také rád, kdyby neuspěli, bohužel se bojím, že uspějí. Opozice se jen třese na to, jak se dostat ke svým ztraceným korytům, takže udělá úplně všechno, aby volby dopadly podle jejich představ. A ta mlčící většina je roztříštěná, spousta lidí má krátkou paměť a neuvědomí si, že ten ulhanej Babiš (jako že je to fakt všivák) bude nahrazen někým daleko horším. Mám v rodině velké příznivce lidovců a také jim vůbec nedochází, co je Jurečka a Výborný a spol. za pakáž, vidí jen to, že naoko podporují toho jejich pánbíčka a můžu do nich mluvit jak chci,nevěří. Přitom jsou to docela inteligentní lidi.Okamurovci nepodpoří Babiše, ale sami nemají na to volby vyhrát. Takže demožumpa díky teď už neskrývané podpoře Ústavního soudu a všech ďáblů z EU prostě vyhrá. A bude ještě hůř, protože prosadí krespondenční a elektronické hlasování, takže už ty "své" voliče ani nakonec nebude potřebovat. Kdysi bylo aspoň kam emigrovat, ale teď už ani není kam.

      Smazat
    8. Není zatím důvod někam prchnout, 18:17. Stále se můžeme pokusit vzniklé situaci čelit. Třeba tím, že budeme svým sousedům, přátelům i příbuzným trpělivě vysvětlovat, že volební vítězství stávající opozice bude znamenat otevřenou podporu migrace, hlubší integraci do EU (rozuměj definitivní ztrátu zbytků suverenity), přijetí eura a tím i závazek přispívat stovkami miliard na sanaci cizích dluhů, intenzivnější pronikání různých panoptikálních a bláznivých ideových vlivů ze zahraničí atd. To si prostě každý musí uvědomit, když svůj hlas svěří do rukou Pirátů, STANU, TOP 09, lidovců apod.

      Smazat
    9. To samozřejmě dělám, jenže je to občas marný. Lidi prostě věří těm stokrát opakovaným lžím z dnes už všech televizí a rádií. A ti slušní a chytřejší, se obávám, už do volebních místností po tom, co předvedl soudruh Rychetský, nedostaví vůbec. A to byl také možná jeden ze záměrů toho špinavého tahu.

      Smazat
    10. Adame, máte pravdu. Jedině tenhle postoj a postům někam vede. Souhlas!

      Smazat
  25. Kačere, že ty to nemyslíš vážně, ty si z nás tady děláš srandu...!? To fakt myslíš že je tu každý deBill jako ty?

    OdpovědětSmazat
  26. Indiáne, už jsme se mnohokrát přesvědčily, že embargo pomáhá embargovanému zmobilizovat své možnosti a tak ho posiluje. Kdyby na ČR vyhlásily embargo, tak by jsme byly přinuceni si to vymyslet a vyrobit sami. Nebo klečet a prosit jak to děláme.

    OdpovědětSmazat
    Odpovědi
    1. Pradědo oni v Rusku mobilizují své skryté rezervy a obchodují s těma, kterým je nějaké embargo u p.dele. Evropa není celý svět. Zajímala by mě obchodní uzávěrka mezi USA a Ruskem za minulý rok. Myslím si, že si ve vzájemném obchodování tyto kapitalistické ba imperialistické mocnosti nijak neublížily. Kapitalismus nestojí na sankcích. A když už tak je třeba vědět jak je obcházet. A jsem přesvědčen, že Amerika to umí. Jen my jsme zásadoví a Rusko ničíme na úkor našich podnikatelů a obchodníků a živnostníků!

      Smazat
    2. Evropa neni cely svet, ale je to uzemi s nejvetsi kupni silou.

      Smazat
    3. 13:22
      Vážně, harvarďáku?
      No, jelikož jsi ve své moudrosti uvedl kontinent Evropu, dovol kontrolní otázku: Kolikrát má Evropa větší kupní sílu než Asie?

      Smazat
  27. Můj přítel, ředitel banky, poslal na roční stáž do renomované americké university svého talentovaného syna. Vrátil se mu zarostlý, špinavý feťák, kterému musel další rok financovat jeho deratizaci, zejména na drogy. Americké univerzity produkují monohdy i něco horšího jako Plzeň. Proč se starat o svou inteligenci, když si mohou kdejakou schopnou hlavu všude po světě koupit? A pak to tam dopadá jak to dopadá. A věřte, že když se tam vysokoškolského profesora zeptáte, kde leží Česko, tak to nebude vědět. To je zase moje zkušenost. Ještě Československo se u nich chytá.

    OdpovědětSmazat
    Odpovědi
    1. Tvuj pritel banker byl asi nejaky smudla, protoze na lepsi univerzitu (Yale, Harvard, MIT) se dostanes jedine tak, ze platis pomerne vysoke skolne nebo jsi extraordinary student a pro universitu je poctou takovemu studentovi platit stipendium. Take nektere soukrome firmy takto sponzoruji nektere studenty.

      Smazat
    2. Garantuju ti, ze v USA vysokoskolsky profesor vi, kde je Ceska republika. Obecne ale Americani tak moc necestuji. Proc by taky meli, kdyz se americka federace sklada ze Statu s rozdilnym podnebim, naprosto rozdilnou prirodou, maji svoje more. Americanovi staci cestovat po USA.

      Smazat
    3. Jen ať ti omezenci jezdí tam kde na to mají. Jen dotaz byl si v USA? Já jo a jezdím tam každý rok tak mě ty šmoulo od počítače nepoučuj. Já mluvím z vlastní zkušenosti a ty tady plkáš kydy.

      Smazat
    4. A já se tu zařek že těm imbecilům a idiotům nebudu odpovídat, že je to pod moji úroveň. Těmi výrazy je neurážím, to jsou lékařské termíny, pro psychicky a duševně narušené lidi, kdyby zase náhodou plakali, že se jim tu nadává... Přísahám, že už na ně nebudu reagovat.

      Smazat
    5. Kutnohorský, nezoufejte!
      Včera se svěřil jeden pán od Člověka v plísni, že majorita se musí přizpůsobit minoritě.
      Pán se věnuje školství, zplanýrovali by základky na ůroven praktických škol.
      Všichni by si byli rovni a studovali by úspěšně.
      Jestli by první hodina začínala mytím hlav Ortodanem a vyčesáváním hmyzu nesdělil.
      ( Také nesdělil, jestli by zrušil i Lauderovy školy , nebo je aspoň taky zplanýroval. )
      🤪

      Smazat
    6. Vždycky si říkám, jak ti naši zbohatlíci posílají své dětičky na "studia" do USA, zejména na ty jejich Highschools, aby byli "in", jak těm dětičkám ubližují. Každý kdo tam byl a žil ví, že ty jejich Highschools produkují pologramotné poloidioty a naše bývalé pomocné školy byly proti těm hichschools přímo university.

      Smazat
    7. Kutnohorský 11:52
      Něco podobného....můj synovec byl v USA necelý dva roky, měl tam docela dobrou a slušně placenou práci ve firmě zabývající se designem a návrhy interíérů, do té doby velký přítel Ameriky. Nakonec se vrátil Amerikou úplně znechucený, řka, že je to jedna velká banda křiváků, kde se nedá nikomu věřit, na nikoho spolehnout, každej dělá podrazy na druhýho a za pár dolarů podvede i svého tátu a že v takové společnosti se mu prostě nechce žít, i když se tam měl finančně docela dobře.

      Smazat
  28. Kundohorsky, ty tam asi jezdis za tvymi kamosi, kteri jsou v USA jako ilegalove. Tak ti urcite na Yale studovat nebudou:-)

    OdpovědětSmazat
    Odpovědi
    1. 12:43
      A kdepak jsi ty študýroval, harvarďáku? A které země jsi navštívil, tedy mimo prstem po glóbu?
      V přísercích se totiž jevíš jako čistý dutoleb.

      Smazat
  29. Ti kdo nechapou chaos vytvareny ustavnim soudem, a to chaos vytvareny nejen u nas (samozrejme jinymi politiky a soudy). Necht si prectou protokoly sionskych mudrcu. Necht si vsak na misto sionskych mudrcu dosadi financni oligarchy. Nemohou pak byt narceni z antisemitismu, budou ale prekvapeni jak soucasne deni odpovida planum z onech (carskou ochrankou ) vymyslenych protokolu.Nejaky caruv urednik mel genialni vizi.

    OdpovědětSmazat
  30. Napište své doporučení Rychetskému

    OdpovědětSmazat
  31. Unknown3. února 2021 12:03
    Garantuju ti, ze v USA vysokoskolsky profesor vi, kde je Ceska republika. Obecne ale Americani tak moc necestuji. Proc by taky meli, kdyz se americka federace sklada ze Statu s rozdilnym podnebim, naprosto rozdilnou prirodou, maji svoje more. Americanovi staci cestovat po USA.
    ===========================================================
    Můžeš tak garantovat velké kulové. Jedině tak max. 5 z nich ví asi zhruba kde to je. A to jenom proto, že ČR navštívili. Ale měli by problém ČR ukázat na mapě.

    OdpovědětSmazat
  32. Přátelé. Narazil jsem na přiměřeného partnera zdejšímu unkrounu. Třeba se nám konečně spáří a půjde odtud za silnějším voláním. Poslyšte: Palčáky Bernie Sanderse značí bělošskou nadřazenost. Ano. Podle jednoho (jedné, jednoho onoho) profesor z Berkeley. Považte, z Berkeley. Jmenuje se (ten, ta, to) prý Ingrid Seyer-Ochi.

    https://www.dailywire.com/news/leftist-writer-bernie-sanders-mittens-are-a-sign-of-white-supremacy

    Na jednu stranu naprosto odporné. Tak dlouho žiju v přesvědčení, že starej Bernie je jenom Žid a komunista (no, skoro), a on přitom takhle ...

    Dneska je málo poctivců. Ale ty, unkroune, si nešlap po štěstí - u SF Bay žije spřízněná ... spřízněná bytost.

    OdpovědětSmazat
  33. Neříkám že souhlasím s SPD ve všem, někdy jsou blikance.
    Ale přesto je SPD dlouhodobě úspěšná parlamentní strana, která kope za zájmy ČR.
    Lepší vrabec v hrsti, než holub na střeše, je to, aspoň pro mne, příjemná jistota, že můj hlas neskončí v koši.
    Smysl SPD vidím hlavně v tom, že okopávají kotníky těm mocným, což se daří a jsem si jistá, že bez SPD v zádech by se chovali ještě hůř.
    Asi pan Okamura úplný hlupák nebude, když drží stranu v aspoň relativním cajku.
    S panem Davidem se výborně doplňujou.

    OdpovědětSmazat
  34. Vítej Helenko!

    Tak dlouhá pauza a přeci jsme se dočkali. Pokoušel se o Vás kovid nebo přímo URNA? Vaše symfonie k SPD celkem sdílím, ale vypadá to na ředění parlamentu dobrodruhy všeho druhu, nový divoký východ. Inu rycheckého kalné satanistické oči znám moc dobře. I mně lhal do tváře v roce 1992 na sněmu OH ve foajé a přitom mi demokraticky hulil do ksichtu (prostě hajzel hrubého zrna - admine maž).

    OdpovědětSmazat

Na opakovanou žádost čtenářů, kteří se nechtějí zapojovat do diskuzí obsahující vulgární a urážlivé výroky. Jejich odstraňování je časově náročné a narušuje plynulost diskuze. Proto nebude dále možné vkládat anonymní komentáře.
Pro vložení komentáře je proto nutné se na stránce "Nová republika" přihlásit vpravo v horním rohu této stránky "přihlásit se" (výběrem emailového účtu např. Google) a upravením uživatelského profilu (v kolonce Nastavení>Upravit uživatelský profil). Děkujeme za pochopení.