Reklama

sobota 6. února 2021

Cyklem Generálové nám ČT pomáhá připravit se na příchod fašizmu

Lubomír Man

6. 2. 2021
Jestliže Česká televize vyrobí jakýkoli program týkající se naší historie, můžete si být jisti jen jediným: Že totiž ani v tom nejnepatrnějším nepůjde o program, jehož cílem by snad mělo být rozšíření vašich historických vědomostí a znalostí, ale jedině o indokrinaci, čili nálev nového evropského pohledu do vaší hlavy. Ukuchtěného tak, aby se ve všech ohledech kryl s Usnesením o významu evropské paměti pro budoucnost Evropy, přijatém Evropským parlamentem loňského září, který jako hlavní svou tezi uvádí, že Druhá světová válka nezačala útokem Německa na Polsko v r. 1939, ale paktem o neútočení, uzavřeném v témže roce mezi nacistickým Německem a Sovětským svazem.

 Takže viníkem politováníhodného a hrůzného válečného konflikt není dle této teze už jen nacistické Německo, ale i SSSR a potažmo tedy i současné Rusko. Nu a protože když jsou viníci jednoho provinění dva, jsou vlastně viníky jen polovičními, což je pro Němce novým benefitem, který je v novém historickém výkladu Evropy nutno brát v co největší možné míře do úvahy.

To je tedy základní rámec pro výklad moderní evropské historie, dle něhož se mají a spíš i musí historie jednotlivých evropských zemí srovnat tak, aby tento rámec v žádném svém bodu nepřečuhovaly, ale byly s ním v co možná nejpřesnějším zákrytu..

Toto snaha byla zřejmě hlavním podnětem pro zrod šestidílného cyklu Generálové, jehož první díl nazvaný Kdo s koho? jsme měli možnost shlédnout ve středu večer na ČT 2. Nu a máme-li zhodnotit nakolik splnil požadovaný úkol EU mu daný, a nakolik byl v tomto směru proti až dosud platnému výkladu naší historie novátorský, pak všechna čest. Všechno, co jste se kdy učili a všechno, co jste kdy četli, obrátil už tento první díl vzhůru nohama. Prezident Beneš byl bezcharakterní člověk, a tvůrcům cyklu k potvrzení tohoto odsudku stačil jediný údajný výrok Štefánikův. Nu a že letadlo, převážející Štefánika z Itálie do vlasti, bylo zřejmě na Benešův rozkaz sestřeleno, se v pořadu sice přímo netvrdí, ale tvůrci tento výklad šikovně naznačují dvěma informacemi: za prvé se prý ti dva přímo bytostně nenáviděli a za druhé jakýsi politik, jehož jméno jsem bohužel nezachytil, se prý k Štefánikově smrti v troskách italského letadla vyjádřil těmito výmluvnými slovy: „Štefánik zemřel v pravý čas“.

Tolik tedy k osobě Edvarda Beneše, který to od tvůrců pořadu schytal snad ještě víc, než jsme to z rádia slýchali za protektorátu. Zato druhá šířeji pojednávaná osoba Radola Gajda byl frajer, který hned po Říjnové revoluci pochopil, kde je právo a spravedlnost, a navzdory váhavému postoji T.G. Masaryka, aby se légie co nejvíce možno vyhýbaly účasti na bojích znepřátelených ruských frakcí, bil bolševiky hlava nehlava kde se mu k tomu jen naskytla příležitost. A byl to právě on, který si ze všech v prvním dílu cyklu pojednávaných osob odnesl vavřínový věnec nejzelenější.

Že byl fašistou – to už dnes zřejmě oficiálnímu médiu nevadí. A možná se tímto veskrze kladným: zobrazením Gajdy už otevírá cesta, aby to už v nejbližší budoucnosti nevadilo nikomu a ničemu, protože po liberální demokracii nám už ani žádný jiný výběr historie vlastně nenabízí.

Takže: Zvykejme si, je možná to nejpodstatnější, co nám cyklus Generálové vzkazuje.

56 komentářů :

  1. Já se tedy zvykat vůbec nechystám. Naopak! Problém spočívá zejména v tom, že jsou do obou komor parlamentu navoleni bezcharakterní zbabělci, kteří se nezmohou na žádný skutečně účinné kroky proti těm, kteří si veřejnoprávní televizi zprivatizovali a za peníze českých koncesionářů šíří bludy a provádějí nepřátelskou propagandu proti vlastnímu státu. Nikdy jsem si nemyslel, že se takový hnus bude moci u nás klidně roztahovat a páchat taková svinstva...

    OdpovědětSmazat
    Odpovědi
    1. Pokud nedojde k transformaci totalne zdemolovane a lhostejne tzv

      obcanske spolecnosti,ktera je desitky let zpracovavana informacnim monopolem na PR GR TV,ktery bez skrupuli porusuje zakony o verejnopravnosti medii a nebude za to postaven pred soud,kde mu bude zabaven mu nepatrici majetek,ktery ziskal timto pdvodnym jednanim pak se musi verejnost pripravit,ze prave ona prijde nejen o vsechny svoje aktiva na pr.vadnym zakonem o exekucich,ale i brzy o vsechy penize nebot je planovano,ze hotovost bude bankstery ODSTRANENA,dostanete pouze almuznu tzv NZP,ktera bude stacit na jidlo z ponrav a odpadku,dokonce vam udelaji apetit na cervy z mrtvol,nebot se tim bude pry delat ten

      UDRZITELNY ROZVOJ a zbytek obcanu bude obeti viru,ktere daji tito manipulatori s minenim k dispozici celemu svetu misto svetove valky,

      no nemam pravdu?

      Smazat
    2. Také si zvykat nehodlám historie je jen jedna a je o tom mnoho důkazu. Fašisté se derou k moci pomocí manipulace a podvodů.

      Smazat
    3. Je to smutný, ale oni nás připravují na válku. V televizi neustále běží dokumenty o válce, snaží se za každou cenu změnit historii. Polsko obviňuje Rusy, že podepsali smlouvu o neútočení s Hitlerem a přitom s ním podobnou smlouvu podepsali ještě dříve. A Sudety nám v roce 1938 nezabrali jenom Němci, ale část území nám zabrali Poláci, kteří v té době byli jedni z největších nepřátel Československa. Jenže dnešní mládež se o tom nemá kde naučit, protože naše školství ovládly neziskovky řízené ambasádou USA.

      Smazat
    4. 21:51 ano polaci zabrali hlucinsko a tesinsko i stalo se tak 2.10.1938 no a za par mesicu jim to ukradl Ada!
      😂😪😘

      Smazat
  2. Kde se ti hnusáci v ČT a okolí berou ? Připomíná mi to dobu kdy se po vzniku Protektorátu někteří akademici snažili vecpat se do řiti germánům. Doba je zlá,lidi si platí vlastní televizní šmejdy. Není "díla" vykaděného z ČT,které by nesmrdělo zájmy Hitlerovců nebo Habsburků nebo i katolických špiček či Lichtensteina. Fuj té bandě z ČT.

    OdpovědětSmazat
    Odpovědi
    1. Kde se berou? Všichni ti pseudoumělci, pseudopolitici, rádobylékaři, justiční rychlokvašky?

      Inu ve výběrových řízeních na důležité funkce, v přijímacích řízeních do lukrativních škol, ve výchově dětí v rodinách lepšolidí.

      Plebs, otroci (gojimové) jsou pouze zdrojem práce, hodnot a pohrdání. Bylo to tak po celou dobu lidské pidlivizace, pouze se to tajilo (i za socíku) a cenzurovalo, no a je to stejné i dnes, nezávisle na tom zda tento příspěvek bude či nebude smazán. Naučte se dějiny světa a dějiny Slovanů zvláště!!!

      Smazat
    2. Ano, berou se a zmnozuji..

      Smazat
  3. Na mezinárodním fóru k 80. výročí napadení Polska (zahájení 2.sv) v září 2019 pokusy o svalování viny na jiné, mezi jinými a zejména na SSSR veřejně odmítl prezident SRN. Uvedl, že za rozpoutání války je plně odpovědné tehdejší Německo. Tyto výklady se nehodí ani Německu, protože posilují ultrapravicové až fašizující skupiny a narušuje to i mezinárodní vztahy.

    OdpovědětSmazat
  4. Pane Man ten fašismus již zde v EU zvítězil, s demokracií nemá tento útvar nic společného. Jednotlivé státy a jejich občané mají jen jedno právo: držet ústa a krok.Kdo nešlape brázdu je nepřítel a šiřitel "fake news" a podle toho je s ním nakládáno.

    OdpovědětSmazat
    Odpovědi
    1. A legrační je, že se to liberofašounství proti fašismu hlasitě vymezuje.
      Zatímco bolševismus chcípnul na úbytě, fašismus stále vyráží nové výhonky.

      Smazat
    2. Helanov zjistěte si co to byl bolševizmus, ale ne na Wikipedii, nebo u Cibulky pomocí kyvadla. Chruščov a další to určitě nebyly.

      Smazat
    3. 13:37 bolševismus chcípnul na úbytě - Komunisti v Číně, Vietnamu, Kubě podle mě nechcípli na úbytě, ale hrají ve světě první housle.

      Smazat
  5. Zatímco marxizmus je možno vidět jako křesťanskou herezi, oblečenou do ateistického hávu, nacizms byl jednoznačně novopohanství, přesně řečeno satanizmus. Kult smrti. Kdo se tohle snaží zatemnit, staví se na stranu smrti.

    OdpovědětSmazat
    Odpovědi
    1. J.H. Děkuji. Pěkně zformulované. Tak nějak jsem to cítil. Současný systém se blíží fašistickém feudalizmu.

      Smazat
  6. Seriál jsem neviděla, jasně že je to “ upravená” historie, přepsat dějepis je první z věcí, které učiní každý nový režim.
    Ale s tím, že TGM s Benešem po smrti Štefánika moc nesmutnili, s tím bych souhlasila.
    Oni měli totiž Slováci úplně jinou představu o spolužití s Čechy a Moravany, představovali si spíš federaci, která jim byla přislíbena.
    Ale sliby chyby.
    ( Pittsburghská deklarace)
    Také se při nejbližší možné příležitosti Slováci odtrhli, Slovenský štát nepočítám.

    OdpovědětSmazat
    Odpovědi
    1. Helanov moc smutníme za toho koho milujeme. Účastí na pohřbu jiných jim vyjadřuji úctu. Ostatním na pohřeb nechodíme. Všechny elity mají vždy nějaký záměr a jde o to jestli výsledek bude prospěšný pro všechny.

      Smazat
  7. Pane Mane, při vší úctě, podle mě byl Beneš zaražený v Kremelské p*deli už v Londýně.
    A Jan Masaryk ještě víc.
    Docela by mě zajímalo, proč JM neabdikoval, musel vědět, že v Gottwaldově vládě díru do světa asi neudělá.
    Celkem trefně se označil za Stalinova pacholka.

    OdpovědětSmazat
    Odpovědi
    1. 12.54. A kde je problém, že se orientoval na kreml, po zkušenostech s opačným zadkem, když tam byl vlezly i churchill a roosevelt po válce? Ano, po poslechnuti projevů J.M. si vůbec nemyslím, jak je k vereni predkladano, že J.M. byl zabit ruskými nebo komunistickými agenty. Spíš pomsta z druhé strany.

      Smazat
    2. Souhlas. A sakra hluboko.
      Krátce poté co vzal z republiky čápa a hodil černého Petra Háchovi, prohlásil v Londýně sovětskému velvyslanci Ivanu Majskému, že by si do budoucna uměl představit uspořádání, kdy bychom byli se SSSR ve federativním svazku. Ale ono je toho víc. Svého času jsem se jeho osobou intenzivně zabýval a prohrabal kde co šlo i téměř nešlo, bych si o něm udělal obrázek. Když jsem s tím skončil, přisoudil jsem mu, počínaje dobou od září 1938, jeden jediný dobrý, vzhledem k budoucnosti až jasnozřivě prozíravý skutek - dekrety.
      Jenže právě o ně nyní jde. A tady zase musím stát, ať už mám k Benešovi výhrady jakékoli, chtě nechtě na jeho straně. Respektive na straně narovnání spravedlnosti, které představují.
      Nojo, no.

      Smazat
    3. 14.09
      Což si už nikdo neumí představit naši existenci jinak, než jako napchání se do něčí řiti?!
      Co takhle se nepchat nikam, jako se nikam nenapchalo Rakousko, Švédsko a další?
      Do prdele!!!

      Smazat
    4. 14:09...
      JM byl třtina, rád si zasněžil, možná ho kucí z Karlína drželi za koule.
      Je to samozřejmě jen spekulace, jako užitečný idiot splnil úkol, pomohl zdání, že Gottwaldova vláda je kontinuální, a dopadl, jak dopadnout musel.
      Jestli mu někdo pomohl, anebo skočil sám, je celkem fuk.
      Nikomu to necpu, ale je to můj pohled na věc.

      Smazat
    5. Miláně, vzhledem k naší geografické poloze budeme VŽDYCKY něčí dvorek.
      Na samostatnou politiku můžeme zapomenout, ale můžeme švejkovat, to se nám často osvědčilo. Poláci jsou hrdí, ale Varšava byla zplanýrovaná a Praha zůstala v celku.

      Smazat
    6. Milane, osobně si přeji, abychom nikomu nikam nelezli. Rakousko???? To myslíte vážně, politicky nezávislý stát? Vždyť merkl kurze opatrovala na setkáních před koronou jako očičko v hlavě, aby neposilhaval po někom jinem, třeba V4. Švédsko, Švédsko.... obchodní politika na všechny strany bez ideologie by bylo fajn, ve srdci evropy tezke. Ale však stalinovi se churchill klanel hluboko už od jalty a británie nebyla mala země, takže lezení někam se prostě ve vztazích dělá. Ať se mě osobně to líbí nebo ne.

      Smazat
    7. 15.20
      To je přece jasná páka, že to nikdy nebude procházka, ale o trochu důstojnosti bych na tom našem dvorku prosil! Netřeba se rvát tak úporně do něčí řiti!
      Moje matka a babička procourali za totáče křížem krážem celý socialistický blok (to courání jsem po nich zdědil) a NIKDE! ani v SAMOTNÉM SSSR neviděly tak zaneřáděné ulice budovatelskými transparenty jako u nás.
      Nebo co takhle finský dvorek a mocný soused hned za čárou, napřed SSSR a posléze RF? Lezou snad Putinovi tak nechutně do řiti jako my Protektorce, potažmo bruseli, nebo švejkují snad? Či Orbán - pchá se snad do něčí řiti?! Tak samo již zmíněné Rakousko.
      Vždyť je to kurvanoha jeden a ten samý středoevropský dvorek!!! A o to my jde.
      Proč se musím za naše politiky po celý svůj život nepřetržitě hanbit?

      Smazat
    8. 18.08
      1) Rakousko - Protektorka kurze "opatrovala jako očičko v hlavě" (ještě že na na punčoše) - čiže on jí do prdele lézt nemusel - spíše to bylo naopak, že. Jinak řečeno, kurze opatrovala ale s námi si vitírá prdel.
      2) Švédsko - špatný příklad. Já měl na mysli spíše předhadrákovou dobu. Ale i tak - machometány si tam natahali sami, z vlastní blbosti, tak samo Dánové. Dobrá - tak Island - lavíruje, ale do řiti neleze nikomu!
      3) Churchil? Jasně že se klaněl! Musel - už se mu v té jeho ušlechtilé anglosaské lbi líhl nápad, jak okamžitě po vítězství nad Německem napadne s pomocí USA Sovětsko! (Jenže amíci ho poslali i s nápadem do řiti) Ale napřed muselo Německo padnout - proto to klanění. Bez SSSR na to spojenci jednoduše neměli.
      4) Lezení někam se ve vztazích se dělá?! To jako máme mít za příklad Polsko a Německo ve vztahu k Amíkům? Leze snad někomu do řiti Srbsko nebo Maďarsko?
      Právě takovéto názory jaké zastáváte z nás dělají to, co jsme - trapní šašci středoevropského dvorku.

      Smazat
    9. No, tak snad opět naposled. To, co píšu, nejsou ani tak názory, jako spíš příklady vztahů. Jestli vy jste životem prošel bez této potřeby a taky všichni z vaší rodiny, tak fajn. U mne je to taky tak. Proto celý zivot makám a ničím velkým nejsem. Napriklad zde -Jen uknounem bez intelektu, že. Trapni sasci střední evropy, tento názor jste vyslovil vy. Já ho sdílet nechci, ale je to těžké....., To je bohužel bez diskuze. Njn

      Smazat
    10. Helanov 6. února 2021 12:54, obávám se, že postrádáte rozhled, nakonec i schopnost pochopit dobově souvislosti. Mohla byste vědět, že dotlačit zejména Británii k tomu, aby uznala ČSR v předmnichovských hranicích, bylo otázkou manévrování o politickou podporu mezi vítězícími mocnostmi. Krom toho povýšenecky ignorujete tehdejší nálady národa, který byl zasažen nejen "zradou" našich tehdejších „západních“ spojenců, válečnými prožitky i lidskými ztrátami. Po mém soudu - za způsob, formu i obsah svých odsudků, měla byste se stydět. To se Vám to, po 76. a víc letech, to se Vám to machruje, že? JiH

      Smazat
  8. V historii nelze jen vypichovat jednotlivosti,které si někdo"objedná z nějakých důvodů. Vždy je třeba seřadit fakta a učinit z nich závěr na základě stavu po letitém vývoji. Československo mělo od svého vzniku několik zarytých nepřátel. I po roce 1989 se tito pacholci v temných koutech setkávali například se Slovenskými
    nacionalisty a podporovali jejich snahy o zničení Československa desítkami milionů - tehdy marek. K tomu i nevybíravému nátlaku se např. veřejně přiznala i velvyslankyně ČSR v Rakousku Vašáriová. O tom se ale z médií ani od zpravodajské služby nic nedovíte. Československo už neexistuje, majetek ČSSR byl zprivatizován většinou do rukou Německých vlastníků (banky,Škodovka)a současnou ČR i SR destabilizuje
    tlak i zahraničních médií - ale řeší se jen hlavně pacholek Navalnyj v Rusku. Je to jako estráda bez kouska vtipu. Taková už ani v ČT dávno neexistuje že.

    OdpovědětSmazat
  9. Kdyz se kaci sochy,líta i historie.Bagoun

    OdpovědětSmazat
  10. Pro všechny a zvláště pro Helanov na YT: Skupinové myslenie patokratov s Dr. Igorem Bukovským. Je to výživných 30 minut.

    OdpovědětSmazat
    Odpovědi
    1. Bylo to zajímavé, ale přesto bych s panem Bukovskym polemizovala, ohledně toho lepku.
      Jasně že lepek není škodlivý, je to jen humbuk, aby lidi kupovali drahé bezlepkové potraviny.
      Ale v určitých ( málo ) případech se i zdraví lidé cítí lépe, když ho vysadí.
      Každý člověk je jiný a jinak reaguje na stejnou věc.

      Smazat
    2. Helanov, ano ale sama to píšete: Ale v určitých případech. No jasně ale dělat z toho všelék je propaganda jako byk. To samé se týká v současnosti vakacin. Jen ta jediná, možná ještě ta druhá jsou ty správné, bez ohledu na zdravotní stav a věk člověka. To už je ničím nepodložená manipulace. Pozor na to.

      Smazat
  11. ČT jsem přestal sledovat právě z důvodů nepěkné změny politiky ČR podřízené EU .Evropa se znovu potřebuje sjednotit jak v roce 1941.Občané stále volí stejné zlo již 31 let .Snažįm se být neutrální a volím KSČM .

    OdpovědětSmazat
    Odpovědi
    1. Spartaku, doporučte svým přátelům do čela Ondráčka. Ten je schopen to rozhýbat. Skála je moc slušný.

      Smazat
  12. BLM v ČR? Šéf policejních odborů: Ve státě, kde se bourají památníky osvoboditelům, se může stát cokoliv

    https://cz.sputniknews.com/nazory/2021020513151555-blm-cr-sef-policie-koronavir-odbory-burda-pamatniky/

    OdpovědětSmazat
  13. Včera byl z ČT oceněn za záslužnou práci cenou pana Peroutky pan Stach, už se konečně vykaslete na věčnou dehonestaci ČT, nic stejně nezměnite.

    OdpovědětSmazat
    Odpovědi
    1. Jak vidět, někdy i v chlívu mezi nejhoršími sviněmi se najde ušlechtilý kůň.

      Smazat
    2. 16:09...Proč lžete?
      Já mám k článku pana Mana výhrady a nikdo mě nesmazal.

      Smazat
    3. Pane, Dvořáku sorry, to byla reakce na někoho jiného, kdo tady byl a už není.

      Smazat
    4. No zrovna Perouty, po tom co na něj všechno prasklo, je fakt ocenění. Já si vlastně až teď uvědomil, že žijeme v barevné revoluční době a to je všechno možné.

      Smazat
  14. To není dehonestace - to je kritika neuvěřitelné reality.
    Většina lidí zkaženou a přeplacenou ČT odmítá, odborníci kritizují mizerné hospodaření se 7 miliardami co na ní platí občané - ale televize dál vyrábí mizerné a prolhané seriály,prasí naši historii ,posílá miliony na škváry třeba od Marhoula a urví zprávy i žurnalistiku jako takovou. A co návodné otázky "osvědčených" redaktorů ? Vždyť je to urážka všech i těch fanatických příznivců kavárny co makají pro "jistoty" 5% oligarchů a jejich sluhů. Vždyť to pak vypadá ,že jsou také blbci. Že.

    OdpovědětSmazat
    Odpovědi
    1. Reagujete na psychopatického lháře, který je z diskuzí vymazáván.

      Smazat
  15. Jestli je to moderátor Daniel Stach, tak ten si to ocenění opravdu zaslouží.
    Činovníci se asi ožrali a dali cenu omylem někomu slušnému.
    ;-)

    OdpovědětSmazat
    Odpovědi
    1. Souhlasím, Danile Stach si ocenění zaslouží, ale ta Cena Peroutky je spíš dehonestací. Podívejte jací lumeni ji v minulosti dostali a v budoucnosti ještě dostanou.

      Sžtach se nevěnuje politice, ale vědě, kterou uí dobře vysvětlit. Umí také svým hostům, mnohdy velmi vzácným a světově uznávaným, klást dobré otázky, je pohotový, vtipný. Ony ty televizní hochštapleři ho budou chtít do té jejich kolaborantské politiky namočit, aby v tom blátě nezůstaly samy, až se bude účtovat.

      Smazat
    2. Stach si zaslouží lepší zaměstnavatele.

      Smazat
  16. ČT brzo vyčistí vojáci Aliance, na místo prolhaných sraček nastane vysílání skutečné PRAVDY z nové AMERIKY !

    OdpovědětSmazat
    Odpovědi
    1. Už se na ten nářez těším. :-)

      Smazat
    2. 17.25
      Hergot chlape, teď jsem si kvůli vám naprskal smíchy do večeře.

      Smazat
    3. 17:25
      A divákům vybuchnou hlavy v řádu dnů nebo minut? :-))

      Smazat
    4. Anonym 17:25. Hochu, hochu, za celou historii té tvé AMERIKY, se tam nenašel jediný významný člověk, který by to s lidstvem myslel dobře a spravedlivě. To co tam je teď je zkáza lidstva.

      Smazat
  17. Viním některé naše politiky z napomáhání České televizi !

    OdpovědětSmazat
  18. Něco se stalo a nestačím zírat na příspěvky unknowna. Buď to není on a admin má v NICcích pěkný bordel, nebo našel téma kde se našel (malost a zrada čecháčkovských poblitiků v toku dějin).

    Doufám admine, že se ohradíte (pokud máte přihlašovací nicky v pořádku a nezaměnitelné), nebo přiznáte chybu a zjednáte nápravu (po nicku poznáte je)
    Ďuro Trulo.

    OdpovědětSmazat
  19. jelikoz jsem se jako jeden z mala zde narodil jeste za prvni republiky a videl jsem pohreb presidenta Masaryka = mmozi z vas ani nevi kdo to byl, a tak jsem prozil prvni republiku, protektorat kratkou druhou republiku kterou prosrali Narodni Socialisti svym nezdarenym pucem, potom Gottwaldova leta, az do jara 68 kdy jsem odsud zdrhl, na par desitek let, ale ted sem tam pendluju, tak vim jako jeden z mala z vas co se delo, jak to dopadlo, a z toho si krasne mohu dovodit jak to dopadne... takze general sem, general tam......

    OdpovědětSmazat
  20. 22.10.....dulezite je prezit, ze. Tak si budem držet palce. Vy jste teda kmet!

    OdpovědětSmazat

Na opakovanou žádost čtenářů, kteří se nechtějí zapojovat do diskuzí obsahující vulgární a urážlivé výroky. Jejich odstraňování je časově náročné a narušuje plynulost diskuze. Proto nebude dále možné vkládat anonymní komentáře.
Pro vložení komentáře je proto nutné se na stránce "Nová republika" přihlásit vpravo v horním rohu této stránky "přihlásit se" (výběrem emailového účtu např. Google) a upravením uživatelského profilu (v kolonce Nastavení>Upravit uživatelský profil). Děkujeme za pochopení.