Reklama

pátek 26. února 2021

Jak by se současná epidemie řešila za Husáka?

Petr Hampl

26. 2. 2020 PrvníZprávy

Současná česká vláda epidemii katastrofálně nezvládá. Mrtvých už je téměř 20 tisíc. Ve všech případech se jednalo o lidi, kteří měli před sebou ještě kus života, kdyby je nesrazil covid.
Výmluvy na autonehody a „umírání s covidem“ už zabírá jenom uvnitř omezených konspiračních skupin. Vedle toho tu máme více než 100 tisíc lidí, kterým nemoc tak pocuchala organismus, že se nevrátí k normálnímu životu. Vedle toho umírají lidé v důsledku toho, že přehlcené nemocnice jim nedokážou zajistit péči na standardní úrovni – ty nikdo ani nepočítá. Vedle toho zdevastovaná ekonomika a morálně zdevastovaná společnost. Když si lidé jednou osvojili mentalitu „nechme ty ostatní pochcípat, abych se já nemusel omezovat,“ budou se toho těžko zbavovat.


Mohlo to být ještě horší? Ano, mohlo by to být ještě mnohem horší, ale to málokoho utěšuje.

Je tedy logické, že vláda naráží na kritiku a odpor na všech úrovních. Jenže odpor je k ničemu, pokud lidé nemají představu, co vlastně od vlády chtějí. Když chtěli, aby nepodepsala migrační pakt, bylo to jasné. Když chtěli, aby odmítla migrační kvóty, bylo to jasné. Když chtěli, aby nebyla ratifikována Istanbulská úmluva, bylo to jasné. Ale teď?

Jedna část opozice navrhuje v různě radikálních podobách následující. Začněme předstírat, že virus neexistuje nebo že je neškodný. Zaveďme cenzuru, aby se nesmělo mluvit o přetížených nemocnicích, a aby nesměly být publikovány počty mrtvých. Odstraňme všechny zábrany, které viru brání škodit naplno. Nechme jej volně mutovat k horšímu. Smiřme se s neomezeným počtem obětí a statisíci doživotně postižených. U někoho je projev hlouposti, u někoho výraz rezignace, u někoho důsledek traumatu (lidsky chápu, že někdo, komu právě zkrachoval podnik, není přístupný racionálním argumentům).

Takové myšlení pochopitelně přitahuje nejrůznější psychopaty a bezcharakterní podvodníky, co doufají v zisk politického vlivu nebo v záchranu neúspěšných politických stran. Někteří z nich startují úspěšné kariéry, ale zemi ani národu jejich činnost nijak nepomáhá.

Správná odpověď na epidemii je totiž opačná. Uzavřít úplně všechno a opatření vymáhat tvrdě a nemilosrdně. Během pár týdnů vyčistit populaci od viru, vše zase uvolnit a pečlivě kontrolovat přeshraniční pohyb. Tak to udělali v zemích jihovýchodní Asie, kde dnes už zase žijí nerušenými životy, neřeší žádná omezení a jejich ekonomiky rostou. Pro nás je zajímavé, že to zafungovalo i v těch zemích, které jsou kulturně Západem, ale díky zeměpisné poloze podléhají čínskému vlivu. Pokaždé to pochopitelně mělo jinou podobu. Někde bylo více omezení pohybu, jinde více povinného testování a sledování pohybu osob. Někde hrály větší roli vládní nařízení, jindy víc ukázněnost občanů. Ale základní princip byl všude stejný, a všude zafungoval.

Jenže to nedokáže Česká republika ani žádná jiná evropská země. Naše vláda neměla dost odvahy před rokem, a dnes jí má ještě méně. Opozice udělá všechno, co zemi poškodí. Lidé jsou extrémně neukáznění a otrávení opatřeními. Každá zfetovaná puberťačka si může dovolit na policistu, a pokud si policista zjedná pořádek, je vyhozen. Podstatná část soudů se už ani nenamáhá předstírat nestrannost a hledání spravedlnosti. Nadnárodní korporace sdružené v mocném Svazu průmyslu fakticky stojí nad zákonem. Jak chcete v takovém prostředí vymáhat opatření?

Co tedy zbývá? Nalít si nějakého dobrého panáka, posadit se a čekat na smrt? Ať už tu smrt způsobí nemoc, její následky, hlad nebo násilí ve zpustošené zemi.

Naštěstí je tu ještě očkování. A na konci února 2021 očkování vyzkoušené. Jako první tím prošel Izrael. Miliony lidí byly očkovány, přestalo se umírat, a země se pomalu začíná vracet k normálnímu životu. Velká Británie, kde se očkuje o něco pomaleji, se k normálnímu životu vrátí v polovině června. Skeptici, kteří tvrdili, že „nás nechají zavřené už navždy“, ti se mýlili.

Jsou všechny vakcíny stejně dobré? Jasně, že ne. Mají 100% účinnost? Jasně, že ne. Zabrání úplně všem přenosům nemoci? Jasně, že ne. Budou bez vedlejších účinků? Jasně, že. Ale v naší situaci platí, že i ta nejhorší a nejméně účinná vakcína je lepší než nic.

Opozice by měla v parlamentu každý den hřímat, kde jsou vakcíny. Naštvaní lidé by měli dělat dusno, kdy, že už bude očkování. Premiér by se měl každý den probouzet s tím, že vakcína zase není, a zase to není pořádně zorganizované. Měl by ječet na svoje podřízené a ti by měli 18 hodin denně řešit očkování. Všichni velvyslanci po světě by se měli snažit sehnat aspoň pár tisíc dávek.

Lidé, co hlásají „raději umřít, než politicky nesprávnou vakcínou“ by měli být předmětem posměchu. Proti očkovací hnutí by si mělo dát pohov. Jejich činnost může být užitečná, když upozorňují na nežádoucí vedlejší důsledky běžného očkování. Dost možná, že bez jejich tlaku by se některé věci neřešily. Ale tohle je mimořádná situace. Covid zabíjí stovky lidí denně a může to ještě růst.

Bezpečnostní informační služba by měla přestat podporovat konspirační servery. Na rozbíjení patriotické opozice bude čas po epidemii. A lidé, co šíří protiočkovací lži, aby prodali své bylinné preparáty, těm by měli být odkázáni do patřičných mezí. Nikoliv cenzurou, ale důsledným používáním mozku.

Kdyby dnes vstal z mrtvých Gustáva Husák a převzal moc, udělal by přesně tohle. Pro ústřední výbor by to byl úkol číslo jedna. Sehnali by vakcínu kdekoliv, odkudkoliv a za jakoukoliv cenu. A bez jakýchkoliv diskuzí by provedli plošné očkování.

 


105 komentářů :

  1. Za socialismu by všechny povinně očkovali a bylo by po koroně.
    Jsem po britské mutaci.Tak nečumte a očkujte jak Izrael.Bando lemplu a politických kecalu.

    OdpovědětSmazat
    Odpovědi
    1. Tak ono to má opravdu vliv na mozkovou svéru.

      Smazat
    2. jj kdyby byly v riti ryby 🤮

      Smazat
    3. Otevřel jsem ten článek o půlnoci. Mohl jsem být prvním diskutérem. Po přečtení mne okamžitě napadlo, že pán Hampl má panickou hrůzu ze slova Sputnik V. Čeho se bojí? Ať si vezme papír a zkusí si to slovo napsat několikrát. Zvykne si. To slovo u nás nebude zapomenuto.

      Smazat
    4. Hamplovi pry zakazal Babis psat o Sputniku V,aby mu Gates dal

      vyznamenani,ze pobije brzy nejmene 30 000 svych CR volicu,kdy splni "quoty GATES" a bude pritom ohlupvat cele OS pres GR TV,ze mu to von Leyno prikazala!

      Smazat
    5. Hample co je nam po Husakovi,aktualne mame na krku neomarxisticke

      piratsake unknovny,ty trockisty,kteri tu na NR delaji rozval a v republice se derou a nanucuji k moci,aby nam vsem ti "utrinosi" dali zmatky,bordel a sprostym lhanim tzv politicke korektnosti ukradli moc s cilem dovyrabovat republiku a prosadit snizeni mezd,ktere cini dnes jen tretinu oproti normalu v zahranici!
      Ti maji "QUOTYGATES" pry ve vysi 50 000 nebohych svych volicu jako planovanych neboztiku narizene od sveho AFROARABSKEHO führea,z EU ,aby pro ty jejich afroaraby cizi kultuty ideologie vyvrazdovani "nevericich"to jsme totiz my obcani CR udelali pro ne mista!

      Smazat
    6. Ockovanim korona nezmizi.

      Smazat
  2. Vážený pane Hample. Co máte na mysli "očistit populaci od viru"? To už tu bylo. Na jaře loňského roku. A kde jsme dnes? Ten virus někam zmizel? Asi ne. A nyní zmizí? Určitě také ne. Je to úplně stejné, jako byste říkal: "Prší, všichni pod střechu"". Schovali bychom se a samozřejmě uschli. Pak by váš povel zněl: "Výborně, jste suší, tak můžete ven". Ale tam by stále pršelo. Tak zase pod střechu a tak pořád dokola. To je to, co nám předvádí tato vláda už rok. jen to vyšperkovává novými a novými bláboly a rádoby zdůvodněními. Tu semafory, tu psy. A to pomíjím excesy pana Prymuly a spol. jediným řešením je očkování (kromě volného průběhu na promoření a přírodního výběru). Ale s ničím takovým tato vláda nepřišla. Ani po celý rok a dokonce ani dnes ne. jen nouzový stav, protože ho potřebujeme. Skučeli: "Alespoň čtrnácti dnů!" Ale na co neřekli. Dostali měsíc a zase si nadělili další měsíc. Ústava sem, Ústava tam! Co dělali ty měsíce do dnes? Kde jsou nějako výsledky, plány. Pan Blatný neustále šermuje nějakými čísly, kterým nikdo nerozumí, neví k čemu jsou dobrá (zcela zjevně ani on sám) a která nikoho nezajímají. pan Babiš neustále skuhrá a doslova vydírá obyvatele a Sněmovnu hororovými zkazkami. V poslední době už šlo o psychický teror. Velmi schématicky: Má a hlavně měl všechny informace i nástroje k dispozici: registry fungují. Zná složení obyvatelstva, ví kde jak je oslovit. Mohl tedy stanovit plán očkování po jednotlivých kategoriích, z hlediska věku, pohlaví, místa bydliště... Od toho mohl odvodit potřebu vakcín i kde je sehnat. Toto dát do časové osy (harmonogramu) a doplnit logistikou. Dostal by čas potřebný na realizaci a tedy i čas na přípravu - tedy by věděl, a my s ním, jak dlouho lockdown nebo jiná omezení budou trvat. A o tento čas požádat Sněmovnu i občany. S ničím takovým nepřišel. Ani náznakem. a přece jde o standardní postup projektového řízení. A projektové manažery tady máme. I zkušené s rozsáhlými a tedy i složitými a nákladnými projekty. mají je finanční ústavy (banky a pojišťovny), velké fabriky, obchodní celky, poradenské firmy. Tito lidé se běžně pohybují v řádech stamiliónů i miliardách EURO nebo USD. jenže to by se nedaly dělat všelijaké obchůdky. Ten, kdo nechal postavit polní nemocnici v Letňanech přihrál miliardářovi 50 miliónů jen tak. Kelner nabízelO2 Arénu zdarma. proč nebyla využita, když už se nemocnice stavěla bylo jasné že zbytečně? A tendr na testy byl zařízen tak, že byly vybrány dvě firmy, jedna horší než druhá. Ta vítězná je taková, že kdyby si s ní začalo i to nejmenší sro nebo starosta malinké obce, oprávněně by se báli, že je zavřou. Garantuji vám, že jakoukoliv platbu od vás by každá banka okamžitě stopla (mají oddělení AML - proti praní špinavých peněz) a nahlásila by to na Finanční analytický úřad. A po vás by vyjela kriminálka. A banka to také udělal a onen úřad vydal stanovisko - neobchodovat. Ale ministr vnitra!!! jí dal čtvrt miliardy!!! To už není obyčejná zlodějna. To už je otevřená provokace. Ukázka moci. A dnes nikdo neví, kdo poslal jejímu zákazníkovi 60 miliónů korun. Z účtů té pofidérní firmy to nebylo. A to jsou pouze medializované kausy. Jak to dopadne? 28,3, 2021 nám pan Babiš oznámí, ž situace ještě horší a tedy vyhlásí další výjimečný stav. Taková opatření tady byla naposledy za Heydrichiády. Psychický teror přechází ve fyzický. Pomalu, plíživě, pod líbivými hesly záchrany životů apod. Lež na lež. PS mu měla dát těch čtrnáct dnů. klidně i měsíc. Ovšem s podmínkou, že pokud se situace nezlepší podá okamžitě demisi! To by bylo řešení.

    OdpovědětSmazat
    Odpovědi
    1. Pokud neporuci vetru desti?

      Smazat
    2. Pane danny 0:44 Pan Hampl podal zcela vyčerpávající informací. Základním průserem je politická situace a ideologie, která je zde nastolená a která se MUSÍ praktický dodržovat. To ostatní, co píšete jsou jen další dílčí problémy od ní se odvíjející.

      Smazat
    3. Pro Anonyma 8:46 Vláda měla přijít s reálným plánem vypořádání se s covidem. Všichni, i úplní laici vědí, že je to imunita. Ta se získá dvěma způsoby: promořením, kdy zapůsobí přírodní výběr nebo očkováním. Vláda se rozhodla nepřipustit přírodní výběr (jako např. Británie nebo Švédsko v počátku pandemie, které ovšem velmi brzy tuto cestu opustili). Pak ale měla přijít s plánem očkování. Měla a má veškeré prostředky a nástroje pro jeho zpracování a realizaci. Na to nepotřebovala ani souhlas opozice. Má potřebné informace, prostředky a odborníky. Jediné co jí chybí je rázný vůdce, který vytýčí cíl, soustředí lidi a povede je k jeho splnění. Problém není v opozici. Ta má menšinu a musí držet pec. Problém je ve koalici. Tam si jednotlivé síly hlídají svoje prebendy a nevynechají jedinou příležitost, jak koaličnímu partnerovi namydlit schody, aby moc nevyrostl. Jak ze situace vytěžit co nejvíce pro sebe. A tak každý krok musí Babiš vykupovat ústupky nikoliv TOP09 nebo lidovcům či ODS. Ale ČSSD a komunistům. Podle toho to i vypadá. Proto prošel i ten tunel s testy, i když je to jednoznačně nezákonné a Babiš chtěl jeho stornování. Ale Hamáček bouchl pěstí do stolu. To vše znamená přijímání polovičatých a tedy neúplných opatření, jedná se chaoticky, nelze přijmout jednotný směr a politika se stává nesrozumitelnou. Opatření platí max. dva dny, ale zpravidla půl dne a přijdou jiná. Už jenom dopad prohlášení "Otevřeme v pondělí obchody" a pak nejen, že neotevřeme, ale zavřeme i ty otevřené - výsledkem jsou další tisíce krachujících obchodníků, kteří nakoupili zásoby, objednali služby utratili tak další zpravidla poslední prostředky, která měli shromážděné. Jiní se zadlužili a už nemají z čeho úvěr splatit. To znamená dluhové pasti, exekuce a statisíce lidí odsouzených k živoření na sociálních dávkách. Nemluvě o statisících, kteří jsou na nich už dnes a nemají z čeho zaplatit hypotéky. Jsou bez bytu i bez peněz a exekutor čeká za dveřmi. A ví, že se dočká. Ti budou mít doslova žně! A vláda jede vesele dál. Vyhlásí tři týdny stanné právo i s vojskem v ulicích, ale ani slovo o tom, co bude dělat ty tři týdny. 6ádný plán nemá a mít nebude. Rozhodně ne reálný. Tato parta ho nedala dohromady a měla na to celý rok. Za těch pár dnů to nevytrhne. je jasné, že jim jde jen o čas u koryt. každý měsíc, každý den se počítá.

      Smazat
    4. danny 0:44
      Trefil jste přesně hřebík na hlavičku, jako ostatně vždy. Bral jsem doposud pana Hampla váženě, ale jeho věta o nalití si dobrého panáka a čekání na smrt mě vážně rozesmála. Veze se stejně jako ostatní hysterici na vlně strachu. Neberu pandemii na lehkou váhu, ale tohle mi smrdí poplašnou zprávou. Za války se za tohle stavělo ke zdi.
      A cona to vláda a EU? Serou na všechno i na nás. Hlavně že si někdo mastí kapsy.

      Smazat
  3. Jsme ve válce, protože výsledkem jsou mrtví a ošklivě zranění. Zranění psychicky a jiní se zralostí na invalidní důchod. V každé válce se především musí zavést cenzura. Obrovské škody nadělali lidé kecající nesmysly, včetně ministra Havlíčka, který opakovaně sliboval týden předem všeliká uvolnění, ze kterých nikdy nic nebylo, než zhoršení situace, protože vedlo k otvírání hospod o několik dnů dříve, ke spouštění vleků atd. Vždy se najdou lidé slibující nemožné a stejně tak se najdou jejich oběti. Pokud se tomu nečiní přítrž, přerůstá to ve všeobecnou anarchii. Do ní jsme se dostali. V jisté chvíli selhala vláda, konkrétněji Babiš, když místo Vojtěchem navržená zpřísnění zavrhl a naopak došlo k prodloužení rozvolnění. Druhým a hlavním viníkem situace je celá opozice, která nebojovala proti covidu, ale proti Babišovi. Opozici bylo lhostejné, kolik lidí umírá, jim šlo pořád jen o rozvolnění, o ústupky od omezení svobody občana. Došli tak daleko, že dali jasně najevo: Nejde o život lidí, hlavní dodržovat úzkostlivě Ústavu. Ale Ústava má na prvním místě ochranu lidského života, svobody jsou až to druhé. Mrtví svobodu nepotřebují.

    OdpovědětSmazat
    Odpovědi
    1. Pane qidoqu. Jediné co po panu Babišovi chci je válečný plán, když už tedy všude roztrubuje, že jsme ve válce. Ale on pobíhá sem a tam a skuhrá, ale plán žádný. A nikdo jiný ho vytvořit nemůže než premiér. jestliže ho nedodá do onoho 28.3., bude nutno vyměnit premiéra za jiného. Za válečného vůdce. Toho potřebujeme Ne politického čachráře. Plán a jeho realizace je možná (a nutná) i v rámci Ústavy. Šlo to všude jinde, jde to i u nás. Pokud se ovšem chce.

      Smazat
    2. danny
      A kde byste chtěl v této zemi sehnat válečného vůdce, když je plná jen politických čachrářů? Leda že bychom vyhrabali Žižku, protože od té doby už se u nás žádný válečný vůdce nenarodil.
      Jenže počítám, že by se Žizka na to vůdcovství brzo taky vykašlal, kdyby mu pořád někdo okopával kotníky, jak je u nás zvykem. Protože by nemohl ty okopávače upálit jako tenkrát Adamity v Táboře.

      Smazat
    3. danny 27. února 2021 1:04, mnoho slov a nic. Předseda vlády, místo aby velel, kličkuje před politickými pronásledovateli. Co by chtěl prosadit, ať už to je co chce, zkritizuje mu opozice, podpoří to mainstream v čele s Českou televizí a úspěšně je vyvolán, když ne odpor, tak ignorance. Ta leckomu vyhovuje. A nakonec, všechno podrazí poslanci, krysy opouštějící loď, dozdí to senátoři a potvrdí soudy. Aby toho nebylo málo, připomenuto je Čapí hnízdo prodloužením termínu k vyšetřování. Pro Demokratickou opozici čím hůř, tím líp. Aby netratil, vesluje v tom i Okamura a i ti, co říkají si Komunisti. To je ta demokracie. Dokud budou koryta, jiné to nebude. O ta se bojuje. JiH

      Smazat
    4. Pro JiH Někdo panu premiérovi zakázal připravit reálný plán? Někdo plán odmítl? Pokud vím, tak nikdo. Už proto ne, že nikdy se žádným nepřišel. Pouze s žádostí o restrikce. A času měl plno. Neměl kličkovat, měl jednat! Každá tisková konference vypadala stejně. Babišovo vyhrožování, Blatného blábolení a Schillerové dluhy. Chaos ve vakcínách, v logistice, čachry v nákupech. Řešení nikdy žádné. A dlužno říci, že ho nemá dodnes. Opět pouze restrikce. Nemůže se vymlouvat ani na opozici, ani na mainstream a už vůbec ne na občany. Ti mu po roce jeho neskutečného amatérismu nevěří ani půl slova. Dotáhl to s hochštaplerem Hamáčkem až k armádě v ulicích. S občany už jednají jako s mukly nebo dobytkem. Co chtěl po Sněmovně? Měsíc nouzového stavu s tím, že ho prostě potřebuje. Na co ho potřebuje nedokázal odpovědět. S tím, že podrobnosti nesdělí. A hotovo. Takto ať se baví se svojí Monikou, když mu to trpí. Ale ne s Parlamentem. Je premiérem, je to jeho odpovědnost a delegovat ji nemá na koho. Prý bude vakcína, sdělil Hamáček. Ta je i dneska, ale válí se všude možně, protože nikdo neví co, jak, kdy, komu.... A to nedá dohromady tahle parta neumětel a netáhel.

      Smazat
    5. danny.
      Víte nijak výrazně nechci Babiše hájit, nicméně kdo by byl na jeho místě lepší ? Žádný Fénix z popela nám tu nevstane. Jediný politik, který by byl schopný to dnes řídit je Paroubek. Těžko si ovšem přestavit hysterii, která by se spustila.
      Babiš je trochu jako generál bez vojska. Je obklopen absolutními diletanty, jako je Blatný a spol. a protihráči, jako je Hamáček a spol.
      O opozici škoda mluvit, pro ni platí čím hůře, tím lépe, totéž platí pro média.
      Valná část státního aparátu mu brzdí co může - viz SUKL.
      Ani akademická obec není schopna vydat nějaké zásadní vědecké stanovisko a handrkují se jako báby u konzumu. Nejspíše podle toho, co vidí, kde by sami mohli něco trhnout.
      Jaký plán může Babiš tedy předložit...
      A restrikce ? On boj proti nákazám na ničem jiném založený být nemůže. Jiná věc je jejich umístění v místě a čase.
      Jistě samozřejmě očkování atd., ale prvotní jsou vždy omezení a zabránění šíření. Lokalizace ohnisek, tam především pracovat, atd.
      Příchody chřipky se vždy daly predikovat - vlhké studené počasí, odchody rovněž - mráz, jasno, slunce, teplo.
      Týden byly mrazy -20 v noci a hluboko pod nulou i přes den. Vystřídaly je tepla, slunce, jasná obloha. Žádný virus nemůže takové podmínky přežít. Ale epidemeie se horší...
      Jakýsi datový analytik Kuhlvait, autor PES si nepoloží otázku, jak je to možné, modeluje svoje nesmysly. Vygúgloval si co je reprodukční číslo, ale vůbec mu nerozumí a mává s ním jako s praporem.
      Je jediná odpověď, virus se nešíří v obchodech, na ulici apod, ale z těžce promořených ohnisek přímým kontaktem. Proč se nehledají a nelokalizují ?
      Inu někomu tato situace velmi vyhovuje, je to zlatý důl. Tu se přihraje megakšeft výrobcům testů, tu respirátorů, nemocnice se kapsují na úhradách.
      A co s tím může Babiš ? Jistě je premiér, nese politickou odpovědnost. Ale svůj díl mají všichmi. I ti potrhlí pražácí, kteří bez lyžování prostě nevydrží a vozí nákazu po celé republice.

      Smazat
    6. Pand Heriote, vše co jste napsal je pravda. Do posledního slova. Ale příležitost tu byla. Byl to manažer, který by vše zaštítil. Rázný, s jasnou koncepcí jak situaci zvládnout a schopný vybrat si tým a s tím dát celé věci rámec. Byl i jmenován. Ovšem ono nešťastné "kdyby". Kdyby to nebyl Prymula. Sebestředný nafoukaný egoista, přesvědčený o svojí neomylnosti a nenahraditelnosti. S nějakou koncepcí si nelámal hlavu, vyhlásil restrikce, večer je zrušil, druhý den opět jiná opatření tak to šlo cca měsíc. Výsledkem bylo, že čím tvrdší opatření, tím raketovější nástup viru. Opatření vyhlašoval a odvolával už po hodinách. A tady začali lidé pochybovat. A když k tomu přidáte jeho chování, dobré pro políra nebo poklasného, ale ne pro krizového leadra nemohlo to skončit jinak, než tím, že na to lidé začali kašlat. Vyhlásit lockdown, vynadat lidem že jeho geniální nápady nechápou, aniž by se snažil je byť i malinko vysvětlit a pak se jít ožrat. Takto řádí ožralý kaprál a ne plukovník. Po jeho extempore na Slávii už začali lidé opatření ne obcházet, ale programově bojkotovat. A hodlají to dělat i nadále. Koukněte se na diskuse na webech. A Babiš nenašel a popravdě řečeno ani nehledal náhradu. Vzal to na sebe. Pak ovšem nestíhá. Generál nepatří do zákopu. nemá bojovat. Ten má bitvu řídit. jediným řešením je právě nalezení onoho krizového manažera. Dát mu pravomoci a vytvářet mu podmínky pro práci. I kdyby měl Hamáčka osobně vykopat ze Strakovky a z kachlíkárny na Letné. A ten manažer má hlavní úkol: lidi získat a ne je na.rat! Ale to už nás učili na vojně už jako začínající poddůstojníky. jestliže to nepůjde pak lockdown zrušit, jako to udělali v Rakousku, kde se vrhli na testování a trasování a léčbu nemocných. Britové: očkují, očkují očkují a čísla klesají. Rusové: očkují a očkují a očkují a čísla také klesají. Britové snahy o narušování a bojkot očkování vyřešili jednoduše: bez očkování nedostane nikdo práci a ani státní podporu. Každý si může demokraticky vybrat. Portugalsko: bylo nejhorší jako my nyní. Premiér se veřejně omluvil za nezvládnutí situace, představil plán řešení a ten uvedl do praxe. Výsledek se dostavil za tři, čtyři týdny. Takže ono to jde. Když se to vezme za správná konec. A ton musí vzít do ruky právě Babiš. Nikdo jiný.

      Smazat
    7. danny.
      Určitě to musí vzít do rukou právě Babiš, to máte pravdu bez diskuze. Otázka je, jestli na to ještě má.
      Já bych mu poradil :-), aby využil vyjimečného stavu (mně se příčí ten lockdown) a udělal tlustou čáru a začal od nuly. Nový tým, skutečné odborníky, Blatného vyhnal s celou partou a začal od znovu. Jak Vy říkáte, nový jednoduchý plán a ten důsledně zrealizovat.
      Ale on je asi i ten problém, že holt vláda rozhoduje ve sboru, přehlasují ho a musel by tedy vyhnat i pár ministrů a kdo mu to dnes vezme...

      Smazat
    8. Přesně to jsem měl namysli pane Heriote. začít znovu. Jaký sbor? Ukázal bych jim nato tata kdo je premiérem! Šéf vlády. Tak ať se jako šéf chová. Vypráskat neschopné a nasadit odborníky. To lidi pochopí a dokáží ho podržet. Jak říkal generál Longstreet po druhém dnu bitvy u Gettysburgu generálu Lee: "Situace nám umožňuje svést ještě jednu bitvu. Ale jen jednu!". Ani jeho ovšem Lee neposlechl. Podle toho to i dopadlo. Babiš je v podobné situaci jako Lee. A my s ním.

      Smazat
    9. danny 27. února 2021 11:51, na Vás je pozoruhodná odvaha s jakou jste schopen, těžko se skutečnou znalostí, docela nevybíravě, kdekoho klasifikovat. JiH

      Smazat
    10. Pane JiH. Jen jsem sdělil svůj názor na lidi podle výsledků, kterých dosahují a které pociťujeme na vlastní kůži. Podotýkám, že vládní nařízení dodržuji. Žádný plán jsem od této vlády za celý rok neslyšel, zato denně probíhají tzv. tiskové konference se stále stejným obsahem. Někdy i vícekrát denně. Ministr Blatný nepřišel s žádným řešením a je evidentně absolutně neschopný s nějakým přijít. Jeho čísla jsou jistě správná, ale nic neříkají, nikdo jim nerozumí a nikdo jim ani nevěří. A proto ani nikoho nezajímají. Co je komu platná znalost nějakého koeficientu? Pan premiér neustále straší hororovými zkazkami a vyzývá občany, aby mu věřili a uskrovnili se. Že vláda dělá co může (aniž by řekl jediný konkrétní krok). Nevykazuje se ani jediným výsledkem. je zcela podělaný z Bruselu a Berlína. Neodváží se jediného samostatného kroku. vakcína nebude. Protože výrobci omezili dodávky na trh, a přednost mají bohaté země. Proto my žebráme a to doslova! Vyžebrali jsme si alespoň 100 tis. dávek od Francouzů. Zatímco okolí na Brusel a Merkelovou raz dva tři a očkují jako o závod vším co je po ruce. Od Rusů i od Číňanů a situace se u nich neustále zlepšuje. Naše vláda hraje o čas. Třeba jim ještě nějaký drobek spadne pod stůl. A zatím probíhají kšefty ve stovkách miliónů. Nemocnice v Letňanech - 50 miliónů za nic, zadlužená firma na Marshallových ostrovech, která neplní zákonem vyžadované povinnosti a řízená bílým koněm a se jměním 1000,- Kč (JEDENTISÍC KORUN ČESKÝCH!!!) 260 miliónů.... To je vám málo? Co řekl pan premiér, že bude výsledkem tohoto nouzového stavu? K čemu ho potřebuje? Neřekl nic? To je dost málo, nezdá se vám? Já procházím weby a nikde jsem i žádném plánu, zámyslu, akcích nikde nic nenašel. Jen vyhrožování od hochštaplera Hamáčka. To ano. Nebo vy máte jiné informace? Tak sem s nimi! A já velmi rychle a rád změním názor. Zatím nemám důvod.

      Smazat
    11. danny 27. února 2021 17:15, docela Vás chápu. Váš text mi napovídá, že byste si měl dopřát trochu víc nadhledu, uspořádat myšlenky, zvážit reálné možnosti a hledat příčiny všech těch nesmyslů a omezení. A hlavě, dát všemu tomu skutečně významnému patřičnou váhu. Nacházet toho "zakopaného psa" znamená nacházet, jak z toho ven. Myslím sí já. JiH

      Smazat
    12. Pane JiH. Podívejte se co se aktuálně děje. jak pracuje vláda za mimořádného stavu, kdy cíleně ničí tuto společnost po všech stránkách. Zavírá školy, už i školky, malé obchody. Nutí lidi sedět doma, brání jim ve styku nejen s přáteli, ale i s rodinou. Člověk by čekal, že sedí společně ve Strakovce a nechávají si nosit jídlo a makají, jak se soustavně chlubil a nyní neustále zdůrazňuje ten trapný poskok ve funkci premiéra. Že vymýšlejí plán, ladí ho a připravují se na to, jak ho v nejbližších dnech představí veřejnosti. Omyl. Celý ten spolek zoufalců, co si, bůhví proč říká vláda funguje úplně jinak. Pan Hamáček právě přišel s vynikajícím nápadem, zavřít méně důležité průmyslové podniky. A s tím nápadem nešel na vládu, ale do médií. A hned ho i rozvedl. Který podnik je ten "méně důležitý" určí nezávislá komise. Asi ta, co vybrala tu firmu na dodávku nepotřebných testů nebo lokalitu pro nepotřebnou nemocnici (na Novinkách je k tomu článek, stálo nás to 50 miliónů). Budou o tom jednat. Ministr Havlíček ujistil naopak veřejnost, že je to volební trik a nic se zavírat nebude. taky v médiích. Myslíte si, že tento způsob tvorby plánu (jakéhokoliv) je ten správný? Že nějaký plán bude? Dělal jsem často pro veřejnou správu. A místostarosta jedné z největších brněnských čtvrtí (cca 35 tis. obyvatel) mi vysvětlil, že problém s tím že něco neprojde není v opozici. Ale v koalici. Protože opozice je opozicí proto, že nemá většinu. Koalice by jí přehlasovala a bylo by to. a tady vidíte, že to funguje i na vládní úrovni. Hamáček a Babiš si jdou vzájemně po krku. Výsledkem je to, že není možno přijmout jakékoliv funkční řešení. Nikoliv kvůli opozici, ale kvůli vztahům v koalici. I ti komunisti jako podpora jsou loajálnější než koaliční partner ČSSD. proto vám říkám, že výsledkem tohoto stanného práva bude v nejlepším případě setrvalý stav, ale spíše ještě horší, což bude záminka stanné právo prodloužit! Oni spolu totiž vůbec nekomunikují. Každý si jede po svém a snaží se toho druhého vydíráním přes média dotlačit k ústupkům. Viz dodávky nepotřebných testů za čtvrt miliardy korun. O žádný plán nejde a nepůjde. Aktuálně budou licitovat o ty podniky. Že je to položí, tím si buďte jist. Žádná náhrada nákladů ani zisku nenahradí ztrátu zákazníka. To jsou fantasmagorie socanských primitivů jako je Maláčová nebo Středula. A zákazník odejde od nespolehlivého dodavatele. A když odejde, už se nevrátí. Je tu konkurence. Pracuji v podnikové sféře právě v této oblasti. Taková je situace. Vůbec nejde o coronavirus a záchranu lidí. Jde o kšeft a vše je umocněno blížícími se volbami. ČSSD na tom není nejlépe a ANO klesá. Tak se mu snaží zachránit co se dá a partnerovi ještě více namydlit schody.

      Smazat
    13. danny,
      všechny vaše odpovědí jsou naprosto skvělé a žasnu, jak přesně dokážete formulovat myšlenky. Vyjádřil jste naprosto přesně i mé pocity, zlost, bezmoc a zoufalství. Nejhorší je, že není vidět ani slabounký záblesk světla na konci tunelu. Vidina dalšího roku ve vězení mě naplňuje čirým zoufalstvím.

      Smazat
    14. CO MĚ SERE
      je, že stále volání po vakcínách (to jako po každé mutaci jiná vakcína?!) a restrikcích, a fuj tamti a fuj oni a ony - a o lécích ani ťuk. Ticho po pěšině. Proto ostatně stále remcám, protože vakcína není LÉK a nikdy nebyla. A zachrání hovno! Pročkuje se klidně i celá polulace - a co? Než bude to kobercové očkování u konce vyrazí na svou zkázonosnou pouť jiná mutace, v podstatě úplne nový druh viru! Takže vakcinace dejme tomu - ale zároveň s tím zdostupnit léky kurva šlajer!

      Smazat
  4. Byť s názory pana Hampla většinou souhlasím, tak se v této chvíli pro mne bohužel ukázal jen jako kecal kritizující vládu. Jenže takových kecalů, kteří zcela přesně vědí, jak by se to nemělo dělat, těch se tady už od loňského března vyrojily tisíce.
    Kritizovat dovede každý, protože to nestojí žádnou námahu a nenese to žádnou zodpovědnost.
    Proč jihoasijské země zvládly epidemii? Protože Asiati jsou disciplinovaní. A navíc nejsou zdegenerovaní evropským humanismem a lidskými právy. Třeba v takovém Singapuru dostane nedisciplinovaný občan padesát ran holí a šmytec. Tam si nikdo nedovolí odhodit na zem ani papírek od bonbónu nebo žvýkačku.
    Proč má Izrael proočkováno? Protože není v zasr@né Evropské Unii a může si vakcíny dovážet odkud chce a podle svého vlastního uvážení. Proč Velká Británie očkuje rychleji než ostatní Evropa? Protože už není v zasr@né Evropské Unii, kde vládnou pomatené slepice jako Lejnová či Ďourová a může si vakcíny dovážet odkud chce.

    OdpovědětSmazat
    Odpovědi
    1. Pane Kubrte, vždyť pan Hampl říkal jinými slovy prakticky totéž.

      Smazat
  5. Co se týče možnosti proočkování obyvatelstva, myslím, že to přímo nesouvisí s EU. Jak ukázalo Maďarsko, pokud někdo opravdu chce vakcinovat, lze to udělat. A když to může udělat Maďarsko, kdo by zabránil české vládě, aby to udělala ona? Jinými slovy - problém není v EU, ale v české předposranosti a strachu udělat víc, než je jinde zvykem. Pro mne je to vina vlády a konkrétně premiéra, pokud si nedokáže vyboxovat na vládě dovoz vakcín třeba z pekla, pokud to zachrání lidské životy. Situace ve světě se nelepší, průběžně se tvoří nové mutace a kdo bude čekat, zabije tisíce občanů své země. Po dlouhé době vláda dnes přijímá trochu radikálnější opatření, ale je to pozdě! Pokud by přijala zásadní opatření někdy v srpnu nebo září, měli bychom dnes problémů mnohem méně a k nějakým odstávkám celé země by vůbec nemuselo docházet. Ušetřily by se stovky miliard a bez hromad mrtvol, které prý už není ani kde spalovat. Když nastupoval za 2. světové války do úřadu premiéra W. Churchill, řekl známá slova: „Nemohu vám slíbit nic než krev, dřinu, pot a slzy. Máme před sebou utrpení toho nejhoršího druhu. Čekají nás měsíce bojů a útrap." Ale pak díky tomu zachránil Ostrovy před německou okupací. Tak se chová statečná a odpovědná vláda ve chvíli, kdy národům hrozí smrtelné nebezpečí. Sladké sliby ani kecy neřeší nic.

    OdpovědětSmazat
  6. To nám pánečku poskočilo, pane Hample. Včera večer, když jste tu uchvacujícnost psal, jsme podle statistiky měli ještě 19 835 nebožtíků s covidem, kterouž číslici jste, jak hádám, uvedl do článku - přece byste si nevymýšlel, že -, a než článek dorazil do redakce, tak to tak nějak samo od sebe naskočilo na téměř 25 000 nebožtíků! V tom musí být nějaké kouzlo. Jinak si to nedokážu vysvětlit. Jo jo, není nad důvěryhodnost, pilíř boje s covidem!
    Fuj!

    OdpovědětSmazat
    Odpovědi
    1. 3:15 milan - ta zpráva byla o něčem jiném, což jste zjevně nepochopil.

      Smazat
    2. A 19 835 nebožtíků, to je tedy SKORO dvacet tisíc, jak uvádí pan Hampl. Prostě jste se překoukl. Jsme zkrátka lidé chybující. Tak to třeba smažte, ne?

      Smazat
    3. Pane Hamplovo srdce tihne k lzivym totalitarum. Clovek zasne. To cislo mrtvych, kterym se ohani, jsou nadumrti ze vsech pricin. Jenom cast je kovidovych, a nelisi se cislo od let silnych chripek.

      Ale jem lidi skripnout, a vic, a jeste vic! Tomu virus rozumi, prece, ze jo. Ucel sveti prostredky.

      Vsimnete si, ze pan Hampl nikdy nemluvi o nasledcich techto totalitnich metod, ktere budeme citit leta letouci, a ktere si vyzadaji tisice obeti. Fuj!

      Smazat
    4. PŮVODNĚ TAM STÁLO 25 000!!! když byl ten článek hozený do placu.
      Zřejmě se pan Hampl pouze zmýlil, tak to později opravil. Kdyby tam stálo 20 000 tak držím hubu, jenže já krátce před tím zjišťoval ty covidnebožtíky a ten náskok o pět tisíc mě zarazil.
      9.32
      Vyjádřil jsem se k omylu, který jsem měl za součást covidstrašení, což jste zřejmě nepochopil.

      Smazat
  7. Udivuje mne, ze conspiratoru je tak malo zde .Hampl ma naprostou pravdu V USA zemrelo jiz 510 000 lidi a destky tisic jsou zniceni fyzicky a moralne A to se nevi kdo bude to vse platit neb jak ukazovali ucet vcera na Tv tak clovek prisel z pekla po 2 mesicich s uctem na 2 miliony -dollaru.Jiny po kratkem pobytu v hospitalu ma 160 000 dluhu .40 % usmanu nema ani floka a ziji na podpore a nebo na ulici .Tohle roztoci takovy pruser ze si to nikdo ani nedovede predstavit .Samozrejme svine ktere vzdy se pakovali na nestesti maji opet raj na zemekouli. Ale nechte ty idiototeorie doma a netahejte to do spolecnosti .Vzdyt jak znamo IQ obecne neni prilis vysoke a blb veri vsemu.Spise hledejte ty vsivaky kteri se pakuji a ty co jim to prihravaji

    OdpovědětSmazat
    Odpovědi
    1. V USA bylo za rok 2020 c. 455 tisic nadumrti. Ze vsech pricin. Vrazdy, sebevrazdy, drogy, srdecni choroby, Alzheimer, stari co umreli v institucich odriznuti od pece, atp. Prestante lhat!

      pandata.org

      Smazat
    2. Oficielen od zacatku pandemie zemrelo za rok v USA dnes jiz 515 000 lidi Kde osobo brete ta cisla? Proto dekuji Hamplovi ze otevrene blbum jako vy {asi slepice)rika pravdu . A nebo ze by UFA??

      Smazat
    3. Jozine, beru ta cisla z CDC. Doporucuji. Mainstreamova media o tom lzou. Dobre se presvedcit sam.
      https://data.cdc.gov/NCHS/Weekly-Counts-of-Deaths-by-State-and-Select-Causes/muzy-jte6/data

      Smazat
    4. pro vera je také CDC ale přímo chřipka a tak prosím srovnejte https://www.cdc.gov/flu/about/burden/2017-2018.htm 61 tisíc na chřipku a 510 tis na covid a nepleťte tam sebevraždy tak to dnes funguje celé jen demagogie

      Smazat
    5. Jaro, neblbnete. Tech 500k je ZE VSECH PRICIN! Proboha. Dyt je to na tom CDC webu. "Total deaths" znamena VSECHNY umrti. Pomohlo by tlouct hlavou do stolu?

      Smazat
  8. Autor se zblaznil vytahuje Husaka z hrobu na nas a obdivuje a vychvaluje jeho domnele prednosti.
    Sem netusil,ze sou jeste takovy..
    Jeste napada nas vsechny,ze prej jsme si osvojili mentality "at ostani chcipaji abych se nemusel omezovat." obvinuje nas ze zlocinu sireni Covidu..
    Navic lze.
    Posledni zpravy jsem cetl z Izraele rikaji,ze vakcina Pfizer nezabrala a ze 400 pripadu epidemie vzrosta na 5880.
    Jine rikaji ze ma ucinnost 1%
    Nebo blaboli, odstranme vsechny zabrany viru,aby skodil naplno..Ze prej takovy mysleni pritahuje psychopathy.
    Ani nejmenuje jakou vakcinu a zada sehnat takovou,co je hned k dostani.
    Pritom lide umiraji v precovatelskych domech a jinde prave po ockovani.
    Lide jsou extremne neukazneni, hrima velky Reformator,terorista zatim teoretik a nyni hlavni propagandista /heavy hitter/ ,zavrit vsechno a tvrde vymahat opatreni...
    Zrejme zjistil,ze se muze prestat pretvarovat.
    Takovejch je vic dneska.
    Ten Covid je pekne nebezpecnej..Siri jeste na nektery delirium.
    A Husakovy ojedinele komunisticke "schopnosti" nas pripojit k SSSR. A prochazet se pres nase mrtvoly ,aby ziskal moc a zalibil se v Kremlu.
    A jak lhal po bolsevicku, jak se mu hodilo do kramu, jako ostatne i tenhle autor.

    OdpovědětSmazat
    Odpovědi
    1. Asi nerozumíte správně textu. Asi určitě.

      Smazat
    2. Paw 27. února 2021 8:30, k čemu ta antihusákovská alergie? Konstatuji, že Gustáv Husák a spol., by provedli přesně to, co pan Hampl napsal. Paw, chcete to popřít? JiH

      Smazat
    3. Delirium urcite po precteni toho blabolu

      Smazat
  9. Za Husáka nám nařídili užívat rybí tuk, starší ročníky to pamatují. Vitamín D zvyšuje imunitu a je ze studií prokázáno, že lidé mají bezpříznakový průběh jakýkoliv virových onemocnění včetně chřipkového viru Covid 19. Navíc je prokázáno, že zamezuje tvorbě rakoviny.
    Pokud máte nízkou hladinu D , tak se po očkování na 100% nakazíte. Žádná očkování na chřipkové viry nefungují, ale je to výborný kšeft.

    OdpovědětSmazat
  10. Vláda udělala zásadní chybu v podcenění prevence a léčby, od března loňského roku je všeobecně známo, pokud se v počátcích onemocnění nasadí Isoprinosin či Ivemerctin , vitaminy zejména D, lze onemocnění velmi často ustát v domácí péči. Dnes již desítky pokud né stovky doktorů, odborníků na tuto možnost upozorňují, doporučují a vláda tuto možnost ignoruje s odkazem na ředitelku SÚKLU, která pravděpodobně jede podle něčích not, určitě však nezohledňuje potřebu občanů této země
    Tvrzení, že Isoprinosin či Ivemerctin nemají dostatečné studie pouze protiargument a vakcíny snad mají???

    OdpovědětSmazat
    Odpovědi
    1. Isoprinosin či Ivemerctin studie samozřejmě mají, když se aplikuje při zápalu plic.
      Těžký průběh s chřipkového viru Covid, znamená zápal plic.
      Takže SUKL dozráva na podání TČ.
      Milan

      Smazat
    2. 9:08.
      Máte pravdu. SUKL uspěšně háže vidle do všeho co by nějakým způsobem omezovalo kšefty Pfizeru.
      Ani Babiš není všemocný a dokud mu to SUKL neschválí nemůže např. Sputnik opatřit.
      A SUKL ten je pod Blatným a tím je řečeno vše.
      Jak se panečku točí kšefty s respirátory...

      Smazat
    3. 9.18
      Jistěže mají, jmenovče.
      A mohli tyto léky, přinejmenším Isoprinosin (o Ivemectinu to ještě nebylo známo), nasadit už minulý rok, kdy o tom jak veřejně, tak přímo vládu, informoval profesor Jiří Beran.
      Výsledek? Jediný mezinárodně uznávaný epidemiolog, imunolog a vakcinilog, zvaný jako jediný ze zemí střední Evropy na mezinárodní semináře, profesor Jiří Beran, byl označen za dezinformátora a pro většinová média se stal personou non grata.

      Smazat
  11. No, to určitě. Soudruh Husák by jistě koupil vakcínu z USA nebo západní Evropy. Možná že jo, ale byla by jen za devizy, čili jen v Tuzexu. Stejně, jako když si člověk chtěl koupit třeba Ford Sierra nebo kazeťák. Nebo Levisky. Prostě musel do Tuzexu. “Patriotům” (čti komančům) už covid leze na mozek.

    OdpovědětSmazat
    Odpovědi
    1. Soudruh Husák by vykcínu z USA kupovat nemusel, protože by jsme si ji vyrobili sami. Zrovna tak jako by jsme to dokázali dnes, ale to by jsme to museli mít povoleno od EU. A vakcínu by jsme tenkrát vyváželi do Ruska a zemí soc. sektoru...

      Smazat
    2. https://www.ceskatelevize.cz/porady/11091597618-ceske-zazraky/419235100021001-frajer-ktery-vymytil-prave-nestovice/
      Pánové, podívejte se, prosím, na tento 27 min. film ČT. Je o významném českém epidemiologovi Karlu Raškovi, který vymýtil v 70. letech 20. století pravé neštovice v celém světě. Pod záštitou WHO, za americké peníze a s ruskou vakcínou, která byla nejlepší na světě. Nechápu, proč se dnes neaplikuje podobný přístup.

      Smazat
    3. To Martin, ne,soudruh Husák by nařídil vládě aktivizovat veškeré vědecké kapacity k řešení úkolu výroby vakciny proti covid!Jak správně podotýkáte,nebyla by z USA, jednalo by se o Sputnik a ten už by se dávno dělal u nás třeba ve Slovakofarmě.Dále by neměl problém s očkováním, protože na rozdíl od dnešních politiků nám nelhal a my mu věřili.Dnes nevěří polovina národa oprávněně politikům ani dobrý den!30 roků nám jenom lžou a "ojebávají"
      nás!

      Smazat
    4. Martine, pár doláčů mám, jenom mi poraďte kde tu emerickou šmakuládu koupím. Je to pro mě důležitější než Ford Siera, kazeťák nebo Levisky.

      Smazat
    5. Martine 27. února 2021 9:16. Vy s Vašim Ford Sierra a Lewiskami. On ten "Husák" na všechno to, co jste si přál mít na trhu ty devizy neměl. Ten „jeho“ stát byl pod západním embargem, v politicko mocenském bloku víc nebo méně hospodářsky opožděných zemí, nucený v rozsahu patnáctimilionové ekonomiky produkovat těměř celý průmyslový sotriment a v dané klimatické poloze zajišťovat potravinovou soběstačnost. To spolu s až neuvěřitelně velkou a plně vyzbrojenou, vycvičenou a zálohami krytou armádou.
      Na Lewisky a Ford Siery toho zbylo tolik a za cenu, kterou jste našel v Tuzexu. Dnes se máme tak, jak nikdy před tím. Národní majetek vyprodán, všichni a všechno zadluženi a Vy, Vy si můžete pořídit Lewisky, Fordy, Ferrari ..., pokud ovšem neztratíte dost výjimečný zdroj příjmů, zdraví, nepřijde nehoda a exekutor. Jste si tak jist, že Vám se nic stát nemůže? Nejsem si dost jist, že celá tahle změna byl až tak skvělý kšeft. JiH

      Smazat
  12. 9:16.
    Jistě jako byla přece "jen v Tuzexu" vakcina proti obrně, proti černému kašli, proti TBC atd...
    To přece každý ví.

    OdpovědětSmazat
  13. Já sem napsal co by se mělo dělat a komunisté by to provedli v dnešní situaci politici s vakcínou politikaří. A opozice plní zadání gejce o přemnožené planetě.

    OdpovědětSmazat
    Odpovědi
    1. První komunismus zavedl Inka. Jeho říše se nacházela v podstatě na území Chile.
      Inka nařizoval povinnost pracovat, včetně zmrzačených z válek a jiných ivalidů. Každý měl střechu nad hlavou a nesměl trpět hladem. Pokud toto někdo nedodržoval, tak byl tvrdě trestán. Pokud soudce špatně soudil, tak trest byl pověšení za nohy a dostával jíst a pít, dokud nezemřel.
      Inka věděl, čím víc pracujících tím větší zisk. Bral si 1/3 ze zisku.
      Milan

      Smazat
  14. Zbytečná otázka v titulku! Za Husáka by se už v současné době nic neřešilo, neb by bylo dávno po epidemii!

    OdpovědětSmazat
    Odpovědi
    1. V té době byly vypracovány krizové plány na všemožné situace, které se slavnostně spálily, jelikož co se vytvořilo před 89 bylo špatné.
      V té době by se ve zprávách každý den nestrašilo zmanipulovanýma čísly.
      Milan

      Smazat
    2. Ach, jak hluboko jsme klesli! Dovolávat se Husáka!?
      Tím nekritizuji příspěvek, ale zbožštění žvástu o "Pravdě a lásce".

      Smazat
    3. Jistěže za Hnusáka by už bylo po epidemii. A nemá to nic společného s tím, že se jednalo o totáč, ale s tím, že epidemie, povodně, sucha a pod. - prostě katastrofy obecně - jsou apolitické a tak také, na rozdíl od současnosti, byly vnímány!!! Ne jako nyní, kdy se honí politické body doslova na všem, nyní i na zdraví občanů. Bolšáni by prostě svolali tým odborníků a tomuto týmu by to zadali k vyřešení.
      Jo a ještě něco. Za Hnusáka by habaděj prestitutů současnosti vyfáslo za šíření polašné správy podmínky a k tomu mastné pokuty.
      Howgh!

      Smazat
  15. Prevence a léčba covidu vyžaduje přemýšlivé a tvůrčí epidemiology a lékaře..
    V minulosti jich bylo mnoho, ale už nejsou, je jenom málo výjimečných, které znechutí a znemožní jim prospěšnou práci většina neumětelů jejich oboru roboticky aplikující "globálně shora" idioty uznané a doporučené metody a postupy epidemilologické a lékařské praxe..

    Respirační epidemie (což je také covid) souvisí s počasím, vždy vypuknou se změnou stavu počasí od chladného do zámrazu a opačně od mrazivého k oblevě. Počátek epidemie lze proto předpovědět s předpovědí počasí a lze provést včas opatření k zamezení přenosu a šíření zaktivizovaných virů v lidské populaci. Vzdělaný epidemiolog ve fyzice a biologii by to měl znát, souvisí to hlavně z kvantovou fyzikou a přechodovými stavy hmoty, resp. kvantovými poruchami symetrie přechodových stavů, kdy fyzikální zákony, kterým podléhají viry i lidé se v uvedeném přechodu začínají chovat nestandartně ..

    Těžky covid není nic jiného než virový zápal plic, který dříve samostatně jednající lékaři léčili dostupnými postupy a léky a podle jimi dosažených praktických zkušeností..
    Jak probíhá léčba těžkého covidu, resp. těžkého virového zápalu plic dnes se nebudu radši vyjadřovat..

    Účinné léky údajně neexistují, čeká se na spásu vakcinami, které nikoho nevyléčí .., tu blbost většina přijímá a nenajde se nikdo, kdo by to změnil ..

    OdpovědětSmazat
    Odpovědi
    1. Pro vzdělané ve fyzice, aby si mohli udělat lepší analýzu dosavadního průběhu epidemie covid ve Světě jenom připomínám, že přechodovým stavem je i přechod z chladného a vlhkého do teplého a suchého počasí a naopak, to nemá ale pro devastační aktivizaci virů už tak zásadní význam ..

      Smazat
    2. A do třetice pro biology a lékaře ..
      Nemocím, které způsobují bakterie a mikroorganismy, se úspěšně vzdoruje vakcinační imunizací a úspěšně se léčí antibiotiky.
      U virových nemocí je to jinak, antibiotika nepůsobí, vakcinační imunizace jde mimo ..

      Smazat
    3. A vyjimečně počtvrté a definitivně nový začátek v pohledu na prevenci a léčení covidu pro myslitele a mudrce ..
      Vakcinační imunizace využívá stejný princip boje proti covidu jako donedávna oslavované "promořování" resp. imunizace onemocněním a uzdravením se z covidu, čili to nikam nevede ..
      K tomu ale musí ještě současná bezradná lékařská věda dospět ..

      Smazat
  16. A Čeští euhujeři nechají lidi radši chcípat:

    Vladimir Putin a Sebastian Kurz projednali téma dodávek a výroby vakcíny Sputnik V

    Kurz je připraven se dát očkovat ruskou vakcínou

    https://cz.sputniknews.com/svet/2021022613251623-vladimir-putin-a-sebastian-kurz-projednali-tema-dodavek-a-vyroby-vakciny-sputnik-v/

    OdpovědětSmazat
  17. Za Husáka by tu žiadna korona nebola. Hranice boli na západ uzavreté a okamžite by sa prijali opatrenia, aby sa vírus nešíril. prvávlna sa zvládla celkom slušne a potom sa začalo cestovať krížom -krážom a výsledok je tu.

    OdpovědětSmazat
    Odpovědi
    1. A 10:59!

      Za Husáka mělo smysl uzavření hranic, protože na západ byly uzavřené stále a na východ byla značná omezení. Porušení zákazu tedy bylo sledovatelné (dva vlaky denně, 99 aut 5 autobusů), kontrolovatelné a postižitelné.
      Dnes v EU deklarujeme svobody a je těžké je zákonem zrušit (proto covid). A kontrola? No zkontrolujte 999 letadel, co vezou, tisíce kamionů, deseti tisíce aut a o dronech práškujících za nocí kovid ve městech Slovanů ani nevíme.

      Smazat
  18. Vážený pane Hample!

    Je mi Vás líto. Proč? Protože při Vašem vzdělání, informovanosti a schopnosti myslet je Vaše stanovisko (jedině očkování, mimochodem totožné se stanovisky vlády i opozice) buď hloupé nebo hůře, podezřelé.
    Šaškárna v parlamentu ukázala téměř jednotu názorů na"pandemii" a její řešení. Jediný člověk, hodný titulu poslanec parlamentu ČR, pan Volný to řekl jasně a sklidil pouze opovržení, babiškovo lhaní o lécích a jednotnou protinárodní frontu vrahů Národa Českého.

    Jakýkoliv koncentrák a uzávěra, nic neřeší, pouze odsouvá a dává vládcům planety (v jejihž žoldu lžete) čas pro spuštění dalších kovidů (i drakena - covid 666 s 99%ní smrtností).
    Defakto jde o poslední stádium vyvraždění západních Slovanů (poláků, čechů, Moravanů, Valachů, Slováků, Rusínů) a jejich nahrazení migrujícími zrůdami islámu. Další fází bude v polovině století poslat islámské řezače hlav na Rusy.
    Pokud nesouhlasíte (nebo David či Dvořák), tak se ohraďte a odpovězte na otázky poslance co má koule (je chlap) a Národnost (je Slovan) pana Volného.

    1) proč není v každé lékárně dostupný IVERMECTIN, jako na Slovensku a v Bělorusku??
    odpověď: protože skutečně léči kovid, bez následků a vedlejších účinků. u nás nedostupný ani na recept - doktoři se ho bojí předepisovat!!!
    2) proč se nedá v drogériích, lekárnách a bazénových speciálkách koupit účinná desinfekce proti covid 19 a to ve vodě jímaný oxyd chlořičitý (jediný přípravek účinný proti povrchovému šíření koronavirů, používaný za socíku i k desinfenci pitné vody a potravinářské techniky)?
    odpověď: protože je fakt účinný a zlikvidoval nákazu ve Vuhanu za dva dny!!! U nás zakázaný, nekoupitelný.

    A takto bych mohl pokračovat s deseti dalšími osvědčenými léky, levnými, užívanými celé 20. století, takže proč? PROČ?? hajzlové!!!

    Programově zabíjíte národ neléčením, programově devastujete genom západních Slovanů očkováním RNA a RDNA sajrajtem a to zaživa (mengele by jásal, hajzlové) a o to jde Slovanští gojové nastavte paži (nejlépe, sami dobrovolně, aktivně a ještě se předbíhejte - jak šílené chucpe).
    Ale světlo na konci tunelu je vidět a není to rychlík v protisměru. Když se musí zapojit i tzv. kritici systému na straně korporátně fašistické soldatesky, zvané demokratické parlamenty, pak je každému myslícímu člověku jasné vo co go. A ti nemyslící ať si nechají pichnout emerické genosajrajty i za nás znalé, přeji jim hodně vitality k přežití. Sice se z nich stanou ZOMBÍ, ale to je již jedno. Jevropeja bude vylidněna, kdyby měli okrajinci rozpoutat jevropejskou jadernou.

    OdpovědětSmazat
    Odpovědi
    1. Re (11:20):
      ... ovšem podobně tak, jak vám změní genom (několika milionů vašich buněk) kterákoliv vakcína, změní jej i virus samotný, pokud jej nakoupíte. Proto brojit proti vakcinaci mi nepřipadá přiměřené.

      Smazat
    2. nemžete ho najít protože to není Oxyd chloričitý ale oxid chloričitý a pak ho koupíte zde https://www.vylecse.cz/chloritan-sodny/157-cds2-oxid-chloricity-500ml.html budete-li pít pravděpodobně zemřete na otravu

      Smazat
  19. Nejenže by se Husákův režim s koronavirovou epidemií efektivně vypořádal, ale stejně tak by nepřipustil, aby lidi byli veřejně ohlupováni rádoby "odborníky" všeho druhu, a to i z komunity lékařů (nebo spíš "lékařů"??), kteří se nedokážou ubránit svému sebezviditelňování.
    Zviditelňování se tím, že o koronaviru pustě básní, ač epidemiologii či virologii rozumí jak ta koza petrželí.
    Jedni epidemii přirovnávají ke chřipečce a doporučují masové "promoření" lidu obecného, aby tak získal kolektivní imunitu, ti druzí zas straší škodlivostí vakcín.
    A jak se zdá, okolnost, že na virovou nákazu již zemřelo na 20 tis. lidí, je jim zřejmě šuma. A ani těch 20 tis. není konečným číslem.
    O zastáncích nerušeného pohybu ekonomiky (i kdyby na virus měly pomřít statisíce) raději ani nehovořit. Pro ty jsou lidi jen zdroj. Matroš, substrát ...
    Stejně tak to platí o zpovykancích, pro které výpadek jejich zimní dovolené na Zanzibaru je učiněným koncem světa.

    OdpovědětSmazat
    Odpovědi
    1. Františku Opluštile!

      Strachem ze smrti již ztrácíš logické myšlení!
      Já jsem neodsuzoval vakcinaci, pouze emerické sajrajty, které nazvat vakcínami je zvrhlost. Ale klidně zaveď celou rodinu do centra. Tam Ti anonymní lekař (é si nezaslouží) rád píchne ten hnus do těla a udělá čárku (kolik vpichů tolik tisícovek).
      Kolik starců (našich vrtevníků) zemřelo na kovid, s kovidem, na trauma či bezďáků hladem, to neřeším. To jsou čerčilova čísla (statistiku si vylžu sám). Mne zajímá kolik starců v LDN a domovech umřelo evidentně po aplikaci emerické močůvky.

      Proč nikdo, ani v parlamentu nevyjednává s Rusy o nákupu jejich vakcíny? Ta hrůza, kdyby se ukázalo, že ta ruská je jediná zachraňující Slovany. Pak by ovšem bylo jasno kdo koho chce chránit či vraždit a Tobě by došly argumenty. A na otázku o starých, známých, bezpečných a účinných lécích jsi zapomněl odpovědět. Kopeš za babuše či za Národ??
      Logika argumentů nepustí, nebo snad jsi schopen relevantní protiargumentace. Zoufale čekám na naprosto logické a pravdivé oponentace, které potvrdí, že emerické sračky jsou pozitivním řešením. Kdo koronu vyvolal? Kdo vytvořil okolo Ruska a draze provozuje 200 labáků s biochemickým hazardem a proč (genom Rusů je třeba zničit a tedy nejdříve poznat)?
      Klidně se nechám píchnout vakcinou Sputnik V i opakovaně, ale budu žádat originál dodávku s ruskou pečetí a elektronickou kontrolou certifikace na dálku z Ruska, jehlu a stříkačku mám svoji a pichnout se umím v pohodě. Nepotřebuji obsluhu pseudointeligence, která zaprodala národ západu v letech 1968, 1989, 1999 a 2019. Těm nevěřím ani opak jejich tvrzení, protože znám dějiny cca 4500 let nazpět.

      Smazat
    2. Re (14:19):
      To ani já bych nechtěl dělat advokáta US vakcínám, protože skutečně nevím, co všechno bych po vakcinaci "získal".
      Kdesi na internetu jsem ale viděl obsáhlejší článek (zdál se mi seriózní), v němž porovnávali principy dostupných vakcín, a to jak těch "západních", tak i "východních" (ruských či čínských).
      Pokud se týkalo vlastní vakcinační substance, vždy se jednalo o vybranou specifickou sekvenci klíčových genů RNA viru nesenou na vhodném nosiči (vektoru). Jednotlivé vakcíny se spíše lišily tím nosičem. Přičemž ten ruský nosič (Sputnik) je s největší pravděpodobností i nejvíce ověřen, protože byl již v minulosti použit i pro jiné vakcíny, a nevyvolává negativní odezvy. V případě ruského Sputniku je rozdíl i v tom, že oni pro vakcínu zvolili dvě specifické sekvence RNA koronaviru. Podávané nezávisle, v opakované dávce. To aby účinnost protilátek (indukovaných vakcinací) byla vyšší. A vakcinační účinek spolehlivější.
      Jinak to podle článku vycházelo plus/mínus nastejno, když už odhlédneme od problematické aplikovatelnosti vakcíny Pfizer, která se až do podání musí držet hluboce zamražená.
      O nějakém čipování či etnickém vyvražďování nedokážu preludovat, nemám k tomu ani dost informací ani ty vlohy ...

      Smazat
    3. Re (14:19):
      ... jo, a při svém věku už na logice svého uvažování až tak nelpím. Posouzení raději ponechávám jiným.

      Smazat
    4. A petset tisic zahynulych v USA se nazve jak.
      Nebo se s tim pocka na povoleni jak to nazvat.
      Slysel nekdo o opatrenich nove vlady ohledne viru, nebo ji zajima pouze bomardovani, NS2 a persekuce Navalneho a ovsem domaci terorismus.
      Tech "Navalnych" tam vyskocilo najednou hodne, ale na rozdil, nebyli poslany ze zahranici..
      Ten boj proti tomu terorismu ma jiste mnoho moznosti ze stran nove vlady. Kterou zrejme nezastavi nic.
      V Cine byla ta skupina americkych vojaku.
      Vojaci z USA pak jsou na celem svete..
      Porad nekde tajne cestuji prijizdeji a odjizdeji, dale bylo vyhlaseno uvaleni ockovacich pasu na ostatni obcany ,mimo hromady jinych opatreni..
      A volny svobodny neomezeny vstup z celeho sveta kazdeho komu se zachce, prevazne ze STr.Vychodu a Afriky a jejich masove pobihani a nekontrolovane, vlastne velmi podporovane, po cele EU a USA.
      Aby neutrpeli jejich prava..
      Prave podobne jako ti vojaci.
      Akorat,ze nemaji jeste uniformy.
      Ty prava,politici a tisice zminenych laboratori hrajou stale vetsi roli v celem deni.
      A obrovske penize od miliardaru.
      A soucasne virus se take siri stale vice..
      Cekam, ze brzy prestanou vlady predstirat, ze neco delaji, nebo pomahaji..
      Kazdej vidi,dle "vysledku",ze to predstirani je celkem zbytecny.
      V EU podepsali tajnou obchodni smlouvu,aby nebyla vakcina vubec zadna a tim to vzdali.

      Smazat
  20. Pana Babiše a celou tu eskadru by měli postavit před soud. V krizové situaci provádějí kádrovou politiku tím, že požadují aby vakcina měla ten správný původ. Hrají hru se smrtí na naš účet.

    OdpovědětSmazat
  21. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětSmazat
  22. Smazal jsem to, ale dám to znovu jako černý humor, nebo pravdu ??? ..
    Mudr. Grunstein léčil Švejka a jiné klystýrem a chininem.
    Je mnoho indicií k tomu, že covid přežívá a vstupuje do organismu mimo plic i zadními vrátky, tam kde organismus opouští zbytky toho co do něho vstoupilo ústy ..
    Proto jsou účinné léky na odčervivění a likvidaci parazitů v oněch místech ..
    MuDr. Grunstein by dnes možná uměl covid léčit aniž by si to uvědomoval, jemu záleželo jenom na tom, aby všichni vojáci mazali na pozice, až se za nimi bude prášit ..

    OdpovědětSmazat
    Odpovědi
    1. Už jste pochopili Vy kluci vlastenečtí ?
      Covid se dá jednoduše léčit, jenom se musí přijít jak na to, třeba i náhodou, jak se to podařilo experimátorům s jednoduchými antiparazitickými léky ..
      A taky to umět zdůvodnit ..

      Nechat zbytečného mudrování nad blbostmi o vakcínách mRNA, které nejsou vakcínami, ale genetickými neumětelskými neživotnými nedodělky a zmetky ..

      Koukejte mazat na pozice, ať se za Vámi jenom práší ..
      Pořádně to těm západním protislovanským degenerátům a musulmanům nandejte ..
      MuDr. Grunstein alias Maxim

      Smazat
  23. Ona je tady ještě jedna věc, když se mluví o Husákovi.
    V roce 1989 byl k dispozici 113 tisíc lůžek. V roce 2017, novější se mi nepodařilo najít... 77 tisíc lůžek.
    Úbytek cca o třetinu.
    A jestli je tedy hlavním důvodem všech tvrdých opatření obava o zahlcení nemocnic, pak by měli před soudem stát především pravicové vlády, které zdravotnictví takto "optimalizovaly "...

    OdpovědětSmazat
  24. Františku gugli!

    https://cz24.news/a-je-to-potvrzeno-angela-merkel-se-prorekla-a-odhalila-ze-pandemie-a-lockdowny-nikdy-neskonci-jsou-planovany-naporad-cilem-je-opakovane-ockovat-a-zacipovat-vsechny-lidi-sveta-vysledkem-bude-dyst/

    a hlavně si celý článek včetně dopisu magistry nejmenované lékárny poctivě přečti, raději prostuduj a prosím, potom mne zepsuj pravdivými, jednoznačnými a přesnými argumenty.
    Těším se na to jako prase na drbání!
    Ach jo, alternativa v prdeli a prdel nikde (strach leze na mozek, ale RDNA mozek vymaže).

    OdpovědětSmazat
    Odpovědi
    1. Re (14:48):
      Dík za odkaz! Přečetl, a ten "zámysl na očipování lidu obecného" raději nekomentuji. Takže ani nemíním nic "zepsouvat".
      V jednom se ale Merkelová přece jen neplete (jakkoliv se při tom jakožto chemička vyjádřila dost nepřesně). Totiž, když prohlásila, že epidemie zmizí, až bude celosvětová populace proočkována. Správně by měla říci, že až ta populace bude mít imunitu.
      Její nepřesnost je jednak v tom, že i lidé, kteří CoViD přežili, si na nějakou dobu tu imunitu vytvořili (i bez vakcinace) a nemusejí být tudíž očkováni, jednak i v tom, že ani virus nečeká a poměrně rychle mutuje. A tak se může stát to, co se stává i s běžnou chřipkou. Že vakcína sice člověka chrání, ale nikoliv proti aktuálně hrozícímu mutantu (či typu) toho viru. Pak se ovšem míjí s pravým smyslem očkování. A to je pak platné jak mrtvému pršiplášť ..

      Smazat
  25. Každý máte velký kus pravdy. Takže zpět k článku pana Hampla: Za Husáka jsme byli gubernie povinná usilovat o soběstačnost a maximální produkci. Z toho vyplývala i kvalita řízení chodu "státu" ve všech směrech. Nyní jsme kolonie šťastná za montovny. O naší zahraniční politice rozhoduje (řečeno zjednodušeně) Mutti Merkel a o té zdravotní fa Phizer. Zvládnout takovou situaci by bylo na doraz i pro silného vůdce bez tendencí profitovat ze svého postu, který by bránil takto postupovat i svým podřízeným. Tedy pokud by je uhlídal... Pan Babiš tyto podmínky nesplňuje, pan Blatný je nedůvěryhodný od počátku. Absence plánu, jak racionálně postupovat, je zřejmá. Bloudící vede dezorientované. Proto značná část lidí nevěří už nikomu (jako za Husáka), jenže navíc ztratila strach vedoucí k poslušnosti. Smutná bilance "demokracie."
    A protože kulhá i síť praktických lékařů (zatímco v nemocnicích se mohou strhat), tak se nedivme, že se lidé upínají na bylinky a svépomocně hledají náhradní cesty. To není jejich ostuda. Danou situaci armáda a policie v ulicích ani drezura nevyřeší.

    OdpovědětSmazat
    Odpovědi
    1. Vy jste se Husáka bál? Proboha, co jste provedl?

      Smazat
    2. Persona: taky si myslim, ze buzeraci se nic nevyresi. Ostatne, predpokladam, ze by se soudruh Husak postavil i epidemii tak, jako jeho predchudci, Zapotocky v r. 57, Dubcek (?) v r. 68-9. A ostatne taky Klaus v r. 95.

      Ta prava otazka zni, kdo a proc se rozhodl vyhodit stoletou praxi s chripkami a nachlazenim na smetiste, a jit na to holi?

      Smazat
    3. Milá persono!
      Vláda ČR sice je "bloudící a dezorientovaná", ale to se od loutek v protentokrátu tak nějak vyžaduje.
      Věřte, že loutkovodiči v týmu andělky hitlerovic mají od majitelů zemičky přesné a smysluplné notičky (plán NWO) a promtně je plní, tedy občas stupidně a s chybami, ale jak říká Pjakin "nejsou kádry"!

      Smazat
  26. Jsem uvnitř demokrat, přesto musím férově uznat, že totality jsou akceschopnější. Navíc náš systém má hodně daleko do demokratického střihu. Místo suverenity jsme si zanechali livrej sluhů v gubernii, místo respektování zákonů, jsme zvolili cestu kmotrů nad zákony dle Palerma, svobodu slova jsme zneužili pro lži. Proto otázka je zbytečná.

    OdpovědětSmazat
    Odpovědi
    1. Milan a Ďuro Trulo - pěkně jste to napsali !!!!!

      Smazat
  27. Jsem přesvědčený, že už bych byl očkován.

    OdpovědětSmazat
  28. Díky prezidentovi Zemanovi bude očkovací látka i z Ruské Federace.
    Tak očkujte ve dne i v noci.

    OdpovědětSmazat
  29. Díky, pane Hample.
    S potěšením jsem četl vaše články, s potěšením sledoval vaše přednášky, jak na YT, tak "naživo" - naposledy "na vás byl" v září min. roku v Litoměřicích.
    Díky i za tento článek. Již dlouho jsem totiž neměl možnost sledovat překabátění takřka v živém přenosu.
    Poučné.

    OdpovědětSmazat
    Odpovědi
    1. Milane!

      To, že jste si hamplova překabátění taky všiml je smítkem naděje v temné džungli covid sraček. Znamená to totiž, že už covid kléru hoří koudel pod zadkem, když jsou nuceni zapojovat a odhalovat tajné kádrové rezervy, aby zastavili přeměnu kaleidoskopu světa na skutečnou mozaiku pravdy o tomto mizerném smetišti řízeném davově elitárním GP. Až ten pravdivý obraz uvidí všichni (i totálně slepí ideologiemi a sektářstvím), pak vládci a jelita skončí bez nutnosti revolty. Prostě je Lidé budou totálně ignorovat (i jejich vlastní policajti a rádoby soudci se rádi pokloní Lidu, tvůrci všech hodnot).
      Kdo jsou ti mizerové vládci, vám vysvětlí pan Dvořák (ode mne by to nebylo košér).

      Smazat
    2. Milan a Ďuro Trulo - pěkně jste to napsali !!!!! ;-)

      Smazat
  30. Pana autora normálně moc nemusím, s tímhle článkem ale souhlasím na 100%!
    Také musím říci, že za těch 30 let od převratu se mi tentokrát nejvíc zastesklo po socialismu! Těch 20 tisíc mrtvých by URČITĚ nebylo...

    OdpovědětSmazat
    Odpovědi
    1. Souhlasím! Nic se nemedializovalo ale šlapalo to. Bolševika jsem nenáviděl!

      Smazat
    2. Jojo, bolsevik umel porucit vetru, desti, i virum!

      A nelzete. 20 tisic nadumrti je ze vsech pricin, nejen z covidu. On by asi ten vas superbolsevik porucil i srdecnim chorobam a sebevrazdam, ze jo?

      Smazat
    3. Jan 10:20 "Těch 20 tisíc mrtvých by ...." tak gratuluji pane Jane. Vy jste typická oběť mediální masáže. Napadlo vás třeba si ta čísla ověřit přímo u zdrojů? Nebo jenom hltáte výpotky rádoby žurnalistů, kteří musejí za každou cenu zaplatit hypotéku?

      Smazat
  31. Pro některé diskutující ..
    Autor článku pan Hampl se dívá na problém covid epidemie zcela praktickým odideologizovaným pohledem. "Husákovu režimu" přiznává schopnosti, které skutečně měl a dnes by je využil ..
    Kdo ze zmínky o Husákově režimu odvozuje nějaké svoje názory postupuje jako ideologický kádrovák a nikdy nebude schopen vidět Svět takový jaký je ve skutečnosti ..

    OdpovědětSmazat
    Odpovědi
    1. Tady nejde o to, zda totalitni rezimy mohly obcany prinutit k tomu ci onomu. S tim nikdo nepolemizuje. Na druhe strane, komunisticky rezim se vzdy ke chripkovym -- i vaznym -- sezonam choval normalne a bez paniky. Kde je tu duvod se domnivat, ze by se Husakuv rezim choval jinak?

      Zde je pro vas otazka trochu z jineho dzbanku. Proc vlady v mnoha zemich potlacovaly, a nektere dosud potlacuji, pristup k lacinym lekum, ktere mnozi doktori pouzivali (nebo radi by zkusili) proti covidu? Viz ivermectin, isoprinosin, HCQ, dokonce pry v Brazilii zakazali pouzivat na covid acylpirin. Jednala by tak vlada, jejiz priorita je ochranit zivoty?

      Smazat
    2. maxim 21:36 " ... A bez jakýchkoliv diskusí by provedli plošné očkování." Tak jestli vám učarovala totalita, tak se několik států ještě najde. A USA tam spolehlivě míří také, vy Světe takový jaký je ..... I když si vlastně vzpomínám, že na vojně za komárů v sobotu Svědek Jehovův ležel bez problémů na cimře a zbytek roty šůroval ubikace. Tak jestli si s panem Hamlpem jenom nehoníte s tím Husákem triko???

      Smazat
  32. Za Husáka by se, pane Hample, nikdy do lidí nepíchala experimentální vakcína se závažnými vedlejšími účinky včetně smrti v rámci klinické studie cizí velmoci!!! Takže si Husáka neberte do úst a jděte se nechat očkovat tou úžasnou vakcínou sám!!!

    OdpovědětSmazat

Na opakovanou žádost čtenářů, kteří se nechtějí zapojovat do diskuzí obsahující vulgární a urážlivé výroky. Jejich odstraňování je časově náročné a narušuje plynulost diskuze. Proto nebude dále možné vkládat anonymní komentáře.
Pro vložení komentáře je proto nutné se na stránce "Nová republika" přihlásit vpravo v horním rohu této stránky "přihlásit se" (výběrem emailového účtu např. Google) a upravením uživatelského profilu (v kolonce Nastavení>Upravit uživatelský profil). Děkujeme za pochopení.