Reklama

pondělí 15. února 2021

Kobza o koaličních pokusech "demobloku"

Jiří Kobza

15. 2. 2021

Sleduji jednání o dvou chystaných „liberálních“ volebních koalicích a mám dojem, že se konečně zúčastněné strany odkopaly a toto jejich spojenectví nese jasné poselství voličům: Spojení Pirátů a STAN, společně s prohlášením, že zde vzniká nová česká levice, je alarmující z několika důvodů. Předně se nejedná o tradiční demokratickou levici (která by měla upřímný zájem o sociální práva zaměstnanců, seniorů apod.), ale o nedemokratickou ultralevici, která neuznává svobodnou politickou soutěž, kde rozhoduje většina za respektování menšinových práv, ale preferuje autoritářské uspořádání společnosti s ohromnou mocí nevolených struktur a omezováním základních občanských práv.


O ultralevici, která má za sebou Antifu, podporuje masovou migraci, usiluje o legalizaci drog či o postupné rozpouštění našeho státu v Evropské unii a o jeho konečnou přeměnu na bezprávný euroregion, poníženě čekající na evropské dotace.

Podobně s sebou nese vražedný multikulturalismus a homosexualizaci společnosti, rozvrat tradičních rodinných, společenských i demokratických hodnot.

Zástupci hnutí STAN jsou zřejmě přesvědčení, že obětováním českého státu a národa si vykoupí teplá místečka v parlamentu a ve vládě – a že díky své kandidatuře v pirátské koalici a účinkům volebního zákona obdrží násobně více mandátů, než při samostatné kandidatuře.

A hlavně mnohem více mandátů než přísluší velikosti jejich podpory ve společnosti a než obdrží strany, jejichž společenská podpora je stejná (či dokonce vyšší), ale kandidují poctivě samostatně.

A tím vlastně přiznávají svoji prodejnost.

Spojení ODS, KDU-ČSL a TOP 09 zase nese jednoznačné poselství, že se jedná o jednu levicovou eurofilní stranu, rozdělenou do více subjektů ke zmatení voličů.

Toto spojení zároveň obsahuje i přiznání samotných představitelů těchto stran, že hlavním motivem jejich jednání je účelovost, nikoli programové záležitosti. A že pro volby se sice ad hoc spojí do jednoho kandidujícího subjektu – což má být klíčem k více poslaneckým mandátům, klubům, státním příspěvkům a pozicím ve vládě, ale po nich se opět ve Sněmovně formálně rozdělí, aby mohly čerpat více státních požitků, hlavně fiančních.

Je to v podstatě výsměch voličům, jelikož se jedná o uskupení, kde se v klidu objímají politici, z nichž někteří verbálně navenek odmítají společnou evropskou měnu euro, zatímco jiní jí požadují – a spolu s ní i konec české státní samostatnosti a suverenity. Už jen na tomto příkladu lze vidět, že jde o nečistou hru.

Jde v podstatě o deklaraci toho, že se stále jedná o jednu a tu samou partu, která se opět chystá ošidit voliče.

Navíc je zde značný překryv programů s českou ultralevicí (Piráti + STAN), zejména ve vztahu k Evropské unii, ke zmíněnému euru, k migraci či liberalizaci společnosti (čti rozvrat tradičních hodnot).

Jde o stejný podfuk jako byl kdysi ten s mrtvými maďarskými sponzory a různými privatizačními kausami.

O to víc vyčnívá v této souvislosti z politické scény jako jediný subjekt s jasně definovaným národním, konzervativním a sociálním směřováním a programem hnutí SPD, tolik nenáviděné zmíněnými levičáckými stranami.

Hnutí ANO, které v podstatě žádný program nemá (zřejmě proto, aby si nechalo prostor pro koaliční jednání se všemi dalšími stranami), politicky lavíruje pod tlakem různých lobby a snaží se z covidové krize vybruslit co nejlépe.




124 komentářů :

  1. jiz jsem nechtel volit ale kdyz vidim muslimaky ultralevicove drogare nebo zlodejske pseudopravicaky pod vedenim sudetaka tak proto jdu a volim ANO😎😎😎

    OdpovědětSmazat
    Odpovědi
    1. Já hodlám (tradičně) volit SPD, ale jen v případě, že se nepřidají k okopávání kotníků vládě.
      Mají to tedka strašně těžké, co občan , to názor, není možné vyhovět všem.
      Vrchol pokrytectví je Tchajwanec, který prská, že hejtmani v podstatě podpořili vládní opatření.
      Já neříkám, že vláda postupuje vzorně.
      I já bych mnoho věcí dělala jinak.
      Ale lavírují prakticky všude a v této smutné situaci to chce JEDNO vedení.
      Jako báby na trhu se může opozice chovat jindy.

      Smazat
    2. Helanov, Vaše zkratka je přesnější, kratší, než moje "mnohomluvná".

      Smazat
    3. Díky, Miroslave, někdy se zadaří.
      :-)

      Smazat
    4. Paní Helenko souhlasím s vámi, vezměte mě do party.

      Smazat
    5. Adonisi, brzy mě budete mít plné zuby, já najdu na všem nějakou blešku a neumím se přidat jen na jednu stranu.
      Vlastně jsem si měla dát nick Stará rypna.
      ;-)

      Smazat
    6. Jen bych připomenul, pro ty co je na ně článek příliš dlouhý a netrápili se tedy s jeho čtením a pochopením, že p.Kobza není z ANO, ale je to jedna z vůdčích osobností SPD.

      Smazat
    7. Paní Heleno, čo to také "okopávání kotníků vládě"? Jestli narážíte na to že vláda zneužívá vyjímečný stav k tomu aby si mohl Prymula nebo Hamáček s "luftjardou" dělat kšeftíky bez výběrových řízení a SPD už po šesté, naprosto konzistentně a argumentačně zcela brilantně, hlasovalo proti prodloužení, tak toto je pro mne naopak potěšující stav a nemíním zatím svoji podporu SPD ničím podmiňovat. Všechno co zatím udělali přesně odpovídá programu, za který jsem je volil.

      Smazat
    8. Nedá mi to, aby neudělal příznivcům SPD. Tady je projev Okamury
      https://www.facebook.com/tomio.cz/videos/256298202532832
      Zasmějete se!

      Smazat
    9. Otázka propana Povolného....nemluví z autora článku pana Kobzy také "předsudečná nenávist" vůči hnutí STAN ??? :-)

      Smazat
    10. Paní Helenko beru, když se lidi otevřeně pohádají a jde o něco, než když se jen usmívají. Často právě díky různým pohledům se přiblížíme k rozumnému řešení.

      Smazat
    11. 19:38...Já taky !!!
      Tak to máme stejně.
      :-)

      Smazat
    12. Kasteláne 18:04-nemluví, když si odmyslíme levo-pravé polopřímky, pan Kobza popsal účel koalic a cíle stran. Ve Vašem případě šlo jen o předsudek bez souvislostí.

      Smazat
    13. Správně vážení ono také Českému vlastenci nic jiného ani nezbývá než volit SPD. Jinak bych to neviděl tak tragicky to jejich spojení dostanou o dvě nebo 3% vice stejně by jinak ty strany vypadly.

      Smazat
    14. Hm... nemohu si pomoci, ale ono vážně nebude zbývat nic jiného než POVOLEBNÍ koalice (předvolební néééé!!!) SPD, ANO a komáři. Ať to obracím jak to obracím, nic jiného nám, a teď nemyslím jen SPD, nezbude.
      Protože, pokud se preference, a to markantně, nezmění, jakékoli jiné alternativy jsou pro lidskou pospolitost v této zemi do budoucna likvidační.
      Straším? Neřekl bych. Dokázal si snad někdo před pouhou dekádou představit taká hovada ovlivňující (dokonce i zahraniční!) politiku jako je řeporyjská svině, Hřib, Vystrčil a další, nebo takové naduřelé nicky v čele státu jako Petříček, Hamáček, Žvanil Zahradil a další?
      Nebo že autorské trio pod jménem Podiven, takto milence "knížete" Václava, zplodí co zplodilo a projde jim to?
      No, když jsme před tím sežrali tlustoprda Posselta v Lidicích, kriptonácka krajánka herr Hermana v kultuře a kriptonácka knížetepána Karla Sráče co ministra zahraničí, tak proč ne beztrestně, že.
      Tehdy jsme to sežrali i s navijákem... Sežereme teď i s navijákem budoucnost pod pirátskou vlajkou?
      To je to oč tu běží.
      Jen názor předložený k úvaze, nic víc.
      Ne "tak to je", ale se domnívám, že to je.
      Takže tak.

      Smazat
    15. M.P. 15.2. 20:40
      Aha, takže dvojí metr???
      Myslím, že jsem vám ty souvislosti docela podrobně popsal. Jestli moji kritiku hejtmanů neumíte zpracovat, je to váš problém. Pak mě ovšem neobviňujte z nějaké nenávisti. A už vůbec ne z "předsudečné", to je termín paní Jourové, asi moc sledujete ČT.

      Smazat
    16. Dodatečně musím pochvàlit hejtmany z Moravy, kteří na rozdíl od primàtora Hřiba, se zachovali státotvorně i když, stejně jako Praha, nejsou momentálně pod tlakem přeplněných nemocnic.

      Smazat
    17. Odedávna volím SPD a teď stále navrhuji, aby SPD navrhla ostatním vlasteneckým uskupením, aby se do voleb semkly do jednoho bloku a třeba pod novou značkou, kde by nikdo nebyl "škodný" a měl zastoupení na kandidátce. Okamura zatím /z ješitnosti?/ jim nabízí jen přechod pod SPD. No nevím.

      Smazat
    18. Kasteláne, ano, sleduji i Čt, Ro+. Jak jinak bych věděl v čem nemluví pravdu a v čem manipulují. Dále již se nehodlám k našemu tématu vyjadřovat.

      Smazat
    19. Bubaku 10:22
      To jsem tady navrhoval taky, ale bylo mí (patrně oprávněně namítáno, že to rpostě nepůjde z důvodu nepřekonatelných animozit mezi SPD a ANO. Takže potom ztoho asi není ceta ven. Okamura má skvělý program, ale sám ho nikdy neprotlačí sněmovnou, zrovna jako komunisti ten svůj. A Babiš půjde ke dnu.

      Smazat
    20. Jestli se odkopali, nebo ne, se dovíme v říjnu. Ale osobně bych na to moc nesázel.
      Víte, většina lidí, bohužel, politiku moc nesleduje. Divili by jste se, jak málo toho o svých favoritech voliči vědí. když se někoho zeptám, komu to hodí a on řekne třeba že Babišovi, a já se ho naoplátku zeptám, zda souhlasí s migrací, zůstane koukat jako trubka. Když mu řeknu, že Babiš mluví jinak doma a jinak hlasuje v Bruselu, nevěří.
      A stejné je to s Piráty a dalšími. Většina těch, kteří to házejí Babišovi, ODS, Lidovcům, Pirátům,... vůbec nezná jejich názory na zásadní problémy současnosti. Na cenzuru, Green Deal, Benešovo dekrety,... Spousta lidí má nějaký názor, přesto jde a hodí to těm, kteří jdou úplně obráceně. Inu demokracie. Až je doběhnou důsledky jejich volby, budou stejně jako po desítky let, nadávat v hospodě u piva.

      Smazat
    21. 10:20
      Koalice vlasteneckých stran určitě nejsou vyloučené. Otázka je, proč šéfové těch malých straniček nejdou pomáhat právě SPD, ale měla co největší vliv ve sněmovně a mohla co nejvíc věcí ovlivnit, ale radši si jdou založit vlastní stranu, kterou nikdo moc nezná, ale oni jsou spokojeni jako šéfové strany a mohou usilovat o příspěvek od státu.

      15:35
      Jaké nepřekonatelné animozity? Babiše odmítá hlavně demožumpa, určitě ne Okamura. Pokud bude SPD dostatečně silné, tak ho ANO nebude moci jen tak obejít. Problém je spíš v tom, že Babiš je posera a nedá se mu věřit a raději podlehne různým tlakům, že "s SPD nikdy". Otázka je, co udělá ODS a Fiala.

      Smazat
    22. Rudy skorpione,kadi Rychetsky,pokud se jeho US nalez uskutecni

      tj rohodl,ze bud se vsechy strany a stranicky sjednoti na jednom Programu pro republiku,nebo bude staly maglajs a tzv slaby stat,kteremu ani sam velky Babis nepomuze.

      Nabizi se tu Česka spolecnost volicu CSV s universalnim programem jehoz tvorba zacala.
      Pokud si body tohoto programoveho navrhu nyni s prozatimnim nazvem NARODNI PROGRAM VOLICU (NPV) nedaji do svych programu polit.subjekty,ktere by chtely byt zvoleny pak je nema ceny ani volit a dat hlas OK SPD,ktera ma jako prvni v republice programovy bod c.10 s pozadavkem rasantni zmeny systemu.
      Totez je v pozadavku AVANTGARDY ČSV a to hned v prvnim bode jejich NPV a dalsi nasleduji...

      NO NI?

      Smazat
    23. dejme tomu, ze opravdu vyhraji Pirati spojeni se STAnisty dostanou vic nez ANO + nekdo s nimi. No a copak se stane dal?

      Beru si za priklad jak radi Hrib ak prasivka v Praze

      Smazat
    24. Basosi,pomery se rozhodnutim US kadiho, pokud se uskutecni

      zmenily.Jeste pred chvili mohl pan Babis mit nadeji,ze se mu podari po vitezstvi ve volbach vytvorit vladu.
      To ted pujde ztezka,stejne ztezka to pujde i ostatnim.
      Na radu prijdou programy a obcane ve vlastnim zajmu se budou muset zkusit angazovat,pokud budou prazdne sliby politiku a nic se nepohne muze dojit ke krachu uz i tak ztezka vytvorene koalice a tedy k novym volbam.
      Proto v bode 2.Narodniho programu volicu je neco co tu jeste nikdy nebylo.

      DOPORUCENI,ABY POLITICKE SUBJEKTY VYTVORILY TO CO VIDIME NA NR

      .Nazev je Obcanska prima demokracie ihned tj otevreni diskuznich rubrik pod clanky polit.subjektu,ktere by chtely byt zvoleny,nebo taky NE!

      Rozumel jste ucelu a nazvu OBCANSKA PRIMA DEMOKRACIE IHNED?

      Zaroven si vas dovolim upozornit,ze jsou uz tady navrhy jak spustit dalsi hruzu na cemz se snad zacne pracovat na komunalni urovni.
      Uvidime,zda se to povede..

      Smazat
  2. Hnutí ANO v podstatě žádný program nemá, což není nic divného.
    Podle mne je AB pragmatik a nějaké idejologyje jsou mu cizí.
    Hlavní je, aby byl plný hrnec, bezpečí, to ostatní se vsákne.
    Nikdy jsem ho neměla ráda, pro jeho obojetnictví, ale přehodnotila jsem svůj postoj.
    Ten antibabišdžihád se mi nelíbí a HLAVNĚ nevidím nikoho, koho za něj.
    Možná obratně švejkuje a snaží se aby bylo v české kotlince co nejlíp.
    A nebo taky ne.

    OdpovědětSmazat
    Odpovědi
    1. Babiš je zbabělá krysa, která dělá jen to, z čeho má prvoplánově užitek (česky se tomu říká bližší košile než kabát), ale vůbec si neuvědomuje že domácí forma deep-state má mnohem silnější pozici na všech frontách a hlavně podporu domácích oblbovadel a vymývadel. Když se schvaloval rozpočet ČT, mohl způsobit krizi v radě ČT, která by vedla k její okamžité obměně a následné změně vedení ČT. On to neudělal! Když se podepisovala dohoda v Marakeshi, poslal tam slizského Metnara a sám byl jakoby z obliga. Když se schvaloval "záchranný fond EU", tak ho podepsal a vyjednal si svoji "beztrestnost" v případě zneužívání dotací z EU a nás prostě "prodal" a tyto peníze, za které ručíme budou splácet ještě mí vnuci. Chová se jako hlupák, který se zbaví kabátu, a v domění že se zachránil pak umrzne jen v košili!

      Smazat
    2. jura 17:27
      Jak dny plynou, čím dál víc se mi otevírají oči přesně do vašeho pohledu.
      Má to ale jeden problém. Kdo místo něj???
      Zatím by bylo všechno horší jak s ním. Tam kam dnes nechceme a suneme se po centimetrech by s jinými bylo pometrech.

      Smazat
    3. Je uplne zbytecne davat tu otazku kdo mimo Babise se bude hodit

      Rychetskeho soud Babise zakazal.I kdyby volby vyhral bez programu,jenom tim svym cau lidi nic mu to nepomuze.
      Je to proto,ze OS(Obcanska spolecnost)je je oblbena a rizena celymi tlupami politickych diletantu,no jen se podivejte na ODS, kde preceda musel vyhrat svoje tituly v tombole,dukazem je ze chce za sveho zastupce potrleho reporyjce,ktery na prazaky vystavuje holou dupu a oni jasaji, nebot jejich mensina chce ridit nejen prazaky,ale i dirigovat vetsinu obcanu znicenim demokracie a instalovanim tyranie cizich vrazdicich ideologii,pricemz pry se chystaji strhnou pana Vaclava na Wencelplatzu a i s konem ho prodaji po neomarxisticku do srotu a nahradi ho snad Konevem.
      Ten Reporyjec stihne i nahradit ministerstvo zahranici,ktere ho obdivuje a proto na neho neposle prokuratora,neudela zakon,ze by takovi meli byt poslani na krk Putinovi,aby jim pak snadno pindik umrznul na Kolyme!

      Pokud nechce pan Babis volice,pohrda jimi neprevezme jejich program tak na co ho budeme mit,dyt on klickuje pred nasimi puskami pravdy no tak jednoduse vytvorime jako odkopnuti zhrzeni obcane svuj vlastni navrh NARODNIHO PROGRAMU VOLICU,kde bude nejen zakotvena obcanska prima demokraciie ihned,bude dstraneno a nahrazeno jinym lenejsim a ucinnejsim mechanizmem 31 let trvajci embarga na Zakon o referendu a spousta dalsich celych dlouhch 31 let potrebnych veci ,ktere budeme zadat realizovat jinak je volit nejen nemusime ,ale i nemuzeme a to i kdyby proti vuli OK SPD zustala v Parlamentu SPD sama a tak konecne vytvorila vetsinu pro uskutecneni sveho pokrokoveho programu,kde se zada RASANTNI ZMENA REZIMU a bez ni to zcela urcite nepovede nikde,krome zavodu ke dnu jako je tomu dneas,kdy si nedovede potadit s C19 a honem se zbavuje odpovednost,ze vakcina SPUTNIK V lezi doposud zapinkane v kremelbude.

      SVOBODY a OBCANSKE PRIME DEMOKRACIIE a ne,ze ne ANO!!

      Smazat
    4. 17:27...Juro, zvažte, jaké jsou na něj asi tlaky. kolik ropuch musí překousnout.
      Politika je sfiňa, tam nemůže nikdo vyložit karty na stůl.
      Možná ví co dělá a proč to dělá.
      Já raději premiéra schopného a úspěšného, než onuci, která na tu sesli ani nemá.
      Možná ví proč poslal do EP tu sadu skřetů z Aspen institutu.
      Nejvíc se proti němu vymezil Michprdi, projekt dvou bohoslovců, z nichž Minář se svěřil na ČRo, že jeho guru je páter Halík.
      Brrrr

      Smazat
    5. Tento komentář byl odstraněn autorem.

      Smazat
    6. paní Heleno, 19:55, vždyť on už tu onuci dávno dělá a máte pravdu, ví to určitě dobře.:-)
      Je ale pravda, že je to nejlepší z hrozných.

      Smazat
    7. 9:10...To co píšete je docela možné.
      Ale je i možné, že je to charakterní chlap a nechce se do dějin zapsat jako grázl.
      Je poněkud nečitelný a nevíme, co se mu honí v hlavě.
      Existuje umění možného.

      Smazat
    8. Pani Helanow,veta EXISTUJE UMENI MOZNEHO je nesmysl

      ve skutecnosti to znamena pozice sluhy zla!

      "Skrcim se a mozna preziju,nikdo si me nevsimne a budu radsi otrokem a dam si ukrast i spodni pradlo",

      Ze ANO?

      Smazat
    9. 10:09 Tedy obdivuji vás, jak neustále na tom neschopném chaotikovi hledáte nějaké strategie a promyšlené tahy. Teď, kdy se jeho manažerské vlastnosti vystavily veřejnosti, je nad slunce jasné, že k majetku nepřišel budováním od nuly, ale díky síti kamarádů z Bartolomějské, kteří mu pomohli s nepřátelským přebíráním podniků. Vždyť ten chlap bez papíru nedá dohromady dvě souvislé rozvité věty. A myslet si, že servilita jeho partajníků v Bruselu je taktika, tak to už chce notnou dávku fantazie. Vysvětlení je prostší. Babiš-podnikatel a nemajitel Anofertu je za EU rád. Je to jeho největší odběratel.

      Smazat
  3. K volbám půjdu, SPD volit budu i když US, EU a jiní parchanti jsou připraveni po vzoru ušáků manipulovat s hlasy. Doufám, že do voleb udělá trump s tím pořádek.

    OdpovědětSmazat
  4. Pokud Japončík neudělá nejaký zásadní přešlap a přestane vandrovat do Andyho, tak mu to hodím. Nevidím jinou variantu, jako spojení těchto dvou subjektů. Vše ostatní je pro tuto republiku cesta do pekel.

    OdpovědětSmazat
  5. Chachacha, prý až budou plné nemocnice, dobrý vtip.

    OdpovědětSmazat
    Odpovědi
    1. Podobný výsměch podrazil Trumpovi hnáty a teď tam řádí Pelosi. Už se těším, jak to výše zmiňované subjekty dotáhnou do Strakovky a všechno to převálcují. Jistá slovenská progresivní ministryně prohlásila, že dostane celou opozici do basy a nepřipustí, aby se už něco podobného v zemi vyprofilovalo. Věřím, že v Česku to bude taky tak, takže hlavně je potřeba vše bojkotovat a vysmívat se. My vás naučíme, co to je svoboda a demokracie! Potom si můžete strčit nemocnice za kloubouk, jelikož v privatizovaném zdravotnictví vám už k ničemu nebudou.

      Smazat
    2. Po přečtení článku (možná) nebudete off-topic, podobně jako další pod vámi. Článek je o neomarxistické levici (nesnáším toto nálepkování, ale p.Kobza si ho v článku vyargumentoval) a jejím nástupu k moci.

      Smazat
    3. Neomarxistická levice v pravém (nebo spíš levém) slova smyslu je u nás jen KSČM, s mnoha výhradami ČSSD, Zelení a tím to končí. Na rozdíl od p. Kobzy v tom nevidím nic zlého. Potom zde máme populistické strany, kam lze zařadit ANO, ODS a Trikolora, které mají k sobě mnohem blíž, než si mnozí myslí. Populistická je i SPD, u které nastal čas, aby s ní ostatní počítali, protože dnes přijala za své i levicové politiky Davida nebo Foldynu. Tomio je pro mne nejasný. Je to člověk, který by měl mít blíž k ANO a ODS, ale těžko říct, co se mu honí v hlavě. Určitě by se s těmito stranami rádi svezli i Piráti, kteří jsou sice programově opravdu levice, ale nikdy nic levicového nevyprodukovali a po ovoci poznáte, co jsou zač. Ostatně i spojenectví se StaN mnohé napovídá. Takže Piráti a StaN jsou spíše liberálové. Rozporná je KDÚ-ČSL, která se občas projevila příklonem k levicové politice, ale nakonec u ní vždy vítězil vlastní prospěch a to, koho zrovna potřebovala jako výtah k vládě. TOP09 jsou autentická pravice. Tam nenajdete levicového vůbec nic. Proto bych si dovolil v mnohém s p. Kobzou polemizovat.

      Smazat
  6. Vy, co máte stres a strach z covidu, my vám ho fakt nebereme. Zavřete se doma, nasaďte si roušky či respirátory a zapněte si Českou televizi, to z toho důvodu, aby se vám stres a strach nesnižoval. Těšte se na slibované vakcíny a se svým strachem a stresem žijte až do konce svého života. My zase chceme žít svůj život v klidu, chceme chodit do přírody, žít normálním způsobem, radovat se z dětí, vnoučat, věnovat se svým koníčkům, a pro boj s covidem chceme využívat svoji vlastní imunitu, proto ji hodláme posilovat zdravým životním stylem. Vy si nechte svůj stres a strach, my si necháme svůj klid a zdravý život. P.S. Dle údajů Českého statistického úřadu (ČSÚ) zemřelo v roce 1990 na území Čech, Moravy a Slezska (dnešní ČR) 129 116 občanů. To žádná pandemie nebyla. Dle předběžných údajů ČSÚ v roce 2020 zemřelo v České republice něco málo přes 129 tisíc občanů. To je v období celosvětové pandemie.

    OdpovědětSmazat
    Odpovědi
    1. Laco, vy jste něco podobného, jako hajzlík s HIV, který se ohání tím, že on si chce zašukat, ať se chrání ti ostatní.

      Vážený, my chceme také žít a v bezpečí. Já nechci riskovat, že nakazím svoje rodiče. Nechci riskovat, že vypadne polovina zaměstnanců naší firmy a někteří se už ani nevrátí.

      Cynismus se statistikou ani nebudu komentovat. Byl jsem na třech pohřbech, z toho jedna žena okolo čtyřicítky, a kdybyste tam něco podobně pohrdavého vyslovil, už nemáte zuby.

      A to jen kvůli tomu, že vy si nejste ochoten dát venku přez držku respirátor, nedodržujete distance a lezete ven i s teplotou.

      Smazat
    2. Laco15. února 2021 15:25, je k neuvěření, že můžete být až tak zjevně hloupý, že mluvíte o posilování vlastní imunity, přírodě, koníčcích, normálním způsobu (svého) života ..., jako o řešení současné pandemie. Jak můžete ignorovat nemocnice přeplněné lidmi, kteří se bez intenzivní léčby neobejdou, prokazatelně zvýšenou úmrtnost a všechno to, co je dnes již světovým problémem i to, co je jeho obecně přijímaným a zřejmě jediným dostupným řešením.
      Kvůli vám a vaší demagogii se nemám zájem předem a zbytečně udusit, nebo přežít s trvalými následky. Ve svém vlastním zájmu, v zájmu svých blízkých i všech ostatních, se bez problémů, ze zcela logických důvodů, se ve svých nárocích uskrovním. Vy svoje sobectví, bezohlednost, namyšlenost „zdatného“ a zřejmou omezenost žádnými argumenty, ani posměšky, utajit nemůžete. Pokud onoho Covida nakonec chytíte, přál bych vám ho jako opravdu nezapomenutelný zážitek, který teprve s tou nejintenzivnější pomocí ostatních přežijete. Hrdino. Beze stresu a v pohodě, JiH

      Smazat
    3. To je váš koronavir:
      Čínská biologická laboratoř ve Wu-chanu patří společnosti GlaxoSmithKline, která (shodou okolností) patří společnosti Pfizer (výrobce vakcíny). Tuto laboratoř i prostřednictvím Dr. Fauci (poradce bývalého prezidenta USA D. Trumpa) financovala i vláda USA. Dr. Fuci je mimochodem propagátor vakcíny firmy Pfizer.
      GlaxoSmithKline je řízený finančním oddělením Black Rock, které (náhodou) spravuje i finance společnosti Open Foundation Company (Sorosova nadace), která (opět náhodou ) provozuje francouzskou AXA.
      Shodou okolností Soros vlastní německou společnost Winterthur, která (náhodně) postavila čínskou laboratoř ve Wu-chanu, jež následně odkoupila německá Alianz, která (náhodně)má jako akcionáře Vanguard, který (opět náhodně) je akcionářem společnosti Black Rock, který (náhodně) ovládá centrální banky a spravuje přibližně jednu třetinu globálního investičního kapitálu.
      Black Rock (opět náhodně) je taky hlavním akcionářem společnosti MICROSOFT, kterou vlastní Bill Gates, který je(shodou okolností) akcionářem společnosti Pfizer, jež nám dodává zázračnou vykcínu na Covid-19.
      A tak se kruh náhod uzavírá a uprostřed toho kruhu je velký nápis: PRACHY, PRACHY, PRACHY

      Smazat
    4. J.J. V 16:00 a Unknown v 16:45 jasně neposlouchaly co tady už skoro rok prosazuje SPD. Jen by mě zajímalo co vlastně uceleného proti kovidu navrhuje celá zbývající opozice. Je to jenom kritika už prošlých záležitostí.

      Smazat
    5. Pokud nejaka opozice existuje mela by si koupit giga kladivo

      a valit kliny vsehoschopne upadajici vlade,ktera funguje jen,kdyz nefouka vetricek a klickuje nam pred nasimi puskami pravdy,ze je treba ne presunovat opvednost,ale OKAMZITE zabezpecit ucinne vakciny nevymlouvat se na rozbijeck EU z EK, ktere nas nikdy nezbavi viru pry poslaneho na nas umyslne panem Gatesem,kteremu je zapotrebi jeho cele jmeni zdanit !100%! jinak budem cely svet podle jeho neomarxistickeho planu vymirat a my tu budeme chodit cely zivot s cenzurou ucpanymi pusami a chvalit,ze se mame dobre,ackoli to neni pravda!

      Smazat
    6. Laco, i kdyby se přesně vědělo, kdo to spískal, už to je mezi lidmi.

      Smazat
    7. J.J.20/17

      Zda se,ze si neumite najit clanek z 9.11.2015 z nejstarsiho vedeckeho casopisu na svete NATURE kde je seznam tech,kteri vyvolali k zivotu C19,jak ho vyrobili i kdyz v prirode nikdy neexistoval a byl tedy vyroben na objenavku zloduchu civilizace,kteri chteji jeji redukci s miliony mrtvych,coz se vdusledku ohlupovani mas a cenzurou dari..
      Presto,ze tu visi vynatky z tohoto clanku,s popisem jak to udelali chcete nas tu vodit za nos svou ignoranci a jasanim,ze existuje cenzura a GR TV ktery je placen pry pul milionem mesicne,aby to neprozradil a radne ohlupoval celou OS,ktera by to jinak vedela a mozna se i vzeprela.

      Na to reagujte a ne tady psat lzi,ze "jako"o nicem nevite a jeste vlastni vinou,kdy si clanek precist odmitate.

      Smazat
    8. Laco 15. února 2021 17:33 i kdyby to, co popisujete bylo kořenem věci, nijak to neospravedlňuje váš postoj ke karanténním opatřením, jak jste ho v 15:25 vyjádřil. JiH
      PS Krtečku, Krtečku, tu zdrobnělinu máte v nicku právem ..., ovšem Anonym, to je přecejen vyšší třída.

      Smazat
    9. Unknowne moc te lituji,ze te chudaku mazou.

      Uz jsis precetl ten clanek ze dne 9.11.2015 z toho casopisu NATURE, jak vzniknul ten virus C19 a jmena "vedcu",kteri ti ho nakredencoval do kafe?
      Ten Babis je fakt trida,nechce pry sehnat ovcanum vakciny a taky svym volicum,nebot ocekava ze mu vymrou.
      A co ty, uz jsi nakazeny,ze se tady vsichni od tebe distancuji a nikdo se te nechce zastat,prijdi ke me do podzemi,tam najdes ochranu a sezenu ti toho SPUTNIKA V,mam kontakty...

      Pustim ti KRTECEK a TELEVIZE, pro dospelejsi je tam hned vedle TOM a JERRY!

      No to ti pomuze ze smutku, no ni?!
      DAm ti i propagandu jak obratit kabatisko vcas!

      Smazat
  7. SPD je volební varianta pro mnoho nespokojených voličů se současným stavem a reálný zisk SPD je cca 12 až 15% , takže se stane SPD silnou stranou,která bude do politiky stále více mluvit.

    OdpovědětSmazat
    Odpovědi
    1. Určitě máte kus pravdy. Dr. David tady dělá obrovský kus práce, ale taky si už leccos pamatuji a vím například, jak opakovaně zatočili v ČSSD s Foldynou. Pořád SPD pokládám za stranu jednoho muže a kdoví, co by se stalo, kdyby SPD skutečně těch 15 % dostala. Je dost reálné, že ti voliči, co před lety volili KSČM nebo ČSSD a později ANO, budou na podzim volit SPD. Navzdory tomu má ANO pořád jednu obrovskou výhodu a tou jsou Babišovy peníze. Jak kdysi řekl Paroubek: "Pánové, kdo z Vás na to má?"

      Smazat
    2. václav z Plzně
      odpovídám JJ a podobným - pan Laco má samozřejmně pravdu. Vy ostatní asi umřete stejně jako ostatní bezvěrci (tedy ne asi, ale určitě) Ale umřete strachy. Lepe je užívat si života pokud to jde.

      Smazat
    3. Václave z Plzně 16. února 2021 7:55, na to všechno co jsem prožil nejsem z těch, kteří by umírali strachy, hrdino. Nejsem ovšem z těch, kteří by dělali ramena na úkor druhých, nebo se předváděli se sirkami v prachárně, aby se předvedli co odvážlivci. Užívejte si, užívejte si, bezohledný tupče. JiH

      Smazat
  8. 14:39...Taky mne mrzí, že zařízli vládní opatření.
    Ale je před volbami a většina ( naprostá) voličstva SPD jsou chřipečkáři.
    Politika je sfiňa a nedokázali překročil svůj stín.
    Jako i zbytek opozice.
    Polínko si přiložili ti z KSČM.
    Plačící smajlík.
    😰

    OdpovědětSmazat
    Odpovědi
    1. Filipova společnost dojímá náhlou a netušenou péči o sjezdovky. I když ty jsou skutečně méně nebezpečné než fitka, tam se dýchá takřka holotropně a s F2/3 to nejde (jednou jsem to sám zažil). Tam bude mít britká žně. Jsem moc zvědav, jak se vlk nažere a koza zůstane celá. Kdyby páni politici trochu mysleli, tak odloží volby, protože jsou pro ně jen červenou mueltou. Vidíme, jak každý dodnes spící poslanec se potřebuje zviditelnit.

      Smazat
    2. Helanov, proč by SPD měla měnit své stanovisko podpořené návrhem uceleného programu jak bojovat s kovidem, tj. neprodlužovat výjmečný stav tzv. LD. Vždyť by tím dehonestovala vše co skoro rok prosazovala. Sledujete vůbec jednání SPD?

      Smazat
    3. Pane Praděde, SPD jsem bral vážně, dokud akcentovala vlastenectví. Právě v okamžiku, kdy začala s chřipčičkou a tak začala ignorovat realitu, jsem pochopil, jak jsem bláhový. Marně hledám rozumné seskupení nehrající si na levici či pravici a nevydávající se za chytrolíny.

      Smazat
    4. 17:44...Pradědo, sleduji, respektuji jejich postoj, ale nesouhlasím.
      Většina voličstva jsou chřipečkáŕi, tak se jim holt musí vyjít vstříc.
      Holt politika je sfiňa.
      Podlehli tomu všichni , i jindy spíš státotvorní komančové.
      Je před volbami a je to SAKRA znát.

      Smazat
    5. Pana Babiše, jsem měl tu čest poznat osobně. Svým způsobem mu fandím ale není to můj favorit.
      Již několikáté volby, jsem volil SPD ale po momentálních událostech se budu rozhodovat, zdá letos k volbám vůbec půjdu.

      Smazat
    6. Lubezi 23:13
      A na toto právě ti hoši z "bratrstva kočičí pracky" které nechceme jen čekají, protože jim to pěkně bude hrát do not. Potom budou řvát, že mají "silný mandát". No jasně když "naši" voliči budou sedět doma. Přesvědčuji svoji ženu ale chce udělat přesně to samé. Chyba a velká.

      Smazat
    7. Pane Kastelán, já zatím pouze uvažuji.
      Již mnohokrát jsem byl na pochybách, no ale moje svědomí dokázalo tyto pochyby zvrátit.
      Hlavní je pro každého SVĚDOMÍ.

      Smazat
  9. Pořád za těmi stranami vidět Sorose.Piráti jsou něco jako svaz mládeže,mladí komunisté,jenže v opačném gardu.Janou snahou Pirátů,ja podchytit nezkušenou zdrogovanou mládež,co může hodně ovlivnit volební výsledek.Víme moc dobře,jak se dokáží zorganizovat na soc sítích.Samotní komunisté,jestli se dostanou do parlamentu,tak to zázrak,za celou dobu po sametu jen papouškovali vládním uskupením zprava,nebo zleva.Bohužel ANO stojí,nebo padá Babišem,dokud se dařilo státu,tak se dařilo i Babišovi v této kovidové krizi se ukázalo,že ANO nemá vhodné lidi na odpovědných místech.

    OdpovědětSmazat
    Odpovědi
    1. Unknowne jsi zde úředně označen od MUDr. Davida za debila a trolla, tak neotravuj!!Ty nejsi obyčejný blb, ty jsi blb úřední!!

      Smazat
    2. Lukáši, teď ale NIKDE nemají “ vhodné lidi”.
      Všude občani brblají, my Češi jsme v tomhle kádři.
      Zatím je ještě mnoho věcí okolo koroňáku nevyjasněných, tápou i vědci a tápou i vlády.
      Postupují způsobem pokus/ omyl, jistotu mají jenom jednu.
      Že ať udělají cokoli, dostanou vylágoš, ať už od chřipečkářů, anebo od rouškařů.

      Smazat
  10. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětSmazat
  11. Jsem panem Kobzou, po těch všech jeho předchozích, racionálně pojatých článcích, nemile překvapen. Jak může člověk s intelektem přesahujícím průměr, doslova splácat levici a levičáctví s čímkoli, co se mu do popisu reality hodí, těžko pochopit. Že to tady vystaví vzdělaný a z podstaty zřejmě i v pravém smyslu slova levicový politik MUDr. David, překvapuje taky.
    Pana Okamuru se svým hitem "přímé demokracie", což je utopie, která naplno realizovaná, znemožňuje efektivní řízení a neguje odpovědnost (záhodno přečíst si "Profily odvahy" JFK, ať už je napsal nebo ne), jeho "pravičáctví", které samo o sobě je za své podstaty antisociální a nedemokratické chápu. S něčím méně otřelým je možné prorazit.
    Tvář s jakou se SPD prezentuje tedy je, za současných poměrů, vypočítaně přitažlivá. Skutečné jádro oné politiky však zůstává neuspořádaným a logicky těžko zdůvodnitelným mišmašem. To bohužel ukázal i pan Kobza. JiH

    OdpovědětSmazat
    Odpovědi
    1. 1. Podle mě máte, JiHko, pravdu co do toho zoufalého splácávání levice se vším možným. A to tady, bohužel, i pan Kobza, jak to říci, no, instrumentalizuje, sorryjako.

      2. Ale v takové trochu SPD-stranicky-PR vrcholící glose to lidsky chápu (a zase vážím si, že vynechal KSČM i ČSSD - ano, dokonce i z té druhé by se trosky poctivé levice nechaly vylovit).

      2. Pokud bych ovšem byl radikální a šel po leninsku na kořen, tak on sám ten pojem a koncept levice a levičáctví je už nějakých sto let dost překonaný.

      3. Což se mi zas tak moc nechce, a tak jen zdůrazním: Co mi tam, i při zaměření článku, chybí, je apel na spojenectví "subjektů s jasně definovaným národním, konzervativním a sociálním směřováním" se "subjekty, které zbývají ze staré levice". (Klidně "konzervativní levice", nix dagegen. Není to větší protimluv než sociálně směřující pravice a o slovíčka tu nejde.)

      4. Ale nesouhlasím, že přímá demokracie je pustý utopismus. Je pravda, že by to byla jízda na tygrovi - něco jako komunismus v jedné zemi. Okamžitě by byli posíláni Navalní otrávení novičokem či olomouckými tvarůžky, aby ovlivnili referenda, ve kterých o něco půjde. (Švýcarsko není pro každého) Ale tohle je to riziko, ne to, že by šlo z principu o nebezpečnou utopii.

      5. Souhlasím, že "jádro oné politiky" - pěkně pojmenováno - není moc čitelné, atd. To je ale tím, že málokdo a málokde - pan Kobza tady taky ne - se na rovinu a na plnou hubu chce znát k třídní podstatě - jádru - své politiky. Ostych je tu ale dost zbytečný, jestliže například už i trumpovští pravičáci ve Státech se nebojí vehementně hlásit k zájmům "pracující" či "dělnické" třídy (v angličtině je to to samé).

      6. Prosím Vás, neuražte se, ale změňte si ten nick, unknownů je tu zjevně nejmíň dva či více, a ten jeden apriori startuje dávivé reflexy. (Já sám už jsem uvažoval nad změnou nicku na "Bartoš McBidet", ale nechci se unáhlit. Tož nezištně nabízím.)

      Smazat
    2. LHAR UNKROWN TVRDI TADY NEHORAZNOST, ZE PRY PRIMA DEMOKRACIE

      zdejsiho obcanskeho typu neexistuje a pritom se tady do te okamzite prime demokracie existujici tady uz delsi dobu na NR vnucuje a pise do ni.

      A tak tito manipulatori lzou zubozovane OS primo pred nosem,stale a kazdy den!
      Nestydis se zmetku,priznej se,ze ty jsi ten vyvrhel co?

      Smazat
    3. Bureši McDonalde 15. února 2021 19:28, dík, píšete skutečně k věci. K Vašemu druhému bodu za 2.: "...on sám ten pojem a koncept levice a levičáctví je už nějakých sto let dost překonaný...". Koncept možná, ostatně mocným se takové tvrzení mimořádně hodí. Pojem sám o sobě naprosto ne, pokud není překrucován a všemožné deformován. A právě všechna ta překroucení a deformace obsahu onoho pojmu, to je to, co se tolik nosí a co si oni mocní úspěšně vynutili. JiH
      PS Unknownem jsem a zůstávám na protest proti všem těm registracím, na které jsem nevyléčitelně alergický i proto, že v seriózní diskuzi má jít o názory, nikoli o osoby.
      Je až humorné, jak jsem pod oním nickem, při jen trochu zastřeném, i kraťoučkém textu, bezdůvodně mazán a mazán ... a marné jsou snahy, dostat se zpět. Je to svého druhu test.

      Smazat
    4. JiH- nejsem IT ale máte účet u Googlu, tedy jste "viditelný". Nechápu tedy, proč si místo Unknown nemůžete zvolit JiH?

      Smazat
    5. Miroslave Povolný 16. února 2021 11:03, ten účet u Googlu zdaleka nemusím mít zrovna já. Co když, bude to náhodou, zrovna ten Váš? Zdraví JiH

      Smazat
    6. 17:17...Volební programy jsou jenom vějička na naivní voliče.
      Ale základní směr by měl zůstat.
      Za základní směr SPD považuji bránění invaze Afriky do Evropy a tady, věřím, neselžou.
      Musím se přiznat, že ty hrátky Tomia se svazem aˇafghánsko/ české spolupráce ( nebo jak se to jmenovalo) , jsem nepochopila.
      Snad blikanec, to se stané každému, někdy.

      Smazat
    7. JiH-12:04- no dobře, když Vás to baví nebo zaměstnavatel toleruje. Mám jeden nepoužívaný účet, mám jej aktivovat na JiH, abyste to měl snažší?

      Smazat
    8. Miro Povolný 16. února 2021 16:26, děkuji za nabídku, nerad bych Vás do čehokoli namáčel. Mám ale i jiná pokušení. Možností je spousta. JiH

      Smazat
    9. Asi se budu muset podívat na pár starých mailů.

      Smazat
    10. PANI HELANOW,15/25

      pisete,ze nerozumite na co jsou "programy stran"!
      Je docela mozne,ze prave to je kamen urazu a zaklad rozvalu OS tedy Obcanske Spolecnosti a to,ze se podaril 31 let trvajici KOLOSALNI PODVOD panu byvalemu presidentovi ODS tj instalace kapitalismu bez privlastku vychazejiciho z gangsterismu.
      Mohutne rabovani republiky takto povazujete za normalni a s vami i cela nyni uz "zpracovana" a lhostejna OS,ktere nic nerika prvni bod navrhu NARODNIHO PROGRAMU VOLICU a zaroven odmitate prosazovat HLAVNI BOD PROGRAMU SPD tj c.10,pozadavek zmeny systemu.
      Pak se nelze divit,ze cenzura a intelektualove neodvedli svuj podil prace a naprosto ignorovali tuto zakladni potrebu budoucnosti ceske republiky.
      Teprve ted si vsimam,ze tu sice vedete sve lidove komentare,ale bohuzel mohou uvaznout v pisku,nebot postavit program na migraci dost mozna k dosazeni vetsiny v parlamentu stacit NEBUDE!
      Ostatne tu pry kdosi z unknownu pise,ze uz pry zpozoroval i to,ze doma pry cte pan OK ka ka ram,aby se pry stal vcas muslimem,cemuz se bez vetsiny v Parlamentu nevyhne nebot mu v parlamentu bude chybet vetsina a on uvazne na 6% mozna vice,ale to stacit nebude stejne.HRUZA,HRUZA,HRUZA!

      Nic nepomuze ani Trikklona,ktera chce pokracovat v tom marasu co nam povesil na krk ten jeji tatik trikolony,ktery zurive odmita jakoukoli zmenu a tedy je jeho pozvani k mozne koalici do doby nez prevezme navrh Programu volicu vylozena sebevrazda!

      Je mi lito,ze bude treba dalsich 31 let,aby to vetsina volicu v ČSV pochopila,ale kadi Ustavniho soudu vi,ze je nutne se zbavit balastu ve Snemovne a na necem se sjednotit,coz nebude mozne.
      Primo se totiz nabizi NPV a pokud jeho body pochopeny nebudou ,pak dale dostane OS jen tretinove platy a tretinove duchody a bude ohlupene tomu tleskat.

      Dalsi jeste horsi nasledky uz brzy pociti i tzv "Stredni trida",ktera nemuze nikdy vzniknout,dale ti kteri dostanou po hlave exekucemi a ti kteri si predstavuji ze C19 je jenom jednorazova chripka!
      Nesmim pokracovat bylo by to asi dlouhe a tezko tomu ve strucnosti lze rozumet!?

      NO NI?

      Smazat
    11. 19:28

      4. přímá demokracie není žádná utopie. To, že se objeví nějaký Navalný není žádný argument. Copak dnes se takoví neobjevují? Nepůsobí tu masivní propaganda médií? Není většina politiků loutek, kteří prosazují cizí zájmy? Samozřejmě že ve všech bodech ano, tak co to je za nesmyslný argument, že by lidi někdo ovlivňoval i v referendech? No jistěže ano, ale pořád je lehčí podplatit nebo ovlivnit politiky a strany, než obyvatelstvo celé země. V prezidentské volbě vyhrála vůle lidí a ne slouhů a parazitů. K lidem se dá jezdit i fyzicky a dělat kontaktní kampaň. Takže minimálně některé zásadní body typu migrace nebo czexitu by měly šanci projít podle vůle lidu.

      A referenda nejsou samospásná a dokonalá, jak to trochu naznačujete vy. Ale bylo by to horší než nyní?

      Smazat
  12. Pane Kobza, dobře jste popsal o co jde rozvracečům národního státu přátelům Lndsmašaftu Merkelislam vítačům.Nedejme jim šanci u voleb!!!

    OdpovědětSmazat
  13. Unknowne jsi zde úředně označen od MUDr. Davida za debila a trolla, tak neotravuj!!Ty nejsi obyčejný blb, ty jsi blb úřední!!

    OdpovědětSmazat
  14. Unknowne jsi zde úředně označen od MUDr. Davida za debila a trolla, tak neotravuj!!Ty nejsi obyčejný blb, ty jsi blb úřední!!

    OdpovědětSmazat
  15. Rakouské změny zákonů
    Žadatelé o azyl nebudou dostávat žádné peníze. Jejich vlastní hotovost bude
    při podání žádosti o azyl zadržena na úhradu nákladů (podobně jako v Dánsku
    a ve Švýcarsku). Skončí snaha o ubytovávání žadatelů o azyl v bytech,
    ubytováni budou v hromadných zařízeních. Azylové úřady si budou
    kopírovat obsah mobilních telefon u žadatelů, aby s jeho pomocí ověřily
    identitu žadatele a to, zda vypovídá pravdivě o různých okolnostech (např.
    srováním zachycených lokačních dat s tvrzením žadatele o tom, kudy prošel).
    Osobám, které vycestují zpět do státu, z nějž „uprchly“, bude azylová ochrana
    ve zrychleném řízení odňata.
    Odmítnutí žadatelé mají být důsledně deportováni. Azyl bude – v souladu s
    původními mezinárodními smlouvami – oddělen od trvalé imigrace a
    periodicky bude prověřováno, zda stav ohrožení ještě trvá; pokud pominul,
    bude azylová ochrana ukončena. Žadatelé o azyl se budou muset starat o
    vlastní domácnost (tj. žádné úklidové a stravovací služby placené daňovým
    poplatníkem, jak je tomu např. i u nás). Nezletilé manželky budou úředně
    odděleny od zletilých manželů. Při případném slučování rodin nebudou
    akceptována nezletilá manželství, nucená manželství a vícenásobná
    manželství. Kdo opustí Rakousko dobrovolně a za odměnu (Rückkehrhilfe) a
    následně se ilegálně vrátí, bude souzen za trestný čin (víceméně ekvivalent
    našeho maření výkonu úředního rozhodnutí).
    Téma azylu a imigrace má zůstat jako kompetence rakouského státu, tj.
    odmítnutí evropských kvót.
    Sociální dávky pro osoby, které obdržely azyl, budou zastropovány na
    poměrně nízké úrovni (aspoň vůči rakouským nákladům na živobytí), a to jak
    individuálně, tak na rodinu.
    Přímá demokracie
    Nová koalice se zavázala postupně zavádět do rakouského práva prvky
    přímé demokracie po švýcarském vzoru. Občané budou mít
    zákonodárnou iniciativu: nasbírají-li 100 000 podpisů pod návrh zákona,
    bude muset být projednán v parlamentu se stejnou vahou a ve stejné
    proceduře, jako by jej navrhla vláda. Příslušní ministři budou mít povinnost se k
    němu vyjádřit.
    S celostátními referendy se počítá jako se závaznými, pokud vítězná strana
    nasbírá dost hlasů (třetinu všech oprávněných voličů). Vyloučeny mají být
    mezinárodní smlouvy (ústupek prezidentovi van der Bellenovi). Pokud by
    parlament neschválil návrh zákona předložený aspoň 900 000 voliči, bude
    se nezávisle na jeho vůli konat závazné referendum.
    Počítá se i se zajímavou „Hlavou 22“. Pokud by rakouský parlament odmítl
    schválit zavedení prvků přímé demokracii nezbytnou dvoutřetinovou většinou
    hlasů, bude o jejím zavedení vyhlášeno zvláštní jednorázové referendum, k jehož vypsání by měla stačit nadpoloviční většina hlasů v parlamentu.
    Na experiment s přímou demokracií jsem velmi zvědav. Rakušané se Čechům
    podobají mentalitou daleko více, nežli Švýcaři. Rozhodně bude stát za
    sledování. (Vždyť jsme jim 300 let prznili rasu - je to tam samý Nowotny a Novak, )

    OdpovědětSmazat
    Odpovědi
    1. 18:16...
      Hahaha, ta všechna opatření se dají snadno obejít, oni rozhodně nemají mezi ušima vítr, jak si myslíme.
      Tedka se jeden Iráčan prohlásil ve Švédsku za ženu, tím pádem mu musí být poskytnut azyl.
      Oni nás mlátěj po zádech naším vlastním klackem, lická práfa mají nastudovaná lépe než my.
      Jistě i v Rakousku jsou zástupy lickopráfníků, svoje Šabatové, Faltové, Rozumky atd. atp.

      Smazat
  16. Lidi, nezapomente, ze si z vas pan Okamura celou dobu delal legraci, protoze si ted nechal postavit dum ve tvaru mesity. Je domluveny s muslimy, ze je bude v CR branit a dokonce nektere z nich u sebe doma ubytuje, aby se citili jako doma.

    OdpovědětSmazat
  17. Pokračování.
    Dále bude prozkoumán a přehodnocen zákon o urážce
    náboženského cítění.
    S tímto zákonem bylo v minulých letech spojeno několik kontroverzí. Elisabeth
    Sabaditsch-Wolff byla pravomocně odsouzena k pokutě 480 Euro za veřejné
    prohlášení, že islámský prorok Mohamed měl zalíbení v malých dětech (podle
    muslimské tradice přitom měla Aiša v době prvního manželského styku devět
    let, takže těžko její tvrzení označit za lživé). Helmut Griese zase dostal pokutu
    800 Euro za to, že každý pátek při sekání trávníku posměšně jódloval a
    napodoboval volání muezzina.
    Džihádisté a náboženští extremisté budou vězněni ve zvláštních odděleních
    věznic, aby neovlivňovali jiné vězně.
    Má být vyvinuta maximální snaha o to, aby odsouzení cizinci vykonávali trest
    odnětí svobody ve své vlasti.
    Islám
    Do trestního zákoníku budou doplněny příslušné paragrafy a bude zcela
    zakázáno financování náboženských spolků z ciziny. Islámské školky a
    školy budou v případě nedodržení závazných předpisů důsledně
    zavírány.
    (To je patrně reakce na loňskou studii vídeňských islámských školek. Ty
    jsou podle jejího autora důkladně infiltrovány salafisty a jinými radikály, kteří
    si tak vychovávají novou generaci fanatiků.)
    https://email.seznam.cz/imageresize/?width=1680&height=939&mid=111639&aid=1&uid=28144896&default=%2Fstatic%2Fwm%2Fimg%2Fdefault-image.svg
    Závěr: V příštích snad skutečně svobodných volbách povstanou noví BOJOVNÍCI, neboť všichni dosavadní NAPROSTO SELHALI.
    Bohužel i v SPD je jsou poskoci zednářů...!

    OdpovědětSmazat
    Odpovědi
    1. Emigrace skončí na ekonomických problémech v EU, protože budou chybět prostředky v ekonomice i na běžná sociální řízení s občany EU!

      Smazat
    2. Neskončí, právě proto se prosazuje společný rozpočet.
      Chapišto?

      Smazat
  18. Autor článku p. Jiří Kobza při sledování sledování dvou „liberálních“ předvolebních koalic ,zjistil co jsou zač. Označil je, že jsou to strany „liberální“ a v tom s ním souhlasím. To zřejmě jsou.
    Napadla mě na základě malého zamyšlení, chcete-li úvaha. Žádná analýza, nekladu si za cíl někoho přesvědčovat o tom zda je to dobře nebo špatně, ať to posoudí každý sám.
    Autor dělá zajímavý„závěr“, že Piráti a STAN jsou „nedemokratická ultra levice“. Já nevím jestli jsou demokratickými stranami, ale asi ano, když jsou součástí našeho „demokratického“ politického systému. Pokud vím, již některé strany byly i u nás MV ČR zrušeny, že nejsou demokratické. Dle mého názoru „ultra levici“ by mělo jít o změnu systému revoluční násilnou cestou. Jako příklad byl uvedl cestu Che Guevary.
    Dodávám, že v současném pojetí je autentickou levicí taková strana, která usiluje sice radikálně, ale ne násilně o systémovou změnu kapitalistického systému. Takže dle mě Piráti a STAN žádnou levicí nejsou.
    Označení koaličního „celku“ ODS, KDU-ČSL, TOP 09, jako levicové eurofilní strany je hodně „ustřelené“, ale i pikantní. Onen ústřel je opravdu o 180 stupňů. Co je na nich, byť několik stupňů levicového nevím. Snad něco od KDU-ČSL. Ale to pikantní je opravdu pikantní, slyšel jsem v TV z úst jednoho jejich představitele, že SPD je „ultra pravicová strana“. Tak a teď ať někdo řekne, jak se v tom má chudák volič vyznat.
    Dle autora článku je SPD stranou národně konzervativní se sociálním zaměřením. TO jsou ale i KDU-ČSL.
    Tak složitá a atomizovaná politická společnost tady snad ještě nebyla. Vše jsem napsal s tím, že většina lidí se o politiku nezajímá, úvahy o pravici a levici je také zřejmě nezajímají a natož ono zmatení politologických pojmů, jak předvedl p.Kobza. Ale „strany a politici“ velmi rády používají různé nálepky na své politické protivníky na své politické odpůrce . Na př. na SPD , že jsou rasisté apod. S čím já nesouhlasím. Ale říkám, že levicí nejsou i když mají některé sociální, ekologické i jiné názory blízké levici. Já je nejvíce oceňuji za hájení národních zájmů ČR.

    Úvahu jsem napsal spíše proto, že by bylo dobré politiku vrátit na zem k lidem, pak by se jasněji ukázalo, kdo je levicí a kdo pravicí, nejen podle řečnění, ale podle praktické politiky.

    OdpovědětSmazat
    Odpovědi
    1. Georgu,dovolim si vam doporucit,aby jste ve svem zajmu cetl

      programy stran a podle nich se i orientoval, pokud se vam nebudou libit muzete jim pomoci ve zde uz existujici obcanske prime demokracie v diskusi zkusit zadat jejich doplneni.
      Pak je tu i navrh transformace zbedovane OS,ktera je informacne uplne zblbla a ubita tak ta se muze transformovat radeji na ČSV ,ktera zacala s formulaci nyni uz navrhu NARODNIHO PROGRAMU VOLICU,kde muzete zkusit dodat svuj bod k dosavadnim uz existujicim,pricemz prvni bod je zmena systemu z gruntu.
      Bez tohoto programu bude totiz pokracovat zavod ke dnu neomarxistickym pchodem institucemi.

      Smazat
    2. Georgi, u KDU-ČSL jsem na pochybách s tou národní orientací. Považuji ji za politickou páku katolické církve. Pokud vím, z církví se národně hlásí jen českobratrská.

      Smazat
    3. Miroslave Povolný 15. února 2021 22:09, k národní orientaci se hlásí i skomírající Církev československá husitská. Na tom principu vznikla a vyrostla ...

      Smazat
    4. 23:25- možná jsem je zaměnil, jsem ateista ale znám postoje pani-titul ani jméno si nepamatuji.

      Smazat
    5. Ted uz Cirkev husitska nezkomira

      dostala posilu od pani ANNY prvni ANTINEOMARXISTKY a husity z KSH,nyni je ve funkci ideologa ĆSV a v nejhorsim si da i pasku pres oko,kdyz se nenajde novy ZIZKA,dej si do hledacku unknovne JAN ZIZKA a uvidis ve filmu jak krizaci utikaji!

      Smazat
    6. Georgu KDU-ČSL národně konzervativní se sociálním programem? To by nesměly její představitelé jezdit na srazy ladsmanšaftu. KDU-ČSL je jako hyjena. PODRAZÁCI.

      Smazat
    7. Tento komentář byl odstraněn autorem.

      Smazat
    8. K praděda16. února 2021 6:33

      Ano to vím a také odsuzuji KDU-ČSL, že to připustila, nebo aspoň neodsoudila, že p.Bělobrádek a pan Herman se účastnili srazu ladsmanšaftu. A v tomto momentě je stranou, která se postavila proti základním zájmům ČR. Ale nic není černo bílé je to i strana, demokratická, volí jí část občanů a má i sociální prvky ve své politice. Jsou politicky "ohební", vzpomente na Kalouska, jak chtěl spolupracovat s komunisty. Ale ani je, ani komunisty neosuzuji. Dle mě je třeba zejména v politice vidět věci tak jak jsou a ne dívat se na ně tak,jak to chci vidět já a jaké je moje přání. To by měla být jedna ze zásad v praktické politice. Proto je důležité ukazovat na konkrétní věci a ozvat se velmi hlasitě, zejména na ty, kteří ohrožují národní zájmy ČR. Tak se na to dívám, bohužel i v politice dnes převažují takové postupy, jako je nálepkování, nebo tak zv. "program", "anti-Babiš".

      Smazat
    9. GEORGU,chvilkami si myslim,ze mate rozum KDU-CSL by byla

      jedla,kdyby si dali do sveho programu body navrhu Narodniho Programu Volicu NPV,ale tak jak jsou se zarazuji do likvidacnich tlup v Parlamentu pocinaje Piraty,TPO 09,STAN,ODS a dalsich zmetku,kteri nam volicum ukradli moc a nyni pomoci GR TV ohlupuji a likviduji OS tj Obcanskou spolecnost a zenou ji vsemi silami pod SPD,ktere chybi jen zesileni programu a jednota s Novou republikou,coz naridil pan kadi RYCHETSKY tak pojdte s nami z OS se transformujici ČSV jejiz jste clenem,coz zkuste zaprit nebo taky ne!

      No ni?

      Smazat
    10. Georgu, já si myslím, že už dávno nevede dělící čára levice/pravice.
      Mocní pochopili, že musejí sypat chudým do korýtka, aby byl klid.
      Otázka je, kdy dojde oběživo.
      Dneska se to láme vlastenci/ globalisti, kosmopoliti, zkrátka lidé, kterým slovo vlast nic neříká.
      Jsou doma tam, kde je právě nejsnadnější způsob obživy.

      Smazat
  19. Unknowne jsi zde úředně označen od MUDr. Davida za debila a trolla, tak neotravuj!!Ty nejsi obyčejný blb, ty jsi blb úřední!!

    OdpovědětSmazat
  20. Fašisti hledají levicovou kamufláž a snaží se prosociální středové hnutí ANO odstavit.ČSSD se také tak tváří , ale díky tomu jak Petříček ničí jméno Česka v zahraničí je tato strana na hraně.

    OdpovědětSmazat
  21. Pane Kobzo!Řadu Vašich předchozích příspěvků na HR jsem akceptoval pozitivně.Ovšem to co jste předvedl dnes je totálně" mimo mísu".Označovat zločineckou organizaci ODS jako levicovou je k smíchu a hlavně značné matení pojmů!Asi jste neměl dobrý den.

    OdpovědětSmazat
    Odpovědi
    1. VacHave, a nejsou!?!?!?
      Když jdou do holportu s vítači z TOPKy a s chativými Lidovci, jejichž guru je Rudý Franta ve Vatikánu!?!?!?
      Napsal to dobře.

      Smazat
  22. Pane VacHave, doporučuji písničku Pepy Nosa - Země je kulatá.

    OdpovědětSmazat
  23. Pane Hobzo. Co takhle zahodit váš politický džihád a nahradit ho trochou vstřícnosti k vládě v duchu pluralitní demokracie.

    OdpovědětSmazat
  24. Aby bylo jasno z čeho se to “kvalitní” při volbách vybírá :
    Počty členů z května 2020 jsou cca:
    KSČM – 31 564
    KDU-ČSL – 21 634
    ČSSD -13 051
    ODS – 13 000
    SPD – 6 459
    ANO – 3 091
    TOP 09 – 2 479
    Trikolóra – 1 774
    STAN – 1 613
    Piráti – 1 043
    A podotýkám ,že komunisté před Hadrákem StB vybírali pro volby kandidáty ze svých 2 000 000 členů!
    Dnes např. PIRÁTI mají kvalitní kadidáty tj. ty smažky a štětky ,kteří museli opustit žižkovskou Kliniku a přešli do politiky .Inu nová doba…..

    A SPD chci doporučit jedno :
    Bez ohledu na cokoliv,nedělejte výběr(je idiotský a nesmyslný ,chováte se jak KSČ) a zvyšte počet svých členů klidně na 100 000 !A to ještě před volbami HNED !!!Nebojte svých dosavadních koryt!Jde dnes o všechno !

    Uvědomte si,že vás ve volbách bude v tu chvíli volit nejenom členové,ale celé jejich rodiny a jejich známí !Zvýšíte i výrazně propagaci SPD jakožto jediné vlastenecké strany u nás !

    OdpovědětSmazat
    Odpovědi
    1. Pavle, děkuji za čísla. Nevím jakou má SPD členskou politiku, určitou názorovou reflexi má asi i zde. Možná by, pokud je již nemá, mohla zřídit své fankluby jako virtuální ZO. Nemusí to být zrovna členové. Možná by pak mohli mít "kádrovou" rezervu a nemuseli tahat králíky z klobouku. Místní organizace mají stále smysl pro regionální politiku, až "nabobtnají", pro celostátní se mi zdají ty virtuální jako vhodnější, se stopou názorů, místo "pohovorů".

      Smazat
    2. Pane Pavle, vaše přání se asi splní, při shánění podpisů se prý už spojily strany SPD + KSČM + Trikolora. Je to celkem jedno, stejně to skončí Jednotnou národní frontou s programem antibabiš. Je smutná doba, v květinářstvích se místo kytiček k Valentýnkovi kupují věnce. Kdyby doba nebyla zlá, tak bych poradil premiérovi ať předá žezlo chtivým, aby předvedli svou službu občanům. Jedna otázka mi stále vrtá hlavou, zda je Ústava stvořena pro lidi, nebo lidi pro Ústavu.

      Smazat
    3. adonisi, pokud je to pravdivé, nebylo by to nezajímavé i jako odpověď panu Rychetskému. Myslím, že členové a sympatizanti by to pochopili.

      Smazat
    4. 22:04...Já bych nikdy do žádné strany nevstoupila.
      Ale volíme SPD, celá rodina, čistě racionálně, bez emocí.
      Programově nesouhlasím ani zdaleka se vším, ale je to jediná dlouhodobě úspěšná strana, která vystupuje proti establishmentu.
      Bojím se náboženské války a proto nechci islám v české kotlince.
      Tady mám jistotu, že můj hlas neskončí v koši.

      Smazat
    5. 15:32...Mně to stačí, jsem skromná.
      Jsem pevně přesvědčená, že působěj jako kladivo na vítače a že by si ti od havlérky vyskakovali ještě víc, kdyby se nebáli, že voliči budou masově volit SPD.
      Je to nevděčná role, ale DŮLEŽITÁ.
      Vyvažujou, což je moc dobře.

      Smazat
  25. ceskoaktualne.cz/2018/06/video/putin-pronesl-zasadni-vyjadreni-ohledne-migrace-ktere-nema-svete-obdoby-budete-koukat-video/

    OdpovědětSmazat
  26. Unknown je odhalen, jmenuje se Josef Vyskočil, krycí jméno je Pepek Vyskoč.

    OdpovědětSmazat
  27. Opět nazrává doba, kdy už půjde do tuhého. Už nebude čas lézt do zadku tomu, kdo dá nejvíc. Půjde to sám za sebe. V ušácku už to trump čistí. Jen u nás se zatím nesmí o tom mluvit. Ale to nepůjde do nekonečna. Za chvíli bude Jourová viset jak fangla na stožáře.

    OdpovědětSmazat
  28. Existuje web, něco jako evropská černá kronika.
    Necenzurovanápravda.cz

    OdpovědětSmazat
  29. K praděda16. února 2021 6:33

    Odpověděl jsem Vám 9:25.

    OdpovědětSmazat
  30. I když nejsem volič SPD, troufnu si zde napsat některé rady straně, která může někomu vyhovovat. Všiml jsem si, jak Andrej Babiš vybírá poslankyně. Na internetu jsou besedy s docentkou Laurou Janáčkovou. Poslechněte si její rozhovor s Xaverem
    https://www.youtube.com/watch?v=GCSb_mFlBtw

    Nedávno Xaver vyslýchal slepici, která Tomiovi přeběhla v parlamentu ke Klausovi mladšímu. To bylo hrozné, jaká blbka padla Tomiovi do oka. To bylo hluboké ponížení doktora Davida a jeho práce. Opatrnější volič ví, že Tomio jako personalista už minule zklamal, protože jeho komanda není nic spolehlivého. Nezbývá než konstatovat, že Babiš je frajer.

    OdpovědětSmazat
    Odpovědi
    1. Frajerem by BABIS byl,kdyby mu doslo,ze se nema bat GR TV a doporucil mu NPV

      toho ohlupovatele duverivych ovecek GR TV,ktere se vydaly do kapitalismu pro vlnu a kapitalisti je holi a mozna i pobiji virem C19,se kterym si postupne Babis demoluje korunku,nechce z kremelbudky privezt SPUTNI fau 1 a laviruje,ze je pro buldozera ORBANA,no chce se zbavit odpovednosti,coz se mu uz tezko povede,
      ledaze by doplnil svuj pry NEEXISTUJICI PROGRAM o zivy a zdravy Narodni Program Volicu(NPV),ktery se klube jako prozatim malinkate kuratko ze skorapky.

      Toz tak!

      Smazat
    2. 11:15...Personalistika je těžký obor, někdy to nevyjde.
      Tahle baba se jevila velmi sympaticky.
      Když se to vezme, jak dlouho už funguje SPD , tak si vedou velmi slušně.
      Jak dlouho trvalo, než se rozpadly Veverky!?
      A takových stran, se strmým rozletem a stejně strmým pádem už tady bylo.
      Do lidí nevidíš, chybička se vloudí.

      Smazat
  31. Do voleb na podzim už mistři chaosu (smažky) nezasáhnou; nebo si myslíte, že jednotky SHAEF neví o jejich účasti v Barceloně??? Královna chaosu je Dredova manželka...

    OdpovědětSmazat

Na opakovanou žádost čtenářů, kteří se nechtějí zapojovat do diskuzí obsahující vulgární a urážlivé výroky. Jejich odstraňování je časově náročné a narušuje plynulost diskuze. Proto nebude dále možné vkládat anonymní komentáře.
Pro vložení komentáře je proto nutné se na stránce "Nová republika" přihlásit vpravo v horním rohu této stránky "přihlásit se" (výběrem emailového účtu např. Google) a upravením uživatelského profilu (v kolonce Nastavení>Upravit uživatelský profil). Děkujeme za pochopení.