Reklama

pondělí 8. února 2021

Josep Borrell v Moskvě málo tvrdý?

Ivan David
8. 2. 2021
Jiří Pospíšil (TOP09) a Ivan David (SPD) diskutují na stanici Český rozhlas plus o cestě šéfa unijní diplomacie Josepa Borrella do Moskvy a o snaze o jeho odvolání pro údajné selhání. Jiří Pospíšil vyslovil názor, že s Ruskem je třeba jednat tvrdě podle odkazu Václava Havla, Ivan David zastává odchylný názor. (Zmínka o evropské nespolehlivosti byl vtip.)


97 komentářů :

  1. Nechce se mi to poslouchat, ale jsem si jist, že Dr. David si toho žvanila Pospíšila namaže na chleba, když už se s ním baví...
    Je vidět, že Lavrov načasováním vyhoštění těch diplomatů, havlérku trefil přesně, editor promine, mezi nohy...

    OdpovědětSmazat
    Odpovědi
    1. Heriot 20:21
      Ano, to byl od Lavrova naprosto excelentní diplomatický zásah do kulí.:-D

      Smazat
    2. Kubrte, podle čeho soudíte, že mají koule?

      Smazat
    3. Helanov 21:00
      Pardón, to je takový zvyk ze starých časů, když je chlapi ještě měli. Ale bůhví, co tam mají ti dnešní mnohopohlavníci? ;-)

      Smazat
    4. Pozor pozor nejste pane nahodou take homofob a snad dokonce i antisemi?? To bych potom musel udelat hlaseni do Trustu Kubera-Tubera

      Smazat
    5. Spousta zbytečných slov o nějakém hledání kompromisu ze strany EU. EU dlouhodobě útočí na Rusko, vyhlašuje sankce kvůli kdejaké hlouposti a nehledá kompromisy, chce Rusku poroučet. Typické to bylo v případě Ukrajiny, kde jsme nejdřív připravili převrat a potom, když to vypadalo, že fašistické bojůvky pojedou vraždit na Krym a Krym se odtrhl, jsme v tom našli jakousi anexi. Jedeme pořád dál v nenávisti a odsudcích Ruska, teď jsme si zrovna našli důvod v obraně ruského kriminálníka. Je načase přejít od výhružek k opravdu rovnoprávnému jednání. Vyhrožování Rusku a údajná tvrdost je nebetyčná hloupost. Nechme Rusku Navalného a starejme se o své politické vězně. Hledejme s Ruskem společná východiska, abychom s Ruskem mohli obchodovat a ne posouvat se k budoucí světové válce. Tleskám Davidovi. Pospíšil je obyčejný protiruský fanatik a je neštěstím naší země, že takové magory vysíláme jako své reprezentanty do světa.

      Smazat
    6. Heriote 20:21
      No dnes jsem se dočetl, že EU s velkou slávou zase vyhostila tři ruské diplomaty. Bába fírer se prostě musí análně vetřít Baidenovi do jeho stařecky povolených svěračů, aby náhodou nevypadala špatně. :-)Snad se tam vlezla celá!!!

      Smazat
    7. Pri vyhosteni diplomatu za ucast na nepovolene(koronavirus) demonstraci

      kdyz byli vyhosteni,mozna dojde k dalsi zle situaci,nebot urcite by meli mit Rusove plan a mohli by zkusit odmitnout vyhosteni svych diplonatu jako nevhodne,porusujici zakony a tak by se otevrela cesta k dalsimu vyhosteni diplomatu se strany Ruska uz zduvodnene jako odveta za drze kryti porusovani zakonu zeme,kde diplomati nesmi byt politickou silou porusujici zakony hostujici zeme a dat to mohou pak ti vyhostenci k soudu a tahanicemi to rozmaznout.

      Navaleny tam za sebe nahnal deti a za ucast bude pokuta.
      To potom maji diplomate delat,ze neznaji zakony,nebo je mohou jak chteji porusovat?

      Toz tak!



      Smazat
    8. Myslím, že Jirka Pospíšilů z vás co tu píšete musí nejlíp vědět jak je Pepa Borrell tvrdý.

      Smazat
  2. A co si jako ti EU klauni s tím disidentským šejdířem Vondrou mysleli? Že nějaká bezvýznamná evropská nula Borell přijede do Moskvy, všichni se tam před ním rozklepou a Navalného mu vydají na stříbrném podnosu? Oni si ti bruselští blbečci asi nevšimli, že Rusko není členem EU, tudíž mu nemají co poroučet.
    Když ovšem pominu fakt, že vystupování Borella i celé EU je ve skutečnosti hrubým zasahováním do vnitřních záležitostí suverénního státu.

    OdpovědětSmazat
    Odpovědi
    1. Ona situace je mnohem horší. Podle čučkařů dostal Zelensky příkaz od Bidena, do měsíce začít útok na Donbas. Biden si chce zaválčit a zároveň podmáznout Turky, kteří mají útok technicky podporovat. Mám ale dojem, že Zelensky se bude divit, až první Točky z Donbasu dopadnou na Kyííííííf.

      Smazat
    2. Kamensky Jo jak do toho zatáhnou Rusko tak to bude konec nacistů na okrajině.

      Smazat
    3. Kamensky 21:40
      S těmi Turky se mi to nějak nezdá. Sultán Erdogan už si dávno spočítal, že je lepší být zadobře s mocným sousedem, než s nemocnou mocností za oceánem. Ostatně, Bidet toho nemůže Turkovi ani moc nabídnout, protože amíci mají sami dost holou řiť a ničím nepodložené dolary se taky nedají tisknout donekonečna.
      Já chápu, že se američtí warmongeři budou snažit hnát Bideta do války. Proto si tam toho dementa taky dosadili. Ale tohle by už bylo dost za hranou.
      A především ani v nejmenším netuším, s čím by tak chtěl ten šašek Zelenský na ten Donbas útočit? S luky a oštěpy?

      Smazat
    4. Přesně!
      Turek není blbý a ví, že je bohatá nevěsta.
      ( Ačkoli má pomalu holý zadek. )

      Smazat
    5. Na Erdogana bych se nespoléhal. Proti Rusku tahá za kratší konec a nenechá si ujít žádnou příležitost, jak Rusko poškodit a oslabit. Turecko dodává Ukrajině drony a Zelenský, tlačený z povzdálí Bidenem se do nové války na Donbase může pustit během několika týdnů. Ukrajinci jsou dnes vojensky silnější než Donbas, takže pokud zaútočí na opolčence a Rusko nezasáhne, povraždí tisíce civilistů. Rusku v takovém případě nezbude jiná možnost, než vojensky zasáhnout. Pokud bude někdo chtít vyvolat roztržku s Ruskem a třeba zastavit North Stream, musí vyvolat nějaký velký konflikt. Donbas je pro to ideální místo. Jestliže Rusko nechá vykrvácet Rusy na Donbase, Putinovi to doma nikdy nezapomenou. Pokud je vojensky ochrání, bude tu mít banda lidí jako je Pospíšil a podobní dokonalou záminku k vyhlášení sankcí a pokřiku o potřebě kupovat zbraně od USA... Má to nějaké řešení?

      Smazat
    6. 2.40
      Těžko říct. Ale pokud vůbec nějaké je, trio Putin, Lavrov, Šojgu ho naleznou.
      Jinak to bude... Jo, tam.

      Smazat
    7. Ten scénář, který popisuje Toto je velmi reálný. USA si nemohou dovolit přímý střet s Ruskem, takže využívají a budou pořád využívat válku v zastoupení. To, jestli u nás budou vlastizrádci kupovat zbraňě, je Rusku celkem jedno. Nedokončení North streamu už tolik ne. Ale je to i zájem Německa a dalších států, takže se s tím dá operovat.
      Jedna varianta řešení, podle mého soudu, je umístit na válečnou hranici mezinárodní vojenské síly , do mírového vyřešení. Protože Rusko pořád deklaruje, že vzbouřené oblasti připojit nechce.
      No a pak je další varianta, že Rusko nechá nejprve , omlouvám se, pobít část civilního obyvatelstva, aby pak mohlo mít důvod zasáhnout, obdobně jako v Osetii. To je však opravdu krajní možnost. Spíše se uplatní známý výrok prezidenta Putina: "Když je rvačka nevyhnutelná, dávám první ránu". Něco mi říká, že ani v ukrajinské armádě nejsou všichni důstojníci a vojáci nadšení ze současného banderovsko-fašistického režimu. I tam, možná, probleskuje naděje.

      Smazat
  3. Prý jsme země s havlovskou tradicí. To jsem ještě neslyšel takovou zhovadilost. Pospíšil byl nedaleko toho ,aby Rusku vyhlásil válku.
    Je velice dojemné jak některým UE poslancům leží blaho Ruska
    na srdci a na své vlastní spoluobčny/voliče kašlou.Hnus

    OdpovědětSmazat
    Odpovědi
    1. Bredy 20:26
      On měl Pospíšil tou "havlovskou" tradicí asi na mysli skutečnost, že u nás lidi chlastaj dost podobně jako Venca Flaška.:-D

      Smazat
    2. Kubrte, napsala bych co asi pije( polyká) tenhle parazit, ale nemůžu, jednak jsem slušná a druhak by mne pan Dvořák smáznul.

      Smazat
    3. Venca Flaska si prej lestil saska ,se Sasou se Sasou.. Zpiva se na Melodii : uz mne tam vezou ,tou starou cestou ...atd nemohu dal neb oko bdele nikdy nespi.ba co dim pry ani ve tri.

      Smazat
    4. Prvni problem je v "diplomatickem "jednani s Lavrovem.
      Vzdy ma otazku: "Who are fucking you, that you fucking try to dictate us /Russia/,what we should do".
      Tedy ,co se do nas ty dobytku zase pletes.
      Potom Lavrov pustil zabery z krvaveho besneni policie vsude v Evrope ,/mimo teroristicke utoky pozvanych islamistu a drze pozadoval ,aby take EU dodrzovala aspon lidska prava/, zrovna tak krvave,a pro srovnani jak ruska policie reagovala /a velmi mirne, policajti se nebali chodit mezi davem a v nekterych pripadech byli strceni ze zadu ,ale nereagovali premrstene/,tohle nesmi byt videt/ a Borell akorat prohlasil, ze o tom nic nevi, protoze taky nevyhrozoval ,tak ze sebe udelal slepyho blba.
      Goring vyhrozoval v Mnichove 38 ze srovna Prahu a jina mesta se zemi.
      Je potom vyjednavani s takovym nemozne ?
      Kdyz se tvari jako svata dala,ktera nevedela komu.
      A to zase vysvetluje tu otazku, kterou klade Lavrov od 2008.
      Zebral Borell jen aby se diplomati, kteri pribehli k soudu nevyhazovali. Ti byli dotazovani, proc se soudu zucastnuji ,ale odpovidali ze nevi.
      USA vyhrozuje, ze pritomnost Ruska v Cernem Mori ohrozuje bezpecnost USA.
      Tedy i kdyby rusove zili 100 metru pod zemi, nic by se nezlepsilo.
      Nacez se /pri jednani/ se ozvala z radia informace o vyhosteni tupcu, jinak diplomatu, kteri nekam jdou a nevi proc a kam a prave tam jdou..
      Lavrov pravil,ze se neda nic delat, ani se nechce delat. At tahnou do hajzlu.
      Ze je to stale dokola uz po staleti je jasne..
      Uz kdysi nejakej rad Teutonskych germanu se tam hrnul..Mimo jine.
      Jednani nemaji jiny smysl nez diktovat,vyhrozovat a utocit vsemi prostredky bez konce na Rusko.
      Ale porad do Ruska lezou a tak dokazuji tu vseobecnou zavislost, zavislaku na Rusku.
      Zavislaku a vseobecnem zniceni vseho.
      Mir nebo pokojne souziti narodu nepripada v uvahu a je opet a zas, zlocin.
      Ti co vyhrozuji pak vi,ze nikdy nejdou do prvni linie utoku. Maji prece zaslouzenou imunitu.
      Jako napr. rodina Bushu.
      Navalny,zrejme neni normalni a u soudu s velkym revem napadal a urazel take valecne veterany /pres 90 let stare/,boju s fasistickymi gangstery a tak se zbavil i poslednich privrzencu..
      Vsichni by radi videli konec N. Protoze.
      Jde predevsim o to aby jeho manzelka vedla "opozici".
      Mimo jine dohoda mezi Ruskem a CR z 1999,o pecovani a udrzovani pomniku ,byla CR hanebne poslapana..
      Rusove prohlasili,ze se nikdy NESNIZI k tomu,aby pomniky Cechu v Rusku byly zruseny nebo neudrzovany.

      Smazat
    5. Helanov 21:21
      No co by. Naředí to rumem a má to jako vaječný koňak!! :-)
      Od Moravce to musí být obzvlášť šmaků...:-)

      Smazat
  4. https://ceskoaktualne.cz/2021/02/zpravy-k-zamysleni/tajne-uniknuty-prejav-generalneho-tajomnika-trilateralnej-komisie-z-decembrovej-konferencie-v-bruseli-ktory-nam-umozni-pochopit-mnohe-z-dnesnych-svetovych-udalosti/

    OdpovědětSmazat
  5. Pospíšil se prohlásil za Evropana , tak ať táhne do Evropy a vyse*e se na českou kotlinku.
    A Vendu si může vzít sebou.
    Kdyby měl kterýkoli evropský vůdce doma takovou podporu jako má VVP, tak by si mohl vesele pískat.

    OdpovědětSmazat
    Odpovědi
    1. Helanov 30:34
      Jelikož je Pospíšil dost velkej id*ot, tak má myslím plné právo prohlásit se za EUropana.;-)

      Smazat
    2. Budí dojem, že je buď samodruhý, anebo právě slehnul a má laktační psychózu.
      Vasík by ho neměl v takověm stavu pouštět do rádia.

      Smazat
    3. Helanov 21:04
      Já bych spíš typoval Tanec svatého Víta, který se vyznačuje silnými nervovými záškuby. V případě pana Pospíšila zejména při zaslechnutí slov Rusko a Putin.;-)

      Smazat
    4. 21.39
      No, ona je teď Pospíšil poněkud labilní. Nedal mu Moravcová kopačky? Nebo Pospíšilová a Moravec? Čert aby se v tom genderu vyznal.

      Smazat
  6. Jak to ten Pospíšil dělá,že ho ještě stále zvou do médií aby tam žvanil a žvanil. Jirka je však bez funkce již jen odvarem magorů oblbujících občany za účelem zisku. Jako prolhanému věřícímu bych mu hlavně doporučil, aby se polepšil a nelhal tolik. To by mu pak hrozil oheň pekelný ve kterém ho budou čerti šťouchat vidlemi. I biskup Holub z Plzně má k takovému konci bohužel nakročeno - baží totiž po majetku. Po dotazu co bude církev dělat s těmi miliardami z restitucí - řekl,že bude penízky rozmnožovat hrou na burze...

    OdpovědětSmazat
  7. Tak jsem si to pustila a byla jsem mile překvapená, jaký je pan David skvělý rétor.
    Argumentoval klidně a naprosto věcně, Pospíšil zlostně kvičel, jako podsvinče v tombole.
    Jasně že je Evropa nespolehlivá, ve Fašingtónu p*dnou a všechno je jinak, žádná dohoda neplatí.
    Náčelník Velká Huba zrušil jednostranně společnou smlouvu s Íránem a Bruselští se zmohli jenom na tiché pofňukávání.
    Rusové dobře vědí, že evropští politici jsou nesvéprávné loutky.
    A proč měnit Borella, když nastoupí stejný k*étén.
    Pane poslanče, bylo to výýýborné!!!!!!!!!!

    OdpovědětSmazat
    Odpovědi
    1. Přesně, kloubouk dolů před Davidem. Zraje jak víno, je z něho diskutér o level výš, než kdysi, když býval ministrem. Přitom Pospíšil byl na spravedlnosti, právník zvyklý debatovat s právníky, ale pořádně se to nenaučil dodnes.

      Smazat
    2. Toho Pospisila by v Rusku nenechali ani mejt hajzly.

      Smazat
  8. Pospíšil - "jednat tvrdě s Ruskem podle odkazu Václava Havla."
    Každý si vybere, co se mu hodí. Já si pamatuji, jak Havel po návštěvě Ruska řekl: Je to velká země a má velké problémy.
    A že chtěli s Dienstbierem a Mitterandem systém evropské kolektivní bezpečnosti. Měla být zrušena obě vojenská seskupení, Varšavská smlouva i Severoatlantická aliance Rusko by mělo být integrální součástí tohoto nového systému.

    OdpovědětSmazat
    Odpovědi
    1. MR 21:25
      Dienstsbier byl stejná vypitóza jako Venca Flaška, což se dost neblaze projevilo zejména na jeho synkovi. Jejich politické názory vznikaly za přechodného deliria, když po sametu ten chlast na chvíli museli vysadit, aby se při státních jednáních neváleli po zemi jako dobytkové.;-)

      Smazat
    2. Náhodou, Dientsbier st. se jako ministr zahraničí zastal Srbů.
      Ale neměl šanci uspět.
      Ale synek se totálně nevyvedl.

      Smazat
    3. 21.25
      Mě na tom nejvíc baví, když si hrají na tvrďáky kašpaři.

      Smazat
  9. Vývoj Jiřího Pospíšila a jemu podobných, se zastavil již před mnoha lety.

    OdpovědětSmazat
  10. Myslím, že ten závěr byl přesný. Jednejte (chovejte se) s Ruskem tak, jak chcete, aby Rusko jednalo (chovalo se) s námi.
    A tím s námi myslím v prvé řadě diplomacii České republiky.
    Z hlediska EU bude platit to, co vyhovuje Německu a asi i Francii. Ostatní mohou akorát tak "šoupat nohama a palcem točit mlýnek". S tím nelze hnout.
    Podobní pitomci jako Pospíšil svým štěkáním "podvraťáka" jenom škodí vlastní zemi. Teď aktuálně potřebujeme vakcínu Sputnik V. Jsem si jist, že Rusko ani nenapadne klást si podmínky. Nedělá to ani u dodávek ropy, plynu, paliva do jaderných elektráren. Jen fanatický blbec pořád nechce pobrat, že Rusko není!!! Sovětský svaz. Samozřejmě že chtějí "Byznis". Jako jakákoliv jiná země s tržním systémem. Ale na rozdíl od nás (našich prodejných zástupců) chtějí jednání jako rovný s rovným. Dokud se u nás takoví vlastenci a národohospodáři neprosadí, lépe nebude. Bohužel.

    OdpovědětSmazat
    Odpovědi
    1. Unhowne 22:11
      Já tomu blahoslavenýmu kulisákovi z vděčnosti chodím chc@t na hrob, aby mu tam neuschly kytky.😅

      Smazat
    2. 22.38
      Ucmrdněte drobátko i za mě.

      Smazat
  11. Unijní politika bude taková, jakou si prosadí její členské státy. A členské státy budou takové, jaké politiky si zvolí do čela. U nás třeba na podzim. Kupodivu i nátlak Ústavního soudu může být k něčemu dobrý. Již teď by se mohly strany domluvit na překopání našeho volebního zákona a prosadit navzdory snaze pana Rychetského a spol. zvýhodnění jen jedné konkrétní strany všechny menší.

    Už jsem se několikrát zde zmínil o mé představě svobodných voleb pro všechny, tak jen heslovitě.

    Jeden volební obvod, ČR, bez limitu a koalic. Každá strana, která dosáhne aspoň na jednoho poslance bude zastoupena.

    Po volbách se vytvoří koalice, nejsilnější vytvoří vládu, další opozici. Nezávislí, nezařazení, budou moci uplatnit zákonodárnou moc jen prostřednictvím klubů, čímž se roztříštěnost smrskne na 3-4 subjekty. Podobně jako v EU! Tím to bude pro voliče srozumitelnější, kdo za koho kope.

    Protože letos bude sčítání lidu, mohlo by být rastrem národností, v což by se přetvořil Senát, aby naplnil roli národnostní a rasové spravedlnosti v ČR. Systém voleb podobný, národnosti které dosáhnou aspoň na jednoho senátora.

    Také se kloním k Zemskému dělení ČR, kde by se kraje ponechaly, po úpravě, ve funkci "Okresů".

    Mezi politiky se o tom debatí, vím, že Klaus jn. je zastáncem volebního obvodu ČR, tak bych rád slyšel názory T.O., I. D. i všech, koho to zajímá.

    Pokud to není k tématu, tak se omlouvám ale zdá se mi to prioritnější.

    OdpovědětSmazat
    Odpovědi
    1. PS. Úplně jsem zapomněl na Referendum, jako nejvyšší formu demokracie. Lidé mohou odvolat, rozpustit třeba i ÚS.

      Smazat
    2. Pane Povolný není to k tématu a navíc nemáte, podle mého soudu, pravdu. M.j. se ve "vašem" systému může stát to, že z určitého regiomu nebude v Parlamentu ani jediný zástupce. A to je hodně špatně. Možná by stálo za úvahu, aby editoři při vhodné příležitosti "pustili k tomuto tématu samostatnou diskusi. Ale v této to není vhodné.

      Smazat
    3. Pane Skalenský, k čemu jsou nám "regionální" politici, kteří za region kandidují aniž tam bydlí? Není to věc regionální správy a celostátní politiky by měli vybírat lidé z celé ČR?

      Smazat
    4. Ale pane Povolny vy jste asi spadnul s velke vysky na zatylek ,ze? Vy snad verite jeste na volby a referenda ? V Californii probehlo referendum zda buzeranti se mohou zenit (tusim prop.8)Dopadlo to jako referenda dopadaji .Soudce ze zname lihne teplousu San Franciska rozhodl ze referendum neni platne a basta .Byl to totiz take buzerant jak jest nyni zvykem a odesel se radovat do lokalnich teplejch baru v- duchodu kam ho oval teply vanek .

      Smazat
    5. Jožine, volby jsou od toho, než je zruší, abychom prosadili svoji vůli. Záleží tedy na nás a jak se nedáme!

      Smazat
    6. 21:51
      Já jsem jednoznačně pro většinový volební systém, protože mi připadá nejspravedlivější. Nevznikaly by žádné účelové koalice, vítězná strana by měla čas na práci a neokopávala by jí kotníky nějaká pidistrana typu lidovců, jak to vidíme teď. Pokud by nebyla dobrá, voliči by ji jistě "ocenili" tím, že by si zase pár volebních období neškrtla. Samozřejmě za předpokladu: Žádné korespondenční hlasování, žádné internetové hlasování. Pěkně podle pravidla: "Chceš volit? Dojdi si osobně do volební místnosti s občankou." (vyjma samozřejmě nemocných ve špitále a tp.)
      Dále podle pravidla: "Žiješ trvale mimo ČR? Tak si vol tam a nekecej nám do života, netýká se tě."
      No a co se týká volebních obvodů, myslím že by byl nejlepší návrat k Zemskému zřízení a krajům tak jak vznikli za 1. republiky, tedy 5 českým a 2 moravským. Pokud vím, tak to Masaryk taky zkoušel s župami a nějak se to nepovedlo. Ten druhý model se mu povedl a byl funkční. Toť můj názor selského rozumu.

      Smazat
    7. Kasteláne, většinový systém nevyjadřuje pluralitu názorů ve společnosti, jen usnadňuje vládu většiny a rozděluje společnost na my a oni. Poměrný systém kultivuje lépe kompromisy, které se lépe dělají ve Sněmovně, než ve společnosti, tak jako se lépe dohodnete v rodině, než v obci. Tím že vyloučíte někoho, jednotu jen předstíráte. Co je nutné, ctít názor většiny, po "vyslechnutí" všech. Jinak s ostatním souhlasím, vyjma elektronického hlasování ke zlevnění a zrychlení rozhodování lidí, které jsem již zde obhajoval a proč.

      Smazat
    8. P.Povolny, souhlasím s vámi. Hlasy spočítat za celé česko. Když to jde v amerických státech, tak proč ne v ministatecku čr. Nebo udělat kraje jak byly dřív před tou šílenou reformou, co všechno zdražila a zbyrokratizovala. Snad naší poslanci po tom rozhodnuti ús vydumají nějaký lepší volební zákon. Nadeje umírá naposled, ale opozičníci už prohlásili, že volební okrsky chcou zachovat. Ono se v nich lépe podvádí nebo co?
      Článek: do moskvy musí pospíšit pospíšil, pohovořit, vycinit serjozovi, že to tak nenecháme, vodky popit a nad ránem, až mu všechno slíbí, ho na povoze odtahnou na ukrajinu, do ráje havlovskych práv. Serjoza musí byt uz hodně naštvaný, když tomu evropskému katalancovi provedl to, co provedl.

      Smazat
    9. Račice, děkuji za souhlas, US systém neznám ale znám izraelský, který počtem obyvatel je nám blíže. Dokonce nemají ani ÚS. Jejich rozhádanost je trochu jiná, spíše "bohoslovná" než sociální navíc umocněná nepřátelstvím etnik, obojí nám nehrozí, hezký večer.

      Smazat
    10. Pane Povolný,15:16 Fakt nemůžu souhlasit. Pluralita názorů je sice dobrá věc, ale dá se prokecávat i v rámci jednotlivých stran. Každý jeinec, který nesouhlasí s jiným, kvůli tomu nemusí zakládat novou stranu, ale pokud je jeho názor aspoň trochu normální, může si ho prosadit v rámci stávající partaje. Odstrašující příklad: Mira Tullamor se urazil, že mu lidovci nedovolili krást veřejně, tak si raději udělal vlastní stranu společně s podobným darebákem z Rakouska. Tak to u nás chodí a to je špatně. Jaký přínos do politiky přinesla VV? Celá první republika byla o tomto, až nás Hitler s pomocí Henlaina "demokraticky" zašlápl. Jestli jste někdy vedl nějaký spolek, tak byste pochopil, že jak začne do něčeho kecat nadbytek lidí, nikdy se nedomluví na rozumné věci. Proto také máme zástupce v parlamentu a jednotlivé výbory, které to předjednají. Ale nesmí mít každá domovnice svoji stranu.

      Smazat
    11. A elektronické hlasování bude naše zkáza. Bude se jednoznačně podvádět. Když se dnes dokáže 15 letý kluk nabourat do Pentagonu a někdo dokáže na měsíc paralizovat celou Bohunickou nemocnici, není problém zfalšovat volby. Takové volby nemá ani cenu vypisovat a já bych se v tom případě ani nenamáhal volit. Názorný přiklad vidíme v Americe.

      Smazat
    12. Kasteláne 19:25- bývaly doby, kdy politické strany mívaly desetitisíce členů, kteří zdola formovali sílu vedení. Kde že ty loňské sněhy jsou? Tato forma již není a nahrazuje ji max. stovky mailujících si s vedením, tedy lobby.

      Masovost názorů zdola se přesunula pod média bez korekce vedení stran. Proto i ona atomizace názorů.

      Novou masovost stran nečekám, spíše onu volitelnost do Parlamentu, kde si to vyříkají naší zástupci mezi sebou a nám oznámí shodu (průnik). Uvítám, pokud nás nebudou moc obtěžovat spory, jen řešením. Máme jiné starosti.

      Trochu mi vadí Váš názor, že "každá domovnice" nesmí mít svoji stranu.

      My dva se také neshodneme ve všem. Co je tedy lepší pro nás, jednotná strana nebo co nejvíc členitá, tedy bližší našemu odlišnému názoru a ať naše názory zobecní v parlamentu?


      19:28- K elektronickému hlasování mám jediné: Zakažme všechno, je to ďábelské, pochopitelně vtip.

      Telefony, auta, Net ap.také? Je to moderní doba a její patologii musíme teprve "vychytat".

      Smazat
    13. Pane Povolný 20:23
      Vždyť my si vlastně až tak moc neodporujeme. Píšete ať je členitá...tedy strana... tam ať si to vyříkají, zobecní, ale ne hádky vparlamentu, a každou chvíli předčasnévolby... to je to oč mi jde, o tom je i ta má domovnice. Neřekl jsem ale že nesmí, ale že by tomu většinový systém sám zabránil. Malé strany by pochopily, že musí jít do větších celků, aby se jejich názory prosadily. Dnešní strany mají málo členů a o tom to právě taky je. Dnes strana s 500 členy získá 15 procent hlasů, takže defakto ovlivňuje 500 lidí deset miliónů. To je podle vás dobře? NE! Většinový volební systém by tomu nepřál.
      A co se týká elektronického hlasování...Bůh ví, že já jsem přítelem novinek. Měl jsem připojení k internetu, kdy to ještě byla žhavá novinka a kdy ještě na internetu bylo přátelské ovzduší, byl jsem mezi prvními lidmi s mobilním telefonem, kdy ještě moje první briketa Siemens vážila pomalu dvě kila a hovor stál minutu 15 korun. Ale volby jsou volby. A správně jste napsal, musíme to nejprve vychytat. Takže k tomuto bodu stále říkám ne!!!

      Smazat
    14. Kasteláne, také vím, že si jen nerozumíme. Začínající strany nepustí do parlamentu ty stávající, neb je to pro ně výhodné. Obchodní řetězce si mezi sebe také nepostí "nýmandy". Buď tedy zachovávat politický "puch" nebo pouštět čerstvý vzduch? Etablovat nějakou stranu do systému stojí peníze. Babiš investoval vlastní, kromě historických stran s tradicí kdo bude investovat? Cizina? Proto preferuji i jednoho poslance "z místních zdrojů"! Je to tak nepochopitelné?

      Jak jsem již uvedl, tihle solitéři se stejně pragmaticky zařadí, aby něco ovlivnili, mezi hlavní směry ve Sněmovně, ale "budou zlobit" čerstvým větrem.

      Smazat
  12. Mluvili čtyři experti na Rusko a nikdo z nich neví, co se tam děje. Když měli mimo té české mladé krávy, která se učila jen anglicky, pánové dávat v hodinách ruštiny pozor, tak se věnovali něčemu jinému. Rusové v jednom kuse probírají to, kolik si Ljoša nakradl a jak lže. Za hnus je považována pomluva veterána, který toho až tolik na podporu doplňků ústavy neřekl. Ukazovali také video jak jeden stoupenec Ljoši plil na dědečka, který opakoval tiše Putin, Putin, ... Nakonec dědu se zkroucenými rukami za zády pomočil. Místo genitálií překryli v televizi ruským medvídkem. Video měli asi pro Navalného, aby jej použil v nějakém pomlouvačném filmu o Ruska. Teď někdo spočítal, že Ljoša ukradl miliardu rublů a půjde bručet na 10 let do kolonie. Dosud Rusové dodávali plyn, uran a naftu bez výpadků. Kdyby demokraté z Bruselu napadli Rusko, aby tu zemi vykradli, tak na nás stejně nic nezbude. Nechme Rusy na pokoji.

    OdpovědětSmazat
    Odpovědi
    1. incognita 22:01
      A to má Ljoša ještě kliku, že se v těch svých šmelinách nezapletl s Kavkazanama jako Němcov, protože by už taky ležel na krchově. A Hřib by po něm mohl pojmenovat nějaké náměstí v Praze.

      Smazat
  13. Ty "tisíce zatčených" jsou skutečné asi tak, jako "masakr na Národní třídě". Policie na místě sebrala max. stovky demonstrantů, odvedla je k autům, tam je ztotožnila a zase pustila. Kdo neměl doklady, tak holt musel na direkci. Po ztotožnění zase šel domů. A nyní postupně vyhodnocuje záběry a předvolává si postupně další. Všichni dostali (dostanou) pokutu cca 10 000 rublů, což obnáší cca 2700,-Kč. Sedět půjdou pouze ti, kteří a) napadli policisty, 2) kteří vyzývali k napadání policistů, 3) přivedli na demonstrace nezletilé. A to jsou jednotlivci. Policie nepoužila ani obušky. Natož pak vodní děla, plyn, gumové projektily, policisty na koních jako ten samý den v Holandsku, Belgii a Francii. V Německu dokonce na lidi štvali psy. Díval jsem se na ruské weby. I na ty protikremelské (Dožď). takže když ten pitomec z Bruselu (rodem Holanďan) něco vykládal o masakru, měl se podívat domů. Debil. Pan Pospíšil je mimo jakoukoli diskusi. Ať mi někdo řekne, co ten bastard udělal kdy dobrého. A že vystřídal partají i funkcí.

    OdpovědětSmazat
    Odpovědi
    1. Indiáne s běhavkou. V Rusku se také demonstrantům nic nestalo. Zaplatí pokutu za porušení protikoronavirových opatření a tím to hasne. Ale vykládej to blbovi, že? Navalnyj je zloděj a defraudant, a za to půjde sedět. Spolehni se, že už po něm pes neštěkne. Kde je Tichanovská? Kde Guaidó? O Pussynkách ani nemluvě. Kdy kdo naposledy slyšel o nějakém Němcovovi? A jaké to byly celebrity. I náměstí po jednom z nich máme. Nějak nemůžete sehnat lidi. A víš proč? Protože před takovou bandou si slušný člověk akorát odplivne.

      Smazat
    2. Danny,velice hutne a zajimave komenty,je treba podekvat..

      Smazat
  14. Pospíšil by bol pred 89-ym dobrý nomenklatúrny káder KSČ.

    OdpovědětSmazat
    Odpovědi
    1. To by spíš byl takovej akční a kovanej svazák v bleděmodrý košili a červený kravatě, kterej by vedle Mohority z tribůny pěl oslavné ódy na úspěchy a nerozbornost socialistého tábora míru. Něco jako vojín Jasánek v Černých baronech.

      Smazat
    2. Hlavne kurburt ,neni zajimave kolik jich je? Mozna take delaji panskou jizdu "nahatej na koze " Mne by se libil na priklad obtloustly Moravec s Pospisilem za sedlem na bile koze . A na fujaru by hral soudce Nejvyssi sam osobne Rychetsky ve spodkach .Tak to bych zaplatil zlatem

      Smazat
  15. Tito operetní siláčtí militanti jsou trapně úsměvní. S typickým repertoárem lokajů poštěkávají po těch, na které jejich páníčkové zanevřeli.
    V žádném případě nelze souhlasit s tvrzením Pospíšila o tom, že by lidsko-právní tématika byla nějak nadřazena zásadám mezinár. práva (mj. i zásadě nevměšování).
    Ta pokrytecky silová gesta, která Pospíšil rozehrává, jen dál dovádějí EU na křižovatku, na které si bude muset vybrat. Soužití nebo konfrontaci. Společenství, které touží po konfrontaci, nelze považovat za partnera, natož spolehlivého. Leda tak za nepřítele. Lavrov jim to řekl přesně a narovinu! ...

    OdpovědětSmazat
  16. Konečně se Rusové s těmi lokajskými eurošašky začíná bavit bez rukaviček. Ti tři vypovězení klauni porušili svojí účastí na "demonstracích" za toho jimi placeného šaška Navalného diplomatický protokol. Takže ven!

    OdpovědětSmazat
  17. Poslouchat tu Pospíšilovou je tragedie: "Bezpráví, které je realizováno na panu Navalném......" slyšet toho dojpohlavního havloidního eurořiťolezce prskat ty jeho protiruské fráze je skutečně tragedie. Takoví hňupové nás zastupují v EU - "...vyhostit diplomaty pouze za to, že se zúčastnili demonstrací.." Ten idiot ani neví, že existuje konvence o tom, jak se mají diplomaté chovat v cizích zemích - konkrétně nemají se účastnit v demonstracích proti režimu. Tak dlouho budou on a jemu rovná verbež očerňovat Rusko, Rusy a vše ruské podle noty západních médií (která nejsou tak rozmanitá a lžou jednotněji, o čemž si Goebbels mohl nechat jen zdát!) až z toho bude skutečná válka. V tom případě bych rád doufal, že pak bude alespoň trochu času na to, aby se těm štváčům dostalo vysoké odměny. Hodně vysoké.

    OdpovědětSmazat
  18. Adminostrátore, zase tady máš práci! Diagnostikovaný DEBIL Unknown se převlékl za Indického běžce!

    OdpovědětSmazat
  19. vaclave Dvoraku tak preci jsem se nemylil!

    OdpovědětSmazat
  20. 10:00
    Diagnostikovaný DEBIL Unknown alias Indický Běžec právě potvrdil to, co tvrdím už dávno, že je zde BISem nasazená, provokatérsko-práskačská filcka. Jakže se jmenuje ta soudružka podpraporčice, která ho řídí? Jednou ji tady někdo jmenoval.

    OdpovědětSmazat
  21. Indián s běhavkou dostal amok! Už mu docela hráblo a má pěnu u huby. Bylo by dobré, kdyby si šel na chvíli odpočinout, co vy na to, pane Dvořáku?

    OdpovědětSmazat
  22. Pane Dvořáku, prosím nemazejte ho ted tady, toho běžce. Ať každý, i náhodný, vidí, CO tu kope za havlérku a kam až jsou havloidi schopni zajít...

    OdpovědětSmazat
  23. majster Dvorak jedets ve slepejich "Cukrkopce" a jeho pohunku!?bez naroku na obranu na odvolani na nemoznost psat stiznosti! zkratka nelibis se mas dle sebe "zvraceny" nazor tak te maznem! kdyz nevime co tak vyhrozujeme neodpovidame nebo jdeme na verzi "Netykaj"!?😎😂😘

    Facebook
    Nemůžete přidávat příspěvky ani komentáře na 30 dní
    Tohle je reakce na to, že tento komentář porušuje naše zásady týkající se násilí a podněcování k nenavisti:
    "jed na krysy? ten muzeme nyni nabidnout Navalenemu kdyz ten "smrtelny" novicok podobne jako u Skripalovic neucinkoval!😂"
    je to ma reakce na prispevek v diskuzi "ze na misto vakciny je treba dat Babisovi a vlade jed na krysy"!tento komentar zasady neporusuje?😁😎
    a zde dalsi udani:
    Nemůžete přidávat příspěvky ani komentáře na 7 dní
    Tento komentář porušuje naše zásady týkající se obtěžování a šikany
    "takova mala zeme a tolik posahanych Prechtlu a dalsich antiano verbezniku"
    takze kdyz me Prechtl napadl ze jsem hlupak toto jsem mu odpovedel a sami posudte cim porusuji zasady Fuckbuku

    OdpovědětSmazat
  24. Děkuji editorovi, že vyčistil tuto (nejen) diskusi od příspěvků provokatérských a násilnických zmetků. Myslím si, že to má i preventivně obranný charakter v tom smyslu, že jejich neřešená přítomnost by mohla být, paradoxně, důvodem pro sankce proti NR.
    Co je však velmi varující, vzrůstající agresivita těchto kreatur nápadně přimomíná "hnědokošiláče" , ordnery a SAmany z dob před začátkem II. světové války. Nejprve se snažili umlčet oponenty verbálně, sprostým řvaním, a netrvalo dlouho, mlátili a zabíjeli odpůrce hlava nehlava. Tihle k tomu, zatím, nemají tu sílu a moc. Ale .....

    OdpovědětSmazat
  25. Nevím, proč se naši politici Rusa bojí? Jak vyhrožuje naši zemi, jaké má na nás požadavky, v čem nás omezuje? Zakazuje nám snad špatně zahnuté okurky? Pouze jen tak, aby se neřeklo, reaguje na naše(!!!) provokace. Vždyť jsme Rusům zcela u rpdele. Z vlastní zkušenosti mohu říci, že Rus je zcela spolehlivý obcodní partner, platí včas a nejsou s ním problémy. To vám dosvědčí každý, kdo s nimi obchoduje. To je jiná práce než z takovými Italy, Španěly, nebo Němci. Tam jsou téměř vždy problémy. Rusy nemusím, ta jizva z roku 68 na srdci stále je, ale dnes tam opravdu rád jezdím. Oni, obyčejní lidé, mají nás Čechy a i Slováky opravdu upřímně rádi, bez ohledu na naše politická přiblbla. Jsou srdeční, upřímní a trochu bezelstní. Snad na to nedojedou. A Navalnyj? No coment...

    OdpovědětSmazat
    Odpovědi
    1. Přesně takovéhle zkušenosti mám s Němci! Arogantní namyšlení, kam přijedou dělají bordel, páni tvorstva.

      Smazat
    2. Mýlíte se oni platí na prkno dosud a nikdo to na nich nechce. Poučuj mě, já s nimi už přes dvacet let obcoduju. Blbé keci. Vždy od zkušených ověřit!

      Smazat
    3. Unknown 13:49 Lžeš ty. EU řešila zahnutí banánů a hrbolatost okurek jako parametr kvality. Jeden europoslanec za ODS (nerad bych se někoho dotknul) to veřejně obhajoval. Co se týče tvého popisu chování Rusů, tak se podívej na svoje příspěvky. Na ty dnešní stačí. Jako bys koukal do zrcadla. Tak sklapni a vypadni. Tady nejsi ve svojí putyce.

      Smazat
    4. Kutnohorský máte zkušenosti s navalňátkama, víte co jsou zač. U nás jich je také dost co platí na prkno a patří do stejné party. V základu každého velkého majetku je zločin a kapitalizmus má parazitický základ. Nebo se mýlím.

      Smazat
    5. Pane Danny,zda se mi,ze jste tady jeden z nejlepsich diskutujicich.
      Zkuste si vsimnout diskuse sociologa a pana doc Davida,je tam mozna navrh pro vas jak by veci sly resit rychle a zbesile.

      Co vy na to, mel by jste odvahu se tam primotat mezi intelektualy a lidove komentatory?

      Smazat
  26. Sám si odpovídáš? To jako, že jsme tu všichni stejní?

    OdpovědětSmazat
  27. Unknowne. Nebyli jste nikdy nic extra, ale dneska jste to s indiánem opravdu přehnali. To byla doslova smršť sviňáren, sprostoty a k věci nikdy nic. Ostatně i tento příspěvek to dosvědčuje. Proč sem lezeš, když nemáš nic k věci a nic, vůbec nic o ní nevíš kromě naučených frází o ožralých mužicích? Nadávat můžeš sobě rovným ve své knajpě. Tady o tebe nestojíme.

    OdpovědětSmazat
  28. Unknovne 14/57

    na co ti bude respirator,kdyz te EU vyockuji pry vakcinou,ktera je zkonstruovana tak,ze nesmi ty viry zabijet jako to pry dela SPUTNIK V a ty jsi proto povinen nakazit kazdeho koho potkas,aby byl ten reset.

    A pan Gates uz ohlasil,ze na nas brzy vypusti 10x silnejsi virus,tak proc nam nechces odhalit komu zaplatil za C19,to porucil dat do casopisu NATURE ze dne 9.11.2015 a krmis tu domorodce,ze je zachrani jakesi hadry pres hubu!?

    Poruc radsi tvemu oblibenci, vsehoschopnemu Babisovi,aby okamzite dal do provozu linku na vyrobu SPUTNIKU V v licenci,kterou mu EU zakazuje.
    Co budes delat az natahnes brka a EU z tebe da povinne vyrobit cervy na podporu jejich pry

    NAVZDY UDRZITELNEHO VYVOJE

    a nacpe ti je pry jeste zive do vurtu,aby jsi prestal cpat maso a zral jejich krive okurky,co?

    Je to dostatecne grobiansky,nebo mam pritvrdit..

    OdpovědětSmazat
    Odpovědi
    1. unknowne cim vice budes nadavat na naseho prozatim nejlepsiho

      admina cele alternativy, tim vice to bude znit pro nase usi jako rajska hudba.
      To fakt neumis pro svoje "kaputt"piraty vymyslet opravdovy program?
      Kdyz to neumis a porad nadavas na tvuj rezim,tak prevezmi navrh programu volicu a jejich okamzitou primou demokracii ve forme otevreni diskuze na vsech webech dnes k zaniku urcenych polit.subjektu,ktere nevi,ze vule lidu je vule bozi!?

      Smazat
  29. Unknowne, ty vole co dneska hulíš za matroš? To je teda síla!! Jsi úplně nepříčetný. Zkus s tímhle jít na Novinky nebo Aktuálně apod. Dostaneš ban nejmíň na rok, jestli ne totální distanc.

    OdpovědětSmazat
  30. Je jasně vidět, jak těm duševním invalidům, jako je Unkown , Indický běžec a dalším, stránky Nová republika vadí a snaží se zahltit diskuzi těmi svými "kanálními" , bezduchými výkřiky a odradit čtenáře, ale nějak se jim to nedaří!! To musí být rachota sedět celý den u počítače a psát bláboly!!! Jsme prostě lidé různí, někteří však trochu blbější a omezenější!!

    OdpovědětSmazat
  31. Kolik budeš mít minut slávy blbečku, než tě Dvořák smázne!!!

    OdpovědětSmazat
  32. To je krása, jak máš Uknowne v té palici vylízáno, sedět celý den u počítače a psát sem to mozkové blití!!

    OdpovědětSmazat
  33. Kdyby jsi měl ty hlupáčku Unkowne jenom desetinu IQ, co má Okamura, tak by sis mohl pískat!!! Jenomže ty máš v makovici nasráno, tak se zmůžeš jenom na to, tady sedět u počítače celý den a psát ty svoje patologické, grafomanské nesmysly!!!

    OdpovědětSmazat
  34. Teda dneska byl bežec výživný. Zdá se že havlérka a Kartousova parta docela ztrácejí nervy.
    Není divu. Navalný, hlavní hvězda západu se znovu ztrapnil, protesty v Rusku, co stály balík, skončily totálním fiaskem. Tedy zatím bojují, mají v rukávu zdrcující eso - puberťáci prý se dneska chystají mobily svítit na Kreml...
    EU dostala facku, od Lavrova a je z toho štajf, Severní proud se dál buduje.
    Sputnik táhne vítězně světem, Maďaři začali očkovat, dokonce i Slováci zahajíli proces registrace, předražené a neúčinné americké a britské vakciony provázejí samé problémy, které už se nedaří tutlat a reálně hrozí, že se Sputnikem začneme zabývat i my...
    Nějak tohle všechno hoši nestrávili a vybublalo to z nich...

    OdpovědětSmazat
  35. Ještě se vyjádřím malinko k věci, o které se zde diskutovalo. Kdo má angličtinu a přečte si Vídeňské diplomatické protokoly, tak přijde na to, že se vůbec z hlediska mezinárodního práva nic nestalo! Diplomat není ničím chráněn, proti rozhodnutí hostitelského státu, aby se nadále v hostitelské zemi zdržoval, takže může být i bez udání důvodu kdykoliv vypovězen a to se přesně stalo!! Tři pánové "diplomaté" se zúčastnili nějakých pouličních kraválu, policie je zjistila a RF se rozhodla, že nechce, aby nadále byli na území RF!! Jako odveta byli vypovězení tři ruští diplomaté s příslušných zemí a to celé proběhla přesně podle práva!! Takže je naprosto zbytečné se dohodovat , kdo a jak se zachoval a podle jakého práva!! Všechny státy v této kauze se zachovaly přesně podle diplomatického protokolu, kdy nemusí ani uvádět důvod vypovězení a tím je konec diskuzí!! Nevím, o čem se ti pánové vlastně přeli!!Navalný byl ruským soudem odsouzen za zločiny, které spáchal, spis jsem neviděl, nemohu sloužit nějakým posudkem a pokud cizí stát zpochybňuje soudní rozhodnutí v jiném státě ,jde opět podle Vídeňského protokolu o neoprávěné zasahování do suverenity jiného státu!! Je to porušení mezinárodního práva!! Rozsudek může být podle protokolu OBSE přezkoumán , ale to nic nemění na jeho platnosti!! Takhle je to všechno jednoduché, nevím, co vlastně západní státy po RF chtějí, protože ta se chová přesně podle mezinárodních zákonů a norem!!

    OdpovědětSmazat
    Odpovědi
    1. Žádný diplomat nebyl zadržen, ale po právu vypovězen!!

      Smazat
  36. Jeste stesti,ze obratne EU uz zpozorovalo,ze pani von Lejno je

    pravdepodobne pry PUTTLERUV agent.
    Ten miglanc si oveřil,ze polozila na lopatky Bundeswehr,drive Wehrmacht a tak ji tesnou vetsinou dal zvolit a vnutil ji tak funkci sefa politbyra tzv Evropske Komise.
    Nyni jsme svedky rozvalujici se na sracku nami velmi oblibene EU,kterou nekteri a to pravem odmitaji,nebot takovy fujer EU rozmasiruje,coz zpusobi totalni neomarxisty planovany chaos,anarchii to tim predepsanym pochodem institucemi,aby ona potom,kdyz toho budeu mit domorodci a cela EU dost, dala "nazad" toho pana strejdu Marxe.

    Kdovi,zda to neni jen podezreni,ze ta teta je diversant,ale cista pravda,coz pan president Havel mel na standarte a nyni se to zacina znovu tocit a vracet!

    No neni liž pravda?

    OdpovědětSmazat
  37. No Pospíšil je ten z plzeňských práv, které přívedl k ostudě.

    OdpovědětSmazat
  38. Unknowne, ty jsi tady ještě? Zatím jsi tu zbytečný ty.

    OdpovědětSmazat

Na opakovanou žádost čtenářů, kteří se nechtějí zapojovat do diskuzí obsahující vulgární a urážlivé výroky. Jejich odstraňování je časově náročné a narušuje plynulost diskuze. Proto nebude dále možné vkládat anonymní komentáře.
Pro vložení komentáře je proto nutné se na stránce "Nová republika" přihlásit vpravo v horním rohu této stránky "přihlásit se" (výběrem emailového účtu např. Google) a upravením uživatelského profilu (v kolonce Nastavení>Upravit uživatelský profil). Děkujeme za pochopení.