Reklama

čtvrtek 11. února 2021

Komentář na Twitteru

 12. 2. 2021

64 komentářů :

  1. Společnosti jako Google, Facebook či Twitter jsou sice po formální stránce soukromé, se státem však sdílejí společnou ložnici. Nebýt grantů z prostředí amerických zpravodajských služeb, mnozí z těchto technologických obrů by se totiž ani nenarodili. https://www.protiproud.cz/politika/5603-domaci-teroriste-kazdy-z-nas-jiz-brzy-big-tech-soukromymi-spolecnostmi-zapomente-tykadla-bazin-a-tajnych-sluzeb-je-zuckerberg-agentem-cia-dvoji-metr-a-rostouci-cenzura-na-siti.htm

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tyto soukromé společnosti byly už dávno obry, když se na ně obrátily státní struktury. Stejně tomu bylo v dávnější minulosti se Symantecem, IBM...
      poměrně nedávné minulosti s Microsoft, Apple... U těch nejmladších se to očekávalo a také se jednalo o projekty talentovaných lidí. Kdyby to byly malé garážové firmy, ani pes o ně nezakopne. Takových firem v USA vzniká a zaniká stovky denně.

      Vymazat
  2. Hlupáčku, AstraZeneca je britsko-švédská vakcína - ťulpo. Není Ruská, ťulpo.

    OdpovědětVymazat
  3. Doplněk - AstraZeneca je na bázi šimpanzího(opičího) adenoviru. Tak si ji nech píchnout.

    OdpovědětVymazat
  4. To já si počkám a nechám se zcela určitě očkovat ruskou vakcínou. Na Nově jakýsi imunolog prohlásil, že Sputnik vznikl smícháním belgické a anglické vakcíny. No to je přece záruka kvality a 2x. Kdo co proti Sputníku má? Sem s ním!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To se přidám a též si počkám jak čtu ty jiné vakcíny jsou prostě nebezpečné.

      Vymazat
    2. Vole, belgicky pralinky, vole?

      Vymazat
    3. Imunolog: Vakcíny od Pfizeru a Moderny mohou způsobit dlouhodobou chronickou nemoc

      http://svobodnenoviny.eu/imunolog-vakciny-od-pfizeru-a-moderny-mohou-zpusobit-dlouhodobou-chronickou-nemoc/

      Vymazat
    4. Cabliku, pockej si na covid. Okamura ti ho vcera zaridil.

      Vymazat
    5. 9.55
      Už jsem to tu psal. Od minulého pátku jsem si při sanaci koupelny a předsíně, potom při hře v šachy spojenou s popíjením pivínka po tři dny intenzivně vyměňoval viry s pozitivním koronáčem - a furt nic.

      Covide, vylez srabe, chci se s tebou poprat!

      Vymazat
    6. Milane tak to buďte rád,nezahrávejte si a nehřešte. Já takové štěstí neměl a po třech měsících od nemoci nejsem stále v pořádku...Ona to fakt chřipička není...!

      Vymazat
    7. 16.16
      No, pravda je, že jsem sice masožrout, ale také ovocežrout a zeleninožrout a že si tak v podstatě po celý život jaksi mimochodem posiluji imunitu.

      Já ale přece nikde netvrdím, že se jedná paušálně o chřipečku!
      Co tvrdím je, že pro někoho je covid méně než chřipečka - viz můj koronasoused, ani kašel nedostal, pacholek, natož horečku - zatímco pro jiného je ohrožením na životě.
      Dále tvrdím, že současné covidběsnění prohlašované za pandemii nenaplňuje ani znaky epidemie - to by těch NEMOCNÝCH!!! NE POZITIVNÍCH!!! muselo být celosvětově mnohem, mnohem více.
      Dále tvrdím, že tzv. pandemie je uměle nafouknutá bublina.
      Nebo jinak - dle mého názoru se měl svět (a když ne svět, tak aspoň naše republika, třeba i proti úmyslně zmanipulovanému jednonázoru celého světa - jenže kde vzít osobnost, že) s covidem vypořádat stejným způsobem, jako se vypořádal s černým kašlem jak tady stále kolem dokola opakuji.

      Ale napařit domácí vězení celé republice je zločin (od slova zlý čin, ne jako právní pojem) ohrožující nejen současnou, ale i příští generaci. Neboť ty dluhy co nasekáme, za nás zaplatí kdo? My co jsme v předkremačním věku snad? Nebo má platit že po nás potopa a ať se staraj?
      Jsem zkrátka proti plošným restrikcím. Poslechněte si ostatně na YT našeho nejlepšího imunologa, epidemiologa a vakcinologa (to vše v jednom balení) s mezinárodním kreditem, MUDr. Jiřího Berana (s jehož vědeckým názorem se můj laický názor zcela ztotožňuje) jak by měla vláda postupovat. Rozhodně ale na tak, aby zamrazila současnost a ohrozila budoucnost. Což přesně vláda dělá. A to právě mi vadí. Vadí mi, že kvůli necelým 20% obyvatel v rizikové skupině jsou uvaleny restrikce paušálně na všechny obyvatele. Proto také někdy, že jsem kvůli tomu nasranej, to v diskuzi poněkud přepísknu.
      Protože - co je sobecký postoj? To že vše omezíme a nasekáme dluhy na úkor budoucích? Nebo to, že učiníme rozumná protiopatření s co nejmenším negativním dopadem na současnost i budoucnost?
      Dodávám - za sebe v příspěvcích neoroduji ani se nečílím kvůli sobě. Žiju zaplaťpánbůh sám, do osvěžovny nechodím, a na svobodě se omezován já osobně nijak necítím. Tedy s jedinou výjimkou - že jsou zavřené i knihovny. To jo, to mě krká nesmírně.
      Takže tak.

      P.S.
      Fakt - chytil jste covida a ten Vás setsakra zkrouhnul.
      A teď upřímně další fakt - jinak jste byl, až do doby než jste se nakazil covidem, úplně zdravý?
      Ne cukrovka, ne obezita, nic takového?

      Vymazat
    8. Milane jen několik připomínek jinak by jsme asi polemizovali do nekonečna. Byl jsem na svůj věk zdráv akorát vysoký tlak, ale to je povinnost ho mít u všech podnikatelů. Minulý týden zemřel na koronavirus mladý zdravý hokejista Slovanu Bratislava, který je téměř každý den zdravotně sledován. Zemřel můj soused(45), který o své zdraví úzkostlivě dbal. Oni neumřeli s žádným koronavirem ale na něj! Dále, na pandemii se vám zdá 18 tisíc mrtvých málo? Ještě přibudou. Tak jako si komunisti nahnali v parlamentu před své tanky školáky, tak vy si před svým obrňákem ženete celé rodiny. Jako podnikateli mi bylo tvrdě připomenuto, že prachy nejsou vše. Mám posilovnu, denně jsem našlapal 30 km, plavu v bazénu a žádnou úlevu mi virus neposkytl. Dám vám radu, jeden můj lékař mi řekl abych začal kouřit, protože se koronavirus (prý) s nikotinem nesnese(hulí jak fabrika)...Pozor, z mého okolí ti co kouřili před onemocněním, kouří vesele dál a nijak velké problémy, (hlavně splícemi) neměli a nemají...Poptejte se...

      Vymazat
    9. Moje zkušenost s covid. Štěstím byla malá virová nálož. Sportuju pravidelně, otužuju se, jsem zdráv s dobrou imunitou, také trochu vyšší tlak, vysoké pracovní nasazení. Ale pokud bych schytal větší dávku, nevím, nevím. Měl jsem jen teploty, průjem a rýmu. Manželku bolela hlava, teploty vyšší, velka slabost. U našich přátel to bylo horší. Nakazili jsme se od stejneho zdroje - nemocnice.

      Vymazat
    10. J.J a co absolutní ztráta chuti a čichu? Mně už se to do normálu nevrátilo...jen částečně, docela blbý!

      Vymazat
    11. Nemáte pravdu. Přečtěte si prosím ještě jednou co jsem napsal.
      A dál. 18 000 mrtvých na covid? Tak to je právě to, čemu nevěřím. S covidem ano, ale ne na covid! Na covid daleko méně. A ano, není to dokonce ani epidemie. Nepopírám sakra úmrtí přímo na covid, ale popírám, že těch 18000 mrtvých zemřelo právě na něj! S covidem ano, na covid ne! Těch byla, dle odhadu našich předních odborníků s mezinárodním přesahem (kteří jsou však záměrně upozaďováni a ve sdělovacích prostředcích persona non grata - proč asi?) za rok cca třetina - to jest plus minus 6 000! A jestli se mi to zdá málo? Nezkoušejte na mě prosím tento druh manipulace. Ale když už se ptáte - je to téměř přesně tolik, kolik mrtvých (6 121) měla na svědomí chřipková epidemie 95/96. Zdá se Vám to málo, nebo hodně? (Stejně "chytrá" otázka jako ta Vaše. Uvádí se 12 000 mrtvých, ale to je žvást ze stejného kadlubu, jako nyní těch 18 000 mrtvých.)
      A vyhlašovaly se snad kvůli tomu plošné restrikce? Ne! A proč také? Děti vyfásly chřipkové prázdniny a o zbytek se postarali naši zdravotníci. Stejně jako by současnou "pandemii" dokázali zvládnout i nyní - ovšem za předpokladu, že by mohli dělat co je potřeba - a ne co si politici ve vleku nadnárodních korporací myslí, že je potřeba!!!
      A k tomu sobectví. Opakuji - nebrojím KVŮLI SOBĚ! Co se mé osoby a mých zájmů týká, celé to covidšílenství můžu mít, a mám, hluboko v prdeli! Ale nemám v prdeli budoucnost těch, co po nás přijdou.

      Jste osobní? Je mi líto, ale jak myslíte. Budu tudíž také osobní.

      Ne já, ale Vy a Vám podobní ženete ze svých sobeckých obav o svůj ach tak vzácný život (což je v našem předkremačním věku tristní, řekl bych) rodiny na hranu existence a budoucí rodiny lidí práce ožebračujete dluhem! Své děti a jejich děti!
      Kvůli Vám a Vám podobným budou budoucí lidi práce strádat, neboť tak to odevždy bylo! Lidé práce platí dluhy - ne vláda, ne parlament, ne bankéři, ne továníci - ale vždy lidi práce! A nemylte se - do tohoto kadlubu patříte i Vy. Jste, jak jsem pochopil, podnikatel - ne továrník, ne bankéř etc. A pokud Vám předmět Vašeho podnikání kvůli covidšílenství krachne, stanete se ze zaměstnavatele zaměstnancem než kýchnete.
      Opakuji - proč jsou naši přední odborníci odstaveni od válu? Proč se "pandemie" neřeší stejným způsobem, jako se řešil černý kašel? Proč?!
      Na to jste mi neodpověděl. Namísto toho jste na mě vytáhl manipulaci kolikže mrtvých se mi zdá málo a že hrnu před svým obrňákem rodiny a kdesi cosi a naboural jste se do mě v osobní rovině.
      Co tedy je sobecké?! Napařit celé republice kvůli našim mizerným životům - patřím, spolu s Vámi, k rizikové skupině - zaracha?! Kvůli nám, 17 % v rizikové skupině má trpět přes OSMDESÁT PROCENT obyvatel? To je nesobecké?!
      A naopak - myslet na lidi práce, že nejen obživu, ale i radost ze života, jim i budoucím bereme, jen aby naše vedůležitosti přežili, a snažit se o rozumné řešení je sobecké?!

      P.S. Mě rady dávat opravdu nemusíte.
      Hm... ale s tím kouřením jste mě vážně pobavil. Kouřím od patnácti, z toho 25 let jsem kouřil, to jest inhaloval, doutníky, které obsahují 5 krát více nikotinu než cigarety, od pěti mám chronickou bronchitidu - a obsah plic (měřeno loni spirometrem) mám 5,5 litrů. Což je sice o půl litru pokles - měl jsem přes šest litů, takže ten válec, jakým se to měřilo dříve, na něj nestačil - ale furt dobrý, řekl bych.
      Chápu že ztráta chuti a čichu je na... prd, ale snad se to časem srovná. Ale žijete!

      Vymazat
    12. Jo, a imunita není o posilovně a sportu, ale o jídelníčku!!! Pohyb je až na třetím místě. Na druhém místě je... jak to říci... vyrovnanost? spokojenost? Jinak. Nejhorší je stres. A covidostrašní není ničím jiným stresováním těch, kteří na to naskočí. Proto tak brojím proti omezování pohybu. Děti ho potřebují! My sice také, ale hlavně děti! A my je, kvůli obavám o naše veledůležité bytí, na rok zavřeme...
      Po nás potopa, že?

      Vymazat
    13. Pre milana: tak ľudský a zároveň inteligentný názor, aký máte, sa bohužiaľ vidí veľmi zriedka, inak by sme nezažívali toto šialenstvo a ničenie životov našich aj budúcich generácií.

      Vymazat
    14. Díky za podporu Jani.
      :-)

      Vymazat
  5. Pan prezident se necha dnes ockovat americkym Pfizerem, hloupy Stando.

    OdpovědětVymazat
  6. Ano, odpověď je myslím vševysvětlující a trefná.

    OdpovědětVymazat
  7. Putin se sputnicokem ockovat nenecha:
    https://www.lidovky.cz/svet/putin-vysvetlil-proc-se-zatim-nenechal-ockovat-sputnikem-udajne-si-nechce-hra.A210211_195215_ln_zahranici_lihem

    OdpovědětVymazat
  8. To se mi moc líbí, jak tady každej naočkovanej ví čím se kdo nechá naočkovat.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Cablika, ockuje Okamura 5x denne. 2x zepredu a 3x zezadu.

      Vymazat
    2. 10.29
      Zato tobě to stačilo od pornáče jednou zezadu aby ti vypíchal i ten pidimozek co tě jím příroda omylem obdařila.

      Vymazat
  9. lide stacil jsem si vsimnout pri zaberech na ty ampule ze je na nich napsano:
    FOR CLINICAL TRIAL USE ONLY
    (nevim jestli to tam uz neprestali tisknout)!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. A čo je na tom špatně?

      Vymazat
    2. jj 11:13 a čo by bolo špatne! len toto:
      The statement “for clinical trial use only” or a similar wording indicates that the IMP is not (yet) approved and the evaluation of benefit-risk-ratio is still too high!
      mam prelozit anebo to das sam?

      Vymazat
    3. Já jsem včera odpověděl, dvakrát, smazali to.

      Vymazat
  10. No nejsem nějakým příznivcem SPD. Ale že se přidá k likvidaci nouzového stavu, k likvidační skupině národa debil blokum k likvidaci občanů? Komouši si před své tanky nahrnuli děti. Našim dětem kvůli vzdělání nebudou vadit ani Vernovi Dva roky prázdnin. Úroveň našeho školství je tak tristní, že jim nějaká pauza vůbec neuškodí. Navíc naše děti zákaz ochrání před výklady historie z profláklé instituce Člověk v plísni a dalšími zhovadilostmi. Doufám, že tato instituce nedostanne od státu na rok 260 milionů korun a že budou věnovány na boj s koronavirem. SPD mě velmi zklamala. No, převala odpovědnost za to, co se tu nyní bude dít. Možná, že ty peníze od státu věnované neziskovýn organizacím a politickým stranám by měli být věnovány na výstavbu krematorií...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Pane Kutnohorský, též jsem nepochopil SPD, kdyby si alespoň Okamura odpustil přednášku o zásadách a zůstal neutrální, tak ho pochopím. Včera večer se rozdaly nové karty, ale ultimátům pro Babiše s úkolem nově vyřešit situaci cca za 48 hodin (So+Ne), je zjevný nesmysl. Zarazila mne představa předat kompetence hejtmanům. Jak poslouchám jejich reakce, tak stejně čekají na návrhy vlády a ministra zdravotnictví. Jestli jsem to dobře pochopil, tak kompetence by brali, ale odpovědnost ne. Že se realizace zásahu komplikuje s novou časovou prodlevou, je zřejmé. Navíc asi vstoupí do procesu rozhodování i ÚS, který bude rozhodovat, co je z hlediska Ústavy možné a co ne. Tak občan pochopí, že všem jde o jeho zdraví, ale ne mimo zákon. Fajn, jenomže vir je čím dál rychlejší.

      Vymazat
    2. I já jsem postojem SPD při včerejším hlasování zklamána. I Okamura by se rád zbavil Babiše. A co potom čeká? Perfektní spolupráce s Fialou, Bartošem, Pekarovou, či CO? A co my občané? Připojil se k těm, co si nás vzali jako rukojmí?

      Vymazat
    3. Pane adonisi. Děkuji za Váš názor. Jen malý dodatek k Vašemu závěru. Myslím, že v době pandemie musí jít v mnoha ohledech některé zákony stranou. Třeba osobní svoboda jednotlivce, lidská práva ap. Proboha tady jde o nás o všechny. Myslím, že jsme proto široko daleko nejneposlušnějším národem(všimněte příspěvku J.J. 12.44), to je čítankový příklad.Podle mne nemůžou být nadřazeny potřeby jedince nad trpící společnost.Zdravím.

      Vymazat
    4. Pane Kutnohorský, ač s Vámi většinou souhlasím, s "trpící společností" pro potřeby jedince v souvislosti s covidem oponuji.
      Zajisté že společnost trpí - leč pod tlakem omezení vzešlých s přefouklé bubliny covidostrašení! Tady nejde o nějaké rozfrackané jedince, ale o rodiny! Protože právě ve všem omezené - opakuji, doslova ve ve všem - rodiny lidí práce trpí nejvíce!

      Už jsem to tu psal povícerokrát. Jaká pandemie? Proboha, vždyť ta umělá pandemická bublina nenaplňuju ani znaky epidemie!

      Vymazat
    5. Milane odpovídám vám jinde.

      Vymazat
    6. Pane Kutnohorský, jsem zklamán sobectvím spoluobčanů. Navíc je od nich směšné stavět se do role hrdiny bojujícího za svobodu a občanská práva daná Ústavou. Vždyť např. v Británii před invazí museli omezit volný pohyb občanů a ti sic neradi, situaci pochopili a respektovali. Že jsme všichni vyčerpáni psychicky a hodně z následujících i finančně je jasné, ale zneužívat to k politickému nátlaku, bez programu řešení je faul.

      Vymazat
    7. Kutnohorský 12.2.21 v 12:18 neříkáte pravdu a proto je to manipulace. SPD už dlouhý čas vystupuje proti LoDa a navrhuje řešení, já mám za to, že je dobré. Proto podmínka parazitů, že budou souhlasit jen v případě že tak učiní celá PS je svinský podvod. Při té příležitosti, i když to vnímám jinak, podmínily svůj souhlas i se souhlasem stále ostrakizovaných komunistů. Je to skutečně hnusné svinstvo. Čemu se divit, parazité vždy udělají vše pro to aby oblbly své MODERNÍ OTROKY. Teď jsem si vzpoměl, že jste podnikatel, no já přes své stáří zatím také, ovšem mích pár zaměstnanců o všech ekonomických ukazatelích vědí a i když ústní, tak dohody plním. Nikdy jsem podporu státu nepotřeboval. Veškeré dotace jsou podvod na všech občanech státu a neodpovídají ani základní mantře kapitalizmu: neviditelná pařáta trhu všechno vyřeší. To je tak, když se uchopí moci rozvraceči státu, možná nevědomně pracující pro NWO.

      Vymazat
    8. Pradědo trochu vám nerozumím, je to na mě poněkud zmatené. Jestli, jste v mém příspěvku našel nepravdu měl jste se na ni zaměřit. Takhle docela nevím o co vám jde, v čem tu nepravdu hledat. Kolego, hezký den. P.S. mě provoz stále jede, tak nemáme problémy. Akorát, že děláme testy. Kromě mě zatím koronavirus nikdo nedostal jo a ještě vlasně hospodyně, ale ta má sedm životů...

      Vymazat
    9. Kutnohorský. Oni ti dědoušci často filosofují.

      Včera jsem vám popřál pevné zdraví, já mám akorát po tom. Ale zatím OK, uvidíme další týdny.

      Bohužel, včera mě smazali.

      Vymazat
    10. J.J. a co váš příspěvek včera 12.44???

      Vymazat
    11. Pane pradědo,
      máte jiný úhel pohledu, můj je shodný s panem Kutnohorským. Že se SPD i KSČM přípojily k Demobloku a jako Pánská jednota zrušily Nouzový stav a tím se podepsaly pod chaos, který nás nemine. Bylo-li záměrem poslanců zlepšení zákona, pak byla i jiná řešení, než tato patová situace. Přesunout rozhodnutí na hejtmany je jen alibismus. Z premiéra udělali hlavního viníka, současně mu znemožnili další řízení, ale sami krom veta nepřinesli žádné řešení. Nabízení aktivity MZd, je mimo mísu, vždyť tam i současné personální zemětřesení dokazuje, že na to nemá. Nezlobte se, ale i já mám osobní problém, byl jsem fandou SPD, pro její vlasteneckou orientaci, ale zobchodovat pád premiéra a vlády, za cenu chaosu země, která se potýkà s hroznou pandemii, nepokládám za vlastenecké. Politický úspěch snad SPD nečeká, jen vydláždila cestu Pirátům. Všem doporučuji poslouchat v přímém přenosu TV názory hejtmanů, toť kvadratura kruhu.

      Vymazat
    12. Já si teda myslím, že Nouzový stav je jen finta pro různé vládní kamarádíčky a vykuky aby se mohli nekontrolovatelně obohacovat pod pláštíkem keců o ochraně zdraví. Rozumná opatření jdou vyžadovat i bez NS, lidi je dokonce budou ochotni i dobrovolně a raději respektovat. To že se konečně otevřou i jiné obchody než Supermarkety nepovažuju za žádnou tragédii. A to píšu i přes to, že Covid nijak nepodceňuju, v baráku nám umřel soused, zdravý chlap, vcelku ještě i relativně mladý. Některá opatření, která vláda dělá jsou totiž neskutečně blbá a nefunkční a nejhorší je, že je vláda ani nedokáže vynutit...Je to podobné jako s Městskou policií. Babičce dají pokutu, že její jorkšír nemá náhubek, ale že vedle sprejeři čmárají po baráku nebo ožralá banda rozbíjí zastávku, to nevidí. Takže tak asi. Jsem rád, že vládě přistřihli křídla, měla rok na to, aby si patřičné zákony připravila. Opozice jim to dlouho říkala. A to opozici teda určitě nefandím. A obviňovat z toho SPD není fér.

      Vymazat
    13. Víte kasteláne, vláda dělá blbosti ale nikdo ji práci neusnadní. Lidé od začátku neposlouchají, opozice dělá jen obštrukce, nejdřív vládu obviňuje z represí obyvatel, pak když se to uvolní, tak se zase uvolnilo brzo a tak to jde neustále dokola.Málo toho víme o vyjímečných stavechvech např. Španělsku, Holandsku, ale i samotném Německu a jak jsou obyvateli dodržovány. Např. kdo byl v Bavorsku chycen bez roužky tam, kde byla přikázána, vlastně všude, byla pokuta 250 euro. A nikdo s ním nediskutuje. Možná se shodneme na tom, že především opozice(dnes včetně SPD a komunistů) chtějí na pandemii vytřískat politický kapitál. Osobně jsem přesvědčen že ta rozhodnutí vlády nejsou namířena proti lidem ale měli by jim pomoci. On nikdo v této zemi s takovou pandemií nemá zkušenosti. Covid si dělá co chce a my ho honíme. Například upozornění opozice, že vláda nemá žádný plán pro boj s coronavirem je zhovadilost. Uděláte plán a covid vám někam uhne a bude se muset plánovat znova.Tady se musí podle mne pracovat operativně, což je jistě složité.

      Vymazat
    14. Pane Kasteláne beru,
      že se zásady dost důrazně nevyžadují a že se z mnoha dobrých doporučení nakonec udělala šaškárna. Skalp premiéra mne neuspokojí, nevidím návrh, kdo ho nahradí a s jakÿm programem. Taky vidím, že se situace nelepší, premiér je možná dobrý obchodník, ale není politik ani stratég. Dnes nemůžeme čekat 100 dnů na zapracovàní nového establišmentu a náhlé zmoudření veřejného mínění. Zázraky se nekonají a času nezbývá. Chobotnice kamarádíčkování se tu léta pěstuje a a truc předvolebním slibům, ji nikdo neřeší. Taky mi vadílo, že se na jaře prodávaly roušky v ceně 15-20 Kč i za 190 Kč. Dodnes nejsou ceny testů limitovány atd. Přesto jsem přesvědčen, že pád vlády není řešením. Představa mít kompetence, někoho úkolovat a nemít odpovědnodt je nesmysl. Proto, na rozdíl od vás,.neviďïm rozumné řešení, brzy uvidíme. Kéž bych se mýlil.

      Vymazat
    15. Pánové 16:30 a16:43
      Rozhodně si nepřeju pád vlády nebo něco takového. Jen jsem konstatoval, že zrušení NS není žádná tragédie, jak to líčí pan Hamáček a spol. Rozumná opatření mohou dál platit, jen si vláda bude muset víc uvědomit, že nejedná s otroky, ale s přemýšlejícími lidmi. To že dnes nechtějí lidi respektovat nařízení si zavinila vláda sama. Pan Blatný nastoupil do úřadu a s prvním co začal, byly silácké výroky, vzpomínám si jak mě hned zvedl ze židle po první tiskovce. A to jsem k vládě hodně loajální!!! Vyjímečné stavy nejsou k ničemu, podívejme se na Slovensko, byli zavření víc jak my, dělalo se am dokonce plošné testování. A o co jsou na tom líp? Náš problém je geografický, jsme uprostřed Evropy, přes nás se projíždí ve všech směrech. Takže dokud nezavřeme hranice úplně a to i pro pendlery a nenecháme jen nejnutnější zásobování, nejraději vlaky ne kamiony, budeme si to sem stále tahat. Němci křičí že to taháme my k nim, ale podívejte se na mapu, které okresy jsou nejnapadenější...není k tomu co dodat. A ještě něco... Babiš dělal ramena, naštval svojí arogancí kde koho a až se s ním nechce nikdo bavit, škemrá jako malý kluk. Není mi ho líto. Dostal lekci, kterou potřeboval jak prase drbání. Ale opravdu nechci aby padnul. Jen musí víc volit slova, naučit se jednat s lidmi a nepovyšovat ani nepnižovat se. A nelézt socanům a Bruselu do zadku, což dělá celou dobu. Stačilo, kdyby na začátku své vlády vyhověl SPD a jejím docela férovým požadavkům. A mohl vládnout docela spokojeně. Jenže on se bojí Bruselu, Merklové a jejich kecům o "radikálních" stranách. No tak jo, tak to dostává vyžrat, nemá být zbabělec. Podívejte se na Orbána, slyšíte něco o Maďarsku, že by neměl podporu? Kašle na Brusel, očkuje si Sputnikem a do konce léta bude mít Maďarsko po největších problémech. My budeme čekat až se ta blonďatá kravka v Bruselu probudí a koncem léta tak možná začneme očkovat seniory.

      Vymazat
    16. Zatímco dosud mrtví šli vedle covidu na vrub neschopnosti a nekompetentnosti vlády, od nynějška jdou na vrub i politikařící opozici. To, co předvádějí naši politici obecně, je jedna velká ubohost.

      Vymazat
    17. Pane Dvořáků, každý má svůj podíl, máte pravdu. Někde na konci i já. Volil jsem asi špatně do parlamentu, ale i dnes tam nemám favorita.

      Vymazat
    18. Kasteláne, bezvýhradný souhlas!

      P.S.
      Rafneme se až bude na tapetě Ukrajina a Sovětsko, ju?
      :-)

      Vymazat
    19. Pánové, diskuse jak řemen. Bezvadný!

      Vymazat
    20. Pane Kasteláne souhlasím, ale s výhradou. Totiž Orbán má doma podporu, tak to se tlaku z Bruselu odolává lépe. Babiš je okopáván a udáván v Bruselu svými spoluobčany nejméně tři roky. Určitě mi namítnete, že neoprávněně čerpal dotace (dostmožná), ale v tom případě jsme si to měli vyřídit doma sami. Nejsem jeho obhájce nevolil jsem ANO, podle mne má i jiné nejasnosti, na druhé straně byl legálně zvolen a to by se mělo respektovat. Navíc já nemám rád donašeče. Chci jen vysvětlit, že když nemá premiér podporu a stále na něj číhají, tak nelze od něj očekávat razanci Olbrána.

      Vymazat
    21. Kutnohorský a Adonis, SPD se nepřipojila k opozici. Opozice se připojila k dávno deklarovanému názoru SPD na lo.do a přidala: JEN V PÍPADĚ SOUHLASU CELÉHO PARLAMENTU, což byla nesmyslná podmínka, tudíž alibi.

      Vymazat
    22. Pane Praděde, složitost politických her, je nad prahem mého chápání.

      Vymazat
    23. Adonisi, v podstatě je to velmi jednoduché a jsem přesvědčen, že i vy to chápete...

      Vymazat
    24. Nevím jestli tak hluboko do historie ještě zabloudíte ale třeba jo.

      Takže Milane 20:35, Já se zase tak moc kočkovat nechci, většinou s vašimi názory souhlasím. Jsem přesvědčený, že s tou Ukrajinou jsme si jen nerozumněli, je tady málo prostoru na vysvětlení a u piva bychom to vyřešili asi docela dobře a bez vyražench zubů :-)

      Adonisi 21:25 Já si právě myslím, že kdyby Babiš nebyl zbabělý, získal by naopak daleko větší podporu. Já na nějaké jeho dotace zvysoka kašlu, je to jen záminka opozice jak ho dehonestovat. A Čapí hnízdo je jen pár drobných toho, co rozkradl Tullamor. Takže o to mi vůbec nejde. A Piráti jsou udavačský hnůj a póvl.

      Vymazat
  11. Tak 29 mrtvých Norsko:
    https://www.bloomberg.com/news/articles/2021-01-16/norway-vaccine-fatalities-among-people-75-and-older-rise-to-29

    14 seniorů v Osnabrucku pozitivní na britskou mutaci po očkování Pfizer vakcínou.
    https://www.euroweeklynews.com/2021/02/08/german-care-home-residents-test-covid-positive-after-getting-2nd-jab/

    Košice 36 mrtvých:
    https://cz24.news/obrovsky-skandal-36-mrtvych-po-ockovani-v-pecovatelskem-dome-v-kosicich-seniori-zacali-hromadne-umirat-2-dny-po-zahajeni-ockovani-slovensky-covid-automat-mnohonasobne-falsuje-statistiky/

    Očividně ta vakcina od Prizera funguje perfektně.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. ...Pfizera.. pochopitelně.

      Vymazat
    2. forkie s proto sem davam toto:
      na ampulich je tento napis (pokud to stale davaji)!
      For Clinical Trial Use Only 
      Pouze Pro Klnicke Zkusebni Pouziti coz znamena:

      The statement “for clinical trial use only” or a similar wording indicates that the IMP is not (yet) approved and the evaluation of benefit-risk-ratio is still too high! 
      a ptoto se nenecham ani ockovat

      Vymazat
  12. V žádném případě se testovat a ani očkovat nenechám. A celá
    koronokravina mě absolutně nezajímá.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. ..a co já s tím? Akorát ohrožuješ své spoluobčany. Nejlepší bude, když slezeš ze stromu.

      Vymazat
    2. dokud se nepotvrdi spokehlivost a ucinnost vaccine tak jich yebem! ale sudruzi to muzou naridit povinne a sme v riti

      Vymazat
  13. na ampulich je tento napis (pokud to stale davaji)!
    For Clinical Trial Use Only
    Pouze Pro Klnicke Zkusebni Pouziti coz znamena:

    The statement “for clinical trial use only” or a similar wording indicates that the IMP is not (yet) approved and the evaluation of benefit-risk-ratio is still too high!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. mam prelozit ? asi nemusim ze? proto se nenecham ockovat dokud to neoveri anebo nenaridi v ramci cestovani povinne!

      Vymazat
  14. milion lidí nakažených, 900 tisíc je vyléčeno,aniž by existoval lék!!!úmrtnost celosvětově je nižší...jak je možné,že vláda sedí v sněmovně těsně vedle sebe,v mhd lidi také,v supermarketech totéž,přesto jsem neviděl jediného,kdo by umíral...stačí jedna jediná otázka- kolik promile lidí má skutečné příznaky???????????????????????????????????

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Baví se dvě bílé laboratorní myšky, už ses nechala očkovat tou vakcínou? A ta druhá ji říká, jsi normální, počkám až se to pořádně vyzkouší na lidech.

      Vymazat

Na opakovanou žádost čtenářů, kteří se nechtějí zapojovat do diskuzí obsahující vulgární a urážlivé výroky. Jejich odstraňování je časově náročné a narušuje plynulost diskuze. Proto nebude dále možné vkládat anonymní komentáře.
Pro vložení komentáře je proto nutné se na stránce "Nová republika" přihlásit vpravo v horním rohu této stránky "přihlásit se" (výběrem emailového účtu např. Google) a upravením uživatelského profilu (v kolonce Nastavení>Upravit uživatelský profil). Děkujeme za pochopení.